Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Alonso: "Pirmā formula ir mirusi!"

Alonso: "Pirmā formula ir mirusi!"
Fernando Alonso.
Foto: AFP

Divkārtējais F-1 čempions Fernando Alonso ("Renault") intervijā portālam autosport.com atzinis, ka strīds starp FIA un FOTA, viņaprāt, jau "vairāk vai mazāk" novedis leģendārās sacīkstes līdz to galam.

"Man tiešām žēl, ka neizdevās panākt vienošanos. Visi līdz pēdējam brīdim uz to cerējām. Zaudētāji ir visi - komandas, braucēji. FIA neko nezaudēs, jo nav ieguldījuši naudu," par FIA un FOTA neveiksmīgajām pārrunām sacīja Alonso. "Vai Pirmā formula ir mirusi? Vairāk vai mazāk jā. Viss it kā turpināsies, bet visiem būs vienādi dzinēji, startēs nevienam nezināmas komandas un braucēji... Apmēram kā A1GP, GP2, kam it kā nav ne vainas, bet retajam tur notiekošais interesēs."

"Ja būs jauns sacīkšu seriāls un Pirmās formulas vairs nebūs, mēs startēsim spēcīgākajās sacensībās - tajās, ko rīkos FOTA. Tur būs pasaules labākās komandas un labākie piloti. Jaunās sacensības noteikti būs pievilcīgas arī līdzjutējiem - varbūt ar pieejamākām biļešu cenām vai kā līdzīgi... Mēs kļūsim par jaunu Pirmo formulu, kas būs solis uz priekšu daudzās lietās. Es uzskatu, ka ir daudz kas, ko ir iespējams darīt labāk, nekā pašreiz dara F-1. Protams, tas ir tikai mans viedoklis, bet domāju, ka 99 procenti braucēju man piekritīs."

Alonso gan pieļauj iespēju, ka tuvākajā laikā tomēr varētu tikt panākts mierizlīgums starp pusēm.

"Vēl nekas nav beidzies. Varbūt pēc pāris nedēļām viss nokārtosies un FOTA komandas piekritīs startēt F-1 - varbūt. Bet tā vairs nav komandu problēma. Mēs izdarījām visu iespējamo. Tagad viss atkarīgs no FIA. Ja reiz divu mēnešu laikā nekas netika izdarīts... Lai nu kā, par simts procentiem varu apliecināt, ka esmu gatavs sekot "Renault" komandai uz pavisam jaunu čempionātu."

Izmantotie resursi:
autosport.com

  +4 [+] [-]

, 2009-06-20 12:45, pirms 15 gadiem
Tāpēc aktīvi jāseko šai sezonai kura var nobeigt lielisku autosacīkšu posmu.

  +9 [+] [-]

, 2009-06-20 12:45, pirms 15 gadiem
F1 sāka aiziet pagrīdē kopš M.Šumahera aiziešanas no Ferrari!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-06-20 12:49, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: F1 sāka aiziet pagrīdē kopš M.Šumahera aiziešanas no Ferrari!
Zini, mans personiskais uzskats ir, ka daļēji tas sākās ar Imolu 1994. gadā un tam sekojošajām izmaiņām, bet galīgi nokāva tā šausmīgā noteikumu mainīšana katru gadu, kas sākās pēc Šūmahera dominēšanas. Vai tikai pa šiem gadiem noteikumi nav mainīti vairāk kā pirms tam visos gadu desmitos kopā...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-20 12:53, pirms 15 gadiem
Tā kā FIA taisās tiesāties, tad FOTA komandas varētu ignorēt šīs sezonas sacensības!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 12:56, pirms 15 gadiem
Viesturs Lācis rakstīja: Zini, mans personiskais uzskats ir, ka daļēji tas sākās ar Imolu 1994. gadā un tam sekojošajām izmaiņām, bet galīgi nokāva tā šausmīgā noteikumu mainīšana katru gadu, kas sākās pēc Šūmahera dominēšanas. Vai tikai pa šiem gadiem noteikumi nav mainīti vairāk kā pirms tam visos gadu desmitos kopā...
Pilnīgi piekrītu faktiski 3-4 gadu laikā viņi pilnīgi sačakarēja apdzīšanu un tā atjaunojās tikai pēdējos 2-3 gadus.

Bet nu Alonzo arī nav taisnība drusku līdzīgākas tās mašīnas arī vajag lai nav tikai 1-2 komandu dominance visu sezonu...

  +6 [+] [-]

, 2009-06-20 13:00, pirms 15 gadiem
Piekrītu Alonso. Ja pēc Šūmahera aiziešānas skatījos F1 tīri epizodiski, pārsvarā uz sezonas beigām, tad tagad sākot ar šo sezonu to neskatos vispār. Labāk to laiku svētdienas dienā pavadu pludmalē un nekāda vaina. Tas, kas notiek tagad.......to ir grūti nosaukt par Formulu....Nākamgad vispār F1 apritē ienāks tādas komandas, kuras nosauktu par "ubagiem" motosportā.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-20 13:00, pirms 15 gadiem
TomsMVP, 2009-05-20 15:22, pirms mēneša
F1 is dead....

P.S. said so

  +5 [+] [-]

, 2009-06-20 13:00, pirms 15 gadiem
Cut_Throat rakstīja: nezinu,kā tev,bet pēc Mihaela nekas daudz vairs nebija tā kā bija,nebija ne kautiņu,ne asas cīņas,aplami
Te nav nekāda saistība ar Mihaēlu pēdējā F1 personība bija Edijs īrvains... visi pārējie ir balti jēriņi, jo neviens negrib pazaudēt reklāmu līgumus savu izlēcienu dēļ. Kārtējais sporta veids, kura šarmu ir nokāvusi komercija ar saviem miljoniem... var strīdēties par Sennu, Īrvainu un citiem nemiera cēlājiem, bet viņi piedeva tam visam kaut kādu rozīnīti un nebija tikai robotiska braukšana, bet arī psiholoģiskā cīņa ārpus trases vēl kaut kas līdzīgs bija Hila-Šumahera duēlis bet arī jau uz zemākie toņiem ...

  -2 [+] [-]

, 2009-06-20 13:06, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Te nav nekāda saistība ar Mihaēlu pēdējā F1 personība bija Edijs īrvains... visi pārējie ir balti jēriņi, jo neviens negrib pazaudēt reklāmu līgumus savu izlēcienu dēļ. Kārtējais sporta veids, kura šarmu ir nokāvusi komercija ar saviem miljoniem... var strīdēties par Sennu, Īrvainu un citiem nemiera cēlājiem, bet viņi piedeva tam visam kaut kādu rozīnīti un nebija tikai robotiska braukšana, bet arī psiholoģiskā cīņa ārpus trases vēl kaut kas līdzīgs bija Hila-Šumahera duēlis bet arī jau uz zemākie toņiem ...
Ir nācies lasīt visumā pārdomas rosinošu viedokli, ka jaunas asinis F1 pilotu vidū iepludinātas bezmaz vai speciāli, lai tiktu vaļā no vecajiem bukiem, kam nevarētu tik viegli kāpt uz galvas un kam būtu sava teikšana notiekošajā. No jaunajiem faktiski neviens nav ne autoritāte, ne personība. Jo kas tad no vecajiem palicis - Barikello, kas vispār pat savas komandas pirmais pilots reti kad bijis?

  +7 [+] [-]

, 2009-06-20 13:24, pirms 15 gadiem
Lai arī man kā M.Šumahera (Ralfa arī) līdzjutējam negribētos atzīt, bet tieši Šumahers arī "nokāva" F1, jo tikai viņa neapstrīdamās dominances dēļ Eklstona komanda sāka domāt visādas shēmas un jaunus noteikumus, ka tik šams vairāk neuzvarētu. Un sanāk, ka vērsās pret Šumaheru un "Ferrari", bet sanāca paši pret sevi... .

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 13:26, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Te nav nekāda saistība ar Mihaēlu pēdējā F1 personība bija Edijs īrvains... visi pārējie ir balti jēriņi, jo neviens negrib pazaudēt reklāmu līgumus savu izlēcienu dēļ. Kārtējais sporta veids, kura šarmu ir nokāvusi komercija ar saviem miljoniem... var strīdēties par Sennu, Īrvainu un citiem nemiera cēlājiem, bet viņi piedeva tam visam kaut kādu rozīnīti un nebija tikai robotiska braukšana, bet arī psiholoģiskā cīņa ārpus trases vēl kaut kas līdzīgs bija Hila-Šumahera duēlis bet arī jau uz zemākie toņiem ...
Kulhards jau arī nebija nekāda dāvana... . Bet jā, ko es jau arī vairākkārtīgi esmu uzsvēris, tagad visi ir "piloti", nevis "gonščiki".

  -2 [+] [-]

, 2009-06-20 13:27, pirms 15 gadiem
TomsMVP rakstīja: TomsMVP, 2009-05-20 15:22, pirms mēneša
F1 is dead....
P.S. said so
Kāds tu malacītis! Pirms vesela mēneša nojauti, ka F1 ies uz grunti, kad neviens par to vēl pat neiedomājās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-20 13:30, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai arī man kā M.Šumahera (Ralfa arī) līdzjutējam negribētos atzīt, bet tieši Šumahers arī "nokāva" F1, jo tikai viņa neapstrīdamās dominances dēļ Eklstona komanda sāka domāt visādas shēmas un jaunus noteikumus, ka tik šams vairāk neuzvarētu. Un sanāk, ka vērsās pret Šumaheru un "Ferrari", bet sanāca paši pret sevi... .
F1 ''nokāvienā'' Ferrari un vēl jo vairāk Šumahers ir iesaistīti tikai daļēji- viņi bija lielākie mutes virinātāji, kad sākās tā slavenā 40mlj padarīšana, bet līdzvainīgi ir praktiski visi.
Noteikumu mūžīgajām maiņām te ir absolūti sekundāra nozīme un ne jau tapēc F1 sākusi iet pensijā.

  +7 [+] [-]

, 2009-06-20 13:48, pirms 15 gadiem
yuka rakstīja: F1 ''nokāvienā'' Ferrari un vēl jo vairāk Šumahers ir iesaistīti tikai daļēji- viņi bija lielākie mutes virinātāji, kad sākās tā slavenā 40mlj padarīšana, bet līdzvainīgi ir praktiski visi.
Noteikumu mūžīgajām maiņām te ir absolūti sekundāra nozīme un ne jau tapēc F1 sākusi iet pensijā.
Noteikumu maiņa padara F1 nevis par F1, kas agrāk prezentēja autoindustrijas jaunākos sasniegumus sporta mašīnu būvēšanā, bet gan par tādu... pat nezinu ko... tas būtu tāpat kā NBA ieviestu noteikumus, ka basketbolsiti, kas garāki par 2.10 cm nedrīkst spēlēt NBA... .

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 14:07, pirms 15 gadiem
Kāds tad F1 galvenais mērķis? Ļoti precīzi to pateicis Juris Miņins - autoindustrijas jaunāko sasniegumu prezentēšana sporta mašīnu būvēšanā.
Kas tad F1 ir jau pat tagad? Nemitīgi ierobežojumi, no kuriem 90 % ir pilnīgs absurds, un itin nekādas jēgas. Es gan skatos tagadējo F1, bet neskatīšos tādu "F1", ja tāda izveidosies pēc tagadējā vecā āža Moslija piedāvātā parauga.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 14:14, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: F1 sāka aiziet pagrīdē kopš M.Šumahera aiziešanas no Ferrari!
Teoreetiski jaa, bet pagashgad vel bija ljoti interesants gads !!!

  -3 [+] [-]

, 2009-06-20 14:25, pirms 15 gadiem
Veidenbaums rakstīja: Teoreetiski jaa, bet pagashgad vel bija ljoti interesants gads !!!
Kad sīkie pagalmā bumbu spēlē, tad arī ir interesanti paskatīties, bet vai tas ir tas īstais līmenis...

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 14:29, pirms 15 gadiem
Nu pēdējos gados jau bija normāli, čempions izšķīrās pēdējos posmos, bet atkal vajadzēja mainīt noteikumus, tipa vairāk apdzīšanu tagad būs, vienīgais formulas brauc tuvāk viens otra, bet apdzīšanas jau nav vairāk palikušas. Vēl izdomā samazināt budžetus, lai visi kas grib var pieteikties. Es saprotu ka ir jāsamazina budžeti līdz kādam līmenim, bet ne jau tik krasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-20 14:43, pirms 15 gadiem
es tomer jums nepiekritisu, F1 pedeja laika ir bijusi vairaki lieliski piloti kas ir ari personibas, sumahers, kulthards, hamiltons, montoya, alonso un kimi ir piloti kas nebaidas teikt ko doma(laigan alonso, hamis un kimi ir tadi pratigaki tomer musdienu izteiksanas standartiem vini ir isti mezoni un nemieru celaji )
un ari par to ka izmainas sakas bridi kad sumahers domineja nepiekritisu, ja FIA meginaja maksligi radit konkurenci sumaheram, bet tie bija tikai ziedini, istais parmainu murgs sakas tikai 2007 gada, F1 kops 2006 gada ir mainijies daudz reiz vairak ka piemeram laika posma no 2000 lidz 2006 gadam.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-20 14:52, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad sīkie pagalmā bumbu spēlē, tad arī ir interesanti paskatīties, bet vai tas ir tas īstais līmenis...
un tu gribi teikt ka ja salidzina sumahera eras limeni ar pedejo divu gadu limeni tad sumahera eras limenis butu stipri augstaks par pagajuso divu gadu limeni?
nu nepiekritisu, sumahera laika bija sumahers un vel kads pilots kurs izradija ivnam nopietnu konkurenci, montoya un kimi. velak sumi no trona gaza alonso, bet tagad F1 ir kimi, alonso, hamiltons, masa, kubica, fettels. agrak bija vins pilots karalis, viens pilots kurs centas tikt lidzi un parejie bija tadi... nekadi! tagad ir sesi superpiloti kas esmu parliecinats sumahera eras laika butu bijusi spejigi gazt sarkano baronu. es teiktu ka dirzak starp 2002 un 2004 gadu bija mazu puiselu futbola spele seta kura pa vidu ielidis futbola zvaigzne un pamatigi izcelas uz citu forna.

     [+] [-]

, 2009-06-20 16:19, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: un tu gribi teikt ka ja salidzina sumahera eras limeni ar pedejo divu gadu limeni tad sumahera eras limenis butu stipri augstaks par pagajuso divu gadu limeni?
nu nepiekritisu, sumahera laika bija sumahers un vel kads pilots kurs izradija ivnam nopietnu konkurenci, montoya un kimi. velak sumi no trona gaza alonso, bet tagad F1 ir kimi, alonso, hamiltons, masa, kubica, fettels. agrak bija vins pilots karalis, viens pilots kurs centas tikt lidzi un parejie bija tadi... nekadi! tagad ir sesi superpiloti kas esmu parliecinats sumahera eras laika butu bijusi spejigi gazt sarkano baronu. es teiktu ka dirzak starp 2002 un 2004 gadu bija mazu puiselu futbola spele seta kura pa vidu ielidis futbola zvaigzne un pamatigi izcelas uz citu forna.
Ne jau Šumahera ēra arī ir jāņem par pamatu, bet gan vēl kādu laiku iepriekš.

Par tiem superpioltiem smējos ilgi... tagad NAV NEVIENA superpilota, ir tikai atsevišķi neslikti braucēji:
Raikonens - braucējs ar talantu, bet baigajiem "tarakāniem" galvā.
Alonso - vairāk vai mazāk viņa titulus, pirmkārt, nodrošināja mašīna (līdzīgi kā Žakam Vilnjēvam '97. gada sezonā) un tikai tad viņa talants.
Hamiltons - vispār viņu kkā vērtēt vēl ir par agru un man jau liekas, ka reklāmas un Eklstona palīdzības te ir vairāk nekā braucēja.
Masa - īstenībā ne ar ko labāks par Baričello (sliktāks?) viņš nav.
Kubica - braucējs ar labu potenciālu, taču gribēšanas viņam ir manāmi vairāk kā varēšanas un pieredzes, tāpēc arī bieži vien viss sanāk ne tuvu ne tā, kā būtu gribējis.
Fetels - veidojas par kko uz to pusi, bet pagaidām vēl par agru spriest.

Tb te nosaukti ir tikai daži tādi labāki par vidējo statistisko braucēji, bet tādus var atrast jebkurā ērā un ja es priekšā liktu šitādu kompāniju:
M.Šumahers, Hils, Vilnjēvs, Hakinens, Kulhards, Irvains, Montoija, Frencens + epizodiski Alezī, Heberts, R.Šumahers un vēl daži.
tad arī var teikt, ka tie bija jau nu tādi superpiloti... . Taču, ja ņem kopumā, pēc šumahera tādi superpiloti vispār nav bijuši, un arī vispār superpilotu nemaz nav tik daudz. No tās ēras, kuru es pats esmu redzējis (lai arī sen un nedaudz) "dzīvajā" - Senna, Prosts, Mansels un Šumahers. Klāt vēl var pielikt kādu Laudu, moš vēl kādu no 70./60. tajiem - Stjuarts, Fitipaldi, Klarks, Hils... un atsevišķus F1 sākuma ēras braucējus - Fanhio, Mosu... . Itogo - 60 gadu vēsturē +/- 11 tādi tiešām superpiloti... a tu te - Kubica, Fetels, Hamiltons...

     [+] [-]

, 2009-06-20 16:32, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne jau Šumahera ēra arī ir jāņem par pamatu, bet gan vēl kādu laiku iepriekš.

Par tiem superpioltiem smējos ilgi... tagad NAV NEVIENA superpilota, ir tikai atsevišķi neslikti braucēji:
Raikonens - braucējs ar talantu, bet baigajiem "tarakāniem" galvā.
Alonso - vairāk vai mazāk viņa titulus, pirmkārt, nodrošināja mašīna (līdzīgi kā Žakam Vilnjēvam '97. gada sezonā) un tikai tad viņa talants.
Hamiltons - vispār viņu kkā vērtēt vēl ir par agru un man jau liekas, ka reklāmas un Eklstona palīdzības te ir vairāk nekā braucēja.
Masa - īstenībā ne ar ko labāks par Baričello (sliktāks?) viņš nav.
Kubica - braucējs ar labu potenciālu, taču gribēšanas viņam ir manāmi vairāk kā varēšanas un pieredzes, tāpēc arī bieži vien viss sanāk ne tuvu ne tā, kā būtu gribējis.
Fetels - veidojas par kko uz to pusi, bet pagaidām vēl par agru spriest.

Tb te nosaukti ir tikai daži tādi labāki par vidējo statistisko braucēji, bet tādus var atrast jebkurā ērā un ja es priekšā liktu šitādu kompāniju:
M.Šumahers, Hils, Vilnjēvs, Hakinens, Kulhards, Irvains, Montoija, Frencens + epizodiski Alezī, Heberts, R.Šumahers un vēl daži.
tad arī var teikt, ka tie bija jau nu tādi superpiloti... . Taču, ja ņem kopumā, pēc šumahera tādi superpiloti vispār nav bijuši, un arī vispār superpilotu nemaz nav tik daudz. No tās ēras, kuru es pats esmu redzējis (lai arī sen un nedaudz) "dzīvajā" - Senna, Prosts, Mansels un Šumahers. Klāt vēl var pielikt kādu Laudu, moš vēl kādu no 70./60. tajiem - Stjuarts, Fitipaldi, Klarks, Hils... un atsevišķus F1 sākuma ēras braucējus - Fanhio, Mosu... . Itogo - 60 gadu vēsturē +/- 11 tādi tiešām superpiloti... a tu te - Kubica, Fetels, Hamiltons...
Aha!
Agrāk arī zāle bija zaļāka...

pupu mizas!
MSch arī bija dominējošais pilots tikai dēļ labākas mašīnas un stratēģijām, ko viņam, starp citu, nodrošināja tas pats Brauns (Brown GP tagad
Par pārējiem "vecajiem" gan piekritīšu
No "jaunajiem, manuprāt, gan Alonso, gan Fetels, gan arī Kubica ir lieliski piloti - tikai vajadzīga labs braucamais, un jebkurš no viņiem būtu mepārspējams...

     [+] [-]

, 2009-06-20 16:42, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: Aha!
Agrāk arī zāle bija zaļāka...

pupu mizas!
MSch arī bija dominējošais pilots tikai dēļ labākas mašīnas un stratēģijām, ko viņam, starp citu, nodrošināja tas pats Brauns (Brown GP tagad
Par pārējiem "vecajiem" gan piekritīšu
No "jaunajiem, manuprāt, gan Alonso, gan Fetels, gan arī Kubica ir lieliski piloti - tikai vajadzīga labs braucamais, un jebkurš no viņiem būtu mepārspējams...
Ūdens arī šķidrāks.

Protams, ka arī stratēģija un mašīna, taču Šumaheru kā braucēju tas nenostādīja ēnā, tieši otrādi, kamēr citis, kuriem itkā ir braucamais, mēģina uz to arī "izbraukt" un neprogresē kā braucēji (Tas pats Vilnjēvs, braucot F1, varēja sasniegt krietni vairāk, ja nebūtu paļāvies uz tehniku tik ļoti).
Alonso (kaut gan kāds šams jaunais, vienā gadā ar Raikonenu F1 debitēja), Fetels, Kubica, ir braucēju, kuri VARĒTU kļūt par superpioltiem (ko viņiem piedēvē daži te jau uzreiz, tagad), bet pašlaik viņi ir tikai labi braucēji.

     [+] [-]

, 2009-06-20 18:01, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne jau Šumahera ēra arī ir jāņem par pamatu, bet gan vēl kādu laiku iepriekš.

Par tiem superpioltiem smējos ilgi... tagad NAV NEVIENA superpilota, ir tikai atsevišķi neslikti braucēji:
Raikonens - braucējs ar talantu, bet baigajiem "tarakāniem" galvā.
Alonso - vairāk vai mazāk viņa titulus, pirmkārt, nodrošināja mašīna (līdzīgi kā Žakam Vilnjēvam '97. gada sezonā) un tikai tad viņa talants.
Hamiltons - vispār viņu kkā vērtēt vēl ir par agru un man jau liekas, ka reklāmas un Eklstona palīdzības te ir vairāk nekā braucēja.
Masa - īstenībā ne ar ko labāks par Baričello (sliktāks?) viņš nav.
Kubica - braucējs ar labu potenciālu, taču gribēšanas viņam ir manāmi vairāk kā varēšanas un pieredzes, tāpēc arī bieži vien viss sanāk ne tuvu ne tā, kā būtu gribējis.
Fetels - veidojas par kko uz to pusi, bet pagaidām vēl par agru spriest.

Tb te nosaukti ir tikai daži tādi labāki par vidējo statistisko braucēji, bet tādus var atrast jebkurā ērā un ja es priekšā liktu šitādu kompāniju:
M.Šumahers, Hils, Vilnjēvs, Hakinens, Kulhards, Irvains, Montoija, Frencens + epizodiski Alezī, Heberts, R.Šumahers un vēl daži.
tad arī var teikt, ka tie bija jau nu tādi superpiloti... . Taču, ja ņem kopumā, pēc šumahera tādi superpiloti vispār nav bijuši, un arī vispār superpilotu nemaz nav tik daudz. No tās ēras, kuru es pats esmu redzējis (lai arī sen un nedaudz) "dzīvajā" - Senna, Prosts, Mansels un Šumahers. Klāt vēl var pielikt kādu Laudu, moš vēl kādu no 70./60. tajiem - Stjuarts, Fitipaldi, Klarks, Hils... un atsevišķus F1 sākuma ēras braucējus - Fanhio, Mosu... . Itogo - 60 gadu vēsturē +/- 11 tādi tiešām superpiloti... a tu te - Kubica, Fetels, Hamiltons...
labi, nejauc te ieksa vecos F1 laikus, tie ir pavisam citi laiki un es pat teiktu pavisam cits sporta veids. ka luix teica agrak zale ari bija zalaka. nav pat verts salidznat si briza F1 ar 90 gadu F1 jo 90 gadu beigas F1 loti izmainijas. vel 90 gados formulas trasi vareja izbraukt pa vairakam dazadam trajektorijam, sobrid ja atra likuma neiebrauksi pa idelao trajektoriju pilnigi drosi ka tava sacikste bus beigusies.
tas ir tas pats kas salidzinat NHL ar KHL, sporta veids tas pats, bet spele norisinas pavisam savadak
saja gadijuma ir jaskatas ko mes katrs uzskatam par superpilotu. ka jau teicu agrak F1 bija pavisam savadaks un ari kriteriji pec ka noteikt kurs ir superpilots un kurs nav ir pavisam citi.
drizak vajadzetu iedalit musdienu superpilotos un 90 gadu superpilots. musdienas tadi pa isam superpiloti ir es teiktu tikai raikonens(tiesam neticams talants, vina speja nobraukt atrako apli brizos kad tas ir nepieciesams ir apbrinojama) , alonso(lai ari kada butu tehnika uzvaret sumaheru un tik parliecinosi ka 2006 gada ir jamak, visu savu karjeru ir izcelies ar loti stabilu sneigumu un pec loti daudzu domam ari manam alonso ir si birza labakais pilots), hamiltons(jau kops kartingu laikiem ir pieradijis ka vinam talanta zina katra klase un vecuma lidzigu nav, F1 vins sevi pieradija jau 2007 gada kad budams debitants parspeja labako pilotu pasaule, ari tas ka hamiltons pedejo divu gadu laika IR STABILAKAIS no top pilotiem ir pieradijums vina meistaribai. vienigi vins pats sev spej sacakaret karjeru, vins lidzsim ir pielavis loti daudz neatgriezenisku kludu) un kubica(pedejos gados ar tadu verienu ienakt F1 ir spejusi tikai tas pats hamis un kubica, ta pat ka hamis jau no pirmajam sacikstem radija loti stabilus un lieliskus rezultatus, sobrid BMW tapat ka mclaren, renault un ferrari bukse, bet nesaubos ka kubica ir viens no spejigakajiem pilotiem F1)
no taviem 90 gadu top pilotiem par superpilotu var nosaukt tikai sumaheru, hilu un vilnevu. pie musdienu pilotiem var piesaukt montoyu. hakinens, kulhards, irvains, montoija, frencens, alezī, heberts, ralfs? nu ne, hakinens lidz pirmajam titulam gaidjia 8 gadus, un lidz savam pirmajam titulam bija izcinijis tikai vienu uzvaru, vins 6 gadus nespeja izcinit pat ne uzvaru, 7 gada izcinija pirmo uzvaru, bet 8 sezona izcinija uzreiz vairakas uzvaras un kluva par cempionu. cik korekti ir vinu saukt par superpilotu? tas ir tas pats ja brawn formula ieliktu weberu un vinsklutu par cempionu, tu vinu spetu nosaukt par superpilotu?
kulthards, ta ari nereizi nekluva par cempionu un nemaz nebija to pelnijis, ja vins bija personiba, bet ne kas vairak. irvains stulbs, nespejigs muldona kurs tagad reklama darza slutenes. ari parejie piloti ne ar ko dizu neizcelas, alezi vispar neizcinija pat ne vienu uzvaru.
vienkarsi nav verts strideties, tev ir savi kriteji man savi.

     [+] [-]

, 2009-06-20 18:27, pirms 15 gadiem
Protams, kādi katram ir superpilotu kritēriji, taču ne jau uzvaras nosaka, kurš ir "krutāks". Viena lieta ir tajā, ka 90-tajos bija izteiktas līderkomandas un pārējiem, lai uzvarētu, vajadzēja cerēt uz līderu neveiksmēm, kamēr tagadējā situācijā praktiski jebkurš var vinnēt.

Un ne jau tāpēc, ka braucēju būtu pēkšņi palikuši spēcīgāki... .

     [+] [-]

, 2009-06-20 20:46, pirms 15 gadiem
f1 nomira tajā brīdi kad uzvaras sāka izcīnīt uz pitstopu rēķina, nevis cīnoties trasē......un runājot par superpilotiem, pēdējais superpilots bija senna - sporta veida fanātiķis kurš par visu vairāk gribēja uzvarēt un bija gatavs uz spēles likt visu, lai pārspētu konkurentus...superpiloti bija tie kas aizsāka f1 un katrā sacīkstē riskēja ar savu dzīvību un ļoti bieži arī to zaudēja.....runājot par šībrīža pilotiem pirmkārt gribu norādīt ka šodienas f1 visi ir visaugstākās klases profiņi ( ....jā, arī pikē un nakadžima.....), taču mūsdienās pārāk daudz nosaka tehnika, piemēram, ieliec šumi 2001. gada minardi un viņš sezonu pabeidz bez punktiem, vai nakadžimu 2004. ferrari un viņš izcīna vismaz 10 uzvaras sezonā.....mēs varam šībrīža pilotu patieso meistarību novērtēt atsevišķās epizodēs, kad vajag parādīt psihologisko noturību ( hamis brazīlijā ), taktisku viltību sacīkstes laikā mainot pitstopu stratēģiju u.t.t, nevis pēc statistikas kam vairāk tituli, uzvaras, vai ātrākie apļi.....žilam vilnēvam bija tikai 6 uzvaras un neviens tituls, bet daudzi f1 pazinēji viņu uzskata par vienu no labākajiem visu laiku braucējiem.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-21 16:32, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Ja kāds mani tomēr izlasa, tad - R.Šūmahers nekad nav bijis superpilots un kamēr brauca Hakinens, tikmēr neviens nedominēja.. kad viņš aizgāja, tad jau sākās šūmja ēra
par 100% tev piekrītu - superpilots 34 gadu vecumā netiek izmests no f1, un par hakinenu var teikt ko grib, ka līdz titulam vajadzēja gaidīt 8 gadus, kad viņš tika labā mašīnā viņš bija fantastisks pilots, lai gan jutu līdzi mihaēlam.....