Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Bērnijs Eklstons vēlas mainīt F1 čempiona noteikšanas kārtību

Bērnijs Eklstons vēlas mainīt F1 čempiona noteikšanas kārtību
Bērnijs Eklstons
Foto: SCANPIX SWEDEN

F1 vadītājs Bērnijs Eklstons paziņojis, ka ir jāmaina čempionāta punktu kārtības sistēma, kā rezultātā pirmo trīs vietu ieguvēju pēc katras sacīkstes saņemtu medaļas.

Šādu ideju Eklstons atbalsta tāpēc, lai padarītu sacīkstes interesantākas un lai motivētu braucējus cīnīties par uzvaru katrā posmā, nevis krāt punktus pamazām. Ja šī sistēma tiks ieviesta, tad par F1 čempionu kļūs tas, kurš būs ieguvis visvairāk uzvaru atsevišķos posmos.

''Visi ir apmierināti ar šo ideju un tā tiek atbalstīta. Esmu pārliecināts, ka šis ir vispareizākais veids, kā piespiest braucējus cīnīties par uzvaru katrā sacīkstē. Jebkurš saprot zelta, sudraba un bronzas medaļas nozīmi. Šāda sistēma ir ieviesta praktiski visos sporta veidos. Galvenā ideja ir tāda, ka pilots, aizbraucot uz pirmo posmu Melburnā, vēlēsies no tā aizbraukt ar izcīnītu zelta medaļu, nevis ar desmit, astoņiem vai sešiem punktiem,'' tā šo ideju skaidroja Eklstons.

Šogad par F1 čempionu kļuva ''McLaren'' pilots Luiss Hamiltons, lai gan ''Ferrari'' braucējam Felipem Masam bija par vienu uzvaru vairāk.

Izmantotie resursi:
autosport.com

1 2 66 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-11-18 16:41, pirms 16 gadiem
nu šitā sacikstes tiešām kļūtu interesantaks. Bet medaļas F1 liekas diezgan smiekligi.....

 +35 [+] [-]

, 2008-11-18 16:42, pirms 16 gadiem
"Šogad par F1 čempionu kļuva ''McLaren'' pilots Luiss Hamiltons, lai gan ''Ferrari'' braucējam Felipem Masam bija par vienu uzvaru vairāk."
--------------------------------------------------------------
šis teikums tiešām liek aizdomāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 16:42, pirms 16 gadiem
Nu ja jau visi atbalsta kaapeec gan ne

 +24 [+] [-]

, 2008-11-18 16:42, pirms 16 gadiem
bet tas arī piespiedīs braucējus, kuriem nebūs izredžu uzvarēt izstāties ātrāk un nessities par katru cenu par katru vietu augstāk, lai tikai iegūtu kādu punktu
Slēpts komentārs: Laimes_luteklis

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 16:43, pirms 16 gadiem
Hempo rakstīja: "Šāda sistēma ir ieviesta praktiski visos sporta veidos."


Nosauc!
vieglatletika, un visos pārējos

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 16:43, pirms 16 gadiem
šitais nekam neder... tāpat visi zin ka Massa labāks pilots par Hamiltonu...

  +7 [+] [-]

, 2008-11-18 16:44, pirms 16 gadiem
gribētos redzēr kur paliks tā visa intriga ja čempions būs zināms jau pēc pussezonas. Atliek atcerēties šumahera izrādi pirms pāris sezonām kad viens pats uzvarēja lielāko daļu posmu un par čempionu tika kronēts jau pēc 2/3 aizvadītajiem posmiem

     [+] [-]

, 2008-11-18 16:44, pirms 16 gadiem
Neatbalstu...
Tāpēc jau tas ir sports. Labāk, lai uzvar tas, kurš krājis punktus, nevis tas, kuram vairāk uzvaru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2008-11-18 16:46, pirms 16 gadiem
Nu ja čempions tiks noteikts pēc izcīnīto zelta medaļu skaita, ja vienādas, tad pēc sudraba utt. tad mazāku komandu braucējiem vispār nebūs motivācijas cīnīties, jo ja atalgotas tiek tikai 3 vietas un pārējās visas ir vienādnozīmes, tad cerēt, ka Ferrari, Mc vai BMW atstās kādu brīvu vietu būs bezjēdzīgi. Gadās jau visādi (piem.Fetels), bet domāju, ka ar šitādu sistēmu sacīkstes kļūs neskatāmākas, jo kaut kāda cīņa būs vērojama tikai augšgalā, a pārējās vnk vizināsies pa asfaltu un baudīs skaistus skatus.
Es viennozīmīgi PRET!! Tad jau labāk, lai palielina pieejamo punktu skaitu pirmajām 3 vietām, piem 16..12..8..6..4..3..2..1

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 16:46, pirms 16 gadiem
Sviests kautkāds... Bērnijs galvu saspiedis!
P.S. Bilde laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 16:47, pirms 16 gadiem
ari pievienojos tiem kas neatbalsta! jo ja piemeram viens pilots stabili brauc visu sezonu, bet otrs izcina paris uzvaras un parejos posmos ir 0 tad tas galigi nav godigi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 16:49, pirms 16 gadiem
baklazhans rakstīja: ari pievienojos tiem kas neatbalsta! jo ja piemeram viens pilots stabili brauc visu sezonu, bet otrs izcina paris uzvaras un parejos posmos ir 0 tad tas galigi nav godigi!
Šajā gadījumā runa varētu būt par Kubicu!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 16:50, pirms 16 gadiem
tad kāda jēga cīnīties par 4.. 5... 6..
varētu atgriesties pie agrākās sistēmas 1.v 10 pts. 2.v 6 pts. 3.v 4 pts ... tad ar uzvara vairāk nozīmētu...

     [+] [-]

, 2008-11-18 16:51, pirms 16 gadiem
Manuprāt sistēma ir samērā laba, jo tas pilotiem liks cīnīties ar priekšā esošajiem pilotiem jebkurā situācijā, jo šeit aizvien svarīgāk būt pēc iespējas augstākā vietā. Šobrīd viena uzvara ir pielīdzināma divām ceturtajām vietām. Pēc jaunās sistēmas viena uzvara būs pielīdzināma tikai vienai uzvarai. Sacensībām vajadzētu būt krietni vien interesantākām, jo aiz vien svarīgāk būs būt nevis visos posmos iekļūt punktos, bet gan svarīgi būs izcīnīt pēc iespējas vairāk uzvaru. Sacīkstes tikai iegūs.
Vienīgais mīnus ir tas, ka apgrūtināsies vietu rēķināšana kopvērtējumā, jo tad būs vairāk jārēķina kādas pozīcijas piloti ir izcīnījuši.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 16:51, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Nu ja čempions tiks noteikts pēc izcīnīto zelta medaļu skaita, ja vienādas, tad pēc sudraba utt. tad mazāku komandu braucējiem vispār nebūs motivācijas cīnīties, jo ja atalgotas tiek tikai 3 vietas un pārējās visas ir vienādnozīmes, tad cerēt, ka Ferrari, Mc vai BMW atstās kādu brīvu vietu būs bezjēdzīgi. Gadās jau visādi (piem.Fetels), bet domāju, ka ar šitādu sistēmu sacīkstes kļūs neskatāmākas, jo kaut kāda cīņa būs vērojama tikai augšgalā, a pārējās vnk vizināsies pa asfaltu un baudīs skaistus skatus.
Es viennozīmīgi PRET!! Tad jau labāk, lai palielina pieejamo punktu skaitu pirmajām 3 vietām, piem 16..12..8..6..4..3..2..1
Vo, Vo es piekrītu ,bet kādēļ tad mazās komandas nav pret šo ideju????

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 16:52, pirms 16 gadiem
jau taa daudz izmainju, pietiek!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 16:55, pirms 16 gadiem
vēl vajag ieviest notiekumu,kurš paredzētu,ka atpalicējiem ir no sacīkstēm jāizstājas,ja viņš atpaliek no līdera par vienu apli!

galu galā,tak dzīvojam globālās sasilšanas laikmetā!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 16:55, pirms 16 gadiem
tikums rakstīja: tad kāda jēga cīnīties par 4.. 5... 6..
varētu atgriesties pie agrākās sistēmas 1.v 10 pts. 2.v 6 pts. 3.v 4 pts ... tad ar uzvara vairāk nozīmētu...
Jā- vislaik notiek piemērošanās laikam. Kas dominēja Šumis, tad izlīdzināja punktus, lai uzvarai nebūtu tik liela nozīme un būtu mazāks pārsvars starp šumi un pārējiem. Tagad viss ir līdzīgi, tapēc tagad grib atkal kādu, kurš nodrošina čempiontitulu jau pussezonā

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 16:56, pirms 16 gadiem
Es vispār to sistēmu saprotu tā, ka tiek arī vērtētas nākamās vietas, tikai pirmais trijnieks it kā iegūst medaļas. Es ļoti apšaubu, ka sistēmā ir paredzēts tas, ka tie piloti, kas nav trijniekā arī kopvērtējumā neko neiegūst.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 16:58, pirms 16 gadiem
A.S.Roma rakstīja: Vo, Vo es piekrītu ,bet kādēļ tad mazās komandas nav pret šo ideju????
A kā Tu zini, ka nav? Ja šī sistēma vairs nebūs utopija un kaut kas arī sāks reāli darīties, tad gan jau ar laiku sāks kliegt.

     [+] [-]

, 2008-11-18 16:59, pirms 16 gadiem
Doma man patīk bet tāda gadījumā par titulu varēs cīnīties tikai hamiltons un ferrari! Piemēram šogad kubica cīnījās par titulu tikai dēļ savas stabilas braukšanas un ja būtu šī sistēma viņam izredzes nebūtu nekādas..... Un ganjau būtu gadījumi kad otrajā vietā braucošais nespējot apdzīt priekšā braucošo izsit to ara-ja ne man tad nevienam. Būtībā ideja ir ļoti laba bet ir ļoti neskaidrības

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 17:00, pirms 16 gadiem
Stulbums. Tikpat labi var gadīties situācija, ka atsevišķos posmos vairākas komandas izdomā nepiedalīties. Un vēl, ja, piemēram, kāds pilots visos posmos izcīna otro vietu (nereāli, tomēr kā ekstremāls piemērs labs), bet ne reizi neuzvar, tad viņš kopvērtējumā pat pirmajā trijniekā neiekļūs, jo redz, ar vienu uzvaru pilnīgi pietiek (pārējās sacīkstēs pat var nefinišēt), lai kopvērtējumā būtu augstāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-18 17:03, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Stulbums. Tikpat labi var gadīties situācija, ka atsevišķos posmos vairākas komandas izdomā nepiedalīties. Un vēl, ja, piemēram, kāds pilots visos posmos izcīna otro vietu (nereāli, tomēr kā ekstremāls piemērs labs), bet ne reizi neuzvar, tad viņš kopvērtējumā pat pirmajā trijniekā neiekļūs, jo redz, ar vienu uzvaru pilnīgi pietiek (pārējās sacīkstēs pat var nefinišēt), lai kopvērtējumā būtu augstāk.
Tāda situācija stipri teorētiski var gadīties, bet pie šādas situācijas ir jājautā - ko šis pilots ir darījis šajos posmos, ka vienmēr kāds pilots ir bijis ātrāks?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 17:08, pirms 16 gadiem
Laimes_luteklis rakstīja: vieglatletika, un visos pārējos
Tu laikam bremze esi ? Kadaa bezsakaraa tur tev peec medalaam skaita ? Tur izciiniiji medalu un vinu dabuuji, nevis akut kaadus kopveerteejumus velk peec medalaam !

     [+] [-]

, 2008-11-18 17:13, pirms 16 gadiem
Pie šādas sistēmas šogad būtu tā:
1) Massa 2) Hamilton 3) Raikkonen 4) Alonso 5) Kubica
6) Kovalainen 7) Vettel 8) Heidfeld
Nekas briesmīgi citādāks jau nebūtu, bet nav jau zināms, cik ļoti cīnītos šie piloti pie šādas medaļu sistēmas

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 17:13, pirms 16 gadiem
Nu pirmkaart, kaapeec shiis sisteemas, vispaar tiek mainiitas,peedejo reiz tas notika, lai mazinaatu, Ferarri un Schumi paarsvaru,bet vai tas ir godiigi?
Tas nav piellaujams, kad tiek mainiiti saciiksu noteikumi, lai kaadu pastumtu lejaa!Alonso savam pirmajam titulam, var pateikties Bernija onkulim.....protams, ka ir apniciigi,skatiities, viena pilota, vai komandas dominaci,bet nav piellaujams,kad tas notiek katru reizi,kad Bernijam kaut kas nepatiik.Ja es buutu sponsors...es stipri apdomaatos, pirms ieguldiit liidzekllus, vienaa, vai otra komanda, jo redz paraak biezi uzvarot,tavakomanda var tikt pastumta lejaa...kur tad te sportiskais gars???!
P.S Piedaavaaju sisteemu 1v 10p...2v 6p......3v 5p....4v 4p...utt.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 17:15, pirms 16 gadiem
normis86 rakstīja: Tāda situācija stipri teorētiski var gadīties, bet pie šādas situācijas ir jājautā - ko šis pilots ir darījis šajos posmos, ka vienmēr kāds pilots ir bijis ātrāks?
Nu visādi var gadīties... Lai jau veic tās izmaiņas, kas man. Tomēr esmu pārliecināts, ka tas būs F1 beigu sākums, jo atstarpei starp vadošajām un lejas gala komandām vajadzētu tikai palielināties. Un drīz vien lejas komandas viena pēc otras pazustu. Drīzāk sacensības vajadzētu padarīt interesantākas, izlīdzinot atstarpi starp komandām.
1 2 66 komentāri