Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3038, Did:0, useCase: 3
Autors: Matīss Kleinbergs

Latvijas hokejisti kļūdām bagātā spēlē atvadās no sapņa par ceturtdaļfinālu

Latvijas hokejisti kļūdām bagātā spēlē atvadās no sapņa par ceturtdaļfinālu
Ilustratīvs attēls Foto: Sportacentrs.com

Latvijas hokeja izlase otrdien, 20. maijā, pasaules čempionāta A apakšgrupas mačā ar 1:6 (0:1, 1:2, 0:3) atzina Austrijas hokejistu pārākumu, atvadoties no cerībām spēlēt ceturtdaļfinālā.

Spēles teksta tiešraide

• Mača pirmajās desmit minūtēs laukumā redzētais atspoguļoja šīs spēles nozīmīgumu – abas komandas spēlēja uzmanīgi, neuzņemoties nevajadzīgus riskus. Latvija spēles ievadā gan aktīvi spēlēja visai augstā presingā. Abas komandas tika pie savām metienu iespējām, tomēr tiešām bīstamu epizožu nebija.

• Pirmā perioda 13. minūtē Latvijas hokejisti kļūdījās ar piespēli uzbrukuma ievadā, kā rezultātā austriešu hokejists Latvijas zonas vidū pilnīgi nepiesegts tika pie ripas, bet nepaspēja to pilnvērtīgi apstrādāt, lai nopietni apdraudētu Kristera Gudļevska cietoksni.

• Piecas minūtes pirms pirmās trešdaļas beigām Latvija ar precīzām piespēlēm izkārtoja bīstamu pretuzbrukumu, kurā metienu pa vārtiem izpildīja Rodrigo Ābols, bet pie atlēkušās ripas pirmais tika Rūdolfs Balcers, vēlreiz apdraudot vārtus. Šī epizode bez ″augļiem″ gan nepalika, jo austrieši par bloķēšanu saņēma divu minūšu noraidījumu.

• Šoreiz latviešiem ar viena vīra pārsvaru izdevās ilgāku laiku nostāties pretinieku zonā un tikt pie vairākiem metieniem, no kuriem viens (Dana Ločmeļa) pat iezvanīja pretinieku vārtu stabu. Tiesa, vairākuma izskaņā latvieši aizmirsa par iepriekš noraidīto Dominiku Cvergeru, kurš pēc sodīto spēlētāju soliņa pamešanas aizskrēja uz tikšanos ar Gudļevski un veikli apspēlēja latviešu vārtsargu – 0:1.

• Pirmajā periodā latviešiem bija 11:7 pārsvars izpildītajos metienos, bet šoreiz, atšķirībā no mača pret Slovākiju, piekliboja spēle iemetienos – 6:8.

• Otrā perioda sākumā uz savas zilās līnijas pretspēlētāju paklupināja Ralfs Freibergs, nopelnot divu minūšu sodu. Pirms šīs spēles Austrija un Latvija bija vienīgās izlases, kurām šā gada čempionātā vēl nebija izdevies izmantot vairākumu, bet austrieši pavisam ātri šo statistiku laboja. Pēc skaistas izspēles uz labā iemetiena apļa tika atrasts Benjamins Baumgartners, kurš guva savas izlases pirmos šī čempionāta vārtus mazākumā – 0:2.

• Mirkli vēlāk latvieši iekrita pretuzbrukumā. Vincencs Rorers uz savas zilās līnijas pārtvēra ripu un vienatnē aizskrēja uz dueli ar Gudļevski, gūstot savas izlases trešos vārtus – 0:3

• Nedaudz pirms spēles vidus atzīmes latvieši vienus vārtus atguva. Ločmelis izslidoja cauri pretinieku zonai un no aizvārtes atdeva ripu Eduardam Tralmakam, kurš ar ļoti precīzu metienu guva savus trešos vārtus šajā turnīrā – 1:3.

• Lai gan turpinājumā aktivizējās austrieši, otrā perioda izskaņā vairākas bīstamas epizodes izveidoja arī Latvijas hokejisti, bet šajās reizēs piekliboja uzbrukumu noslēdzošā fāze.

• Trešā perioda sākumā Latvijas izlasei bija vēl viena iespēja spēlēt vairākumā. Lai gan šoreiz izdevās izveidot vairākas pat ļoti bīstamas epizodes, ripa vārtos spītīgi nelidoja.

• Pēc mazākuma izturēšanas austrieši Latvijai atgādināja ″neiemet tu, iemetīs tev″ teiciena nozīmi. Latvijas hokejisti aiz saviem vārtiem pieļāva rupju kļūdu, kā rezultātā pie ripas tika Pīters Šnaiders un piespēlēja Tomasam Raflam, kurš ripu raidīja tukšā Gudļevska vārtu stūrī – 1:4.

• Turpinājumā Latvijas izlasei bija vēl viena iespēja spēlēt ar viena vīra pārsvaru, bet arī šoreiz nullīte realizēto vairākumu rādītāja ailē netika dzēsta.

• Latvija atkal pieļāva kļūdu pretinieku zonā, kas atkal pretiniekiem deva iespēju aizskriet pretuzbrukumā ar skaitlisko pārsvaru. Arī šoreiz austrieši spēlēja precīzi un Dominiks Cvergers guva savus otros vārtus šajā mačā - 1:5.

• Trešā perioda izskaņā Latvijai bija iespēja spēlēt vairākumā. Harijs Vītoliņš lēma par labu Gudļevska nomaiņai pret sesto spēlētāju. Latviešiem neizdevās ripu noturēt pretinieku zonā, kā rezultātā Rorers apslidoja Ločmeli un ieslidināja ripu tukšos Latvijas vārtos – 1:6.

• Vairākuma turpinājumā Latvijas izlase neguva vārtus, kas nozīmē, ka pēdējo divu pasaules čempionātu laikā Latvijas izlase tikusi pie viena vairākuma gola.

• Pēc tam divu minūšu sodu par pretinieka turēšanu, līdz ar to Latvijas izlasei šis čempionāts beidzās ar spēli mazākumā.

• Par Latvijas izlases labākajiem hokejistiem šajā turnīrā tika atzīti Kristers Gudļevskis, Dans Ločmelis un Kristiāns Rubīns.

Latvija – Austrija: 1:6 (0:1, 1:2, 0:3)
Vārti: 17:08 Cvergers 0:1, 23:57 Baumgartners (Kaspers, Hainrihs) 0:2, 25:38 Rorers 0:3, 28:03 Tralmaks (Ravinskis, Ločmelis) 1:3, 44:28 Rafls (Šnaiders) 1:4, 52:29 Cvergers (Šnaiders, Kaspers) 1:5, 57:18 Rorers 1:6
Metieni: 29:24
Soda minūtes: 6:8
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis – Dāvids Kikerts

Pasaules čempionāta kalendārs, 20. maijs

PilsētaLaiksSpēleRezultāts
Stokholma13.20Latvija – Austrija1:6 (0:1; 1:2; 0:3)
Herninga13.20Šveice – Kazahstāna4:1 (0:1; 1:0; 3:0)
Stokholma17.20Slovākija – Somija
Herninga17.20Čehija – ASV
Stokholma21.20Zviedrija – Kanāda
Herninga21.20Vācija – Dānija

A grupa

VValstsvienībaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija6600025:318
2.Kanāda6501029:316
3.Somija6320120:913
4.Austrija7220321:1810
5.Latvija7300417:259
6.Slovākija620138:227
7.Slovēnija710159:294
8.Francija700168:271

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
Lielā SPORTLAND prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Matuļa seši tērvetnieki


, 2025-05-20 15:39, pirms 3 mēnešiem
Prognozes... Kurš tiks atlaists pirmais... !? Vītoliņš vai Dārziņš? Kāds ir lietas kursā, Kura zemāka līmeņa izlase mūs ir vēl tik skarbi pazemojusi pēdējās 2 desmitgadēs?
, 2025-05-20 15:39, pirms 3 mēnešiem
Ārprāts!
Tieši pret Austriju es šo negaidīju, diemžēl.
, 2025-05-20 15:39, pirms 3 mēnešiem
Dzierkalam, Balceram, Jakam- paldies pa smukam piespelem. Visai komandai pilnīga impotence. Neizgulejas neviens? Dažiem jakar slidas uz naglas.
, 2025-05-20 15:40, pirms 3 mēnešiem
Vītoliņ, esi vecis, atkāpies!
, 2025-05-20 15:41, pirms 3 mēnešiem
Cik iedvesmoti pret Slovākiju, tik neiedvesmoti šodien. Latvijas sporta klasika, I guess.
, 2025-05-20 15:41, pirms 3 mēnešiem
Jā, vienmēr uzvarēt nevar, BET ŠĀDI ZAUDĒT…
Un “mūsu čaļiem” derētu vismaz kādu laiku paklusēt par to, cik ļoti viņi “cīnoties par Latviju”…
, 2025-05-20 15:42, pirms 3 mēnešiem
Būsim godīgi, austriešiem šodien sanāca viss. Tā pat kā mums sanāca viss pret slovākiem. Tādas dienas ir. Ir grūti uzvarēt, ja pretinieks iemet 5 no 7 momentiem.
, 2025-05-20 15:42, pirms 3 mēnešiem
Šī čempionāta top saukļi "Garām vārtiem", "nerealizēts vairākums", "mēģinām nostāties" - gruti ko pateikt par šo čempionātu...
, 2025-05-20 15:42, pirms 3 mēnešiem
Aleluja. Uz neredzīti Daugava un Balcer saņemies.... Bet nu briesmīga spēle visos variantos...
, 2025-05-20 15:42, pirms 3 mēnešiem
Baigi kuplā aste Austrijai, kā lapsai, nesanāca pārkāpt.
, 2025-05-20 15:42, pirms 3 mēnešiem
Apkaunojošākais kāsiens pēdējo vairāku gadu laikā! Tas ir viss, ko var pateikt par šo spēli.
, 2025-05-20 15:42, pirms 3 mēnešiem
Kāpec no ši portāla netiek izbanots naida kurinātājs, krievu nacists un fašists kino?
, 2025-05-20 15:42, pirms 3 mēnešiem
timoty rakstīja: Jā, vienmēr uzvarēt nevar, BET ŠĀDI ZAUDĒT…
Un “mūsu čaļiem” derētu vismaz kādu laiku paklusēt par to, cik ļoti viņi “cīnoties par Latviju”…
Un kurš tad necīnījās?
, 2025-05-20 15:42, pirms 3 mēnešiem
Batista77 rakstīja: Prognozes... Kurš tiks atlaists pirmais... !? Vītoliņš vai Dārziņš? Kāds ir lietas kursā, Kura zemāka līmeņa izlase mūs ir vēl tik skarbi pazemojusi pēdējās 2 desmitgadēs?
Kopš kura laika Austrija ir zemāka līmeņa komanda?
, 2025-05-20 15:42, pirms 3 mēnešiem
Šausmas, mēs spēlējām tā it kā mums no šīs spēles neko nevajadzētu.
Es ceru ka pašiem čaļiem ir kauns par šo spēli.
Varat man te spiest mīnusus, bet tāda ir realitāte.
NOŽĒLOJAMI
, 2025-05-20 15:43, pirms 3 mēnešiem
Melotu, ja teiktu, ka šis bija negaidīti. Austrija aizvada izcilu turnīru un pelnīti tiek tālāk
, 2025-05-20 15:43, pirms 3 mēnešiem
berimors rakstīja: Apkaunojošākais kāsiens pēdējo vairāku gadu laikā! Tas ir viss, ko var pateikt par šo spēli.
nu nu... uzvarētas trīs spēles no 7...
, 2025-05-20 15:43, pirms 3 mēnešiem
Kā jau iepriekš teicu - paredzams zāģis pret strauji progresējošo un Šveices hokeju piekopjošo Austriju
, 2025-05-20 15:43, pirms 3 mēnešiem
Austrija mūsējos noskrēja visas spēles garumā.
, 2025-05-20 15:43, pirms 3 mēnešiem
Var jau zaudēt, bet šis ir kauns sagrāve no Austrijas. Pusei komandas vispēr vajadzētu domāt par karjeras beigām izlasē. Un protms izcilais vairākums 0,00 % super treneru darbs.
, 2025-05-20 15:43, pirms 3 mēnešiem
Balcers pārliecinoši lielāka vilšanās visā turnīrā Pēc tā cik daudz momenti viņam bija, tur kā minimums 3-4 goliem bija jābut, bet...0.
Un šodien bonusā vēl #3 golu Austrijai uzdāvināja divreiz zaudējot ripu 15 sekunžu laikā
, 2025-05-20 15:43, pirms 3 mēnešiem
playthegame rakstīja: Būsim godīgi, austriešiem šodien sanāca viss. Tā pat kā mums sanāca viss pret slovākiem. Tādas dienas ir. Ir grūti uzvarēt, ja pretinieks iemet 5 no 7 momentiem.
Tieši iedomājo LAT-SVK spēli. SVK neiekrita, mums iekrita un tālāk jau tehnikas jautājums.
, 2025-05-20 15:43, pirms 3 mēnešiem
Kauns par savrāvi pret Austriju 😡
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Paldies džekiem par čempi. Ja godīgi labi spēlēja, bija reāla iespēja somus pieveikt. Pēdējā spēlē salūza. Bet esam reāli 1/4 nebūtu nekādu iespēju
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Tāds apkaunojums sen nav bijis! Tēvzemes glābēji b**!
Un vajag kapteini, kas var kaut ko izdarīt. Piedod, bet par OS aizmirsti, ja būsi bez kluba.
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Batista77 rakstīja: Prognozes... Kurš tiks atlaists pirmais... !? Vītoliņš vai Dārziņš? Kāds ir lietas kursā, Kura zemāka līmeņa izlase mūs ir vēl tik skarbi pazemojusi pēdējās 2 desmitgadēs?
Kāds zemāks līmenis? Piekāpāmies šī čempionāta TOP 8 komandai!
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Muļķīgi pirmie vārti zaudēti, 2/3 šturmē un neko nevar izdarīt, un paņem ierij uzreiz. Ja neiet, tad neiet. Šodien pat iespējams no Lietuvas būtu ierijuši. Vismaz bija jautri līdz pēdējai spēlēi.
Tiksies nākamgad! Lai izdodas!
Slēpts komentārs: loook ploik!
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Rezultāts normāls, pēc iepriekšējām spēlēm tas jau bija skaidrs, tikai nelikās, ka tik graujoši. Likās, ka varētu būt kāds 1-3 vai 1-4 rezultāts
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Tā godīgi, šī ir viena vai iespējams pat pati sliktāka spēlē pēdējos gados kas redzēta
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Dārziņ atkāpies!
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
TommyG rakstīja: Šausmas, mēs spēlējām tā it kā mums no šīs spēles neko nevajadzētu.
Es ceru ka pašiem čaļiem ir kauns par šo spēli.
Varat man te spiest mīnusus, bet tāda ir realitāte.
NOŽĒLOJAMI
nu melnajiem vispār nevajadzētui par hokeju izteikties
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Vītoliņš super! Laikam vecais Ābols mums bronzu vinnēja, kā viņu atlaida, tā izlase vienkārši nekāda. Vītoliņš arī Tralmaku marinēja cetrutajā maiņā, kad viņš ārdijās Čehijā, tagad čalis NHL un pēdējā spēlē pacēla uz pirmo maiņu. Vēl vairākums un vēl 101 lieta. Klauns...
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Viena komanda visu izdarīja pareizi, un otra bija Latvija.
, 2025-05-20 15:44, pirms 3 mēnešiem
Piedāvāju savu kandidatūru vairākuma trenerim par 1/2 Dārziņa algas. Garantēju sliktāk nebūs.
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
berimors rakstīja: Apkaunojošākais kāsiens pēdējo vairāku gadu laikā! Tas ir viss, ko var pateikt par šo spēli.
jā jā... tagad mistiski katru gadu gaidīs 4finālu...nu nebūs , esam stabila 9-11 vieta pasaulē.
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
..viens vārds VAIRĀKUMS! ..apspēlēja mūs kā mazus ežus!
..kā gribētos atpakaļ vecos bukus,hokejā,it īpaši aizsargus,kuri mācēja "uzšķilt" no zilās līnijas.
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
Labi 4.maiņu nosēdināja.. Wtf??
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
Lai man piedod Darzinsh, bet vinam buutu jaatstaaj izlases treneru korpuss. Visa turnira laika neviena reaizeeta vairakuma! Tas nav normali.
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
Un kuri šodien spēlēja kā auni? Diemžēl latviešu augstais IQ un meistarība netika galā ar “parasto” austriešu hokeju.
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
lašaras. pat necentās
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
KURŠ UZŅEMSIES ATBILDĪBU PAR TO KA PĒDĒJOS DIVOS ČEMPIONĀTOS MUMS KOPĀ IR GŪTI VIENI VĀRTI VAIRĀKUMĀ!!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
...Dāziņš, kā vairākuma treneris = nulle.
Daugaviņam nebūs Olimpiāde.....
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
bet man prieks par Tralmaku, tur ir jauda un potenciāls, cerams, ka viss sanāks ar NHL!
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
komanda bez smadzenēm,,,,ko var gribēt,,,,
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
Austrija tāpat kā Vācija pārņēmusi Šveices skolas stilu un strauji progresē. Jau ir priekšā Latvijai diezgan pamatīgi un šī starpība tikai augs
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
Briesmīgi... Visus no šī sasaukuma uz konserviem!
, 2025-05-20 15:45, pirms 3 mēnešiem
Dzierkals nospeleja berniskigi pie pirma gola un tas ari bija beigu sakums. Daugavinam pensija sakusies.
, 2025-05-20 15:46, pirms 3 mēnešiem
Treneru korpuss, atskaitot Irbi, ataa, vairakuma zinja vispar kko vajadzeja mainit jau pec paris spelem. Bet mums ir super treneru kolektivs kuriem kluba nevajag trenet. Zel Gudlevska, izdarija visu ko vareja. Un Daugavins, ja redz, ka vecis nevelk, tak nolaidiet nedaudz zemak, butu produktivaks ar mazaku slodzi, bet nee, tapat kaa treneriem, nav jaspele kluba, atbrauks un uztaisis speli vai ne.
, 2025-05-20 15:46, pirms 3 mēnešiem
Žēl Gudļevski. Aizsardzība drausmīga. Diezgan dīvaini, ka lido uz priekšu spēlē, kur der neizsķirts. Trenera štāba vajadzētu izmaiņas. Paldies vīriem par turnīru!
, 2025-05-20 15:46, pirms 3 mēnešiem
Klasika, kā vienmēr, kad vajag tad nevar. Muļļas.
, 2025-05-20 15:46, pirms 3 mēnešiem
Izsmiekls ne Izlase!!!
, 2025-05-20 15:46, pirms 3 mēnešiem
Lohi zaudēja ura
, 2025-05-20 15:46, pirms 3 mēnešiem
Kalniņš strīmā jau to arī paredzēja. Daļēji vainīgs arī Kalniņš.
, 2025-05-20 15:47, pirms 3 mēnešiem
Mūsējie taktiski nospēlēja sliktāk par Ungāriem.
Cepuri nost Austrijas treneriem, kuri izmantoja labāko ko varēja no savējiem un izcili izskautoja mūsējo spēli!

Šis bija lielākoties Vītoliņa un co zaudējums. Protams, arī spēlētāju nespēja pārslēgties spēles gaitā.
, 2025-05-20 15:47, pirms 3 mēnešiem
Batista77 rakstīja: Prognozes... Kurš tiks atlaists pirmais... !? Vītoliņš vai Dārziņš? Kāds ir lietas kursā, Kura zemāka līmeņa izlase mūs ir vēl tik skarbi pazemojusi pēdējās 2 desmitgadēs?
Nemuldi! Austrija ir priekšā Latvijai un bija favorīti šodien
, 2025-05-20 15:47, pirms 3 mēnešiem
Žēl,bet šī ir karma Herbertam Vasiļjevam,kurš atļāvās apsaukāt austriešus pēc mača ar slovēņiem,par auniem.Secinājums viens,Latvija zaudēja auniem.Viss nāk atpakaļ,bet vairāk negribētu dzirdēt Herberta komentēšanu,kurš bieži vien ir neobjektīvs un atļaujās pat palaist muti.
, 2025-05-20 15:47, pirms 3 mēnešiem
loook ploik! rakstīja: Pilnīgi bomži
bomzis esi tu
, 2025-05-20 15:47, pirms 3 mēnešiem
Izsmiekls
, 2025-05-20 15:47, pirms 3 mēnešiem
Kā tur par hokeju drīkstēja teikt, MALAČI?
, 2025-05-20 15:47, pirms 3 mēnešiem
Žēl Gudļevski. Aizsardzība drausmīga. Diezgan dīvaini, ka lido uz priekšu spēlē, kur der arī neizšķirts. Treneru štabā vajadzētu izmaiņas. Paldies čaļiem par turnīru!
, 2025-05-20 15:48, pirms 3 mēnešiem
Hahahahahahahahahaaaaaa Latvijai ir laiks spēlēt kopā ar braļukasiem 1. Divīzijā... Hah ha hhahahahaaaaaaaa
, 2025-05-20 15:48, pirms 3 mēnešiem
Tas ir tikai sākums!
, 2025-05-20 15:48, pirms 3 mēnešiem
Ceilons rakstīja: Cik iedvesmoti pret Slovākiju, tik neiedvesmoti šodien. Latvijas sporta klasika, I guess.
Slovākiem pēdējo 10 gadu sliktākā izlase bija atbraukusi.Tas pats somiem. Tās “labās” spēles nebija nekāds rādītājs
, 2025-05-20 15:48, pirms 3 mēnešiem
- Daugaviņš, Batņa, Balcers
+Ločmelis, Gudļevskis, Ravinskis
, 2025-05-20 15:49, pirms 3 mēnešiem
Diez kurš tagad sadalīs 1/4 fināla,1/2 fināla un fināla paredzēto piķi ?
, 2025-05-20 15:49, pirms 3 mēnešiem
Divi turnīri, 14 spēles un tikai viens realizēts vairākums... Un tas pats pērn.
, 2025-05-20 15:49, pirms 3 mēnešiem
Šodien laukumā nebija Latvijas izlase!
, 2025-05-20 15:49, pirms 3 mēnešiem
Vismaz elitē palika ar ko arī apsveicu!
, 2025-05-20 15:50, pirms 3 mēnešiem
Atkal sakas malacisms, Oseniekam un Ernstreitam viss lieliski.
, 2025-05-20 15:51, pirms 3 mēnešiem
nav ko skaitit kad spele Elite
, 2025-05-20 15:51, pirms 3 mēnešiem
Ir ok. Paldies čaļiem. Ar šādu sastāvu nospēlēja labi.
, 2025-05-20 15:51, pirms 3 mēnešiem
Neko darīt, tas ir sports. Latvijai paldies par čempi, būs jau labi. Paldies puiši, neklausīties heiterus.
, 2025-05-20 15:51, pirms 3 mēnešiem
Vissliktākais sniegums tiek parādīts turnīra izšķirošajā spēlē...
Protams, Austrijai iekrita gandrīz viss, ko viņi meta, bet nu mēs viņiem arī ļoti šajā ziņā palīdzējām... nevar gan teikt, ka Austrieši uzvarēja nepelnīti - šajā turnīrā viņi rāda labu spēli
, 2025-05-20 15:51, pirms 3 mēnešiem
Un runa, ka luuk Daugavins var nemest, bet kapteinis gerbtuve vajadzigs, labs kapteinis, kurs nevar calus nomotivet vismaz riktigi cinities.
, 2025-05-20 15:51, pirms 3 mēnešiem
veikala_bračka rakstīja: Šodien laukumā nebija Latvijas izlase!
Bija gan! Latvijas un Austrijas izlases.
, 2025-05-20 15:52, pirms 3 mēnešiem
Jā, šodien bija traģiski, bet nesitīsim puikus, mums viņus vajadzēs arī nākamgad.
, 2025-05-20 15:52, pirms 3 mēnešiem
Tomixxs rakstīja: Šī čempionāta top saukļi "Garām vārtiem", "nerealizēts vairākums", "mēģinām nostāties" - gruti ko pateikt par šo čempionātu...
vēl - neprecīzi, nedaudz pietrūka, neizdevās, nepaspēja (visam priekšā var likt nedaudz).
, 2025-05-20 15:53, pirms 3 mēnešiem
Toties ungāri laikam pirmo reizi noturas neizkrītot uzreiz ārā uz leju.
, 2025-05-20 15:53, pirms 3 mēnešiem
Čaļi paldies par atdevi čempī un par to, ka ieradāties, visu cieņu, bet piedodiet, jūsu treneris ir lohs!
, 2025-05-20 15:54, pirms 3 mēnešiem
Neesmu speciālists, bet man tā liekas, ka Vītoliņš sevi kā Latvijas izlases ir ismēlis.
, 2025-05-20 15:54, pirms 3 mēnešiem
tak nekas... skeletonā atriebsimies
, 2025-05-20 15:55, pirms 3 mēnešiem
Negibu jau neko parmest Gudim, bet kaut ka biju gaidijis ka DEL ligas labakais vartsargs bisk pavilks komandu. Bet jauzteic Auatrija. izmantoja davanas. Lai veicas 1/4
, 2025-05-20 15:55, pirms 3 mēnešiem
Ja Vītoliņš netiks atbrīvots no amata (vai neatkāpsies), tad es nezinu..
, 2025-05-20 15:57, pirms 3 mēnešiem
Izskatās, ka ar burkānu šos vairs motivēt nevar, jāņem kāds skarbais treneris - Skudra vai Ankipāns.
Bomba būtu Rešetņikovs.
, 2025-05-20 15:58, pirms 3 mēnešiem
Visi intervijās saka, ka pietrūka koncentrācijas spēles sākumā, ka nebija noskaņojušies.

Kādā sakarā? Tiešām domāja, ka nomētās austriešus? Līdzvērtīgus pretiniekus, 50/50 spēlē?
, 2025-05-20 15:59, pirms 3 mēnešiem
timurietis rakstīja: Izskatās, ka ar burkānu šos vairs motivēt nevar, jāņem kāds skarbais treneris - Skudra vai Ankipāns.
Bomba būtu Rešetņikovs.
Es jau to pašu Āboli nomēģinātu.
, 2025-05-20 15:59, pirms 3 mēnešiem
Latvijas klasika - uzvarēt stiprāku un pēc tam zaudēt vājākam.
, 2025-05-20 15:59, pirms 3 mēnešiem
Paldies par turnīru komandai ,un nelasīt komentārus..
Žēl ,ka zaudēja ,bet tomēr gribētos lai esam vairāk saliedēti , fani un izlase ,arī pēc tādām spēlēm ..
, 2025-05-20 15:59, pirms 3 mēnešiem
Vairākums viņiem nestrādāja - strādāja toties ielaisto vārtu ziņā - vai tik nav rekords?
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23
, 2025-05-20 16:01, pirms 3 mēnešiem
"NOSLAUKI ASARAS. NERAUDI. TAS IR.... KARMA"
, 2025-05-20 16:01, pirms 3 mēnešiem
#MēsVisiParBKVentspils rakstīja: Latvijas klasika - uzvarēt stiprāku un pēc tam zaudēt vājākam.
Šogad slovāki bija vājākais pretinieks, salīdzinot ar Austriju.
, 2025-05-20 16:02, pirms 3 mēnešiem
Haha, šitāds aizvaidznieks no Austrijas😄😄😄 it kā pret hokeja lielvalsti kādu būtu spēlējuši... nu nevar Latvija uzvarēt 2 atbildīgas spēles pēc kārtas. Kautgan ticēju pirms šīs spēles ka viņi tagad būs "uz viļņa" pēc slovāku uzvarēšanas, līdzīgi kā 2023 gadā
, 2025-05-20 16:03, pirms 3 mēnešiem
go140822 rakstīja: ...Dāziņš, kā vairākuma treneris = nulle.
Daugaviņam nebūs Olimpiāde.....
Spriežot pēc Daugaviņa teiktā intervijā, viņš ir pretējās domās.

Ja spēlēs klubā, tad gan jau būs labākā formā nekā šajā pavasarī, un būs noderīgs komandai.
, 2025-05-20 16:03, pirms 3 mēnešiem
playthegame rakstīja: Kopš kura laika Austrija ir zemāka līmeņa komanda?
Koef 3,70 uz Austrijas uzvaru bukmeikeru, profesionāļu domās Latviju pirms spēles vērtēja daudz augstāk.
, 2025-05-20 16:03, pirms 3 mēnešiem
Neaskaužu tos Latvijas līdzjūtējus,kas atradās arēnā.
, 2025-05-20 16:04, pirms 3 mēnešiem
M rakstīja: Šogad slovāki bija vājākais pretinieks, salīdzinot ar Austriju.
Tak SVK vispār šogad ir reti lieli nabagi.
, 2025-05-20 16:04, pirms 3 mēnešiem
KIN0 rakstīja: "NOSLAUKI ASARAS. NERAUDI. TAS IR.... KARMA"
Vācies prom, krievu nacist
Slēpts komentārs: go153480
, 2025-05-20 16:06, pirms 3 mēnešiem
Nu ko jūs ņerkstat bomāri! Ja spēli pret slovākiem samainītu ar spēli pret austriešiem tāpat tabulā nekas nemainītos.

Ar šādu sastāvu un sliktu saspēlētību ar tik daudz kļūdām no spēles uz spēli, 7 spēlēs ir 3 uzvaras un vieta kaut kur pa vidu, kas atbilst mūsu līmenim.

Viens bomzis te raksta, ka somiem slikts sastāvs, tas jau poh, ka pirms pāris gadiem somi ņēma zeltu ar veseliem 0 NHL spēlētājiem, tas ir somu hokejs, viņi tā spēlē.
, 2025-05-20 16:07, pirms 3 mēnešiem
Ja iepriekšējās spēlēs bija raksturs, tad šodien tāda nebija . . .
, 2025-05-20 16:07, pirms 3 mēnešiem
Vītoliņ, atkāpies, ļauj Artim Ābolam trenēt izlasi. Vismaz būs vairāk nekā 1 rezultatīvi izmantoti vairākumi 2 gadu laikā.
, 2025-05-20 16:07, pirms 3 mēnešiem
Gūdijs montrs 75% atvairīti
, 2025-05-20 16:08, pirms 3 mēnešiem
Pret frančiem pēc Sočas bloķēta metiena Masaļskis glāba un pateica uzreiz ko par to domā,tgd.Dzieris līdzīgā situācijā,pirmais gols šodiena,arī būtisks.Labi,ka nebija izdzīvošanas mačd😄
, 2025-05-20 16:10, pirms 3 mēnešiem
esam stabila 9-11 vieta pasaulē.
, 2025-05-20 16:10, pirms 3 mēnešiem
go153480 rakstīja: Mūsu daiļie puiši cīnījās līdz galam, nepadēvas ne mirkli, bet nu diemžēl nesanāca tāds iznākums, kādu visi gaidījām! Ja Vienotība nebūtu pie varas jau 20 gadus, tad saņemtu mēs arī vairāk naudu hokejam! Ceru, ka Šlesers salabos šo un saliks visu pa vietām līdz Olimpiādei! Dievs svētī mūsu izlasi, vienmēr esmu ticējis! ❤️
Tu plānprātiņ nebāz te iekšā savu politisko reklāmu!
, 2025-05-20 16:10, pirms 3 mēnešiem
Nost ar Vītoliņu, Ābolu par treneri!
, 2025-05-20 16:11, pirms 3 mēnešiem
Mums mazākumā vairāk iemesti vārti kā vairākumā!
, 2025-05-20 16:11, pirms 3 mēnešiem
Nākošreiz lai vēl vairāk blatņikus salasa,būs vēl labāk.
, 2025-05-20 16:11, pirms 3 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Tu plānprātiņ nebāz te iekšā savu politisko reklāmu!
Vienotība jau ir pilnībā izzaguši Latviju. Kam tas nepatīk ejat uz poda.
, 2025-05-20 16:13, pirms 3 mēnešiem
M rakstīja: Jā, šodien bija traģiski, bet nesitīsim puikus, mums viņus vajadzēs arī nākamgad.
Šogad Olimpiādē!!!
, 2025-05-20 16:13, pirms 3 mēnešiem
Visas problēmas, kas vilkās visa čempionāta garumā tieši šodien bija visas reizē.
Kā nebija ātruma, tā mēs esam nevarīgi. Nostājamies aiz vārtiem, pretinieks pat īsti nepresingo un zonā tiekam kaut kā knapi. Piespēles visas vai kājās vai kaut kur blakus.
Vairākums = katastrofa. Visvairāk žēl, ka Tralmaks netika atzīts par labāko nevienā spēlē un pat turnīrā. Viņš tiešām bija Buldozers.
, 2025-05-20 16:13, pirms 3 mēnešiem
Vairākums, protams ir traģisks, un pēdējos divos, tādu paniku sen nebiju redzējis, pat mest baidījās jau.
Te būtu liels un naglains miets Dārziņa virzienā un brīvs, ja jau viņš ir atbildīgais meistars. Divos turnīros vieni vārti vairākumā, nu izcili!
Ja komandā trūkst veidotāju, tad uztaisi trīs četras shēmas un lai mauc pa vārtiem bezjēgā... Kaut kas jau sakritīs, īpaši, ja ripu kustinās un paši rotēs, kustēsies, nevis stāvēs taisnās kājās...
Daugaviņš sevi absolūti neattaisnoja, ļoti lēni lēmumi vairākumos, par kļūdām pozicionāli var nemaz nerunāt.
, 2025-05-20 16:13, pirms 3 mēnešiem
Noteikti nebūšu populārs, bet spēle bija laba. Šoreiz veiklāki izrādijās austrieši!
, 2025-05-20 16:16, pirms 3 mēnešiem
playthegame rakstīja: Būsim godīgi, austriešiem šodien sanāca viss. Tā pat kā mums sanāca viss pret slovākiem. Tādas dienas ir. Ir grūti uzvarēt, ja pretinieks iemet 5 no 7 momentiem.
Nevajag jau nu pārspīlēt, jo austriešiem bija pietiekoši daudz bīstamu metienu pa mūsējo vārtiem.
Tas ka mūsējie zaudē atbildīgas spēles nosacīti vājākiem pretiniekiem jau ir klasika. Arī pret šiem pašiem austriešiem. Nekas negaidīts un ārkārtējs tas nebija.
, 2025-05-20 16:17, pirms 3 mēnešiem
Paldies puišiem par šo čempionātu. Bet nesaprotu, kā var šādi spēlēt pēdējā spēlē, kas izšķir tikšanu 1/4 finālā.
, 2025-05-20 16:17, pirms 3 mēnešiem
Vai tiešām Vītoliņšs nepratīsies! Vienreiz palaimējās pirms diviem gadiem un ne jau kaut kādas viņa spējas bija pamatā. Tieši otrādi . Vairākuma statistika visu izsaka!
, 2025-05-20 16:17, pirms 3 mēnešiem
Žēl, ka sanāca ar kaunu. Mans rezumē, ka divas labas spēles, pārējās samocītas vai ļoti vājas. Žēl arī, ka tieši Dzierkals pieļāva pirmo ļoti rupjo kļūdu, kas arī ievadīja zaudējumu.
Daudz te kritizēts Daugaviņš, es teiktu, ka vai nu izlasei saka atā vai arī regulāra spēļu prakse, ja grib uz OS.
, 2025-05-20 16:17, pirms 3 mēnešiem
No varoņiem līdz vārguļiem. Treneru korpus slikti pastrādājis.
, 2025-05-20 16:18, pirms 3 mēnešiem
nenovērtēšana pie vainas.Austrija ilgus gadus bijusi tāda,nekāda,visu laiku uz izkrišanas robežas,bet jau pagājšgad šie rādījaa zobus,pie kam visiem-arī šogad minimāli piekāpjoties zviedriem,somiem.mūsējie izgāja ar pārākuma apziņu un pietaisīja bikses.slikts darbs visiem,gan treneriem,gan špīleriem.mācība priekšdienām.
, 2025-05-20 16:18, pirms 3 mēnešiem
Un ņemt nost vàrtsargu pie 1:5... 🤷‍♂️ 4 vārtus bija iespēja atspēlēt?😄
, 2025-05-20 16:18, pirms 3 mēnešiem
Baidos kļūdīties, bet šķiet mūsējiem apkaunojošākais zaudējums PČ pret komandu, kas nav TOP 8 pasaulē !!!
, 2025-05-20 16:18, pirms 3 mēnešiem
#MēsVisiParBKVentspils rakstīja: Dārziņ atkāpies!
un līdz obligāti paņem Harku Vitoļīnu......
, 2025-05-20 16:19, pirms 3 mēnešiem
hmm - ja būtu Znaroka, Kerča, Ozoliņa utt. laiki - teiktu, ka spēlēja uz konkrētām pohām. bet acīmredzot spēks bija izsīcis, jo austrieši izskatījās daudz svaigāki - vairumā gadījumu vienkārši netika līdz un kļūdas acīmredzot arī uz noguruma rēķina, jo brīžiem vienkārši stāvēja daļa un skatījās kā austrieši lido...
, 2025-05-20 16:20, pirms 3 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Tu plānprātiņ nebāz te iekšā savu politisko reklāmu!
Tev Vienotības kliķes aizstāvim ir izskalotas smadzenes! Ej palasi īstas ziņas, tad sapratīsi
, 2025-05-20 16:20, pirms 3 mēnešiem
Šodien man ir svetki paldies Austrijai
, 2025-05-20 16:21, pirms 3 mēnešiem
Uzbrucēji ir, vārtsargi jauni ir, bet kur ir aizsargi palikuši?
Agrāk 17, 18 gadīgi aizsargi spēlēja, bet tagad pat jaunos nepiesakās čempionātam, nemaz nerunājot par spēlēšanu.
, 2025-05-20 16:21, pirms 3 mēnešiem
KIN0 rakstīja: Vienotība jau ir pilnībā izzaguši Latviju. Kam tas nepatīk ejat uz poda.
Ja turpināsies kā līdz šim ar to Vienotību, tad Latvijas hokejisti nākotnē ripu vietā izmantos vecus zābakus un slidos uz sprunguļiem
, 2025-05-20 16:21, pirms 3 mēnešiem
go153480 rakstīja: Mūsu daiļie puiši cīnījās līdz galam, nepadēvas ne mirkli, bet nu diemžēl nesanāca tāds iznākums, kādu visi gaidījām! Ja Vienotība nebūtu pie varas jau 20 gadus, tad saņemtu mēs arī vairāk naudu hokejam! Ceru, ka Šlesers salabos šo un saliks visu pa vietām līdz Olimpiādei! Dievs svētī mūsu izlasi, vienmēr esmu ticējis! ❤️
Šlesers atjaunos Rīgas Dinamo, lai izlasei ir bāzes komanda!
, 2025-05-20 16:22, pirms 3 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Baidos kļūdīties, bet šķiet mūsējiem apkaunojošākais zaudējums PČ pret komandu, kas nav TOP 8 pasaulē !!!
2:5 1999 bija sliktāk, jo šeit pretī bija jaudīgi Šveices nazīši pretī.
, 2025-05-20 16:24, pirms 3 mēnešiem
Batņa, Buncis , Prohorenkovs nemanāmi . Balceram redzams ka sagatavošanās posma nav bijis. Cibuļskis un Freibergs kļūdu jūra .Rubīns redzams pēc traumas nav tāds kā bijis. Ravinskis netik spilgts kā pārbaudes spēlēs bet redzams izlase ir jāatjauno sastāvs vismaz vēl.
, 2025-05-20 16:25, pirms 3 mēnešiem
go153480 rakstīja: Tev Vienotības kliķes aizstāvim ir izskalotas smadzenes! Ej palasi īstas ziņas, tad sapratīsi
Es neaizstāvu vienotību, muļķi! Bet tavs Šlesers ir nelietis, divkosis un zaglis!
, 2025-05-20 16:25, pirms 3 mēnešiem
playthegame rakstīja: Kopš kura laika Austrija ir zemāka līmeņa komanda?
Nu, beidz! Kurš kaut cik seko Kanādas hokejam zina, ka Austrijas izlase ne tuvu nav tā stiprākā. Pirms šī PČ LV izlase IIHF rangā bija 10 vietā, bet Austrijas izlase 13 vietā. Viss kas ir ārpus IIHF Top 12 jau vairs nav nopietni.
Tas ka LV izlase bieži mēdz nolaist dažādas lažas jau ir cits stāsts.
, 2025-05-20 16:27, pirms 3 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Šlesers atjaunos Rīgas Dinamo, lai izlasei ir bāzes komanda!
Dinamo? Sadarbībā ar krievu fašistiem?
, 2025-05-20 16:28, pirms 3 mēnešiem
Tā nebija Latvija... tā bija Blatvija
, 2025-05-20 16:28, pirms 3 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Es neaizstāvu vienotību, muļķi! Bet tavs Šlesers ir nelietis, divkosis un zaglis!
Jo īpaši tas ir jāatzīst pirms pašvaldību vēlēšanām, kurās neizšķiras nekāds politiskas un ideoloģiskas darbības, bet gan tikai un vienīgi saimnieciskā darbība pašvaldībās.
, 2025-05-20 16:30, pirms 3 mēnešiem
Dairi skaties,lai nesanāk kā Kasparam.
, 2025-05-20 16:30, pirms 3 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Es neaizstāvu vienotību, muļķi! Bet tavs Šlesers ir nelietis, divkosis un zaglis!
Nav pareizi saukt cilvēku kas cīnās par uzņēmējdarbību Latvijā par zagli, pats tu esi nelietis un divkosis, un tautas nodevējs! Fuj tādiem kā tev...
, 2025-05-20 16:31, pirms 3 mēnešiem
vienu gadu psrs zaudēja Polijai
, 2025-05-20 16:33, pirms 3 mēnešiem
1976 г. ЧМ по хоккею. СССР-Польша 4:6.
, 2025-05-20 16:33, pirms 3 mēnešiem
LAČ bombardieri - Sarkanis un Strādnieks, kā arī K.Rēdlihs ievestu mūs 1/4 finālā.
Noraktas izredzes ar sastāva atlasi.
, 2025-05-20 16:34, pirms 3 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Jaunā Vienotība iznīcināja ne tikai hokeju, bet vispār visu Latvijas sportu ! Viss sports tūrisma tikai uz vecākiem, kas maksā nenormālas naudas par savu bērnu sportošanu !
Bet dauņi tik un tā balsos par Vienotību un Latvija būs vēl dziļākā pakaļā ! Ar to es jūs visus arī apsveicu !!! Priekā !!!
Nevajag stāstīt visādas muļķības, jo Latvijas hokejā vecāku līdzmaksājumi, un ne tie mazākie, bija vel pirms ''Vienotības'' partija vispār tika izveidota. Neesmu ''Vienotības'' elektorāts, bet visādas muļķības arī nevajag rakstīt.
, 2025-05-20 16:37, pirms 3 mēnešiem
Aizsardzībā vajag jaunas sejas. Te vairāki vecie īsti vairs nevelk. Līmenī tikai Zīle un Rubīns. Tumanovam tā arī iespēju nedeva, Bergmaņus un Andžānu nepaņēma, vēl jau arī Hodass bija, Bulāna kandidatūra vispār netika izskatīta (varbūt kļūdos, bet, šķiet, viņam sezona aiz okeāna jau kādu brīdi beigusies), ir jau vēl citi. Balinskis, protams, atsevišķs stāsts. Uzbrukums varbūt nebija kopumā slikts, šodien vienkārši nekas nekrita, tomēr par atsevisķiem kadiem ir arī tur jautājumi. Gavars un Skrastiņš, manuprāt, būtu sastāvā noderējuši.
, 2025-05-20 16:37, pirms 3 mēnešiem
go153444 rakstīja: Šodien man ir svetki paldies Austrijai
Kādreiz bij prieks,ks rasha dabūja pa pakaļu,bet tagad ir svētki piecgadē,kad tos murmuļus ar divgalvaino ērgli uz krūtīm vairs neredzam
, 2025-05-20 16:38, pirms 3 mēnešiem
go153480 rakstīja: Nav pareizi saukt cilvēku kas cīnās par uzņēmējdarbību Latvijā par zagli, pats tu esi nelietis un divkosis, un tautas nodevējs! Fuj tādiem kā tev...
Cīnās par uzņēmējdarbību? Nesmīdini! Tukši vārdi! Divkosība! Viņš cīnās tikai par savu kabatu! Vai nu tu tik naivs vai no viņa bara!
, 2025-05-20 16:41, pirms 3 mēnešiem
Onka rakstīja: hmm - ja būtu Znaroka, Kerča, Ozoliņa utt. laiki - teiktu, ka spēlēja uz konkrētām pohām. bet acīmredzot spēks bija izsīcis, jo austrieši izskatījās daudz svaigāki - vairumā gadījumu vienkārši netika līdz un kļūdas acīmredzot arī uz noguruma rēķina, jo brīžiem vienkārši stāvēja daļa un skatījās kā austrieši lido...
Šis starp citu ir ļoti precīzs novērojums. Man arī jau no pirmās spēles likās, ka kaut kas nav labi ar fizisko. Iespējams, ka treniņnometnes laikā tika nspareizi kaut kas saplānots un uz PČ nebija labākajā formā. No sākuma šķita, ka varbūt formas pīķis plānots uz pēdējām divām spēlēm, bet tagad acīmredzami, ka nē. Varbūt visi uz āderēm gulēja
, 2025-05-20 16:43, pirms 3 mēnešiem
Es esmu kaut ko nokavējis? Kad bū sagaidīšana pie Brīvības pieminekļa?
, 2025-05-20 16:44, pirms 3 mēnešiem
Skumji ir tas, ka nekas jau nemainīsies. Ja Vītoliņš paliks (a viņš paliks) tad 95% jo šī sastāvā būs gan olimpiādē gan nākamajā čempī, jo viņiem taču ir pieredze, pieredze "pakāst" svarīgāko spēli. Ja Harim būtu spēks "bumbās", tad atkāptos ar visiem saviem somu draugiem (viens no viņiem vispār uzlika "mīksto"). Vajadzētu kouču no "malas" ar galīgi svaigu redzējumu komandas komplektēšanā un ar labām psihologa iemaņām, jo kā jau vienmēr, daļa no zaudējumu iemesla ir mentāla.
, 2025-05-20 16:44, pirms 3 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Jaunā Vienotība iznīcināja ne tikai hokeju, bet vispār visu Latvijas sportu ! Viss sports tūrisma tikai uz vecākiem, kas maksā nenormālas naudas par savu bērnu sportošanu !
Bet dauņi tik un tā balsos par Vienotību un Latvija būs vēl dziļākā pakaļā ! Ar to es jūs visus arī apsveicu !!! Priekā !!!
Taču kuru interesē tas sports? Kas tev te kaut kāds sporta portāls vai kas?
, 2025-05-20 16:48, pirms 3 mēnešiem
RalfinoBambino rakstīja: Balcers pārliecinoši lielāka vilšanās visā turnīrā Pēc tā cik daudz momenti viņam bija, tur kā minimums 3-4 goliem bija jābut, bet...0.
Un šodien bonusā vēl #3 golu Austrijai uzdāvināja divreiz zaudējot ripu 15 sekunžu laikā
Viņš ir totāli regresējis ,acīmredzot samierinājies ar esošo ,tagad rullē aiz inerces.
, 2025-05-20 16:48, pirms 3 mēnešiem
Bet Austrija bija čempī laba. To jau parādīja spelē pret Zviedriju un Somiju. Pelnits zāģis
, 2025-05-20 16:50, pirms 3 mēnešiem
Atgādina LV pret Brazīliju spēles lielo zāģi bbolā
, 2025-05-20 16:51, pirms 3 mēnešiem
Bija jau Vītoliņa kroņa nummurs ,par puišiem kuri cīnījās kārtējā variācijā?
, 2025-05-20 16:52, pirms 3 mēnešiem
Hokejam sekoju jau ļoti sen,bet ar tàdu vairākumu,kāds mums ir pēdejos divos čempionātos ir jāpriecājas,ka esam vēl palikuši elitē. Ar tādu realizāciju pasaules čempionātos nav ko sapņot par 1/4 finālu.
Plus spēles disciplīna kopumā klibo vairākiem spēlētājiem. Līderis šeit noteikti ir Batņa,kurš noraka spēli pret somiem ar saviem bērnu gājieniem un nepamatotiem noraidījumiem.
Kopumā nav tik slikti,ja nomaina pāris cilvēkus no sastāva. Uz čempionātu atbrauks Bļugers un Girgensons,jādod iespēja Mateiko. Ir nobriedusi paaudžu maiņa un jāsāk vairāk uzticēties jaunajiem.
Vai tiešām tikai faniem ir redzams,ka Batņa čakarē spēles kopā ar saviem noraidījumiem?
Ideālais mūsu sastāvs manuprāt būtu:
1.maiņa Daugaviņš-Ābols-Tralmaks
2.Balcers-Bļugers-Girgensons
3 Laviņs-Ločmelis-Ravinskis
4.Egle-Mateiko-Dzierkals
13.uzbrucējs R.Bukarts vai kāds jaunais.
Aizsargi:
1.Balinskis-Zīle
2.Rubīns-Freibergs
3.Mamčics-Jaks
7.aizsargs Cibuļskis
Vārtsargi Merzļikins vai Šilovs ja tiek un tad kāds no eiropā spelejošiem.
, 2025-05-20 16:52, pirms 3 mēnešiem
zaudējuma basī bulgāriem
, 2025-05-20 16:54, pirms 3 mēnešiem
KIN0 rakstīja: Vienotība jau ir pilnībā izzaguši Latviju. Kam tas nepatīk ejat uz poda.
Jaunā Vienotība iznīcināja ne tikai hokeju, bet vispār visu Latvijas sportu ! Viss sports turās tikai uz vecākiem, kas maksā nenormālas naudas par savu bērnu sportošanu !
Bet dauņi tik un tā balsos par Vienotību un Latvija būs vēl dziļākā pakaļā ! Ar to es jūs visus arī apsveicu !!! Priekā !!!
, 2025-05-20 16:55, pirms 3 mēnešiem
kasagrande rakstīja: Šis starp citu ir ļoti precīzs novērojums. Man arī jau no pirmās spēles likās, ka kaut kas nav labi ar fizisko. Iespējams, ka treniņnometnes laikā tika nspareizi kaut kas saplānots un uz PČ nebija labākajā formā. No sākuma šķita, ka varbūt formas pīķis plānots uz pēdējām divām spēlēm, bet tagad acīmredzami, ka nē. Varbūt visi uz āderēm gulēja
Ar fizisko viss ir normāli, viņš nekad nav bijis mums dominējošs faktors. Visām komandām vienāds spēļu skaits grupu turnīrā.

Lielāks jautājums ir, piemēram, kapēc tādu spēli rādošs un tik vien varošs Daugaviņš spēlē visu turnīru 1. maiņā?
Kā arī līdz galam nesapratu 4. maiņas nozīmi, lomu, pilnīgi mierīgi 3-4 maiņa varēja būt ar vienu uzdevumu un spēles laiku. Ja neskaita pāris Dzierkala epizodes un vienus vārtus, ne Bukarts, ne Batņa ar neko spilgtu turnīrā neizcēlās. Anderosns viens pats bija labāks par visu 3. maiņu.
, 2025-05-20 16:58, pirms 3 mēnešiem
Subjektīvais rakstīja: Ar fizisko viss ir normāli, viņš nekad nav bijis mums dominējošs faktors. Visām komandām vienāds spēļu skaits grupu turnīrā.

Lielāks jautājums ir, piemēram, kapēc tādu spēli rādošs un tik vien varošs Daugaviņš spēlē visu turnīru 1. maiņā?
Kā arī līdz galam nesapratu 4. maiņas nozīmi, lomu, pilnīgi mierīgi 3-4 maiņa varēja būt ar vienu uzdevumu un spēles laiku. Ja neskaita pāris Dzierkala epizodes un vienus vārtus, ne Bukarts, ne Batņa ar neko spilgtu turnīrā neizcēlās. Anderosns viens pats bija labāks par visu 3. maiņu.
Par ko var runāt, ja Ābols, kurš tieši šajās dienās iziet laika joslu aklimatizācijas grūtākās dienas, spēlē pirmajā maiņā?
, 2025-05-20 16:59, pirms 3 mēnešiem
Nožēlojama,kļūdām pārbagāta spēle-atbilstošs rezultāts!Vienīgie divi spēlētāji ar pozitīvu lietderību spēlē-Ravinskis un Komuls,izlases līderiem pa -2,-3!
, 2025-05-20 16:59, pirms 3 mēnešiem
Citreiz būs.....
Trakmaks noteikti bija pelnījis būt TOP 3 komandā.
Nevar arī apšaubīt Rubīna, Ločmeļa un Gudļevska sniegumu.
, 2025-05-20 17:01, pirms 3 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Jaunā Vienotība iznīcināja ne tikai hokeju, bet vispār visu Latvijas sportu ! Viss sports turās tikai uz vecākiem, kas maksā nenormālas naudas par savu bērnu sportošanu !
Bet dauņi tik un tā balsos par Vienotību un Latvija būs vēl dziļākā pakaļā ! Ar to es jūs visus arī apsveicu !!! Priekā !!!
Ej, ej! Ko neteiksi?
Pirms ''Vienotības'' izveides vecāki nemaksā līdzmaksājumus par savu atvašu sportošanu?
, 2025-05-20 17:01, pirms 3 mēnešiem
ZURNALISTS23 rakstīja: Hokejam sekoju jau ļoti sen,bet ar tàdu vairākumu,kāds mums ir pēdejos divos čempionātos ir jāpriecājas,ka esam vēl palikuši elitē. Ar tādu realizāciju pasaules čempionātos nav ko sapņot par 1/4 finālu.
Plus spēles disciplīna kopumā klibo vairākiem spēlētājiem. Līderis šeit noteikti ir Batņa,kurš noraka spēli pret somiem ar saviem bērnu gājieniem un nepamatotiem noraidījumiem.
Kopumā nav tik slikti,ja nomaina pāris cilvēkus no sastāva. Uz čempionātu atbrauks Bļugers un Girgensons,jādod iespēja Mateiko. Ir nobriedusi paaudžu maiņa un jāsāk vairāk uzticēties jaunajiem.
Vai tiešām tikai faniem ir redzams,ka Batņa čakarē spēles kopā ar saviem noraidījumiem?
Ideālais mūsu sastāvs manuprāt būtu:
1.maiņa Daugaviņš-Ābols-Tralmaks
2.Balcers-Bļugers-Girgensons
3 Laviņs-Ločmelis-Ravinskis
4.Egle-Mateiko-Dzierkals
13.uzbrucējs R.Bukarts vai kāds jaunais.
Aizsargi:
1.Balinskis-Zīle
2.Rubīns-Freibergs
3.Mamčics-Jaks
7.aizsargs Cibuļskis
Vārtsargi Merzļikins vai Šilovs ja tiek un tad kāds no eiropā spelejošiem.
Somi ar vienu realizētu 7 spēlēs ir 3. vietā grupā. Kazahstāna ar 4 realizētiem 7. spēlēs lido ārā no Elites.
Taiznība, ka vairākusm ir katastrofa un komandai, kurai nav stabilu NHL līmeņa realizētāju ir pa īsu bez tiem, vajadzētu jau vismaz savus 20% kā minimums, bet arī tas būtu par maz, tādai Latvijai vairākums ir jānoslīpē līdz 35% un uz augšu. Vismaz pret top7 un uz leju.
, 2025-05-20 17:01, pirms 3 mēnešiem
Vītoliņš ar savu atlūgumu kopā
ar Daugaviņa Mamčica Zīles Laviņa Batņas raito soli var oficiāli doties vasaras atpūtā!!!
Tas ka Vītoliņš nespēja izveidot divas triecienmaiņas apliecina pilnīgu nevarību ieņemamajā amatā.
Paliek neatbildēts-kādi ir faktiskie iemeslu lai komandā netiktu iesaistīti visi uz šo brīdi labākie spēlētāji.Piemēram Daugaviņa vietā Krastenbergs....Batņas vietā Ķēniņš u.t.t.
Šoreiz hokejistu saimi nevarēs apmuļķot ar izcilu populismu un neobjektīviem slavinājumiem.
Šī ir SAGRĀVE nevis objektīvs zaudējums un atkopties nebūs viegli-jo galv.treneris ir vajadzīgs un bez ārzemnieka neiztikt.....jo jābūt objektīvam izskatot izlases kandidātus nevis padoties čomu būšanai
, 2025-05-20 17:08, pirms 3 mēnešiem
ints ozoliņš rakstīja: Viņš ir totāli regresējis ,acīmredzot samierinājies ar esošo ,tagad rullē aiz inerces.
Šis ir stāsts par to, ka spēlētājiem jāprot, un nav jābaidās, pateikt-nē.
Ja spēlētājam visas emocijas ir palikušas klubā, jo īpaši klubam izcīnot čempionu titulu kā Balcera gadījumā, tad labāk kādu PČ izlaist. Vel būs daudz PČ priekšā. Lai labāk dod vietu kādam citam spēlētājam iespēju uzspēlēt izlasē, kuram šo emociju un gribēšana priekš PČ ir stipri vairāk.
, 2025-05-20 17:09, pirms 3 mēnešiem
Apsveicu visus tos kas šodien darbā paņēma bezalgas brīvdienu, lai redzētu kā mūs izvaro visos spēles rādītājos!

Šāda izvarošana ir paredzēta parasti pēc pulkstens 22
, 2025-05-20 17:09, pirms 3 mēnešiem
Šarlatāns rakstīja: Citreiz būs.....
Trakmaks noteikti bija pelnījis būt TOP 3 komandā.
Nevar arī apšaubīt Rubīna, Ločmeļa un Gudļevska sniegumu.
Nav jāapšauba Ločmelis, abi ar Tralkmaku daudz kļūdījās, bet arī daudz labu darbu izdarīja, tai pat laikā, Tralmaks iemeta pret kanādu un iemeta šodien. Domāju, viennozīmīgi bija jabūt Ločmeļa vietā. Bet labi, ka vispār Haris viņu izlasē paņēma
, 2025-05-20 17:16, pirms 3 mēnešiem
Subjektīvais rakstīja: Somi ar vienu realizētu 7 spēlēs ir 3. vietā grupā. Kazahstāna ar 4 realizētiem 7. spēlēs lido ārā no Elites.
Taiznība, ka vairākums ir katastrofa un komandai, kurai nav stabilu NHL līmeņa realizētāju ir pa īsu bez tiem, vajadzētu jau vismaz savus 20% kā minimums, bet arī tas būtu par maz, tādai Latvijai vairākums ir jānoslīpē līdz 35% un uz augšu. Vismaz pret top7 un uz leju.
Piekrītu ,bet nu 2 gadua neiemest vairākuma nekko ir izgāšanas.
Kopumā izlasei ir vajadzīga paaudžu maiņa,aiz cieņas pret Daugaviņu,ko viņs ir darijis izlases labā,ja būs spēļu prakse tad,lai nākamo olimpiādi nospēlē un PČ,bet tad tās alidas jāliek uz nagliņas pie sienas.It sevišķi redzētu Mateiko un Bulānu drīzuma izlasē,cerams jau nākošgad.
, 2025-05-20 17:16, pirms 3 mēnešiem
Nu vismaz neizlidoja uz banānu čempionātu!
Bet kopumā vāji!
, 2025-05-20 17:26, pirms 3 mēnešiem
Neuztraucaties, uzmetu aci uz olimpiādi, tur viss būs labi.

Uzbrucēji: Tralmaks, Girgensons, Ločmelis, Balcers, Bļugers, Daugaviņš, Vilmanis, Mateiko, Ābols, Dzierkals +Tad pārejie kas izsitīs vietu.

Aizsardzība: Balinskis, Rubīns, Jaks, Zīle + Tad pārejie kas izsitīš vietu.

Vārtos: Elvis, Šilovs un Gudis.

Ar šādu sastāvu par medaļām mēs viegli cīnīsimies olimpiskijās spēlēs!
, 2025-05-20 17:31, pirms 3 mēnešiem
Skarbi....
, 2025-05-20 17:33, pirms 3 mēnešiem
striker rakstīja: Pret frančiem pēc Sočas bloķēta metiena Masaļskis glāba un pateica uzreiz ko par to domā,tgd.Dzieris līdzīgā situācijā,pirmais gols šodiena,arī būtisks.Labi,ka nebija izdzīvošanas mačd😄
Precīzi, manas domas. Tieši, kad meta, nodomāju par gandrīz izkrišanu toreiz no A līgas. Ar to viss sākās, pat amatieri tik stulbi nespēlē...
, 2025-05-20 17:35, pirms 3 mēnešiem
livs rakstīja: Vītoliņš ar savu atlūgumu kopā
ar Daugaviņa Mamčica Zīles Laviņa Batņas raito soli var oficiāli doties vasaras atpūtā!!!
Tas ka Vītoliņš nespēja izveidot divas triecienmaiņas apliecina pilnīgu nevarību ieņemamajā amatā.
Paliek neatbildēts-kādi ir faktiskie iemeslu lai komandā netiktu iesaistīti visi uz šo brīdi labākie spēlētāji.Piemēram Daugaviņa vietā Krastenbergs....Batņas vietā Ķēniņš u.t.t.
Šoreiz hokejistu saimi nevarēs apmuļķot ar izcilu populismu un neobjektīviem slavinājumiem.
Šī ir SAGRĀVE nevis objektīvs zaudējums un atkopties nebūs viegli-jo galv.treneris ir vajadzīgs un bez ārzemnieka neiztikt.....jo jābūt objektīvam izskatot izlases kandidātus nevis padoties čomu būšanai
Pag, kas mums vienīgās medaļas izcīnīja???
, 2025-05-20 17:43, pirms 3 mēnešiem
Augstākais apkaunojums, lasās uz zemāku divīziju.
, 2025-05-20 17:44, pirms 3 mēnešiem
go152856 rakstīja: Neuztraucaties, uzmetu aci uz olimpiādi, tur viss būs labi.

Uzbrucēji: Tralmaks, Girgensons, Ločmelis, Balcers, Bļugers, Daugaviņš, Vilmanis, Mateiko, Ābols, Dzierkals +Tad pārejie kas izsitīs vietu.

Aizsardzība: Balinskis, Rubīns, Jaks, Zīle + Tad pārejie kas izsitīš vietu.

Vārtos: Elvis, Šilovs un Gudis.

Ar šādu sastāvu par medaļām mēs viegli cīnīsimies olimpiskijās spēlēs!
Tu taču zini, ka citām izlasēm būs vēl daudz uzlabotāki sastāvi, vai ne?
, 2025-05-20 17:45, pirms 3 mēnešiem
Pēc hailaitiem spriežot latviešus kā mazus bērnus apspēlēja vienos vārtos..... wtf.
Labi ka spēli nebija iespējas skatīties, veselāki nervi.
, 2025-05-20 17:49, pirms 3 mēnešiem
Lai šādu spēli uzvarētu jāspēlē Boba hokejs kā 2018 gada PČ ,kad izšķirošajā spēlē par ceturdaļfinālu tika uzvarēti mājinieki dāņi 1 pret 0.Protams tas bija neskatāms hokejs ,bet katrs laukumā darīja to ,ko lika treneris bez improvizācijām.Kā tolaik Bobs teica jānotur dāņi un aizsardzība ,bet kāds vārtu moments radīsies.Kopumā par čempi jāsaka ,ka slikti tas ,ka neesam tik augsta līmeņa spēlētāji,lai pāris mačos saspēlētos.Praktiski mēnesi trenējās viena izlase ,bet uz PČ brauca pavisam cita izlase.Daži no saucamajiem līderiem pat atbrauca bez emocijām,kuras bija atstājuši savos klubos.Daži kritizē Batņu ,bet viņš darīja visu lai atgūtos no traumas.Protams viņš nebija labākajā formā tāpēc arī tie noraidījumi,jo ja tu īsti neesi gatavs tev dusmas uz visu pasauli,bet tas viss bija jāredz treneriem.Un beidzamais vairākuma izspēle klibo un tur vajag citu treneri.
, 2025-05-20 17:53, pirms 3 mēnešiem
go152856 rakstīja: Neuztraucaties, uzmetu aci uz olimpiādi, tur viss būs labi.

Uzbrucēji: Tralmaks, Girgensons, Ločmelis, Balcers, Bļugers, Daugaviņš, Vilmanis, Mateiko, Ābols, Dzierkals +Tad pārejie kas izsitīs vietu.

Aizsardzība: Balinskis, Rubīns, Jaks, Zīle + Tad pārejie kas izsitīš vietu.

Vārtos: Elvis, Šilovs un Gudis.

Ar šādu sastāvu par medaļām mēs viegli cīnīsimies olimpiskijās spēlēs!
...kā tad !!!!..Girgensons ,kurš iemetis 2,5 golus ?.šosezon centās izpausties ar kautiņiem,bet regulāri pa muti dabūja...ne jau NHL 3 burti ir meistarības rādītājs..Daugaviņam paldies par karjeru,gaidam atvadu spēli....Vītolinš veiksmi darba meklējumos..ne velti kuluāros runāja,ka bez Ābola nebūt u bronzas...
, 2025-05-20 17:58, pirms 3 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ej, ej! Ko neteiksi?
Pirms ''Vienotības'' izveides vecāki nemaksā līdzmaksājumus par savu atvašu sportošanu?
Ej, Ej !!! Un cik daudz valsts atbalstīja sportu pirms Vienotības un cik tagad ?
, 2025-05-20 18:00, pirms 3 mēnešiem
Komentāri gan jau pievaimanāti līdz vēmienam, bet pa lielam, ko mēs aizvakar izdarījām Slovākijai to šodien mums nodarīja Austrija. Kopumā čempis kā parasti, būs savā klasiskajā 9-12 vietā ar dažām labām un dažām ne tik labām spēlēm un ierasto drausmīgo vairākumu. Bet Ābolu gribētos redzēt pie izlases stūres, kkā ļoti simpatizē. Gribētos, lai tiktu dota iespēja uz ilgāku laiku, lai varētu redzēt, kas ir viņa spēkos, bet kopumā sajūta, ka pa lielai daļai to 9-12 vietu mēs varētu paņemt arī ar beņķi par treneri.
, 2025-05-20 18:00, pirms 3 mēnešiem
Kolorādo Vītoliņš ceru jau atkāpies
, 2025-05-20 18:03, pirms 3 mēnešiem
Kas jums kaiš cilvēki ? Lasu komentārus un brīnos ! Kad uzvar viss super juhu cik esam labi viena spēle kur izliets ūdens un uzreiz ir tāds negatīvisms ! Saprotu ka viņi ir profesionāli spēlētāji ! Bet tieši tādi bija pretī ! Ko jūs draugi darāt ! Noliet savus spēlētājus tā itkā viss čempionāts būtu bijis slikts ! Mazliet kauns par mūsu tautu !
, 2025-05-20 18:07, pirms 3 mēnešiem
Gudla nebija glabejs, parmest gan daudz ko nevar bet ir speles kad varociks velk. Sodien gudla nevilka, bet ari neizgaazaas. Daugava ceru ka godam aizies pensijaa, nav ko marinet to onkuli 1 mainaa
, 2025-05-20 18:08, pirms 3 mēnešiem
neputns rakstīja: Komentāri gan jau pievaimanāti līdz vēmienam, bet pa lielam, ko mēs aizvakar izdarījām Slovākijai to šodien mums nodarīja Austrija. Kopumā čempis kā parasti, būs savā klasiskajā 9-12 vietā ar dažām labām un dažām ne tik labām spēlēm un ierasto drausmīgo vairākumu. Bet Ābolu gribētos redzēt pie izlases stūres, kkā ļoti simpatizē. Gribētos, lai tiktu dota iespēja uz ilgāku laiku, lai varētu redzēt, kas ir viņa spēkos, bet kopumā sajūta, ka pa lielai daļai to 9-12 vietu mēs varētu paņemt arī ar beņķi par treneri.
Tu vispar saproti ko runa??
, 2025-05-20 18:08, pirms 3 mēnešiem
..kur Vsiļjevs ,kurš blēja ,ka austrieši kā auni spēlē?
, 2025-05-20 18:10, pirms 3 mēnešiem
Nezinu, kuri bija tie "visi", kas slavēja pret Slovākiju, bet es tajā spēlē daudz vairāk redzēju slovāku neizdarību (ļoti ļoti paviršas kļūdas savā zonā) nevis Latvijas izlases meistarību.

Ja jārezumē tad sanāk šādi:
1.spēle - nepārliecinoša uzvara pret Franciju, kura varēja izvērsties pavisam citādi, ja tie nebūtu nolažojuši vairākumā
2.spēle - kaunpilna kapitulācija Kanādai
3.spēle - nepārliecinoša uzvara pret Slovēniju
4.spēle - kaunpilna sausā kapitulācija pret Zviedriju
5.spēle - puslīdz cienīgs zaudējums
6.spēle - uzvara, galvenokārt uz slovāku kļūdu rēķina
7.spēle - kaunpilna sagrāve pret ubagiem

Tātad kopumā - 3 kaunpilni zaudējumi, 1 cienīgs zaudējums, 2 nepārliecinošas uzvaras, 1 "normāla" uzvara.
, 2025-05-20 18:11, pirms 3 mēnešiem
coffijs rakstīja: Lai šādu spēli uzvarētu jāspēlē Boba hokejs kā 2018 gada PČ ,kad izšķirošajā spēlē par ceturdaļfinālu tika uzvarēti mājinieki dāņi 1 pret 0.Protams tas bija neskatāms hokejs ,bet katrs laukumā darīja to ,ko lika treneris bez improvizācijām.Kā tolaik Bobs teica jānotur dāņi un aizsardzība ,bet kāds vārtu moments radīsies.Kopumā par čempi jāsaka ,ka slikti tas ,ka neesam tik augsta līmeņa spēlētāji,lai pāris mačos saspēlētos.Praktiski mēnesi trenējās viena izlase ,bet uz PČ brauca pavisam cita izlase.Daži no saucamajiem līderiem pat atbrauca bez emocijām,kuras bija atstājuši savos klubos.Daži kritizē Batņu ,bet viņš darīja visu lai atgūtos no traumas.Protams viņš nebija labākajā formā tāpēc arī tie noraidījumi,jo ja tu īsti neesi gatavs tev dusmas uz visu pasauli,bet tas viss bija jāredz treneriem.Un beidzamais vairākuma izspēle klibo un tur vajag citu treneri.
Prasitos kads hokeja lielvalsts eksperts ir jau laba pieredze bija hartlijs bija kurre
, 2025-05-20 18:11, pirms 3 mēnešiem
valmiera-fc rakstīja: Tu vispar saproti ko runa??
Es saprotu, kā ar tevi?
, 2025-05-20 18:11, pirms 3 mēnešiem
neputns rakstīja: Es saprotu, kā ar tevi?
Ko tu uzdriksties vemstities un parmest komentetajiem ka nav kauna?
, 2025-05-20 18:11, pirms 3 mēnešiem
Austriešu pirmais gols būs skaistākais čempionātā vairāku iemeslu dēļ, pirmkārt izrāvās tik tālu ka mūsu tuvākais aizsargs bija pus laukumu atpakaļ, otrkārt vārtsargu izraustīja kā mazu bērnu un ieslidināja konfekti...
, 2025-05-20 18:13, pirms 3 mēnešiem
valmiera-fc rakstīja: Ko tu uzdriksties vemstities un parmest komentetajiem ka nav kauna?
Kā tu iuzdriksties man norādīt, ko es drīkstu un ko nedrīkstu pārmest, kā nav kauna?
, 2025-05-20 18:13, pirms 3 mēnešiem
neputns rakstīja: Kā tu iuzdriksties man norādīt, ko es drīkstu un ko nedrīkstu pārmest, kā nav kauna?
Tu seit saki smirdet par to ari parmetums kapec atbildi ar tizlu pretjautajumu?
, 2025-05-20 18:17, pirms 3 mēnešiem
Skatos, ka dažiem te ir pielipis tas Vītoliņa "vienmēr malači" vīruss. Nu nav nekādi malači šoreiz. 1:6 pret Austriju ir izgāšanās augstākajā pakāpē. Skaidrs, ka neviens te slavas dziesmas nedziedās.
, 2025-05-20 18:19, pirms 3 mēnešiem
Ieskatos te reti, bet pie 200 komentiem sen nebiju manījis
Nu vajadzēja šitā aptaisīties, lai tauta pavilktos
, 2025-05-20 18:19, pirms 3 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Ej, Ej !!! Un cik daudz valsts atbalstīja sportu pirms Vienotības un cik tagad ?
Tieši tikpat cik agrāk. Vienīgi, par cik inflācija ir skarusi itin visu, un nauda zaudējusi daudz no savas vērtības, tad tagad šis vecāku līdzmaksājumu summas šķiet lielākas. Būtiski nekas nav mainījies.
, 2025-05-20 18:29, pirms 3 mēnešiem
tak ar visiem maratonime vēl aizmirsu ka jāuzraksta Tjomam apsveikums par franku izpederēšanos!
Tas te parādās, kāds no vecajiem zin?
, 2025-05-20 18:30, pirms 3 mēnešiem
Kamer daugava un buz izlase un jauniem netiks dot spelet bus slikti
, 2025-05-20 18:33, pirms 3 mēnešiem
huy rakstīja: tak ar visiem maratonime vēl aizmirsu ka jāuzraksta Tjomam apsveikums par franku izpederēšanos!
Tas te parādās, kāds no vecajiem zin?
NAv viņam vairs laika. Apprecējās ar čali no Senegālas, aizņemts tagad ar lielām lietām
, 2025-05-20 18:41, pirms 3 mēnešiem
huy rakstīja: Ieskatos te reti, bet pie 200 komentiem sen nebiju manījis
Nu vajadzēja šitā aptaisīties, lai tauta pavilktos
Kapec reti un kur arteemiijs alusbruveris?
, 2025-05-20 19:18, pirms 3 mēnešiem
Kauns!
, 2025-05-20 19:40, pirms 3 mēnešiem
wow,
sagrāva Slovākiju un tika sagrauti pret Austriju
, 2025-05-20 20:22, pirms 3 mēnešiem
Lielākā daļa cienijamo tautiešu, un pilnīgi visi, vai gandrīz visi žurnālisti laikam bija iedomājušies, ka čaļi katru reizi cīnīsies par medaļām. Bet īstenība ir šāda, un labi ka neizkrita, tā kā nav ko cepties.
, 2025-05-20 21:05, pirms 3 mēnešiem
neizgāja cauri likmīte lielam baram, tie te sprēgā.
, 2025-05-20 21:18, pirms 3 mēnešiem
Austrieši vairs nebūs nekādi peramie puikas!
2007-2019- draftā neviens spēlētājs!
2020-2024- 8 draftēti(3 no pirmās kārtas- Latvijai 0) 5 spēlēja šajā čempionātā!
, 2025-05-20 21:19, pirms 3 mēnešiem
Kā var zaudēt komandai 1-6 , nedabūt neizškjirtu, kas katry gadu cīnās par palikšanu A grupā , kas vienmēr mums ir ērts pretinieks.
Šeit ,nevis Austrija bij fenomenāla, bet Latvijas izlase atklāti necīnījās !!!! Speciāli kljūdījās!!!Tā kā vinjem bij speciāli jāzaudē.
Palikām , kur praktiski , paliekam vienmēr , bet ar 1-6 zaudējumu Austrijai , kas izškjīra 1/4finālu,tur jāripo visām galvām trenner korpusā !!!
, 2025-05-20 21:28, pirms 3 mēnešiem
#VĪTOLIŅ, ATKĀPIES!!!
, 2025-05-20 21:35, pirms 3 mēnešiem
Ko tagad Vasiljevs teiks?
, 2025-05-20 21:37, pirms 3 mēnešiem
Ko tur Vasiljevs teica?
, 2025-05-20 21:42, pirms 3 mēnešiem
Ja Kanāda tiks galā ar Zviedriju (šobrīd 2-1) un/vai paklups dāņi, tad būs ļoti interesants 1/4F pāris - Austrija pret Šveici.
, 2025-05-20 21:44, pirms 3 mēnešiem
go153483 rakstīja: Kas jums kaiš cilvēki ? Lasu komentārus un brīnos ! Kad uzvar viss super juhu cik esam labi viena spēle kur izliets ūdens un uzreiz ir tāds negatīvisms ! Saprotu ka viņi ir profesionāli spēlētāji ! Bet tieši tādi bija pretī ! Ko jūs draugi darāt ! Noliet savus spēlētājus tā itkā viss čempionāts būtu bijis slikts ! Mazliet kauns par mūsu tautu !
Vai pareizi saprotu, ka no septiņām spēlēm, divas labas, tas ir atbilstošs sniegums? Austrijai visā čempī bija viena vāja spēle, mums tikai divas labas...par ko puišus lielīt?
, 2025-05-20 22:01, pirms 3 mēnešiem
Sena patiesība ,esi ZENĪTĀ un kā uzvarētājs aizej ar paceltu galvu,tagad Vītoliņš ,Daugaviņš ir dziļā P..... .
Nezinu uz ko cerēja tie naivie līdzjutēji Stokholmas hallē ,manuprāt viss beidzās loģiski,.....
Tāda haļava ,kāda bija Somijā un trešā vieta ,tāda mums vairs nebūs nekad dzīvē, pat ja mēs naturalizētu Crosbiju.
Dabīgi cerība mirst pēdejā un līdzjutēji var naivi cerēt uz brīnumu,jā tāds bija Somijā ,toties vairāk HAĻAVA vair nebūs nekad.!?
, 2025-05-20 22:04, pirms 3 mēnešiem
Latvija pret Austriju,tādi kā auni spēlēja.
, 2025-05-20 22:12, pirms 3 mēnešiem
Pagastvecis mani pilnvaroja vest sarunas ar mūsējiem par godu aizstāvēt mūsu pagastu. Treneris Dārziņš. Pie viena cels demogrāfijas līmeni. Mums daudz vecmeitu u atraitņu.
, 2025-05-20 22:13, pirms 3 mēnešiem
Vitolins un gudis ir vainigi ka musejie netika ceturdalfinala
, 2025-05-20 22:24, pirms 3 mēnešiem
Ne viens, konkrēts nav vainīgs, nevajag tagad Daugaviņu dzelt un pelt. Pirms spēles bija skaidrs, ka zaudēsim. Mums nebija tik stabilas spēles, pašu par sevi. Problēmas, kas aizsākās jau pērn, nav atrisinātas ar vairākumu. Tandēms Vitoliņš- Ābols bija ideāls ar šiem palīgiem neredzu vairs izlases progresu. Vītoliņam līdz OS jāturpina bet asistentu korpusu visu ņemtu citu.
, 2025-05-20 22:28, pirms 3 mēnešiem
vozā rakstīja: Ne viens, konkrēts nav vainīgs, nevajag tagad Daugaviņu dzelt un pelt. Pirms spēles bija skaidrs, ka zaudēsim. Mums nebija tik stabilas spēles, pašu par sevi. Problēmas, kas aizsākās jau pērn, nav atrisinātas ar vairākumu. Tandēms Vitoliņš- Ābols bija ideāls ar šiem palīgiem neredzu vairs izlases progresu. Vītoliņam līdz OS jāturpina bet asistentu korpusu visu ņemtu citu.
Vecis pusi sezonas nespeleja pec savas izveles, atnaca atpakal uz izlasi, aiznema vietu pirmaja mainja, kurai butu tas rezultats jataisa, un pa visu turniru atdeva 1 piespeli , to pasu uz tuksiem vartiem.
, 2025-05-20 22:31, pirms 3 mēnešiem
Nākamais moments, visu turnīru nebija stabila līdera. Piedodiet, bet Tralmaks nav līderis, iemest prot izlases džeks ir, bet izcelt izlases likteni nevar. Nākamais Ločmelis ir tehnisks bet bez pieredzes vai rakstura. Ābolam šķiet smagākās dienas bija ar atklimatizāciju, zināms visiem, ka 1 diena nav tik traka, kā tālāk pierast pie ritma. Stabilu aizsargu nav mums, Nr 1 ir Balinskis. Nr 2 pat nevaru nosaukt, ja vesels noteikti būtu Rubīns (bet bija redzams, ka ir traumēts daļēji nebija uz visiem 100%). Ideja ar vairākumu 4+1 nebija tā labākā arī, tas parāda ka neuzticas aizsargiem. Visi bļauj tur 4-5 spēlētājiem jāatstāj izlase, atvainojiet, bet labāk nebūtu. Vecās paaudzes patrioti aizietm un jaunie ir citas paaudzes spēlētāji, kuriem daudz vēl jāmācās.
, 2025-05-20 22:33, pirms 3 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Vecis pusi sezonas nespeleja pec savas izveles, atnaca atpakal uz izlasi, aiznema vietu pirmaja mainja, kurai butu tas rezultats jataisa, un pa visu turniru atdeva 1 piespeli , to pasu uz tuksiem vartiem.
Daļēji piekrītu un daļēji nē, treneris veido maiņas un norotēt, Daugaviņu uz 2-3 maiņu vajadzēja ātrāk, nejau nevelk, bet škiet nebija atrasta īstā vieta un īstā loma. Tas par visu izlasi kopumā- nebija struktūras šoreiz.
, 2025-05-20 22:38, pirms 3 mēnešiem
vozā rakstīja: Daļēji piekrītu un daļēji nē, treneris veido maiņas un norotēt, Daugaviņu uz 2-3 maiņu vajadzēja ātrāk, nejau nevelk, bet škiet nebija atrasta īstā vieta un īstā loma. Tas par visu izlasi kopumā- nebija struktūras šoreiz.
Tas, ka Vitolinam nebija ieksa to izdarit, tas skaidrs, bet ari Daugavins zinaja ka bus 1-2 mainja, un nesagatavojas attiecigi (spelu prakse)
, 2025-05-20 22:39, pirms 3 mēnešiem
Ja, komandas nespēj atspēlēties piemēram no 1:3 tas parāda, ka komandai nebija rakstura, vai komandas gara. Savulaik ļoti patika, kā Nolama pieeja izlasei, veidojot garu (kā komanda teica kā Indiāņa rituāli). Arī Latvijas spēle Rīgas sporta pilī, atceras visi, kur atspēlējās no neveiksmes, nu nevajag teikt, ka nav reāli, nebija vienkārši rakstura.
, 2025-05-20 22:48, pirms 3 mēnešiem
Kāpēc šodien labākais spēlētājs bija Ābols, laikam es neko nesaprotu, uzbrucējs, kas neko neizdarīja dabū labāko????
, 2025-05-20 23:23, pirms 3 mēnešiem
Man kauns ir par tiem loh..iem, kas tad, kad Latvija uzvar, ieguva 3.vietu biksēs čurādami slavēja un tagad noliek līdz zemei. te ir saradušies liela daļa tādu, kas dzīvē ir lūzeri un izgāž savu žulti.
Par spēli - jā - nospēlēja slikti. Daudz stulbu kļūdu, un vairākums tā arī pa visu čempionatu neiedarbojās. Bet tādēļ norakstīt? varbūt tieši otrādi, jādod iespēja reabilitēties nākamo gad? Vismaz tas būtu pelnīts.
Bet tiem, kas saka, ka zaudējām laut kādai tur Austrijai, gribu pateikt, ka šī Austrija nebija tā, kas spēlējusi citus gadus iepriekš.
Šī Austrija nospēlēja 1:2 pret Somiju, 2:4 pret Kanādu, kur kanādieši izglābās pāris minūtes pirms svilpes, 2:4 pret Zviedriju, uzvarēja Slovākiju papildlaikā. Slovāki - 0:5 pret Zviedriju, 0:7 pret Kanādu un 1:2 pet Somiju. Mūsu rezultātus ziniet. Kurš no šīm 3 izlasēm ir spēcīgākais?
, 2025-05-20 23:45, pirms 3 mēnešiem
Kopš Vītoliņš uzteica vietu izlasē Ābolam, nespīd vairs 1/4 fināli. Nevajadzēja izjaukt bronzas treneru sastāvu.
, 2025-05-21 01:11, pirms 3 mēnešiem
Daži te brēc, ka Latvijai pietrūka rakstura pret Austrija. Absolūts bulšits !!!
Gan raksturs, gan cīņasspars, gan pašatdeve bij maksimālā līmenī. Problēma ir citur.
Un tās nosaukums ir MEISTARĪBAS TRŪKUMS !!!
Nenormālais Latvijas izlases kļūdu skaits liecina nevis par rakstura trūkumu, bet par Latvijas izlases spēlētāju skilu zemo līmeni !!!
, 2025-05-21 04:04, pirms 3 mēnešiem
Nu, ja mēs tagad tik pazemojoši ierijam no kaut kādas Austrijas - Šmaustrijas kā no “bulgāru zemniekiem” basītī, tad izlasē nepieciešamas fundamentālas pārmaiņas. Sākot ar pilnībā visu treneru korpusu un veterāniem, kas neviens vairs nevelk. Es saprotu 1:7 pret Krosbija Kanādu un 0:6 pret NHL spēlētāju pilno Zviedriju, bet 1:6 (!!) pret kaut kādu Austriju, nu, piedodiet, tas man nav saprotams…
, 2025-05-21 06:20, pirms 3 mēnešiem
Kauns par tadu komandu , ja nevar Austriju vinnet tad uz Olimpiadi nav ko braukt , ka var tik slikti nospelet bez jaudas bez sirds totali luuzeru bars cilveki pedeo eiro tere lai varetu jua atbalstit a jus ka smerdelji padodas
, 2025-05-21 08:05, pirms 3 mēnešiem
ZURNALISTS23 rakstīja: Hokejam sekoju jau ļoti sen,bet ar tàdu vairākumu,kāds mums ir pēdejos divos čempionātos ir jāpriecājas,ka esam vēl palikuši elitē. Ar tādu realizāciju pasaules čempionātos nav ko sapņot par 1/4 finālu.
Plus spēles disciplīna kopumā klibo vairākiem spēlētājiem. Līderis šeit noteikti ir Batņa,kurš noraka spēli pret somiem ar saviem bērnu gājieniem un nepamatotiem noraidījumiem.
Kopumā nav tik slikti,ja nomaina pāris cilvēkus no sastāva. Uz čempionātu atbrauks Bļugers un Girgensons,jādod iespēja Mateiko. Ir nobriedusi paaudžu maiņa un jāsāk vairāk uzticēties jaunajiem.
Vai tiešām tikai faniem ir redzams,ka Batņa čakarē spēles kopā ar saviem noraidījumiem?
Ideālais mūsu sastāvs manuprāt būtu:
1.maiņa Daugaviņš-Ābols-Tralmaks
2.Balcers-Bļugers-Girgensons
3 Laviņs-Ločmelis-Ravinskis
4.Egle-Mateiko-Dzierkals
13.uzbrucējs R.Bukarts vai kāds jaunais.
Aizsargi:
1.Balinskis-Zīle
2.Rubīns-Freibergs
3.Mamčics-Jaks
7.aizsargs Cibuļskis
Vārtsargi Merzļikins vai Šilovs ja tiek un tad kāds no eiropā spelejošiem.
Daugaviņa vietā Vīlmanis, nu tagad ir OK !!!!!!
, 2025-05-21 09:02, pirms 3 mēnešiem
Varbūt nebija tas labākais sastāvs, bet rakstīt ka ceturtdaļfināls mūsu izlasei ir sapnis, man šķiet nedaudz par piezemētu, ņemot vērā pirms pāris gadiem iegūto bronzu. 🤦🏻‍♂️🤡
, 2025-05-21 14:32, pirms 3 mēnešiem
go141496 rakstīja: Kamer daugava un buz izlase un jauniem netiks dot spelet bus slikti
Nosauc kaut vienu jauno, kurš varēja būt Daugaviņa vietā ?