Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons panāk Verstapenu, apdzen un uzvar Brazīlijā

Juris Grīns
Juris Grīns

Hamiltons panāk Verstapenu, apdzen un uzvar Brazīlijā
Foto: Motorsport.com

F1 pasaules čempionāta 19. posms Brazīlijā noslēdzies ar Lūisa Hamiltona uzvaru - "Mercedes" pilots no desmitās starta vietas panāca un apdzina sezonas līderi Maksu Verstapenu, kopvērtējumā samazinot "Red Bull" braucēja pārsvaru līdz 14 punktiem. Uz pjedestāla Interlagosas trasē kāpa arī Valteri Botass.

Sanpaulu "Grand Prix" izcīņas startā cīņā par vadību scenārijs bija līdzīgs kā sprinta kvalifikācijā, taču šoreiz jau ieguvēja lomā bija Verstapens, kurš spēja paātrināties labāk un pirmajā līkumā iebrauca priekšā pole position īpašniekam Botasam. Serhio Peress bija pacēlies uz trešo pozīciju un sāka vajāt Botasu, kurš vienā no līkumiem pieļāva kļūdu, līdz ar to palaižot "Red Bull" pilotu priekšā.

No trešās vietas startējušais Karloss Sainss atkrita aiz vadošās trijotnes, turklāt piedzīvoja nelielu sadursmi ar Lendo Norisu, kurš tādā veidā pārplēsa aizmugurējo kreiso vietu, bija spiests braukt boksos un atkrita uz beigām. Sainss noturējās ceturtajā vietā, bet aiz viņa iekārtojās otrs "Ferrari" pilots Šarls Leklērs.

Hamiltons, kurš tika diskvalificēts no kvalifikācijas rezultātiem, bet sprinta kvalifikācijā no pēdējās vietas aizcīnījās līdz piektajai, pēc piecu starta vietu soda saņemšanas startēja desmitais. Viņam sākums padevās lielisks - jau startā tika iegūtas vairākas pozīcijas, bet dažu turpmāko apļu laikā sanāca aizcīnīties līdz pat pirmajam trijniekam. Otrā apļa sākumā Hamiltona apdzina Sebastianu Fetelu, nākamajā aplī tika garām Sainsam, bet tad apdzina arī Leklēru. Komanda uzreiz deva pavēli Botasam palaist savu pārinieku Hamiltonu garām, ko soms arī paklausīgi izdarīja, acīmredzami piebremzējot pirms pirmā līkuma.

Piektajā aplī sadursmi piedzīvoja Juki Cunoda un Lānss Strols un, lai gan abi turpināja braukt, trasē nokļuva atlūzas no aerodinamiskajām detaļām, tādēļ trasē devās drošības mašīna. Pirms tam Verstapenam bija pusotras sekundes pārsvars pār Peresu, bet Hamiltons no līdera atpalika vairāk par trim sekundēm.

Pēc dažiem apļiem drošības mašīna bija devusies malā un cīņa varēja turpināties. Līderu starpā pozīciju izkārtojums nemainījās, Verstapenam saglabājot vadību.

12. aplī tika norīkota virtuālā drošības mašīna, šoreiz dēļ atlūzām, kas trasē palika no Mika Šūmahera bolīda. Sportistu mēģināja apdzīt Kimi Raikonens, kas viņam arī izdevās, bet Šūmahera "Haas" formula zaudēja saķeri un aizķēra konkurenta auto, kā rezultātā nolūza priekšējais antispārns.

Atsākoties sacīkstēm, Vertapens spēja mazliet attālināties, kamēr Peress vairs nevarēja izmantot DRS sistēmu un viņam cieši aizmugurē braucošais Hamiltons jau meklēja apdzīšanas iespējas. 18. aplī Hamiltona mēģinājums bija neveiksmīgs, jo Peress pozīciju atguva, bet 19. apļa pirmajā līkumā pa ārmalu septiņkārtējam F1 čempionam beidzot izdevās sāncensi apdzīt un pacelties uz otro pozīciju. Verstapens tobrīd bija nepilnas četras sekundes priekšā.

Dažu nākamo apļu laikā Hamiltons nespēja pietuvoties līderim un sūdzējās, ka aizmugurējās riepas sākušas slīdēt. Tobrīd zaudējot aptuveni četras sekundes, 27. aplī Hamiltons pirmais no līderiem devās pitstopā, bet jau apli vēlāk riepu maiņu veica Verstapens. Hamiltonam būtu izredzes pacīnīties par līderpozīciju, ja nenāktos uz kādu brīdi iestrēgt aiz Daniela Rikjardo "McLaren" formulas, līdz ar to Verstapens trasē atgriezās viņam vairākas sekundes priekšā, taču pārsvars bija sarucis.

30. aplī uz brīdi atlūzu dēļ vēlreiz tika izsludināts virtuālās drošības mašīnas periods, taču tas ātri beidzās un abu līderu starpā neko neietekmēja. Botass boksos bija pabijis vēlāk par Peresu un pakāpās uz trešo pozīciju. Verstapens tikmēr komandai pa radio sacīja, ka jāparūpējas, lai nākamo pitstopu Hamiltonam neizdodas veikt ātrāk, tādā veidā iegūstot laiku, kā tas notika šajā reizē. Tobrīd viņš bija vairs tikai nedaudz vairāk kā sekundi priekšā.

Joprojām saglabādams vairāk kā sekundes pārsvaru, jau 41. aplī boksu apmeklējumu veica Verstapens. Nākamie riepas nomainīja Botass un Peress, bet trīs apļus vēlāk arī Hamiltons, kurš pēc atgriešanās trasē atpalika no līdera jau nepilnas trīs sekundes. Interesanti, ka Hamiltons bija prasījis viņam piešķirt tādas pašas vidējā sastāva riepas, ar kādām sportists brauca iepriekš, taču tika pie cietajām riepām, tāpat kā Verstapens un visi citi, izņemot abus "Ferrari" pilotus.

Dažu apļu laikā Hamiltons noķēra līderi un 48. aplī uzbruka, taču Vertapens nepadevās, abi izbrauca ārpus trases ceturtajā līkumā un turpināja līdzšinējās pozīcijās. Tiesneši epizodi piefiksēja, bet atzina, ka nav nepieciešams to izmeklēt, par ko "Mercedes" komanda bija citās domās. Arī Hamiltons ar to, protams, nebija apmierināts, bet degsme atkal iesaistīties duelī uz kādu laiku apdzisa, un viņš turpināja mierīgi riņķot aiz čempionāta līdera, gaidot nākamo izdevību. Verstapens ziņoja, ka ar šīm riepām nākamajā reizē vairs var nespēt aizstāvēties.

58. aplī Hamiltons atkal bija nokļuvis bīstami tuvu, taču vēl laba izdevība neradās, kamēr jau nākamajā aplī taisnē pirms ceturtā līkuma ar atvērtu antispārnu viņš jau bija ievērojami ātrāks un nokļuva priekšā. Uzreiz pēc tam Hamiltons iekrāja vairāku sekunžu pārsvaru, un bija redzams, ka cīņa par uzvaru mazāk nekā desmit apļus pirms finiša ir beigusies. Verstapenam turklāt tika parādīts melnbaltais brīdinājuma karogs par vairākkārtēju trajektorijas maiņu pozīcijas aizstāvēšanas laikā. "Mercedes" mudināja Botasu noķert Verstapenu, taču tas nebija pārāk reāls uzstādījums.

Finišā Hamiltons iebrauca ar desmit sekunžu pārsvaru pār Vertapenu, izcīnot sesto uzvaru sezonā un pirmo pēc trīs posmu pārtraukuma, trešais finišēja Botass, ceturto vietu guva Peress, bet tālāk - abi "Ferrari" braucēji Leklērs un Sainss. Pirmajā desmitniekā iekļuva un punktus izcīnīja arī Pjērs Gaslī ("AlphaTauri"), Fernando Alonso un Estebans Okons (abi "Alpine"), kā arī Lendo Noriss ("McLaren"), kurš atguvās pēc neveiksmes startā.

Pēc sprinta kvalifikācijas Verstapena pārsvars pār Hamiltonu sasniedza 21 punktus, bet tagad tas ir 14 punkti. Ātrāko apli un iespēju tikt pie papildus punkta Hamiltonam sacīkšu izskaņā atņēma Peress, kurš šī nolūka dēļ veica trešo pitstopu, saņemot svaigas riepas.

Šobrīd līdz F1 pasaules čempionāta beigām atlikuši vairs tikai trīs posmi. Jau pēc nedēļas, 21. novembrī pirmo reizi sacensības norisināsies Katarā, Losailas trasē.

Piezīme: divi pitstopi rezultātos ieskaitīti par izbraukšanu cauri boksu celiņam drošības mašīnas perioda laikā.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 20:54, pirms 3 gadiem
Kosmoss ir ieradies, draugi!

  +3 [+] [-]

, 2021-11-14 20:56, pirms 3 gadiem
Njā, ka jau Massa teica - Hamis bija "driver of the weekend"

 +10 [+] [-]

, 2021-11-14 20:57, pirms 3 gadiem
Labi, ka visi tie sodi bij, savādāk būtu garlaicīga hamja uzvara bez stresa ar 20sek pārsvaru.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-14 21:00, pirms 3 gadiem
Nu tiesneši ar dubultstandartiem , protams, atkal pamanījās izcelties .

Bet labs darbs Hamim un Valterim, skaista viņiem sacensība. Un , kas par dueli kopvērtējumā AT un Alpine

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:00, pirms 3 gadiem
Kas par meršu ātrumu. Atlikušās sacīkstes būs elektrizējošas.
Ieteiktu Hamim uz katru posmu ierasties kā "vietējam". Štatos izrādījās kā amītis, tagad brazīlis.

  +3 [+] [-]

, 2021-11-14 21:02, pirms 3 gadiem
Lūdzu nomainiet to Viaplay "komentētāju". Šķiet, ka viņam visa istaba ar HAM plakātiem.

RB manuprāt izdarīja visu ko varēja pret meršu dzinēju uz steroīdiem. Plus Perezs atņēma ātrāko apli. Būs ļoti interesanti atlikušie 3 posmi!!

  +2 [+] [-]

, 2021-11-14 21:03, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Nu tiesneši ar dubultstandartiem , protams, atkal pamanījās izcelties .

Bet labs darbs Hamim un Valterim, skaista viņiem sacensība. Un , kas par dueli kopvērtējumā AT un Alpine
kur tad bija tie dubultstandarti:?

  -1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:04, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: kur tad bija tie dubultstandarti:?
Vieniem bojāta detaļa neatbilst standartiem, nomainat bez soda, otriem DQ.

Izstumj no trases Alonso, Raikonens - sods, neatlaižot pedāli to pašu izdara Verstapens, soda nav ģeniāli

  +2 [+] [-]

, 2021-11-14 21:05, pirms 3 gadiem
Rikardo12 rakstīja: Lūdzu nomainiet to Viaplay "komentētāju". Šķiet, ka viņam visa istaba ar HAM plakātiem.

RB manuprāt izdarīja visu ko varēja pret meršu dzinēju uz steroīdiem. Plus Perezs atņēma ātrāko apli. Būs ļoti interesanti atlikušie 3 posmi!!
Viņam visa istaba ar Reta Oposta taisni izlīmēta. Kā man piegriezās tā taisnes nosaukuma pieminēšana 158x gonkas laikā.

     [+] [-]

, 2021-11-14 21:06, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Njā, ka jau Massa teica - Hamis bija "driver of the weekend"
Es gan neko tādu super unikālu neredzu! Tik vien kā merši tika labi galā ar formulas regulējumu un jauda mersim uz pilnu klapi jau nu nē, bet kas zina! Un simtiem citu niaņšu!
Šis bija no tiem variantiem - visiem kā stāvošiem garām! Un pārējie var ostīt dūmus aiz manas mega ātrākās formulas!!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:06, pirms 3 gadiem
Jā, sezonas noslēgums būs interesants, turklāt ar diviem melnajiem zirdziņiem Kataru un Saūda Arābiju. Mercedes Hamiltona straigt line speed ir vienkārši nereāls. Bez variantiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-14 21:07, pirms 3 gadiem
EUcerin rakstīja: Es gan neko tādu super unikālu neredzu! Tik vien kā merši tika labi galā ar formulas regulējumu un jauda mersim uz pilnu klapi jau nu nē, bet kas zina! Un simtiem citu niaņšu!
Šis bija no tiem variantiem - visiem kā stāvošiem garām! Un pārējie var ostīt dūmus aiz manas mega ātrākās formulas!!
Tad, kad Maxītis uzvar, tad gan ir megakruts draivers, mašīna lēnāka, netaisnības visos galos, meistarība spraucas laukā pa visām vīlēm, vai ne?

     [+] [-]

, 2021-11-14 21:08, pirms 3 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Viņam visa istaba ar Reta Oposta taisni izlīmēta. Kā man piegriezās tā taisnes nosaukuma pieminēšana 158x gonkas laikā.
Vot vot 😁😁

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:11, pirms 3 gadiem
Kā jau rakstīju vakar - Red Bull nav izredžu šodien uzvarēt ar tādu Hamiltona ātruma pārsvaru (vienīgais izņēmums, ja merši paši kaut ko sačakarētu, bet iespējamība kam tādam notikt nebija liela).

Pēc sezonas pirmā posma teicu, ka abus titulus arī šosezon paņems Hamiltons un Mercedes. Atlikušās 3 trases, manuprāt, izskatās parocīgākas Mercedes, tāpēc nebrīnīšos, ja man galu galā izrādīsies taisnība, lai cik ļoti daudzi tam šobrīd (un arī visas sezonas gaitā) negrib piekrist. Redzēsim, kuram galu galā būs taisnība. Ja man nebūs taisnība, tad to arī tā atzīšu, bet šobrīd savus uzskatus nemainīšu, tomēr ceru, ka Makss spēs pierādīt, ka man nebija taisnība....

     [+] [-]

, 2021-11-14 21:11, pirms 3 gadiem
Tads atruma paarsvars ilgi nebija redzeets. Labi vel ka Perezs atnema vienu punktu.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-14 21:15, pirms 3 gadiem
Ļoti aizraujoša sacensība!
Nu FIA kārtējo reizi izcēlās un no malas skatoties , tā vien šķiet, ka viņiem simpatizē RB! Un kas tas Verstapenam par manervu taisnē mainīt braukšanas traektoriju n-tās reizes!!!

     [+] [-]

, 2021-11-14 21:17, pirms 3 gadiem
role rakstīja: Ļoti aizraujoša sacensība!
Nu FIA kārtējo reizi izcēlās un no malas skatoties , tā vien šķiet, ka viņiem simpatizē RB! Un kas tas Verstapenam par manervu taisnē mainīt braukšanas traektoriju n-tās reizes!!!
Mēģināja darīt tā, lai Hamiltons neiegūst no slipstream.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-14 21:18, pirms 3 gadiem
Varbūt beidzot Abu Dabi šeihiem tiks izšķirošā sacīkste, tā kā iepriekšējos gadus Hamiltons ap šo laiku jau ņēma titulu
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:23, pirms 3 gadiem
role rakstīja: Ļoti aizraujoša sacensība!
Nu FIA kārtējo reizi izcēlās un no malas skatoties , tā vien šķiet, ka viņiem simpatizē RB! Un kas tas Verstapenam par manervu taisnē mainīt braukšanas traektoriju n-tās reizes!!!
To, ka F1 vadībai nākotnes marketinga interesēs, ir vajadzīgs kāds cits čempions, un nevis atkal Merši un Hamis, kļuva skaidrs jau Spa posmā, kur Verpi pasludināja par uzvarētāju un piešķīra punktus, pēc nenotikušas sacensības.
Uz visiem pārējiem posmiem nevaru skatīties bez ironijas.

     [+] [-]

, 2021-11-14 21:23, pirms 3 gadiem
role rakstīja: Ļoti aizraujoša sacensība!
Nu FIA kārtējo reizi izcēlās un no malas skatoties , tā vien šķiet, ka viņiem simpatizē RB! Un kas tas Verstapenam par manervu taisnē mainīt braukšanas traektoriju n-tās reizes!!!
Tas jau tāds izmisuma solis bij. Pie tā cik apļi vēl bija atlikuši tur bij tāpat bezcers hami noturēt aizmugurē. Pēc tam mierīgi sekundi aplī veda Verstapenam....tas vēl ņemot vērā, ka Verstapens lēnajā sekcijā parasti bij ātrāks. (tas arī principā ļāva vīņam tos cik tur apļus paspirināties pretī). Taisnē tur meršiem nebij konkurentu ar atrāvienu. Ja viņi šitā iekurbulē tos dzinējus, tad nav brīnums, ka ilgi šamie netur

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:25, pirms 3 gadiem
Domāju, ka interesantākā sadaļa šajā titula cīņā ir tā, ka priekšā ir 2 nezināmie - Katara un Saūda Arābija. Abās ir garas finiša taisnes, kas acīmredzami šobrīd spēlē par labu Mercedes, bet runā, ka Katarā pārējā trases daļa ar medium-speed corners ir parocīgāka Red Bull. Savukārt Saūda Arābija ar lielu trases daļu pedāli grīdā būs Mercedes trase. Un tam visam klāt faktors, ka šogad vairākas reizes Mercedes trasē ātrāki Red Bull un otrādi.
Beigās viss var izšķirties Abu Dabi, kur Mercedes ir dominējis, bet pagājušogad uzvarēja Verstapens.

  +5 [+] [-]

, 2021-11-14 21:26, pirms 3 gadiem
Laba gonka! Apsveicu Mercedes fanus, kaut gan it kā Buļļiem ērtāka trasē esot, čalis ar diviem sodiem visiem parādīja kas ir kas. Tiesnešu lēmumi gan iespārda, Max pa taisno izdzina Hami no trases jo pa vēlu bremzēja un nevarēja iegriezt, identiski GB posmam, tad gan Hami sodīja. Perez lielījās ka kopvērtējumā Botasu varētu apsteigt, ar šādu ātrumu diez vai tas sanāks.

  +4 [+] [-]

, 2021-11-14 21:26, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: F1 rīkotāji, tai skaitā tiesneši, jau smieklīgi palikuši ar to uzpūtīgā Verpja vilkšanu uz čempionu titulu. Ne tuvu neesmu Hamja fans, bet ja tajā incidentā Verpis gana atklāti neizdzina no trases Hami, tam nogriežot ceļu, tad es esmu ASV prezidents.
Vispār krīt uz nerviem šitas asfalts visās malās. Tagad visi vnk pofigā - sanāks paņemt līkumu, super - nesanāks arī labi Vajag atpakaļ grants drošības zonas

     [+] [-]

, 2021-11-14 21:28, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Domāju, ka interesantākā sadaļa šajā titula cīņā ir tā, ka priekšā ir 2 nezināmie - Katara un Saūda Arābija. Abās ir garas finiša taisnes, kas acīmredzami šobrīd spēlē par labu Mercedes, bet runā, ka Katarā pārējā trases daļa ar medium-speed corners ir parocīgāka Red Bull. Savukārt Saūda Arābija ar lielu trases daļu pedāli grīdā būs Mercedes trase. Un tam visam klāt faktors, ka šogad vairākas reizes Mercedes trasē ātrāki Red Bull un otrādi.
Beigās viss var izšķirties Abu Dabi, kur Mercedes ir dominējis, bet pagājušogad uzvarēja Verstapens.
Vēl jau faktors, ka visi atlikusie posmi ir "vēsi" kas it kā labāk meršiem

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:29, pirms 3 gadiem
Ir grūti pateikt kura komanda kurā brīdī ir ātrāka. Ir bijušas sacensības kur Merši otrā un pat trešā ešelona formulas nevar apdzīt, nemaz nerunājot par RB. Verstapens šādā pašā veidā ir apdzinis Hamiltonu un aizbraucis acis nepamirkšķinot. Tāpēc, kas zin kā būs atlikušajos posmos.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-14 21:32, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Vispār krīt uz nerviem šitas asfalts visās malās. Tagad visi vnk pofigā - sanāks paņemt līkumu, super - nesanāks arī labi Vajag atpakaļ grants drošības zonas
Jā, diemžēl, daudz kas ir zudis no F1 burvības. Šobrīd tas viss jau ir tehnoloģiju šovs, un nekas vairāk. Pilotu loma tajā visā jau ir sekundāra.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:33, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Vēl jau faktors, ka visi atlikusie posmi ir "vēsi" kas it kā labāk meršiem
Šobrīd daudz kas runā par labu Mercedes. Tajā pašā laikā nedomāju, ka atlikušajās trasēs Hamiltona taisnes ātrums būs tikpat milzīgs faktors kā šodien.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-14 21:36, pirms 3 gadiem
role rakstīja: Ir grūti pateikt kura komanda kurā brīdī ir ātrāka. Ir bijušas sacensības kur Merši otrā un pat trešā ešelona formulas nevar apdzīt, nemaz nerunājot par RB. Verstapens šādā pašā veidā ir apdzinis Hamiltonu un aizbraucis acis nepamirkšķinot. Tāpēc, kas zin kā būs atlikušajos posmos.
Jā, un tieši tāpēc man kaitina tā retorika, ka Red Bull šogad ir ātrākā formula. Un trakākais, ka to kultivē ne tikai viena vai otra fanboys, bet gan pats Hamiltons. Katrā trasē ir bijusi cita situācija, realitātē abas komandas šobrīd ir ļoti, ļoti līdzīgas un visu izšķir nianses.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:38, pirms 3 gadiem
alexy rakstīja: Kas par meršu ātrumu. Atlikušās sacīkstes būs elektrizējošas.
Ieteiktu Hamim uz katru posmu ierasties kā "vietējam". Štatos izrādījās kā amītis, tagad brazīlis.
Tu nu gan esi neapmierināts cilvēks.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:39, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Šobrīd daudz kas runā par labu Mercedes. Tajā pašā laikā nedomāju, ka atlikušajās trasēs Hamiltona taisnes ātrums būs tikpat milzīgs faktors kā šodien.
Nez, grūti ko paredzēt. Biju parliecināts, ka USA ņems Hamis, bet redz kā. Lai gan tur jau arī Maksis knapi noturējās.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-14 21:40, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Jā, un tieši tāpēc man kaitina tā retorika, ka Red Bull šogad ir ātrākā formula. Un trakākais, ka to kultivē ne tikai viena vai otra fanboys, bet gan pats Hamiltons. Katrā trasē ir bijusi cita situācija, realitātē abas komandas šobrīd ir ļoti, ļoti līdzīgas un visu izšķir nianses.
Hamiltons kultivē vienkārši to, ka ja paņems čempi, tad varēs turpināt slavēt sevi!! Kā viņš ar it kā lēnāku formulu esot paņēmis visus priekšā, it īpaši mega ātros buļlus!! : ) )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:45, pirms 3 gadiem
EUcerin rakstīja: Hamiltons kultivē vienkārši to, ka ja paņems čempi, tad varēs turpināt slavēt sevi!! Kā viņš ar it kā lēnāku formulu esot paņēmis visus priekšā, it īpaši mega ātros buļlus!! : ) )
Precīzi! Problēma jau tajā, ka Hamiltona atbalstītājiem šo upura lomas iznešanu nevajag, Verstapena fani par to cepjas, bet neitrālā F1 sabiedrības daļa (cik nu tāda šobrīd ir) par to gardi smejas, jo īsti nav skaidrs, priekš kura viņš izspēlē šo kārti. Droši vien visvairāk pats priekš sevis.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:49, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Jā, un tieši tāpēc man kaitina tā retorika, ka Red Bull šogad ir ātrākā formula. Un trakākais, ka to kultivē ne tikai viena vai otra fanboys, bet gan pats Hamiltons. Katrā trasē ir bijusi cita situācija, realitātē abas komandas šobrīd ir ļoti, ļoti līdzīgas un visu izšķir nianses.
Neviens te neko nekultivē! Ja paskatās iepriekšējās sacensības, tad lielākajā daļā no tām RB ir bijiši ātrāki. Varētu padomāt, ka Hamiltons saka, ka viņi ir ātrāki un Verstapens nē. Abi viņi vienādi.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:50, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To, ka F1 vadībai nākotnes marketinga interesēs, ir vajadzīgs kāds cits čempions, un nevis atkal Merši un Hamis, kļuva skaidrs jau Spa posmā, kur Verpi pasludināja par uzvarētāju un piešķīra punktus, pēc nenotikušas sacensības.
Uz visiem pārējiem posmiem nevaru skatīties bez ironijas.
Ārstu Tev vajag

     [+] [-]

, 2021-11-14 21:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, diemžēl, daudz kas ir zudis no F1 burvības. Šobrīd tas viss jau ir tehnoloģiju šovs, un nekas vairāk. Pilotu loma tajā visā jau ir sekundāra.
Nē nu kopumā ir ok. Sezona kā tāda interesantākā ilgā laika posmā, vnk ir dažas lietas, kuras, manuprāt, ir attīstījušās nepareizajā virzienā

  -1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:54, pirms 3 gadiem
role rakstīja: Neviens te neko nekultivē! Ja paskatās iepriekšējās sacensības, tad lielākajā daļā no tām RB ir bijiši ātrāki. Varētu padomāt, ka Hamiltons saka, ka viņi ir ātrāki un Verstapens nē. Abi viņi vienādi.
Hamiltons pēdējā laikā to saka katrā intervijā, katrā preses konferencē. Ja viņam to jautā - ok. Bet reizēm viņš to pasaka pat tad, ja uzdotais jautājums viņam nemaz neliek to pieminēt.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:58, pirms 3 gadiem
scorpio rakstīja: Hamiltons pēdējā laikā to saka katrā intervijā, katrā preses konferencē. Ja viņam to jautā - ok. Bet reizēm viņš to pasaka pat tad, ja uzdotais jautājums viņam nemaz neliek to pieminēt.
Nū zin kā...grūti pierast, ka kāds var pabraukt līdzīgā ātrumā ja esi n-tos gadus visiem komfortabli pa priekšu vizinājies

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 21:58, pirms 3 gadiem
Horners pēcsacīkšu intervijā izteicās, ka apdzīšanas aplī Hamis bijis 30km/h ātrāks par Maksi. Ņemot vērā, ka abi jau ir top komandās, galvastiesu pārāki pār visiem citiem, šis ātrums nenoliedzami ir aizdomīgs. Tāpēc gājis visiem garām "pa labi, pa kreisi un gatavs". Red Bull būs grūti.

  -3 [+] [-]

, 2021-11-14 21:59, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Vieniem bojāta detaļa neatbilst standartiem, nomainat bez soda, otriem DQ.

Izstumj no trases Alonso, Raikonens - sods, neatlaižot pedāli to pašu izdara Verstapens, soda nav ģeniāli
PAr kuru bojāto detaļu Meršus sodīja - ja doma antispārnu, tad to ka tas bojāts ir teikuši TIKAI Mersu parstāvji un neviens cits. Par izstumšanu no trases - kuru domā? Viņi abi viens otru ir stūmuši ārā

     [+] [-]

, 2021-11-14 22:01, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nē nu kopumā ir ok. Sezona kā tāda interesantākā ilgā laika posmā, vnk ir dažas lietas, kuras, manuprāt, ir attīstījušās nepareizajā virzienā
Jā, bet šis interesantums tika radīts mākslīgi, un nevis tika akumulēts dabiskās konkurences ceļā. Kā piemērs jau manis minētais notikums Spa trasē. Un tas viss, kas notika ar tiem 0,2 mm un Verpja grābstīšanos gar Hamja formulu to visu tikai apliecināja. Ja nebūtu līdzjutēja video izvietošana internetā, tad tas viss par Verpja izgājieniem būtu paslaucīts zem tepiķa.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 22:03, pirms 3 gadiem
Hamis atkal izsaukts pie tiesnešiem Arī iedos 50 taukšķu sodu?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 22:03, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet šis interesantums tika radīts mākslīgi, un nevis tika akumulēts dabiskās konkurences ceļā. Kā piemērs jau manis minētais Spa trasē. Un tas viss, kas notika ar tiem 0,2 mm un Verpja grābstīšanos gar Hamja formulu to visu tikai apliecināja. Ja nebūtu līdzjutēja video izvietošana internetā, tad tas viss par Verpja izgājieniem būtu paslaucīts zem tepiķa.
Ja būtu, ja nebūtu ... kā Tu zini kas būtu ja nebūtu līdzjutēja video? Nekao jau Verstapens tam antispārnam nevarēja izdarīt - visticamk gribēja apskatīties vai ir par ko pasūdzēties. Bet par SPA piekrītu - debilākais lēmums no F1 puses. Vai nu braucam vai arī atceļam. Vienīgi jautri tas ka Rasels ar Wiliams uz pjedestāla. Bet bez SPA Max un Hamja starpība tad 9 punkti

  +3 [+] [-]

, 2021-11-14 22:07, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Ja būtu, ja nebūtu ... kā Tu zini kas būtu ja nebūtu līdzjutēja video? Nekao jau Verstapens tam antispārnam nevarēja izdarīt - visticamk gribēja apskatīties vai ir par ko pasūdzēties.
To taču FIA pati atzina, ka izmeklēšana pret Verpi sākta pēc līdzjutēju video noskatīšanās.
Kāda starpība ko viņš varēja, vai nevarēja izdarīt? Ja ir noteikts, ka konkurentu formulas nedrīkst aiztikt, tad arī nav ko aiztikt. Priekš tam noteikumi sportā ir rakstīti, lai tos pildītu.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 22:13, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To taču FIA pati atzina, ka izmeklēšana pret Verpi sākta pēc līdzjutēju video noskatīšanās.
Kāda starpība ko viņš varēja, vai nevarēja izdarīt? Ja ir noteikts, ka konkurentu formulas nedrīkst aiztikt, tad arī nav ko aiztikt. Priekš tam noteikumi sportā ir rakstīti, lai tos pildītu.
Nu un arī sodu saņēma. No Makša puses patiesībā stulbs gājiens, lai gan 50k EUR sods, salīdzinot ar kontrakta ciparu varētu nebūt sāpīgs. Te tad pārmetums drīzāk par to FIA, ka viņi pasi nespēj fiksēt šādus gājienus. Ja soda par šo pasākumu ir tikai piķis, to slept īsti neredzu jēgu

  +2 [+] [-]

, 2021-11-14 22:22, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Nu un arī sodu saņēma. No Makša puses patiesībā stulbs gājiens, lai gan 50k EUR sods, salīdzinot ar kontrakta ciparu varētu nebūt sāpīgs. Te tad pārmetums drīzāk par to FIA, ka viņi pasi nespēj fiksēt šādus gājienus. Ja soda par šo pasākumu ir tikai piķis, to slept īsti neredzu jēgu
Internetā ir iespējams atrast daudz interesantus komentārus par šo tēmu, un vispār par šo epopeju. Ļoti daudzi apšauba FIA darbinieku objektivitāti un godīgumu.

  -3 [+] [-]

, 2021-11-14 22:23, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet šis interesantums tika radīts mākslīgi, un nevis tika akumulēts dabiskās konkurences ceļā. Kā piemērs jau manis minētais notikums Spa trasē. Un tas viss, kas notika ar tiem 0,2 mm un Verpja grābstīšanos gar Hamja formulu to visu tikai apliecināja. Ja nebūtu līdzjutēja video izvietošana internetā, tad tas viss par Verpja izgājieniem būtu paslaucīts zem tepiķa.
Nu beidz. Ko tu to SPA visās malās vari pieminēt. Zin bez tiem SPA punktiem inteigas čempi vairs nebūtu un hamis jau butu čempions kā katru gadu ja?

  +2 [+] [-]

, 2021-11-14 22:24, pirms 3 gadiem
Jāpiekrīt, ka diezgan dīvains tiesnešu lēmums nepiešķirt sodu Maksim.

     [+] [-]

, 2021-11-14 22:26, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Internetā ir iespējams atrast daudz interesantus komentārus par šo tēmu, un vispār par šo epopeju. Ļoti daudzi apšauba FIA darbinieku objektivitāti un godīgumu.
A kas tur nepareizs bij? Vienam kvalifikācijā bij piedalijies ar noteikumiem neatbilstošu ekipējumu, otrs bij pārkāpis punktu, kas uz kvalifikaciju/sacensību/punktu sadalījumu tieši neattiecas. Manuprāt, adekvāti sodi abiem.

     [+] [-]

, 2021-11-14 22:38, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: A kas tur nepareizs bij? Vienam kvalifikācijā bij piedalijies ar noteikumiem neatbilstošu ekipējumu, otrs bij pārkāpis punktu, kas uz kvalifikaciju/sacensību/punktu sadalījumu tieši neattiecas. Manuprāt, adekvāti sodi abiem.
Iesaku palasīt sekojošo Twitter kontu. Nezinu, vai tas ir FIA oficiālais Twitter konts, bet google tā vismaz norāda uz to. Tur ļoti daudz ko interesantu var uzzināt.
https://twitter.com/search?q=fia&am...

  -1 [+] [-]

, 2021-11-14 22:40, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu beidz. Ko tu to SPA visās malās vari pieminēt. Zin bez tiem SPA punktiem inteigas čempi vairs nebūtu un hamis jau butu čempions kā katru gadu ja?
Nav svarīgi kurš būtu, vai nebūtu F1 čempis, bet svarīgi ir tas, kas tika izdarīts, un kā tas tika izdarīts. Tas viss bija ļoti nezolīdi no F1 puses, un daudzu acīs F1 sagrāva vel pēdējo ticību šo sacensību Fair Play.

     [+] [-]

, 2021-11-14 22:44, pirms 3 gadiem
Šis tāds interesants fakts:
''Mercedes are quite annoyed Red Bull have been allowed to replace or repair their rear wing for the third consecutive race under parc ferme, but Hamilton was disqualified for an issue that the FIA themselves admit was not deliberate & caused by a problem or fault on a legal part.''

  -1 [+] [-]

, 2021-11-14 22:44, pirms 3 gadiem
karliss rakstīja: Jāpiekrīt, ka diezgan dīvains tiesnešu lēmums nepiešķirt sodu Maksim.
???

     [+] [-]

, 2021-11-14 22:46, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav svarīgi kurš būtu, vai nebūtu F1 čempis, bet svarīgi ir tas, kas tika izdarīts, un kā tas tika izdarīts. Tas viss bija ļoti nezolīdi no F1 puses, un daudzu acīs F1 sagrāva vel pēdējo ticību šo sacensību Fair Play.
Nu beidz Tu uz tribīnēm pēdējās sacenēs paskatījies? Izskatījās ka tur caurvējš svilpo un sēž daži vēl "nesagrauti" ļautiņi? Lēmums bija stulbs, bet diezvai to ļoti ietekmēja tas, kurš pilots bija tur vadībā tajā brīdī. Sacensību atcelšana/pārcelsana tur F1 īpašniekiem būtu daudz lieku problēmu radījušas, a tā smuki izgāja sausām kājām. Sacenes bija - nobeaucām tik cik laikapstākļi ļāva - cerams nākošgad spīdēs saule

     [+] [-]

, 2021-11-14 22:50, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis tāds interesants fakts:
''Mercedes are quite annoyed Red Bull have been allowed to replace or repair their rear wing for the third consecutive race under parc ferme, but Hamilton was disqualified for an issue that the FIA themselves admit was not deliberate & caused by a problem or fault on a legal part.''
Nu bet vai ta meršiem neļāva salabot? Vai ta Hamiltonam bij jāturpina braukt ar salauzto? Atšķirība tā, ka vieniem problēma padarīja bolīdu noteikumiem neatbilstošu, kamēr otriem ne. Vieni brauca ar noteikumiem neatilstošu bolidu, otri nē. Vieniem par to loģiski pienācās sods, otriem nē. Salabot/nomainīt bojāto detaļu varēja kā vieni tā otri. Kas tur ko nesaprast?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 22:50, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav svarīgi kurš būtu, vai nebūtu F1 čempis, bet svarīgi ir tas, kas tika izdarīts, un kā tas tika izdarīts. Tas viss bija ļoti nezolīdi no F1 puses, un daudzu acīs F1 sagrāva vel pēdējo ticību šo sacensību Fair Play.
Nedomāju ka SPA rezulatātu "piešķirsana" kkāda veidā ir saistīta ar Fair Play pārkāpšanu. Tad jau drīzak (ja grib la Max ir čempis) varēja Silverstonā bargāku sodu Hamim iedot. Iedeva tās sekundes, kas beigās neko neizšķīra. Bet no intrigas viedokļa - protams FIA izdevīgāk lai uzvar neHamis (vienīgais reālais pretendents Maksis), jo tad Hamis visticamāk turpinās braukt (8to titulu gribas). Man no intrigas viedokļa gribas tikai to, lai tituls izšķiras Abu Dabi, un vēlas gan pilotiem gan konstruktoriem.

Bet tā peace, baudām gonkas cik nu varam un priecājamies par da jebkādu intrigu

  -1 [+] [-]

, 2021-11-14 22:55, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu beidz Tu uz tribīnēm pēdējās sacenēs paskatījies? Izskatījās ka tur caurvējš svilpo un sēž daži vēl "nesagrauti" ļautiņi? Lēmums bija stulbs, bet diezvai to ļoti ietekmēja tas, kurš pilots bija tur vadībā tajā brīdī. Sacensību atcelšana/pārcelsana tur F1 īpašniekiem būtu daudz lieku problēmu radījušas, a tā smuki izgāja sausām kājām. Sacenes bija - nobeaucām tik cik laikapstākļi ļāva - cerams nākošgad spīdēs saule
Uz reslinga sacensībām arī iet daudz cilvēku, bet tikai atklāts jautājums-cik to uzskata par teātri vai šovu, bet cik to uztver par īstenību?!
Godīgi būtu bijis sacensības Spa atzīt par nenotikušām, bet F1 vadībai un FIA tas bija neizdevīgi, jo bija iespēja neatgriezt skatītājiem naudu par biļetēm, un iespēja radīt F1 sacensībās intrigu par čempionu titulu. Pat neskatoties, ka tas viss bija patālu no sportiskiem principiem.

     [+] [-]

, 2021-11-14 22:58, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu bet vai ta meršiem neļāva salabot? Vai ta Hamiltonam bij jāturpina braukt ar salauzto? Atšķirība tā, ka vieniem problēma padarīja bolīdu noteikumiem neatbilstošu, kamēr otriem ne. Vieni brauca ar noteikumiem neatilstošu bolidu, otri nē. Vieniem par to loģiski pienācās sods, otriem nē. Salabot/nomainīt bojāto detaļu varēja kā vieni tā otri. Kas tur ko nesaprast?
Nē, kāpēc jāļauj braukt ar bojātu? Bija jānorada, ka ir problēmas ar vienu antispārna pusi, un jādod iespēja šo bojājumu novērst, līdz sprinta sacensībām.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 23:05, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uz reslinga sacensībām arī iet daudz cilvēku, bet tikai atklāts jautājums-cik to uzskata par teātri vai šovu, bet cik to uztver par īstenību?!
Godīgi būtu bijis sacensības Spa atzīt par nenotikušām, bet F1 vadībai un FIA tas bija neizdevīgi, jo bija iespēja neatgriezt skatītājiem naudu par biļetēm, un iespēja radīt F1 sacensībās intrigu par čempionu titulu. Pat neskatoties, ka tas viss bija patālu no sportiskiem principiem.
Es tev vēlreiz prasu - tavā uztverē pirms spa, kur hamim bij 8 punktu pārsvars nebija intriga kopvērtējumā, bet pēc spa, kur hamim bij 3 punktu pārsvars intriga uzreiz radās ja?

     [+] [-]

, 2021-11-14 23:07, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, kāpēc jāļauj braukt ar bojātu? Bija jānorada, ka ir problēmas ar vienu antispārna pusi, un jādod iespēja šo bojājumu novērst, līdz sprinta sacensībām.
Bet kvalifikāciju ta brauca ar noteikumeim neatbilstošu vai ne? tad jau citreiz var visu kvaleni nobraukt ar drs vaļā jo tipa sabojājies. nu uz sacensību izlabosim vai arī visu sacensību nomaukt un pateikt, ka izlabos uz nakošo

     [+] [-]

, 2021-11-14 23:16, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, kāpēc jāļauj braukt ar bojātu? Bija jānorada, ka ir problēmas ar vienu antispārna pusi, un jādod iespēja šo bojājumu novērst, līdz sprinta sacensībām.
Tad tu principā ierosini atļaut kvalifikācijā piedalīties ar noteikumiem neatbilstošiem bolidiem ja?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 23:30, pirms 3 gadiem
Nereāls Hamiltona mašīnas ātruma pārspēks. Motora nomaiņa atmaksājās pilnībā. Tiesa, pēc kvalifikācijas soda viņam lieti noderēja sprints, lai krietni pakāptos uz augšu un startētu nevis no 20., bet no 10. vietas. Puse darba jau bija padarīta vakar, līdz ar to šodien bija vieglāk. Nenoniecinot šīsdienas sasniegumu, tomēr neticu, ka bez lielas veiksmes (avārijas, drošības mašīna īstajā brīdī utt.) H. izcīnītu uzvaru, startējot 20. Pat ar šādu ātruma pārspēku taisnēs. Kaut gan, šodien viņam ripoja nereāli, tāpēc hujviņzin...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-14 23:33, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Nereāls Hamiltona mašīnas ātruma pārspēks. Motora nomaiņa atmaksājās pilnībā. Tiesa, pēc kvalifikācijas soda viņam lieti noderēja sprints, lai krietni pakāptos uz augšu un startētu nevis no 20., bet no 10. vietas. Puse darba jau bija padarīta vakar, līdz ar to šodien bija vieglāk. Nenoniecinot šīsdienas sasniegumu, tomēr neticu, ka bez lielas veiksmes (avārijas, drošības mašīna īstajā brīdī utt.) H. izcīnītu uzvaru, startējot 20. Pat ar šādu ātruma pārspēku taisnēs. Kaut gan, šodien viņam ripoja nereāli, tāpēc hujviņzin...
Nu normālā gadījumā viņš startētu no 6vietas sacīkstē jo par ice maiņu 5vietu sods. Tā kā no stratēģijas viedokļa motora maiņa bij pilnīgi pareizs solis.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-15 01:27, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: A kas tur nepareizs bij? Vienam kvalifikācijā bij piedalijies ar noteikumiem neatbilstošu ekipējumu, otrs bij pārkāpis punktu, kas uz kvalifikaciju/sacensību/punktu sadalījumu tieši neattiecas. Manuprāt, adekvāti sodi abiem.
Hm tad kāpēc Baku un iepriekšējā posmā buļļiem sodu neiedeva ? Un buļļiem vēl vairākos posmos neiedeva DQ ?

     [+] [-]

, 2021-11-15 01:29, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis tāds interesants fakts:
''Mercedes are quite annoyed Red Bull have been allowed to replace or repair their rear wing for the third consecutive race under parc ferme, but Hamilton was disqualified for an issue that the FIA themselves admit was not deliberate & caused by a problem or fault on a legal part.''
Tas ko es minēju, bet man Hamiltona antifani blieza mīnusus

  +2 [+] [-]

, 2021-11-15 01:32, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: PAr kuru bojāto detaļu Meršus sodīja - ja doma antispārnu, tad to ka tas bojāts ir teikuši TIKAI Mersu parstāvji un neviens cits. Par izstumšanu no trases - kuru domā? Viņi abi viens otru ir stūmuši ārā
To atzina FIA, ka pārkāpums netīšs, un ka tas bija vienā pusē, kas nav mašīnas balansam apsolūti izdevīgi. Turpretīm buļļiem šosezon vairākas reizes tādās situācijās soda nebija un merši arī neprasīja sodus.

Līkumā tīri izstūma jo pat neatmetapedāli, kas ir pārkāpums. Uz ko radio sarunā buļļi lūdza ļaujat viņiem cīnīties, atbilde "sapratu, paldies par info". Seko lēmums - ka soda nebūs. Tajā pat laikā tādā situācijā Raikonens un Alonso sodu saņēma. Par to arī stāsts. Ja būtu kā agrākos laikos tur grants ne asfalts Hamiltonam būtu lielas izredzes izstāties.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-15 01:34, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu bet vai ta meršiem neļāva salabot? Vai ta Hamiltonam bij jāturpina braukt ar salauzto? Atšķirība tā, ka vieniem problēma padarīja bolīdu noteikumiem neatbilstošu, kamēr otriem ne. Vieni brauca ar noteikumiem neatilstošu bolidu, otri nē. Vieniem par to loģiski pienācās sods, otriem nē. Salabot/nomainīt bojāto detaļu varēja kā vieni tā otri. Kas tur ko nesaprast?
Nu ja sekotu f1 sīkāk buļļiem arī salauztais spārns neatbilda noteikumiem...par stiprinājumiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-15 08:24, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Nu ja sekotu f1 sīkāk buļļiem arī salauztais spārns neatbilda noteikumiem...par stiprinājumiem.
Tāpēc es ar piekrītu par FIA jocīgajiem dubultstandartiem!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-15 09:30, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Nu ja sekotu f1 sīkāk buļļiem arī salauztais spārns neatbilda noteikumiem...par stiprinājumiem.
Kam tieši neatbilda? Kuram punktam? Kkā pat no Volfa nav dzirdēts, ka buļļiem būtu atļauts pēc kvalenes salabot NELEGĀLU spārnu...Toto tik kladzina, ka atļāva buļļiem labot utt., bet kkā noklusē to, ka atļāva buļļiem labot legālu spārnu, ne jau nelegālu.
Red Bull were gaining permission to make a repair on what was already a legal wing, Mercedes had failed a legality test on theirs.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-15 10:49, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Kam tieši neatbilda? Kuram punktam? Kkā pat no Volfa nav dzirdēts, ka buļļiem būtu atļauts pēc kvalenes salabot NELEGĀLU spārnu...Toto tik kladzina, ka atļāva buļļiem labot utt., bet kkā noklusē to, ka atļāva buļļiem labot legālu spārnu, ne jau nelegālu.
Red Bull were gaining permission to make a repair on what was already a legal wing, Mercedes had failed a legality test on theirs.
Backtofire ir tas čalis, kas twiterī ieraudzīs bildi, kurā Verstapens startā ir pāri dzeltenajai līnijai un bļaus "ai kāda netaisnība". Un vienlaikus stāstīs citiem cik ļoti daudz viņš seko F1, tāpēc nemaz nemēģini strīdēties ar ekspertu.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-15 11:04, pirms 3 gadiem
Par to incidentu 4. līkumā gan Verstapenam, manuprāt, pienācās sods. Tā kā viņš pats pat nenoturējās trasē, tad tur plāns izbraukt to līkumu un pie tam divatā īsti nebija. Neapgalvošu, kā dažs labs, ka viņš tur neatlaida gāzi vai stūrēja virsū, bet vnk pateicoties Hamiltonam nebija avārija.
Pats gan skatoties nodomāju, ka nevajadzētu cīņu izšķirt ārpus trases (ar sodu), īpaši redzot, ka Hamiltons tāpat šoreiz ir spējīgs visu nokārtot. (tūlīt bruks man virsū par dubultiem standartiem, jo redz meršiem iešķieba sodu..)

  -2 [+] [-]

, 2021-11-15 11:20, pirms 3 gadiem
F1ksais rakstīja: Backtofire ir tas čalis, kas twiterī ieraudzīs bildi, kurā Verstapens startā ir pāri dzeltenajai līnijai un bļaus "ai kāda netaisnība". Un vienlaikus stāstīs citiem cik ļoti daudz viņš seko F1, tāpēc nemaz nemēģini strīdēties ar ekspertu.
Katreiz kad iešņauc šādus murgus izdomā ?

  -2 [+] [-]

, 2021-11-15 11:21, pirms 3 gadiem
F1ksais rakstīja: Par to incidentu 4. līkumā gan Verstapenam, manuprāt, pienācās sods. Tā kā viņš pats pat nenoturējās trasē, tad tur plāns izbraukt to līkumu un pie tam divatā īsti nebija. Neapgalvošu, kā dažs labs, ka viņš tur neatlaida gāzi vai stūrēja virsū, bet vnk pateicoties Hamiltonam nebija avārija.
Pats gan skatoties nodomāju, ka nevajadzētu cīņu izšķirt ārpus trases (ar sodu), īpaši redzot, ka Hamiltons tāpat šoreiz ir spējīgs visu nokārtot. (tūlīt bruks man virsū par dubultiem standartiem, jo redz meršiem iešķieba sodu..)
Ja neesi dir*ējs parādi kur minēju, ka stūrē virsū ?

  +2 [+] [-]

, 2021-11-15 11:32, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Kam tieši neatbilda? Kuram punktam? Kkā pat no Volfa nav dzirdēts, ka buļļiem būtu atļauts pēc kvalenes salabot NELEGĀLU spārnu...Toto tik kladzina, ka atļāva buļļiem labot utt., bet kkā noklusē to, ka atļāva buļļiem labot legālu spārnu, ne jau nelegālu.
Red Bull were gaining permission to make a repair on what was already a legal wing, Mercedes had failed a legality test on theirs.
Ja Tu palasītu f1 noteikumus, tad zinātu, ka salūzis stiprinājums, neatbilst legālai detaļai. Jebkurš ielūzis, stiprinājumu zaudējis spārns neatbilst legālai detaļai. Kur nu ja runa ir par 0,2 mm. Tieši tāpēc nav saprotams šoreiz šis sods, jo līdzīgos momentos sodi nebija doti iepriekš. Meksikā PĒC kvalifikācijas, kur RedBULL zaudēja, viņi abām mašīnām (slēgtajā parkā mainīja aizmugures spārnus uz abiem auto, sacīkstē bija ātrāki). Pēc noteikumiem labot mašīnu slēgtajā parkā bez soda nedrīkst, ja vien fia nav norādījuši uz tehniskām nepilnībām jeb pati komanda nav pamanījusi bojājumu. Tā teikt - fia deva izņēmumus, ja bojāts vai kas cits ar detaļām. Tātad sanāk, ja fia deva labot bez soda vieniem bojātu detaļu, tad kāpēc otriem ar sodu . Vēl interesantāk skan no fia tas, ka, ja merši paši pamanītu kļūdu cipa soda nebūtu.

Manis pēc, lai dala sodus pa labi un kreisi, taču, lai to dara vienādi visiem, vai arī papildina noteikumus ar precizējumiem.

Tas pats, kas ar situāciju sacīkstes laikā, ja līdzīgā situācijā citiem deva sodus, bet šoreiz nē, tas nav ok. Jautājums rodas, ja Verstapena vietā būtu teiksim Mazepins...arī nebūtu soda? Diezi vai.

     [+] [-]

, 2021-11-15 13:15, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Ja Tu palasītu f1 noteikumus, tad zinātu, ka salūzis stiprinājums, neatbilst legālai detaļai. Jebkurš ielūzis, stiprinājumu zaudējis spārns neatbilst legālai detaļai. Kur nu ja runa ir par 0,2 mm. Tieši tāpēc nav saprotams šoreiz šis sods, jo līdzīgos momentos sodi nebija doti iepriekš. Meksikā PĒC kvalifikācijas, kur RedBULL zaudēja, viņi abām mašīnām (slēgtajā parkā mainīja aizmugures spārnus uz abiem auto, sacīkstē bija ātrāki). Pēc noteikumiem labot mašīnu slēgtajā parkā bez soda nedrīkst, ja vien fia nav norādījuši uz tehniskām nepilnībām jeb pati komanda nav pamanījusi bojājumu. Tā teikt - fia deva izņēmumus, ja bojāts vai kas cits ar detaļām. Tātad sanāk, ja fia deva labot bez soda vieniem bojātu detaļu, tad kāpēc otriem ar sodu . Vēl interesantāk skan no fia tas, ka, ja merši paši pamanītu kļūdu cipa soda nebūtu.

Manis pēc, lai dala sodus pa labi un kreisi, taču, lai to dara vienādi visiem, vai arī papildina noteikumus ar precizējumiem.

Tas pats, kas ar situāciju sacīkstes laikā, ja līdzīgā situācijā citiem deva sodus, bet šoreiz nē, tas nav ok. Jautājums rodas, ja Verstapena vietā būtu teiksim Mazepins...arī nebūtu soda? Diezi vai.
Nu es saprotu, ka tu baigais eksperts visu izlasījis utt. tāpēc es tev konkrēti prasu - kuram punktam neatbilda? Bez filosofijas, bez liekvārdības, apcerējumiem utt. konkrēti kuram punktam neatbilda? Es tev varu nosaukt konkrētu punktu, kuram neatbilda meršu sabojātais drs! Tu man vari nosaukt punktu kuram neatbilda buļļu sabojātais drs? Tev kā noteikumus lasījušam čalim tač nevajadzētu būt problēmām.

Otra lieta par incidentu sacīkstē. Piekrītu, ka principā Verstapena rīcība bija pelnījusi sodu un muļķīgs ir buļļu skaidrojums, ka proekšrocību neieguva, sadursme nebija tad viss ok. Sadursme nebija tikai tāpēc, ka hamis paspēja noreaģēt, būtu tur kāds nepieredzējušāks pilots, būtu detaļas pa gaisu un viss.

     [+] [-]

, 2021-11-15 16:38, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Ja neesi dir*ējs parādi kur minēju, ka stūrē virsū ?
Nekur neesmu minējis, ka tu to būtu teicis, tā kā tā šņaukšana tev pašam diezgan tuva lieta, es tā skatos.
Bet varu arī atbildēt civilizēti - par stūrēšanu virsū cepās sacīkstes komentētāji, precīzāk par to, ka nerāda nevienu atkārtojumu, kurā būtu redzamas Verstapena darbības ar stūri.