Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1562, Did:0, useCase: 3

Karsums un Bičevskis nodrošina "Dinamo" Špenglera kausa finālu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Karsums un Bičevskis nodrošina "Dinamo" Špenglera kausa finālu
"Dinamo" jaunie hokejisti arī šoreiz guva vārtus
Foto: AP/Scanpix

Pateicoties Māra Bičevska debijas vārtiem un Mārtiņa Karsuma diviem rezultatīvākajiem raidījumiem nevienādos sastāvos, Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" šovakar Špenglera kausa pusfinālā ar 4:1 pārspēja Volfsburgas "Grizzly Adams" un nodrošināja vietu turnīra finālā.

Pirmās labās iespējas gūt vārtus bija "Dinamo", kas pēc pārkāpuma pret vārtsargu Krisu Holtu varēja spēlēt vairākumā. Taču neko pārāk bīstamu izveidot neizdevās. Savukārt vienādos sastāvos labā pozīcijā bija Mārtiņš Cipulis, kurš tieši Davosā ar diviem gūtajiem vārtiem pirmajā spēlē pārtrauca savu 41 spēli ilgušo sausuma periodu, bet metiens bija tieši pa vidu vārtiem un problēmas "Grizzly Adams" vārtsargam nesagādāja.

Neizmantojuši savus momentus, rīdzinieki 12. minūtē nonāca iedzinējos – Holts bija nosegts, un Benedikta Kola metiens no zilās līnijas deva vāciešiem vadību ar 1:0. Jāpiezīmē, ka mūsējo vairākuma laikā Volfsburgas vārtu priekša bija tukša un vārtsargam grūtību nebija. Taču rīdzinieki, pirmo reizi turnīrā nokļuvuši zaudētāju lomā, neapjuka un drīz atspēlējās.

Pēc trim minūtēm vārtu priekšā spēlēt aktīvi nekautrējās rīdzinieku ceturtā maiņa, kas tika atalgota – pirmos vārtus "Dinamo" rindās guva 20 gadus vecais uzbrucējs Māris Bičevskis, kurš sāncenšu vārtsargu pārspēja ar viltīgu metienu starp "Grizzly Adams" vārtsarga kājsargiem no neērtā tvēriena.

27. minūtē "Dinamo" beidzot izdevās izvirzīties vadībā – Aināra Podziņa nopelnīto vairākumu pēc teicamas soma Niklasa Luseniusa piespēles vārtu guvumā pārvērta rīdzinieku labākais snaiperis Mārtiņš Karsums. Palīdzīgu roku sniedza arī "Grizzly Adams" vārtsargs, kurš ripu vārtos raidīja pats.

Pēc divām minūtēm atkal nostrādāja identiska saikne, turklāt šoreiz mazākumā. Luseniuss ar teicamu piespēli izdeva Karsumu vienatnē pret sāncenšu vārtsargu, un viņš oponentu burtiski pazemoja – 3:1 "Dinamo" labā. Pirms tam Gints Meija neizmantoja līdzīgu iespēju, vēlāk rezultatīvais Miķelis Rēdlihs trāpīja pa vārtu stabiņu.

Lai gan vāciešiem šī bija ceturtā spēle tikpat dienās, tieši viņi noslēdzošās trešdaļas sākumā bija krietni aktīvāki. Turklāt "Dinamo" spēlēja pavirši, pēc vairākuma nepieskatot no noraidīto soliņa laukumā nākušo Kristofu Hoenleitneru. Kristaps Sotnieks viņu varēja apturēt tikai ar pārkāpuma palīdzību, bet soda metienu veiksmīgi atvairīja Holts.

Vācieši nepadevās, nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, taču vispirms M. Rēdlihs no centra trāpīja pa vārtu stabiņu, bet vēlāk kanādietis Džeimijs Lundmarks bija precīzs tukšajos vārtos – 4:1 "Dinamo" labā un ceļš un Špenglera kausa finālu. Sekundi pirms beigām izcelties varēja arī 19 gadus vecais Ainārs Podziņš, taču viņš soda metienā pēc vārtsarga nomānīšanas meta pāri vārtiem.

Rīt pulksten 13:00 fināls pret mājinieci "Davos", kas šodien ar 4:2 uzvarēja "Vitkovice". Šveicieši turnīrā pēdējo reizi triumfēja 2006. gadā, bet pēdējās trīs sacensībās pārāki bijuši klubi no KHL.

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš – Jēkabs Rēdlihs, Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis – Jānis Andersons; Mārtiņš Karsums – Niklass Luseniuss – Miķelis Rēdlihs, Juris Štāls – Džeimijs Lundmarks – Mārtiņš Cipulis, Roberts Bukarts – Ģirts Ankipāns – Gints Meija, Ainārs Podziņš – Māris Bičevskis – Miks Indrašis

Špenglera kauss, 30. decembris, Davosa (Šveice)

Rīgas "Dinamo" – Volfsburgas "Grizzly Adams" 4:1 (1:1, 2:0, 1:0)

Vārti: 11:57 Kols (Hebšers) 0:1, 14:11 Bičevskis (Podziņš) 1:1, 26:56 Karsums (Luseniuss, Galviņš, vair.) 2:1, 28:50 Karsums (Luseniuss, maz.) 3:1, 59:17 Lundmarks (tukšos vārtos) 4:1
Soda minūtes: 6:8
Vārtsargi: Kriss Holts – Danjars Dšunušovs

Slēpts komentārs: YeTii
Slēpts komentārs: Krokodils

 +27 [+] [-]

, 2011-12-30 23:29, pirms 13 gadiem
bez variantiem Wolfsburga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +50 [+] [-]

, 2011-12-30 23:29, pirms 13 gadiem
Bullītis labais! Čalis ar kameru!

p.s Nu tad par to Špengleru rīt! KHL tradīcija jāturpina!

 +33 [+] [-]

, 2011-12-30 23:29, pirms 13 gadiem
Vācietis raud

 +40 [+] [-]

, 2011-12-30 23:29, pirms 13 gadiem
Varena DEL tiek nolikta pie vietas otro reizi

 +19 [+] [-]

, 2011-12-30 23:29, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai tad fināls jau nebija vakar? Lāči pret Kļavu lapām?
Nedaudz te kads ir dienas aizdzeris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:30, pirms 13 gadiem
turējās jau labi vācieši

 +26 [+] [-]

, 2011-12-30 23:30, pirms 13 gadiem
Vācietis griež vēnas

 +13 [+] [-]

, 2011-12-30 23:30, pirms 13 gadiem
Super8 rakstīja: Tiesneši bija uzpirkti, tapēc Volfsburga zaudēja.
'
Latviešiem nav tik daudz naudas, lai kādu uzpirktu

 +21 [+] [-]

, 2011-12-30 23:30, pirms 13 gadiem
Pret Davosu vajadzēs parādīt labāku hokeju,jo šodien nebija tas labākais!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:30, pirms 13 gadiem
uldissh rakstīja: Nedaudz te kads ir dienas aizdzeris
Ne ne, Pasļedņij vācietis teica, ka fināls esot bijis vakar. Es tā kā nevaru saprast tagad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 23:31, pirms 13 gadiem
Biju gaidījis labāku spēli no Rīgas. Bet uzvara paliek uzvara...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:31, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ne ne, Pasļedņij vācietis teica, ka fināls esot bijis vakar. Es tā kā nevaru saprast tagad.
Un tu viņā klausies Nu zini

 +13 [+] [-]

, 2011-12-30 23:31, pirms 13 gadiem
Ceru, ka Dinamo rīt parādīs savu patieso spēku, šodien spēlēja uz 70%

  +6 [+] [-]

, 2011-12-30 23:31, pirms 13 gadiem
Uz vienas slidas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-12-30 23:31, pirms 13 gadiem
Jācer ka šampanieti dzersim no kausa

  +6 [+] [-]

, 2011-12-30 23:31, pirms 13 gadiem
Mūsējiem ir problēmas ar motivāciju. Tas arī saprotams-iespējams ka citām komandām arī tāpat. Kopumā varētu teikt ka tas ir draudzības turnīrs-uzvar komanda kurai lielāka motivācija, nu meistarībai arī jābūt, bet nu tomēr motivācija šādā turnīrā ļoti lielu lomu spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 23:32, pirms 13 gadiem
Tagad tikai jaiet lidz galam!!! Veiksmi puisiem

 +18 [+] [-]

, 2011-12-30 23:32, pirms 13 gadiem
pret davosu jāspēlē pa pilno

 +28 [+] [-]

, 2011-12-30 23:32, pirms 13 gadiem
Karsuma vārti mazākumā norāva, vārtsargs nabags klupdams krizdams
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:32, pirms 13 gadiem
Ko lai saka, rīt ir jāpaceļ tas Šindeļa kauss virs galvas. Būs vēl viens labs iemesls iedzert šampanieti

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:32, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kepkām prieks un Vācijas vēstniecība šovakar tiks nodemolēta līdz galam! Turās kepkas.

Ādamsi īsti malači. DEL vārds ir iznests pasaulē. Paldies jums par cīņas sparu. Rīt turam īkšķus par Davosu

Nezināju, ka Peka māk vāciski
Pekka ir daudz strādājis ar Šveices komandām , manuprāt, tas nav nekas pārsteidzošs.

  +8 [+] [-]

, 2011-12-30 23:32, pirms 13 gadiem
beidzot iemetam tukšos vārtos

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:32, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Krievijas hokeju parstavosais Dinamo ir paveicis brinumu. Rit Davosa panirgasies pa krieviem.
tu tak pats arī esi krievs...ko ņirgājies par savējiem?

  +9 [+] [-]

, 2011-12-30 23:33, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Krievijas hokeju parstavosais Dinamo ir paveicis brinumu. Rit Davosa panirgasies pa krieviem.
Un cik krievu hokejisti ir tavā minētā DR...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

  +7 [+] [-]

, 2011-12-30 23:34, pirms 13 gadiem
Lai arī kāda bija spēle, prieks par izcīnīto uzvaru. Rīt par skaistu finālu!

  +8 [+] [-]

, 2011-12-30 23:34, pirms 13 gadiem
Lūdzu,lūdzu rīt spēlejiet hokeju tur Davosā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 23:34, pirms 13 gadiem
Malači Dinamo, bet stipri šaubos, ka komanda prastu ieslēgt atkal otrās trešdaļas apgriezienus, ja Vācieši būtu panākuši 2:3 trešajā trešdaļā. Pārāk tomēr pašpārliecināti esam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 23:34, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man patika kā vācieši spēlēja.
Būtu viņiem mazliet vairāk veiksmes, un tad jau būtu vispār tā neko.
Bet ja godīgi tad Dinamo nerādīja ņe tuvu savu labāko spēli un vācieši izskatījās vāji. Jā daudz spēka spēles, bet tas arī viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-12-30 23:35, pirms 13 gadiem
Super8 rakstīja: Tiesneši bija uzpirkti, tapēc Volfsburga zaudēja.
Es jau mineeju, ka Tiesneshi iedeva vairaakumu Del grandam, lai Karsums mazakumaa vareetu iesist!

 +17 [+] [-]

, 2011-12-30 23:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man patika kā vācieši spēlēja.
Būtu viņiem mazliet vairāk veiksmes, un tad jau būtu vispār tā neko.
Jā jā, nez kā Ivars pārdzīvos ka Dinamo izcīnīs Špengleru, droši vien uzkāps uz plosta
Aklam ir jābūt lai neredzētu ka Dianamo vienkārši šodien atslidinājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:36, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man patika kā vācieši spēlēja.
Būtu viņiem mazliet vairāk veiksmes, un tad jau būtu vispār tā neko.
Laba atmazka- ja butu veiksme
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-12-30 23:36, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Man žēl, ka lielai daļai Eiropas Rīgas Dinamo asociēsies ar garlaicīgu hokeju pēc šī turnīra.
da beidz, pēc Minskas Dinamo spēlēm šinī turnīrā RD izskatās pēc Boston Bruins

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:36, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai tad fināls jau nebija vakar? Lāči pret Kļavu lapām?
skaties tūlīt atčunčinās vācu vilcieniņš,un teiks,ka Lācēni pēc spēles ar Šveices Kanādu kausu jau ir izcīnījuši,tik viņš būs sajaucis,jo vilklācīši izcīnīja ''Šprehenzedoļč kausu'',bet mūsējie rīt virs galvām cels Špengleru...atšķirību sajūti???

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:37, pirms 13 gadiem
Kur tagad ir Rietumu Vilciens ar saviem lāčiem un vareno DEL līgu.
Pat komentētājs teica, ka jābūt aklam, lai neredzētu ka Dinamo ir spēcīgāki.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:37, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ir viens ļoti izteikts krievs!
Viens ir bet ne izteikts-viņš vēl ir jauns un hokejs viņam pirmā vietā. Politika viņam neintersē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 23:37, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Lai tiek galā ar Davosu!
un ja tiks gala ar davosu teiksi lai tiek gala ar nhl?

  +8 [+] [-]

, 2011-12-30 23:37, pirms 13 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Man žēl, ka lielai daļai Eiropas Rīgas Dinamo asociēsies ar garlaicīgu hokeju pēc šī turnīra.
Pēc šī turnīra Rīgas Dinamo Eiropai asociēsies kā winners of Spengler cup 2011

  +6 [+] [-]

, 2011-12-30 23:37, pirms 13 gadiem
Skaisti, malači
Bet nu jā, nepameta sajūta, īpaši 3.periodā, ka mūsējie spēlē uz vienas slidas. Tikai tik, cik lai pietiek uzvarai.
Finālā ceru sagaidīt tādu mūsējo spēli, kā no labākajiem KHL arhīviem.
Sarauj Dinamo!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:38, pirms 13 gadiem
pa eurosport komentetajs visu laiku izcela musu jaunos ka sie baigi aktivie tada ina bija prieks skatities

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:38, pirms 13 gadiem
Labs ,labs ,cerams rīt pacelsim to kausu!

Bullīši vispār rēcīgi viens ar kameru slido visulaik pakaļ

  +7 [+] [-]

, 2011-12-30 23:38, pirms 13 gadiem
Rautakallio: "Neesmu redzējis komandu, kura spēlētu vienlaicīgi labi un ātri pēc trīs dienu aliņošanas."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-12-30 23:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kreipi klausoties likā,ka RD vietā spēlē kā minimuss kāda KHL vai NHL Top komanda.
Vai tad divus gadus pēc kārtas KHL TOP 8 komanda nav labi?

     [+] [-]

, 2011-12-30 23:39, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Jā jā, nez kā Ivars pārdzīvos ka Dinamo izcīnīs Špengleru, droši vien uzkāps uz plosta
Aklam ir jābūt lai neredzētu ka Dianamo vienkārši šodien atslidinājās
Man žēl mūsu Liepājnieku ja DR rīt uzvarēs. Bet gan jau būs sadomājies atrunas. Viņš jau laikam to turnīru uztver nopietni, jo cerēja uz DR izgāšanos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:39, pirms 13 gadiem
Hokeja notikumiem bagātais gads pagarināts vēl par dažām stundām.
Kaut uz vienas slidas, bet tomēr neapšaubāma uzvara.
Vācijas vicečempions varētu iespējams spēlēt arī KHL. Šad tad pat kādu uzvaru domājams izcīnītu un sastādītu konkurenci Avtomobilist komandai par pastarītes godu.

Zinu, ka dēļ lielās mutes Pogam ir daudz naidnieku Latvijā. Tomēr nevar noliegt, ka kā spēlētājs viņš aug nevis pa mēnešiem, bet spēli no spēles. Nenāktu par ļaunu ar viņu noslēgt kādu 5 gadu līgumu. Ja brauks vēl dziļākos grāvjos kā cilvēks, pēc 2-3 gadiņiem atbrīvošanās no viņa varētu nest lielu peļņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:40, pirms 13 gadiem
Kāds pēdējā laikā vācieti ir redzējis?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:40, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Man žēl mūsu Liepājnieku ja DR rīt uzvarēs. Bet gan jau būs sadomājies atrunas. Viņš jau laikam to turnīru uztver nopietni, jo cerēja uz DR izgāšanos.
Iedomājies kas te darīsies ja Dinamo tomēr zaudēs Mūsu liepājnieks aiz priekiem sajuks prātā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:41, pirms 13 gadiem
goriks rakstīja: pa eurosport komentetajs visu laiku izcela musu jaunos ka sie baigi aktivie tada ina bija prieks skatities
es arii skatiijos. nepaartraukti lieliija museejos. Lika saprast,ka khl labaakaa liiga!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:41, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: To kas viņam ir pirmā vietā nevar īsti saprast. Mētājās no vienas puses uz otru.
Viņš jau pats arī nezin un žurnālisti vēl traucē ar jautājumiem. Lai tak 'puisis spēlē hokeju un gan ar laiku sapratīs kur grib spēlēt.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-30 23:41, pirms 13 gadiem
Vajadzētu arī KHL ieviest, ka var dzirdēt līnijtiesnešu teikto. Līnijtiesneša teiktas par to taktiku izklausījās diezgan rēcīgi

  +9 [+] [-]

, 2011-12-30 23:41, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par šo sezonu rakstu!
Kā reiz KHL Top 15 RD iekļaujas.
Parasti jau tādas lietas skatās sezonas beigās...vai tad ne?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:41, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Adamsi nospēlēja formālu spēli, fināls bija vakardien, kur tika pārspēta Kanādas izlase, tā kā viss kārtībā, DEL ir un paliek labākie Eiropā, lai gan uzvarot Kanādu, krietni nostiprināja savas pozīcijas, jo AHL rāva klāt pēdējā laikā!
Tu esi tik rēcīgs

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:42, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Redz kā pārstāvis no Ādamsiem uzslavē Dinamo, bet jūs te viņus noliekat! Nožēlojamie kepkas.
Labs bimbi, tā tik turpināt, turpini rādīt to, ka ar tām brillēm nemāki lasīt.

Taisnība Toļikam, pēc tādas "slidināšanās" var saprast ka mēs esam ne tikai pārāki spēles ziņā, bet vairākkārt pārāki pašpārliecinātībā. Cerams ka rīt finālā, mūsējie beidzot rādīs normālu hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:42, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Jā jā, nez kā Ivars pārdzīvos ka Dinamo izcīnīs Špengleru, droši vien uzkāps uz plosta
Aklam ir jābūt lai neredzētu ka Dianamo vienkārši šodien atslidinājās
Man ta pajāt vai viņi izcīna to kausu vai nē, bet Tu gan aiz laimes droši vien piemetīsies,jo tāpat saproti,ka RD tuvākā piecgadē neviens cits kauss nespīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:42, pirms 13 gadiem
Pashatdeve nekaada, ceru vismaz mazliet speeku ietaupiija. Grizzlies malachi, ciiniijaas liidz galam, lai arii redzams, ka kaujas apstaakljos taada komanda muus var uzvareet labi ja vienaa speelee no desmit.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:43, pirms 13 gadiem
Podziņš šodien baigi labs bija, aktīvākais uz laukuma noteikti. Pirmais gols tīri viņa nopelns! Kopumā ne visai patika RD spēle, cerams rīt pratīs noskaņoties labāk un izcīnīs Špengleru!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:43, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Cik žēl, bet netiks. Tici man.
Ceru, ka mūsējie uzvarēs tikai tādēļ, lai tavas eksperta prognozes nepiepildītos. Starp citu, laba kepka.

  +9 [+] [-]

, 2011-12-30 23:43, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man ta pajāt vai viņi izcīna to kausu vai nē, bet Tu gan aiz laimes droši vien piemetīsies,jo tāpat saproti,ka RD tuvākā piecgadē neviens cits kauss nespīd.
ne nu ir vel LDZ bet ari gagarins pie lielas veiksmes varetu but , tapatas ka grizlijiem spenglers

  +9 [+] [-]

, 2011-12-30 23:43, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par šo sezonu rakstu!
Kā reiz KHL Top 15 RD iekļaujas.
Gan jau esi dzirdējis ka Šveices un Vācijas komandas te regulāri min kā savas valsts vicečempionus nevis esošā čempionāta 5 vietas pārstāvji.
Komandu tomēr vērtē pēc galarezultāta nevis starpfiniša.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:44, pirms 13 gadiem
keksss rakstīja: Podziņš šodien baigi labs bija, aktīvākais uz laukuma noteikti. Pirmais gols tīri viņa nopelns! Kopumā ne visai patika RD spēle, cerams rīt pratīs noskaņoties labāk un izcīnīs Špengleru!
tas tapeec,ka kalnos tajaa baļļāā pļuņčājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:44, pirms 13 gadiem
RaiviX_93 rakstīja: Vajadzētu arī KHL ieviest, ka var dzirdēt līnijtiesnešu teikto. Līnijtiesneša teiktas par to taktiku izklausījās diezgan rēcīgi
Ja to ieviestu, tad vismaz daudz labu vārdu krieviski varētu iemācīties, arī no spēlētājiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:44, pirms 13 gadiem
Bet pārraides kvalitāte - sēdies, 10 balles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:44, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Adamsi nospēlēja formālu spēli, fināls bija vakardien, kur tika pārspēta Kanādas izlase, tā kā viss kārtībā, DEL ir un paliek labākie Eiropā, lai gan uzvarot Kanādu, krietni nostiprināja savas pozīcijas, jo AHL rāva klāt pēdējā laikā!
kad Tu beidzot spēsi samierināties ar savas Vācijas superzvaigžņu zaudējumu?

     [+] [-]

, 2011-12-30 23:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man ta pajāt vai viņi izcīna to kausu vai nē, bet Tu gan aiz laimes droši vien piemetīsies,jo tāpat saproti,ka RD tuvākā piecgadē neviens cits kauss nespīd.
Tici man, manā skatījumā no Šplengera ne silts ne auksts, protams, būtu patīkamāk ja uzvarētu.
Bet, pirmkārt jau, manā skatījumā šī kausa izcīņa daudzos aspektos ir veidota diezgan negodīgi

     [+] [-]

, 2011-12-30 23:44, pirms 13 gadiem
Par motivāciju. Ko pateiks , piemēram, tāds Ankipāns pēc karjeras beigām? Vai nu vinnēju kaut ko savā dzīvītē ( Špengleru) vai...Tā kā...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:45, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Adamsi nospēlēja formālu spēli, fināls bija vakardien, kur tika pārspēta Kanādas izlase, tā kā viss kārtībā, DEL ir un paliek labākie Eiropā, lai gan uzvarot Kanādu, krietni nostiprināja savas pozīcijas, jo AHL rāva klāt pēdējā laikā!
Man tā lieks tev ir tik pat liels smadzeņu daudzums, kā tam tur tavā bildē. Turpini domāt ka DEL ir spēcīgākā līga eiropā un dzīvo savā alā un nebojācitiem gaisu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:46, pirms 13 gadiem
My name Is Hilton rakstīja: ja Grizzly Adams būtu Karsums viņi ģinamku sasistu lupatās, phe, DEL, FEL un ZFSFHHL noteikti ir labākas līgas nekā KHL

KHL ir tikai atsevišķi cilvēki, kā KArsums, kas ir šo minēto līgu līmenī
Jaa un nebuutu Riigas junioru maiņa Del duuzhi buutu sausaa atstaajushi RD!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 23:46, pirms 13 gadiem
pēdējā gada dienā paņemt davosu..tas būt jauks gada noslēgums..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 23:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man ta pajāt vai viņi izcīna to kausu vai nē, bet Tu gan aiz laimes droši vien piemetīsies,jo tāpat saproti,ka RD tuvākā piecgadē neviens cits kauss nespīd.
Kā Tu zini ka 5 gadu laikā DR nepiedalīsies nekādā kaus izcīņā.Varbūt augustā būs kauss Loko piemiņai-jocīgi Tev tie secinājumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:47, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Tici man, manā skatījumā no Šplengera ne silts ne auksts, protams, būtu patīkamāk ja uzvarētu.
Bet, pirmkārt jau, manā skatījumā šī kausa izcīņa daudzos aspektos ir veidota diezgan negodīgi
'Seit gan es tev piekrītu,ka šī turnīra reglaments ir ,maigi sakot ,stipri dīvains.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:47, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: neesmu dollārs, lai visiem patiktu
Tev vienkārši patīk kaitināt Dinamo fanus vai Tev nepatīk Dinamo komanda kopumā vai arī Tu patiesi uzskati ka DEL ir stiprāka līga par KHL? vai 3:1 un 4:1 šajā turnīrā ne uz ko nenorāda?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:47, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Skatoties kā spēlē Davosa ir grūti noticēt, ka viņi zaudēs. Viņi spēlēs savu skatītāju priekšā, savā pilsētā. Visi apstākļi ir par labu Davosai.
Tici man viņu zemē nedziivo Pēdejais Vilciens tapēc RD uzvarees!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-12-30 23:48, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es skatos,kas ir kas šobrīd.
Un kas vel būs sezonas beigās diez kāds zin. varbūt viņi pat Top 16 nebūs.
Tu jau šito kladzini 4. sezonu...neapnīk sevi pataisīt par muļķi?
Jau 4 sezonas no vietas tev jau sezonas sākumā ir 100 procentīga pārliecība ka Dinamo noteikti netiks Play off un visticamākais paliks pēdējā vietā....

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:49, pirms 13 gadiem
Vispār jau likt komandai spēlēt 5 dienas pēc kārtas-tas ja šodien Volfsburga vinnētu-nu tas nav nopietni.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 23:49, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: neesmu dollārs, lai visiem patiktu
tas gan dolārs tu neesi,bet pēc visa spriežot atbilsti Sierra Leones naudai- leone. Viena leone ir 0.00012 Ls!

  +6 [+] [-]

, 2011-12-30 23:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man ta pajāt vai viņi izcīna to kausu vai nē, bet Tu gan aiz laimes droši vien piemetīsies,jo tāpat saproti,ka RD tuvākā piecgadē neviens cits kauss nespīd.
Ivar, tu jau paliec, kā mazs bērns - cik ir uz pasaules, komandas savu valstu čempionātos visādos sporta veidos, kam Čempiona tituls nespīd, jo 80% nosaka naudas daudzums komandai, bet tas nenozīmē, ka līdzjutēji neatbalsta, tās komandas, kam nespīd...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:50, pirms 13 gadiem
Dusi saldi wolfsburg.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:50, pirms 13 gadiem
My name Is Hilton rakstīja: ja Grizzly Adams būtu Karsums viņi ģinamku sasistu lupatās, phe, DEL, FEL un ZFSFHHL noteikti ir labākas līgas nekā KHL

KHL ir tikai atsevišķi cilvēki, kā KArsums, kas ir šo minēto līgu līmenī
Ja kurmītim būtu riteņi sanāktu metro

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 23:50, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: 'Seit gan es tev piekrītu,ka šī turnīra reglaments ir ,maigi sakot ,stipri dīvains.
Kas tur negodīgs, vai tad no kādas komandas turnīra reglaments tika slēpts un nebija ļauts izlasīt?

Ja vari uzvarēt tikai 1 spēli no 3, tad spēlē 4 dienas pēc kārtas, kas tur negodīgs?

     [+] [-]

, 2011-12-30 23:50, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Vispār jau likt komandai spēlēt 5 dienas pēc kārtas-tas ja šodien Volfsburga vinnētu-nu tas nav nopietni.
NU pameiģini buut RD vietaa, kur Pekka liek dzert Viinu taas 4 dienas!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:51, pirms 13 gadiem
YeTii rakstīja: Ja Grizzliji nebūtu spēlējuši četras dienas pēc kārtas, tad rezultāts būtu bijis daudz līdzīgāks, Malači mūsējie Finālā būs daudz grūtāk
Par to, ka finālā būs daudz grūtāk diemžēl jāpiekrīt. No šodien spēlējušajām komandām Davosa izskatījās visspēcīgākā. Bet tas bija šodiem, turu rīt īkšķus par mūsu Dinamo.

     [+] [-]

, 2011-12-30 23:52, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: To mēs redzēsim rīt, bet pēc visas būtības jāuzvar ir Davosai.
Tev slikti ar būtībām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:52, pirms 13 gadiem
eziitis rakstīja: Hokeja notikumiem bagātais gads pagarināts vēl par dažām stundām.
Kaut uz vienas slidas, bet tomēr neapšaubāma uzvara.
Vācijas vicečempions varētu iespējams spēlēt arī KHL. Šad tad pat kādu uzvaru domājams izcīnītu un sastādītu konkurenci Avtomobilist komandai par pastarītes godu.

Zinu, ka dēļ lielās mutes Pogam ir daudz naidnieku Latvijā. Tomēr nevar noliegt, ka kā spēlētājs viņš aug nevis pa mēnešiem, bet spēli no spēles. Nenāktu par ļaunu ar viņu noslēgt kādu 5 gadu līgumu. Ja brauks vēl dziļākos grāvjos kā cilvēks, pēc 2-3 gadiņiem atbrīvošanās no viņa varētu nest lielu peļņu.
piekrītu katram vārdam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-12-30 23:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: 'Seit gan es tev piekrītu,ka šī turnīra reglaments ir ,maigi sakot ,stipri dīvains.
Reglamentu specs! Šveicieši māk pelnīt, dabūt pilnas tribines, pardot TV trnslacījas un viss notiek. Tikmēr Liepājā uz hokeju pat pa velti vairs neiet.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:56, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Šveiciešu komentētājs izteikti atbalstīja Dinamo, redzams, ka vāciešus Šveicē īsti neieredz.
nu tas ir tupākais ko es vispār esmu dzirdējis-''ka vāciešus Šveicē īsti neieredz.'' nu kā kaut ko tik dumju vispār var izdomāt!?

     [+] [-]

, 2011-12-30 23:56, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kāds tev Spartaks?!! SKA pag. gad uzvarēja! Kopš KHL pastaveshanas uzvaras kausā ir tikai KHL komandam M.Dinamo, MN.Dinamo un SKA.
Spartaks arī piedalījās Špenglera kausā

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 23:56, pirms 13 gadiem
Jaunieši , es nesaprotu par ko jūs te cepjaties. Tas pēdējais tramvajs vai kā tur viņu sauc ir trollis - barojas no jūsu uzmanības apliecinājumiem

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:56, pirms 13 gadiem
fiziski vaciesi ir pat loti labi tikai uzbrukums gan viniem nav sakarigs. Khl vini varetu spelet tikai butu apmeram ka vitjaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 23:57, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Vispār jau likt komandai spēlēt 5 dienas pēc kārtas-tas ja šodien Volfsburga vinnētu-nu tas nav nopietni.
Vienīgais, ko derētu izmainīt, tas ir pagarināt turnīru par vienu dienu un pirms pusfināliem visas komandas vienu dienu atpūšās.
Tas, ka pirmā vieta no grupas tiek uzreiz pusfinālā, ir nopietnas cīņas garants grupu spēlēs. Sanāk tā, ka viena brīvdiena ir kā balva katras grupas labākajai komandai.

     [+] [-]

, 2011-12-30 23:58, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ja tu te dzīvotu, tad redzētu kāda ir viņu attieksme pret vāciešiem!
jā jā,vācieši kopā ar austriešiem iet mocīt nabaga radiniekus šveiciešus un lihtenšteiniešus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 23:59, pirms 13 gadiem
Ja nemaldos tad toreiz pret NHL Coyotiem mums ari bija problemas ar kartiigu spelesanu ..

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 23:59, pirms 13 gadiem
Kamer Sveiciesi un Vaciesi nespeles KHL,tikmer Spenglera kauss bus tads puspagalma turnirs,bet rit par RD un skaistu finalu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 00:00, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Krievijas hokeju parstavosais Dinamo ir paveicis brinumu. Rit Davosa panirgasies pa krieviem.
Nu priecājies taču par LAČ, kur ir problēma. Taču visticamāk tu pat nezini cik komandas piedalās LAČ.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-31 00:00, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ja tu te dzīvotu, tad redzētu kāda ir viņu attieksme pret vāciešiem!
redzi dunduk,esmu dzīvojis gan,un viņi viens otru uzskata par tuvāko brāļu tautu!

  -4 [+] [-]

, 2011-12-31 00:00, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Reglamentu specs! Šveicieši māk pelnīt, dabūt pilnas tribines, pardot TV trnslacījas un viss notiek. Tikmēr Liepājā uz hokeju pat pa velti vairs neiet.
Un kāds Špenglera kausa izcīņai būtu sakars ar Liepāju?
Tas ir sen skaidrs,ka pat sūdu skaisti iepakojot un noreklamējot var pārdot.
Tikai tam nav nekāda sakara ar to ko sportiskā pasaulē sauc par FairPlay.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:01, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: ja,un vel recigak butu ja Znarokam tos mikrofonus pielipinatu
Es ar par to iedomājos spēles laikā, kad tiesnesis slido pie Znaroka un rāda viņam "kušš".....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:03, pirms 13 gadiem
ko te var kasīties, štrunts par spēli, bet vai Krišjānim zobi veseli?

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:03, pirms 13 gadiem
ahahaha, kaa dazhi labi .... spraagst aizs skaudiibas

  +7 [+] [-]

, 2011-12-31 00:03, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kāds Špenglera kausa izcīņai būtu sakars ar Liepāju?
Tas ir sen skaidrs,ka pat sūdu skaisti iepakojot un noreklamējot var pārdot.
Tikai tam nav nekāda sakara ar to ko sportiskā pasaulē sauc par Fair Play.
Buļļa mēsls - špenglera kauss jau notiek gadiem un gadiem sen jau visiem ir zināms ''rasklads'', un komandas tajā ar prieku piedalās... jo viņš ir prestižs turnīrs...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 00:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kāds Špenglera kausa izcīņai būtu sakars ar Liepāju?
Tas ir sen skaidrs,ka pat sūdu skaisti iepakojot un noreklamējot var pārdot.
Tikai tam nav nekāda sakara ar to ko sportiskā pasaulē sauc par FairPlay.
Nē nevar visu pārdot skaistā iepakojumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 00:05, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Buļļa mēsls - špenglera kauss jau notiek gadiem un gadiem sen jau visiem ir zināms ''rasklads'', un komandas tajā ar prieku piedalās... jo viņš ir prestižs turnīrs...
Bļa, tu analfabēt, turnīrs nav VIŅŠ, tas nav dzīvs, tas ir notikums. Latviešu valodu vairs skolās nemāca bērniem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:06, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Buļļa mēsls - špenglera kauss jau notiek gadiem un gadiem sen jau visiem ir zināms ''rasklads'', un komandas tajā ar prieku piedalās... jo viņš ir prestižs turnīrs...
Tas nenozīmē,ka neviens vairs tāpēc nevar izteikt savu viedokli par šī turnīra formātu.
Ja komandas šāds turnīra formāts apmierina, tad lai viņas spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-31 00:07, pirms 13 gadiem
gapp rakstīja: Bļa, tu analfabēt, turnīrs nav VIŅŠ, tas nav dzīvs, tas ir notikums. Latviešu valodu vairs skolās nemāca bērniem?
Skolās laikam vairs nemāca pieklājību. Viņa ir svarīgāka par turniru.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-31 00:08, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man patika kā vācieši spēlēja.
Būtu viņiem mazliet vairāk veiksmes, un tad jau būtu vispār tā neko.
Necenties, pāris gadu laikā neskaitāmas reizes esi pierādījis, ka neesi draugos ar objektīvismu. Tev pat patiktu kā paralizētu pērtiķu komanda spēlētu pret Dinamo.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-31 00:08, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas nenozīmē,ka neviens vairs tāpēc nevar izteikt savu viedokli par šī turnīra formātu.
Ja komandas šāds turnīra formāts apmierina, tad lai viņas spēlē.
Tad kādas problēmas ar Fair play?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 00:10, pirms 13 gadiem
man jau patikaas kaa Kreipāns pateica''nu mees par Wolfsburgu speeleejam daudz labaak tur jaabuut aklam lai to neredzeetu''

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:10, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas nenozīmē,ka neviens vairs tāpēc nevar izteikt savu viedokli par šī turnīra formātu.
Ja komandas šāds turnīra formāts apmierina, tad lai viņas spēlē.
Formāts- maķenīt- tiešām ir dīvains, bet godīgi sakot- redzot, visas spēles- labākās ir tikušās finālā.. Vienīgi pusfinālā prasījās Kanādas izlase.

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:11, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tad kādas problēmas ar Fair play?
Problēma ir tajā,ka kaut kā ir sanācis ka vienām komandām jakapā katru dienu, bet pāris komandām ik pēc dienas.
Acīmredzot komandu skaits ir par lielu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:13, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Viss atkarīgs no tā, kurā Šveices galā tu dzīvoji!
netālu no Vācijas robežas Frauenfeldā

  +6 [+] [-]

, 2011-12-31 00:13, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kāds Špenglera kausa izcīņai būtu sakars ar Liepāju?
Tas ir sen skaidrs,ka pat sūdu skaisti iepakojot un noreklamējot var pārdot.
Tikai tam nav nekāda sakara ar to ko sportiskā pasaulē sauc par FairPlay.
Nekomentēšu...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 00:14, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: tas ir DZIVS NOTIKUMS,tatad VINS!
Huiņu tu dzen!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-31 00:14, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Problēma ir tajā,ka kaut kā ir sanācis ka vienām komandām jakapā katru dienu, bet pāris komandām ik pēc dienas.
Acīmredzot komandu skaits ir par lielu.
Komercturnīrs ar pilnām tribīnēm un lielu TV auditoriju, nav laika izstiept viņu... Un absolūti nav jēgas meklēt kaut kādas utis....

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:14, pirms 13 gadiem
Antibols rakstīja: netālu no Vācijas robežas Frauenfeldā
Dāmu laukā?

  +5 [+] [-]

, 2011-12-31 00:15, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Problēma ir tajā,ka kaut kā ir sanācis ka vienām komandām jakapā katru dienu, bet pāris komandām ik pēc dienas.
Acīmredzot komandu skaits ir par lielu.
Tajā ziņā- loģisks reglaments.. Pirmajā spēlē uzvari? Malacis- nākamā diena brīva, ja esi autsaiders- pierādi savu esamību kausam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:15, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Skolās laikam vairs nemāca pieklājību. Viņa ir svarīgāka par turniru.
Pieklājību iemāca ģimenē, nevis skolā.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 00:16, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Formāts- maķenīt- tiešām ir dīvains, bet godīgi sakot- redzot, visas spēles- labākās ir tikušās finālā.. Vienīgi pusfinālā prasījās Kanādas izlase.
Kas tieši ir dīvains? Sports ir izklaides industrija, komandas spēlē labprāt, spēles izpārdotas un tiek paņemts maksimums.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-31 00:16, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: Formāts- maķenīt- tiešām ir dīvains, bet godīgi sakot- redzot, visas spēles- labākās ir tikušās finālā.. Vienīgi pusfinālā prasījās Kanādas izlase.
Tur jau tā lieta,ka ja šādā turnīrā piedalās vairums komandas (Šveices,Čehijas un Vācijas),kas pēc savas sagatavotības +/- ir vienādas,tad šādam reglamentam ir liela nozīme.
Kreipāns jau pukstēja par pāris stundām ko HC Davos vinēs atpūtai attiecībā pret RD pirms fināla, tad ko Volsburgai šodien bija jāsaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 00:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tur jau tā lieta,ka ja šādā turnīrā piedalās vairums komandas (Šveices,Čehijas un Vācijas),kas pēc savas sagatavotības +/- ir vienādas,tad šādam reglamentam ir liela nozīme.
Kreipāns jau pukstēja par pāris stundām ko HC Davos vinēs atpūtai attiecībā pret RD pirms fināla, tad ko Volsburgai šodien bija jāsaka.
Viņus ar varu piespieda piedalīties? Nav jau PČ, kur reizēm arī neloģiski tiek spēle saliktas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:18, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: es brazku dzenu,un ta nav hujnia!
Katram savs hobijs, es labāk konjaku nopērku.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-31 00:19, pirms 13 gadiem
Protams, likumsakarīgs iznākums. Kamēr vien augsta līmeņa kluba spēj saņemties un uzņemt apgriezienus, tādējādi izslēdzot āmurgalvaino DEL pabērnu skrien-un-sities taktiku, netiek atstātas nekādas nopietnas cerības. Kopumā pēc šī turnīra Volfsburgas komandā vīlies neesmu, jo to, ko gaidīju, arī sagaidīju. Vienkāršs, beztalantīgs hokejs, komiski liels uzsvars uz spēka spēli.
Jāsaka gan, ka rītdienas mačs būs ļoti interesants, jo savā starpā tiksies divas augsta līmeņa komandas. Lai arī individuālā meistarība, domājams, ir Rīgas pusē, taču mājas sienu atbalsts un vispārējā komandas noskaņotība svaru kausus var izlīdzināt. Liela loma būs komandas psiholoģijai. Jācer, ka treneru brigāde cienījamā somu lielmeistara un speciālista Pekkas Rautakallio vadībā būs uzdevumu augstumos un spēs komandu sagatavot psiholoģiski un taktiski, lai rīt tā spētu spēlēt gudru un nosvērtu, taču tajā pat laikā arī ātru un mērķtiecīgu hokeju. Bet spriedīsim rīt, lai uzvar labākais!
Atgriežoties pie Volfsburgas Grizzly Adams, pirmkārt, vēlētos aicināt, lai gan tas, visticamāk, nav manos spēkos, turnīra organizatorus citus gadus aicināt spēkos samērīgākas komandas, lai saglabātu turnīra līmeni, prestižu un intrigu, kā arī lai vājākajiem klubiem nav jācieš pazemojumu. Šajā turnīra spēlētājiem būtu jāgūst pozitīvas emocijas, nevis šādu brutālu vietas ierādīšanu Ziemassvētku laikā, kādu nācās paciest Volfsburgai. Taču dzīve ir skarba un lielā mērā visā valda loģika, jo, kā jau redzam vadošo somu zinātnieku gadu gaitā izstrādātajā oficiālajā pasaules hokeja līgu topā, kura izstrādē ir piedalījušies arī tādas pazīstamas hokeja leģendas kā P. Rautakallio, V. Nieminens un N. Luceniuss, DEL līga ne tuvu nav tādā pozīcijā, kādā tās spēlētāji gribētu atrasties:
1. NHL
2. KHL
3. SM-Liiga
4. Elitserien
5. AHL
6. NLA
7. Čehijas ekstralīga
8. VHL
9. Mestis
10. All-Svenskan
11. Slovākijas ekstralīga
12. BAČ
13. DEL
14. Anglijas premjerlīga
15. Baltijas Basketbola Līga
16. Grīziņkalna Superlīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:20, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tad jau nav nekāds brīnums! Manā galā viņi vāciešus necieš.
nu ja dzīvo lejasgalā,tad pieļauju domu,ka attieksme citādāka

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:20, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: PROZIT!
Priekā, šovakar topā tekila!

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:21, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Labi pokemoni, kepkas un normālie ļautiņi drošvien tiksimies rīt, bet ja nē, tad novēlu visiem laimīgu 2012. gadu.
Labi pokemon, tev arī priecīgu 2012. gadu!

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:21, pirms 13 gadiem
Pēdējais_suomalainens rakstīja: Protams, likumsakarīgs iznākums. Kamēr vien augsta līmeņa kluba spēj saņemties un uzņemt apgriezienus, tādējādi izslēdzot āmurgalvaino DEL pabērnu skrien-un-sities taktiku, netiek atstātas nekādas nopietnas cerības. Kopumā pēc šī turnīra Volfsburgas komandā vīlies neesmu, jo to, ko gaidīju, arī sagaidīju. Vienkāršs, beztalantīgs hokejs, komiski liels uzsvars uz spēka spēli.
Jāsaka gan, ka rītdienas mačs būs ļoti interesants, jo savā starpā tiksies divas augsta līmeņa komandas. Lai arī individuālā meistarība, domājams, ir Rīgas pusē, taču mājas sienu atbalsts un vispārējā komandas noskaņotība svaru kausus var izlīdzināt. Liela loma būs komandas psiholoģijai. Jācer, ka treneru brigāde cienījamā somu lielmeistara un speciālista Pekkas Rautakallio vadībā būs uzdevumu augstumos un spēs komandu sagatavot psiholoģiski un taktiski, lai rīt tā spētu spēlēt gudru un nosvērtu, taču tajā pat laikā arī ātru un mērķtiecīgu hokeju. Bet spriedīsim rīt, lai uzvar labākais!
Atgriežoties pie Volfsburgas Grizzly Adams, pirmkārt, vēlētos aicināt, lai gan tas, visticamāk, nav manos spēkos, turnīra organizatorus citus gadus aicināt spēkos samērīgākas komandas, lai saglabātu turnīra līmeni, prestižu un intrigu, kā arī lai vājākajiem klubiem nav jācieš pazemojumu. Šajā turnīra spēlētājiem būtu jāgūst pozitīvas emocijas, nevis šādu brutālu vietas ierādīšanu Ziemassvētku laikā, kādu nācās paciest Volfsburgai. Taču dzīve ir skarba un lielā mērā visā valda loģika, jo, kā jau redzam vadošo somu zinātnieku gadu gaitā izstrādātajā oficiālajā pasaules hokeja līgu topā, kura izstrādē ir piedalījušies arī tādas pazīstamas hokeja leģendas kā P. Rautakallio, V. Nieminens un N. Luceniuss, DEL līga ne tuvu nav tādā pozīcijā, kādā tās spēlētāji gribētu atrasties:
1. NHL
2. KHL
3. SM-Liiga
4. Elitserien
5. AHL
6. NLA
7. Čehijas ekstralīga
8. VHL
9. Mestis
10. All-Svenskan
11. Slovākijas ekstralīga
12. BAČ
13. DEL
14. Anglijas premjerlīga
15. Baltijas Basketbola Līga
16. Grīziņkalna Superlīga
Vācietis vispār ir manīts online pēdējo dienu laikā? Nav jau ar striķi iepazinies?

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:23, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tos var likt pie pokemoniem!
Laiks iet gulēt - nāc iekšā pokebumbā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:24, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: es brazku dzenu,un ta nav hujnia!
Bražka jāraudzē,dzīt var kandžu, samogonku,šmakovku u.t.t.

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:24, pirms 13 gadiem
sportacentrs.com noteikti netrūkst "tvaika ielas" pacienti, hormonu vētru nomocīti tīņi, un ļoti daudz, dažādu garā vāju dīvaiņu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-31 00:27, pirms 13 gadiem
Run Usein, Run !! rakstīja: Laiks iet gulēt - nāc iekšā pokebumbā !
Dienas komentārs!

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:27, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Es dzīvoju, apmēram, 50km no Cīrihes. Starp Cīrihi un Berni. Šeit tā attieksme nav no tām labākajām. Viņi nespēj ciest ne turkus, ne pārējos melnos, ne indišus, ne vāciešus. Esam te 4 latvieši, bet pret mums viņi izturas tīri labi, jo latvieši ir strādīga tauta. Nav izlaidušies kā tie visi pārējie ieceļotāji.
Un tev aiz muguras, ko viņi domā? Tāpat tu esi prasts iebraucējs no austrumeiropas, ne jau foršais strādīgais latvietis....

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:29, pirms 13 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: sportacentrs.com noteikti netrūkst "tvaika ielas" pacienti, hormonu vētru nomocīti tīņi, un ļoti daudz, dažādu garā vāju dīvaiņu !
Šis saraksts būtu jāsāk ar "autoriem", kuri nepanes objektīvu kritiku. Reizēm liekas, ka 13 gadīgi puikas tulko rakstus google transleitorā. Par igauņu sindromu labāk nemaz neizteikšos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-31 00:32, pirms 13 gadiem
cik es saprotu no neoficiāliem tekstiem ,rīt Davosa spēlē ar krieviem.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 00:32, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Un tev aiz muguras, ko viņi domā? Tāpat tu esi prasts iebraucējs no austrumeiropas, ne jau foršais strādīgais latvietis....
tur jau tā lieta,ka jebkurā normālā rietumeiropas valstī par mums domā gandrīz kā par trešās pasaules valsts iedzīvotājiem(vergiem),un neatkarīgi no ieņemamā amata...postpadomijas bijušās valstis viņu acīs tie paši krievi vien ir,pat ar bomi domas izmainīt nebūs iespējams! skumji,bet fakts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:37, pirms 13 gadiem
ralfino rakstīja: Kk gjau ka zin. Bet noteilti sports ir ljoti labs veids kaa palielinat valsts atpaziistamiibu.
Jaunais cilvēk, tu pats arī saproti, ko tu raksti ?

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:38, pirms 13 gadiem
vot sportacentra draugi.negribeeju skatities ltv7 jo apnikas vinu komentari ,tad tatd uzsledzu eurosport un iedamajaties ka par mums bij krievu komentataji.bet sakas 3 tresdalja tad nez kas vinjiem tur bij pa lietam bet saka komenteet anglju valoda un sie trakie bij par tiem vaciesiem.lab bet beig beigas museejie malachi.spele neteiksu bij ljoti skatama bet gan vairak interisanta.varu teikt musu lideri pec speles gluzi nebij labakaja darbosanas iespeja.ozolins deva ljoti atbilstos piespeles lai guutu vaartus bet redz spele izlaista ta ari piespeles un kartiga iespeleshanas zuud .bet mala4i.uzskatu riit muusu lideri kas taj kausa jau labak jutiisies un mees parvareesim to sveiciesu dusmas un ljaunumu.cerams ka arii Pekke mak ko teikt pirms finaal speeles psihalogiski.Veiksmi muusu favoriiti.ar cienju marcelo

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:39, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ja rīt tiks vinnēta Davosa, tad domāju, ka Latvijas atpazīstamība augs. Kaut gan tagad jau aug. Avīzes diezgan par Dinamo tiek rakstīts.
spēles laikā Tu noniecināji Dināmo, bet tagad izsakies sakarīgāk!

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:39, pirms 13 gadiem
Mjā, Nameja komentēšanas izturība ir vienkārši fenomenāla - katrā rakstā plosās

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:41, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Lai jau domā ko grib, galvenais, lai maksā algu. Besī viņiem skaidrot, kas ir Latvija. Liela daļa par tādu valsti neko nav dzirdējuši. Varbūt pēc šī turnīra viņi zinās kaut ko par Latviju.
Ok es vēl saprotu to galu,bet ja pat tepat kaimiņos Skandināvijā-Zviedrijā un Norvēģijā ir jāskaidro kas ir Latvija,jo ir bijis variants,ka domā,ka mēs atrodamies kaut kur balkānos! vot tā ir IQ augstākā pilotāža!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:46, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Neesmu nemaz tik riebīgs kā jūs te visi iedomājaties! Pašam ir gods ieraudzīt svešā valstī kaut ko, kas ir saistīts ar Latviju.
tad ko kacini tautu? mājas pietrūkst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:52, pirms 13 gadiem
Antibols rakstīja: tur jau tā lieta,ka jebkurā normālā rietumeiropas valstī par mums domā gandrīz kā par trešās pasaules valsts iedzīvotājiem(vergiem),un neatkarīgi no ieņemamā amata...postpadomijas bijušās valstis viņu acīs tie paši krievi vien ir,pat ar bomi domas izmainīt nebūs iespējams! skumji,bet fakts!
Tā jau arī gluži nav, ja tu strādā starptautiskā kompānijā normālā/labā amatā, tad ir pavisam cita lieta...

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:52, pirms 13 gadiem
tas vacietis iespārda DEL 1no4 uzvarēja un viņs saka ka viņi ir nostiprinājušies ! un kas tad ar KHL nokrita zemāk ar šīm uzvarām ? ?

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:52, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Mums skolā lika mācīties pasaules karti no galvas. Zinam, kur atrodas gandrīz katra valsts, bet tās tautas neko nezina. Tas viss tiešām norāda, ka viņu zināšanu līmenis ir švaks. Reiz spēlēju pokeru un vienam amerikānim iekabināju. Čalis sāka mani saukāt par krievu suni, es šim saku, ka esmu no Latvijas, bet viņš visu laiku par Krieviju vārījās. Daudzi pat nezina, ka esam brīva tauta.
paskaties šito Americans are NOT stupid - WITH SUBTITLES
...

es kad pirmo reizi skatījos to amīšu ''perfekto'' orjentēšanos kartē,gandrīz aptaisījos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:56, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: mani mīļie draugi - rietumvalstu krahs ir neizbēgams, vadošo lomu pārņems islāma valstis

pie rietumvalstīm es pieskaitu arī Krieviju un Ķīnu, lai gan zinot faktu ka Krievijā ir sākusies revolūcija, nav zināms kas īsti notiks ar Krieviju, atkopsies vai sabruks līdz ar rietumiem
tad uz viņiem ir jāuzmet pokebumba,un viss būs čikiniekā!

     [+] [-]

, 2011-12-31 00:59, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Mājas ir vienmēr pietrūkušas. Pats trakākais ir uz svētkiem. Pazvani uz mājām un sāk stāstīt par to, kas pagatavots. Uzreiz ir tāda škrobe.
Kā jau esmu stāstījis agrāk biju viens no lielākajiem Dinamo faniem, bet vienā brīdi viss mainījās.
Vienkārši šausmīgi tev! Tu pamēģini pieteikties UNESCO grāmatu fondam, ar savām apcerēm, par pokera spēlēšanu, ticības zaudēšanu, "izsūtīšanai uz ārzemēm" un visām citām murgainajām lietām, ar kurām, tu esi piedrazojis, šo parodīju par sporta mēdiju, ko sauc par sportacentrs.
Varbūt, šie tev par baltu velti psihoterapētu piešķirs !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 01:04, pirms 13 gadiem
Daži bukmeikeru kantori izlikuši uz rītdienas spēli likmi. 1x2 izskatās apmērām šādi --> 2.25 - 4.4 - 2.35. Biju domājis, ka uz mūsējiem būs ap 1.9
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 01:22, pirms 13 gadiem
Jā, jā, pastāstiet man vēl par "Latvijas Bērzu" kurš spēlēja PSRS 1 līgā un tagad ir nekur.....ar Dinamo esmu bijis un palicis kopš 80-tiem , kad vēl tāda "Rīga" sapņos nerādījās nevienam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 01:52, pirms 13 gadiem
expert_dzinis rakstīja: spēles laikā Tu noniecināji Dināmo, bet tagad izsakies sakarīgāk!
Sajaucis profilus ar vienu kurina naidu ar otru normaali raksta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 02:39, pirms 13 gadiem
Gizis rakstīja: Namej-tu esi absolūts id....,jebkurā spēlē atrodi kādu iemeslu,lai noliktu RD.Par pārējiem Tvaika ielas pacientiem- E.Zutim,Bimbim,vāciešiem utt.- vispār ir doma,ka ne tās tabletes jums dod.Slimie skunksi-ejiet un viens otram atglāstiet,nevis vemjiet te savu žulti.
Vot komentārs vietā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 03:50, pirms 13 gadiem
Rīt būs grūti, bet teorētiski jāpaņem...bļe rīt gada kodiens, būs jāņem līdzi pc pie galda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 04:24, pirms 13 gadiem
Gizis rakstīja: Namej-tu esi absolūts id....,jebkurā spēlē atrodi kādu iemeslu,lai noliktu RD.Par pārējiem Tvaika ielas pacientiem- E.Zutim,Bimbim,vāciešiem utt.- vispār ir doma,ka ne tās tabletes jums dod.Slimie skunksi-ejiet un viens otram atglāstiet,nevis vemjiet te savu žulti.
laikam galvu esi saspiedis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 09:19, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kāds Špenglera kausa izcīņai būtu sakars ar Liepāju?
Tas ir sen skaidrs,ka pat sūdu skaisti iepakojot un noreklamējot var pārdot.
Tikai tam nav nekāda sakara ar to ko sportiskā pasaulē sauc par FairPlay.
Tu arī skaisti ietīts kreppapīrā paliktu guļam veikala plauktā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-31 09:38, pirms 13 gadiem
Antibols rakstīja: Tu arī skaisti ietīts kreppapīrā paliktu guļam veikala plauktā!
ahahahah lābs

  +1 [+] [-]

, 2011-12-31 10:47, pirms 13 gadiem
Yes apsveicu Bičevski ar pirmajiem vārtiem RD!

Sen bija zināms ka vinēsim

     [+] [-]

, 2011-12-31 12:11, pirms 13 gadiem
Komentētājs vakar pateica, ka Dinamo parādīja KHL spēku.