Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Bļugers spēlēs pret ASV, par Džeriņu joprojām neskaidrība

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Bļugers spēlēs pret ASV, par Džeriņu joprojām neskaidrība
Teodors Bļugers
Foto: AFP/Scanpix

Uz ledus kāpjot pieciem spēlētājiem, treniņu pirms šodien gaidāmās spēles pret Amerikas Savienotajām Valstīm aizvadījusi Latvijas izlase. Pēc nodarbības treneris Edgars Masaļskis sacīja, ka laukumā dosies centra uzbrucējs Teodors Bļugers, kurš komandai pievienojās vakar, kamēr par Andra Džeriņa dalību mačā joprojām skaidrības nav.

No spēles pret Dienvidkoreju ir daudz zilumu, taču ar tiem var spēlēt – tā situāciju ar savainojumiem Latvijas valstsvienībā raksturoja Edgars Masaļskis, kurš šodienas treniņā bija vienīgais treneris uz ledus. Tomēr joprojām nav skaidrs, vai duelī pret amerikāņiem varēs piedalīties pirmās maiņas centra uzbrucējs Andris Džeriņš. Viņš saņēma sitienu pa muguru un iepriekšējo maču nepabeidza, kā arī vakar izlaida treniņu, kurā laukumā bija visa pārējā komanda.

"Domāju, ka jā. Tāds vismaz ir plāns," par Teodora Bļugera došanos laukumā teica Masaļskis. 23 gadus vecais centrs, kurš pasaules čempionātā debitēja pērn, Dānijā ieradās vakar un kopā ar komandu nav slidojis. Viņš sezonu aizvadīja Amerikas Hokeja līgas klubā Vilksbēras/Skrentonas "Penguins", 70 mačos gūstot 21 vārtus un sakrājot 45 punktus.

Rīta treniņā uz ledus bija pieci hokejisti – vārtsargi Kristers Gudļevskis un Matīss Kivlenieks, aizsargi Kristaps Sotnieks un Edgars Siksna, kā arī uzbrucējs Gunārs Skvorcovs. Līdz ar to var secināt, ka vārtus pret amerikāņiem sargās Elvis Merzļikins, kurš pret Dienvidkoreju tika galā ar visiem 16 metieniem un aizvadīja sauso maču. "Nezinu, vai drīkstu teikt, bet jūs jau tāpat nojaušat," par vārtsargu izvēli šodienas duelim teica Masaļskis.

"Vārtsargu stratēģija turpinājumam ir, bet nestāstīšu, kuram plānotas kuras spēles. Ir izdomāts, bet tāpat skatīsimies no spēles uz spēli, kā sevi parādīs vārtsargi," teica Masaļskis, kurš piebilda, ka Gudļevskis noteikti spēlēs arī turpinājumā. "Viņam būs iespēja sevi vēlreiz parādīt, mazliet labākā gaismā."

"Grūta situācija, kad ieliek vienā spēlē – viņam pašam ne pārāk aizgāja, un komanda aizsardzībā spēlēja diezgan slikti. Praktiski viņam bija vienam pašam jācīnās," komentēja treneris. Arī treniņa laikā Gudļevskis pārdzīvoja par katru ielaisto ripu. "Tagad viņš to mēģina kompensēt treniņos. Kaut kur sanāk, kaut kur nesanāk, līdz ar to emocijas nāk uz āru. Viņš ir emocionāls un strādīgs, cenšas katrā epizodē. Paškritisks – ja ielaiž golu, tad uz āru nāk ne tās labākās emocijas. Bet viņš strādā un cīnās, malacis."

"Viņiem ir ļoti meistarīgi uzbrucēji. Visa komanda vairāk domā par vārtu gūšanu, bet aizsardzībai pievērš mazāk uzmanības. Komanda, kas ļoti ātri no aizsardzības dodas uzbrukumā, un tas ir viens no galvenajiem momentiem, kurā viņus jāapstādina," nākamos pretiniekus raksturoja Masaļskis. "Centīsimies rādīt savu hokeju un centīsimies viņiem noņemt ātros uzbrukumus. Viens no galvenajiem uzdevumiem – pēc iespējas vairāk spēlēt viņu zonā, lai noņemtu variantus spēlēt uzbrukumā."

Ja uzbrukumā un aizsardzībā zvaigžņu ir daudz, tad ar vārtsargu līniju amerikāņi lepoties nevar – Kīts Kinkeids, kurš sezonas beigās zaudēja pirmā vārtsarga vietu, un Skots Dārlings, kuram pirmā pilnā sezona pirmā numura lomā bija pagalam neveiksmīga. Masaļskis gan norādīja, ka sliktu vārtsargu pasaules čempionātā nav. "Tur nav nekā pārdabiska – tur noteikti nav NHL labākais vārtsargs. Mums būs iespējas viņu pārspēt, tikai tās vajag izmantot," teica Masaļskis.

Tāpat viņš norādīja, ka Dānijas vakar izcīnītā uzvara pret Somijas izlasi stratēģiju nav mainījusi. "Saprotam, ka viņi korejiešus vinnēs, ka viņiem punktu būs vairāk. Tomēr viss joprojām ir mūsu pašu rokās. Joprojām pretendējam uz vietu astotniekā," atzīmēja Masaļskis.

Slēpts komentārs: Raivo Dobelis

     [+] [-]

, 2018-05-10 12:02, pirms 7 gadiem
Ja vārtos Merzļikins, tad ceram paķert šodien punktus. Nemaz nav slikti , ka šodien Elvis vārtos. Kopumā viņam būs maksimums 5 - 6 spēles līdz otrdienai (ja punktiem pret Kanādu nebūs izšķiroša nozīme, tad tur varētu likt Kivlenieku vai Gudļevski). Vienmēr jāizmanto kaut mazākā iespēja aizķert kaut punktu. Šajā sakarā vissmagāk būtu pret Kanādu.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-10 12:07, pirms 7 gadiem
Ļoti labas Ābola pārdomas. Pilnībā viņam piekrītu.
Artis Ābols par tiem, kas atsaka izlasei -...

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 12:13, pirms 7 gadiem
Merzļikins vārtos varēs sajust tādu kārtīgu NHL atmosfēru, saskaroties ar ASV vairākumu.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 12:17, pirms 7 gadiem
Tik stiprs kā somu mazākums jau amerikāņu vairākums diez vai būs.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 12:44, pirms 7 gadiem
Ja Merzli grib būt NHL, tad ir jāstāv viņam. EM ir laaabs... Gooodijs ir ok, Latvijas mērogā pat ļoti ok. Kaut kā lielaka drošība, kad 1. ir vārtos.
Ja šodien neielaidīs ātri atkal, tad var kapāt...ja 2. min būs jau 0-1 un 6. min 0-2...tad paldies par čempi.
Vēl sēž iekšā cerība, ka Miķelis un Miks arī sāks mest....nevis mest, bet arī paši to sev izkārtos.
Prognoze- Balcers 2+1, Miks 2+2....6-4 uzvara
Priekā!

     [+] [-]

, 2018-05-10 12:51, pirms 7 gadiem
Un Tedijam Hatrick?

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 12:55, pirms 7 gadiem
Tā kā šī spēle tiks zaudēta, tad jātaupa izlases labākais špīleris un jāliek kastē Gudlevski

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 12:56, pirms 7 gadiem
jāliek elvis vārtos sākumā. ja neaiziet, nomainīt ar kivlenieku.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 13:01, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti labas Ābola pārdomas. Pilnībā viņam piekrītu.
http://sportaavize.nra.lv/zinu-seifs/244456-artis-abols-par-tiem-kas-atsaka-izlasei/
ielas slenga stils.
ne jau visi, kas kritizē spēlētājus sāka dzert 16 gados un strādā fabrikā
ābols pats runā kā bijušais hokejists, tas arī viss.
jābūt arī alternatīvam viedoklim.

  -3 [+] [-]

, 2018-05-10 13:07, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ja vārtos Merzļikins, tad ceram paķert šodien punktus. Nemaz nav slikti , ka šodien Elvis vārtos. Kopumā viņam būs maksimums 5 - 6 spēles līdz otrdienai (ja punktiem pret Kanādu nebūs izšķiroša nozīme, tad tur varētu likt Kivlenieku vai Gudļevski). Vienmēr jāizmanto kaut mazākā iespēja aizķert kaut punktu. Šajā sakarā vissmagāk būtu pret Kanādu.
oj var padomat Gudlevskis tik slikts ir,ka ar vinu to punktu nepanemtu,pilnigi vienadi GK!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 13:13, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: ielas slenga stils.
ne jau visi, kas kritizē spēlētājus sāka dzert 16 gados un strādā fabrikā
ābols pats runā kā bijušais hokejists, tas arī viss.
jābūt arī alternatīvam viedoklim.
Tas tā - apmērām par kritzētāju vidējo rādītāju apmēram. Par ko jau arī piekrītu, bet te nu ir tas, kas ir. Katru dzīve savādāku dara. Par to, ko Ābols teica es pilnībā piekrītu. Hokejisti ir kā skolotāji - ar ģimeni tikai pa vasaru!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 13:17, pirms 7 gadiem
Uzvara pār Koreju Latvijai ļoti dārgi maksāja...

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 13:24, pirms 7 gadiem
Obligāti Elvis lai vārtos būtu.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 13:33, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti labas Ābola pārdomas. Pilnībā viņam piekrītu.
http://sportaavize.nra.lv/zinu-seifs/244456-artis-abols-par-tiem-kas-atsaka-izlasei/
Ābola izteikums par 9 PČ, kā smagu nastu, nav diez ko korekts. Mūsu sporta spēļu līderi, jau no 10-12 gadiem, nav normāli atpūtušies, tas ir 15-20 gadus. Ja nav jāspēlē klubā, izlasē, tad ir nometnes, vai pašam jātrenējas.
Tādi pajoļi kā Abrags, to nekad nesapratīs. Man redz ir pavasara svētki, ej vergs un skrien, ja ne, būs kā Serbijā, sadursim riepas.

     [+] [-]

, 2018-05-10 13:35, pirms 7 gadiem
Elvim jāpatrenējas pret NHL vīriem, lai būtu labs palīgs svarīgā cīņā pret GER

     [+] [-]

, 2018-05-10 13:35, pirms 7 gadiem
Šodien Elvis.. tas jau laikam bija gaidāms, ka pret Kanādiešiem vai ASV viņš būs. Čalis grib parādīt sevi pret NHL spēlētājiem. Pret Kanādu jēgas nebūtu, jo ja esam godīgi - ar viņiem par punktiem mēs necīnīsimies jebkurā gadījumā. Pret Amerikaņiem ja Elvis var pavilkt, un kāds mēsliņš iekritīs - kādu punktu moš izdosies izspiest.
No Edžas var noprast, ka Gudis ies pret Kanādu, un tad abas pārējās atkal Elvim, ja vien Gudis neparādīs kādu brīnumu.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 13:38, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Šodien Elvis.. tas jau laikam bija gaidāms, ka pret Kanādiešiem vai ASV viņš būs. Čalis grib parādīt sevi pret NHL spēlētājiem. Pret Kanādu jēgas nebūtu, jo ja esam godīgi - ar viņiem par punktiem mēs necīnīsimies jebkurā gadījumā. Pret Amerikaņiem ja Elvis var pavilkt, un kāds mēsliņš iekritīs - kādu punktu moš izdosies izspiest.
No Edžas var noprast, ka Gudis ies pret Kanādu, un tad abas pārējās atkal Elvim, ja vien Gudis neparādīs kādu brīnumu.
Ar ko CAN labāki par USA šai turnīrā? Zaudēja viņiem jau. Tik pat labi Elvi pret CAN var likt kā pret USA.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 13:40, pirms 7 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ābola izteikums par 9 PČ, kā smagu nastu, nav diez ko korekts. Mūsu sporta spēļu līderi, jau no 10-12 gadiem, nav normāli atpūtušies, tas ir 15-20 gadus. Ja nav jāspēlē klubā, izlasē, tad ir nometnes, vai pašam jātrenējas.
Tādi pajoļi kā Abrags, to nekad nesapratīs. Man redz ir pavasara svētki, ej vergs un skrien, ja ne, būs kā Serbijā, sadursim riepas.
Vari nosaukt kādu izlasi, kuras spēlētājiem ir citādāk? Cits stāsts gan par to, ka citās izlasēs var vākt citu sastāvu katru gadu...Mums tas kodols nemainīgs jau ir ntos gadus.

     [+] [-]

, 2018-05-10 13:42, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Ar ko CAN labāki par USA šai turnīrā? Zaudēja viņiem jau. Tik pat labi Elvi pret CAN var likt kā pret USA.
Tā bija Kanādas pirmā spēle turnīrā. Un otrā spēle kā izlasei.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-10 13:58, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Ar ko CAN labāki par USA šai turnīrā? Zaudēja viņiem jau. Tik pat labi Elvi pret CAN var likt kā pret USA.
Ar to, ka pēc ASV nav nākamajā dienā spēle dāņiem.

     [+] [-]

, 2018-05-10 14:12, pirms 7 gadiem
Vispirms jaanotur pirmais periods, tad var cereet uz panaakumiem. Tikai nezaudeet galvu.

     [+] [-]

, 2018-05-10 14:42, pirms 7 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ābola izteikums par 9 PČ, kā smagu nastu, nav diez ko korekts. Mūsu sporta spēļu līderi, jau no 10-12 gadiem, nav normāli atpūtušies, tas ir 15-20 gadus. Ja nav jāspēlē klubā, izlasē, tad ir nometnes, vai pašam jātrenējas.
Tādi pajoļi kā Abrags, to nekad nesapratīs. Man redz ir pavasara svētki, ej vergs un skrien, ja ne, būs kā Serbijā, sadursim riepas.
smuks Tu neesi, bet dumjš gan.
Es VISPĀR neko neesmu šeit teicis, bet Tu jau mani citē. Pēc kodiena vēl neesi atgājis?

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 14:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti labas Ābola pārdomas. Pilnībā viņam piekrītu.
http://sportaavize.nra.lv/zinu-seifs/244456-artis-abols-par-tiem-kas-atsaka-izlasei/
Muļķības, pilnībā nepiekrītu. Kam daudz tiek dots, no tā arī daudz tiek prasīts. Diemžēl, ne visi stāri to saprot, vai arī saprot tad, kad ir jau par vēlu.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 14:45, pirms 7 gadiem
Paši sasapņojaties un pēc tam visus apliekiet. Kādā sakarā mūsējie varetu uzvarēt šo ASV izlasi? 1:5 2:7 būtu loģiski iznākumi

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:02, pirms 7 gadiem
enndijzz rakstīja: Muļķības, pilnībā nepiekrītu. Kam daudz tiek dots, no tā arī daudz tiek prasīts. Diemžēl, ne visi stāri to saprot, vai arī saprot tad, kad ir jau par vēlu.
Kā tu to domā? LHF nevienam spēlētājam neko nav devusi, lai tā varētu ko pieprasīt no kāda.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:03, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti labas Ābola pārdomas. Pilnībā viņam piekrītu.
http://sportaavize.nra.lv/zinu-seifs/244456-artis-abols-par-tiem-kas-atsaka-izlasei/
Visu cieņu Artim un visiem tiem, kuri tur, Dānijā, mūs izklaidē...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:07, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: oj var padomat Gudlevskis tik slikts ir,ka ar vinu to punktu nepanemtu,pilnigi vienadi GK!
Gudļevsksi daudz vājāks par Merzļikinu. Daudz vājāks. Gudļevskis aizvadīja nepārliecinoši pret Somiju. Jā arī komanda bija vāja, bet Gudļevskis neglābj, Merzļikins glābj komandu. Jāskatās cik grūti metieni, cik stabils vārtos un Merzļikins pagaidām stabili labāks. Gudļevskis nepārliecina

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:09, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Gudļevsksi daudz vājāks par Merzļikinu. Daudz vājāks. Gudļevskis aizvadīja nepārliecinoši pret Somiju. Jā arī komanda bija vāja, bet Gudļevskis neglābj, Merzļikins glābj komandu. Jāskatās cik grūti metieni, cik stabils vārtos un Merzļikins pagaidām stabili labāks. Gudļevskis nepārliecina
Mja, ta starpiba sakusi klut izteikta, starp EM un Gudiju...

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:10, pirms 7 gadiem
enndijzz rakstīja: Muļķības, pilnībā nepiekrītu. Kam daudz tiek dots, no tā arī daudz tiek prasīts. Diemžēl, ne visi stāri to saprot, vai arī saprot tad, kad ir jau par vēlu.
Mums ka tikai cilvēku nodzīt. Katru gadu ir PČ. KATRU GADU. Cilvēks nav robots un kādēļ Latvijas hokejistiem gandrīz vienīgajiem pasaulē katru gadu jāpagarina sezona par pāris mēnešiem. Daudz dod klubā nevis izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:10, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kā tu to domā? LHF nevienam spēlētājam neko nav devusi, lai tā varētu ko pieprasīt no kāda.
Kāds ir ar varu aizdzīts? Ko var beztolkā vāvuļot? Nu Bartuļs nespēlē, un? Viņam logi izsisti, pāri nodarīts?

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:11, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Mums ka tikai cilvēku nodzīt. Katru gadu ir PČ. KATRU GADU. Cilvēks nav robots un kādēļ Latvijas hokejistiem gandrīz vienīgajiem pasaulē katru gadu jāpagarina sezona par pāris mēnešiem. Daudz dod klubā nevis izlasē.
tak skaties savus krievus un priecājies, ko tu te vaidi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Gudļevsksi daudz vājāks par Merzļikinu. Daudz vājāks. Gudļevskis aizvadīja nepārliecinoši pret Somiju. Jā arī komanda bija vāja, bet Gudļevskis neglābj, Merzļikins glābj komandu. Jāskatās cik grūti metieni, cik stabils vārtos un Merzļikins pagaidām stabili labāks. Gudļevskis nepārliecina
Nu Tu esi dauzīts vai kas ar Tevi ? No kurienes tik glupi salīdzinājumi ? Gudļevskis spēlēja pret Somija. Merzļikins pret Norvēģiju un Koreju. Kā ko tādu vispār var salīdzināt ?
Jā pilnīgi iespējams Merzļikins ir pirmais numurs bet spriest par to varēs ja spēlēs pret USA vai Kanādu.
Muļķīgs pasākums sanāk priekš Gudļevska ja šo iemeta pret Somiem un iemetīs vēl pret Kanādu, ar tādu aizsardzību kāda ir LV tur Brodērs labākajos gados salaidīs savas 5 ripas.

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:28, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti labas Ābola pārdomas. Pilnībā viņam piekrītu.
http://sportaavize.nra.lv/zinu-seifs/244456-artis-abols-par-tiem-kas-atsaka-izlasei/
Cilvēciski - jā, taisnība. Bet tas tik un tā nav patriots, kam ir iespēja pārstāvēt savu valsti un kas to nedara. Tas nenozīmē, ka slikts cilvēks, bet tas nav arī patriots.
Piekritīšu gan par to, ka motivāciju stipri kliedē gaternieki un te minētā "riepu duršana" pārnestā nozīmē. Normālā pasaulē - hokejists brauc, pārstāv savu valsti ar visiem spēkiem, un fans tikmēr brauc uz čempi un jūt līdzi, cik skaļi var arī pie 8:0, ja nevar finansiāli atļauties - to pašu mājās pie tv. Bet tas, ka patriotiskā audzināšana kopš Irbes laika gan hokejistu, gan fanu vidū stipri klibo, tas skaidrs. Ceru, ka Ābols nekļūs par vēl vienu Vītoliņu, kas pārdosies par šprotu bundžu.

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:31, pirms 7 gadiem
Ja atceramies pārmetumus Bukartam par komandu, tad man bišķi nesmuki arī no Masaļska puses likās atkārtošanās par to, ka Gudļevskim it kā "negāja". Nevar tā vērtēt, ja otrajā-trešajā periodā jau aizsardzība mums bija līdz minimumam samazināta. Tad būtu jāliek pretī salīdzinājumam Merzļikins vai da jebkurš cits vārstsargs, kurš spēlētu tādā pašā veidā - viens pret grandiem. Tad varētu novērtēt.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:31, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mja, ta starpiba sakusi klut izteikta, starp EM un Gudiju...
Starpība ir bijusi vienmēr, un galvenais iemesls tam ir, ka, principā, Gudis, ir vārtsargs bez pamatiem un skolas, vairāk spēlē uz talantu un improvizāciju, bez tehnikas

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:33, pirms 7 gadiem
Bukmeikeri uz Latvijas uzvaru piedāvā 1:16

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:33, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kā tu to domā? LHF nevienam spēlētājam neko nav devusi, lai tā varētu ko pieprasīt no kāda.
Cilvēks, kurš pelna lielu naudu, ir darbā 24/7. Tā es to domāju.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:36, pirms 7 gadiem
Maddie rakstīja: Cilvēciski - jā, taisnība. Bet tas tik un tā nav patriots, kam ir iespēja pārstāvēt savu valsti un kas to nedara. Tas nenozīmē, ka slikts cilvēks, bet tas nav arī patriots.
Piekritīšu gan par to, ka motivāciju stipri kliedē gaternieki un te minētā "riepu duršana" pārnestā nozīmē. Normālā pasaulē - hokejists brauc, pārstāv savu valsti ar visiem spēkiem, un fans tikmēr brauc uz čempi un jūt līdzi, cik skaļi var arī pie 8:0, ja nevar finansiāli atļauties - to pašu mājās pie tv. Bet tas, ka patriotiskā audzināšana kopš Irbes laika gan hokejistu, gan fanu vidū stipri klibo, tas skaidrs. Ceru, ka Ābols nekļūs par vēl vienu Vītoliņu, kas pārdosies par šprotu bundžu.
Tikai ne jau katru gadu jāziedo vairāk kā 2 mēneši. Ziedojies izlasei kamēr sabeidz veselību. Kādēļ Latvijas hokejistiem atšķirībā no citu valstu ir jāspēlē katru gadu. Mums daudziem ir 5+ PČ, pat 10+. Atrodi TOP-6 valstīm kuriem būs 7-8 PČ . Vai tad šajās valstīs patrioti ir mazāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:39, pirms 7 gadiem
enndijzz rakstīja: Cilvēks, kurš pelna lielu naudu, ir darbā 24/7. Tā es to domāju.
Ko?Kas tas par murgu?
No sērijas ja dzīvē esi ko vairāk par Maximu vai Gateri sasniedzis tad uzreiz tev ir jāziedojas visai sabiedrībai
Hokejisti ir tādi paši cilvēki kā visi citi, pie tam tā nauda tur nemaz nav tik liela it sevišķi LV hokejistiem, ja pretī noliek to kas tā deļ ir ziedots un cik daudz darba ir iegūldīts, lai ar to pašu hokeju kaut ko nopelnītu, pie tam neaizmirsti ka hokeja karjera ir ļoti īsa
Principā Ābols diezgan tieši tajā intervijā ir pateicis kā ir.

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:43, pirms 7 gadiem
Pie tam domāju ka mūsu hokejistiem ar retiem izņēmumiem ir diezgan stulbi un pat nevajadzīgi pārmest kaut ko par Patriotismu.
Protams mums jau ir arī tādi kas pat pēc 8,9 un pat 10 PČ un citiem turnīriem pārmet kaut ko mūsu čaļiem..

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tikai ne jau katru gadu jāziedo vairāk kā 2 mēneši. Ziedojies izlasei kamēr sabeidz veselību. Kādēļ Latvijas hokejistiem atšķirībā no citu valstu ir jāspēlē katru gadu. Mums daudziem ir 5+ PČ, pat 10+. Atrodi TOP-6 valstīm kuriem būs 7-8 PČ . Vai tad šajās valstīs patrioti ir mazāk.
pirmais, kas nāk prātā: Helminen to extend record to 331 .

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:43, pirms 7 gadiem
Ko jūs te dažs var pīkstēt par tiem spēlētājiem, slodzes lielas sezonas laikā utt, ASV hokeja līgas spēlējošiem tiem ir slodzes! Mūsējiem, tai vienai paaudzei trūkst fizo pamati, dārziņš, indrasis, talantīgi puiši, bet ka nav iekšās tādiem gigantiem, spēka spēle puss izlasei nekāda, psiholoģija arī, vajag kapāt un būt uz laukuma gatavam, tad būs kā dzelzs Kārlis

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:46, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tikai ne jau katru gadu jāziedo vairāk kā 2 mēneši. Ziedojies izlasei kamēr sabeidz veselību. Kādēļ Latvijas hokejistiem atšķirībā no citu valstu ir jāspēlē katru gadu. Mums daudziem ir 5+ PČ, pat 10+. Atrodi TOP-6 valstīm kuriem būs 7-8 PČ . Vai tad šajās valstīs patrioti ir mazāk.
Ja to uztver kā pienākumu, tad varbūt tā ir ziedošanās. Kas to uztver kā godu, tam nav. "Atrodi TOP-6 valstīm kuriem būs 7-8 PČ. Vai tad šajās valstīs patrioti ir mazāk." Izteikti patriotiskās valstīs (kā amīši), ne jau viņi izvēlas pa lielam nebraukt. Viņi netiek - vai nu dēļ konkurences vai dēļ tā, ka ir playoffos. Tur es domāju ne viens vien nhl puika ar lauztiem kājas pirkstiem aizbrauktu, lai kaut kreizi spēlētu zem ASV karoga un himnas.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:48, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tikai ne jau katru gadu jāziedo vairāk kā 2 mēneši. Ziedojies izlasei kamēr sabeidz veselību. Kādēļ Latvijas hokejistiem atšķirībā no citu valstu ir jāspēlē katru gadu. Mums daudziem ir 5+ PČ, pat 10+. Atrodi TOP-6 valstīm kuriem būs 7-8 PČ . Vai tad šajās valstīs patrioti ir mazāk.
un apskaties uz šo - latvieši nebūt nav līderi aizvad;ito spēļu skaita ziņā Pasaules čempionātos: https://www.eliteprospects.com/leag... .
Jeb atkal teiksi, ka es sagrozu faktus?

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:23, pirms 7 gadiem
principā par katru LV pieaugušo izlasē aizvadītu oficiālu spēli jebkurā sporta veidā sportistam būtu jāsaņem izdienas pensija pēc 50 gadu sasniegšanas kāds 0,5% no minimālās algas. Par katru nākamo spēli tad tur rēķinātu kaut kā proporcionāli vairāk, lai tie, kas nospēlē teiksim 200 spēles, varētu saņemt papildus pensiju teiksim 100% apmērā no minimālās algas valstī. vēl papildus varēt ieviest interneta balsojumu, vai sportists to ir pelnījis. NU kaut kā tā es izdomāju

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 16:25, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: principā par katru LV pieaugušo izlasē aizvadītu oficiālu spēli jebkurā sporta veidā sportistam būtu jāsaņem izdienas pensija pēc 50 gadu sasniegšanas kāds 0,5% no minimālās algas. Par katru nākamo spēli tad tur rēķinātu kaut kā proporcionāli vairāk, lai tie, kas nospēlē teiksim 200 spēles, varētu saņemt papildus pensiju teiksim 100% apmērā no minimālās algas valstī. vēl papildus varēt ieviest interneta balsojumu, vai sportists to ir pelnījis. NU kaut kā tā es izdomāju
Līdz tai daļai par pielāgotu pensiju es pat piekristu, bet... "interneta balsojums"? Really?

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:39, pirms 7 gadiem
Es domaaju,ka buus 0:5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:42, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: smuks Tu neesi, bet dumjš gan.
Es VISPĀR neko neesmu šeit teicis, bet Tu jau mani citē. Pēc kodiena vēl neesi atgājis?
.....šeit teicis........
Tādus uzskatus, diskusijās tu esi paudis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:48, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kāds ir ar varu aizdzīts? Ko var beztolkā vāvuļot? Nu Bartuļs nespēlē, un? Viņam logi izsisti, pāri nodarīts?
A par ko tu šobrīd runā vari pateikt? Atbildēju cilvēkam, kurš saka, ka no spēlētājiem var prasīt daudz, jo tiem daudz kas ir dots. Atbildēju viņam, nevis centos tagad apgalvot, ka spēlētāji tiek sisti, spiesti vai vēl nez kā citādi tiek likts tiem spēlēt..

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 16:52, pirms 7 gadiem
enndijzz rakstīja: Cilvēks, kurš pelna lielu naudu, ir darbā 24/7. Tā es to domāju.
Bet kāds viņa naudas pelnīšanai sakars ar izlasi? Viņš strādā klubā, un klubs ir viņa ienākumu avots. Izlase ir brīvais laiks. Paskaties uz to pašu Karsumu - atbrauca vesels, tagad dabūja traumu, un viņa brīvais laiks tiks pačakarēts dēļ šīs traumas..arī pēc PČ. Izlase ir izlase, un pa lielam katra brīva izvēle. Tikai Bārtulis ir pavisam cits stāsts - izlasē nespēlē, bet tai pašā laikā vai velta pārmetumus tās virzienā.

     [+] [-]

, 2018-05-10 17:04, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un apskaties uz šo - latvieši nebūt nav līderi aizvad;ito spēļu skaita ziņā Pasaules čempionātos: https://www.eliteprospects.com/leag... .
Jeb atkal teiksi, ka es sagrozu faktus?
Šajā gadsimtā, TOP 50 ir seši mūsējie. Slinkums pārskaitīt, bet izskatās ka mēs esam līderi, jeb TOP 3 pilnīgi noteikti.

     [+] [-]

, 2018-05-10 17:37, pirms 7 gadiem
DA FAQ! PaFlops= wannabe mazākuma speciālists?? = bezcerīga spēle savu vārtu priekšā...