Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1562, Did:0, useCase: 3

CSKA uzvar bullīšos un spēlēs Špenglera kausa finālā

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

CSKA uzvar bullīšos un spēlēs Špenglera kausa finālā
Maskavas CSKA
Foto: AP/Scanpix

Noslēgusies pirmā pusfinālspēle Špenglera kausa izcīņā hokejā, kurā KHL klubs Maskavas CSKA mērojās spēkiem ar turnīra rīkotājiem, "Davos" hokejistiem. Finālists noskaidrojās vien pēcspēles metienu sērijā, kurā pārāki tomēr bija CSKA hokejisti, izcīnot uzvaru spēlē ar rezultātu 5:4.

Špenglera kausa izcīņas titulētākā komanda, "Davos", pusfinālā iekļuva uzreiz pēc grupu turnīra, ar 5:1 sakaujot Vītkovices vienību un Kanādas izlasi, kas pārsvarā sastāv no Eiropā spēlējošajiem hokejistiem (3:2). Tikmēr vienai no šīs KHL sezonas vadošajām komandām, Maskavas CSKA, ceļš līdz pusfinālam, kas bija ceturtais mačs četrās dienās, bija garāks un sarežģītāks. "Armijnieki" pirmajā mačā ar 4:3 uzveica AHL komandu Ročesteras "Americans", bet cīņā par uzvaru grupā izlaida uzvaru pret Kasparu Daugaviņu un Ženēvas "Servette" (3:4 OT). Izšķirošajā cīņā CSKA pretī stājās Vītkovices "Steel", kas tika pieveikta pagarinājumā ar rezultātu 3:2.

Špenglera kausa pusfinālu ar reālu iespēju gūt vārtus jau pēc vienas spēlētas minūtes sāka Oļegs Saprikins, kurš netraucēts, no vārtu priekšas nespēja tajos ieraidīt ripu. Neskatoties uz CSKA aktīvajiem uzbrukumiem, rezultātu atklāja "Davos" hokejisti. Vienā no uzbrukumiem CSKA pieļāva kļūdu laukuma centrā, kas vienatnē uz Maskavas komandas vārtiem ļāva iziet pieredzējušajam Andresam Ambūlam un Enzo Korvī, kurš pēc komandas biedra piespēles guva vārtus - 1:0. Lai atspēlētos CSKA vajadzēja vien dažas minūtes, kad ar precīzu metienu izcēlās Ilari Filipula. Lieliska iespēja atgūt vadību "Davos" vienībai bija 13. minūtē, kad ripa pēc vairākiem metieniem nespēja nokļūt vārtos. Mājinieki turpināja aktīvi uzbrukt, pirmo periodu noslēdzot uz patīkamas nots, kad pēc cīņas vārtu priekšā 2:1 panāca Niklass Danielsons.

Otrajā periodā netika nospēlēta pat pus minūte, kad lielisku solo gājienu skaitliskajā vairākumā veica Aleksandrs Radulovs, raidot ripu vārtu tīklā un atjaunojot līdzsvaru uz rezultāta tablo. Septītajā minūtē uz noraidīto soliņa sēdās uzreiz divi "Davos" hokejisti, bet CSKA šo situāciju ātri sabojāja ar noraidījumu. Arī minimāls vairākums netika realizēts, bet īsi pēc tā savus otros vārtus spēlē guva Radulovs, izvirzot CSKA vadībā - 3:2.
Turpinājumā spēle izlīdzinājās, mājiniekiem ik pa laikam veicot asus pretuzbrukumus. Pēc viena no tiem arī tika gūti vārti, kad Iļju Proskurjakovu ar negaidītu metienu pārspēja Ville Koistinens. Īsi pēc tam Proskurjakovs reabilitējās, divreiz savu komandu glābjot no simtprocentīgaa vārtu zaudējuma. Otro periodu vadībā tomēr noslēdza CSKA, kad nepilnas divas minūtes līdz beigu sirēnai precīzu metienu izdarīja Vladimirs Žarkovs - 4:3.

Trešajā periodā komandas cīnījās līdzīgi, "Davos" hokejistiem meklējot variantus, kā lauzt spēles gaitu un sākumā panākt kaut neizšķirtu. Ar katru minūti mājinieki arvien vairāk domāja par uzbrukumu, bet lielisks vārtos bija Proskurjakovs. Tāpat CSKA tādējādi tika pie vairākiem labiem ātrajiem pretuzbrukumiem, bet nodrošināt uzvaru nespēja. Tas izrādījās liktenīgi divas ar pusi minūtes līdz pamatlaika beigām, kad skaitlisko vairākumu, pielabojot Zdeneka Kutlaka metienu, realizēja Peters Sejna. Atlikušajā laikā rezultāts vairs nemainījās, pamatlaikam noslēdzoties ar rezultātu 4:4.

Pagarinājumā pārliecinošāk laukumā darbojās "Davos" hokejisti, cenšoties izraut uzvaru. Ar mājinieku centieniem šoreiz bija par maz, kas pirmo Špenglera kausa finālistu lika noskaidrot šī turnīra pirmajā pēcspēles metienu sērijā. Tajā CSKA vadībā izvirzīja Radulovs, bet ar trešo piegājienu rezultātu izlīdzināja Reto von Arks. Pēdējais vārds bija Aleksandram Frolovam, kurš ar asu metienu guva vārtus un ieveda CSKA Špenglera kausa finālā - 5:4.

Špenglera kausa izcīņa, Pusfināls

HC "Davos" - CSKA 4:5 (2:1, 1:3, 1:0, 0:0, 0:1)

Vārti: 3:37 Korvī (Ambūls) 1:0, 7:12 Filipula (Radulovs) 1:1, 15:41 Danielsons (Pērsons, Beks) 2:1, 20:19 Radulovs (Rilovs) 2:2, 29:44 Radulovs (Mišarins) 2:3, 34:11 Koistinens 3:3, 38:09 Žarkovs (Jegorševs, Prohorkins) 3:4, 57:25 Sejna (Kutlaks, Ambūls) 4:4, 65:00 Frolovs 4:5
Vārtsargi: Leonardo Dženoni - Iļja Proskurjakovs

Izmantotie resursi:
Home - Spengler Cup DE

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:39, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: NAMEJS 9999, 18:51, pirms 1 minūtes

cska spele jau 4 dienu, ar mazu atdevi, bet redz jau finala.
Ja pēc tavām domām spēlētu ar pilnu atdevi,tad nebūtu bijis vajadzīgs spēlēt 4 dienas

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 19:40, pirms 11 gadiem
Nav viņi tik vareni kā izskatās.Ar viņu sastāvu vajadzētu vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 19:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par ko tieši ienāk ziņas pa tiešo?
Par šiem faktiem viss bija rakstīts RU presē.
Un šodien vai rīt S. Fjodorovs izlido uz Detroitu. Par to n-tās reizes tika teikts Eurosport reportāžās no Davosas.
Domāt un pieļaut var daudz ko, bet kur ir patiesība ka tā tiešām ir?
Es runāju par attieksmi pret turnīru, nevis Fjodorovu.

Turnīrs notiek eiropas krutākajā ziemas kūrortā, jāspēlē ir katru dienu un Tu domā šādos apstākļos atrodoties, komandām vakaros notiek nopietna pretinieku analīze, no rītiem treniņi un nekādas izklaides?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-30 19:44, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Ar Tevi strīdēties ir bezjēdzīgi, taču tik daudz, ka Rautakallio atbrīvošanai nebija nekāda sakara ar Špengleru, pat Tev vajadzētu saprast
Es taču nerakstīju,ka tas ir galvenais iemesls.
Viens no iemesliem. Un tā jau ir liela starpība.

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:44, pirms 11 gadiem
Jābūt Daugavai finālā, nevis Žirū brigādei, neizskatās kanādiešu blice tik labi kā citus gadus.Nu ar pagaišo gadu nevar salīdzināt,bija NHL džeki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:45, pirms 11 gadiem
Jirgens Rozenbergs rakstīja: Melna diena Šveices hokejam. CSKA uzvaru var salīdzināt ar jeņķu studentu uzvaru Leikplesidas Olimpiskjos geimos. Bet jāuzteic CSKA, čaļi skrēja, sitās, cīnijās un uzvareja meistarības ziņā krietni spēcīgāku pretinieku. Arī motivacija bija krietni lielāka kā Davosai. Cik dzirdēts, KHL vadība draudeja atņemt punktus KHL ietvaros.
Kas tas par bērnu kometāros, škic uz skolu. Atņemt punktus par spēlēšanu turnīrā. Nu ko vēl var izfantazēt.

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:45, pirms 11 gadiem
Narcisam tikvien kā atlicis ar muti liet kad vairs neko citu nespēj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:48, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Peka intervijā teica, ka uztvēris špengleru, kā plezīra un izklaides braucienu hokejistiem un nekāds vadības uzdevums nav bijis.
Nav brīnums ka vīņa vadībā Rīgas meistari tik slikti spēlēja. Caur un caur neprofesionals treneris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:48, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: esmu jau sen izteicies, nevienam normālam profam nevajag noniecināt turniru kur piedalās, tas ir par Nadeždu pagājušogad!
nopietna attieksme pret jebkuru turnīru ilgtermiņā vienmēr atmaksājas, gan komandai, gan individuāli.
ja negribi tad nepiedalies!
p.s. nekad neesmu teicis, ka kaut kāds turnīrs ir nenozīmīgs, kaut vai tas būtu Liepājas čempis. Bet vienalga atceries, ka neviena līgas vadība, pēc Špenglera kausa netaisa nekādus secinājumus un vēl jo vairāk tam turnīram pakārto savus primāros uzdevumus!
Principā piekrītu visam Tevis uzrakstītam.
Tieši attiecībā uz KHL vadību, tad jāsaka, ka tai pavisam noteikti ir būtisks šīs līgas prestižs. Kādus secinājumus viņi izdara pēc KHL komandu startiem,piemēram, tajā pašā Špenglera kausā grūti pateikt, bet noteikti viņiem ne pārāk patīk,ja komandas startē vāji. Tas nav tikai komandas prestižs,bet arī visas līgas.

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vari jau ironizēt cik vēlies, bet cik tad vispār šobrīd pasaulē ir turnīru, kuros līgas un klubi var samēroties spēkiem.
Tādu principā nav.
Kaut kā man nav nācies dzirdēt/lasīt, ka spēlētāji, kas piedalās Špenglera kausā jebkādā veidā noniecinātu šī turnīra nozīmīgumu. Tā vairāk ir SC lietotāju prerogatīva, jo kā zināms, tad viņi jau vienmēr visu zin labāk par pašiem spēlētājiem un treneriem.
Piekrītu Tavai domai un to salīdzinu ar Cerību kaus.
Un noteikti uzskat špenglera kausu par daudz svarīgāku par cerību kausu (tas tad ja Tu iedomātos kaut ko iebilst). Jebkurš turnīrs ir ļoti vērtīgs tāpēc priecājos ka DR Špenglera kausā dabūja 2 vietu (kas arī nav slikti, bet nesaku ka labi) un Cerību kausā 1 vietu.

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:50, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: cska kartejo reizi apliecina ka ir pasaules specigakas ligas klubs, jo spele 4 dienas pec kartas un ar 40% atdevi tacu joprojam uzvar. devos, bija 2 dienas atputa, un 3 speletaji iznomati no citiem klubiem tacu vienalga uzvar varenais cska. khl klubu speku var tikai apbrinot. labaka liga pasaule
slava partijai un Ļeņinam!

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:50, pirms 11 gadiem
Otra pusfināla spēle būs nemazāk aizraujošāka.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 19:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: un? pie tam tas pagājušosezon!
domā 43gadīgs Fjodorovs daudz atpaliek no 50 gadīga Hova vai 44 Čeliosa, kas burāja pa NHL laukumiem?
Kādā pagājušā sezonā?
Tas viss bija oktobrī,kad CSKA bija savainoti virkne vadošo spēlētāju ar Morozovu priekšgalā.
Es jau nerakstīju,ka viņš nevarētu labi spēlēt arī 44 gadu vecumā. Tā bija atbilde tiem,kuri rakstīja, ka S. Fjodorova piedalīšanās Špenglera kausā parāda CSKA nenopietno attieksmi pret šo turnīru.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 19:53, pirms 11 gadiem
Kaspars Līpiņš rakstīja: Likumsakarīgs rezultāts uzvar stiprākas līgas pārstāvji.
Jā, protams!

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 19:53, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es runāju par attieksmi pret turnīru, nevis Fjodorovu.

Turnīrs notiek eiropas krutākajā ziemas kūrortā, jāspēlē ir katru dienu un Tu domā šādos apstākļos atrodoties, komandām vakaros notiek nopietna pretinieku analīze, no rītiem treniņi un nekādas izklaides?
Es tiešām nezinu no kurienes Tu smelies info,ka CSKA uz Davosu aizbraukuši kā uz plezīru, bet man šāds info nav.

     [+] [-]

, 2013-12-30 19:59, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādā pagājušā sezonā?
Tas viss bija oktobrī,kad CSKA bija savainoti virkne vadošo spēlētāju ar Morozovu priekšgalā.
Es jau nerakstīju,ka viņš nevarētu labi spēlēt arī 44 gadu vecumā. Tā bija atbilde tiem,kuri rakstīja, ka S. Fjodorova piedalīšanās Špenglera kausā parāda CSKA nenopietno attieksmi pret šo turnīru.
vienmēr tādi būs, pie tam pats daudz reiz esi teicis tieši tādus pašus vārdus!
un tie ir - tas nopietni, attieksme ne tā, nav prestiža!
bet vislabākais ir - visa Liepāja par to smejas!
tākā varētu paklusēt par citiem!

     [+] [-]

, 2013-12-30 20:01, pirms 11 gadiem
Kyuhe rakstīja: Visiem CSKA faniem sveiciens svētkos!
Vēl jau fināls jāsagaida, tad jau...

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 20:05, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu Tavai domai un to salīdzinu ar Cerību kaus.
Un noteikti uzskat špenglera kausu par daudz svarīgāku par cerību kausu (tas tad ja Tu iedomātos kaut ko iebilst). Jebkurš turnīrs ir ļoti vērtīgs tāpēc priecājos ka DR Špenglera kausā dabūja 2 vietu (kas arī nav slikti, bet nesaku ka labi) un Cerību kausā 1 vietu.
Ar Cerību kausu viss nav tik vienkārši.
Pirmkārt, šis kauss tika izgudrots kad KHL regulārā sezona jau gāja uz beigām, un klubiem kuri jau bija samierinājušies ar netikšanu KHL Play Off jau bija ļoti grūti saņemties spēlēt par šo kausu. Pat RD spēlētāji pēc izcīnītām uzvarām īpašas prieka emocijas neizrādīja.
Šogad šim kausam būs jau pavisam cits svars, jo komandas,kuras nekvalificēsies Play off jau no sezonas sākumā zin ka būs jācīnās par šo Cerību kausu.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-30 20:05, pirms 11 gadiem
Var teikt tā Fjodorova spēle kausā parāda kāda ir cieņ apret šo kausu un reizē arī attieksme. Var teikt un rakstīt ko grib , bet tāpat ir skaidrs ka katrai komandai pirmā vietā ir savs čempis un Špenglera kauss nu tā kādam svarīgs kādam mazāk, bet pirmā vietā ir savs čempis.
Ledu šajā ķausā neviens negrauzīs kā PO spēlē. Kaut cik nopietnas spēles ir finālā. Tas ir ļoti prestižs turnīrs kuru grib uzvarēy visas komandas , bet ar minmālu spēku patēriņu.

     [+] [-]

, 2013-12-30 20:06, pirms 11 gadiem
Kyuhe rakstīja: Ne jau par šo parodijas turnīru es runāju
Nu par uzvaru pret Neptunas nav ar ko lepoties. Ja tu domā to turnīru.Nezinu kuru vēl.

     [+] [-]

, 2013-12-30 20:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tiešām nezinu no kurienes Tu smelies info,ka CSKA uz Davosu aizbraukuši kā uz plezīru, bet man šāds info nav.
Špenglera kauss, nav nekāds klubu PČ un kā eirosportā komentētājs teica, lielākās pretenzijas pret šo turnīru ir bijušas nevienam citam kā NLA, nafig viņi ar savu turnīleri čakarē čempionāta kalendāru.

Ja tas turnīrs notiktu kaut kur Cīrihes centrā, viņam varētu būt kaut 200 gadu vēsture, uz turieni neviens nebrauktu.

     [+] [-]

, 2013-12-30 20:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar Cerību kausu viss nav tik vienkārši.
Pirmkārt, šis kauss tika izgudrots kad KHL regulārā sezona jau gāja uz beigām, un klubiem kuri jau bija samierinājušies ar netikšanu KHL Play Off jau bija ļoti grūti saņemties spēlēt par šo kausu. Pat RD spēlētāji pēc izcīnītām uzvarām īpašas prieka emocijas neizrādīja.
Šogad šim kausam būs jau pavisam cits svars, jo komandas,kuras nekvalificēsies Play off jau no sezonas sākumā zin ka būs jācīnās par šo Cerību kausu.
Šoreiz jāsaka bez jebkādiem zemtekstiem pilnīgi 100% piekrītu katarm Tavam vārdam.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 20:09, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tiešām nezinu no kurienes Tu smelies info,ka CSKA uz Davosu aizbraukuši kā uz plezīru, bet man šāds info nav.
Es atceros tad, kad mūsējie uz turieni brauca, tad sižetos par komandu tika rādīti priecīgi spēlētāju atpūtas brīži kopā ar ģimenēm, nekādas naprižonkas! Man domāt, ar CSKA un pārējām nešveices komandām ir tieši tāpat!

     [+] [-]

, 2013-12-30 20:10, pirms 11 gadiem
Žēl, ka Davosai drusku pietrūka - trešajā periodā CSKA tikai savā zonā sēdēja.

     [+] [-]

, 2013-12-30 20:10, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Es atceros tad, kad mūsējie uz turieni brauca, tad sižetos par komandu tika rādīti priecīgi spēlētāju atpūtas brīži kopā ar ģimenēm, nekādas naprižonkas! Man domāt, ar CSKA un pārējām nešveices komandām ir tieši tāpat!
Nevarētu teikt, ka nebija atdeves laukumā,ne.?

  -3 [+] [-]

, 2013-12-30 20:10, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vienmēr tādi būs, pie tam pats daudz reiz esi teicis tieši tādus pašus vārdus!
un tie ir - tas nopietni, attieksme ne tā, nav prestiža!
bet vislabākais ir - visa Liepāja par to smejas!
tākā varētu paklusēt par citiem!
Šoreiz Tu visu sabāzi vienā maisā.
Par LM attieksmi pret LČ es zinu kāda bija attieksme komandas iekšienē, bet tieši šai konkrētā gadījumā man ir pamats apšaubīt apgalvojumu,ka CSKA nav nopietna attieksme attieksme, jo diez vai kāds no SC lietotājiem zin CSKA patieso noskaņojumu.
Un tās jau ir divas dažādas lietas.

     [+] [-]

, 2013-12-30 20:11, pirms 11 gadiem
JankS rakstīja: Žēl, ka Davosai drusku pietrūka - trešajā periodā CSKA tikai savā zonā sēdēja.
Gluži manas domas.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-30 20:11, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Es atceros tad, kad mūsējie uz turieni brauca, tad sižetos par komandu tika rādīti priecīgi spēlētāju atpūtas brīži kopā ar ģimenēm, nekādas naprižonkas! Man domāt, ar CSKA un pārējām nešveices komandām ir tieši tāpat!
Ja skatījies, tad pirms bullīšiem ne CSKA, ne DAvos spēlētāju sejās nebija naprežonkas, bet tas nenozīmē, ka viņi negribēja šo spēli uzvarēt!

     [+] [-]

, 2013-12-30 20:12, pirms 11 gadiem
ciska- mūsu laikmeta prāts, gods un sirdsapziņa

  -1 [+] [-]

, 2013-12-30 20:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tiešām nezinu no kurienes Tu smelies info,ka CSKA uz Davosu aizbraukuši kā uz plezīru, bet man šāds info nav.
Varbūt esmu nosapņojis, bet šķiet kaut kur lasiju ka somi un zviedri, maigi izsakoties, uz Špenglera kausu galīgi neraujas.

     [+] [-]

, 2013-12-30 20:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar Cerību kausu viss nav tik vienkārši.
Pirmkārt, šis kauss tika izgudrots kad KHL regulārā sezona jau gāja uz beigām, un klubiem kuri jau bija samierinājušies ar netikšanu KHL Play Off jau bija ļoti grūti saņemties spēlēt par šo kausu. Pat RD spēlētāji pēc izcīnītām uzvarām īpašas prieka emocijas neizrādīja.
Šogad šim kausam būs jau pavisam cits svars, jo komandas,kuras nekvalificēsies Play off jau no sezonas sākumā zin ka būs jācīnās par šo Cerību kausu.
Šosezon Cerību kauss netiks izspēlēts.