Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Latvija pēc trešās uzvaras dosies pret grupas pastarīti Itāliju

Rolands Eliņš

Latvija pēc trešās uzvaras dosies pret grupas pastarīti Itāliju
Zemgus Girgensons
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Šovakar 17:15 Latvijas hokeja izlase aizvadīs savu trešo spēli pasaules čempionātā Ķelnē un centīsies gūt trešo uzvaru. Pretim stāsies Itālijas izlase, kas tikai šogad atgriezusies elitē un pirms turnīra tika uzlūkota kā ticamākā kandidāte izkrišanai, bet jau atņēma punktu Slovākijai.

Iepriekšējais pasaules čempionāts, kurā Latvija izcīnīja trīs uzvaras, bija 2014. gadā Minskā. Neskaitot šo turnīru, pēc 2009. gada Latvijas izlasei ne reizi nav izdevies sasniegt šo uzvaru skaitu, bet šodien ir iespēja to paveikt jau, pirms PČ sasniedzis grupu turnīra vidusposmu.

Latvijas izlase tāpat kā mačā pret Dāniju arī pret Slovākiju veiksmīgi nospēlēja aizsardzībā un palīdzēja savam vārtsargam Elvim Merzļikinam pabeigt spēli ar tikai vieniem ielaistiem vārtiem. Vienus Slovākijas gūtos vārtus gan ļoti diskutabli neieskaitīja, bet vienreiz ripa trāpīja pa Merzļikina vārtu pārliktni. Savukārt Latvijas izlases rindās ar veiksmīgu vārtu guvumu izcēlās Jānis Sprukts, kamēr Zemgus Girgensons un Andris Džeriņš savas ripas vārtos nogādāja jau pēc ierastākām saspēlēm vairākumā.

Pirmajās divās Latvijas spēlēs trīs punktus paspējis sakrāt PČ debitants Rihards Bukarts, kamēr viņa vecākajam brālim Robertam divas rezultatīvas piespēles. Vēl pa diviem punktiem ir Girgensonam, Mikam Indrašim un Jānim Spruktam. Četrus no sešiem vārtiem Latvija guvusi vairākumā, kas ļauj lepoties ar pagaidām otru labāko vairākuma realizāciju turnīrā – ar vārtu guvumu pabeigti 44% vairākumu.

Mačs pret Itāliju no iepriekšējiem būs atšķirīgs ar to, ka šoreiz Latvija būs izteiktas favorītes lomā. Ne tikai sava lieliskā snieguma PČ sākumā dēļ, bet arī tādēļ, ka Itālija tikai šogad atgriezusies elites divīzijā un nevar lepoties ar iespaidīgu uzvārdu pārpilnu sastāvu. Abām izlasēm vakar bija brīvdiena un laiks noskaņoties šodienas mačam, kurā Latvija ar trīs punktu palīdzību varētu spert vēl vienu platu soli tuvāk ceturtdaļfinālam.

„Itālija ir komanda, kas strādā laukumā,” sacīja Žaks Klutjē, galvenā trenera Boba Hārtlija palīgs. „Viņi dažbrīd ir visai pasīvi aizsardzībā, taču čempionāta pirmo spēli Itālija aizvadīja visai labi, it īpaši otrajā periodā tika daudz paveikts uzbrukumā. Mums ir jāciena Itālijas hokejisti kā pretinieki. Katru reizi, dodoties laukumā, jāciena pretinieks un jābūt gatavam 60 minūtēm cīņas.”

Latvija pret Itāliju pasaules čempionātos aizvadījusi sešas spēles. Divreiz ciests zaudējums, taču pēdējoreiz 2007. gadā, kamēr pēc divās nākamajās spēlēs gūtas pārliecinošas uzvaras ar 5:2 un 5:0. No pašreizējā izlases sastāva PČ mačā pret Itāliju vārtus guvuši Ronalds Ķēniņš, Gints Meija, Kaspars Daugaviņš un Miks Indrašis.

Latvija pret Itāliju PČ spēlēs

TurnīrsRezultāts
PČ 2012Latvija – Itālija 5:0
PČ 2010Latvija – Itālija 5:2
PČ 2007Latvija – Itālija 3:4 P
PČ 2002Latvija – Itālija 4:1
PČ 1998Latvija – Itālija 1:1
PČ 1997Latvija – Itālija 4:5

Pēdējo PČ rezultāti

GadsLatvijaItālija
201613. vieta18.vieta
201513. vieta21.vieta
201411.vieta15.vieta
201311. vieta18.vieta
201210.vieta15.vieta
201113.vieta18.vieta
201011.vieta15.vieta
20097.vieta18.vieta

Itālijas izlase elites divīzijā atgriezās, par mata tiesu pirms gada pirmajā divīzijā pārspējot Poliju, kas ieguva tikpat punktu un daudz labāku vārtu starpību, bet bija zaudējusi savstarpējā spēlē. Itālija šī čempionāta pirmajā spēlē tikai papildlaikā zaudēja Slovākijai (2:3), turklāt vēl pusotru minūti pirms pamatlaika beigām bija vadībā 2:1. Taču aizvakar itāļiem sekoja skarbs atgādinājums par grandu atšķirīgo līmeni no izlasēm, kas cīnās par vietas nosargāšanu – Krievijas izlase Frederika Klutjē sargātajos vārtos iemeta veselas desmit ripas, graujot ar 10:1.

Itālijai šajā mačā gan nespēlēja Andreass Bernards, vārtsargs, kuru pēc pirmās spēles rūgti bija spiesti slavēt slovāku uzbrucēji. 26 gadus vecais Bernards pēdējās četras sezonas pavadījis Somijas spēcīgākajā līgā „SaiPa” un „Assat” sastāvos un aizvadītajā sezonā piedalījās 44 spēlēs, vidēji ielaižot 2.08 vārtus un atvairot 92.4% pretinieku metienu.

Itālijas uzbrukumā ir seši hokejisti no Itālijas kluba "Bolzano", kas spēlē Austrijas čempionātā, un starp viņiem rezultatīvākais šosezon bija Andreasa brālis Antons Bernards, kurš 50 spēlēs sakrāja 22 punktus. Viņš būs arī valstsvienības kapteinis. 25 punktus savāca aizsargs Aleksandrs Egers, kurš bija septītais komandā. Priekšā bija tikai leģionāri. Savukārt Itālijas aizsargs Tomass Larkins sezonas lielāko daļu pavadīja KHL klubā „Medveščak”, 58 spēlēs gūstot piecus punktus, bet sezonas beigas sagaidīja Vācijas klubā „Adler”, ar kuru līgumu noslēdzis arī uz nākamo sezonu.

Latvijas izlases sastāvs:

Vārtsargi: Elvis Merzļikins, Ivars Punnenovs un Jānis Kalniņš.
Aizsargi: Jānis Jaks, Kristofers Bindulis, Artūrs Kulda, Kristaps Sotnieks, Guntis Galviņš, Oskars Cibuļskis, Uvis Jānis Balinskis un Ralfs Freibergs.
Uzbrucēji: Zemgus Girgensons, Andris Džeriņš, Kaspars Daugaviņš, Ronalds Ķēniņš, Māris Bičevskis, Miks Indrašis, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Gints Meija, Roberts Bukarts, Rihards Bukarts,Frenks Razgals, Jānis Sprukts un Teodors Bļugers.

Itālijas izlases sastāvs:

Vārtsargi: Andreass Bernards (Assat, Somija), Frederiks Klutjē (Asiago, Alpu līga) un Džanluka Vallīni (Gherdeina, Alpu līga).
Aizsargi: Tomass Larkins (Adler, Vācija), Luka Dzanata (Red Ice, Šveice 2), Armīns Helders (Val Pusteria, Alpu līga), Daniels Glira (Bolzano, Austrija), Armīns Hofers (Val Pusteria, Alpu līga), Stefano Marčeti (Asiago, Alpu līga), Enriko Milioranci (Asiago, Alpu līga) un Aleksandrs Egers (Bolzano, Austrija).
Uzbrucēji: Antons Bernards (Bolzano, Austrija), Marko Insams (Bolzano, Austrija), Luka Fridžo (Bolzano, Austrija), Džiovanni Morīni (Lugano, Šveice), Markuss Ganders (Bolzano, Austrija), Rafaels Andergasens (Val Pusteria, Alpu līga), Daniels Franks (Bolzano, Austrija), Alekss Lambahers (Kassel, Vācija 2), Djēgo Kostners (Ambri Piotta, Šveice), Simons Kostners (Rittner, Alpu līga), Tomaso Traversa (Rittner, Alpu līga), Tomaso Goi (Biasca, Šveice 2), Džūlio Skandela (Asiago, Alpu līga) un Mišele Marčeti (Bolzano, Austrija).

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
06.05.13:15Dānija3:0
07.05.21:15Slovākija3:1
09.05.17:15Itālija
11.05.21:15Zviedrija
13.05.13:15ASV
15.05.21:15Krievija
16.05.21:15Vācija

A grupas kopvērtējums

VKomandaSpēlesUUPZPZVārtiP
1.Krievija3210018:68
2.Latvija220006:16
3.ASV3200112:76
4.Zviedrija3101111:84
5.Vācija310027:143
6.Slovākija201014:52
7.Itālija200113:131
8.Dānija200022:100

 +20 [+] [-]

, 2017-05-09 08:51, pirms 7 gadiem
Nu Nu nesākam jau pilis celt, Italija sāks ar Latviju tā pa īstam šo Čempi.. Kas zin kāds tas makarons..

 +12 [+] [-]

, 2017-05-09 08:53, pirms 7 gadiem
Nebūs viegli, bet ja spēlēs tā kā iepriekš, problēmām ar mafiozņikiem nevajadzētu būt!
Man personīgi nav pilnīgi nekāda uztraukuma, jo Roberts Hārtlijs visu tāpat sakārtos.
#Sarauj

 +21 [+] [-]

, 2017-05-09 08:53, pirms 7 gadiem
Pieprasu banketa turpināšanu. Itāliju vajag iznīcināt

  -3 [+] [-]

, 2017-05-09 08:56, pirms 7 gadiem
Latvija nometīs siereļus no pirmās vietas!
Slēpts komentārs: Dinamowec1996

  -2 [+] [-]

, 2017-05-09 08:56, pirms 7 gadiem
Nu, spriežot pēc toķika koeficenta - problēmām nevajadzētu būt, vismaz ar kādiem +3 būtu jāvinnē. Man jau gan šķiet, ka ies stipri grūtāk. Gan jau, ka toķika kantorim tur ir kāds savs aprēķins.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-09 08:57, pirms 7 gadiem
Rīgas Basis rakstīja: Latvija nometīs siereļus no pirmās vietas!
Jau no rīta,dzer?

  +8 [+] [-]

, 2017-05-09 08:57, pirms 7 gadiem
Ja nesāks vārīt sūdus, tad jau visam vajadzētu būt labi.
Vārtos jāliek Elvi.
Nākamajā spēlē varēs Ivaru likt.

 +10 [+] [-]

, 2017-05-09 08:58, pirms 7 gadiem
Jāņem un tad jāsameklē 1 vai 2 punkti pārējās spēlēs!
Ticu ka komanda šodien izcīnjīs skaistu uzvaru!

Aiziet Latvija!!!
Mēs arī gribam šodien svētkus, ne tikai kolorādo vaboles!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-09 09:00, pirms 7 gadiem
badža rakstīja: Jāņem un tad jāsameklē 1 vai 2 punkti pārējās spēlēs!
Ticu ka komanda šodien izcīnjīs skaistu uzvaru!

Aiziet Latvija!!!
Mēs arī gribam šodien svētkus, ne tikai kolorādo vaboles!
Bet ja ta padoma,tad svetki ir ari latviesiem daudziem sodien Kas,karoja PIESPIEDU karta sarkanaja armija.domaju tadu bija lielaka dalja

     [+] [-]

, 2017-05-09 09:06, pirms 7 gadiem
Vai spēsim smelt maksimumu ?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 09:11, pirms 7 gadiem
Pastarītis uz šo brīdi ir Dānija

     [+] [-]

, 2017-05-09 09:11, pirms 7 gadiem
Makaroņiki ir jāņem

  +3 [+] [-]

, 2017-05-09 09:13, pirms 7 gadiem
Ja iziesim paņemt, tad var būt sūdi. Pretinieks vienkārši neatdos. Bet ja iziesim izcīnīt 3punktus, tad būs

 +11 [+] [-]

, 2017-05-09 09:14, pirms 7 gadiem
Visi tik pašpārliecināti itkā mēs nekad Itālijai nebūtu zaudējuši, var likties jocīgi bet tieši ŠĪ spēle būs visgrutākā no tām kas mums ir bijušas, ja nespēs pietiekami noskaņoties neņemot itāļus nopietni.

  +9 [+] [-]

, 2017-05-09 09:15, pirms 7 gadiem
Varbūt pati svarīgākā turnīra spēle uz doto brīdi..Itāļi pret slovākiem parādija,ka nebus nekāda pastaiga..Otrajā spēlē gan neizturēja.Jānovērtē pretinieks pienācīgi,un jāturpina spēlēt,kā tas tika darīts pirmajās divās spēlēs.

 +14 [+] [-]

, 2017-05-09 09:15, pirms 7 gadiem
Ceru ka mūsu hokejisti un līdzjutēji ir nolaidušies uz zemes un saprot ka tieši šī būs Latvijas svarīgākā spēle čempionātā, jo Itālijai šī būs būt vai nebūt spēle. Zaudējot šo spēli Itālija praktiski zaudē cerības palikt Elites grupā, savukārt uzvarot mūs un Dāņus viņi iegūs 7 punktus, kas ļaus cerēt uz to ka Latvija paliks ar 6 punktiem un tad Elites grupa būs jāpamet tieši Latvijai. Atceramies, Dānija šogad ārā nekrīt! Protams ceru ka arī pēts šis dienas spēļu kārtas ar 9 punktiem būsim grupas līderi!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 09:17, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Visi tik pašpārliecināti itkā mēs nekad Itālijai nebūtu zaudējuši, var likties jocīgi bet tieši ŠĪ spēle būs visgrutākā no tām kas mums ir bijušas, ja nespēs pietiekami noskaņoties neņemot itāļus nopietni.
Ko es redzu Hārtlija komandai tas ir dzelzs olas un disciplīna. Hokeju skatos ļoti sen,bet tādu disciplīnu sen neesmu redzējis. Un protams mūsu džokers - Elvis. Čalis varētu pavilkt NHL

  +3 [+] [-]

, 2017-05-09 09:17, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Bet ja ta padoma,tad svetki ir ari latviesiem daudziem sodien Kas,karoja PIESPIEDU karta sarkanaja armija.domaju tadu bija lielaka dalja
Nemurgo, latviešu vienīgie svētki šodien būs Alpu līgas makaronēdāju pieklapēšana hokejlaukumā.
Ja kāds svin tos mongoļu slatktiņsvētkus, tad viņs nav latvietis.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-09 09:19, pirms 7 gadiem
berimors rakstīja: Nu, spriežot pēc toķika koeficenta - problēmām nevajadzētu būt, vismaz ar kādiem +3 būtu jāvinnē. Man jau gan šķiet, ka ies stipri grūtāk. Gan jau, ka toķika kantorim tur ir kāds savs aprēķins.
Toķikā arī uz Slovākiem bija kabs koefs un ko tas deva?

  +3 [+] [-]

, 2017-05-09 09:20, pirms 7 gadiem
jurixxx rakstīja: Pastarītis uz šo brīdi ir Dānija
Viņiem pie kājas tā vieta! Jāgatavojas 2018 PČ!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 09:23, pirms 7 gadiem
Ja paņems makarons uzdevums būs izpildīts

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 09:25, pirms 7 gadiem
NHLv12GG rakstīja: Visi tik pašpārliecināti itkā mēs nekad Itālijai nebūtu zaudējuši, var likties jocīgi bet tieši ŠĪ spēle būs visgrutākā no tām kas mums ir bijušas, ja nespēs pietiekami noskaņoties neņemot itāļus nopietni.
Man gribas ticēt, ka Bobs nekādas vieglprātības nepieļaus un stādīs džekiem smadzenes, cik nu jaudā

  +8 [+] [-]

, 2017-05-09 09:32, pirms 7 gadiem
Pēdējo PČ rezultāti
Gads Latvija Slovākija
2016 13. vieta 18.vieta
2015 13. vieta 21.vieta
2014 11.vieta 15.vieta
2013 11. vieta 18.vieta
2012 10.vieta 15.vieta
2011 13.vieta 18.vieta
2010 11.vieta 15.vieta
2009 7.vieta 18.vieta
Visai interesanat tabula, vai ne tā? Autor, tu neko tādu ačgārnu nepamani?

  +9 [+] [-]

, 2017-05-09 09:32, pirms 7 gadiem
Vai tad nebija, ka mēs tieši 2001. gadā Ķelnē izšķirošajā spēlē zaudējām Ukrainai? Neatkārtojiet to pašu kļūdu, lūdzu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 09:34, pirms 7 gadiem
šoreiz veesu galvu - galvenais veesu praatu un mieriigi jo šisdienas 3 punkti ir ljooooooooooooooti svariigi, protams ka katras speles 3 punkti ir svariigi . bet ši ir ta spele' kur tie 3 punkti ir njemami salidzinoshi vieglak. Rus, swe tur jabūt ir lielai veixmei lai kaut punktu aizkjertu . Asv Ger itka biki vieglak - bet tapat gruuti - un Ita ir tas kur var un vajag

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 09:36, pirms 7 gadiem
loti uzmanigi jaspele,Italiem sa ira svarigaka spele turnira ja ne pati svarigaka,es domaju 5:2 vinesim! Par uzvaru!

     [+] [-]

, 2017-05-09 09:39, pirms 7 gadiem
airbe rakstīja: Ceru ka mūsu hokejisti un līdzjutēji ir nolaidušies uz zemes un saprot ka tieši šī būs Latvijas svarīgākā spēle čempionātā, jo Itālijai šī būs būt vai nebūt spēle. Zaudējot šo spēli Itālija praktiski zaudē cerības palikt Elites grupā, savukārt uzvarot mūs un Dāņus viņi iegūs 7 punktus, kas ļaus cerēt uz to ka Latvija paliks ar 6 punktiem un tad Elites grupa būs jāpamet tieši Latvijai. Atceramies, Dānija šogad ārā nekrīt! Protams ceru ka arī pēts šis dienas spēļu kārtas ar 9 punktiem būsim grupas līderi!
Tā nu gluži nav, ka automātiski priekšpēdējā mūsu grupas izlase pametīs Eliti Ja Dāņi paliks pēdējie, tad "trešie liekie" tiks vērtēti abu grupu kopvērtējumā Visai apšaubāmi, ka B grupas priekšpēdējā vieta spēs vairāk par 5 punktiem savākt

  +4 [+] [-]

, 2017-05-09 09:47, pirms 7 gadiem
bembists rakstīja: Vai tad nebija, ka mēs tieši 2001. gadā Ķelnē izšķirošajā spēlē zaudējām Ukrainai? Neatkārtojiet to pašu kļūdu, lūdzu
Tad bija cits formāts. Bet ja Tev vajag drāmu - lūdzu.
1997. gads Lat - ITA 4:5
2007. gads LAT ITA 3:4 (OT)
2017. gads ????

Bet šodien uzvarēs, bez variantiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 09:49, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tad bija cits formāts. Bet ja Tev vajag drāmu - lūdzu.
1997. gads Lat - ITA 4:5
2007. gads LAT ITA 3:4 (OT)
2017. gads ????

Bet šodien uzvarēs, bez variantiem.
Beidz te liekas drāmas burt!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 09:51, pirms 7 gadiem
Ja būs tāda pati atdeve no mūsējiem kā pirmajās divās spēlēs, nevajadzētu būt problēmām. Galvenais būt aktīviem uzbrukuma zonā, itāļiem būs grūti tikt līdzi un radīsies iespējas spēlēt vairākumā, kas arī jāizmanto. Par mūsu aizsardzību un vārtu drošību šajā čempī ir diezgan liela pārliecība, galvenās raizes var sagādāt momentu realizācija / vārtu gūšana.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 09:53, pirms 7 gadiem
bembists rakstīja: Vai tad nebija, ka mēs tieši 2001. gadā Ķelnē izšķirošajā spēlē zaudējām Ukrainai? Neatkārtojiet to pašu kļūdu, lūdzu
Tajā čempī, cik atceros, daži labi bālēliņi iepriekšējā dienā aizvilka Ozo un citus Hokejistus uz krogu, lai nosvinētu uzvaru pret Pendosiem Pret Ukrainu izgāja puspaģiraini Ar Bobu šādas te svinēšanas neies cauri, tāpēc kļūda neatkārtosies

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 09:55, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Beidz te liekas drāmas burt!
Esmu mierīgs.

     [+] [-]

, 2017-05-09 09:57, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tajā čempī, cik atceros, daži labi bālēliņi iepriekšējā dienā aizvilka Ozo un citus Hokejistus uz krogu, lai nosvinētu uzvaru pret Pendosiem Pret Ukrainu izgāja puspaģiraini Ar Bobu šādas te svinēšanas neies cauri, tāpēc kļūda neatkārtosies
Tur vēl citas versijas - Vītoliņa dzimšanas diena. "vecās gvardes" sveiciens Vasiļjevam.

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:00, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tur vēl citas versijas - Vītoliņa dzimšanas diena. "vecās gvardes" sveiciens Vasiļjevam.
Redzi, atmosfēra šogad komandā ir lieliska, vecās gvardes, Ozo, Vasiļjeva un Vītoļiņa komandā nav, tā kā visam ir jābūt pilnīgā kārtibā!

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:02, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tur vēl citas versijas - Vītoliņa dzimšanas diena. "vecās gvardes" sveiciens Vasiļjevam.
Nu Vītoliņš šodien arī svin.

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:03, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Redzi, atmosfēra šogad komandā ir lieliska, vecās gvardes, Ozo, Vasiļjeva un Vītoļiņa komandā nav, tā kā visam ir jābūt pilnīgā kārtibā!
Es ar domāju, ka šādu problēma šogad nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 10:03, pirms 7 gadiem
Vajadzētu uzvarēt!
Nepatīk dīezgan daudzu fanu urravas, ka it kā uzvara jau būtu kabatā. cerams, ka tāds noskaņojums nav komandā. Itālija līdzīgi spēlēja ar Slovākiju, tā kā arī viņi prot spēlēt hokeju un sastāvā kaut nav dižas zvaigznes tāpat ir prasmīgi spēlētāji!
šodienes spēle parādīs arī Latvijas komandas pašreizējās spējas un stabilitāti. Priekšā būs daudz nopietnāki pretnieki. Ja izdosies aizķerties spēlē ar zviedriem, amerikāņiem, vai krieviem, tas jau būtu mazs brīnums. Šobrīd vislabāko iespaidu atstāj krievi un viņi var vēl pastiprināties.
Latvijai faktiski pietrukst vesels vadošais piecnieks Bārtulis- Kr. Rēdlihs; Dārziņš,m. Rēdlihs, Karsums.
Toties ir iespēja sevi apliecināt vairākiem jaunās paaudzes spēlētājiem!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-09 10:09, pirms 7 gadiem
SC, SATAISIET VIENREIZ KĀRTĪBĀ NIVEA PROGNOŽU SPĒLI! ESMU IEVADĪJIS REZULTĀTUS, PUNKTI NAV PIEŠĶIRTI, UN MANS VĀRDS VISPĀR NAV REZULTĀTU LAPĀ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:23, pirms 7 gadiem
Kf uz Italiju 7,5...

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 10:27, pirms 7 gadiem
Vajadzētu atvēzēties uz rekordu un uzsākt turnīru ar 3 uzvarām. Par ko arī nešaubos. Itāļi jāģērē bez žēlastības!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 10:28, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: SC, SATAISIET VIENREIZ KĀRTĪBĀ NIVEA PROGNOŽU SPĒLI! ESMU IEVADĪJIS REZULTĀTUS, PUNKTI NAV PIEŠĶIRTI, UN MANS VĀRDS VISPĀR NAV REZULTĀTU LAPĀ!
Tev neapnīk katrā rakstā spamot vienu un to pašu? It kā tie punkti būtu pats svarīgākais dzīvē. Un ja gribi sūdzēties, tad raksti SC personīgi nevis komentāros kunksti. Ja tev māja degtu zvanītu uz picēriju, lai pasaka ugunsdzēsējiem, lai brauc dzēst liesmas?

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:32, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja nesāks vārīt sūdus, tad jau visam vajadzētu būt labi.
Vārtos jāliek Elvi.
Nākamajā spēlē varēs Ivaru likt.
Delfi raksta, ka Elvis būšot vārtos. Ivaru lai liek pret Krieviju, lai Elvim nav divas dienas pēc kārtas jāspēlē.

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:41, pirms 7 gadiem
ceru, ka Bobam izdosies iedēstīt prātos to, ka pret makaroņņikiem jāizturās ārkārtīgi nopietni un, ka tikai 6:0 pēc otrā perioda var ļaut atslābināties, nevis sākt atslābināšanos uzreiz pēc spēles sākuma

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:44, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nemurgo, latviešu vienīgie svētki šodien būs Alpu līgas makaronēdāju pieklapēšana hokejlaukumā.
Ja kāds svin tos mongoļu slatktiņsvētkus, tad viņs nav latvietis.
Ko darit ja cilvekiem,kuru radi karoja abas frontes puses?

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:44, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Ko darit ja cilvekiem,kuru radi karoja abas frontes puses?
Tu domā, ka karošana ir jāsvin? Pieaudz.

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:49, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tu domā, ka karošana ir jāsvin? Pieaudz.
Vakar ar pernaku diskutēji, šodien ar šito pajoli...es šokā

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:50, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Vakar ar pernaku diskutēji, šodien ar šito pajoli...es šokā
Hokeja drudzis!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 10:50, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tā nu gluži nav, ka automātiski priekšpēdējā mūsu grupas izlase pametīs Eliti Ja Dāņi paliks pēdējie, tad "trešie liekie" tiks vērtēti abu grupu kopvērtējumā Visai apšaubāmi, ka B grupas priekšpēdējā vieta spēs vairāk par 5 punktiem savākt
Tu ne eksperts esi! NO KATRAS GRUPAS IZKRIT PEDEJAS VIETAS IEGUVEJA! JA MUSU GRIPA PEDEJA PALIKS DANIJA TAD IZKRITIS 7 VIETAS IEGUVEJA!!!! KAS NAV SKAIDRS? TADA SAJUTA,KA LIELAKA DALJA TE PČ HOKEJA PIRMO REIZI SKATAS UN REGLAMENTU NEZINA!

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:52, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Hokeja drudzis!
Vot, vot! Sasperjodam nāvi vēlēji, ar vienrievu diskusijās iegrimi, reālā dzīvē arī droši vien kādi pigori. PC drudzis no tiesas.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 10:53, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tu domā, ka karošana ir jāsvin? Pieaudz.
Bet tos kas,krita par Latviju abas,frontes,puses ir japiemin

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 10:58, pirms 7 gadiem
MacGowss rakstīja: Tev neapnīk katrā rakstā spamot vienu un to pašu? It kā tie punkti būtu pats svarīgākais dzīvē. Un ja gribi sūdzēties, tad raksti SC personīgi nevis komentāros kunksti. Ja tev māja degtu zvanītu uz picēriju, lai pasaka ugunsdzēsējiem, lai brauc dzēst liesmas?
Droši vien džekam paveicies pāris prognozes uzminēt un tagad šis streso, lai ātrāk ieliek rezultātus - citādi citi neredzēs kāds šis eksperts.

     [+] [-]

, 2017-05-09 10:59, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vot, vot! Sasperjodam nāvi vēlēji, ar vienrievu diskusijās iegrimi, reālā dzīvē arī droši vien kādi pigori. PC drudzis no tiesas.
Nāvi?
Tas būtu pārāk viegli, lai tas cirvjakāts mokās pa dzīvi

     [+] [-]

, 2017-05-09 11:00, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nāvi?
Tas būtu pārāk viegli, lai tas cirvjakāts mokās pa dzīvi
Atvēzējās pret svēto- hokeju, tā teikt. Grēka pagale.

     [+] [-]

, 2017-05-09 11:00, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Bet tos kas,krita par Latviju abas,frontes,puses ir japiemin
Pieminēšana nav svinēšana. labāka piemiņa, tagad būtu pāris bumbas uzmest uz to laukumu.

     [+] [-]

, 2017-05-09 11:01, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Atvēzējās pret svēto- hokeju, tā teikt. Grēka pagale.
Tur vairāk bija tāda latviešu savstarpēja naidošana, nevis pret hokeju.

     [+] [-]

, 2017-05-09 11:02, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Pieminēšana nav svinēšana. labāka piemiņa, tagad būtu pāris bumbas uzmest uz to laukumu.
Iesi sodien uz uzvaras laukumu,dzertcvodku ar voblu?

     [+] [-]

, 2017-05-09 11:06, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Atvēzējās pret svēto- hokeju, tā teikt. Grēka pagale.
Tā tīri priekš info - pēdējā gada laikā es futeni esmu vairāk skatījies kā hoķi. Nez kas tur svētāks sanāk

     [+] [-]

, 2017-05-09 11:06, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tur vairāk bija tāda latviešu savstarpēja naidošana, nevis pret hokeju.
Nu jā, tā ir vecā liepājnieku banda, Kurzemes globusnieki.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 11:13, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Bet ja ta padoma,tad svetki ir ari latviesiem daudziem sodien Kas,karoja PIESPIEDU karta sarkanaja armija.domaju tadu bija lielaka dalja
Mums, latviešiem šodien arī ir svētki, piekrītu. Galu galā - beidzās 2. pasaules karš. Tikai uzvarētājs 50 gadus neaizvācās no mūsu zemes, par to tā lielākā bēda

     [+] [-]

, 2017-05-09 11:14, pirms 7 gadiem
.............. rakstīja: Mums, latviešiem šodien arī ir svētki, piekrītu. Galu galā - beidzās 2. pasaules karš. Tikai uzvarētājs 50 gadus neaizvācās no mūsu zemes, par to tā lielākā bēda
Tas tiesa +

     [+] [-]

, 2017-05-09 11:59, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: ... Pieaudz.
Puika knapi no pubertātes izlīdis, dot taču zēnam laiku, mēs jau neviens tajā vecumā diez ko prātīgi nebijām.

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:03, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Puika knapi no pubertātes izlīdis, dot taču zēnam laiku, mēs jau neviens tajā vecumā diez ko prātīgi nebijām.
Es biju!

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:03, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Es biju!
Es arī

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:04, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Puika knapi no pubertātes izlīdis, dot taču zēnam laiku, mēs jau neviens tajā vecumā diez ko prātīgi nebijām.
Ko es ne ta pateicu?

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:05, pirms 7 gadiem
Varu pat apmēram iedomāties, cik jūs abi prātīgi bijāt, it īpaši zinot dažus konkrētus stāstus, Bansik

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:06, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Varu pat apmēram iedomāties, cik jūs abi prātīgi bijāt, it īpaši zinot dažus konkrētus stāstus, Bansik
kuš, nebļauj!

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:06, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: kuš, nebļauj!
Es taču klusiņām

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:08, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: kuš, nebļauj!
Jau esi pālī Bansik?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:11, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Tu ne eksperts esi! NO KATRAS GRUPAS IZKRIT PEDEJAS VIETAS IEGUVEJA! JA MUSU GRIPA PEDEJA PALIKS DANIJA TAD IZKRITIS 7 VIETAS IEGUVEJA!!!! KAS NAV SKAIDRS? TADA SAJUTA,KA LIELAKA DALJA TE PČ HOKEJA PIRMO REIZI SKATAS UN REGLAMENTU NEZINA!
Izkrīt 15. tā un 16.tā vieta! Tās faktiski ir pēdējās katra savā grupā, bet... ja Dānija būs pēdējā, tad krīt ārā kopvertējumā 14.tā vieta Nekur nav zvanīts, kas 14. vietā kopvērtējumā nevar būt paralēlās grupas priekšpēdējā komanda

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:12, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Varu pat apmēram iedomāties, cik jūs abi prātīgi bijāt, it īpaši zinot dažus konkrētus stāstus, Bansik
Tu neko nezini par tiem laikiem

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:14, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Izkrīt 15. tā un 16.tā vieta! Tās faktiski ir pēdējās katra savā grupā, bet... ja Dānija būs pēdējā, tad krīt ārā kopvertējumā 14.tā vieta Nekur nav zvanīts, kas 14. vietā kopvērtējumā nevar būt paralēlās grupas priekšpēdējā komanda
Tā izskatās. bet kā jau naktī spriedām, nedaudz mulsina tā punkta mongoliskais tulkojums PČ2014 un PČ2016 mājaslapās. Gaidām, kad fāzelis atbildēs bīskapam

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:16, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Izkrīt 15. tā un 16.tā vieta! Tās faktiski ir pēdējās katra savā grupā, bet... ja Dānija būs pēdējā, tad krīt ārā kopvertējumā 14.tā vieta Nekur nav zvanīts, kas 14. vietā kopvērtējumā nevar būt paralēlās grupas priekšpēdējā komanda
Nekritis no vienas grupa komandas! No katras,grupas vajaka krīt! Un ja Dānija paliek 8 vieta,tad 7 lido ara

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:18, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tā izskatās. bet kā jau naktī spriedām, nedaudz mulsina tā punkta mongoliskais tulkojums PČ2014 un PČ2016 mājaslapās. Gaidām, kad fāzelis atbildēs bīskapam
Es ko te vienigais sajedzu kaut ko no Hokeja ta izskatas! Kopš ir šis formāts ka katra grupa pa 8 komandam,cik reizes ir bijis ta ka no vienas grupas abas,komandas izkrīt?! Atbildi Eksper ar lielo E

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:19, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tā izskatās. bet kā jau naktī spriedām, nedaudz mulsina tā punkta mongoliskais tulkojums PČ2014 un PČ2016 mājaslapās. Gaidām, kad fāzelis atbildēs bīskapam
Viss ir vienkārši, 13.tā un 14 tā vietas automātiski ir divas priekšpēdējās no katras grupas, bet kura ir kura, proti, 13.tā vai 14. tā, nosāka punkti un citi rādītāji kopvērtējumā Pat ja Dānija ieņem 15. to vai 16. to vietu, tas nenozīmē, ka automātiski 14. tā vieta tiek priekšpēdējai no Dānijas mūsu) grupas, tak čto mazais Dinamietis būs iebraucis auzās

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:19, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Gaidām, kad fāzelis atbildēs bīskapam
Pagaidām klusums - laikam pats burās pa reglamentu

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:22, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Viss ir vienkārši, 13.tā un 14 tā vietas automātiski ir divas priekšpēdējās no katras grupas, bet kura ir kura, proti, 13.tā vai 14. tā, nosāka punkti un citi rādītāji kopvērtējumā Pat ja Dānija ieņem 15. to vai 16. to vietu, tas nenozīmē, ka automātiski 14. tā vieta tiek priekšpēdējai no Dānijas mūsu) grupas, tak čto mazais Dinamietis būs iebraucis auzās
Man tev vēlreiz jāatkārto, par ko ir šaubas?

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:23, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Pagaidām klusums - laikam pats burās pa reglamentu
Moš šodien garš pieraksts kabinetā, viņam jau tagad pļaujas laiks, sabraukuši hokejisti no puspasaules, var likt izdauzītos zobus

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:23, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Viss ir vienkārši, 13.tā un 14 tā vietas automātiski ir divas priekšpēdējās no katras grupas, bet kura ir kura, proti, 13.tā vai 14. tā, nosāka punkti un citi rādītāji kopvērtējumā Pat ja Dānija ieņem 15. to vai 16. to vietu, tas nenozīmē, ka automātiski 14. tā vieta tiek priekšpēdējai no Dānijas mūsu) grupas, tak čto mazais Dinamietis būs iebraucis auzās
Te tu auzas iebrauci Tjoma! Neatkarigi no punktiem,no katras grupas vajaka lido lauka! Tu sajegu nodzeris esi ka nesajedz

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:24, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Nekritis no vienas grupa komandas! No katras,grupas vajaka krīt! Un ja Dānija paliek 8 vieta,tad 7 lido ara
Tev saka, ka tā nav, krīt ārā 14.tā kopvērtējumā, nevis kaut kāda grupas 7. tā Kā tu vari zināt, ka 14. kopvērtējumā vbūs tieši no mūsu, nevis no paralēlās grupas? Tikpat labi mūsu grupas 7.tā var izrādīties13.tā kopvērtējumā, par to neesi padomājis? P.S ja Dāņi paliek pēdējie, tas nozīmē tikai to, ka viņi paliek Elitē, nevis to, ka viņi ir izcīnījuši priekšpēdējo vietu Pēdējā vieta kopvērtējuma tabulā viņiem paliks šā vai tā, tikai viņu vietā ārā kritīs 14. tā vieta

  -2 [+] [-]

, 2017-05-09 12:27, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tev saka, ka tā nav, krīt ārā 14.tā kopvērtējumā, nevis kaut kāda grupas 7. tā Kā tu vari zināt, ka 14. kopvērtējumā vbūs tieši no mūsu, nevis no paralēlās grupas? Tikpat labi mūsu grupas 7.tā varizrādīties13.tā kopvērtējumā, par to neesi padomājis? P.S ja Dāņi paliek pēdējie, tas nozīmē tikai to, ka viņi paliek Elitē, nevis to, ka viņi ir izcīnījuši priekšpēdējo vietu Pēdējā vieta kopvērtējuma tabulā viņie paliks šā vai tā, tikai viņu vietā ārā kritīs 14. tā vieta
Ne čista tu bomārs Tad kapec pagajušajos PČ nelidoja 2 komandas no vienas grupas?

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:27, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Te tu auzas iebrauci Tjoma! Neatkarigi no punktiem,no katras grupas vajaka lido lauka! Tu sajegu nodzeris esi ka nesajedz
Reglamentu studijā, gan jau kopīgiem spēkiem ar Bansu, Bīskapu un citiem izurbsim cauri, bet esmu pārliecināts par savu taisnību!

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:27, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tev saka, ka tā nav, krīt ārā 14.tā kopvērtējumā, nevis kaut kāda grupas 7. tā Kā tu vari zināt, ka 14. kopvērtējumā vbūs tieši no mūsu, nevis no paralēlās grupas? Tikpat labi mūsu grupas 7.tā varizrādīties13.tā kopvērtējumā, par to neesi padomājis? P.S ja Dāņi paliek pēdējie, tas nozīmē tikai to, ka viņi paliek Elitē, nevis to, ka viņi ir izcīnījuši priekšpēdējo vietu Pēdējā vieta kopvērtējuma tabulā viņie paliks šā vai tā, tikai viņu vietā ārā kritīs 14. tā vieta
Ko teiksi par šo?

По итогам розыгрыша группового этапа две команды, занявшие последние места в своих группах, опускаются в дивизион рангом ниже, и на Чемпионате мира-2017 будут выступать в 1-м Дивизионе Группы А.

Angliskajā versijā ir kā Tu saki. Mongoļu variants sēj šaubas.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-09 12:30, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ko teiksi par šo?

По итогам розыгрыша группового этапа две команды, занявшие последние места в своих группах, опускаются в дивизион рангом ниже, и на Чемпионате мира-2017 будут выступать в 1-м Дивизионе Группы А.

Angliskajā versijā ir kā Tu saki. Mongoļu variants sēj šaubas.
Re ta ir taisniba A Tjoma bomars telo baigo Ekspertu te telo

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:30, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ko teiksi par šo?

По итогам розыгрыша группового этапа две команды, занявшие последние места в своих группах, опускаются в дивизион рангом ниже, и на Чемпионате мира-2017 будут выступать в 1-м Дивизионе Группы А.

Angliskajā versijā ir kā Tu saki. Mongoļu variants sēj šaubas.
Pilnīgi pareizi! Taču, kā jau teicu, ja Dānija paliek pēdējā savā grupā, tas nedod viņiem priekšpēdējo vietu Tas tik palīdz viņiem sagllabāties Elitē, bet vietu tabulā tas neietekmēs un ārā kritīs 14. tā vieta kopvērtējumā, proti, vājākā no divām priekšpēdējām

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:32, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Pilnīgi pareizi! Taču, kā jau teicu, ja Dānija paliek pēdējā savā grupā, tas nedod viņiem priekšpēdējo vietu Tas tik palīdz viņiem sagllabāties Elitē, bet vietu tabulā tas neietekmēs un ārā kritīs 14. tā vieta kopvērtējumā, proti, vājākā no divām priekšpēdējām
Pēdējās savās grupās! Te tiek skaidri norādīts, ka pa vienai no grupas!

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:33, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Pēdējās savās grupās! Te tiek skaidri norādīts, ka pa vienai no grupas!
Un atkal atgriežamies pie "Overall bottom" Mongoļu versija ir mongoļu versija.

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:35, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Reglamentu studijā, gan jau kopīgiem spēkiem ar Bansu, Bīskapu un citiem izurbsim cauri, bet esmu pārliecināts par savu taisnību!
ASV sarūpē otro zaudējumu Zviedrijai, Somija...

Te viss sarakstīts, nav tak atkal viss jākopē pa jaunam.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:35, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Pēdējās savās grupās! Te tiek skaidri norādīts, ka pa vienai no grupas!
Tjoma bomars riktigs Maz jegas skaidrot vinjam

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:36, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Un atkal atgriežamies pie "Overall bottom" Mongoļu versija ir mongoļu versija.
Nu ja pat burts mongoliskajiem variantam netic, tad gandrīz jāpiekrīt
Vairāk mulsina atmiņas, kad par šo jau plēsās, skaidrojās un beigās izrādījās, ka pa vienai no grupas, to es toč atceros. Bet nevaru apgalvot ka šogad ir tas pats.

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:36, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Tjoma bomars riktigs Maz jegas skaidrot vinjam
Tjoma ir bomārs, bet tev pat līdz viņa limenim vēl ir gana, kur kāpt. Beidz bļaut un iedziļinies argumentos, jaunība neattaisno stulbumu.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:37, pirms 7 gadiem
Man liekas Tjoma prosta trollo

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:39, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tjoma ir bomārs, bet tev pat līdz viņa limenim vēl ir gana, kur kāpt. Beidz bļaut un iedziļinies argumentos, jaunība neattaisno stulbumu.
Varbut tu atbildesi tad man uz jautajumu! Cik pagajusajos PČ no vienas grupas krita 2 komandas?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:41, pirms 7 gadiem
Un es,savai draudzenei no Baltkrievijas uzrakstiju vinja ari saka,ka tada gadijuma 7 vieta musu grupa lido

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:41, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu ja pat burts mongoliskajiem variantam netic, tad gandrīz jāpiekrīt
Vairāk mulsina atmiņas, kad par šo jau plēsās, skaidrojās un beigās izrādījās, ka pa vienai no grupas, to es toč atceros. Bet nevaru apgalvot ka šogad ir tas pats.
Nav jau nekad tāds precedents bijis, pagaidām, tapec tā visa tāda teorizēšana vien ir. Šie, maitas, ar to reglamentu tik mulsinošu sarakstījusi, ka var katrs interpretēt kā vēlas.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:42, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Te tu auzas iebrauci Tjoma! Neatkarigi no punktiem,no katras grupas vajaka lido lauka! Tu sajegu nodzeris esi ka nesajedz
The overall bottom ranked two teams will be relegated to the 2018 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.

Ieskrienies!!!

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:42, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Un es,savai draudzenei no Baltkrievijas uzrakstiju vinja ari saka,ka tada gadijuma 7 vieta musu grupa lido
Jā, nu šis ir īpaši spēcīgs arguments, štrunts ar to, kas reglamentā rakstīts.

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:44, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: The overall bottom ranked two teams will be relegated to the 2018 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.

Ieskrienies!!!
Lasies uz NBA sadaļu! No hokeja tu tik pat daudz sajedz kā pērtiķis no ledus!

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:44, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Jā, nu šis ir īpaši spēcīgs arguments, štrunts ar to, kas reglamentā rakstīts.
Viss skaidrs, atsaucu savus pretargumentus...

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:44, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Varbut tu atbildesi tad man uz jautajumu! Cik pagajusajos PČ no vienas grupas krita 2 komandas?
Nekad nav bijis analoga gadījuma, par kādu tagad tiek spriests.

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:45, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nav jau nekad tāds precedents bijis, pagaidām, tapec tā visa tāda teorizēšana vien ir. Šie, maitas, ar to reglamentu tik mulsinošu sarakstījusi, ka var katrs interpretēs kā vēlas.
paskatījos 2012. gada variantu, tur viss skaidrs

The last-placed team of each group will be relegated to the 2013 IIHF Ice Hockey World Championship Division Group A.

Nākamajos gados jau ir jaunais formulējums (tik pag gadā ar papildus atrunu, ja franči un friči paliek savā grupā 7. un 8. vietās, tad ārā lido tikai viena kome, otras grupas 8. vieta un uz augšu ar nāk viena)

Tā mongoļu versija izskatās pēc 2012. gada tulkojuma....

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:46, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Jā, nu šis ir īpaši spēcīgs arguments, štrunts ar to, kas reglamentā rakstīts.
Bet katru gadu ta ir bijis tak ka no katras grupas vajaka lido lauka! Nevis 16 un 15 vieta pec punktu skaita vai vel kadas,statistikas

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:47, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Viss skaidrs, atsaucu savus pretargumentus...
Kurš var likt kko pretī baltkrieu draudzenei, sasita Tavu argumentāciju lupatās ar vienu teikumu

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:47, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Bet katru gadu ta ir bijis tak ka no katras grupas vajaka lido lauka! Nevis 16 un 15 vieta pec punktu skaita vai vel kadas,statistikas
Tas viss jau ir izrunāts citā rakstā, ej un izlasi, neskaidros tev vēlreiz. jau saka, ka šāda situācija šogad nav bijusi

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:48, pirms 7 gadiem
Info - 2017 WM - International Ice Hockey...

Taču melns uz balta rakstīts, ka kopvērtējuma divas pēdējās lido ārā, taču tā nevar būt Dānija,. t.i., 14.&15.,14.&16., vai 15.&16. lido ārā.
Par ko vispār te diskutēt?

"The overall bottom ranked two teams will be relegated to the 2018 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.

The 2018 IIHF Ice Hockey World Championship will consist of 16 teams including the team of the organizing member national association, thus Denmark cannot be among the two relegated teams."

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:48, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: paskatījos 2012. gada variantu, tur viss skaidrs

The last-placed team of each group will be relegated to the 2013 IIHF Ice Hockey World Championship Division Group A.

Nākamajos gados jau ir jaunais formulējums (tik pag gadā ar papildus atrunu, ja franči un friči paliek savā grupā 7. un 8. vietās, tad ārā lido tikai viena kome, otras grupas 8. vieta un uz augšu ar nāk viena)

Tā mongoļu versija izskatās pēc 2012. gada tulkojuma....
Baigi jau velk uz to, ka var krist abas no vienas grupas, bet nu laikam to precīzi uzzinasim tikai tad, kad tāds precedents būs.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:48, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nekad nav bijis analoga gadījuma, par kādu tagad tiek spriests.
Ir tak bijis ka grupas 8 ir vairak punktu par otras grupas 7 komandu,bet tik un ta lido lauka 8

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:48, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: paskatījos 2012. gada variantu, tur viss skaidrs

The last-placed team of each group will be relegated to the 2013 IIHF Ice Hockey World Championship Division Group A.

Nākamajos gados jau ir jaunais formulējums (tik pag gadā ar papildus atrunu, ja franči un friči paliek savā grupā 7. un 8. vietās, tad ārā lido tikai viena kome, otras grupas 8. vieta un uz augšu ar nāk viena)

Tā mongoļu versija izskatās pēc 2012. gada tulkojuma....
Paskaties vēl 1922.gada noteikumus???

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:50, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Paskaties vēl 1922.gada noteikumus???
Ko Tu murgo? sagribējās pakasīties?

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:50, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Ir tak bijis ka grupas 8 ir vairak punktu par otras grupas 7 komandu,bet tik un ta lido lauka 8
Te vienkārši nolaižas rokas

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:51, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Te vienkārši nolaižas rokas
Njā, bez komentāriem

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tas viss jau ir izrunāts citā rakstā, ej un izlasi, neskaidros tev vēlreiz. jau saka, ka šāda situācija šogad nav bijusi
Man neko lasit nevajaga,jo zinu noteikumus Saki,a kas butu noticis ja pagajusaja PČ Vacija un Francija sava grupa butu ienemusas 8 un 7 vietu?(Vinjas pagajušaja PČ bija viena grupa)

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:52, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Man neko lasit nevajaga,jo zinu noteikumus Saki,a kas butu noticis ja pagajusaja PČ Vacija un Francija sava grupa butu ienemusas 8 un 7 vietu?(Vinjas pagajušaja PČ bija viena grupa)
Kristu ārā tikai viena komanda - otras grupas 8. vieta

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:54, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Te vienkārši nolaižas rokas
Mani Tjoma bomars saputroja jau Aj labi,lai ir ka ir Pienemsim pedejas komandas bus grupas Italija un Slovēnija un abas izlidos

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:55, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ko Tu murgo? sagribējās pakasīties?
Vnk. apskaties konkrētā gada reglamentu un viss. Nevis salīdzini to ar kaut kādiem iepriekšējo turnīru reglamentiem un tad mēģini kaut kādu jaunu ābeci izdomāt.

Tas, ko es uzrakstīju par to sistēmu, ir faktisks reglementa "relegation format" sadaļas izvilkuma tulkojums ar papildinājumu par to, kuras tieši komandas (kopvērtējumā) izkritīs, atkarībā no tā, kādu beigu pozīciju ieņems Dānija.

A Tu te kaut kādus 2012.gada reglamentus velc ārā. Kāda tam sakars ar 2017.gada reglamentu, ja tie ir divi savstarpēji nesaistīti dokumenti???

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 12:55, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kristu ārā tikai viena komanda - otras grupas 8. vieta
Tu nopietni?

  -2 [+] [-]

, 2017-05-09 12:56, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vnk. apskaties konkrētā gada reglamentu un viss. Nevis salīdzini to ar kaut kādiem iepriekšējo turnīru reglamentiem un tad mēģini kaut kādu jaunu ābeci izdomāt.

Tas, ko es uzrakstīju par to sistēmu, ir faktisks reglementa "relegation format" sadaļas izvilkuma tulkojums ar papildinājumu par to, kuras tieši komandas (kopvērtējumā) izkritīs, atkarībā no tā, kādu beigu pozīciju ieņems Dānija.

A Tu te kaut kādus 2012.gada reglamentus velc ārā. Kāda tam sakars ar 2017.gada reglamentu, ja tie ir divi savstarpēji nesaistīti dokumenti???
Tur tak vesela diskusija mums ir apakšā, kas tā par modi izlasit vienu komentu un no tā izdarīt secinājumus, vel saprastu, ka parast trollis to darītu, bet tu taču tā kā izglītots cilvēks skaities, ne?

  -2 [+] [-]

, 2017-05-09 12:58, pirms 7 gadiem
Lab, es eju prom, citādi man palēnām sāk piezagties vēlme rupji lamāties

     [+] [-]

, 2017-05-09 12:59, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Tu nopietni?
Tieši tā, jo tāds bija 2016.gada PČ reglements:
The overall bottom ranked two of the 16 teams of the final ranking (see below) will be relegated to the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.

The 2017 IIHF Ice Hockey World Championship will consist of 16 teams including the teams of the organizing member national associations, thus neither Germany nor France can be among the two relegated teams.

The teams promoted to the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship will be the top-two teams of the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.

Note: If the co-hosts for the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship (Germany and France) end up in positions 7 and 8 in Group B during the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship, only one team will be relegated – the 8th-ranked team of Group A – and only the winner of the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A will be promoted.

Information - 2016 IIHF Ice Hockey World...

Vēlreiz saku, priekš īpaši grūtajām galvām... neder nekāds "es zinu noteikumus", jo noteikumi mēdz mainīties Doooh.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:00, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Bet katru gadu ta ir bijis tak ka no katras grupas vajaka lido lauka! Nevis 16 un 15 vieta pec punktu skaita vai vel kadas,statistikas
Jo katru gadu katrā grupā ir pastarīši, kas attiecīgi ieņem 15. un 16. vietu

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:00, pirms 7 gadiem
Ta gribetos lai Danija 8 paliek un 14 komanda ir no otras grupas,skatoties pec punktiem Un tad gribetu redzet kuram taisniba

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:02, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tieši tā, jo tāds bija 2016.gada PČ reglements:
The overall bottom ranked two of the 16 teams of the final ranking (see below) will be relegated to the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.

The 2017 IIHF Ice Hockey World Championship will consist of 16 teams including the teams of the organizing member national associations, thus neither Germany nor France can be among the two relegated teams.

The teams promoted to the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship will be the top-two teams of the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.

Note: If the co-hosts for the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship (Germany and France) end up in positions 7 and 8 in Group B during the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship, only one team will be relegated – the 8th-ranked team of Group A – and only the winner of the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A will be promoted.

Information - 2016 IIHF Ice Hockey World...

Vēlreiz saku, priekš īpaši grūtajām galvām... neder nekāds "es zinu noteikumus", jo noteikumi mēdz mainīties Doooh.
Kaut kada fignja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:02, pirms 7 gadiem
tie 2 zāģi 1997 un 2007 bija ļoti sāpīgi , atceramies , savācamies un par 9 no 9 !!!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:02, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: ceru, ka Bobam izdosies iedēstīt prātos to, ka pret makaroņņikiem jāizturās ārkārtīgi nopietni un, ka tikai 6:0 pēc otrā perioda var ļaut atslābināties, nevis sākt atslābināšanos uzreiz pēc spēles sākuma
nekāda atslābināšanos pēc 6-0 vai 40min

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:03, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vnk. apskaties konkrētā gada reglamentu un viss. Nevis salīdzini to ar kaut kādiem iepriekšējo turnīru reglamentiem un tad mēģini kaut kādu jaunu ābeci izdomāt.

Tas, ko es uzrakstīju par to sistēmu, ir faktisks reglementa "relegation format" sadaļas izvilkuma tulkojums ar papildinājumu par to, kuras tieši komandas (kopvērtējumā) izkritīs, atkarībā no tā, kādu beigu pozīciju ieņems Dānija.

A Tu te kaut kādus 2012.gada reglamentus velc ārā. Kāda tam sakars ar 2017.gada reglamentu, ja tie ir divi savstarpēji nesaistīti dokumenti???
Kas tev par daļu? Nezini sarunas kontekstu, nelien.

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:04, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tur tak vesela diskusija mums ir apakšā, kas tā par modi izlasit vienu komentu un no tā izdarīt secinājumus, vel saprastu, ka parast trollis to darītu, bet tu taču tā kā izglītots cilvēks skaities, ne?
Nē, Jūs te strīdaties par to, par ko nav jāstrīdās, jo tam ir 2 min laikā atrodams rakstisks nolikums.
Un strīdaties ar argumentiem "bet iepriekš bija savādāk" (aptuveni), pat liekot iekšā citu turnīru noteikumus, kas jau vnk. ir līmenis.
Noliek priekšā un izskaidro reglamentu, bet redz nē, tā nevar būt, jo es tak zinu noteikumus )))

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:04, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nē, Jūs te strīdaties par to, par ko nav jāstrīdās, jo tam ir 2 min laikā atrodams rakstisks nolikums.
Un strīdaties ar argumentiem "bet iepriekš bija savādāk" (aptuveni), pat liekot iekšā citu turnīru noteikumus, kas jau vnk. ir līmenis.
Noliek priekšā un izskaidro reglamentu, bet redz nē, tā nevar būt, jo es tak zinu noteikumus )))
Vispār mēs nestrīdamies, ja kas.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 13:05, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Kaut kada fignja
Redz kur piemērs manam iepriekšējam komentāram.

Par faktu nolikšanu priekšā (un vēl apskaidrošanu) saņem nevis "Skaidrs, paldies", "paldies, kļūdījos", vai ko citu, bet gan "Figņa kaut kāda"

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:05, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vispār mēs nestrīdamies, ja kas.
Mēs diskutējam

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:06, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Pēdējās savās grupās! Te tiek skaidri norādīts, ka pa vienai no grupas!
Ja pēdējā savā grupā ir Dānija, značit viņa arī ir pēdējā un neviens viņu nepacels uz priekšpēdējo kā arī priekšpēdējo nenolaidīs uz pēdējo, tur jau tā lieta! Tavā piedāvātā Krieviskajā izskaidrojumā ne vārda nav minēts par iespējamo nākamā gada čempiomāta rīkotāju pēdējās vietas grupā gadījumu Ar ko tad paralēlās grupas 7. tā vieta būtu vērtīgāka par mūsu gupas 7. vietu? Jā, un kā pie šāda rasklada tiktu rēķināta 13. vieta?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:06, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Redz kur piemērs manam iepriekšējam komentāram.

Par faktu nolikšanu priekšā (un vēl apskaidrošanu) saņem nevis "Skaidrs, paldies", "paldies, kļūdījos", vai ko citu, bet gan "Figņa kaut kāda"
Jo tu kļudies! Pec avotara spriežot tev nav nekadas sajegas par hokeju

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:10, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ja pēdējā savā grupā ir Dānija, značit viņa arī ir pēdējā un neviens viņu nepacels uz priekšpēdējo kā arī priekšpēdējo nenolaidīs uz pēdējo, tur jau tā lieta! Tavā piedāvātā Krieviskajā izskaidrojumā ne vārda nav minēts par iespējamo nākamā gada čempiomāta rīkotāju pēdējās vietas grupā gadījumu Ar ko tad paralēlās grupas 7. tā vieta būtu vērtīgāka par mūsu gupas 7. vietu? Jā, un kā pie šāda rasklada tiktu rēķināta 13. vieta?
Vēlreiz - krievu versijā ir tā frāze "no katras grupas". Bet es vairāk ticu angļu versijai, es jau neapgalvoju ka nav kā saki.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 13:13, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Redz kur piemērs manam iepriekšējam komentāram.

Par faktu nolikšanu priekšā (un vēl apskaidrošanu) saņem nevis "Skaidrs, paldies", "paldies, kļūdījos", vai ko citu, bet gan "Figņa kaut kāda"
Viņa draudzene no Baltkrievijas teica tā un viss...kādi vēl var būt argumenti?

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:15, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Viņa draudzene no Baltkrievijas teica tā un viss...kādi vēl var būt argumenti?
Rimsties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:19, pirms 7 gadiem
A-burts pareizi visu raksta! Izlidot vairs nevaram, bet šī būs cīņa, lai beidzot tiktu top10, bet nākošās, lai tiktu top8!

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:19, pirms 7 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: Gan jau paliks ao pedejo vietu Latvija tad varesiet zīlēt kurš krīt un kurš nekrīt..
Shema bija vienkarša pedejas 2 grupā pluss ja vajag pedejie pirms pedejiem 4. Kopvertejumā
Ko tu sadrukaji te

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:20, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ja pēdējā savā grupā ir Dānija, značit viņa arī ir pēdējā un neviens viņu nepacels uz priekšpēdējo kā arī priekšpēdējo nenolaidīs uz pēdējo, tur jau tā lieta! Tavā piedāvātā Krieviskajā izskaidrojumā ne vārda nav minēts par iespējamo nākamā gada čempiomāta rīkotāju pēdējās vietas grupā gadījumu Ar ko tad paralēlās grupas 7. tā vieta būtu vērtīgāka par mūsu gupas 7. vietu? Jā, un kā pie šāda rasklada tiktu rēķināta 13. vieta?
Tu runā tā, it kā PČ varētu pa vietām sakārtot tikai pirmo četrinieku, jo tiešām par konkrētajām vietām būs cīnījušies.

Respektīvi, ja Tu brīnies par to, kā var 13., 14.vietu noteikt, vari tik pat labi brīnīties par to, kā var 5.vietu noteikt

  -1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:22, pirms 7 gadiem
Cik šeit Dilitentu kuri sevi par Ekspertiem ar lielo E sauc

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:22, pirms 7 gadiem
KHL uzbrucēji un NHL čekeri = laba formula izlasei.

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:23, pirms 7 gadiem
1+1=3

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:23, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: KHL uzbrucēji un NHL čekeri = laba formula izlasei.
Nu ja

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:25, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Cik šeit Dilitentu kuri sevi par Ekspertiem ar lielo E sauc
Nezinu par dilitentiem, bet diletanti, kuri mēdz sevi dēvēt par ekspertiem... viens kadrs ar animātiski kinoloģiskas dabas avataru nāk prātā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:26, pirms 7 gadiem
Uzvarēsim, tad tā būs vienīgā reize, kad tik ātri būsim nodrošinājuši top10! Parasti pirmās spēles zaudējām un 4 grupu spēlēs- nodrošināja tikai 12 vietu!

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:33, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nezinu par dilitentiem, bet diletanti, kuri mēdz sevi dēvēt par ekspertiem... viens kadrs ar animātiski kinoloģiskas dabas avataru nāk prātā
Tu par Neptunu?

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:33, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nē, Jūs te strīdaties par to, par ko nav jāstrīdās, jo tam ir 2 min laikā atrodams rakstisks nolikums.
Un strīdaties ar argumentiem "bet iepriekš bija savādāk" (aptuveni), pat liekot iekšā citu turnīru noteikumus, kas jau vnk. ir līmenis.
Noliek priekšā un izskaidro reglamentu, bet redz nē, tā nevar būt, jo es tak zinu noteikumus )))
Tie noteikumi pamatā katru gadu ir vienādi, atšķirības rodas tikai tad, ja kāda no valstīm, vai pat divas uzreiz, ir garantējušās vietu Elitē arī uz nākamo gadu, kā rīkotājvalstis Bet, piemēram, neko tādu nebiju vērojis, ja nākamā gada čempi rīkotu kāda no top 6 valstīm

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:41, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Ta gribetos lai Danija 8 paliek un 14 komanda ir no otras grupas,skatoties pec punktiem Un tad gribetu redzet kuram taisniba
Mazticams variants, Latvija diezin vai paliks bez punktiem turpmākajās 5 spēlēs, citām pretendentēm uz priekšpēdējo vietu punktu nav daudz, savukārt paralēlajā grupā spēlējošās Baltkrievija, Slovēnija un Francija diezin vai kopvērtējumā savāks mazāk punktus par Itāliju vai Slovākiju

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:43, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Mazticams variants, Latvija diezin vai paliks bez punktiem turpmākajās 5 spēlēs, citām pretendentēm uz priekšpēdējo vietu punktu nav daudz, savukārt paralēlajā grupā spēlējošās Baltkrievija, Slovēnija un Francija diezin vai kopvērtējumā savāks mazāk punktus par Itāliju vai Slovākiju
Mani velk uz domu ka Baltkrievija zaudesSlovenijai

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 13:50, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Mani velk uz domu ka Baltkrievija zaudesSlovenijai
Visinteresantāk būtu, ja no Elites izkristu Baltkrievija ar Slovākiju, tas, visticamāk, nozīmētu vēl vienu pseidoKazahu aplauzienu vēl viena gada garumā

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:53, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Visinteresantāk būtu, ja no Elites izkristu Baltkrievija ar Slovākiju, tas, visticamāk, nozīmētu vēl vienu pseidoKazahu aplauzienu vēl viena gada garumā
Un Slovakiatgriestos elite nakosaja gada automatiski Jo PČ 2019 gada Slovakija . Tad par vieti elite Kazahstana ar Baltkrieviju cinitos

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:55, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Un Slovakiatgriestos elite nakosaja gada automatiski Jo PČ 2019 gada Slovakija . Tad par vieti elite Kazahstana ar Baltkrieviju cinitos
Ja Kazahstāna paliek trešie, tad viņi tāpat nekur netiek, Slovāku uzvara 1. divīzijā priekš Kazahiem neko tādā gadījumā nedod

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:57, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ja Kazahstāna paliek trešie, tad viņi tāpat nekur netiek, Slovāku uzvara 1. divīzijā priekš Kazahiem neko tādā gadījumā nedod
Pat ja neuzvar Vis drizak Kazahi cinitos arvBelariem par 1 celazimi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:59, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Tad kazahi rīkos PČ(elite)pie sevīm
Kas viņiem dos rīktot? Varbūt pēc gadiem trīsdesmit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 13:59, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Tad kazahi rīkos PČ(elite)pie sevīm
Astanas Baris šķūnī ar miglu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:02, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Kapēc ne? es gan nezinu uz kuru gadu tagad piesakās un kādi ir pretendenti. Pēc Latvija/Baltkrievija rīkos kazahos. Ar ko tad viņi sliktāki par siem diviem?
Ar to ka vinji stavu zemak

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:02, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Pat ja neuzvar Vis drizak Kazahi cinitos arvBelariem par 1 celazimi
Pret nepajokam saniknotajiem Baltkrieviem nebūtu variantu! Savukārt, par Slovāku vismaz otro vietu es ne mirkli nešaubos, Pat ja viņiem neko nevajedzēs

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:02, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Nē, Alma atā! Tak saku viņiem viss jau sagatavots olimpiādei un notika universiade.
Vasaras olimpiadei?

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:03, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Pret nepajokam saniknotajiem Baltkrieviem nebūtu variantu! Savukārt, par Slovāku vismaz otro vietu es ne mirkli nešaubos, Pat ja viņiem neko nevajedzēs
Tada gadijuma tikai par vienu vietu cinja notiktu

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:04, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Nē, Alma atā! Tak saku viņiem viss jau sagatavots olimpiādei un notika universiade.
Tad jau drīzāk Ustj-Kamenogorskā, tur viņiem ir īstais Hokeja centrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:06, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Tada gadijuma tikai par vienu vietu cinja notiktu
Nebūtu nekādas cīņas, par 99 procentiem Slovāki un Baltkrievi pie šāda rasklada atgrieztos Elitē

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:08, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nebūtu nekādas cīņas, par 99 procentiem Slovāki un Baltkrievi pie šāda rasklada atgrieztos Elitē
Slovaki 100% atgriestos,jo 2019 PČ pie vinjiem!

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:08, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: universide notika alma atā un tur paredzetas arī ziemas olimpiskas speles. Viņi zaudēja tikai ķīnai, gan jau uz nākošo atkal pieteiksies. Naudas ir.
Nu nez

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:10, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Domāju, ka tas ir ļoti reālistisks scenārijs, jo pieteicas uz olimpiādi un jau notika universiade
Diezin vai pat izskatīs piedāvājumu rīkot čempionātu Elites divīzijā no valsts, kura trešo gadu pēc kārtas netiek ārā no pirmās divīzijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:14, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Dinamieti, kur visi eksperti - krasiļņiks, rufus,zutis utml. ...............................galīgi jau visas paroles pazaudejuši vai hulim pievienojušies?
Krasilniks un Rufuss vakar te pida...is Zviedrijas un ASV spelju laika Un Rufuss teica ka sodien jau no 14:00 pie fanu telrs tirgosies

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:16, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Arhīvs arī trīc stūrī pēc savām vakardienas kļūdainajam prognozēm.
A kur Hulis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:19, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Ķelnē
Ko viņš dara tur? Ari tirgojas,pie arenas ka Rufuss,tikai par aukstakam cenam?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-09 14:21, pirms 7 gadiem
Latvijas uzvara 4-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:21, pirms 7 gadiem
vidzemnieks22 rakstīja: Latvijas uzvara 4-1
A es Latgalietis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:22, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Konsultē, protams. Te jau tikai palikuši tādi otrās šķiras eksperteļi, kā neputne, piemeram
Neptune normala meitene zel ka nezinu ka izskatas,vinja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:23, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Hulis pie arēnas tirgo likmes
Sarkan Armijas uniformā un ar Georga lentiti pie krutim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:25, pirms 7 gadiem
Kads ir bijis pie fanu telts un saticis Rufusu ar 99 numuru?

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:26, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Nu, nevar salīdzinat ar Huli, bet cenšās. Sevišķi jau tagad, kad visi lielie dūži prom
Vinja meitene Zeltene,vinjai piedodams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:42, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Tā jau tev kāds atzīsies!
Prikols butu,ja isteniba vinjs tur tirgotos

  +4 [+] [-]

, 2017-05-09 14:43, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Nu, nevar salīdzinat ar Huli, bet cenšās. Sevišķi jau tagad, kad visi lielie dūži prom
Tieši tu esi tas kurš cenšās - kad dūži prom, tad visādus virtuālos ķēmus par ekspertiem dēvē. tas rufus Tev toč ir iespraudis, ja šis esot jomas eksperts, kā tu apgalvo? Tad jau sanāk, ka esi prasta pidrilla

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:44, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tieši tu esi tas kurš cenšās - kad dūži prom, tad visādus virtuālos ķēmus par ekspertiem dēvē. tas rufus Tev toč ir iespraudis, ja šis esot jomas eksperts, kā tu apgalvo? Tad jau sanāk, ka esi prasta pidrilla
Labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 14:57, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Bet tev tak saka, ka citi ir izbraukuši un "virtuālie ķēmi" šeit dominē. Hulis ar Abragu jau kādu nedēļu noziedējuši, Vilciens ar Zuti arī sen nav manīti.
Zutis pedejo reizi manits kad Šveice arNorvegiju speleja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:14, pirms 7 gadiem
Būs grūti, bet 9.maijā noteikti jāapdzen pižikgalvas turnīra tabulā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:27, pirms 7 gadiem
Kāds ekspertu slēdziens?

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:28, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Kāds ekspertu slēdziens?
4:1 uzvara

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:29, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: 4:1 uzvara
Kurš uzvarēs?

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:31, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:33, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Tu ne eksperts esi! NO KATRAS GRUPAS IZKRIT PEDEJAS VIETAS IEGUVEJA! JA MUSU GRIPA PEDEJA PALIKS DANIJA TAD IZKRITIS 7 VIETAS IEGUVEJA!!!! KAS NAV SKAIDRS? TADA SAJUTA,KA LIELAKA DALJA TE PČ HOKEJA PIRMO REIZI SKATAS UN REGLAMENTU NEZINA!
Ja Dānija ir pēdējā vietā savā grupā tad loģiskāk būtu ja salīdzina abu grupu 7.vietu un izkrīt vājākā no tām nevis automātiski mūsu grupas 7.vieta. J aautomātiski kristu mūsu grupas 7.vieta, tad var sanākt paradoksāla situācija ka izkrīt kopvērtējuma 16. un 13.vieta un paliek 15.vieta - Dānija un 14.vieta tikai tādēļ paliek ka ir citā grupā. Nav loģiski ja izkristu 13.vieta un paliktu 14.vieta elitē.

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:36, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Kurš uzvarēs?
Latvija

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:36, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ja Dānija ir pēdējā vietā savā grupā tad loģiskāk būtu ja salīdzina abu grupu 7.vietu un izkrīt vājākā no tām nevis automātiski mūsu grupas 7.vieta. J aautomātiski kristu mūsu grupas 7.vieta, tad var sanākt paradoksāla situācija ka izkrīt kopvērtējuma 16. un 13.vieta un paliek 15.vieta - Dānija un 14.vieta tikai tādēļ paliek ka ir citā grupā. Nav loģiski ja izkristu 13.vieta un paliktu 14.vieta elitē.
Bet ta tas ir :-)

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:39, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Batjka izanalizējis belaru spēles

http://www.pressball.by/news/hockey/263244
Jāstājas ārā no KHL, citu variantu nav, lai gan autoritārs režīms kaitē, kazahi pat ar Koreju netiek galā.

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:39, pirms 7 gadiem
O, funarins jau no parka atpakaļ.

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:40, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: O, funarins jau no parka atpakaļ.
Varēji kaut ko gudrāku izdomāt. Vai muļķīgo ideju trūkums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:45, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: bīskaps ir ciets rieksts! Protams, ja runājam par Svētajiem Tēviem, kardināls, kurš periodiski ietusē, ir daudz fifīgāks
Svini 9 maiju?

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:47, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: bīskaps ir ciets rieksts! Protams, ja runājam par Svētajiem Tēviem, kardināls, kurš periodiski ietusē, ir daudz fifīgāks
Bīskaps skatās kā valdošie vēji pūš, uz to pusi lokās, bet labu darbu dara. Ar savu avataru reklamē DR.

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:47, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Batjka izanalizējis belaru spēles

http://www.pressball.by/news/hockey/263244
Koloradosu dienu jau nevarēja neiepīt

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:49, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Svini 9 maiju?
Eiropas dienu svin pietiekoši daudzi.

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:51, pirms 7 gadiem
Vārtos jāliek Ivars!
par lielu Latviju!

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:51, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Eiropas dienu svin pietiekoši daudzi.
Bet Kolorado vabolju mošanos?

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:52, pirms 7 gadiem
moskis rakstīja: Vārtos jāliek Ivars!
par lielu Latviju!
IvarsAkaNamejs?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 15:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Eiropas dienu svin pietiekoši daudzi.
Ko tu te mēģini iestāstīt? Ka dzerot šnabi un lecot kazačoku, tu atzīmēji Eiropas dienu?

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:53, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Bet Kolorado vabolju mošanos?
Šodien gribas svinēt 9 punktu dienu pēc spēles ar Itāliju.

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:53, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ko tu te mēģini iestāstīt? Ka dzerot šnabi un lecot kazačoku, tu atzīmēji Eiropas dienu?
Vēl viens ar izdomas trūkumu?

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:53, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Šodien gribas svinēt 9 punktu dienu pēc spēles ar Itāliju.
Tas gan 4:1 uzvaresim

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:54, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ko tu te mēģini iestāstīt? Ka dzerot šnabi un lecot kazačoku, tu atzīmēji Eiropas dienu?
Pat ja svin, kāda Tev gar to daļa?

     [+] [-]

, 2017-05-09 15:57, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pat ja svin, kāda Tev gar to daļa?
Ka M llajas?

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:10, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Pat Mačimols vairs neraksta garos pētījumus par līgu samēriem. Kas tad te palicis - ķēmi,neputns un arhīvs.
Jūtos ļoti pagodināta, ka netieku pieskaitīta pie ķēmiem

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:13, pirms 7 gadiem
jurixxx rakstīja: Pastarītis uz šo brīdi ir Dānija
KĀDS VĒL DĀNIS PASTARĪTIS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:18, pirms 7 gadiem
Šovakar varam atkal apsteigt Krieviju,man jautājums tik viens,kad izmantos 2.vārtsargus?
Zviedriem varētu notestēt 2.vārtusargus.

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:24, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Nē, man darbadiena. Ko tu, slaisties, kā vienmēr?
Atvalinajums nav gateri baļķu pieveduma

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:24, pirms 7 gadiem
Nu jūs pamatīgi sākāt fanatzēt par Slovāku un baltkrievu izkrišanu , tad vēl pie Kazahiem čempi rīkos

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:25, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Nu jūs pamatīgi sākāt fanatzēt par Slovāku un baltkrievu izkrišanu , tad vēl pie Kazahiem čempi rīkos
Baltkrievi ar tadu speli reali var lidot

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:31, pirms 7 gadiem
Baltkrievi Lidos ari.

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:32, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Baltkrievi ar tadu speli reali var lidot
tas gan , bet ne jau reizā tās komandas izkritīs
Tik pat labi , ka PČ 2018 koreja iekļūs ceturdaļfinālā , + 2019 gadā elitē spēlēs briti.
karo4 liela fantāzija

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 16:36, pirms 7 gadiem
FC KØBENHAVN rakstīja: Baltkrievi Lidos ari.
Kāpēc? Viņi vēl var paņemt 12 punktus. Nav īpaši ticami, bet nekāda supersensācija tā nebūtu. Ja nozipā rīt pret šveiciešiem 3 punktus, tad uz pacēluma var nonest arī pārējos.
Un var palikt arī uz nulles, kā būs, nezinu.

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:37, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tas gan , bet ne jau reizā tās komandas izkritīs
Tik pat labi , ka PČ 2018 koreja iekļūs ceturdaļfinālā , + 2019 gadā elitē spēlēs briti.
karo4 liela fantāzija
Gribu poļus elite redzet

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:40, pirms 7 gadiem
Neticu,Luka ir nolaidis Baltkrievu hokeju,slikti spele.

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:41, pirms 7 gadiem
FC KØBENHAVN rakstīja: Neticu,Luka ir nolaidis Baltkrievu hokeju,slikti spele.
Tu jauniņais esi šeit?

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:41, pirms 7 gadiem
Čau, kāds manu draugu rufus7 nav manījis pie fanu telts? Vakar bļaustījās, ka būs pieejami viņa pakalpojumi pie fanu telts!

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:41, pirms 7 gadiem
Es Igaunus.Varbuut hokejaa ari varetu sarikot MEGA CEMPI.

     [+] [-]

, 2017-05-09 16:43, pirms 7 gadiem
FC KØBENHAVN rakstīja: Es Igaunus.Varbuut hokejaa ari varetu sarikot MEGA CEMPI.
Kura divizija?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-09 16:44, pirms 7 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Čau, kāds manu draugu rufus7 nav manījis pie fanu telts? Vakar bļaustījās, ka būs pieejami viņa pakalpojumi pie fanu telts!
Vinjs tagad Ar IvaruNameju