Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3038, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Girgensons pēc izstāšanās no Stenlija kausa nebrauks uz pasaules čempionātu

Girgensons pēc izstāšanās no Stenlija kausa nebrauks uz pasaules čempionātu
Zemgus Girgensons. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Tampabejas "Lightning" uzbrucējs Zemgus Girgensons ķermeņa augšdaļas savainojuma dēļ nepievienosies Latvijas izlasei un nespēlēs pasaules čempionātā, paziņojusi Latvijas Hokeja federācija.

Zemgus Girgensons spēlējis četros pasaules čempionātos, pēdējais no tiem bija 2017. gadā Ķelnē, kad uzbrucējs septiņās spēlēs guva vienus vārtus un pievienoja vienu piespēli. Pērnā gada rudenī viņš Rīgā piedalījās Milānas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā, bet laukumā devās tikai vienā mačā, pēc tam nespēlējot traumas dēļ.

Vasarā Girgensons kā brīvais aģents pameta Bufalo "Sabres" un pievienojās Tampabejas "Lightning". Regulārās sezonas 82 spēlēs viņš guva divus vārtus un tika pie sešiem punktiem. Debitējot Stenlija kausa izcīņā, Girgensons piecās spēlēs palika tukšā.

Viņa pārstāvētā "Lightning" pirmajā kārtā ar 1-4 piekāpās Floridas "Panthers", ko pārstāv aizsargs Uvis Balinskis.


, 2025-05-01 18:01, pirms 3 dienām
Kaā tā! Gada pārsteidzošākā ziņa!
, 2025-05-01 18:01, pirms 3 dienām
Hari kad šis amerikāņu pindoss prasīsies uz OS, neņem viņu, tad jau labāk lai spēle kāds jaunais.

Pilnīga zero cieņa pret šo frutku tagad ir.
, 2025-05-01 18:04, pirms 3 dienām
Lai tak iet ieskrieties, mūžīgi traumētais!
, 2025-05-01 18:05, pirms 3 dienām
Izpumpējies Zirgs!
, 2025-05-01 18:06, pirms 3 dienām
nuja. mauc 80 spēles sezonā, visus pleiofus, un izrādās ka traumēts..
, 2025-05-01 18:09, pirms 3 dienām
Uz OS neaicināt!
, 2025-05-01 18:10, pirms 3 dienām
Lai iet bekot, spele pa 9min spele un tapat atrod par ko pasudzeties. Nav brinums, ka kluba par chekeri par minimalo sance, ambicijas 0.
, 2025-05-01 18:11, pirms 3 dienām
go152856 rakstīja: Hari kad šis amerikāņu pindoss prasīsies uz OS, neņem viņu, tad jau labāk lai spēle kāds jaunais.

Pilnīga zero cieņa pret šo frutku tagad ir.
Haris jau labu laiku atpakaļ pateica ,ja nebūs traumas ,tad OS viņš būs izlasē.
, 2025-05-01 18:12, pirms 3 dienām
Piekrītu, ka uz OS viņu neaicināt.
, 2025-05-01 18:13, pirms 3 dienām
Beidziet lamāties te. Tak bija skaidrs, kā diena, ka nebūs. Uz OS būs (un jā, viņu vajag)
, 2025-05-01 18:13, pirms 3 dienām
go152856 rakstīja: Hari kad šis amerikāņu pindoss prasīsies uz OS, neņem viņu, tad jau labāk lai spēle kāds jaunais.

Pilnīga zero cieņa pret šo frutku tagad ir.
Ceru par šo tekstu tevi nobanos!
, 2025-05-01 18:16, pirms 3 dienām
coffijs rakstīja: Haris jau labu laiku atpakaļ pateica ,ja nebūs traumas ,tad OS viņš būs izlasē.
Visās intervijas tak klārē, ka Vītoliņa izlasē nevienam nekas netiks dots par brīvu un visiem ir smagi jāstrādā, lai tiktu sastāvā.
, 2025-05-01 18:17, pirms 3 dienām
Uz OS ari tad nav pelnijis braukt!
, 2025-05-01 18:18, pirms 3 dienām
Par ko te dusmoties , par ko te rakstu veidot. Es pat Zemgu nekad neizskatītu kā kādu kuru izlasē redzēt un šogad pat pie izstāšanās no playoff negaidīju viņu. Jūs ko , viņam to nevajag un mums arī , liecieties mierā un baudīt Zirga sniegumu NHL. Viņš nav izlases vecis un beidzat uz viņu tā skatīties. Izbaudām no attāluma un miers.
, 2025-05-01 18:25, pirms 3 dienām
Jau gaidīju, ka būs interesanti komentāri.
Viņam noteikti ir pietiekami daudz mikrotraumu, kuras ir sakrājušās pa sezonu un tās vajag izārstēt. Pluss visa dzīve un ģimene ASV. Kāda vēl izlase uz ikgadēju PČ, ja ņem vērā faktu, ka viņam arī vajag veselību, lai saglabātu vietu NHL komandā (viņu neviens no ilgstošas traumas negaidīs kā zvaigznes).

Izlases ultrām vajadzētu paklusēt un priecāties par katru, kurš brauc uz PČ. OS jau ir cits stāsts, jo tas ir pasākums, kurš notiek reizi 4 gados.
, 2025-05-01 18:28, pirms 3 dienām
Tas taču bija paredzams, kā opelim rūsa zem grīdas.
, 2025-05-01 18:30, pirms 3 dienām
Girgim ir po
Slēpts komentārs: Trapss
, 2025-05-01 18:37, pirms 3 dienām
Makleins rakstīja: Tas taču bija paredzams, kā opelim rūsa zem grīdas.
Tavam krutajam bembim, kas brauc ar melniem dūmiem, arī visa apakša ir ar rūsu. Tas ir vēl vairāk paredzami. 👍
, 2025-05-01 18:41, pirms 3 dienām
Amerikāņu pindosss
, 2025-05-01 18:48, pirms 3 dienām
Pilnīgi iztiksim bez šī čekera.Mums ir vajadzīgi vīri,kuri prot gūt vārtus.Cerams,ka Haris piefiksēs šos atteicējus un olimpiādes vietā trīspirkstu kombināciju viņiem.
, 2025-05-01 18:49, pirms 3 dienām
Aknas čupā rakstīja: baudīt Zirga sniegumu NHL. Izbaudām no attāluma
novērtēju humoru
, 2025-05-01 18:50, pirms 3 dienām
protams
, 2025-05-01 18:51, pirms 3 dienām
Nahrenizēt! Bet OS lieks nebūtu
, 2025-05-01 18:53, pirms 3 dienām
Nu, te daudzi viņu aizstāv un atrod izrunas, bet paskaties uz pārējiem izlases spēlētājiem un arī agrāk, mums ir daudzi kas vecāki par 30 un kuri pelan daudz mazāk- kuriem būtu vairāk jādomā par savu nākamo sezonu nekā Girgensonam, jo viņi ir mazāk nodrošināti. Katrs jau var darīt ka vēlas, bet uz OS tiešām negribas viņu redzēt ar tādu attieksmi daudzu gadu garumā. Pārējie izlašnieki katru gadu dara melno darbu kopīgi gatavojoties un trenējoties un tad viens ar baltiem cimdiem nāks uz OS lai atrādītos saviem Amerikas draugiem vai kādēļ?
, 2025-05-01 19:08, pirms 3 dienām
Kā es šo pārdzīvošu?
, 2025-05-01 19:08, pirms 3 dienām
Tad ta brīnums
Lai Zemgus atbrauktu palīgā jānotiek vienai no divām lietām - zombiju apokalipsei vai AI sacelšanās.
, 2025-05-01 19:10, pirms 3 dienām
Sorry, veči ! Aliņu uz haļavu no manis nedabūsiet !
, 2025-05-01 19:10, pirms 3 dienām
Arī nākamgad viņš nebūs uz pč un es par to nepārdzīvoju. Nav jau Ozoliņš, Skrastiņš vai Irbe kurus gaidīju un ne tikai es.
, 2025-05-01 19:11, pirms 3 dienām
Puiki, apskatamies viņa status izlasē, nav nekāds top gun skoreris, tāpēc ir pat labāk ka viņa vietu ieņems kāds no jaunajiem. ';
, 2025-05-01 19:11, pirms 3 dienām
heh rakstīja: Tad ta brīnums
Lai Zemgus atbrauktu palīgā jānotiek vienai no divām lietām - zombiju apokalipsei vai AI sacelšanās.
Tad vajadzēja būt.
, 2025-05-01 19:15, pirms 3 dienām
Trapss rakstīja: Pilnīgi normāla situācija, ja 30+ spēlētājs sāk piedomāt pie atjaunošanās un normālas sagatavošanās sezonai, lai spēlētu augstākā līmeņa klubā. Ikvienai normālai izlasei jābūt gatavai nokomplektēt sastāvu spēlēšanai PČ no spēlētājiem līdz 30 gadu vecumam.
Jau kopš 2017.gada piedomā par atjaunošanos
, 2025-05-01 19:20, pirms 3 dienām
Esmu pietiekami ilgi nodzīvojis (dzimšanas apliecība izdota PSRS), bet īsti neesmu sapratis to haipu ap izlasi saistībā ar Škodas turnīru.
Labi, bija eiforija, kad tikām uz tā laika A grupu un pirmajā PČ nospēlējām pat 3:3 pret Kanādu (arī neizšķirts ar Zviedriju) un kopumā dabūjām 7.vietu. Tālāk jau tas kļuva par ierastu turnīru un parādījās arī apziņa, ka pretinieki ne tuvu nav labākajos sastāvos. Kontrastu no starp PČ un OS varējām izjust pirmajās OS Soltleiksitijā, kad sapratām reālo līmeņu atšķirību. Ar gadiem arī atteikumi izlasei palika vairāk tieši uz PČ, bet līdzjutēji vēl šodien uztver sāpīgi katru atteikumu, kamēr paši sportisti to uztver kā normu.
, 2025-05-01 19:23, pirms 3 dienām
Būtu pārsteigums, ja ierastos
, 2025-05-01 19:38, pirms 3 dienām
Es gan ticu.Nomainot komandu viņš sevi pierādīja,ka ir varens kaušļļļ un kura ķermeņa augšdaļa traumēta,nav pat jāmin.
, 2025-05-01 19:51, pirms 3 dienām
un pilnīgi pareizi dara… te lai spēlē tiem kam to vajaga.. jaunie kam vēl kaut kas ir jāpierāda lai dabūtu darbiņu..Žēl par Ločmeli kuru izsauca un sačakarēja sezonu.Chalis cīnās pr kausu.. a nifiga.. brauksi uz kaut kādu ljevo chempi par velti sisties…debīliķi
, 2025-05-01 19:56, pirms 3 dienām
Girgensons zb. Katru gadu atrod kaut ko un ta jau 8 gadi, ta brauktu bet liguma nav, tad itka trauma, ta itka noguris, ta sieva dzemde, toc nah vinu. Es gribetu lai Haris nenem sitadus kretinus uz izlasi uz OS. Uz cempi nebrauci ntos gadus? Ok tad OS skaties pa TV. Tas uz Blugeru ari attiecas. Sitie divi kadri zb.
, 2025-05-01 19:56, pirms 3 dienām
specha rakstīja: Nahrenizēt! Bet OS lieks nebūtu
Vaitad mums nav pilns 20gadīgiem 4. maiņas kapaļiem ?
, 2025-05-01 20:16, pirms 3 dienām
es1ns rakstīja: Vaitad mums nav pilns 20gadīgiem 4. maiņas kapaļiem ?
Ir, bet šis ir "kaplis", kuram ir pieredze un uz kuru laukumā var paļauties. Jā, golus nebērs, bet savu darbu izdarīs un muļķīgas kļūdas netaisīs. Nav jau tā, ka viņš tur Betmenam dēls un tāpēc spēlē NHL. Kad kāds no tiem 20gadīgajiem "kapļiem" būs nospēlējis NHL 770spēles, tad arī varēs vilkt paralēles.
, 2025-05-01 20:26, pirms 3 dienām
Lai veseljojaas un gaidu uz OS. Ticu ka daudz mikrotraumas un priekspedeja spele playofos kad vinju ieborteja galva jau esam uz ledus vispar brinos ka vinam delja zaljo gaismu spelet pedejo playoff speli. Veseljojies...!
, 2025-05-01 21:06, pirms 3 dienām
go138888 rakstīja: Nu, te daudzi viņu aizstāv un atrod izrunas, bet paskaties uz pārējiem izlases spēlētājiem un arī agrāk, mums ir daudzi kas vecāki par 30 un kuri pelan daudz mazāk- kuriem būtu vairāk jādomā par savu nākamo sezonu nekā Girgensonam, jo viņi ir mazāk nodrošināti. Katrs jau var darīt ka vēlas, bet uz OS tiešām negribas viņu redzēt ar tādu attieksmi daudzu gadu garumā. Pārējie izlašnieki katru gadu dara melno darbu kopīgi gatavojoties un trenējoties un tad viens ar baltiem cimdiem nāks uz OS lai atrādītos saviem Amerikas draugiem vai kādēļ?
Daugava kā piemērs. Ir spēlējis izlasē ar lauztu potīti. Rāvies uz izlasi ar traumām. Ir daudz džeki, kam ir svarīga izlase. Bet Z.G. izlase ir vajadzīga tikkai uz OS. Esmu par , lai viņu uz OS neaicinātu.
, 2025-05-01 21:31, pirms 3 dienām
Vēl joprojām cilvēki tic ka Girgensonam Latvijas izlase kaut ko nozīmē...
Vai tad Daugaviņam, Skrastiņam(lai vieglas smiltis), Žoltokam, Irbem, Ābolam, Bukartiem, Jakam, ... nav mega traumas... bet brauc tie kas mīl Latvijui. Tā nu tas ir, pārējais lirika...fakts ir tāds ka tādi kā Bārtuļis, Girgensons, Karsums, Blugers, Merzlikins büs tad kad Latvija spēlēs olimpiskajās spēlēs un traumas tajā laika posmā netraucēs, ir nenoliedzams.

Par zeltu!

Paskaties
, 2025-05-01 21:34, pirms 3 dienām
Sūklis rakstīja: Piekrītu, ka uz OS viņu neaicināt.
Kāpēc?Kvalī bija, vietu izcīnīja. Un starp citu Zemgus uz OS kvaļiem ir braucis arī tad, kad NHL veči uz OS nevarēja tikt...
, 2025-05-01 21:43, pirms 3 dienām
ANDZA84 rakstīja: Vēl joprojām cilvēki tic ka Girgensonam Latvijas izlase kaut ko nozīmē...
Vai tad Daugaviņam, Skrastiņam(lai vieglas smiltis), Žoltokam, Irbem, Ābolam, Bukartiem, Jakam, ... nav mega traumas... bet brauc tie kas mīl Latvijui. Tā nu tas ir, pārējais lirika...fakts ir tāds ka tādi kā Bārtuļis, Girgensons, Karsums, Blugers, Merzlikins büs tad kad Latvija spēlēs olimpiskajās spēlēs un traumas tajā laika posmā netraucēs, ir nenoliedzams.

Par zeltu!

Paskaties
Es vēl sprotu piesiešanos Bārtulim, Zemgum. Viens taisīja krievu pasi, otrs izlasē pauzi uz PČ uzlicis ļoti iilgu. Bet Karsumam, Bļugeram un jo īpaši Elvim? Kāds sakars. Kad bija veseli/nedzima bērni brauca. ETedijs vairākus PČ izlaidis dēļ PO. Elvis ar visu savu pēdejo gadu kašķi ar medijiem un psiholoģiskām grūtībām ir bijis uz 6 PČ, pirms tam vel 5 juniouru PČ. Un viņam nav tādu pārtraukumu kā Girgensonam.
, 2025-05-01 21:44, pirms 3 dienām
Vienkāršs jautājums visiem tiem, kas katru gadu piesienas Zemgum vai jebkuram citam, kas izvelās atpūtu, ģimeni, traumu saārstēšanu - cik daudzi no Jums ir gatavi savā atvaļinājumā par brīvu darīt savu darbu?
, 2025-05-01 21:45, pirms 3 dienām
no 10 reizēm 9 viņam kaut kas sāp, nav laika, nāk miegs u..t.,t.. Pat latviešu valoda sāk aizmirsties.
, 2025-05-01 22:35, pirms 3 dienām
Fū, labi, ka tā - es jau nodomāju, ka atkal dzemdē
, 2025-05-01 22:36, pirms 3 dienām
Bet, nu, ja viņa klubs būtu ticis tālāk Stenloja kausā, tad mierīgi spēlētu vēl gan 10, gad 20 spēles
, 2025-05-01 23:01, pirms 3 dienām
Geralt of Rivia rakstīja: Vienkāršs jautājums visiem tiem, kas katru gadu piesienas Zemgum vai jebkuram citam, kas izvelās atpūtu, ģimeni, traumu saārstēšanu - cik daudzi no Jums ir gatavi savā atvaļinājumā par brīvu darīt savu darbu?
Vēl viens loģiski domājošs cilvēks. Te vairums ledus hokeja ultru ir klasiskie "latvieši", kuri nories savējos pie pirmās iespējas. Par faniem šos cilvēkus grūti nosaukt, jo atbalstīt sezonas gaitā un noriet izlases sakarā ir absolūta divkosība.
, 2025-05-01 23:16, pirms 3 dienām
erty rakstīja: Vēl viens loģiski domājošs cilvēks. Te vairums ledus hokeja ultru ir klasiskie "latvieši", kuri nories savējos pie pirmās iespējas. Par faniem šos cilvēkus grūti nosaukt, jo atbalstīt sezonas gaitā un noriet izlases sakarā ir absolūta divkosība.
Tie nav fani, tie ir dīvāna pirdēji. Paši neko nav sasnieguši, tapēc izgāž žūlti uz tiem kas ir sasnieguši!
, 2025-05-01 23:33, pirms 3 dienām
kas tas tads?
, 2025-05-02 00:03, aizvakar
Viņš man atgādina Karsumu, nevienā čempī nepiedalàs. Tad trauma, tad katr gadu celis jātīra no ūdens, tad ģimene, kā olimpiāde, tā klāt. Ok., ir kāds gads tur trauma, bet Girgensonam katru gadu atmazkas, nu negrib spēlēt, tāpat jau no latvieša tur nekas pāri nav palicis. Pie vienas vietas viņam Latvija un fani, galvenais piķi pelnīt.
, 2025-05-02 00:32, aizvakar
82 spēles regulārajā sezonā un 5 spēles izslēgšanas spēlēs, neizlaida nevienu spēli, bet ir "traumā". Kuru viņš mēģina apmānīt?
, 2025-05-02 00:58, aizvakar
Fani var vainot vien paši sevi, ka spēlētāji, kuri jau kaut ko ir sasnieguši, uz izlasi neskrien. Izlase ir brīvprātīgs pasākums un faniem būtu jāpriecājas par katru, kurš grib spēlēt izlasē un jäatbalsta katrs Latvijas ledus hokejists visu gadu, neatkarīgi no lēmuma izlases kontekstā.

Kaut kas ar latviešiem mentāli nav īsti kārtībā, jo šaubos, ka pat puse no kritizētājiem ir brīvprātīgi pieteikušies dienēt Zemessardzē, lai kaut minimäli pamatotu savu kritiku. Ļoti ceru, ka Zemgus, Elvis un citi potenciālie izlases spēlētāji nelasa šos indīgos komentārus, jo ceru Latvijas izlasi uz OS redzēt maksimāli labākajā sastāvā.

P.S. Vēlu veiksmi visiem kritzētājiem viņu brīvprātīgajos darbos!
, 2025-05-02 05:44, aizvakar
go152856 rakstīja: Hari kad šis amerikāņu pindoss prasīsies uz OS, neņem viņu, tad jau labāk lai spēle kāds jaunais.

Pilnīga zero cieņa pret šo frutku tagad ir.
“Pindoss”?!? Tu esi siers?
, 2025-05-02 05:53, aizvakar
Vispār tas cepiens par uz izlasi nebraucējiem ir Latvijā unikāls. Cilvēkiem mega grūtas sezonas, kuru laikā uzkrātas mini traumas, nav redzēta ģimene, vienkārši vēlme atpūsties utt. Kas tā par riešanu uz viņiem? Piķi izlasē nemaksā. Tam pašam Zemgum visa dzīve ir ASV, amīšu sieva, darbs ASV utt. Štatos tādiem IIHF čempjiem nav pilnīgi nekāda respekta un publicitātes, tad kāpēc uz tādiem būtu jābrauc, ja ir pamatoti iemesli to nedarīt. Šiem čempjiem būtu jānotiek reizi 3-4 gados, lai tiem būtu jebkāda globāla nozīme. Bet mūsu urrā patrioteļi-ultras jau to nejēdz. Ka tik piedzerties un pabaurot kārtējā čempī, kura nozīme ir nudien margināla…🤷🏼‍♂️🙈
, 2025-05-02 10:05, aizvakar
Ja nevienam nav pienākums spēlēt izlasē, tad ko mūžīgie PČ nebraucēji dara OS? Olimpiskās spēles gan ir pienākums?
, 2025-05-02 10:06, aizvakar
Geralt of Rivia rakstīja: Vienkāršs jautājums visiem tiem, kas katru gadu piesienas Zemgum vai jebkuram citam, kas izvelās atpūtu, ģimeni, traumu saārstēšanu - cik daudzi no Jums ir gatavi savā atvaļinājumā par brīvu darīt savu darbu?
Es ar vienu šādu dunduku pusgadu atpakaļ tieši par šo tēmu mēģināju diskutēt.es vieņam tieši piedāvāju iziet savā atvaļinājumā vienu nedēļu par velti pastrādāt.tur loham tādas atrunas sākas...tad arī sapratu ka šie te gudreļi tik filozofēt māk..kad jasāk darīt,tad sāk šļupstēt un valoda raustīties
, 2025-05-02 10:08, aizvakar
Ir vai nav veselības problēma to zināt nevar, un katram ir brīva griba, vai spēlēt izlasē. Tā kā nosodījums sēžot pie pusidzertas alus pudeles ir plika graša vērts.
, 2025-05-02 10:13, aizvakar
Man liekas, ka viņam vienkārši nepatīk hokejs.
, 2025-05-02 10:19, aizvakar
Es reti kad ierakstu komementarus. Bet nu Sorei gan gribētu, sporta spēles notiek pārsvarā dēļ līdzjutējiem, ja nebūtu mūs, un mūsu tēriņi tad nebūtu naudas uz ko viņus uzturēt. Protams izlase nav tas pats kas klubs kur maksā algu, bet tomēr ir jāatceras ar kura nopelniem viņš nokļuva all star spēles, tas ka pa viņu te Latvijā runa. Viņš tagad domā ka viņš ir iedzīvojies ASV un viņam neko citu nevajag, bet tur par vinu ātri vien viņu aizmirsis, protams tikai tie kas zin par vinu😁, bet nu te LV par viņu zin gandrīz katrs, un atcerēsies ne ar labāko to vārdu, un tā trauma ir tīri atmazka, ko viņš teiktu ja komanda aizpeletis līdz finālam?
, 2025-05-02 10:20, aizvakar
Sorry, iekšā ir bet normāli uzrakstīt nevaru 🤦
, 2025-05-02 11:03, aizvakar
viss normāli, Latvijas izlasē lai spēlē tie, kas grib spēlēt, bet tie, kas ir pārguruši, negrib vai nevar - lai sēž vannā un ... meditē.
, 2025-05-02 12:00, aizvakar
Vai es gribu, lai Girgensons spēlē izlasē? Jā.

Vai es absolūti saprotu, ka viņš negrib braukt uz mazvērtīgu Škodas kausu, uz kuru vienmēr varēs aizbraukt nākamgad, un kura līmenis ļoti vāji klauvē pie patiešām spēcīga turnīra durvīm, kuram būtu gods saukties par pasaules čempionātu? Arī jā.
, 2025-05-02 12:39, aizvakar
Cerams vismaz olimpiādē vēl uzspēlēs!
, 2025-05-02 14:24, aizvakar
Nedaudz smieklīgi lasīt šos pareizo un taisnāko lietotāju viedokļus par it kā dīvānā pirdējiem un latviešu mentalitāti. Mēs it kā par sportu, bet te par atvaļinājumu, zemessardzi, ģimeni nav redzējis, kurš ko par velti, Škodas turnīrs... Nopietni?

Parastais mirstīgais smagi strādā, saņem gadā mēnesi atvaļinājumu, ja paveicas un sakrīt viss, ar ģimeni dodas atpūsties ceļojumā un kādu izklaides pasākumu, tai skaitā sporta.

Sportists, jau saknē strādā izklaides sfērā, kur pats to brīvprātīgi izvēlējies, jo nekādu citu pienesumu no ripas dzenasanas vai bumbas dauzīšanu tīklā nav. Maksā daudziem par to labi. Izlase ir daļa no tā, kā tu sevi pozicionē šajā sfēra, kur pamatā algu maksā līdzjutēji. Atvaļinājumi sportistiem ir garāki, daudziem visu pienes uz paplātes, ceļojumos brauc utt. Kad jāspēlē izlasē, par valsti, tad paši nogurušākie, slimākie un īpašākie, nav laika izklaidēt un iepriecināt savus izlutinatos, nestrādājošos fanus.
, 2025-05-02 14:42, aizvakar
Nepiekritu citiem! Domāju, ka OS noderētu 4. maiņā, spēlējot iepriekš Ķēniņa ieņemto lomu. Kopā ar Batņu varētu traucēt pretiniekiem spēlēt. Ābols, Tedis un Ločmelis tomēr daudz tehniskāki.
, 2025-05-02 16:12, aizvakar
hantele rakstīja: Nepiekritu citiem! Domāju, ka OS noderētu 4. maiņā, spēlējot iepriekš Ķēniņa ieņemto lomu. Kopā ar Batņu varētu traucēt pretiniekiem spēlēt. Ābols, Tedis un Ločmelis tomēr daudz tehniskāki.
Ābols tāds pats čekeris vien ir tajā NHL