Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Brizgalovs: "Hokejisti uz PČ brauc arī labi pavadīt laiku, viņi izlasei neko nav parādā"

Rolands Eliņš

Brizgalovs: "Hokejisti uz PČ brauc arī labi pavadīt laiku, viņi izlasei neko nav parādā"
Iļja Brizgalovs savas NHL karjeras izskaņā 2014. gadā. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Bijušais Krievijas izlases un NHL vārtsargs Iļja Brizgalovs krievu medijiem sniegtajā intervijā aicinājis saprast, kādā noskaņojumā uz izlases spēlēm pasaules čempionātā ierodas NHL un KHL spēlētāji un no viņiem nevajadzētu pieprasīt kaut kādu parādu kārtošanu pret izlasi, bet novērtēt, ka viņi vispār tajā ir ieradušies.

"Vispār varētu taisīt ciet šo bodīti, lai spēlētāji pēc sezonas atpūšas un gatavojas nākamajam gadam savās komandās," sarunā ar "Championat.com" jokoja Iļja Brizgalovs, bijušais pasaules čempions Krievijas izlases sastāvā un Stenlija kausa ieguvējs, izsakoties par pasaules čempionātu hokejā, kas tradicionāli norisinās pēc klubu sezonas beigām un reti kad pulcē vadošo izlašu pašus spēcīgākos sastāvus.

Brizgalovs pats piedalījies trīs pasaules čempionātos, divreiz to darot pēc savas NHL sezonas beigām. Intervijā viņš vēlējās paskaidrot, ar kādu noskaņojumu hokejisti pārsvarā dodas uz pasaules čempionātu: "Citu izlašu hokejisti uz PČ atbrauc pavisam citā noskaņojumā – kopīgi pavadīt labu laiku. Tas kopumā ir lieliski, man arī patika atbraukt uz izlasi. Visi puiši savācas, aizbraucam kaut kur uz Šveici, visiem jautri, ir komandas vakariņas un joki visapkārt, patīkama atmosfēra."

"Galvenā problēma šeit tāda, ka mūsu valstī Krievijā uzskata, ka ne tikai spēlētāji, bet vispār visi cilvēki kādam ir kaut ko parādā," turpināja Brizgalovs. "Parādā valstij, izlasei vai vēl nezin kam. Neviens nekam neko nav parādā. Ja mani uzaicina uz izlasi un es piekrītu, protams, ka ne jau tāpēc, lai zaudētu, bet lai spēlētu un uzvarētu. Taču tajā pašā laikā vēlos arī labi pavadīt laiku, un nevajag man to atņemt."

"Saprotiet, neviens jau tur nepiedzeras tā, ka nevar nostāvēt," stāstīja Brizgalovs. "Puiši var atļauties kopā pacelt glāzi vīna vai pāris alus kausus, ticiet man, tas nekādi neietekmē tavu fizisko varējumu. Bet līdzjutēji runā, sak, alkoholiķi zaudēja, jo sadzērās. Kaut kādi senatnīgi uzskati mums. Cilvēki brauc uz izlasi pēc ilgas NHL sezonas, arī KHL nav nekāda saldā dzīve, tāpat "play-off" jāizspēlē, ar traumām jāspēlē, bet pēc tam jāsēž izlases nometnē. Es būtu priecīgs, ja saistībā ar izlasi atmosfēra būtu atslābinātāka. Taču līdzjutēji un žurnālisti visu laiku kaut ko raksta, kad tikai kāds tiek bārā pamanīts."

Brizgalovs 12 NHL sezonās piedalījās 465 spēlēs, kā arī trīs reizes pārstāvēja Krieviju olimpiskajās spēlēs, 2002. gadā iegūstot bronzu. 2010. gadā viņš tika iekļauts NHL sezonas otrajā simboliskajā izlasē, bet karjeru noslēdza pirms sešiem gadiem.

Izmantotie resursi:
https://www.championat.com/hockey/n...

1 2 41 komentārs

  +2 [+] [-]

, 2021-05-17 11:11, pirms 4 gadiem
Jā, fani bieži nesaprot, ka sportisti ir tikai cilvēki, bet Krievijā sports ir valsts politika, lai pierādītu cik Krievija ir varena un pasarg Dievs, ja nenotiek tā kā cars Puķins vēlas , bet tā gan Krievijā, agrāk PSRS bijis vienmēr- pirmkārt tā ir politika.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-17 11:57, pirms 4 gadiem
Tieši tā! Lakt un spēlēt ir augstākā pilotāža! Īsts profesionālis prot apvienot.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-17 12:27, pirms 4 gadiem
tupo čurbanu ir pilna pasaule (arī Latvijā), kas uzskata, ka spēlētājs ir parādā izlasei un visiem obligāti jāpiedalās.
Atsevišķi dorņi, kas dzīvojuši sovjetu laikā vai pārskatījušie krievu TV vispār uzskata , ka PČ ir karš ,kuram jāziedojas un jāierodas pilnīgi visiem neskatoties ne uz ko! Ja kāds neierodas , tad tas ir nodevējs!

  +8 [+] [-]

, 2021-05-17 12:27, pirms 4 gadiem
Pie mums jau tas pats. Kā kāds neatbrauc uz izlasi savu iemeslu dēļ tā tautas nodevējs un sliktākais cilvēks pasaulē.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-17 12:33, pirms 4 gadiem
Kaut kā nemanāmi ir nobīdījušies akcenti

  +2 [+] [-]

, 2021-05-17 12:54, pirms 4 gadiem
Tur jau taa lieta, iipashi hokejaa - kursh maksaa (un ne mazu $$$) par ekipeejumu no beerna kaajas? Ne jau valsts! Dazhkaart vecaaki bezmaz cauraas kurpees staigaa, jo tas ekipeejums, visa forma, maita, daargs!

Tad nu protams, entuziasms, atbraukt uz izlasi, bet tas katra pasha zinjaa. Nevienu nedriikst "nolikt" deelj taa, ka grib sadziedeet savainojumus, dabuut jaunu liigumu jeb vienkaarshi atpuusties.

     [+] [-]

, 2021-05-17 12:58, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tupo čurbanu ir pilna pasaule (arī Latvijā), kas uzskata, ka spēlētājs ir parādā izlasei un visiem obligāti jāpiedalās.
Atsevišķi dorņi, kas dzīvojuši sovjetu laikā vai pārskatījušie krievu TV vispār uzskata , ka PČ ir karš ,kuram jāziedojas un jāierodas pilnīgi visiem neskatoties ne uz ko! Ja kāds neierodas , tad tas ir nodevējs!
Vēl speciāli jāveido bāzes klubs un jāiesloga nometnēs, lai ko uzvarētu
Tikmēr amerikāņu studenti izklaidējas bez režīma un sasit šos

  -2 [+] [-]

, 2021-05-17 13:12, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vēl speciāli jāveido bāzes klubs un jāiesloga nometnēs, lai ko uzvarētu
Tikmēr amerikāņu studenti izklaidējas bez režīma un sasit šos
Da beidz, izklaideejas bez rezhiima... Visas stipendijas ir jaanopelna, alternatiiva, ja nu biezs sencis/teevocis par tevi samaksaas. Visaas discipliinaas ASV nekas un nekur netiek "taapat" uzdaavinaats. Universitaates prestizhs utt., taapat kaapeec Tiina ne ar prieku tika palaista uz kvaleni, tagad jau jaa, malaciites, tieshaam smuki pirmaas.

     [+] [-]

, 2021-05-17 13:19, pirms 4 gadiem
Nu tā tas patiešām ir. Ir labi jāpavada laiks, jāsatiek vecie čomi, ar ko iespējams hokejs ir spēlēts vēl no bērna kājas. Lai gan no otras puses savu valsti pārstāvēt ir liels gods un atbildība, it īpaši " mazajām " valstīm, t.sk. Latvijai. Bet atkal - spēlēt izlasē nav spiesta lieta un ja jūti, ka neesi formā vai ir vēl citi iemesli, tad nav obligāti to darīt. Tieši tāpēc ar cieņu un sapratni izturos pret Elvja un Rūda nebūšanu šopavasar ar izlasi.

     [+] [-]

, 2021-05-17 13:43, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Kaut kā nemanāmi ir nobīdījušies akcenti
nu ja, pasaule mainās

  +1 [+] [-]

, 2021-05-17 13:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu ja, pasaule mainās
rusņa tik nemainās, tie joprojām karo sporta sacensībās pret visu pasauli

  +1 [+] [-]

, 2021-05-17 13:47, pirms 4 gadiem
Kas negrib, tie nespēlē, jā pieprasīt kā parādu to nevaram, tas ir loģiski. Tautā vairāk mīlēs tos, kuri spēlē. Kādam publikas mīlestība ir svarīga, kādam nav. Bet nu vēl viens akcents ar to "foršo laiku pavadīšanu" ar draugiem. Būtiski katram saprast, kā to laiku vēlies pavadīt - uz ledus vai bārā. Nevajadzētu abus apvienot, jo tā ir nodevība pret faniem, kuri tērē ne mazu naudu, lai klātienē redzētu PČ. Ja grib dzert, tad izlasei jāatsaka, faniem nafig tērēt naudu, lai skatītos paģirainus onkas dzenājot šaibu. Paģirainam ir jābūt skatītājam, nevis spēlētājam.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-17 13:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: rusņa tik nemainās, tie joprojām karo sporta sacensībās pret visu pasauli
viņi ne tikai sportā karo. tupākā šīs plānētas nācija. bet šaibu labi dzenā.

     [+] [-]

, 2021-05-17 14:07, pirms 4 gadiem
Tad jau hokeju jums rāda, lai beigās pārpumpēt jūsu naudu uz svešām kabatām. Jeb rāda, lai jūs skatītos reklāmas.
Tad kāda jēga no hokeja?, izpriece?
tad sanāk, bez patriotisma, pārāk nožēlojama izpriece

  +3 [+] [-]

, 2021-05-17 14:11, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Tad jau hokeju jums rāda, lai beigās pārpumpēt jūsu naudu uz svešām kabatām. Jeb rāda, lai jūs skatītos reklāmas.
Tad kāda jēga no hokeja?, izpriece?
tad sanāk, bez patriotisma, pārāk nožēlojama izpriece
Kāda jēga var būt no tā, ka 21 onkulis, saģērbušies slidās, ķiverēs u.c. ekipējumā ar koka kātiem daudz kaučuka ripu, lai dabūtu to starp diviem metāla stieņiem?

Noteikti, tas ir kaut kas sabiedrībai ļoti svarīgs, nozīmīgs un vērtīgs!

PROTAMS, ka tā ir TIKAI izklaide. Tāpat kā cirks vai teātris. Visas pārējās nozīmes un kontekstus pa virsu liek katrs jau kā nu kurš grib.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-17 14:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Kas negrib, tie nespēlē, jā pieprasīt kā parādu to nevaram, tas ir loģiski. Tautā vairāk mīlēs tos, kuri spēlē. Kādam publikas mīlestība ir svarīga, kādam nav. Bet nu vēl viens akcents ar to "foršo laiku pavadīšanu" ar draugiem. Būtiski katram saprast, kā to laiku vēlies pavadīt - uz ledus vai bārā. Nevajadzētu abus apvienot, jo tā ir nodevība pret faniem, kuri tērē ne mazu naudu, lai klātienē redzētu PČ. Ja grib dzert, tad izlasei jāatsaka, faniem nafig tērēt naudu, lai skatītos paģirainus onkas dzenājot šaibu. Paģirainam ir jābūt skatītājam, nevis spēlētājam.
Jaunie akcenti palīdz labāk izprast pasauli
Pateicoties tam , tikai tagad sapratu "visu vai neko" tusētāju basī paaudzi
Atbraukt uz čempi, pierīties ar draugiem, pietirst dušas
Izrādās, tas bija cool

  +1 [+] [-]

, 2021-05-17 14:21, pirms 4 gadiem
Ja distancējas no naudas, ir kāds kādam parādā vai nav... Tā pa lielam, kas tas par cilvēku, kurš šādas lietas mēra caur parādu? Totāls materiālists? Tak nebrauc, nespēlē, domāju, ka līdzjūtēji ne pakaļ neraudās Mūsdienās izlase ir tava PR kampaņa, ja esi pieēdies un vairāk neko nevajag, tad vienmēr atradīsies kāds, kuram vajadzēs, vnk nebrauc uz izlasi un nesmirdi tajā esot, ka kkas nav labi... Miljonāram jau nevajadzētu būt problēmām ar bērnības čomiem starpsezonā kādu kurortu nobukot un izjautroties, izlasi nav obligāti tādam mēŗkim jažimanto. Bet, piekrītu, ka atmosfērai jābūt dzīvai un ar smaidu, pozitīvismu, nevis kā armijas nometnē... Un ja sportista karjeru dzen ambicijas un uzvarēt vēlme, nevis naudas pelnīšana, tad izlase ir vēlviens veids, kā uzvarēt visus un pierādīt, ka esi labākais...
Iespējams gan varētu vēl piebeilst, jka savā ziņā visi sportisti ir "parādā " savam sporta veidam...
Nu kaut vai kā LV puiši NBA, nu tak visiem bija skaisdrs, ka nedz vecākais Bertāns, nedz Pašecņiks nav NBA materiāls... Bet KP sniegums un Bertāna neatlaidība tomēr atstāj nospiedumu uz valsti... Pēc izlases turnīra vēl vairāk skauti uzticas tās valsts skolai... Skauti jau neiedziļinās, vecāku nauda vai vectēva, vai valsts nauda izskolojusi, bet gan valsti kuru pārstāv.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-17 14:26, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Jaunie akcenti palīdz labāk izprast pasauli
Pateicoties tam , tikai tagad sapratu "visu vai neko" tusētāju basī paaudzi
Atbraukt uz čempi, pierīties ar draugiem, pietirst dušas
Izrādās, tas bija cool
Tieši vārdus izrāvi man, par to arī gribēju uzrakstīt, ka 2009.g."tagad vai nekad" basīša izlasei to neapjēgt, ka tas bija reāls spļāviens līdzjutēju sejās... Notusēt laiku pirms čempja dzerot, šņaucot un ārdoties un tad "joka pēc" aizbraukt uz čempi "uzspēlēt", tipa turpināt ietusēt. Tāda tad bija tā profesionālā attieksme pret savu darbu un neesošā cieņa pret faniem. Aunu bars. Rezultāts visiem zināms...

     [+] [-]

, 2021-05-17 14:39, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Jaunie akcenti palīdz labāk izprast pasauli
Pateicoties tam , tikai tagad sapratu "visu vai neko" tusētāju basī paaudzi
Atbraukt uz čempi, pierīties ar draugiem, pietirst dušas
Izrādās, tas bija cool
nevajag jau no vien grāvja ( šoreiz krievu izlases spēlētāja , laikam jau patieso atzinumu, ka rusņā visi tiek betonēti jau ilgi pirms PČ, ka vajag tikai zeltu un nenormāls spiediens, tas ir karš un neko vairāk, nedod dievs kādu ieraudzīs ar alus glāzi bārā brīvā dienā vai ja zaudēsiet, tad pipec karš zaudēts) otrā grāvī ( ja esi ieradies izlasē, tad vari darīt ko gribi, dzert, maukas drāzt un ja sanāk iznākt uz ledus šaibu padauzīt)!

p.s. izlasei nevajag būt par slogu, kur tev obligāti jāpiedalās un jāuzvar! ja nepiedalies vai neuzvari, tad esi nodevējs un nedod dievs tevi tajā laikā kāds būs pamanījis ar alus glāzi pie vakariņu galda kādā bārā!

  -2 [+] [-]

, 2021-05-17 14:46, pirms 4 gadiem
Pasaules antidopinga aģentūras prezidents Craig Reedie reiz pateica, ka sports vienmēr ir politika.
Čerčils savulaik teica, ka karš ir politikas tuprinājums ar citām metodēm.
Spirtacentra žurnālistam gan sports ir tikai izklaide. Neizbrīna

     [+] [-]

, 2021-05-17 14:47, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Pasaules antidopinga aģentūras prezidents Craig Reedie reiz pateica, ka sports vienmēr ir politika.
Čerčils savulaik teica, ka karš ir politikas tuprinājums ar citām metodēm.
Spirtacentra žurnālistam gan sports ir tikai izklaide. Neizbrīna
Kuram?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-17 14:56, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Pasaules antidopinga aģentūras prezidents Craig Reedie reiz pateica, ka sports vienmēr ir politika.
Čerčils savulaik teica, ka karš ir politikas tuprinājums ar citām metodēm.
Spirtacentra žurnālistam gan sports ir tikai izklaide. Neizbrīna
Bet ja nopietni - sports tiešām ir TIKAI izklaide. Savukārt tos kontekstus, kā jau arī teicu, katrs liek savus.

Prasts piemērs: Latvijas hokejisti sasit, nu, piemēram, Vāciju. Kādas runas sākas pēc mača? Mēs, mazā Latvija, apspēlējām lielo Vāciju! Redz, kādi mēs diženi, vareni un, lai tik nāk lielie, mēs viņus visus tūlīt!

Vai pēc Lietuvas sasišanas baskebolā - o, braļukas sasisti, tātad Latvija > Lietuva!

Tas ir tas propogandas slānis, ko katrs uzliek uz šīs diezgan parastās (tāpēc ļoti populārās) izklaides uzliek katrs, kurš to grib kaut kā izmantot.

Vai kaut kas mainās Latvijā? Vai no tā, ka Latvija vinnēs hokeja PČ, kaut kas valstī uzlabosies? Nē, nemainīsies pilnīgi nekas. Neuzlabosies arī Latvijas kredītreitingi, ne tēls kā tūrisma galamērķim. Taču ar šo čempionības faktu tiks manipulēts vēl vismaz pāris gadus.

     [+] [-]

, 2021-05-17 15:09, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet ja nopietni - sports tiešām ir TIKAI izklaide. Savukārt tos kontekstus, kā jau arī teicu, katrs liek savus.

Prasts piemērs: Latvijas hokejisti sasit, nu, piemēram, Vāciju. Kādas runas sākas pēc mača? Mēs, mazā Latvija, apspēlējām lielo Vāciju! Redz, kādi mēs diženi, vareni un, lai tik nāk lielie, mēs viņus visus tūlīt!

Vai pēc Lietuvas sasišanas baskebolā - o, braļukas sasisti, tātad Latvija > Lietuva!

Tas ir tas propogandas slānis, ko katrs uzliek uz šīs diezgan parastās (tāpēc ļoti populārās) izklaides uzliek katrs, kurš to grib kaut kā izmantot.

Vai kaut kas mainās Latvijā? Vai no tā, ka Latvija vinnēs hokeja PČ, kaut kas valstī uzlabosies? Nē, nemainīsies pilnīgi nekas. Neuzlabosies arī Latvijas kredītreitingi, ne tēls kā tūrisma galamērķim. Taču ar šo čempionības faktu tiks manipulēts vēl vismaz pāris gadus.
Iedomājies, kādas biznesa iespējas tas paver? Čempionu alus, čipsi, desas, čempionu suvenīri, tur vairākas firmas varēs baroties uz šī notikuma pamata, tai skaitā arī LHF (tās locekļi, kuru radiem droši vien uzradīsīs šis biznesa idejas un līdzfinasējums no valsts)...
Pie labākā scenārija tomēr vairākus gadus uz mūsu hokejistiem augsta līmeņa komandas skatīsies ar "lielāku cieņu"...

     [+] [-]

, 2021-05-17 15:10, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Pasaules antidopinga aģentūras prezidents Craig Reedie reiz pateica, ka sports vienmēr ir politika.
Čerčils savulaik teica, ka karš ir politikas tuprinājums ar citām metodēm.
Spirtacentra žurnālistam gan sports ir tikai izklaide. Neizbrīna
Šobrīd pasaulē ir tik daudz "instrumentu", ka sporta spēles pa TV ir tikai maza daļa no arsenāla!
Youtube, facebook. twitter var veidot "labāku politiku"
Protams Āfrikā, Krievijā vēl TV dominē, bet arī tur akcenti mainās!

     [+] [-]

, 2021-05-17 15:14, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Iedomājies, kādas biznesa iespējas tas paver? Čempionu alus, čipsi, desas, čempionu suvenīri, tur vairākas firmas varēs baroties uz šī notikuma pamata, tai skaitā arī LHF (tās locekļi, kuru radiem droši vien uzradīsīs šis biznesa idejas un līdzfinasējums no valsts)...
Pie labākā scenārija tomēr vairākus gadus uz mūsu hokejistiem augsta līmeņa komandas skatīsies ar "lielāku cieņu"...
Slovākijā pēc zelta , viss plaukst un zeļ! Tāpat kā mūsu futene pēc EURO2004

  -1 [+] [-]

, 2021-05-17 15:15, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet ja nopietni - sports tiešām ir TIKAI izklaide. Savukārt tos kontekstus, kā jau arī teicu, katrs liek savus.

Prasts piemērs: Latvijas hokejisti sasit, nu, piemēram, Vāciju. Kādas runas sākas pēc mača? Mēs, mazā Latvija, apspēlējām lielo Vāciju! Redz, kādi mēs diženi, vareni un, lai tik nāk lielie, mēs viņus visus tūlīt!

Vai pēc Lietuvas sasišanas baskebolā - o, braļukas sasisti, tātad Latvija > Lietuva!

Tas ir tas propogandas slānis, ko katrs uzliek uz šīs diezgan parastās (tāpēc ļoti populārās) izklaides uzliek katrs, kurš to grib kaut kā izmantot.

Vai kaut kas mainās Latvijā? Vai no tā, ka Latvija vinnēs hokeja PČ, kaut kas valstī uzlabosies? Nē, nemainīsies pilnīgi nekas. Neuzlabosies arī Latvijas kredītreitingi, ne tēls kā tūrisma galamērķim. Taču ar šo čempionības faktu tiks manipulēts vēl vismaz pāris gadus.
Bet sporta vēsture nemaz neliecina, ka tas ir tikai izklaide. Jūs kā sporta žurnālists esat mācījies sporta vēsturi? Vismaz priekšstats par to ir?

     [+] [-]

, 2021-05-17 15:15, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Slovākijā pēc zelta , viss plaukst un zeļ! Tāpat kā mūsu futene pēc EURO2004

     [+] [-]

, 2021-05-17 15:19, pirms 4 gadiem
Paprasi šiem- Steam had approximately 120 million monthly active players in 2020! Cik liels % varētu atbildēt kur notiek Pč hokejā šogad?

     [+] [-]

, 2021-05-17 15:41, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Bet sporta vēsture nemaz neliecina, ka tas ir tikai izklaide. Jūs kā sporta žurnālists esat mācījies sporta vēsturi? Vismaz priekšstats par to ir?
Pirmais un galvenais - neesmu sporta žurnālists un NEKAD neesmu bijis.
Otrais - tas ir stāsts nevis ar sportu, bet to, kā vieni, otri vai trešo mēģina sportu izmantot, liekot tam virsū dažādus ideoloģisko slāņus, jo sports ir pati vieglākā un plašām tautas masām saprotamākā (balstās uz prastu mūsējie-pretinieki) izklaide,kuras iznākums ir vienas vai otras puses pārspēks.

Tā lielos vilcienos PRO sportā tā politika tikpat kā nav, ir bizness, ideoloģija sākas tur, kur,kur ir izlases. Taču sports jau no tā nemainās.

P. S. Šaubos vai Latvijā vispār gatavo sporta žurnālistus, nez. Taču sporta vēsturi kā disciplīnu gan neesmu dzirdējis, ka kkur mācītu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-17 15:59, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: Bet sporta vēsture nemaz neliecina, ka tas ir tikai izklaide. Jūs kā sporta žurnālists esat mācījies sporta vēsturi? Vismaz priekšstats par to ir?
Atkarībā, kas par sportu. Ikgadējā hokeja čempī politika būs, maksimums, krievu galvās. Kamēr tādiem "principiālajiem pretiniekiem" kanādiešiem pilnīgi poxuj.
Kārtīgu politiku un karu meklē cita līmeņa sacensībās, kā pasaules futbola čempis.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-17 16:01, pirms 4 gadiem
Sporta vēsture bija/ir vairāku augstskolu programmās kā b un c daļas izvēles kursi
Piemēram
https://estudijas.lu.lv/course/info...

     [+] [-]

, 2021-05-17 16:09, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Sporta vēsture bija/ir vairāku augstskolu programmās kā b un c daļas izvēles kursi
Piemēram
https://estudijas.lu.lv/course/info.php?id=2292
Skaidrs, iepriekš nebiju dzirdējis.

     [+] [-]

, 2021-05-17 16:15, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāda jēga var būt no tā, ka 21 onkulis, saģērbušies slidās, ķiverēs u.c. ekipējumā ar koka kātiem daudz kaučuka ripu, lai dabūtu to starp diviem metāla stieņiem?

Noteikti, tas ir kaut kas sabiedrībai ļoti svarīgs, nozīmīgs un vērtīgs!

PROTAMS, ka tā ir TIKAI izklaide. Tāpat kā cirks vai teātris. Visas pārējās nozīmes un kontekstus pa virsu liek katrs jau kā nu kurš grib.
Tā ir, A. Pučes kungs par šo profesionālo cirku runāja jau pirmajā pandēmijas gadā. Tā ir izklaide un politika.

     [+] [-]

, 2021-05-17 16:30, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Iedomājies, kādas biznesa iespējas tas paver? Čempionu alus, čipsi, desas, čempionu suvenīri, tur vairākas firmas varēs baroties uz šī notikuma pamata, tai skaitā arī LHF (tās locekļi, kuru radiem droši vien uzradīsīs šis biznesa idejas un līdzfinasējums no valsts)...
Pie labākā scenārija tomēr vairākus gadus uz mūsu hokejistiem augsta līmeņa komandas skatīsies ar "lielāku cieņu"...
Dinamo pelmeņi tiešām Latvijas ekonomiku pacēla nebijušos augstumos.

     [+] [-]

, 2021-05-17 17:45, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kāda jēga var būt no tā, ka 21 onkulis, saģērbušies slidās, ķiverēs u.c. ekipējumā ar koka kātiem daudz kaučuka ripu, lai dabūtu to starp diviem metāla stieņiem?

Noteikti, tas ir kaut kas sabiedrībai ļoti svarīgs, nozīmīgs un vērtīgs!

PROTAMS, ka tā ir TIKAI izklaide. Tāpat kā cirks vai teātris. Visas pārējās nozīmes un kontekstus pa virsu liek katrs jau kā nu kurš grib.
A kam vispār ir baigā jēga pasaulē? Pēc manām domām, sports nemaz nav mazāk nozīmīgs par ļoti daudzām it kā "nopietnākām" dzīves jomām. Tāda patiesa jēga principā var būt (un var arī nebūt) tikai ārpasaulīgās kategorijās, ķipa, reliģijas, dzīves jēgas meklējumi utt utjp. Bet pasaulīgās kategorijās nemaz neredzu kaut ko, kas būtu patiešām ar baigo lielo jēgu.
1 2 41 komentārs