Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Stjuarts: ''Hamiltons būs F-1 Alī''

Stjuarts: ''Hamiltons būs F-1 Alī''
F-1 leģenda Džekijs Stjuarts
Foto: TopFoto

Formula-1 leģenda Džekijs Stjuarts ir pārliecināts, ka ''McLaren'' komandas pilots Luiss Hamiltons nākotnē varētu kļūt par visa sporta simbolu, tāpat kā leģendārais bokseris Muhameds Alī.

F-1 leģenda Džekijs Stjuarts F-1 ir uzvarējis trīs reizes – 1969., 1971. un 1973 gadā.
23 gadus vecais Hamiltons F-1 šogad aizvada tikai otro sezonu, taču Stjuarts ir pārliecināts, ka Hamiltons būs tas, kas sasniegs izcilus sasniegumus autosportā.
''Viņš būs tikpat slavens kā Alī,'' iesāk Stjuarts. ''Viņš jau viņam ir pietuvojies ļoti tuvu. Pagaidām nevienam nav tāda ietekme kāda ir Hamiltonam. Viņš ir daudz vispārīgāks par citiem.''

''Hamiltons manā skatījumā jau ir sasniedzis daudz. Viņš jau sāk līdzināties titulētajam ASV golferim Taigeram Vudsam un hokejistam Veinam Greckim. Viņš jau ir daudz lielāks par ''McLaren'', taču uzskatu, ka viņam šajā komandā ir jāpaliek līdz savas karjeras beigām.''

Atgādināsim, ka pirmajā Austrālijas "Grand Prix" posmā Hamiltons izcīnīja uzvaru. Otrais palika Niks Haidfelds, bet trešais Niko Rosbergs.

express.co.uk
setantasports.com

  -2 [+] [-]

, 2008-03-18 16:09, pirms 16 gadiem
pagājušajā gada vins nekluva par cempionu tikai tapec ka uz vinu bij izdarits tads speidiens kuru nevaretu izturet pilnigi neviens normals cilveks, bet reali vinam bija jabut cempionam un vins to bija pelnijis. Varbut hamiltons nezicinis 7 titulus ka to izdarija sumahers jo tad kad sumahera era sakas F1 neparadijas tik daudzi super talanti kadi tie ir tagad, kadreiz vinam bija tikai hakinens un raikonens konkurenti velak ari montoija un beigas vins piekapas alonso bet tagad hamiltonam bus jacinas ar kovolaineu, burde, raikonenu, alonso, Fettelu, kubicu, rosbergu un vini visi ir spejigi klut par cempioniem ar specigaku masinu. Bet domaju ka vina parrakums par citiem paradijas australija kad citi mocijas ar vilkmes kontroli kamer hamiltons vienigais nereizi neradija saubas par savu meistaribu, vins tik tiesam ir lielisks pilots un par to jus parliecinaties kad raikonens saks ar vinu cinities sogad, raikones spej izspiest nezeligako atrumu bet tas ari ir vis vina speks, kamer hamiltons un alonso vinam kapitali ieliek visas parejas nianses

  -2 [+] [-]

, 2008-03-18 16:12, pirms 16 gadiem
ja tu nemaaki braukt tad naw starpiiba ar ko tu brauc....takaa hamim ir talants vins uz to ari brauc mclaren.....un labi maaceet braukt tas arii ir jaadara ar gruutu darbu!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-18 16:18, pirms 16 gadiem
gabrans1994 rakstīja: ja tu nemaaki braukt tad naw starpiiba ar ko tu brauc....

Manupraat sheit par piemeeru vareetu likt Massu! Tur jau vairs nav veikshmes truukums... Neesmu pret Ferrari, bet nu masi kkaa vispaar no visien visvairaak nepatii! Taads iedomiigs, tikai nezinu kapeec..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-03-18 16:44, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: pagājušajā gada vins nekluva par cempionu tikai tapec ka uz vinu bij izdarits tads speidiens kuru nevaretu izturet pilnigi neviens normals cilveks, bet reali vinam bija jabut cempionam un vins to bija pelnijis. Varbut hamiltons nezicinis 7 titulus ka to izdarija sumahers jo tad kad sumahera era sakas F1 neparadijas tik daudzi super talanti kadi tie ir tagad, kadreiz vinam bija tikai hakinens un raikonens konkurenti velak ari montoija un beigas vins piekapas alonso bet tagad hamiltonam bus jacinas ar kovolaineu, burde, raikonenu, alonso, Fettelu, kubicu, rosbergu un vini visi ir spejigi klut par cempioniem ar specigaku masinu. Bet domaju ka vina parrakums par citiem paradijas australija kad citi mocijas ar vilkmes kontroli kamer hamiltons vienigais nereizi neradija saubas par savu meistaribu, vins tik tiesam ir lielisks pilots un par to jus parliecinaties kad raikonens saks ar vinu cinities sogad, raikones spej izspiest nezeligako atrumu bet tas ari ir vis vina speks, kamer hamiltons un alonso vinam kapitali ieliek visas parejas nianses

tikai tāds sīkums ka Hamiltons vienīgais gandrīz visu sacīksti brauca pa priekšu un nebija vajadzības kādu apdzīt! Bet tam pašam Raikonenam visu laiku bija jācenšas kādu apdzīt, jāriskē utt. Kā saka - kas neko nedara, nekļūdās (pārfrazējot).

  +1 [+] [-]

, 2008-03-18 16:46, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: pagājušajā gada vins nekluva par cempionu tikai tapec ka uz vinu bij izdarits tads speidiens kuru nevaretu izturet pilnigi neviens normals cilveks, bet reali vinam bija jabut cempionam un vins to bija pelnijis. Varbut hamiltons nezicinis 7 titulus ka to izdarija sumahers jo tad kad sumahera era sakas F1 neparadijas tik daudzi super talanti kadi tie ir tagad, kadreiz vinam bija tikai hakinens un raikonens konkurenti velak ari montoija un beigas vins piekapas alonso bet tagad hamiltonam bus jacinas ar kovolaineu, burde, raikonenu, alonso, Fettelu, kubicu, rosbergu un vini visi ir spejigi klut par cempioniem ar specigaku masinu. Bet domaju ka vina parrakums par citiem paradijas australija kad citi mocijas ar vilkmes kontroli kamer hamiltons vienigais nereizi neradija saubas par savu meistaribu, vins tik tiesam ir lielisks pilots un par to jus parliecinaties kad raikonens saks ar vinu cinities sogad, raikones spej izspiest nezeligako atrumu bet tas ari ir vis vina speks, kamer hamiltons un alonso vinam kapitali ieliek visas parejas nianses


Interesanti kāds spiediens uz viņu bija izdarīts...?! No komandas puses..?! Nē! Tie viņu suportēja un atbalstija 5X vairāk nekā piem. to pašu Alonso! No pretinieku puses...?! Jā, bet tas jau ir visiem F-1 pilotiem! Un parasti tas spiediens ir trasē! No fanu un preses puses...?! Jā, bet ar to tad arī vajadzēja rēķināties, ja šis "iegāja" F-1 apritē un vēl pie tam ar Maklaren formulu! Un jau uzreiz sāka pravas kačāt (attiecībā pret Alonso) kaut viņam vēl līdz tādam Alonso kā pilotam ir bišķi jāpaaug un vispirms kaut tie paši 2 čempiona tituli jāzicīna!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-18 16:55, pirms 16 gadiem
cik cilveeku tik viedoklu !!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-18 16:57, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Interesanti kāds spiediens uz viņu bija izdarīts...?! No komandas puses..?! Nē! Tie viņu suportēja un atbalstija 5X vairāk nekā piem. to pašu Alonso! No pretinieku puses...?! Jā, bet tas jau ir visiem F-1 pilotiem! Un parasti tas spiediens ir trasē! No fanu un preses puses...?! Jā, bet ar to tad arī vajadzēja rēķināties, ja šis "iegāja" F-1 apritē un vēl pie tam ar Maklaren formulu! Un jau uzreiz sāka pravas kačāt (attiecībā pret Alonso) kaut viņam vēl līdz tādam Alonso kā pilotam ir bišķi jāpaaug un vispirms kaut tie paši 2 čempiona tituli jāzicīna!



tu esi visai padums!
nejau spiediens no komandas vai citiem pilotiem bet tiesi no preses, faniem un visas citas pasaules, ja tu doma ka tas spiedeins kas bija no latvijas antifaniem tad tu padoma kas notika tur kur F1 tiesam mil nevis tizli slimo par kadu! ne tu ne es ne ari neviens cits no ta spiediena pat nevaretu iziet no majas ara, pa BBC radija kur vinas liverpule fani bija uzkritusi ar saviem blociniem un fotoaparatiem ta ka izskatijas ka tur pa velti davina cemodanus ar naudu, pats tu vina vieta sedetu istaba un lietu gauzas asaras ka nepapudele kautko no uztraukuma, tur pat raikonens ar savam ledus smadzenem neizturetu, anglija un visa lielbritanija pedejas cetras nedelas pagaja gaidot brinumu no jaunina kuram vienkarsi neiztureja nervi!

     [+] [-]

, 2008-03-18 16:57, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: pagājušajā gada vins nekluva par cempionu tikai tapec ka uz vinu bij izdarits tads speidiens kuru nevaretu izturet pilnigi neviens normals cilveks, bet reali vinam bija jabut cempionam un vins to bija pelnijis. Varbut hamiltons nezicinis 7 titulus ka to izdarija sumahers jo tad kad sumahera era sakas F1 neparadijas tik daudzi super talanti kadi tie ir tagad, kadreiz vinam bija tikai hakinens un raikonens konkurenti velak ari montoija un beigas vins piekapas alonso bet tagad hamiltonam bus jacinas ar kovolaineu, burde, raikonenu, alonso, Fettelu, kubicu, rosbergu un vini visi ir spejigi klut par cempioniem ar specigaku masinu. Bet domaju ka vina parrakums par citiem paradijas australija kad citi mocijas ar vilkmes kontroli kamer hamiltons vienigais nereizi neradija saubas par savu meistaribu, vins tik tiesam ir lielisks pilots un par to jus parliecinaties kad raikonens saks ar vinu cinities sogad, raikones spej izspiest nezeligako atrumu bet tas ari ir vis vina speks, kamer hamiltons un alonso vinam kapitali ieliek visas parejas nianses


Tu esi paaraak safanojies par Hamiltonu! Šūmahers un citi piloti agraak brauca ar gruutaak vadaamaam formulaam nekaa tagad! peec gadiem redzeesim cik labs buus Hamiltons, bet es palieku pie savaam domaam,ka ja Hamiltons brauktu kaadaa vaajaakaa komandaa vinsj arii buutu viduveejiiba!

  -2 [+] [-]

, 2008-03-18 16:59, pirms 16 gadiem
naw tā kā par agru dziedāt slawas dziesmas zaļiem gurķiem?

  -1 [+] [-]

, 2008-03-18 16:59, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Interesanti kāds spiediens uz viņu bija izdarīts...?! No komandas puses..?! Nē! Tie viņu suportēja un atbalstija 5X vairāk nekā piem. to pašu Alonso! No pretinieku puses...?! Jā, bet tas jau ir visiem F-1 pilotiem! Un parasti tas spiediens ir trasē! No fanu un preses puses...?! Jā, bet ar to tad arī vajadzēja rēķināties, ja šis "iegāja" F-1 apritē un vēl pie tam ar Maklaren formulu! Un jau uzreiz sāka pravas kačāt (attiecībā pret Alonso) kaut viņam vēl līdz tādam Alonso kā pilotam ir bišķi jāpaaug un vispirms kaut tie paši 2 čempiona tituli jāzicīna!

Ko Tu te lobē savu Alonso visulaiku, būtu viņš ar rezultātiem kautvai sezonas sākumā bijis labāks par Hamiltonu, tad arī būtu viņš bīdīts no MC par čempi.. tikai sezonas otrajā pusē Alonso uzmeta lūpu kad jau Hamis bija 20 punktus priekšā, kad viņš netiek pienācīgi novērtēts.. ko tur daudz viņu vērtēt ja debitants ir ātrāks un talantīgāks..

     [+] [-]

, 2008-03-18 17:03, pirms 16 gadiem
man vnk gribās raudāt... šumis ir daudz, dauz labāks

     [+] [-]

, 2008-03-18 17:05, pirms 16 gadiem
buuvnieks rakstīja: tikai tāds sīkums ka Hamiltons vienīgais gandrīz visu sacīksti brauca pa priekšu un nebija vajadzības kādu apdzīt! Bet tam pašam Raikonenam visu laiku bija jācenšas kādu apdzīt, jāriskē utt. Kā saka - kas neko nedara, nekļūdās (pārfrazējot).



nu ta jau ir bet kartejo reizi pieradijas ka raikonens no ferrari var izspiezt tadu atrumu ka saubos vai tadu maz speja sumahers BET ka jau teicu vina apdzisanas maka un masinas savaldisana ir krietni vajaka par hamiltona un alonso maku, pat massa apdzen labak par kimi(vienigi vins nevienmer to perfekti izdara). ka jau pats noteikti atceries tad tajos laikos kad vins brauca ar mclaren vins speja no pedejas vietais aizsaut lidz trijniekam bet toreiz vinam bija atraka masina ka konkurentiem un toreiz vel bija vilkmes kontrole bet tagad kad aizliedza vilkmes kontroli varejam skaidri redzet ka no varena kimi pari ir palicis tikai atrums, diemzel bet fakts vins nespej konkuret ne ar hamiltonu ne ar alonso brauksanas tehnikas zina

  -1 [+] [-]

, 2008-03-18 17:12, pirms 16 gadiem
playthegame,

Tev ir kkas pret Ferrari, ja Tu taa izsakies gan pret Šūmaheru,gan pret Kimi???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-18 17:17, pirms 16 gadiem
expert_dzinis rakstīja: Tu esi paaraak safanojies par Hamiltonu! Šūmahers un citi piloti agraak brauca ar gruutaak vadaamaam formulaam nekaa tagad! peec gadiem redzeesim cik labs buus Hamiltons, bet es palieku pie savaam domaam,ka ja Hamiltons brauktu kaadaa vaajaakaa komandaa vinsj arii buutu viduveejiiba!


NE! es neesmu safanojies ne par vienu no viniem tris labakajiem jo es fanoju par F1 nevis par kautkadu tur sarkano baronu!! es priecajos par jebkura pilota uzvaru, vienalga vai tas ir kimi , luiss vai alfons jo es kada laika posma esmu bijis par viniem un ja kimi nebrauktu ferrari(ipasas antipatijas kops baricello atdotas uzvaras sumaheram un radio signalu neparraidsanas) tad manas simpatijas butu pat vina puse!
smiekligi sanak bet man patik visi tris piloti bet nepatik neviena no sim trim komandam kuru vini parstav
Bet vienkarsi pec australijas kimi ''varenums'' manas acis ir krietni krites del ta ka vilkmes kontroles del divas reizes izlidoja arpus trases tur kur to vareja ari nedarit un vina tizla vilksanas ar tuksu baku aiz baricello....sitada veida vins vairs nebus cempions, bet ceru ka ferrari sakartos savu dzivi un cina bus tada kadu mes gaidam

P.S. ka redzi man bilde ir gan hamiltons gan kimi! un manas simpatijas dalas viniem visiem uz 33%-33%-33%

     [+] [-]

, 2008-03-18 17:18, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: tu esi visai padums!
nejau spiediens no komandas vai citiem pilotiem bet tiesi no preses, faniem un visas citas pasaules, ja tu doma ka tas spiedeins kas bija no latvijas antifaniem tad tu padoma kas notika tur kur F1 tiesam mil nevis tizli slimo par kadu! ne tu ne es ne ari neviens cits no ta spiediena pat nevaretu iziet no majas ara, pa BBC radija kur vinas liverpule fani bija uzkritusi ar saviem blociniem un fotoaparatiem ta ka izskatijas ka tur pa velti davina cemodanus ar naudu, pats tu vina vieta sedetu istaba un lietu gauzas asaras ka nepapudele kautko no uztraukuma, tur pat raikonens ar savam ledus smadzenem neizturetu, anglija un visa lielbritanija pedejas cetras nedelas pagaja gaidot brinumu no jaunina kuram vienkarsi neiztureja nervi!


Ja būtu normāli manu komentu izlasijis un sapratis, tad tik stulbi neatbildētu... citēju pats sevi: "No fanu un preses puses...?! Jā, bet ar to tad arī vajadzēja rēķināties, ja šis "iegāja" F-1 apritē un vēl pie tam ar Maklaren formulu!" Loģiski, ka par viņu visi tagad interesēsies- ko šis ēd, ar ko guļ un pat ar kuru papīru di..su saluka, jo viņš ir pirmais F-1 britu pilots (ja neskaita veco marazmātiķi Kulthardu) kas brauc ar britu komandu un cīnas par podiumu un uzvarām! Loģiski, ka par viņu būs nenormālākā interese britu salās un to jau uzreiz vajadzēja paradzēt!

>mx3
Ta jau manīs kas no viņiem būs labāks Hamis vai Alonso... pagaidām vāģis ir labāks Hamim... bet tas ir tikai vāģis... gribetos redzēt, ko Hamis ar kādu mazāk labu komandu (piem. to pašu Reno) varētu sasniegt...

  -1 [+] [-]

, 2008-03-18 17:21, pirms 16 gadiem
Ivars37 rakstīja: Tev pārkarsusi jau galva,džekiņ!
Vai tiešām domā,ka citus interesē tikai Hamjoks??
Pieļauju domu,ka tādā aspektā,ka meloja kopā ar Ronu par spiegošanu!


biski no sitas rakstisanas tiesam parkarsusi
bet neesi stulbs un padoma ka anglija hamiltons ir ''dievs'' un tur mil sensacijas, brinumus u.t.t. nevienam neinterese ko mes latvija domajam bet tur anglija vins ir varens

  -1 [+] [-]

, 2008-03-18 17:25, pirms 16 gadiem
als
Ja būtu normāli manu komentu izlasijis un sapratis, tad tik stulbi neatbildētu... citēju pats sevi: "No fanu un preses puses...?! Jā, bet ar to tad arī vajadzēja rēķināties, ja šis "iegāja" F-1 apritē un vēl pie tam ar Maklaren formulu!" Loģiski, ka par viņu visi tagad interesēsies- ko šis ēd, ar ko guļ un pat ar kuru papīru di..su saluka, jo viņš ir pirmais F-1 britu pilots (ja neskaita veco marazmātiķi Kulthardu) kas brauc ar britu komandu un cīnas par podiumu un uzvarām! Loģiski, ka par viņu būs nenormālākā interese britu salās un to jau uzreiz vajadzēja paradzēt!



nu ja! tur tev taisniba ka viniem interese ar kadu papiru vins slauka dir.. bet ja si popularitate butu bijusi jau no sakuma bet neviens jau nedomaja ka vins klus par galveno favoritu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-18 17:32, pirms 16 gadiem
Vēl protams par agru spriest, bet viņā ir milzu potenciāls un viņš arī iet uz to, lai kļūtu par vienu no, ja ne visu laiku labāko f1 pilotu. Hamiltons ir ļoti, ļoti liels talants.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-18 17:44, pirms 16 gadiem
Ivars37 rakstīja: Ok!Piekrītu,bet tai pašā Spānijā viņš ir apaļš nulle,vai pat tautas ienaidnieks!
Piekrītu tai aspektā,ka japriecājās par katra uzvaru!Bet nepiekrītu,ka Ferārī ir vislielākos sūdus vārijuši!MC pagājušo gad to sadarija un gan jau arī pārējām komandām var atrast kādu skeletu skapī!
Tāpēc aicinu visus priecāties par skaistām un aizraujošām sacīkstēm visas gonkas garumā,visos posmos!



nu beidzot es tev varu piekrist! japriecajas par katru aciksti un man tas ir pavisam vienkarsi jo es jutu lidzi viniem abiem

     [+] [-]

, 2008-03-18 18:12, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: als
Ja būtu normāli manu komentu izlasijis un sapratis, tad tik stulbi neatbildētu... citēju pats sevi: "No fanu un preses puses...?! Jā, bet ar to tad arī vajadzēja rēķināties, ja šis "iegāja" F-1 apritē un vēl pie tam ar Maklaren formulu!" Loģiski, ka par viņu visi tagad interesēsies- ko šis ēd, ar ko guļ un pat ar kuru papīru di..su saluka, jo viņš ir pirmais F-1 britu pilots (ja neskaita veco marazmātiķi Kulthardu) kas brauc ar britu komandu un cīnas par podiumu un uzvarām! Loģiski, ka par viņu būs nenormālākā interese britu salās un to jau uzreiz vajadzēja paradzēt!



nu ja! tur tev taisniba ka viniem interese ar kadu papiru vins slauka dir.. bet ja si popularitate butu bijusi jau no sakuma bet neviens jau nedomaja ka vins klus par galveno favoritu


Nu domāju, ka aizdoma jau tāda bija un ne pa velti jau viņu Maklaren savāca... Es ja nesaku, ka šis nav talantīgs ... neapšaubāmi ir un viens no talantīgākajiem, bet TAGAD teikt (kā Stjuartam), ka šis ir bez maz vai nākamais Leģenda.... nu sorry.... Vot kad viņš būs vinnējis 8 čempiona titulus, pārsitis vismaz pusi no Šūmja rekordiem un "parastie mirstīgie" (piem. mēs ar Tevi) uz ielas uz kāda pajoliņa uzrūksim: "brauc te kā tāds Šumahers" vietā - "brauc te kā tāds Hamiltons", tad arī varēs runāt par kaut kādu Leģendu....

  +2 [+] [-]

, 2008-03-18 18:52, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: visu cienu Hamim bet nu tagad salidzina bezmaz govi ar cali....nevar salidzinat grecki,ali,un taigeru..tie cilveki visu sasniedz ar savam rokam un kajam...greckis un ali ar asinim un sapem...hamiltons ir labs pilots bet diezvai vins ko tadu sasniegtu bez masinas kada vinam ir sagatavota..pielauju ka greckis un taigers ar letaku un svakaku nuju ar sasniegtu ok rezultatu bet vai hamis ar em super aguri ko tadu izdaritu...saubos!



Ja tu zinātu ko tas velna nēģer puika ir izdarījis lai vinsh tur nonāktu??
Vinjam ir ljoti daudz kas jaazin no tehniskam lietam utt!
Mēs redzam kā vinsh lieliski vada F-1 , bet aiz tās vādīšanas stāv milzu darbs ko vinsh izdara treninjos!!!
Vinsh nedriikst pienjmeties par 1 kg vairak! uz vinju tiek izdarīts milzu spiediens!!
un tas ko vinsh ir sasniedzis šajā vecumā ir vnk apbrīnojami.....sho darbu var saprast tikai tādi cilvēki kā Stjuarts un citi!!
Ko mēs spriežam ja pat neesam bijuši tuvumā šim sporta veidam!
*****************
Ferrari labakie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-18 19:09, pirms 16 gadiem
Jā.. nu gan te notiek textu kaujas.. nenoliegšu ka esmu Ferrari fans. jā Kimi nav tas labākais braukšanas stils priekš F1 viņš tās tačkas vienkārši nobeidz.. un Massa nē.. sorry.. Bet Hamiltons hm.. nezinu jā pagaidām veiksmīgs braucējs.. un nekas vairāk .. atcerieties ko teica par Batonu kad viņš sāka braukt.. oi kā visi viņu slavēja.. bet nekad viņam netrāpijās spēcīga mašīna...
Hamiltons nekad nekļūs par F1 ikonu kāds ir Šūmis.. '
lai izprastu F1 ir jāzin tās vēsture nevis jāuzķerās uz mārketingu .. nezinu neprotu izteikties netā.. vot pie alus kausa par daudz ko varētu padiskutēt ar džeku sauktu par playthegame... ja vien tev gadi atļauj alu dzert.. un ja kāds ir tik pārliecināts par Hamiltonu piedāvāju derības ka viņš nekļūs par čemionu šogad..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-18 19:39, pirms 16 gadiem
nu ko jus esat uzsedusies uz to sumaheru?
ja sjuarts butu gribejis teikt ka hamiltons bus labaks par sumaheru(vairak rekordi) tad vins ta ari butu teicis!!!
domaju tas salidzinajus ar Ali ir domats ka neapstridami labakais pilots pasaule jo jau tagad visai drosi var teikt ka lielaka dala sumahera rekordi nav labojami ar si briza likumiem un to nespetu pat visizcilakais pilots jo bernijam vecuma planpratiba vai ari vienkarsi juk prata bet izdoma arvien jaunus likumus kas izlidzina cinu starp komandam, bet sumahera laikos ferrari parsvars bija pat vairak ka parliecinos, tagad ir apmeram 6-8 piloti kas spej izcinit titulu bet sumahera laikos tads bija tikai viens...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-18 20:27, pirms 16 gadiem
Alī? Kā var vispār salīdzināt Hamiltonu ar Alī??? WTF? Tie bija citi laiki,pavisam savādāki laiki! Alī bija vnk fenomenāls ar savu raksturu, iesaistīšanos dažādās organizācijās, sociālo dzīvi u.c.
Ar Vudu, Jordan, Gretzki u.tml. tas der, bet nejau ar Alī... Tas ir galīgi garām!

Katrā ziņā, lai kā man negribētos to atzīt Hamiltons valdīs nākamos 10 gadus... Diemžēl, ne Ferrari sastāvā... Viņš būs tas, kurš vistuvāk pietuvosies Schumacher rekordiem...varbūt pat tos pārspēs...

Bāc - tik žēl, ka viņš nebrauc Ferrari...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-03-18 20:55, pirms 16 gadiem
camel 08

tas 08 tava nika ir dzimsanas gads vai prata limenis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja