Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Malkinam 1+1, Krievija izslēdz pārsteidzošo Franciju

Malkinam 1+1, Krievija izslēdz pārsteidzošo Franciju
Jevgēņijs Malkins (no labās)
Foto: AFP/Scanpix

Par otro pasaules hokeja čempionāta pusfinālisti kļuva Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētā Krievijas izlase, kas no turnīra izslēdza vienu no lielākajām pārsteigumu autorēm Franciju (3:0). Pa vārtiem guva Artjoms Aņisimovs, Jevgēņijs Malkins un Aleksandrs Kutuzovs.

Krievijai izdevās jau piektajā minūtē atklāt rezultātu. Artjoms Aņisimovs saņēma ripu iemetiena aplī, pēc tam ar pauzi apspēlēja aizsargu un trāpīja tālajā vārtu stūrī (1:0). Komandas apmainījās nerealizētiem vairākumiem, bet otro iespēju Krievija otrās trešdaļas pirmajā minūtē nelaida garām. Jevgēņijs Malkins meistarīgi noguldīja pretinieku vārtsargu un dubultoja pārsvaru (2:0).

Turpinājumā viens noraidījums sekoja otram. Vispirms Krievija izturēja divas minūtes četratā, bet pēc tam gandrīz minūti spēlēja piecatā pret trim. Krievija izsēja vēl vienu vairākumu, gandrīz divas minūtes komanda spēlēja četratā pret četriem, bet pēc tam krievi vēlreiz bija spiesti aizstāvēties četratā pret pieciem.

Trešās trešdaļas ievadā Krievija palaida garām vēl vienu iespēju vairākumā, bet mača 48. minūtē beidzot panāca 3:0. Malkins pacīnījās vārtu priekšā un metiena pozīcijā izvirzīja Aleksandru Kutuzovu, kurš lika Iē kapitulēt trešo reizi spēlē. Francija vēl mača izskaņā pieprasīja pusminūtes pārtraukumu, bet glābties bija par vēlu. Pusfinālā Krievija tiksies ar Zviedrijas un Baltkrievijas dueļa veiksminieci.

Grupu turnīrā Krievija uzvarēja visās spēlēs – 5:0 pret Šveici, 4:2 pret Somiju, 6:1 pret ASV, 7:2 pret Kazahstānu, 4:1 pret Latviju, 3:0 pret Vāciju un 2:1 pret Baltkrieviju. Savukārt Francija, uzvarēdama Kanādu (3:2 bullīšos) un Slovākiju (5:3) un atņemdama punktu Čehijai (4:5 pagarinājumā), kļuva par turnīra lielākās sensācijas autori. Francija ar 11 punktiem grupā ierindojās ceturtajā pozīcijā.

Pasaules čempionāts, 1/4 fināls

Krievija – Francija 3:0 (1:0, 1:0, 1:0)
Vārti: 4:21 Aņisimovs (Jakovļevs) 1:0, 20:52 Malkins (Kuļomins, Tihonovs, vair.) 2:0, 47:36 Kutuzovs (Kuļomins, Malkins) 3:0
Metieni: 28:16
Soda minūtes: 12:18
Vārtsargi: Sergejs Bobrovskis – Kristobals Iē

Izmantotie resursi:
Frontpage - 2014 WM - International Ice Hockey...


, 2014-05-22 19:06, pirms 11 gadiem
Jebareks turpina izcelties Viņš nav uzsēdies uz adatas?
, 2014-05-22 19:08, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Jebareks turpina izcelties Viņš nav uzsēdies uz adatas?
vinjam nepietiek vienreiz nofeilot.. metams miskastee tiesnesis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 19:10, pirms 11 gadiem
Tas bija kruta . francūzis iegāž pa seju ar nūju francūzim, krievs sēž . Tiesāšana tiešām līmenī...
, 2014-05-22 19:10, pirms 11 gadiem
Krievi paņems turnīru.
, 2014-05-22 19:11, pirms 11 gadiem
Jerabeks atkal spridzina.
Bet ja par spēli, tad loģisks iznākums.
Tad jau laikam šie pret Zviedriem spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 19:13, pirms 11 gadiem
Jebaleks spaisu sakurījies.
, 2014-05-22 19:13, pirms 11 gadiem
Zigfrīdssss rakstīja: TV5 komentētāji nedaudz par emocionālu tas nedaudz traucēja baudīt šo hokeju,lai gan Francija sitās un krieviem viegli nebij
shoreiz buusim atklaati.. krieviem diezgan viegla speele.
, 2014-05-22 19:14, pirms 11 gadiem
Zigfrīdssss rakstīja: TV5 komentētāji nedaudz par emocionālu tas nedaudz traucēja baudīt šo hokeju,lai gan Francija sitās un krieviem viegli nebij
Labāk patīk, ja komentetaji ir neitrāli.
Bet tie tak ir Krievi, ko var gribēt.
, 2014-05-22 19:14, pirms 11 gadiem
Franči malači,ka normāli nospēlēja pret urāliem. Ļoti sīva komanda ar savu raksturiņu, kurai, diemžēl, pietrūkst pietiekamā daudzumā labas meistarības spēlētāji.
, 2014-05-22 19:15, pirms 11 gadiem
Ovečkins atkal līmenī, met tik un met, bet jēga no tā maza.
Ja nemaldos pedejos vairākumos viņu pat laukumā vairs nelaida.
, 2014-05-22 19:16, pirms 11 gadiem
Krievija mocās,kas tad būs pusfinālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 19:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Franči malači,ka normāli nospēlēja pret urāliem. Ļoti sīva komanda ar savu raksturiņu, kurai, diemžēl, pietrūkst pietiekamā daudzumā labas meistarības spēlētāji.
Es būtībā veroju Francijas spēli un nesaprotu, kapec mēs katru reizi tik mīksti spelejam pret Krieviem. Francuzi nevienu krieveli nezeloja, bet ko darija musejie?
Iespejams tas ta ir, tapec ka daudzi musejie spele Krievija.
, 2014-05-22 19:17, pirms 11 gadiem
Varenā Krievija sāk piekust,jau pēc 5 spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 19:18, pirms 11 gadiem
Šogad Kolorado vaboles miglos, lai gan efektīgāk laikam ir nolasīt !
, 2014-05-22 19:18, pirms 11 gadiem
Būtu spēli skatījies, tādas muļķības nerakstītu

P.S. Tavs priecīgais notikums - Latvijas neiekļūšana 1/4finālā - jau pagājis, vari beigt skatīties un komentēt šo turnīru
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev gan grūti,puis, jo visu atlikušo dzīvi būs jāpavada ar mazvērtības kompleksu, ka čehu tiesnesis tevi ir apbižojis.
, 2014-05-22 19:18, pirms 11 gadiem
Viņš 3/3 vispār max 1-2 nomaiņas bija, ja vispār bija.
aksels82inbox.lv rakstīja: Ovečkins atkal līmenī, met tik un met, bet jēga no tā maza.
Ja nemaldos pedejos vairākumos viņu pat laukumā vairs nelaida.
, 2014-05-22 19:18, pirms 11 gadiem
Nu,ja nu Malkins tagad velk un izvilks.
, 2014-05-22 19:19, pirms 11 gadiem
EricB rakstīja: vinjam nepietiek vienreiz nofeilot.. metams miskastee tiesnesis!
Varbūt vienkārši mazāk vajag pievērst uzmanību tiesnešu darbībām laukumā, bet vairāk skatīties ko tur dara spēlētāji, un tad redzēsi, ka pavisam cits hokejs.
, 2014-05-22 19:19, pirms 11 gadiem
Interesanti , kad OVi sapratis , ka puļīšana pa vārtiem no jebkura punkta nenes rezultātu komandai ?
, 2014-05-22 19:19, pirms 11 gadiem
Izskatas ka beidzot pusfinālā Krievi dabūs cienīgu pretinieku Zviedrus!
, 2014-05-22 19:20, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Tas bija kruta . francūzis iegāž pa seju ar nūju francūzim, krievs sēž . Tiesāšana tiešām līmenī...
un viss soliņš rāda uz arēnas kubu, bet Jerabeks jau neies atzīt savu kļūdu!
, 2014-05-22 19:21, pirms 11 gadiem
Nebūtu Ovečkins ar Malkinu būtu 3.14 kolorado vabolēm, tagad ir kā ir. Kamēr visi pārējie atved studentus , kolorado vaboles atved labāko sastāvu
, 2014-05-22 19:21, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: Interesanti , kad OVi sapratis , ka puļīšana pa vārtiem no jebkura punkta nenes rezultātu komandai ?
saproti, ovijs savaadaak nemaak speeleet!
, 2014-05-22 19:21, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Izskatas ka beidzot pusfinālā Krievi dabūs cienīgu pretinieku Zviedrus!
Krievijai pretim nāk BLR - SWE uzvarētājs ja?

Nu tad es lieku uz Belarusu! Tas traktors ir ieskrējies + emocijas viņiem netrūks!
, 2014-05-22 19:22, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Būtu spēli skatījies, tādas muļķības nerakstītu

P.S. Tavs priecīgais notikums - Latvijas neiekļūšana 1/4finālā - jau pagājis, vari beigt skatīties un komentēt šo turnīru
Nē, man ne pārāk patika, ka mūsējie kārtējo nespēja izmantot to,ka reizi četros gados tiem tiek dota iespēja uzspēlēt PČ, kura līmenis +/- izlīdzinās.
Tikai atšķirība ir tā, ka es mūsējo sūdīgo spēli pret BY un SUI necenšos piesegt ar kaut kādām muļķībām par tiesneša vainu tajā, ka mūsējie netika 1/4. finālā.
, 2014-05-22 19:23, pirms 11 gadiem
Starp citu pamanijat, ka vairākumā kad speleja abas zvaigznes Ovi un Malkins, tad Malkins bija galvenais dirigetajs, un Ovi nemaz ripu nedabuja.
Ovi tik dauza pa ledu, lai šim piespēlē, bet Malkins nereaģē.
Šādu situāciju vareja vairakos vairakumos noverot.
, 2014-05-22 19:23, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Šogad Kolorado vaboles miglos, lai gan efektīgāk laikam ir nolasīt !
Zvaigžņot - strīpainos jau nolaistīja,ar to tevi arī apsveicu
, 2014-05-22 19:25, pirms 11 gadiem
Es arī nevienu brīdi neesmu apgalvojis, ka mēs bijām kaut punktu pa abām spēlēm pelnījuši, taču fakts paliek fakts - Jebareks kārtīgi noluņoja jau otro spēli, turklāt tagad uz abām pusēm dāļājot visdīvainākos noraidījumus.
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, man ne pārāk patika, ka mūsējie kārtējo nespēja izmantot to,ka reizi četros gados tiem tiek dota iespēja uzspēlēt PČ, kura līmenis +/- izlīdzinās.
Tikai atšķirība ir tā, ka es mūsējo sūdīgo spēli pret BY un SUI necenšos piesegt ar kaut kādām muļķībām par tiesneša vainu tajā, ka mūsējie netika 1/4. finālā.
, 2014-05-22 19:25, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Krievijai pretim nāk BLR - SWE uzvarētājs ja?

Nu tad es lieku uz Belarusu! Tas traktors ir ieskrējies + emocijas viņiem netrūks!
Viss atkarigs no tā cik Aleksandrs Lukašenko bus samaksājis tiesnešiem. Ja summa bus bijusi nieciga, tad uzvares Zviedri, bet ja cienijama samaksa, tad Belari.
, 2014-05-22 19:26, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Zvaigžņot - strīpainos jau nolaistīja,ar to tevi arī apsveicu
Nu esi tu *etīns, brauc dzīvot uz Piedņestru, es skatījos sižetu Tv3 , esot labi dzīvošanas apstākļi, šos pat tur neielaida iekšā .
, 2014-05-22 19:26, pirms 11 gadiem
Ja man būtu jāliek kaut kas ķīlā, tad liktu uz Zviedriju, taču visā visumā belari ir spējīgi sastādīt labu konkurenci un parūpēties par pārsteigumu. Veiksmi sābriem!
sandis444444 rakstīja: Krievijai pretim nāk BLR - SWE uzvarētājs ja?

Nu tad es lieku uz Belarusu! Tas traktors ir ieskrējies + emocijas viņiem netrūks!
, 2014-05-22 19:26, pirms 11 gadiem
nevieam nav gaajis viegli pret Franciju, loti siiksta komanda.

tomer bija sajuuta, ka krievi var iesleegt veel augstaakaa paarnesumaa..

jaatzist, ka grupu turniiraa Krievijai iisti konkurentu nebija, redzesim kaa ies taalaak...ceru ka kaads spees izraadiit nopietnu pretestiibu ar tiem sastaviem kas citiem ir.

bet Francijai cepuri nost
, 2014-05-22 19:27, pirms 11 gadiem
Nu skatīsimies,cik ilgi krievi spēs vilkt,bet jau trīs spēles mocās.
, 2014-05-22 19:27, pirms 11 gadiem
kās jauns Lietuvas basketbolā?
Krokodils rakstīja: Nu esi tu *etīns, brauc dzīvot uz Piedņestru, es skatījos sižetu Tv3 , esot labi dzīvošanas apstākļi, šos pat tur neielaida iekšā .
, 2014-05-22 19:28, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu esi tu *etīns, brauc dzīvot uz Piedņestru, es skatījos sižetu Tv3 , esot labi dzīvošanas apstākļi, šos pat tur neielaida iekšā .
Skatos tev dikti štruntīgi,ka Čehi uzvilka uz desas tavus elkus
Tik štruntīgi,ka pat bezsakarā sāc murgot.
, 2014-05-22 19:28, pirms 11 gadiem
Mjā visas mūsu līmeņa komandas - Francija, Kazahstāna, Austrija, Dānija ir pielikušas. Ir ko padomāt.
, 2014-05-22 19:28, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kās jauns Lietuvas basketbolā?
Sava līga, nākamajā sezonā 4 apļi, Rytas VTB 1/2 finālā, viss notiek. Kur problēma?
, 2014-05-22 19:29, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Skatos tev dikti štruntīgi,ka Čehi uzvilka uz desas tavus elkus
Tik štruntīgi,ka pat bezsakarā sāc murgot.
Aizej uztetovē ērgli uz muguras,tad būsi cienīgs slāvu fans.
, 2014-05-22 19:30, pirms 11 gadiem
Kāpēc problēma jāmeklē? Tik apjautājos Varbū skaties, kā Žalgiris ākstoties ar Neptūņiem močās, un tā...
Krokodils rakstīja: Sava līga, nākamajā sezonā 4 apļi, Rytas VTB 1/2 finālā, viss notiek. Kur problēma?
, 2014-05-22 19:31, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kāpēc problēma jāmeklē? Tik apjautājos Varbū skaties, kā Žalgiris ākstoties ar Neptūņiem močās, un tā...
Man liekas, ka Vef ar pagrūda neptūņiem VTB.
, 2014-05-22 19:32, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Aizej uztetovē ērgli uz muguras,tad būsi cienīgs slāvu fans.
Ko gan vēl tava sakaitētā fantāzija neizgudros - smaga trauma kroksim šmoksim.
Kā saka viss nostājās savās vietās
, 2014-05-22 19:33, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Es arī nevienu brīdi neesmu apgalvojis, ka mēs bijām kaut punktu pa abām spēlēm pelnījuši, taču fakts paliek fakts - Jebareks kārtīgi noluņoja jau otro spēli, turklāt tagad uz abām pusēm dāļājot visdīvainākos noraidījumus.
Es piekrītu tam,ka šis PČ izceļas ne tikai ar diezgan zema līmeņa izlasēm, bet arī ar ļoti zema līmeņa tiesāšanu. Tomēr es uz to skatos diez gan iecietīgi, jo es saprotu, ka tiesneši ir tikai cilvēki ar visām no tā izrietošām sekām, tai skaitā kļūdīšanos. Ja reiz spēlētāji var rupji kļūdīties, tad kāpēc lai arī tiesneši šad tad nekļūdītos. Nevajag viņus uzskatīt par pārcilvēkiem.
, 2014-05-22 19:33, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko gan vēl tava sakaitētā fantāzija neizgudros - smaga trauma kroksim šmoksim.
Kā saka viss nostājās savās vietās
Man kauns, ka tev ir LR pase.
, 2014-05-22 19:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag viņus uzskatīt par pārcilvēkiem.
vajag.
par to viņiem vajadzēja domāt pirms izlēma kļūt par tiesnesi
, 2014-05-22 19:35, pirms 11 gadiem
Malkins, labakais!!!!
, 2014-05-22 19:39, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko gan vēl tava sakaitētā fantāzija neizgudros - smaga trauma kroksim šmoksim.
Kā saka viss nostājās savās vietās
Harlik, neaizmirsti ka sis ir tikai PC un arii tas veel nav beidzies par agru sampanietim bet pamats buut tik bravuuriigam Tev tomeer ir, jo Rus ir galvastiesu paaraaki pagaidam

kaa domaa, panems zeltu bez probleemaam, vai kaads var pabojaat nervus krieviem?

man liekas, ka vieniigie, kas varetu pacakaret praatu krieviem ir Kanaada, lai arii kaadaa sastaavaa vini ir.(protams ja tiks liidz finaalam). jo tad kad Can vs Rus uz ledus iznnaak man liekas ,ka abas komandas aizmirst par visaam taktikaam un speeles plaaniem un tad viss var gadiities, jo tas vienkaarsi ir Rus vs Can
, 2014-05-22 19:41, pirms 11 gadiem
varētu būt, īpaši nesekoju līdz. Kam tad VEF nepagrūda galu galā?
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka Vef ar pagrūda neptūņiem VTB.
, 2014-05-22 19:42, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Man kauns, ka tev ir LR pase.
Skatos,pavisam tev smagi
, 2014-05-22 19:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es piekrītu tam,ka šis PČ izceļas ne tikai ar diezgan zema līmeņa izlasēm, bet arī ar ļoti zema līmeņa tiesāšanu. Tomēr es uz to skatos diez gan iecietīgi, jo es saprotu, ka tiesneši ir tikai cilvēki ar visām no tā izrietošām sekām, tai skaitā kļūdīšanos. Ja reiz spēlētāji var rupji kļūdīties, tad kāpēc lai arī tiesneši šad tad nekļūdītos. Nevajag viņus uzskatīt par pārcilvēkiem.
Līmenis kā līmenis (spēles) beidz te tos mītus kultivēt Nokrities ir tikai tiesāšanas un komantāru līmenis iekš sc, kā jau harļiks teica, pat es esmu par trolli palicis
, 2014-05-22 19:42, pirms 11 gadiem
pa pa, kļaviņām vēl jātiek pāri Rinnes cietoksnim. Neuzskatu, ka viņi šajā pārī ir favorīti
ogreskijs rakstīja: man liekas, ka vieniigie, kas varetu pacakaret praatu krieviem ir Kanaada, lai arii kaadaa sastaavaa vini ir.(protams ja tiks liidz finaalam). jo tad kad Can vs Rus uz ledus iznnaak man liekas ,ka abas komandas aizmirst par visaam taktikaam un speeles plaaniem un tad viss var gadiities, jo tas vienkaarsi ir Rus vs Can
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 19:44, pirms 11 gadiem
phKRIIII rakstīja: vajag.
par to viņiem vajadzēja domāt pirms izlēma kļūt par tiesnesi
Tad hokejistiem vajadzēja domāt vai kļūt par hokejistiem, sapieriem par sapieriem, lidotājiem par lidotājiem utt.
Nav pasaulē cilvēku,kuru nekad un nekur nekļūdās.
Ja nu vienīgi SC komentāru rakstītāji. Tie gan pēc visa spriežot nekur un nekad nekļūdās.
, 2014-05-22 19:44, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: Harlik, neaizmirsti ka sis ir tikai PC un arii tas veel nav beidzies par agru sampanietim bet pamats buut tik bravuuriigam Tev tomeer ir, jo Rus ir galvastiesu paaraaki pagaidam

kaa domaa, panems zeltu bez probleemaam, vai kaads var pabojaat nervus krieviem?

man liekas, ka vieniigie, kas varetu pacakaret praatu krieviem ir Kanaada, lai arii kaadaa sastaavaa vini ir.(protams ja tiks liidz finaalam). jo tad kad Can vs Rus uz ledus iznnaak man liekas ,ka abas komandas aizmirst par visaam taktikaam un speeles plaaniem un tad viss var gadiities, jo tas vienkaarsi ir Rus vs Can
Es kaut kur lielīju Rus ?
Vai tev dikti parunāt gribas ? Bravūrīgs ? Bravūrīgi te ir kolorado vaboļu spiedēji. Kas tās spiež i - netā.
Vai man dikti bija tagad jāsēro,ka kolorado vaboļu spiedēju saimnieki no turnīra izlidoja ?
Vai viņu atrunas jāpieņem ?
, 2014-05-22 19:45, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es kaut kur lielīju Rus ?
Vai tev dikti parunāt gribas ? Bravūrīgs ? Bravūrīgi te ir kolorado vaboļu spiedēji. Kas tās spiež i - netā.
labi neko, aizmirsti
, 2014-05-22 19:46, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Līmenis kā līmenis (spēles) beidz te tos mītus kultivēt Nokrities ir tikai tiesāšanas un komantāru līmenis iekš sc, kā jau harļiks teica, pat es esmu par trolli palicis
Par līmeni nepiekrītu, jo par vadošo spēlētāju atteikšanos spēlēt šai PČ gana daudz sūdzas pat vadošo izlašu treneri.
, 2014-05-22 19:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par līmeni nepiekrītu, jo par vadošo spēlētāju atteikšanos spēlēt šai PČ gana daudz sūdzas pat vadošo izlašu treneri.
Da nav parastais cilvēks te spējīgs objektīvi runāt par līmeņiem, tā ir speciālistu lieta. Tik vien kā var noklausīties gudrības ka pēc OS līmenis parasti ir zems un ka nav tas vai šitas no NHL atbraucis. Vnk kāds neatbrauc katru gadu un kaut kādas līmenu atšķirības pavisam nelielā amplitūdā redz tikai speciālisti, nevis parastais skatītājs
, 2014-05-22 19:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev gan grūti,puis, jo visu atlikušo dzīvi būs jāpavada ar mazvērtības kompleksu, ka čehu tiesnesis tevi ir apbižojis.
Tu to momentu redzēji? Francūzis iešāva (netīšām) otram francūzim ar nūju pa seju, bet mūsu bēdīgi labi pazīstamais soģis iedeva sodu.... Tikonovam kurš tur mierīgi ar ripu slidinājās 2 m tālāk .... tādu "joku" vēl nebiju redzējis! Šis varētu būt vissviestainākais čempis tieši tiesāšanas ziņā un neviļus tagad nākas piekrist tiem, kas saka, ka tas ir sētas čempis! Tiesāšanas līmenis toč tur ir sētas līmeņa!
, 2014-05-22 19:51, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Tu to momentu redzēji? Francūzis iešāva (netīšām) otram francūzim ar nūju pa seju, bet mūsu bēdīgi labi pazīstamais soģis iedeva sodu.... Tikonovam kurš tur mierīgi ar ripu slidinājās 2 m tālāk .... tādu "joku" vēl nebiju redzējis!
Nu redzi,KHL tiesneši tomēr nav tie jautrākie
, 2014-05-22 19:53, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Da nav parastais cilvēks te spējīgs objektīvi runāt par līmeņiem, tā ir speciālistu lieta. Tik vien kā var noklausīties gudrības ka pēc OS līmenis parasti ir zems un ka nav tas vai šitas no NHL atbraucis. Vnk kāds neatbrauc katru gadu un kaut kādas līmenu atšķirības pavisam nelielā amplitūdā redz tikai speciālisti, nevis parastais skatītājs
tad Tu gribi teikt, ka OS u PC ir pricipaa viens un tas pats liimenis
, 2014-05-22 19:55, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Da nav parastais cilvēks te spējīgs objektīvi runāt par līmeņiem, tā ir speciālistu lieta. Tik vien kā var noklausīties gudrības ka pēc OS līmenis parasti ir zems un ka nav tas vai šitas no NHL atbraucis. Vnk kāds neatbrauc katru gadu un kaut kādas līmenu atšķirības pavisam nelielā amplitūdā redz tikai speciālisti, nevis parastais skatītājs
Nu paskaties pats cik somiem,sviedriem,jeņķiem, kanādai un tiem pašiem čehiem šogad sastāvā spēlētāji ar vārdu iekš pasaules hokeja. Salīdzinoši ļoti maz.
, 2014-05-22 19:56, pirms 11 gadiem
harļiks atkal līdz os varēs lielīt un godāt savu sbornaju, kamēr apdir.sīsies atkal
, 2014-05-22 19:56, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu redzi,KHL tiesneši tomēr nav tie jautrākie
Vai tad es kaut ko sliktu esmu teicis par KHL tiesnešiem? Uz šito "faķīru" fona viņi ir uberkruti! Mūsu pašu Odiņa izpildijumā tādi fokusi būtu neiedomājami! Bet šos te F...ing āzels neņem.... ņem kaut kādus minor, joberlīgu ākstus vai vispār kaut kādus spaisa pīpētājus kā piem. šito fruktu!
, 2014-05-22 19:57, pirms 11 gadiem
Znaroks teicami ar Hari nošancēja, iztērēja tieši tik spēka, lai pietiktu drošai uzvarai! Un ne grama vairāk...
, 2014-05-22 19:57, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: tad Tu gribi teikt, ka OS u PC ir pricipaa viens un tas pats liimenis
Es runāju par dažādu gadu PČ. Protams ka līmenis pēc kādiem parametriem svārstās, tomēr uzskatu ka tās ir samērā nelielas un parastā mirstīgā acīm principā nemanāmas. Ja kāds liek roku uz sirds un spēj argumantēti pēc spēles kvalitātes (nevis stāru skaita) sarindot pēdējos 10 PČ kaut kādā rangā, lai dod virsū.
, 2014-05-22 19:57, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Tu to momentu redzēji? Francūzis iešāva (netīšām) otram francūzim ar nūju pa seju, bet mūsu bēdīgi labi pazīstamais soģis iedeva sodu.... Tikonovam kurš tur mierīgi ar ripu slidinājās 2 m tālāk .... tādu "joku" vēl nebiju redzējis! Šis varētu būt vissviestainākais čempis tieši tiesāšanas ziņā un neviļus tagad nākas piekrist tiem, kas saka, ka tas ir sētas čempis! Tiesāšanas līmenis toč tur ir sētas līmeņa!
Atzīstos, ka tieši šo momentu neredzēju, jo FRA:RU spēli skatījos tikai fragmentāri. Bet par tiesāšanas līmeni šai PČ rakstīju jau iepriekš-tas ir ļoti zems.
, 2014-05-22 19:59, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atzīstos, ka tieši šo momentu neredzēju, jo FRA:RU spēli skatījos tikai fragmentāri. Bet par tiesāšanas līmeni šai PČ rakstīju jau iepriekš-tas ir ļoti zems.
Bet, kas īsti pie tā ir vainojams, ka tiesāšanas limenis ir tik zems.
Nav kaut kā atmiņā palicis, ka pagajusaja PČ TĀDAS kludas butu bijusas.
Varbūt tiešām kkāda korupcija?
, 2014-05-22 20:00, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Es runāju par dažādu gadu PČ. Protams ka līmenis pēc kādiem parametriem svārstās, tomēr uzskatu ka tās ir samērā nelielas un parastā mirstīgā acīm principā nemanāmas. Ja kāds liek roku uz sirds un spēj argumantēti pēc spēles kvalitātes (nevis stāru skaita) sarindot pēdējos 10 PČ kaut kādā rangā, lai dod virsū.
Tieši pēc spēles kvalitātes jau ļoti labi var arī to redzēt, jo salīdzinoši daudz pārsteidzoši rezultāti visa čempionāta garumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 20:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu paskaties pats cik somiem,sviedriem,jeņķiem, kanādai un tiem pašiem čehiem šogad sastāvā spēlētāji ar vārdu iekš pasaules hokeja. Salīdzinoši ļoti maz.
Par to ar runāju - saskaita vārdus un attiecīgi "nomēra" līmeni. Pujacam ir vārds Latvijā, aizbrauca negatavs - teiksi ka šis čempī parādīja līmeni? Ok, pirmīt jau ogeskijam uzrakstīju, apm ko domāju. Es starp PČ baigās līmeņu atšķirības neredzu un uzskatu ka daudzi ar neredz, tik runā ka redz. Bet protams ja visi bļauj ka redz, tad lai redz man nav pretargumentu
, 2014-05-22 20:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši pēc spēles kvalitātes jau ļoti labi var arī to redzēt, jo salīdzinoši daudz pārsteidzoši rezultāti visa čempionāta garumā.
Tātad ja kaut kur rodas kāds pārsteidzošāks rezultāts - ir krities turnīra līmenis. Arī laba doma!
, 2014-05-22 20:05, pirms 11 gadiem
Starp citu, jautājums - vai Krieviem ir kāds normāla limena vartsargs apmeram Tomasa vecumā, ko šādā turnira varetu likt izlases vārtos?
, 2014-05-22 20:05, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet, kas īsti pie tā ir vainojams, ka tiesāšanas limenis ir tik zems.
Nav kaut kā atmiņā palicis, ka pagajusaja PČ TĀDAS kludas butu bijusas.
Varbūt tiešām kkāda korupcija?
Šeit SC jau pietiekami daudz bija rakstīts par tiesnešu mafiju IIHF paspārnē. Visa tā rezultātā uz PČ netika atsūtīti labākie (pēc nacionālo čempionātu rādītājiem), bet gan tiesneši, kuru kvalifikācija tikusi mērīta pēc mums neizprotamiem kvalifikācijas rādītājiem.
Vel viens variants varētu būt, ka pasaulē (izņemot NHL) vispār ir krities hokeja tiesnešu līmenis, jo IIHF velta pārāk maz uzmanības viņu apmācībai.
, 2014-05-22 20:05, pirms 11 gadiem
Nez kura izlase ir augstāka līmeņa - amerikosu profi ar vārdu, kas atbrauc pa Eiropu padauzīties, jeb viduvējības, kuri kapā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 20:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit SC jau pietiekami daudz bija rakstīts par tiesnešu mafiju IIHF paspārnē. Visa tā rezultātā uz PČ netika atsūtīti labākie (pēc nacionālo čempionātu rādītājiem), bet gan tiesneši, kuru kvalifikācija tikusi mērīta pēc mums neizprotamiem kvalifikācijas rādītājiem.
Vel viens variants varētu būt, ka pasaulē (izņemot NHL) vispār ir krities hokeja tiesnešu līmenis, jo IIHF velta pārāk maz uzmanības viņu apmācībai.
Nu nez, tas pats Vinneborgs, Rens un pārējie daži kas tiesāja OS Sočus, tiesāja tur patiešām labi, bez katastrofalam kludam, bet te pēkšņi laiz totālu luni.
, 2014-05-22 20:07, pirms 11 gadiem
Belariem šovakar nespēlēs Grabovskis.. vot tas ir zaudējums!
, 2014-05-22 20:08, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Es runāju par dažādu gadu PČ. Protams ka līmenis pēc kādiem parametriem svārstās, tomēr uzskatu ka tās ir samērā nelielas un parastā mirstīgā acīm principā nemanāmas. Ja kāds liek roku uz sirds un spēj argumantēti pēc spēles kvalitātes (nevis stāru skaita) sarindot pēdējos 10 PČ kaut kādā rangā, lai dod virsū.
aa, nesapratu Tevi no saakuma

nu jaa, atskiribas no citiem PC tiesam nav, cempis kaa cempis. vieniigi TOP izlases drusku vaajaakos sastaavos brauc gadu no gada un par to liecina savstarpeejo speelu rezultaati. protams arii "vaajo" izlashu liimenis aug ar katru gadu. liidz ar to pec paris gadiem PC ietvaros paredzu , ka visas komandas bus ja ne vienaada speeka, tad loti tuvu tam.
, 2014-05-22 20:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atzīstos, ka tieši šo momentu neredzēju, jo FRA:RU spēli skatījos tikai fragmentāri. Bet par tiesāšanas līmeni šai PČ rakstīju jau iepriekš-tas ir ļoti zems.
Tad iesaku pameklēt un noskatīties pirms gruzī citiem virsū! Moments reāli rēcīgs no neitrāla skatītāja puses! Ceru, ka šitam svītrainam "ākstam" (copyright Ābols) tas būs pēdējais čempis! Viņš var iet toč tik sētas čempi tiesāt ar šādu savu tiesāšanas līmeni.
, 2014-05-22 20:09, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Belariem šovakar nespēlēs Grabovskis.. vot tas ir zaudējums!
Tā jau būtu liela sensācija, ja Belari uzvilktu Zviedrus.
Nav jau nekas neiespējams, Zviedri jau ar nav nekādi baigie veči.
, 2014-05-22 20:10, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Tad iesaku pameklēt un noskatīties pirms gruzī citiem virsū! Moments reāli rēcīgs no neitrāla skatītāja puses! Ceru, ka šitam svītrainam "ākstam" (copyright Ābols) tas būs pēdējais čempis! Viņš var iet toč tik sētas čempi tiesāt ar šādu savu tiesāšanas līmeni.
Es tai brīdī runāju pa tel un nesapratu ko čaomaks sāk rēkt, tip nekādu joku nepateicu
, 2014-05-22 20:11, pirms 11 gadiem
Kāds nezin kurs komentēs vakara spēli TV6?
Ceru uz Ābolu.
, 2014-05-22 20:11, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, jautājums - vai Krieviem ir kāds normāla limena vartsargs apmeram Tomasa vecumā, ko šādā turnira varetu likt izlases vārtos?
Habijs, Nabijs! Ņem kuru gribi pēc izvēles!
, 2014-05-22 20:12, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Par to ar runāju - saskaita vārdus un attiecīgi "nomēra" līmeni. Pujacam ir vārds Latvijā, aizbrauca negatavs - teiksi ka šis čempī parādīja līmeni? Ok, pirmīt jau ogeskijam uzrakstīju, apm ko domāju. Es starp PČ baigās līmeņu atšķirības neredzu un uzskatu ka daudzi ar neredz, tik runā ka redz. Bet protams ja visi bļauj ka redz, tad lai redz man nav pretargumentu
Kā Tev šķiet, vai tas ka LV izlase uz šo PČ atbrauca bez veselas maiņas vadošo spēlētāju iespējams nepadarīja LV izlases līmeni par zemāku par to ja šie spēlētāji būtu? Es domāju ka padarīja.
Tāpat tas attiecināms uz veselu virkni citu komandu. Īpaši Šveici, Somiju,Kanādu,ASV.
Ar to līmeni ir tāpat kā, ja ar mašīnu brauc uz 120 km/h., bet nav liela atšķirība no tā, vai brauc uz 150 km/h. Ar aci šī atšķirība nav jūtama, bet atšķirība tomēr ir gana liela. Protams, ja Tev acīs nav ātruma radari.
, 2014-05-22 20:12, pirms 11 gadiem
velns, tas nu gan ir zaudējums
sandis444444 rakstīja: Belariem šovakar nespēlēs Grabovskis.. vot tas ir zaudējums!
, 2014-05-22 20:12, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tā jau būtu liela sensācija, ja Belari uzvilktu Zviedrus.
Nav jau nekas neiespējams, Zviedri jau ar nav nekādi baigie veči.
Vienalga, es pa Belariem, lieliska iespēja sasniegt kko lielu! Labāka var arī nebūt.. bet Grabovska izkrišana ir sāpīga!
, 2014-05-22 20:12, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, jautājums - vai Krieviem ir kāds normāla limena vartsargs apmeram Tomasa vecumā, ko šādā turnira varetu likt izlases vārtos?
ar Tretjaku vienaudzi vini +- tas skaitaas?

ja nopietni, tad taadaa liimeii un vecumaa nenaak praataa neviens, nevienai valstij...
, 2014-05-22 20:12, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: aa, nesapratu Tevi no saakuma

nu jaa, atskiribas no citiem PC tiesam nav, cempis kaa cempis. vieniigi TOP izlases drusku vaajaakos sastaavos brauc gadu no gada un par to liecina savstarpeejo speelu rezultaati. protams arii "vaajo" izlashu liimenis aug ar katru gadu. liidz ar to pec paris gadiem PC ietvaros paredzu , ka visas komandas bus ja ne vienaada speeka, tad loti tuvu tam.
Labi ka kāds saprot Kopumā nav tādas atšķirības, lai par to vislaik kladzinātu. Pamatā džeki no pasaules labākajām līgām vien spēlē.
, 2014-05-22 20:12, pirms 11 gadiem
Varētu būt, jo Prāmnieks ar Vugulu komentēs spēli no Čižovkas. Es gan neiznu, kuru spēli rāda TV6
aksels82inbox.lv rakstīja: Kāds nezin kurs komentēs vakara spēli TV6?
Ceru uz Ābolu.
, 2014-05-22 20:13, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nez kura izlase ir augstāka līmeņa - amerikosu profi ar vārdu, kas atbrauc pa Eiropu padauzīties, jeb viduvējības, kuri kapā?
Meistarību nevar nodzert.
Ja nopietni, tad attiecībā uz z-amerikāņiem šī problēma jau sen ir apzināta, ka viņiem PČ vienmēr ir otrā līmeņa turnīrs.
, 2014-05-22 20:14, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Varētu būt, jo Prāmnieks ar Vugulu komentēs spēli no Čižovkas. Es gan neiznu, kuru spēli rāda TV6
TV6 būs Zviedrijas - Belaru spēle. Tā Minskas lielaja arena notiks.
, 2014-05-22 20:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tev šķiet, vai tas ka LV izlase uz šo PČ atbrauca bez veselas maiņas vadošo spēlētāju iespējams nepadarīja LV izlases līmeni par zemāku par to ja šie spēlētāji būtu? Es domāju ka padarīja.
Tāpat tas attiecināms uz veselu virkni citu komandu. Īpaši Šveici, Somiju,Kanādu,ASV.
Ar to līmeni ir tāpat kā, ja ar mašīnu brauc uz 120 km/h., bet nav liela atšķirība no tā, vai brauc uz 150 km/h. Ar aci šī atšķirība nav jūtama, bet atšķirība tomēr ir gana liela. Protams, ja Tev acīs nav ātruma radari.
Pirmkārt - katru gadu mums kādi vadošie neatbrauc, šis nav unikālais gads. Otrkārt par to es vislaik maļu, radari acīs ir speciālistiem, ne tev vai man.
, 2014-05-22 20:15, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: ar Tretjaku vienaudzi vini +- tas skaitaas?

ja nopietni, tad taadaa liimeii un vecumaa nenaak praataa neviens, nevienai valstij...
Bet redz Tomass 40 gados vel kapā PČ.
Tas jau vien, manuprat, jau par daudz ko liecina, kada ir Amerikanju attieksme pret so turniru.
, 2014-05-22 20:16, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Es tai brīdī runāju pa tel un nesapratu ko čaomaks sāk rēkt, tip nekādu joku nepateicu
Nu bieži tādus "specukus" negadās redzēt! Pat LČ tas tiesāšanas līmenis ir krietni ausgtāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 20:17, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kāds nezin kurs komentēs vakara spēli TV6?
Ceru uz Ābolu.
Abols pa VSB komentēja RUS - FRA!

Es ceru uz Prāmnieku, tam čalim ir emocijas! Gribētos dzirdēt Sorokinu, bet laikam nespid šogad!
, 2014-05-22 20:17, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Tad iesaku pameklēt un noskatīties pirms gruzī citiem virsū! Moments reāli rēcīgs no neitrāla skatītāja puses! Ceru, ka šitam svītrainam "ākstam" (copyright Ābols) tas būs pēdējais čempis! Viņš var iet toč tik sētas čempi tiesāt ar šādu savu tiesāšanas līmeni.
Tas jau vairāk bija kā joks, un nevis virsū braukšana.
Tici man, ja tas nebūtu tipa ''mūsu apbižotājs'', tad šī tiesneša kļūda labākā gadījumā daudzu sejās izraisītu plašu smaidu, un nevis viņa uzvārda piesaukšana dažādās intonācijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 20:18, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es būtībā veroju Francijas spēli un nesaprotu, kapec mēs katru reizi tik mīksti spelejam pret Krieviem. Francuzi nevienu krieveli nezeloja, bet ko darija musejie?
Iespejams tas ta ir, tapec ka daudzi musejie spele Krievija.
Гиргенсон вроде че-то пробовал
, 2014-05-22 20:18, pirms 11 gadiem
Tad jau Ābols būs arī otrajā spēlē drošvien, jo tie 2 džeki parasti nepārvacas no halles uz halli dienas laikā.
sandis444444 rakstīja: Abols pa VSB komentēja RUS - FRA!

Es ceru uz Prāmnieku, tam čalim ir emocijas! Gribētos dzirdēt Sorokinu, bet laikam nespid šogad!
, 2014-05-22 20:18, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet redz Tomass 40 gados vel kapā PČ.
Tas jau vien, manuprat, jau par daudz ko liecina, kada ir Amerikanju attieksme pret so turniru.
Liecies mierā!

Selane, Jagrs un kas tik vel nē pari pa 40 gadiem spēlēja Sočos! Ko tas pierāda? Kāda šim hokeja lielvalstim ir attieksme pret Olimpiādi??
, 2014-05-22 20:20, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Pirmkārt - katru gadu mums kādi vadošie neatbrauc, šis nav unikālais gads. Otrkārt par to es vislaik maļu, radari acīs ir speciālistiem, ne tev vai man.
Nē, protams, ka par to spriest spečukiem, bet mums pat ar izlašu trešajiem sastāviem aizvadītais PČ neliktos slikta līmeņa, jo arī šo izlašu spēlētāji darītu laukumā visu to ko darītu izlašu pirmais sastāvs. No tāda viedokļa lielai atšķirībai nevajadzētu būt.
Kā Tu domā, kāpēc Volx visu laiku spiež uz to,ka LČ spēlētājiem jāspēlē izlasē, jo viņi arī taču spēlē hokeju, un nevis,piemēram, kriketu.
, 2014-05-22 20:20, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tad jau Ābols būs arī otrajā spēlē drošvien, jo tie 2 džeki parasti nepārvacas no halles uz halli dienas laikā.
Komentētāji ir mājas! Vismaz J Vuguls! Un Abols šķiet no Rigas komentē spēles!
, 2014-05-22 20:20, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: ar Tretjaku vienaudzi vini +- tas skaitaas?

ja nopietni, tad taadaa liimeii un vecumaa nenaak praataa neviens, nevienai valstij...
Par tādu Habibuļinu esi dzirdējis? Kā reiz 41 gads un vismaz pagaidām skaitās pie Čikāgas.
, 2014-05-22 20:22, pirms 11 gadiem
Interesanti, tad kad musu speletaji vai treneri kludas tu esi gatavs vinus ierakt zeme, bet kad tiesnesi RUPJI kludas, tu vinus aizstavi- jabut ir kaut kadai konsekvencei
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad hokejistiem vajadzēja domāt vai kļūt par hokejistiem, sapieriem par sapieriem, lidotājiem par lidotājiem utt.
Nav pasaulē cilvēku,kuru nekad un nekur nekļūdās.
Ja nu vienīgi SC komentāru rakstītāji. Tie gan pēc visa spriežot nekur un nekad nekļūdās.
, 2014-05-22 20:23, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Par tādu Habibuļinu esi dzirdējis? Kā reiz 41 gads un vismaz pagaidām skaitās pie Čikāgas.
Mums pašiem ir 40gadnieks kurš spēlē augstā līmenī un bija izlases līderis (garīgais) - OZO!
, 2014-05-22 20:24, pirms 11 gadiem
Vuguls vēl twitterī rakstīja, ka skrien krosus Minskā. Tiesa, vakar viņš jau bija Jelgavā, toč.
Bet šodien pēc Čehijas uzvaras viņi teica, ka komentēšot otru spēli no Čižovkas, tāpēc tā pārliecināts teicu.
sandis444444 rakstīja: Komentētāji ir mājas! Vismaz J Vuguls! Un Abols šķiet no Rigas komentē spēles!
, 2014-05-22 20:26, pirms 11 gadiem
Zaharovs un Pramnieks komentē speli Cižovskā - FIN-CAN!

Tad jau būs Abols vai Vuguls! Jacer ka ne Ankipāns visu cienju Girtam, bet - negribas speles laika aizmigt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 20:26, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Vuguls vēl twitterī rakstīja, ka skrien krosus Minskā. Tiesa, vakar viņš jau bija Jelgavā, toč.
Bet šodien pēc Čehijas uzvaras viņi teica, ka komentēšot otru spēli no Čižovkas, tāpēc tā pārliecināts teicu.
BLR izlase speles Čižovska?? Smejies?
, 2014-05-22 20:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, protams, ka par to spriest spečukiem, bet mums pat ar izlašu trešajiem sastāviem aizvadītais PČ neliktos slikta līmeņa, jo arī šo izlašu spēlētāji darītu laukumā visu to ko darītu izlašu pirmais sastāvs. No tāda viedokļa lielai atšķirībai nevajadzētu būt.
Kā Tu domā, kāpēc Volx visu laiku spiež uz to,ka LČ spēlētājiem jāspēlē izlasē, jo viņi arī taču spēlē hokeju, un nevis,piemēram, kriketu.
Jau rakstīju - Sarindo pēdējos 5 PČ pēc līmeņa, un izskaidro kādās kvalitātēs šis līmenis tika mērīts. Es tagad nerunāju par LAČ vai Rumāniju, bet par PČ salīdzināšanu.
, 2014-05-22 20:27, pirms 11 gadiem
lotgalis777 rakstīja: Kāds var lūdzu līdz 6dienai aizdot 4 euro, pārskaitīt, lūdzu!!!
Uzdāvinat man šadu dāvanu vārda diena!
Aizņemies no Bībera!
, 2014-05-22 20:29, pirms 11 gadiem
Nezinu, no kurienes to izsecināji, bet tā noteikti nav, tāpēc jau arī saku, ka belaru spēli komentēt vajadzētu Ābolam.
sandis444444 rakstīja: BLR izlase speles Čižovska?? Smejies?
, 2014-05-22 20:30, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nezinu, no kurienes to izsecināji, bet tā noteikti nav, tāpēc jau arī saku, ka belaru spēli komentēt vajadzētu Ābolam.
Izsecinaju to no turienes ka viens man te rakstija ka Vuguls komentēšot šodien otro spēli no Cižovskas, bet tā nebūs jo tur jau komentē Pramnieks un Zaharovs!
, 2014-05-22 20:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Meistarību nevar nodzert.
Ja nopietni, tad attiecībā uz z-amerikāņiem šī problēma jau sen ir apzināta, ka viņiem PČ vienmēr ir otrā līmeņa turnīrs.
Es piem. viņus tagad saprotu! Tagad redzi arī kapēc viņi pārāk nopietni šo turnīru neņem! Nu kā, lai ņem nopietni turnīru kurā āksti tiesā? Šīgada turnīrs godīgi sakot arī man atsita visu vēlmi to cirku vērot tālāk! Ok, ir jau arī adekvāti soģi tur, bet šitādi kadri, kā tas sviestainais čehs, godīgi sakot, grauj visu PČ pasākumu kā sugu ne tikai spēlētāju un treneru, bet arī skatītāju acīs!
, 2014-05-22 20:32, pirms 11 gadiem
Ā, nu es vienu no otra neatšķiru, sorry, vainīx
sandis444444 rakstīja: Izsecinaju to no turienes ka viens man te rakstija ka Vuguls komentēšot šodien otro spēli no Cižovskas, bet tā nebūs jo tur jau komentē Pramnieks un Zaharovs!
, 2014-05-22 20:32, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Jau rakstīju - Sarindo pēdējos 5 PČ pēc līmeņa, un izskaidro kādās kvalitātēs šis līmenis tika mērīts. Es tagad nerunāju par LAČ vai Rumāniju, bet par PČ salīdzināšanu.
Katrs PČ jau var šo līmeni var mērīt kā vien tikai vēlās.
Mana personiskā mēraukla ir-cik konkrētajā PČ spēlē spēlētāji ar vārdu jeb augstu meistarību (parasti nedalāmi jēdzieni), un jo mazāk viņu, jo līmenis PČ zemāks. Šogad šādu spēlētāju ir īpaši maz.
Es saprotu arī Tavu mērauklu-ātrumi, spēles intensitāte, izlašu raksturi utt.
, 2014-05-22 20:34, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ā, nu es vienu no otra neatšķiru, sorry, vainīx
viss bumbās
, 2014-05-22 20:34, pirms 11 gadiem
Pretīgi skatīties, kā tiesneši tos kanādiešu plukatas velk pret Somiju!
, 2014-05-22 20:35, pirms 11 gadiem
Ivar, Es kā parastais skatītājs nekādas starpības kopumā neredzu, tik vien kā kādas atsevi;s;kas komandas komandas rezultātos, piem franči iet uz augšu, kazahi pat paliekot pēdējie grupā nebija slikti. Man tas vnk liekas laba līmeņa hokejs, un katru gadu, tik ar kādām niansēm rezultātos.
, 2014-05-22 20:36, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Es piem. viņus tagad saprotu! Tagad redzi arī kapēc viņi pārāk nopietni šo turnīru neņem! Nu kā, lai ņem nopietni turnīru kurā āksti tiesā? Šīgada turnīrs godīgi sakot arī man atsita visu vēlmi to cirku vērot tālāk! Ok, ir jau arī adekvāti soģi tur, bet šitādi kadri, kā tas sviestainais čehs, godīgi sakot, grauj visu PČ pasākumu kā sugu ne tikai spēlētāju un treneru, bet arī skatītāju acīs!
Visi šo problēmu apzinās jau n-tos PČ, bet tikai nezin kāpēc Fazels kā sēž IIHF tronī, tā turpina sēdēt. Un šeit rodas jautājums-cik nacionālās federācijas faktiski ir gatavas risināt šī problēmas, kas slēpjas dziļi iekš IIHF, jeb patiesībā viņas pat ir ieinteresētas šādas sistēmas uzturēšanai. Ja tā nebūtu, tad Fazels jau sen būtu nocelts no IIHF troņa.
, 2014-05-22 20:37, pirms 11 gadiem
lab, jābrauc uz DAL finālu. Gan jau Rinne noturēs uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 20:37, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ivar, Es kā parastais skatītājs nekādas starpības kopumā neredzu, tik vien kā kādas atsevi;s;kas komandas komandas rezultātos, piem franči iet uz augšu, kazahi pat paliekot pēdējie grupā nebija slikti. Man tas vnk liekas laba līmeņa hokejs, un katru gadu, tik ar kādām niansēm rezultātos.
Es saprotu, un tieši par to pašu rakstīju, tikai ar citiem formulējumiem. Priekš skatītājiem tiešām interesanti, jo izlašu līmenis izlīdzinās.
, 2014-05-22 20:38, pirms 11 gadiem
lotgalis777 rakstīja: Lūdzu 4 eiro pārskaitat, tiešām lūdzu
Eu tu, sīkais, tu atdevi iepriekšējo parādu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 20:39, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, un tieši par to pašu rakstīju, tikai ar citiem formulējumiem. Priekš skatītājiem tiešām interesanti, jo izlašu līmenis izlīdzinās.
Labi, labi es vnk piečakarējos pie tā ka nav ko daudz runāt par to ko mēs neredzam. Ja Beresņevs pateiks ka 2008 gada PČ līmenis bija labāks par šīgada, nestrīdēšos.
, 2014-05-22 20:41, pirms 11 gadiem
lotgalis777 rakstīja: palidzi vecais :/
Traki tev, traki, ej uz domi Ušakovam paprasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 20:48, pirms 11 gadiem
Samekle darbu!
lotgalis777 rakstīja: palidzi vecais :/
, 2014-05-22 20:53, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Ceru, ka belari saņems kartīgu pērienu
Arī uz to ceru! Pietiks viņiem iztapāt kā mājiniekiem! 8-niekā viens svītrains āksts viņus ievilka, domāju ar to arī viņi savu veiksmi un soģu labvēlību būs izsmēluši!
, 2014-05-22 20:56, pirms 11 gadiem
Oļegs jāāāāāā

cerēsim uz S-sitijas scenāriju
, 2014-05-22 21:20, pirms 11 gadiem
P līdziet atcerēties kā saica to neseno, lielo baltkrievu talantu. Uzvārds bija Stepanovs.
, 2014-05-22 21:28, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: P līdziet atcerēties kā saica to neseno, lielo baltkrievu talantu. Uzvārds bija Stepanovs.
Stepanovs Stepanovs. Da tur nav nekādu talantu, ja neskaita Grabovski. Kosticini arī ir puskoka lēcēji, atbrauca Radulovs un jaunākajam sačakarēja karjeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 21:47, pirms 11 gadiem
Kāds var pateikt, kas ir Joakimu Lindstromu, nav redzams spēlē šodien. Savainojums?
, 2014-05-22 21:52, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Labi, labi es vnk piečakarējos pie tā ka nav ko daudz runāt par to ko mēs neredzam. Ja Beresņevs pateiks ka 2008 gada PČ līmenis bija labāks par šīgada, nestrīdēšos.
Starp PČ jā - kā ir otrā ešalona turnīrs tā ir. Bet OS no PČ tā atšķirība veidojas jau atmosfērā. Viss ir nokaitēts, visi ir atbraukuši ar labākajiem sastāviem, vienā vietā ir sapulcējušies var teikt viss hokeja krējums, tu zini, ka tas ir uzto brīdi labākais, kas šajā sporta veidā ir, visas valstis, kur par hokeju ir kāda interese, tam vairāk vai mazāk seko līdzi utt. Atmosfēra, emocijas - tas ir tas, kas piedod to smeķi. Skaidrs, ka pati spēle bieži vien skatāmāka ir tajā pašā PČ vai kaut LAČ finālā nekā kādā no OS spēlēm (spēles skatāmības ziņā Sočos vispār diezgan padaudz bij ne pārāk aizraujošas spēles)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 22:03, pirms 11 gadiem
Zviedrija vs Baltkrievija
spēli neskatos
kā tiesneši uzvedās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 22:09, pirms 11 gadiem
Belaru heiteri apklust.
, 2014-05-22 22:11, pirms 11 gadiem
2:1 Belarusi vadībā, zviedrs izejot 1:1 trapa pa stabiņu un uzreiz belari ne nokā iemet otros vārtus!
, 2014-05-22 22:11, pirms 11 gadiem
tiirasinju "baltkrievam" 1+1 ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-05-22 22:13, pirms 11 gadiem
[quote fibery]
tiirasinju "baltkrievam" 1+1 ..
saprotu, cik tev saapiigi.
, 2014-05-22 22:14, pirms 11 gadiem
2:2
, 2014-05-22 22:16, pirms 11 gadiem
faiks rakstīja: 2:2
Tādu nedrīkst skaitīt
, 2014-05-22 22:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt vienkārši mazāk vajag pievērst uzmanību tiesnešu darbībām laukumā, bet vairāk skatīties ko tur dara spēlētāji, un tad redzēsi, ka pavisam cits hokejs.
Tu esi viens no retajiem pasaulē, kurš uzskata, ka dzīvo pasakā vai kā minimums iedomu pasaulē
, 2014-05-22 22:53, pirms 11 gadiem
Kāpēc malinkinam nav disk'[abelis par baltkrievu vārtsarga traumēšanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja