Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Pirmajos treniņos Šlēgelmilham 11. ātrākais laiks

Pirmajos treniņos Šlēgelmilham 11. ātrākais laiks
Haralds Šlēgelmilhs pirms starta
Foto: Susanne Roßbach

Šodien Nīderlandē, Zandvortas trasē, tika aizvadīti pirmie "Porsche Carrera Cup Deutschland 2010" čempionāta sestā posma treniņbraucieni, kuros 11. rezultātu uzrādīja 22 gadus vecais latviešu autosportists Haralds Šlēgelmilhs.

Aizvadītajā nedēļas nogalē slavenajā Nirburgringas trasē tika aizvadīts "Porsche Carrera Cup Deutschland 2010" čempionāta piektais posms, kurā Šlēgelmilhs, startējis no devītās pozīcijas, izcīnīja astoto vietu.

Šī trase latviešu braucējam nav tik labi zināma, kā citas trases, taču Šlēgelmilhs arī šeit savā karjerā ir braucis. Vēl 2007. gadā viņš šeit startēja F3 EuroSeries sacensībās, kad pirmajā braucienā izstājās, bet otrajā spēja izcīnīt astoto vietu. Šī ir ļoti sena un slavena trase. Šī trase tika uzcelta 1949. gadā un kopš tā laika šeit 30 reizes ir notikušas F1 sacīkstes. Pie uzvarām šajā trasē ir tikuši tādi braucēji kā Džims Klarks, Alēns Prosts, Džekijs Stjuarts, Nikijs Lauda un citi.

Lai arī šis ir Šlēgelmilha debijas gads šajā čempionātā, viņu slavē gan sacīkšu komentētāji, gan arī pats ''Konrad Motorsport'' īpašnieks. Zināms, ka Haraldam jau piedāvāts līgums nākamajā sezonā startēt līdzīgā čempionātā, kur par pamatu tiks izmantotas jaunā modeļa ''Mercedes-Benz SLS'' sacīkšu mašīnas. ''Konrad Motorsport'' jau ir pieteikušies šim čempionātam, taču Šlēgelmilhs pagaidām apstiprinošu atbildi nav sniedzis, jo joprojām notiek darbs pie tā, lai karjeru sportists varētu turpināt formulās.

Nesen sarunā ar Sportacentrs.com Haralds atzina, ka vēl neko oficiāli negrib teikt, taču drīz mēs varētu uzzināt patīkamus jaunumus saistībā par sportista nākamo sezonu, un arī Haralda balsī varēja dzirdēt, ka tas varētu būt kaut kas labs.

Taču šobrīd Haralds ir Nīderlandē, kur tikko kā beidzās pirmie treniņbraucieni, kuros ātrāko laiku uzrādīja Haralda komandas biedrs Niks Tendijs, kamēr Haralds, zaudējot komandas biedram 2,8 sekundes, palika 11. vietā. Vēlāk vakarā tiks aizvadīti otrie treniņbraucieni.

Pirmo treniņbraucienu rezultāti

VietaPilotsLaiks
1 .Tandy1:44.899
2 .Alzen+0.626
3 .Armindo+0.651
4 .van Lagen+0.866
5 .Renauer+0.896
6 .Plesse+0.978
7 .Edwards+1.316
8 .Wlazik+1.537
9 .Wendt+1.628
10 .Lukas+1.795
11 .Šlēgelmilhs+2.875
12 .Scholze+2.915
13 .Sigacev+2.955
14 .Maassen+3.121
15 .Engelhart+3.549
16 .Mengesdorf+3.892
17 .Schmid+5.374
18 .Bilinski+8.521
19 .Tielemans+22.479

Izmantotie resursi:
racecam.de - Online magazine about the Porsche...
DELFI Autosports

  -1 [+] [-]

, 2010-08-20 14:52, pirms 14 gadiem
lai vai kura sezona būtu, bet 2.8sek.. vou..
Iedomājieties Hamiltonu pirmajā sezonā zaudējot Alonso tā vai pat Petrovs Kubicam..
Ko tur var muldēt par tām riepām un it sevišķi tagad kad vinjeim ir viena modeļa mašīnas ar vienādu tehnisko nodrošinājumu..

  +1 [+] [-]

, 2010-08-20 14:54, pirms 14 gadiem
P.S. Es Hari nenoniecinu un fanoju par viņu, BET fakti runā paši par sevi.. vnk nepatīk tā f-1 ap viņu.. nu nebūs....

 +18 [+] [-]

, 2010-08-20 14:58, pirms 14 gadiem
kluchux rakstīja: it sevišķi tagad kad vinjeim ir viena modeļa mašīnas ar vienādu tehnisko nodrošinājumu..
Un??? A tev neliekas pats svarīgākais tas, ka daži šajā čempī brauc vairāk nekā 5us gadus, bet viņš knapi 1???
Tas pats kas paņemam, piemēram, Induli Kauliņu un ieliekam F1 ar tādu pašu formulu kā Batonam...Domā viņš 1ajā gadā uzreiz cīnīsies par pirmo trijnieku??
P.S. Haralds vairākas reizes atzinis, ka Porsche un Formula - NAV SALĪDZINĀMAS LIETAS...diena pret nakti...

     [+] [-]

, 2010-08-20 15:09, pirms 14 gadiem
To, ka Haralds nekad nebrauks F-1, zina arī raksta autors. Bet taisnība par pieredzi viņam ir 100%.

Ļoti ceru nākamgad redzēt Haraldu labā, spēcīgā formulu čempionātā.
Starp citu, būtu interesanti pēc pāris gadiem redzēt, ko puisis spēj rallija mašīnā

  +2 [+] [-]

, 2010-08-20 15:22, pirms 14 gadiem
kluchux rakstīja: lai vai kura sezona būtu, bet 2.8sek.. vou..
Iedomājieties Hamiltonu pirmajā sezonā zaudējot Alonso tā vai pat Petrovs Kubicam..
Ko tur var muldēt par tām riepām un it sevišķi tagad kad vinjeim ir viena modeļa mašīnas ar vienādu tehnisko nodrošinājumu..
stulbs tu esi parkapt no formulas uz salonmasinu ir tas pats kas no profesionala florbolista klut par profesionalu hokejistu.
supertalantigajam Montoijam bija nepieciesami 2 gadi lai no formulam parietu uz saloniem un klutu konkuretspejigam, bet citi augstaka limena piloti vispar ta ari nekad nespej pielagoties(R.sumahers). tikpat labi var atrast kadrus, kad loti atri spej adapteties(di resta)
pats gan veljoprojam esmu parliecinats, ka Slegelmilha ista vieta ir Z-amerika, tur tadus ka vins pamana loti atri, bet skaidrs ir tas, ka ja pats Konrad sefs lauj vinam braukt par velti, negrib vinu laist prom un pat par 100 000 nopirka jaunu masinu tad vins redz vina potencialu.

     [+] [-]

, 2010-08-20 15:27, pirms 14 gadiem
twitter.com raksta ka treniņš pārtraukts, tāpēc arī laikam tāda starpība.

  -3 [+] [-]

, 2010-08-20 16:01, pirms 14 gadiem
Gatis Liepiņš rakstīja: Un??? A tev neliekas pats svarīgākais tas, ka daži šajā čempī brauc vairāk nekā 5us gadus, bet viņš knapi 1???
Tas pats kas paņemam, piemēram, Induli Kauliņu un ieliekam F1 ar tādu pašu formulu kā Batonam...Domā viņš 1ajā gadā uzreiz cīnīsies par pirmo trijnieku??
P.S. Haralds vairākas reizes atzinis, ka Porsche un Formula - NAV SALĪDZINĀMAS LIETAS...diena pret nakti...
Nepiekrītu, JO Indulis Kauliņš nav braucis ar formulu tas 1 (varbūt ir,bet tad tik AAE ar īrējamo) un 2 kāpēc tendijs nebrauc f-1? Atšķirība, protams, ka ir bet Hakinens, Alezi, Ralfs utt pierād''ijuši, ka ja māk braukt tad po kur..

  +3 [+] [-]

, 2010-08-20 16:05, pirms 14 gadiem
kluchux rakstīja: Nepiekrītu, JO Indulis Kauliņš nav braucis ar formulu tas 1 (varbūt ir,bet tad tik AAE ar īrējamo) un 2 kāpēc tendijs nebrauc f-1? Atšķirība, protams, ka ir bet Hakinens, Alezi, Ralfs utt pierād''ijuši, ka ja māk braukt tad po kur..
Vnk viņam piķīts pietrūkst. Lai brauktu kaut vai tanī pašā Virgin komandā vajag tādu nieku, kā 8 miljonus USD.
Un katram mājās nemētājas tāda summa

  +1 [+] [-]

, 2010-08-20 16:10, pirms 14 gadiem
kluchux rakstīja: lai vai kura sezona būtu, bet 2.8sek.. vou..
Iedomājieties Hamiltonu pirmajā sezonā zaudējot Alonso tā vai pat Petrovs Kubicam..
Ko tur var muldēt par tām riepām un it sevišķi tagad kad vinjeim ir viena modeļa mašīnas ar vienādu tehnisko nodrošinājumu..
reāli Haralds zaudē Tendijam 0.5-0.8sek aplī, 2.8 sek visticamāk ir dēļ atšķirīgām riepām (nav F-1, kur uz katru izbraucienu trasē bezmaz jauni ripuļi)

     [+] [-]

, 2010-08-20 16:20, pirms 14 gadiem
Ko var stresot, tie ir tikai treniņbraucieni.

     [+] [-]

, 2010-08-20 16:26, pirms 14 gadiem
Nu katram savs viedokis.. Runājot par 8M $ nesaku ka Haris sliktāks par Čenoku vai kaa vinjus tur..

     [+] [-]

, 2010-08-20 16:30, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: stulbs tu esi parkapt no formulas uz salonmasinu ir tas pats kas no profesionala florbolista klut par profesionalu hokejistu.
supertalantigajam Montoijam bija nepieciesami 2 gadi lai no formulam parietu uz saloniem un klutu konkuretspejigam, bet citi augstaka limena piloti vispar ta ari nekad nespej pielagoties(R.sumahers). tikpat labi var atrast kadrus, kad loti atri spej adapteties(di resta)
pats gan veljoprojam esmu parliecinats, ka Slegelmilha ista vieta ir Z-amerika, tur tadus ka vins pamana loti atri, bet skaidrs ir tas, ka ja pats Konrad sefs lauj vinam braukt par velti, negrib vinu laist prom un pat par 100 000 nopirka jaunu masinu tad vins redz vina potencialu.
Varēji jau arī bez pirmajiem 3 vārdiem.. bet pats jau tu piemini tās lietas kas Harī nav, jebšu piekrīti man.. tur tā lieta ka ar jaunu auto preogresa GANDRĪZ nekāda.. un ir piemēri kas labi pārgājūši no viena veida uz otru it sevišķi tevis pieminētajā Z-amerikā..

  -1 [+] [-]

, 2010-08-20 16:38, pirms 14 gadiem
Krisssss rakstīja: reāli Haralds zaudē Tendijam 0.5-0.8sek aplī, 2.8 sek visticamāk ir dēļ atšķirīgām riepām (nav F-1, kur uz katru izbraucienu trasē bezmaz jauni ripuļi)
Kur tu redzi ka rēli viņš tā zaudē??? Nosapņoji? Pilnīgs p... Kad viņš tā zaudēs tad tu varēsi tā teikt.. eksperts atradies..

  +2 [+] [-]

, 2010-08-20 17:00, pirms 14 gadiem
Klukste- carrera-cup. de tur redzami visi treniņi, kval un sacīkstes laiki. Pagājušā Nunburgas posmā Haralds zaudēja tikai 0.25 sek.Tad jau Alzens, kas brauc 3reiz ilgāk par Tendy un zaudē 0.6 sek pilnīgs lūzeris??? Rūpnicas braucējs Massens vēl sekundi aiz Haralda, Delfos varī izlasīt kāpēc tāda atšķirība.
GP2 Haralds cīnijies un braucis pa priekšu gan Čandokam, Sennam, Petrovam, Kobajaši, Buemi, Tungam, Saučekam F3 Grošanam un Hulkenbergam tas taču kaut ko nozīmē???