Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

PČ Rīgā kanādieši papildlaikā pārspēj krievus un iekļūst pusfinālā

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

PČ Rīgā kanādieši papildlaikā pārspēj krievus un iekļūst pusfinālā
Foto: fhr.ru

Rīgā noslēgušies pasaules čempionāta ceturtdaļfināli. Speciāli iekārtotajā Olimpiskā sporta centra ledus hallē Kanāda šovakar ar 2:1 papildlaikā uzvarēja krievus un kvalificējās pusfinālam.

Atgādinām, ka noteikto sankciju dēļ krievu valstsvienība pasaules čempionātā nevar startēt zem sava karoga, tādējādi piedalās kā Krievijas Olimpiskās komitejas [ROC] izlase. Grupā krievi izcīnīja pirmo vietu, savukārt kanādieši ar grūtībām kvalificējās izslēgšanas spēlēm.

Starta periods aizritēja dinamiskā un līdzvērtīgā cīņā, bet rezultāts saglabājās sākotnējais. 14. minūtē kanādieši vidus zonā pārtvēra ripu, Endrjū Mandžapane piespēlēja Edamam Enrikem, kurš nokļuva vienatnē pret krievu vārtsargu Sergeju Bobrovski un meta vārtu tālajā stūrī, taču netrāpīja. 19. minūtē krieviem skaitliskajā vairākumā bija teicama iespēja, tomēr Vladimira Tarasenko raidītā ripa aizlidoja garām vārtiem.

Otrajā nogrieznī joprojām risinājās spraiga spēkošanās par iniciatīvu. Spēles 35. minūtē krievu aizsargs Dmitrijs Orlovs nokļuva uzbrukuma smailē, kanādiešu vārtsargs Dārsijs Kempers izglāba un nepaspēja atgriezties savā vietā, ko izmantoja Jevgeņijs Timkins - 1:0.

Trešā perioda sākumā kanādieši izmantoja skaitlisko vairākumu - aizsargs Konors Brauns pieslēdzās uzbrukumam, piespēlēja uz vārtu priekšu, un kapteinis Edams Enrike iemeta tuvajā stūrī (1:1). Pēc pāris minūtēm Kanādai bija vēl viens skaitliskais vairākums, taču krievi izturēja. Čempionāta gaitā kanādieši ir saspēlējušies un tagad demonstrē labāku hokeju nekā pirmajā mačā, kad ar 0:2 piekāpās Latvijas izlasei. Atlikušajās minūtēs nebija daudz izdevību gūt vārtus, tādējādi pamatlaiks noslēdzās ar 1:1.

Papildlaikā kanādieši izspēlēja lielisku kombināciju, izcili nospēlēja aizsargs Trojs Stečers (#70), bet uzbrucējs Endrjū Mandžapane iemeta uzvaras ripu - 2:1.

ROC – Kanāda 1:2 (0:0, 1:0, 0:1, 0:1)

Vārti: 34:32 Timkins (Orlovs, Kameņevs) 1:0, 45:03 Enrike (Brauns, Komtuā, vair.) 1:1, 62:12 Mandžapane (Stečers) 1:2
Metieni: 25-24
Soda minūtes: 6-2
Vārtsargi: Sergejs Bobrovskis - Dārsijs Kempers

PČ hokejā, ceturtdaļfināli

Plkst. 16.15Šveice - Vācija2:3 PM
Plkst. 16.15ASV - Slovākija6:1
Plkst. 20.15ROC - Kanāda1:2 P
Plkst. 20.15Somija - Čehija1:0

Izmantotie resursi:
iihf.com

 +26 [+] [-]

, 2021-06-03 22:36, pirms 3 gadiem
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Latvieši uzvilka kanadcus,iesitot divus golus,bet sarkanais dranduļets atrāvās un spēja iebakstīt tikai vienu golu
Utainie lohi.

 +35 [+] [-]

, 2021-06-03 22:36, pirms 3 gadiem
Fāzelam šodien sēru diena!

 +25 [+] [-]

, 2021-06-03 22:36, pirms 3 gadiem
Būsim saprotoši, KHL stāriem Kanādas 10.izlase tomēr par šerpu. Būtu no Eiropā spēlējošajiem kanādiešiem salasīta izlase, vot tad gan varētu vīrus tēlot.

 +20 [+] [-]

, 2021-06-03 22:36, pirms 3 gadiem
NHL čekeri uzvilka kolhoza zvjozdas

 +18 [+] [-]

, 2021-06-03 22:37, pirms 3 gadiem
Tarasenko nosēdēja karantīnā 5 dienas, lai izlidotu 1/4 finālā

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:37, pirms 3 gadiem
70 numurs uztaisija šo golu

 +15 [+] [-]

, 2021-06-03 22:37, pirms 3 gadiem
Būtu rēcīgi, ja Kanāda beigās paceltu, kad šie jau bija ar koferiem gatavi doties prom
Slēpts komentārs: rronijs

 +11 [+] [-]

, 2021-06-03 22:37, pirms 3 gadiem
Kanāda tak ir Krievijas hokeja Nemesis.
Vienalga, kādā sastāvā esoša 🤭😁

Bet tik skaisti uzvaras vārti! Vismaz man, ar manu stipri limitēto hokeja izpratni, likās konča.

 +13 [+] [-]

, 2021-06-03 22:37, pirms 3 gadiem
kolhozs atkal nograb, kā jau katru gadu

 +16 [+] [-]

, 2021-06-03 22:37, pirms 3 gadiem
te tev nu bija švakie kanādieši.

 +21 [+] [-]

, 2021-06-03 22:38, pirms 3 gadiem
Visas mūsu grupas komandas pusfinālā

  +5 [+] [-]

, 2021-06-03 22:38, pirms 3 gadiem
PSc cik vāji izskatījās Kanāda šai PČ ievadā beigās spēlēs PČ pusfinālā

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 22:38, pirms 3 gadiem
Somiem lieliskas izredzes atkal pacelt...

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 22:38, pirms 3 gadiem
Tarasenka un Bobarova tik iztērēja naudu biļetēm .Īss ceļojums par Rīgu . p.s tie tak tik NHL kanādiešu čekeri .

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:38, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Visas mūsu grupas komandas pusfinālā
Kad tā vispār ir bijis?

  +4 [+] [-]

, 2021-06-03 22:38, pirms 3 gadiem
Kanāda ļoti labi spēlēja visu spēli, labi turējās pie plāna. Milzīgs prieks par Kanādu

Stečeram superlabs šedevrs

  +7 [+] [-]

, 2021-06-03 22:39, pirms 3 gadiem
Reāli šī Kanādas.uzvara ir sensācija. Pusfināla.tikušas vienas grupas komandas😅

 +11 [+] [-]

, 2021-06-03 22:39, pirms 3 gadiem
Kas var būt labāks par to, kad kanādieši hokejā skolo Rusņu?

 +13 [+] [-]

, 2021-06-03 22:39, pirms 3 gadiem
Kanadcu 25. izlase pazemo krievu 2. izlasi
Pernaks = vanga jeb 0/4

 +16 [+] [-]

, 2021-06-03 22:39, pirms 3 gadiem
Šitā ir vājākā Kanādas izlase kādu esmu redzējis PČ.... bet krievi tāpat pamanās viņiem zaudēt! Nu ko, visas četras izlases, kas izgāja no mūsu grupas tiksies savā starpā pusfinālos!

  +7 [+] [-]

, 2021-06-03 22:40, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: PSc cik vāji izskatījās Kanāda šai PČ ievadā beigās spēlēs PČ pusfinālā
Browns jau teica ka viņiem viss būs ok. Atbild par vārdiem .

  +6 [+] [-]

, 2021-06-03 22:40, pirms 3 gadiem
Žēl ka mums tika laupīts tas prieks izsist krievus!

  +3 [+] [-]

, 2021-06-03 22:40, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas var būt labāks par to, kad kanādieši hokejā skolo Rusņu?
Latvijas uzvaras!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 22:40, pirms 3 gadiem
Mja, iesledzu tv un tiesi gols pagarinajuma. Nu vismaz kaut kas labs saja “fantastiskaja” cempionata.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:41, pirms 3 gadiem
Greckis šitā varēja?

  +3 [+] [-]

, 2021-06-03 22:41, pirms 3 gadiem
Āk dies...koki nograbēja pret šitiem kanādiešiem Nu ko - mūsu grupā sadaļā medaļas, to belariem atņemto grupu varēj nemaz nerīkot, lieki izdevumi tik

 +11 [+] [-]

, 2021-06-03 22:42, pirms 3 gadiem
B grupa vs A grupa = 4:0!!!

  +8 [+] [-]

, 2021-06-03 22:42, pirms 3 gadiem
Neko darīt, kārtējo reizi pierādījās, ka mums bija pārliecinoši spēcīgāka grupa... visi pusfinālisti no mūsu grupas!!! Tā kā... varam uzskatīt, ka finišējām 5tie
Slēpts komentārs: MrMaybe

  +3 [+] [-]

, 2021-06-03 22:43, pirms 3 gadiem
nu malač ipuikas.. labs darbs kas padarīts

  -4 [+] [-]

, 2021-06-03 22:43, pirms 3 gadiem
Tīrs Babrovska gols, izlaida piespēli sevu gar degunu, neviens netraucēja to novērts
Kad krievi sapratīs, ka tās NHL zvaigznes principā nekad neglābj nāciju, ja skrien palīgā pēc izlidošanas, nevis jau no turnīra sākuma...

  +8 [+] [-]

, 2021-06-03 22:43, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: 20 līdakas spēka gados (Krievijas izlase) pret 20 pusaugu karūsām (Kanādas izlase). Aptuveni šādi vienā teikumā var novērtēt abu komandu izredzes šodienas mačā.
Pernaks krūmos!

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:43, pirms 3 gadiem
Chekeriem jaudas netrukst, Eiropas zvjozdas pie tadiem abarotiem netir lidzi! Urainie visu speli mocijas lai no zonas izietu

  +3 [+] [-]

, 2021-06-03 22:44, pirms 3 gadiem
Visas komanadas 4-niekaa no muusu grupaa!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:44, pirms 3 gadiem
viedoklis rakstīja: Neko darīt, kārtējo reizi pierādījās, ka mums bija pārliecinoši spēcīgāka grupa... visi pusfinālisti no mūsu grupas!!! Tā kā... varam uzskatīt, ka finišējām 5tie
Sestie!

  -4 [+] [-]

, 2021-06-03 22:44, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Krievi bija uzlikuši mīksto tāpēc atsūtīja savu apmēram piekto izlasi, visi KHL čekeri. Daži NHL vīri, kuri aizvadījuši smagu un traumām bagātu sezonu, ko tur varēja gribēt. Daži spēlētāji nav vilcēji.
Nesaprotu kāpēc krievi nesūtīja uz šo čempi savus KHL vadošos spēlētājus, tad noteikti būtu čempioni. Otrkārt dīvaini ka no Avangard tikai viens spēlētājs. Un vispār visi vāji spēlētāji Krievijas izlases sastāvā.
Trešās šķiras turnīrs.. Tas vien parāda ja tāda kā Vācija spēlēs pusfinālā.
Zema līmeņa turnīrs.
Šī jau nebija Krievijas izlase, drīzāk CSKA & SKA izlase.

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:44, pirms 3 gadiem
Sākumā eksperti teica ka CAN apmēram pēc sastāva ap 20 izlasi hāhāhā

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:44, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Krievi bija uzlikuši mīksto tāpēc atsūtīja savu apmēram piekto izlasi, visi KHL čekeri. Daži NHL vīri, kuri aizvadījuši smagu un traumām bagātu sezonu, ko tur varēja gribēt. Daži spēlētāji nav vilcēji.
Nesaprotu kāpēc krievi nesūtīja uz šo čempi savus KHL vadošos spēlētājus, tad noteikti būtu čempioni. Otrkārt dīvaini ka no Avangard tikai viens spēlētājs. Un vispār visi vāji spēlētāji Krievijas izlases sastāvā.
Trešās šķiras turnīrs.. Tas vien parāda ja tāda kā Vācija spēlēs pusfinālā.
Zema līmeņa turnīrs.
Pazīstams rokraksts.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-03 22:45, pirms 3 gadiem
ASV vs Kanāda un Somija vs Vācija pusfinālos tiksies?

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 22:45, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: PSc cik vāji izskatījās Kanāda šai PČ ievadā beigās spēlēs PČ pusfinālā
Nu labi, tur džeki iepriekšējā dienā pirmo reizi satikās un kopā vienu reizi uz ledus pirms čempja bija uzkāpuši. Man kkā radās iespaids, ka sitiem riktīgi grūti gāja ar pierašanu pie lielā laukuma īpaši ņemot vērā, ka tā jau vispār saspēlējušies nebija. Tur arī reti sudigais vairākums, nespēja normāli nostāties zonā utt. Tagad bišk ar laukumu un viens ar otru apraduši un tā lieta aiziet. Amīšiem ar vairs tik viegli neies pusfinālā kā grupā.

  -4 [+] [-]

, 2021-06-03 22:46, pirms 3 gadiem
luck7 rakstīja: ASV vs Kanāda un Somija vs Vācija pusfinālos tiksies?
ASV - Vācija un Kanāda - Somija

  +4 [+] [-]

, 2021-06-03 22:46, pirms 3 gadiem
Nekad neapnīk skatīties, kā putini zaudē sportā 🙂

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 22:47, pirms 3 gadiem
Perņaks bimbo pie putina foto.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:48, pirms 3 gadiem
Artemijs sovakar gruntigi nems 33 mizalu ieksha

  +5 [+] [-]

, 2021-06-03 22:48, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Kanadcu 25. izlase pazemo krievu 2. izlasi
Pernaks = vanga jeb 0/4
Iedomājies, kāds skats būtu, ja kaut vienu vienreiz krievi atsūtītu kādu 10.izlasi. Visas citas top komandas tā ir darījušas, krievi nekad, tur kā minimums otrā izlase ir vienmēr, visbiežāk pat kaut kas starp pirmo un otro. Tikai uz to saglabā savu vārdu.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:49, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: ASV - Vācija un Kanāda - Somija
Nē.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:50, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nē.
man sanāk kanadci vs jeņķi un friči vs somi

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:51, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: man sanāk kanadci vs jeņķi un friči vs somi
Tā arī ir.

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:52, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: man sanāk kanadci vs jeņķi un friči vs somi
Auza tā teica, es viņam uzticos!!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:52, pirms 3 gadiem
youtube tagad rāda to spēli! Tas gols tiešam nereāls

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:52, pirms 3 gadiem
Vācija ar tikšanu pusfināla būs rangā pacēlusies uz 5.vietu !.Viņi pat ASV var rangā apsteigt , ja šajā PČ finišēs augstākā vietā nekā ASV

  -1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:52, pirms 3 gadiem
ASV būs čempioni.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:53, pirms 3 gadiem
Pirmo reizi pa pēdējiem gadiem uzliku naudiņu, lai lielāks azarts fanot par CAN... Dubults prieks! Tālāk īsti vairs nav pat intereses skatīties, bet uzvaru čempī novēlu CAN

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:53, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: youtube tagad rāda to spēli! Tas gols tiešam nereāls
Do linku, būs ko likt uz ripīta

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:53, pirms 3 gadiem
luck7 rakstīja: Vācija ar tikšanu pusfināla būs rangā pacēlusies uz 5.vietu !.Viņi pat ASV var rangā apsteigt , ja šajā PČ finišēs augstākā vietā nekā ASV
Rangs taču ir iesaldēts.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:54, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Do linku, būs ko likt uz ripīta
https://www.youtube.com/watch?v=z7-...
9:20

  -4 [+] [-]

, 2021-06-03 22:54, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas var būt labāks par to, kad kanādieši hokejā skolo Rusņu?
Vafele tavas muteres mutē

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 22:55, pirms 3 gadiem
Šitais labs!
Кожевников: "Хартли никто, он слил нас Канадцам проиграв Немцам! "

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:55, pirms 3 gadiem
jāuzliek atkal par KOKIEM

https://www.youtube.com/watch?v=Gjv...

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:56, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Iedomājies, kāds skats būtu, ja kaut vienu vienreiz krievi atsūtītu kādu 10.izlasi. Visas citas top komandas tā ir darījušas, krievi nekad, tur kā minimums otrā izlase ir vienmēr, visbiežāk pat kaut kas starp pirmo un otro. Tikai uz to saglabā savu vārdu.
Patiesībā, jo zvaigžņotāku izlasi krievi atsūta jo trakāk izgāžas. Ja viņi ierindas PČ atsūtītu tādu Kanādas/ASV ikdienas čempju variantu - apmēram maiņa ar zvaigznēm, pamatmasa meistarīgi čekeri un tad pāris ar skatu uz nākotni - nebrīnos ja paņemtu zeltu.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 22:57, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Iedomājies, kāds skats būtu, ja kaut vienu vienreiz krievi atsūtītu kādu 10.izlasi. Visas citas top komandas tā ir darījušas, krievi nekad, tur kā minimums otrā izlase ir vienmēr, visbiežāk pat kaut kas starp pirmo un otro. Tikai uz to saglabā savu vārdu.
Ja vini atsutitu kkadus amur un severstal chekerus, tad ar shampinjoonu puikas kapatos kai nenograbetu uz B grupu, pavisam nopietni

  -1 [+] [-]

, 2021-06-03 22:57, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Patiesībā, jo zvaigžņotāku izlasi krievi atsūta jo trakāk izgāžas. Ja viņi ierindas PČ atsūtītu tādu Kanādas/ASV ikdienas čempju variantu - apmēram maiņa ar zvaigznēm, pamatmasa meistarīgi čekeri un tad pāris ar skatu uz nākotni - nebrīnos ja paņemtu zeltu.
Cik viņiem vispār ir NHL spēlētāji?

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 22:57, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Rangs taču ir iesaldēts.
nav gan.
elitei būs punkti pēc rezultāta, pārējiem tas pats paliek

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:58, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Cik viņiem vispār ir NHL spēlētāji?
Šī gada PČ 10. A NHL kā tādā 30+ Slinkums meklēt precīzāk.

     [+] [-]

, 2021-06-03 22:59, pirms 3 gadiem
Precīzs links
https://www.youtube.com/watch?v=z7-...

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:00, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nav gan.
elitei būs punkti pēc rezultāta, pārējiem tas pats paliek
Paldies par labojumu, mana kļūda, biju domājis, ka visiem iesaldēts.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-03 23:00, pirms 3 gadiem
Nākamgad grupa mums šāda varētu būt
Kanāda/Somija ,Krievija, Čehija, ,Zviedrija, Norvēğija ,Baltkrievija un Liebritānija

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 23:01, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Rangs taču ir iesaldēts.
Kas to teica? Gribi teikt ,ka nākamajā PČ būs tieši tādas pašas grupas kā šajā PČ

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:02, pirms 3 gadiem
Batjka Lukašenko jau ar nul zībenu klauvē pie tavarišča valodjas durvīm

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:03, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šī gada PČ 10. A NHL kā tādā 30+ Slinkums meklēt precīzāk.
Quanthockey saka, ka 50 šosezon uzspēlējuši.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:03, pirms 3 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: Pirmo reizi pa pēdējiem gadiem uzliku naudiņu, lai lielāks azarts fanot par CAN... Dubults prieks! Tālāk īsti vairs nav pat intereses skatīties, bet uzvaru čempī novēlu CAN
Ar 4 zaudējumiem būtu diezgan dīvaini, ka beigās PČ zeltu izceļ😂

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:03, pirms 3 gadiem
Vai bābas atkal bimboja un aizmuka no Kanādas himnas ?

  +3 [+] [-]

, 2021-06-03 23:04, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šī gada PČ 10. A NHL kā tādā 30+ Slinkums meklēt precīzāk.
Sen neesi skatījies
Virs 50 jau ir
Visi bēg no Kolhoza

2 līga jau ir tikai KHL kepku sapņos

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:06, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Quanthockey saka, ka 50 šosezon uzspēlējuši.
Dzīvoju pagātnē

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:07, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Krievi bija uzlikuši mīksto tāpēc atsūtīja savu apmēram piekto izlasi, visi KHL čekeri. Daži NHL vīri, kuri aizvadījuši smagu un traumām bagātu sezonu, ko tur varēja gribēt. Daži spēlētāji nav vilcēji.
Nesaprotu kāpēc krievi nesūtīja uz šo čempi savus KHL vadošos spēlētājus, tad noteikti būtu čempioni. Otrkārt dīvaini ka no Avangard tikai viens spēlētājs. Un vispār visi vāji spēlētāji Krievijas izlases sastāvā.
Trešās šķiras turnīrs.. Tas vien parāda ja tāda kā Vācija spēlēs pusfinālā.
Zema līmeņa turnīrs.
MrMaybe tu esi D A U N I S

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:07, pirms 3 gadiem
Kanāda labu darbu izdarīja. vatespauri mazāk tagad smirdēs

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:09, pirms 3 gadiem
Vai Rīgas urlas bija sanākuši kuplā skaitā atbalstīt "ģeržavu" ?

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:09, pirms 3 gadiem
Tiko no plosta
Cik bij kofs uz kandciem?
Kantoris zapoja

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:09, pirms 3 gadiem
A cik skatītāji bij?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:09, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Sen neesi skatījies
Virs 50 jau ir
Visi bēg no Kolhoza

2 līga jau ir tikai KHL kepku sapņos
Tā 2. līga nav nosakāma. Jo ir daudz gadījumu, kad 1 top līgas līderis (neskaitot NHL protams) aiziet uz citu līgu un tur neko nevar parādīt vai otrādi - vienā top līgā nekas nesanāk, aiziet uz citu un met iekšā katrā 2. mačā. Ir kādas 4-5 līgas, kas rotē to 2.-6. vietu atkarībā no gada un situācijas. Vienīgais, kas ir skaidrs - attīstības ziņā KHL nekad nepanāktu NHL - tas bija skaidrs jebkuram kaut cik domājošam jau no līgas izveides. Tīri hokeja ziņā - meistarības utt. pareizi strādājot bija potenciāls "elpot pakausī". Šobrīd ir skaidrs, ka tas nenotiks, jo joprojām iet politisko nevis sportisko ceļu

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:09, pirms 3 gadiem
Žēl, ka nav iespējams fināls Vācija-Somija.

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:10, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Tiko no plosta
Cik bij kofs uz kandciem?
Kantoris zapoja
Sodien pa mierigo! Bish jaatkaizh, taa jau menesi futene

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:10, pirms 3 gadiem
Kam negadās

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:11, pirms 3 gadiem
Viena Studentu blice bus finala
Mosh abas, somiem ar frichiem koronka

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:12, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Sodien pa mierigo! Bish jaatkaizh, taa jau menesi futene
Somija skolojusi krievus hokejā, pienākusi kārta arī futenē.

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:12, pirms 3 gadiem
Kak tam frankos?
Puza izgāzta un pus spainis 33 mizala izrits?

  +3 [+] [-]

, 2021-06-03 23:12, pirms 3 gadiem
Nu beidzot prieks! Lai arī ne par mūsējiem, bet vismaz kāds iemesls papriecāties! Izrādās, mēs bijām tikuši nāves grupā...

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 23:12, pirms 3 gadiem
Kā jau teicu, tad utainās cūkas ATKAL droši zaudēs Kanādai.

Svētku dienu visai brīvajai pasaulei, jo atkal agresors ir sakauts!

Liels prieks redzēt tupās un abdolbītās utaiņu mordas uz soliņa pēc skajaka.

P.S. Kanāda utainos piesmej jau 9 reizi PĒC KĀRTAS pasaules čempionātos.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:13, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Viena Studentu blice bus finala
Mosh abas, somiem ar frichiem koronka
Cik reizes vari pievilkties un cik tev kg?

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:14, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Patiesībā, jo zvaigžņotāku izlasi krievi atsūta jo trakāk izgāžas. Ja viņi ierindas PČ atsūtītu tādu Kanādas/ASV ikdienas čempju variantu - apmēram maiņa ar zvaigznēm, pamatmasa meistarīgi čekeri un tad pāris ar skatu uz nākotni - nebrīnos ja paņemtu zeltu.
Nē, patiesībā krievi neizgāžas TIKAI tad, ja visiem PRETINIEKIEM patiešām kaut kādi eirotūres sastāvi. Ja teiksim, kanādai otrais sastāvs, krievi varētu izstiepties vai sarauties tur nekas nesanāks un tam nav sakara ar viņiem pašiem, bet ar to, ka pretinieks pārāk spēcīgs.

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:15, pirms 3 gadiem
Taukmūlis rakstīja: Kā jau teicu, tad utainās cūkas ATKAL droši zaudēs Kanādai.

Svētku dienu visai brīvajai pasaulei, jo atkal agresors ir sakauts!

Liels prieks redzēt tupās un abdolbītās utaiņu mordas uz soliņa pēc skajaka.

P.S. Kanāda utainos piesmej jau 9 reizi PĒC KĀRTAS pasaules čempionātos.
Skatos, arī esi aizvaifznieku cienītājs

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:15, pirms 3 gadiem
Labi, ka tieši Mandžapane iesita uzvaras golu, jo spēles laikā krievs viņam pēc spēka paņēmiena ar nūju iesita pa seju. Izskatījās, ka speciāli.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:15, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Nē, patiesībā krievi neizgāžas TIKAI tad, ja visiem PRETINIEKIEM patiešām kaut kādi eirotūres sastāvi. Ja teiksim, kanādai otrais sastāvs, krievi varētu izstiepties vai sarauties tur nekas nesanāks un tam nav sakara ar viņiem pašiem, bet ar to, ka pretinieks pārāk spēcīgs.
Cik reizes vari pievilkties un cik tev kg?

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:17, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Gaidu OS ar NHL čaļiem. Par nekādu Krievija-Kanāda supermaču pat runas nav, varu garantēt, ka mongoļi būs švakāki i par Zviedriju, i par ASV. vnk atkarīgs, kādi tur plejof zari sanāks.
Ar somiem, čehiem varbūt pacīnīsies.
Neesi redzējis Vasiļevski!
Vasiļevskis ir labāks par šo
https://en.wikipedia.org/wiki/Nikol...

  +3 [+] [-]

, 2021-06-03 23:20, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Nē, patiesībā krievi neizgāžas TIKAI tad, ja visiem PRETINIEKIEM patiešām kaut kādi eirotūres sastāvi. Ja teiksim, kanādai otrais sastāvs, krievi varētu izstiepties vai sarauties tur nekas nesanāks un tam nav sakara ar viņiem pašiem, bet ar to, ka pretinieks pārāk spēcīgs.
Tik traki arī nav. Jo Kanāda, ASV eirotūres sastāvus ikdienā nesūta. Tas pats arī zviedriem utt. Un neteiktu, ka, kad pie Znaroka krievi paņēma pēdējo PČ zeltu būtu bijuši super vāji sastāvi visiem pretiniekiem.

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:21, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Cik reizes vari pievilkties un cik tev kg?
128kg
Man nevajag pievilkties, man vajag glazi roka noturet!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 23:22, pirms 3 gadiem
krieveļiem nedaudz paveicās, ka šos nenopēra latviešu puiši !

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:22, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: A cik skatītāji bij?
LHF valde un pietuvinātas personas.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 23:23, pirms 3 gadiem
Bet tie utainie dzer katru dienu? Tik pretigi jebalniki sen nebija redzeti. Kanadci uz vinu fona ir kaa modeles

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:24, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Bet tie utainie dzer katru dienu? Tik pretigi jebalniki sen nebija redzeti. Kanadci uz vinu fona ir kaa modeles
Viņiem vēl iekšā domāšanā, ja nedzer, tad necieni
Poh..., ka nodzēries jau 50 gados

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:27, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Viņiem vēl iekšā domāšanā, ja nedzer, tad necieni
Poh..., ka nodzēries jau 50 gados
50 gados jau Donbasā nošaUTS ...

  +2 [+] [-]

, 2021-06-03 23:27, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Viņiem vēl iekšā domāšanā, ja nedzer, tad necieni
Poh..., ka nodzēries jau 50 gados
50? Tur jau chali 25 gados uzblidushiem jebalnikiem
Tas jaunais ar masju gan acimredzami vel samagonu nav baudijis

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:28, pirms 3 gadiem
Krieviem pa dirsu, sūdus pa virsu

  -3 [+] [-]

, 2021-06-03 23:30, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas var būt labāks par to, kad kanādieši hokejā skolo Rusņu?
Ka tu būdams komonistu fans jūti līdzi Kanādai

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:30, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Nē, patiesībā krievi neizgāžas TIKAI tad, ja visiem PRETINIEKIEM patiešām kaut kādi eirotūres sastāvi. Ja teiksim, kanādai otrais sastāvs, krievi varētu izstiepties vai sarauties tur nekas nesanāks un tam nav sakara ar viņiem pašiem, bet ar to, ka pretinieks pārāk spēcīgs.
Nu bija jau Kvebeka 2008, tas gan jau sen un ņepravda... Un tajos laikos Krievija pati kā valsts bija savā pīķī.
Bet toreiz galīgi nebija Kanādai otrais sastāvs, pirmais ar pusi varbūt...

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:32, pirms 3 gadiem
Normāli Vasiļevskis jau pēc uzvarām ir otrs labākais
Vēl kādus 10 gadus var spēlēt NHL!
https://www.quanthockey.com/nhl/rec...

  -1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:33, pirms 3 gadiem
Skaisti..labi ka mūsu izlase netika tālāk. Būtu utis palaiduši tālāk..cīnīties par medaļām..

  -2 [+] [-]

, 2021-06-03 23:35, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Normāli Vasiļevskis jau pēc uzvarām ir otrs labākais
ej gulēt

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:35, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nu bija jau Kvebeka 2008, tas gan jau sen un ņepravda... Un tajos laikos Krievija pati kā valsts bija savā pīķī.
Bet toreiz galīgi nebija Kanādai otrais sastāvs, pirmais ar pusi varbūt...
Bija jau arī Turīna, bet tur zaudēja Somijai, Čehijai

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:36, pirms 3 gadiem
Kanadci var sutit jebkadus chekerus no NHL, tapat vini skolos utainos!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:36, pirms 3 gadiem
Vai arī Poo "krasnajai mašinai" liks braukt mājās ar sarkano autobusu ?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:37, pirms 3 gadiem
Krievi ir Kanādas bit ch hokejā jau 10 gadus. Tas vēl ilgi nemainīsies. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🇨🇦🇨🇦 🇨🇦

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:39, pirms 3 gadiem
Visi pusfinālisti no mūsu grupas 👌

  -1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:39, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: Skaisti..labi ka mūsu izlase netika tālāk. Būtu utis palaiduši tālāk..cīnīties par medaļām..
Varēja jau Latvija uzvarēt hitleriešus ,tad jau bebrdrāži vienalga pret ušankas alkāniem spēlētu

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:39, pirms 3 gadiem
Vai fani aiznesa štrausus uz Antonijas ielu ? Nu tādus ar ROC simboliku .

  -1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:40, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ka tu būdams komonistu fans jūti līdzi Kanādai
Kad no bēdām dzer, tad uzkod ar, jo savādāk jumtiņš brauc prom.

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:43, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tik traki arī nav. Jo Kanāda, ASV eirotūres sastāvus ikdienā nesūta. Tas pats arī zviedriem utt. Un neteiktu, ka, kad pie Znaroka krievi paņēma pēdējo PČ zeltu būtu bijuši super vāji sastāvi visiem pretiniekiem.
14.gads? Olimpiskais gads? Gribi teikt, ka normāls sastāvs tur kādam bija? Kam?

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:43, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Bija jau arī Turīna, bet tur zaudēja Somijai, Čehijai
nu taisnības labad vēl bija arī pasaules kauss hokejā 2016
Kas laikam bija pēdējais turnīrs, kur reāli komandas varēja izlikt savus labākos sastāvus. Un jā, protams tur nācās krieviem ar pakāst

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:44, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad no bēdām dzer, tad uzkod ar, jo savādāk jumtiņš brauc prom.
Nezinu spriežu tikai pēc taviem izteikumiem , ka fano par politiķiem ko dedzīgi atbalsta komunisti. Labi ka Kanāda vinnēja

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:45, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: 14.gads? Olimpiskais gads? Gribi teikt, ka normāls sastāvs tur kādam bija? Kam?
Pusfinālus skatīsies?

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:45, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nezinu spriežu tikai pēc taviem izteikumiem , ka fano par politiķiem ko dedzīgi atbalsta komunisti. Labi ka Kanāda vinnēja
ne, viņš vnk ir nacionāls konservs

  -2 [+] [-]

, 2021-06-03 23:46, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Nezinu spriežu tikai pēc taviem izteikumiem , ka fano par politiķiem ko dedzīgi atbalsta komunisti. Labi ka Kanāda vinnēja
Sāc laicīgi ārstēties, jo savādāk savu stulbumu ielaidīsi, un tad jau kirdik. Psihene līdz mūža galam.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:48, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: ne, viņš vnk ir nacionāls konservs
Kurš teica ka komunistu favorīte Harisa būtu laba prezidente?

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:51, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sāc laicīgi ārstēties, jo savādāk savu stulbumu ielaidīsi, un tad jau kirdik. Psihene līdz mūža galam.
Tad izsaki viedokli kas liek domāt par tevi savādāk. Kaut gan piekrītu manas domas ir manas problēmas

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:52, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Kurš teica ka komunistu favorīte Harisa būtu laba prezidente?
Ko tu tur murgo?
Kāda komunistu favorīte?
ASV nav tava mīļotā Rusņa, kur vara pieder bijušajiem KGBešņikiem, bet pastāv stipra varas vertikāle ar visām no tā izrietošajām sekām.
Īsāk sakot-aizej paraudi par savas mīļotās Rusņas kāsienu, un nemeklē kur izvemt savu žulti.

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:56, pirms 3 gadiem
Putins tagad grib Kanādu iekarot?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-03 23:57, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tu tur murgo?
Kāda komunistu favorīte?
ASV nav tava mīļotā Rusņa, kur vara pieder bijušajiem KGBešņikiem, bet pastāv stipra varas vertikāle ar visām no tā izrietošajām sekām.
Īsāk sakot-aizej paraudi par savas mīļotās Rusņas kāsienu, un nemeklē kur izvemt savu žulti.
Man vienalga ka Krievi zaudēja,bet prieks ka Kanāda uzvarēja , pēc Latvijas zaudējuma čempi neskatos. Bet tev vajadzētu tomēr palasīt par šo madāmu kas ir vienā līmenī ar Ždanoku. Krievija ir miskaste ne valsts , ASV nekas īpašs bet krietni labāk nekā Krievija

     [+] [-]

, 2021-06-03 23:58, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Kurš teica ka komunistu favorīte Harisa būtu laba prezidente?
hz būtu vai nebūtu, noteiktam cilvēku skaitam patīk gan par komunistiem saukāt visus pēc kārtas, vai nesaprast atšķirību starp ASV ''komunistiem'' un mūsu platuma grādu komunistiem, vai pārspīlēt ASV komunistu ietekmi politiskajā spektrā.

Jāsaprot arī tas, ka pirmsvēlēšanu laikā var solīt daudz ko, bet ko vēlāk ļauj tev realizēt tas ir pavisam kas cits. Visās valstīs tā ir, ka dižie solītāji diezgan lielā mērā beigu beigās tomēr reālos darbos tiek ''aplauzti'' vai nu paši aplaužas vai nemaz nav domājuši solīto pildīt.

     [+] [-]

, 2021-06-04 00:00, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu taisnības labad vēl bija arī pasaules kauss hokejā 2016
Kas laikam bija pēdējais turnīrs, kur reāli komandas varēja izlikt savus labākos sastāvus. Un jā, protams tur nācās krieviem ar pakāst
Pret labākajiem ir kāsieni somiem, čehiem, amerikāņiem, kanādiešiem!
Faktiski izslēgšanas spēlēs kopš 1996 gada ir viena uzvara pret somiem!
Baltkrievus par nopietnu konkurentu nav ko uzskatīt!
Cīņās par medaļām es domāju!

     [+] [-]

, 2021-06-04 00:04, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: 14.gads? Olimpiskais gads? Gribi teikt, ka normāls sastāvs tur kādam bija? Kam?
Tu runāji par Eiro tūres sastāvu. Jebkurai no top komandām sastāvs bija labāks kā Eiro tūrē. Un tiem pašiem čehiem bija ļoti solīds sastāvs, Kanādai pietiekami solīds sastāvs, tas pats par ASV, somiem, lai arī no NHL bija maz (taču skaļi uzvārdi), sastāvs bija ļoti piedienīgs.

     [+] [-]

, 2021-06-04 00:07, pirms 3 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: hz būtu vai nebūtu, noteiktam cilvēku skaitam patīk gan par komunistiem saukāt visus pēc kārtas, vai nesaprast atšķirību starp ASV ''komunistiem'' un mūsu platuma grādu komunistiem, vai pārspīlēt ASV komunistu ietekmi politiskajā spektrā.
Saproti man tas ir trauksmes zvans ,ja šādi cilvēki izsaka kādam atbalstu. Tāpat kā skinhedi kas izteica atbalstu Trampam . Manās acīs ja tava programma patīk šādiem cilvēkiem , ielec lūdzu upē

  +2 [+] [-]

, 2021-06-04 00:10, pirms 3 gadiem
Tieši top6 cīņās viņi ar savu vienu uzvaru atpaliek no visiem!
Čehiem, zviedriem, somiem, amerikāņiem, kanādiešiem visiem ir vairāk uzvaru, ja rēķina world cup+ olympics!
Tas arī ir īstais spēku samērs!

  +3 [+] [-]

, 2021-06-04 00:16, pirms 3 gadiem
cloud rakstīja: Šitais labs!
Кожевников: "Хартли никто, он слил нас Канадцам проиграв Немцам! "
Фетисов перед матчем Россия-Канада: "А что канадцы? Не стоит даже переживать. С хорошей долей уверенности можно сказать, что все будет нормально. Российская сборная способна дойти не просто до финала, а до Марса, Юпитера и Солнца".

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 00:19, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Фетисов перед матчем Россия-Канада: "А что канадцы? Не стоит даже переживать. С хорошей долей уверенности можно сказать, что все будет нормально. Российская сборная способна дойти не просто до финала, а до Марса, Юпитера и Солнца".
A moš viņiem zaudējums ir horosho?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-04 00:20, pirms 3 gadiem
LATVIJAS GRUPA 2022:

KANĀDA
LATVIJA
KRIEVIJA
ZVIEDRIJA
ČEHIJA
LIELBRITĀNIJA
NORVĒĢIJA
BALTKRIEVIJA

  +4 [+] [-]

, 2021-06-04 00:24, pirms 3 gadiem
Nav nekas labāks par šo ziņu,jo pilnīgi un galīgi riebjās krievu komenti pēc LAT-GER spēles un te atnāca bumerangs.Paldies tev visaugstākais un drāž tos tālāk.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-04 00:26, pirms 3 gadiem
slinkums visu lasīt, bet nu par lielu Kanādu un ierēcam par utaiņiem

  +2 [+] [-]

, 2021-06-04 00:28, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Ja vini atsutitu kkadus amur un severstal chekerus, tad ar shampinjoonu puikas kapatos kai nenograbetu uz B grupu, pavisam nopietni
tak kazaki ir piemērs, 1x piecgadē barss tiek elitē, ikdienā atrij no poļiem

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 00:30, pirms 3 gadiem
Vispār smieklīgi, ka tiek piesauktas visādas Eiro tūres, kas reāli ir 4 turnīrs pēc sastāviem
Varbūt vēl visādas pārbaudes spēles futbolā arī tiks uzskatītas par nopietnu spēka samēru

     [+] [-]

, 2021-06-04 00:35, pirms 3 gadiem
Sodien Lebis nograbes?

  +4 [+] [-]

, 2021-06-04 00:39, pirms 3 gadiem
Nav nekas labāks par šo,lai arī uzliku uz krieviem

  +2 [+] [-]

, 2021-06-04 00:39, pirms 3 gadiem
Čempis izdevies

  -2 [+] [-]

, 2021-06-04 00:41, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Nav nekas labāks par šo,lai arī uzliku uz krieviem
Algunopi kur tu likmes liec?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 00:42, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tu runāji par Eiro tūres sastāvu. Jebkurai no top komandām sastāvs bija labāks kā Eiro tūrē. Un tiem pašiem čehiem bija ļoti solīds sastāvs, Kanādai pietiekami solīds sastāvs, tas pats par ASV, somiem, lai arī no NHL bija maz (taču skaļi uzvārdi), sastāvs bija ļoti piedienīgs.
Tu gadījumā nemauc uz dullo, tos solīdos sastāvus visiem pierakstīdams? Varu kļūdīties ar ciparu, bet Somijas izlases 2014. PČ sakarā man prātā kaut kāds virsraksts par "17 debitantiem". NHL'iti maz, jā - divi.
Amerikāņi pat nespēja no saviem 300 NHL purniem sakomplektēt izlasi, bija pat koledžnieks paņemts. skatos, arī no šveices un khl.

čehiem uz aci redzu divus no Olimpiskā sastāva, tas, man šķiet, jau ir daudz, salīdzinājumā ar citiem. Bet krieviem tādi veseli astoņi. Visi Avečkini, malkini ierindā. Visi zvaigžņotie ir, vnk visiem pretiniekiem olimpiskā gada sastāvs.

     [+] [-]

, 2021-06-04 00:44, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Algunopi kur tu likmes liec?
Topiņā

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 00:45, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Topiņā
Vata var?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 00:50, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Vata var?
Ja vietējie sariktē, tad jāvar. Lodziņš pretī kasēm, ko ne.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 00:52, pirms 3 gadiem
Ne lieku likmes,jo penšukam nav liekas naudas,Spēlēju SC uz interesi.Pagaidām turos normāli,lai arī vienu kārtu aizmirsu uzlikt.Tāpēc mīnus 4

     [+] [-]

, 2021-06-04 00:59, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Ne lieku likmes,jo penšukam nav liekas naudas,Spēlēju SC uz interesi.Pagaidām turos normāli,lai arī vienu kārtu aizmirsu uzlikt.Tāpēc mīnus 4
Cik punktus dabūji par 1/4 fināliem?

     [+] [-]

, 2021-06-04 01:00, pirms 3 gadiem
Namgejziz joprojam in coffee race turas prieksha?

  +2 [+] [-]

, 2021-06-04 01:02, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Krievi bija uzlikuši mīksto tāpēc atsūtīja savu apmēram piekto izlasi, visi KHL čekeri. Daži NHL vīri, kuri aizvadījuši smagu un traumām bagātu sezonu, ko tur varēja gribēt. Daži spēlētāji nav vilcēji.
Nesaprotu kāpēc krievi nesūtīja uz šo čempi savus KHL vadošos spēlētājus, tad noteikti būtu čempioni. Otrkārt dīvaini ka no Avangard tikai viens spēlētājs. Un vispār visi vāji spēlētāji Krievijas izlases sastāvā.
Trešās šķiras turnīrs.. Tas vien parāda ja tāda kā Vācija spēlēs pusfinālā.
Zema līmeņa turnīrs.
nepiekritīšu tev - atceros, ka vienu gadu uz PČ Kanāda sūtīja tikai Eiropā spēlējošos kanādiešus - un čaļi laikam izlidoja ārā stabili 1/4 finālā. ASV izlase bija kā jau teju katru gadu ASV izlase - visi NHL, bet bez zvaigznēm. Kanādas izlase - visi NHL, bet šogad tik tiešām bez zvaigznēm. Tu teiksi, ka šis PČ ir šogad zema līmeņa, jo Vācija pārvarēja 1/4 finālu, bet ko Tu teiksi par 2019.g. PČ kur finālā manuprāt spēlēja Zviedrija pret Šveici? Šis PČ drīzāk atvēra acis daudzām izlasēm - Baltkrievija tej usavā optimālākajā sastāvā paliek pēdējie grupā un zaudē Lielbritānaijai, kas pēdējo reizi izcīnīja uzvaru PČ 1962.g.,
Latvijas izlasē šis bija daudziem spēlētājiem domāju, ka pēdējais PČ, jo vecie spēlētāji varēja just, ka vairs īsti nevelk - jaunie kadri bija tieši līderi un nevis vecie.
Krievija nesavāca vāju sastāvu - uzskatu, ka viņu sastāvs bija teju labākais šajā čempionātā - pieredzējuši spēlētāji, kas salikti no KHL un NHL kopā.
Lielākā izgāšanās - Zviedrija!
Tu pārdzīvo par Vācijas izlases iekļūšanu 1/2 - bet saproti vienu - Vācijai pēc dažiem gadiem būs vairāk NHL spēlētāju nekā tai pašai Slovākijai, jo Vācija var atļauties investēt milzīgu naudu sportā ko nevar atļauties Slovākija, Latvija un daudzas citas valstis.

     [+] [-]

, 2021-06-04 01:05, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Namgejziz joprojam in coffee race turas prieksha?
Tā jau otra spēle. Namejs līderos uz K-Senukai dāvanu karti.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-04 01:11, pirms 3 gadiem
skatos triperī neizdevies futbaļērs džigajevs un cits sbrods izņirdz mūsu izlasi. skauž tiem āžiem, ka hokejs ir populārāks, skatāmāks un nopelniem bagātāks

     [+] [-]

, 2021-06-04 01:15, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: skatos triperī neizdevies futbaļērs džigajevs un cits sbrods izņirdz mūsu izlasi. skauž tiem āžiem, ka hokejs ir populārāks, skatāmāks un nopelniem bagātāks
Es atradu tikai kaut ko ar Miņinu, kur Žiga tvītoja. Tu par ko citu? Iemetīsi linku?

  +3 [+] [-]

, 2021-06-04 01:18, pirms 3 gadiem
Starp citu interesants faksts - šogad uz PČ ir atbraukuši abi nomināli pirmie divi drafta nr. spēlētāji - viens pārstāv Kanādas izlasi, bet otrs ASV. Pēc prognozēm kanādieti Power draftēšot Sabres, bet amerikāni Barniers došoties uz Seattle Kraken! Tā, ka lai nesaka, ka neatbrauca te neviens interesants spēlētājs - varbūt kāds no šiem čaļiem nākotnē būs NHL superzvaigzne, bet uz PČ nevienu nekad vairs nebrauks pārstāvēt savu izlasi. 2006.g. mums palaimējās redzēt savām acīm Crosby, kas laikam ir spēlējis vēl tikai vienā no PČ visā savā karjeras laikā!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 01:18, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es atradu tikai kaut ko ar Miņinu, kur Žiga tvītoja. Tu par ko citu? Iemetīsi linku?
jau kādu trešo dienu kaut ko nosmird. neko konkrētu, viss caur puķēm. linka nav, jeb negribu meklēt. reāls āksts. bet nu kā futbolists bija lohs, tāpēc jau tirš uz sportistiem, kuri sasnieguši daudz vairāk par viņu. skaudība.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-04 01:24, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik punktus dabūji par 1/4 fināliem?
Galīgā autā Vienīgi jeņķi nepievīla.

     [+] [-]

, 2021-06-04 01:30, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Galīgā autā Vienīgi jeņķi nepievīla.
Es tikai 3 punktus - 1 par ASV uzvaru un 2 par FIN uzvaru. Es arī diži augstu neesmu - ap 250. vietu. Skatījos, ka Tev tur labi iet.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 01:58, pirms 3 gadiem
Zhiga toch klauns!!! Nesekoju bet brizham vina shnaga kkur uzpekd, zb

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 01:59, pirms 3 gadiem
Vsp visi tie krievu rigu darboni un pietuvinatie ir lasharas

  +3 [+] [-]

, 2021-06-04 06:45, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Krievi bija uzlikuši mīksto tāpēc atsūtīja savu apmēram piekto izlasi, visi KHL čekeri. Daži NHL vīri, kuri aizvadījuši smagu un traumām bagātu sezonu, ko tur varēja gribēt. Daži spēlētāji nav vilcēji.
Nesaprotu kāpēc krievi nesūtīja uz šo čempi savus KHL vadošos spēlētājus, tad noteikti būtu čempioni. Otrkārt dīvaini ka no Avangard tikai viens spēlētājs. Un vispār visi vāji spēlētāji Krievijas izlases sastāvā.
Trešās šķiras turnīrs.. Tas vien parāda ja tāda kā Vācija spēlēs pusfinālā.
Zema līmeņa turnīrs.
Tu taču ir viens pajoliņš,jeb trollis.Krievi cerēja uz vieglu zeltu un kārtējo reizi aplauzās.Nekas nevar būt labāks par šo.

     [+] [-]

, 2021-06-04 06:54, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tikai 3 punktus - 1 par ASV uzvaru un 2 par FIN uzvaru. Es arī diži augstu neesmu - ap 250. vietu. Skatījos, ka Tev tur labi iet.
Šeit mūs Namejs apspēlē

  +2 [+] [-]

, 2021-06-04 07:22, pirms 3 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Žēl ka mums tika laupīts tas prieks izsist krievus!
Vēl jau viņi ir!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 09:00, pirms 3 gadiem
KHL .avno rakstīja: 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Latvieši uzvilka kanadcus,iesitot divus golus,bet sarkanais dranduļets atrāvās un spēja iebakstīt tikai vienu golu
Utainie lohi.
Ir skaidrs, ka top komandas savu labāko formu sasniedz uz izslēgšanas spēlēm savukārt viduvējas komandas kā Latvija cenšas būt top formā jau uz pirmajām spēlēm, tas ka mums paveicās uzvarēt pirmajā spēlē čempionātā ir zināms veiksmes faktors, jo nesaktoties uz to, ka punktu ziņā mēs cinījāmies par tikšanu play-off, parāditais sniegums ar katru spēli kritās, ja neskaita spēli pret Somiem. Visas svarigās spēles ar tiešajiem konkurentiem, kā vienmēr tika pad!rstas.

     [+] [-]

, 2021-06-04 09:07, pirms 3 gadiem
Nabaga Fāzels - pat uz finālu nebūs skatītāju, jo krievi izlidoja...

     [+] [-]

, 2021-06-04 10:15, pirms 3 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 10:17, pirms 3 gadiem
Tā kā visas komandas ir no vienas grupas, tad izriet, ka mums ir nāves grupa!!!

     [+] [-]

, 2021-06-04 10:18, pirms 3 gadiem
ground rakstīja: Tā kā visas komandas ir no vienas grupas, tad izriet, ka mums ir nāves grupa!!!
labāk paskaties kāda nāves grupa briest uz 2022 gada PČ, bet neticās ka atstās visas šīs komandas vienā grupā

     [+] [-]

, 2021-06-04 10:33, pirms 3 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Ir skaidrs, ka top komandas savu labāko formu sasniedz uz izslēgšanas spēlēm savukārt viduvējas komandas kā Latvija cenšas būt top formā jau uz pirmajām spēlēm, tas ka mums paveicās uzvarēt pirmajā spēlē čempionātā ir zināms veiksmes faktors, jo nesaktoties uz to, ka punktu ziņā mēs cinījāmies par tikšanu play-off, parāditais sniegums ar katru spēli kritās, ja neskaita spēli pret Somiem. Visas svarigās spēles ar tiešajiem konkurentiem, kā vienmēr tika pad!rstas.
katram sav ceļš ejam. Nu nesam un diezvai kautkad būs top8 komanda. Iekļūšana 1/4 ir liels sasniegums. Šoreiz atkal mazliet kautkas pietrūka - kā vienmēr.....

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:03, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Starp citu interesants faksts - šogad uz PČ ir atbraukuši abi nomināli pirmie divi drafta nr. spēlētāji - viens pārstāv Kanādas izlasi, bet otrs ASV. Pēc prognozēm kanādieti Power draftēšot Sabres, bet amerikāni Barniers došoties uz Seattle Kraken! Tā, ka lai nesaka, ka neatbrauca te neviens interesants spēlētājs - varbūt kāds no šiem čaļiem nākotnē būs NHL superzvaigzne, bet uz PČ nevienu nekad vairs nebrauks pārstāvēt savu izlasi. 2006.g. mums palaimējās redzēt savām acīm Crosby, kas laikam ir spēlējis vēl tikai vienā no PČ visā savā karjeras laikā!
tur jau ne tikai bija Crosbijs bet Bržerons arī (nemāku pareizi uzrakstīt). Es nemaz nerunāju par Shanahan , kas gan savā karjeras norietā. Uz sitiena visus neatceros. Kanādas un ASV izlases vienmēr komplektējas nevis no tā, kas viņiem ir, bet no tā, kas grib.

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:48, pirms 3 gadiem
Kanàdas trojka Henrique-Brown-Mangiapane uztaisìja spèli !!!
ZVAIGZNES !!!

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:54, pirms 3 gadiem
ground rakstīja: Tā kā visas komandas ir no vienas grupas, tad izriet, ka mums ir nāves grupa!!!
Gribi teikt, ka šitie vàcieši nebij ņemami ?
Bij ņemami ! Vienkàrši mùsu bàleliņi bij absolùti bezpalìdzìgi. It sevišķi tas bij redzams vairàkumà.
Ar tik lènu saspèli nekas nespìd !
Ar pašatdevi un cìņassparu patika tikai Batņa, Ķèniņš un Krastenbergs.
A daži pat neslidoja, bet šļùca pa ledu - Roberts Bukarts !!!

  -2 [+] [-]

, 2021-06-04 12:28, pirms 3 gadiem
Nožēlojama zemnieku mentalitāte! Tas ka paši dabū pa muguru no pusklibiem norvēģiem un kazahiem ir pie kājas. Pietiek ar Krievijas izlases zāģi, lai dzīvīte atkal iekrāsotos rožainākos toņos

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:30, pirms 3 gadiem
neredzams rakstīja: katram sav ceļš ejam. Nu nesam un diezvai kautkad būs top8 komanda. Iekļūšana 1/4 ir liels sasniegums. Šoreiz atkal mazliet kautkas pietrūka - kā vienmēr.....
Kaut kur piekrītu, bet paskaties uz Vāciju, kas ir +- mūsu līmeņa komanda, domāju, ka mums lai kā mēs necenstos pietrūkst tās dzirksteles un uzvarētāja mentalitātes izšķirošos brīžos.. tas nav pārmetums mūsējiem, ka nav izlikušies uz saviem 100%, tas ir parasts dīvānā pirdēja novērojums. Vienīgā reize kad atceros kur mēs reāli paņēmām svarīgu maču bija tikšana uz olimpiādi. Visbiežāk tādās reizēs mūs norok vai nu tiesneši, vai paši nesavācami vai vēl kaut kāda vaina. Bet tas jau pārvēršas par likumsakaribu.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-04 17:45, pirms 3 gadiem
aivo50 rakstīja: Skaisti..labi ka mūsu izlase netika tālāk. Būtu utis palaiduši tālāk..cīnīties par medaļām..
Debīlākais komentārs vispār SC vēsturē! Tas kārtējo reizi pierāda manu versiju par dažu Lettiņu patieso trulumu Galvenais nav pašu uzvaras, galvenais ir Krievu zāģi un dēļ tiem Krievu zāģiem ir vērts upurēt arī Latvijas intereses

     [+] [-]

, 2021-06-04 17:50, pirms 3 gadiem
neeskens rakstīja: Sākumā eksperti teica ka CAN apmēram pēc sastāva ap 20 izlasi hāhāhā
Kanādai, ar viņu kadru resursu un rezervju dziļumu, nav būtisku šķirbu starp nomināli pirmo, otro, trešo, ceturto un divdesmit ceturto izlasi
Līmenis ir +- tāds pats, ar JEBKURU sastāvu tie vienmēr būs TOPā

  -1 [+] [-]

, 2021-06-04 21:22, pirms 3 gadiem
A_Burts XXL rakstīja: Kanādai, ar viņu kadru resursu un rezervju dziļumu, nav būtisku šķirbu starp nomināli pirmo, otro, trešo, ceturto un divdesmit ceturto izlasi
Līmenis ir +- tāds pats, ar JEBKURU sastāvu tie vienmēr būs TOPā
Dod kontaktus!

     [+] [-]

, 2021-06-04 22:52, pirms 3 gadiem
krievi tā lielījās pirms spēles! prieks ,ka viņu sarkano zaporožecu izjauca pa detaļām!

     [+] [-]

, 2021-06-04 23:17, pirms 3 gadiem
GenaTraktors rakstīja: Dod kontaktus!
Dod kontaktus KAM? Vārdu, uzvārdu, javku studijā! Anonīmajiem troļļiem nedodu