Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1562, Did:0, useCase: 3

CSKA uzvar bullīšos un spēlēs Špenglera kausa finālā

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

CSKA uzvar bullīšos un spēlēs Špenglera kausa finālā
Maskavas CSKA
Foto: AP/Scanpix

Noslēgusies pirmā pusfinālspēle Špenglera kausa izcīņā hokejā, kurā KHL klubs Maskavas CSKA mērojās spēkiem ar turnīra rīkotājiem, "Davos" hokejistiem. Finālists noskaidrojās vien pēcspēles metienu sērijā, kurā pārāki tomēr bija CSKA hokejisti, izcīnot uzvaru spēlē ar rezultātu 5:4.

Špenglera kausa izcīņas titulētākā komanda, "Davos", pusfinālā iekļuva uzreiz pēc grupu turnīra, ar 5:1 sakaujot Vītkovices vienību un Kanādas izlasi, kas pārsvarā sastāv no Eiropā spēlējošajiem hokejistiem (3:2). Tikmēr vienai no šīs KHL sezonas vadošajām komandām, Maskavas CSKA, ceļš līdz pusfinālam, kas bija ceturtais mačs četrās dienās, bija garāks un sarežģītāks. "Armijnieki" pirmajā mačā ar 4:3 uzveica AHL komandu Ročesteras "Americans", bet cīņā par uzvaru grupā izlaida uzvaru pret Kasparu Daugaviņu un Ženēvas "Servette" (3:4 OT). Izšķirošajā cīņā CSKA pretī stājās Vītkovices "Steel", kas tika pieveikta pagarinājumā ar rezultātu 3:2.

Špenglera kausa pusfinālu ar reālu iespēju gūt vārtus jau pēc vienas spēlētas minūtes sāka Oļegs Saprikins, kurš netraucēts, no vārtu priekšas nespēja tajos ieraidīt ripu. Neskatoties uz CSKA aktīvajiem uzbrukumiem, rezultātu atklāja "Davos" hokejisti. Vienā no uzbrukumiem CSKA pieļāva kļūdu laukuma centrā, kas vienatnē uz Maskavas komandas vārtiem ļāva iziet pieredzējušajam Andresam Ambūlam un Enzo Korvī, kurš pēc komandas biedra piespēles guva vārtus - 1:0. Lai atspēlētos CSKA vajadzēja vien dažas minūtes, kad ar precīzu metienu izcēlās Ilari Filipula. Lieliska iespēja atgūt vadību "Davos" vienībai bija 13. minūtē, kad ripa pēc vairākiem metieniem nespēja nokļūt vārtos. Mājinieki turpināja aktīvi uzbrukt, pirmo periodu noslēdzot uz patīkamas nots, kad pēc cīņas vārtu priekšā 2:1 panāca Niklass Danielsons.

Otrajā periodā netika nospēlēta pat pus minūte, kad lielisku solo gājienu skaitliskajā vairākumā veica Aleksandrs Radulovs, raidot ripu vārtu tīklā un atjaunojot līdzsvaru uz rezultāta tablo. Septītajā minūtē uz noraidīto soliņa sēdās uzreiz divi "Davos" hokejisti, bet CSKA šo situāciju ātri sabojāja ar noraidījumu. Arī minimāls vairākums netika realizēts, bet īsi pēc tā savus otros vārtus spēlē guva Radulovs, izvirzot CSKA vadībā - 3:2.
Turpinājumā spēle izlīdzinājās, mājiniekiem ik pa laikam veicot asus pretuzbrukumus. Pēc viena no tiem arī tika gūti vārti, kad Iļju Proskurjakovu ar negaidītu metienu pārspēja Ville Koistinens. Īsi pēc tam Proskurjakovs reabilitējās, divreiz savu komandu glābjot no simtprocentīgaa vārtu zaudējuma. Otro periodu vadībā tomēr noslēdza CSKA, kad nepilnas divas minūtes līdz beigu sirēnai precīzu metienu izdarīja Vladimirs Žarkovs - 4:3.

Trešajā periodā komandas cīnījās līdzīgi, "Davos" hokejistiem meklējot variantus, kā lauzt spēles gaitu un sākumā panākt kaut neizšķirtu. Ar katru minūti mājinieki arvien vairāk domāja par uzbrukumu, bet lielisks vārtos bija Proskurjakovs. Tāpat CSKA tādējādi tika pie vairākiem labiem ātrajiem pretuzbrukumiem, bet nodrošināt uzvaru nespēja. Tas izrādījās liktenīgi divas ar pusi minūtes līdz pamatlaika beigām, kad skaitlisko vairākumu, pielabojot Zdeneka Kutlaka metienu, realizēja Peters Sejna. Atlikušajā laikā rezultāts vairs nemainījās, pamatlaikam noslēdzoties ar rezultātu 4:4.

Pagarinājumā pārliecinošāk laukumā darbojās "Davos" hokejisti, cenšoties izraut uzvaru. Ar mājinieku centieniem šoreiz bija par maz, kas pirmo Špenglera kausa finālistu lika noskaidrot šī turnīra pirmajā pēcspēles metienu sērijā. Tajā CSKA vadībā izvirzīja Radulovs, bet ar trešo piegājienu rezultātu izlīdzināja Reto von Arks. Pēdējais vārds bija Aleksandram Frolovam, kurš ar asu metienu guva vārtus un ieveda CSKA Špenglera kausa finālā - 5:4.

Špenglera kausa izcīņa, Pusfināls

HC "Davos" - CSKA 4:5 (2:1, 1:3, 1:0, 0:0, 0:1)

Vārti: 3:37 Korvī (Ambūls) 1:0, 7:12 Filipula (Radulovs) 1:1, 15:41 Danielsons (Pērsons, Beks) 2:1, 20:19 Radulovs (Rilovs) 2:2, 29:44 Radulovs (Mišarins) 2:3, 34:11 Koistinens 3:3, 38:09 Žarkovs (Jegorševs, Prohorkins) 3:4, 57:25 Sejna (Kutlaks, Ambūls) 4:4, 65:00 Frolovs 4:5
Vārtsargi: Leonardo Dženoni - Iļja Proskurjakovs

Izmantotie resursi:
Home - Spengler Cup DE

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:22, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: SC nodarbojas ar cenzūru ,jo redz nedrīksti vairs cesku nosaukt par koņušņu un krievus par vaņkām ,kāpēc ,tad amerikāņi tiek apsaukāti par amerikosām.
vispār, normāli kakli amerikāņus par pe(i)ndozām saukā :d...Nu, tu jau saproti par kādiem kakliem es runāju

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:22, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šai turnīrā viņi tiešām labi spēlē. Diez kas par vainu kāpēc NLA šai komandai tādi viduvēji rādītāji?
nav motivācijas
špenglerī tomēr ne katru gadu spēlē! neesmu profs šī kausa, bet man liekas tik pāris reizes iepriekš spēlējuši!
NLA ikdienišķš turnīrs katru gadu!

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:23, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Labais! Hi-hi-hi!
Tad labāk rakstīšu-nav starp maniem top spēlētājiem.
Tas nebija nekādā ziņā Tev personīgi domāts, es arī tagad piedomāju pirms lietoju šo vārdu

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:23, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Labais! Hi-hi-hi!
Tad labāk rakstīšu-nav starp maniem top spēlētājiem.
BOOM FM "Suņu Būda" - Artuss Kaimiņš...

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:24, pirms 11 gadiem
Skaists gols.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:24, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=BW3X3YW8knk
Paldies!
Būs jānoskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:26, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Būtu krievu rīkots turnīrs - visi brēktu nebalsī par kolhozu, bet Šveicei tas ir pieņemami, šveices komandas papildinās ar spēlētājiem no citām komandām, viens vārtsargs turnīra laikā spēlē 2 komandās - super!
Ja visas turnīra dalībnieces piekrīt šādiem gājieniem, tad kur problēma?

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:26, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nopietns turnīrs.
Ročesteras vārtsargs Kanādas vārtos.
Uz doto brīdi trešais vārtsargs Bufalo sistēmā, taču spriežot pēc tikko ielaistā gola, Sabres sagaida nopietnas problēmas (ilgtermiņā) vārtsargu jautājumā!

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:28, pirms 11 gadiem
Krizhanek rakstīja: Tas gan neko labu nepasaka par turnīru vai ne
Šodien NLA nav spēļu kārta, tad varēja kaut vai Abišeru pasaukt ja jau nav rezerves vārtsarga.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:29, pirms 11 gadiem
kāds rezultāts ? kā Daugaviņam šodien spēle sokas ?

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 22:30, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja visas turnīra dalībnieces piekrīt šādiem gājieniem, tad kur problēma?
Pilnībā piekrītu,daudzi te taisa kaut kādu traci bez mazākās saprašanas kā vispār tiek veidota ši Kanādas komanda...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 22:31, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šodien NLA nav spēļu kārta, tad varēja kaut vai Abišeru pasaukt ja jau nav rezerves vārtsarga.
Bet viņš jau nav kanādietis,kanādiešiem vajag kanādiešus, ne šveiciešus.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:31, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Uz doto brīdi trešais vārtsargs Bufalo sistēmā, taču spriežot pēc tikko ielaistā gola, Sabres sagaida nopietnas problēmas (ilgtermiņā) vārtsargu jautājumā!
mānīgs priekštats, problēmas ir citām komandām. Sabres ar vārtsargiem vienmēr ir bijis labi! Sabres citas problēmas. Neredzu problēmu Milleru parakstīt vēl uz gadiem 3-5. Otrs Enrūts ar labs.
problēmas ir citām komandām, kas nevar izvēlēties savu pamatvārtsargu un katru gadu lēkā un noslēdz mistiskus līgumus un tad izpērk!
kas ir fermā, mazsvarīgi, tur kontingentu maina katru gadu!

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja visas turnīra dalībnieces piekrīt šādiem gājieniem, tad kur problēma?
Nevaru iedomāties ka kādā nopietnā turnīrā vispār varētu būt tāda iespēja, kur nu vēl piekŗišana.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:37, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nevaru iedomāties ka kādā nopietnā turnīrā vispār varētu būt tāda iespēja, kur nu vēl piekŗišana.
Tādas ir šī turnīra tradīcijas jau no pašiem ši turnīra pirmsākumiem,tad kur ir problēmas? Ja nepārzināt turnīra nolikumu vēsturi ,nevajag uzspust no musas ziloni..Kanādas komandu veido kanādieši kas spelē AHL un Eiropas līgās protams ar kluba piekrišanu un HC Davos tieši uz šī turnīra laiku tiek patiprināta ar Šveices augstakās līgas citu komandu spēlētajiem

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:38, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: mānīgs priekštats, problēmas ir citām komandām. Sabres ar vārtsargiem vienmēr ir bijis labi! Sabres citas problēmas. Neredzu problēmu Milleru parakstīt vēl uz gadiem 3-5. Otrs Enrūts ar labs.
problēmas ir citām komandām, kas nevar izvēlēties savu pamatvārtsargu un katru gadu lēkā un noslēdz mistiskus līgumus un tad izpērk!
kas ir fermā, mazsvarīgi, tur kontingentu maina katru gadu!
Tu to par mūsu abu Flyers, vai ne?
Enrots nav sūdīgs un pašlaik Sabres tikai uz viņu var lūkoties ar skatu nākotnē! Par Milleru, nu nezinu var jau parakstīt uz 3 gadiem taču arī citas komandas viņu gribēs! Un, ja nu kāda piedāvā viņam labu ilgtermiņa līgumu! Ko tad?

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:39, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nevaru iedomāties ka kādā nopietnā turnīrā vispār varētu būt tāda iespēja, kur nu vēl piekŗišana.
Kā jau te tika minēts,tad šī Kanādas izlase pati par sevi tiek interesanti komplektēta, tad nav brīnums,ka viņi drīkstēja paņemt Ročesteras vārtsargu, kurš ir kanādietis.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:39, pirms 11 gadiem
Intriga atjaunojas.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:42, pirms 11 gadiem
Krizhanek rakstīja: Bet viņš jau nav kanādietis,kanādiešiem vajag kanādiešus, ne šveiciešus.
Taisnība, man nez kapēc viņš jau asociējās ar Kanādu.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:43, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Tu to par mūsu abu Flyers, vai ne?
Enrots nav sūdīgs un pašlaik Sabres tikai uz viņu var lūkoties ar skatu nākotnē! Par Milleru, nu nezinu var jau parakstīt uz 3 gadiem taču arī citas komandas viņu gribēs! Un, ja nu kāda piedāvā viņam labu ilgtermiņa līgumu! Ko tad?
īstenībā pofig par Sabres
ja flaijeriem būtu tāda stratēģija vārtsargu jautājumā, kā ir Sabres tikai priecātos! man vairāk tas apbēdina

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 22:44, pirms 11 gadiem
karlitos rakstīja: Tādas ir šī turnīra tradīcijas jau no pašiem ši turnīra pirmsākumiem,tad kur ir problēmas? Ja nepārzināt turnīra nolikumu vēsturi ,nevajag uzspust no musas ziloni..Kanādas komandu veido kanādieši kas spelē AHL un Eiropas līgās protams ar kluba piekrišanu un HC Davos tieši uz šī turnīra laiku tiek patiprināta ar Šveices augstakās līgas citu komandu spēlētajiem
Visi zin tās tradīcijas, Tu laikam nesaprati, viņš jau šajā turnīrā ir spēlējis citā komandā.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:45, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: īstenībā pofig par Sabres
ja flaijeriem būtu tāda stratēģija vārtsargu jautājumā, kā ir Sabres tikai priecātos! man vairāk tas apbēdina
Piekrītu! Brīnos, kā vēl Holmgrēns nav pakārts stabā aiz vienas vietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:51, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Visi zin tās tradīcijas, Tu laikam nesaprati, viņš jau šajā turnīrā ir spēlējis citā komandā.
Nu ja turnīrā ir šāds punkts kas to atļauj,tad ne mums šeit Latvijā pie datora ekrāniem ko gudri spriest Kā rikoties vecākajam turnīram Eiropā,un noteikti parokoties vēstures datos sis noteikti nav vienīgais gadījums labāk baudiet skaisto hokeju

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:52, pirms 11 gadiem
Diez gan stulba situacija bus riit.
Finals sakas 13.00 un neviens no abiem eurosport kanaliem speli neradis LIVE!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-30 22:55, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Būtu krievu rīkots turnīrs - visi brēktu nebalsī par kolhozu, bet Šveicei tas ir pieņemami, šveices komandas papildinās ar spēlētājiem no citām komandām, viens vārtsargs turnīra laikā spēlē 2 komandās - super!
krievi pat nespēj uzrīkot tādu turnīru, tad par ko mēs te vispār runājam. Špengleris un Dzelzsceļa kauss, divi prestižākie turniri Eiropā. Špengleris gan priekšā protama lieta.

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:55, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Neesmu dzirdējis, ka kāds AHL pārstāvis speciāli brauktu palīgā kanādas izlasei.
Iesaku ieskatīties komandas pieteikumā
Team Canada - Spengler Cup EN
un apskatīties cik spēlētaji ir no Eiropas cik no AHL,,,Un kā jau minēju viņi tiek uzaicināti,turklāt viss tiek saskaņots ar klubu vadību lai viņus palaistu uz so turnīru

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:55, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA2 rakstīja: Jau 13-00 un bez LIVE?????
Jā!
17.30 pa eurosportu radis ierakstu!
spenglercup.ch

     [+] [-]

, 2013-12-30 22:56, pirms 11 gadiem
karlitos rakstīja: Nu ja turnīrā ir šāds punkts kas to atļauj,tad ne mums šeit Latvijā pie datora ekrāniem ko gudri spriest Kā rikoties vecākajam turnīram Eiropā,un noteikti parokoties vēstures datos sis noteikti nav vienīgais gadījums labāk baudiet skaisto hokeju
Pofig par punktiem, un hokejs tiešām ir skaists, taču jāpiekrīt Agrim, ka tas tiešām nav smuki, maigi izsakoties (jau izbijušas komandas vārtsarga pieteikšana citas komandas sastāvā)!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 22:56, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: krievi pat nespēj uzrīkot tādu turnīru, tad par ko mēs te vispār runājam. Špengleris un Dzelzsceļa kauss, divi prestižākie turniri Eiropā. Špengleris gan priekšā protama lieta.
špengleris vispār ir vecākais un tradicijām bagātākais turnīrs Nekāds šads tāds sētas turnīrs no 1923 gada vēl neturpinātu eksistēt.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 22:56, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Tapēc, ka plezīra turnīrs un brauciens, tapēc arī piekrīt.
Tu spēj iedomāties, ka tevis piesauktajā FIFA pasaules kausa finālturnīrā kas tāds varētu notikt?
Bērnībā spēlējām "zelta ripā", mums bija tikai viens vārtsargs un tas dabuja traumu, uz pārmaiņām neveiksmīgi vārtos stājās laukuma spēlētāji, nevienam neienāca pat prātā palūgt citai komandai aizdot mums vārtsargu.

     [+] [-]

, 2013-12-30 23:00, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Pofig par punktiem, un hokejs tiešām ir skaists, taču jāpiekrīt Agrim, ka tas tiešām nav smuki, maigi izsakoties (jau izbijušas komandas vārtsarga pieteikšana citas komandas sastāvā)!
Nu sava ziņā nav smuki,bet ja visas puses ir mierā nav mums ko pārmest Lai jau džeks spēlē