Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons: "Fetela dominance garlaiko līdzjutējus"

Andrejs Siliņš

Hamiltons: "Fetela dominance garlaiko līdzjutējus"
Luiss Hamiltons
Foto: SCANPIX SWEDEN

"Mercedes" komandas britu pilots Luiss Hamiltons izteicies, ka pirmās formulas līdzjutējiem "Red Bull" komandas vāciešu pilota Sebastjana Fetela pārliecinošais sniegums un dominance varētu šķist garlaicīga, un tāpēc kopējā interese par F1 varētu mazināties.

"Atceros, kā noskatījos sacensību startu, tad gāju gulēt un atkal noskatījos beigas, jo es jau iepriekš zināju to, kas notiks" Hamiltons Fetela dominanci salīdzina ar laiku, kad sekojis Mihaela Šūmahera gaitām F1. "Esmu diezgan drošs, ka arī tagad cilvēki dara tāpat."

Hamiltons, kurš kopvērtējumā šobrīd nokritis uz ceturto pozīciju, gan uzsver, ka Fetels visu nopelnījis pats saviem spēkiem: "Viņš braucis labi visu gadu. Paskatos uz viņa punktiem, un viņš bijis pirmais, otrais, pirmais, otrais visa gada garumā... Viņš padarījis perfektu darbu un pelnījis to visu."

Salīdzinājumu ar Šūmaheru redz arī "Red Bull" šefs Kristians Horners: "Fetelam jābūt tajā pašā plauktā, viņam tur ir jānonāk. Līmenis, kādā viņš brauc, ir neticams daudzos aspektos. Īpaši iespaidīgi ir tas, ka viņš turpina augt un attīstīties."

Izmantotie resursi:
BBC

  -3 [+] [-]

, 2013-10-08 10:29, pirms 11 gadiem
Nu,un ko tagad Fettelam darīt,sākt zaudēt,kaut kāds murg f1 darās,kapēc kad Scumahers vinnēja 7 titulus neko tādu neteica?! Murgs,labi ka Fettels šo farsu neņem galvā un turpina lieliski braukt!

  -1 [+] [-]

, 2013-10-08 10:32, pirms 11 gadiem
Tieši tā arī notiek
Paskaties startu, ej kaut ko citu padari, pēc tam ja kaut kas bija interesants, paskaties atkārtojumā.
Tikai nepiekrītu, ka Feteļš to sasniedza ar savu darbu, jo mašīnas attīstībā viņa ieguldījums ir apaļa 0.
Hamiltonam gan ir augsta pievienotā vērtība, jo ļoti labi pārzin autiņu, ko var redzēt ka ir pacēlis Mercedes, un McLaren savukārt ir smagi nokritis.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-08 10:33, pirms 11 gadiem
_alkatraz_ rakstīja: Nu,un ko tagad Fettelam darīt,sākt zaudēt,kaut kāds murg f1 darās,kapēc kad Scumahers vinnēja 7 titulus neko tādu neteica?! Murgs,labi ka Fettels šo farsu neņem galvā un turpina lieliski braukt!
pareizi pateici, Šumakers vinnēja 7 titulus. Es piekrītu, ka izcīnīja 2, pārējos 5 vinnēja.

  +6 [+] [-]

, 2013-10-08 10:43, pirms 11 gadiem
kapēc kad Scumahers vinnēja 7 titulus neko tādu neteica?!
Nu kā tad neteica? Tieši dēļ Šumahera sāka mainīt punktu sistēmu un citus noteikumus, lai padarītu sacīkstes atkal interesantākas.

  +5 [+] [-]

, 2013-10-08 10:48, pirms 11 gadiem
Ko tik nenomainīja:
- slikus;
- mašīnu platumus;
- antispārnu platumu;
- motora tilpumu mainīja;
- rezerves mašīnu neatļāva;
- kvalifikācijas formātu mainīja;
- pat tabakas ražotājus izspieda;
vien vārdsakot "zāle Šūmja laikos bija zaļāka"!

Dante rakstīja: Nu kā tad neteica? Tieši dēļ Šumahera sāka mainīt punktu sistēmu un citus noteikumus, lai padarītu sacīkstes atkal interesantākas.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-08 10:53, pirms 11 gadiem
Hamiltonam vajadzēja teikt - "Mēs padarām F1 sacīkstes garlaicīgas....jo nespējam konkurēt ar Fetelu un Red Bull." Un tā arī ir. Kāpēc Red Bull un Fetelam jājūtās vainīgiem, ka viņi ir padarījuši darbu labāk kā citi? Tiem pārējiem vajadzētu nokaunēties, ka jau kuro gadu nespēj konkurēt!

  +6 [+] [-]

, 2013-10-08 11:13, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: Tieši tā arī notiek
Paskaties startu, ej kaut ko citu padari, pēc tam ja kaut kas bija interesants, paskaties atkārtojumā.
Tikai nepiekrītu, ka Feteļš to sasniedza ar savu darbu, jo mašīnas attīstībā viņa ieguldījums ir apaļa 0.
Hamiltonam gan ir augsta pievienotā vērtība, jo ļoti labi pārzin autiņu, ko var redzēt ka ir pacēlis Mercedes, un McLaren savukārt ir smagi nokritis.
Nu,beidz!
Es tiešām nezinu cik liels ir Vetela ieguldījums RB attīstībā, bet Hamiltona ieguldijumu Tu už ļoti pārspīlē. Jau pagājušā sezonā bija labi redzamas Mercedes un McLaren komandu tendences. Un tieši tāpēc Hamiltons šogad pārgāja uz Mercedes, jo viņiem šī tendence bija augšupejoša, bet Mclaren pretēji ar lejupejošu līkni. Nākošā sezonā var izrādīties, ka Hamiltons ir smagi iegrābies, jo jaunie tehniskie noteikumi un R. Brauna aiziešana no Mersedes var izrādīties liels trieciens pa šo komandu.

     [+] [-]

, 2013-10-08 11:16, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Hamiltonam vajadzēja teikt - "Mēs padarām F1 sacīkstes garlaicīgas....jo nespējam konkurēt ar Fetelu un Red Bull." Un tā arī ir. Kāpēc Red Bull un Fetelam jājūtās vainīgiem, ka viņi ir padarījuši darbu labāk kā citi? Tiem pārējiem vajadzētu nokaunēties, ka jau kuro gadu nespēj konkurēt!
Konkurēt tehniski jau varēja iepriekšējās sezonās, bet ,piemēram, tie paši Ferāri Alonso regulāri noraka ar savu izgāšanos taktiskās spēlēs.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-08 11:19, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Hamiltonam vajadzēja teikt - "Mēs padarām F1 sacīkstes garlaicīgas....jo nespējam konkurēt ar Fetelu un Red Bull." Un tā arī ir. Kāpēc Red Bull un Fetelam jājūtās vainīgiem, ka viņi ir padarījuši darbu labāk kā citi? Tiem pārējiem vajadzētu nokaunēties, ka jau kuro gadu nespēj konkurēt!
Pēdējos četrus gadus viņš ir braucis labākajā tačkā, bet pārliecinošu titulu ieguvis šogad un 2011- tajā. Pārējie piloti var kaunēties tikai par to, ka viņi nesver 58 kg.

     [+] [-]

, 2013-10-08 11:31, pirms 11 gadiem
mx3 rakstīja: Pēdējos četrus gadus viņš ir braucis labākajā tačkā, bet pārliecinošu titulu ieguvis šogad un 2011- tajā. Pārējie piloti var kaunēties tikai par to, ka viņi nesver 58 kg.
Nu ja nespēji uztvert, tad varu paskaidrot - es savā komentārā lielāko uzsvaru biju licis nevis uz pārējiem pilotiem, bet uz pārējām komandām (kurās ietilpst arī piloti). Piemēram, tie paši Ferrari - komanda, kurai nauda nav problēma, bet 4 gadus no vietas kāš kā jūs te bieži saucat "limonādes kompānijai". Vai tur nav jākaunās? Alonso intervijās tik stāsta cik visi smagi strādā utt., bet kā nespēj tā nespēj apdzīt Red Bull. Vai tur ir pamats par kaut ko lepoties??? Tagad kārtējā cerība uz nākošo gadu, kad jaunie motori būs un visas tam sekojošās izmaiņas, bet nu aizkulisēs jau runā, ka atkal Ferrari diži spoži neejot ar to motoru taisīšanu...un var izrādīties, ka atkal varēs to pašu dziesmu dziedāt....Tur nav jākaunas? Vai arī tu uzskati, ka Red Bull ir vainīgi, ka uztaisījuši tik labas formulas un pārējie nespēj turēt līdzi?

     [+] [-]

, 2013-10-08 11:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,beidz!
Es tiešām nezinu cik liels ir Vetela ieguldījums RB attīstībā, bet Hamiltona ieguldijumu Tu už ļoti pārspīlē. Jau pagājušā sezonā bija labi redzamas Mercedes un McLaren komandu tendences. Un tieši tāpēc Hamiltons šogad pārgāja uz Mercedes, jo viņiem šī tendence bija augšupejoša, bet Mclaren pretēji ar lejupejošu līkni. Nākošā sezonā var izrādīties, ka Hamiltons ir smagi iegrābies, jo jaunie tehniskie noteikumi un R. Brauna aiziešana no Mersedes var izrādīties liels trieciens pa šo komandu.
visur ir spiegi un stukači, kas ir gatavi par konkrētu un taisnīgu ciparu pārdot info.
Jau tagad ir zināms, ka Mercedes uz 2014.gadu ir jaudīgākais dzinējs, kuram ir par 100BHP vairāk nekā Ferrari, nemaz nerunājot par Renault.
Tāpēc arī RedBull capes par to, ka nevarēs uzlabot dzinējus, jo pēc saražošanas tie tiek iesaldēti.
Un ne velti Brauns aiziet uz Hondu (McLaren), jo Honda velk ārā no skapja savu unikālo dzinēju 1987.gada 1,5 biturbo dzinēju, kuram vienkārši ir jāpalielina darba tilpums līdz 1,6 litriem un jāpaceļ pieļaujamais apgriezienu skaits no 11500 līdz vajadzīgam. Orģinālais 1494cc dzinējs grūda ārā 1200BHP, nominālā jauna gandrīz 700BHP, kas ir tikpat cik šodienas labākie dzinēji. 25 gadus vecs dzinējs ir tikpat labs cik šodienas, un patērēja uz 310km līdz 200litriem bendžu.

     [+] [-]

, 2013-10-08 12:01, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: visur ir spiegi un stukači, kas ir gatavi par konkrētu un taisnīgu ciparu pārdot info.
Jau tagad ir zināms, ka Mercedes uz 2014.gadu ir jaudīgākais dzinējs, kuram ir par 100BHP vairāk nekā Ferrari, nemaz nerunājot par Renault.
Tāpēc arī RedBull capes par to, ka nevarēs uzlabot dzinējus, jo pēc saražošanas tie tiek iesaldēti.
Un ne velti Brauns aiziet uz Hondu (McLaren), jo Honda velk ārā no skapja savu unikālo dzinēju 1987.gada 1,5 biturbo dzinēju, kuram vienkārši ir jāpalielina darba tilpums līdz 1,6 litriem un jāpaceļ pieļaujamais apgriezienu skaits no 11500 līdz vajadzīgam. Orģinālais 1494cc dzinējs grūda ārā 1200BHP, nominālā jauna gandrīz 700BHP, kas ir tikpat cik šodienas labākie dzinēji. 25 gadus vecs dzinējs ir tikpat labs cik šodienas, un patērēja uz 310km līdz 200litriem bendžu.
Jā,jaudīgāki dzinēji ir laba, bet ja es visu esmu pareizi sapratis, tad šos jaudīgākos dzinējus nākošajā sezonā būs arī jāprot taktiski pareizi izmantot. Un tur jau būs redzama to komandu vadītāju komandu stratēģiskās iemaņas. Merši ar Brauna aiziešanu daudz būs jāzaudē šai jomā, jo Ross jau izsenis ir slavens ar savām taktiķa dotībām, bet tas pats Dominikali no Ferārī skaitās ļoti vājš taktiķis.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-08 12:25, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,jaudīgāki dzinēji ir laba, bet ja es visu esmu pareizi sapratis, tad šos jaudīgākos dzinējus nākošajā sezonā būs arī jāprot taktiski pareizi izmantot. Un tur jau būs redzama to komandu vadītāju komandu stratēģiskās iemaņas. Merši ar Brauna aiziešanu daudz būs jāzaudē šai jomā, jo Ross jau izsenis ir slavens ar savām taktiķa dotībām, bet tas pats Dominikali no Ferārī skaitās ļoti vājš taktiķis.
Brauns ir labs taktiķis, tomēr šogad Mercedes ir salaidis dēlī tik daudz kā vēl nekad visā karjerā kopā.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-08 12:29, pirms 11 gadiem
Braunu takš vienkārši izspieda no meršiem. Par to runāja jau sen un runas tikai pastiprinājās pēc Lava pievienošanās meršiem. Respektīvi ne no labas gribas Brauns pamet meršus.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-08 12:45, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: Brauns ir labs taktiķis, tomēr šogad Mercedes ir salaidis dēlī tik daudz kā vēl nekad visā karjerā kopā.
Jā, bet tas viss nāk komplektā ar varas pārdali Mercedes komandas iekšienē, kas ir nenodalāmas lietas.

     [+] [-]

, 2013-10-08 12:57, pirms 11 gadiem
Braunam ar Mercedes vadibu jau pec pirmas sezonas radas problemas un tas bija tikai laika jautajums kad so novaks no skatuves. Nekas nakosgad vins atgriezisies Honda un ja ar motoriem 2015. gada viss labi izdosies, gan jau atjaunos ari F-1 komandu, patiesiba Brawn izcinitais tituls pienakas Honda, jo formula jau tika pabeigta, vienigi japini neticeja, ka izdosies panemt titulu, tapec Braunam atdavinaja komandu.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-08 13:26, pirms 11 gadiem
Es domāju, ka mums vajag savākties Latvijā riktīgam baram (es to saprotu tā, ka mēs esam vismaz 1 mio cilvēki), katrs sametam pa 20 latiem gadā, un taisam savu komandu, jo ar 40 mio $ sezonu izvilksim + sponsori. Saprotams, ka 1 mio sponsoru pa biķerniekiem neizvizināsim vienā reizē, bet ja katru dienu tur vienu formulu, vēl labu piķi varētu savākt ar vizināšanu.
Es ticu, ka mēs to varam.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-08 13:33, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: Es domāju, ka mums vajag savākties Latvijā riktīgam baram (es to saprotu tā, ka mēs esam vismaz 1 mio cilvēki), katrs sametam pa 20 latiem gadā, un taisam savu komandu, jo ar 40 mio $ sezonu izvilksim + sponsori. Saprotams, ka 1 mio sponsoru pa biķerniekiem neizvizināsim vienā reizē, bet ja katru dienu tur vienu formulu, vēl labu piķi varētu savākt ar vizināšanu.
Es ticu, ka mēs to varam.
Utopiska ideja.
Krievi ar saviem milzu finanšu un cilvēku resursiem nevar uztaisīt vienu konkurētspējīgu komandu, tad diez vai mēs to spētu, jo tie 40 Mio. ir vajadzīgi katru sezonu, un nevis kā vienreizēja injekcija.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-08 13:35, pirms 11 gadiem
Viena no retajām reizēm, kad piekrītu Hamim par visiem 100%. Labi atceros Šūmahera ēru, un visvairāk par visu nevēlos kaut kā tāda atkārtošanos.
P.S. Ar vienu mazu piebildi - ja vien galvenajā lomā šādā ērā nebūtu Kimi.

     [+] [-]

, 2013-10-08 14:21, pirms 11 gadiem
ko dod resursi, ja pat olimpisko lāpu uzprojektēt nevar un dedzina tur kaut k;ādu atšķaidītu ļevo gāzi!

NAMEJS 9999 rakstīja: Utopiska ideja.
Krievi ar saviem milzu finanšu un cilvēku resursiem nevar uztaisīt vienu konkurētspējīgu komandu, tad diez vai mēs to spētu, jo tie 40 Mio. ir vajadzīgi katru sezonu, un nevis kā vienreizēja injekcija.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-08 14:39, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Utopiska ideja.
Krievi ar saviem milzu finanšu un cilvēku resursiem nevar uztaisīt vienu konkurētspējīgu komandu, tad diez vai mēs to spētu, jo tie 40 Mio. ir vajadzīgi katru sezonu, un nevis kā vienreizēja injekcija.
krievi māk naudu tērēt, nemāk ražot pievienoto vērtību.
F1 ir sports, kurā neko nevar nopirkt par naudu, izņemot nenormāli lielu naudu, bet krieviem tik daudz nav.
Mēs ražojam pievienoto vērtību.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-08 14:55, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: krievi māk naudu tērēt, nemāk ražot pievienoto vērtību.
F1 ir sports, kurā neko nevar nopirkt par naudu, izņemot nenormāli lielu naudu, bet krieviem tik daudz nav.
Mēs ražojam pievienoto vērtību.
Gribētos tam ticēt.
Bet attiecībā uz F1 pasauli, tad tur jau viss ir sadalīts, un n-tās reizes pārdalīts. Nemaz tik viegli no malas jaunas komandas nevar pierakstīties šim čempionātam. Ja gribētu nopirkt jau kādu no esošām komandām,tad ar 40 Mio. var izrādīties už ļoti par īsu.

     [+] [-]

, 2013-10-08 18:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,beidz!
Es tiešām nezinu cik liels ir Vetela ieguldījums RB attīstībā, bet Hamiltona ieguldijumu Tu už ļoti pārspīlē. Jau pagājušā sezonā bija labi redzamas Mercedes un McLaren komandu tendences. Un tieši tāpēc Hamiltons šogad pārgāja uz Mercedes, jo viņiem šī tendence bija augšupejoša, bet Mclaren pretēji ar lejupejošu līkni. Nākošā sezonā var izrādīties, ka Hamiltons ir smagi iegrābies, jo jaunie tehniskie noteikumi un R. Brauna aiziešana no Mersedes var izrādīties liels trieciens pa šo komandu.
Lejupejoša? Makiem 2012. gada beigās bija ātrākais bolīds. Tendence stipri mainījās tikai sezonas sākumā un tagad atkal ir vērojama neliela augšupeja.

     [+] [-]

, 2013-10-08 21:20, pirms 11 gadiem
ja kādreiz bija daudz antiAlonso fanu tad tagad viņi atbalsta Alonso un ir antiFetel fani īstenībā baigais sviests...