Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Pret slovākiem vārtos Gudļevskis

Jānis Celmiņš

Pret slovākiem vārtos Gudļevskis
Kristers Gudļevskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlase aizvadījusi pēdējo treniņu pirms šovakar plānotās spēles pasaules čempionāta spēles pret Slovākijas izlasi. Pēc nodarbības mūsu izlases galvenais treneris Teds Nolans atklāja, ka valstsvienības vārtus šīvakara spēlē sargās Kristers Gudļevskis, bet Georgijam Pujacam čempionāts, visticamāk, jau beidzies.

Izlases treniņā uz ledus šodien nebija Māris Jučers un Georgijs Pujacs. Pirmais individuāli strādāja trenažieru zālē, bet otrajam čempionāts, visticamāk, jau beidzies. „Ļoti ceram, ka viņš vēl uzspēlēs, bet, visticamāk, čempionāts viņam jau ir beidzies,” teica Nolans. Vakar Pujacam veikta padziļināta medicīniskā pārbaude, pēc kuras nekas nopietns nav atklājies, taču spēlētāja pašsajūta liek būs piesardzīgiem.

Latvijas izlases vārtus šovakar sargās Kristers Gudļevskis, tādejādi kļūstot par ceturto debitantu šajā pasaules čempionātā. „Sākotnēji gribējām dot iespēju viņam jau mačā ar Krieviju,” atklāja Nolans. Par iespējamajām izmaiņām maiņās treniņā bija grūti spriest. Šo informāciju pēc treniņa neatklāja arī Nolans, paužot, ka vairāki lēmumi tikšot pieņemti īsi pirms spēles. Viens no šiem spēlētājiem ir Gints Meija, taču viņš neesot vienīgais.

Latvijas izlase šovakar laukumā dosies sarkanajos formas kreklos. Vai tie būs veiksmīgi, uzzināsim jau šovakar. Mača sākums pulksten 20.15.

Mūsējo šodienas pretiniece Slovākija pēdējās divas dienas atvilkusi elpu. Tieši ar slovāku panākumu sākās Helsinkos un Stokholmā notiekošais turnīrs - 6:2 pret Franciju. Turpinājumā sekoja sausā neveiksme pret mājiniekiem somiem (0:2) un izrauts panākums pret Vāciju (3:2). Pēdējā mačā pēdējo 15 minūšu laikā divas reizes izcēlās Tomāšs Zāborskis.

Slēpts komentārs: Charge

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:16, pirms 12 gadiem
Spēles sākums tač 20:15
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kid
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +70 [+] [-]

, 2013-05-09 12:17, pirms 12 gadiem
Veiksmi un aizsargus, lai veicas Krister, lai ir tava lielā diena.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +5 [+] [-]

, 2013-05-09 12:18, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Kā var nesaprast, ka ar Jučeru ir tiki izredzes!!??
ar viņu nav izredzes pat tad, kad viņš sēž uz soliņa, kur nu vēl kastē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +53 [+] [-]

, 2013-05-09 12:18, pirms 12 gadiem
Charge rakstīja: Nabaga bērns! Slovāki taču šo sabradās!!

Beidzot viens pareizs lēmums. Šis "nabaga bērns" "uzspridzinās" hokeja Pasauli!!!!
Lai veicas!!!

 +15 [+] [-]

, 2013-05-09 12:19, pirms 12 gadiem
jau pret Austriju vajadzēja viņam stāvēt

Beidzot Kristeram lielā iespēja

 +24 [+] [-]

, 2013-05-09 12:19, pirms 12 gadiem
Ja ar šādām problēmām noturēsies augstākajā, tad būs lieli malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-05-09 12:19, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Šodien 9 MAI
jaaizstāv savs gods un jāatkārto patiesība par 2PK ne tikai krieviem te, bet visai pasaulei
es uzliktu tādu plakātu Helsinkos

9 MAI nebija nekāda atbrīvošana un uzvara
Kurzemē vispār 9 MAI krievi ienāca tikai pateicoties kapitulācijai
Mežabrāļi cīnījās par brīvību un taisnību vēl 10 gadus

bāžam sejā to visiem "atbrīvotājiem"
ej pie uzvaras pieminekļa un vicinies ar savu plakātu, i-netā visi vareni, bet, kad jādara......

 +25 [+] [-]

, 2013-05-09 12:20, pirms 12 gadiem
Es pat nezinu vairs uz ko cerēt. Agonija no Nolana puses, bet nu Jucers, gan Masaļskis parādīja to, ka nav gatavi. Varbūt Gudļevska zvaigžņu stunda.

Neviens neko nepārmetīs, ja arī džeks salaidīs iekšā daudz ripas, jo tas būtu tikai loģiski. Nospēlēs labi un vēl LV paņems kaut punktu - būs nacionālais varonis vismaz līdz nākamajam mačam.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nabaga puisis, kurš tiek izmantots kā lielgabala gaļa.
pret Krieviju viņš būtu atstāts kā lielgabala gaļa

 +38 [+] [-]

, 2013-05-09 12:20, pirms 12 gadiem
Dēliem jāmaksā par tēvu kļūdām!

Gudļevski! Sauso!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:20, pirms 12 gadiem
Opā!!! Over 5 konfekte (mm)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:21, pirms 12 gadiem
Sākums 20:15, nevis 21:15.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:21, pirms 12 gadiem
nū.. nezinu vai tā ir laba doma!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 12:22, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Šodien 9 MAI
jaaizstāv savs gods un jāatkārto patiesība par 2PK ne tikai krieviem te, bet visai pasaulei
es uzliktu tādu plakātu Helsinkos

9 MAI nebija nekāda atbrīvošana un uzvara
Kurzemē vispār 9 MAI krievi ienāca tikai pateicoties kapitulācijai
Mežabrāļi cīnījās par brīvību un taisnību vēl 10 gadus

bāžam sejā to visiem "atbrīvotājiem"
Protams, ne pa hokeja tēmu, bet līdz ar šo datumu notika vēl viena okupācija, kā nah tur atbrīvošana!!!

 +17 [+] [-]

, 2013-05-09 12:22, pirms 12 gadiem
Ņemot vērā, ka šajā līnijā šogad nav viss līdz galam labi, domāju, ka sliktāk kā bija jau nebūs... jācer tikai, ka čalis nepārdegs jau pirms spēles.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:23, pirms 12 gadiem
Nabaga sindija raudaas tgd kad sis vaartos! ;(

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 12:24, pirms 12 gadiem
Kas tas par lemumu? Vajadzeja likt vinu pret krieviem un pret ASV nevis tagad, kad reali izskiras cina par 1/4 finalu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:24, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nabaga puisis, kurš tiek izmantots kā lielgabala gaļa.
Savulaik Masalski pret čehiem mājiniekiem atklāšanas spelē Kurts izmeta saplosīšanai.

  +5 [+] [-]

, 2013-05-09 12:24, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: man gadi to neļauj vairs
bet audzināt jaunātni
ieskaidrot argumentus es vēl varu
ņemat, kamēr vēl elpoju
Sasperjods, tu esi jūda, kas toto liek uz Latvijas izlases zaudējumiem, tāpēc nesmirdi ar uzspēlētu patriotismu 9.maijā!!!

  +7 [+] [-]

, 2013-05-09 12:24, pirms 12 gadiem
Gudi, veiksmi TEV!!! Vienīgais vārtusargs, kuram no mūsu izlases šosezon bijusi laba spēļu prakse..!!

Ticu, ka viņš tos taurenīšus nelaidīs- un būs šā čempionāta atklājums, Latvijas glābējs!!

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 12:25, pirms 12 gadiem
Pavilks Kristers, ka es jums saku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 12:25, pirms 12 gadiem
nu, manuprāt, ar Gudļevski bij čempionāts jāsāk.. arī visgatavākais izskatās.. bet vai šodien būs vieglāk iejusties - šaubos.. latviešu psiholoģijā ir uzreiz sākt un aidā, nevis, kad akmeņi jau uz muguras, tad pamest zem tanka

  +6 [+] [-]

, 2013-05-09 12:26, pirms 12 gadiem
turies Krister, lai veicas un izdodas debijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:26, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: okupācija kā sakās 17 MAI 1940, tā beidzās tikai 1998, kad izbrauca pēdējais karavīrs
17. jūnijā, nevis maijā... vēsturnieki, ibio... un pirmās karabāzes bija jau 1939. gadā

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:27, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nabaga puisis, kurš tiek izmantots kā lielgabala gaļa.
??? Čalis beidzot tiek pie iespējas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:27, pirms 12 gadiem
No Nolana puses līdz šim ir novēroti tikai un vienīgi psihologa nevis hokeja trenera lēmumi..

  -2 [+] [-]

, 2013-05-09 12:27, pirms 12 gadiem
Nolans ir trollis. HOKEJS ZEM RIPĀM - YouTube

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:27, pirms 12 gadiem
kikiic rakstīja: Kas tas par lemumu? Vajadzeja likt vinu pret krieviem un pret ASV nevis tagad, kad reali izskiras cina par 1/4 finalu.
Skatos, ka esi vel viens, kam joprojām neaiziet pēc kāsiena 0-6 slovakiem olimpiādē un viņu 2.vietas pagaišgad, ka arī pret Slovākiju nav nekādu lielo cerību. Noņemiet rozā brilles. Cīņa par palikšanu elitē un nevis 1/4 finālu būt pret Franciju un Vāciju, kur jāsavāc 4 punkti.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:28, pirms 12 gadiem
kastasir rakstīja: Beidzot viens pareizs lēmums. Šis "nabaga bērns" "uzspridzinās" hokeja Pasauli!!!!
Lai veicas!!!
Pilnībā piekrītu. Lielā diena kurā pagaidām komandai vēl nekas neizšķiras, bet vārtsargam reāla iespēja paspīdēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 12:30, pirms 12 gadiem
jajankins rakstīja: pret Krieviju viņš būtu atstāts kā lielgabala gaļa
Ja viņš būtu likts vārtos pret krieviem vai jeņķiem,tad vel varētu saprast.ka puisis tiek iespēlēts svarīgākām spēlēm. Tagad tas jau vairāk līdzinās izmisuma soļiem,kad uguns dažam labam ir ieskrējis pakaļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 12:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja viņš būtu likts vārtos pret krieviem vai jeņķiem,tad vel varētu saprast.ka puisis tiek iespēlēts svarīgākām spēlēm. Tagad tas jau vairāk līdzinās izmisuma soļiem,kad uguns dažam labam ir ieskrējis pakaļā.
Zaudēt tāpat vairs nav ko !!! ....un ja nu pēkšņi BINGO ???

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:32, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: ??? Čalis beidzot tiek pie iespējas!
Jā, bet pie iespējas ar dubultu atbildības slogu.
Vajadzēja viņu jau iepriekšējās spēlēs ielikt vārtos, lai viņš sajūt PČ elpu reālā darbībā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nabaga puisis, kurš tiek izmantots kā lielgabala gaļa.
Principā taisnība, bet ir tikai viena alternatīva - Jučers. Masaļskis nav ne vilcējs ne glābējs - drīzāk pretēji, nav gatavs čempionātam.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 12:33, pirms 12 gadiem
Gudijs nostāvēs labāk, kā kolēģi iepriekšējās spēlēs!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet pie iespējas ar dubultu atbildības slogu.
Vajadzēja viņu jau iepriekšējās spēlēs ielikt vārtos, lai viņš sajūt PČ elpu reālā darbībā.
Man šķiet, iepriekš treneri cerēja, ka Masaļskis atvērsies..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:35, pirms 12 gadiem
BEIDZOT

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:35, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet pie iespējas ar dubultu atbildības slogu.
Vajadzēja viņu jau iepriekšējās spēlēs ielikt vārtos, lai viņš sajūt PČ elpu reālā darbībā.
Nu man ar liekas ka pirmajā spēlē bija jaliek, bet ir kā ir. Bet tas nemaina faktu ka puikam ir iespēja. Janovēl lai pietiek krampis, aknas un arī hokeja dievu labvēlība. Stiprs kļust sarežģītākos apstākļos, nevis siltumnīcā.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 12:35, pirms 12 gadiem
Pareizs lēmums - sliktāk jau diez vai būs. Vismaz zināsim, vai šogad vispār kāds no trim vārtsargiem ir spējīgs kaut cik vilkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:38, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: piedod, sajuka, šodien maijs
karabžes 1939, bet to juridiski nekādi nevar vēl saukt par okupāciju, lai gan piekrītu, ka daudz no 1998 fakta neatšķiras
1998. gads un Skrunda jau arī bija aprakstīts līgumā starp Latviju un Krieviju par armijas izvešanu - tātad pēc 31.08.94. to arī diez vai var nosaukt par okupāciju... ok, bet pietiks par to

  +7 [+] [-]

, 2013-05-09 12:39, pirms 12 gadiem
Charge rakstīja: Nabaga bērns! Slovāki taču šo sabradās!!
ASV bērns vakar somiem parādīja kā vārtus jāsargā! Vairāk jau vārtsargu nav!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:39, pirms 12 gadiem
Tāda sajūta, ka Irbe grib no Kriestera uztaisīt sevi! Lai veicas cīņā!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:40, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nu man ar liekas ka pirmajā spēlē bija jaliek, bet ir kā ir. Bet tas nemaina faktu ka puikam ir iespēja. Janovēl lai pietiek krampis, aknas un arī hokeja dievu labvēlība. Stiprs kļust sarežģītākos apstākļos, nevis siltumnīcā.
Lai veicās viņām.
Atliek vien cerēt,ka laukuma spēlētāji arī sapratīs, kādā situācijā ir nokļuvis Kristers, un nedos pretiniekiem viņu sabradāt jau pirmā PČ spēlē.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:41, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai veicās viņām.
Atliek vien cerēt,ka laukuma spēlētāji arī sapratīs, kādā situācijā ir nokļuvis Kristers, un nedos pretiniekiem viņu sabradāt jau pirmā PČ spēlē.
Kā saka Kreipāns - Būs interesanti.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 12:42, pirms 12 gadiem
archa000 rakstīja: Skatos, ka esi vel viens, kam joprojām neaiziet pēc kāsiena 0-6 slovakiem olimpiādē un viņu 2.vietas pagaišgad, ka arī pret Slovākiju nav nekādu lielo cerību. Noņemiet rozā brilles. Cīņa par palikšanu elitē un nevis 1/4 finālu būt pret Franciju un Vāciju, kur jāsavāc 4 punkti.
Hmm, ir vairāki aspekti, kas tomēr liek savādāk raudzīties uz šo spēli, pirmkārt, OS slovākiem sastāvs bija krietni krutāks, otrkārt, ilgadēji slovāku līderi (cepuri nost viņu priekšā!) jaunāki nepaliek, treškārt, slovāki nemaz nav tik stabila izlase, tā nav labi ieeļlota mašīna, kā RUS, piemēram, tāpēc vajag mēģināt spirināties pretī, kaut vai par 1 punktu.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:43, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kā saka Kreipāns - Būs interesanti.
Ja PČ komentētu Toļiks, tad mūsējie nekāstu visiem pēc kārtas !!!
LV hokejs un Kreipāns ir nedalāmi.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:44, pirms 12 gadiem
Es nesaprotu nīdēšanu par to, ka Masaļskis nav gatavs. Kāds vispār skatījās tās spēles, kur Masaļskis bija vārtos? Tieši pie kuriem vārtiem viņš ir vainojams?!?! Masaļskis ir viens no retajiem, kas vispār šo komandu vēl velk šajā čempī, vot, ja Jučeru ieliktu kastē, tad vismaz 4 golus pretiniekam varētu ierakstīt kaut vai uzreiz. Gudļevskis ir loģisks risinājums, pret Slovākiem mums jau tā izredzes ir švakas, mūsu galvenās spēles ir pret FRA un Vāciju, uzvarēsim abas spēles, paliksim A grupā, tas ir galvenais uzdevums. A tā, lai jau jaunais puika stāv pret slovākiem, būs labi Un lai nu ko teiktu par Nolanu, bet paskatieties, kādus jaunus čaļus viņš ņem izlasē, un pats galvenais, ka ļauj viņiem spēlēt, cepuri nost. par Latviju!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:44, pirms 12 gadiem
Nu ko kristeram jārāda būs brīnumi ,par pirmo uzvaru ...!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:45, pirms 12 gadiem
Janchuks5 rakstīja: Veiksmi un aizsargus, lai veicas Krister, lai ir tava lielā diena.
Kristers paraadiis kaa ir jaaciinaas un ruchiis komandu. Pluss tas ka komanda speelees labaak apzinoties ka aiz muguras nav TOP vartsargs noteikti paliidzees. Veiksme buus vajadziiga un ja paveiksies tad ar 3:2 sho speeli uzvareesim

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:46, pirms 12 gadiem
MrHoward rakstīja: Es nesaprotu nīdēšanu par to, ka Masaļskis nav gatavs. Kāds vispār skatījās tās spēles, kur Masaļskis bija vārtos? Tieši pie kuriem vārtiem viņš ir vainojams?!?! Masaļskis ir viens no retajiem, kas vispār šo komandu vēl velk šajā čempī, vot, ja Jučeru ieliktu kastē, tad vismaz 4 golus pretiniekam varētu ierakstīt kaut vai uzreiz. Gudļevskis ir loģisks risinājums, pret Slovākiem mums jau tā izredzes ir švakas, mūsu galvenās spēles ir pret FRA un Vāciju, uzvarēsim abas spēles, paliksim A grupā, tas ir galvenais uzdevums. A tā, lai jau jaunais puika stāv pret slovākiem, būs labi Un lai nu ko teiktu par Nolanu, bet paskatieties, kādus jaunus čaļus viņš ņem izlasē, un pats galvenais, ka ļauj viņiem spēlēt, cepuri nost. par Latviju!
Vārtsargu nevērtē pēc kritērija "pie kuriem goliem vainojams" bet cik neņemamos ir izvilcis.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:47, pirms 12 gadiem
Nu manuprāt pareizs lēmums,kad gan vel,ja ne tagad Ja aizsardzībā nebūs tādu uzkrītošu kļūdu,tad jau viss būs normāli

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 12:48, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: 2-5
No Tavas mutes Dieva ausī, ņemot vērā, ka slovāki būs baltie, tātad nosacīti "mājenieki".

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:48, pirms 12 gadiem
Stabils zāģis, nolans ar kā zābaks eksperimentē ar vārtsargiem, to varēja darīt pirms pč nevis tagad, nu nekas ielaidīs 3 bankas un mainīs nost

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:49, pirms 12 gadiem
MrHoward rakstīja: Es nesaprotu nīdēšanu par to, ka Masaļskis nav gatavs. Kāds vispār skatījās tās spēles, kur Masaļskis bija vārtos? Tieši pie kuriem vārtiem viņš ir vainojams?!?! Masaļskis ir viens no retajiem, kas vispār šo komandu vēl velk šajā čempī, vot, ja Jučeru ieliktu kastē, tad vismaz 4 golus pretiniekam varētu ierakstīt kaut vai uzreiz. Gudļevskis ir loģisks risinājums, pret Slovākiem mums jau tā izredzes ir švakas, mūsu galvenās spēles ir pret FRA un Vāciju, uzvarēsim abas spēles, paliksim A grupā, tas ir galvenais uzdevums. A tā, lai jau jaunais puika stāv pret slovākiem, būs labi Un lai nu ko teiktu par Nolanu, bet paskatieties, kādus jaunus čaļus viņš ņem izlasē, un pats galvenais, ka ļauj viņiem spēlēt, cepuri nost. par Latviju!
Kā savulaik stāstīja Irbe - ļoti maz gadījumos ielaistajos vārtos var vainot vārtsargu !!!
Bet par vārtsargu var palikt tikai tad, kad sāc ņemt arī neņemamos !!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:52, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Vārtsargu nevērtē pēc kritērija "pie kuriem goliem vainojams" bet cik neņemamos ir izvilcis.
Nu spēlēs, ko es redzēju, Masaļskis pat ļoti labi mūs glāba.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:52, pirms 12 gadiem
beidzot!!!! nebūs slovākiem viegla spēle! yes bichezz

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:52, pirms 12 gadiem
MrHoward rakstīja: Nu spēlēs, ko es redzēju, Masaļskis pat ļoti labi mūs glāba.
Pajautā viņam, tici man, apmierināts ar savu spēli viņš nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-05-09 12:53, pirms 12 gadiem
Tā vietā, lai atbalstītu čali debijā, Jūs jau viņu norakstāt pirms spēles sākuma! Beidziet vienreiz šo negatīvismu. Saprotu, ka rezultāts ir neapmierinošs, bet ar šādu jaunu sastāvu, kurā nav daži līderi, par kalnu gāšanu varat aizmirst. Apskatieties pēdējos divos čempionātos, kurā vietā mēs bijām (2011. - 12. vieta, 2012. - 12.vieta), tad spēlēja pat Daugaviņš, un nekādi lielāki panākumi netika gūti. Lai cik skumīgi, tas neizklausītos, mūsu vieta vairs nav TOP10 jau dažus gadus, tāpēc, atveram vienreiz acis, un beidzam sevi uzskatīt par hokeja lielvalsti, kā to dara Lipmana kungs, labi zinādams, ka šis nav tas spēcīgākais sastāvs, bet uzstāda tādu mērķi, kuru pat ar visiem mūsu LV līderiem ar mocībām var sasniegt. Tāpēc, būsim reāli domājoši un priecājamies, ka mums ir vēl Latvijas izlase Elitē, kaut arī, mums hokeja attīstība no jaunatnes jau ir tāda, bez nekādas pamatnes un atbalsta no valsts.

Ticam savējiem, vairāk pozitīvu domu un atbalstam.

Par lielu Latviju!

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:53, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Kā savulaik stāstīja Irbe - ļoti maz gadījumos ielaistajos vārtos var vainot vārtsargu !!!
Bet par vārtsargu var palikt tikai tad, kad sāc ņemt arī neņemamos !!!
Ir arī tāda lieta kā reakcija, ja metru pirms Tevis notiek rikošets, tad ir grūti paņemt neņemamo.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:53, pirms 12 gadiem
MrHoward rakstīja: Nu spēlēs, ko es redzēju, Masaļskis pat ļoti labi mūs glāba.
jā, pret autstriju kādus 3 taurenīšus ielaida, glābejs

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:54, pirms 12 gadiem
Kas jūs par faniem ka noliekat vartsargu pat nedodot iespēju atradušies patrioti,būtu labak novelējusi veiksmi mūsu spelētājiem nevis kritizējuši viņus. Mūsu jauniem spelētajiem tas ir ļoti vajadzigs,lai veiksme viņiem būtu blakus.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:54, pirms 12 gadiem
Nedomaaju ka Gudlevskis netiks galaa, sliktaak jau nebuus!
Kas zin veel kaadus briinumus paraadiis!Shovakar viss iespeejams!Mums tak meerkis bij ceturdalfinaals... Sarauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:54, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Pajautā viņam, tici man, apmierināts ar savu spēli viņš nebūs.
Tu jau viņam jautāji? Vienīgais ar ko viņš varētu nebūt apmierināts, tad tā ir LV aizsardzība.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:56, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: jā, pret autstriju kādus 3 taurenīšus ielaida, glābejs
taurenīši ir metieni no zilās līnijas, kur 2 no tiem bija rikošeti un vienā no tiem bija priekšā kādi 4 spēlētāji metiena brīdī? Spried loģiski, ja kaut ko gribi teikt un izklausīties gudrs, tur pat brodērs tādus "taurenīšus" ielaistu

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:58, pirms 12 gadiem
MrHoward rakstīja: Tu jau viņam jautāji? Vienīgais ar ko viņš varētu nebūt apmierināts, tad tā ir LV aizsardzība.
Nejautāju, tāpat zinu. Viņam nav par ko būt apmierinātam.

     [+] [-]

, 2013-05-09 12:59, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nejautāju, tāpat zinu. Viņam nav par ko būt apmierinātam.
Te es pilnīgu piekrītu, ka viņam nav par ko būt apmierinātam.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 12:59, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai veicās viņām.
Atliek vien cerēt,ka laukuma spēlētāji arī sapratīs, kādā situācijā ir nokļuvis Kristers, un nedos pretiniekiem viņu sabradāt jau pirmā PČ spēlē.
Starp citu, brīžiem komandas tieši labāk spēlē un uzvar, ja vārtos ir vārtsargs, par kuru spēlētāji nav pārliecināti, kā rezultātā komanda daudz uzmanīgāk un labāk darbojas aizsardzībā...

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 13:01, pirms 12 gadiem
Jūs skatījāties pārbaudes spēles?? kā nostāvēja Gudļevskis un kā Jučers, vienozīmīgi labāks bija Gudļevskis.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 13:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet pie iespējas ar dubultu atbildības slogu.
Vajadzēja viņu jau iepriekšējās spēlēs ielikt vārtos, lai viņš sajūt PČ elpu reālā darbībā.
Tā var spriest ja ir desmit vārtsargi, bet situācija ir savādāka, ir trīs un visi varianti slikti, šis tikai vēl nav izmēģināts.

     [+] [-]

, 2013-05-09 13:04, pirms 12 gadiem
sliktāk jau nebūs. Lai gan aizsardzība tiešām bija kā veca sēta, bet Masaļskis nekāds glābējs arī nebija.

     [+] [-]

, 2013-05-09 13:04, pirms 12 gadiem
MrHoward rakstīja: taurenīši ir metieni no zilās līnijas, kur 2 no tiem bija rikošeti un vienā no tiem bija priekšā kādi 4 spēlētāji metiena brīdī? Spried loģiski, ja kaut ko gribi teikt un izklausīties gudrs, tur pat brodērs tādus "taurenīšus" ielaistu
nu labi ielaida no metru no zilās, nu nav Masala formā, samierinis. čalis tikko pēc traumas bez ļoti ilgas spēļu prakses tiek ielikts kastē, nu ko var gribēt. Nu martinu pieminēt te bija īsti vietā

     [+] [-]

, 2013-05-09 13:04, pirms 12 gadiem
Kaapēc noliekat vārtu sargu, čalis veel nav debiteejis lielajā hokejaa un juus jau kaašat, manupraat jau tagad viņs speelee labāk kaa jučers, veiksmi.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 13:06, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: nu labi ielaida no metru no zilās, nu nav Masala formā, samierinis. čalis tikko pēc traumas bez ļoti ilgas spēļu prakses tiek ielikts kastē, nu ko var gribēt. Nu martinu pieminēt te bija īsti vietā
Brodērs bija kā piemērs, ka tur jebkurš ielaistu tādus metienus, un nevar pat pamanīt, ka Masaļskis nebūtu formā. Ļoti labi sargā vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 13:10, pirms 12 gadiem
MrHoward rakstīja: Brodērs bija kā piemērs, ka tur jebkurš ielaistu tādus metienus, un nevar pat pamanīt, ka Masaļskis nebūtu formā. Ļoti labi sargā vārtus.
padiskutēsim pēc šodienas spēles vajadzēja jau vienīgi ātrāk dot iespēju, bet vienalga sliktāk par Masalu nenostāvēs.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 13:11, pirms 12 gadiem
Lai debija uz nulles nostāvēt....

     [+] [-]

, 2013-05-09 13:12, pirms 12 gadiem
nu ta beidzot

     [+] [-]

, 2013-05-09 13:14, pirms 12 gadiem
Par lielu Latviju un skaistu uzvaru! Jaunajiem jāparāda , ka ja grib tad var

  -2 [+] [-]

, 2013-05-09 13:17, pirms 12 gadiem
Ticiet man,ši ir velviena Nolana kļūda...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 13:18, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: 2-5
7:1

     [+] [-]

, 2013-05-09 13:19, pirms 12 gadiem
andzinss rakstīja: Ticiet man,ši ir velviena Nolana kļūda...
labāk Edgaru kurš nav formā?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 13:23, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Vārtsargu nevērtē pēc kritērija "pie kuriem goliem vainojams" bet cik neņemamos ir izvilcis.
Vai tiešām?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 13:25, pirms 12 gadiem
Kautvai,Edžum vismaz pieredze, nevis likt svarīgā spēlē MHL līgas vārtsargu. Neko sliktu par viņu nesaku,tik nesaprotu Nolanta taktiku,tad jau varēja Gudļevkis pret Frančiem likt.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-09 13:25, pirms 12 gadiem
MrHoward rakstīja: Es nesaprotu nīdēšanu par to, ka Masaļskis nav gatavs. Kāds vispār skatījās tās spēles, kur Masaļskis bija vārtos? Tieši pie kuriem vārtiem viņš ir vainojams?!?! Masaļskis ir viens no retajiem, kas vispār šo komandu vēl velk šajā čempī, vot, ja Jučeru ieliktu kastē, tad vismaz 4 golus pretiniekam varētu ierakstīt kaut vai uzreiz. Gudļevskis ir loģisks risinājums, pret Slovākiem mums jau tā izredzes ir švakas, mūsu galvenās spēles ir pret FRA un Vāciju, uzvarēsim abas spēles, paliksim A grupā, tas ir galvenais uzdevums. A tā, lai jau jaunais puika stāv pret slovākiem, būs labi Un lai nu ko teiktu par Nolanu, bet paskatieties, kādus jaunus čaļus viņš ņem izlasē, un pats galvenais, ka ļauj viņiem spēlēt, cepuri nost. par Latviju!
Seit nav nekada sakara ar Nolanu. Vienkarsi nav ko nemt un viss. Paskatisimies uz bedigu situaciju sogad. Traumetie: Rekis, Bartulis, Galvins, J.Redlihs, Karsums, M.Redlihs, Bukarts. Atsakas spelet (tikai viniem zinamo iemeslu del) Nizivijs, Ozolins. Aiznemti ASV play off Daugavins, Pelss. It ka retired (kaut gan vareja vel spelet, bet kurs vairs negrib spelet ir vel sliktaks par traumeto) Vasiljevs un Lavins.
Nu ko tad darit?? Ir janem jaunie izlase. Puse no izlases tacu nav.
Bet Gudlevskim novelu ja ne uzvaru tad veiskmigu debiju ar 30+ atvairitiem metieniem un 92% .Turies, dzeks!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 13:27, pirms 12 gadiem
Ko jus te niidat?
Gudljevskis ir vaartsargs un lai mobilizeetu aisardziibu pret SLV ir jaliek vartos vartsargs kursh pec aisargu domaam nevar viens pats glaabt komandu.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 13:28, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai tiešām?!
aha!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 13:32, pirms 12 gadiem
Nu jau par vēlu, viņu vajadzēja likt pret austriešiem ,pēc sliktās spēles Edgaram pret amerikāņiem.
Taču cerams ,kad komanda spēs viņam palīdzēt un varbūt Kristers komandai dos kādu dzirkstelīti veikt lielus darbus šodien.
Par uzvaru(vismaz punktu) un stipru Latviju! Sarauj!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 13:37, pirms 12 gadiem
Gan jau būs labi neviens te padoties netaisās! Un jūs zākātāji atpušaties, vēl nav pienācis jūsu laiks.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 13:38, pirms 12 gadiem
Būs labi!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 13:41, pirms 12 gadiem
Beidzot káds drosmīgs lēmums! Ja nesanāks neviens arī nepārmetīs!

     [+] [-]

, 2013-05-09 13:43, pirms 12 gadiem
Katrā ziņā labāk kā Jučeru likt vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 13:53, pirms 12 gadiem
Turēšu īkšķus !

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 13:54, pirms 12 gadiem
Kas tad ar Masaļski?Taupa Vācijai un Francijai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 14:09, pirms 12 gadiem
Gudļevskim veiksmīgu debiju un uzvaru kopumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 14:19, pirms 12 gadiem
Super, atceramies kā Irbe sāka! Cerams, ka Gudļevskis nostāvēs par visiem vārtsargiem!
Vai nav bijis tā, ka nevienā čempionātā nav spēlējuši 3 vārstargi?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 14:20, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: nē
viš sak - jo interesantāk
labotam ticēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 14:21, pirms 12 gadiem
Ikvienam ir roku jāpieliek,
lai lielais (?) darbs uz priekšu tiek!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 14:21, pirms 12 gadiem
Mosh Nolanam šis gājiens atmaksāsies, tā pat kā pagašgad ar Indraši

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 14:24, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Ikvienam ir roku jāpieliek,
lai lielais (?) darbs uz priekšu tiek!
Šito teica arī padomju karavīri , kad viņi grupā ņēma priekšā vācu sievietes 1945.gadā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 14:30, pirms 12 gadiem
kāds vecu sviestiņu saēdies laikam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 14:33, pirms 12 gadiem
Ceru ka slovaaki pec shodienas speeles savos murgos atcereesies GUDLEVSKI!!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 14:35, pirms 12 gadiem
Gudlevskijs nostāvēs līdz beigām un mēs ar tris uzvarām...

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 14:37, pirms 12 gadiem
Diemžēl diez vai pat vienu golu iesitisim... =( bet tomēr ceru komandai!

     [+] [-]

, 2013-05-09 14:47, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: žēl, ka nav latviski
http://www.youtube.com/watch?v=LfwGiUQ3WG4&list=PL7A469CF975602D38
Latviski tas gabals, šķiet, bija tad, kad Gvido Linga vēl bija grupā "Zig Zag" - ar nosaukumu "Ielas suņi".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 14:54, pirms 12 gadiem
haha rus dabus iekša no frančiem ta tev bus labs hokejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 14:56, pirms 12 gadiem
vienīgā iespēja, ja arī kāds aizsargs stāvēs kopā ar gudļevski vārtos

     [+] [-]

, 2013-05-09 14:59, pirms 12 gadiem
viņam hk rīga sērijā bija riktīgi labs spēļu automāts 777

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:07, pirms 12 gadiem
trakais_v21 rakstīja: Nebūs nekādas uzvaras,nesapņojiet. Paskatieties 16:15 pa tv5 kārtīgu hokeju FRA-RUS

p.s Latvija ierija no abām!
Gribēju tev pavaicāt, kura komanda brauc uz OS, FRA vai Latvija? Latvija perfekti izpildīja uzdevumu, OS kvalifikācijā izcīnot neizšķirtu pamatlaikā pret frančiem. Pārējam nav nekāda nozīme.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:08, pirms 12 gadiem
Palasījos komentārus,un sapratu,ka lielākā daļa komentārus rakstošie nav redzējuši nevienu HKR MHL spēli ar Gudļevski vārtos.
Savādāk šo sajūsmu izskaidrot nevaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:11, pirms 12 gadiem
Nav tā, ka vēl tikai 1997.gada čempī uzspēlēja trīs vārtsargi - Skudra, Klodāns un Irbe?

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:14, pirms 12 gadiem
Viņš arī prot vārtos stāvēt! galvenais, lai daudz aizsargi nelažo! un beidzot uzbruēji birdina golus!

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Palasījos komentārus,un sapratu,ka lielākā daļa komentārus rakstošie nav redzējuši nevienu HKR MHL spēli ar Gudļevski vārtos.
Savādāk šo sajūsmu izskaidrot nevaru.
Ierosinājums baigi kritizēt pēc spēles, mazums sanāks tā kā 1997.gadā Klodānam pret Kanādu, ko tad ar jau izteikto kritiku iesākt?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Palasījos komentārus,un sapratu,ka lielākā daļa komentārus rakstošie nav redzējuši nevienu HKR MHL spēli ar Gudļevski vārtos.
Savādāk šo sajūsmu izskaidrot nevaru.
Starp citu, atskaitot PO, kur pat nevar īsti vainot Gudļevski, bet jāvaino visa komanda, kas ļāva viņu tā nomētāt, tad kā reizi MHL tieši Gudļevska ļoti liels nopelns ir, ka HK Rīga vispār tikai PO...

Krievu komentētāji, kas ir neitrāli cilvēki, kas komentēja KHL kanālā HK Rīga spēles, lielīja Gudļevski un teica, ka šis, kaut gan vēl nākamgad var spēlēt MHL, ir pāraudzis to līmeni un viņam ir jāstāv pieaugušo līgās.
Un protams Gudļevska rādītāji – būšana MHL vārtsargu TOP 5, aiz Vasiļevska un čempionu Omska Yastrebi abiem vārtsargiem tomēr liecina par kaut kādu kvalitāti...

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:18, pirms 12 gadiem
Tas nozīmē, ka mēs jau padevāmies un gatavojamies B grupai? Var jau būt visādi, bet tagad tie punkti ir vēl svarīgāki nekā pret Austriju

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:18, pirms 12 gadiem
Cerība bij mūsu, uzvara jūsu - SARAUJ LATVIJA !

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:19, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja viņš būtu likts vārtos pret krieviem vai jeņķiem,tad vel varētu saprast.ka puisis tiek iespēlēts svarīgākām spēlēm. Tagad tas jau vairāk līdzinās izmisuma soļiem,kad uguns dažam labam ir ieskrējis pakaļā.
Pret krieviem bija pareizi nelikt viņu ārā, pat sapņos nebija iespeju viņus vinnēt. Pret jeņķiem tāpat, tās būtu 1 un pēdējā spēle šajā PČ. Tagat pa lielo ja nolažojamies, nu un, panīdēsim un gaidīsim atkal nākamo spēli. Un šodien ir iespēja aiz kāda punkta aizķerties pret slovakiem.
Personīgi šovakar paredzu incantu spēli, zaudi vai uzvaru nav svarīgi, un vēl vismaz 1 spēli šajā PČ Kristeram.

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:21, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Nav tā, ka vēl tikai 1997.gada čempī uzspēlēja trīs vārtsargi - Skudra, Klodāns un Irbe?
1999 nebija ka Zinkovs noraustijās, tad stājās Klodāns, kamēr nebija Irbes?

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:22, pirms 12 gadiem
Jēga noniecināt Gudļevski? Ja vispārīgi laukuma spēlētāji ir vainīgi, pilnīga izgāšanās šitais Pč.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:22, pirms 12 gadiem
Tas viss atgādina Papua - Jaungvinejas aborigenu rituālu - 3 gadus vecus puišeļus iemet upē, stiprākie, instinkta vadīti izpeld, un tiek atzīti par piederīgiem ciltij. Vārguļi - nu, jūs paši saprotat, aiziet pa burbuli - tādi ciltij nav vajadzīgi jebkurā gadījumā .
Cerēsim, ka Gudļevskis pieder pie tiem pirmajiem...

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:25, pirms 12 gadiem
Viņš ir meistars jau tagad!

Bez variantiem - nospēlēs godam vārtos

Veiksmi!

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:27, pirms 12 gadiem
trakais_v21 rakstīja: pareizi ir,nav ko spēlēt tajā Elitē,visas izlases tāpat ar rezervistiem tur brauc
Vajag Kandavas nometni mums 1.divīzijā
Dumiķīši, ko var ņemties ar to 1. divīziju - izkritīs, nu un tāpat nākamgad būs atpakaļ uz TOP.

Pēc diviem gadiem Karsums, Miķelis, Sprukts, Dārziņš vēl nebūs pensijā,
Indrašis, Ķēniņš, Jekimovs, Girgensons, Pavlovs, Koba, Bukarts, Bičevskis utt. būs nobriedušāki.
Var nākt klāt Kļaviņš, Bļugers, Hvorostiņins, Pelšs, Kuzmenkovs, Dašutins, Zandovskis, Zuševics, mazais Bukarts, Roberts Lipsbergs, Jevpalovs, Kulda, Jelisejevs, Golovkovs utt.

Protams ZA PO būs daļai šķērslis - bet no kā labu komandu uztaisīt būs pietiekoši....

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:29, pirms 12 gadiem
būs sausais 0:6 zāģis!

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:30, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: 1999 nebija ka Zinkovs noraustijās, tad stājās Klodāns, kamēr nebija Irbes?
Toč neatceros, tad drīzāk nebija kādā 1996.gadā vēl B grupā?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:30, pirms 12 gadiem
Gudļevskim jāpierāda sevi-Tagad vai NEKAD! Lai izdodas!

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:33, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Tas viss atgādina Papua - Jaungvinejas aborigenu rituālu - 3 gadus vecus puišeļus iemet upē, stiprākie, instinkta vadīti izpeld, un tiek atzīti par piederīgiem ciltij. Vārguļi - nu, jūs paši saprotat, aiziet pa burbuli - tādi ciltij nav vajadzīgi jebkurā gadījumā .
Cerēsim, ka Gudļevskis pieder pie tiem pirmajiem...
Ufas Salvats mierīgi lika par Gudļevski 2 gadus jaunāko Vasiļevski uz KHL spēlēm, kas arī neko vairāk par MHL nebija redzējis, kapēc lai Gudļevskis nevarētu nostāvēt – 19-21 gads, tas ir īstais laiks, kad jāsāk pret večiem stāvēt.
Un arī – SVK spēlētājiem un treneriem Masaļskis ir zināms, kā raibs sunis, tad par Gudļevski viņiem info ir ļoti maz...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 15:34, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Starp citu, atskaitot PO, kur pat nevar īsti vainot Gudļevski, bet jāvaino visa komanda, kas ļāva viņu tā nomētāt, tad kā reizi MHL tieši Gudļevska ļoti liels nopelns ir, ka HK Rīga vispār tikai PO...

Krievu komentētāji, kas ir neitrāli cilvēki, kas komentēja KHL kanālā HK Rīga spēles, lielīja Gudļevski un teica, ka šis, kaut gan vēl nākamgad var spēlēt MHL, ir pāraudzis to līmeni un viņam ir jāstāv pieaugušo līgās.
Un protams Gudļevska rādītāji – būšana MHL vārtsargu TOP 5, aiz Vasiļevska un čempionu Omska Yastrebi abiem vārtsargiem tomēr liecina par kaut kādu kvalitāti...
Jā,protams, arī komandas kopējais sniegums HKR ietekmēja šajā sezonā, bet Kristeru vismaz pagaidām grūti nosaukt par savas komandas vilcēju savu vienaudžu līmenī. Atsevišķās spēlēs viņš tiešām perfekti nospēlēja, bet bija pietiekami daudz arī tādas, kurās viņš visādus brīnumus sastrādāja.
Starp citu,tieši šī krievu viņa slavināšana zināmā mērā viņu arī pagremdēja, jo zinoši cilvēka saka,ka puisis bija noķēris zvaigžņu slimību.

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:35, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Toč neatceros, tad drīzāk nebija kādā 1996.gadā vēl B grupā?
kaut kas tur bija – bet vai tikai tas nebija Skudra, kas sāka pūderēt par sāpošo rociņu utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:43, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Toč neatceros, tad drīzāk nebija kādā 1996.gadā vēl B grupā?
Japarok! bet Vēl bija 2004 gads, kad Masaļskis izprasīja vienu spēli, vēl spēlēja Naumovs un Irbe. To iihf pārbaudīju.

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:44, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: kaut kas tur bija – bet vai tikai tas nebija Skudra, kas sāka pūderēt par sāpošo rociņu utt.
pareizi, 1997 - Klodāns, bik Skudra un Irbe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 15:59, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,protams, arī komandas kopējais sniegums HKR ietekmēja šajā sezonā, bet Kristeru vismaz pagaidām grūti nosaukt par savas komandas vilcēju savu vienaudžu līmenī. Atsevišķās spēlēs viņš tiešām perfekti nospēlēja, bet bija pietiekami daudz arī tādas, kurās viņš visādus brīnumus sastrādāja.
Starp citu,tieši šī krievu viņa slavināšana zināmā mērā viņu arī pagremdēja, jo zinoši cilvēka saka,ka puisis bija noķēris zvaigžņu slimību.
Cika sapratu, tad puisis bija noķēris zvaigžņu slimību iepriekšējajā sezonā, šinī jau nolaidies uz zemes.
Visvairāk gan liekas, ka zvaigžņu slimība izčakarēja Vilkoitu....

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:00, pirms 12 gadiem
Par 3 spēlējušiem vārtsargiem LV izlasē PČ:

1995. spēlēja Klodāns, Naumovs un Ņikitins,
1996. spēlēja Klodāns, Zinkovs un Irbe,
1997. spēlēja Skudra, Klodāns un Irbe,
1999. spēlēja, Klodāns, Zinkovs un Irbe,
2004. spēlēja Irbe, Naumovs un Masaļskis,
2005. spēlēja Irbe, Naumovs un Masaļskis.

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:06, pirms 12 gadiem
o, tāds Ņikitins ar bija. Un vēl labs skaitijās Poļakovs, bet....

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:21, pirms 12 gadiem
Un vēl labs skaitijās Poļakovs, bet....
Tādu es arī atceros, 90.-to sākumā viņš aizbrauca no Pārdaugavas, bet kur bija pēc tam, es kaut kā esmu palaidis garām.

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:27, pirms 12 gadiem
Sorry, drusciņ kļūdījos, 1995. gadā Klodāns sastāvā bija, bet laukumā tomēr neizgāja. Spēlēja tikai Naumovs un Ņikitins.

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:30, pirms 12 gadiem
Man liekas, viņu speciāli ielika lai latvija sāktu aizsardzībā spēlēt un neļautu pārspēt gudļevski...

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:37, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: o, tāds Ņikitins ar bija. Un vēl labs skaitijās Poļakovs, bet....
Nu Poļakovu neteikšu, ka Dinamo (tajā laikā jau Pārdaugavas fani) mīlēja – atceros frāzes tribīnēs: "Dva uma b...ģ, Sejejs i Poļakov".
Poļakovs pārāk bieži atsita sev priekšā, nevis ķēra ripas, tapēc bieži dabūja iekšā no vārtu priekšas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 16:57, pirms 12 gadiem
sliktāks par masaļski nu nekādi nevar būt...

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:07, pirms 12 gadiem
lai Kristeram, izlasei un mums visiem šodien klāt stāv hokeja dievi bet doma laba- lai laukuma spēlētāji pārāk neatslābst, ka "kastē" Edgars un tad var lažot, viņš gan jau noķers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 17:20, pirms 12 gadiem
Neviens jau nezin, ka letiņiem ir iekšējais varočiku čempis. Kuram būs mazāks %. Šobrīd vadībā Masaļskis ar 80.33%, Jučeram 83.33%. Tagad kārta Gudļevskim.

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:21, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nu Poļakovu neteikšu, ka Dinamo (tajā laikā jau Pārdaugavas fani) mīlēja – atceros frāzes tribīnēs: "Dva uma b...ģ, Sejejs i Poļakov".
Poļakovs pārāk bieži atsita sev priekšā, nevis ķēra ripas, tapēc bieži dabūja iekšā no vārtu priekšas...
Redzējis spēlējam neesmu, tapēc arī lietoju "skaitījās". Vnk tā atcerējo uzvārdu, par viņu vairs arī neko nezinu.

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:35, pirms 12 gadiem
Lai veicas Krister! Parādi ka tu esi nākamā Latvijas hokeja nākotne!

     [+] [-]

, 2013-05-09 17:41, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Lingas izlasē kasetē, kuru man nozaga kopā ar mašīnu. bija šī dziesma kā Lingas dziesma

s'trunt par autorību, gabals spēcīgs
Aurora - Sadauzītais bundzinieks. - YouTube
Arī labs

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 17:42, pirms 12 gadiem
tommy90 rakstīja: sliktāks par masaļski nu nekādi nevar būt...
tu gibeji teikt jucheru

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 17:49, pirms 12 gadiem
2:8 ,pēc 0:5 Edža.

     [+] [-]

, 2013-05-09 18:18, pirms 12 gadiem
Negodigi pret krieviem zaudet uzvaras diena vienkarsi franci tadi lohi vienkarsi man zel krievus

     [+] [-]

, 2013-05-09 18:24, pirms 12 gadiem
KRISTER LAI VEICĀS!!!ES TEV TICU!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 18:43, pirms 12 gadiem
panika. ja gudlevskis nospeletu pret rus, iegustot pieredzi, tadu lemumu saprastu. super svariga spele, vartos debite zals gurkis- var pardegt. veiksmi jebkada gadijuma. cerams ka aizsrdziba nebus caurvejs un < par 4 ripam

     [+] [-]

, 2013-05-09 19:03, pirms 12 gadiem
Nav ko negatīvu dzīt, visi novēlam veiksmi cīņā par uzvaru! Domājam pozitīvas domas un sūtam auru! Lai šodien ir vārtsargu debitantu diena ( kā jau to parādīja FRA vārtsargs) un notiek brīnums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 19:26, pirms 12 gadiem
Tā kā pēdējā laikā vairs neesmu sekojis līdzi centīgi hokejam, tad ir jautājums- kāpēc netiek likts vārtos Jučers?
Agrāk vienu brīdi Dinamo bija tāds Lūsiņš. Izlasē viņa nav, neko nerunā par viņu. Kas ar viņu noticis?
Ja kāds normāli, bez stulbībām, var atbildēt, būtu forši

     [+] [-]

, 2013-05-09 19:28, pirms 12 gadiem
Zvaigznu stunda Gudlevskim. Lai veicaas.

     [+] [-]

, 2013-05-09 19:29, pirms 12 gadiem
Argonaut rakstīja: Tā kā pēdējā laikā vairs neesmu sekojis līdzi centīgi hokejam, tad ir jautājums- kāpēc netiek likts vārtos Jučers?
Agrāk vienu brīdi Dinamo bija tāds Lūsiņš. Izlasē viņa nav, neko nerunā par viņu. Kas ar viņu noticis?
Ja kāds normāli, bez stulbībām, var atbildēt, būtu forši
Slikti sargaa Luusins

     [+] [-]

, 2013-05-09 19:43, pirms 12 gadiem
Čali vajadzēja likt jau pret krieviem..

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 20:21, pirms 12 gadiem
Njā, Gudļevskis ielaiž lētus vārtus.

     [+] [-]

, 2013-05-09 20:32, pirms 12 gadiem
Bet patiesībā jau čalis labi cīnās. Pat Irbem gadījās starp kājām ik pa laikam ielaist.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:40, pirms 12 gadiem
Cik milzīgs man prieks, ka es savās domās tomēr biju kļūdījies par Gudļevski.

     [+] [-]

, 2013-05-10 08:06, pirms 12 gadiem
ielaida 2 vārtus kurus nevajadzēja ielaist... jo īpaši pirmie bija izteikts "taurenītis", bet kā Sorokins teica - Gudļevskis ļoti labi prata saņemties... kopumā vairāk kā varēja gaidīt debijas spēlē pret Slovākiju - vairākās situācijās glāba, ļoti pārliecinoši nosedz vārtus, kad ir bakstīšanās vārtu priekšā, kā jau komentētāji minēja arī augums dara savu (es par momentu kur ar plecu/elkoni pasita ripu augstāk, kas pēc tam pa pārlikni trāpīja), pēc tam arī ātri ripu atrada nevis kā slovāks, kas pat nesaprata kas notiek, kad Dārziņš ar atkārtotu metienu guva vārtus.

Pēc vienas spēles ir grūti spriest objektīvi, taču iespaids ir labs... ceru, ka būs labs Irbes>Masaļska mantinieks