Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

LHF Tiesnešu sektora vadītājs: "Meija traucēja vārtsargam"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

LHF Tiesnešu sektora vadītājs: "Meija traucēja vārtsargam"
Latvijas hokeja izlases līdzjutēji bija vienisprātis - tikām apzagti
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

2014. gada pasaules čempionātā Latvijas valstsvienība hokejā vakar ar 1:3 piekāpās laukuma saimnieces Baltkrievijas priekšā, palaižot garām pirmo iespēju pēc piecu gadu pārtraukuma kvalificēties ceturtdaļfinālam. Plašu rezonansi izraisīja neieskaitītais Kaspara Daugaviņa vārtu guvums pēdējā minūtē, kad mājiniekiem bija tikai minimāls pārsvars. Sarunā ar portālu Sportacentrs.com Aigars Cipruss, Kaspars Saulietis un Gints Bisenieks bija pārliecināti, ka vārtu guvums bija jāieskaita, bet pretējās domās bija Latvijas Hokeja federācijas Tiesnešu sektora vadītājs Andrejs Zaķis.

Pirms abām noslēdzošajām cīņām apakšgrupā Latvijas hokejistiem, lai pirmo reizi kopš 2009. gada garantētu dalību ceturtdaļfinālā, bija nepieciešami vismaz divi punkti jeb uzvara. Nonākuši iedzinējos pret 2014. gada pasaules čempionāta rīkotāju Baltkrieviju, mūsējie sasparojās un pēdējā minūtē šķietami izlīdzināja rezultātu, jo pēc Kaspara Daugaviņa metiena ripa atrada ceļu mājinieku vārtos. Taču beigās nācās samierināties ar zaudējumu, jo arbitri Ginta Meijas atrašanās vārtsarga laukumā dēļ precīzo metienu neatzina par labu esam.

"Skatos video un redzu, ka ir kontakts ar vārtsargu, ka viņš traucē vārtsargam brīdī, kad ripa lido vārtos," redzējumu par vakardien neieskaitīto Kaspara Daugaviņa vārtu guvumu zaudējumā pret laukuma saimnieci Baltkrieviju atklāja Latvijas Hokeja federācijas Tiesnešu sektora vadītājs Andrejs Zaķis. Portāls Sportacentrs.com sazinājās arī ar Latvijas un Kontinentālās hokeja līgas labāko tiesnesi Eduardu Odiņu, bet viņš no komentāriem atteicās. Taču daudz sakāmā bija pretējā viedokļa piekritējiem - Kasparam Saulietim, Aigaram Ciprusam un Gintam Biseniekam.

Uzbrucējs Kaspars Saulietis, kurš Latvijas izlasi pārstāvējis trīs pasaules čempionātos un spēlējis piecu Baltkrievijas klubu rindās: "Domāju tieši to pašu, ko visi citi, - vārtu guvums bija jāieskaita. Meija pat sekundi neatradās vārtsarga laukumā. Viņš metiena brīdī izvairījās no ripas, tāpēc sanāca uztaisīt pusapli un izslidot cauri vārtsarga laukumam, taču vārtsargs netika aizķerts vai jebkādi traucēts.

Protams, situācijās, kad laukumā ir seši spēlētāji pret pieciem vai četriem, bieži tiek nosvilpts pārkāpums, jo trenera dotais uzdevums ir traucēt vārtsargam. Taču tiesnesis to rūpīgi kontrolē, parasti skaita līdz trīs sekundēm un tad vēlreiz pārbauda situāciju, bet šoreiz Meija metiena brīdī izvairījās no ripas, iebrauca vārtsarga laukumā uz īsu mirkli. Tīrākais vārtu guvums."

Aigars Cipruss, viens no pieciem hokejistiem, kuriem Latvijas izlases rindās izdevies sakrāt vairāk nekā 100 punktus: "Laikam arī tiesnešiem ir jāmaina sagatavošanās, jo spēlētāji paliek acīmredzami ātrāki un spēcīgāki, bet soģi pasaules čempionātā netiek līdzi un ir pieņēmuši vairākus nesaprotamus lēmumus.

Taču to varam apspriest un izteikt domas savā lokā, bet jāstrādā komisijām - pie tā, kā tiesneši tiek sagatavoti, kāda ir viņu kvalifikācija. Tas viss apbēdina, jo spēlētāji un komandas cīnās par augstākajiem mērķiem, tiek atdoti visi spēki, katrs punkts ir svarīgs, bet tiek pieņemti nesaprotami lēmumi, emocionāli gremdējot hokejistus. Komandai sakrājas, un pēc tam vairs nav iespējams parādīt labāko sniegumu. Tāpēc gribētos, lai šādu kļūdu ir mazāk, lai tiesneši mazāk izjauktu rezultātu un ietekmētu mača gaitu.

Mēs neko mainīt nevaram, taču tiesnešiem jāpieņem adekvātāki lēmumi. Varbūt 10 vai 15 centimetri kājas tiešām bija vārtsarga laukumā, bet pieņemt tādu lēmumu, kad cīņā par ceturtdaļfinālu ir svarīgs katrs punkts, ir necieņa pret spēlētājiem, kuri cīnās, atdod spēkus. Ja tā turpināsies, tad drīz novilksim laukumus un skatīsimies, kā vārtsargi ķer ripas, jo viņi būs neaizskarami. Tas ir hokejs, notiek cīņa vārtu priekšā, spēlētājam nav laika stāvēt un pētīt līnijas. Jāatzīmē, ka tiesnesim bija jāskatās uz metienu, jāfiksē vārtu guvums un jāievēro, ka gabaliņš Meijas slidas bija vārtsarga laukumā.

Tomēr jāsaprot, ka lēmums nemainīsies un ka viss ir mūsu rokās. Saprotams, ka vakardienas mačs ir liels trieciens, bet šodienas spēle noteiks gala iznākumu. Cerams, ka čaļi būs noskaņojušies un būs gatavi uzvarēt Šveices izlasi."

Treneris Gints Bisenieks: "Domas ir tieši tādas pašas kā vakar - tādi vārtu guvumi ir jāskaita. Ja neskaitīsim, tad būs divreiz mazāk vārtu guvumu. Pat nevarēja rasties jautājums, jo Gints vārtsarga laukumā ar kreiso kāju iebrauca pēdējā fāzē, izvairoties no ripas. Ja tiesnesis stāvēja blakus ar noteikumu grāmatiņu rokās, tad viss ir pareizi. Taču šādās spēlēs... Neredzu nekādus attaisnojumus.

Domāju, ka mājinieku faktors nostrādāja ar uzdevumu tiesnesim, ka Baltkrievijai noteikti, par katru cenu ir jāuzvar. Spēles gaitā viņš neizcēlās ar subjektīvām darbībām, jo mājinieki bija vadībā. Līdz trešās trešdaļas vidum nekas par to neliecināja, taču situācija nobrieda un ripa ielidoja vārtos. Tas bija īstais brīdis, lai panāktu Baltkrievijas uzvaru. Tādi vārti ir jāskaita. Nedomāju, ka tiesnesim pašam ienāca prātā, ka mājiniekiem jāuzvar, drīzāk bija komanda no augšas."

Viedoklim piekrita arī Latvijas izlasi trīs pasaules čempionātos pārstāvējušais vārtsargs Māris Jučers. Pēc viņa domām, Meija nav traucējis Baltkrievijas izlases vārtsargam Kevinam Lalandam tikt galā ar metienu, tādējādi mūsējiem atņemts vismaz viens punkts.

Latvijas un Baltkrievijas spēles pēdējās 45 sekundes

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 15:48, pirms 11 gadiem
Meija traucēja vārtsargam !!
_____________________________
Tads jau ari bija vina uzdevums ,traucet vartsargam,lai vins neredz ripu !!!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 15:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt Odiņš vienkārši negribēja lieki tracināt jau tā satracināto tautu. Šobrīd izskatās,ka viena liela daļa tautas dzīvo pēc savas stingrās pārliecības, ka visa IIHF paspārnē esošā hokeja sabiedrība par to vien domā augu diennakti kā nodarīt pāri nabaga LV hokejmīļiem, un tādējādi negrib pat dzirdēt nevienu pat loģiski pamatotu viedokli, ka tā nebūt nav.
Nav jēgas izteikt viedokli,ja ir skaidri redzams,ka tas vienkārši atsitas pret stingri uzbūvētu sienu.
Beidzot kaut cik objektīvs komentārs.
Mūsu hokeja experti ir daudz zinošāki par visiem IIHF un kur nu vēl LV tiesnešu vadītāju.
Apskatieties video, apskatieties bildi - kur atrodās Meijas kāja pirms ripa šķērso līniju ??? Vārtusargam starp kājām. Vai šī bija 100% tīra epizode un Meija ne mirkli nebija tajā laukumā un pēc kuras var teikt, ka pēc noteikumu burta mēs tikām apzagti?
Ja arī bija uzdevums neļaut mums izlīdzināt, tad tomēr darbības pie vārtusarga laukuma nebija tik tīras, lai nebūtu kur piesieties - faktiski kāja bija iekšā, tiesnesis to izmantoja un neieskaitīja, taču viss noteikumu robežās! Ja nebija uzdevums Baltkrievus izvilkt, tad tiesneša lēmums bija vienkārši neprofesionāls, kā ļoti daudzi citi šajā čempī - šoreiz gadījāmies mēs.

     [+] [-]

, 2014-05-20 15:53, pirms 11 gadiem
Ko Tu raksti blēņas. Te visiem tāpat viss ir skaidrs. Un neit runa par Latvijas izlasi,bet par sportiskumu profesionālajā sportā.

NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt Odiņš vienkārši negribēja lieki tracināt jau tā satracināto tautu. Šobrīd izskatās,ka viena liela daļa tautas dzīvo pēc savas stingrās pārliecības, ka visa IIHF paspārnē esošā hokeja sabiedrība par to vien domā augu diennakti kā nodarīt pāri nabaga LV hokejmīļiem, un tādējādi negrib pat dzirdēt nevienu pat loģiski pamatotu viedokli, ka tā nebūt nav.
Nav jēgas izteikt viedokli,ja ir skaidri redzams,ka tas vienkārši atsitas pret stingri uzbūvētu sienu.

     [+] [-]

, 2014-05-20 15:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt Odiņš vienkārši negribēja lieki tracināt jau tā satracināto tautu. Šobrīd izskatās,ka viena liela daļa tautas dzīvo pēc savas stingrās pārliecības, ka visa IIHF paspārnē esošā hokeja sabiedrība par to vien domā augu diennakti kā nodarīt pāri nabaga LV hokejmīļiem, un tādējādi negrib pat dzirdēt nevienu pat loģiski pamatotu viedokli, ka tā nebūt nav.
Nav jēgas izteikt viedokli,ja ir skaidri redzams,ka tas vienkārši atsitas pret stingri uzbūvētu sienu.
Vai tiešām Tu esi tik tups,lai nesaprastu,ka tas ir tīrais bizness?Ka Fāzela kantorim ekonomiski ir daudz izdevīgāk,ja tālāk aiziet mājinieki un vēl kāda hokeja valsts ar daudziem iedzīvotājiem?Jo tad ir pavisam cita naudas atdeve.Jo daļa naudas no biļetēm aiziet Fāzela kantorim.Noteikti arī no TV pārraidēm.Lūk,te ir arī pamatojums.Pavisam vienkārš,bez jebkādām politikām.

     [+] [-]

, 2014-05-20 15:57, pirms 11 gadiem
dzinchis rakstīja: Vai tiešām Tu esi tik tups,lai nesaprastu,ka tas ir tīrais bizness?Ka Fāzela kantorim ekonomiski ir daudz izdevīgāk,ja tālāk aiziet mājinieki un vēl kāda hokeja valsts ar daudziem iedzīvotājiem?Jo tad ir pavisam cita naudas atdeve.Jo daļa naudas no biļetēm aiziet Fāzela kantorim.Noteikti arī no TV pārraidēm.Lūk,te ir arī pamatojums.Pavisam vienkārš,bez jebkādām politikām.
Ja Tu tā domā,tad netraucēšu tā domāt.
Vienkārši Tu tā domādams pats sev liedz normālu hokeja baudīšanas prieku, jo visur vairāk meklē epizodes kur nu atkal tiesnesis kļūdīsies.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 15:59, pirms 11 gadiem
Sportiskums profesionālajā sportā ir smaga tēma - bet ir bijušas daudzas, daudz redzamākas un spēcīgākas netaisnības - atcerēsimies kaut vai Maradonas dieva roku Futbola PČ FINĀLĀ, kā arī kaut vai nesenāk, Anglijai neieskaitītos vārtus pret Vāciju EČ finālturnīrā.
Šīs netaisnības bija pilnīgi ārous noteikumiem, bet šeit hoķī, viss bija vismaz formāli noteikumu robežās - iebrauca tajā laukumā un viss. Citreiz tas nebija pārkāpums - bet tad ir jautājums par interpretāciju - cik ļoti Meija bija tajā laukumā un cik ļoti traucēja! Tiesnesis uzskatīja, ka pietiekami, lai neieskaitītu - viss papīri tīri!

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 15:59, pirms 11 gadiem
sienaazis rakstīja: Beidzot kaut cik objektīvs komentārs.
Mūsu hokeja experti ir daudz zinošāki par visiem IIHF un kur nu vēl LV tiesnešu vadītāju.
Apskatieties video, apskatieties bildi - kur atrodās Meijas kāja pirms ripa šķērso līniju ??? Vārtusargam starp kājām. Vai šī bija 100% tīra epizode un Meija ne mirkli nebija tajā laukumā un pēc kuras var teikt, ka pēc noteikumu burta mēs tikām apzagti?
Ja arī bija uzdevums neļaut mums izlīdzināt, tad tomēr darbības pie vārtusarga laukuma nebija tik tīras, lai nebūtu kur piesieties - faktiski kāja bija iekšā, tiesnesis to izmantoja un neieskaitīja, taču viss noteikumu robežās! Ja nebija uzdevums Baltkrievus izvilkt, tad tiesneša lēmums bija vienkārši neprofesionāls, kā ļoti daudzi citi šajā čempī - šoreiz gadījāmies mēs.
Piekrītu.
Mazo tautu sindroms jeb mazvērtības komplekss-visa pasaule to tik vien domā, kā viņam nodarīt pāri. Arī sportā.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 16:03, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Tapec jau laikam arī mūsu tiesneši nekur netiesā.. ja šāds ir spriedums no vinju puses!

Gribējās dzirdēt E Odiņa domas par to!

Žēl ka atsakās no komentāra.. acimredzot Eduards uzskata ka gols bija jāskaita, bet nesaka to skaļi jo IIHF vinju ari turpmāk tad neaicinās tiesāt pasaules čempionātus!

Kgan jau tagad labu laiku viņš nav aicināts!
Un neaicinās arī, blēdim Fāzelam ir sava pērkamu tiesnešu banda, kas izpildīs visus viņa norādījumus, jo kā var tā būt, ka vieni un tie paši strīpainie katru gadu lauž spēles, un katru gadu viņi atkal ir pieaicināti !!!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 16:03, pirms 11 gadiem
Noteikumi saka skaidri un gaiši - vārtus var ieskaitīt un var neieskaitīt, turklāt lēmumu pieņem tiesneši un viņu lēmums ir galīgs un negrozāms.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 16:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt Odiņš vienkārši negribēja lieki tracināt jau tā satracināto tautu. Šobrīd izskatās,ka viena liela daļa tautas dzīvo pēc savas stingrās pārliecības, ka visa IIHF paspārnē esošā hokeja sabiedrība par to vien domā augu diennakti kā nodarīt pāri nabaga LV hokejmīļiem, un tādējādi negrib pat dzirdēt nevienu pat loģiski pamatotu viedokli, ka tā nebūt nav.
Nav jēgas izteikt viedokli,ja ir skaidri redzams,ka tas vienkārši atsitas pret stingri uzbūvētu sienu.
Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) kategorijas tiesnesis Gints Zviedrītis:
"Vārtu guvums bija jāieskaita, par to nav šaubu,, taču video atkārtojumu tiesnesim šādās situācijās nav jāskatās. IIHF noteikumu punkts paredz, ka lēmumu par spēlētāja atrašanos vārtsarga laukumā pieņem galvenais tiesnesis un viņam jāizlemj, ir bijis pārkāpums vai nē. Ar mača komisāru šādas epizodes nav jāpārspriež. Tiesnesis atradās blakus un visu ļoti labi redzēja. Varu iedomāties, kas būtu, ja šādi vārti netiktu ieskaitīti, piemēram, kādā izšķirošā spēlē Krievijā,» saka tiesnesis.

«tIIHF izskatīs šo momentu un jau tagad zinu, ka būs atrunas - attiecīgie cilvēki atradīs kaut mazāko iemeslu, lai tiesneša rīcību atzītu par pareizu. Jāsaprot, ka šie lēmumi, kas tiek pieņemti uz ledus, ir sekas un nekas vairāk. Mēs redzam augļus, kas notiek, ja pasaules čempionātā netiesā labākie tiesneši. Nevajag domāt, ka uz Minsku uzaicināti vadošie arbitri, tā nebūt nav.»
IIHF tiesnesis Zviedrītis: Video atkārtojums...

     [+] [-]

, 2014-05-20 16:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu.
Mazo tautu sindroms jeb mazvērtības komplekss-visa pasaule to tik vien domā, kā viņam nodarīt pāri. Arī sportā.
Diezgan loģiski, ka tiesnesim bija dots uzdevums pavilkt Baltkrievus – nauda, nauda un vēlreiz nauda...

     [+] [-]

, 2014-05-20 16:12, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) kategorijas tiesnesis Gints Zviedrītis:
"Vārtu guvums bija jāieskaita, par to nav šaubu,, taču video atkārtojumu tiesnesim šādās situācijās nav jāskatās. IIHF noteikumu punkts paredz, ka lēmumu par spēlētāja atrašanos vārtsarga laukumā pieņem galvenais tiesnesis un viņam jāizlemj, ir bijis pārkāpums vai nē. Ar mača komisāru šādas epizodes nav jāpārspriež. Tiesnesis atradās blakus un visu ļoti labi redzēja. Varu iedomāties, kas būtu, ja šādi vārti netiktu ieskaitīti, piemēram, kādā izšķirošā spēlē Krievijā,» saka tiesnesis.

«tIIHF izskatīs šo momentu un jau tagad zinu, ka būs atrunas - attiecīgie cilvēki atradīs kaut mazāko iemeslu, lai tiesneša rīcību atzītu par pareizu. Jāsaprot, ka šie lēmumi, kas tiek pieņemti uz ledus, ir sekas un nekas vairāk. Mēs redzam augļus, kas notiek, ja pasaules čempionātā netiesā labākie tiesneši. Nevajag domāt, ka uz Minsku uzaicināti vadošie arbitri, tā nebūt nav.»
http://www.apollo.lv/zinas/iihf-tiesnesis-zviedritis-video-atkartojums-soreiz-nebija-jaskatas/652052
Es jau par Zviedrīti uzrakstīju iepriekšējā lapā.

     [+] [-]

, 2014-05-20 16:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau par Zviedrīti uzrakstīju iepriekšējā lapā.
Tas bija loģiski pamatots viedoklis no Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) kategorijas tiesneša. Ar ko viņš sliktāks par Andreja Zaķa viedokli?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 16:15, pirms 11 gadiem
Kas te ko spriedelēt, ieejat IIHF mājas lapā un paskatieties uz to glumo zobārsta purnu - uz tā lieliem, sarkaniem burtiem ir rakstīts "BLĒDIS" !!!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 16:15, pirms 11 gadiem
http://youtu.be/1aJa8wyhNAQ?t=4m5s šito ieskaitīja gan.

     [+] [-]

, 2014-05-20 16:15, pirms 11 gadiem
“We are very happy how the things are going here in Belarus. It’s beyond our expectations,” said IIHF President Rene Fasel. “We have many fans in the two arenas. We expect that we will have a new attendance record here in Minsk. How could we disappoint Belarusian fans and allow that wins stupid Latvia.”

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 16:16, pirms 11 gadiem
sienaazis rakstīja: Beidzot kaut cik objektīvs komentārs.
Mūsu hokeja experti ir daudz zinošāki par visiem IIHF un kur nu vēl LV tiesnešu vadītāju.
Apskatieties video, apskatieties bildi - kur atrodās Meijas kāja pirms ripa šķērso līniju ??? Vārtusargam starp kājām. Vai šī bija 100% tīra epizode un Meija ne mirkli nebija tajā laukumā un pēc kuras var teikt, ka pēc noteikumu burta mēs tikām apzagti?
Ja arī bija uzdevums neļaut mums izlīdzināt, tad tomēr darbības pie vārtusarga laukuma nebija tik tīras, lai nebūtu kur piesieties - faktiski kāja bija iekšā, tiesnesis to izmantoja un neieskaitīja, taču viss noteikumu robežās! Ja nebija uzdevums Baltkrievus izvilkt, tad tiesneša lēmums bija vienkārši neprofesionāls, kā ļoti daudzi citi šajā čempī - šoreiz gadījāmies mēs.
Tukša dir**na. Baltkrievu spēlētāji paši pat neprotestēja pie tiesnešiem, kas pat nav nekāds arguments, bet nu tas ar kaut ko tomēr parāda, ne?! Izskaidro man, kā var šādā situācijā neskatīties video atkārtojumu?!?? Es tev izskaidrošu, kāpēc IIHF un citi tiesneši ir tik zinoši - ja viņi tagad atzītu savu vainu, un teiktu, ka vārti bija jāieskaita, tad tur gandrīz bez spēles pārspēlēšanas nevarētu tikt ārā no šīs šmuces, jo šis lēmums maksimāli ietekmēja spēles rezultātu. Hokeju spēlē uz ledus, nevis hokeja noteikumu grāmatā, un ar lineālu nemēra katra hokejista slidas atrašanās vietu uz ledus. Tur bija 100% gols. Un neviens jau te nedomā, ka apceļ LV izlasi - vienkārši baltkrieviem ir novākts ļoti talantīgs tiesnešu korpuss šim čempionātam...

     [+] [-]

, 2014-05-20 16:22, pirms 11 gadiem
Meija ej pasēdi uz soliņa...kādi impotenti pateica,ka golus jamet dziedot alelaxandr

     [+] [-]

, 2014-05-20 16:25, pirms 11 gadiem
Vispar pat gribedams nevaru iedomaties, kada reakcija butu trenerim ka Kinenam, liekas tas tiesnesis pec speles deportetu no pasaules Zemes!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 16:28, pirms 11 gadiem
Ja tas ir traucējošs uzbrukums vārtsargam, tad katrā spēlē IIHF tiesneši pieļauj kļūdas tos nesvilpjot. Bet šeit taisnīgais tiesnesis izglāba dienu!!

     [+] [-]

, 2014-05-20 16:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt Odiņš vienkārši negribēja lieki tracināt jau tā satracināto tautu. Šobrīd izskatās,ka viena liela daļa tautas dzīvo pēc savas stingrās pārliecības, ka visa IIHF paspārnē esošā hokeja sabiedrība par to vien domā augu diennakti kā nodarīt pāri nabaga LV hokejmīļiem, un tādējādi negrib pat dzirdēt nevienu pat loģiski pamatotu viedokli, ka tā nebūt nav.
Nav jēgas izteikt viedokli,ja ir skaidri redzams,ka tas vienkārši atsitas pret stingri uzbūvētu sienu.
Drīzāk atteicās, jo grib kādreiz tiesāt čempī, tādi izteikumi nepalīdzētu. Ja ar kādu nav vērts diskutēt, tad ar tevi, jo tu vienmēr ej pret pamatmasu, nav nozīmes par ko ir jautājums vai situācija, vienmēr pret pamatmasu vienmēr tas gudrais un visi apkārt muļķi... varbūt muļķis esi tu pats.

     [+] [-]

, 2014-05-20 16:34, pirms 11 gadiem
Tagad aizmirstam visus pedderasus,un turam līdz pret somu tiesnesi un fazela valstinju

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 16:37, pirms 11 gadiem
Tātad, ja Tu būtu painteresējies paskatīties tālāk par savu deguna galu, tad ļoti iespējams, ka šodien būtu iepazinies ar tiesneša viedokli (tā tiesneša,kurš saka,ka vārti BIJA jāskaita), ka šajā situācijā video atkārtojums NEBIJA jāskatās!

Tas,ka Baltkrievi neprotestēja - kādu protestu Tu gribēji? uzreiz, pēc it kā gola, redzot ka tiesnesis aktīvi žestikulē,ka nav vārti?? - tiesnesis rāda,ka vārti nav, bet Baltkrieviem vēl jāprotestē?
Un vai tu vari pateikt, ka pēc iemestajiem vārtiem Baltkrievu vārtusarga roku noplātīšana bija tāpēc, ka viņš parādīja bezspēcību šajā golā vai tomēr, lai parādītu tiesnesim, ka bija pārkāpums pret viņu??
Cik,interesanti, ir bijušas rupjas tiesnešu kļūdas (vispār kļūdas) par labu Baltkrievijas izlasei šogad? Vai tiesnesis iemeta LV vārtos 2 golus? Vai tie bija tie paši tiesneši, kuri ļāva LV izlasei, izšķirošā brīdī, 4 no pēdējām 8 minūtēm spēlēt vairākumā?

smakulaacis rakstīja: Tukša dir**na. Baltkrievu spēlētāji paši pat neprotestēja pie tiesnešiem, kas pat nav nekāds arguments, bet nu tas ar kaut ko tomēr parāda, ne?! Izskaidro man, kā var šādā situācijā neskatīties video atkārtojumu?!?? Es tev izskaidrošu, kāpēc IIHF un citi tiesneši ir tik zinoši - ja viņi tagad atzītu savu vainu, un teiktu, ka vārti bija jāieskaita, tad tur gandrīz bez spēles pārspēlēšanas nevarētu tikt ārā no šīs šmuces, jo šis lēmums maksimāli ietekmēja spēles rezultātu. Hokeju spēlē uz ledus, nevis hokeja noteikumu grāmatā, un ar lineālu nemēra katra hokejista slidas atrašanās vietu uz ledus. Tur bija 100% gols. Un neviens jau te nedomā, ka apceļ LV izlasi - vienkārši baltkrieviem ir novākts ļoti talantīgs tiesnešu korpuss šim čempionātam...

     [+] [-]

, 2014-05-20 19:25, pirms 11 gadiem
Jā traucēja vārtsargam, bet neatrodoties vārtsarga laukumā

     [+] [-]

, 2014-05-20 19:29, pirms 11 gadiem
Ko gan citu viņi varētu teikt...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 19:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zviedrītis?
Piedod, bet šim tiesnesim BAČ laikos n-tie spēlētāji bija gatavi viņu nosist par viņa stulbajiem lēmumiem.
Esi redzējis Zaķi tiesājam? šis pa ledu muka tiešā nozīmē pēc sasvilptiem brīnumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja