Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Suzukā pārliecinoši uzvar Fetels

Suzukā pārliecinoši uzvar Fetels
Sebastians Fetels
Foto: AP

Šodien notikušajā F1 Japānas Grand Prix pie uzvaras tika Sebastians Fetels, kurš sacīkšu laikā ne reizi neatdeva līderpozīcijas kādam citam pilotam. Uz goda pjedestāla zemākajiem pakāpieniem kāpa Jarno Trulli un Luiss Hamiltons.

Japānas Grand Prix startā savu pirmo pozīciju veiksmīgi saglabāja Sebastians Fetels. Uz otro pozīciju izdevās pacelties Luisam Hamiltonam, kurš startā tika garām Jarno Trulli. Tālākās pozīcijas saglabāja Haidfelds, Raikonens un Barikello. Pirmajos apļos problēmas bija radušās Markam Vēberam, kurš, startējis no boksu celiņa, pirmo piecu apļu laikā pie mehāniķiem devās vēl trīs reizes. Tikmēr Fetels turpināja atrauties no Hamiltona. Pēc septiņiem apļiem abi līderi brauca trīs sekunžu atstatumā viens no otra.

14 apļa baigās Adrians Zutils mēģināja tikt garām Kovalainenam. "McLaren” pilots nepadevās un aizķēra Zutila formulu, kā dēļ vācietis zaudēja trīs pozīcijas. Kā pirmais no līderiem boksos devās Luiss Hamiltons, trasē atgriežoties septītajā vietā. Jau pēc apļa pie mehāniķiem devās arī Jarno Trulli. Viņš trasē atgriezās uzreiz aiz Hamiltona. 19.apļa beigās boksos devās abi līderi – Fetels un Haidfelds. Fetelam boksu apmeklējuma laikā tika uzpildīts lielāks degvielas daudzums nekā konkurentiem, tomēr vācietis spēja saglabāt savu pirmo pozīciju. Viņam sekoja Rosbergs, kurš vēl nebija devies boksos, Hamiltons, Trulli un Haidfelds.

22.apļa beigās boksos devās arī Rosbergs. Trasē viņš atgriezās aiz Barikello – devītajā vietā. Savus mehāniķus apmeklēja arī Kovalainens. 26.apļa beigās boksos devās Roberts Kubica, tomēr arī viņam bija paredzēta divu pitstopu stratēģija, jo pie mehāniķiem viņš pavadīja tikai nepilnas septiņas sekundes. Turpmākajos apļos ļoti ātrs bija Kimi Raikonens, kurš spēja panākt Niku Haidfeldu, tomēr cīņu nepaspēja uzsākt, jo otro reizi šajās sacīkstēs devās boksos.

Apli pēc Raikonena boksos devās arī Haidfelds. Vācietis pavadīja pārāk ilgu laiku pie mehāniķiem, tādējādi, atgriežoties trasē, nokļuva aiz Kimi Raikonena. Nākamajā aplī boksos devās Hamiltons, zaudējot pozīciju vienīgi Jarno Trulli. 14 apļus pirms sacīkšu beigām pēc jaunām riepām devās Trulli. Mehāniķi paveica lielisku darbu, kā rezultātā Trulli spēja tikt priekšā Hamiltonam, ierindojoties otrajā vietā. Pēc apļa boksos devās arī Fetels, pārliecinoši saglabājot pirmo pozīciju.

Deviņus apļus pirms sacīkšu beigām smagu avāriju piedzīvoja Haime Algersuari. Vienā no trases līkumiem izslīdēja "Toro Rosso” formulas aizmugure, kā rezultātā Algersuari ļoti spēcīgi ietriecās riepu nožogojumā. Ņemot vērā, ka trase tika piemētāta ar atlūzām, tajā devās drošības mašīna. Tajā pašā brīdī boksos devās Niko Rosbergs, atgriežoties trasē piektajā vietā.

Pēc drošības mašīnas došanās boksos pilotu pozīcijas vairs nemainījās, un trešo uzvaru šajā sezonā izcīnīja Sebastians Fetels. Otrajā vietā finišēja Jarno Trulli, bet trešo vietu spēja noturēt Luiss Hamiltons, kuram sekoja Kimi Raikonens un Niko Rosbergs.

Japānas Grand Prix rezultāti

VPilotsKomandaLaiks
1.VettelRed Bull-Renault1h28:20.443
2.TrulliToyota+ 4.877
3.HamiltonMcLaren-Mercedes+ 6.472
4.RaikkonenFerrari+ 7.940
5.RosbergWilliams-Toyota+ 8.793
6.HeidfeldBMW Sauber+ 9.509
7.BarrichelloBrawn-Mercedes+ 10.641
8.ButtonBrawn-Mercedes+ 11.474
9.KubicaBMW Sauber+ 11.777
10.AlonsoRenault+ 13.065
11.KovalainenMcLaren-Mercedes+ 13.735
12.FisichellaFerrari+ 14.596
13.SutilForce India-Mercedes+ 14.959
14.LiuzziForce India-Mercedes+ 15.734
15.NakajimaWilliams-Toyota+ 17.973
16.GrosjeanRenault+ 1 lap
17.WebberRed Bull-Renault+ 2 laps

Nefinišēja

PilotsKomandaAplis
AlguersuariToro Rosso-Ferrari58
BuemiToro Rosso-Ferrari26

Pasaules čempionāta kopvērtējums pilotu ieskaitē

VPilotsPunkti
1.Button85
2.Barrichello71
3.Vettel69
4.Webber51.5
5.Raikkonen45
6.Hamilton43
7.Rosberg34.5
8.Trulli30.5
9.Alonso26
10.Glock24
11.Kovalainen22
12.Massa22
13.Heidfeld15
14.Kubica9
15.Fisichella8
16.Sutil5
17.Buemi3
18.Bourdais2

Konstruktoru kausa kopvērtējums

VKomandaPunkti
1.Brawn-Mercedes156
2.Red Bull-Renault120.5
3.Ferrari67
4.McLaren-Mercedes65
5.Toyota54.5
6.Williams-Toyota34.5
7.Renault26
8.BMW Sauber24
9.Force India-Mercedes13
10.Toro Rosso-Ferrari5

Izmantotie resursi:
autosport.com

 +11 [+] [-]

, 2009-10-04 09:34, pirms 15 gadiem
Nākamie 2 posmi būs interesanti, ja Batons priekšlaicīgi nepasteigsies

  +6 [+] [-]

, 2009-10-04 09:35, pirms 15 gadiem
prieks viss vēl var notikt.

vēbers čalis, finišē pēdējais, taču ātrākais apļa laiks

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 09:35, pirms 15 gadiem
tomēr lietus nebija - boring

 +25 [+] [-]

, 2009-10-04 09:35, pirms 15 gadiem
malacis fettels, parliecinosa uzvara
man patika ka vebers visas sacikstes laika visu laiku bija pedejais, kadas 5 reizes iebrauca boksos un pedeja apli atgadinajaj par sevi panemot atrako apla laiku

  +2 [+] [-]

, 2009-10-04 09:35, pirms 15 gadiem
Njaa... kas pa saciiksti.. zheel ka kubica netika garām batonam...
un kimi hamim...
Apsveicu fetelu.!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 09:36, pirms 15 gadiem
Fetels prot uzvarēt arī bez lietus!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-04 09:37, pirms 15 gadiem
Leons_Dravnieks rakstīja: prieks viss vēl var notikt.

vēbers čalis, finišē pēdējais, taču ātrākais apļa laiks
tas nozīmē, ka bija sačakarējis sacīksti

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 09:38, pirms 15 gadiem
Interesanta sacensiba, vien zel, ka mehaniki pievila Niku.

     [+] [-]

, 2009-10-04 09:40, pirms 15 gadiem
vienmuļa sacīkste... salīdzinoši... izņemot pēdējos apļus un otros boxus. Bet nu Fetels malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-04 09:42, pirms 15 gadiem
well done....kimi

stabila saciikste!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-10-04 09:45, pirms 15 gadiem
Prieks par Fetelu-APSVEICU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 09:47, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Brawn sezonas pirmās puses pārsvars tā arī neizkūst,lai gan skaidrs, ka otrajā pusē Brawn ir ne augstāk kā 4. komanda
Būtu piesprieduši sodu, tad Fetels būtu stabils čempions šogad Bet nu, cerēsim, ka beigās visu kā iepriekšējos gados izteiks viens punkts un par labu Fetelam Gribas lai parauj stieni Brawn

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 09:47, pirms 15 gadiem
Braunw pārsvars turās tikai tapēc, ka pārējās komandas pārmaiņus paspīd ar labiem rezultātiem un sadala punktus savā starpā.

  +6 [+] [-]

, 2009-10-04 09:47, pirms 15 gadiem
Vettelu par čempionu....

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 09:48, pirms 15 gadiem
chr1sT rakstīja: Glock Toyota 15

Gloks tak nestarteeja nemaz...
Kurš tad startēja no 14tās vietas?

  +3 [+] [-]

, 2009-10-04 09:49, pirms 15 gadiem
Malacis Fetels! Jācer uz brīnumu pēdējos posmos, jo viņš titulu tiešām ir pelnījis!!!

PS - Kādam vajadzētu uztaisīt čempionāta kopvērtējumu sākot no sezonas vidusposma (tāpat ziņkārei) - šķiet ka sezonas otrajā pusē titula pretendenti būtu Hamis un Kimi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-04 09:51, pirms 15 gadiem
nu garlaicīga gonka, vienīgais ekšens bija ar zutilu un heiki

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 09:52, pirms 15 gadiem
sacīkste laba, Fetels lieliski nobrauca. žēl, ka Kubica beigās neapdzina Batonu. joprojām ceru, ka Fetels būs čempions! Sarauj

     [+] [-]

, 2009-10-04 09:53, pirms 15 gadiem
chr1sT rakstīja: Fetela leeciens uz piedestaala...kaa SHUUMIM.. !!!! Ehhh... gribu karalja atgieshanos!!!! Bet Fettelam jaauzvar tie nozheelojamie Brawn Gp piloti !!!! Chalis tieshaam atgaadina Shuumi pirmssaakumos...
nevaig salidzinat fettelu ar sumaheru, ne ar sumaheru ne ar sumaheru jauniba, tas tomer vel ir divas dazadas klases. ja fettels ir loti talantigs, bet ari loti nestabils. sumahers savos pirmajos gados F1 bija netikai specigs, bet ari stabils un vienkarsi genials.
fettelam neapsaubami ir iespejas klut par otro F1 cempionu vacieti, bet ir nepieciesams netikai atrums bet ari stabilitate un liela mera ari veiksme. tu vari but izcils pilots bet ir ari jabrauc ar izcilu formulu. sogad red bull un brawn ir vadiba tikai tapec ka sezona nevieksmigi sakas ferrari un mclaren. ir jatrapas istaja vieta un istaja laika.
turklat fettelam nepatik ka vinu salidzina ar sumaheru un sumaheram nepatik ka fettelu salidzina ar vinu. vini abi saka ka fettels ir fettels un sumahers ir sumahers, divi dazadi cilveki. tapat ari hamiltona debijas gada hamiltonu salidzinaja ar sennu un vins teica ka ir priecigs par sadu salidzinajumu, bet vins grib but hamiltons nevis sennas dubultnieks. domaju tadas pasas domas ir ari fettels

     [+] [-]

, 2009-10-04 09:53, pirms 15 gadiem
garlaicigas sacikstes,kā vienmer..visa cīna boksos starp mehiem un kvalifikācijā...
autosports bez apdzišanām...tikai F-1 tā notiek..vienigas apdzisanas pie ziliem karogiem..
skatos tikai dēļ kimi...
kimi uz ralliju ..!!! vai uz NASCAR...!!! kur tiesam redz autosacikstes TRASĒ, nevis boksos un kvalifikācijā...
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-04 09:56, pirms 15 gadiem
sacīkste no sērijas 'nasing spešal'. Ja neskaita pāris mazsvarīgas apdzīšanas un divas autsaideru avārijas, tad nebija nekā īpaša, ko atzīmēt šajā Japānas GP. Saspringumu skatoties šo tv pārraidi varēja radīt vienīgi alus dzeršana un tam sekojošās spiediena izmaiņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 09:57, pirms 15 gadiem
Devilman rakstīja: Malacis Fetels! Jācer uz brīnumu pēdējos posmos, jo viņš titulu tiešām ir pelnījis!!!

PS - Kādam vajadzētu uztaisīt čempionāta kopvērtējumu sākot no sezonas vidusposma (tāpat ziņkārei) - šķiet ka sezonas otrajā pusē titula pretendenti būtu Hamis un Kimi
zinkarei uztaisi pats kopvertejumu no sodienas sacensibam,fui braukasanas pa trasi...un tavs fetels butu cempions...,jo iedomajies,ka tas butu pedejais posms..F-1

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 09:57, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kimi tik un ta ir cempions arii sogad
sandrin, tu veljoprojam nedzivo 2007 gada?

     [+] [-]

, 2009-10-04 09:59, pirms 15 gadiem
varam jau apsveikt Batonu. Redz ko nozīmēja tās uzvaras sezonas pirmajā pusē, tālāk jau var haltūrēt

  -2 [+] [-]

, 2009-10-04 10:00, pirms 15 gadiem
Gaidām Rosbergam sodu
un Brawn GP pēctam nodrošina Konstruktoru kausu un Batona pārsvars ir 17p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 10:02, pirms 15 gadiem
wow, kas par spriedzi, kādi apdzīšanas manevri, tagad esi pirmais, bet pēc pitstopa jau varbūt otrais !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-04 10:03, pirms 15 gadiem
atcerieties visi Malaizijas GP, kad Batonam iedeva vien 5 punktus, kamēr tad Fettels palika uz 0 un Baričello tad atpaliktu vel par 3p vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-04 10:04, pirms 15 gadiem
stulbie tv3. programā bija raxtīts ka sākas 8:50, 9:00 atnācu jau beigas

     [+] [-]

, 2009-10-04 10:09, pirms 15 gadiem
nekā personīga rakstīja: stulbie tv3. programā bija raxtīts ka sākas 8:50, 9:00 atnācu jau beigas
ja nebūtu netīšām netā iečekojis, tad ar būtu gājis uz 9iem.. Hoķis izglāba, no nokavēšanās

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 10:11, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: sandrin, tu veljoprojam nedzivo 2007 gada?
nee bet man vins vienmeer buus mans cempins
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv

     [+] [-]

, 2009-10-04 10:12, pirms 15 gadiem
Vetela 2 uzvaras ir bijušas tikai pilnīgas dominances apstākļos (Japāna un Ķīna). Man vairāk izskatās, ka šis cilvēks šogad ir pārāks tikai tad, kad viņa mašīna ir pārāka.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-04 10:12, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tajaa gadaa no jums visiem es vieniigaa, varbuut veel kaads ticeeja kimim, ka vins var izciiniiti titulu, taapeec mutiiti ciet
varone

  +2 [+] [-]

, 2009-10-04 10:18, pirms 15 gadiem
Fetels un RB pēc labākajiem Šumahera un Ferrari paraugiem, stabila sacīkste, žēl ka tas nav raksturīgs visai sezonai. Vēbers laikam mēnesi uz priekšu šodien izpildija formulas testus, izmēģinājumus un regulējumus Liekas Hamis izejā no otrā pita neizgāja īsti kā vajag, bet laikam tikai man tā likās. Truli malacis turējās līdzi makiem un izmantoja izdevību. Vēl viena šāda sacīkste, kur Batons paliek gandrīz bez punktiem un Fetels uzvar, un beigas būs interesantas.

     [+] [-]

, 2009-10-04 10:18, pirms 15 gadiem
nekā personīga rakstīja: stulbie tv3. programā bija raxtīts ka sākas 8:50, 9:00 atnācu jau beigas
man arī tāds pats aplauziens sanāca. ko tad viņi šitā māna tautu?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 10:19, pirms 15 gadiem
Mjā, aizmirsu vēl pieminēt L-Britāniju, kur arī viņš viens pats vizinājās pa trasi. Visās šijās trijās gonkās viņam bija pole position.
Ar ko Vetels atšķiras no Batona?

  -2 [+] [-]

, 2009-10-04 10:21, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tajaa gadaa no jums visiem es vieniigaa, varbuut veel kaads ticeeja kimim, ka vins var izciiniiti titulu, taapeec mutiiti ciet
es arī ticēju, jo 2 posmus pirms beigām uzliku uz viņu naudu un smuki nopelnīju

     [+] [-]

, 2009-10-04 10:22, pirms 15 gadiem
korratek rakstīja: Mjā, aizmirsu vēl pieminēt L-Britāniju, kur arī viņš viens pats vizinājās pa trasi. Visās šijās trijās gonkās viņam bija pole position.
Ar ko Vetels atšķiras no Batona?
Fettels pa trasi apdzīt nemāk, tā ir viņa un Batona atsķirība, nau jau māksla no PP uzvarēt

     [+] [-]

, 2009-10-04 10:22, pirms 15 gadiem
boring...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 10:25, pirms 15 gadiem
Nereģistrētjies rakstīja: Fettels pa trasi apdzīt nemāk, tā ir viņa un Batona atsķirība, nau jau māksla no PP uzvarēt
Piekrītu.
Tad kāpēc lai mēs tagad nesaukātu Vetelu par lohu tāpat kā Batonu pēc Turcijas GP kā te viens viņu bija nosaucis (turklāt viņa tekstu admini nebija paslēpuši un viņam bija aptuveni 30 plusiņi...)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-04 10:26, pirms 15 gadiem
korratek rakstīja: Piekrītu.
Tad kāpēc lai mēs tagad nesaukātu Vetelu par lohu tāpat kā Batonu pēc Turcijas GP kā te viens viņu bija nosaucis (turklāt viņa tekstu admini nebija paslēpuši un viņam bija aptuveni 30 plusiņi...)?
Fettels tak ir ar LOHS, mazgadīgajam puišelim galva sakāpis, nākoš sezon varēs kulties ierastajās RBR vietās, beigu galā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-04 10:54, pirms 15 gadiem
korratek rakstīja: Mjā, aizmirsu vēl pieminēt L-Britāniju, kur arī viņš viens pats vizinājās pa trasi. Visās šijās trijās gonkās viņam bija pole position.
Ar ko Vetels atšķiras no Batona?
tur jau ta lieta ko es vienmer saku un dabunu 100 minusus. kad fettels saks uzvaret pec smagas cinas tad vins tiesam bus pilntiesigs F1 lielmeistars. visas 4 uzvaras ko fettels ir izcinijis(TV3 komentetaji teica ka 3 no 4 uzvaram, bet patiesiba ir visas 4 uzvaras) ir no pole position kur vieniga startegija ir pirmaja likuma iebraukt pirmajam un tad visu atlikuso saciksti tikai dragat cik jaudas.
tas pierada ka vins patiesam ir atrs bet pierada ari to ka brizos kad vinam nav izdevigaka starta pozicija, tad vins vairs tads meistars.
fettels patiesam ir liels talants, bet tas ka vins spej uzvaret tikai tad kad vinam starta ir visizdevigaka pozicija... tas jau ir vairak melns plekis vina biografija neka kautkas tads ar ko butu jalepojas.

     [+] [-]

, 2009-10-04 10:57, pirms 15 gadiem
tracymc rakstīja: tu vinam kkada milakaaa??
nee, tikai atbalstu so
miilaakaas sim gana arii bez manis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 11:16, pirms 15 gadiem
Brawn ir grūtības ar riepu temperatūru, ja nav karsts laiks - sākot no Silverstonas ( izņēmums bija tikai Monza, kur bija samērā silts )
Arī Brazīlijā īpaši karsts nebūs - droši vien arī uzlīs

  +2 [+] [-]

, 2009-10-04 11:20, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tur jau ta lieta ko es vienmer saku un dabunu 100 minusus. kad fettels saks uzvaret pec smagas cinas tad vins tiesam bus pilntiesigs F1 lielmeistars. visas 4 uzvaras ko fettels ir izcinijis(TV3 komentetaji teica ka 3 no 4 uzvaram, bet patiesiba ir visas 4 uzvaras) ir no pole position kur vieniga startegija ir pirmaja likuma iebraukt pirmajam un tad visu atlikuso saciksti tikai dragat cik jaudas.
tas pierada ka vins patiesam ir atrs bet pierada ari to ka brizos kad vinam nav izdevigaka starta pozicija, tad vins vairs tads meistars.
fettels patiesam ir liels talants, bet tas ka vins spej uzvaret tikai tad kad vinam starta ir visizdevigaka pozicija... tas jau ir vairak melns plekis vina biografija neka kautkas tads ar ko butu jalepojas.
Vetelam šogad ir 3 uzvaras.
Un visas ir identiskas Batona uzvarām. Kāpēc visiem tā patīk Vetels un nepatīk Batons?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-04 11:44, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: tur jau ta lieta ko es vienmer saku un dabunu 100 minusus. kad fettels saks uzvaret pec smagas cinas tad vins tiesam bus pilntiesigs F1 lielmeistars. visas 4 uzvaras ko fettels ir izcinijis(TV3 komentetaji teica ka 3 no 4 uzvaram, bet patiesiba ir visas 4 uzvaras) ir no pole position kur vieniga startegija ir pirmaja likuma iebraukt pirmajam un tad visu atlikuso saciksti tikai dragat cik jaudas.
tas pierada ka vins patiesam ir atrs bet pierada ari to ka brizos kad vinam nav izdevigaka starta pozicija, tad vins vairs tads meistars.
fettels patiesam ir liels talants, bet tas ka vins spej uzvaret tikai tad kad vinam starta ir visizdevigaka pozicija... tas jau ir vairak melns plekis vina biografija neka kautkas tads ar ko butu jalepojas.
ja tā ir taisnība, kāpēc visi nedabūn PP un nevinnē? Es jau nesaku, ka vettelam būtu baigi grūti uzvaras nākušas, bet PP ir daļa no uzvaras.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-04 11:48, pirms 15 gadiem
to sandriņa
Cerams,ka tu tikai savus uzskatus maini kā zeķes ,jo tu esi ĻOTI nekonsekventa attiecībā uz saviem spriedelējumiem par pilotu "varēšanu" !
Atceros vēl pāris posmus atpakaļ tu Fetelu nod..si,pēkšņi viņš esot tomēr labs....
Njā,un tad tu brīnies,ka tevi neņem par pilnu!!!

     [+] [-]

, 2009-10-04 12:02, pirms 15 gadiem
lielākais prieks par Brawn abu pilotu punktiem, kā arī Trulli...

     [+] [-]

, 2009-10-04 12:14, pirms 15 gadiem
korratek rakstīja: Vetelam šogad ir 3 uzvaras.
Un visas ir identiskas Batona uzvarām. Kāpēc visiem tā patīk Vetels un nepatīk Batons?
tris uzvaras sogad, viena pagajusaja gada, kopa cetras uzvaras karjera

     [+] [-]

, 2009-10-04 12:25, pirms 15 gadiem
Kāpēc nekas nav minēts par to, ka Batons praktiski bez piecām minūtēm jau ir čempions?? Tas nav reāli Fetelam divas sacīkstēs izcīnīt 17 punktus, turklāt Batonam tādā gadījumā jāpaliek bez punktiem! Es paredzu, ka Brazīlijā F1 būs jauns čempions!

     [+] [-]

, 2009-10-04 12:44, pirms 15 gadiem
Krokodil - pasaki, cik pietrūka Kimim 2 sacīkstes pirms beigām ?

     [+] [-]

, 2009-10-04 12:52, pirms 15 gadiem
normund rakstīja: Krokodil - pasaki, cik pietrūka Kimim 2 sacīkstes pirms beigām ?
Nē nu labi, bet tas bija daudz savādāk!

     [+] [-]

, 2009-10-04 12:58, pirms 15 gadiem
Batons nav cienīgs būt pirmais, vēl mazāk Vetels, best visu nosacīja dubultdifuzors, kurš iegāza MAC un FER. Tagad viss atkarīgs no laika apstākļiem. Paredzu, ka Barzīlijā būs mākoņi/lietus un temparatūra ap 21C un vinnēs Vetels. Abu Dabi būs karsts un Batons finišēs top5

  -1 [+] [-]

, 2009-10-04 12:59, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāpēc nekas nav minēts par to, ka Batons praktiski bez piecām minūtēm jau ir čempions?? Tas nav reāli Fetelam divas sacīkstēs izcīnīt 17 punktus, turklāt Batonam tādā gadījumā jāpaliek bez punktiem! Es paredzu, ka Brazīlijā F1 būs jauns čempions!
Es gan ceru,ka Brazīlijā vēl nekas nebūs zināms! Būtu labi, ka par godu vietējiem uzvarētu Baričello, otrais Fetels un tad uz Abu Dabi tiktu pārcelta izšķirošā cīņa!!!

Es par apdzīšanām pilnu cīņu līdz pēdējiem metriem

     [+] [-]

, 2009-10-04 13:03, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: zinkarei uztaisi pats kopvertejumu no sodienas sacensibam,fui braukasanas pa trasi...un tavs fetels butu cempions...,jo iedomajies,ka tas butu pedejais posms..F-1
Liela daļa tagad raxta,ka ja sezonas sākumā Brawn nebūtu tāds pārsvars, tad cīņā par titulu joprojām piedalītos arī Fer un Mcl!

Manis pēc lai šogad vinnē Rubens, jo šī , iespējams, viņam ir pēdējā iespēja iegūt titulu, kamēr abiem pārējiem vēl vismaz pāris sezonas priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-04 13:13, pirms 15 gadiem
ja fetels kļūs par Pasaules čempionu,ble es atmetīšu kurīšanu

     [+] [-]

, 2009-10-04 13:14, pirms 15 gadiem
ts tiešām butu fantastiski labi,ja vinjs kļūtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 13:20, pirms 15 gadiem
rēcīgi, Rosbergs viens pats visus williams punktus savācis... un Alonso arī

  +1 [+] [-]

, 2009-10-04 14:44, pirms 15 gadiem
Devilman rakstīja: Malacis Fetels! Jācer uz brīnumu pēdējos posmos, jo viņš titulu tiešām ir pelnījis!!!

PS - Kādam vajadzētu uztaisīt čempionāta kopvērtējumu sākot no sezonas vidusposma (tāpat ziņkārei) - šķiet ka sezonas otrajā pusē titula pretendenti būtu Hamis un Kimi
Bik pabūros, un voalā
Apkopojums sākot ar Vācijas GP

1. Kimi Räikkönen 35
2. Lewis Hamilton 34
3. Rubens Barrichello 30
4. Sebastian Vettel 30
5. Jenson Button 21
6. Nico Rosberg 19
7. Mark Webber 18
8. Heikki Kovalainen 18
9. Fernando Alonso 15
10. Timo Glock 11
11. Jarno Trulli 9
12. Nick Heidfeld 9
13. Giancarlo Fisichella 8
14. Robert Kubica 7
15. Felipe Massa 6
16. Adrian Sutil 5

     [+] [-]

, 2009-10-04 14:56, pirms 15 gadiem
Bet, ja pieskaita arī Lielbritāniju, tad līderis ir Fetels ar 40, otrais ir Bariks ar 36, bet trešais Kimi arī ar 36, bet par vienu uzvaru mazāk. Bet Hamis paliek ceturtais ar 34.

     [+] [-]

, 2009-10-04 15:39, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: Bik pabūros, un voalā
Apkopojums sākot ar Vācijas GP

1. Kimi Räikkönen 35
2. Lewis Hamilton 34
3. Rubens Barrichello 30
4. Sebastian Vettel 30
5. Jenson Button 21
6. Nico Rosberg 19
7. Mark Webber 18
8. Heikki Kovalainen 18
9. Fernando Alonso 15
10. Timo Glock 11
11. Jarno Trulli 9
12. Nick Heidfeld 9
13. Giancarlo Fisichella 8
14. Robert Kubica 7
15. Felipe Massa 6
16. Adrian Sutil 5
PALDIES!!! Virtuālais aliņš no manis

PS - Sandriņai tagad svētki

     [+] [-]

, 2009-10-04 15:56, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: Bik pabūros, un voalā
Apkopojums sākot ar Vācijas GP

1. Kimi Räikkönen 35
2. Lewis Hamilton 34
3. Rubens Barrichello 30
4. Sebastian Vettel 30
5. Jenson Button 21
6. Nico Rosberg 19
7. Mark Webber 18
8. Heikki Kovalainen 18
9. Fernando Alonso 15
10. Timo Glock 11
11. Jarno Trulli 9
12. Nick Heidfeld 9
13. Giancarlo Fisichella 8
14. Robert Kubica 7
15. Felipe Massa 6
16. Adrian Sutil 5
Interesanti! Tas lieku reizi pierāda to, ka šosezon būtībā sezona sadalīta 2 daļās kā 2 čempji 1 sezonas laikā! Brauni sākumā visus paņēma uz izbrīnu, un tagad dzīvo no depozīta procentiem... Tomēr lai vai kā, es šajā situācijā par Batonu. Vecis ilgi gājis uz savu mērķi, daudzreiz viņam neveicies, nu tak lai beidzot šoreiz tiek! Fetels daudz jaunāks, savu titulu vēl sagaidīs.

     [+] [-]

, 2009-10-04 20:21, pirms 15 gadiem
Nākamsezon KIMI + ALONSO sakapās visus...

     [+] [-]

, 2009-10-04 20:59, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: Bik pabūros, un voalā
Apkopojums sākot ar Vācijas GP

1. Kimi Räikkönen 35
2. Lewis Hamilton 34
3. Rubens Barrichello 30
4. Sebastian Vettel 30
5. Jenson Button 21
6. Nico Rosberg 19
7. Mark Webber 18
8. Heikki Kovalainen 18
9. Fernando Alonso 15
10. Timo Glock 11
11. Jarno Trulli 9
12. Nick Heidfeld 9
13. Giancarlo Fisichella 8
14. Robert Kubica 7
15. Felipe Massa 6
16. Adrian Sutil 5
a ko es teicu, kimi ir un buus cempions

     [+] [-]

, 2009-10-05 02:00, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: sandrin, tu veljoprojam nedzivo 2007 gada?
Kimi vislabakais ! Tas ka neveicas nenozime ka vinju aizmirsis lidzjuteji un neparmetisies pie cita elka ka visticamak dari tu !

     [+] [-]

, 2009-10-05 02:02, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: a ko es teicu, kimi ir un buus cempions
pravda