Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons saņem sodu

Hamiltons saņem sodu
Beļģijas "Grand Prix" uzvarētājs Felipe Massa
Foto: AFP

Pēc Beļģijas "Grand Prix" sacensībām trases tiesneši tomēr nolēmuši sodīt Luisu Hamiltonu piešķirot sportistam izbraukšanu caur boksa celiņu, kas aizņemtu 25 sekundes. Līdz ar to Hamiltons beigās atkrita uz trešo vietu.

Jau ziņojām, ka fantastisku uzvaru Beļgijas "Grand Prix" posmā izcīnīja "McLaren" komandas pilots Luiss Hamiltons, kamēr viņa galvenais konkurents Kimi Raikonens divus apļus līdz sacensību beigām avarēja. Otrais palika Felipe Massa, bet trešais Niks Haidfelds.

"Ferrari" pēc sacensībām iesniedza protestu par to, ka Hamiltons nogrieza trasi. Tiesneši arī atzina un piešķīra britu braucējam 25 sekunžu sodu, kas viņu beigās ierindoja trešajā vietā.

Arī Timo Gloks par apdzīšanu, kad trasē bija izkārti dzeltenie karogi, saņēma 25 sekunžu sodu, kas nozīmē to, ka astoto vietu izcīna Marks Vēbers.

Raikonena un Hamiltona cīņa

Beļģijas "Grand Prix" rezultāti

VietaPilotsKomanda
1. Massa Ferrari
2. Heidfeld BMW Sauber
3. Hamilton McLaren-Mercedes
4. Alonso Renault
5. Vettel Toro Rosso-Ferrari
6. Kubica BMW Sauber
7. Bourdais Toro Rosso-Ferrari
8. Webber Red Bull-Renault
9. Glock Toyota
10. Kovalainen McLaren-Mercedes
11. Coulthard Red Bull-Renault
12. Rosberg Williams-Toyota
13. Sutil Force India-Ferrari
14. Nakajima Williams-Toyota
15. Button Honda
16. Trulli Toyota
17. Fisichella Force India-Ferrari
18. Raikkonen Ferrari

Kopvērtējums

VietaPilotsPunkti
1. Hamilton 76
2. Massa 74
3. Kubica 58
4. Raikkonen 57
5. Heidfeld 49
6. Kovalainen 43
7. Trulli 26
8. Alonso 23

Kopvērtējums ražotāju ieskaitē

VietaKomandaPunkti
1. Ferrari 131
2. McLaren-Mercedes 119
3. BMW Sauber 107
4. Toyota 42
5. Renault 36
6. Red Bull-Renault 24
7. Williams-Toyota 17
8. Toro Rosso-Ferrari 17
9. Honda 14

Izmantotie resursi:
autosport.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2008-09-07 19:18, pirms 17 gadiem
oficialaja lapa ne varda pa so nav

 +29 [+] [-]

, 2008-09-07 19:18, pirms 17 gadiem
Labais!!!!!Feini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-09-07 19:18, pirms 17 gadiem
ha ha

 +19 [+] [-]

, 2008-09-07 19:18, pirms 17 gadiem
zel kimi

 +65 [+] [-]

, 2008-09-07 19:19, pirms 17 gadiem
Kimi pirmo vietu tas neatgriezīs
Slēpts komentārs: atiz

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:19, pirms 17 gadiem
jeee..hamis jau ganjau koda ka uzvarejaL

 +32 [+] [-]

, 2008-09-07 19:19, pirms 17 gadiem
Massa uzvarétäjs! Lènäk brauksi, täläk tiksi! Jùhù!

 +16 [+] [-]

, 2008-09-07 19:19, pirms 17 gadiem
Pagaidīšu līdz kamēr informācija tiks papaildināta..........

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:19, pirms 17 gadiem
nu tur toc smird peec lobeeshanas. f1 laikaa ir bijushi taadi paarkaapumi .... un nu te nu ir pizdeeeec sajukushi praataa ar savu ferrari

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:20, pirms 17 gadiem
tas jau nu vairs nav godigi! vinjam pat nebija kur likties, vinjsh izbrauca no trase sjo vinju izspieda!
Tapatas HAmis jums paradis kas ir kas!

 +32 [+] [-]

, 2008-09-07 19:20, pirms 17 gadiem
mjaa, mc larenam laikam nav nekaadas aizmugures, ja jau dabuun sodus par visu peec kaartas..

 +13 [+] [-]

, 2008-09-07 19:20, pirms 17 gadiem
Raikonenam mega škrobe..
Slēpts komentārs: pool

 +17 [+] [-]

, 2008-09-07 19:21, pirms 17 gadiem
Štoļi Hamiltonam atņems kausu?!?
VNK pienāks klāt izraus no rokām un iedos Masam???

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:21, pirms 17 gadiem
un kur avots ???

ne formula1 , ne f1-live pilnigi nekada zinjs par to nav

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:21, pirms 17 gadiem
Buutu vinsh no Ferrari - nebuutu soda.
Pagaajushajaa posmaa Masam nekaadu sodu neiedeva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:21, pirms 17 gadiem
Bij vajadzīgs, tā teikt profilaksei, citādi Hamiltons vēl sajustos visvarens'un kopvērtējumā vēl vairāk palielinātu savu pārsvaru!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:21, pirms 17 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Štoļi Hamiltonam atņems kausu?!?
VNK pienāks klāt izraus no rokām un iedos Masam???

no skapja paņems!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-09-07 19:21, pirms 17 gadiem
Ko var raudät par Kimi? Pats klùdäs pats maksä! Bütu tä noticis ar Hami vai Massu visi vinus sauktu par lohiem! Atjèdzaties tak!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:21, pirms 17 gadiem
Hamiltona fani mīnusiņu licēji? Masa būs čempis, ka es te stāvu.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:21, pirms 17 gadiem
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:22, pirms 17 gadiem
tas tikai sagada lielau intrigu!
Slēpts komentārs: rihardosss
Slēpts komentārs: Krokodils

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:22, pirms 17 gadiem
Jeeee!
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:23, pirms 17 gadiem
woohooo

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:23, pirms 17 gadiem
ieteiktu Hamim kausu noglabaat kada pagraba uz atsledzinu un ataisnoties ka nezinot kur tas ir jo Mehaniki to nolikushi boksos, un no ta mirkla vinsh to nav redzejis!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:23, pirms 17 gadiem
Pirms gada, kad Hamiltons līdzīgā situācijā varēja izcīnīt čempiona titulu, visi teica, ka tas ir netaisnīgi, Reikenens titulu jau izcīnījis, utt. Tagad, šķiet, sabiedrības viedoklis krasi mainījies.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:23, pirms 17 gadiem
labas....

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:23, pirms 17 gadiem
Sviets!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-09-07 19:24, pirms 17 gadiem
Lai arī Hamiltons ne tuvu nav mans favorīts, tomēr uzskatu, ka nepelnīti noņemta uzvara.
Riebīgi arī tas, ka sods nesekoja uzreiz, bet jau pēc pailga laiciņa.
Nesmuki no F1 puses...

  +5 [+] [-]

, 2008-09-07 19:24, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Un kas par to, sportam tas ir vajadzīgs, lai interesantāk, man nav nekas pretī ja lobē manu mīļāko komandu!!

Ja lobētu McLaren, tad tu te raudātu par to, cik dzīve netaisnīga un kādi maitas ir Eklstons un Moslijs.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:24, pirms 17 gadiem
Nu skatoties atkārtojumu ir tā ka var dot, vai var nedodt to sodu, jo kad Hamis palaida atpakaļ priekšā kimi, pēc saīsināšanas, viņš neatgriezās atpakaļ trajektorijā, varbūt ko jaucu bet vai tad trajektoriju nevarēja manīt tikai 2 reizes? Vinjam sanāca 4 reizes, un nedomāju ka Kimi tagad ir vieglāk
Slēpts komentārs: mrPO

  +5 [+] [-]

, 2008-09-07 19:25, pirms 17 gadiem
izlasīju virsraxtu un tā sirsnīgi noņirdzos. kur tad bija trases darbinieki sacensību laikā? pietiekami daudz laika bija, lai pieņemtu lēmumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:25, pirms 17 gadiem
Es vairs neko nesaprotu, kas uzvarēja, kas zaudēja utml. Viss ir jādara uzreiz, nevis pēc pāris stundām.

  +5 [+] [-]

, 2008-09-07 19:25, pirms 17 gadiem
Tas jau sāk palikt smieklīgi, varu derēt ja Mclaren būtu iesnieguši protestu, tas apmierināts netiktu!
Slēpts komentārs: strelnieks0013

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:26, pirms 17 gadiem
Par Kimi ir tikai viens: Lēnāk brauksi, tālāk tiksi!

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:26, pirms 17 gadiem
eziitis rakstīja: Lai arī Hamiltons ne tuvu nav mans favorīts, tomēr uzskatu, ka nepelnīti noņemta uzvara.
Riebīgi arī tas, ka sods nesekoja uzreiz, bet jau pēc pailga laiciņa.
Nesmuki no F1 puses...

kā jau ziņojumā bija teikts - incidentu izskatīs pēc sacīkstes. Un f1 nav salīdzināms ar basketbola tiesnešiem, kad liekas dīvaini, ka sodu piešķir tikai pēc brīža nevis uzreiz. Šis Hamiltona sods nāks tikai par labu šīssezonas F1 intrigai.
Slēpts komentārs: Buffon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-09-07 19:28, pirms 17 gadiem
ciest nevaru hamiltonu bet nu tā gan nevajadzēja... pēdējos divos apļos droši ka visi grieza trasi uz vella paraušanu.. nē nē.. nevajadzēja sodīt...

  +5 [+] [-]

, 2008-09-07 19:28, pirms 17 gadiem
nepatik man ta F1 tiesashana! dara leeni un nepareizi!

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:28, pirms 17 gadiem
almantito rakstīja: kā jau ziņojumā bija teikts - incidentu izskatīs pēc sacīkstes. Un f1 nav salīdzināms ar basketbola tiesnešiem, kad liekas dīvaini, ka sodu piešķir tikai pēc brīža nevis uzreiz. Šis Hamiltona sods nāks tikai par labu šīssezonas F1 intrigai.


Tieši tas arī ir nepareizi. Šefi pēc sacenes paskatās kāds rezultāts mums dos vairāk cilvēciņu pie TV ekrāniem un izlemj gala iznākumu. Tas vairs nav sports, bet bizness...
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:29, pirms 17 gadiem
eziitis rakstīja: Tieši tas arī ir nepareizi. Šefi pēc sacenes paskatās kāds rezultāts mums dos vairāk cilvēciņu pie TV ekrāniem un izlemj gala iznākumu. Tas vairs nav sports, bet bizness...

Vovo, varbūt vispār Olimpiskajās spēlēs vajadzēja dažus padiskvalificēt, lai Taisons Gejs iekļūtu 100m finālā?

 +12 [+] [-]

, 2008-09-07 19:30, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Viss štokos, Ferarri ir jāatbalsta, jo viņi vienkārši ir labāki!!

Šādu komentāru varētu izspļaut tikai patiešām stulbs cilvēks. Ja viņi būtu labāki, tad nekādu palīdzību nevajadzētu.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:30, pirms 17 gadiem
Yes

  +8 [+] [-]

, 2008-09-07 19:30, pirms 17 gadiem
Pilnīgi nepamatoti. Ticiet man, ja līdzīgā situācijā būtu Šūmahers toreiz vai Raikonens tagad, tad sods nebūtu.

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:30, pirms 17 gadiem
tā tam Hamiltonam vajag

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:30, pirms 17 gadiem
Kamēr neparādīsies formula-1.com tikmēr neticēšu šim murgam...laikam jāsāk just līdzi Hamiltonam, nevienu cilvēku nevar šitā čakarēt

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:31, pirms 17 gadiem
es fano pa Kimi , bet ja nevinnē viš , tad lai iet uzvara čempī Massa nevis tam Hamiltonam

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:31, pirms 17 gadiem
Korupcija...

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:32, pirms 17 gadiem
eziitis rakstīja: Tieši tas arī ir nepareizi. Šefi pēc sacenes paskatās kāds rezultāts mums dos vairāk cilvēciņu pie TV ekrāniem un izlemj gala iznākumu. Tas vairs nav sports, bet bizness...

F1 ir bizness... Ļoti lielas naudas summas apgrozas šajā "sporta veidā". Agrāk es arī domāju, ka vot šis nu gan ir sports! Bet nu...
Bet nu, manuprāt, Hamiltons arī nebija nekāda Dieva dāvana šajā sacīkstē.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:32, pirms 17 gadiem

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:32, pirms 17 gadiem
Čaks Norris uzvarēja trešajā pasaules karā tik ātri, ka neviens pat neuzzināja ka tāds ir sācies.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:32, pirms 17 gadiem
edzulis_45 rakstīja: tā tam Hamiltonam vajag

ārprāts, un ko tad viņš tādu ir izdarījis? uzvarēja Ferrari? jā, par kko tādu noteikti jādod sods...

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:32, pirms 17 gadiem
taisnīgi

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:33, pirms 17 gadiem
Bet kimi tas punktos neatgriezīs
Slēpts komentārs: renox

  +7 [+] [-]

, 2008-09-07 19:33, pirms 17 gadiem
Vienkārši lohi tie Ferari ja nevar godīgi uzvarēt, tad ar naudiņu un korupciju...................................................................................................................F.........................k.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:34, pirms 17 gadiem
ATKAL VELK FERARRI TIESNEŠI
Interesanti par ko Hamim sods! Par to, ka bija normāla cīņa par pirmo vietu, abas formulas sabakstījās! Un pec tam jau Kimi sava stulbuma dēļ izlidoja, jo redz otra vieta nedereja! Palika ar garu degunu ferrari!
Bojā visu iespaidu par F1 šādas tiesnešu darbibas, izšķir aizkulisēs visu...

  +9 [+] [-]

, 2008-09-07 19:34, pirms 17 gadiem
Tā ir ņirgāšanās par sacīkstēm Eklstons laikam grib, lai 2010. gadā uz starta stātos 22 Ferrari piloti
Slēpts komentārs: Gicis1998

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:35, pirms 17 gadiem
renox rakstīja: f1.com arī ir, apdiršaties.

Massam tik 2 punkti līdz nēģerēnam.

Tev tik ļoti sāp ka braucējs godīgi uzvar, ka viņš tikai jāaprej? Vai tad tā dara Hamja fani uz Kimi vai Felipi? Izaudziet taču vienreiz! cilvēki mīļie!

  +6 [+] [-]

, 2008-09-07 19:36, pirms 17 gadiem
Tieši tāpēc man Hamiltons patīk, viņš ienes kaut kādu dzīvību F1. Viņš negaida, kad sāncensis kļūdīsies, viņš vienkārši cenšas apdzīt kad vien tas ir iespējams. Nekaida, kad tiesnesis viņam iedos uzvaru, viņš vienkārši iet un izcīna to.

  +6 [+] [-]

, 2008-09-07 19:36, pirms 17 gadiem
Gicis1998 rakstīja: Piedodied Hamiltonu fani bet par sadu rupjibu ko izdarija pret raiki vinam ieskreja nu vis drizak bija melno karogu japarada hamiltonam nu zb

Ko tad viņš viņam tādu izdarīja izskaidro???

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:37, pirms 17 gadiem
Gicis1998 rakstīja: Piedodied Hamiltonu fani bet par sadu rupjibu ko izdarija pret raiki vinam ieskreja nu vis drizak bija melno karogu japarada hamiltonam nu zb

Ja par to rādītu melno karogu, tad sacīkstes finišu sasniegtu ļoti maz pilotu. Diskvalificēt vajadzētu arī Rosbergu, Vēberu, Kovalainenu, Reikenenu (!), Burdē un daudzus citus.

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:38, pirms 17 gadiem
viss ir pareizi- Hamim pēc trases nogriešanas vajadzēja Raikonenu palaist priekšā, nevis turpināt cīņu, un Raikonens vēl stulbāks- viņam vajadzēja piebremzēt un palaist droši priekšā Hami, jo apdzenot nogriežot trasi uzreiz sods ar izbraukšanu caur boksiem.. reizēm vajag arī ar galvu pastrādāt un izmantot situācijas, kas veidojas trasē..

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:38, pirms 17 gadiem
Dažreiz liekas ka kādam ir izdevīgi ka Ferrarī piloti uzvar......
Man kā neitrālam skatītājam šis lēmums pat ļoti iet pie sirds, jo tagad Hamiltona pārsvars pār Massu ir tikai divi nieka punkti un tas mums sola intresantu sezonas turpinājumu!

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:38, pirms 17 gadiem
Nu bija tur sods, bija!!! Viņš nogrieza līkumu, tad palaida garām, ļoti apšaubāmā veidā, un pēc tam tikpat apšaubāmā veidā apdzina!!
Slēpts komentārs: renox

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:40, pirms 17 gadiem
labs video!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:40, pirms 17 gadiem
Tā ir riktīgākā Ferrari afēra !!! Viss f1 vairs neskatīšos dēļ pajoliņiem Ferrari kuri nemāk smierināties ar zaudi !!!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:40, pirms 17 gadiem
ņemu savu vārdus atpakaļ, neredzeju visu saciksti, bet video ir redzams kā hamis nogrieza un īsti nepalaida Kimi, sods pelnīts, lai gan pieņemts ļoti novēlināti.
Slēpts komentārs: Krokodils

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:41, pirms 17 gadiem
renox rakstīja:

jā, Hamis šozezon tiešām šosezon beidzot kādu apdzinis, piemēram Piquet.


Forza Italia, Forza Ferrari!!!

Atgādināšu, ka Hamiltons šodien apdzina Reikenenu un, starp citu, vairākkārt Masu par apli Lielbritānijā. Ēd biezpienu, uzlabosies atmiņa.

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:41, pirms 17 gadiem
wideo komenteetaajs patiik - game ower for kimi raikonen!

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:41, pirms 17 gadiem
slim87 rakstīja: Tā ir riktīgākā Ferrari afēra !!! Viss f1 vairs neskatīšos dēļ pajoliņiem Ferrari kuri nemāk smierināties ar zaudi !!!!!!!!!!!


Paskaties videoatkārtojumu!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:41, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu bija tur sods, bija!!! Viņš nogrieza līkumu, tad palaida garām, ļoti apšaubāmā veidā, un pēc tam tikpat apšaubāmā veidā apdzina!!

Reikenens ļoti apšaubāmā veidā iedeva ļoti apšaubāmi maz vietas un ļoti apšaubāmi slidinājās pa trasi.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:43, pirms 17 gadiem
wtf are the stewards doing? if ham. let raik. repass, surely he doesn't deserve a penalty? do they make the rules up as they go along? or just let ferrari do it?

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:43, pirms 17 gadiem
HAHAHAHAHAHAYHAAHAHAHAHAHHAHAHHAAG

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:43, pirms 17 gadiem
Dievs nav mazais bērns!

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:44, pirms 17 gadiem
SpeedKing rakstīja: Reikenens ļoti apšaubāmā veidā iedeva ļoti apšaubāmi maz vietas un ļoti apšaubāmi slidinājās pa trasi.


'Ja hamiltons tik agresīvi nebūtu centies apdzīy vietā, kur apdzīšana nebija iespējama, tad gan jau vieta būtu palikusi!!

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:44, pirms 17 gadiem
tas sirmais ķēms Bērnijs taču galīgi zaudējis prātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 19:45, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: 'Ja hamiltons tik agresīvi nebūtu centies apdzīy vietā, kur apdzīšana nebija iespējama, tad gan jau vieta būtu palikusi!!

Apdzīt var jebkur, paprasi Josam Verstapenam!

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:46, pirms 17 gadiem
tagad kimi vēl lielāka škrobe,jo ja viņš būtu palicis otrais,tad viņš būtu uzvarējis un hamis paliktu ceturtais

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:46, pirms 17 gadiem
SpeedKing rakstīja: Atgādināšu, ka Hamiltons šodien apdzina Reikenenu un, starp citu, vairākkārt Masu par apli Lielbritānijā. Ēd biezpienu, uzlabosies atmiņa.

Jā, apdzīt par apli kad pretiniekam rāda zilos karogus tiešām ir jāmāk.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:46, pirms 17 gadiem
Nu reaali jau hamiltons vinju palaida garaam, bet uzreiz saprata, ka vinjsh aatraaks un lidoja garaam, manupraat, netaisniigs leemums!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:47, pirms 17 gadiem
S.O'Neal rakstīja: aiztaisi muti, liidz es tev to nigeru neesmu dir** iespraudis

diez kads nigers tavu muchiiti vaaleeja ?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:47, pirms 17 gadiem
seminsh rakstīja: Apdzīt var jebkur, paprasi Josam Verstapenam!


Arī boksos?

  +7 [+] [-]

, 2008-09-07 19:47, pirms 17 gadiem
Es jau teiktu, ka varbūt uzreiz iedot tagad Masam čempiontitulu, Ferrari konstruktoru kausu un beidzam sezonu jau tagad.

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:48, pirms 17 gadiem
renox rakstīja: Jā, apdzīt par apli kad pretiniekam rāda zilos karogus tiešām ir jāmāk.

Nu ne jau Hamiltona vaina, ka Masam ir līkas rokas un šis lietū slidinās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:48, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: 'Ja hamiltons tik agresīvi nebūtu centies apdzīy vietā, kur apdzīšana nebija iespējama, tad gan jau vieta būtu palikusi!!

Nav iespējama? Tātad tu gribi apgalvot, ka Hamiltons neapdzina Reikenenu?

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:49, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Arī boksos?

jā un iesildīšanās aplī arī!

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:50, pirms 17 gadiem
Njemot vèrä ka pirms SPA prognozèju, ka tas kursh uzvarès Belgijä uzvarès cempi, säds pavèrsiens man patìk. Bet cik tas sods ir logisks, nezinu

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:51, pirms 17 gadiem
SpeedKing rakstīja: Nav iespējama? Tātad tu gribi apgalvot, ka Hamiltons neapdzina Reikenenu?

bez diršanās Ja būtu braukts pēc noteikumiem nevarētu apdzīt, apskaties uz kā rēķina tas tika izdarīts. Es ar no sākuma domāju ka čakarē Hamiltonu, bet noskatoties video sods tur ir.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:52, pirms 17 gadiem
karliss rakstīja: bez diršanās Ja būtu braukts pēc noteikumiem nevarētu apdzīt, apskaties uz kā rēķina tas tika izdarīts. Es ar no sākuma domāju ka čakarē Hamiltonu, bet noskatoties video sods tur ir.

Noteikumos rakstīts, ka nogriežot līkumu ir priekšā jāpalaiž visi piloti, kuri tādā veidā tika apdzīti, lai izvairītos no soda. Tas tika izdarīts un tikai tad Hamiltons apdzina Reikenenu. Tiesneši ir akli.
Slēpts komentārs: Ahmeds

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 19:54, pirms 17 gadiem
SpeedKing rakstīja: Nu ne jau Hamiltona vaina, ka Masam ir līkas rokas un šis lietū slidinās


tavs ģeniālākais citāts.
jā, apdzīšana par apli meistarklases paraugs.



labi puikas, Joss Varstapens varēja apdzīt jau ģērbtuvēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:55, pirms 17 gadiem
SpeedKing rakstīja: Noteikumos rakstīts, ka nogriežot līkumu ir priekšā jāpalaiž visi piloti, kuri tādā veidā tika apdzīti, lai izvairītos no soda. Tas tika izdarīts un tikai tad Hamiltons apdzina Reikenenu. Tiesneši ir akli.

saproti tu palaid pilotu, bet nelauj vinam braukt pa to ideālo trektoriju un pēc tam apdzen. Es uzskatu ka sods tur bija, kāds un kad tas jāpieņem nav manā kopetencē.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:55, pirms 17 gadiem
Nu zini cik es skatījos atkārtojumu video, sods tur bija par 100%, varbūt kimi varēja tomēr mēģināt to otro vietu noturēt, bet nu ir kā ir diemžēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 19:56, pirms 17 gadiem
Bessī ārā tie Kimi atbalstītāji. Ne cieņas ne goda pret pārējiem braucējiem. Visi skaidri un gaiši redzēja kā kimi zaudēja. Tad nu atzīstiet ka Hamiltons bija labāks pašā noslēgumā. Fuj arī tiesnešiem un Ferrari komandai.

     [+] [-]

, 2008-09-07 19:56, pirms 17 gadiem
sods attaisnojams
arii francijaa hamiltons par taadu pashu apdziisanu sanjeema sodu

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 19:59, pirms 17 gadiem
tagad sāk čīkstēt snikera fani
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 20:00, pirms 17 gadiem
Tas uzlabo kimi izredzes

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 20:00, pirms 17 gadiem
richijs07 rakstīja: sods attaisnojams
arii francijaa hamiltons par taadu pashu apdziisanu sanjeema sodu


Nu bet nevar braukt tā kā WRC, te tomēr ir F1 !!!! Abi sodi bija pelnīti, un brauc viņš ar kā maniaks, ja viņš šitā brauc pa ielām, brīnos kā Londonā kāds vēl dzīvs ir!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 20:00, pirms 17 gadiem
atiz rakstīja: hehehe... in your face niga

lohs samacijusies vienu tekstu perdelji tik bliez

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:01, pirms 17 gadiem
Lauku Aviize rakstīja: Tas uzlabo kimi izredzes


bet tikai nedaudz !

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:02, pirms 17 gadiem
Paskataties vēlreiz uzmanīgāk, tad jau manīsiet ka strīdīgs ir tas sods.

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:04, pirms 17 gadiem
Bet Kimi situāciju tas diži neuzlabo

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:04, pirms 17 gadiem
zb man jau te lielaka dala rakstitaju, kuri liekas gudraki par tiesnesiem...ja sods tika pieskirts, tad tam bija jabut...ne jau tapec pieskira, ka vins ir Hamiltons un viniem ir kadas antipatijas pret vinu.....vnk man zb, ka katra puse--> ferrari puse un hamiltona puse skatas tikai no sava viedokla!!!!!! cmoon, sanemas

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:06, pirms 17 gadiem
Ozes rakstīja: Paskataties vēlreiz uzmanīgāk, tad jau manīsiet ka strīdīgs ir tas sods.


Kur to redzi strīdīgumu šajā apdzīšanā, Hamiltons mēģina apdzīt, raikonens nosedz iekšmalu, Hamiltons aizbrauc taisni, īsi pirms finiša līnijas palaiž garām, par pāris cm, jautājums vai vispār palaiž garām, jo Kimi izskatījās vēl nebija paspējis pieraukt priekšā kad Hamiltons jau sāka apdzīšanas manevru,tā kā sods pelnīts par 100%, malači tiesneši ka nenobījās piešķirt sodu!

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:10, pirms 17 gadiem
tur jau ir tas vards lobeshana.
kimi jau tas vairs neko nemaina, bet ferrari komandai kopumaa gan maina.

vislabakais ir uzzinat oficialo Eklstona viedokli, FIA, Mclaren....
domaaju, ka viss turpinaas

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 20:11, pirms 17 gadiem
nja, mani gan vairak interese tiesi par kuru momentu bija runa. pilnigi iespejams, ka bija pelnits sods, jo mes to visu redzejam tikai no viena skatu punkta, bet viens ir skaidrs, ja hamiltona vieta butu bijis kads no ferrari pilotiem tad vini jau nu toc sodu nesanemtu

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:15, pirms 17 gadiem
Žēl, ka Raikonenam ir beigusies cīņa par čempiona titulu, bet nu tagad visa uzmanība ir jākoncentrē uz Massu, kuram ir reālas izredzes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:16, pirms 17 gadiem
playthegame- Varbūt, bet to mēs nekad neuzināsim......

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 20:20, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: nja, mani gan vairak interese tiesi par kuru momentu bija runa. pilnigi iespejams, ka bija pelnits sods, jo mes to visu redzejam tikai no viena skatu punkta, bet viens ir skaidrs, ja hamiltona vieta butu bijis kads no ferrari pilotiem tad vini jau nu toc sodu nesanemtu

atlausos pateikt ka Ferrari pilots tā nerīkotos, vismaz tas ar kuru vins tobrīd cīnijās toc nē, bet ko var zināt

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:21, pirms 17 gadiem
Diez vai ar to viss beigsies, MC Laren drošvien atbildi parādā nepaliks....

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 20:22, pirms 17 gadiem
man nav nekas pret Massu, tiesham nekas nav, bet vienkarshi mani parsteidz, kaa tiek daliti sodi ferrari un kaa mclaren....

tiesham ar nepacietibu gaidu kko vairak.

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:23, pirms 17 gadiem
Žel Raikkonenu...

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 20:25, pirms 17 gadiem
karliss rakstīja: atlausos pateikt ka Ferrari pilots tā nerīkotos, vismaz tas ar kuru vins tobrīd cīnijās toc nē, bet ko var zināt

pienemu, ka runa ir par trases noisinasanu pirms starta finisa taisnes, tur kimi nedaudz sagriezas tapec hamim nacas noisinat trasi. tada situacija trasi noisinatu PILNIGI VISI, jo vainu isini vai gaz sanos

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 20:26, pirms 17 gadiem
Kas var būt labāks par šo.
saņem nēģeri

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 20:26, pirms 17 gadiem
ju-hūū..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-09-07 20:27, pirms 17 gadiem
atvainojiet par vaardiem bet tas ir pilniiiigs losisims, stulbuums utt, tas saucas taa "kam ir nauda tam ir vara"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 20:30, pirms 17 gadiem
kkāds bulšits, hamiltons nogrieza līkumu , bet pēc tam palaida viņu garām, un tad taisnes beigās apdzina.
nu nekāds pārkāpums tur nebija

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 20:31, pirms 17 gadiem
sada situacija krietni nak par labu masam. tagad starp masu un hami ir tikai 2 punkti, bet starp kimi un hami vel 19 kas sada sezona ir loti daudz. pirmstam masam bija -6 un kimi -23 kad vel vareja but kadas saubas vai izveleties masu par nr.1 tagad jau vairs nav saubu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 20:34, pirms 17 gadiem
massa bija to pelnijis YEpi I like it ahaha
Hamim biški škrobe.
BEt ta viņam vaig MUHAHAHA

  +6 [+] [-]

, 2008-09-07 20:34, pirms 17 gadiem
Stulbais Ferrari...

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:35, pirms 17 gadiem
Niks laakais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 20:36, pirms 17 gadiem
teddy01234 rakstīja: massa bija to pelnijis YEpi I like it ahaha
Hamim biški škrobe.
BEt ta viņam vaig MUHAHAHA

Ej ***** burak... Pats pamēģini braukt artādu formulu... Tu uzreiz nosistos... hahahahaaah

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:37, pirms 17 gadiem
mezaparka rakstīja: Paldies dievam!

Kas paldies dievam?
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 20:37, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: pienemu, ka runa ir par trases noisinasanu pirms starta finisa taisnes, tur kimi nedaudz sagriezas tapec hamim nacas noisinat trasi. tada situacija trasi noisinatu PILNIGI VISI, jo vainu isini vai gaz sanos

ne runa ir par to otro daļu, tiešām gribētos redzēt vai hamis vispār atlaida gāzi pēc tā līkuma...

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:38, pirms 17 gadiem
kas jums ir pret hami, vai arii kautkaadi mazveertiibas kompleksi?
skauzh skauzh skauzh peedeejos gados kad aizgaaja Hakinens mclaren bija diezgan shvaks konkurents bet tagad kad hamis atnaaca saaka baazt iekshaa abiem ferrari pilotiem, man nav nekas pret ferrari bet man ir kautkas pret tiem kuri nevar samierinaaties ka ir veel kaads brauceejs kursh ciinaas par goda pjedestaalu nevis tikai FERARI FERARI FERARI!
Slēpts komentārs: krissz

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 20:40, pirms 17 gadiem
krissz rakstīja: YES! BEIDZOT TOMĒR UZVAR TAISNĪBA!

kaada tur taisniiba?? :O vairaak nekaa 3 stundaam peec race atnjem godiigi ieguuto 1 vietu?? :O
taas 3 stundas bija vajadziigas lai kaadu tiesnesi vienk piekukuljotu (mineejums)

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 20:40, pirms 17 gadiem
stasiks rakstīja: Kimi pirmo vietu tas neatgriezīs

kads sakars te ar kimi pirmo vietu?
kimi tak neizstajas hamja del
ko jus varat nidet?
ta runa itka hamiltona del kimi butu izstajies. kimi pats atkal nolohojas un samierinies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 20:41, pirms 17 gadiem
Ferrari kā komanda ir nožēlojami. Respect Raikonenam, kā pilots ir Ok, taču Ferrari nepārtrauktā sūdzēšanās atgādina izlutinātu puišeli, kuram viss bijis atļauts un nu kaimiņos parādijies kāds, kuru saviem spēkiem nevar izdzīt no smilšu kastes.

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 20:42, pirms 17 gadiem
Kaut tas Ferrari no bankrotētu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:42, pirms 17 gadiem
Jova rakstīja: Ferrari kā komanda ir nožēlojami. Respect Raikonenam, kā pilots ir Ok, taču Ferrari nepārtrauktā sūdzēšanās atgādina izlutinātu puišeli, kuram viss bijis atļauts un nu kaimiņos parādijies kāds, kuru saviem spēkiem nevar izdzīt no smilšu kastes.

OOOOOO Jaaaaa!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 20:42, pirms 17 gadiem
Jova rakstīja: Ferrari kā komanda ir nožēlojami. Respect Raikonenam, kā pilots ir Ok, taču Ferrari nepārtrauktā sūdzēšanās atgādina izlutinātu puišeli, kuram viss bijis atļauts un nu kaimiņos parādijies kāds, kuru saviem spēkiem nevar izdzīt no smilšu kastes.

Taisnība

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 20:43, pirms 17 gadiem
Tiesne6iem taisniiba tur tieshaam bija vajadziigs sods , jo ja zinaaja ka nevarees ieliist tur kapeec tad liida nejau kimi laidiis garaam !!!

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 20:44, pirms 17 gadiem
dexters4 rakstīja: Tiesne6iem taisniiba tur tieshaam bija vajadziigs sods , jo ja zinaaja ka nevarees ieliist tur kapeec tad liida nejau kimi laidiis garaam !!!

no tevis teiktaa nekooooo nevar saprast! ahh metu mieru buus buus nebuus nebuus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 20:48, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: Nevienam vinjs nepatiik

Un itkā Tu kādam patīc...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 20:49, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: Nevienam vinjs nepatiik

tas, ka tev vins nepatik nenozime, ka nevienam vins nepatik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:49, pirms 17 gadiem
Hamiltonam tomēr par sodu neveiksme.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 20:49, pirms 17 gadiem
Jova rakstīja: Ferrari kā komanda ir nožēlojami. Respect Raikonenam, kā pilots ir Ok, taču Ferrari nepārtrauktā sūdzēšanās atgādina izlutinātu puišeli, kuram viss bijis atļauts un nu kaimiņos parādijies kāds, kuru saviem spēkiem nevar izdzīt no smilšu kastes.

istens Mclaren, lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 20:50, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: pienemu, ka runa ir par trases noisinasanu pirms starta finisa taisnes, tur kimi nedaudz sagriezas tapec hamim nacas noisinat trasi. tada situacija trasi noisinatu PILNIGI VISI, jo vainu isini vai gaz sanos

Nomierinies,jo visiem,kas kaut mazliet kaut ko saprot no F1 ir skaidrs,ka Hamis sodu saņēma par visu epiziodi kopumā,jo tik nepamatotu agresivitāti sen nebiju redzējis! Kaut gan,ko es te skaidroju,ja tiesneši pareizo lēmumu jau izdarijuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 20:52, pirms 17 gadiem
Godīgi sakot, šī acīmredzama Ferrari interešu lobēšana sāk konkrēti kretinizēt. Hamiltons nebija izdarījis neko tādu, par ko bija jāpiešķir sods.

     [+] [-]

, 2008-09-07 20:52, pirms 17 gadiem
haha nekad nav paticis Hamiltons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 20:53, pirms 17 gadiem
LitteL rakstīja: Godīgi sakot, šī acīmredzama Ferrari interešu lobēšana sāk konkrēti kretinizēt. Hamiltons nebija izdarījis neko tādu, par ko bija jāpiešķir sods.

Klau,kāpēc neesi F1 tiesnesis,ja tik labi zini visus noteikumus???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:01, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Vispār pēc tās epizodes noskatīšanās varu teikt, ka Hemiltons tajā epizodē parādīja izcilu meistarību. Jau savā otrajā sezonā viņš demonstrē tādu aukstasinību, kādu neesmu redzējis dažu labu pieredzējušu pilotu karjerā. Pozitīva agresivitāte ir tieši tas, kas F1 nepieciešams, lai nezaudētu reitingus. Arī Masam ir šādas tādas agresīvas iezīmes. Prieks, ka ir šādi braucēji, kas padara šo sporta veidu interesantāku

p.s.-Hemiltons varbūt zaudēja 4 punktus, bet toties ieguva atzinību F1 skatītāju acīs.

Par cik jau sen zināms,ka Raiko ir daudz populārāks par Hami,tad viņš ieguva daudz lielāku nopēlumu!
Varbūt,ka Masam ir dažas labas pilota iezīmes,bet joprojām paliek jautājums,kāpēc pēc tik gadiem Ferārī komandā viņš nav bijis pat vicečempions!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:04, pirms 17 gadiem
Beidzot,tas ir labi!

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:06, pirms 17 gadiem
ATL Fans rakstīja: kaada tur taisniiba?? :O vairaak nekaa 3 stundaam peec race atnjem godiigi ieguuto 1 vietu?? :O
taas 3 stundas bija vajadziigas lai kaadu tiesnesi vienk piekukuljotu (mineejums)

Godīgu? Vai Tu i akls vai tavs TV nerāda pareiz? Skaidri un gaiši bija redzams vienā vietā viņš viņu izstūma!

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:06, pirms 17 gadiem
un kuru reizi, jau viss tiek darīts par labu ferrari... cerēju, ka ar Šūmja aiziešanu beigsies šī lobēšana, bet nekā...

neinteresanti skatīties to teātri ar katru gonku arvien vairāk un vairāk...

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:08, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: omg gada objektiivaakais koments

un kads tad ir objektivs komentars?
hamiltons ir s...., lo...., id.... un banunu rijejs. tads pec tavam domam ir objektivs komentars? tev laikam ir maza sapratne par to, kas ir objektivitate
pilnigi vemt gribas palasot kadas stulbibas tu stasti

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:10, pirms 17 gadiem
kalnic rakstīja: un kuru reizi, jau viss tiek darīts par labu ferrari... cerēju, ka ar Šūmja aiziešanu beigsies šī lobēšana, bet nekā...

neinteresanti skatīties to teātri ar katru gonku arvien vairāk un vairāk...

Domā,ka pēc Šumja aiziešanas Maki vairs nav tādi draņķi!??
Nekā nebija! Ir un ja pat ne vel lielāki draņķi palikuši,līdz ar Hamjaka atnākšanu!
Divu aktieru teātris-Denisa un Hamjaka!
Ceru,ka MB pēc šīs sezonas atšūs Denisu no komandas vadības!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 21:15, pirms 17 gadiem
stulbais niga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:17, pirms 17 gadiem
yes Masa būs čempions
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 21:19, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Soms ir populārāks par britu? Kurā vietā? Karēlijā?
Paga. Kuram no šiem abiem pilotiem ir lielāka alga? (tikai pozitīva interese)
Masa vēl ir salīdzinoši jauns pilots, turklāt viņam šī ir tikai 3.sezona "Ferrari" komandā. Pirmajās divās viņam nācās būt par 2.pilotu, turklāt arī 3. un 4. vieta kopvērtējumā priekš otrā plāna aktiera ir labs sasniegums (2006.gadā viņa komandas biedrs bija vicečempions; Masa bija trešais, bet aizvadītajā sezonā mēs labi atceramies, cik ļoti Masam bija jāstrādā Reikenena labā, turklāt "Ferrari" vienmēr tik labi nemaz negāja). Šosezon Masa vairs nestrādā neviena labā un lūk rezultāts Labāk atstāj savu jautājumus brīdim, kad Reikenens spēs konkurēt ar komandas biedru (kļūdu ziņā soms jau sāk izvirzīties pārliecinošā vadībā).

Nu, Raiko vismaz neesmu dzirdējis tā izsvilpjam,kā Hamjaku Valensijā!Un pie tam pamatoti!
Man nav datu cik katrs saņem,bet nebrīnos,ka Denis savam Playboy ir uztaisijis nepamatoti augstu algu,un tādā veidā nogriežot viņam ceļu uz citām komandām! Tagad Hamjaks var iet lūgties Maku galveno akcionāru MB,lai pēc šīs sezonas neatlaiž Denisu no komandas vadības,jo pretējā gadijumā arī Hamja karjērai ir pielikts punkts!
Kas attiecās uz Masu,tad viņam sevi vel pierādīt un pierādīt!

  +7 [+] [-]

, 2008-09-07 21:20, pirms 17 gadiem
Man ir zel luisa!!! Vins jau bija palaidis kimi atpakal.Re ko nozime kaadaa kraasaa ir tava formula - peleka vai sarkana.Lai brazilis aizrijas ar so galigi nepelnito uzvaru,kas pec mana kimisa izstasanas godigi pienacas luisam!KIMI THE CHAMPION!viss..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 21:22, pirms 17 gadiem
Ivar,maki nav dranku komanda!Dranku komanda ir ferari,kurā nelaimigas sagadisanas pec brauc kimi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 21:23, pirms 17 gadiem
Brazīlim jau otrā negodīgā uzvara pēc kārtas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 21:26, pirms 17 gadiem
evija_kmr rakstīja: Ivar,maki nav dranku komanda!Dranku komanda ir ferari,kurā nelaimigas sagadisanas pec brauc kimi

Raiko zin kur ir labāk,jo pēc tik gadu čakarēšanās pa Makiem uzreiz tika pie titula,un laicīgi notinās no tās komandas,jo zināja,ka līdz ar Hamja atnākšanu neko labu normāls pilots tai komandā vairs nesasniegs! Nabaga Alonso,ja būtu zinājis,kas viņu sagaida Makos,tur nebūtu gājis pat par zelta kalniem!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:26, pirms 17 gadiem
Es ticu ka kimi bus cempions.. Ja gadijuma ta nenotiek,lai titulu dabu luiss.Vins to bus pelnijis.Nevis kaa dranka brazilis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lidzjutejs3

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:27, pirms 17 gadiem
nu kad nogrieza hamis negribeja laist vinu garam!vins tiesi brauca prieksa pilniba pamatots lemums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:29, pirms 17 gadiem
Nav noslepums,ka ronam patika kimi.Iespejams pat vairak kaa luiss.. Paskaties uz ferari nevis ka fans,bet objektivi no malas!Cik sodu vini ir sanemusi?Tadus realus,nevis naudas sodus?Un cik mclaren?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:29, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Tad nu gan ir viegli ietekmēt Tavu viedokli? Hemiltons saņem astronomisku algu, jo Deniss uzskata ka viņš ir tās vērts. Daļēji piekrītu, jo ne katrs jaunais pilots jau pirmajās divās sezonās iespētu ko tādu, ko mums rāda Hemiltons. Starpcitu, Reikenens Denisam vairs nešķita vajadzīgs (viņš, protams, domāja par nākotni).

Masa jau to dara. Un kā vēl!

Raiko vienkārši bija tālredzīgāks par Alonso,un tāpēc pārgāja uz Ferārī,kas viņam jau pirmā sezonā spēja nodrošināt titulu!
Denisa paša nākotne karājas mata galā,un tāpēc es novēlu vienalga kuram,bet Ferārī pilotam izcīnīt titulu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-07 21:32, pirms 17 gadiem
Par tiem sodiem.. Brazilis vakar bremzesanas apli blokeja fisiku kuram bija realas iespejas ieklut 15nieka.. Sods?Nekada gadijuma,ta tacu ir ferari.. Luisam un heiki sezonas sakuma gan identiska situācija 5 vietu sods

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 21:35, pirms 17 gadiem
Kaut kāds sviests,noskatījos līdz galam un tur nebija apzināta izbraukšana un Raikonens vinu pašu pastūma un neļava apdzīt bet kopumā bija forša apdzīšanas manervi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:36, pirms 17 gadiem
Hose,masam sakars?Paklausies sporta zinas,ferari iesniedza protestu!Pirma?Valensija brazilim bija japieskir sods par bistamu brauksanu.. Pieskira simbolisku naudas sodu.Stjuarts ari teica ka ja tas butu mclaren pilots,vinam uzvara butu atnemta

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 21:36, pirms 17 gadiem
taa ir atmaksa tam laimes puisitim par masas izstasanos 100 metrus pirms finisa

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:37, pirms 17 gadiem
Kaut kāds sviests,noskatījos līdz galam un tur nebija apzināta izbraukšana un Raikonens vinu pašu pastūma un neļāva apdzīt bet kopumā bija forša apdzīšanas manervi,kurus varēja redzēt tikai šūmja un hakinena duelī.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 21:37, pirms 17 gadiem
Sarkanie tiek nopietni lobeti!Visi sodi tikai pelēkajiem!Vai tā nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:38, pirms 17 gadiem
Arčī,neparproti mani.. Es ar rokam un kajam par kimi,nevis par luisu.Vnk mana komanda ir un bus mclaren,lai kas tur ari nebrauktu.Un ja manu komandu sita apdala,tad dabiski ka man ir dusmas

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:40, pirms 17 gadiem
Mekto,100 m no finisa vins izstajies nav.. Un ko gan vins toreiz ieguva?Vienu lieku punktu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:42, pirms 17 gadiem
Hose,bet skaidri bija redzams,ka luiss palaida kimi atpakal pec tas isinasanas!Nu brazilis tur vsp nebija iesaistits,kada sakara uzvara?

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 21:43, pirms 17 gadiem
evija_kmr rakstīja: Arčī,neparproti mani.. Es ar rokam un kajam par kimi,nevis par luisu.Vnk mana komanda ir un bus mclaren,lai kas tur ari nebrauktu.Un ja manu komandu sita apdala,tad dabiski ka man ir dusmas

To pashu sheit ari dara ferrari fani tapec nevajag te Massu nolikt, vinsh jau to protestu neiesniedza

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 21:43, pirms 17 gadiem
Ew par ko jūs vārāties? Es saku, Labi ka piešķīra sodu, slikti ka Kimi izstājās, labi, ka masam 10 punkti, viss, pārējais jau ir vēsture!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:48, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: šis tiešām bija Tava dižā prāta ģeniālākais auglis?...Esmu Tevī nedaudz vīlies. Cerēju sagaidīt vismaz kaut cik kulturālu un bezkaislīgu atbildi. Laikam jau velti gaidīju
Vēlu Tev veiksmi prāta vingrinājumos un lai izdodas izdomāt ko vēl ģeniālāku par šo mazumiņu!
Sekmes, dēls!


Hose to pašu es novēlu arī tev, citēju Ļeņinu:" Mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties", sekmes mācībās !

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:50, pirms 17 gadiem
McLaren protests tiks pieņemts un uzvarētājs, būs godīgais un tas kurš to pelnijis, žēl, ka Raikonena vietā tas nebija Massa, Kimi vēl var paciest, bet ne jau brazīli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-09-07 21:53, pirms 17 gadiem
ko cepjaas,redzeesim,kad buus sezona beigusies............vai tiem 6p buus liela noziime.........uzvarees speeciigaakais..............kau es pats par massu...........un priecee saadi jaunumi.......

  +6 [+] [-]

, 2008-09-07 21:53, pirms 17 gadiem
Blin nekad nebiju domajusi ka naksies aizstavet luisu,bet ta nu ir

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:54, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: vai tad arī ar Tevi es runāju? Kaut kā nepamanīju


Nu es esmu draudzīgs novērotājs!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 21:57, pirms 17 gadiem
evija_kmr rakstīja: Blin nekad nebiju domajusi ka naksies aizstavet luisu,bet ta nu ir


ew sieviešu kārtas pārstāvēm patīk tikai F1 un basketbola klubs Barons/LMT?? Jo rakstos saistībā ar šīm komandām komentārus tieši visvairāk atstāj sieviešu kārtas pārstāves, minēšu, tev patīk Kimi ?!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 21:58, pirms 17 gadiem
jeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:00, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: izrādās, ka esi diezgan draudzīgs kroksis. Prieks par to


Neesmu viens no tiem kuri tusē Nīlā!!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 22:01, pirms 17 gadiem
Arenas,brazilis ir vainigs!Kimi nekad nav negodigi lobets,brazilis gan

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 22:03, pirms 17 gadiem
Pārsteidz to komentētāju daudzums, kas uzskata LH soda pamatotību.
Vispār būtu interesanti ar kādu formulējumu LH ir piešķirts šis sods?
Formāli viss ir ievērots perfekti.KR pēc līkuma nogriešanas tika palaists un bija visu formulas korpusu priekšā. Tas ka šis pārpratuma ""čempions"" nejēdz braukt ir cita lieta, kas kā redzējām pierādījās ļoti ātri ar ieskriešanu sienā. Domāju , ka tik vienkārši šeit viss nebeigsies. Vēl McL paspurosies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:04, pirms 17 gadiem
Krokodil,jaa!Kimi.. Jau septito gadu jeb no mirkla kad saku skatities f1.Jaa barons lmt.. Kas no tā?Man patik ari hokejs,bmx,teniss,volejbols.. Kas no tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-09-07 22:08, pirms 17 gadiem
Johni,aizver muti.. Tb beidz klabinat taustinus.. Kimi sagriezas masina!Vins nebija vainigs!Parprattums esi tu!!Es varetu ari sakt nolikt luisu,bet es to nedarisu,jo vins jau nav vainigs ka tu esi stulbs

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:08, pirms 17 gadiem
yes masa dabuja 10 pkt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 22:11, pirms 17 gadiem
evija_kmr rakstīja: Krokodil,jaa!Kimi.. Jau septito gadu jeb no mirkla kad saku skatities f1.Jaa barons lmt.. Kas no tā?Man patik ari hokejs,bmx,teniss,volejbols.. Kas no tā?


Bam, kā naglai uz galvas, man vajadzētu piestrādāt par Orakulu!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 22:11, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: johnnis,
problēma jau ir tajā, ka Hemiltons tikai simboliski palaida garām somu. Tas bija tikai mēģinājums apiet likumu. Šoreiz tiesneši bija nepielūdzami.


Taisnība, man likās, ka Hamis mēģināja izmantot noteikumus savā labā( ar nelieliem uzlabojumiem) !

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:12, pirms 17 gadiem
Nu ne jau dūzis,bet visi zin ka sūmis atbalsta tieši brazili.Un kā lobēja vinu,nav brinums ka tagad cenšas masu aiz ausim ievilkt titula.. Skele?Baronaa jaa.. Izlase vinu nevajag,ja nevar atrauties no esisa.. Jaho spele ar masku,armands nevar uzspelet,bet tas tā.. Ne pa tēmu

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:14, pirms 17 gadiem
Stulbums!

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:14, pirms 17 gadiem
Krokodil,nu par kimi nebij gruti uzminet jo man uz avatara ir raxtits kimi un vina bilde

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:17, pirms 17 gadiem
Starp citu heiki ari nepelniti dabuja sodu.Ta bija saciksu incidents,par to neviens cits nekad nav sodits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 22:19, pirms 17 gadiem
Ko nozīmē formāli vai neformāli palaist garām? Tad palaida vai nepalaida?
PALAIDA!!! Un kā vēl palaida !!! Vēl vairāk pārsteidz komentētāja Evija, kas beidzot mums visiem ir atnesusi apgaismību par to , ka izrādās ja formula sagriežas, tad pilots nav vainīgs.ALELUJA!!! Ak Evij, Evij! Pieļauju, ka tiesību tev vēl nav. Kad būs, tad ziemas laikā paslidinies ar mašīnu vai aizbrauc uz 333 drošās braukšanas skolu. Tur ātri smadzenes ieborēs, kas vainīgs ja mašīnu samet! Šitāds bērnudārzs!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 22:24, pirms 17 gadiem
Jā ,vēl kas!!! Mcl ir iesnieguši apelāciju. Izskatīšanas datums vēl nav zināms.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 22:25, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Man prieks, ka beidzot abi braucēji "Ferrari" ir daudz maz līdzvērtīgi. Masa pats rāda pietiekoši labu sniegumu, lai viņam palīdzība nebūtu vajadzīga. MŠ var izteikt tikai morālu atbalstu, ko viņš arī dara.

Es gan domāju, ka izlasē Šķēli vajag, jo mēs neesam tika bagāti ar talantiem, lai atskaitītu vienu no izcilākajiem. Zinu, cik cītīgi Armands trenējas. "Baronā" viņš ir vienkārši Dievs
Jahovičam vienkārši neveicas ar to degunu. Ja viņš nespēlētu ASK, tad būtu tīri ok.


Man gan labāk patika Šumahera ēra un kāpēc gan viņš nevarēja kā Sainzs WRC braukt līdz 47 gadu vecumam??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 22:33, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: Krokodil,šaubos,vai līdz 47 gadiem PAT Viņš vēl būtu ļoti konkurētspējīgs


Seinzs bija!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 22:34, pirms 17 gadiem
Lai kā jums nepatīk to lasīt,Kimi būs čempions!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:37, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Bet es esmu Pasaules karalis
Lai nu tā būtu, redzēsim
(plusiņš Tev par fanošanu)


Hose nomaini avataru, Itālija vairs nav topā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 22:39, pirms 17 gadiem
to Hose

Kas tas par jocīgu terminu pārformējās? Klau tev vadītāja tiesības tiesības ir? Ja ir paņem kādu pazīstamu keksu un pēc kubatūras, svara līdzīgas mašīnas. Tad pamēģini otru mašīnu paātrinoties palaist garām un tad ātri nokļūt priekšā. NEKAS NESANĀKS!! Labāk skaties atkārtojumu drusku tālāk kā ""pārpratuma čempions"" bremzējot savu mašīnu nesavāc un uz tā rēķina arī pozīciju zaudē.Pat slipstrīmu šobrīd F1 nevar izmantot, jo tā vienkārši nav. lai man LH nepatīk, tomēr šoreiz keks visu izdarīja ļoti labi. Apelācijā ies karsti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 22:41, pirms 17 gadiem
Hamiltons tik un tā uzvarēs un būs čempions

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:42, pirms 17 gadiem
Protams ka kimi nav vainīgs!Kā tu nesaproti,ka man kimi NEKAD nebūs vainīgs.. Nu,ari luiss skiet ir izcelies ar sagriešanos lietus laikā,kad viņu pat ar traktoru vilka ārā.. Visiem gadās kļūdas,bet vai tāpēc cilvēks jāapsauka par pārpratuma cempionu?? Un šodien kimi beidzot parādīja ka ir pietiekami motivēts,ka nav aizmirsis kas ir apdzīšana.. Viņš aizvadīja perfektu sacīksti līdz pat tad pirmspedejam aplim.Starp citu,kimi riepas bij vairak nolietojusas neka luisam,tas ari varēja būt iemesls.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 22:42, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: tad jau "Makiem" cerība saglabājas. Jāmeklē tagad pierādījumi


Video visu pierāda...
Pēc noteikumiem, ja nogriez trasi, tad pēc tam jāpalaiž atpakaļ priekšā visi, kurus esi apsteidzis ar to nogriežšanu.
Hamiltons bija pilnībā aiz muguras Kimi pēc šī manevra.
Noteikumos nav nekas par to, ka viņam būtu bijis jāatpaliek par 5m, 10m vai 200 utt metriem no apdzītā. Tā pat nekas nav minēts, ka ātrums jānomet līdz noteiktiem km/h.

Kaut arī mana komanda (Sauber) no šī soda ir ieguvēja, šādu F1 atlikušās sezonas popularizēšanu neatbalstu.

p.s. ja kko neskaidri pateicu, vainojiet Tērvetnieku...

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 22:44, pirms 17 gadiem
johnnis rakstīja: to Hose

Kas tas par jocīgu terminu pārformējās? Klau tev vadītāja tiesības tiesības ir? Ja ir paņem kādu pazīstamu keksu un pēc kubatūras, svara līdzīgas mašīnas. Tad pamēģini otru mašīnu paātrinoties palaist garām un tad ātri nokļūt priekšā. NEKAS NESANĀKS!! Labāk skaties atkārtojumu drusku tālāk kā ""pārpratuma čempions"" bremzējot savu mašīnu nesavāc un uz tā rēķina arī pozīciju zaudē.Pat slipstrīmu šobrīd F1 nevar izmantot, jo tā vienkārši nav. lai man LH nepatīk, tomēr šoreiz keks visu izdarīja ļoti labi. Apelācijā ies karsti!


Nu bet viņš jau uzsāka apdzīšanas manevru, kad raikonens vēl nebija paspējis piebraukt priekšā!

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:48, pirms 17 gadiem
Hose,es jau nesaku ka ferari lobe masu.. Eklstons gan nesen izteica savu viedokli par kimi.. Kādu- mēs visi atceramies..
nu jaa,skēle ir labs spēlētājs,loti labs.Bet nevar taču atstat melno darbu citiem,pats atnakt tikai uz čempi.. Tu taču redzi kā jamokas kvalifikacijas speles.. Varbūt ar viņu būtu vieglak?!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 22:51, pirms 17 gadiem
Rakstu vēlreiz. LH man ir mazāk simpātisks kā KR. Bet pagājušajā sezonā tikai LH mazā pieredze(pat podziņu spaidīšanā) liedza kļūt par pimo debitantu-čempionu.Bet tā kā F1 sekoju līdzi ūūūū'cik gadus, tad KR ir visas karjeras laikā izcēlies ar stulbiem lēmumiem un nepārdomātu rīcību.
Un kā izskatā, tad bez pilnvērtīgas TC ,čempionam galīgi viss iet greizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:53, pirms 17 gadiem
Krokodils,
Noskaties vēlreiz! LH ir tieši aiz KR formulas! Ko tad LH vēl vajadzēja apstāties????

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:54, pirms 17 gadiem
Un ko tad tu domaji,ka es kaa liela dala citu kimi "fanu" parmetisos uz masas pusi?No manis neviens to nekad nesagaidis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:58, pirms 17 gadiem
Johni,es ari skatos f1 visu kimi laiku,tadas ricibas no vina neatceros.. Taa nebija tc vaina,kimi jau karjeras sakuma brauca bez taas.. Pirmais debitants cempions ja nemaldos bija fanhio,jo tai gada visi bija debitanti

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 22:58, pirms 17 gadiem
mega speci

ejat guleet un gaidiet ko teikts parejie shaja sakaraa

     [+] [-]

, 2008-09-07 22:59, pirms 17 gadiem
Nu vismaz par riepam tu doma tāpat kaa es

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 23:00, pirms 17 gadiem
evija_kmr rakstīja: Pirmais debitants cempions ja nemaldos bija fanhio,jo tai gada visi bija debitanti


Labs

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:01, pirms 17 gadiem
njaa stulbie ferari nemaak zaudeet ar godu mljin nu nedos shogad uzvareet maclaren
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:03, pirms 17 gadiem
evija_kmr rakstīja: Arenas,brazilis ir vainigs!Kimi nekad nav negodigi lobets,brazilis gan

Massu lobe schumis un pec vina nesenajam uzvaraam ferrari pashi sapratushi ka Massa var buut 1 numurs, nav jau taa ka man nepatik Raiko, es ka neka par vinu fanoju ;D

     [+] [-]

, 2008-09-07 23:05, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Man gan labāk patika Šumahera ēra un kāpēc gan viņš nevarēja kā Sainzs WRC braukt līdz 47 gadu vecumam??

Ja vot vinsh vel lielaku intrigu ieviestu

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 23:06, pirms 17 gadiem
njaa un tas ka kimi ar peec tam nogrieza trasi par to jau nekaads sods nau vaine ??? nu pareizi tas lohs jau netika kliidz sacensiibu galam un sasita formulu ieteiktu macclaren pieprasiit 10 poziiciju sodu raikonenam naakamajaa saciikstee

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:10, pirms 17 gadiem
Labi,viss.Gaidisim moncu un ceresim lai kimi uzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-09-07 23:11, pirms 17 gadiem
hose
Drusciņ bezjēdzīgi turpināt šo diskusiju, jo vienkārši esam dažādās svara kategorijās.Man ir bez astītes 20 gadu vadītāja tiesības, plus divi gadi bērnībā nobraukti ar reālu kartingu. 2. sporta klase padomju laikos.
pamēģini kaut ar tiem pašiem īres kartiem veikt eksperimentu, ko ieteicu un sapratīsi, ka nevar formāli kādu palaist garām. Ja esi priekšā, tad visas kārtis tavās rokās.Izmanto ātrumu vai sedzies. Dari da jebko! KR to nespēja. Vēl vairāk viņam bija vēl viena iespēja un tā beidzās ar sienu.
Paskaties sākot no 2m 48 sek. LH malacis. Reakcija super!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:12, pirms 17 gadiem
Starp citu vel 5 posmi un vel var kkas mainities tapec go ferrari !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:14, pirms 17 gadiem
Aa un vel!Prieks par toro roso

  +3 [+] [-]

, 2008-09-07 23:15, pirms 17 gadiem
Njā, Ferrari trasē uzvarēt nevar, tādēļ ķerās pie citām metodēm...
Slēpts komentārs: Rolands1111

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:16, pirms 17 gadiem
Vispār ja sākam tā pamatīgi piekasīties, tad KR pēcstarta brauciens pa asfaltēto drošibas joslu arī nekas labs nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 23:22, pirms 17 gadiem
Tjipa ab,kimi nenoisinaja,vins pagarinaja!Tas ir atlauts.Army,ta nav pareiza attieksme.Ja fano par kimi,tad esi par vinu lidz sezonas pedejam metram,nevis atdod titulu uzreiz luisam.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:22, pirms 17 gadiem
Vēlreiz pārskatīju gan KR sacenes sākumu, gan LH manevru. Abās epizodēs piloti apzināti nepalika trasē, bet izvēlējās paātrināties caur drošības joslu. ja tiek sodīts LH , KR arī jāsaņem sods.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-07 23:23, pirms 17 gadiem
tiko palasīju vācu komentārus un tur cilvēki uzdod jautājumu, kāpēc piemēram Hamiltonam ar nevarēja iedot 10000 Euro naudas sodu kā iepriekšējā posmā Massam? a vot tāpēc, ka FIA tgd strādā Žans Tods...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:23, pirms 17 gadiem
Johni,velreiz saku.Pa armalu taa neskaitas saisinasana!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:25, pirms 17 gadiem
Jaa,iedod kimi 25 sekunzu sodu ja nopietni,pirmkart kimi sodu nav pelnijis,otrkart pat ja butu,vins sodu nedabutu jo ir ferari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-07 23:29, pirms 17 gadiem
evija_kmr rakstīja: Johni,velreiz saku.Pa armalu taa neskaitas saisinasana!!!

Tājā līkumā tā ir ārmala un daudz brīvas vietas paātrinājumam, bet nākamajam līkumam, gan lēzenam tā jau ir iekšmala.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 23:30, pirms 17 gadiem
Besī luisa fani kimi noliceji.. Bet luiss jau pie ta nav vainigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:32, pirms 17 gadiem
Bet vins jau nevienam tādā veidā garām nepabrauca.Citadak jau var slidet ara no trases cik uziet.Brazili vins apdzina jau velak.

     [+] [-]

, 2008-09-07 23:35, pirms 17 gadiem
iekšmala vai ārmala, tam nav nozīmes. pēc tam Hamiltons palaida Raikonenu garām. nekur nav teikts, ka pēc palaišanas viņš atkal nevarētu apdzīt. turklāt, pēc tam Hamiltons lietū izslīdēja no trases un Raikonens tika garām, bet pēc tam pats sagriezās trasē. tā kā t.s. noīsināšana pilnīgi neko neizšķīra.

šitas viss sviests pēc sacensībām ir kārtējais pierādījums, ka FIA joprojām danco pēc ferrari stabules, un tas ir pretīgi.

  +7 [+] [-]

, 2008-09-07 23:37, pirms 17 gadiem
FIA = Ferrari Interes Association

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:37, pirms 17 gadiem
Labs. Žēl, ka Kimi nefinišēja.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:40, pirms 17 gadiem
Hose,
Klau nu vēlreiz! Nu paņem rīt(ja nav uz skolu jāiet) kaut divus divriteņus. Uz viena uzkāp pats un otru iedo spēkos līdzīgam. Palaid ""formāli"" otru riteni garām pilnā koksā minoties, kas tā jau būs grūti izdarāms , jo būs ātrums jānomet un tad pamēģini viņu apdzīt!Gribu redzēt, kas tev sanāks(nesanāks).
Mēģini saprast!!!Autosportā nav formālas garām palaišanas! Palaidi un viss.Neiens ar mērlenti un hronometru nemērīs cik tu esi palaidis pretinieku garām.
P.S.
Man gan ir aizdomas, ka sods ir tieši par līkuma nogriešanu, jo pavērojot epizodi , var redzēt , ka LH bija iespēja palikt trasē, kas arī bija tiešām formāls soda uzlikšanas iemesls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-07 23:43, pirms 17 gadiem
Ņā,
FIA darīs visu, lai Ferarri uzvarētu. Zinu, ka tūdaļ saņemšu daudz mīnusiņu, bet neesmu arī nekāds McLaren vai Hamiltona fans. Esmu tieši BMW Sauber fans, kuram būtu jāpriecājas par Heidfelda 2. vietu, bet domāju, ka šis sods ir netaisns. Hamiltons neko nepārkāpa. Viņu Raikonens izspieda no trases, un atgriežoties no tās, viņš uz mirkli arī palaida priekšā Raikonenu, un pēctam atkal viņu apdzina. Viņš aizvadīja fantastisku sacīksti, drīzāk sodu jāuzliek būtu Raikonenam par braukt nemācēšanu!

     [+] [-]

, 2008-09-07 23:47, pirms 17 gadiem
evija_kmr rakstīja: Bet vins jau nevienam tādā veidā garām nepabrauca.Citadak jau var slidet ara no trases cik uziet.Brazili vins apdzina jau velak.

Jā bet KR FM starta pozīciju tajā mirklī bija zaudējis un viņam faktiski bija jāsabremzējas , tad būtu sanācis tas pats, kas HK, atkritiens par daudzām vietām.Vispār jau par to ārā slīdēšanu arī ir punkts, kas paredz braucēja noņemšanu no trases, ja tas sāk atkārtoties regulāri.

     [+] [-]

, 2008-09-07 23:51, pirms 17 gadiem
da ko jūs te ņematies galvanais ka Masa vinēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-07 23:52, pirms 17 gadiem
Labi viss . Atslēdzos no disputa. Palieku pie tā, ka sods iedots par to, ka LH nepalika pirms kreisā līkuma trasē, kaut varēja palikt un izbrauca caur dj.Ar KR palaišanu vai nepalaišanu tur nav nekāda sakara. Vismaz angliskais soda formulējums manu pieņēmumu apstiprina.Ar labu nakti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-08 00:00, pirms 17 gadiem
spaineta rakstīja: mrPO necepies, viss ir tā, kā tam ir jābūt es visu sacīksti cerēju, ka hamiltonam formulai dzinējs nokūpēs, žēl nenokūpēja, bet saņema sodu vismaz un bija arī par ko, jo tas cirvis iedomājās, ka varēs īsināt trasi. un labi vismaz, ka šādas beiga, ka saņem sodu
Žēl gan Kimi, bet nu viņš arī mazliet cirvis ir, ka nemāk braukt uz slapjas trases

tas ka tu pa ferrari nenozimee ka tev taisniba rune te ir par kko citu

     [+] [-]

, 2008-09-08 00:04, pirms 17 gadiem
masa buus čempions un miers!!!

     [+] [-]

, 2008-09-08 00:05, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Mans galīgais secinājums (par "tanti un riteņiem" ):
Ja Hemiltons pēc trases saīsināšanas būtu palaidis garām Kimi un vismaz nedaudz vairāk nometis ātrumu, parādot, ka viņš atdod priekšrocību somam, tad sodu viņš noteikti nesaņemtu (manā skatījumā).


piekriitu!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-08 00:12, pirms 17 gadiem
expert_dzinis rakstīja: masa buus čempions un miers!!!

viņam nav lemts, tāpat, kā tas bija Irvainam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-08 00:18, pirms 17 gadiem
Ferrari jau savādāk nemāk uzvarēt!!!!
Nīkuļi!!!

     [+] [-]

, 2008-09-08 00:38, pirms 17 gadiem
Masu ar Irvainu jau nu gan nevar salīdzināt. Tās ir citas spēles.
Labi vēl, ka Hamiltonam iedeva PELNĪTU sodu, no kura gan viņš būtu varējis izvairīties, ja pēc līkuma nogriešanas nebūtu uzreiz iesēdies Kimi astē un jau taisnē gājis uz apdzīšanu. Tur brits pats vainīgs. Žēl tikai, ka Kimi tā nepaveicās, derēja viņam šoreiz būt mazliet aukstasinīgākam...
Nekas, lai šoreiz vinnē Masa, šoreiz es par viņu, bet būšu par Kimi nākamajā gadā!!!
P.S. Ja nu notiek brīnums... - bet par to var rakstīt tikai vēlā rudenī.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-08 01:03, pirms 17 gadiem
nu, vai zini, tie tiesneši ir vai nu akli, vai nu stulbi, vai, nu viss kopā!

  +4 [+] [-]

, 2008-09-08 01:33, pirms 17 gadiem
drusku novirzīšos no topika, bet žēl, ka mums nav šādi komentētāji kā te video, džeks aktīvi visu komentē un apraksta izdarītos manevrus zin katru niansi...mūsējie parasti tādā čilla pie tējas, stāsta par formulas vēsturi un tikai tad, kad notiek tiešām kāda aktīva apdzīšana tad saskurinās, lai pievērstos sacīkstei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-08 08:01, pirms 17 gadiem
Šis sods tik kārtējo reizi apliecina to, ka ferrari joprojām nav spējīgi uzvarēt trasē!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-08 08:19, pirms 17 gadiem
galvenais ,ka gonka bija saistoša ,kabinetu spēlītes nekad nav godīgas...

  -2 [+] [-]

, 2008-09-08 08:25, pirms 17 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Štoļi Hamiltonam atņems kausu?!?
VNK pienāks klāt izraus no rokām un iedos Masam???



cik atceros kaa bija ar kimi 2003 gadaa, kad sim atneema uzvaru peec sausmiigas avaarijas, neatceros kas tas bij par GP bet uzvaru atdeva fisikellam.....nu tagad arii vajadzeetu taa dariit

  -4 [+] [-]

, 2008-09-08 08:28, pirms 17 gadiem
skatos atkal un atkal startu un asaras naak....tik skaists saakums un taadas beigas
sitat mani nost, bet kim ibij pelniijis uzvareet....viss bija tik tuvu

     [+] [-]

, 2008-09-08 09:00, pirms 17 gadiem
Neieredzu to nopisto ferrari!!! Nekad vini nevar normaali vinneet,miikstie!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-08 09:01, pirms 17 gadiem
mclaren esot vakar petijusi telemetrijas datus un iesniegusi apelaciju par so gadijumu un versisies nevies pie tiesnesiem, bet tiesa

     [+] [-]

, 2008-09-08 09:08, pirms 17 gadiem
Hamilton explained: "I was accelerating so that I didn't lose too much ground because I thought that would be unfair''

"I didn't want to wait until he'd flown past because we were still racing. Eventually I could see him accelerating and I knew, ok, this is alright, so I began to accelerate, but slowly. I don't believe I was full throttle, I was waiting for him to accelerate past which he did."

"That was a great fight and I don't think there was anything wrong there.

What more could I do? I don't know what more I could have done. This is motor racing and if there's a penalty, then there's something wrong. But you know what they're like, so we will see..."

     [+] [-]

, 2008-09-08 09:09, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: mclaren esot vakar petijusi telemetrijas datus un iesniegusi apelaciju par so gadijumu un versisies nevies pie tiesnesiem, bet tiesa

Nu ja tiesneši arī lobē Farrari

  -1 [+] [-]

, 2008-09-08 09:22, pirms 17 gadiem
es juutu ka veel buus
beigas buus iista nervu beigsana gabn mums, gan siem arii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-08 09:35, pirms 17 gadiem
izbraukt cauri boksiem arii buutu ap taam 25s ja ne veel ilgaak, mees tacu zinaam kaadas ir hama attieciibas ar boksu celinu lietus laikaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-08 10:54, pirms 17 gadiem
njam_njam rakstīja: Atnema tapec, ka toreiz Fisikella apdzina Kimi 5 vai vai 6 aplus pirms Alonso drausmigas avarijas, kuras del saciksti partrauca un ir tads likums - ja sacikste tiek partaukta tad pilotiem ieskaita to rezultatu kads bija 3 aplus pirms sacikstes beigam. FIA kaut ko sajauca un piedestala pirma pakapiena staveja Kimi, bet paris dienas velak uzvaru pieskira Fisikellam.
Viss ir godigi, jo Ferari gribeja kartejo uzvaru caur tiesnesiem.
Vel viens stulbums... kad Sumahers izslideja no trases Monza laikam... itka ir tads likums, ka ja izsliid un vairs netiek atpakal trase tad nedrikst palidzet...toreiz trases darbinieki izstuma Sumahera Ferari...toreiz finiseja 6'tais un ta ari atstaja Sumahera rezultatu, lai gan vajadzeja anulet...AIZDOMIGI !!!!


es saprotu! kimi vajadzeeja kaartiigi avareet lai paartrauc gonku un kas tad pirms 3 apliem mums bija liideris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-08 12:32, pirms 17 gadiem
Raikonens izstājās pats un tās ir viņa problēmas, ka nespēj noturēties lietainā trasē. Hamiltona sodīšana ir nepamatota, jo Massa šajā sacīkstē uzvaru nebija pelnījis.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-08 12:35, pirms 17 gadiem
njam_njam rakstīja: LOL tu redzeji kaut kur sarkanos karogus ?



es tacu saku, ka ja buutu pamatiiga avaarija tad noteikti paartrauktu un uzvareetaajks buutu kimi

  -1 [+] [-]

, 2008-09-08 12:39, pirms 17 gadiem
To nēģeri vispār vajadzēja diskvalificēt,izsita Raiko Kiminenu no sacīkstes.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-08 12:53, pirms 17 gadiem
jj11 rakstīja: To nēģeri vispār vajadzēja diskvalificēt,izsita Raiko Kiminenu no sacīkstes.


un viņs to ar voodoo lellītes palīdzību vai vienkāršu domu spēku izdarīja? varēji vēl pateikt, ka Luiss kadu trako āfrikāņu deju nodejoja un tādā veidā lietu izsauca

     [+] [-]

, 2008-09-08 13:01, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: johnnis,

Primkārt, man ir gandrīz 24 gadi.
Otrkārt, es šaubos vai Hemiltons ātrumu nometa tik ļoti, lai pilnībā dotu Kimi priekšrocību (kas bija jādara, lai nesaņemtu sodu). Nekādi eksperimenti nav vajadzīgi, jo mēs spriežam tikai pēc trasē redzētā (šaubos, ka kāds no mums ir pilotējis pirmo formulu, kas galīgi nav tas pats, kas kratings vai kur nu vēl vieglais auto). Es jau teicu, ka nenoliedzu Kimi "kļūdu" pēc apdzīšanas manevra pēc pagrieziena, bet tam arī nebija nozīmes, jo Hemiltonam bija pilnībā jāpalaiž soms priekšā, lai tiesneši nevarētu piesieties. Viņš situāciju savā labā izmantoja nekavējoties, kas arī ļāva tiesnešiem pieļaut varbūtību, ja Luiss somu palaida garām tikai "formāli", saglabājot ātrumu un izmantojot soma "kļūdu". Kā lēma tiesneši, mēs jau zinām.
Sods sekoja tieši tāpēc, ka Hemiltons ieguva pārsvaru, nogriežot līkumu, bet pēc tam to pilnībā neatdeva.
Iespēja palikt trasē gan jau Luisam bija, bet viņš izvēlējās cīnīties līdz galam.


stilīgs džeks, Hose, Tu esi. ...pieļauju, ka dzejoļu rakstīšana Tev padodas lieliski, bet fizikas stundas gan skolā esi pamatīgi bastojis. ...interesanti, kā var palaist garām "formāli", nesamazinot ātrumu, jeb garām braucējam to nepalielinot? kā Tev liekas, vai ir iespējams ar ātrumu 100 km/h pabraukt garām kādam, kas brauc ar ātrumu 120 km/h. No Tevis saprotu, kas ir!

...vecozēn, nav pat svarīgas Johnnisa piesauktās iemaņas kartinga vadīšanā. pietiktu ar elementārām zināšanām fizikā, lai tā nespītētos un atzītu, ka Hamiltons PALAIDA garām Raikonenu un no šīm pozīcijām konkrētais gadījums ir pilnīgi tīrs. Cita lieta par to iespējamo palikšanu trasē tajā līkumā. varbūt tiešām bija iespējams palikt trasē, tur nu gan ar fizikas zināšanām par maz un par to nu lai spriež godīgie soģi.

     [+] [-]

, 2008-09-08 14:48, pirms 17 gadiem
Tanabe rakstīja: stilīgs džeks, Hose, Tu esi. ...pieļauju, ka dzejoļu rakstīšana Tev padodas lieliski, bet fizikas stundas gan skolā esi pamatīgi bastojis. ...interesanti, kā var palaist garām "formāli", nesamazinot ātrumu, jeb garām braucējam to nepalielinot? kā Tev liekas, vai ir iespējams ar ātrumu 100 km/h pabraukt garām kādam, kas brauc ar ātrumu 120 km/h. No Tevis saprotu, kas ir!

Ir arī, tu runā par taisnu braukšanu...SPA taisne nemaz nav taisna un nemaz nav līdzena. Kimi brauca ar līkumu garām Hamiltonam, Hamis pa taisno, tiklīdz Kimi iegrieza priekšā hamim viņš zaudēja ātrumu un hamis ieguva priekšrocību ātrumā ko vēlāk izmantoja,+ vēl noteikums par traektorijas mainu tapēc es uzskatu ka sods ir pelnīts. Tev ir jāpalaiz garām, nevis vinam tevi jāapbrauc.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-08 21:48, pirms 17 gadiem
masa rulē hamiltons pirž