Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Moslijs: "Neviens nav zaudētājs F-1 karā"

Moslijs: "Neviens nav zaudētājs F-1 karā"
Bērnijs Eklstons (no kreisās), Makss Moslijs un Luka di Montedzemolo
Foto: AP

Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) prezidents Makss Moslijs uzskata, ka šodien panāktā vienošanās nenozīmē, ka FIA tikusi sakauta.

Kaut gan dienu iepriekš Moslijs uzstāja, ka paliks savā amatā uz piekto pilnvaru termiņu, šodien viņš paziņoja, ka oktobrī, kad notiks jaunā ievēlēšana, atstās FIA prezidenta vietu, lai saglabātu mierīgas attiecības ar F-1 Komandu Asociāciju (FOTA). Kā zināms, arī Moslija plāns par budžetu griestiem tika atcelts, taču viņš spītīgi noliedz, ka zaudējis šo cīņu.

"Es tā gluži neteiktu, jo viņiem ir noteikumi, kurus viņi vēlējās, un stabilitātes garantijas, savukārt mums ir jaunas komandas un izmaksu samazināšanas plāns," skaidroja Moslijs.

Savukārt FOTA priekšsēdētājs Luka di Montedzemolo slavēja Moslija ieguldījumu, lai panāktu vienošanos. "Domāju, ka viņš veiksmīgi tika galā ar šo problēmu." Tāpat di Montedzemolo uzsvēra, ka šobrīd, kad FIA un FOTA ir izlīgušas, lietderīgāk būtu koncentrēties uz sportiskajām lietām, nevis politiskajām intrigām.

Arī FOTA viceprezidents Džons Hovets apmierināts ar gala iznākumu. "Tas ir izaicinājuma periods, kurā, pateicoties FOTA vienotībai un Pasaules motoru sporta padomes (WMSC) tālredzībai, sasniedzām pareizo rezultātu F-1 nākotnei."

FOTA pārstāvji rīt tiksies Boloņā, lai pabeigtu darbu pie izmaksu samazināšanas plāna, kurš būs spēkā 2010. gada sezonā.

Izmantotie resursi:
Reuters
autosport.com

  -1 [+] [-]

, 2009-06-24 20:22, pirms 15 gadiem
Moslijs tagad laimīgs .. skaties ka no laimes bikses nepielaidi ...

  +6 [+] [-]

, 2009-06-24 20:28, pirms 15 gadiem
karā vienmēr visi ir zaudētāji

     [+] [-]

, 2009-06-24 20:31, pirms 15 gadiem
kaa nu nav
man ar pirkstu paraadiit, ka tas ir sai atteelaa pa vidu seedosais onka?

un lielaakais uzvareetaajs ar vislielaako smaidu sajaa atteelaa

var jau sis liegries, bet nez cik blondam jaabuut. lai visam sitam noticeetu, es personiski taada neesmu

  +1 [+] [-]

, 2009-06-24 20:33, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka karš ir beidzies, jo vēl jau jāatrisina strīdi par tehniskajiem jauninājumiem- priekšējais antispārns pašreizējajā izskatā laikam beigs gada beigās savu pastāvēšanu, bet ir nojauta ka par KERS vēl būs pārrunas.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-24 20:39, pirms 15 gadiem
sergis89 rakstīja: karā vienmēr visi ir zaudētāji
Daļēji Tev piekrītu. Vienīgais, kurš karā nezaudē ir Rokfellers! (Starp citu +1 no manis )

  +1 [+] [-]

, 2009-06-24 20:44, pirms 15 gadiem
Zaudēt, varbūt nezaudēja, bet FIA parādīja, ka viņiem tomēr nav mugurkaula, un līdz ar to viņu monopols ir smagi iedragats...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-24 21:27, pirms 15 gadiem
DaveVee rakstīja: Zaudēt, varbūt nezaudēja, bet FIA parādīja, ka viņiem tomēr nav mugurkaula, un līdz ar to viņu monopols ir smagi iedragats...
ko viņi darītu, ja F1 tagadējā sapratnē būtu beidzis pastāvēt (aiziet 8 vadošās komandas, bet paliek teiksim 10, kuru kopējais budžets ir viena paša Ferrari budžeta apjomā!!!) + vēl zustu TV un sponsoru uzmanība?
Viss šis teātris ir viena liela FIA izgāšanās!

     [+] [-]

, 2009-06-24 21:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Saki ko gribi,bet Tu tiešām esi blondīne uz iekšu.
Vinētāji stabili ir abi sirmie vīri, jo viņi ir atkal panākuši savu.
Nebrīnos, ka viņi atkal ir uzpirkuši Ferārī, kā tas jau ir noticis agrāk.
bet 40 milj. budžetu taču uz 2 gadiem atcēla! Otrkārt FOTA nesastāv no viena Ferrari un Moslijs arī oktobrī ies prom.
Manuprāt neizšķirts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-24 21:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Saki ko gribi,bet Tu tiešām esi blondīne uz iekšu.
Vinētāji stabili ir abi sirmie vīri, jo viņi ir atkal panākuši savu.
Nebrīnos, ka viņi atkal ir uzpirkuši Ferārī, kā tas jau ir noticis agrāk.
Pag, ja šī vienošanās tiek slēgta ar parakstiem, tajā būs iekļauts punkts par Moslija nekandidēšanu. Visas kārtis bija FIA pusē, lai "uzvarētu", bet pašreizējais iznākums ... nu, grūti spriest, no kā galu galā sastāv šī vienošanās, arī tās neoficiālā puse. Taču būtība nemainās - visas (!!!) FOTA komandas gribēja turpināt startēt F-1, bet pie tādiem noteikumiem tas vnk nebija iespējams.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-24 21:40, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Saki ko gribi,bet Tu tiešām esi blondīne uz iekšu.
Vinētāji stabili ir abi sirmie vīri, jo viņi ir atkal panākuši savu.
Nebrīnos, ka viņi atkal ir uzpirkuši Ferārī, kā tas jau ir noticis agrāk.
nee tu esi vnk dumjs

  +2 [+] [-]

, 2009-06-24 21:40, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Saki ko gribi,bet Tu tiešām esi blondīne uz iekšu.
Vinētāji stabili ir abi sirmie vīri, jo viņi ir atkal panākuši savu.
Nebrīnos, ka viņi atkal ir uzpirkuši Ferārī, kā tas jau ir noticis agrāk.
ivar, ivar
kuru no punktiem ko moslijs gribeja ieviest no nakama gada vins ir istenojis? vins ir sakauts! saproti tacu, tavs elks no nakama gada gribeja pilniba parvaldit F1, vins gribeja iegut tadu varu ka varetu mainit noteikumus kad vien ienak prata un komandas vinam neko nevaretu izdarit, bet tagad, no nakama gada vins vares F1 skatities majas pie TV un vares izstiepties vai sarauties bet F1 vins vairs nevares ietekmet neko! ja ir 13 komandas bet FOTAi pret to nebija iebildumu. uzskatu ka fota ir panakusi visu ko vini velejas.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-24 21:40, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nebrīnos, ka Moslijs mierīgi arī nākošās vēlēšanās kandidēs, jo viņu atbalsta citu autoseriālu komandu vadības. Kā tas bija pēc sex skandāla. Un FOTA atkal varēs taisīt kārtējo teātri.
FOTA ir zaudētāji vienos vārtos, jo daudzie un dažādie līgumi, gan ar FIA, gan Berniju ir viņu rokas sasaistijušas līdz par 2012. gadam.
Tas ka FOTA draudēja uzcept jaunu čempi nenozīmē, ka viņi arī to bija spējīgi šajā autoindistrijas krīzes laikā.
Visām komandām ir virzība ir izmaksu samazināšanu, taču ne jau tik strauju, kas vismaz oficiāli bija FIA mērķis. Cik sapratu, tad "Red Bull"(?) un "Ferrari" ir vissaistītākās rokas, pārējās tikpat labi varētu tikt nepielaistam nākamā gada čempim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-24 22:03, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja Maks var paziņot, ka šajā cīņā nav zaudētāju, tad tas nozīmē to, ka ir uzvarētājs. Kurš? Lai katrs spriež pats.
Nu ja vins pateiktu ka ir uzverējis tas būtu vienkārši smieklīgi
Ja nopietni, tad labi ka F1 ir saglabāts un izmaksas tiek samazinātas pakēpeniski, nevis tad kad vecajiem āžiem uznāk apskaidrība un uzreiz.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-24 22:08, pirms 15 gadiem
vieniigie uzvareetaaji ir skatiitaaji un punkts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-24 22:21, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, izmaksas tiks samzinātas pakāpeniski (kas ir tikai normāli), bet vai to var uzskatīt par FOTA uzvaru es atļaujos apšaubīt. Viņi taču ziņoja par tik grandioziem plāniem.
Pats teici, blefot arī jāmāk Vienā ziņā gan FIA ir ieguvēji, ja FOTA rīkotu atsevišķu čempi, tad pamatīgs cipars ietu gar degunu FIA.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-24 22:22, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, izmaksas tiks samzinātas pakāpeniski (kas ir tikai normāli), bet vai to var uzskatīt par FOTA uzvaru es atļaujos apšaubīt. Viņi taču ziņoja par tik grandioziem plāniem.
Piemēram, kādiem? Ir tikai loģiski, ka Moslija nepiekāpības gadījumā ir kaut kas jāsāk domāt, bet visi runāja līdz pēdējam! tas liecina, ka pamatieinteresētība bija palikšanā iekš F-1. Un lūdzu, neaizmirsti, ka šajā pēdējā tikšanās reizē iesaistīta bija arī Pasaules motoru sporta padome.
Un, ja tev tik ļoti rūp oficiāli paziņojumi, tad lūk en.f1-live.com: F1 : Ferrari claims rebel teams' victory -...

  +3 [+] [-]

, 2009-06-24 22:27, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kamēr neviens nav lasijis,kas tajā vienošanās līgumā ir rakstīts, tikmēr viennozīmīgi var teikt, ka vinētāji ir citi,bet noteikti ne FOTA. FIA jau paguvis daudz ko pateikt, bet no FOTAS puses valda dziļš klusums.
FIA ir panākuši pašu galveno-izmaksu samazināšanās turpinās (vienīgi mazliet lēnāk). F1 arī ir saglabāts.
Ja Maks var paziņot, ka šajā cīņā nav zaudētāju, tad tas nozīmē to, ka ir uzvarētājs. Kurš? Lai katrs spriež pats.
saproti tacu FOTA bez FIA izdzivotu, FIA bez FOTAS ne.
un FIA neko nav panakusi, FIA pa visu varu gribeja lai izmaksas strikti tiek smaazinatas jau 2010 gada un citi varianti pat netika apspriesti, bet FOTA piedavaja savu variantu, 2010 gada braukt bez budzetu griestiem un sakt samazinasanu tikai no 2011 gada. un tas ari tika panakts.
FOTA ari nevelejas iznicinat F1, FOTAi prioritate bija paliksana F1 un tikai tad ja visi striki plist tad pariesana uz jaunu cempionatu.
saproti moslijs ir pieveikts, ganjau drizuma uzzinasim ko FOTA pieprasa un tad nebus brinums ja F1 pilniba varu parnems tiesi FOTA un moslijs ar berniju majas kopa ar paris bargajam kundzem skatisies F1 pa TV, jo vini vairs nepses neko ietekmet

  +2 [+] [-]

, 2009-06-24 22:32, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, izmaksas tiks samzinātas pakāpeniski (kas ir tikai normāli), bet vai to var uzskatīt par FOTA uzvaru es atļaujos apšaubīt. Viņi taču ziņoja par tik grandioziem plāniem.
ivar, nu tacu kustini smadzenes
FIA piedavaja variantu 2010 gada braukt ar 40 milj.
FOTA piedavaja budzetu sakt samazinat sakot ar 2011 gadu un pakapeniski
sodien tiek pienemts lemums ka budzetu saks ierobezot sakot ar 2011 gadu un pectam katrau gadu pakapeniski
kurs ir uzvarejis? tur pat zidainim ir skaidrs ka uzvar FOTA. ir pienemts tiesi tas variants ko piedavaja FOTA nevis FIA, bet tu vienalga pa spitu megini pieradit ka FIA ir uzvarejusi

  +1 [+] [-]

, 2009-06-24 22:43, pirms 15 gadiem
tad jau vieglaak man kaut ko ieskaidrot nekaa sitam te
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-24 23:35, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tās ir tikai nianses ar to budžetu samazināšanu. Piekrītu, ka Moslijs tai lietai piegāja mazliet par strauju, bet doma,ka vispār ir jasamazina nebija pat apspriešanas vērta.
Tev beidzot ir jasaprot, kas ir FIA.
FOTA nekad neiegūs pilnu varu par F1, jo tā ir FIA sastāvdaļa.
Labi,nekandidēs Moslijs uz nākošo termiņu. Ievēlēs kādu citu džeku par FIA prezidentu. Bet nekur nav teikts,ka jaunais prezidents būs labāks par Mosliju.
Viņš varbūt liks visu FIA uzsvaru uz DTM, un tas pēc dažiem gadiem būs dominējošais autoseriāls pasaulē.
Tieši tāpat izdarija Moslijs un Eklstons ar F1, jo līdz šo džeku nākšanas pie varas grožiem F1 nemaz nebija tik populārs.
labi, es neapsaubu moslija un eklstona ieguldijumu F1 un nesaku ka jaunais prezidents bus labaks/pratigaks(laigan planpratigaks prezidents par pedejo divu gadu mosliju jau nu vins nebus)
un kapec F1 nevaretu atdalities no FIA? NHL tak loti veiksmigi pastav bez IIHF draudziga pleca. FOTA neizveidoja alernativu cempionatu ari tapec ka tas nebutu F1, bet ja FOTAi lautu panmet F1 pilniba ta to sagrabtu acis nepamirkskinajusi jo sai organizacijai F1 ir vairak ka naudas pelnisanas vieta.
un DTM nekad nebus dominejosais cempionats pasaule, DTM ir parak saurssavus apmeros lai tas klutu par vadoso pasaule. tas ir pilnigs vacu cempionats, ja vins klutu internacionalaks tad varbut tas varetu klut par eiropas NASCAR tadejadi aizvietojot neveiksmigo ASCAR cempionatu(interesanti gan ka divus cempionatus var nosault tik loti lidzigos nosaukumos).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-25 02:01, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nebrīnos, ka Moslijs mierīgi arī nākošās vēlēšanās kandidēs, jo viņu atbalsta citu autoseriālu komandu vadības. Kā tas bija pēc sex skandāla. Un FOTA atkal varēs taisīt kārtējo teātri.
FOTA ir zaudētāji vienos vārtos, jo daudzie un dažādie līgumi, gan ar FIA, gan Berniju ir viņu rokas sasaistijušas līdz par 2012. gadam.
Tas ka FOTA draudēja uzcept jaunu čempi nenozīmē, ka viņi arī to bija spējīgi šajā autoindistrijas krīzes laikā.
ja katra komanda čempionāta sarīkošanai nogriestu pa 50milj. no sava budžeta un pieliktu klāt naudu par translācijas tiesībām, tad sanāktu budžets uz 1 miljardu! Manuprāt pietiekami. Līgums līdz 2012.gadam var arī nebūt spēkā, ja FIA rada apstākļus, kuru dēļ komandas nav spējīgas turpināt savu dalību čempionātā.
Piemēram kā tādā gadījumā vajadzētu rīkoties komandai, kura bankrotē?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-25 02:06, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas DTM bija tikai kā piemērs,jo tik pat labi tas var būt WRC vai WTCC.
Protams, ka F1 var atdalīties no FIA, bet tad FOTA vienkārši ir jaiegūst F1 kontrolpaketi. Vai tas viņiem ir iespējams es smagi apšaubu.
Bernijs nav F1 īpašnieks. Oficiāli Bernijs tagad ir vien algots darbinieks, F1 komerciālās tiesības pieder diezgan mīklainam kantorim ar nosaukumu CVC Capital Partners vai kaut kas tādā garā.
Kaut kādas daļas joprojām ir arī offšoriem, kuros ir zināma vai domājama Bernija līdzdalība, bet visā visumā CVC ir galvenais noteicējs, un līdz ar to FOTA ir jaatpērk no viņiem F1.
Cik šobrīd maksā F1 nezinu, bet domāju, ka vairāki 10 miljardi.
F1- 9. vērtīgākais zīmols- 1.45 miljardi
skatīt:
Eiropas vērtīgāko zīmolu reitingā "Ferrari" apsteidz "Manchester United"

     [+] [-]

, 2009-06-25 02:12, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: ko viņi darītu, ja F1 tagadējā sapratnē būtu beidzis pastāvēt (aiziet 8 vadošās komandas, bet paliek teiksim 10, kuru kopējais budžets ir viena paša Ferrari budžeta apjomā!!!) + vēl zustu TV un sponsoru uzmanība?
Viss šis teātris ir viena liela FIA izgāšanās!
Nu es jau to saku.. FIA sabijās un līdz ar to zaudēja uzticību kā vienīgā un neapgāžamā vara...