Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons: ''Pieļāvu domu pat izraisīt avāriju''

Hamiltons: ''Pieļāvu domu pat izraisīt avāriju''
Luiss Hamiltons
Foto: AFP

Britu pilots Luiss Hamiltons pēc Beļģijas lielajā balvā izcīnītās trešās vietas atzina, ka visu izdarījis pareizi, kā arī to, ka vienā no līkumiem viņš pat pieļāva domu izraisīt avāriju ar Raikonenu.

Jau ziņojām, ka vakar sākotnēji uzvaru izcīnīja McLaren komandas pilots Hamiltons, taču pēc sacensībām trases tiesneši par trases nogriešanu Hamiltonam piešķīra izbraukšanu caur boksa celiņu, kas apmēram prasītu 25 sekundes. Aprēķinot laiku, tiesneši Hamiltonam ''atņēma'' pirmo vietu, bet piešķīra trešo. Lūk, Hamiltona izklāsts par notikušo pēdējos apļos.

''Sākās lietus, un es 18. līkumā noķēru Raikonenu, kur biju labā pozīcijā, lai apdzītu viņu. Viņš godīgi aizsargāja savu pozīciju, bet vienā vietā viņš par agru sāka bremzēt, tāpēc uz bremzēšanas rēķina viņu noķēru. Viņam atstāju pietiekoši daudz vietas, kā arī īpaši netuvojos. Viņš uzsāka paātrinājumu, kā rezultātā tiku iespiests malā, tāpēc man vairs neatlika trases. Man radās jautājums: Palikt turpat, kur biju, izraisīt avāriju ar Raikonenu, vai arī braukt pa kreisi. Beigās izvēlējos pēdējo, ko arī izdarīju – izbraucu pa kreisi.''

''Zināju, ka man viņš tagad jāpalaiž garām, un to arī komanda pa rāciju apstiprināja. Tā arī izdarīju. Viņš mani apdzina, bet es tālu neatpaliku. Mēs cīnījāmies par vietu, bet vienā no līkumiem viņš aizķēra manu formulu.''

''Esmu ļoti pārsteigts par tiesnešu lēmumu. Tās ir sacensības, un, ja ir pārkāpums, tad tas ir par to, ka es biju pirms viņa. Mēs cīnījāmies tālāk, kur jau nākamajā līkumā viņam atdevu pirmo pozīciju, tāpēc uzskatu, ka viss bija pareizi. Izdarīju visu pareizi.''

Izmantotie resursi:
f1-planet.com

     [+] [-]

, 2008-09-08 17:15, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Viennozīmīgi Fanotu par Ferrari un komandas braucējiem, bet luiss nekad nebrauks Ferrari, jo viņš ir komandas klimata maitātājs!!

nē jo viņš ir pateicis ka viņa mīļakā komanda ir tā kurā viņš brauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-09-08 17:15, pirms 16 gadiem
Tā vien sāk likties, ka jūs jūtaties nereāli kruti, saukājot Hamiltonu par mērkaķi un citos tamlīdzīgos vārdos. Jūs protams nezinat cik esat nožēlojami. Tā runāt varētu arī es, tikai man nezin kāpēc nav velmes to darīt. Tāpēc padomājiet - interesanti zināt kāpēc tas "stulbais melnais mērkaķis" kurš ir vislielākais lūzers pasaulē šobrīd F1 kopvērtējumā ir pirmais? Laikam jau tāpēc ka ir sasodīts nigers, ne?

  +2 [+] [-]

, 2008-09-08 17:37, pirms 16 gadiem
Neredzu jegu no taa tiesneshu leemuma jo Kimi izstaajaas un Masa nekovairaak pa 3 vietu nebija pelnijis... Jau kad saaka prognozeet ka buus lietus zinaju ka Hamis uzvarees jo wins lietuu ir daudz atraaks! Esportam vajadzeetu nobanot wisus kas apsukaa Hamiltonu ar rasistirkiem vaardiem tas ir wnk ps* ka 30% Ferrari fani ir tik debiili! Man ka 10 gadu Ferrari fanam par to ir kauns!

     [+] [-]

, 2008-09-08 17:43, pirms 16 gadiem
tiesneši sodija McLaren,bet dievs sodīs Ferrari

     [+] [-]

, 2008-09-08 17:50, pirms 16 gadiem
avanakeks rakstīja: Pec trases nogriesanas Hamiltonam radas prieksrociba. Kada? Loti laba vieta prieks apdzinasanai. Ta ka viss ir pareizi

tikai viņš uzreiz palaida garām raikonenu un nākamā apdzīšana bija cita situācija un nesaistīta ar iepriekšējo

  -3 [+] [-]

, 2008-09-08 17:51, pirms 16 gadiem
manupraat viss bija godiigi, kad pieshkjiira sodu! zheel raikkonena, bet prieks par Massu

  -2 [+] [-]

, 2008-09-08 17:54, pirms 16 gadiem
Par šitādu atklāsmi viņam varētu atņemt sacīkšu braucēja Superlicenzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-08 18:15, pirms 16 gadiem
Hempo rakstīja: Gusapito,MŠ šo nodomu divreiz likā lietā(pie tam,abas reizes pēdējajā gonkā)...


Nu lai arī tā bija vai nebija, bet kas ir MŠ un kas ir LH!?

     [+] [-]

, 2008-09-08 18:20, pirms 16 gadiem
Gusapito rakstīja: Nu lai arī tā bija vai nebija, bet kas ir MŠ un kas ir LH!?

bet likums visiem viens
un velreiz atkartoju, isteniba hamiltons neko nav teicis par domu uzskriet kimi, tas tik latviski ir iztulkots aplami. isteniba vins teica, ka vajadzeja izveleties uzskriet virsu kimi vai noisinat trasi. brinos ka autors pielauj tadas rupjas kludas tulkojot

     [+] [-]

, 2008-09-08 18:24, pirms 16 gadiem
Nu loti strīdīga situācija, tapēc jau paziņojums tika izteikts tik vēlu. Tiešām tur vajag stingri pētīt telemetriju un to kas notika trasē, es domāju ka sods bija(nepieminot vai tas bija 10, 15 vai 25 sec smags) citi 10 domās ka nebija. Šo situāciju noteikti pieminēs, ja čempionāta beigās uzvaru šķirs 2 punkti.

     [+] [-]

, 2008-09-08 18:42, pirms 16 gadiem
Vai kāds ir kaut ko dzirdējis par to ka it kā Kimi esot Luisu apdzinis pie DZELTENIEM karogiem?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-08 19:32, pirms 16 gadiem
Skatos te visi ir baigie Hamiltona fani, un aizstāvji!!! Viņš ir pēdējais sūda brālis. Ja kādu Dievs sodīs, tad tas būs Hamiltons, kā tas notikā pagājušās sezonas izskaņā. Viņš jūtas baigi kruts, iepriekšējā sezonā izēdod no maklāren Alonso, bet ja mēs tā visu labi atceramies, tieši Alonso bija tas kurš pērnā gada modeli padarija to tik konkurētspējīgi, ar savu pārnākšanu uz maklāren, un pēc tam izdzen Alonso arā, kā kaut kādu lohu. un tas stulbais Rons Denis vēl blato, ka f1 vēsturē nevienam nav bijis tik labs karjeras sākums kā Hamiltonam 28 sacīkstēs 8 uzvaras, nu jau ir 30 aiz muguras, 8 paliek, bet Villenēvs savā karjeras laikā pirmajās 31 sacīkstēs izcīnija 11 uzvaras. Un mēs pazīstam Villenēvu kā lielāko wenkeru, un tāds pats ir Hamiltons. Tas maklāren sen smird jau kopš Hakinena laikiem, kad 1998. gadā bija kaut kādas norunas ar Kulthardu jau sacīkstes sākumā.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-08 19:45, pirms 16 gadiem
Rolands1111 rakstīja: a tu durak ej pats p a d i r s t! saprati! blin FERRARI palubomu favoriiti, lidderi!! To pieradija sumis, raikonens ari to ir pieradijis un vell PIeradis.. a MClaren smird.. un ipashi Nigers, kas brauc ar mclarenu,oi nevis brauc bet RIPO ha ha..

Vai šitos rasistus var vienreiz nobanot? Vai arī rasisms te ir pieļaujama norma?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-08 19:45, pirms 16 gadiem
audi-xtr rakstīja: Skatos te visi ir baigie Hamiltona fani, un aizstāvji!!! Viņš ir pēdējais sūda brālis. Ja kādu Dievs sodīs, tad tas būs Hamiltons, kā tas notikā pagājušās sezonas izskaņā. Viņš jūtas baigi kruts, iepriekšējā sezonā izēdod no maklāren Alonso, bet ja mēs tā visu labi atceramies, tieši Alonso bija tas kurš pērnā gada modeli padarija to tik konkurētspējīgi, ar savu pārnākšanu uz maklāren, un pēc tam izdzen Alonso arā, kā kaut kādu lohu. un tas stulbais Rons Denis vēl blato, ka f1 vēsturē nevienam nav bijis tik labs karjeras sākums kā Hamiltonam 28 sacīkstēs 8 uzvaras, nu jau ir 30 aiz muguras, 8 paliek, bet Villenēvs savā karjeras laikā pirmajās 31 sacīkstēs izcīnija 11 uzvaras. Un mēs pazīstam Villenēvu kā lielāko wenkeru, un tāds pats ir Hamiltons. Tas maklāren sen smird jau kopš Hakinena laikiem, kad 1998. gadā bija kaut kādas norunas ar Kulthardu jau sacīkstes sākumā.

Kjipa Ferrari taadas nav bijushas...

     [+] [-]

, 2008-09-08 20:02, pirms 16 gadiem
Kas tieši Ferrari nav bijis???

     [+] [-]

, 2008-09-08 20:11, pirms 16 gadiem
audi-xtr rakstīja: Skatos te visi ir baigie Hamiltona fani, un aizstāvji!!! Viņš ir pēdējais sūda brālis. Ja kādu Dievs sodīs, tad tas būs Hamiltons, kā tas notikā pagājušās sezonas izskaņā. Viņš jūtas baigi kruts, iepriekšējā sezonā izēdod no maklāren Alonso, bet ja mēs tā visu labi atceramies, tieši Alonso bija tas kurš pērnā gada modeli padarija to tik konkurētspējīgi, ar savu pārnākšanu uz maklāren, un pēc tam izdzen Alonso arā, kā kaut kādu lohu. un tas stulbais Rons Denis vēl blato, ka f1 vēsturē nevienam nav bijis tik labs karjeras sākums kā Hamiltonam 28 sacīkstēs 8 uzvaras, nu jau ir 30 aiz muguras, 8 paliek, bet Villenēvs savā karjeras laikā pirmajās 31 sacīkstēs izcīnija 11 uzvaras. Un mēs pazīstam Villenēvu kā lielāko wenkeru, un tāds pats ir Hamiltons. Tas maklāren sen smird jau kopš Hakinena laikiem, kad 1998. gadā bija kaut kādas norunas ar Kulthardu jau sacīkstes sākumā.

Vai zini kā Šumahers izcīnīja pirmo čempiontitulu? Acīm redzot nezini. Pēdējā posmā izšķīrās, kurš būs čempions Šumahers vai Hils. Šumahers bija priekšā un kļūdījās, tajā brīdī Hils varēja aiziet garām, bet Šumahers izdarīja visu, lai abas formulas izstātos. Tā lūk Šumahers tika pie sava pirmā čempiontitula. Un Ferrari arī ļoti izplatīti bija, kad Baričello palaiž priekšā Šumaheru vai arī Baričello Šumahera interesēs pieturēja konkurentus. Bet Tu jau noteikti Ferrari fans, neko tādu neievēro. Agrāk bija Šumahers, Šumahers, tagad Raikonens, Raikonens. Arī tagad Ferrari pirmais pilots ir Raikonens, vai nav pastulbi!?
Man Hamiltons atgādina Montoiju, kam patika riskēt. Plus vēl ir liels talants.
Viennozīmigi jau gadiem Ferrari tiek lobēts. Varam atcerēties kā Beneton komanda tik čakarēta, jo Šumahers nebija spējīgs uzvarēt Alonso tīri. tagad atkal tiek pieškirti mistiskie sodi. Tikpat labi jau sākumā Raikonenu varēja sodīt, bet tādas lietas kaut kā neviens neievēro, jo Raikonens ir Ferrari pilots. Ik pa reizei paskatos vēl F1, bet lielas intereses vairs man nav, jo tas ir teātris, kas tur notiek.

     [+] [-]

, 2008-09-08 20:23, pirms 16 gadiem
Vecīt es zinu ļoti daudz par F-1, esmu redzējis visas sacīkstes sākot ar 1983. gada sezonu. un man būtu ļoti interesanti padiskutēt ar kādu kas kaut ko zin. Izskatās ka tu esi viens no tiem!!!

     [+] [-]

, 2008-09-08 20:27, pirms 16 gadiem
Runājot par 1994. gada sezonu, iesaku tev noskatīties visas tās sezonas sacīkstes, tur bija ļoti daudz interesantu notikumu, un tad tu saprastu ka Šūmis, bija pelnījis to titulu, savādāk tā nevarēja būt, ja būtu bijis Hils čempions tā būtu bijusi traģēdija!

     [+] [-]

, 2008-09-08 20:32, pirms 16 gadiem
Jā bija pāris sacīkstes, kad Baričello laida Šūmaheru garām, bet tas nevienu no reizēm nebija izšķiris čempiona titulu, un piekrītu tam ka tas bija stulbi darīts, tas tikai lielāku putru savārija nevajadzīgā situācijā!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-08 20:36, pirms 16 gadiem
Hamiltonam nepatīk riskēt, viņš vienkārši dara un pēc tam domā, ko ir izdarījis, viņš neapzinās sekas savai rīcībai, tikai tāpēc viņš nekļuva par čempionu pērnā gada sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-08 20:48, pirms 16 gadiem
ir viena lieta ar ko hamiltons atshkjiras no pareejiem un tas ir viens no iemesliem kaapeec man vinjsh nepatiik! paarsvaraa visi piloti kuri tagd ciinas par punktiem savas karjeras ir saakushi vaajaakaas komandaas kaa savulaik minardi, jordan, sauber vai tagd toro roso uc., bet hamiltons uzreiz ieleeca mclaren, kuri vinju lutinaja un gaidiija f1 jau no padsmit gadu vecuma! paareejie piloti ir saakushi savu karjeru no pashas apakshas un leenaam virziijushies uz ausghu! tas pats MS savu karjeru saaka ja nemaldos jordan komandaa! tie piloti attistiija savu talantu saakot no pashas apakshas! a LH uzreiz tiek iemests pasha augshaa! nebriiniisho ja dzhex paardegs un peec paaris gadiem neko vairs nedzirdeesim par LH!

tas taa nedaudz offtopic!

     [+] [-]

, 2008-09-08 20:49, pirms 16 gadiem
audi-xtr rakstīja: Hamiltonam nepatīk riskēt, viņš vienkārši dara un pēc tam domā, ko ir izdarījis, viņš neapzinās sekas savai rīcībai, tikai tāpēc viņš nekļuva par čempionu pērnā gada sezonā.

hamiltonam riskesanas trukumu noteikti nevar parmest, ari kimi ta agrak mclaren laikos bija

     [+] [-]

, 2008-09-08 20:56, pirms 16 gadiem
the_power rakstīja: ir viena lieta ar ko hamiltons atshkjiras no pareejiem un tas ir viens no iemesliem kaapeec man vinjsh nepatiik! paarsvaraa visi piloti kuri tagd ciinas par punktiem savas karjeras ir saakushi vaajaakaas komandaas kaa savulaik minardi, jordan, sauber vai tagd toro roso uc., bet hamiltons uzreiz ieleeca mclaren, kuri vinju lutinaja un gaidiija f1 jau no padsmit gadu vecuma! paareejie piloti ir saakushi savu karjeru no pashas apakshas un leenaam virziijushies uz ausghu! tas pats MS savu karjeru saaka ja nemaldos jordan komandaa! tie piloti attistiija savu talantu saakot no pashas apakshas! a LH uzreiz tiek iemests pasha augshaa! nebriiniisho ja dzhex paardegs un peec paaris gadiem neko vairs nedzirdeesim par LH!

tas taa nedaudz offtopic!

pat ja hamim nebutu bijis ligums ar mclaren vins noteikti jau sava F1 karjeras sakuma butu ticis top komanda
hamiltons kartingu laikos un formulu laikos bija tads talants, ka vins pat nevaretu sakt braukt zemaka limena komandas jo sa vai ta mclaren vai ferrari vinu nograbtu vel ka jauno gurki. vins uzvareja visur kur vien vareja, vins skiet piedalijas septinos formulu cempionatos pirms F1 un sesos no tiem vins kluva par cempionu jau debijas gada, bet viena palika otrais
tads toro roso vai spyker par tadu talantu varetu tikai sapnot

  +3 [+] [-]

, 2008-09-08 20:56, pirms 16 gadiem
Ja kāds saka, ka F1 tiek lobēts Ferrari, lai palasa visdažādākajos portālos dažādu pazīstamu veču izteikumus par Hamiltonu. Par britu presi nav ko runāt, tur jau Hamelis tiek bezmaz par dievu pataisīts. Bet viņam pašam daudzi lobiji ir visai augstās aprindās.
Bet talanta ziņā nekas ekstra viņš nav (nav slikts pilots, bet ne tāds, kas būtu pārāks par vairumu). Tādu džeku F1 un tās apkārtnē netrūkst, tikai neviens viņus neredz (labi - absolūtais vairākums), jo viņi brauc zemāka ranga sacīkstēs, ir testpiloti vai brauc konkurēt nespējīgās komandās. Bet Hamiltona gadījumā viņam paveicās - izkārtoja kaut kādi veči variantu, ka iedeva džekam UZREIZ labu vāģi, un tad jau arī var runāt par "fantastisku karjeras sākumu" un daudzām uzvarām. McLaren pretīgi izrīkojās pagājušajā gadā attiecībā uz Alonso, viņi varbūt deva vienādu tehniku, bet daudz ko nosaka arī komandas attieksme. Un pats jaunulis pēc visām slavināšanām arī pacēla seksti gaisā un mēli aiz zobiem neturēja. Un tieši tāpēc es (un, nešaubos, arī daudzi citi) viņu neciešu. Nav ko meklēt te rasismu vai citas stulbības. Ir cilvēki, kas vienai sabiedrības daļai liekas apbrīnas vērti, kamēr citi šādus "fruktus" neieredz vai nicina.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-08 21:00, pirms 16 gadiem
denebs rakstīja: Ja kāds saka, ka F1 tiek lobēts Ferrari, lai palasa visdažādākajos portālos dažādu pazīstamu veču izteikumus par Hamiltonu. Par britu presi nav ko runāt, tur jau Hamelis tiek bezmaz par dievu pataisīts. Bet viņam pašam daudzi lobiji ir visai augstās aprindās.
Bet talanta ziņā nekas ekstra viņš nav (nav slikts pilots, bet ne tāds, kas būtu pārāks par vairumu). Tādu džeku F1 un tās apkārtnē netrūkst, tikai neviens viņus neredz (labi - absolūtais vairākums), jo viņi brauc zemāka ranga sacīkstēs, ir testpiloti vai brauc konkurēt nespējīgās komandās. Bet Hamiltona gadījumā viņam paveicās - izkārtoja kaut kādi veči variantu, ka iedeva džekam UZREIZ labu vāģi, un tad jau arī var runāt par "fantastisku karjeras sākumu" un daudzām uzvarām. McLaren pretīgi izrīkojās pagājušajā gadā attiecībā uz Alonso, viņi varbūt deva vienādu tehniku, bet daudz ko nosaka arī komandas attieksme. Un pats jaunulis pēc visām slavināšanām arī pacēla seksti gaisā un mēli aiz zobiem neturēja. Un tieši tāpēc es (un, nešaubos, arī daudzi citi) viņu neciešu. Nav ko meklēt te rasismu vai citas stulbības. Ir cilvēki, kas vienai sabiedrības daļai liekas apbrīnas vērti, kamēr citi šādus "fruktus" neieredz vai nicina.


pilniigi piekriitu visam tevis teiktajam, pagaajusha sezonaa labi vareeja radzeet ka viss ieksh mclaren tika dariits prieksh LH, bet prieksh alonso nu taa standarta peec!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-08 21:01, pirms 16 gadiem
audi-xtr rakstīja: Jā bija pāris sacīkstes, kad Baričello laida Šūmaheru garām, bet tas nevienu no reizēm nebija izšķiris čempiona titulu, un piekrītu tam ka tas bija stulbi darīts, tas tikai lielāku putru savārija nevajadzīgā situācijā!!!

baricello sumi laidam garam daudzas reizes, bet neapsaubami riebigakais gadijums bija kad baricello apstajas paris metrus pirms finisa un palaida sumaheru
neskaitamas reizes bijis kad baricello startedams no otras vietas bremze aizmugure braucosos kamer sumis laimigs muk prom
nevar noliegt, ka ari mclaren ir darijusi lidzigas stulbibas, bet mclaren to nekad nav darijusi tik atklati
turklat vel nesen baricello bija izstastijis par savam grutajam dienam ferrari
tiesi sadu stulbibu del laikam nekad neatbalstisu ferrari

  +1 [+] [-]

, 2008-09-08 21:09, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: baricello sumi laidam garam daudzas reizes, bet neapsaubami riebigakais gadijums bija kad baricello apstajas paris metrus pirms finisa un palaida sumaheru
neskaitamas reizes bijis kad baricello startedams no otras vietas bremze aizmugure braucosos kamer sumis laimigs muk prom
nevar noliegt, ka ari mclaren ir darijusi lidzigas stulbibas, bet mclaren to nekad nav darijusi tik atklati
turklat vel nesen baricello bija izstastijis par savam grutajam dienam ferrari
tiesi sadu stulbibu del laikam nekad neatbalstisu ferrari


kaa bija, taa bija tur nav ko noliegt, bet tai laika lielaakaja dalja moandu bija izteikti pirmie numuri ferrari-shumis, Mcclaren-hakkinens! un komadas straadaaja uz vinjiem! cik ieveerots peedeeja laika tas vairs nav tik iztetikti ,vismaz ferrari komandaa!

     [+] [-]

, 2008-09-08 21:09, pirms 16 gadiem
To audi-xtr

Zini, es neesmu nevienas komandas fans, man vienalga, kas uzvar, bet vienkārši ir nepatīkami klausīties kā tiek aizvainoti konkurentu braucēji/komandas. Protams, katram ir tiesības izvēlēties savus mīļotos pilotus/komandas, bet jābūt arī taču kādai elementārai cieņai pret konkurentiem.
Visās vadošajās komandās ir kaut kādi nesmukumi, tieši tāpēc mazliet parādīju, ka Ferrari komanda un bijušais Ferrari dievs Šumahers nav nemaz tik svēti kā daži te gribētu. Ka arī viņiem ir neforšie gadījumi, ne tikai citām komandām.
Nu neesmu es nekāds baigais F1 eksperts, agrāk skatījos aktīvi, tagad vairs nē. Kad Hils beidza braukt, tad arī interese kaut kā pazuda. Tas pats skandalozais Vilinēvs krietni talantīgāks par Hilu bija, bet tam nav nozīmes, patika Hils, pat Arrows komandā

     [+] [-]

, 2008-09-08 21:11, pirms 16 gadiem
denebs rakstīja: Bet talanta ziņā nekas ekstra viņš nav (nav slikts pilots, bet ne tāds, kas būtu pārāks par vairumu). Tādu džeku F1 un tās apkārtnē netrūkst, tikai neviens viņus neredz (labi - absolūtais vairākums), jo viņi brauc zemāka ranga sacīkstēs, ir testpiloti vai brauc konkurēt nespējīgās komandās.

Lewis Hamilton
Great Britain
Born January 7, 1985 (23 y/o)

139 races
45 wins (82 podiums)
43 pole positions
Wins 32.37% of participated races.

Racing career highlights
Runner up in Formula 1 2007.
GP2 champion 2006.
European Formula 3 champion 2005.
Masters of Formula 3 winner 2005.
Bahrain F3 Superprix winner 2004.
British Formula Renault 2.0 champion 2003.
Third in Formula Renault 2.0 UK 2002.
Karting career highlights
European champion Formula A 2000.
World Cup Formula A champion 2000.
Runner up in European Championship ICA Junior 1999.
Super 1 National Formula Yamaha champion 1997.
Winner of the Kartmasters British Grand Prix in the Cadet class 1996.
Super 1 National Cadet champion 1995.

ja tu atradisi kadu pilotu kuram vel ir kaut uz pusi tik ideals, izcils CV, ar tik daudziem augstako klasu formulu un kartingu cempionatu tituliem es apsolu beigt te esporta muldet savas stulbibas

     [+] [-]

, 2008-09-08 21:12, pirms 16 gadiem
jaa hils tieshaam bija labs brauceejs,, es uzskatu ka bish pa aatru beidza kaarjeru veel kaadu laiku, jau vareja veel pabraukt!

     [+] [-]

, 2008-09-08 21:39, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: Lewis Hamilton
Great Britain
Born January 7, 1985 (23 y/o)

139 races
45 wins (82 podiums)
43 pole positions
Wins 32.37% of participated races.

Racing career highlights
Runner up in Formula 1 2007.
GP2 champion 2006.
European Formula 3 champion 2005.
Masters of Formula 3 winner 2005.
Bahrain F3 Superprix winner 2004.
British Formula Renault 2.0 champion 2003.
Third in Formula Renault 2.0 UK 2002.
Karting career highlights
European champion Formula A 2000.
World Cup Formula A champion 2000.
Runner up in European Championship ICA Junior 1999.
Super 1 National Formula Yamaha champion 1997.
Winner of the Kartmasters British Grand Prix in the Cadet class 1996.
Super 1 National Cadet champion 1995.

ja tu atradisi kadu pilotu kuram vel ir kaut uz pusi tik ideals, izcils CV, ar tik daudziem augstako klasu formulu un kartingu cempionatu tituliem es apsolu beigt te esporta muldet savas stulbibas

Nevajag te pieminēt kaut kādus tur CV, runa iet par F-1 nevis kaut kas ārpus tās, ja mēs vēl paskatamies to CV, tad atkal var pateikt, ka Villenēvs ir vēl krutāks ar savu CV. Bet te tiek apspriests F-1, un Villenēvs savu karjeru sāka, Williams komandā, kas bija galvas tiesu pārāka par konkurentiem, un mēs zinām cik ātri spožā zvaigzne nodzisa, un es domāju, ka tā pat būs ar Hamiltonu. Jo kā jau minēju, maklāren ātrums ir Alonso darbs, jo 2006. gada sezonā maklāren nebija spējīgi izcīnīt nevienu uzvaru ar nākamā gada čempionu priekšgalā- Raikonenu, un starpsezonā tika nolīgts Alonso, un tas bija vina darba auglis tik ātra maklāren formula pērn, un šosezon, bet pats Alonso ir pataisīts par pilnīgāko muļķi.

     [+] [-]

, 2008-09-08 21:41, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: Lewis Hamilton
Great Britain
Born January 7, 1985 (23 y/o)

139 races
45 wins (82 podiums)
43 pole positions
Wins 32.37% of participated races.

Racing career highlights
Runner up in Formula 1 2007.
GP2 champion 2006.
European Formula 3 champion 2005.
Masters of Formula 3 winner 2005.
Bahrain F3 Superprix winner 2004.
British Formula Renault 2.0 champion 2003.
Third in Formula Renault 2.0 UK 2002.
Karting career highlights
European champion Formula A 2000.
World Cup Formula A champion 2000.
Runner up in European Championship ICA Junior 1999.
Super 1 National Formula Yamaha champion 1997.
Winner of the Kartmasters British Grand Prix in the Cadet class 1996.
Super 1 National Cadet champion 1995.

ja tu atradisi kadu pilotu kuram vel ir kaut uz pusi tik ideals, izcils CV, ar tik daudziem augstako klasu formulu un kartingu cempionatu tituliem es apsolu beigt te esporta muldet savas stulbibas

Nu un? Labi, daudz ko vinnējis, bet nezinu, ar cik labiem vāģiem un cik godīgā cīņā. Biju dzirdējis, ka ar krietnu devu nekaunības pašam trasē un viņa lobijiem ārpus tās. Lai vai kā, pat ja tituli iegūti godīgā cīņā, paliek cilvēciskais faktors un tāda lieta kā godīgums attiecībā pret citiem. Šajā gadījumā - praktiski neviens no esošajiem pilotiem karjeru nav sācis McLaren vai Ferrari līmeņa komandās. Derēja viņam arī vismaz kādu gadu pabraukt citā komandā. Visiem būtu labāk, nebūtu visa sabiedrība tik krasi sašķēlusies - par vai pret, visiem tik prātā LH - ko nu "brīnumbērns" atkal parādīs? Tas besī visvairāk.

     [+] [-]

, 2008-09-08 21:44, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: baricello sumi laidam garam daudzas reizes, bet neapsaubami riebigakais gadijums bija kad baricello apstajas paris metrus pirms finisa un palaida sumaheru
neskaitamas reizes bijis kad baricello startedams no otras vietas bremze aizmugure braucosos kamer sumis laimigs muk prom
nevar noliegt, ka ari mclaren ir darijusi lidzigas stulbibas, bet mclaren to nekad nav darijusi tik atklati
turklat vel nesen baricello bija izstastijis par savam grutajam dienam ferrari
tiesi sadu stulbibu del laikam nekad neatbalstisu ferrari

Te jau tik biški pārspīlēts, nebija daudzas reizes, un ka Baričello bremzētu konkurentus, tā arī nav bijis, pasaki konkrēti sezonu un posmu, un tad mēs parunāsim. Bija pat reize, kad Šūmis uzdāvināja Baričello uzvaru, ASV 2002.