Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

Kāda Latvijas komanda varētu spēlēt ''Mestis'' līgā: somi gaida atbildi no LHF

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Kāda Latvijas komanda varētu spēlēt ''Mestis'' līgā: somi gaida atbildi no LHF
Aigars Kalvītis. Foto: LHF

Raidījumā ''Sporta studija'' Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Aigars Kalvītis apliecinājis, ka norit sarunas ar Somijas Hokeja federāciju par kādas Latvijas komandas dalību pēc spēka otrajā Somijas ''Mestis'' līgā. Tuvāko nedēļu laikā somi gaidot LHF galīgo atbildi.

Šobrīd Somijas pilsētās Helsinkos un Tamperē aktīvi norit 2022 .gada pasaules čempionāts, taču jau šobrīd zināms, ka Somija kopā ar Latviju pieteikušās rīkot 2023. gada pasaules čempionātu, kura tiesības tika atņemtas Krievijai. Galvenās konkurentes būs Ungārija un Slovēnija.

Tā gan nav vienīgā iespējamā abu valstu sadarbība. Šobrīd tiek izskatīts, ka kāda no Latvijas komandām nākotnē varētu spēlēt Somijas pēc spēka otrajā ''Mestis'' līgā. ''Galvenais iemesls, kāpēc mums tas būtu svarīgi - vēlamies saglabāt puišus no 18 līdz 23 gadu vecumam. Ja viņiem īsti nav vietas kur spēlēt, tad ir grūtības saglabāties profesionālajā hokejā. Šajā solī ''Mestis'' līga būtu ļoti svarīga,'' raidījumam ''Sporta studija'' ideju skaidroja Latvijas Hokeja federācijas prezidents Aigars Kalvītis.

''Spēlējot Somijā, būs nepieciešami papildus finanšu līdzekļi. Šobrīd mēs strādājam pie tā, lai saprastu, kādā veidā šos līdzekļus varētu akumulēt. Tīri tehniski mūsu sarunas ar Somijas federāciju ir pavirzījušās tik tālu, ka viņi gaida no mums galējo atbildi tuvāko nedēļu laikā,'' turpināja Kalvītis, atzīstot, ka spēlēšanai ''Mestis'' līgā būtu nepieciešams trīs reizes mazāks budžets nekā gadījumā, ja piedalītos Somijas augstākajā līgā, kurā klubu budžets svārstās no sešiem līdz desmit miljoniem eiro sezonā.

LHF prezidents gan pagaidām neprecizēja, kura komanda spēlētu Somijas pēc spēka otrajā līgā, ja tas tik tiešām notiktu, taču vērsa uzmanību, ka tā nebūtu Rīgas ''Dinamo''. ''Pašlaik par šo neko negribētu teikt, lai netaisītu lieku ažiotāžu, taču katrā ziņā tā būs Latvijas komanda. Šeit netiek runāts par Rīgas ''Dinamo''.''

Somijas Hokeja federācijas prezidents Harri Nummela atklāja, ka, lai kāda komanda spēlētu jau nākamajā sezonā, atbilde jāsniedz ātri, tajā pašā laikā paužot, ka saistībā ar ''Mestis'' līgu bieži bijušas diskusijas, ka tajā varētu spēlēt arī Baltijas valstu komandas. ''Mēs vienmēr esam atvērti sadarbības projektu idejām. Hokejs ir aizraujoša un interesanta spēle. Jo vairāk to spēlē jo vairāk ir konkurētspējīgu komandu. Vēl ir daudz kas jāapspriež un vēl ir par agru teikt, vai tas būs iespējams. Jau vairākus gadus ik pa laikam ir bijušas diskusijas, ka ''Mestis'' līga varētu būt Baltijas jūras starptautiskā līga. Līdz šim risinājums nav atrasts, bet skatīsimies, ko nesīs nākotne.''

  +7 [+] [-]

, 2022-05-17 14:53, pirms 3 gadiem
Jānodibina klubs un jāspēle. vai arī jāpiedāvā, kādai no Latvijas čempja komandai. Ar pastirprinātu sastāvu!
Slēpts komentārs: Bart Simpsons

  +6 [+] [-]

, 2022-05-17 15:00, pirms 3 gadiem
Bart Simpsons rakstīja: Dinamo Rīga.

Galvenais treneris: Artis Abols, asistents Sorokins.
Sastavu vajag labāku kā šogad bija khl
Tas cirks jau ir uz likvidācijas robežas. Veidos jaunu ar citu nosaukumu.
Slēpts komentārs: Priekssedetajs

  -2 [+] [-]

, 2022-05-17 15:06, pirms 3 gadiem
Regbists rakstīja: Jānodibina klubs un jāspēle. vai arī jāpiedāvā, kādai no Latvijas čempja komandai. Ar pastirprinātu sastāvu!
Lai atdzimst leģendārā Rīga 2000! Kozjolu par kluba priekšsēdētāju!

  +4 [+] [-]

, 2022-05-17 15:07, pirms 3 gadiem
Bart Simpsons rakstīja: Dinamo Rīga.

Galvenais treneris: Artis Abols, asistents Sorokins.
Sastavu vajag labāku kā šogad bija khl

un naudu klubam dos kremlis....


neredzu DINAMO kā hokeja klubu vispār...
stipri šaubos, ka Zavickijam ir kādas vēlmes saistībā ar hokeju, ja nevar pelnīt piķi...

  +4 [+] [-]

, 2022-05-17 15:11, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lai atdzimst leģendārā Rīga 2000! Kozjolu par kluba priekšsēdētāju!
Ask bebri

     [+] [-]

, 2022-05-17 15:16, pirms 3 gadiem
Kas ir dārgie izbraucieni uz Rīgu?
Dažas Somijas pilsētas ir tālāk viena no otras.
Mums ir prāmju satiksme, lētucis airbaltiks, viesnīcas un ēdināšana lētāk kā Somijā

Priekssedetajs rakstīja: Sanāk, ka šī iespējamā Latvijas komanda bāzēsies Somijā. Mestis komandām noteikti nebūs pa kabatai dārgie izbraucieni uz Rīgu.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 15:24, pirms 3 gadiem
egils1 rakstīja: Kas ir dārgie izbraucieni uz Rīgu?
Dažas Somijas pilsētas ir tālāk viena no otras.
Mums ir prāmju satiksme, lētucis airbaltiks, viesnīcas un ēdināšana lētāk kā Somijā
Kāda prāmju satiksme mums ir ar Somiju?

  -3 [+] [-]

, 2022-05-17 15:25, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Sanāk, ka šī iespējamā Latvijas komanda bāzēsies Somijā. Mestis komandām noteikti nebūs pa kabatai dārgie izbraucieni uz Rīgu.
Kādā Somijā? Komanda bāzēsies Rīgā, spēles norināsies Arēnā Rīga, tak čto, tiek veidota Dinamo reinkarnācija citā raukrsā un tā ir visnotaļ apsveicama doma! Protams, ka nosakums Dinamo vairs nebūs, taču būtība neizpaliks, bāzes klubs vienmēr dzīvs un par to PROZĪT!

  -4 [+] [-]

, 2022-05-17 15:28, pirms 3 gadiem
Bart Simpsons rakstīja: Ask bebri
Vēl pateiktu mērkaķi Beidz te pērtiķbolot! Te jebkurā gadījumā ir jābūt vai nu Latviskam, vai nu Eiropeiskam nosakumam, bez jebkādiem liekiem zoodārza piemaisījumiem

  +3 [+] [-]

, 2022-05-17 15:30, pirms 3 gadiem
egils1 rakstīja: Kas ir dārgie izbraucieni uz Rīgu?
Dažas Somijas pilsētas ir tālāk viena no otras.
Mums ir prāmju satiksme, lētucis airbaltiks, viesnīcas un ēdināšana lētāk kā Somijā
Mestis klubu makos laikam neesi īpaši rakņājies.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 15:31, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Kādā Somijā? Komanda bāzēsies Rīgā, spēles norināsies Arēnā Rīga, tak čto, tiek veidota Dinamo reinkarnācija citā raukrsā un tā ir visnotaļ apsveicama doma! Protams, ka nosakums Dinamo vairs nebūs, taču būtība neizpaliks, bāzes klubs vienmēr dzīvs un par to PROZĪT!
Ja letiņi somiem uzsauks izbraukumu izdevumus, tad jā. Par savu naudu Mestis klubi uz šejieni regulāri nelidināsies.
Šaubos, vai to darīs. Labi, ja vispār izdosies salasīt vajadzīgo naudiņu lai tur spēlētu.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 15:33, pirms 3 gadiem
Šāda iespēja noteikti jāizmanto! Jāatrod peso pašu mājās, neesam jau tādi nabagi. Uzskatu, ka, ja labi gribētu, varētu pat SM līgas līmeņa komandai salasīt, nevajag jau vienu galveno sponsoru, kā tas bija ar Dinamo un krievu gāzi, var salasīt daudzus mazākus finansētājus. Eiropā tā ir ikdienišķa prakse, pietiek paskatīties uz daudzu klubu krekliem, kas nosēti ar dažādu sponsoru zīmoliem. Labi, uz sitiena SM līgai varētu būt pārāk grūti pieslēgties, bet nu Mestis līgai nepieciešamos 2-3 miljonus savākt gan nevajadzētu būt problēmām. Ja vien katrs nesāks vilkt deķīti uz savu pusi, izvēloties būt vienīgais karalis savā sētā.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-17 15:33, pirms 3 gadiem
hugaboss rakstīja: Kāda prāmju satiksme mums ir ar Somiju?
Firmas Ekspresis, Rīga-Tokija-Sahalina-Cēsis-Tallina-Helsinki

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 15:36, pirms 3 gadiem
hugaboss rakstīja: Kāda prāmju satiksme mums ir ar Somiju?
Pasažieriem nekāda

  -4 [+] [-]

, 2022-05-17 15:38, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ja letiņi somiem uzsauks izbraukumu izdevumus, tad jā. Par savu naudu Mestis klubi uz šejieni regulāri nelidināsies.
Šaubos, vai to darīs. Labi, ja vispār izdosies salasīt vajadzīgo naudiņu lai tur spēlētu.
Tik tuvos attālumos neviens nekur nelidināsies, bet gan brauks vai peldēs un tā jau būs viņu problma! Dobro faktiski tika dots, tagad atliek tikai LHF pusei pateikt JĀ, kā tupajai līgavai kāzu ceremonijā un lieta ir darīta

  +3 [+] [-]

, 2022-05-17 15:40, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Tik tuvos attālumos neviens nekur nelidināsies, bet gan brauks vai peldēs un ta jau būs viņu problma! Dobro faktiski tika dots, tagad atliek tikai LHF pusei pateikt JĀ, kā tupajai līgavai kāzu ceremonijā un lieta ir darīta
Paskaties kartē, kur atrodās Rovaniemi pilsēta. Mestisā spēlējošais 'Roki' no turienes. Ātri sapratīsi, ka nekāda braukšana un peldēšana no turienes uz Rīgu nav un nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 15:41, pirms 3 gadiem
Ar abām rokām balsoju par spēlēšanu Mestis līgā.

     [+] [-]

, 2022-05-17 15:43, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Paskaties kartē, kur atrodās Rovaniemi pilsēta. Mestisā spēlējošais 'Roki' no turienes. Ātri sapratīsi, ka nekāda braukšana un peldēšana no turienes uz Rīgu nav un nebūs.
Kāda problēma, Savickis aizlienēs vertoļotu no Abramoviča un vēsā mierā problēma ir atrisināta

  -2 [+] [-]

, 2022-05-17 15:46, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Ar abām rokām balsoju par spēlēšanu Mestis līgā.
Piekrītu, Funi, piekritu! Klau, tu labāk, vēsturnieks būdams, izskaidro man vienu fenomenu, kāpēc Francijā vēl joprojām nekur nav pieminekļa Kutuzovam?

     [+] [-]

, 2022-05-17 15:49, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Sanāk, ka šī iespējamā Latvijas komanda bāzēsies Somijā. Mestis komandām noteikti nebūs pa kabatai dārgie izbraucieni uz Rīgu.
https://www.eliteprospects.com/leag...

Rīga - Helsinki lidojums aptuveni 1 stunda. Nedomāju ka aizlidot 1-2 reizes sezonā līdz Rīgai ir ļoti dārgi.

     [+] [-]

, 2022-05-17 15:51, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Piekrītu, Funi, piekritu! Klau, tu labāk, vēsturnieks būdams, izskaidro man vienu fenomenu, kāpēc Francijā vēl joprojām nekur nav pieminekļa Kutuzovam?
Pameklē kārtīgi. Varbūt kādā nostūrī ir.

     [+] [-]

, 2022-05-17 15:51, pirms 3 gadiem
Augstākaja liga 6-8milj budžets, bet algas tur mazas hokejistiem🤦‍♂️

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 15:59, pirms 3 gadiem
egils1 rakstīja: Kas ir dārgie izbraucieni uz Rīgu?
Dažas Somijas pilsētas ir tālāk viena no otras.
Mums ir prāmju satiksme, lētucis airbaltiks, viesnīcas un ēdināšana lētāk kā Somijā
eeem, bet tas komandas kuras ir talak viena no otras, iespejams, nozime ka ir VEEEL talak no Riigas, kas vinam celosanu padara dargaku. Tas kuras ir pa vidu - jaa, no difference.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:02, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Kāda problēma, Savickis aizlienēs vertoļotu no Abramoviča un vēsā mierā problēma ir atrisināta
Abramovičam rietumi visu jau atsavinājuši.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-17 16:03, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Pameklē kārtīgi. Varbūt kādā nostūrī ir.
Nav, jo problēma ir tāda, ka, pirmkārt, Franki nezin, kas tas tāds Kutozovs ir par fruktu, otrkārt, Napoleons viņu acīs ir pozitīvs tēls, kurš uzvarēja visu, ko tik varēja uzvarēt, paralēles ar mūsdienām nesaskati?

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:03, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: https://www.eliteprospects.com/leag...

Rīga - Helsinki lidojums aptuveni 1 stunda. Nedomāju ka aizlidot 1-2 reizes sezonā līdz Rīgai ir ļoti dārgi.
Tās somiem būtu liekas un pilnīgi nevajadzīgas izmaksas. Neaizmirsti, ka somiem mūsu klubs galu galā nav vajadzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:05, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Abramovičam rietumi visu jau atsavinājuši.
Ne jau nu visu, pāris vertoļotus tak atstās Rietumiem tak ar nav izdevīgi, lai Romāns Arkadjevičs pievienototos manai visnotaļ cienījamai Krustojuma Brigādei

     [+] [-]

, 2022-05-17 16:07, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Ne jau nu visu, pāris vertoļotus tak atstās Rietumiem tak ar nav izdevīgi, lai Romāns Arkadjevičs pievienototos manai visnotaļ cienījamai Krustojuma Brigādei
Tur tā lieta, ka neko neatstās. Palicis viņam tikai tas, ko paspējis savākt bēgot uz Turciju.

     [+] [-]

, 2022-05-17 16:09, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tās somiem būtu liekas un pilnīgi nevajadzīgas izmaksas. Neaizmirsti, ka somiem mūsu klubs galu galā nav vajadzīgs.
Pilnīgi piekrītu, nu neticās, ka uzliks Mestis klubiem par pienākumu tagad trallināt uz Rīgu spēlēt.

Atklāts paliek jautājums, kur ņemt piķi tādam klubam. Sorry, bet somu otrā līga nekliedz - "lieliska iespēja internacionālai reklāmai" - Latvijas uzņēmējiem.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-17 16:10, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tās somiem būtu liekas un pilnīgi nevajadzīgas izmaksas. Neaizmirsti, ka somiem mūsu klubs galu galā nav vajadzīgs.
Beidz tak te heitot labu ideju! Gan jau Somi paši izlems. kas viņiem ir un kas nav izdevīgi
Galu galā dabūt Rīgas Dinamo no paša KHL savā rīcībā tā nav joka lieta, par tādu iespēju jebkura Eiropas joberlīga varētu sapņot

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 16:15, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Nav, jo problēma ir tāda, ka, pirmkārt, Franki nezin, kas tas tāds Kutozovs ir par fruktu, otrkārt, Napoleons viņu acīs ir pozitīvs tēls, kurš uzvarēja visu, ko tik varēja uzvarēt, paralēles ar mūsdienām nesaskati?
Vēl viens propagandas upuris, palasi kas ir Napoleons no dažādiem avotiem ne tikai krievijas varbūt sapratīsi kāpēc viņu uzskata par pozitīvu tēlu un kāpēc viņš nevienu karu pats sācis nemaz tā īsti nav, vai nu aizstāvējies vai atbildējis uz provokācijām, tu noteikti domā ka vienīgā valsts kas karoja ar fašistiem no sākta gala ir krievi, bet tā nav, krievi vispār bija naciku sabiedrotie un par ko krievi tagad nemaz nesaka ir tas ka ja nebūtu amīšu landlīza otrajā pasaules karā tad nekādas uzvaras nebūtu (fiziski nebija ar ko ekipēt mobilizētos spēkus jo rezervju nekādu nebija), to gan Staļins gan Žukovs atzina oficiāli, bet nu tādi kas par vēsturi interesējas tikai no vienvirziena avotiem tie arī domā vienvirziena domas.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:19, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pilnīgi piekrītu, nu neticās, ka uzliks Mestis klubiem par pienākumu tagad trallināt uz Rīgu spēlēt.

Atklāts paliek jautājums, kur ņemt piķi tādam klubam. Sorry, bet somu otrā līga nekliedz - "lieliska iespēja internacionālai reklāmai" - Latvijas uzņēmējiem.
Piķi gan jau mēģinās iekasēt no vairakiem vietējiem uzņēmējiem-hokejmīļiem. Pikāns, Martinsons utml. Bet tur būs problēmas. Latvieši tādi kašķīgi galu galā, nez cik ilgi bez konfliktēšanas un strīdiem tur kaut kas varētu sanākt.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:21, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Beidz tak te heitot labu ideju! Gan jau Somi paši izlems. kas viņiem ir un kas nav izdevīgi
Galu galā dabūt Rīgas Dinamo no paša KHL savā rīcībā tā nav joka lieta, par tādu iespēju jebkura Eiropas joberlīga varētu sapņot
Neko es neheitoju. Ideja laba un es viņu atbalstu. Kas attiecās uz somiem - esmu reālists. Viņiem pavisam noteikti nav vajadzīgi dārgie izbraukumi uz Rīgu.
Lai arī kā šo iespējamo vienību nosauks, aicinu nevilkt nekādas paralēlas ar bijušajiem Dinamo. Sākusies jauna ēra un te nav un nebūs nekāds sakars ar Dinamo.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:28, pirms 3 gadiem
heh rakstīja: Vēl viens propagandas upuris, palasi kas ir Napoleons no dažādiem avotiem ne tikai krievijas varbūt sapratīsi kāpēc viņu uzskata par pozitīvu tēlu un kāpēc viņš nevienu karu pats sācis nemaz tā īsti nav, vai nu aizstāvējies vai atbildējis uz provokācijām, tu noteikti domā ka vienīgā valsts kas karoja ar fašistiem no sākta gala ir krievi, bet tā nav, krievi vispār bija naciku sabiedrotie un par ko krievi tagad nemaz nesaka ir tas ka ja nebūtu amīšu landlīza otrajā pasaules karā tad nekādas uzvaras nebūtu (fiziski nebija ar ko ekipēt mobilizētos spēkus jo rezervju nekādu nebija), to gan Staļins gan Žukovs atzina oficiāli, bet nu tādi kas par vēsturi interesējas tikai no vienvirziena avotiem tie arī domā vienvirziena domas.
Vienvirziena avoti un vienvirziena domas? Tas nekas, ka es jau vairāk par 20 gadiem pastāvīgi dzīvoju Francijā? Tas nekas, ka esmu personiski dropējis ar vairākiem skolu, liceju un koledžu učukiem, tai skaitā arī vēstures, kuru galvenā domā pie dropes ir par to, ka Franku izglītība ir galīgi sajāta grīstē? Tas nekas, ka tagadējie Ukraiņu bēgļu bērni skolās izrādās krietni vien advancētāki visās jomās par saviem Franku vienaudžiem? Tu, piemēram, lai sarēķinātu, cik ir 6X8, lieto kalkulātoru? Te, diemžēl, tā ir, lieto! Runājot par vēsturi vispār zināšanu līmenis ir visai skarbs, ja pat Arābiem, Afropērtiķiem un Aziātiem borē par to, ka viņi ir Gallu pēcteči

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:33, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Neko es neheitoju. Ideja laba un es viņu atbalstu. Kas attiecās uz somiem - esmu reālists. Viņiem pavisam noteikti nav vajadzīgi dārgie izbraukumi uz Rīgu.
Lai arī kā šo iespējamo vienību nosauks, aicinu nevilkt nekādas paralēlas ar bijušajiem Dinamo. Sākusies jauna ēra un te nav un nebūs nekāds sakars ar Dinamo.
Sakars būs un tas būs pamatprincipā bāzes klubs Tā tas ir bijis visos laikos, izņemot laika posmu no nulles gadiem līdz DR atjaunošanai

     [+] [-]

, 2022-05-17 16:34, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Piķi gan jau mēģinās iekasēt no vairakiem vietējiem uzņēmējiem-hokejmīļiem. Pikāns, Martinsons utml. Bet tur būs problēmas. Latvieši tādi kašķīgi galu galā, nez cik ilgi bez konfliktēšanas un strīdiem tur kaut kas varētu sanākt.
Nu jā, OHL "superklubu" piedāvās izveidot, bet pareizi jau saki, ka diez vai tur bez konfliktēšanas tas varētu sanākt.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:35, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Beidz tak te heitot labu ideju! Gan jau Somi paši izlems. kas viņiem ir un kas nav izdevīgi
Galu galā dabūt Rīgas Dinamo no paša KHL savā rīcībā tā nav joka lieta, par tādu iespēju jebkura Eiropas joberlīga varētu sapņot
Kāds vēl DR? Tukšu vārdu viņi var dabūt, bet viss DR bija krievu nauda, tāpēc runāt par k-kādu pēctecību tur ir pilnīgs murgs.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:37, pirms 3 gadiem
Mestis līgai būs "Tālais izbraukums" Nedomāju ka loģistika būtu problēma, dārgāk būs Rīgas klubam braukalēt uz Somiju, kaut arī līdz turienei ar prāmi pa Somiju ar autobusu, drusku mokoši hokejistiem, bet ne tik traki kā pa KHL dauzities.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:38, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāds vēl DR? Tukšu vārdu viņi var dabūt, bet viss DR bija krievu nauda, tāpēc runāt par k-kādu pēctecību tur ir pilnīgs murgs.
Te runa nav par naudu, bet par principu, proti, bāzes klubs kādā citas valsts čempī!
Nauda te ir sekundārs jautājums

     [+] [-]

, 2022-05-17 16:39, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Te runa nav par naudu, bet par principu, proti, bāzes klubs kādā citas valsts čempī!
Nauda te ir sekundārs jautājums
Uz brīvprātības principa tā komanda savāksies?

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:41, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Uz brīvprātības principa tā komanda savāksies?
Ja jau doma ir apriori, tad, loģiski, ka arī jau ir kādi sponsorēt gribētāji, vai ne tā?

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:47, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Nav, jo problēma ir tāda, ka, pirmkārt, Franki nezin, kas tas tāds Kutozovs ir par fruktu, otrkārt, Napoleons viņu acīs ir pozitīvs tēls, kurš uzvarēja visu, ko tik varēja uzvarēt, paralēles ar mūsdienām nesaskati?
neinteresē tavi kutuzovi un citas utaiņu sprāgoņas par kuriem tu jūsmo, tu jau arī marinādi nolaizītu no iemarinētā vovas maskavas centrā, bet Napaleona kungs ir cienījams un tiesam sadeva pa purnu praktiski visiem, sūda moskvu ar nosvilināja

     [+] [-]

, 2022-05-17 16:52, pirms 3 gadiem
Neredzu jēgu šādai komandai un vēl sliktāk ,ja uz Somiju kā uz krieviju sāktu braukāt centraiizētas bērnu un junioru komandas.Piekrītu Pikānam ,ka galvenais ir spēcīgs vietējais bērnu un jauniešu čempionāts bez superkluba kurā savākti visi labākie.Ja grib klubu uz Somiju,tad noteikti nevienu no OHL,jo nav ko bojāt savu čempionātu.Ja tāds klubs tiks radīts ,tad nekur dziļi Somijā viņi nedosies ,jo noteikti spēlētu ar tuvumā esošajiem klubiem,jo visticamāk līga Somija būs sadalīta grupās.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:54, pirms 3 gadiem
Vai tad 2-3 miljonus nevar salasīt ? Neticu, laiks ir ļoti maz, bet izdarīt to VAR ! Tādas otras iespējas var arī nebūt ! Mēs tak visu laiku sapņojām lai nebūtu arēnā jāklausās padomijas-krievijas himna , nu tagad ir sakrituši mums labvēlīgi apstākļi lai spēlētu pie somiem ! Ja Somijas hokeja federācijas prezidents pats aicina pievienoties viņu hokejam esmu pārliecināts brauks Somu komandas uz Latviju jo izdevumi nav nekādi lielie !

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:55, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Neredzu jēgu šādai komandai un vēl sliktāk ,ja uz Somiju kā uz krieviju sāktu braukāt centraiizētas bērnu un junioru komandas.Piekrītu Pikānam ,ka galvenais ir spēcīgs vietējais bērnu un jauniešu čempionāts bez superkluba kurā savākti visi labākie.Ja grib klubu uz Somiju,tad noteikti nevienu no OHL,jo nav ko bojāt savu čempionātu.Ja tāds klubs tiks radīts ,tad nekur dziļi Somijā viņi nedosies ,jo noteikti spēlētu ar tuvumā esošajiem klubiem,jo visticamāk līga Somija būs sadalīta grupās.
Mestis līgu neviens nedalīs nekādās grupās

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 16:56, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Sakars būs un tas būs pamatprincipā bāzes klubs Tā tas ir bijis visos laikos, izņemot laika posmu no nulles gadiem līdz DR atjaunošanai
Ko tu te murgo uz to klubu neies neviens,kurš spēlē Eiropas labāko līgu klubos.

     [+] [-]

, 2022-05-17 16:57, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Ja jau doma ir apriori, tad, loģiski, ka arī jau ir kādi sponsorēt gribētāji, vai ne tā?
No raksta - "Šobrīd mēs strādājam pie tā, lai saprastu, kādā veidā šos līdzekļus varētu akumulēt." Neizskatās, ka te ir rindā stāvētāji sponsorēt klubi somu 2.līgā

     [+] [-]

, 2022-05-17 17:03, pirms 3 gadiem
Kāds vēl bāzes klubs? Vai mērķauditorija 18 līdz 23 gadus veci spēlētāji veido mūsu izlasi?

     [+] [-]

, 2022-05-17 17:06, pirms 3 gadiem
Būtu normāli ja valdība izstrādātu obligāto nodokli no katra valsts pilsoņa 10€ gadā un šis nodoklis veidotu katru gadu budžetu hokeja komandai!

  +3 [+] [-]

, 2022-05-17 17:08, pirms 3 gadiem
Tai mestis var spelēt U18 bāzes klubs. Un 20 bāzi sūtam uz zviedru augstāko līgu. Lielās izlases bāzesklubu jāierunā NHLā, bet ar norunu, ka sezonu sāk ātrāk un Stenliju izspēlē, lai džeki var paspēt uz PČ

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 17:23, pirms 3 gadiem
Bart Simpsons rakstīja: Būtu normāli ja valdība izstrādātu obligāto nodokli no katra valsts pilsoņa 10€ gadā un šis nodoklis veidotu katru gadu budžetu hokeja komandai!
Maksā kaut taukšķi,bet es pat pāris centus neziedotu.

     [+] [-]

, 2022-05-17 17:32, pirms 3 gadiem
Bart Simpsons rakstīja: Būtu normāli ja valdība izstrādātu obligāto nodokli no katra valsts pilsoņa 10€ gadā un šis nodoklis veidotu katru gadu budžetu hokeja komandai!
Un 15€ gadā, lai Žigājevs mūs priecē ar futbola raidījumiem

     [+] [-]

, 2022-05-17 17:33, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Tai mestis var spelēt U18 bāzes klubs. Un 20 bāzi sūtam uz zviedru augstāko līgu. Lielās izlases bāzesklubu jāierunā NHLā, bet ar norunu, ka sezonu sāk ātrāk un Stenliju izspēlē, lai džeki var paspēt uz PČ
Lielās izlases bāzes klubs vnk rēķina cik daudz uzvaru var atļauties izcīnīt, lai netiktu plovos A burts varētu par kalkulācijām atbildēt.

     [+] [-]

, 2022-05-17 17:38, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Un 15€ gadā, lai Žigājevs mūs priecē ar futbola raidījumiem
Esi viņa patreons?

     [+] [-]

, 2022-05-17 17:43, pirms 3 gadiem
Spēlēt Mestis nozīmē spēlēt Mestis neatkarīgi no panākumiem, jebšu ar iespēju tikt augstāk vai arī zemāk?!

     [+] [-]

, 2022-05-17 17:48, pirms 3 gadiem
kasagrande rakstīja: Spēlēt Mestis nozīmē spēlēt Mestis neatkarīgi no panākumiem, jebšu ar iespēju tikt augstāk vai arī zemāk?!
Izkrist teorētiski var līmeni zemāk (uz Suomi-Sarja), bet uz Latvijas klubu tas diezvai attiektos.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 18:00, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Esi viņa patreons?
Neesmu gan. Būtu es Latvijā tad gan to piečuku atvēlētu, jo tur tā komūna man liekas diezgan forša ar ko iet kopā uz futbola spēli kādu.

     [+] [-]

, 2022-05-17 18:08, pirms 3 gadiem
hugaboss rakstīja: Kāda prāmju satiksme mums ir ar Somiju?
Ar busu līdz Tallinai, krietni ātrāk un lētāk nekā kuģot. Ar Baltijas Sliedi būs vien pāris stundas.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-17 18:17, pirms 3 gadiem
Ideja nav slikta. Mani vairāk interesē kas ar to Dinamo būs? Cik var noprast no Savicka viņš cer līdz pēdējam atgriezties uz KHL

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 18:20, pirms 3 gadiem
helkama rakstīja: Ideja nav slikta. Mani vairāk interesē kas ar to Dinamo būs? Cik var noprast no Savicka viņš cer līdz pēdējam atgriezties uz KHL
tak aizmirsti.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 18:21, pirms 3 gadiem
helkama rakstīja: Ideja nav slikta. Mani vairāk interesē kas ar to Dinamo būs? Cik var noprast no Savicka viņš cer līdz pēdējam atgriezties uz KHL
Viņš varbūt cer,bet khl neatgriezīsies Latvijā kamēr neizvāks krievi karaspēku no Ukrainas ieskaitot Doņecku Luhansku un Krimu.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 18:23, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Viņš varbūt cer,bet khl neatgriezīsies Latvijā kamēr neizvāks krievi karaspēku no Ukrainas ieskaitot Doņecku Luhansku un Krimu.
izvāks un visu uzreiz aizmirsīs un skries uz to miskasti?

     [+] [-]

, 2022-05-17 18:24, pirms 3 gadiem
Sākumā lai spēlētu izveidojiet klubu ar 3 miljonu budžetu, kurš varētu tur spēlēt un izveidojiet profesionālu klubu sākumā par to jādomā nevis kur spēlētu

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 18:30, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Viņš varbūt cer,bet khl neatgriezīsies Latvijā kamēr neizvāks krievi karaspēku no Ukrainas ieskaitot Doņecku Luhansku un Krimu.
Tie lopi ir jāizolē no rietumu pasaules uz kādām pāris dekādēm kā minimums, nevis līdz brīdim, kad izvāksies no okupētajām teritorijām, šo kļūdu pasaule jau 90os pieļāva. Ja paši būs spējīgi savu valsti sakārtot un kļūt par civilizētu valsti, tad lēnām, ļoti lēnām un pamazām var kādus kontaktus ar viņiem atjaunot, bet līdz tam, lai sēž savos sūdos un pūst.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 18:31, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: No raksta - "Šobrīd mēs strādājam pie tā, lai saprastu, kādā veidā šos līdzekļus varētu akumulēt." Neizskatās, ka te ir rindā stāvētāji sponsorēt klubi somu 2.līgā
Pirms cik dienām šī informācija parādījās ? Daudzi vēl joprojām par šādu projektu un iespēju NEZIN !!!

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 18:36, pirms 3 gadiem
juings rakstīja: Pirms cik dienām šī informācija parādījās ? Daudzi vēl joprojām par šādu projektu un iespēju NEZIN !!!
nu jau zin, pie LHF stāvot gara sponsoru rinda.

     [+] [-]

, 2022-05-17 18:52, pirms 3 gadiem
Rīgas Dinamo cik jocīgi tas neizklausītos ir Latvijas hokeja brends, kam ir savs fanu pulks viņu pazīst ārpus Latvijas, pilnīgi noteikti somi to pazīst, priekškam sūtīt kaut kādu "prizmu" vai "Olimpu" jāstrādā ar to kas ir

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 19:08, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Viņš varbūt cer,bet khl neatgriezīsies Latvijā kamēr neizvāks krievi karaspēku no Ukrainas ieskaitot Doņecku Luhansku un Krimu.
izvāks + samaksās kara reparācijas + nomainīs savu valdību

     [+] [-]

, 2022-05-17 19:09, pirms 3 gadiem
Hokejistu sencīši tik bagāti, ka sametīsies Mestis komandai?

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 19:13, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: izvāks + samaksās kara reparācijas + nomainīs savu valdību
Ļeņins gan bija gudrāks, kad uztaisīja apvērsumu Krievijā, pirmāmkartām paziņoja, ka jaunā Padomju vara nevienam neko nav parādā, pēc vecajiem parādiem lai griežas pie Cara
Nav teikts, ka Putina gāzēji neuztaisīs līdzīgu afēru, tipa, pilnībā atkratīsies no pagātnes grēkiem
Tāds Navaļņijs, piemēram, to mierīgi varētu izdarīt

     [+] [-]

, 2022-05-17 19:13, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Ļeņins gan bija gudrāks, kad uztaisīja apvērsumu Krievijā, pirmāmkartām paziņoja, ka jaunā Padomju vara nevienam neko nav parādā, pēc vecajiem parādiem lai griežas pie Cara
Nav teikts, ka Putina gāzēji neuztaisīs lidzīgu afēru, tipa, pilnībā atkratīsies no pagātnes grēkiem
Tāds Navaļņijs, piemēram, to mierīgi varētu izdarīt
Tā nav Rietumu problēma, tai valstij/tautai ir jāmaina atieksme, lai viņus pielaistu klāt civilizētajai pasaulei. Ja viņi nav gatavi maksāt reparācijas tad par kādām pārvērtībām tur var būt runa? Jā, jā sliktais Navaļnijs

     [+] [-]

, 2022-05-17 19:15, pirms 3 gadiem
Tāds nenopietns projekts, principā HK Riga ekvivalentu grib pārcelt no MHL uz ''Mestis'' pienesums izaugsmē bus tuvu līdzīgs un skaitīju interese pēc gada ari tieši tāda pati ka par MHL.
Vajag lielo komandu Liiga un fārmu Mestis savādāk nav jēgas.

     [+] [-]

, 2022-05-17 19:16, pirms 3 gadiem
aburts ir tas kas par vef visu laiku komentē basketbola sadaļā?

     [+] [-]

, 2022-05-17 19:17, pirms 3 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: aburts ir tas kas par vef visu laiku komentē basketbola sadaļā?
aburts ir spirtacentra leģenda, neizliecies, ka nezini

     [+] [-]

, 2022-05-17 19:17, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: aburts ir spirtacentra leģenda, neizliecies, ka nezini
hehe uzķēries uz manu provokāciju

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 19:20, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tā nav Rietumu problēma, tai valstij/tautai ir jāmaina atieksme, lai viņus pielaistu klāt civilizētajai pasaulei. Ja viņi nav gatavi maksāt reparācijas tad par kādām pārvērtībām tur var būt runa? Jā, jā sliktais Navaļnijs
Navaļņijs nav sliktais, viņš ir HITRIJS Vēl organizēs tā, ka par Putina režīma gāšanu saņems bonusus, nevis reparācijas kādam tur maksās

  +1 [+] [-]

, 2022-05-17 19:22, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Navaļņijs nav sliktais, viņš ir HITRIJS Vēl organizēs tā, ka par Putina režīma gāšanu saņems bonusus, nevis reparācijas kādam tur maksās
Tik hitrijs, ka gandrīz atstiepa kātus un tagad pūst ieslodzījumā

     [+] [-]

, 2022-05-17 19:24, pirms 3 gadiem
No viena grāvja izlīda, uzreiz jāmetas nākamajā. Tiešām visi tie ģinamkas kauna gadi nav pierādījuši to, ka bāzes klubi ir savoku laiku muļķības...

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 19:47, pirms 3 gadiem
Laiks Ēr Boltikam ko nosponsorēt !

     [+] [-]

, 2022-05-17 19:59, pirms 3 gadiem
Bet ko darīs tad kad pēc 2 gadiem Dinamo, Jokerit atgriezīsies khl

     [+] [-]

, 2022-05-17 20:19, pirms 3 gadiem
Bart Simpsons rakstīja: Bet ko darīs tad kad pēc 2 gadiem Dinamo, Jokerit atgriezīsies khl
Ne viens, ne otrs KHL neatgriezīsies, Jokerit noteikti mainīsies īpašnieks un spēlēs atkal Liiga un Dinamo nosaukums atkal marinēsies vēsture.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-17 20:54, pirms 3 gadiem
"Latvijas bērzs"

  -1 [+] [-]

, 2022-05-17 21:27, pirms 3 gadiem
kambodža 03 rakstīja: "Latvijas bērzs"
Ne tas nabadzīgākais sponsors būtu Latvijas finieris

     [+] [-]

, 2022-05-17 21:33, pirms 3 gadiem
Zombijs rakstīja: Tāds nenopietns projekts, principā HK Riga ekvivalentu grib pārcelt no MHL uz ''Mestis'' pienesums izaugsmē bus tuvu līdzīgs un skaitīju interese pēc gada ari tieši tāda pati ka par MHL.
Vajag lielo komandu Liiga un fārmu Mestis savādāk nav jēgas.
Uzreiz abas komandas SM un Mestis līgā varēs Latvija pavilkt ? + vēl jauniešu komandu neesu pārliecināts, Jāsāk ar Mestis līgu ja rezultāti OK + varam savākt 6 - 10 mil, tad var sākt sarunas par SM , Es domāju Somi grib 2-3 gadus pavērot kā attistās Latvijas projekts

     [+] [-]

, 2022-05-17 22:21, pirms 3 gadiem
Zombijs rakstīja: Tāds nenopietns projekts, principā HK Riga ekvivalentu grib pārcelt no MHL uz ''Mestis'' pienesums izaugsmē bus tuvu līdzīgs un skaitīju interese pēc gada ari tieši tāda pati ka par MHL.
Vajag lielo komandu Liiga un fārmu Mestis savādāk nav jēgas.
šeit nav tādas naudas, it sevišķi šobrīd

     [+] [-]

, 2022-05-17 22:24, pirms 3 gadiem
Restartētājs rakstīja: Laiks Ēr Boltikam ko nosponsorēt !
Baltķikam, kuriem pašiem valsts naudu dod??? Tu jocīgs? Tas nu gan būtu vājprāts, ja balķiks tagad kādu ļimonu no savām dotācijām hoķim nomestu...

     [+] [-]

, 2022-05-17 22:24, pirms 3 gadiem
j888 rakstīja: Ne tas nabadzīgākais sponsors būtu Latvijas finieris
tikai nafig viņiem tas vajadzīgs???

     [+] [-]

, 2022-05-18 00:39, pirms 3 gadiem
juings rakstīja: Pirms cik dienām šī informācija parādījās ? Daudzi vēl joprojām par šādu projektu un iespēju NEZIN !!!
Pirmās runas par lv klubu Somijā parādījās jau tai laikā, kad Savickis pateica, ka RD izstājās no KHL. Pirmās puslīdz oficiālās runas - Kalviša intervija, kad spēlēja ar kazahiem.

     [+] [-]

, 2022-05-18 00:40, pirms 3 gadiem
Galvenais ir dabūt finanses tam pašam Mestis!!!!Kurš sponsors?Hu. viņu zin!Federācija arī nezina!!!!!!90% garām Mestis.

     [+] [-]

, 2022-05-18 00:42, pirms 3 gadiem
biskaps rakstīja: No viena grāvja izlīda, uzreiz jāmetas nākamajā. Tiešām visi tie ģinamkas kauna gadi nav pierādījuši to, ka bāzes klubi ir savoku laiku muļķības...
Neviens mestiis netaisīs bāzes klubu lielajai izlasei.

     [+] [-]

, 2022-05-18 00:43, pirms 3 gadiem
Baigi forša komanda Hc Latvijas Finieris ,vai ne Abrag?

     [+] [-]

, 2022-05-18 00:47, pirms 3 gadiem
Lai Dinamo un Jokerit atgrieztos KHL ,no sākuma jānošķir Putns un jāiznīcina viņa padotie!!!!!

     [+] [-]

, 2022-05-18 01:56, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Paskaties kartē, kur atrodās Rovaniemi pilsēta. Mestisā spēlējošais 'Roki' no turienes. Ātri sapratīsi, ka nekāda braukšana un peldēšana no turienes uz Rīgu nav un nebūs.
Kalendāru var sakārtot tā, lai no Roki nebūtu jāveic tiešie pārlidojumi/pārbraucieni uz Rīgu.

     [+] [-]

, 2022-05-18 02:18, pirms 3 gadiem
Zombijs rakstīja: Tāds nenopietns projekts, principā HK Riga ekvivalentu grib pārcelt no MHL uz ''Mestis'' pienesums izaugsmē bus tuvu līdzīgs un skaitīju interese pēc gada ari tieši tāda pati ka par MHL.
Vajag lielo komandu Liiga un fārmu Mestis savādāk nav jēgas.
Par skatītāju interesi gan garām. Nebūs Dinamo skatīsies jauno komandu.

     [+] [-]

, 2022-05-18 03:16, pirms 3 gadiem
Es teiktu, ka jā, jo cits tad nekas neatliek kā vien OHL! Mūsu pašu lielākā problēma ir tāda, ka nespējam šobrīd finansēt konkurēt spējīgu vietējo līgu - kad pienāks, ja pienāks tādi laiki, ka hokeja komanda Latvijas augstākajā līgā būt Ventspilī, Liepājā, Jelgavā, Daugavpilī, Jūrmalā, Valmierā, Rēzeknē, Jēkabpilī, Rīgā un vēl kaut kur - tad varēs arī domāt, ka nevajag vienai vietējai komandai spēlēt Krievijas, Somijas, vai kādās citās līgās. Šāds līdzīg projekts jau bija agrāk un neko sliktu tajā nesaskatīju - vēl tagad atceros kā sēdēju tribīnēs Rīgas sporta pilī un skatījos kā mūsu Junjors Essamika sitās ar Baltkrievu Polimir, vai sazin kā viņus tur sauca Latvijas hokeja galvenā sāpe ir tas, ka spēlētājs sasniedzot 18 gadu vecumu ir kā izmests no laivas, jo pēc jauniešiem nav kur iet - jo vietējais profesionālais čempionāts ir maigi izsakoties šobrīd nožēlojams.
Runājot par iespējām - nu viss ir jārēķina budžeta jautājuma ietvaros - ja nauda ir tik - tad arī jāspēlē tajā līgā kur to atļauj mūsu komandas budžets, ja nauda ir vismaz 6 milj. eur gadā, tad varbūt somi piekrīt, ka komanda kapājas pa augstāko līgu, bet te ir jāsaprot, ka Somijas līgā pēdējo vietu komandas izkrīt uz zemāku līgu un nav kā NHL, vai KHL, ka vari dreifēt pa apakšu un tāpat jaunajā sezonā spēlēt tajā pašā līgā.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-18 08:11, pirms 3 gadiem
Rīgas Dinamo nakamgad būs olimpa vietā, bet mestisā, ak mestisā, to jau drīz redzēsiet, kas būs

     [+] [-]

, 2022-05-18 08:59, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Es teiktu, ka jā, jo cits tad nekas neatliek kā vien OHL! Mūsu pašu lielākā problēma ir tāda, ka nespējam šobrīd finansēt konkurēt spējīgu vietējo līgu - kad pienāks, ja pienāks tādi laiki, ka hokeja komanda Latvijas augstākajā līgā būt Ventspilī, Liepājā, Jelgavā, Daugavpilī, Jūrmalā, Valmierā, Rēzeknē, Jēkabpilī, Rīgā un vēl kaut kur - tad varēs arī domāt, ka nevajag vienai vietējai komandai spēlēt Krievijas, Somijas, vai kādās citās līgās. Šāds līdzīg projekts jau bija agrāk un neko sliktu tajā nesaskatīju - vēl tagad atceros kā sēdēju tribīnēs Rīgas sporta pilī un skatījos kā mūsu Junjors Essamika sitās ar Baltkrievu Polimir, vai sazin kā viņus tur sauca Latvijas hokeja galvenā sāpe ir tas, ka spēlētājs sasniedzot 18 gadu vecumu ir kā izmests no laivas, jo pēc jauniešiem nav kur iet - jo vietējais profesionālais čempionāts ir maigi izsakoties šobrīd nožēlojams.
Runājot par iespējām - nu viss ir jārēķina budžeta jautājuma ietvaros - ja nauda ir tik - tad arī jāspēlē tajā līgā kur to atļauj mūsu komandas budžets, ja nauda ir vismaz 6 milj. eur gadā, tad varbūt somi piekrīt, ka komanda kapājas pa augstāko līgu, bet te ir jāsaprot, ka Somijas līgā pēdējo vietu komandas izkrīt uz zemāku līgu un nav kā NHL, vai KHL, ka vari dreifēt pa apakšu un tāpat jaunajā sezonā spēlēt tajā pašā līgā.
jāpiebilst, ka no Liiga gan nevien komanda ārā gan nekrīt - tur Tu samelojies.
Bet par vietējo čempi lielā mērā Tev piekrītu

     [+] [-]

, 2022-05-18 09:02, pirms 3 gadiem
...bet no Metis gan var izkrist - sezonas beigās 4 Mestis vājākās komandas + 2 Soumi-Sarja labākas komandas aizvada relegation round, pēc kura 4 komandas iegūst vietu nākamajā Mestis sezonā.