Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Vācija un Slovākija par vietu "play-off" zonā, ASV pret Itāliju

Vācija un Slovākija par vietu "play-off" zonā, ASV pret Itāliju
Foto: Andre Ringuette/HHOF-IIHF Images

Ķelnē un Parīzē notiekošajā pasaules čempionātā hokejā šodien notiks četras spēles. Vislielākā intriga sagaidāma mačā starp Slovākiju un Vāciju - uzvarētājs iekļūs "play-off" zonā. Pārējās trīs spēles vismaz "uz papīra" ir cīņas starp dažāda līmeņa komandām.

PČ sestās dienas grafiks

LaiksGrupaSpēleTV
17:15AASV - ItālijaTV6
17:15BŠveice - BaltkrievijaViasat Sport Baltic
21:15ASlovākija - VācijaViasat Sport Baltic
21:15BSomija - Slovēnija-

ASV pret sīksto Itāliju, mājinieki pret neizteiksmīgajiem slovākiem

Dienas pirmajā spēlē A grupā ASV izlase tiksies ar Itāliju, kurai tā būs otrā spēle divu dienu laikā. Trijos mačos Stefana Maira komandai izdevies iekrāt vienu punktu, kas tika izcīnīts pret Slovākiju, bet spēlē pret Latviju izšķirošie vārti tika zaudēti vien 79 sekundes līdz spēles pamatlaika beigām. Itālijas vienībai pagaidām nesekmējas ar rezultativitāti - trijās spēlēs ir četri goli, kas ir slikts rādītājs, it īpaši uz 15 zaudēto vārtu fona. ASV komanda pēc pirmajā spēlē piedzīvotās neveiksmes pret Vāciju izcīnījusi divas uzvaras, pieveicot Zviedriju un Dāniju, katrā no spēlēm ielaižot vismaz divus vārtus, pēdējos divos mačos 11 reizes pārspējot pretinieku vārtsargus. Spēle sāksies plkst. 17:15 pēc Latvijas laika, tiešraidi piedāvās TV6.

Vakara spēlē Vācija cīnīsies ar Slovākiju par vietu labāko četriniekā, kas garantē dalību izslēgšanas turnīrā. Vieni no čempionāta mājiniekiem uzsāka turnīru veiksmīgi, pirmajā dienā pārspējot ASV izlasi. Turpinājums izrādījies ne tik sekmīgs - 2:7 pret Zviedriju, 3:6 pret Krieviju, bet Patrikam Hēgeram pēdējā spēlē beidzās ne tikai ar noraidījumu līdz spēles beigām, bet arī ar alus dušu no Krievijas izlases līdzjutējiem, kurai vēlāk sekoja divu spēļu diskvalifikācija. Arī Slovākijas izlase nespēj iepriecināt savus līdzjutējus - pirmajā spēle samocīta uzvara pret Itāliju, nākamajā dienā zaudējums pret Latviju, bet vakar zaudējums pēcspēles metienu sērijā pret Dāniju, lai gan mača laikā komandai izdevās atspēlēties no 0:3. Jau trīs gadus Slovākijas izlase nespēj iekļūt izslēgšanas spēlēs, un zaudējums rītdienas cīņā var sabojāt komandas izredzes uz tikšanu "play-off" jau tagad. Spēle sāksies plkst. 21:15, tiešraidi piedāvās Viasat Sport Baltic.

A grupas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Latvija330008:29
2.Krievija3210018:58
3.ASV3200112:76
4.Zviedrija3101111:84
5.Vācija310027:143
6.Slovākija301117:93
7.Dānija301026:132
8.Itālija300124:151

Neklātienes cīņa par priekšpēdējo vietu B grupā

Parīzē diena uzsāksies ar Šveices un Baltkrievijas komandu spēli. Pārsvarā sastādītā no vietējā čempionāta spēlētājiem Šveices izlase savā grupā ieņem otro vietu ar sešiem punktiem, atpaliekot no pirmajā vietā esošās Kanādas par vienu panākumu. Turnīrs tika iesākts ar uzvaru pēcspēles metienu sērijā par Slovēniju, kurai sekoja uzvara pret Norvēģiju un zaudējums papildlaikā pret Franciju. Komanda daudz iemet un daudz ielaiž - pēc trijām spēlēm vārtu attiecība ir 11:8. Baltkrievijas izlase zaudējusi visās trijās spēlēs, par ko izpelnījusies kritiku no valsts prezidenta kurš neveiksmi pret Kanādu ar 0:6 nosauca par kaunu - "neskrien, nemet par vārtiem, ja jau esiet uz laukuma, tad spēlējiet!". Lai gan pirmos punktus baltkrievi cer iegūt šodien, tomēr visticamāk mačs ar Šveici būs sagatavošanas posms izšķirošajai spēlei pret Slovēniju - B grupas autsaideru cīņai, kurā varētu izšķirties pēdējās vietas liktenis. Spēle starp Šveici un Baltkrieviju sāksies plkst. 17:15, to translēs Viasat Sport Baltic kanāls.

Hokeja vakars turpināsies ar Somijas un Slovēnijas izlašu cīņu, kas sāksies plkst. 21:15. Pasaules vicečempioni pagaidām atrodas ārpus "play-off" zonas, bet zaudētā spēle pret Franciju ar 1:5 ir viens no sliktākajiem momentiem Somijas hokeja vēsturē. Tomēr kopš 1995. gada, kad tika izcīnīts pirmais zelts pasaules čempionātos, komanda vienmēr spējusi iekļūt izslēgšanas spēlēs un uzvara rītdienas mačā ļaus pabeigt dienu "play-off" zonā. Pretiniekos būs Slovēnija - komanda, kas jau vairākus gadu ceļo no elites divīzijas uz pirmo un atpakaļ. Turnīra otrajā dienā slovēņi parādīja, ka viņi nav tik viegli ņemami, jo pret Šveices izlasi izdevies izcīnīt vienu punktu, tomēr tālāk sekojuši divi zaudējumi un pelnītā priekšpēdējā vietā B grupā. Slovēnijas komanda saprot, ka katrs iegūtais punkts palīdzēs cīņā par izdzīvošanu, tomēr paņemt punktus pret Somiju tai vēl nav pa spēkiem.

B grupas kopvērtējums:

VKomandaSpēlesUUPZPZVārtiP
1.Kanāda3300017:39
2.Šveice311108:46
3.Norvēģija320018:66
4.Čehija3110111:85
5.Francija311017:45
6.Somija310117:114
7.Slovēnija300127:171
8.Baltkrievija300033:150

Izmantotie avoti:
Ice Hockey World Championship - 2017 WM -...

Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529

 +16 [+] [-]

, 2017-05-10 11:49, pirms 8 gadiem
Butu ideali ja slovaki panemtu fricus. Bus labs hokejs, redzes ka jenki tiks gala ar makaroniem

  +3 [+] [-]

, 2017-05-10 11:50, pirms 8 gadiem
Ceru ka Šveice paņems belarus, lai šie lido ārā

 +16 [+] [-]

, 2017-05-10 11:52, pirms 8 gadiem
Nuu tas kalendārs jau arī pielabots smuki mājiniekiem, Vācijai pret tiešajiem konkurentiem ( uz papīra vismaz) slovākiem iepriekšējā dienā atpūta, kamēr slovākiem bija ielikts mačs vakarā pret dāņiem, kur diezgan paredzami bija smaga spēle un aizvilka arī līdz ot.
Tāpat pirms pēdējās kārtas pat divu dienu pauze, kamēr Latvijai vēl iepriekšējā vakarā jāspēlē.

 +15 [+] [-]

, 2017-05-10 11:57, pirms 8 gadiem
Par lielu Slovākiju! Cerams izkrāmēs Vāciju un atvieglos mums dzīvi...

 +13 [+] [-]

, 2017-05-10 11:57, pirms 8 gadiem
Slovākiem vēl nevienas 'tīrās' uzvaras, būtu tā kā pienācis laiks. Un amīšiem atliek tik novēlēt, lai nervi netur itāļu antihokeju

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 11:58, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: ---Vislielākā intriga sagaidāma mačā starp Slovākiju un Vāciju - uzvarētājs iekļūs "play-off" zonā. ---
Tiešām? Slovāki uzvarot būs plova zonā? Pat ja arī teorērtiski pagaidām tā tas varētu būt, praktiski tas ir nereāli
Nu ja, ka zonā būs - šobrīd playoff zonas robeža ir 4 punkti.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-10 12:00, pirms 8 gadiem
j rakstīja: Nuu tas kalendārs jau arī pielabots smuki mājiniekiem, Vācijai pret tiešajiem konkurentiem ( uz papīra vismaz) slovākiem iepriekšējā dienā atpūta, kamēr slovākiem bija ielikts mačs vakarā pret dāņiem, kur diezgan paredzami bija smaga spēle un aizvilka arī līdz ot.
Tāpat pirms pēdējās kārtas pat divu dienu pauze, kamēr Latvijai vēl iepriekšējā vakarā jāspēlē.
Ne vienmēr diena atpūtai nospēlē pozitīvu lomu, mums arī ir vairākkārt nācies kāpt uz šādiem grābekļiem

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:01, pirms 8 gadiem
agrism rakstīja: Nu ja, ka zonā būs - šobrīd playoff zonas robeža ir 4 punkti.
Uz 24 stundām, ne vairāk

  +6 [+] [-]

, 2017-05-10 12:02, pirms 8 gadiem
virsrakstā viss pareizi?

  +7 [+] [-]

, 2017-05-10 12:02, pirms 8 gadiem
slovenija

  +3 [+] [-]

, 2017-05-10 12:04, pirms 8 gadiem
Bltkrieviem vēl spēles pret Šveici, Norvēģiju, Slovēniju un Franciju. Protams, iespējams viņiem ar slovēniem var sanākt "palikšanas" spēle, bet nu jau tagad to apgalvot....Man liekas autors pārspīlē.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-10 12:04, pirms 8 gadiem
Ehh, kā mums derētu kaut vai 1 punktu dabūt no stiprajiem.

 +10 [+] [-]

, 2017-05-10 12:04, pirms 8 gadiem
Nu jātur īkšķi par Slovākiem. viņi mums var palīdzēt.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-10 12:05, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ehh, kā mums derētu kaut vai 1 punktu dabūt no stiprajiem.
Dabūs!!! Ar šādu attieksmi, spēli un veiksmi - dabūs.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-10 12:06, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Bltkrieviem vēl spēles pret Šveici, Norvēģiju, Slovēniju un Franciju. Protams, iespējams viņiem ar slovēniem var sanākt "palikšanas" spēle, bet nu jau tagad to apgalvot....Man liekas autors pārspīlē.
Man arii liekas, ka Belari vnk necīnijās un gatavojās spēlēm ar sav līmeņa pretiniekiem. Visu parādīs, kā viņi pret šveiciešiem izskatīsies šodien.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-10 12:07, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Bltkrieviem vēl spēles pret Šveici, Norvēģiju, Slovēniju un Franciju. Protams, iespējams viņiem ar slovēniem var sanākt "palikšanas" spēle, bet nu jau tagad to apgalvot....Man liekas autors pārspīlē.
Belari var visus paņemt un visiem arī noliet, protams, ja metīs vairāk par 5 reizēm pa vārtiem spēles laikā.. tur neko nevar zināt. Vispār ļoti patīk šis divu grupu formāts, kad bija 4×4, tad ne tuvu nebija tik interesanti.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:07, pirms 8 gadiem
Kāds var pateikt, va visi 1/4 fināli notiks Ķelnē, vai arī kāds no tiem Parīzē?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:10, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Belari var visus paņemt un visiem arī noliet, protams, ja metīs vairāk par 5 reizēm pa vārtiem spēles laikā.. tur neko nevar zināt. Vispār ļoti patīk šis divu grupu formāts, kad bija 4×4, tad ne tuvu nebija tik interesanti.
Atceros, kā savulaik profesors Abrags izmisgīi spiedza pret jauno formātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:11, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ehh, kā mums derētu kaut vai 1 punktu dabūt no stiprajiem.
Tāpat Vācija būs jāuzvar lai tiktu tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:12, pirms 8 gadiem
kip ceturtdalfinali parize, kelne pus un finali,biju kautkur dzirdejis bet nez ka patiesiba.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:13, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Šodien viennozīmīgi par slovākiem un belariem (zutis savu ir panācis )
Zutis vēl trieku ķers, ja sarkankrustieši pakāsīs

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:13, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kāds var pateikt, va visi 1/4 fināli notiks Ķelnē, vai arī kāds no tiem Parīzē?
50:50

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:13, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Atceros, kā savulaik profesors Abrags izmisgīi spiedza pret jauno formātu
Liec nu mieru Abragam, viņam tā pat tagad nav viegli un 'spert guļošam' vnk nav labais tonis.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-10 12:14, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: būsim reāli - ASV un Vācija ir augstākā līmenī

arī 5.vieta un 9.vieta čempī nebūs slikti
Tādi kā tu dzīvē neko nesasniedz.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:17, pirms 8 gadiem
ravetajs rakstīja: kip ceturtdalfinali parize, kelne pus un finali,biju kautkur dzirdejis bet nez ka patiesiba.
Man Parīze būtu tuvāk un ērtāk TGV ātrvilciens pa brīvu, no rīta turp, naktī pēc spēles atpakaļ, Fričos tāds gājiens ņe prokatit, vai nu sēdina ārā vai arī sauc mentus, abi varianti neder
Dzelzi raustīt ar ne visai gribās, aluks ceļā tomēr ir svēta lieta!

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:18, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Belari var visus paņemt un visiem arī noliet, protams, ja metīs vairāk par 5 reizēm pa vārtiem spēles laikā.. tur neko nevar zināt. Vispār ļoti patīk šis divu grupu formāts, kad bija 4×4, tad ne tuvu nebija tik interesanti.
Pret somiem meta līdzīgi kā somi viņiem, tad bij divas mezmetošās spēles pret grandiem, bet nu mēs ar vakar pret makaroniem pēc 2 per bijām 11x uzmetuši, bet nebij tak tā, ka mums nebija cerību.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:22, pirms 8 gadiem
+ belari atputās, sieri vakar kaplējās pret vardēm vēlajā spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-10 12:26, pirms 8 gadiem
par belariem.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:26, pirms 8 gadiem
ravetajs rakstīja: kip ceturtdalfinali parize, kelne pus un finali,biju kautkur dzirdejis bet nez ka patiesiba.
Pats saprati, ko tur uzrakstīji?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:28, pirms 8 gadiem
j rakstīja: Nuu tas kalendārs jau arī pielabots smuki mājiniekiem, Vācijai pret tiešajiem konkurentiem ( uz papīra vismaz) slovākiem iepriekšējā dienā atpūta, kamēr slovākiem bija ielikts mačs vakarā pret dāņiem, kur diezgan paredzami bija smaga spēle un aizvilka arī līdz ot.
Tāpat pirms pēdējās kārtas pat divu dienu pauze, kamēr Latvijai vēl iepriekšējā vakarā jāspēlē.
Un? Atputa var nākt arī par sliktu un tas ir pierādījies gan ar mūsu izlasi gan ar citām. It īpaši kad ir 2 dienas brīvas.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-10 12:28, pirms 8 gadiem
Sarauj Slovākija!!!! Mūsu fani, ja būs spēlē, fanos par Slovākiju!!!!

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:30, pirms 8 gadiem
Kudziis rakstīja: Un? Atputa var nākt arī par sliktu un tas ir pierādījies gan ar mūsu izlasi gan ar citām. It īpaši kad ir 2 dienas brīvas.
Ar spēļu grafiku mums šogad var teikt ir paveicies, visai vienmērīgs un sabalansēts

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:31, pirms 8 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Dabūs!!! Ar šādu attieksmi, spēli un veiksmi - dabūs.
Ar sādu attieksmi? Hmm, avīzē "Diena" šodienas izlaidumā ir intervija ar Daugaviņu, kurš, kā mēs visi zinam, ir komandas kapteinis un pēdējais teikums bija tāds, kur viņš pats pasaka, ka izšķirošā spēle par iekļūšanu play-off būs ar vāciešiem. Tātad viņš pats netic tam, ka mēs varētu paņēmt kādu punktu vai vispār kādu spēli uzvarēt pret SWE, USA vai RUS. Un ja jau kapteinis pat tam netic, kur var būt runa vispār par komandu.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:31, pirms 8 gadiem
Beidzot rāda dažādas spēles pae dažādiem kanāliem. Vienu dienu rādīja krievus par visiem kanāliem, kā var kaut ko tik debīlu izdomāt!!!

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:31, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Belari var visus paņemt un visiem arī noliet, protams, ja metīs vairāk par 5 reizēm pa vārtiem spēles laikā.. tur neko nevar zināt. Vispār ļoti patīk šis divu grupu formāts, kad bija 4×4, tad ne tuvu nebija tik interesanti.
1/4 diez vai tiks, bet ārā gan jau nekritīs.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:33, pirms 8 gadiem
phKRIIII rakstīja: par belariem.
Šaubos, ka belari kautko varēs izdarīt, viņi šogad ir ļoti vārgi, kustās kā pensionāri!!!

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:37, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: 1/4 diez vai tiks, bet ārā gan jau nekritīs.
Jā, 2 uzvaras paņems un noturēsies.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:37, pirms 8 gadiem
Nebūtu jau slikti, ja slovāki šodien kādu punktu paņemtu.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:39, pirms 8 gadiem
Kudziis rakstīja: Ar sādu attieksmi? Hmm, avīzē "Diena" šodienas izlaidumā ir intervija ar Daugaviņu, kurš, kā mēs visi zinam, ir komandas kapteinis un pēdējais teikums bija tāds, kur viņš pats pasaka, ka izšķirošā spēle par iekļūšanu play-off būs ar vāciešiem. Tātad viņš pats netic tam, ka mēs varētu paņēmt kādu punktu vai vispār kādu spēli uzvarēt pret SWE, USA vai RUS. Un ja jau kapteinis pat tam netic, kur var būt runa vispār par komandu.
Vācijai ir 3p un vēl spēles ar Slovākiju, Itāliju, Dāniju, Latviju. Pat ja viņi zaudē slovākiem, tad vēl reāli var izcīnīt 12p un tikt 1/4!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:42, pirms 8 gadiem
Vāciešiem jāzaudē pret Slovākiju , un mums ir jāuzvar Vācija , tad esam 100% 1/4 fināla !!! Vēl labāk , ja paņemam punktu kādu no lieliem grandiem !!

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:43, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: + belari atputās, sieri vakar kaplējās pret vardēm vēlajā spēlē.
Jā, tā būs spēle, kur jau vairāk varēs saprast, kas īsti ir ar tiem Belariem + protams, ja viņi uzvar, tad situācija tabulā ar uzreiz paliek interesantāka.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-10 12:43, pirms 8 gadiem
Cerams Šveice zaudes un ta pamatigi! Gribas redzet ka Zutis attaisnojas un sapņo par zeltu

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:44, pirms 8 gadiem
Kudziis rakstīja: Ar sādu attieksmi? Hmm, avīzē "Diena" šodienas izlaidumā ir intervija ar Daugaviņu, kurš, kā mēs visi zinam, ir komandas kapteinis un pēdējais teikums bija tāds, kur viņš pats pasaka, ka izšķirošā spēle par iekļūšanu play-off būs ar vāciešiem. Tātad viņš pats netic tam, ka mēs varētu paņēmt kādu punktu vai vispār kādu spēli uzvarēt pret SWE, USA vai RUS. Un ja jau kapteinis pat tam netic, kur var būt runa vispār par komandu.
Paņemot vienu uzvaru pret USA, SWE vai RUS bet zaudējot GER-mēs visticamāk netiekam PO. Ir jāgūt vismaz 4 punkti nākošās 3 spēlēs lai varētu atļauties zaudēt GER iun tikt PO.
Jebkurš loģiski domājošs cilvēks saprot, ka ticamākais variants tikt PO ir uzvarēt Vāciju.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:45, pirms 8 gadiem
Kudziis rakstīja: Ar sādu attieksmi? Hmm, avīzē "Diena" šodienas izlaidumā ir intervija ar Daugaviņu, kurš, kā mēs visi zinam, ir komandas kapteinis un pēdējais teikums bija tāds, kur viņš pats pasaka, ka izšķirošā spēle par iekļūšanu play-off būs ar vāciešiem. Tātad viņš pats netic tam, ka mēs varētu paņēmt kādu punktu vai vispār kādu spēli uzvarēt pret SWE, USA vai RUS. Un ja jau kapteinis pat tam netic, kur var būt runa vispār par komandu.
No Dienas:
bet izskatās, ka tā arī būs kā pirms čempionāta runāja, – pēdējā mačā ar Vāciju cīnīsimies par iekļūšanu ceturtdaļfinālā.

Nu var jau mēģināt saskatīt, ka viņs netic.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:45, pirms 8 gadiem
Vispār interesants čempis, jo izkrišana un 1/4 būs intriga līdz pēdējai minūtei un abās grupās!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:47, pirms 8 gadiem
melanis rakstīja: Vāciešiem jāzaudē pret Slovākiju , un mums ir jāuzvar Vācija , tad esam 100% 1/4 fināla !!! Vēl labāk , ja paņemam punktu kādu no lieliem grandiem !!
Baigi gribētos, lai pēdējā spēlē uzvaru nevajadzētu tikšanai. Protams, tīra 3 pnkt. uzvara pār ASV, piemēram, un vāciešiem uz to brīdi 8 punkti, piemēram...sapnis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-10 12:48, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Paņemot vienu uzvaru pret USA, SWE vai RUS bet zaudējot GER-mēs visticamāk netiekam PO. Ir jāgūt vismaz 4 punkti nākošās 3 spēlēs lai varētu atļauties zaudēt GER iun tikt PO.
Jebkurš loģiski domājošs cilvēks saprot, ka ticamākais variants tikt PO ir uzvarēt Vāciju.
Nav teikts, ka GER nezaudē punktus pret nosacīti vājākām izlasēm.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:49, pirms 8 gadiem
Kudziis rakstīja: Ar sādu attieksmi? Hmm, avīzē "Diena" šodienas izlaidumā ir intervija ar Daugaviņu, kurš, kā mēs visi zinam, ir komandas kapteinis un pēdējais teikums bija tāds, kur viņš pats pasaka, ka izšķirošā spēle par iekļūšanu play-off būs ar vāciešiem. Tātad viņš pats netic tam, ka mēs varētu paņēmt kādu punktu vai vispār kādu spēli uzvarēt pret SWE, USA vai RUS. Un ja jau kapteinis pat tam netic, kur var būt runa vispār par komandu.
Tu interpretē pa savam, nevis zini, ko Daugava bija domājis, kam tic vai netic. Mēs varam uzvarēt vismaz vienu grandu, bet, ja pagrūdīsim fričiem, kas būs ņēmuši savas spēles (un visticamāk, ka arī ņems, jo spēlē majas un gana labi spēlē) tad tā pat nekur varam netikt, tā ka ne jau ar ticību tam ir kāds sakars, bet gan ar visparastāko matemātiku.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:49, pirms 8 gadiem
Kur tas Zutis ir? Palasiju vinja komentus pie raksta par Šveices,zaudejumu pret Franciju un prosta ohue...

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:49, pirms 8 gadiem
Slovākija vai Slovēnija virsrakstā - vienalga! Kā iziesi pa vārtiem, tā uzreiz pa kreisi!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:49, pirms 8 gadiem
elninjo2 rakstīja: Nav teikts, ka GER nezaudē punktus pret nosacīti vājākām izlasēm.
Vāciešiem 3 spēlēs jāsavāc tikai 5 punkti, un mums 3 punkti pret dūžiem. Ļoti grūti, bet nav fantastika.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:50, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, tā būs spēle, kur jau vairāk varēs saprast, kas īsti ir ar tiem Belariem + protams, ja viņi uzvar, tad situācija tabulā ar uzreiz paliek interesantāka.
šodien uzvar slovāki un belari, tad abas grupās pamatīga jautrība Tik itāliem tā neliksies

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:50, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Paņemot vienu uzvaru pret USA, SWE vai RUS bet zaudējot GER-mēs visticamāk netiekam PO. Ir jāgūt vismaz 4 punkti nākošās 3 spēlēs lai varētu atļauties zaudēt GER iun tikt PO.
Jebkurš loģiski domājošs cilvēks saprot, ka ticamākais variants tikt PO ir uzvarēt Vāciju.
Pēc kā tu to spried? Mēs pat neuzvarot Vāciju varam tikt PO, diez kāpēc iedomājies, ka Vācija tagad visus uzvarēs un tā būs galvenā spēle. Tas ir hokejs un te viss var notikt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:51, pirms 8 gadiem
sjamba rakstīja: Slovākija vai Slovēnija virsrakstā - vienalga! Kā iziesi pa vārtiem, tā uzreiz pa kreisi!
Ar ko tev asociējas Slovensko? Ar Slovākiju vai Slovēniju?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:53, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Vācija pēdējo reizi uzvarēta vien tālajā 1998.gadā

piedzīvoti zāģi 2x 2002.gadā, 2008.gadā, 2013.gadā, 2014.gadā, 2015.gadā
Nemuldi, es vēl tagad atceros uzvaru, kad Širokovs iemeta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:54, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: "Garantētie" punkti vāciešiem varētu būt tikai pret Itāliju bet nedomāju, ka viņiem palikušās spēles būs pastaiga
Nu ko, šodien jācer uz tīru zāģi.

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:54, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: šodien uzvar slovāki un belari, tad abas grupās pamatīga jautrība Tik itāliem tā neliksies
Par viņiem tad arī šodien visvairāk topīšu kā Harļiks būtu teicis itāļi ir malači, bet nu jākrīt jau viniem uz leju droši vien ka būs tā pat, viņi pagaidām vēl tomer dzīvo "liftā".

     [+] [-]

, 2017-05-10 12:54, pirms 8 gadiem
Viens rakstīja, ka pret Itāliju bijusi 50 uzvara PČ!(elites grupā)

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 12:55, pirms 8 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Vācija pēdējo reizi uzvarēta vien tālajā 1998.gadā

piedzīvoti zāģi 2x 2002.gadā, 2008.gadā, 2013.gadā, 2014.gadā, 2015.gadā
2012. gada uzvara ar 3:2 jau neskaitas, vai ne?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-10 12:58, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: "Garantētie" punkti vāciešiem varētu būt tikai pret Itāliju bet nedomāju, ka viņiem palikušās spēles būs pastaiga
Jā, un pat spēlē pret Itāliju neviens negarantē uzvaru, jo itaļjaškām nav ko zaudēt, ja negrauzīs ledu, var izkrist no grupas, pirmā maiņa ar Scandelu nav nemaz tik vāja, kas zin kā iegrozās spēle.

     [+] [-]

, 2017-05-10 13:01, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vāciešiem 3 spēlēs jāsavāc tikai 5 punkti, un mums 3 punkti pret dūžiem. Ļoti grūti, bet nav fantastika.
Viss jau uz to velk, ka pret GER būs izšķirošā spēle.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-10 13:55, pirms 8 gadiem
Ja mēs pirmās trīs spēles spēlētu pret Krieviju,Zviedriju un ASV,loti iespējams,ka mēs šodien būtu tādā pašā situācijā,ka baltkrievi tagad.Manuprāt šovakar belariem sākās izslēgšanas spēles un pirmie rindā tieši galvenie konkurenti uz četrinieku.Protams kaimiņiem situācija nav no patīkamām,bet uzvarot četras atlikušās spēles viņi iekļūst 1/4 finālā.Lukašenko jau arī nav muļķis.Nezaudējošs piāra gājiens.Baltkrievi sāks uzvarēt,sacīs,ka laicīgi sapurinājis komandu,turpinās zaudēt,ko es jums teicu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 13:59, pirms 8 gadiem
ravetajs rakstīja: kip ceturtdalfinali parize, kelne pus un finali,biju kautkur dzirdejis bet nez ka patiesiba

biskaps rakstīja: Pats saprati, ko tur uzrakstīji?
Saprast nav smagi. Ravetajs bija kaut kur dzirdējis, ka ceturtdaļfināli notiks Parīzē, savukārt Ķelnē- pusfināli un fināls. Vienīgi viņš nezin, vai tas tiešām tā arī ir.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 14:05, pirms 8 gadiem
Par Slovākiju! Mums tas būtu svētīgi.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 14:09, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Paņemot vienu uzvaru pret USA, SWE vai RUS bet zaudējot GER-mēs visticamāk netiekam PO. Ir jāgūt vismaz 4 punkti nākošās 3 spēlēs lai varētu atļauties zaudēt GER iun tikt PO.
Jebkurš loģiski domājošs cilvēks saprot, ka ticamākais variants tikt PO ir uzvarēt Vāciju.
vēl ticamāks variants par mūsu uzvaru ir vēl Vācijas punktu zaudējums līdz pēdējai spēlei ..

     [+] [-]

, 2017-05-10 14:22, pirms 8 gadiem
kur tas šveiciešu fanelis ir , ka nav komentāru ierakstijis par to ka Šveicei viegli 3 punkti būs?

     [+] [-]

, 2017-05-10 14:22, pirms 8 gadiem
Zuti Tu vēl skolā esi , ka nesmirdini šeit?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 14:31, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: kur tas šveiciešu fanelis ir , ka nav komentāru ierakstijis par to ka Šveicei viegli 3 punkti būs?
Tev viņu šausmīgi vajag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 14:45, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tev viņu šausmīgi vajag?
gribas vnk pasmieties par viņa tupumu , kas saistits ar hokeju

     [+] [-]

, 2017-05-10 14:47, pirms 8 gadiem
vacija un slovenija?

     [+] [-]

, 2017-05-10 14:49, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: gribas vnk pasmieties par viņa tupumu , kas saistits ar hokeju
smejas par tevi

     [+] [-]

, 2017-05-10 14:55, pirms 8 gadiem
Edison rakstīja: Pēc kā tu to spried? Mēs pat neuzvarot Vāciju varam tikt PO, diez kāpēc iedomājies, ka Vācija tagad visus uzvarēs un tā būs galvenā spēle. Tas ir hokejs un te viss var notikt!!!
Piekrītu ka sportā viss kas ir iespējams. Es rakstīju par ticamāko scenāriju. Ceru ka Vācija zaudēs punktus.

     [+] [-]

, 2017-05-10 14:55, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: smejas par tevi
apsveicu Tevi par to

     [+] [-]

, 2017-05-10 15:10, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: apsveicu Tevi par to
Nav par ko, es par tevi nesmejos. Viņš smejas, jo tu viņu baro. Ar laiku pats sapratīsi

     [+] [-]

, 2017-05-10 15:10, pirms 8 gadiem
5:2 Baltkrievija uzvarēs! :-) Lieciet naudu uz Baltkrieviju,būs viegla peļņa! :-)

     [+] [-]

, 2017-05-10 15:12, pirms 8 gadiem
Kāpēc autors jau pirms spēles norakstījis Slovēniju?

     [+] [-]

, 2017-05-10 15:16, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc autors jau pirms spēles norakstījis Slovēniju?
iespējams ,tāpēc ka Norvēģi šos vinnēja ar 5:1

     [+] [-]

, 2017-05-10 15:16, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc autors jau pirms spēles norakstījis Slovēniju?
Jo uz Somiju ir uzgrūdis Toto visus savus iekrajumus

     [+] [-]

, 2017-05-10 15:17, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: iespējams ,tāpēc ka Norvēģi šos vinnēja ar 5:1
Neuzskatu, ka autoram ir pareizi savā rakstā kādu komandu norakstīt

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 15:21, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neuzskatu, ka autoram ir pareizi savā rakstā kādu komandu norakstīt
jā , tam es ar piekrītu

     [+] [-]

, 2017-05-10 15:40, pirms 8 gadiem
Kur miskastes Zutis?

     [+] [-]

, 2017-05-10 15:42, pirms 8 gadiem
Redzat nolikumu,kas notiek ja Danija grupa pedejā paliek! ';

     [+] [-]

, 2017-05-10 15:52, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tu interpretē pa savam, nevis zini, ko Daugava bija domājis, kam tic vai netic. Mēs varam uzvarēt vismaz vienu grandu, bet, ja pagrūdīsim fričiem, kas būs ņēmuši savas spēles (un visticamāk, ka arī ņems, jo spēlē majas un gana labi spēlē) tad tā pat nekur varam netikt, tā ka ne jau ar ticību tam ir kāds sakars, bet gan ar visparastāko matemātiku.
Atkarībā kurus no grandiem uzvarēsim Ja izdosies uzvarēt Zviedrus pamatlaikā, tad viņiem būs problēmas un degs pakaļa

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 15:53, pirms 8 gadiem
Tas Lukašenko ir saspiedies, ka 0:6 pret Kanādu uzskata par kaunu? Tāds rezultāts spēles laikā bija pat krieviem finālspēlē pret Kanādu pāris gadus atpakaļ. Ok, tad vēl arī Krosbijs bija, bet krieviem taču arī Malkins, Ovečkins un citi stāri, vadošos KHL'istus ieskaitot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 16:05, pirms 8 gadiem
RAZOR rakstīja: ravetajs rakstīja: kip ceturtdalfinali parize, kelne pus un finali,biju kautkur dzirdejis bet nez ka patiesiba



Saprast nav smagi. Ravetajs bija kaut kur dzirdējis, ka ceturtdaļfināli notiks Parīzē, savukārt Ķelnē- pusfināli un fināls. Vienīgi viņš nezin, vai tas tiešām tā arī ir.
Tā ir ka beztēmā bloķē citus lietotājus, jo nevar saprast, kādā kontekstā komentārs tika rakstīts Ravētājs atbildēja man, bet tupais Bīskaps mani ir nobloķējis, tāpēc arī nerubī fišku un uzskata Ravētāju par duraku, kaut gan Duraks ar lielo D ir pats Bīskaps, kuram vienmēr un visur kā ļauns murgs rēgojas Dinamo, Putins, Vates, KGB un Kremļa roka P.S. lūdzu kāds nocitējiet manu komentāru, lai tas Jelgavas ēzelis dabūtu izlasīt, ko es par viņu domāju, pēc tam, kad viņu pabrīdināju, nerakstīt sūdus DR un KHL sakarā!!!

     [+] [-]

, 2017-05-10 16:08, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: P.S. lūdzu kāds nocitējiet manu komentāru,
Necitēšu!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-10 16:09, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Necitēšu!
Citi nocitēs Cerams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 16:38, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Zutis, protams, var smieties, tomēr es uzskatu, ka par adekvātu viņu nosaukt nevar. Ja tā ākstīšanās noritētu 1-2 vakarus, to vēl varētu saprast, bet, kā var neapnikt?
Biznesmenis Šveicē, kas jau ar gadiem troļļo SC komentos

  -2 [+] [-]

, 2017-05-10 16:39, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: P.S. lūdzu kāds nocitējiet manu komentāru
Nemuldi, normāls čalis

     [+] [-]

, 2017-05-10 16:40, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Zutis, protams, var smieties, tomēr es uzskatu, ka par adekvātu viņu nosaukt nevar. Ja tā ākstīšanās noritētu 1-2 vakarus, to vēl varētu saprast, bet, kā var neapnikt?
man viņš ir miskastē. ja neadekvāts trolllis, tad vismaz lai ir interesants, bet arī tas izpaliek, tāpēc novācu no acīm. Kā var neapnikt, citēt, skaidrot u.t.t. ja skaidri redzams, ka šis speciāli iztroļļo? Tas man ir grūtāk izprotams, par troļļa troļļošanu. bet nu katram savs, lai puikas ņemās, skolo un cenšas nez ko pierādīt, vismaz trollēns paēdis.

     [+] [-]

, 2017-05-10 16:42, pirms 8 gadiem
PatriotGuy, 14:05, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Par Slovākiju! Mums tas būtu svētīgi.

Tā rūpīgi papētot turnīra tabulu,var redzēt,ka tā uzvara fričiem pret ASV dod viņiem milzīgu foru pret Latvijas komandu.Būtībā vācieši var atļauties zaudēt gan slovākiem un pat dāņiem,bet pieveicot mūs un itāļus viņi ar 9 punktiem iekļūs 1/4 finālā.Tas pie nosacījuma,ja vairāk nekādu sensāciju nebūs mūsu grupā.

     [+] [-]

, 2017-05-10 16:46, pirms 8 gadiem
Starpcitu, par miskastniekiem runājot- vai vēl kādam ir tā, ka pie vēstulēm SC rādās, ka je neizlasītas vēstules, bet atverot vēstuļu sadaļu nevienas neizlasītas nerādas? Visu laiku domāju, ka kāds gļuks (norma šai mājaslapai) bet tad aizdomājos, ka reiz burts stāstija, ka esot man kkādu vēstuli sūtījis, bet tad man šis bija noignorēts un loģiski neko nesaņēmu, tad varbūt tās ir vēstules, kas saņemtas no ignorētiem lietotājiem, bet es viņas neredzu, jo sūtītājs ignorēts?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 16:50, pirms 8 gadiem
Ne pa temu,bet kads zina kad ir šis futbolists? ';

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 16:54, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nemuldi, normāls čalis
Tips, kurš noliek VISU, kas ir saistīts ar Krieviju, DR, KHL un 90% no komentāriem raksta tik vien par to, nevar būt normālD!!! Vēl pie tam kaut kādu tur sūda HK Zemgali liek augstāk par dinamo, jo tie lūk nepiedalās "Kremļa avantūrās" un ir īstie Lettiņi, atšķirībā no daudziem LV izlases večiem, kuriem šis no visas sirds novēl zāģus sezonas garumā

     [+] [-]

, 2017-05-10 16:55, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Starpcitu, par miskastniekiem runājot- vai vēl kādam ir tā, ka pie vēstulēm SC rādās, ka je neizlasītas vēstules, bet atverot vēstuļu sadaļu nevienas neizlasītas nerādas? Visu laiku domāju, ka kāds gļuks (norma šai mājaslapai) bet tad aizdomājos, ka reiz burts stāstija, ka esot man kkādu vēstuli sūtījis, bet tad man šis bija noignorēts un loģiski neko nesaņēmu, tad varbūt tās ir vēstules, kas saņemtas no ignorētiem lietotājiem, bet es viņas neredzu, jo sūtītājs ignorēts?
Jap, man arī viena vēstule jau sazin cik ilgi uzrādas, bet nekur nav. Bet tā kā esmu pārliecināts, ka neviens man nesūtīs koordinātes ar to, kur ir norakts zelta pods, tad īpaši par to nepārdzīvoju

     [+] [-]

, 2017-05-10 16:56, pirms 8 gadiem
Kudziis rakstīja: Ar sādu attieksmi? Hmm, avīzē "Diena" šodienas izlaidumā ir intervija ar Daugaviņu, kurš, kā mēs visi zinam, ir komandas kapteinis un pēdējais teikums bija tāds, kur viņš pats pasaka, ka izšķirošā spēle par iekļūšanu play-off būs ar vāciešiem. Tātad viņš pats netic tam, ka mēs varētu paņēmt kādu punktu vai vispār kādu spēli uzvarēt pret SWE, USA vai RUS. Un ja jau kapteinis pat tam netic, kur var būt runa vispār par komandu.
Piemēram, uzvaram krieviju, zaudeejam zviedriem bulliishos, bet Vācija paņem savus visus par 3 punktiem - vienalga izšķirošā spēle būs ar Vāciju. Tā kā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 16:59, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Starpcitu, par miskastniekiem runājot- vai vēl kādam ir tā, ka pie vēstulēm SC rādās, ka je neizlasītas vēstules, bet atverot vēstuļu sadaļu nevienas neizlasītas nerādas? Visu laiku domāju, ka kāds gļuks (norma šai mājaslapai) bet tad aizdomājos, ka reiz burts stāstija, ka esot man kkādu vēstuli sūtījis, bet tad man šis bija noignorēts un loģiski neko nesaņēmu, tad varbūt tās ir vēstules, kas saņemtas no ignorētiem lietotājiem, bet es viņas neredzu, jo sūtītājs ignorēts?
man ar laikam tā ir, bet neiedziļinājios, ja kādam ko vajag, lai zvana

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:00, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tips,
Būs jāuzsauc viņam alus!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:02, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Būs jāuzsauc viņam alus!
Par to, ka novēl mūsējiem zāģus? Daudzi ir tādi, bet šis tips ir sevišķi aktīvs šajā ziņā

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:03, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Jums joprojām baļķi nav pievesti?
Zini kas,par futbolistu tas?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:05, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tips
Nu ja, es tak saku, ka normāls čalis

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:06, pirms 8 gadiem
Šeit ir eksperti kad var atbildet,kas,tas,par futbolistu?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:07, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Šeit ir eksperti kad var atbildet,kas,tas,par futbolistu?
Nocitē pilnībā manu vēstījumu Bīskapam no dažādiem profiliem, tad atbildēšu!

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:08, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Par to,
Ka nav apmāts ar trtd

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:09, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nu ja, es tak saku, ka normāls čalis
Kā tad, paskatoties vien uz viņa"stilīgo" pendosīgo bārdu, daudz ko var secināt

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:10, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kā tad
kur ta tu jau paspēji paglūnēt?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:10, pirms 8 gadiem
Kur tad Bīskaps mūsējiem ir zāģus vēlējis? Vai tā ir bijis?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:12, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tā ir ka beztēmā bloķē citus lietotājus, jo nevar saprast, kādā kontekstā komentārs tika rakstīts Ravētājs atbildēja man, bet tupais Bīskaps mani ir nobloķējis, tāpēc arī nerubī fišku un uzskata Ravētāju par duraku, kaut gan Duraks ar lielo D ir pats Bīskaps, kuram vienmēr un visur kā ļauns murgs rēgojas Dinamo, Putins, Vates, KGB un Kremļa roka P.S. lūdzu kāds nocitējiet manu komentāru, lai tas Jelgavas ēzelis dabūtu izlasīt, ko es par viņu domāju, pēc tam, kad viņu pabrīdināju, nerakstīt sūdus DR un KHL sakarā!!!
Lūdzu!

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:13, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kur tad Bīskaps mūsējiem ir zāģus vēlējis? Vai tā ir bijis?
Nav

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:15, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nocitē pilnībā manu vēstījumu Bīskapam no dažādiem profiliem, tad atbildēšu!
Man nav dažadu profilu,tikai šis.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:16, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Ka nav apmāts ar trtd
Viņš ir apmāts PRET DR un līdz ar to arī PRET lielu un visnotaļ nozīmīgu daļu no mūsu Hokeja!
Cik man ir zināms, NEVIENS no pietuvinātiem Latvijas Hokeja virtuvei dažāda ranga un līmeņa cilvēkiem nav antiDR noskaņots Sākot no pusamatieru čempionāta kluba slidu asinātāja, beidzot ar Kalvīti, Koziolu un Hārtliju P.S. ja es maldos, nosauc kaut vienu no puslīdz augsta līmeņa spēlētājiem, treneriem, tiesnešiem, funkciionāriem un citiem ar Latvijas Hokeju saistītiem KOMPETENTIEM personāžiem, kurš ir izteikti PRET Dinamo un KHL

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:18, pirms 8 gadiem
Bruce Dickinson rakstīja: Lūdzu!
Labais

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:19, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kur tad Bīskaps mūsējiem ir zāģus vēlējis? Vai tā ir bijis?
Kaut kā nevarētu iedomāties situāciju, ka Latvijai novēlētu zaudējumus. Bet te jau citi zin labāk, tāpēc ne par ko nevar būt pārliecināts.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:20, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Viņš ir apmāts PRET DR un līdz ar to arī PRET lielu un visnotaļ nozīmīgu daļu no mūsu Hokeja!
Cik man ir zināms, NEVIENS no pietuvinātiem Latvijas Hokeja virtuvei dažāda ranga un līmeņa cilvēkiem nav antiDR noskaņots Sākot no pusamatieru čempionāta kluba slidu asinātāja, beidzot ar Kalvīti, Koziolu un Hārtliju P.S. ja es maldos, nosauc kaut vienu no puslīdz augsta līmeņa spēlētājiem, treneriem, tiesnešiem, funkciionāriem un citiem ar Latvijas Hokeju saistītiem KOMPETENTIEM personāžiem, kurš ir izteikti PRET Dinamo un KHL
Bīskaps, Banss, Koiva un vēl daudzas augstākā kaluma hokeja prominences!

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:21, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Jap, man arī viena vēstule jau sazin cik ilgi uzrādas, bet nekur nav. Bet tā kā esmu pārliecināts, ka neviens man nesūtīs koordinātes ar to, kur ir norakts zelta pods, tad īpaši par to nepārdzīvoju
Man jau sen viņas tur tā rādās, vnk runājot par mistkasniekiem, ienāca prātā tāds variants

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:22, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kur tad Bīskaps mūsējiem ir zāģus vēlējis? Vai tā ir bijis?
Ir bijis un vairākkārt Koiva, tu takš zini, es protu atšķirt tos, kuri ir PRET Dinamo pastāvēšanu kā tādu (to vēl varētu kaut kā saprast, kaut gan kategoriski nepiekrītu), un tiem, kuri novēl pēc iespējas vairāk zāģus un lūzeru sindromu Bīskaps pieder pie tiem otriem, to esmu novērojis vairāku DR sezonu garumā

  -2 [+] [-]

, 2017-05-10 17:22, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Bīskaps, Banss, Koiva un vēl daudzas augstākā kaluma hokeja prominences!

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:23, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Bīskaps, Banss, Koiva un vēl daudzas augstākā kaluma hokeja prominences!
Kādreizējais Limbažu pagalma hokeju maču organizators Armands Puče arī aiz muguras smīkņā. Nu slaucamu govi nosist jau negribas.

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:25, pirms 8 gadiem
kur var lūrēt sveice belari ?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:26, pirms 8 gadiem
Vieni bomari te

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:28, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ir bijis
Viņš tak ir tavs čoms, ko tu tagad šitā un starpcitu, lūzera sidromu neviens nevienam nenovēl, bet tiek secināts, ka svētklubā viņš tiek iegūts un tieši tāpēc jau arī ne visi svētklubu tā mīlē kā tu. Un kā katrs savu mīlu/nemīlu izpauž tā kā būtu viņa darīšana, ne? Vai arī man nezinot ir kāds burta šariāts ieviest, kur visiem ir jadara burtaprāt un tas ir vienīgais pareizais veids?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:29, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kā tad, paskatoties vien uz viņa"stilīgo" pendosīgo bārdu, daudz ko var secināt
Bārda ar vēl ir!? Tad jau pavisam normāls čalis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:31, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Bārda ar vēl ir!? Tad jau pavisam normāls čalis
Sveika,es,tavas,acis nesmu vairs trollis?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:31, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Bārda ar vēl ir!? Tad jau pavisam normāls čalis
Šobrīd nav - kad atbrīvojos no matiem, tad atbrīvojos arī no bārdas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:35, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Bārda ar vēl ir!? Tad jau pavisam normāls čalis
Ir, Ir un vēl kāda bārda Nezinu, kā viņš dzīvojot Jelgavā no urlām vēl nav atrāvies, ar šādu te imidžu ikdienā staigājot P.S. nebūt neataisnoju urlas un varbūt daudz kas ir mainījies pa šiem laikiem, bet, kā Birojs teiktu, STROGA 90.tajos Jelgavā šādā izskatā viņam grūti klātos

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:38, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Viņš tak ir tavs čoms, ko tu tagad šitā un starpcitu, lūzera sidromu neviens nevienam nenovēl, bet tiek secināts, ka svētklubā viņš tiek iegūts un tieši tāpēc jau arī ne visi svētklubu tā mīlē kā tu. Un kā katrs savu mīlu/nemīlu izpauž tā kā būtu viņa darīšana, ne? Vai arī man nezinot ir kāds burta šariāts ieviest, kur visiem ir jadara burtaprāt un tas ir vienīgais pareizais veids?
Kad izdosies šo aizvilkt uz kādu DR spēli plus vēl izies kārtīgu A-Burta alkoterapiju tad arī būs čoms!

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:38, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ir, Ir un vēl kāda bārda Nezinu, kā viņš dzīvojot Jelgavā no urlām vēl nav atrāvies, ar šādu te imidžu ikdienā staigājot P.S. nebūt neataisnoju urlas un varbūt daudz kas ir mainījies pa šiem laikiem, bet, kā Birojs teiktu, STROGA 90.tajos Jelgavā šādā izskatā viņam grūti klātos
Laiki ir mainījušies. Re, šitas jaunskungs Purčikā izdzīvo.
Androgīnais Jaroslavs gūst slavu Lietuvā - DELFI

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:40, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ir, Ir un vēl kāda bārda Nezinu, kā viņš dzīvojot Jelgavā no urlām vēl nav atrāvies, ar šādu te imidžu ikdienā staigājot P.S. nebūt neataisnoju urlas un varbūt daudz kas ir mainījies pa šiem laikiem, bet, kā Birojs teiktu, STROGA 90.tajos Jelgavā šādā izskatā viņam grūti klātos
Kas pie velna vainas bārdai!?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:41, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kas pie velna vainas bārdai!?
Varbūt tas, ka arī babajiem ir bārda

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:42, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Laiki ir mainījušies. Re, šitas jaunskungs Purčikā izdzīvo.
http://www.delfi.lv/izklaide/dzivesstils/mode/androginais-jaroslavs-gust-slavu-lietuva.d?id=43736250
Fui, riktīgi uz korķi pavilka

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:44, pirms 8 gadiem
Sieri kopā ar tiesnešiem tomēr vienus iedabūja belaru vārtos.

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:44, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Sieri kopā ar tiesnešiem tomēr vienus iedabūja belaru vārtos.
Baltkrieva Lalanda vārtos/

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:45, pirms 8 gadiem
ai,ai,ai Baltkrievi

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:45, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Varbūt tas, ka arī babajiem ir bārda
Viņiem rokas un kājas arī ir, tad tās ar varbūt jāamputē nost?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:45, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Baltkrieva Lalanda vārtos/
Tīrasiņu batkrievs, Tu ko

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:46, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Kas pie velna vainas bārdai!?
Skatoties kāda bārda Salavecim ir normāla bārda, Rasputinam arī, Bīskapam ne visai, rada asociāciju ar lētajiem Holivudas burbuļseriāliem iz jappī dzīves, tipa Beverlihilza 91210

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:46, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Sieri kopā ar tiesnešiem tomēr vienus iedabūja belaru vārtos.
kur skaties?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:46, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Viņiem rokas un kājas arī ir, tad tās ar varbūt jāamputē nost?
A tās viņi paši sev amputē, kad nokarinās ar sprāgstvielām un dodas pēc 40 jaunavām

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:47, pirms 8 gadiem
phKRIIII rakstīja: kur skaties?
livetv.sx

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:47, pirms 8 gadiem
Tak savickis ar savu svitu pasi atbaida no khl un trtd ar savam uzrunam sezonas pirmaja maca un z grupam. Un funs :-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:56, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: Rit bushu pie fan telts mani pakalpojumi aktuali lidz pat finala spelei
Varu jau rezervēt kunilingu?

     [+] [-]

, 2017-05-10 17:57, pirms 8 gadiem
Kur tad kvēlākais sieru fans zutis pazudis? Vajadzēja tak jau kādiem 20 komentāriem būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:59, pirms 8 gadiem
Kā mums ir nepaveicies, vienīgā sieviete sportacentrs.com ir lezbe!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 17:59, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: Nauda ir?
Ar fanu kreklu cik sanāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:04, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: 13 euro un 80 centi minetinsh
Var pa 12,95? Man pietrūkst 85 centi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:12, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Skatoties kāda bārda Salavecim ir normāla bārda, Rasputinam arī, Bīskapam ne visai, rada asociāciju ar lētajiem Holivudas burbuļseriāliem iz jappī dzīves, tipa Beverlihilza 91210
Kas tu stilists kkāds esi- tāda bārda der, šitāda neder
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:26, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: Ja nebeigsi man mute tad ok
Bet tas man tieši sagādā lielāko baudu!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:27, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: Nodoklus nemaksaju
Bet tu tak teici, ka sit čeku caur kasi un viss ir kārtībā, tad kad es solīju tev VID uzrīdīt!

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:32, pirms 8 gadiem
Njā, buļbas jau 0:2 zaudē...

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:32, pirms 8 gadiem
Eu,a ja belari izlido tad mes cempi nedabusim?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:33, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Njā, buļbas jau 0:2 zaudē...
Sarkanais ceļa rullis pārbrauc pāri baltkrieviem!!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:33, pirms 8 gadiem
toms_jaunzems_550485975076313 rakstīja: Eu,a ja belari izlido tad mes cempi nedabusim?
Var dabūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:36, pirms 8 gadiem
Baltkrievi pēc nabagiem izskatās , reālākie kandidāti uz izkrišanu no B grupas

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:37, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Lukašenko tikko izslēdza televizoru
Negribi fikso šovakar?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:40, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: Es tev sameloju, piedod
Tad dupšuks rīt par brīvu?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:41, pirms 8 gadiem
Nu itāļiem neiet vieglāk kā baltkrieviem ,tos arī mizo uz velna paraušanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:42, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: Nebus veciit tikai par naudu
VID rīt atbrauks uz fanu telti. Es jau tikko viņus sazvanīju!

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:43, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu itāļiem neiet vieglāk kā baltkrieviem ,tos arī mizo uz velna paraušanu.
Jā, intrigas rādās šajās spēles nebūs nekādas, jācer uz vakaru un slovākiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:43, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu itāļiem neiet vieglāk kā baltkrieviem ,tos arī mizo uz velna paraušanu.
Tas jau tomēr bija paredzams. To, ka baltkrievi būs tik nevarīgi pat pret sieriem, gan negaidīju.

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:46, pirms 8 gadiem
To seksuālo problēmu nomākto matīsu nevar izslēgt no komentētājiem. Laikam cilvēks gadiem dzīvo bez seksa,sievietēm, ka jau šeit savas problēmas nespēj noslēp.

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:46, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tas jau tomēr bija paredzams. To, ka baltkrievi būs tik nevarīgi pat pret sieriem, gan negaidīju.
Divos periodos 9 metieni pa vārtiem pret salīdzinoši līdzvērtīgu pretinieku.. laikam jau tomēr ne jau grandi bija pie vainas, bet gan pašu belaru nevarība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:47, pirms 8 gadiem
Baltkrieviem laikam zudusi vēlme spēlēt. Izskatās, ka gaida jau tagad ,kad čempionāts beigsies. Motivācijas trūkums. Vai pret slovēņiem tā parādīsies?

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:48, pirms 8 gadiem
cik ilgi šis treneris ir Baltkrieviem?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 18:49, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: To seksuālo problēmu nomākto matīsu nevar izslēgt no komentētājiem. Laikam cilvēks gadiem dzīvo bez seksa,sievietēm, ka jau šeit savas problēmas nespēj noslēp.
Tev jau laikam skauž, ka man vīrieši pievērš uzmanību, bet tev nē!

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:49, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, intrigas rādās šajās spēles nebūs nekādas, jācer uz vakaru un slovākiem.
Gribētos cerēt uz slovāku draugu dāvanu mums! Bet ja nopietni ,tā tiešām būs saistoša spēle!

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:50, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Baltkrieviem laikam zudusi vēlme spēlēt. Izskatās, ka gaida jau tagad ,kad čempionāts beigsies. Motivācijas trūkums. Vai pret slovēņiem tā parādīsies?
nu nez , slovēņi šos pārspēj svarīgākajos mačos

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:50, pirms 8 gadiem
Vidziņš rakstīja: Gribētos cerēt uz slovāku draugu dāvanu mums! Bet ja nopietni ,tā tiešām būs saistoša spēle!
Nebūs! Vācija paņems pamatlaikā ar rezultātu 4-1!

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:51, pirms 8 gadiem
to , kas piedāva ātri naudu aizdot to ātri nobano kad parādās, bet šos divus pid@rasus-rufus un Matiss nebano neviens!!!!!!

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:52, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Divos periodos 9 metieni pa vārtiem pret salīdzinoši līdzvērtīgu pretinieku.. laikam jau tomēr ne jau grandi bija pie vainas, bet gan pašu belaru nevarība.
Latvijai vakar, laikam, bija 11 metieni pēc 2 periodiem. Tā jau laikam ir - pēc spēles viņi tādi nevarīgi vai pat negribīgi izskatās.

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:53, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: to , kas piedāva ātri naudu aizdot to ātri nobano kad parādās, bet šos divus pid@rasus-rufus un Matiss nebano neviens!!!!!!
Redakcija. Prognožu spēlēs arī apdeito kā īsti p...

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:55, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: nu nez , slovēņi šos pārspēj svarīgākajos mačos
Slovēņiem jau būs pamatīga motivācija-noturēties elitē. Baltkrieviem??? -protams noturēties gribas, bet kaut kā veidojas sajūta ka dažam labam spēlētājam vienalga- izkritīs vai nē. Tā ir ar izlasēm kurām pārāk lielas ambīcijas-ja nespēj tikt PO , tad pārējais vienalga.
Nedaudz pārspīlēju. No psiholoģijas viedokļa ir cilvēki, kuri ikdienā stāda ļoti augstus mērķus un ja tos neizdodas sasniegt, tad pat mazāki mērķi neinteresē. Ir sajūta ka šoreiz ar baltkrieviem tā ir. Būtu uzvarējuši pirmā spēlē Somiju, ļoti iespējams , ka arī pārējās spēles būtu daudz labākas.

     [+] [-]

, 2017-05-10 18:56, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Latvijai vakar, laikam, bija 11 metieni pēc 2 periodiem. Tā jau laikam ir - pēc spēles viņi tādi nevarīgi vai pat negribīgi izskatās.
Tev laba atmiņa-bija 11 metieni (5+6) pēc 2.periodiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:02, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Latvijai vakar, laikam, bija 11 metieni pēc 2 periodiem. Tā jau laikam ir - pēc spēles viņi tādi nevarīgi vai pat negribīgi izskatās.
Nu, mums vakardienas spēle vispār bija kkāds unīkums, es uz viņu vairāk skatos kā uz izņēmumu nevis normu, bet belariem jau tā vairak velk uz normu. Līdz šim to metienu nevaribu norakstījām uz grandiem, bet kas tad Šveice par grandu..

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:05, pirms 8 gadiem
Psc, 0:3

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:06, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nu, mums vakardienas spēle vispār bija kkāds unīkums, es uz viņu vairāk skatos kā uz izņēmumu nevis normu, bet belariem jau tā vairak velk uz normu. Līdz šim to metienu nevaribu norakstījām uz grandiem, bet kas tad Šveice par grandu..
Nu jā - ja jau nevar Šveici uzvarēt, ko tad var?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 19:08, pirms 8 gadiem
ko Baltkrievu fani saka pa savu izlasi šogad?

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:12, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: ko Baltkrievu fani saka pa savu izlasi šogad?
Mana baltkrievu draudzene saka,ka viss ir kartiba jo zaudeja favoritiem un ka uzvares savus tiesos konkurentus un 9 punktus savaks

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:15, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Mana baltkrievu draudzene saka,ka viss ir kartiba jo zaudeja favoritiem un ka uzvares savus tiesos konkurentus un 9 punktus savaks
Viņa smuka un griboša?

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:16, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Viņa smuka un griboša?
Man lanba,no ,2010 gada pazistami jau.

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:19, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Man lanba,no ,2010 gada pazistami jau.
Iedosi bilzhu uz kuras es varu izpriecāties?

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:20, pirms 8 gadiem
Itāļiem 9 metieni pa visu spēli...

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:20, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Itāļiem 9 metieni pa visu spēli...
Baltkrievi nav labāki!

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:21, pirms 8 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Iedosi bilzhu uz kuras es varu izpriecāties?
Tulit

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:21, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Itāļiem 9 metieni pa visu spēli...
vienalga vairāk nekā Baltkrieviem pret Čehiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 19:27, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Itāļiem 9 metieni pa visu spēli...
Belari uz beigām jūtami sasparojās- veseli 14 metieni

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:30, pirms 8 gadiem
tvens rakstīja: Kāds varbūt zin, lattelecom kāds no kanāliem izņemot viasat sport baltic rādīts vācijas - slovākijas spēli?
Tv6 rāda visas mūsu grupas spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 19:33, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tv6 rāda visas mūsu grupas spēles.
Šovakar futbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:49, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Šovakar futbols.
Oi, tad jau labi, ka uzinstelēju to VPN, varēs vismaz jūtūbē paskatīties uz planšetes, kkā negribas šo maču garām laist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-10 19:53, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Oi, tad jau labi, ka uzinstelēju to VPN, varēs vismaz jūtūbē paskatīties uz planšetes, kkā negribas šo maču garām laist.
Oho...Tu mani pārsteidzi

     [+] [-]

, 2017-05-10 20:59, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Oho...Tu mani pārsteidzi
Ka sapraru, kas ir VPN un varēju viņu uzinstalēt vai ka negribu spēli laist garām? nav jau tik traki ar mani, pa lielam visko pie vajadzibas varetu izdarīt, vnk man parasti nav pietiekami liels stimuls, lai iedziļinātos un visādas gan papīra, gan IT lietas man nevisai patīk.

     [+] [-]

, 2017-05-10 21:24, pirms 8 gadiem
var kads linku frici slovaki