Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Dienvidkorejai sakāve pret Austriju, viss izšķirsies pēdējā kārtā

Artjoms Jeļisejevs
Artjoms Jeļisejevs

Dienvidkorejai sakāve pret Austriju, viss izšķirsies pēdējā kārtā
Austrijas izlase līksmo par vārtu guvumu.
http://wmia2017.iihf.com/en/

Pasaules čempionātā 1. divīzijā A grupā, kas notiek Kijevā, iespēju jau vienu kārtu pirms turnīra beigām nodrošināt ceļazīmi augstākajā divīzijā neizmantoja Dienvidkorejas izlase. Dienvidkorejieši piedzīvoja pirmo neveiksmi turnīrā, ciešot sakāvi mačā ar Austriju (0:5). Abām komandām pirms pēdējās kārtas ir pa deviņiem punktiem. Par vienu punktu no līderēm atpaliek Kazahstāna, par diviem – Polija, kas arī saglabā teorētiskās izredzes tikt divu labāko komandu vidū.

Dienvidkorejas izlase uzvaras gadījumā jau vienu kārtu pirms turnīra finiša būtu nodrošinājusi sev vietu augstākajā divīzijā. Austrijai, lai turpinātu reālu cīņu par ceļazīmi uz augšu, derēja tikai uzvara. Pirmā trešdaļa aizritēja ar Austrijas izlases pārsvaru, taču Dienvidkorejai, galvenokārt pateicoties vārtsarga Meta Daltona veiksmīgajam sniegumam, ilgu laiku saglabāja līdzsvaru uz tablo. Taču tad sekoja Austrijas izlases veiksmīgs posms, kad četru minūšu laikā austrieši guva trīs bezatbildes vārtus, panākot 3:0. Rezultātu atklāja Lukašs Haudums, izmantojot dienvidkorejiešu kļūdu aizsardzībā, pēc nepilnas minūtes Braians Leblers Austrijas pārsvaru dubultoja, pielabojot vārtos atlēkušo ripu, bet vēl trīs ar pusi minūtes vēlāk Dominiks Heinrihs pēc ātra uzbrukuma guva trešos vārtus. Otrās trešdaļas piektajā minūtē Konstantins Komareks ar atkārtotu metienu raidīja ripu vārtos, panākot graujošu 4:0 un piespiežot Dalmenu doties uz rezervistu soliņa, dodot vietu vārtos Sungje Parkam. Parks kapitulēja vienīgi trešās trešdaļas vidū pēc Stīvena Stronga metiena (5:0). Atlikušajā laikā vārti vairs netika gūti un Austrija izcīnīja trešo uzvaru pēc kārtas, panākot Dienvidkoreju kopvērtējumā.

Dienas pirmajā spēlē Polijas hokejisti, otrajā trešdaļā gūstot divus vārtus nepilnas minūtes laikā. Vispirms rezultātu atklāja Kšištofs Zapala, bet 49 sekundes vēlāk Tomašs Malašinskis poļu pārsvaru dubultoja, turklāt tajā brīdī Polijas izlase cīnījās skaitliskajā mazākumā. Spēles galotnē Ungārijas izlase nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, divas minūtes cīnoties sešatā pret četriem sāncenšiem, taču glābties nespēja. Poļi pirms pēdējās kārtas vēl saglabā cerības uz ceļazīmi augstākajā divīzijā, taču viņiem ne tikai pašiem jāuzvar Austrija, bet jācer arī uz konkurentu klupieniem. Savukārt ungāri pēc šīs neveiksmes šķīrušies no cerībām atgriezties elitē, no kuras izkrita pērn.

Čempionāta pēdējā kārtā tiksies Kazahstāna – Ungārija, Polija – Austrija un Ukraina – Dienvidkoreja.

Pasaules čempionāts. 1. divīzija. A grupa

DuelisRezultāts
Polija - Ungārija2:0 (0:02:00:0)
Austrija – Dienvidkoreja5:0 (3:01:01:0)

Kopvērtējums

V.ValstsSUUPZPZVārtiPunkti
1.Austrija4300111:49
2.Dienvidkoreja4300112:109
3.Kazahstāna4210110:98
4.Polija420116:67
5.Ungārija410037:113
6.Ukraina400046:120

Izmantotie resursi:
en - 2017 IIHF Ice Hockey World Championship...

  +7 [+] [-]

, 2017-04-27 23:04, pirms 8 gadiem
Ja saadi nosleegtos turniirs, butu loti apmierinats, galvenais lai Kazahi netiek.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-27 23:05, pirms 8 gadiem
Viss pēc plāna, Austrija ģērēs poļus un Dallmens ar kolēģiem spēlēs tur kur viņiem tas vislabāk piestāv.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 23:07, pirms 8 gadiem
Kas noticis ar guļašiem?

     [+] [-]

, 2017-04-27 23:08, pirms 8 gadiem
Galvenais, lai rīt AUT un KOR uzvar

     [+] [-]

, 2017-04-27 23:09, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kas noticis ar guļašiem?
labākais vārtsargs uz šo čempi nav atbraucis

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 23:15, pirms 8 gadiem
tāpat Korejieši tiks uz augstāko divīziju , bet poļi var izjaukt svinības Austriešiem

  +7 [+] [-]

, 2017-04-27 23:21, pirms 8 gadiem
gribas lai poļi tiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-04-27 23:27, pirms 8 gadiem
Gribas lai Dienvidkoreja un Polija tiek! No visām izlasēm, kas vel pretendē noteikti negribu lai tiek Kazahstāna!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 23:33, pirms 8 gadiem
Korejai vairs tik astei jāpārkāpj, šoreiz aste ukraiņu veidolā. Par kazahiem piekrītu vairākumam, lai tomēr pasēž uz vietas

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 23:35, pirms 8 gadiem
elfs rakstīja: Gribas lai Dienvidkoreja un Polija tiek! No visām izlasēm, kas vel pretendē noteikti negribu lai tiek Kazahstāna!
es gribētu lai tieK Poļi un Austrieši , bet šis variants ir gandrīz neiespējams , skatoties pret kurām komandām gan Korejiešiem , gan Kazahiem ir jāspēlē pēdējā kārtā + viņas ir vārgākas

     [+] [-]

, 2017-04-27 23:37, pirms 8 gadiem
vansboards rakstīja: Korejai vairs tik astei jāpārkāpj, šoreiz aste ukraiņu veidolā. Par kazahiem piekrītu vairākumam, lai tomēr pasēž uz vietas
viņi nav pelnijuši būt augstākājā divīzijā dēļ 'saviem 10 naturalizētajiem spēlētājiem

  +4 [+] [-]

, 2017-04-27 23:40, pirms 8 gadiem
un vispār IIHF vajadzētu jaunu noteikumu cik citu valstu pilsoņi var būt maksimāli komandā , tā jau var visu komandu naturalizēt
Mans variants būtu max 2 spēlētāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-04-27 23:59, pirms 8 gadiem
fox234 rakstīja: Krievija šodien spēlēja uzreiz ar divām izlasem. Viena izlase ar 8-2 sagrāva norvēģus, bet otra papildlaikā piekāpās zviedriem. Vot tas ir krievu spēks, taisi kādu izlasi gribi taču tā pat galvenie pretendenti uz uzvaru
Ko tu tur priecājies, norvēģi spēlēja ar rezervistiem, jo rīt un parīt jāspēlē ar slovākiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 05:54, pirms 8 gadiem
KHL play off komandas kodols("Baris") netiek ārā no pirmās divīzijas.Āzijas līgas pārstāvjiem(korejiešiem) pietiks ar diviem punktiem ,pret jau izkritušajiem ukraiņiem,lai spēlētu augstākajā divīzijā.KHL,tas tikai ir spēks

     [+] [-]

, 2017-04-28 07:43, pirms 8 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Galvenais, lai rīt AUT un KOR uzvar
Labāk lai uzvar Ungārija, Polija un Ukraina, tādā gadījumā uz Eliti dosies Polija un Ausrtija

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 07:45, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: es gribētu lai tieK Poļi un Austrieši , bet šis variants ir gandrīz neiespējams , skatoties pret kurām komandām gan Korejiešiem , gan Kazahiem ir jāspēlē pēdējā kārtā + viņas ir vārgākas
Ukraiņi var stipri iekost atvadu spēlē, uz to arī ceru

     [+] [-]

, 2017-04-28 07:51, pirms 8 gadiem
---Otrās trešdaļas piektajā minūtē Konstantins Komareks ar atkārtotu metienu raidīja ripu vārtos, panākot graujošu 4:0 un piespiežot Dalmenu doties uz rezervistu soliņa, dodot vietu vārtos Sungje Parkam.---
Autor, WTF? Dalmens Korejiešu vārtsargs?

  -4 [+] [-]

, 2017-04-28 09:16, pirms 8 gadiem
Skaidrs, ka Kazahstāna ir spēcīgākā komanda šajā pulciņā, bet fatāla neveiksme neļaus tikt elitē
Koreja ir naturalizēti mēsli, kuriem gadījās viens haļavas periods pret kazahiem. Ja kazahi būtu spēlējuši vismaz uz 50%, būtu uzvara ar divcipara skaitli. Koreja nekur nav pelnījusi tikt. 0-5 pret Austriju parāda tās īsteno spēku jeb pilnīgu nespēku

  +3 [+] [-]

, 2017-04-28 09:33, pirms 8 gadiem
fkscd raksta-Koreja ir naturalizēti mēsli, kuriem gadījās viens haļavas periods pret kazahiem.

Tu jaunekli maz kontrolē,ko raksti?Tik pat daudz naturalizēti hokejisti ir arī kazahiem un no šiem hokejistiem punktu ziņā ir arī pats lielākais pienesums.Krietni lielāks,nekā korejiešu naturalizētiem spēlētājiem.Ja tavs uzdevums šeit ir troļļot,tad cita lieta.Turpini tālāk.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-28 09:46, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: fkscd raksta-Koreja ir naturalizēti mēsli, kuriem gadījās viens haļavas periods pret kazahiem.

Tu jaunekli maz kontrolē,ko raksti?Tik pat daudz naturalizēti hokejisti ir arī kazahiem un no šiem hokejistiem punktu ziņā ir arī pats lielākais pienesums.Krietni lielāks,nekā korejiešu naturalizētiem spēlētājiem.Ja tavs uzdevums šeit ir troļļot,tad cita lieta.Turpini tālāk.
algun, pret tādiem ir tikai viens kontroles mehānisms - miskaste

     [+] [-]

, 2017-04-28 09:52, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: fkscd raksta-Koreja ir naturalizēti mēsli, kuriem gadījās viens haļavas periods pret kazahiem.

Tu jaunekli maz kontrolē,ko raksti?Tik pat daudz naturalizēti hokejisti ir arī kazahiem un no šiem hokejistiem punktu ziņā ir arī pats lielākais pienesums.Krietni lielāks,nekā korejiešu naturalizētiem spēlētājiem.Ja tavs uzdevums šeit ir troļļot,tad cita lieta.Turpini tālāk.
Vārtsargu ziņā liels pārsvars ir korejiešu pusē jo kazahiem vārtos ir 37 gadus vecais Kovaļs kurš sezonā aizvadīja tikai 6 spēles.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-28 09:54, pirms 8 gadiem
kādi rezultāti ir korejiešiem? Pilnīga haļava pret kazahiem, kur vispirms amerikānis Daltons izvilka vairākas mirušas ripas un tad kazahu vārtsargs salaida taurenīšus. Pret ungāriem tas pats. Otrā korejiešu ripa, kas kļuva par lūzuma punktu tajā spēlē, pilnīga ungāru vārtsarga kļūda. Vakardienas sagrāve parādīja, ka Koreja nav cienīga spēlēt elitē. Kazahiem ir vietējais vārtsargs atšķirībā no Korejas
Kazahstāna tieši parāda KHL spēku, kad tās pirmā maiņa spēj būt tik dominējoša. Ja ne dumjais kalendārs, Kazahstāna būtu spēlējusi OS. Un ja Dalmens būtu spēlējis pag. gada PČ, arī Latvijai nebūtu variantu. Šveici un Norvēģiju, kas sastāvēja no labākajiem NLA un NHL spēlētājiem, kazahi uzvarēja un parādīja KHL spēku. Bet daži IIHF darboņi pamanījās tomēr pielikt kāju kazahiem

  -3 [+] [-]

, 2017-04-28 09:58, pirms 8 gadiem
Kāpēc, kad kazahi uzvarēja Šveici, Norvēģiju viesos un Austriju neviens nerunāja par KHL spēku? Tad, kad gadās nejauši zaudējumi, komentāru skaits desmitkāršojas, lai pasmietos par KHL

     [+] [-]

, 2017-04-28 10:13, pirms 8 gadiem
Piedošanu, Koļesņiks ir kazahu vartos

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 10:48, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: KHL play off komandas kodols("Baris") netiek ārā no pirmās divīzijas.Āzijas līgas pārstāvjiem(korejiešiem) pietiks ar diviem punktiem ,pret jau izkritušajiem ukraiņiem,lai spēlētu augstākajā divīzijā.KHL,tas tikai ir spēks
Kādā sakarā piektās stiprākās hokeja līgas play-off klub kodolam būtu jāuzvar pirmajā divīzijā?

     [+] [-]

, 2017-04-28 11:03, pirms 8 gadiem
Ungāriem ir iespēja atsēdināt kazahus vēl uz gadu 1. divīzijā pat neskatoties kā tur D- Koreja un sīkie friči nospēlē savās spēlēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 11:26, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Ungāriem ir iespēja atsēdināt kazahus vēl uz gadu 1. divīzijā pat neskatoties kā tur D- Koreja un sīkie friči nospēlē savās spēlēs!
Kazahstanai ir visi priekšnosacījumi, lai šodien uzvarētu - ungāri vakar tikai plkst. 19 pabeidza maču pret Poliju, bet šodien jau plkst. 13.30 spēle, savukārt, kazahi vakar atpūtās. Un ungāriem nav nekādas motivācijas. Es gan ceru, ka ungāri saņemsies un pacīnīsies.

Fragmentāri redzēju dažus poļu mačus, izskatījās diezgan sakarīgi. Bet būs grūti pārspēt Austriju pamatlaikā.

Par vakara maču - iespējams, gan korejieši, gan kazahi būs ieinteresēti piesolīt prēmijas ukraiņiem. Bet intuīcija saka, ka korejieši neuzvarēs.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-28 11:42, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Skaidrs, ka Kazahstāna ir spēcīgākā komanda šajā pulciņā, bet fatāla neveiksme neļaus tikt elitē
Koreja ir naturalizēti mēsli, kuriem gadījās viens haļavas periods pret kazahiem. Ja kazahi būtu spēlējuši vismaz uz 50%, būtu uzvara ar divcipara skaitli. Koreja nekur nav pelnījusi tikt. 0-5 pret Austriju parāda tās īsteno spēku jeb pilnīgu nespēku
kazahstānas zaudējums Korejai ar 5:2 pierāda viņu impotenci

  +2 [+] [-]

, 2017-04-28 11:46, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Kāpēc, kad kazahi uzvarēja Šveici, Norvēģiju viesos un Austriju neviens nerunāja par KHL spēku? Tad, kad gadās nejauši zaudējumi, komentāru skaits desmitkāršojas, lai pasmietos par KHL
tādēļ ,ka tādas haļāvas dažreiz gadas ,un tavs Dalmens ir sūds uz kociņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-04-28 12:07, pirms 8 gadiem
Kazahstānas atsevišķi zaudējumi ir nelaimes gadījumi, kas ir nelabvēlīgā kalendāra izraisīti
Ja kāds būtu redzējis spēles momentus ar Koreju, tad būtu skaidrs, ka Korejai vienkārši ļoti paveicās
Kazahu pirmā maiņa būtu NHL vadošais piecinieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 12:40, pirms 8 gadiem
sportists32 rakstīja: 2018 gada šī būs LAT grupa
nu nez , jo Latvija pēc ši čempja ,ja būs zemāk kopvērtējumā nekā franči , tad būs 14 vietā rangā

     [+] [-]

, 2017-04-28 14:29, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: KHL play off komandas kodols("Baris") netiek ārā no pirmās divīzijas.Āzijas līgas pārstāvjiem(korejiešiem) pietiks ar diviem punktiem ,pret jau izkritušajiem ukraiņiem,lai spēlētu augstākajā divīzijā.KHL,tas tikai ir spēks
1997. gadā no NHĻ spēlētājiem veidotā Kanāda nespēja uzvarēt no Vācijas 2. līgas veidoto Latvijas izlasi. ŅHĻ tas tik ir spēks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 15:54, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Loģiski. Liepāja jau labu laiku leišiem ir kā viņējo talantu inkubators
Varenis vēl kkur spēlē? Ališauskas?

     [+] [-]

, 2017-04-28 15:54, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Skatos tagad Kaz - HUN, Sagertam smuks gols. Atceros, ka 2015.gada Latvijas čempioni Mogo Kontinentālā kausa posmā Ungārijā izcīnīja visas uzvaras un taja skaitā arī pret Segertu(Jegesmedvek) un vel tur pāris ārzemniekiem.
Pasaki , kur tu tās spēles skaties

     [+] [-]

, 2017-04-28 15:55, pirms 8 gadiem
Kazahi savu darbiņu padarīja, bet ar to būs par maz
Žēl, jo Baris 1. maiņā izdaiļo jebkuru turnīru

     [+] [-]

, 2017-04-28 15:56, pirms 8 gadiem
bl@ sūda kazahu kanādieši vinnēja , tagad jācer lai austrieši paņem 3 punktus pret poļiem

  -2 [+] [-]

, 2017-04-28 16:02, pirms 8 gadiem
gribēji teikt austriešu kanādieši
saprotu tavu sāpi, jo latvieši nekad neaizdomāsies, ka ar saviem džeriņiem un bukartiem nekad neko nopietnu neuzvarēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 16:12, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Atceros, ka Verenis 17 gados izskatījās makten perspektīvs bet nekas dižs nav iznācis
Vilks tos Liepājas leišus pieminēja, tā šis man ieleca prātā. Perspektīvajiem no valstīm, kurās nav sava pro čempja, lielākas izredzes ka nekas neiznāks, jo var vnk nebūt kur spēlēt, lai attīstītos.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 16:18, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: gribēji teikt austriešu kanādieši
saprotu tavu sāpi, jo latvieši nekad neaizdomāsies, ka ar saviem džeriņiem un bukartiem nekad neko nopietnu neuzvarēs
kazahiem ir 10 naturaizēti hokejisti , austriešiem 1!

     [+] [-]

, 2017-04-28 16:19, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: gribēji teikt austriešu kanādieši
saprotu tavu sāpi, jo latvieši nekad neaizdomāsies, ka ar saviem džeriņiem un bukartiem nekad neko nopietnu neuzvarēs
tavi Krievi ar nekad neko nevinnēs nopietnu , tad kad visiem būs optimālie sastāvi

  -1 [+] [-]

, 2017-04-28 16:28, pirms 8 gadiem
kazahu leģionāri ilgu laiku spēlē Kazahstānā, tāpēc viņus var saukt par savējiem

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 16:31, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: kazahu leģionāri ilgu laiku spēlē Kazahstānā, tāpēc viņus var saukt par savējiem
Muļķis tu esi ,kā viņus var uzskatīt par savējiem , ja ir nākuši no citas vastis? viņi drošvien pat kazahu himnu nezina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 17:16, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Verenis spēle Enerģija iekš BAC2, bet Alisauskas tak spēlē VHL, spicākais defs.
Kā tai Enerģijai tur iet?

     [+] [-]

, 2017-04-28 17:23, pirms 8 gadiem
Izskatās,ka austrieši kļūs pa pirmo izlasi,kura nodrošinās vietu augstākajā divīzijā.Pirmajā periodā jau 3:0 pret poļiem.Kazahiem atliks gaidīt kā korejieši vēlu vakarā nospēlēs ar ukraiņiem.

     [+] [-]

, 2017-04-28 17:26, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: kazahiem ir 10 naturaizēti hokejisti , austriešiem 1!
austriešiem īsti nav naturalizēts neviens. Ir 3 ar dubultpilsonību - viņu tēvi kanādieši spēlēja Austrijā un palika tur uz dzīvi, 2 no viņiem ir dzimuši jau Austrijā, viens Kanādā, taču visi 3 ir Austrijas bērnu hokeja audzēkņi.

     [+] [-]

, 2017-04-28 17:30, pirms 8 gadiem
Kazahu šķībacaiņi Kijevas halles tribīnēs tagad trīc un dreb Droši vien būs pirmā reize Kazahstānas Hokeja vēsturē, kad čurkas fanos par Ukrainu, pēdējās cerības salmiņš

     [+] [-]

, 2017-04-28 17:31, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Kā tai Enerģijai tur iet?
2 vietas zem Erevānas Ararata: Турнирные таблицы Экстралиги и Высшей лиги ОЧБ... .

     [+] [-]

, 2017-04-28 17:33, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: austriešiem īsti nav naturalizēts neviens. Ir 3 ar dubultpilsonību - viņu tēvi kanādieši spēlēja Austrijā un palika tur uz dzīvi, 2 no viņiem ir dzimuši jau Austrijā, viens Kanādā, taču visi 3 ir Austrijas bērnu hokeja audzēkņi.
austrieši pirmajās 10 minūtēs visu nokārto

     [+] [-]

, 2017-04-28 17:41, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: austrieši pirmajās 10 minūtēs visu nokārto
Nu tur bij 6 metieni, 3 goli

     [+] [-]

, 2017-04-28 17:42, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: 2 vietas zem Erevānas Ararata: Турнирные таблицы Экстралиги и Высшей лиги ОЧБ... .
kas vēl tas par Araratu? pat nezināju, ka Ekstralīgā ir U20 izlase, laikam no slovakiem noskatījušies

     [+] [-]

, 2017-04-28 18:00, pirms 8 gadiem
turu īkšķus par Austriju - un vakarā par Ukrainu- lai tā D-Koreja ar visiem naturalizētajiem ne- korejiešiem netiktu Elitē. kaut arī tas teorētiski ir maz iespējams,
pie joda visas "valstsvienības" ar naturalizētajiem [t.i. nopirktajiem] ārzemniekiem.

     [+] [-]

, 2017-04-28 18:03, pirms 8 gadiem
Argonauts rakstīja: turu īkšķus par Austriju - un vakarā par Ukrainu- lai tā D-Koreja ar visiem naturalizētajiem ne- korejiešiem netiktu Elitē. kaut arī tas teorētiski ir maz iespējams,
pie joda visas "valstsvienības" ar naturalizētajiem [t.i. nopirktajiem] ārzemniekiem.
Ar ko Kazahstāna ar saviem kanādiešiem ir labāka par korejiešu kanādiešiem?

     [+] [-]

, 2017-04-28 18:10, pirms 8 gadiem
Argonauts rakstīja: turu īkšķus par Austriju - un vakarā par Ukrainu- lai tā D-Koreja ar visiem naturalizētajiem ne- korejiešiem netiktu Elitē. kaut arī tas teorētiski ir maz iespējams,
pie joda visas "valstsvienības" ar naturalizētajiem [t.i. nopirktajiem] ārzemniekiem.
Vecīt, labāk lai Korejas šķībacaiņi priecājas, nekā Kazahstānas Pirmie vismaz ir SAVUS kadrus izaudzinājuši, otrie jau vairāk kā 20 gadus naglākajā veidā sev piesavinās Slāvu un Z-Amerikāņu nopelnus Kā jau rakstīju iepriekš, ja Ustj-Kamenogorska Gorbačova- Jeļcina laikos tiktu atgriezta Krievijas Federācijai, tāda Kazahstānas izlase labākajā gadījumā spēlētu vienā grupā ar saviem ticības brāļiem no Kuveitas un Arābu Emirātiem

     [+] [-]

, 2017-04-28 18:54, pirms 8 gadiem
poļiem pilnīgi poh@j par šodienas spēli un rezultātu

     [+] [-]

, 2017-04-28 18:55, pirms 8 gadiem
KAZAHIEM ATŅEM PUNKTUS ,AUSTRIEŠIEM ZAUDĒ 10:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 19:18, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: kas vēl tas par Araratu? pat nezināju, ka Ekstralīgā ir U20 izlase, laikam no slovakiem noskatījušies
skaitās Erevānas Ararats, taču komanda mājas spēles aizvada, cik atceros, Bobruiskā. Komandā pārsvarā spēlētāji no Krievijas ar armēņu saknēm: Eliteprospects.com - Ararat Yerevan .
Kas par to maksā un kāds ir šīs komandas pastāvēšanas iemesls, nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 19:21, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Abrags ar Huli šokā!
par ko?

     [+] [-]

, 2017-04-28 19:22, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Gaidām vakara galveno spēli.
GBR vs. NED?

     [+] [-]

, 2017-04-28 19:24, pirms 8 gadiem
Argonauts rakstīja: turu īkšķus par Austriju - un vakarā par Ukrainu- lai tā D-Koreja ar visiem naturalizētajiem ne- korejiešiem netiktu Elitē. kaut arī tas teorētiski ir maz iespējams,
pie joda visas "valstsvienības" ar naturalizētajiem [t.i. nopirktajiem] ārzemniekiem.
tad iekļūs Kazahstāna, kurai sastāvā ir 9 naturalizētie... Korejai tādi sastāvā ir tikai 5.
Un arī no Latvijas perspektīvām - Koreja tomēr būtu parocīgāks pretinieks nākamajā PČ par Kazahstānu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 19:30, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tā komanda vislaik spēlē Baltkrievijā jau no visadiem U vecumiem. Baltkrievija ir lētāk, izdevīgak startēt.
To es zinu.
Jautājums jau bij, kas par to maksā un kādi ir šīs komandas pastāvēšanas mērķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 19:47, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Katrā ziņā ne Armēnijas HF.
Volk, labāk pasaki, 11:0, tas ir normāli? Priekš Austrijas-Polijas mača?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-28 20:13, pirms 8 gadiem
Austrieši aizmiegtām acīm bliezuši pa vārtiem! 30 metieni/11 goli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 20:15, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Gin4a tu to kasku jau esi sagatavojis pa rokai?
kāpēc kasku? Viņš kādu gatavojas sist? Jeb Tu gribi viņu piekaut?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 20:20, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Es gribu lai cilvēks ir paēdis
viņš no kaskas ēdīs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 20:25, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: šokolādes?
ja šokolādes, tad, cerams, maziņa, citādi nabags vēl diabētā iedzīvosies... labāk būtu želejas, tad lielākā problēma, kas draudētu, būtu aizcietējums...

     [+] [-]

, 2017-04-28 21:00, pirms 8 gadiem
Nekas te necietēs! Bet hokejs ir palicis tik dīvaini aizdomīgs, ka jāpārvācas uz badmintonu!

     [+] [-]

, 2017-04-28 21:06, pirms 8 gadiem
Gin4a rakstīja: Nekas te necietēs! Bet hokejs ir palicis tik dīvaini aizdomīgs, ka jāpārvācas uz badmintonu!
par tiesnesi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 21:54, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: tāpat Korejieši tiks uz augstāko divīziju , bet poļi var izjaukt svinības Austriešiem
Nekā nevinēja Polija. Ja gribi zināt Austrija ar 11 punktiem apsteidza sausā poļus pa 0

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:19, pirms 8 gadiem
..toties korejiešiem sāk svilt pakaļa...

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:29, pirms 8 gadiem
kristaps_liepins_2912820 rakstīja: Nekā nevinēja Polija. Ja gribi zināt Austrija ar 11 punktiem apsteidza sausā poļus pa 0
es to komentu ieraKstiju vakar ,UN ES ZINU KĀ BEIDZĀS ŠOIENAS SPĒLĒ

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:34, pirms 8 gadiem
wtf ko tie korejieši dara , ka nevar vinnēt ukraiņus ?

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:36, pirms 8 gadiem
Šķiet, ka līgums ir noslēgts starp UKR un KOR, nevis UKR un KAZ!

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:41, pirms 8 gadiem
Gin4a rakstīja: Šķiet, ka līgums ir noslēgts starp UKR un KOR, nevis UKR un KAZ!
domā, Korejai laimīgais atrisinājums būs bullīšos?

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:42, pirms 8 gadiem
Kāpēc neiet stīms KOR-UKR IIHF? Izmantoju Google Chrome
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:50, pirms 8 gadiem
Neredzēju. UKR var saņemt koferītī no tiem vai tiem. No otrajiem plēšot visu ko var saplēst!

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:52, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Operu izmato un nolāde šito https://addons.opera.com/en/extensi...

Tev ir jādisablo VPN
paldies!

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:54, pirms 8 gadiem
yes ,viņi to paveica

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:55, pirms 8 gadiem
labs

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:56, pirms 8 gadiem
bet nu kaut kas tur bija sarunāts , jo savus minimums 2 punktus ieguva Korejieši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:57, pirms 8 gadiem
Dienvidkoreja vinnēja Ukrainu ar 2:1. Man liekas, ka Dienvidkoreja 2018.gadā tiksies pret spēcīgāko divīziju. Jo Kazahstānai ir 13 punkti, bet Dienvidkorejai ir 14 punkti.

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:58, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tu točna esi bišku aizrāvies ar tiem bukijiem. Tev tak saka, ka Ukraina neko nevarēja saņemt, jo no viņiem nekas nav atkarīgs. Tagad visi ir apmierinati- Ukraina izcīna savu pirmo punktu, skatītāji ekstāzē un Koreja elitē.
Tieši tā Ukraina kristu zemāk arī ja uzvarētu koreju pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:59, pirms 8 gadiem
kristaps_liepins_2912820 rakstīja: Dienvidkoreja vinnēja Ukrainu ar 2:1. Man liekas, ka Dienvidkoreja 2018.gadā tiksies pret spēcīgāko divīziju. Jo Kazahstānai ir 13 punkti, bet Dienvidkorejai ir 14 punkti.
galīgi skaitīt tu nemāki , bet Korejieši nakošgad spēlēs augstākajā divīzijā un grupa būs Kanāda

     [+] [-]

, 2017-04-28 22:59, pirms 8 gadiem
Varēja piepalīdzēt brataniem no KAZ. Par solīdu atlīdzību.

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:00, pirms 8 gadiem
Jeibali Dienvidkoreja, no 2.a divīzijas grupa kā agrāk, un tagad pie tam tiksies ar augstāko divīziju. Malači, ko lai saka. Cerams, ka mēs LV neizgāzīsimies uz 1.a divīziju.

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:01, pirms 8 gadiem
Gin4a rakstīja: Varēja piepalīdzēt brataniem no KAZ. Par solīdu atlīdzību.
Cepure jānoņem ukru priekšā. Es domāju, ka tur Koreja paņems bez variantiem, bet šie tik viegli aziātus nepalaida pie lielajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:02, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: galīgi skaitīt tu nemāki , bet Korejieši nakošgad spēlēs augstākajā divīzijā un grupa būs Kanāda
Es sakitīt protu. Zinu cik 12+2=14. tak što māku skaitīt.

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:04, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Man sāk likties, ka tu spēles vispar neskaties un tik kko gudrojies. Noskaties kkur atkartojuma šo spēli, kā viņi kko var palīdzēt kazahiem!!!! Spēle beidzās tā, lai visi būtu apmierinati.
Viss štokos!

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:05, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: galīgi skaitīt tu nemāki , bet Korejieši nakošgad spēlēs augstākajā divīzijā un grupa būs Kanāda
kas Tev liek domāt, ka tieši Kanāda?

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:05, pirms 8 gadiem
kristaps_liepins_2912820 rakstīja: Es sakitīt protu. Zinu cik 12+2=14. tak što māku skaitīt.
austriešiem ir 12 punkti , Korejai un kazahiem pa 11 punktiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:08, pirms 8 gadiem
Nu nejau tie punkti, bet gan skaitīju uz GF. Ja būtu Dienvidkorejai 13 punkti, tad Kazahi tiktu uz augšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:12, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kas Tev liek domāt, ka tieši Kanāda?
jo kanāda ir pirmajā vietā pašlaik pasaules rangā un visticamāk būs pusfināla šajā PČ un ar to pietiktu lai saglabātu pirmo vietu rangā , Korejieši būs viszemākajā vietā rangā no PČ dalibniekiem un pasaules čempionātos vienā grupā ir ranga pirmā vieta un viszēmāka komanda rangā no pč dalibniekiem un tā būs Koreja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:16, pirms 8 gadiem
Nu GB ir 9:0 pašreiz pret Holandi.

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:18, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Ar britiem jau būs tieši tā pat, kad centīsies 1 punktu izcīnīt nākamgad, jo tas komandas kas izkritīs tak ir no pavisam cita plaukta. Protams, ja briti uzvarēs Japanu, bet tā man izskatās, ka GB ir bišku labāka.
briti , Japāņi un ukraiņi ir spējīgi sastādīt konkurenci ,pārējas komandas kā Lietuva ,Horvāti nespēj

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:19, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: un cepure?
Iešu skatīties, cik liela tad patiesībā ir. Mļja, vajadzēja uz mazu salmenīcu! Sūtīšu uz KAZ hokeja federāciju, lai čaļi protās!!!

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:21, pirms 8 gadiem
Nu GB ir 10:0 pašreiz pret Holandi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:35, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Nu, es jau ceru(domāju), ka drīz Lietuva visus šitos puļķēs ārā.
uz kā ir balstītas Tavas cerības? Uz Lietuvas amatieru čempi jeb tas saistībā ar Kasparaiša pievienošanos izlasei?

     [+] [-]

, 2017-04-28 23:40, pirms 8 gadiem
Nu GB ir 14:0 pašreiz pret Holandi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-29 09:42, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Viņiem viss ir sakārtots ar vadību, kuras galvgalī ir īsti patrioti, un par katru prospektu tiek piedomāts. Panākumi U18,20 daļēji jau projecē nākotnes rezultātus, kas nav par labu britiem, ukraiņiem,japāņiem utml.
nākotnes rezultāti
Volx, Tu prognozē milzīgu leišu lielveikalu līgas izaugsmi?