Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Kanādai palīdzēs drafta pirmais numurs Makinons, Znaroks nosauc vārtsargus

Kanādai palīdzēs drafta pirmais numurs Makinons, Znaroks nosauc vārtsargus
Neitans Makinons
Foto: AFP/Scanpix

Kanādas izlases vadība izvēlējusies vēl trīs hokejistus dalībai pasaules čempionātā, tikmēr Krievijas valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks atklājis, kas sargās krievu vārtus Minskā.

Krievijas hokeja izlases vārtsargu līnija Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā gaidāmajam pasaules čempionātam jau ir zināma, bet pārējais sastāvs vēl tiks noteikts. Krievu valstsvienības treneris Oļegs Znaroks masu medijiem atklājis, ka pasaules čempionātā par Krievijas vārtu drošību rūpēsies Sergejs Bobrovskis ("Blue Jackets", NHL), Antons Hudobins ("Hurricanes", NHL) un Andrejs Vasiļevskis ("Salavat Yulaev", KHL).

Tikmēr Kanādas valstsvienības sastāvam pievienojušies trīs uzbrucēji – jaunais talants Neitans Makinons ("Avalanche", NHL, 82 spēlēs 24+39) un divi Filadelfijas "Flyers" hokejisti Mets Rīds (75 spēlēs 22+18) un Breidens Šenns (82 spēlēs 20+21). Makinons pagājušā gada draftā tika izvēlēts ar pirmo numuru un ir viens no trim pretendentiem uz NHL Kaldera balvu, ko pasniedz labākajam debitantam.

Kanādas izlases ģenerālmenedžeris Robs Bleiks arī apstiprinājis, ka savainojuma dēļ uz pasaules čempionātu nebrauks Edmontonas "Oilers" uzbrucējs Deivids Perons. Treniņa laikā hokejists iedzīvojies gurna savainojumā.

Līdz ar to zināmi jau 23 Kanādas izlases hokejisti, kuri dosies uz Minsku. Pieteikumā drīkst iekļaut 25 spēlētājus (minimālais pieteikums ir 17 hokejisti). Šobrīd kanādieši ir izvēlējušies trīs vārtsargus, septiņus aizsargus un 13 uzbrucējus. Visi 23 hokejisti pārstāv NHL klubus.

PozīcijaHokejistsKlubsPozīcijaHokejistsKlubs
VārtsargiB.SkrivenssOilersUzbrucējiDž.HuberdoPanthers
Dž.RaimersMaple LeafsA.BurouzsCanucks
Dž.PīterssHurricanesK.HodžsonsSabres
AizsargiM.MetotsSenatorsT.BrūversCapitals
R.ElissPredatorsM.RīdsFlyers
Dž.GarisonsCanucksS.MonahansFlames
K.BjeksaCanucksDž.ČimeraCapitals
M.RīlijsMaple LeafsN.MakinonsAvalanche
E.GudbransonsPanthersDž.VordsCapitals
T.MaijerssSabresN.KadriMaple Leafs
UzbrucējiK.TurissSenatorsM.ŠeifeleJets
B.ŠennsFlyers

Izmantotie resursi:
Р-Спорт. Все главные новости спорта
hockeycanada.ca

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 08:33, pirms 11 gadiem
sastāvs so so, bet var cīnīties !

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 09:10, pirms 11 gadiem
Tendence līdzīga kā visus pēdējos gadus. Starptautiskajā arēnā kanādieši izdarīja to, ko visi līdzjūtēji no viņiem sagaidīja. PČ, vēl jo vairāk Minskā un OS gadā galīgi nav tas, kas viņiem šķiet svarīgi. Nekādi revanši nav nepieciešami, ne ar ko nav ne jācīnās, ne jākaro, kā vienam otram. Komanda normāla, vienīgi brīnos, ka no Edmontonas nav neviena uzbrucēja, izņemot Perronu, kurš traumēts.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 10:06, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Tendence līdzīga kā visus pēdējos gadus. Starptautiskajā arēnā kanādieši izdarīja to, ko visi līdzjūtēji no viņiem sagaidīja. PČ, vēl jo vairāk Minskā un OS gadā galīgi nav tas, kas viņiem šķiet svarīgi. Nekādi revanši nav nepieciešami, ne ar ko nav ne jācīnās, ne jākaro, kā vienam otram. Komanda normāla, vienīgi brīnos, ka no Edmontonas nav neviena uzbrucēja, izņemot Perronu, kurš traumēts.
A ko tie Edmontonas uzbrucēji diži rāda? Edmontona gadu no gada lasija pirmos drafta pikus, nu jau ir salasijusi pus komandu ar Top5 drafta pikiem, bet jēgas no tā kā nav tā nav- pat netiek tuvumā tikšanai PO! Kamēr AVS prātīgi pārbūvējot komandu jau atkal ir PO un domāju nākamgad būs vēl labāk, jo čaļiem jau būs PO pieredze un šo gadu (izstāšanos 1. kārtā) var norakstīt uz pieredzes trūkumu un jaunību .... Svētais Patriks (uzvarētājs po žizņi, kuram nekad nepatika zaudēt) viņiem smadzenes iepravīs īstajās sliedēs!

     [+] [-]

, 2014-05-05 10:24, pirms 11 gadiem
als rakstīja: A ko tie Edmontonas uzbrucēji diži rāda? Edmontona gadu no gada lasija pirmos drafta pikus, nu jau ir salasijusi pus komandu ar Top5 drafta pikiem, bet jēgas no tā kā nav tā nav- pat netiek tuvumā tikšanai PO! Kamēr AVS prātīgi pārbūvējot komandu jau atkal ir PO un domāju nākamgad būs vēl labāk, jo čaļiem jau būs PO pieredze un šo gadu (izstāšanos 1. kārtā) var norakstīt uz pieredzes trūkumu un jaunību .... Svētais Patriks (uzvarētājs po žizņi, kuram nekad nepatika zaudēt) viņiem smadzenes iepravīs īstajās sliedēs!
Komandas ietvaros neko. Tīri individuāli Holam 75 spēlēs 80 punkti, Eberlem 65 punkti. Uz Rīda un Šenna fona tas kaut kas ir.

     [+] [-]

, 2014-05-05 10:34, pirms 11 gadiem
Varlamovs?

     [+] [-]

, 2014-05-05 10:41, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Komandas ietvaros neko. Tīri individuāli Holam 75 spēlēs 80 punkti, Eberlem 65 punkti. Uz Rīda un Šenna fona tas kaut kas ir.
Pieļauju, ka tur tagad vairāk tiek domāts par komandas spēli un kā minimums medaļām (uzvaru) nevis kāda tur kuram tā statistika ir iespēta.... kāda jēga pa lielam ir tādai Edmontonai no tiem Hola 80 punktiem? Tik vien, ka atkal pirms nākamās sezonas varēs jaunas maikas ar Hola vārdu saštancēt un mēgināt pārdot! Jēga ir, ja komanda vinnē kaut ar 1:0 nevis pakāš teiksim ar 5:6 un Hols tur hettriku samet....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 10:57, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Pieļauju, ka tur tagad vairāk tiek domāts par komandas spēli un kā minimums medaļām (uzvaru) nevis kāda tur kuram tā statistika ir iespēta.... kāda jēga pa lielam ir tādai Edmontonai no tiem Hola 80 punktiem? Tik vien, ka atkal pirms nākamās sezonas varēs jaunas maikas ar Hola vārdu saštancēt un mēgināt pārdot! Jēga ir, ja komanda vinnē kaut ar 1:0 nevis pakāš teiksim ar 5:6 un Hols tur hettriku samet....
Tev taisnība. Bet es zinu, ka komplektēšanas stadijas sākumā Bleiks runāja par Edmontonas spēlētājiem. Domāju, ka viņi vnk ir atteikušies.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 11:05, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Tev taisnība. Bet es zinu, ka komplektēšanas stadijas sākumā Bleiks runāja par Edmontonas spēlētājiem. Domāju, ka viņi vnk ir atteikušies.
Būs interesanti pavērot Makkinonu.
Viņam jau ātrums zvērīgs, redzēs kā ies uz lielā laukuma.
Un Hertls jau tāpat.

Bet biki smieklīgi lasīt daža laba komentārus par to, ka Kanāda PČ nav 7 gadus uzvarējusi, bet škiet ka tas dažš labs neatceras kurs paņēma zeltus pedejas 2 OS, kur izlasēm bija labākie iespējamie sastāvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 11:43, pirms 11 gadiem
Blogs Par Hokeju rakstīja: Es arī Giroux vietā izlaistu kādu PČ.. Stabili viens no vislabākajiem uzbrucējiem regulārajā sezonā visā NHL (86pts, 3.labākais rādītājs), bet uz Sočiem viņu nepaņēma.. Domāju, ka domās un sirdī rūgtums pamatīgs. Lai arī ko citi teiktu, ka viņam bija slikts/nestabils sezonas sākums.. Tas nav gana nopietns arguments, jo Soču sastāvu nosaukšanas laikā Giroux bija lieliskā formā!
Bet būtībā šīs runas un domas (gan par Žirū, gan, piemēram, Sentluī) beidzas līdz ar zelta izcīnīšanu. Mērķis tika sasniegts.

     [+] [-]

, 2014-05-05 11:48, pirms 11 gadiem
ekspert ivars iz liepai latvijs tautas respublika rakstīja: правильно,НХЛ никакая не мека,блин
skaidrs, vēl viens garā vājais reinkarnējies - tobiš, pokemons atkal klonējies.

IGNORE

     [+] [-]

, 2014-05-05 11:48, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Pieļauju, ka tur tagad vairāk tiek domāts par komandas spēli un kā minimums medaļām (uzvaru) nevis kāda tur kuram tā statistika ir iespēta.... kāda jēga pa lielam ir tādai Edmontonai no tiem Hola 80 punktiem? Tik vien, ka atkal pirms nākamās sezonas varēs jaunas maikas ar Hola vārdu saštancēt un mēgināt pārdot! Jēga ir, ja komanda vinnē kaut ar 1:0 nevis pakāš teiksim ar 5:6 un Hols tur hettriku samet....
Tu it kā velc uz to, ka atsevišķi spēlētāji būtu vainīgi, bet ne jau Hols viens pats komandas vietā visu pakāš.
Tev ir kaut kādi konkrēti novērojumi par viņa spēli? Ja ne, tad nav īsti pamata apgalvot, ka viņš noteikti neiekļautos izlasē kā komandā.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 11:49, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Būs interesanti pavērot Makkinonu.
Viņam jau ātrums zvērīgs, redzēs kā ies uz lielā laukuma.
Un Hertls jau tāpat.

Bet biki smieklīgi lasīt daža laba komentārus par to, ka Kanāda PČ nav 7 gadus uzvarējusi, bet škiet ka tas dažš labs neatceras kurs paņēma zeltus pedejas 2 OS, kur izlasēm bija labākie iespējamie sastāvi.
Es nemaz tādus komentus nelasu. Savā laikā jau " atsmējos". Dzīve visu jau salikusi savās vietās. Interesanti gan, ka pasaulslavenā krievu 2. vai kāda tur pēc skaita izlase Eirotūres ietvaros tāpat visiem kāš ar enhhāeliešiem vai bez tiem.

     [+] [-]

, 2014-05-05 11:59, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Es nemaz tādus komentus nelasu. Savā laikā jau " atsmējos". Dzīve visu jau salikusi savās vietās. Interesanti gan, ka pasaulslavenā krievu 2. vai kāda tur pēc skaita izlase Eirotūres ietvaros tāpat visiem kāš ar enhhāeliešiem vai bez tiem.
Tagad jau modē ir teikt, ka NHLieši esot totālas 0, tagad visas medaļas nesot KHL speletaji, un ja izlasē viņi ir maz, tad esot skaidrs kapēc neesot medaļas.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:00, pirms 11 gadiem
mnbvcx rakstīja: aksels82inbox.lv, 11:05, pirms 9 minūtēm

tur tā lieta aļoša ka os nespēle labākie, tas ir pasākums kur savā starpā sacenšas nhlieši un tas ir mits ka oveckins vai krosbiks ir labākie. piemēram latvijas izlase pč nekad nav uzvarējusi ševici pamatlaikā un kanādai vienmēr ir zaudējuši ar lielu rezultātu, toties sočos vēsi uzvar ševici un gandrīz apkauno arī kanādu. tas ir tāpēc ka pretī ir vājāki spēletāji tāpēc latvija sasniedz tādus rezultātus ko nevar sasniegt pč kur spēle eiropieši
Kapēc Tu vienu un to pašu komentu man bāz jau pie entā raksta?
Ko Tu ar to gribi panākt?

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:00, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tagad jau modē ir teikt, ka NHLieši esot totālas 0, tagad visas medaļas nesot KHL speletaji, un ja izlasē viņi ir maz, tad esot skaidrs kapēc neesot medaļas.
Ja? Kaut kā nemanu. Tu laikam ne ar tiem čuvakiem biedrojies.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:07, pirms 11 gadiem
M9 rakstīja: Ja? Kaut kā nemanu. Tu laikam ne ar tiem čuvakiem biedrojies.
To jau saka tas mnbvcx un vēl daži.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:12, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: To jau saka tas mnbvcx un vēl daži.
Tāpēc saku: varbūt ne ar tiem biedrojies, citējies.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:27, pirms 11 gadiem
Jāņem arī vērā, ka ar visiem šķidrajiem sastāviem kanādieši pēdējos gados nebūt neizskatījās slikti. Katru reizi atkārtojās 1/4 grābeklis.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:30, pirms 11 gadiem
M9 rakstīja: Tu it kā velc uz to, ka atsevišķi spēlētāji būtu vainīgi, bet ne jau Hols viens pats komandas vietā visu pakāš.
Tev ir kaut kādi konkrēti novērojumi par viņa spēli? Ja ne, tad nav īsti pamata apgalvot, ka viņš noteikti neiekļautos izlasē kā komandā.
Nu, ja komandas top trijniekam Hols - Nudžents- Eberle ir +/- koefs sākot no -11 Eberlem un Holam pat -15, tad vai tas Tev izsaka kaut ko labu par komandas spēli? Kāda mārrutka pēc Kanādai tādi "racēji" tagad būtu vajadzīgi? Lai paaugās un pienāk citu gadu! Edmontonā konkrēti iespārda krievu jaunā "superstāra" Jakupova koefs -33!!!! Vot kas to komandu rok!

     [+] [-]

, 2014-05-05 19:49, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Nu, ja komandas top trijniekam Hols - Nudžents- Eberle ir +/- koefs sākot no -11 Eberlem un Holam pat -15, tad vai tas Tev izsaka kaut ko labu par komandas spēli? Kāda mārrutka pēc Kanādai tādi "racēji" tagad būtu vajadzīgi? Lai paaugās un pienāk citu gadu! Edmontonā konkrēti iespārda krievu jaunā "superstāra" Jakupova koefs -33!!!! Vot kas to komandu rok!
Ko tad lai saka Speca (-26) un Karlsons (-15), Bekstrēms (-20) (par Ovečkinu nemaz nerunāšu)? Okposo (-9)? Kuru komandas bija jūtami augstāk.
Ja nopietni, manuprāt, te viss nav tik vienpusēji, ja vien nav kāds Edmontonas skatītājs, kurš reāli var argumentēt ar izteikti švaku spēli aizsardzībā. Un ja trijniekam (reāli pieciniekam) tiešām būtu tik izteikti švaka spēle aizsardzībā, tad pie komandas visvairāk līgā ielaistajiem vārtiem koefs būtu tuvu šī rādītāja antilīderiem (Ovi, Ots, Jakupovs, u.c.).

     [+] [-]

, 2014-05-05 20:18, pirms 11 gadiem
tommy90 rakstīja: vēl viens lielisks tulkojums - bjeksa! leišu uzvārdus gan būtu japacenšās iztulkot korektāk.
Štrunts ar Bieksu, bet Morgans Railijs no Toronto ir kļuvis par M. Rīliju

par tiem nezināmajiem uzvārdiem, nu nezinu, es redzu daudz ļoti labus un perspektīvus jaunos un kādu pieredzējušāku ar. protams, nav Krozbiji, Teivzi, Keini un Geclafi, bet nav jau arī tik traki, kā te dažs labs grib mālēt.

to als
par edmontonu, būtu muļķīgi novelt vainu uz jaunajiem uzbrukuma censoņiem. neesmu pārāk sekojusi šīs komandas gaitām, bet cik nu ir noprasts, tad tur visas problēmas slēpjas GM, kurš domā, ka ar pliku, nepieredzējušu uzbrukumu varēs kko panākt, aizsardzība viņiem ir zem katras kritikas, un centieni to uzlabot, viszbiežāk ir smieklu vērti.

p.s. vecie čomi Raimers ar Skrivensu atkal varēs uzspēlēt kopā. Good old times