Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: Latvija - Slovākija 1:2 (Spēle galā)

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Teksta tiešraide: Latvija - Slovākija 1:2 (Spēle galā)
Foto: lhf.lv

Latvijas hokeja valstsvienība šovakar aizvada otro spēli pasaules čempionātā, šoreiz tiekoties ar vienmēr principiālajiem sāncenšiem slovākiem. Spēles tiešraide LTV7 kanālā.

60' Spēle noslēgusies! Latvija vētraini uzbruka, tomēr izraut neizšķirtu neizdevās -1:2.

59' Jau 1:40 līdz perioda beigām Šilovs dod vietu uz ledus vēl vienam laukuma spēlētājam. 58 sekundes līdz pamatlaika beigām Harija Vītoliņam pēc ilgas signalizēšanas izdodas sasaukt tiesnešus un paņemt pārtraukumu.

57' Ilgstošo vairākumu realizēt neizdodas.

55' Latvija tiek pie iespējas spēlēt pret trim slovākiem - vēl viens noraidījums!

54' Latvija tiek pie trešā vairākuma, turklāt slovāki tiek pažēloti un par jau aizturētā soda laikā izdarīto pārkāpumu divas minūtes nesaņem. Jau pirmajās sekundēs fantastiska iespēja Andrim Džeriņam, bet viņš trāpa pa vārtu stabu.

53' Latvija vētraini uzbrūk, daudz met pa vārtiem, notur ripu uzbrukuma zonā, bet trāpīt rāmī neizdodas.

51' VĀRTI! Latvija atkal nonāk zaudētājos... Šilovs tiek galā ar metienu no distances, bet pie atsistās ripas pirmais tiek Mareks Hrivīks un raida to vārtos - 1:2.

50' Spēle no vieniem vārtiem uz otriem, tomēr pa vidu tam Šilovam vel nākas tikt galā ar izgājienu viens pret vienu - vārtsargs spēlē precīzi!

45' Trešdaļu azartiski sāka abas komandas, tomēr ar pārgalvīgu mešanos uzbrukumā neaizraujas, labi apzinoties, ka viens vārtu guvums var izšķirt šī mača likteni.

41' Sācies trešais periods!

40' noslēdzies otrais periods! Lai arī slovāki turpināja uzbrukt bīstamāk, Latvija noteikti aizvadīja labāku periodu, nekā tas bija pirmais, tā beigās pēc vārtu guvuma pat pārņemot iniciatīvu. Tagad pārtraukums!

37' VĀRTI!!! Latvija beidzot iemet! Latvijas rēķinu šajā pasaules čempionātā atklāja Ābols, kurš viduszonā apzaga sāncensi, nonāca aci pret aci ar Škorvāneku un ar plaukstas metienu pārspēja viņu - 1:1! Vairākuma beigās Jaks izkārtoja teicamu iespēju Ķēniņam, bet vārtsargs paguva ar nūju atvairīt ripu, kas lidoju tukšā vārtu stūrī.

37' Šis vairākums jau bija krietni labāks un bīstamāks, bet atkal nekā.

35' Savu iespēju diviem pret vienu neizmanto arī Latvija, darbs atkal bija arī Šilovam, bet pēc tam mūsējiem izdevās iespiest sāncenšus viņu zonā, bija arī bīstams metiens, tomēr sausuma periods turpinās. Toties Latvija tiek pie otrā vairākuma.

31' Trešdaļa vidū. Latvija uzbrūk vairāk, nekā tas izdevās pirmajā periodā, tomēr darba vairāk joprojām Šilovam, jo slovāku uzbrukumi ir bīstamāki. Slovākija īsā laikā tika pie diviem izgājieniem pret vienu aizsargu, ko pārvērst vārtu guvumos mūsējie tomēr neļāva.

24' Vairākums faktiski bez momentiem un realizēt to neizdodas. Jau pašā tā beigās no asa leņķa, bet tuvas distances meta Mārtiņš Dzierkals, bet metiens īsti nesanāca un vārtsargs paguva piesegt vārtu stūri.

22' Latvija sāk aktīvi un tiek pie pirmā vairākuma!

21' Sācies otrais periods!

20' Pirmais periods noslēdzies! Pa kādam momentam bija arī Latvijas izlasei, tomēr arī ceturtais šīs čempionāta periods aizvadīts sausā. Pēdējās minūtes ievadā Rodrigo Ābols pārtvēra ripu un centās to nogādāt pie vārtiem Uvim Balinskim, bet arī šajā epizodē labāks bija Škorvāneks. Tūlīt pat sekoja slovāku pretuzbrukums, kurā jau sava meistarība bija jādemonstrē Šilovam.

18' Spēli joprojām kontrolē Slovākija. Ja mājiniekiem arī izdodas tikt savā uzbrukuma zonā, līdz bīstamiem momentiem aizspēlēties neizdodas. Viens tāds izveidojas pretuzbrukumā, bet pēc Rūdolfa Balcera metiena Škorvāneks ripu ķer.

13' Laba iespēja Robertam Bukartam, kurš no iemetiena apļa mērķē tālajā stūrī, bet vārtsargs ar kājsargu skar ripu un tā vārtos nenonāk. Slovākija pagaidām izdarījusi krietni vairāk metienu - 9 pret 4.

11' Pamazām pretspēli sarīkot izdodas arī mūsējiem, ripa laiku pa laikam tiek nogādāta arī Škorvāneka vārtu priekšā, bet smagu uzdevumus slovāku vārtsargam nav jārisina. Karstāk joprojām tomēr ir pie Šilova sargātajiem vārtiem.

6' Pēc ātri gūtajiem vārtiem slovāki pārliecinoši pārņēmuši iniciatīvu un spēle noris faktiski tikai Latvijas aizsardzības zonā. Daudz bīstamu metienu gan nav, bet pāris epizodēs Šilovam bija jāglābj. Labā ziņa - viena tradīcija ir lauzt un jau piektajā minūtē arī otrie vārti nav ielaisti.

1' VĀRTI! Un atkal Latvija ielaiž jau pirmajā minūtē.... Slovāku pretuzbrukumā vārtu priekša tika aizmirsts Matūšs Sukels, kurš saņēma piespēli no aizvārtes un uzreiz to šāva mērķī - 0:1.

1' Spēle ir sākusies!

Latvija – Slovākija 1:2 (0:1, 1:0, 0:1)
Vārti: 0:44 Sukels (Cehlāriks) 0:1 , 36:51 Ābols 1:1, 50:04 Hrivīks (Kohs, Pāniks) 1:2
Soda minūtes: 2:10
Metieni: 29:28
Vārtsargi: Artūrs Šilovs - Stanislavs Škorvāneks
Galvenie tiesneši: Kristofers Holmss (SWE), Laiems Sivels (GBR)

• Šovakar treneri jau no spēles sākuma vārtos sūta Artūru Šilovu, kurš pirmajā mačā jau piektajā minūtē nomainīja Ivaru Punenovu.

• Latvijas izlases čempionāta pirmajā spēlē Rīgā ar 0:6 piekāpās Kanādai, katrā periodā ielaižot pa diviem vārtiem. Savukārt Slovākija pirmajā spēlē tikās ar Čehiju, un šajā mačā viss tika izšķirts jau pirmajā periodā, kuru, tāpat kā visu maču, ar 3:2 uzvarēja čehi.

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
12. maijs20:20Kanāda0:6
13. maijs20:20Slovākija
15. maijs20:20Čehija
17. maijs16:20Norvēģija
19. maijs16:20Slovēnija
20. maijs20:20Kazahstāna
23. maijs20:20Šveice

Noderīgas saites

Latvija ātri ielaiž divus un čempionāta atklāšanā trāpa zem kanādiešu ceļaruļļa
Pirmo vārtu un pirmās uzvaras meklējumos: Latvijai svarīgs duelis pret slovākiem
PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
MAXIMA prognožu spēle
WILLIAM HILL eksperti un prognozes
TIKKURILA kolorītākais Latvijas hokejists
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:07, pirms 2 gadiem
Tiešraide - https://www.hokejatv.com/watch-iihf...

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:21, pirms 2 gadiem
Atkal !!!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:22, pirms 2 gadiem
nu kā atkal šitā pašā sākumā aptirsties

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:22, pirms 2 gadiem
Tāds hokejs mums nav vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:23, pirms 2 gadiem
Vītoliņ, atkāpies!

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:23, pirms 2 gadiem
Lentočkins lieliski prot sagatavot komandu

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:23, pirms 2 gadiem
Izbaudiet Latvijas hokeju bez KHL

  +3 [+] [-]

, 2023-05-13 20:25, pirms 2 gadiem
KIN0 rakstīja: Izbaudiet Latvijas hokeju bez KHL
Slovakiem arī nevienam izlasē nav pukina $perma mutē

  -2 [+] [-]

, 2023-05-13 20:25, pirms 2 gadiem
Pastarīši, Slovēnijas līmenis.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:26, pirms 2 gadiem
Sākums atkal ļoti vājš. 90% laika sēžam savā zonā.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:26, pirms 2 gadiem
mīlu, kā kolhoza dročītāji aizmirst par 15./16. gadu, kad ar visām ģinamkas zvjozdām un ļoņu gandrīz izlidojām uz ž grupu

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:28, pirms 2 gadiem
Vakar visi aptirsa Puni, šodien laikam Šilis vainīgs? Arī, taču ielaida pirmajā minūtē.
Realitātē - 0 treneris, 0 kapteinis un paši čaļi mīksti, ja neiziet uz spēli gatavi

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:28, pirms 2 gadiem
Cik šodien 0:4?

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:28, pirms 2 gadiem
sodien Silovs vainigs,parit jaliek Gudis un ja tas nejies tad domaju Grigalu apakal

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:29, pirms 2 gadiem
Kāda velna pēc mēs arī otrajā spēlē spēlējam ar 7 aizsargiem ? Rotējot praktiski visu laiku sanāk spēlēt ar dažādiem partneriem. Par kādu savstarpējo sapratni te var runāt ?

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:30, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: Slovakiem arī nevienam izlasē nav pukina $perma mutē
Ko lūdzu??

  -4 [+] [-]

, 2023-05-13 20:30, pirms 2 gadiem
Kur Ukrainas karodziņi???

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:31, pirms 2 gadiem
Nu gan jau ka vienu ripu iemociis tomeer iekshaa

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:31, pirms 2 gadiem
KIN0 rakstīja: Kur Ukrainas karodziņi???
Vakardien vienā tribīnē redzēju.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:33, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vakar visi aptirsa Puni, šodien laikam Šilis vainīgs? Arī, taču ielaida pirmajā minūtē.
Realitātē - 0 treneris, 0 kapteinis un paši čaļi mīksti, ja neiziet uz spēli gatavi
Un līdzjutēji arī pēdējie mirlas. Mielava dziesmiņa un sarauj-sarauj. Saprotu, ka lielākai daļai ir pusnodzertas smadzenes, bet vai tiešām nav nekādas kustības, aktīvistu, kas ko varētu noorganizēt.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:34, pirms 2 gadiem
SakuKoivu 2 rakstīja: Un līdzjutēji arī pēdējie mirlas. Mielava dziesmiņa un sarauj-sarauj. Saprotu, ka lielākai daļai ir pusnodzertas smadzenes, bet vai tiešām nav nekādas kustības, aktīvistu, kas ko varētu noorganizēt.
Par ko te jafano tiesi butu, pensionaru slidosanas atrums

  -3 [+] [-]

, 2023-05-13 20:35, pirms 2 gadiem
SakuKoivu 2 rakstīja: Un līdzjutēji arī pēdējie mirlas. Mielava dziesmiņa un sarauj-sarauj. Saprotu, ka lielākai daļai ir pusnodzertas smadzenes, bet vai tiešām nav nekādas kustības, aktīvistu, kas ko varētu noorganizēt.
Tu par savām smadzenēm, cik saprotu.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:35, pirms 2 gadiem
SakuKoivu 2 rakstīja: Un līdzjutēji arī pēdējie mirlas. Mielava dziesmiņa un sarauj-sarauj. Saprotu, ka lielākai daļai ir pusnodzertas smadzenes, bet vai tiešām nav nekādas kustības, aktīvistu, kas ko varētu noorganizēt.
Tas ir karmiskais sods par RAGANAS pazemoshanu !

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:36, pirms 2 gadiem
Man nepatīk mūsējo spēle, viss par vēlu, it kā uz pusspēku, nepavisam nav cerīgi

  +4 [+] [-]

, 2023-05-13 20:36, pirms 2 gadiem
ltv.lsm komentētāji iet pa priekšu spēlei. diezgan kaitinoši

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:37, pirms 2 gadiem
Nav gatava izlase spelēt šādā līmenī.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:37, pirms 2 gadiem
Slovākiem vājākais sastāvs pēdējo gadu laikā, bet pret Latviju spēlē, ka ļoti liels favorīts. Latvijā hokejs ir miris. Mums nav jauni prasmīgi spēlētāji, vienīgi mūžīgi jaunais un perspektīvais Balcers, kuru NHL draftēja 2015.gadā. Nav mums jaunie spēlētāji, jas spēj nomainīt Daugavu, Dārziņu, Karsumu. Pie Hārtlija rezultāti nebija labāki, bet spēle no mūsu puses bija ātrāka un enerģiskāka. Pie Vītoliņa ir tas pats pasīvais, otrās lomas hokejs, kas bija redzams pirms Boba.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 20:38, pirms 2 gadiem
Nu jā- Sarauj, sarauj. Latvija, Latvija. Saukli ar vienu vārdu pēc kārtas tomēr spēj iegaumēt.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:38, pirms 2 gadiem
Neesmu Vītoliņa heiteris, taču - kā būtu, ja šamo diskvalificētu uz spēli un Ābols pārņemtu grožus?
U-izlases sniegums bija atzīstams...

  -2 [+] [-]

, 2023-05-13 20:38, pirms 2 gadiem
girgersons rakstīja: Slovākiem vājākais sastāvs pēdējo gadu laikā, bet pret Latviju spēlē, ka ļoti liels favorīts. Latvijā hokejs ir miris. Mums nav jauni prasmīgi spēlētāji, vienīgi mūžīgi jaunais un perspektīvais Balcers, kuru NHL draftēja 2015.gadā. Nav mums jaunie spēlētāji, jas spēj nomainīt Daugavu, Dārziņu, Karsumu. Pie Hārtlija rezultāti nebija labāki, bet spēle no mūsu puses bija ātrāka un enerģiskāka. Pie Vītoliņa ir tas pats pasīvais, otrās lomas hokejs, kas bija redzams pirms Boba.
Realitāte mēdz skarbi pamodināt ....

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:39, pirms 2 gadiem
girgersons rakstīja: Slovākiem vājākais sastāvs pēdējo gadu laikā, bet pret Latviju spēlē, ka ļoti liels favorīts. Latvijā hokejs ir miris. Mums nav jauni prasmīgi spēlētāji, vienīgi mūžīgi jaunais un perspektīvais Balcers, kuru NHL draftēja 2015.gadā. Nav mums jaunie spēlētāji, jas spēj nomainīt Daugavu, Dārziņu, Karsumu. Pie Hārtlija rezultāti nebija labāki, bet spēle no mūsu puses bija ātrāka un enerģiskāka. Pie Vītoliņa ir tas pats pasīvais, otrās lomas hokejs, kas bija redzams pirms Boba.
kāpēc Tu uzskati, kaa slovākiem vājākais sastāvs??????

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:39, pirms 2 gadiem
SakuKoivu 2 rakstīja: Nu jā- Sarauj, sarauj. Latvija, Latvija. Saukli ar vienu vārdu pēc kārtas tomēr spēj iegaumēt.
uuuuuuzvarēēēēēsim

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:39, pirms 2 gadiem
Smiekligi tagad par tam slodzem kadas nav bijusas, sanak komanda iedzita tada bedre, ka paslidot nevar.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:41, pirms 2 gadiem
girgersons rakstīja: Slovākiem vājākais sastāvs pēdējo gadu laikā, bet pret Latviju spēlē, ka ļoti liels favorīts. Latvijā hokejs ir miris. Mums nav jauni prasmīgi spēlētāji, vienīgi mūžīgi jaunais un perspektīvais Balcers, kuru NHL draftēja 2015.gadā. Nav mums jaunie spēlētāji, jas spēj nomainīt Daugavu, Dārziņu, Karsumu. Pie Hārtlija rezultāti nebija labāki, bet spēle no mūsu puses bija ātrāka un enerģiskāka. Pie Vītoliņa ir tas pats pasīvais, otrās lomas hokejs, kas bija redzams pirms Boba.
Rezultāti nebija labāki? Pie Hārtlija 1:2 OT un 2:0 pret Kanādu.. 0:6 pie Vītoliņa... Vai ar Vītoliņu 1/4 finālā esam tikuši? Ar Hārtliju tikām un vēl vienu reizi bijām 20 sekunžu attālumā.. lol.. gan sniegums, gan rezultāti kopumā bija daudz labāki pie Boba nekā pie šī diletanta - tagad pat spēles skatīties īsti negribās.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:41, pirms 2 gadiem
Pi Pi pekes

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:41, pirms 2 gadiem
flab3r rakstīja: ltv.lsm komentētāji iet pa priekšu spēlei. diezgan kaitinoši
tiešām - spēlētājs knapi iegājis zonā, bet Vasiļijevs jau bļauj

  -3 [+] [-]

, 2023-05-13 20:42, pirms 2 gadiem
girgersons rakstīja: Slovākiem vājākais sastāvs pēdējo gadu laikā, bet pret Latviju spēlē, ka ļoti liels favorīts. Latvijā hokejs ir miris. Mums nav jauni prasmīgi spēlētāji, vienīgi mūžīgi jaunais un perspektīvais Balcers, kuru NHL draftēja 2015.gadā. Nav mums jaunie spēlētāji, jas spēj nomainīt Daugavu, Dārziņu, Karsumu. Pie Hārtlija rezultāti nebija labāki, bet spēle no mūsu puses bija ātrāka un enerģiskāka. Pie Vītoliņa ir tas pats pasīvais, otrās lomas hokejs, kas bija redzams pirms Boba.
Es pilnībā piekrītu. Mums itkā ir NHL spēlētāji, bet viņi ir naturāli čekeri. Tas pats Bļugers PO praktiski vispār netiek laukumā.
Daudzi notirsa Dinamo, bet redz, tā komanda jau labu laiku nav, bet arī izlasē nekas neuzlabojās, drīzāk, tikai paliek sliktāk.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-13 20:43, pirms 2 gadiem
LuleHaha rakstīja: Rezultāti nebija labāki? Pie Hārtlija 1:2 OT un 2:0 pret Kanādu.. 0:6 pie Vītoliņa... Vai ar Vītoliņu 1/4 finālā esam tikuši? Ar Hārtliju tikām un vēl vienu reizi bijām 20 sekunžu attālumā.. lol.. gan sniegums, gan rezultāti kopumā bija daudz labāki pie Boba nekā pie šī diletanta - tagad pat spēles skatīties īsti negribās.
Bet tad neskaties,vnk šobrīd ir jaizbauda hokejs,lai arī kā viņi spēlētu,jo gadi 5 un nebūsim mēs vairs Elites grupā.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:44, pirms 2 gadiem
Kapēc, kad beidzot tiek izspēlēts līdz labam momentam, metiena pozīcijā ir kaut kāds Batņa, Džeriņš vai Pelmenis?

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:44, pirms 2 gadiem
Pilnigs bezcers pagaidām,skatoties spēli.Zaudēsim,būs jāķerās pie plāna B🙂

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:45, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Tas ir karmiskais sods par RAGANAS pazemoshanu !
Kāds izlasei sakars ar kremlina "pazemoto" pērkamo fanu?

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:45, pirms 2 gadiem
flab3r rakstīja: ltv.lsm komentētāji iet pa priekšu spēlei. diezgan kaitinoši
ltv7 arī

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:45, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es pilnībā piekrītu. Mums itkā ir NHL spēlētāji, bet viņi ir naturāli čekeri. Tas pats Bļugers PO praktiski vispār netiek laukumā.
Daudzi notirsa Dinamo, bet redz, tā komanda jau labu laiku nav, bet arī izlasē nekas neuzlabojās, drīzāk, tikai paliek sliktāk.
Ģinama bija mēsls. Nebija nekādi uzlabojumi LV hokejā dēļ tā politprojekta. Stāsts ir par LV hokeja resursiem...

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:46, pirms 2 gadiem
Liekas, ka spēlē Dinamo, ne izlase. Pilnīgas auzas

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:46, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Ģinama bija mēsls. Nebija nekādi uzlabojumi LV hokejā dēļ tā politprojekta. Stāsts ir par LV hokeja resursiem...
Piekrītu

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:46, pirms 2 gadiem
SakuKoivu 2 rakstīja: Un līdzjutēji arī pēdējie mirlas. Mielava dziesmiņa un sarauj-sarauj. Saprotu, ka lielākai daļai ir pusnodzertas smadzenes, bet vai tiešām nav nekādas kustības, aktīvistu, kas ko varētu noorganizēt.
Mums, taču ir pasaules labākie fani Nu nav tur neviena vilcēja un arī arī organizatori nav iespringuši no savas puses pacelt fanošanas jaudu

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 20:46, pirms 2 gadiem
Bananāss rakstīja: Kapēc, kad beidzot tiek izspēlēts līdz labam momentam, metiena pozīcijā ir kaut kāds Batņa, Džeriņš vai Pelmenis?
tāpēc, ka pārējie ir pārāk lēni, acīmredzot...

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:47, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Ģinama bija mēsls. Nebija nekādi uzlabojumi LV hokejā dēļ tā politprojekta. Stāsts ir par LV hokeja resursiem...
Tieši tā

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:47, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Ģinama bija mēsls. Nebija nekādi uzlabojumi LV hokejā dēļ tā politprojekta. Stāsts ir par LV hokeja resursiem...
Nu labi, Dinamo reāli nepastāv 2 gadus. Vai kaut kas ir mainijies?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:47, pirms 2 gadiem
ZURNALISTS23 rakstīja: Bet tad neskaties,vnk šobrīd ir jaizbauda hokejs,lai arī kā viņi spēlētu,jo gadi 5 un nebūsim mēs vairs Elites grupā.
šitādus tekstus jau dzirdam >20 gadus. Nekas nav mainījies

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:47, pirms 2 gadiem
Nevis igauņi ir lēni, bet mēs esam flegmas un tāpēc izskatās ka šie bremzē

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:48, pirms 2 gadiem
Andersons vispar nevar ripu nedz nokontrolēt, nedz atdot. Mamčics Vasiļeva vārdiem “cenšās bortēt” un tas arī viss

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:49, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu labi, Dinamo reāli nepastāv 2 gadus. Vai kaut kas ir mainijies?
Lai kaut kas mainītos ir jānomainās paaudzei. Tātad vismaz 5 gadi. Lai no izlases pazūd tā paaudze, kas pamatā mauca Dinamo. Plus jāpierēķina arī tas, ka pasaules līmeņa trenera vietā ir asistents, kas kā galvenais nav sasniedzis neko.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:49, pirms 2 gadiem
Balceram jāiet svecīte nolikt

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 20:49, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu labi, Dinamo reāli nepastāv 2 gadus. Vai kaut kas ir mainijies?
jā un nē. Mainījies ir tas, ka spēl;ētāji tagad +/- spēlē savaam līmenis atbilstošās līgās un viņiem ir dibeni jāplēš lai šajā līmenī noturētos.

Ja par izlases līmeni - nekam jau no tā nebija jāmainās, tāpat visi izlases līderi spēlēja citur nevis Ģinama. Problēma ir vairāk izlases vadībā, jau sākot ar LHF

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:49, pirms 2 gadiem
Hokejs ir kā automāts,,ja nepietiek patronu,ko likt aptverē,tad līdz galam nesanāks nekas.
Mums ir viena +/- laba maiņa tas arī viss.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:49, pirms 2 gadiem
laikam visus golus izsavam parbaudes speles

  -3 [+] [-]

, 2023-05-13 20:49, pirms 2 gadiem
Balcers = Bezcers

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:50, pirms 2 gadiem
nu, balcers

  +5 [+] [-]

, 2023-05-13 20:51, pirms 2 gadiem
ZURNALISTS23 rakstīja: Bet tad neskaties,vnk šobrīd ir jaizbauda hokejs,lai arī kā viņi spēlētu,jo gadi 5 un nebūsim mēs vairs Elites grupā.
Šo pašu es dzirdēju šī gadsimta sākumā.Beigs padomju hokeja skolu izgājušie hokejisti karjeru un Latvija izkritīs no Elites.Tā viņi krīt jau vairāk kā divdesmit gadus😃

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:51, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: jā un nē. Mainījies ir tas, ka spēl;ētāji tagad +/- spēlē savaam līmenis atbilstošās līgās un viņiem ir dibeni jāplēš lai šajā līmenī noturētos.

Ja par izlases līmeni - nekam jau no tā nebija jāmainās, tāpat visi izlases līderi spēlēja citur nevis Ģinama. Problēma ir vairāk izlases vadībā, jau sākot ar LHF
Kurš no mūsējiem ir savas blices ja TOP līderis ārzemēs tad vismaz TOP līderu trijniekā?

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:51, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: šitādus tekstus jau dzirdam >20 gadus. Nekas nav mainījies
Ir tā,bet šobrīd reāli izskatās bēdīgi... Indrašis,Daugaviņš,Cibuļskis utt max vēl 2gadi spelēs un ko vietā likt šo +/- 10spēlētāju mums nav.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:52, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Šo pašu es dzirdēju šī gadsimta sākumā.Beigs padomju hokeja skolu izgājušie hokejisti karjeru un Latvija izkritīs no Elites.Tā viņi krīt jau vairāk kā divdedmit gadus😃
Nu pāris reizes karājās mata galā tomēr

  -3 [+] [-]

, 2023-05-13 20:52, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds izlasei sakars ar kremlina "pazemoto" pērkamo fanu?
Ragana un visi kas ir pret labāko prezidentu pasaulē Levitu ir Kremļa āgenti

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:52, pirms 2 gadiem
ZURNALISTS23 rakstīja: Mums ir viena +/- laba maiņa tas arī viss.
tieši tā tai maiņai ir gan +, gan arī -... bet šādā komplektācijā par labu laikam pat to saukt nevar

  -2 [+] [-]

, 2023-05-13 20:52, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Šo pašu es dzirdēju šī gadsimta sākumā.Beigs padomju hokeja skolu izgājušie hokejisti karjeru un Latvija izkritīs no Elites.Tā viņi krīt jau vairāk kā divdedmit gadus😃
tu spēli skaties, izskatās , ka mūsu vecuma zoni spēlē pret super ātriem jauniešiem
bet nekā no tiem slovākiem nav, lai mūsējos šitā pipātu

  -4 [+] [-]

, 2023-05-13 20:53, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Ģinama bija mēsls. Nebija nekādi uzlabojumi LV hokejā dēļ tā politprojekta. Stāsts ir par LV hokeja resursiem...
Tu un tev līdzīgie ir mēsls un šāds būs tagad Tavs hokejs, jo labāku neesi pelnījis.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:54, pirms 2 gadiem
Slovaki vel jaudigak par Kanadu musejos masee

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:54, pirms 2 gadiem
ZURNALISTS23 rakstīja: Ir tā,bet šobrīd reāli izskatās bēdīgi... Indrašis,Daugaviņš,Cibuļskis utt max vēl 2gadi spelēs un ko vietā likt šo +/- 10spēlētāju mums nav.
nav tik slikti. Paskaties, piemēram, kas mums nākamsezon par mega leģionu būs NCAA. Tad vēl ir Ločmelis, Vilmanis un vēl jau ir, kas būs lietaskoki nākotnē.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-13 20:55, pirms 2 gadiem
Spēlējam vnk drausmīgi. Ja uzdevums ir uzreiz mest ripu ārā pretiniekam, tad ar to lieliski tiekam galā. Paši ar ripu vispār nespēlējam un nemākam iziet no savas zonas
*georga lentīšu treneri jau tagad vajad mest nost

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:55, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: tu spēli skaties, izskatās , ka mūsu vecuma zoni spēlē pret super ātriem jauniešiem
bet nekā no tiem slovākiem nav, lai mūsējos šitā pipātu
slovākiem ir ļoti laba izlase - skatījos vakardienas spēeli pret čehiem. Mūsējiem vienkārši pietrūkst ātruma

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:55, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nav tik slikti. Paskaties, piemēram, kas mums nākamsezon par mega leģionu būs NCAA. Tad vēl ir Ločmelis, Vilmanis un vēl jau ir, kas būs lietaskoki nākotnē.
Slikti jau nav bet vai ar to pietiks lai stabili noturētos visu laiku A grupā ?

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:55, pirms 2 gadiem
Sprukts, Laviņš un Sorokins tagad liekas kā zelta laiki.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:56, pirms 2 gadiem
Andersons ir tāds nespējnieks.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:56, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nav tik slikti. Paskaties, piemēram, kas mums nākamsezon par mega leģionu būs NCAA. Tad vēl ir Ločmelis, Vilmanis un vēl jau ir, kas būs lietaskoki nākotnē.
Cerams,ka vnk ieilgusi paaidžu maiņa.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:56, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nav tik slikti. Paskaties, piemēram, kas mums nākamsezon par mega leģionu būs NCAA. Tad vēl ir Ločmelis, Vilmanis un vēl jau ir, kas būs lietaskoki nākotnē.
no ncaa izlasei nekad īpašs pienesums nav bijis

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:56, pirms 2 gadiem
Uz sodienu mans paraugs un elks musu izlase- Abols- prieks un kaifs no vina speles

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:56, pirms 2 gadiem
Labi turamies

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:56, pirms 2 gadiem
Tas ir pipec cik viņi slikti spēlē. Galvenais iep*st ripu zonā, pofig vai dabūs vai nē

  +3 [+] [-]

, 2023-05-13 20:57, pirms 2 gadiem
Katastrofāls sniegums. Pamatīgi zaudējam ātrumā, zaudejam divcīņas, tik daudz tehniskā brāķa savā zonā, pretinieku zonā tik daudz neprecīzu piespēļu. Slovakija nepelniti atrodas tik mazā vadībā.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:57, pirms 2 gadiem
impotence, ceru, ka tikai pagaidām

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:57, pirms 2 gadiem
Blāvi...
Skatoties uz Balceru, es nemaz nebrīnos, ka viņš NHL nespēlē. Pirms 3 gadiem izlasē viņš bija top vecis, tagad viņu tā īsti uz laukuma nemana.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:57, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: slovākiem ir ļoti laba izlase - skatījos vakardienas spēeli pret čehiem. Mūsējiem vienkārši pietrūkst ātruma
ātrums šobrīd izšķir visu
izskatās, ka laukumā ir dažādu līgu komandas
es šitādu spēli negaidīju
godīgi

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:58, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Katastrofāls sniegums. Pamatīgi zaudējam ātrumā, zaudejam divcīņas, tik daudz tehniskā brāķa savā zonā, pretinieku zonā tik daudz neprecīzu piespēļu. Slovakija nepelniti atrodas tik mazā vadībā.
Iemetienos vinnējam 11 pret 8 !

  +3 [+] [-]

, 2023-05-13 20:58, pirms 2 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Andersons ir tāds nespējnieks.
Atceros, kā man pirms dažām dienām te daudzi betonēja, ka nav ko jaukt ārā iespēlētu maiņu u.t.t.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:59, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ātrums šobrīd izšķir visu
izskatās, ka laukumā ir dažādu līgu komandas
es šitādu spēli negaidīju
godīgi
es gan ko līdzīgu gaidīju, redzot, kā slovāki vēl 3. periodā vakar šitā pret čehiem auļoja...

  +3 [+] [-]

, 2023-05-13 20:59, pirms 2 gadiem
Atvainojiet, jāmaina maiņas. Nedot rezultātu. Sastāvs labs mums. Nepareizs salikums vnk. Varbūt tomēr Balcers-Ābols-Kēninš (1 maiņa)?
Lai, nepavainojas Daugaviņš nevelk 1 maiņu! Andersons vispār kosmoss no pirmās maiņas!

Varbūt kļūdos, bet ja pēc spēles varbūt Bukarta Ro ielikt kopā ar Ābolu, abi veido momentus.

     [+] [-]

, 2023-05-13 20:59, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ātrums šobrīd izšķir visu
izskatās, ka laukumā ir dažādu līgu komandas
es šitādu spēli negaidīju
godīgi
Smagaas nometnes sekas, mega feils no trenera.

  +4 [+] [-]

, 2023-05-13 20:59, pirms 2 gadiem
Ne tikai Hokejs, bet sports kopumā. Slovēņiem ir 2mil iedzīvotāji, Horvātiem 3mil un vēl daudzām citām valstīm ar tik pat lielu vai mazāku iedzīvotāju skaitu ir labāki sporta rezultāti. Mums nav izcilas sporta personības vai sistēmas. Balkānu valstīs, kur nabadzība ir lielāka vai tāda pati. Problēma nav resursos, bet sabiedrībā. Sports Latvijas sabiedrībā nav aktuāls.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 20:59, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Blāvi...
Skatoties uz Balceru, es nemaz nebrīnos, ka viņš NHL nespēlē. Pirms 3 gadiem izlasē viņš bija top vecis, tagad viņu tā īsti uz laukuma nemana.
nu nu.tikko atlidojis.iedod laiku.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:00, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Atvainojiet, jāmaina maiņas. Nedot rezultātu. Sastāvs labs mums. Nepareizs salikums vnk. Varbūt tomēr Balcers-Ābols-Kēninš (1 maiņa)?
Lai, nepavainojas Daugaviņš nevelk 1 maiņu! Andersons vispār kosmoss no pirmās maiņas!
Kads salikums, ja nav atruma.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:00, pirms 2 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Andersons ir tāds nespējnieks.
Tas ir zviedru diversants patiesībā un viņu vajag uzrunāy kā Andešons !

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:00, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: es gan ko līdzīgu gaidīju, redzot, kā slovāki vēl 3. periodā vakar šitā pret čehiem auļoja...
es runāju par laiku pirms čempionāta
vakardienas spēli slo - čeh skatījos

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:00, pirms 2 gadiem
Vechi speelee kaa prot.Turam ikshkjus neatkariigi no rezultaata.Muuseejie tach.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:00, pirms 2 gadiem
Nu kā teiktu gudrais Vītoliņš, nav jau slikta spēle 😂. Ātrāk viņš varētu nozust no izlases. Lai brauc pie Znaroka un tur gudrīti mētā

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:01, pirms 2 gadiem
Nu veči saņemas jāvinē ir 3:2 savādak man Maxima karte 100€ vērtībā nespīd

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:01, pirms 2 gadiem
Komanda GANDRĪZ. Gandrīz iemeta vārtus, gandrīz atdeva piespēli, gandrīz izmeta ripu no zonas ,gandrīz pārķēra piespēli utt.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:03, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Atvainojiet, jāmaina maiņas. Nedot rezultātu. Sastāvs labs mums. Nepareizs salikums vnk. Varbūt tomēr Balcers-Ābols-Kēninš (1 maiņa)?
Lai, nepavainojas Daugaviņš nevelk 1 maiņu! Andersons vispār kosmoss no pirmās maiņas!

Varbūt kļūdos, bet ja pēc spēles varbūt Bukarta Ro ielikt kopā ar Ābolu, abi veido momentus.
sastāvs labs, lai spēlētu pret norvēģiem, kazahiem un slovēņiem (cerams), pret slovākiem fiziski mūsējie par lēnu

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:03, pirms 2 gadiem
Zb komenteetaji vislaik spoilo kas notiks. (Skrien pa prieksu tiesraidei)

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:03, pirms 2 gadiem
rediss77 rakstīja: Kads salikums, ja nav atruma.
Ne jau ātrumā lieta, teikšu pārliecībā, trenera dotā taktika nedot pārliecību. Kad cīkstēja mūsējie par poziciālo hokeju tomēr rezulāts bija, tagad brīvsolis (haoss).

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:04, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: es runāju par laiku pirms čempionāta
vakardienas spēli slo - čeh skatījos
poh... par to kas bija pirms čempionāta. Īstā bilde veidojas šeit uz vietas laukumā

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:04, pirms 2 gadiem
Mēs tak esot favorīti pret slovākiem, par ātru sapriecājāties, slovāki letiņus izskolos un beigās uzvilks.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-13 21:04, pirms 2 gadiem
remzija za stils ir nākotne, harisa tamborēšanās - pagātne
no bobika iestrādnēm vektors atkal uz pagājušo gadsimtu

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:04, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Ne jau ātrumā lieta, teikšu pārliecībā, trenera dotā taktika nedot pārliecību. Kad cīkstēja mūsējie par poziciālo hokeju tomēr rezulāts, tagad brīvsolis (haoss).
Krieveļu dirslaiža Bobs tomer kaut ko mācēja satrenēt

  +3 [+] [-]

, 2023-05-13 21:04, pirms 2 gadiem
Andersons galīgi krīt laukā degradē šo maiņu. Treneriem ir jāmaina maiņas. Šilovs pagaidām malacis.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:05, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: tu spēli skaties, izskatās , ka mūsu vecuma zoni spēlē pret super ātriem jauniešiem
bet nekā no tiem slovākiem nav, lai mūsējos šitā pipātu
Nu nu.Vakar čehi knapi kājas aiznesa no slovākiem.Katru reizi fantazējam par 1/4 finālu,bet realitāte,kā parasti 9-12 vieta.Un tā visu laiku bija mūsu vieta.Ja tā spēlēs,šogad varbūt 13-14.vieta

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:05, pirms 2 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Mēs tak esot favorīti pret slovākiem, par ātru sapriecājāties, slovāki letiņus izskolos un beigās uzvilks.
Spēle vēl nav zaudēta,vēl viss var mainīties.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:06, pirms 2 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Mēs tak esot favorīti pret slovākiem, par ātru sapriecājāties, slovāki letiņus izskolos un beigās uzvilks.
par tiem favorītiem tik Mačimols te ar saviem ekseļiem tamborēja. Tagad asti kājstarpē iežmiedzis, kaut kur nolīdis

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:08, pirms 2 gadiem
girgersons rakstīja: Ne tikai Hokejs, bet sports kopumā. Slovēņiem ir 2mil iedzīvotāji, Horvātiem 3mil un vēl daudzām citām valstīm ar tik pat lielu vai mazāku iedzīvotāju skaitu ir labāki sporta rezultāti. Mums nav izcilas sporta personības vai sistēmas. Balkānu valstīs, kur nabadzība ir lielāka vai tāda pati. Problēma nav resursos, bet sabiedrībā. Sports Latvijas sabiedrībā nav aktuāls.
nav sistēmas. Bērnu sports turās uz treneriem, kas izdabā vecāku vēlmēm uzvarēt visos U10 turnīros, spēlēt ar 2 "labo" spēlētāju maiņām, kamēr pārējās 2 sēž un teik laukumā tikai tad, ja reuzltāts ir 10:0 vai 0:10. Citos komandu sporta veidos tas pats. Visi BĒRNU vecākimaksā par treniņiem vienādi, bet uz mačiem tiek vesti tikai labākie, priekš kam? Mazam bleķa kausiņam?

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:11, pirms 2 gadiem
ZURNALISTS23 rakstīja: Spēle vēl nav zaudēta,vēl viss var mainīties.
ceru uz to
os pajājām slovākiem ar praktiski šo pašu sastāvu, tagad sastāvs slo tomēr ir cits

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:12, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ceru uz to
os pajājām slovākiem ar praktiski šo pašu sastāvu, tagad sastāvs slo tomēr ir cits
cik gadu ir pagājuši ? Cik ātrums ir zaudēts ?

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:12, pirms 2 gadiem
da labi,vinesim Kazakus un Slovenus un zaudeism Norvegiem OT un standarts 7 punkti ka vienmer,viss kartiba nav ko mizt bike

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:13, pirms 2 gadiem
Lai lv pakāš un izlido

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:14, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ceru uz to
os pajājām slovākiem ar praktiski šo pašu sastāvu, tagad sastāvs slo tomēr ir cits
slo ir Slovēnija nevis Slovākija

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:15, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: slo ir Slovēnija nevis Slovākija
es v-ši saīsinu

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:15, pirms 2 gadiem
malezhik85 rakstīja: Lai lv pakāš un izlido
lai ripa iestrēgst Tev ānusā

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:15, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: es v-ši saīsinu
var jau krējumu ar saukt par biezpienu, tik pareizi tas nebūs

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:16, pirms 2 gadiem
pavērosim izslavēo vairākumu

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:16, pirms 2 gadiem
1 lieta izdarita, pateicoties komentāriem sc - Andersons ir izvākts no pirmās maiņas, tagad otrajā. Pirmā nomaiņa - auzas. Nu nespēj ar ripu spēlēt! Tagad - kad pieleks ka vairākumā viņš aizņem Balcera vietu?

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:16, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: var jau krējumu ar saukt par biezpienu, tik pareizi tas nebūs
pohuj šajā gadījumā

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:17, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: pohuj šajā gadījumā
Galvenais alu ar šņabi nesajaukt !

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:18, pirms 2 gadiem
1.vairākumā uz laukuma čalis ar 3 goliem sezonā un Andersons.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:19, pirms 2 gadiem
Grūti skatīties, ja bilde kavē aptuveni 2 sekundes Zirņa komentāram.
Zirnis iesaucas metiens, bet televīzijā metienu redzu 1-2 sekundes vēlāk.,

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:19, pirms 2 gadiem
KIN0 rakstīja: Ragana un visi kas ir pret labāko prezidentu pasaulē Levitu ir Kremļa āgenti
Tups, kas tups. Kremlins ir Savickis Ragana ir vienkārši pērkams fans

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:21, pirms 2 gadiem
tuvojas 5 sausie periodi

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:21, pirms 2 gadiem
Piedodoiet, atvainojiet bet man ir kauns. cik pirms čempja teica par nomietnu nomnetni, draudzības spēlēs izskatījāmies labi... tad tagad vnk kādi peramie zēni, bikses pilnas un vnk nemākam spelēt ar pārliecību.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:21, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Grūti skatīties, ja bilde kavē aptuveni 2 sekundes Zirņa komentāram.
Zirnis iesaucas metiens, bet televīzijā metienu redzu 1-2 sekundes vēlāk.,
izslēdz skaņu

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:22, pirms 2 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: 1.vairākumā uz laukuma čalis ar 3 goliem sezonā un Andersons.
Andersons rezultatīvākais spēlētājs Šveices 2 līgā. Atslēgas vārds REZULTATĪVĀKAIS.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:22, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: izslēdz skaņu
labāk attēlu

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:22, pirms 2 gadiem
bobiits rakstīja: Piedodoiet, atvainojiet bet man ir kauns. cik pirms čempja teica par nomietnu nomnetni, draudzības spēlēs izskatījāmies labi... tad tagad vnk kādi peramie zēni, bikses pilnas un vnk nemākam spelēt ar pārliecību.
nomietna nomnetne
kauns par ko??? Džeki spēlē kā var.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:23, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: izslēdz skaņu
Hokejs nez skaņas...klusumā... gudrs padoms.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:23, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tups, kas tups. Kremlins ir Savickis Ragana ir vienkārši pērkams fans
Pag pag... Savickis tieshi padzina raganu... Neputrosim te vesturiskus faktus

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:23, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Andersons rezultatīvākais spēlētājs Šveices 2 līgā. Atslēgas vārds REZULTATĪVĀKAIS.
atslēgas vārdi - OTRĀ LĪGA

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:23, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Andersons rezultatīvākais spēlētājs Šveices 2 līgā. Atslēgas vārds REZULTATĪVĀKAIS.
atslēgas vārds 2. LĪGA

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:23, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Hokejs nez skaņas...klusumā... gudrs padoms.
Tu jau pats vari to klusumu aizpildīt bļaujot un skaļi bezdot

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:24, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Andersons rezultatīvākais spēlētājs Šveices 2 līgā. Atslēgas vārds REZULTATĪVĀKAIS.
Atslēgas vārds 2.līga.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:24, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Andersons rezultatīvākais spēlētājs Šveices 2 līgā. Atslēgas vārds REZULTATĪVĀKAIS.
Atceries, ka tā ir Šveices 2. nevis augstākā līga. Ja tev atslēgas vārdi ir rezultatīvākais, tad jau varēja vākt izlasi no OHL , Oberlīgas un citu vājo līgu censoņiem, kur var atras spēlētājus vismaz vienai maiņa ar 2 un vairāk punktiem vidēji spēlē.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:25, pirms 2 gadiem
paliks uz barankas punktos , gūtajos vārtos !

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:25, pirms 2 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Atslēgas vārds 2.līga.
Tātad mums ir jānokrīt uz B grupu lai Andersons varētu 'atvērties' !

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:25, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: atslēgas vārdi - OTRĀ LĪGA
Otrās līgas rezultatīvākais spēlētājs noteikti ir labāks par daudziem augstākās līgas spēlētājiem. REZULTATĪVĀKAIS. Ja tev 2 līga ir nekas, arī Gudļevski tu nevēlies redzēt izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:25, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Otrās līgas rezultatīvākais spēlētājs noteikti ir labāks par daudziem augstākās līgas spēlētājiem. REZULTATĪVĀKAIS. Ja tev 2 līga ir nekas, arī Gudļevski tu nevēlies redzēt izlasē.
nevēlos

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:26, pirms 2 gadiem
bet, maķ peremaķ, kas notiek laukumā???

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:26, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Pag pag... Savickis tieshi padzina raganu... Neputrosim te vesturiskus faktus
Bet es jau teicu tieši to pašu Kremlins Savickis padzina pērkamo fanu Raganu. Pērkamo jo gan Dinamo, gan vēl šur tur par fanošanu saņēma Peso. Tāpēc arī, kad to rakstīju 1. reizi tev prasīju, kāds sakars Kremlinam un pērkamam fanam ar izlasi?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:26, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Otrās līgas rezultatīvākais spēlētājs noteikti ir labāks par daudziem augstākās līgas spēlētājiem. REZULTATĪVĀKAIS. Ja tev 2 līga ir nekas, arī Gudļevski tu nevēlies redzēt izlasē.
Vārtsargiem ir atšķirīga vērtēšanas kritēriji

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:27, pirms 2 gadiem
Jurka no kaimiņciema pats rezultatīvākais visā pagasta vēsturē! Kāpēc nav čempī?? Korumpēts viss...

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:27, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Atceries, ka tā ir Šveices 2. nevis augstākā līga. Ja tev atslēgas vārdi ir rezultatīvākais, tad jau varēja vākt izlasi no OHL , Oberlīgas un citu vājo līgu censoņiem, kur var atras spēlētājus vismaz vienai maiņa ar 2 un vairāk punktiem vidēji spēlē.
Nu gan sarunāji.. salīdzināji Šveices 2 līgu ar OHL un kaut kādām vājām līgām. Labi ka tu tik augstu vērtē OHL, ka uzskati ka tā ir tād pti kā Šveices 2 līga.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:27, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bet es jau teicu tieši to pašu Kremlins Savickis padzina pērkamo fanu Raganu. Pērkamo jo gan Dinamo, gan vēl šur tur par fanošanu saņēma Peso. Tāpēc arī, kad to rakstīju 1. reizi tev prasīju, kāds sakars Kremlinam un pērkamam fanam ar izlasi?
No kā tad viņš ņēma to peso ? Un ja ņēma, tad cik daudz ? Varbūt to peso godam tomēr atstrādāja, ne ?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:28, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Otrās līgas rezultatīvākais spēlētājs noteikti ir labāks par daudziem augstākās līgas spēlētājiem. REZULTATĪVĀKAIS. Ja tev 2 līga ir nekas, arī Gudļevski tu nevēlies redzēt izlasē.
Nesalīdzini pirkstu ar dzimulocekli. Pirmkārt, arī 2. līgas ir dažāda spēka. Alswenskan neko neiepaliek kaut kādai slovākijai vai Icehl. Pēc tava izteikuma - nah arī Balceru, jo spēlē AHL, kas arī ir 2. līga. Un par Andersona spējām daudz ko liecina tas, ka viņš ir maucis 2 sezonas NL jeb Šveices augstākajā līgā un tur viņa rezultativitāte bija līdzvērtīga tai, ko Pavlovs demonstrēja Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:29, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: No kā tad viņš ņēma to peso ? Un ja ņēma, tad cik daudz ? Varbūt to peso godam tomēr atstrādāja, ne ?
No tā paša Jura kaut vai.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:29, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Nu gan sarunāji.. salīdzināji Šveices 2 līgu ar OHL un kaut kādām vājām līgām. Labi ka tu tik augstu vērtē OHL, ka uzskati ka tā ir tād pti kā Šveices 2 līga.
viš vienkārši rēc par tevi

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:30, pirms 2 gadiem
briesmiga spele,var ceret tikai uz uzvaram speles pret Norvegiem,Kazakiem un Sloveniju,tas ari viss

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:30, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: No tā paša Jura kaut vai.
Tad kamdēļ ne tikai nedot vairs peso bet pricipā aizliegt ieeju Arēnā ?! Kaut kas te drusku te drusku tā kā nelīmējas kopā

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:30, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Nu gan sarunāji.. salīdzināji Šveices 2 līgu ar OHL un kaut kādām vājām līgām. Labi ka tu tik augstu vērtē OHL, ka uzskati ka tā ir tād pti kā Šveices 2 līga.
Nu bet tu taču saki - atslēgas vārds rezultativitāte? Lūdzu, ņemam tos, kas ir rezultatīvi. Un par SL "lielo spēku" labi runā gan jau aprunātais Andersons, kas NL ir 0, gan uz izlasi nepaņemtais Egle. SL spridzināja, sezonas izskaņā nonāca NL pastarītē un tur bija pilnīgi nemanāms.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:31, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Tad kamdēļ ne tikai nedot vairs peso bet pricipā aizliegt ieeju Arēnā ?! Kaut kas te drusku te drusku tā kā nelīmējas kopā
Varbūt tāpēc, ka Juris ir krietns Kremlins, kas atradīs vainu visos bet ne sevī un jebkuru, kurš dara ne pa spalvai atgrūž pēc iespējas tālāk?

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:31, pirms 2 gadiem
Kā tur bija ar to slaveno Haralda Vasiļjeva teicienu:"mūsējie prot iemest tikai podā"Šobrīd šis teiciens kļūst aktuāls.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:32, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Varbūt tāpēc, ka Juris ir krietns Kremlins, kas atradīs vainu visos bet ne sevī un jebkuru, kurš dara ne pa spalvai atgrūž pēc iespējas tālāk?
un nemaz nebaidījās ka Ragana varētu arī ar presi parunat un visas lietiņas atklāt ?!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:32, pirms 2 gadiem
Ir iemesls, kāpēc Šveices 2.līgas rezultatīvākais spēlētājs nav nepieciešams NL. Es tagad redzu kāpēc.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:33, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Kā tur bija ar to slaveno Haralda Vasiļjeva teicienu:"mūsējie prot iemest tikai podā"Šobrīd šis teiciens kļūst aktuāls.
pat par to sāk mākt šaubas, te bija viens insaids no arēnas, apkopējs, varbūt šis var ko pastāstīt

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:33, pirms 2 gadiem
Vai tā ir sakritība, ka mums labākie spēlētāji un talanti ir vārtsargu pozīcijā, kur fiziskā sagatavotība un salidojums nav pats svarīgākais?

  -2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:33, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu bet tu taču saki - atslēgas vārds rezultativitāte? Lūdzu, ņemam tos, kas ir rezultatīvi. Un par SL "lielo spēku" labi runā gan jau aprunātais Andersons, kas NL ir 0, gan uz izlasi nepaņemtais Egle. SL spridzināja, sezonas izskaņā nonāca NL pastarītē un tur bija pilnīgi nemanāms.
OHL rezultatīvākais un Šveices 2 līgas rezultatīvākais. Starpību jūti? Pats labi saproti ko ar to domāju. Šveices, Zviedrijas 2 līgas rezultatīvākie spēlētāji var būt ļoti labi, bet tā nedomāju par visām Eiropas līgām.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:35, pirms 2 gadiem
Mjā, tiešāmškiet ka kādu lāstu uzlicis ka tik daudz teicamus momentus metam garām ...

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:36, pirms 2 gadiem
Izskatāš ka esam slovāku vorotčiku ļoiti labi iesildījuši un teicamā kondīcijā noveduši !

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:36, pirms 2 gadiem
Te arī redz, kāpēc nevar laist vairākumā uz laukuma cilvēku ar 3 vārtiem sezonā.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:37, pirms 2 gadiem
ķēniņam sezonā 3+2
ko tur var gribēt

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:37, pirms 2 gadiem
nu tas ir vnk pizdets

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:37, pirms 2 gadiem
Šis var kļūt mierīgi par visa čempja labāko seivu !

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:38, pirms 2 gadiem
beidzot!!!!

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:38, pirms 2 gadiem
JĀĀĀĀĀĀ tad nu brīdis pienāca, cerams maisam gals vaļā

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:38, pirms 2 gadiem
Visiem nogāja !

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:38, pirms 2 gadiem
ir

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:38, pirms 2 gadiem
Beidzot 😀

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:39, pirms 2 gadiem
Beidzot brīnums notika!!!

  -2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:39, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Beidzot brīnums notika!!!
nu vajadzēja slovakiem tikai tamdēļ RUPJI nokļūdīties :")

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:40, pirms 2 gadiem
1:1 un esam atpakaļ spēlē.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:40, pirms 2 gadiem
Tūlīt slovāki nomētās mūsējos

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:41, pirms 2 gadiem
Izcils galvenā trenera darbs - vārti gūti pēc lieliski iespēlētas kombinācijas

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:41, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Beidzot brīnums notika!!!
Par godu tam visiem iPhone īpašniekiem vajag iekosties un atstāt zobu nospiedumus aparātā !

  +3 [+] [-]

, 2023-05-13 21:42, pirms 2 gadiem
Eu, bet naxujam ir sekundes nobīde no tiešraides? Man tv Ābols vēl nebija uzmetis, bet komentētāji teica, ka ir gols.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:42, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Par godu tam visiem iPhone īpašniekiem vajag iekosties un atstāt zobu nospiedumus aparātā !
kurā aparātā? Tajā, kas starp kājām?

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:42, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: kurā aparātā? Tajā, kas starp kājām?
iPhone aparātā

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:44, pirms 2 gadiem
lai izbauda arenas rigas apmales slovaku hokejists,lotars totals da*nis?

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:44, pirms 2 gadiem
Starp vitu, sapuvušā augļa ražotaji maina stratēģiju un tagad dempingos āziju ar tikai 200 dolāru vērtiem telefoniem un cer ka visi metīsies nu tik tā tos pirkt

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:44, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Eu, bet naxujam ir sekundes nobīde no tiešraides? Man tv Ābols vēl nebija uzmetis, bet komentētāji teica, ka ir gols.
tā tas ir gan online, gan pa TV
LTV spridzina

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:44, pirms 2 gadiem
Schneider' rakstīja: lai izbauda arenas rigas apmales slovaku hokejists,lotars totals da*nis?
kas ir lotars

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:46, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: tā tas ir gan online, gan pa TV
LTV spridzina
Man tas LTV sen jau ir apnicis. Gribu viasatā hokeju atpakaļ. Nekad nebija problēmu.

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:46, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: kas ir lotars
https://lv.linkedin.com/in/lotars-z...

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:46, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Starp vitu, sapuvušā augļa ražotaji maina stratēģiju un tagad dempingos āziju ar tikai 200 dolāru vērtiem telefoniem un cer ka visi metīsies nu tik tā tos pirkt
un kāds tam sakars ar šodienas spēli???

  -2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:47, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: un kāds tam sakars ar šodienas spēli???
nu nekāds ... varbūt tika tas ka mums uz soliņa ir 2 Āboli !

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:47, pirms 2 gadiem
Schneider' rakstīja: https://lv.linkedin.com/in/lotars-zarins-a6a80a166
ā, tas pajols, kas rakstīja ar fedju visādas dumības sportaziņas.com

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:48, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ā, tas pajols, kas rakstīja ar fedju visādas dumības sportaziņas.com
Kas vēl par Fedju ?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:48, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kas vēl par Fedju ?
tur bija divi - fjodorovs un tas lotars

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:51, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: pat par to sāk mākt šaubas, te bija viens insaids no arēnas, apkopējs, varbūt šis var ko pastāstīt
Es jau vienreiz rakstiju. Esmu apkopējs arēnā izlases wc, poda malas apcuratas tas ir viens, bet viņi pat pašā podā nevar trapit, čuras uz grīdas.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:53, pirms 2 gadiem
Schneider' rakstīja: lai izbauda arenas rigas apmales slovaku hokejists,lotars totals da*nis?
Nav radīts hokeja komentēšanai. Jāmaina.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 21:54, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Es jau vienreiz rakstiju. Esmu apkopējs arēnā izlases wc, poda malas apcuratas tas ir viens, bet viņi pat pašā podā nevar trapit, čuras uz grīdas.
Kursh dakteris te vareetu liidzeet

     [+] [-]

, 2023-05-13 21:55, pirms 2 gadiem
Nu nu 1:1 beigas Vel uzvilks un visi shitie augstakminetie vares list zem gultas skrinshotu uztaisiju, juusu niki ir piefikseti 😄

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 21:58, pirms 2 gadiem
goldfinger rakstīja: Nu nu 1:1 beigas Vel uzvilks un visi shitie augstakminetie vares list zem gultas skrinshotu uztaisiju, juusu niki ir piefikseti 😄
tas, ka IESPĒJAMS uzvarēsim pēc laba 2. perioda noslēguma, nenozīmē, ka pirmais periods nebija mēsls

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:03, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: tas, ka IESPĒJAMS uzvarēsim pēc laba 2. perioda noslēguma, nenozīmē, ka pirmais periods nebija mēsls
Arī otrais periods bija tā kā mēsliņs tāds vispār jau

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:03, pirms 2 gadiem
Bet, komentāram televīzorā piekrītu, neesmu dzidro grādīgo pat ietekmē, un labi saprotu, kad saka gols. Komentētāji 1-2 sekundes pirms bļāva gols, pirms attēla signāls to parādīja, kā tas iespējams pašmāju čempī???????

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:05, pirms 2 gadiem
Bet pat smieklīgākais pēc mana komentāra pēc 1 perioda samainīja Balcers-Ābols-Kēniņš.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:06, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: tur bija divi - fjodorovs un tas lotars
nuuu, šejienes Karluha pārspēj viņus visus!!!

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:07, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: OHL rezultatīvākais un Šveices 2 līgas rezultatīvākais. Starpību jūti? Pats labi saproti ko ar to domāju. Šveices, Zviedrijas 2 līgas rezultatīvākie spēlētāji var būt ļoti labi, bet tā nedomāju par visām Eiropas līgām.
Un tāpēc es tev skaidri un gaiši uzrakstīju - Andersons ir spēlējis 2 sezonas NL un tur no tās rezultativitātes nebija ne smakas. Likt top maiņā tikai tāpēc, ka ir rezultatīvs - nu tad nedaudz pārspīlējot var vākt visu izlasi no džekiem tikai tāpēc, ka rezultatīvi. Un Izlases 1. gols izcili apliecina. Atlika Vītoliņam atzīt kļūdu un atgriezt virknējumu, kas strādā un spēle aizgāja.

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:08, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nuuu, šejienes Karluha pārspēj viņus visus!!!
Kas vēl par Karluha ? Vao p@rnuha ?

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:08, pirms 2 gadiem
laikam būs skaņu beidzot saveduši kārtībā

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:09, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tāpēc es tev skaidri un gaiši uzrakstīju - Andersons ir spēlējis 2 sezonas NL un tur no tās rezultativitātes nebija ne smakas. Likt top maiņā tikai tāpēc, ka ir rezultatīvs - nu tad nedaudz pārspīlējot var vākt visu izlasi no džekiem tikai tāpēc, ka rezultatīvi. Un Izlases 1. gols izcili apliecina. Atlika Vītoliņam atzīt kļūdu un atgriezt virknējumu, kas strādā un spēle aizgāja.
Prātiņ nāc mājās ! Slovāks RUPJI notizlojās un tam par iemeslu bija ka Vītolīņš kaut ko pamainīja ?!

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:11, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kas vēl par Karluha ? Vao p@rnuha ?
https://sportacentrs.com/profils/ka... .

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:12, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: https://sportacentrs.com/profils/ka... .
nu es kaut kā tai iekšējai virtuvei tā ļoti nesekoju ,,,

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:15, pirms 2 gadiem
Slovākieti tribīnēs varētu uzvilkt uz desu

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:18, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Slovākieti tribīnēs varētu uzvilkt uz desu
uz kādu desu? Salami, doktordesu vai aknu desu?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:19, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Prātiņ nāc mājās ! Slovāks RUPJI notizlojās un tam par iemeslu bija ka Vītolīņš kaut ko pamainīja ?!
Spēle mainījās jau pirms gola. Maiņa Balcers- Ābols - Ķēniņš regulāri taisa momentus. No kā rodas kļūdas? No spiediena. Kas labs bija no maiņas Andersons - Ābols - Daugaviņš? pilnīgi nekas.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:20, pirms 2 gadiem
...un viss atkal irsā...

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:20, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Spēle mainījās jau pirms gola. Maiņa Balcers- Ābols - Ķēniņš regulāri taisa momentus. No kā rodas kļūdas? No spiediena. Kas labs bija no maiņas Andersons - Ābols - Daugaviņš? pilnīgi nekas.
nu labi, piekrītu, ir sava loģika

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:21, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: uz kādu desu? Salami, doktordesu vai aknu desu?
nu tas atkarājas no uzbudinājuma pakāpes !

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:21, pirms 2 gadiem
Pretigs hokejs,nekadas saspeles un izdomas,hartlija tipa hokejs ir vajadzigs,jo nesam tik meistarigi

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:22, pirms 2 gadiem
Šitā ielaist... Un vēl maiņa, kuru paslavēja. Pilnīgi neloģiski vārti. Un Jaks demonstrē to, kāpēc pirms čempja te rakstīju, ka viņš ir ne šis ne tas. Uzbrukumā neko reālu nedemonstrē, kamēr savā zonā kārtējo reizi nobuksē.

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:22, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: nu tas atkarājas no uzbudinājuma pakāpes !
ja jau atkarājas, tad jau tā pakāpe tāda nepārāk...

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:22, pirms 2 gadiem
Harka ar saviem kolhoza līgas spēles zīmējumiem. Tik statiska izlase pēdējo reizi bija pie Beļavska.

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:23, pirms 2 gadiem
Ar to aarī visi prieki un cerības šonakt ir beigušies .... Fokusēsimies uz kazahiem

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:24, pirms 2 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Harka ar saviem kolhoza līgas spēles zīmējumiem. Tik statiska izlase pēdējo reizi bija pie Beļavska.
jāsauc Beresņevs atpakaļ, sliktāk nebūs

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:25, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: jāsauc Beresņevs atpakaļ, sliktāk nebūs
tas jau gan arī Putina pakaļlaiža ... Un tādus mums nevajag

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:25, pirms 2 gadiem
Žēl😒Divus golus no mūsējiem prasīt būtu par daudz.Tad tas vairs nebūtu brīnums.

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:26, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Žēl😒Divus golus no mūsējiem prasīt būtu par daudz.Tad tas vairs nebūtu brīnums.
Pret kazahiem varam gan !

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:27, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Žēl😒Divus golus no mūsējiem prasīt būtu par daudz.Tad tas vairs nebūtu brīnums.
nebutu slovaku kluda uz zilas linijas vel joprojam butu 2-0 uz tablo,izspeles vispar nekadas

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:28, pirms 2 gadiem
nu vairākums, tad nu jāiemet, dzīvība atgriezusies mūsējos

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:28, pirms 2 gadiem
Schneider' rakstīja: nebutu slovaku kluda uz zilas linijas vel joprojam butu 2-0 uz tablo,izspeles vispar nekadas
ja tanti pagrieztu ar kājām gaisā, sanāktu krājkasīte

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:30, pirms 2 gadiem
atkal stabs

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:30, pirms 2 gadiem
Džeriņam štangu lāsts šajā čempī

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:30, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: ja tanti pagrieztu ar kājām gaisā, sanāktu krājkasīte
un cik daudz taisies tai krājkasītē sastūķēt ?!

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:31, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Džeriņam štangu lāsts šajā čempī
Kads lasts, nevelk limeni

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:32, pirms 2 gadiem
Pat komentēšana zemā līmenī.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-13 22:32, pirms 2 gadiem
rediss77 rakstīja: Kads lasts, nevelk limeni
nu tur gan nepiekrītu konkrēti ! Par štangu vēl ir jāmāk trāpīt un tas tik līmeni apliecina

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:33, pirms 2 gadiem
Štangists!

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:33, pirms 2 gadiem
ar Andersoniem un Džeriņiem vairākumā nekas nebūs.

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:33, pirms 2 gadiem
5v3 aiziet

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:33, pirms 2 gadiem
Nu ja tagad neiemetīs, tad nu i nafig.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:34, pirms 2 gadiem
Slovāki turaties!

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:34, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: nu tur gan nepiekrītu konkrēti ! Par štangu vēl ir jāmāk trāpīt un tas tik līmeni apliecina
Ro Bukarts mums pāris čempjus atpakaļ gandrīz katru spēli štangas deformēja, īsts snaiperis

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:35, pirms 2 gadiem
Jāni ...

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:36, pirms 2 gadiem
Bēdīgi

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:37, pirms 2 gadiem
Nu kāpēc laiž to Andersonu čakarēt vairākumu,nu nevelk viņš līmeni

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:37, pirms 2 gadiem
Spēlēšana ārpus KHL ir fantastiski uzlabojusi spēlētāju sniegumu

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:37, pirms 2 gadiem
girgersons rakstīja: Bēdīgi
Godīgs kāsiens šai spēlē ir loģiski nopelnīts

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:38, pirms 2 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: ar Andersoniem un Džeriņiem vairākumā nekas nebūs.
gan jau kazahiem, norvēģiem vai slovēņiem kaut ko iebakstīs

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:38, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: gan jau kazahiem, norvēģiem vai slovēņiem kaut ko iebakstīs
Jā, tas ir šo spēlētāju līmenis.

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:38, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: gan jau kazahiem, norvēģiem vai slovēņiem kaut ko iebakstīs
vienīgā pēdēja cerība

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:38, pirms 2 gadiem
šie zaudējumi vairs nav pat skaisti

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:39, pirms 2 gadiem
Nebrinos kapec Girgis negrib braukt uz tadu miskasti ar Merzi!

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:39, pirms 2 gadiem
Vēl pa savējo Daugavu iepisa ! :O

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:40, pirms 2 gadiem
Žēl, ka nav dinamieša Hossas.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:41, pirms 2 gadiem
Ja neprot godīgi zaudēt tad vienmēr opcija ir pavicināt dūres ...

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:41, pirms 2 gadiem
120 minūtēs vieni vārti...
PSDETS

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:41, pirms 2 gadiem
Kalvītim ar Vītoliņu jābrauc ar čemodānu pie Remzija, kā Lipmana un Beresņeva laikos...

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:41, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: Kalvītim ar Vītoliņu jābrauc ar čemodānu pie Remzija, kā Lipmana un Beresņeva laikos...
Kas vēl par Remziju ?

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:43, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kas vēl par Remziju ?
slovāku treneris

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:44, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kas vēl par Remziju ?
Slovāku šībrīža treneris - https://www.eliteprospects.com/staf... .

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:45, pirms 2 gadiem
that's all folks

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:45, pirms 2 gadiem
tamborētāji ibio

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:46, pirms 2 gadiem
LABS!

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:46, pirms 2 gadiem
Kārtējais Skaistais zaudējums....

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:46, pirms 2 gadiem
Daugaviņš varēja arī nebraukt... Knapi velk kājas un sūdus vien taisa

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:46, pirms 2 gadiem
Nu žēl

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:46, pirms 2 gadiem
Spēle tika zaudēta pirmajā minūtē, nevis pēdējā.

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:47, pirms 2 gadiem
Vitolinjam uzlika mīksto tiesneši

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:47, pirms 2 gadiem
M rakstīja: Spēle tika zaudēta pirmajā minūtē, nevis pēdējā.
Bla bla bla

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:47, pirms 2 gadiem
Raitcha rakstīja: Daugaviņš varēja arī nebraukt... Knapi velk kājas un sūdus vien taisa
Kuram vēl ir Latvijas ģērboņa tetovejums pa visu muguru ?!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:48, pirms 2 gadiem
Plāns B,cīnīties par 9-12 vietu.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:48, pirms 2 gadiem
Nu gan jāsaka ka tagad jādomā par vietas saglabāšanu Elitē😐

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:49, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Plāns B,cīnīties par 9-12 vietu.
Nevajag liekoļot ! Tas bija plāns A jau no paša iesākuma

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:50, pirms 2 gadiem
erred rakstīja: Nu gan jāsaka ka tagad jādomā par vietas saglabāšanu Elitē😐
stupid? pec divam spelem pret top komandam?

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:50, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Plāns B,cīnīties par 9-12 vietu.
vēl jau ir Šveice un Čehija, jāmēģina kaut kur tur aizķerties... teorētiski...

  +1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:50, pirms 2 gadiem
erred rakstīja: Nu gan jāsaka ka tagad jādomā par vietas saglabāšanu Elitē😐
Tas būtu plāns C😃

  -1 [+] [-]

, 2023-05-13 22:51, pirms 2 gadiem
Dzerins Dānijas līgā - 46 spēles 8+17 25punkti
https://www.eliteprospects.com/play...
Kamēr Skvorcovs arī Dānijā - 45 spēles 22+27 49punkti
https://www.eliteprospects.com/play...

2aas spēles tukšos vārtos no vārtu priekšas trāpīt nevar.
Viņam vispār izlasē nebija jābūt.
Iemetienos arī nekas labs.
Un ko Andersons dara pirmajā maiņā.
Vītoliņš un viņa mīlestība pret Šveices līgu...

     [+] [-]

, 2023-05-13 22:56, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: vēl jau ir Šveice un Čehija, jāmēģina kaut kur tur aizķerties... teorētiski...
Man patīk humora izjūta Mēģinu atcerēties,kad PČ esam uzvarējuši čehus un šveiciešus.Neatceros,laikam skleroze.