Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2923, Did:0, useCase: 3

Latvija nākamgad pasaules čempionātā tomēr vienā grupā ar Šveici

Andrejs Siliņš

Latvija nākamgad pasaules čempionātā tomēr vienā grupā ar Šveici
Rūdolfs Balcers un Elvis Merzļikins. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Starptautiskā Ledus hokeja federācija (IIHF) paziņojusi grupu sastāvus nākamā gada pasaules čempionātam elites divīzijā. Latvijas izlase tomēr iekļauta vienā apakšgrupā ar čempionāta mājinieci Šveici, lai gan pēc ranga šveiciešu vietā mūsu grupā bija jābūt Vācijai.

Noslēdzoties šī gada pasaules čempionātam, publicēts jaunais pasaules rangs, kurā pirmo vietu izdevies saglabāt Kanādai, kamēr divu vietu kritumu piedzīvojusi Zviedrija – no otrās uz ceturto vietu. Priekšā ir gan krievi, gan somi, kuriem zelts sarūpējis divu vietu kāpumu. No elitē spēlējušajām komandām lielāks solis augšup izdevies tikai Itālijas valstsvienībai – plus trīs vietas.

Tieši pasaules rangs ir galvenais kritērijs, kā tiek veidotas pasaules čempionāta apakšgrupas. Vadoties pēc pasaules ranga, Latvijas valstsvienībai izdotos izvairīties no spēlēšanas vienā grupā ar mājinieci Šveici, tomēr mājinieki izmantojuši iespēju veikt izmaiņas. Līdz ar to Vācijas vietā B grupā, kurā ir Latvija, spēlēs arī Šveice.

Tāpat Latvijai būs jāmēro spēki pret pasaules čempionāta bronzas ieguvēju Krieviju, pasaules čempioni Somiju, ASV, Norvēģiju, Itāliju un no otrās divīzijas vietu elitē izcīnījušo Kazahstānu.

 +14 [+] [-]

, 2019-05-28 12:39, pirms 6 gadiem
Te nu bija "vieglā" grupa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bostonietis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 12:43, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Labāka noteikti par otru.
da ne par to ir stāsts

  +2 [+] [-]

, 2019-05-28 12:43, pirms 6 gadiem
Tad no vārdiem pie darbiem. Daudz esam dzirdējuši sapņus, par ko lielāku.

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:43, pirms 6 gadiem
Nevar jau protams zināt kādi sastāvi būs nākošgad taču liekas ka otrā grupā ceturtā vieta būtu vieglāk aizsniedzama!!

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 12:43, pirms 6 gadiem
Tas jau bija sagaidāms....

Jāved nākamgad ļoti jauns sastāvs, lai puikas paspēlē. Tā pat izkrist mēs nevaram.

  +8 [+] [-]

, 2019-05-28 12:44, pirms 6 gadiem
Šveice saprata ka var neizkļūt no grupas.

  +7 [+] [-]

, 2019-05-28 12:44, pirms 6 gadiem
savupis galīgi tas zobārsta IIHF. jau maina izlases , kur izdevīgāka grupa.
sanāk samainītas Slovākija un Latvija?

  +7 [+] [-]

, 2019-05-28 12:44, pirms 6 gadiem
Tas jau bija gaidāms.
Už Šveicei ļoti patīk samērot spēkus ar LV izlasi.

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:45, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Atkal nebus PO, SUI nokost mes nevaram, pat ja nemam punktus shie uzvilks Studentus, karocha parasts klasiskais PC
Kāpēc tik negatīvi?Noņemam somus un krievus nost,un tad bilde ir tīri normāla.Ar visiem tiem pārējiem favorītiem var spēlēt.Tā pati USA atkal var atvest kaut kādu stundentu/AHL izlasi un netikt no grupas ārā

  +8 [+] [-]

, 2019-05-28 12:45, pirms 6 gadiem
vot sukas Šveicieši ibio

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 12:45, pirms 6 gadiem
Ko lai saka slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-28 12:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: savupis galīgi tas zobārsta IIHF. jau maina izlases , kur izdevīgāka grupa.
sanāk samainītas Slovākija un Latvija?
nē, mums tak visi šie bija, tik sieru vietā jau bijām ierakstījuši uzvaru pār fričiem

  +7 [+] [-]

, 2019-05-28 12:47, pirms 6 gadiem
kas zin mošk mājnieku lāsts viņiem tiks ,kā tas bija 2009 . gada čempī pret mums

  -2 [+] [-]

, 2019-05-28 12:48, pirms 6 gadiem
Vot 100% ar Šveici būs grupas pēdējā jeb izšķirošā spēle! Organizātoriem patīk Latvijai uzsist pa nerviem

  +2 [+] [-]

, 2019-05-28 12:49, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nē, mums tak visi šie bija, tik sieru vietā jau bijām ierakstījuši uzvaru pār fričiem
Vācija un Šveice tad samainīta vietām? es figeju no tā zobārsta

  +4 [+] [-]

, 2019-05-28 12:49, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Un taa 23 gadus... nesaprotu shos cilveekus, sorr!!!
It kā mēs 23 gadu laikā ne reizi nebūtu ceturtdaļfinālā tikuši.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-28 12:49, pirms 6 gadiem
Ar dārgāko treneri priekšgalā atkal uzspēlēsim smuku hokeju, spiegsim par nezin ko un tabulā lūrēsim uz 9-10. vietu.

  +6 [+] [-]

, 2019-05-28 12:49, pirms 6 gadiem
Da bļa zb. jau tā Šveice.
Gandrīz katru gadu jāspēlē ar vienām un tām pašām komandām.

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:50, pirms 6 gadiem
rolands99 rakstīja: Vot 100% ar Šveici būs grupas pēdējā jeb izšķirošā spēle! Organizātoriem patīk Latvijai uzsist pa nerviem
nebūs. mums ar Šveici būs ceturtā spēle. pēdējā ar norgēm.
p.s. ja atkal ko nesamainīs

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Vācija un Šveice tad samainīta vietām? es figeju no tā zobārsta
IIHF rangs. Vācija ir 7. vietā, Šveice - 8. https://www.iihf.com/en/worldranking
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-28 12:51, pirms 6 gadiem
Neonz rakstīja: IIHF rangs. Vācija ir 7. vietā, Šveice - 8. https://www.iihf.com/en/worldranking
nu i? mūsu grupā bija jābūt ranga 7.vietai Vācijai, nevis 8 Šveicei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2019-05-28 12:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Vācija un Šveice tad samainīta vietām? es figeju no tā zobārsta
parasti jau tam ir kāds pamatojums, tip dēl apmeklējuma u.t.t., šveicei tā būs visās pilsētās, bet fričus deportēja pie frankiem, liekas samērā neloģiski

  +9 [+] [-]

, 2019-05-28 12:53, pirms 6 gadiem
Nekas, pat patīkamāk būs Šveici uzvilkt viņu mājās

  -1 [+] [-]

, 2019-05-28 12:54, pirms 6 gadiem
ilgonix rakstīja: Da bļa zb. jau tā Šveice.
Gandrīz katru gadu jāspēlē ar vienām un tām pašām komandām.
nu pie šī formāti tātas arī būs ,ka bieži atārtosies pretinieki. No patstāvīgām elites komandam visilgāk šķiet ,ka nav spēlēts ar Baltkrieviem

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 12:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: parasti jau tam ir kāds pamatojums, tip dēl apmeklējuma u.t.t., šveicei tā būs visās pilsētās, bet fričus deportēja pie frankiem, liekas samērā neloģiski
nu ja. tāpēc saku , ka IIHF smird. jau maina tik lai būtu vieglāka grupa...

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:54, pirms 6 gadiem
Nu re, vismaz vienu rakstu par NEKO varēja uzcept, jau kad punktus sameta rangā, loģiski bija, ka Šveice nāks labāk pie mums... "eksperti"... klasika!!!

  +4 [+] [-]

, 2019-05-28 12:55, pirms 6 gadiem
Šveicieši ļoti "mīl" mūs, tāpēc sagribēja ar Latviju būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:55, pirms 6 gadiem
Pret favorītiem spēlējot uzvaras vienmēr nāk smagi, jo jāuzvar teju katrā spēlē divi pretinieki- spēles soģi pietiesātāji un tiešais pretinieks. Ja somi, pirms iekļuva finālā to spēja, uzvarot krievus, atstājot viņus uz nullīti, neskatoties uz soģu uzkrītošo pietiesāšanu par labu spēles favorītam, tad tas ir labs piemērs, no kura arī mūsējie var mācīties un iedvesmoties.
Par to kādas pārdomas šeit:

Ieskatīsimies vēlreiz mazliet PČ2019 hokejā kā...

Un nav ko bimbāt, ka atkal šveicari mums ceļā- arī viņi ir nolaužami, un Latvijai tas ir pa spēkam. Lai tikai ir Latvijas cīnītājiem laba veselība un maksimāli maz iztrūkumu sastāva komplektācijā...

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:56, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kur logika frichus bidit uz Franku zemi??? pastasti taa detalizeti... Te ir sportiskais aspekts un tas ari viss
es tak rakstu - neloģiski

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:56, pirms 6 gadiem
Nu neko.Varbūt jeņķi nākošgad atsūta vājāku blici.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-28 12:57, pirms 6 gadiem
Atkal ceturdaļfinalu var necerēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:58, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Tad nav ko hujnu dziit, pats saproti kas ir kas
loģiski. necepies, iemet jaunās kartoškas cepenē, lai tie cepas

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es tak rakstu - neloģiski
es ceru, ka nākošgad Somija būs mūsu grupā pēc ranga. lai var deportēt uz Minsku kādu nevēlamu izlasi

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas jau bija gaidāms.
Už Šveicei ļoti patīk samērot spēkus ar LV izlasi.
Kur tas bija gaidāms ? Atradies zinātājs.

Man tieši dīvaini liekas, ka Vāciešus aizsūtīja uz Lozānu, nevis atstāja vāciskajā Cīrihē, kas arī tuvāk Vācijai.

     [+] [-]

, 2019-05-28 12:59, pirms 6 gadiem
Kazahi ar nekāda pastaiga nebūs, pa gadu vēl kādu paspēs naturalizēt...

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:00, pirms 6 gadiem
pārāk agri bija iesmu trīt, cikām putns vēl kokā...
ko darīsi, kādreiz tā šveice ar jāuzvar vēlreiz, bet viņu mājās...hz

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:01, pirms 6 gadiem
Ļoti cerēju, ka Latvijā būs otrā grupā, jo tur būtu vieglāks ceļš pretim ceturdaļfinālam nekā pret Šveici.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:02, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: nu pie šī formāti tātas arī būs ,ka bieži atārtosies pretinieki. No patstāvīgām elites komandam visilgāk šķiet ,ka nav spēlēts ar Baltkrieviem
Haha! Baltkrievija nav pastāvīgā elites komanda! Un vispār iemācies pareizrakstību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:03, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: BET es jau to pashu baanusim saku, logikas 0 - tik cik sportiskais viedoklis, tas ari viss BET uzrodas dalbajobi kas putojas un stridas, konkreti jebli
es ar tieši to pašu uzrakstīju - biznesa loģikas tajā nav. tu strīdies pats ar sevi šobrīd

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:03, pirms 6 gadiem
Da riktīga mafija un bardaks tajā iihf ir!Skaidrs ,ka Šveice reāli nobijās,ka neizkļūs no grupas-tomēr 3 lielie plus Slovākija un Baltkrievija!Bet nu lv atkal būs Šveices klienti,plus vēl amīšiem un somiem var iekost!Nu tagad mūsu iespējas tikt tālāk mazākas,ja nu tomēr iekožam usa vai somiem vienīgi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:07, pirms 6 gadiem
20 gadā pārvēlēs fazelu
gan jau šis grib, lai šveice dabū pēdējo bļenduku, kamēr šis pie šprices
būs grūti, tiesneši atkal, adminresurss, ieliks viesnīcā ar prusakiem un žurkām, blakus permanentas vecpuišu ballītes, uzmācīgas ielenes nofraktēs
so so

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:08, pirms 6 gadiem
4567 rakstīja: Ļoti cerēju, ka Latvijā būs otrā grupā, jo tur būtu vieglāks ceļš pretim ceturdaļfinālam nekā pret Šveici.
Nu otrā grupā būtu vēl smagāk-tur pretī can,zviedri,čehi,pret kuriem tradicionāli maz izredžu!Bet kāpēc tad bija Vācija ar Šveici jāmaina vietām!?friči tomēr mums allaž parocīgāki bijuši..!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:11, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Mes ar baanusi sakam ka ielenem nav ne vainas, spriedzi nonem un mutee panem
nu, pēc tam slido taisnām kājām kā vateņi pēc 160 alēniem

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:14, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: nu, pēc tam slido taisnām kājām kā vateņi pēc 160 alēniem
nu uz PČ es par sportisko režīmu, lai nav kā Minskā, kad spēlē pret to pašu šveici tiesneši centās atdot parādu par belariem neieskaitīto golu, bet tāpat nolēja, kaut šveicei neko īsti nevajadzēja

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:14, pirms 6 gadiem
Nevaidam. Kāda starpība devītā vai astotā vieta. Ja gribam cīnīties par medaļām ir jācīnās ar visiem un šogad Latvija parādīja, ka to spēj. Neesam favorīti, bet sastāva ziņā, ja atbrauc labākie, no šā gada somiem patiesībā neatpaliekam. Viņi uzvarēja kā komanda un arī Latvija var medaļu aizķert pie zināmas apstākļu sakritības un veiksmes.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:14, pirms 6 gadiem
Paši vainīgi. Dabūs pa pakaļu un skatīsies izslēgšanas spēles pa televizoru. 😁 Latvija par bronzu nākošgad 💪

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:14, pirms 6 gadiem
Bowijs rakstīja: Tas jau bija sagaidāms....

Jāved nākamgad ļoti jauns sastāvs, lai puikas paspēlē. Tā pat izkrist mēs nevaram.
"Tā pat" spridzina. Tu tak nesaki "es nebūtu dzēris tā (pauze) pat". Tu tak vienā elpas vilcienā saki: "es tāpat nedzeru"! Sporta portāls, bet kaudze analfabētu, kuri dod kosmiska mēroga padomus.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:19, pirms 6 gadiem
Droši vien, ka iemesls bija, jo Lozannā ir dārgākās olas

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:19, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nu uz PČ es par sportisko režīmu, lai nav kā Minskā, kad spēlē pret to pašu šveici tiesneši centās atdot parādu par belariem neieskaitīto golu, bet tāpat nolēja, kaut šveicei neko īsti nevajadzēja
Hārtlija ļoti liels pluss, ka alko pie viņa nelieto. vismaz nav dzirdēts. iespējams pirmais treneris...varbūt Rīgā pie Vorobjova netika dzerts, vismaz kopistiski. par pārējiem treneriem viss kas dzirdēts.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es ceru, ka nākošgad Somija būs mūsu grupā pēc ranga. lai var deportēt uz Minsku kādu nevēlamu izlasi
blin, aizbraucu uz bodi, atbraucu, joprojām 0:0
labi, saprotu, belari jau trešo maču nevar iemest, bet mūsējie ko?
nebija izdevību?

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: savupis galīgi tas zobārsta IIHF. jau maina izlases , kur izdevīgāka grupa.
sanāk samainītas Slovākija un Latvija?
Vispār jau pēdējā laikā PČ mājinieki regulāri centās pielāgot savas valsts izlasei visizdevīgāko grupu, un tāpēc Šveicei šī iespēja nav unikāla, vienreizēja un neatkārtojama.
Dīvāināk būtu, ja 2021. gada PČ LV vai BLR pēkšņi izdomātu mainīt savas grupas, kas spēlēs katras izlases galvaspilsētās.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:21, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: blin, aizbraucu uz bodi, atbraucu, joprojām 0:0
labi, saprotu, belari jau trešo maču nevar iemest, bet mūsējie ko?
nebija izdevību?
fonā uzlikts, es pat neskatos. fona skaņa ar raustās..
p.s. uzzinot , ka Šveice grupā uzreiz uz bodi un vajag ieraut?

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:21, pirms 6 gadiem
Slovāki vēl savus NHL večus var atvest, bet LV visticamāk NHL playoff

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:22, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: fonā uzlikts, es pat neskatos. fona skaņa ar raustās..
p.s. uzzinot , ka Šveice grupā uzreiz uz bodi un vajag ieraut?
Viņš runā par spēli

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:22, pirms 6 gadiem
rolands99 rakstīja: Vot 100% ar Šveici būs grupas pēdējā jeb izšķirošā spēle! Organizātoriem patīk Latvijai uzsist pa nerviem
Jebkurā gadījumā uztaisīs tā, lai mums ar viņiem spēle ir otro dienu pēc kārtas

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:23, pirms 6 gadiem
Nākamgad, lai paņem tiesnešus no Midget league

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:24, pirms 6 gadiem
Spēļu grafikam jābūt tādam:

8.maijs Latvija - Somija
9.maijs Latvija - ASV
11.maijs Latvija - Krievija
13.maijs Latvija - Šveice
15.maijs Latvija - Itālija
16.maijs Latvija - Kazahstāna
19.maijs Latvija - Norvēģija
';

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:26, pirms 6 gadiem
KANDESA rakstīja: Jebkurā gadījumā uztaisīs tā, lai mums ar viņiem spēle ir otro dienu pēc kārtas
Neuzdod vēlamo par faktisko.
Šveice jau labu laiku mūs neuzskata par saviem galvenajiem konkurentiem, jo ir stabila Top 8 komanda, kurai prioritātes ir pavisam citas.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Spēļu grafikam jābūt tādam:

8.maijs Latvija - Somija
9.maijs Latvija - ASV
11.maijs Latvija - Krievija
13.maijs Latvija - Šveice
15.maijs Latvija - Itālija
16.maijs Latvija - Kazahstāna
19.maijs Latvija - Norvēģija
Tāds normāls grafiks, lai pirmajās četrās spēlēs kārtīgi izliktos, un tad atlikušajās labākajā gadījumā uzvarētu Itāliju.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:27, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neuzdod vēlamo par faktisko.
Šveice jau labu laiku mūs neuzskata par saviem galvenajiem konkurentiem, jo ir stabila Top 8 komanda, kurai prioritātes ir pavisam citas.
Viņiem prioritāte ir pārvarēt 1/4, Latvijai tikt 1/4!

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:28, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Viņiem prioritāte ir pārvarēt 1/4, Latvijai tikt 1/4!
Tieši tā!
Un tā ir ļoti būtiska atšķirība.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:29, pirms 6 gadiem
Kurš pielabos finanšu listi? Ja Bratislavā pietika ar pusotru paku, tad Cīrihē 3.5? Pats nebiju, bet viedoklis ir!
Pagaidām ejam medaļās! 13:29 maijs 28. 2019.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:29, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāds normāls grafiks, lai pirmajās četrās spēlēs kārtīgi izliktos, un tad atlikušajās labākajā gadījumā uzvarētu Itāliju.
netupī

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:29, pirms 6 gadiem
Šis baigi negodīgi no IIHF ranga

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ir bijis tāds grafiks, kad pēc pirmajām 3 -4 spēlēm pret grandiem izlase sūtīta uz bē grupu
Labi, ka šoreiz var neiespringt!

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:31, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ir bijis tāds grafiks, kad pēc pirmajām 3 -4 spēlēm pret grandiem izlase sūtīta uz bē grupu
Šoreiz par to nevienam nebūs pamata runāt, jo tāpat skaidrs, ka LV izlase nekur ārā nekritīs. Varēs eksperimentēt uz velna paraušanu.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:32, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Labi, ka šoreiz var neiespringt!
tad jau redzēs. pāragri ko runāt. pat ar Hārtliju vēl nekas nav zināms. kur nu vēl sastāvu.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:34, pirms 6 gadiem
Tā! Visi, kuri dosies uz Zurich, iesaku dzīvot Bad Zurzach kempingā. Ceru, ka tāds vēl eksistē. Āra baseins, peldi un redzi friču veikalu, kur aiziet pēc alus.Tikai pāri tiltam un citas cenas.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:34, pirms 6 gadiem
pacēlu acis uz TV ekrāna 1-0 belari esot iesituši

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pacēlu acis uz TV ekrāna 1-0 belari esot iesituši
ko, tas arī viss?
zirnieši savā elementā

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:38, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: ko, tas arī viss?
zirnieši savā elementā
vēl 3 periods priekšā.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šoreiz par to nevienam nebūs pamata runāt, jo tāpat skaidrs, ka LV izlase nekur ārā nekritīs. Varēs eksperimentēt uz velna paraušanu.
mums nav tik daudz rezervju, lai ekspermentētu PČ. brauks labākie pieejamie, nevis kaut kāda vīzija

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:40, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varēs eksperimentēt uz velna paraušanu.
Piemēram, kāds varētu būt LV izlases eksperiments?

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:40, pirms 6 gadiem
Runājiet tieši! Būs medaļas???

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:41, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Runājiet tieši! Būs medaļas???
te šaubu nav - būs. Un būs kā minimums 3 komandām !

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:43, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Piemēram, kāds varētu būt LV izlases eksperiments?
nu, jāņem girgensons, lai pierāda sevi un tiek paņemts uz rīgas čempi vismaz
pieļauju, ka tepat pa eiropu bakstīsies, varbūt dinamkā
vairāk nekas īsti prātā nenāk...

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:43, pirms 6 gadiem
Varētu izšķirošajā spēlē mūsējie paņemt šveici un atstāt aiz astotnieka .

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:45, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Piemēram, kāds varētu būt LV izlases eksperiments?
Nezinu!
Varbūt iespēlēt sastāvu, kurā vairs nebūs Dārziņš, un vel virkne veco izlases spēlētāju. Meija un kas tur vel.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:46, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu!
Varbūt iespēlēt sastāvu, kurā vairs nebūs Dārziņš, un vel virkne veco izlases spēlētāju. Meija un kas tur vel.
Meija ir mūžam jaunais prospekts

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:46, pirms 6 gadiem
Neesmu sekojis līdz, tāpēc kāds var paskaidrot loģiku, kāpēc tika Šveice un Vācija tika samainītas?

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:47, pirms 6 gadiem
arca21 rakstīja: Varētu izšķirošajā spēlē mūsējie paņemt šveici un atstāt aiz astotnieka .
Kā cilvēks ar aizvērtām acīm acīm rakstīt komentārus?
Jautāju tāpēc, ka visi normāli cilvēki sapņojot aizver acis.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu!
Varbūt iespēlēt sastāvu, kurā vairs nebūs Dārziņš, un vel virkne veco izlases spēlētāju. Meija un kas tur vel.
Nopietni? Nokanselēt Lauri uz Rīgas čempi? Sevišķi pēc šāda snieguma ??? Meija vai nu tiek sastāvā, vai netiek, tas nav nekāds eksperiments.
Kāda jēga no šī eksperimenta?

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:49, pirms 6 gadiem
Deportivo rakstīja: Neesmu sekojis līdz, tāpēc kāds var paskaidrot loģiku, kāpēc tika Šveice un Vācija tika samainītas?
Šveice nomīza spēlēt vienā grupā ar Slovākiju un atskrēja spēlēt ar Latviju, lai vieglāk tiktu 1/4!
tāpēc jāsoda par to viņi

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:52, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nopietni? Nokanselēt Lauri uz Rīgas čempi? Sevišķi pēc šāda snieguma ??? Meija vai nu tiek sastāvā, vai netiek, tas nav nekāds eksperiments.
Kāda jēga no šī eksperimenta?
nav tak tāda neviena veterāna, kam slidojot pa laukumu smiltis birst...Krišu par veciem nopelniem ar nepaņēma. ja kāds nevilks, tad nebūs.

     [+] [-]

, 2019-05-28 13:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nav tak tāda neviena veterāna, kam slidojot pa laukumu smiltis birst...Krišu par veciem nopelniem ar nepaņēma. ja kāds nevilks, tad nebūs.
Nu bet loģiski. nevienu nedzīs prom dēl vecuma, šobrīd konkurence notiek dabiski, un visur spēlēs labākie - ij 2020 PČ, ij Rīgas čempī un OS gan kvalī gan (cerams) pašas spēlēs.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šveice nomīza spēlēt vienā grupā ar Slovākiju un atskrēja spēlēt ar Latviju, lai vieglāk tiktu 1/4! tāpēc jāsoda par to viņi
Kaut kā man liekas mazliet neticami, ka varētu vadīties pēc sportiskā principa vispār. Pie šāda formāta abas grupas vienmēr ir līdzīgas, plus nekad nevar zināt kādi sastāvi pēc gada atbrauks. Un man kā nespeciālistam ir redzams, ka Latvijas un Slovākijas izlases pēdējos gados ir cīnijušās līdzīgi. Un diez vai šveicieši nebūs pamanījuši, ka ar Hārtliju Latvijas izlase sagādā problēmas pat turnīra favorītiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-28 14:05, pirms 6 gadiem
Kā es priecāšos ja sasitīsim Šveici un viņi beigās paliks aiz borta savās mājās tāpat kā slovāki šogad.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:07, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā cilvēks ar aizvērtām acīm acīm rakstīt komentārus?
Jautāju tāpēc, ka visi normāli cilvēki sapņojot aizver acis.
Kā cilvēks var rakstīt tik "cringy" komentārus?

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:10, pirms 6 gadiem
boleks rakstīja: Kā es priecāšos ja sasitīsim Šveici un viņi beigās paliks aiz borta savās mājās tāpat kā slovāki šogad.
slovāki samainījās ar norgēm prom no Bratislavas uz Košici, lai čehiem Bratislavu atstātu un Košicē būtu kāds apmeklējums! tur arī bizness bija, ne tikai sportiskais...te nekāda biznesa neredzu, tikai sportisko!

p.s. pēc sportiskā nemaz nevar mainīt, tāpēc oficāla pamatojuma nemaz IIHF nav, kāpēc tāda maiņa veikta Vācija ar Šveici samainīta. saprastu ja abas būtu vienā grupā un tad viņas izsētu , te tupa samainītas vietām bez jebkādas loģikas.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:12, pirms 6 gadiem
bļadarārā, te nu bija. Šveiciešus viņu mājās apspēlēt būs fantastika. Var teikt vēl viena vieta ceturtdaļfinālā rezervēta. Būs jāsit somi vai ASV.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:13, pirms 6 gadiem
Pēc zolītes nāk krišana- somi nākošgad būs mūsu klienti!

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:13, pirms 6 gadiem
Precīzi tas, ko biju prognozējis - Šveice izvāksies no nāves grupas.
Mr. Fazer.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:15, pirms 6 gadiem
Un visticamāk, ka spēle ar šveici mums būs otrā divu dienu laikā, bet šveicei pēc 1 dienas pauzes. Plus mums spēle būs nejau ar piem somiem kur teoretiski varetu bik atvilkt elpu un baigi neiespringt, bet ari norvēģiem, kur būs jāplēšas ar visu spēku.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:21, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vēl 3 periods priekšā.
jā, ne spēles, ne arī slavenās boba sistēmas, ko aicināts ieviest dižais zirnis
nēsājas kā auni turp atpakaļ, rezultāts - zero
tāpat, kā uz tablo

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:22, pirms 6 gadiem
Lieliska iespēja pierādīt to, ka runas par izlases progresu nav tukši vārdi, un Hārtlija vadībā lepni atstāt Šveici aiz sevis.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 14:22, pirms 6 gadiem
Nu kaut tie šveicieši apd****os. Šis jau ir diezgan nesportiski.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:22, pirms 6 gadiem
Atkal izšķirošā spēle pret Šveiciešiem. Šveicieši ar katru gadu kļūst stiprāki un mūsējie, kamēr nebūs pamatīti NHL, būs grūti sisties. Brīnums, ja tiks 8iekā.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:24, pirms 6 gadiem
Un kā lai pēc tā mīl Sveices izlasi? Nekad neesmu sapratus tos,
kas te viņus ceļ debesīs...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 14:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Meija ir mūžam jaunais prospekts
Tieši tā! Latvijas izlase ir tik stipra, cik stiprs ir Meija! Boumens savulaik teica, ja gribiet, lai es jums izcīnu Stenlija kausu, man vajag Dreiperu, Maltbiju un Makartniju, zvaigznes variet piepirkt klāt kādas gribiet!
Latvijas Kriss Dreipers ir Gints Meija.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:27, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Lieliska iespēja pierādīt to, ka runas par izlases progresu nav tukši vārdi, un Hārtlija vadībā lepni atstāt Šveici aiz sevis.
Tu hokeju skaties?

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:30, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nopietni? Nokanselēt Lauri uz Rīgas čempi? Sevišķi pēc šāda snieguma ??? Meija vai nu tiek sastāvā, vai netiek, tas nav nekāds eksperiments.
Kāda jēga no šī eksperimenta?
Nerakstīju, ka kaut kas obligāti ir jāeksperimentē.
Mana doma bija, ja kādam no LV izlases ienāk prātā kaut ko pamēģināt jaunu un nebijušu, tad nākošais PČ kā radīts priekš tā.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:32, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu hokeju skaties?
Regulāri.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:32, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Regulāri.
nez ar kuru vietu.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:33, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nez ar kuru vietu.
ar to pašu vietu, ar kuru Namejs skatās...ne pirmo reizi redzu, ka tā saka. Kasagrandem vecums ar nenak viens...

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:35, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu hokeju skaties?
Tev bija jājautā- Tu klausies un lasi hokeju LV izlases kontekstā?

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev bija jājautā- Tu klausies un lasi hokeju LV izlases kontekstā?
Izskatās ka tikai paskatās tabulu. lai gan piekrīti tai tēzes daļai, ka ir jāizmanto iespēja viņiem ierādīt vietu, vismaz jāgatavojas tam. nepiekrītu daļai ka jāpierāda progress, viss jau ir pierādīts.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:40, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nez ar kuru vietu.
Ar to, kur vairs rozā brilles nevar uzlikt. Pieprasu rezultātu, nevis zaudējumu virkni un tekstus "puiši taču labi cīnījās".

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:43, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Izskatās ka tikai paskatās tabulu. lai gan piekrīti tai tēzes daļai, ka ir jāizmanto iespēja viņeim ierādīt vietu, vismaz jāgatavojas tam. nepiekrītu daļai ka jāpierāda progress, viss jau ir pierādīts.
Tabulā jau arī viss labi izskatās. Vairākums, mazākums augsti procenti. Pa trijiem gadiem izlase ārpus top 10 bijusi nav.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:44, pirms 6 gadiem
zaje.bal jau tie šveicieši

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:47, pirms 6 gadiem
kasagrande rakstīja: Ar to, kur vairs rozā brilles nevar uzlikt. Pieprasu rezultātu, nevis zaudējumu virkni un tekstus "puiši taču labi cīnījās".
O, ir pat zaudējumu virkne! Tu ar pēcpusi skaties, brillēm te nav nekāda sakara, ne rozā, ne kādām.
3 čempjos (22 spēles) ir bijušas 2 sagrāves no TOP komandām un viens zaudēts punkts pret rangā zemāk esošam izlasēm. Ja tas nav progress tad kas tas ir? kad tā ir bijis?

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:48, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tabulā jau arī viss labi izskatās. Vairākums, mazākums augsti procenti. Pa trijiem gadiem izlase ārpus top 10 bijusi nav.
kādam te rozā brilles, pļin nez kādam smadzeņu iekaisumam jābūt, lai neredzētu acīmredzamo.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:49, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: O, ir pat zaudējumu virkne! Tu ar pēcpusi skaties, brillēm te nav nekāda sakara, ne rozā, ne kādām.
3 čempjos (22 spēles) ir bijušas 2 sagrāves no TOP komandām un viens zaudēts punkts pret rangā zemāk esošam izlasēm. Ja tas nav progress tad kas tas ir? kad tā ir bijis?
domā pārliecināsi? daži jau iepriekš mēģināja, nesanāca vari mierīgi aiztaupīt laiku un palagus nedrukāt priekš Kasagrandes

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: domā pārliecināsi? daži jau iepriekš mēģināja, nesanāca vari mierīgi aiztaupīt laiku un palagus nedrukāt priekš Kasagrandes
nu jā, nav īsti reāli. ērtāk ir ieņemt sūro nostāju "medaļu nav" un pārējaus viss ir sūc, lai lohi ar rozā brillēm priecājas.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:52, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: kādam te rozā brilles, pļin nez kādam smadzeņu iekaisumam jābūt, lai neredzētu acīmredzamo.
Namejs vismaz pirmajā gadā kaut ko par kopējās hokeja saimniecības sakārtošanu vēl runāja. Bet tas laikam neietilpst hokeja trenera pienākumos.

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:55, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Namejs vismaz pirmajā gadā kaut ko par kopējās hokeja saimniecības sakārtošanu vēl runāja. Bet tas laikam neietilpst hokeja trenera pienākumos.
Treneru seminārus vada, kaut ko arī piekonsultē, bet tā ir LHF tēma un kamēr būs RD, saimniecība skaitīsies "sakārtota".

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:57, pirms 6 gadiem
Kā Kepkas izskatītos pa "peķorkām"? Pirmā, otrā, trešā? Četras nedavilks

     [+] [-]

, 2019-05-28 14:57, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nu jā, nav īsti reāli. ērtāk ir ieņemt sūro nostāju "medaļu nav" un pārējaus viss ir sūc, lai lohi ar rozā brillēm priecājas.
23 gadi tomēr liels laika periods, viss kas var notikt ar cilvēku pa šo laiku...

     [+] [-]

, 2019-05-28 15:00, pirms 6 gadiem
Diezgan ilgs laiks paiet, lai nesatrauktos par katru bīīīīstami kategorijas metienu no centra!

     [+] [-]

, 2019-05-28 15:02, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Diezgan ilgs laiks paiet, lai nesatrauktos par katru bīīīīstami kategorijas metienu no centra!
tu kādreiz esi skaidrā?

     [+] [-]

, 2019-05-28 15:03, pirms 6 gadiem
Rīt mēģināšu skatīties futeni Landonā! Krogā! Rēcīgi, ka čaļi ņemās gadu uz priekšu, kur iznākums jau zināms šovakar! To es par hokeju. Kura vieta prognozēs?

     [+] [-]

, 2019-05-28 15:28, pirms 6 gadiem
Ir labāk nekā slovāki, dāņi un belari, tāpat ja ko vēlas saniegt jāuzvar gan krievija, gan kanāda, gan somija...ja brauc tikai uzvarēt šveidi tad labāk palikt mājās, tolks tikt 1/4 un pajāt? Baigais varonisms, sportistam jāvēlas sasniegt maksimumu un neuzvarot vismaz 3as top komandas tas nav izdarāms, es ne īsti saprotu par ko vispār cepties, grupu sastāvi ir pilnīgi vienaldzīgi, lai tiktu augstāk vajag uzvarēt daudz un lai neizkristu pietiek uzvarēt kādu(as) no lejasgala...izkrišana mums nedraud, augstlēkšana arī, tā kā būs kārtējais "labais" bezjēdzīgais čempis, tāda nu ir mūsu vieta, ap 8-11

     [+] [-]

, 2019-05-28 15:31, pirms 6 gadiem
aizsūtīja fričus no vāciskās Zurich uz franku Lousanne- nesmuki pret kaimiņiem- Fēzeļa blēdīgais scenārijs bij'paredzēts jau vakar..

     [+] [-]

, 2019-05-28 15:39, pirms 6 gadiem
Grafiks nav paredzīgs drīzāk parodzīgs,lai noturētos augstākā divīzija nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2019-05-28 15:41, pirms 6 gadiem
Kopsavilkums. Esam medaļu izlase, bet dažādu no mums neatkarīgu ārēju apstākļu dēļ, medaļas nez kāpēc dod citiem Ir kāds talantīgs jurists, lai šo figņu novērstu?

     [+] [-]

, 2019-05-28 15:42, pirms 6 gadiem
Nav ko bēdāt kāda grupa, mēs šogad parādījām ka varam spēlēt pret visiem, jautājums, konkrēti mūsu izlasei, cik daudz lideru būs un cik nebūs šogad līderu nebūšana maksāja 1/4 šajā gadījumā Džeriņa, Girgenosna, Daugaviņa jo visus teorētiski varēja ielikt centra pozīcijā! Mums viens Bļugers nevar izvilk! Ābols satraumējās un grūti vienam Bļugeram gāja!

     [+] [-]

, 2019-05-28 15:54, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Kopsavilkums. Esam medaļu izlase, bet dažādu no mums neatkarīgu ārēju apstākļu dēļ, medaļas nez kāpēc dod citiem Ir kāds talantīgs jurists, lai šo figņu novērstu?
esam stabila ranga 9-10.izlase, kas dažreiz var tikt 1/4 un nenolaisties zemāk...Hārtlija vadībā , tas pagaidām tiek nodrošināts! nākošā līmenī stabila ranga 7-8.izlase ielekt un izstumt Vāciju vai Šveici ar Hārtliju vien laikam būs par maz!

  +2 [+] [-]

, 2019-05-28 15:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esam stabila ranga 9-10.izlase, kas dažreiz var tikt 1/4 un nenolaisties zemāk...Hārtlija vadībā , tas pagaidām tiek nodrošināts! nākošā līmenī stabila ranga 7-8.izlase ielekt un izstumt Vāciju vai Šveici ar Hārtliju vien laikam būs par maz!
Tev jāuzstājas kultūras namos un sporta hallēs! Daudzi nesaprot šādu vienkāršu patiesību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:25, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Te nu bija "vieglā" grupa
it kā gribam spēlēt ceturtdaļfinālā un pat pacīnīties par medaļām, bet negribam spēlēt pret spēcīgu pretinieku. Sanāk tāds kā paradokss - vietu gribam, bet strādāt baidāmies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:38, pirms 6 gadiem
Nekas traks,kaa jau katru gadu jaaspeelee hokejs.. Lielajiem kodiisim cik vareesiem,turpat vien buusim 50/50 1/4 finaalaa, galvenais nekrist kaunaa un nezaudeet punktus izlaseem,karaam jaabuut pa rokai👍

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:40, pirms 6 gadiem
Gribētu jaunas valstis hokejā redzēt

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:42, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Gribētu jaunas valstis hokejā redzēt
Ginča tak aicina uz Kirgīziju. Brauc un skaties.

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:43, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Gribētu jaunas valstis hokejā redzēt
brauc uz 4 divīzijas čempi un skaties jaunās valstis! Ginča organizē celojumus. Nākošgad Kirgīzija!

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:43, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ginča tak aicina uz Kirgīziju. Brauc un skaties.
sinhroni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:45, pirms 6 gadiem
Nez vai Bangladešā ir vietas hallei?
Tur jau dzīvo kā siļķes mucā!

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:46, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Nez vai Bangladešā ir vietas hallei?
Tur jau dzīvo kā siļķes mucā!
Bangladešā hokeju nespēlē, vismaz pagaidām...
';

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ginča tak aicina uz Kirgīziju. Brauc un skaties.
Es pieturēšos pie Aburta saukļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Bangladešā hokeju nespēlē, vismaz pagaidām...
Filipīnas?

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:50, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Filipīnas?
filipinas man liekas ir izlase, spēlē Āzijas kausā, PČ laikam vēl ne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:52, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Filipīnas?
te diezgan labs apkopojums un tiek ik pa laikam atjaunots, vari iepazīties, kā ar hokeju pasaulē sastāv un kur un kā spēlē:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ice_h...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 16:58, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: te diezgan labs apkopojums un tiek ik pa laikam atjaunots, vari iepazīties, kā ar hokeju pasaulē sastāv un kur un kā spēlē:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ice_hockey_by_country
Šis labs!
Paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:07, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Japaniem 167 rinki, cik mums???
97-tajā bija tikpat cik iedzīvotāji
Līdzīgi kā japāņiem
Šobrīd pie 20!

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:07, pirms 6 gadiem
Igauņiem 20 halles? Kas viņas uztur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:09, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Igauniem 22 rinki, tas nav vairak par musu Eliti???
Atceros tekstu, ka korejiešiem vairāk haļļu, bet Latvija vēl pārdeva ledus laiku korejiešiem
Ķip, lai trenējas tāpat uz vienas slidas apslidos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:10, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Igauņiem 20 halles? Kas viņas uztur
Droši vien statistika arī dabīgie laukumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:11, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Irija - Currently no IIHF standard rinks
Ir LV skolas BET nav rinku, pat kkadam kuveitam un egiptem ir, shis mani noshokeja
Varbūt pēc gadiem kāds latvietis atvērs
Bez pašvaldības, valsts budžeta gan ir grūti uzturēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:12, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Irija - Currently no IIHF standard rinks
Ir LV skolas BET nav rinku, pat kkadam kuveitam un egiptem ir, shis mani noshokeja
Viņiem bija viena, bet nobankrotēja pēc dažiem gadiem. Tagad var slidot tik Belfāstā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:13, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Nederi - IIHF member. 28 rinks.
Tad kura ir Hokeja zeme??? ibio naa
Ātrslidošanas halles!
Varbūt Igaunijai līdzīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:14, pirms 6 gadiem
Daiļslidošana, ātrslidošana, šorttreks, kērlings iet pie hallēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:16, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Tos toch neskaita, tie ir ovaali, kadreiz par shito runaja LTV vecis un tas nebija auzinsh
Būs laikam taisnība, jo skatos 4t hokejistu Holandei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:17, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kerlings pa lielam jaa, parejie ne!!!
Daiļslidošana,
Šorttreku mauca Ventspils hallē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:18, pirms 6 gadiem
Estiem 12 indori un 10 outdori
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:21, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Former countries - Scotland!!
Tad kas, futene vini ir pashi pa sevi, kas vini mirushi
Viss ar finansēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:24, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Cik mums indori???
16 un 3 outdori
Tas pēc iihf, es sen neesmu skaitījis

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:24, pirms 6 gadiem
Tas vairs nav smieklīgi !
Atkal sierēdāji nevar bez Latvijas !
Izskatās, ka atkal spēle par pēdējo ceļazīmi uz PO būs ar Šveici !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:24, pirms 6 gadiem
boleks rakstīja: Kā es priecāšos ja sasitīsim Šveici un viņi beigās paliks aiz borta savās mājās tāpat kā slovāki šogad.
Zobāksts to nepieļaus! Gan jau dos soģiem "ustanovku", lai šie svilpj mums pa sliktu uz velna paraušanu! Zobākstam jau tāpat nav ko vairs zaudēt, jo pēdējais gads pie stūres.

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:25, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kapec futene ir velsas, skotijas un anglijas BET basketaa, hokejaa, voljukaa Great Britain??? tam ir kaads skaidrojums???
Var uzturēt paši federācijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:25, pirms 6 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:26, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: turchaniem zaudejam
Pamatīgi grabam

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:27, pirms 6 gadiem
When the world's first football association, The Football Association (FA), was formed in 1863, its geographical remit was not clear: there was no specification of whether it covered just England, all of the United Kingdom, the British Empire or even the entire world. The question was answered when the Scottish Football Association (SFA) was founded in 1873.

The third national football association, the Football Association of Wales (FAW) was founded in 1876 and a fourth, the Irish Football Association (IFA), was founded in 1880. Football therefore developed with separate associations and national teams for each of the countries of the United Kingdom or "Home Nations".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:29, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kapec futene ir velsas, skotijas un anglijas BET basketaa, hokejaa, voljukaa Great Britain??? tam ir kaads skaidrojums???
Man liekas tas savulaik bija kompromiss, lai viņus dabūtu starptautiskajā apritē, jo šie kā futenes dzimtenes pārstāvji bumbojās tik savā starpā un par pārējiem bij piekāst laikam bij nereāli apvienot, tad nu katrs iznāca atsevišķi

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:29, pirms 6 gadiem
Vēl izglītošanai varat šo studēt par izlasēm, ļoti labs resurss:
https://www.nationalteamsoficehocke...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:31, pirms 6 gadiem
Džeki! Kādā neizglītotā tumsā dzīvojam! LAT izlase ir piedalījusies mačos Bangladešā. Roll Ball! Ar skritulenēm. Meklējiet youtube.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:36, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: BET valste ta skaitas lkm Kingdom Apvienota ja??? kapec citur izdala un citur ne???
Kada vispar tam United nozime???
Lielbritānijs un Ziemeļīrijas apvietotā karaliste
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:40, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neuzdod vēlamo par faktisko.
Šveice jau labu laiku mūs neuzskata par saviem galvenajiem konkurentiem, jo ir stabila Top 8 komanda, kurai prioritātes ir pavisam citas.
Nu, nezinu, spēlēs pret mums viņiem sasodīti smagas sanāk, zāģi arī gadās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:53, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kad futene paradijas liela nauda??? EPL tgd par vienu speeli nedela viiri sanem 500 pakas marcinu, kosmoss
Kads tur brinums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 17:56, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kosmoss, puse pasaule pisaas pa 300EUR menesi
Sports musdienas ir tikpat liels bizness ka naftas pumpesana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:00, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Taa vsp skatos pa lielam visu sportu radijushi Anglichani, tas pats Hokejs ir kanadcu jeb Anglu radiits

Kas basketu saka spelet???
Skaitas jau, ka amerikani, bet teoretiski Naismith (izgudrotajs) ir dzimis Kanada.
bet spelet saka un muzu nodzivoja Kanzasā,Amerikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:03, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Futbols, hokejs, regbijs,krikets, minoros shautras,bovli ( shim ir LV termins??? ), snuukeris, pools utt...

Peldet jau ari saka Australu briti, varena impeerija bija, ko lai saka
Ar skeletonu pirmie šļūkt sāka sveiciesi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:04, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: aa bokss tak ari anglija aizsakas
Baskets ir amerikanu un punkts, ar angliem vienigais sakars ir valoda!

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:04, pirms 6 gadiem
Ko krievi ir izgudrojushi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:06, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Viniem ir taa hokeja parodija kur mauc ar sarkanu bumbinu, kaa vini tur sauca aizmirsu, agrak kad Sporta Planeta vel bija tur radija 24/7
bendijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:07, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ko krievi ir izgudrojushi?
hokeju ar apaļu ripu uz plakana ledus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:08, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Treks arii anglichanu!!! klasisko dopinga velo nezinu....
toties holandiesi slidot saka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:09, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Zini vai doma???
zinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:11, pirms 6 gadiem
Pirmajām slidām-izgatavotām no kaula-ir četri tūkstoši gadu.Tās glabājas Bernes pilsētas bibliotēkā Šveicē.Arī senie vikingi slidas izgatavoja no kaula.Parasti no govs ribas,dažkārt arī zirga vai ziemeļbrieža kauliem.Latvijā arheoloģiskajos izrakumos Daugmales un Aizkraukles pilskalnos ir atrastas kaula slidas no 12.gadsimta.Tās var apskatīt Latvijas Vēstures muzejā.
Slidas agatavoja šādi:apakšējo kaula daļu un galus īpaši noslīpēja,galos izurba caurumiņus un ievēra ādas sloksnītes vai kaņepju virves.Tās noderēja,lai slidas krusteniski piesietu pie kājām.Ar šādām slidām gan neslidoja kā mūsdienās-lai tiktu uz priekšu,slidotājs kājas nekustināja,bet atspērās ar vienu vai divām nūjām.Dažreiz slidu uzvilka tikai vienā kājā.Otrai tika piesiets dzelksnis,ar kuru atsperoties slidotājs slīdēja uz priekšu.Uzskata,ka nūju dēļ no senā slidošanas paņēmiena cēlusies arī slēpošana. 12.gs. parādījās"holandiešu"slidas,kas bija darinātas no koka ar apakšā piestiprinātu tērauda slieci.Vēlāk izgudroja tērauda slidas,bet 1862.gadā Ziemeļamerikā pirmo reizi sāka izmantot metāla slidas,kas cieši piestiprinātas pie zābakiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:11, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: vot man interese kas voleju aizsaaka, nu tur anglichani toch nelimejas kopaa
asv,kas skan diezgan divaini..

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:12, pirms 6 gadiem
tūlīt būs bomba :
https://twitter.com/NHL_intel/statu...

nez cik ātri spirtacentrs noreaģēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tūlīt būs bomba :
https://twitter.com/NHL_intel/statu...

nez cik ātri spirtacentrs noreaģēs
tas ELC ir kipa divvirzienu?

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:14, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: viniem un brazilciem skiet soskas dominee, skibacainas kinietes tur maisas BET tapat!!!

Tiesham jenki???
Jenki.
Viniem sieviesu volejbols universiates ir augsta liimeni...tas vinam tada ka modes lieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:15, pirms 6 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: tas ELC ir kipa divvirzienu?
tas ir pirmais līgums entry level contract, kas vienmēr ir divvirzienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:16, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kas ta vel bez beisbola un am. futenes paliek??? florbols pielauju ka skandinaavu, ABSOLUTA dominance shiem
Teniss, kas gan ir ari anglu radits.

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:17, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: sanak ari krosbijiem un makDavidiem shaadus sakuma dod???
protams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:17, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: sanak ari krosbijiem un makDavidiem shaadus sakuma dod???
va nee...kaut ka neiet kopa.Viniem jau tacu cik tur tie ljami ir garanteti,tapat ka NBA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:19, pirms 6 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: va nee...kaut ka neiet kopa.Viniem jau tacu cik tur tie ljami ir garanteti,tapat ka NBA
tādas zvaigznes NHL pirmie drafta piki parasti saņem vienreizēju pabalstu 2-3 ļamus par pirmā liguma parakstīšanu, pārējais viss kā parastam mirstīgam un protams AHL viņi nespēlē, bet NHL.

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tādas zvaigznes NHL pirmie drafta piki parasti saņem 2-3 ļamus par pirmā liguma parakstīšanu, pārējais viss kā parastam mirstīgam.
nu voot!Vins tacu stipri atskiras no Abola sita noslegta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:25, pirms 6 gadiem
nez tagad no musu bad boya KP uz laukuma baidisies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:25, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Nez kaa NHL BET NBA ir jadod ligums tiri pec drafta pikiem, ja esi piem 5. piks tad tur noteikts ka 1,2 ljami sezonaa, nu taa
es domaju, ka tur ir tas pats princips, vienigi summas ir mazakas.

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:25, pirms 6 gadiem
izrādās mak devam nemaz nebija parakstīšanas bonusa ļamos, bet permormance bonus, kurus nesaņēma. pirmos trīs gadus mazāk par ļamu saņēma jeb kā parasts mirstīgais, ko tagad kompensē pāri 10 ļamiem gadā parakstīšanas bonusā:

https://www.capfriendly.com/career-...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:32, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Jaa, visi mirstigie sanem tur ap 800 pakam 9 meneshos
ja spēlē NHL, tad jā no 700 līdz 925, kas ir max jauninā līgumam. Girgensonam tieši tāds pats pirmais ligums bija kā Makdeivam; vārotčikam Kivleniekam un Bindulim identiski, tik viņi nesaņem tās pakas AHL.

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:34, pirms 6 gadiem
Agrāk, kad saimnieks mainīja grupu, tika piekārta klāt aizbildināšanās ar ģeogrāfisko faktoru, redz tur konkurentam liela diaspora vai tuva pierobeža, tagad viss pretēji, fričie tiek aizsūtīti no tuvā vāciskā kantona uz SUI DR franku pierobežā pie Ženēvas ezera..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 18:34, pirms 6 gadiem
arī alus faktors tiek ignorēts

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 18:38, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Viniem cik saprotu jaatiek uz augshu un taa teikt mirstigo valoda maksaa pa stundam, ja???

Cik tas uz 1 speli aptuveni sanaak...
maksā pa dienām.
NHL sezona 186 dienas.
reķini pats cik sanāk dienā no 832 pakām.

p.s. Merzlikins saņema 186 pakas. cik dienas viņš bija rūsterī arī vari izrēķināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 18:47, pirms 6 gadiem
Kivlenieks trenējoties NHL pāris dienas un spēlējot AHL un ECHL jau gandrīz pusļimaka kopā nopelnījis :
https://www.capfriendly.com/career-...

p.s. Kivlenieka līgums identisks kā Makdeiva pirmais līgums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-05-28 18:53, pirms 6 gadiem
KHL oficāli ziņo Slovans nespēlēs, Torpēdas rietumos spēlēs
fuņiem vispār PO būtu jāaizmirst
kaut gan var cīnities, Avangards tomēr paliek austrumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 19:01, pirms 6 gadiem
Ābolam ar max līgums, kā Makdeiva pirmais līgums:
https://www.capfriendly.com/players...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 19:08, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: BET NHL ari pec drafta numura ir noteikts ka piemeram pirmajam pikam ir garanteta KONKRETA summa kaa MINIMUMS vai tur veel jakaulejas un taa???
nepateikšu kā ir īsti, vai tas garantēts. dod visiem to max. pat tiem kas nav draftēti pirmā kārtā, kā redzi. reti kad redzu mazākus skaitļus entry līgumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:10, pirms 6 gadiem
Ir ok. Otrā grupā Slovāki un Dāņi, manuprāt ir bīstamāki.
Šveice kā jau katrreiz - gan jau var uzvilkt.
ASV mūžiīgi lažo grupu spēlēs, tā ka ja viņiem kājas nedegs, viņi neiesprings un vienmēr pastāv iespēja uzvilkt.
Somu miracle team varbūt paliks, varbūt pazaudēs ķīmiju.. redzēsim.
Krievija kā parasti ir "ja paši nesaputrosies - vieni no favorītiem", bet nu kā redzējām iespējas vienmēr ir.

LV cerams paliks daudzmaz šis pats sastāvs. No visiem spēlētājiem pagaidām pietrūkst Daugaviņš.
Bail, ka Dārziņš nebūs.
Girgensons varētu kaut ko mainīt, bet nu bez viņa čekera skiliem, arī tagadējie puiši neko neatpalika.

Varbūt parādīsies vēl kāds cits perspektīvs jaunais? Kas no jaunajiem talantiem beigās nebija/netika?

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:14, pirms 6 gadiem
Nākamgad būs traka elle! Balansēsim uz plakanās Zemes malas.

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: savupis galīgi tas zobārsta IIHF. jau maina izlases , kur izdevīgāka grupa.
sanāk samainītas Slovākija un Latvija?
Samainīta Cīrehe per Lozannu, kā jau rasktīju iepriekš, tāds variants varētu rasties Šveices Hokejs un tā aprindas ir Fričvalodīgas, tāpēc kā mājvietu sagribējās tieši Cirihi Frankvalodīgā Lozanna lai tiek visiem pārējiem, no Šveices viedokļa, da vienalga kam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:32, pirms 6 gadiem
Nav tik traki, trakāk būtu ja mūs iefīrētu uz Lozannas grupu, taču šajā gadījumā notika maīna šilo pret milo, Friči pret Šveici Nekur nav teikts, ka tieši Friči būtu ņemamāki, jo, kā nekā viņi ir 7. tie, bet Šveicie 8. tie šogad

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:33, pirms 6 gadiem
FUUUUCK!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:34, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Cirehe??? tu kas dalbajobs ja ir CIRIHE!!!!
Ko tu piepeisies drukas kļūdām!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:36, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: BET tad tu zini ka po germaniskij nav Cirehe, ja???
Zurich!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:38, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Artemija Analiize man patik
Vēl tik piebildīšu, ka mājenieku faktors ne vienmēr nospēlē par labu
Neitrāliem Fričiem nebūtu tātas atbildības nastas un tribīņu spiediena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:42, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Man kaa vacu valodas spechukam shie abstraktie latviskojumi skiet nepienemami
Piekrītu, vēl no bērnības, lūrot kara fimas, nespēju saprast, kāpēc Lettini Fjureru sauc par Fīreru, Mjulleru par Milleru, Hjugo par Igo un t.t.

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:44, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Piekrītu, vēl no bērnības, lūrot kara fimas, nespēju saprast, kāpēc Lettini Fjureru sauc par Fīreru, Mjulleru par Milleru, Hjugo par Igo un t.t.
tāpēc, ka tad bija normāli valodnieki, nevis supeizdas! runājām, kā mums ērtāk un vēsturiski izveidojies, nevis kā zviedram, krievam vai vācietim gribētos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:47, pirms 6 gadiem
Mēs taču nesakam Germanija, Sverige vai Rosija? Bet savos izveidojušos vēsturiski vārdos Vācija, Zviedrija un Krievija. Un pajāt,kā tā viņus nekur citur nesauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:48, pirms 6 gadiem
Tagad tas kāšonisms ir pilnīgākā huiņa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:49, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Sho pashu teica chekists Kreipis
vispār vāciski laikam pareizi Doičlande, nevis German!

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:50, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Tevis minetie uzvardi isti nav paraugs BET ir dala taisnibas - uzvardos taisnibas nav nekadas
Vēl ir stulbs kāzus, kāda hrena pēc Strasburga (tieši tāds ir vispareizākais pilsētas nosaukums!) Lettiņu mēlē tiek par Strusbūru dēvētā? Daudzi jefiņi maldīgi domā, ka Franku mēlē burts G pēc R neizrunājas vispār Patiesībā vinš tur IR, tas burts G, tikai izrunājas visai savdabīgi, saplūstot kopā ar tikpat savdabīgi Franku R
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:52, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Rossija, nu no kurienes krievs un Krievija, pasakiet man
Tagad jaseko modei un jasaka Rosijans???
Krieviči bija tāda Slāvu tauta, principā tie ir senči mūsdienu Belariem, daļēji Ukraiņiem, Leišiem, mūsdienu Krievijas Rietumdaļas iedzīvotājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:55, pirms 6 gadiem
piemēram , ja mums ir Pētersons, tad tātad jābūt gan zviedram, amerikānim vai vācietim mūsu valodā. nu bļa nevar būt divi dažādi Pētersoni mūsu valodā. To Petešonu var iebāzt sev tirsā tie izgudrotāji!

     [+] [-]

, 2019-05-28 20:56, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Ir jau visadas Minhenes un Kelnes tapat, protams, tur vieteja mele vinus izruna pa savam, mes itka parversham pa savam BET tani pat laika uzrodas viens zviedru lingvistikis un saak visu taisit pa savam
Strasburga agrāk bij Friču pilsēta un tā arī saucās par Strasburgu Kāpēc Lettiņiem to vajadzēja pārtaisīt pa savam, pie tam vēl galīgi greizi? Jo, kā jau rakstīju, burts G tur IR arī Fanku versijā, tikai skan viņš ne īsti tradicionāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:01, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: pedeja fraaze pacela Milicha opcijas, respekt
Piekrītu, tieši tāpat nevar būt nekāds Pēterbūras, Hambūras, Dinabūras un t.t.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 21:01, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Strasburga agrāk bij Friču pilsēta un tā arī saucās par Strasburgu Kāpēc Lettiņiem to vajadzēja pārtaisīt pa savam, pie tam vēl galīgi greizi? Jo, kā jau rakstīju, burts G tur IR arī Fanku versijā, tikai skan viņš ne īsti tradicionāli
a kur tev tas tramvajs gāja? Uz Lozannu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 21:06, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: a kur tev tas tramvajs gāja? Uz Lozannu?
burts Ženēvā skatīsies spēles, tālāk tramvajs neiet

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 21:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: burts Ženēvā skatīsies spēles, tālāk tramvajs neiet
ā, tad abloms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:07, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Kapec krievi H vietaa izruna G??? Gamburga, Gossa, es vnk ahujel
Vari man paskaidrot kaa tas veidojies un kapec???
tāpēc , ka krievu valodā ar burtu h sākas tikai vārds huj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:16, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: BET es gaidu savu atbildi, Russkij jazik un slaavu meeles nav sveshas BET ir paaris jautajumi - kam gan citam prasiishu ja ne Baltakajam cilvekam un shiis Plakanas Zemes
Lielāko krievu teritorijas daļu nekad nav apdzīvojušas slāv ciltis, tur entās sumugru ciltiņas, visādi mokši, udmurti u.t.t. kas ikdienā Moskovijas caristē mauca savās valodās, bet laika gaitā caur pareizticību sāka lietot to vecbulgāru dialektu, kurš bija baznīcas valodā, tad nu ir lietas ko izrunā savādāk, atšķirībā no citiem slāviem, kuru valodas izveidojušās dabiski.

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: burts Ženēvā skatīsies spēles, tālāk tramvajs neiet
Ja reiz nav Ženēvas, tad kāda hrena pēc man vispār uz turieni vilkties? Lozanna ir ļoti neparocīga sabiedriskā transporta ziņā, it sevišķi priekš ārzemniekiem It kā nav liels attālums, bet čakarēšanās pamatīga, n-tās pārsēšanās, plus visa tā padarīšana nav no lētajiem priekiem, pa zaķi, kā Ženēvā ar tramvaju, ar nepabraukāsi

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 21:22, pirms 6 gadiem
Domāju tā: ja Bobs uzsitīs cenu, tad Milicis, HMB, Banss un es ar piepalīdzēšu, kopā hokeja paļanu noturēsim 2019g.līmenī! Katram 330 pakas! Atvainojos! Franču Leģionārs arī!

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:23, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Domāju tā: ja Bobs uzsitīs cenu, tad Milicis, HMB, Banss un es ar piepalīdzēšu, kopā hokeja paļanu noturēsim 2019g.līmenī! Katram 330 pakas!
Cenas jautājumu izunāja pims gada, vai tad nē?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-28 21:24, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ja reiz nav Ženēvas, tad kāda hrena pēc man vispār uz turieni vilkties? Lozanna ir ļoti neparocīga sabiedriskā transporta ziņā, it sevišķi priekš ārzemniekiem It kā nav liels attālums, bet čakarēšanās pamatīga, n-tās pārsēšanās, plus visa tā padarīšana nav no lētajiem priekiem, pa zaķi, kā Ženēvā ar tramvaju, ar nepabraukāsi
Tramvajos kāp un sņorē? Tev tak Agila, kam Tev sabiedrisko?

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Cenas jautājumu izunāja pims gada, vai tad nē?
Nezinu. Mēs par 330 garantējam 1/4.

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:30, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tramvajos kāp un sņorē? Tev tak Agila, kam Tev sabiedrisko?
Nahrena man savu dzelzi raustīt pa pastāvīgiem šaurumiem, kalniem un līkumiem, pat aliņu riktīgi neatkorķēsi braucot Es labāk Aviņjonā iesēžos TGV (ātrvilciens) un pēc nepilnām pāris trim stundām esmu Ženēvā Hāta man tur ir Annemasā, tā jau Franku teritorija skaitās, taču tur ļoti labi funkcionē vietējie haļavnije tramvaji

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:33, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nahrena man savu dzelzi raustīt pa pastāvīgiem šaurumiem, kalniem un līkumiem, pat aliņu riktīgi neatkorķēsi braucot Es labāk Aviņjonā iesēžos TGV (ātrvilciens) un pēc nepilnām pāris trim stundām esmu Ženēvā Hāta man tur ir Annemasā, tā jau Franku teritorija skaitās, taču tur ļoti labi funkcionē vietējie haļavnije tramvaji
Cik Tu nobrauc for free un cik eau de cologne nozvezģī 365d.? PČ ekvivalents sanāk? Ar visām biļetēm un alu?

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:34, pirms 6 gadiem
Annemasas hātu senāk vēl Spamā prezentēju, varu atkārtot, re kur ir, Birojs, droši vien ka vēl nav redzējis https://www.youtube.com/watch?v=vCk...

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:35, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Annemasas hātu senāk vēl Spamā prezentēju, varu atkārtot, re kur ir, Birojs, droši vien ka vēl nav redzējis https://www.youtube.com/watch?v=vCkrdIwWMCo
tā jau nav hāta, bet pritons...

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:35, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Cik Tu nobrauc for free un cik eau de cologne nozvezģī 365d.? PČ ekvivalents sanāk? Ar visām biļetēm un alu?
tu esi vilka brālis vai pudeles brālis?

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:36, pirms 6 gadiem
Nu, blee! Tev tak kāds Libānas pritons!

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:37, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Nu, blee! Tev tak kāds Libānas pritons!
viņš to bļadušņiku sauca par skvotu laikam

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tu esi vilka brālis vai pudeles brālis?
Milici, ja borzīsi, 330 pakas renstelē

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:38, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nahrena man savu dzelzi raustīt pa pastāvīgiem šaurumiem, kalniem un līkumiem, pat aliņu riktīgi neatkorķēsi braucot Es labāk Aviņjonā iesēžos TGV (ātrvilciens) un pēc nepilnām pāris trim stundām esmu Ženēvā Hāta man tur ir Annemasā, tā jau Franku teritorija skaitās, taču tur ļoti labi funkcionē vietējie haļavnije tramvaji
Ir vilciens Ženēva Lozanna ?

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:39, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ir vilciens Ženēva Lozanna ?
a nafig vispār Lozanna vajadzīga? Latvija spēlē Cīrihē! Zurich

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:41, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: a nafig vispār Lozanna? Latvija spēlē Cīrihē! Zurich
otru gupu lai Tjoma skatās, ja "dzīvoklis" gandrīz blakus

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:41, pirms 6 gadiem
ā, tā ir tā miskaste

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:42, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ir vilciens Ženēva Lozanna ?
Ir, baigi bremzīgā električka Iedomājies, tas pats Rīgas 1. Tramvajs brauc no Salaspils uz Jelgavu, caur Juglu un Imantu, protams

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:43, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ā, tā ir tā miskaste
skatoties uz šo pritonu es iedomājos, kādu man viņš viesnīcu pasūtītu uz U20 čempi, ja Latvija būtu izkritusi šogad vai par ko tur saderējām

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: skatoties uz šo pritonu es iedomājos, kādu man viņš viesnīcu pasūtītu uz U20 čempi, ja Latvija būtu izkritusi šogad vai par ko tur saderējām
Skvot - premium klasi

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:50, pirms 6 gadiem
bet vispār ir pilnīgākā tirsā man vēl pāris gadus - ne U-20, ne U-18 ne PČ neaizbraukt
2021 gada Rīgā gan būs kādu spēli jānopērk...

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: bet vispār ir pilnīgākā tirsā man vēl pāris gadus - ne U-20, ne U-18 ne PČ neaizbraukt
2021 gada Rīgā gan būs kādu spēli jānopērk...
Kas ir ar puiku čempiem, neesmu iedziļinājies

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:52, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kas ir ar puiku čempiem, neesmu iedziļinājies
U20 belaros U18 pendosos

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: bet vispār ir pilnīgākā tirsā man vēl pāris gadus - ne U-20, ne U-18 ne PČ neaizbraukt
2021 gada Rīgā gan būs kādu spēli jānopērk...
U-20 būs Minskā, kāpēc neaizbraukt?

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: U20 belaros U18 pendosos
Minska tak ir ok

     [+] [-]

, 2019-05-28 21:55, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Minska tak ir ok
vacapu paskaties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 22:13, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Arteemijs, bomba
Kā hāta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 22:25, pirms 6 gadiem
namgeja_draugs_106899793880809 rakstīja: Ja reiz normalas hatas izire pa 30EUR sutkaa, cik shaads izmaksa??? Iedomajies kaadi 5-8 purni paker uz 3 sutkaaam un to pritonu nolaizh liidz klinkim Tik svarigi Degpunktaa netikt

GRIBU!!!
Tas ir skvots!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-05-28 22:56, pirms 6 gadiem
Īzī geim. Nākamgad cīņa par pusfinālu...