Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Batons izcīna trešo uzvaru šosezon

Batons izcīna trešo uzvaru šosezon
Džensons Batons
Foto: AFP

Par F-1 Bahreinas "Grand Prix" uzvarētāju šodien kļuva kopvērtējuma līderis Džensons Batons ("BrawnGP"), izcīnot trešo uzvaru šosezon. Otrais bija Sebastians Fetels ("Red Bull"), bet trešais palika Jarno Trulli ("Toyota").

Pēc starta vadībā izvirzījās Timo Gloks, kurš apsteidza sav komandas biedru Trulli, bet Luiss Hamiltons, startējot no piektās pozīcijas, pacēlās uz otro. Pirmajā līkumā vairākas formulas neizvairījās no sadursmēm, un boksos devās Roberts Kubica un Kazuki Nakadžima, kuriem nomainīja priekšējos antispārnus, bet vēl pēc apļa (pirmajā līkumā pēc sadursmes ar Kimi Raikonenu) no devītās pozīcijas arī Felipe Massa.

11.apļa beigās boksos kā pirmais no līderiem devās Gloks, kurš trasē atgriezās devītajā vietā, līderpozīciju atdodot Trulli. 13.aplī itālis devās pitstopā, un pēc atgriešanās trasē apsteidza Fernando Alonso, tomēr sīvā cīņā Alonso atguva savu pozīciju. Par līderi kļuva Batons, aiz viņa Hamiltons, Fetels un Rubenss Barikello. Boksos pēc brīža iebrauca Baričello, Hamiltons un nedaudz vēlāk Alonso un Trulli. Pirmajā pozīcijā izvirzījās Fetels, otrais bija Raikonens, kurš startēja no desmitās vietas un tobrīd atpalika no vācieša par 14 sekundēm. Trešajā vietā braucošais Batons bija 17 sekundes aiz līdera. 20. aplī Fetels brauca pie saviem mehāniķiem, un, atgriežoties trasē, viņam garām pabrauca Batons un Trulli, tomēr Niko Rosbergu izdevās noturēt aizmugurē, tātad ceturtā vieta. 22. aplī beidzot boksos devās Rosbergs un Raikonens, kurš pie mehāniķiem pavadīja 10,2 sekundes un atgriezās tikai desmitajā vietā.

Pēc pirmās pitstopu sērijas vadībā bija Batons, kuram sekoja Trulli, bet aiz viņa cieši, pussekundes attālumā brauca Fetels, tad Hamiltons, Baričello un Gloks. Batons lēnām palielināja pārsvaru pār Trulli, 25. aplī pārsvaram sasniedzot desmit sekundes. 26. aplī otrreiz boksos devās Baričello, atgriežoties priekšā Rosbergam (septītā vieta). Savukārt viņiem priekšā cīņā par piekto pozīciju Raikonens uzsāka tuvošanos Glokam. Raikonena komandas biedrs Massa joprojām atradās 13. vietā aiz Marka Vēbera.

Fetels tomēr nespēja izdarīt būtisku spiedienu uz Trulli otro pozīciju, turpinot braukt trešajā vietā, bet Batons aizvien atrāvās no konkurentiem. 30. aplī Massam bija pitstops, pēc kura viņš noslīdēja uz pirmspēdējo, 19. vietu. 33. aplī Raikonens jau bija gandrīz noķēris Gloku, un jau nākamajā aplī vācietis devās boksos, atkrītot uz desmito pozīciju. 35. aplī Batona pārsvars pār Trulli bija pieaudzis līdz 15 sekundēm, Fetels no Trulli - pusotru sekundi, bet no Fetela vienas sekundes attālumā brauca Hamiltons.

38. aplī vienlaikus boksos iebrauca Batons, Trulli un Hamiltons, attiecīgi viņi atgriezās otrajā, ceturtajā un sestajā vietā. Barikello no piektās vietas uzbruka Trulli, un uz mirkli apsteidza itāli, bet pārāk tālu izbrauca līkumā, un Trulli atguva pozīciju. Pie mehāniķiem tāpat devās Fisikella (no trešās vietas), Heiki Kovalainens un Vēbers. Pēc Batona un Trulli pitstopiem vadībā atkal atradās Fetels ar 26 sekunžu pārsvaru pār Trulli, bet pēc apļa arī viņš devās boksos, atgriežoties trasē aiz Raikonena trešajā vietā, bet priekšā Trulli.

Līderpozīciju atguva Batons, aiz viņa Raikonens, tad Fetels, Trulli un Baričello, turklāt pēdējie trīs piloti iekļāvās trīs sekunžu robežās. 45. aplī otro reizi boksos iebrauca Raikonens, kurš trasē atgriezās aiz Gloka, tomēr spēja atgūt sesto pozīciju. Trulli sāka uzbrukt Fetela otrajai pozīcijai, bet pitstopā devās Rosbergs. Barikello 47. aplī no ceturtās vietas trešo reizi iebrauca boksos un zaudēja divas pozīcijas vietu. Vienā brīdī ātrumu zaudēja Raikonens, un viņam garām pabrauca Baričello. 53. aplī Massa apsteidza Fisikellu un pakāpās uz 14. vietu.

Pēdējos apļos situācija braucēju izvietojumā nemainījās, un uzvaru izcīnīja Batons, aiz viņa Fetels, bet trešais Trulli. Ceturtajā vietā finišēja Hamiltons, piektais Barikello, sestais, izcīnot pirmos punktus "Ferrari" šosezon, bija Raikonens, bet atlikušajās vietās punktos - Gloks un Alonso.

Bahreinas "Grand Prix" rezultāt:

VPilotsKomandaRezultāts
1.ButtonBrawn GP-Mercedes1h31:48.182
2.VettelRed Bull-Renault+7.187
3.TrulliToyota+9.170
4.HamiltonMcLaren-Mercedes+22.096
5.BarrichelloBrawn GP-Mercedes+37.779
6.RaikkonenFerrari+42.057
7.GlockToyota+42.880
8.AlonsoRenault+52.775
9.RosbergWilliams-Toyota+58.198
10.PiquetRenault+1:05.149
11.WebberRed Bull-Renault+1:07.641
12.KovalainenMcLaren-Mercedes+1:17.824
13.BourdaisToro Rosso-Ferrari+1:18.805
14.MassaFerrari+1 lap
15.FisichellaForce India-Mercedes+1 lap
16.SutilForce India-Mercedes+1 lap
17.BuemiToro Rosso-Ferrari+1 lap
18.KubicaBMW Sauber+1 lap
19.HeidfeldBMW Sauber+1 lap

Nefinišēja:

PilotsKomandaApļu skaits
NakajimaWilliams-Toyota49

F-1 pasaules čempionāta kopvērtējums pilotu ieskaitē:

VPilotsPunkti
1.Button31
2.Barrichello19
3.Vettel18
4.Trulli14.5
5.Glock12
6.Webber9.5
7.Hamilton9
8.Alonso5
9.Heidfeld4
10.Kovalainen4
11.Rosberg3.5
12.Buemi3
13.Raikkonen3
14.Bourdais1

Konstruktoru kauss:

VKomandaPunkti
1.Brawn GP-Mercedes50
2.Red Bull-Renault27.5
3.Toyota26.5
4.McLaren-Mercedes13
5.Renault5
6.Toro Rosso-Ferrari4
7.BMW Sauber4
8.Williams-Toyota3.5
9.Ferrari3

     [+] [-]

, 2009-04-26 18:45, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Par rupjību tev mīnuss. bet mans komentārs bija par to, ka kas tad īsti padarīja Kimi par "veci"? Mclaren formulas regulāra laušana un pāriešana uz Ferrari? Sauber ne ar ko nebija labāks par pagājušā gada Hondu. kad kāds svēstdienas fans Aleksijs iegaumēs, ka Šajā sportā tehnika ir svarīgāka par braucēju?
Nu tas pats par sevi, protams kad vaagjis izkir visu praktiski, bet nu tapat f1 ir triis talantigi brauceji , tagat varetu pielikt vel vetelu, laiks protams raadiis kas un kaa.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-26 18:50, pirms 15 gadiem
Pēc dažu indivīdu domām nedrīkst uzvarēt tie kas iepriekš braukuši pa beigu galu tad sakiet kāpēc viņiem tad vispār braukt lai iet mājā atstāsim Kimi,Hami un tad varēs skatīties interesantu gonku jo brauks īsti veči tas nekas ka divi! Es uzskatu ka šī būs ļoti interesanta sezona un prieks ka tādas komandas kā Braunieši noliek grandus pie vietas jo tāda sajūta ka viņi jau bija pieraduši pie tā ka cīnās par tituliem un gulēja uz lauriem. Tiem kam nepatīk šī sezona iesaku paskatīties kādu gadu atpakaļ kad 2 sarkani riņķoja pa priekšu un pārējie arī pieklājīgi izretojušies braukā pa apli un čempionu kronē pēc 5posma vot tas bija "interesanti"

  -1 [+] [-]

, 2009-04-26 18:51, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: ja esi tik izcils brauceejs(Luiss,Kimi,Fernando),kas tev liedz ar(uz doto momentu) vaajaaku formulu,pieraadiit to,ka vari trasee braukt aatraak,tieši uz piloteešanas reeķina??? atgaadinaašu,ka tas pats Senna 92 vai 93 gadaa ar pavaaju formulu speeja uz braukšanas reeķina izciiniit 5!!! uzvaras...un te nu paraadaas,ka šobriid 1 formulaa,vairaak dominee mašīnas un tehnoloģijas,ne brauceeji!!! ieseedini jebkuru brauceeju labaakaa mašiinaa,un viņš ciiniisies par pjedestaalu! + visam,kad peedeejos gados domineeja ferrari un McLaren,tad neviens pat neatcereejaas,par taadiem Toyota,Red Bull,vai Honda(Brawn GP),a tagad kad situaacija ir mainiijusies,tad tipa nav interesanti,negodiigi utt...lai straadaa labaak,un izraada konkurenci,nevis guļ uz veciem lauriem un vaid! smiekli naak!
sorry ka atkartojos bet. dzivs piemers kurs uz brauksanas meistaribu spej but prieksa ir hamiltons. australija ar loooooti vajo formulu starteja 18, finiseja 4. sobrid hamis jau reali var cinities par pole position un uzvaru. esmu dross ka nakamaja posma bus pretendes uz pjedestlu, monako jau iespejams uzvares jo ta ir vina trase, tur vins jutas ka zivs udeni.
tapat teikt ka visu izskir formula ari nevar. salidzini ka brauc batons un ka bariks ka brauc hamiltons un ka heiki, ka brauc fettels un ka webers, ka alonso un ka pike, ka rosbergs un ka nakadzima.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-26 19:21, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: tieši tā, sezona var būt interesanta tikai tad ja īstie veči kapājas par titulu, un tie ir Tevis pieminētie Luiss, Kimi, un gribētos pie viņiem pieskaitīt arī Fernando. Par pārējiem te intereses nav nedz arī par tām komandām kas vēl pērn stabili lūzerēja bet tagad ar šiem jauninājumiem ir visiem nekautrēšos teikt negodīgi priekšā
Runajot par noteikumiem cik es zinu vini visiem ir vienadi un ja tadi ka mclaren un ferrrari nespej pielagoties parejie jau nav vainigi

     [+] [-]

, 2009-04-26 19:40, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: ha
tas bija attiecināts nedaudz augstāk uz čali ar niku pūce
par Ferrari nezinu- mani viņi nekādi nesaista, bet manis pēc Brauwn arī gaidīs uz astes ziedēšanu

  +1 [+] [-]

, 2009-04-26 19:42, pirms 15 gadiem
Šogad būs kā pagāšgad jo visi sāk braukt ātrāk un Batons nekur tālu neaizmuks. Lai arī man nepavisam nepatīk ka Hamis sāk tuvoties trīniekam bet tas ir fakts un ar viņu ir jārēķinās, tā ka paskaitat cik pilotu tēmē uz titulu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-26 20:19, pirms 15 gadiem
Brawn GP ļoti labs pieteikums uz konstruktora kausu un Batonam uz čempiona titulu!

     [+] [-]

, 2009-04-26 20:32, pirms 15 gadiem
ak dievs! kas notiek ar F1?

     [+] [-]

, 2009-04-26 20:37, pirms 15 gadiem
Ferrari pēdējā vietā konstruktoru kausā njā...sen nebija tāda bilde redzēta, ja godīgi, tad vsp nebija redzēta !!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-26 20:39, pirms 15 gadiem
laba sacīkste tikai Bairichello sakāpis pa daudz galvā,roku vicināja bet apdzīt Piquet ilgi nevarēja,domā ka autiņš ņiprs tad ir ērgli,ērglis ir putns bet gailis arī putns...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-26 21:16, pirms 15 gadiem
Par čempiona titulu cīnīsies Fetels ar Batonu, vēl Hamiltons ja turpinās progresēt un Brawn GP būs kāda neveiksme varētu arī iespraukties, bet Baričello pēc šodienas manā skatījumā ir nulle, vairs viņš diez vai ko parādīs, ja nevar Pikē apdzīt, bet pukstēt kaut ko! Tāpēc viņš arī nekļūs par čempionu, jo kārtējo reizi ir otrās stabules pūtējs!

     [+] [-]

, 2009-04-26 21:33, pirms 15 gadiem
Pff ! Speciāli neskatijos šo sacīksti ar domu, ka Kimi beidzot uzvarēs.....
Atkal vilšanās ! Bet tomēr vismaz pirmie punkti šosezon

  +1 [+] [-]

, 2009-04-26 21:49, pirms 15 gadiem
vislielākais prieks par Kimi! Kaut arī 3 punkti, bet vismaz arī tie.
prieks par Batonu, ja viņš dabūs titulu ne pārdzīvošu.
neprieks par Hamija lielo punktu skaitu...

PS. Piekrītu, ka visumā diezgan garlaicīgi bija

     [+] [-]

, 2009-04-26 22:19, pirms 15 gadiem
Nu baac!,,, raikkones ar massu pilnigas auzas šogad žēl ,, ritiigi.
It sevišķi raikkonena..

     [+] [-]

, 2009-04-26 22:57, pirms 15 gadiem
jaa... raikkonens, kovalainens, kubica, chista shis sezonas lielakie neveiksminieki... jaskatas, kas bus spanija lielas ceribas, ka bus daudz lidzigaka sacikste, neka tag.

     [+] [-]

, 2009-04-26 23:34, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: sorry ka atkartojos bet. dzivs piemers kurs uz brauksanas meistaribu spej but prieksa ir hamiltons. australija ar loooooti vajo formulu starteja 18, finiseja 4. sobrid hamis jau reali var cinities par pole position un uzvaru. esmu dross ka nakamaja posma bus pretendes uz pjedestlu, monako jau iespejams uzvares jo ta ir vina trase, tur vins jutas ka zivs udeni.
tapat teikt ka visu izskir formula ari nevar. salidzini ka brauc batons un ka bariks ka brauc hamiltons un ka heiki, ka brauc fettels un ka webers, ka alonso un ka pike, ka rosbergs un ka nakadzima.
sorry, bet ja biki iedziļinātos F1 sīkumos tad zinātu, ko teica Norberts Haugs par šo posmu, ka šī trase bij ļoti piemērota McLaren formulai, bet Barselonā tik labu srezultātus no viņiem negaidīt, bet punktus varbūt

  -1 [+] [-]

, 2009-04-26 23:35, pirms 15 gadiem
crushader rakstīja: Nu tas pats par sevi, protams kad vaagjis izkir visu praktiski, bet nu tapat f1 ir triis talantigi brauceji , tagat varetu pielikt vel vetelu, laiks protams raadiis kas un kaa.
Nu talanti tur ir pilnīgi visi, izņemot tos, kuri tur nonāk tikai tāpēc, ka tā grib sponsori. Tātad, atskaitot Pikē un Nakadžimu, neviens tur nav galvas tiesu sliktāks, vai arī labāks. Līdz ar to labākais ir tas, kurš konkrētajā brīdī brauc pa priekšu ar labāku mašīnu. Viss. Ideja, ka kādi trīs ir labāki par pārējiem ir no pirksta izzīsta un nekādi fakti to neapliecina. Nu vēl viens kritērijs varētu būt vienas komandas braucēju snieguma salīdzināšana pie nosacījuma, ka komandas iekšienē ir vienādi noteikumi abiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-26 23:36, pirms 15 gadiem
Playthegame arī nebija pamanījis, ka jaunās detaļas tiek attīstītas visupirms uz Hamiltona mašīnas.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-26 23:49, pirms 15 gadiem
ezis71 rakstīja: laba sacīkste tikai Bairichello sakāpis pa daudz galvā,roku vicināja bet apdzīt Piquet ilgi nevarēja,domā ka autiņš ņiprs tad ir ērgli,ērglis ir putns bet gailis arī putns...
Baricello vispār jau "krīt" ārā no komandas, jo nespēj būt konkurētspējīgs Batonam, bet lai cik apvainojies viņš būtu uz ferrari, vienīgās uzvaras viņš sasniedza šajā komandā tās ziedu laikā. Varbūt uz tā rēķina viņš vēl ir apritē. Pašlaik viņa rīcībā ir lieliska mašīna, bet vēlamā rezultāta nav, jo zaudē ne tikai komandas biedram. Secinājums- gadi dara savu: varbūt laiks tomēr beigt.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 02:44, pirms 15 gadiem
fly kimi,fly!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 07:56, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Playthegame arī nebija pamanījis, ka jaunās detaļas tiek attīstītas visupirms uz Hamiltona mašīnas.
kur tu ravi ka netika attistita ari heiki masina? ne tu ne es nezinam kas tiek attistits, zinam tikai to ko pasi mclaren saka, takai nevaig muldet, ja tu neesi stavejis blakus un redzejis ka heiki tiek ipasi apdalits tad.... progrese abi piloti, abi vini treninos un kvalifkacija brauc loti lidzigi

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 07:58, pirms 15 gadiem
Nereģistrētjies rakstīja: sorry, bet ja biki iedziļinātos F1 sīkumos tad zinātu, ko teica Norberts Haugs par šo posmu, ka šī trase bij ļoti piemērota McLaren formulai, bet Barselonā tik labu srezultātus no viņiem negaidīt, bet punktus varbūt
ja, saja trase mclaren trumpis bija KERS, bet uz spaniju vini tapat ka citas komandas atkal bus attistijusies un redzot ar kadiem soliem attistas mclaren un ar kadiem parejiem var tikai spriest ka vini bus vel specigaki.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 09:33, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: kur tu ravi ka netika attistita ari heiki masina? ne tu ne es nezinam kas tiek attistits, zinam tikai to ko pasi mclaren saka, takai nevaig muldet, ja tu neesi stavejis blakus un redzejis ka heiki tiek ipasi apdalits tad.... progrese abi piloti, abi vini treninos un kvalifkacija brauc loti lidzigi
tāpēc, ka es neuzzinu par F1 tikai no Latvijas preses, jo tad toč no f1 neko nerubītu. BBC Ķīnā skaidri un gaiši pateica, ka jaunais "intermediate" difuzors ir Hamim, bet nav Heiki. Un tie cilvēki tur stāv komandām bakus burtiskā nozīmē. Par šo sacīksti ziņu nav, bet tendence ir skaidra. Mclaren kopš Hamiltona ienākšanas ir tipiska pirmā un otrā pilota vienība.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 09:49, pirms 15 gadiem
Un, playthegame, neņem ļaunā, nemēģinu lekties un tēlot baigi kruto, bet vienkārši Tev uzreiz par daudzām lietām ir baigi tālejoši secinājumi, kas bieži vien izrādās nepareizi.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 11:53, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: tāpēc, ka es neuzzinu par F1 tikai no Latvijas preses, jo tad toč no f1 neko nerubītu. BBC Ķīnā skaidri un gaiši pateica, ka jaunais "intermediate" difuzors ir Hamim, bet nav Heiki. Un tie cilvēki tur stāv komandām bakus burtiskā nozīmē. Par šo sacīksti ziņu nav, bet tendence ir skaidra. Mclaren kopš Hamiltona ienākšanas ir tipiska pirmā un otrā pilota vienība.
Ogo, sito gan es nezinaju, playthegame tu laikam esi aplauzies katra komenta slavejot hami (gandriiz katraa)

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:02, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: tāpēc, ka es neuzzinu par F1 tikai no Latvijas preses, jo tad toč no f1 neko nerubītu. BBC Ķīnā skaidri un gaiši pateica, ka jaunais "intermediate" difuzors ir Hamim, bet nav Heiki. Un tie cilvēki tur stāv komandām bakus burtiskā nozīmē. Par šo sacīksti ziņu nav, bet tendence ir skaidra. Mclaren kopš Hamiltona ienākšanas ir tipiska pirmā un otrā pilota vienība.
protams ka hamis ir pirmais numurs un to nenoliedz ne mclaren ne ari heiki.
par to ka hamim ir attistitaks difuzors nezinaju, jo visas zinas izlasit vienkarsi nav reali. bet nav ari jabrinas jo ka jau teicu no heiki sogad tapat ka pagajusaja gada ir tikpat liela jega ka no galvas sapem. protams ka komanda kura ir viens izteikts lideris kurs cinas par uzvaram un otrs pilots kurs cinas par vietu astotnieka komanda vairak uzmanibas pievertis liderim. tapat ir ari renault komanda. uz kinu renault alonso bija sagatavojusi labaku difuzoru neka pike. nebrinitos ja ta butu ari williams un brawn komandas. difuzori izmaksa milzigas naudas sumas un saja bridi kad mercedess saubas vai turpinat F1 projektu attistit ari otra pilota formulu kurs nepartraukti iekulas kadas nepatiksanas starta nav izdevigi.
un par tam zinam runajot, katrs lasa savus resursus. es lasu krievu lapas, autosport.com, f1live.net, gpupdate.com u.c. katrs izvelas savus resursus.

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:11, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Un, playthegame, neņem ļaunā, nemēģinu lekties un tēlot baigi kruto, bet vienkārši Tev uzreiz par daudzām lietām ir baigi tālejoši secinājumi, kas bieži vien izrādās nepareizi.
par ko man nemt launa?
par to ka man ir loti talejosi secinajumi zinu. es vienmer skatos labu laiku uz prieksu un meginu izsecinat kas varetu notikt. piemeram ar to pasu mclaren melosanas skandalu, es nevis uzreiz blauju stulbie FIA vai lai tik diskvalifice, bet es uzreiz domaju, kas pie sada notikuma paversiena notiks talak. protams pie sada domasanas veida loti biezi secinajumi velak isti nesakrit ar istenibu. piemeram man jau galva ir saraksts kadi varetu but pilotu sastavi 2010 gada ar piezimi ka pie tada vai tada mclaren soda sis sastavs var kardinali mainities.

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:26, pirms 15 gadiem
crushader rakstīja: Ogo, sito gan es nezinaju, playthegame tu laikam esi aplauzies katra komenta slavejot hami (gandriiz katraa)
kalab aplauzies? drizak aplauzies esi tu pats jo pirms sezonas teica ka par cempiona titulu cinisies ferrari un brawn

     [+] [-]

, 2009-04-27 17:14, pirms 15 gadiem
augustus rakstīja: nu toyota ar visu savu stratēģiju noraka gonku!! man patīk TV3 īsā reklāma 7 apļu garumā!! ibio!!
kad pa tv 3 iet reklāma, es pārslēdzu uz RTL !

     [+] [-]

, 2009-04-28 11:52, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: kalab aplauzies? drizak aplauzies esi tu pats jo pirms sezonas teica ka par cempiona titulu cinisies ferrari un brawn
? Ko tu tur stasti, neko tadu nesmu teicis, beidz dir st bumbinjas ka vienmer , ja arii kko rakstijis tad tas ir tikai uz "iespejams".

Ej fano talak, tulin hamis nahaljavu panems uzvaru, tu te man liekas runasi par to pus gadu... tas ir rakstits tev uz pieres.

     [+] [-]

, 2009-05-01 10:28, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: Baricello vispār jau "krīt" ārā no komandas, jo nespēj būt konkurētspējīgs Batonam, bet lai cik apvainojies viņš būtu uz ferrari, vienīgās uzvaras viņš sasniedza šajā komandā tās ziedu laikā. Varbūt uz tā rēķina viņš vēl ir apritē. Pašlaik viņa rīcībā ir lieliska mašīna, bet vēlamā rezultāta nav, jo zaudē ne tikai komandas biedram. Secinājums- gadi dara savu: varbūt laiks tomēr beigt.
piekrītu,jāiet vecim pensijā.