Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Lauda: "''Ferrari'' brauks un cīnīsies tikai ar vienu pilotu"

Lauda: "''Ferrari'' brauks un cīnīsies tikai ar vienu pilotu"
Nikijs Lauda
Foto: AFP

Trīskārtējais pasaules čempions Pirmajā Formulā, leģendārais Nikijs Lauda pauda nožēlu par to, ka uz starta neizies septiņkārtējais pasaules čempions Mihaels Šūmahers.

Ne tikai fani vēlējās redzēt, kā sacīkstēs atgriežas Šūmahers, bet gan arī leģendāri un bijušie sportisti, kuru vidū bija arī Lauda. ''Domāju, ka Šūmahers darīja visu, lai atgrieztos trasē,'' iesāk Lauda. ''Ja tas izdotos, tad tā būtu sensācija. Taču viņam neizdevās, jo to iztraucēja savainojums. Šī trauma nebija sadzijusi tik tālu, lai viņš varētu braukt.''

''''Ferrari'' komandai tā ir katastrofa, jo, ja brauks Luka Badoers, tad viņš brauks pussekundi lēnāk nekā Kimi Raikonens. Tas nozīmē to, ka ''Ferrari'' brauks un cīnīsies ar vienu pilotu. Protams, Badoers būs trasē, taču viņš nebrauks tik ātri, cik Kimi.''

''Tiešām žēl, ka Šūmaheram neizdevās atgriezties. Daudzi ar nepacietību gaidīja šo brīdi. Arī es. Ja viņš startētu, tad es atkal varētu skatīties formulu, jo, godīgi sakot, kopš Šūmahers pameta F-1, es formulu praktiski neskatos.''

Izmantotie resursi:
rtl.de

 +17 [+] [-]

, 2009-08-12 13:05, pirms 15 gadiem
''Tiešām žēl, ka Šūmaheram neizdevās atgriezties. Daudzi ar nepacietību gaidīja šo brīdi. Arī es. Ja viņš startētu, tad es atkal varētu skatīties formulu, jo, godīgi sakot, kopš Šūmahers pameta F-1, es formulu praktiski neskatos.''

Neesi vienīgais!
Slēpts komentārs: spoT

  +5 [+] [-]

, 2009-08-12 13:09, pirms 15 gadiem
spoT rakstīja: nevajag nenoverteet Badoeru... tas čalis var parādīt zilus brīnumus
Cerams, ka Tev ir taisnība...

 +13 [+] [-]

, 2009-08-12 13:11, pirms 15 gadiem
Ja viņš startētu, tad es atkal varētu skatīties formulu, jo, godīgi sakot, kopš Šūmahers pameta F-1, es formulu praktiski neskatos.''
--------------

blin taads shmulis vins tachi ir oficiaalais RTL eksperts kas vienmer pec saiikstem visu analizee dziivajaa.. kaa tad vins var neskatiities f1??? ne nu labi pateica dzheks

p.s. bet nu es kopsh Shuumahera aizieshanas nesmu noskatiijies nevienu saciiksti un biju nopbriedis skatiities Valensiju atkal.. tagad.. neka...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 13:16, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: Ja viņš startētu, tad es atkal varētu skatīties formulu, jo, godīgi sakot, kopš Šūmahers pameta F-1, es formulu praktiski neskatos.''
--------------

blin taads shmulis vins tachi ir oficiaalais RTL eksperts kas vienmer pec saiikstem visu analizee dziivajaa.. kaa tad vins var neskatiities f1??? ne nu labi pateica dzheks

p.s. bet nu es kopsh Shuumahera aizieshanas nesmu noskatiijies nevienu saciiksti un biju nopbriedis skatiities Valensiju atkal.. tagad.. neka...
iespeejams vins domaa dzivaja, bet taa, esd ari siti ensapratu
ka sta par pretigu citesanu tagad sanak ?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 13:17, pirms 15 gadiem
kā tad neskatās Vecais pilnīgi samuldējās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 13:29, pirms 15 gadiem
Smej - nesmej, bet kopš Sūmis nebrauc, es ar tā īsti nevaru sevi piespiest skatīties F-1, bet kad viņš vēl bija ierindā, reta bija tā reize, kad neskatījos gonku.
Es vēl ceru, ka tomēr brauks nākamajā posmā pēc Valensijas (gan jau pierunās sievu, lai atļauj braukt, kkā neticās, ka pie vianas ir sāpošais kakls).

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 13:29, pirms 15 gadiem
a kursh tgd skataas!!?

     [+] [-]

, 2009-08-12 13:35, pirms 15 gadiem
''''Ferrari'' komandai tā ir katastrofa, jo, ja brauks Luka Badoers, tad viņš brauks pussekundi lēnāk nekā Kimi Raikonens.

100% precizi. daudzi te iedomajas ka 38 gadus vecs pilots kurs sacikstes nav braucis jau 11 gadus iesedisies formula un radis brinumus. ta nenotiks. badoers ir tiesam salidzinosi vajs pilots. vinu neviens pat nepieskaita pie kandidatiem uz vietu kada jaunaja komanda, bet vina pasa kolegi zene kurs ari ir ferrari testpilots un mclaren testpilotu de la rosu kurs ari ir jau 38 gadus vecs pieskaita.
badoeram sasniegums(tiesam liels sasniegums) bus kaut vien punkta izcinisana.
liekas ka ja ferrari formula ieliktu pasu veco laudu daudzi te ka aptaureti prieka sistu plaukstas un gaiditu no vina uzvaras un pjedestalus.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 13:41, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: nu nu, par to pussekundi lēnāk vēl paskatīsimies un kā man liekas ka Laudam nebūs taisnība
pirsmsezonas testos badoers brauca kopa ar kimi un bija par 0,4 sek. lenaks ka somainais. turklat braukt sacikste ir daudz grutak neka atri nobraukt vienu apli. tas loti labi redzams ir mclaren un williams komandas. mclaren komanda heiki kvalifikacija loti biezi ir tikpat atrs ka hamis un briziem pat atraks, bet sacikste parada kurs no viniem ir cempions. sacikste hamis heiki ieliek vienos vartos. tapat ir ari williams komanda. nakadzima viena apli spej konkuret un pat apsteigt rosbergu bet sacikste izskatas ka vini brauc ar pavisam dazada limena formulam. pienemu ka ferrari komanda bus tas pats un vel trakak. kimi jau ilgus gados nepartaukti brauc sacikstes, bet badoers to nav darijis skiet 11 gadus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 13:55, pirms 15 gadiem
nav jau teikts, ka suumahers nebrauktu 0,5 s leenaak par kimi

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 14:20, pirms 15 gadiem
Raksts pieejams šādās valodās: latviski, по-русски.

kas tie par brīnumiem? latviešu par maz, ka krievus ar jāiesaista?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-12 14:25, pirms 15 gadiem
Formula palikusi neinteresantāka dēļ tiem debīlajiem "DIPAZORIEM" kur dažš labs krāmē dubultā !!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-12 15:28, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: Šumja fani jau varbūt neskatās, jā... Ja godīgi, es arī droši vien pārtraukšu skatīties kad Kimi vairs nebrauks. katram savi favorīti, bet neteiktu ka F1 kļuva mazāk interesants kopš Šumja aiziešanas, tieši otrādi
Nez kas tad tevi piesaista F-1 tagad!!!
kad Šūmis brauca notekumi bija ok un arii skatities bija prieks,bet tagad ar visam tam noteikumu mainam un visu parejo kas notiek ap F-1 velme skatities ir zudusi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 15:40, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: 100% precizi. daudzi te iedomajas ka 38 gadus vecs pilots kurs sacikstes nav braucis jau 11 gadus iesedisies formula un radis brinumus. ta nenotiks. badoers ir tiesam salidzinosi vajs pilots. vinu neviens pat nepieskaita pie kandidatiem uz vietu kada jaunaja komanda, bet vina pasa kolegi zene kurs ari ir ferrari testpilots un mclaren testpilotu de la rosu kurs ari ir jau 38 gadus vecs pieskaita.
badoeram sasniegums(tiesam liels sasniegums) bus kaut vien punkta izcinisana.
Nenoraksti čali vēl pirms sacīkstes Es nesaku, ka viņš brauks labāk par Massu vai Kimi, bet nedomāju ka punkta izcīnīšana šim būtu sasniegums.

     [+] [-]

, 2009-08-12 15:58, pirms 15 gadiem
nu badoers var parādīt b rīnumus...varbūt kvalifikācijā un testos! Bet būdams 11 gadus testa pilots viņš nav pavadījis laiku trasē ar citām formulām! tātad sacīkstes režīmā viņš nebūs tik ātrs! Bet nu ceram...

     [+] [-]

, 2009-08-12 16:50, pirms 15 gadiem
Negribas tā isti Laudam piekrist,jo atmiņā atausa tāds vārds kā Mika Salo.Līdzjutēji ar stāžu ,droši vien atceras, ko es ar to domāju.Tiem kas ir piemirsuši,atgādināšu,ka Salo lieliski aizvietoja avārijā cietušo Šumi.Vienīgi formula toreiz bija konkurētspējīgāka.

     [+] [-]

, 2009-08-12 17:09, pirms 15 gadiem
rolex rakstīja: Negribas tā isti Laudam piekrist,jo atmiņā atausa tāds vārds kā Mika Salo.Līdzjutēji ar stāžu ,droši vien atceras, ko es ar to domāju.Tiem kas ir piemirsuši,atgādināšu,ka Salo lieliski aizvietoja avārijā cietušo Šumi.Vienīgi formula toreiz bija konkurētspējīgāka.
salo toties lidz sumahera aizvietosanai epizodiski brauca kada komanda, bet badoers to nav darijis 11 gadus. turklat salo atskiriba no badoera tiesam bija F1 limena pilots, bet badoers ir izteikts testpilots. lens un bez nopietnam ambicijam uz pilota vietu

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 17:15, pirms 15 gadiem
Lai pamēģina Šlēgelmilhu! Nesaprotu, kas pasaulē jaunu, perspektīvu pilotu trūkst, ka jāņem tādi veči? Jaunie tikai gaida, lai viņiem dotu iespēju, bet nē, neļauj. Visu nosaka nauda

     [+] [-]

, 2009-08-12 17:32, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: salo toties lidz sumahera aizvietosanai epizodiski brauca kada komanda, bet badoers to nav darijis 11 gadus. turklat salo atskiriba no badoera tiesam bija F1 limena pilots, bet badoers ir izteikts testpilots. lens un bez nopietnam ambicijam uz pilota vietu
Tas viss ir pareizi.Es gan vairāk pavilkos uz to,ka Lauda jau pirms gonkas ,publiski paziņo ,ka šitais čalis ir galīgs nīkulis.Nu nav smuki tā runāt par saviem amata brāļiem.(lai arī iespējams viņam ir taisnība)

     [+] [-]

, 2009-08-12 17:53, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu Laudam! Badoers tak pat nevienu punktu nekad nav izcīnijis F1, nu kas tur var būt tagad ar tik lielu pauzi bez sacensībām.

     [+] [-]

, 2009-08-13 08:27, pirms 15 gadiem
Es F1 kārtīgi sāku skatīties tikai pēc Šūmja aiziešanas. Iepriekš tikai sekoju līdzi Kimi, Felipes un Huana Pablo rezultātiem.

     [+] [-]

, 2009-08-14 23:12, pirms 15 gadiem
Tā vis neteiktu. Kaut vai to pus sekundi lenāk, visi šitie Zutili un Nakadžimas paveidi brauc +1 sec. So Badoers var cīnīties.