Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Zviedriem iespēja apsteigt Latviju, vāciešiem - pietuvoties

Andrejs Siliņš

Zviedriem iespēja apsteigt Latviju, vāciešiem - pietuvoties
Foto: Reuters / Scanpix

Šovakar pasaules hokeja čempionātā Ķelnē un Parīzē turpināsies A un B grupas cīņas. A grupā Zviedrijai, tiekoties ar Itāliju, būs iespēja apsteigt Latviju turnīra tabulā, bet mājiniecei Vācijai mačā pret Dāniju - pietuvoties mūsējiem līdz minimumam.

PČ astotās dienas grafiks

LaiksGrupaSpēleTV
17:15A grupaZviedrija - ItālijaTV6
17:15B grupaČehija - Slovēnija-
21:15A grupaDānija - VācijaTV6
21:15B grupaFrancija - Baltkrievija-

Zviedrijai iespēja apsteigt Latviju, mājiniekiem - neatpalikt no četrinieka

Vakar vēlajā spēlē Zviedrija ar 2:0 pārspēja Latviju, sagādājot latviešiem pirmo neveiksmi čempionātā, bet paši tiekot pie otrā panākuma. Zviedriem bija, iespējams, visgrūtākais kalendārs turnīra ievadā, jo vispirms bija jātiekas ar nosacīti stiprākām pretiniecēm, bet tagad priekšā atlikušas cīņas ar vienībām, kas tabulā atrodas zemāk un arī, objektīvi vērtējot, ir zemāka ranga izlases. Pirmā no tām vakar bija Latvija, bet šodien pretī stāsies pastarīte Itālija. Lai arī pastarīte, Itālija godam spējusi cīnīties ar teju visiem, izņemot Krieviju. Vakar itālieši atpūtās, bet dienu pirms tam ar 0:3 piekāpās amerikāņiem, otro reizi zaudējot ar vairāk nekā vienu vārtu starpību.

Itālija spēlē izdzīvošanas režīmā, bet, reāli skatoties, vieta A grupā, visticamāk, jau zaudēta. Jā, ar priekšpēdējā vietā esošo Dāniju vēl jāspēlē, taču dāņi ārā nekritīs, jo nākamgad paši rīkos čempionātu, līdz ar to arī ar priekšpēdējo vietu itāliešiem nepietiks. Uz ko vairāk cerēt grūti, jo slovākiem savstarpējā mača jau zaudēts turnīra pirmajā dienā... Zviedri tikmēr uzsākuši ceļu pretī vismaz trešajai vietai grupā, kas šobrīd izskatās visreālākā, jo savstarpējos mačos zaudēts pirmajās divās vietās esošajām lielvarām Krievijai un ASV.

Krietni lielāk intriga varētu būt A grupas vēlajā spēlē, kur mājiniece Vācija tiksies ar Dāniju. Tā kā dāņiem jau iepriekš minēto iemeslu dēļ šogad ir iespēja spēlēt kruīza režīmā, pagaidām arī rezultāti nav bijuši nekādi spožie. Izdevies pieveikt slovākus (4:3), bet pārējās cīņās zaudēts ar ne mazāk kā triju vārtu starpību. Vācieši, kas vakar atpūtās, ar divām uzvarām un pieciem punktiem ieņem piekto vietu grupā un, ja vien zviedri sensacionāli nezaudēs itāliešiem, ārpus četrinieka paliks arī pēc šīs dienas, lai kāds arī būtu mača iznākums.

Atlikušo spēļu kalendārs gan Vācijai ir labvēlīgs, jo jāspēlē tikai ar abām pastarītēm Dāniju un Itāliju, kā arī Latviju, kas ir tiešā konkurente par vietu ceturtdaļfinālā. Šobrīd viss iet uz to, ka tieši A grupas pēdējā spēlē īsi pirms 17. maija iestāšanās tiks noskaidrota pēdējā ceļazīme uz izslēgšanas turnīru.

A grupas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Krievija4310021:511
2.ASV4300115:79
3.Latvija430018:49
4.Zviedrija4201113:87
5.Vācija4110210:165
6.Slovākija401219:124
7.Dānija401036:162
8.Itālija400134:181

Baltkrievi turpinās cīņu par noturēšanos elitē

Čehija līdzšinējā turnīra gaitā nav demonstrējusi ļoti pārliecinošu sniegumu. Ja neskaita grupas pastarītes Baltkrievijas sagraušanu (6:1), bez variantiem tika zaudēts Kanādai (1:4), laimīgi izdevās uzveikt Somiju (pēdējā trešdaļā no 0:3 izrauts neizšķirts un uzvara pēcspēles metienos), bet vakar tikai ar 1:0 apspēlēta Norvēģija. Labā ziņa ir tā, ka pretī nāk slovēņi, kam gājis vēl sliktāk. Izņemot pirmo spēli, kad zaudēts "bullīšos" Šveicei (4:5), pārējos mačos Slovēnija bez ierunām piekāpusies ne tikai Kanādai (2:7) un Somijai (2:5), bet arī Norvēģijai (1:5).

Galvenā cīņa gan slovēņiem vēl tikai priekšā, jo rītdien jāspēlē ar baltkrieviem un šajā mačā, visticamāk, arī izšķirsies tas, kura no abām saglabās vietu elitē. Labā ziņa Slovēnijai ir tā, ka hokejisti tiks pie nedaudz vairāk stundu atpūtas pirms galvenās cīņas, jo baltkrievi šovakar vēlajā spēlē tiksies ar otro labāko vārtu guvēju Stefānu da Kostu un Franciju. Francūži turpina cerēt uz ceturtdaļfinālu un cienīgais sniegums līdzšinējā turnīrā liek domāt, ka ar veiksmes palīdzību tā pat varbūt nav pilnīga neiespējamā misija.

Baltkrievijai tikmēr šis čempionāts ir viena vienīga bēdu ieleja. Visas četras līdzšinējās spēles zaudētas pamatlaikā, turklāt, ja pirmajā cīņā pret somiem ar solīdo 2:3, tad turpinājumā čehu, kanādiešu un šveiciešu pārākums atzīts ar ne mazāk kā trīs vārtu starpību... Kaut kur tālumā joprojām redzams cerību stariņš un uzvara pār slovēņiem, visticamāk, ļaus noturēties elitē, taču, ņemot vērā ieguldītos resursus, tas noteikti nav mērķis, ar ko lepoties. Panākums pār frančiem šovakar ļautu jau pirms spēles pret Slovēniju justies drošāk par minimālā uzdevuma sasniegšanu.

B grupas kopvērtējums

VKomandaSpēlesUUPZPZVārtiP
1.Kanāda4400020:512
2.Šveice4211014:89
3.Čehija4120112:87
4.Somija4201112:137
5.Norvēģija420118:77
6.Francija4110213:105
7.Slovēnija400139:221
8.Baltkrievija400043:180

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 16:12, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Namejs ar savu Šveici
2013 PČ Šveice pārsteidza, jo top komandas vēl nebija ieskrējušās sākumā un savāca punktus, kas solīja vieglākus pretiniekus, lai izcīnītu medaļas- Čehiju, ASV!

Šogad visas spēles vēl priekšā + vairs nevienu nepārsteigs!
Tā jau nebija Šveices problēma Nevajag noniecināt viņu sasniegto tajā PČ...

  +2 [+] [-]

, 2017-05-12 16:16, pirms 8 gadiem
Bāros jauns dzēriens - Ovečkins
https://twitter.com/SauceGod_98/sta...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-12 16:20, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Aha, un cik reizes nav tikuši Top8... nebūs sudrabs!
Latviešu ''dīvana experti''paredz, bet šveicieši,vismaz pagaidām, pierāda, ka viņu potenciāls nekur nav pazudis, un pie noteiktiem apstākļiem viņi atkal var pacīnīties par medaļām.

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:25, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Namejs ar savu Šveici
2013 PČ Šveice pārsteidza, jo top komandas vēl nebija ieskrējušās sākumā un savāca punktus, kas solīja vieglākus pretiniekus, lai izcīnītu medaļas- Čehiju, ASV!

Šogad visas spēles vēl priekšā + vairs nevienu nepārsteigs!
Un? Vai tā bija Šveices problēma tajā PČ, ka kāds nebija nebija iesildijies,ieskrējies utt? Viņi vienkārši toreiz izmantoja savu iespēju.
Gluži tāpat kā patreiz LV izmanto šajā čempionātā savu iespēju. Vienīgi mēs nezinām vai mūsu izlase to pratīsim izmantot arī turpinājumā.

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:25, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latviešu ''dīvana experti''paredz, bet šveicieši,vismaz pagaidām, pierāda, ka viņu potenciāls nekur nav pazudis, un pie noteiktiem apstākļiem viņi atkal var pacīnīties par medaļām.
Tu pats uz taburetes sēžot "ekspertē" ?

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:26, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tu pats uz taburetes sēžot "ekspertē" ?
Parkā uz soliņa.

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:26, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un? Vai tā bija Šveices problēma tajā PČ, ka kāds nebija nebija iesildijies,ieskrējies utt? Viņi vienkārši toreiz izmantoja savu iespēju.
Gluži tāpat kā patreiz LV izmanto šajā čempionātā savu iespēju. Vienīgi mēs nezinām vai mūsu izlase to pratīsim izmantot arī turpinājumā.
Turklāt, ja pareizi atceros, tad viņi līdz finālam tika bez neviena zaudējuma, tā ka pilnīgi pelnīti ieguva sudrabu

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:29, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Turklāt, ja pareizi atceros, tad viņi līdz finālam tika bez neviena zaudējuma, tā ka pilnīgi pelnīti ieguva sudrabu
Jā, tā bija. Takā jebkurš mēģinājums apšaubīt šo Šveices panākumu ir vienkārši muļķīgs.

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:30, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tā bija. Takā jebkurš mēģinājums apšaubīt šo Šveices panākumu ir vienkārši muļķīgs.
Es tad finālā biju par Šveici. Žēl, ka zaudēja.

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:32, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nepamanīji, tad pačukstēšu priekšā, ka vel pavisam nesenā pagātnē Šveice PČ izcēla sudraba medaļas. Kāpēc lai viņi tagad neatkārtotu kaut ko līdzīgu?
Tas nav nekāds noslēpums, Ivar, nav jāčukst, droši vari teikt skaļi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:37, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Taisni otrādi. Vajag pēc iespējas skaļāk, lai zutis izdzird un nāk talkā slavināt Šveici!
Dēļ zuša aizliegts Šveici uzslavēt?

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:37, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parkā uz soliņa.
Soliņa eksperts

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:38, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tad finālā biju par Šveici. Žēl, ka zaudēja.
Jā,toreiz Šveicieši bija topā. Man šķiet, ka toreiz ļoti daudzi (es tajā skaitā) finālā par Šveici turēja īkšķus.
Ja rēķina, ka patreiz NLA ir viens no stiprākajiem Eiropas čempionātiem, un cik šveicieši spēlē pasaules Top līgās, tad viņu izšaušana atsevišķos PČ patiesībā nav nekas pārsteidzošs. Drīzāk jābrīnās, ka tas notiek tik reti.

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:38, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Soliņa eksperts

Apmēram tā!

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:40, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latviešu ''dīvana experti''paredz, bet šveicieši,vismaz pagaidām, pierāda, ka viņu potenciāls nekur nav pazudis, un pie noteiktiem apstākļiem viņi atkal var pacīnīties par medaļām.
Nu baigi jau viņi neko nerāda? Uzvarēt norvēģus, belarus, buļļos nolaust slovēņus un buļļos pakāst frančiem jau nav nekāds gluži spīdošais sniegums. Viņiem vēl priekšā CAN, CZE, SUO, tā kā šobrīd viņi ir daudz tuvāk netikšanai 1/4 finālā nekā sapņiem par medaļām

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:40, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā jau nebija Šveices problēma Nevajag noniecināt viņu sasniegto tajā PČ...
Kurš noniecina sasniegto? Es vienkārši saku, ka ar Šveici tā nerēķinājās un viņi savu iespēju izmantoja.
Mūsējie šogad izmantoja savu iespēju un pēc 3 spēlēm jau nodrošināja vietu top10!
Šveicei ir no kā pasmelties spēlētājus, jo viņu līga ir top5 Eiropā!

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:42, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu baigi jau viņi neko nerāda? Uzvarēt norvēģus, belarus, buļļos nolaust slovēņus un buļļos pakāst frančiem jau nav nekāds gluži spīdošais sniegums. Viņiem vēl priekšā CAN, CZE, SUO, tā kā šobrīd viņi ir daudz tuvāk netikšanai 1/4 finālā nekā sapņiem par medaļām
Var tikt, var netikt, bet es uzdrīkstēšos prognozēt, ka Šveice vismaz kādu punktu paņems arī no grupas grandiem

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:44, pirms 8 gadiem
Ko jūs te jeņķus sasapņojušies ārpusē atstāt, viņi ies ārā no grupas kā pirmie un galā fināls pret Kanādu.
Ārpusē jāatstāj Vācija.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-12 16:44, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,toreiz Šveicieši bija topā. Man šķiet, ka toreiz ļoti daudzi (es tajā skaitā) finālā par Šveici turēja īkšķus.
Ja rēķina, ka patreiz NLA ir viens no stiprākajiem Eiropas čempionātiem, un cik šveicieši spēlē pasaules Top līgās, tad viņu izšaušana atsevišķos PČ patiesībā nav nekas pārsteidzošs. Drīzāk jābrīnās, ka tas notiek tik reti.
Šveicei nav ne NHL(1), ne KHL, SHL spēlētāju!
Viņu līmenis ir drusku virs DEL, bet DEL par medaļām necīnās un nevajadzētu cīnīties!

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:45, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Ko jūs te jeņķus sasapņojušies ārpusē atstāt, viņi ies ārā no grupas kā pirmie un galā fināls pret Kanādu.
Ārpusē jāatstāj Vācija.
Tu taču teici, ka Tev PČ hokejā neinteresē. Vai Tev nav pajāt, ko citi te domā?

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:46, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Šveicei nav ne NHL(1), ne KHL, SHL spēlētāju!
Viņu līmenis ir drusku virs DEL, bet DEL par medaļām necīnās un nevajadzētu cīnīties!
Ar kādu palīgierīci šo nomērīji?

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:48, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ar kādu palīgierīci šo nomērīji?
Čempionu līga!

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:51, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Čempionu līga!
Junost vinnēja SHL klubu, tātad laikam belaru līga jāliek 1 plauktiņā ar zviedru līgu

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:52, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Junost vinnēja SHL klubu, tātad laikam belaru līga jāliek 1 plauktiņā ar zviedru līgu
Skaties kopumā! ČL visvairāk dominē SHL, tad NLA, SM, Extraliga!

     [+] [-]

, 2017-05-12 16:57, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Var tikt, var netikt, bet es uzdrīkstēšos prognozēt, ka Šveice vismaz kādu punktu paņems arī no grupas grandiem
Nu jā, jā, gan jau kkur kko aizķers un tiks...bet tas jau nemaina to, ka lai pret ko arī viņi tiktu 1/4 finālā, viņi nebūs tās spēles favorīti, ja hipotētiski tiek pāri 1/4 finālam, arī 1/2finālā viņi nebūtu favorīti, arī finālā/bronzas mačā viņi nebūtu favorīti...tā kā lai tiktu pie medaļām, viņiem ir jāuzvar 2 spēles, kurās viņi ir objektīvi vājāki par pretiniekiem. Tasvar notikt (un ir jau noticis), bet nu tādi notikumi ir vairāk "nejaušības" nekā loģisks iznākums.

     [+] [-]

, 2017-05-12 17:05, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Šveicei nav ne NHL(1), ne KHL, SHL spēlētāju!
Viņu līmenis ir drusku virs DEL, bet DEL par medaļām necīnās un nevajadzētu cīnīties!
Šajā sezonā Šveicei NHL spēlēja 5 (pieci) spēlētāji. Kas ir ļoti labs rādītājs, ja ņem vērā,ka salīdzinoši nesenā pagātnē Šveicē hokejs ne tuvu nebija Top līmenī.

     [+] [-]

, 2017-05-12 17:07, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu jā, jā, gan jau kkur kko aizķers un tiks...bet tas jau nemaina to, ka lai pret ko arī viņi tiktu 1/4 finālā, viņi nebūs tās spēles favorīti, ja hipotētiski tiek pāri 1/4 finālam, arī 1/2finālā viņi nebūtu favorīti, arī finālā/bronzas mačā viņi nebūtu favorīti...tā kā lai tiktu pie medaļām, viņiem ir jāuzvar 2 spēles, kurās viņi ir objektīvi vājāki par pretiniekiem. Tasvar notikt (un ir jau noticis), bet nu tādi notikumi ir vairāk "nejaušības" nekā loģisks iznākums.
Jebkurā gadījumā Šveici jau neviena pretinieku izlase nenovērtē par zemu. Jā, piekrītu, ka spēlējot izslēgšanas spēlēs,diez vai, viņi kādā no spēlēm būs kā Nr. 1. Un šobrīd tas Šveicei pat izdevīgi.

     [+] [-]

, 2017-05-12 17:08, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šajā sezonā Šveicei NHL spēlēja 5 (pieci) spēlētāji. Kas ir ļoti labs rādītājs, ja ņem vērā,ka salīdzinoši nesenā pagātnē Šveicē hokejs ne tuvu nebija Top līmenī.
Labs rādītājs ir Dānijai, kurai ir vairāk NHL spēlētāju! Labs rādītājs ir Zviedrija, kurai ir 90 NHL spēlētāju! Ar Šveici esam situšies 20 gadus un viņiem vienmēr ir bijis kāds spēlētājs NHL!
Latvijai ir bijuši pat 7 NHL spēlētāji vienlaikus!
5 NHL spēlētāji nav nekāds labais rādītājs, ja ir top5 hokeja līga kur augt un gandrīz 20 tūkstoši reģistrēti hokejisti!

     [+] [-]

, 2017-05-12 17:16, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šajā sezonā Šveicei NHL spēlēja 5 (pieci) spēlētāji. Kas ir ļoti labs rādītājs, ja ņem vērā,ka salīdzinoši nesenā pagātnē Šveicē hokejs ne tuvu nebija Top līmenī.
Vispār kur izrāvi 5, ja tādu ir 10!?
Atbrauks vismaz 8 NHL spēlētāji, tad var atkal tēmēt uz medaļām!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-12 17:18, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā gadījumā Šveici jau neviena pretinieku izlase nenovērtē par zemu. Jā, piekrītu, ka spēlējot izslēgšanas spēlēs,diez vai, viņi kādā no spēlēm būs kā Nr. 1. Un šobrīd tas Šveicei pat izdevīgi.
Vari man paskaidrot kas tieši Šveicei ir izdevīgi no tā, ka viņi nevienā no play-off spēlēm neūs Nr.1? Tas, ka viņi ir objektīvi vājāki ir viņiem izdevīgi ja? Pirmoreiz ko tādu dzirdu. Tad sanāk, ka no šobrīd rangā esošajām izlasēm visizdevīgāk ir Ķīnas Taipejai - viņi nevienā spēlē nav Nr1.

     [+] [-]

, 2017-05-12 17:21, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šajā sezonā Šveicei NHL spēlēja 5 (pieci) spēlētāji. Kas ir ļoti labs rādītājs, ja ņem vērā,ka salīdzinoši nesenā pagātnē Šveicē hokejs ne tuvu nebija Top līmenī.
Šveice jau pasen ir TOP līmenī

     [+] [-]

, 2017-05-12 17:24, pirms 8 gadiem
Spriežot pēc jaunajiem NHL spēlētājiem, tad Šveice, Vācija cenšas ieņemt Slovākijas vietu, bet pagaidām nesanāk! Dānija un Slovākija noslēdz top10!
Slovākija vēl turas uz vecajiem!

     [+] [-]

, 2017-05-12 17:32, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Par Dāniju!!!
Par lielu Dāniju ar Reval (Tallinn) !

     [+] [-]

, 2017-05-12 17:36, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Šveice jau pasen ir TOP līmenī
šveice top līmeni ir jau kopš viņi tika augstākajā divīzijā