Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Bez pārsteigumiem - Ķīnas F1 kvalifikācijā ātrākais Fetels

Bez pārsteigumiem - Ķīnas F1 kvalifikācijā ātrākais Fetels
Šīs dienas trīs ātrākie braucēji
Foto: AFP/Scanpix

Šodien norisinājās Ķīnas F1 posma kvalifikācijas braucieni, kuros atkal nepārspēts trešo reizi šajā sezonā palika "Red Bull" komandas pilots Sebastiens Fetels. Otrajā vietā ierindojās Džensons Batons, bet no trešās starta vietas rīt trasē dosies Luiss Hamiltons.

Arī Ķīnas trešajos F1 treniņos, tāpat kā abos iepriekšējos, ātrākais bija "Red Bull" komandas braucējs Sebastians Fetels, aiz sevis atstājot abus "McLaren" komandas braucējus – Džensonu Batonu un Luisu Hamiltonu. Tikai 15. rezultātu šajos treniņos uzrādīja austrālietis Marks Vēbers.

Pirmajā kvalifikācijas kārtā ātrākais bija "Mercedes" komandas braucējs Niko Rosbergs. Par pēdējām divām ceļazīmēm uz otro kvalifikācijas kārtu pēdējā aplī sīvi cīnījās trīs piloti - Mihaels Šūmahers, Pastors Maldonado un Marks Vēbers. Šūmahers beigās uzrādīja piekto ātrāko laiku, Maldonado palika 16. vietā, bet Vēbers bija tikai 18. Līdz ar to bija skaidrs, ka otrajā kvalifikācijas kārtā mēs vairs neredzēsim Marku Vēberu, Heiki Kovalainenu, Jarno Trulli, Žeromu D'Ambrozio, Timo Gloku, Vitantonio Liuci un Narainu Kartikejanu.

Otro kvalifikācijas kārtu, tāpat kā pirms nedēļas, pirmais iesāka Sebastians Buemi. Tuvojoties otrās kvalifikācijas kārtas beigām, ātrākie tobrīd bija abi "McLaren" komandas braucēji. Ceturto ātrāko laiku uzrādīja krievu pilots Vitālijs Petrovs, taču pāris līkumus vēlāk viņš bija spiests izstāties kāda tehniska defekta dēļ (nevarēja pārslēgt ātrumus), kā rezultātā divas minūtes pirms otrās kvalifikācijas beigām trasē tika izkārti sarkanie karogi, jo Petrova formula bija noslāpusi trases vidū. Kad kvalifikācija atsākās, trasē devās uzreiz visi braucēji, tādējādi kvalifikācija vairāk atgādināja sacīkstes. Daudziem pilotiem šie sarkanie karogi neļāva uzrādīt ātrāku apļa laiku (daži iesprūda aiz lēnākiem braucējiem), tādējādi bija skaidrs, ka par "pole-position" šajā Ķīnas F1 kvalifikācijā necīnīsies Adrians Zutils, Serhio Peress, Kamui Kobajaši, Mihaels Šūmahers, Rubenss Barikello, Niks Haidfelds un Pastors Maldonado.

Pēdējā kvalifikācijas kārtā pirmie trasē devās Batons un Fetels, no kuriem ātrāks bija vācietis Fetels. Pēdējās minūtēs trasē atkal devās visi braucēji, lai noskaidrotu šīs dienas ātrāko pilotu. Lai arī Fetelam bija iespēja doties pēdējā lidojošajā aplī, viņš to nedarīja, jo vācieša pārsvars pār otrās vietas esošo braucēju bija 0,7 sekundes, tādējādi pilots, taupot riepas, devās boksos. Līdz ar to trešo uzvaru kvalifikācijā šī gada trīs sacīkstēs izcīnīja Fetels, aiz sevis atstājot abus "McLaren" braucējus.

Ķīnas F1 posma kvalifikācijas brauciena rezultāti

vietaPilotsFormulaLaiks
1.Sebastian VettelRed Bull-Renault1:33.706
2.Jenson ButtonMcLaren-Mercedes+ 0.715
3.Lewis HamiltonMcLaren-Mercedes+ 0.757
4.Nico RosbergMercedes+ 0.964
5.Fernando AlonsoFerrari+ 1.413
6.Felipe MassaFerrari+ 1.439
7.Jaime AlguersuariToro Rosso-Ferrari+ 2.452
8.Paul di RestaForce India-Mercedes+ 2.484
9.Sebastien BuemiToro Rosso-Ferrari+ 2.497
10.Vitaly PetrovRenaultBez laika
11.Adrian SutilForce India-Mercedes+ 1.388
12.Sergio PerezSauber-Ferrari+ 1.567
13.Kamui KobayashiSauber-Ferrari+ 1.750
14.Michael SchumacherMercedes+ 1.971
15.Rubens BarrichelloWilliams-Cosworth+ 1.979
16.Nick HeidfeldRenault+ 2.125
17.Pastor MaldonadoWilliams-Cosworth+ 2.470
18.Mark WebberRed Bull-Renault1:36.468
19.Heikki KovalainenLotus-Renault1:37.894
20.Jarno TrulliLotus-Renault1:38.318
21.Jerome D'AmbrosioVirgin-Cosworth1:39.119
22.Timo GlockVirgin-Cosworth1:39.708
23.Tonio LiuzziHRT-Cosworth1:40.212
24.Narain KarthikeyanHRT-Cosworth1:40.445

107% robeža - 1:41.941

1 2 3 82 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-04-16 10:22, pirms 14 gadiem
Mihaelam pavisam švaki iet.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-16 10:22, pirms 14 gadiem
kur tāda laža Wēberam ar cietajām riepām?

nu bet gonka izskatās. ka būš ļoti aizraujoša

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:22, pirms 14 gadiem
bez parsteigumiem, RB ir ta buvets, ka Q karta vini ir nenokerami un nebus brinums, ja tadi paliks ari lidz sezona beigam, cita lieta ir saciksste, kur jabrauc ar pilnam bakam un jacinas ar pastiprinatu riepu dilsanu.
mani gan vairak parsteidz Vebers, sak jau skist, ka ta vairs nav sakritiba, ka Markam ta neveicas, negribetos lai Horners atkal boksos skruve Markam nost uzlabotos antisparnus.

  -4 [+] [-]

, 2011-04-16 10:23, pirms 14 gadiem
100% vēberu komanda gremdē. Un ož pēc kārtējās garlaicīgās gonkas, fetels jau 3 līkumā būs 2 sekundes priekšā un tā arī nobrauks līdz galam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-04-16 10:25, pirms 14 gadiem
2011 gada čempions ir zināms !

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:27, pirms 14 gadiem
RBR stratēģija sačakarē Vēberam startu. Būtībā ātrumi nav mainījušies nevienai top komandai, Ferrari izskatijās uz riepu taupīšanu spieda, nekā uz uzstādīto laiku. Ja kāds nonāks aiz Reņa taisnē, tad varētu tur iestrēgt uz kādu laiku.

  -4 [+] [-]

, 2011-04-16 10:31, pirms 14 gadiem
vienu pilotu ceļ saulītē, otram palīdzēs beigt karjeru...
kur tā var, ka komandas mīlulim viss kārtībā, bet Vēberam gan nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:34, pirms 14 gadiem
tak ko juus satraucaties par Vēberu.Vienmēr ir bijis tā ka ar otro pilotu strādā mazāk nekā ar pirmo(šajā situācijā ar Fetelu.)

  +6 [+] [-]

, 2011-04-16 10:34, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: es vienīgais nevarēju atrast prognožu spēli???
ko satraucies par prognožu spēli, ja esi 487.vietā :

  -2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:41, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: bez parsteigumiem, RB ir ta buvets, ka Q karta vini ir nenokerami un nebus brinums, ja tadi paliks ari lidz sezona beigam, cita lieta ir saciksste, kur jabrauc ar pilnam bakam un jacinas ar pastiprinatu riepu dilsanu.
mani gan vairak parsteidz Vebers, sak jau skist, ka ta vairs nav sakritiba, ka Markam ta neveicas, negribetos lai Horners atkal boksos skruve Markam nost uzlabotos antisparnus.
E, Tev leksika mainijusies.
Kur tad palika visi Maku uzlabojumi??
Man personiski jau sāk arvien vairāk šķist, ka Fetels visus ņem ar savu meistarību, un nevis ar RB tehniku, jo jau trešo kvalifikāciju (un arī abas iepriekšējās sacensībās) Vebers ar tādu pašu tehniku nav konkurētspējīgs ar Makiem.

     [+] [-]

, 2011-04-16 10:44, pirms 14 gadiem
Jāpagaida oficiālie paskaidrojumi. Krievu komentētājs, saistībā ar Veberu teica, ka tas dēļ, tiesnešiem, un svēršanos, kā rezultātā nepaspēja nomainīt riepas, jo vienā epizodē rādīja, ka viņš jakabi strīdas ar tiesnešiem..

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:44, pirms 14 gadiem
Reinis00 rakstīja: tak ko juus satraucaties par Vēberu.Vienmēr ir bijis tā ka ar otro pilotu strādā mazāk nekā ar pirmo(šajā situācijā ar Fetelu.)
Kāpēc strādā mazāk?
Katram pilotam ir savi mehāniķi.
Ja viņi nevar pielāgot/pieregulēt savam pilotam formulu kādai konkrētai trasei, tad tas jau ir cits stāsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:48, pirms 14 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Šūmahers joprojām neapturams. 8. čempiona tituls ir tikai formalitāte.
A kas viņam nepabraukāt sava prieka pēc?
Savu viņš ir izdarijis savas superās karjēras laikā.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:48, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc strādā mazāk?
Katram pilotam ir savi mehāniķi.
Ja viņi nevar pielāgot/pieregulēt savam pilotam formulu kādai konkrētai trasei, tad tas jau ir cits stāsts.
Vēbers brauca ar cietajām riepām un tapēc palika 18. vietā.. vajag skatīties uzmanīgāk

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 10:49, pirms 14 gadiem
Reinis00 rakstīja: tak ko juus satraucaties par Vēberu.Vienmēr ir bijis tā ka ar otro pilotu strādā mazāk nekā ar pirmo(šajā situācijā ar Fetelu.)
Pilnīgi nepiekrītu! Man šķiet, ka komandai ir pilnīgi PO kas uzvar un kurš no komandas dabū čempi. Komandas mērķis ir konstruktora kauss, tāka viņu interesēs ir, lai abi piloti būtu pēc iespējas augstāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:50, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc strādā mazāk?
Katram pilotam ir savi mehāniķi.
Ja viņi nevar pielāgot/pieregulēt savam pilotam formulu kādai konkrētai trasei, tad tas jau ir cits stāsts.
ko te muldi, nedzirdeji Hornera attaisnojumu, ka Vēberam atkal problēmas ar KERS, nevis nespēju pielāgoties

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:50, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Jāpagaida oficiālie paskaidrojumi. Krievu komentētājs, saistībā ar Veberu teica, ka tas dēļ, tiesnešiem, un svēršanos, kā rezultātā nepaspēja nomainīt riepas, jo vienā epizodē rādīja, ka viņš jakabi strīdas ar tiesnešiem..
Angļiem intervijā Vēbers apstiprināja, ka tas nebija dēļ tiesnešiem, vienkārši RBR uzlika cietās riepas un domāja, ka izpruks cauri.
Maki ar nekur nav tikuši, Alonso un Massa būs turpat aiz muguras viņiem, iespējams vēl viena Hamiltona-Alo cīņa gaidāma, neredzu nevienu, kurš varētu Vettelam pačakarēt prātu rīt, diemžēl.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-16 10:51, pirms 14 gadiem
Var jau tagad pateikt čempionu bez pārsteigumiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:53, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Angļiem intervijā Vēbers apstiprināja, ka tas nebija dēļ tiesnešiem, vienkārši RBR uzlika cietās riepas un domāja, ka izpruks cauri.
Maki ar nekur nav tikuši, Alonso un Massa būs turpat aiz muguras viņiem, iespējams vēl viena Hamiltona-Alo cīņa gaidāma, neredzu nevienu, kurš varētu Vettelam pačakarēt prātu rīt, diemžēl.
Da jebkurš no pirmā sešinieka Kā jau pierasts sacīkšu laikā RBR kers barahļit

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: E, Tev leksika mainijusies.
Kur tad palika visi Maku uzlabojumi??
Man personiski jau sāk arvien vairāk šķist, ka Fetels visus ņem ar savu meistarību, un nevis ar RB tehniku, jo jau trešo kvalifikāciju (un arī abas iepriekšējās sacensībās) Vebers ar tādu pašu tehniku nav konkurētspējīgs ar Makiem.
Kaut ko nekompetentāku laikam nav iespējams pateikt....

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:56, pirms 14 gadiem
takagi rakstīja: ko te muldi, nedzirdeji Hornera attaisnojumu, ka Vēberam atkal problēmas ar KERS, nevis nespēju pielāgoties
Jā,un tā trīs kvalifikācijas pēc kārtas?
Ja nav viens, tad ir otrs.
Kā tur bija ar to teicienu-sliktam dejotājam pat olas traucē?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:57, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Da jebkurš no pirmā sešinieka Kā jau pierasts sacīkšu laikā RBR kers barahļit
Neredzēju es Vetelam Kers strādājam, tikai mazliet un viss, Vēberam viņš nebūs cik noprotu.
Kers dod 0.24 sec aplī, RBR ir pussekundi priekša visiem bez viņa, līdz pakaļa nedeg viņiem viņs nafig nav vajadzīgs.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 10:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: E, Tev leksika mainijusies.
Kur tad palika visi Maku uzlabojumi??
Man personiski jau sāk arvien vairāk šķist, ka Fetels visus ņem ar savu meistarību, un nevis ar RB tehniku, jo jau trešo kvalifikāciju (un arī abas iepriekšējās sacensībās) Vebers ar tādu pašu tehniku nav konkurētspējīgs ar Makiem.
netelo akstu, tu loti labi zini, ka lai ari cik labs pilots tu butu(un Fettels ir izcils pilots), tomer tu vari uzstadit tikai tadu aplu laiku, kadu to atlauj masina.
un uzlabojumi nekur nav pazudusi, ar RB vienkarsi nav iepsejams cinities viena apla sprinta. ta nu tas ir jau pedejos divus gadus.
Vebers pilnigi noteikti nebrauc ar tadu pasu masinu ka Fettels, kautvai tapec vien, ka Fettels gan pagajusa gan si posma kvalifikacija vareja izmantot KERS, bet Veberam tas sogad nav bijis pieejams vel neviena posma kvalifikacija. kapec ta? nezinu, bet viens ir skaidrs, uz so posmu Fettelam KERS ir savest kartiba, bet Veberam ne... tas ir uzreiz 0.3-0.4 sekundes
un ari visu so sezonu Fettelam viss iet ka pa sviestu, bet Vebers visu laiku tiek paklauts komandas kludam un tehniskajam problemam
neticu, ka ta ir sagadisanas.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:58, pirms 14 gadiem
VItjka naturāli īzčakarēja q2 daudziem. Bet nu tādus jefiņus kā Peresu es arī nesaprotu. Nu kāda velna pēc tādā situācijā līst peletona priekšā...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-16 10:59, pirms 14 gadiem
Toriks21 rakstīja: Var jau tagad pateikt čempionu bez pārsteigumiem.
Fetels nebūs čempions.Tas būs Batons vai Hamiltons.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 10:59, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu! Man šķiet, ka komandai ir pilnīgi PO kas uzvar un kurš no komandas dabū čempi. Komandas mērķis ir konstruktora kauss, tāka viņu interesēs ir, lai abi piloti būtu pēc iespējas augstāk.
Reālā dzīve pierāda pretējo ainu.
Cik nav redzēts, ka Ferārī un Maki bīda kādu konkrētu pilotu. Ne tik sen Alonso bija spiests savus formulas regulējumus dot Morim, jo tas bija Rona Denisa favorīts, un kur tad vel dažādie notikumi ar Šumahera vilkšanai aiz matiem uz čempiona titulu.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-16 11:00, pirms 14 gadiem
mati rakstīja: VItjka naturāli īzčakarēja q2 daudziem. Bet nu tādus jefiņus kā Peresu es arī nesaprotu. Nu kāda velna pēc tādā situācijā līst peletona priekšā...
Kapēc ne?! Viņš ir pilots un cīnijās par iespēju tikt Q3. Tādus jefiņus kā tu es nesaprotu.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-16 11:06, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: netelo akstu, tu loti labi zini, ka lai ari cik labs pilots tu butu(un Fettels ir izcils pilots), tomer tu vari uzstadit tikai tadu aplu laiku, kadu to atlauj masina.
un uzlabojumi nekur nav pazudusi, ar RB vienkarsi nav iepsejams cinities viena apla sprinta. ta nu tas ir jau pedejos divus gadus.
Vebers pilnigi noteikti nebrauc ar tadu pasu masinu ka Fettels, kautvai tapec vien, ka Fettels gan pagajusa gan si posma kvalifikacija vareja izmantot KERS, bet Veberam tas sogad nav bijis pieejams vel neviena posma kvalifikacija. kapec ta? nezinu, bet viens ir skaidrs, uz so posmu Fettelam KERS ir savest kartiba, bet Veberam ne... tas ir uzreiz 0.3-0.4 sekundes
un ari visu so sezonu Fettelam viss iet ka pa sviestu, bet Vebers visu laiku tiek paklauts komandas kludam un tehniskajam problemam
neticu, ka ta ir sagadisanas.
Šito Tu vari stāstīt bērndārzā Pēterītim, jo kā pierāda reālā dzīve,tad pašā sacensībā Makiem ar RBR iet vel grūtāk nekā kvalifikācijā. Un kā pierādija pagājušā sacensība, tad KERS (vismaz pagaidām) nespēlē tik milzīgu lomu,lai varētu par pamatu ņemot tā (ne)esamību novelt uz to visu vainu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-16 11:07, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu! Man šķiet, ka komandai ir pilnīgi PO kas uzvar un kurš no komandas dabū čempi. Komandas mērķis ir konstruktora kauss, tāka viņu interesēs ir, lai abi piloti būtu pēc iespējas augstāk.
calit, tu taka no laukiem
F1 ir bizness, naudas pelnisanas iekarta. RB ir vitali svarigi lai tiesi Fettels klust par cempionu. Fettels ir Red Bull zimols, kuru ir jastumj un jabida pa katru cenu.
doma, ka Ferrari sezona, kad Sumahers lauza kaju nejausi izgaza Irvainu un liedza vinam klut par cempionu?
Laut Veberam parspet Fettelu pectam, kad Sebs jau ir izcinijis titulu butu rupja RB marketinga kluda.
un tici man, vini to nepielaus.
1 2 3 82 komentāri