Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

papildināts Girgensons izlasē debitēs jau šovakar, nespēlēs Meija

Jānis Celmiņš

Girgensons izlasē debitēs jau šovakar, nespēlēs Meija
Zemgus Girgensons Helsinku lidostā
Foto: Kristaps Driķis, Sportacentrs.com

Jaunais latviešu hokejists Zemgus Girgensons, kurš pasaules čempionāta norises vietā Helsinkos ieradās vien šodien dienas vidū, Latvijas izlases rindās debitēs jau šovakar.

Jau vēstījām, ka Girgensons Helsinkos ieradās svētdien dienas vidū, taču jau šovakar dosies laukumā izlases rindās. Lai gan iepriekš šāda informācija tika noliegta, pavisam īsi pirms mača, ar ASV sākuma kļuvis zināms, ka viņš tomēr spēlēs. Treneri Zemgu iekļāvuši otrajā uzbrucēju trijniekā kopā ar Ronaldu Ķēniņu un Miku Indraši. Ārpus spēles pieteikuma Teds Nolans atstājis Gintu Meiju.

Ja treneris Teds Nolans izteiks vēlmi, lai tu spēlē jau šovakar, vai būsi gatavs? „Šķiet, ka tas jau ir izlemts - nespēlēšu. Tas būtu diezgan pasmagi, īpaši pret amerikāņiem, kuri spēlē fizisku spēli,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien teica Girgensons. „Esmu diezgan labā formā, esmu zaudējis svaru, bet uz ledus to īpaši nejūtu,” piebilda hokejists.

Šīs sezonas Amerikas Hokeja līgas (AHL) regulārā čempionāta spēlēs latvietis, kuram ir tikai 19 gadi, piedalījās 61 spēlē, gūstot sešus vārtus un izdarot 11 rezultatīvas piespēles. Tikmēr Kaldera kausa izcīņā Girgensonam izdevās gūt trīs vārtus trijās čempionāta spēlēs, kļūstot par Ročesteras „Americans” komandas labāko snaiperi.

 +12 [+] [-]

, 2013-05-05 17:58, pirms 12 gadiem
Loti noderētu.kamēr nav sākusies aklimatizācija

 +11 [+] [-]

, 2013-05-05 18:01, pirms 12 gadiem
Būtu jau labi, ja paspētu šovakar jau iespēlēt pirms svarīgākajām spēlēm.

 +35 [+] [-]

, 2013-05-05 18:01, pirms 12 gadiem
Nu nezinu gan, pats Zemgus intervijā teica, ka ir paliels nogurums pēc garā ceļa. Bet nu katrā ziņā ja spēlēs, tad ar visu nogurumu būs labāks palīgs par dažu labu indivīdu.

  -4 [+] [-]

, 2013-05-05 18:01, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Loti noderētu.kamēr nav sākusies aklimatizācija
Tavuprāt, aklimatizācija sākas tikai pēc kāda laika?

 +41 [+] [-]

, 2013-05-05 18:01, pirms 12 gadiem
Labāks par Bērziņu jau 100% būs

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:01, pirms 12 gadiem
Iespējams, ka debija būs izejot spēles beigās noslidojot pāris maiņas, lai iejustos

  +4 [+] [-]

, 2013-05-05 18:02, pirms 12 gadiem
nu nezinu gan vai ta ir laba doma...no lidostas pa taisno lekt formasterpa un spelet...

  +4 [+] [-]

, 2013-05-05 18:02, pirms 12 gadiem
šis puisītis šodien noderētu!

 +10 [+] [-]

, 2013-05-05 18:03, pirms 12 gadiem
Girgensons jebkada kondicija par berzinu jau nu labaks bus

 +19 [+] [-]

, 2013-05-05 18:03, pirms 12 gadiem
Kamēr visi fantazē par Zemgusu, Vācija spēlē kā līdzīgs ar līdzīgu pret mother Russia.

 +22 [+] [-]

, 2013-05-05 18:03, pirms 12 gadiem
un vispar aziotaza un spiediens uz cali ir daudz par lielu man liekas...ja nespes gut vartus uzreiz ta jau shakaali uzreiz nories

 +11 [+] [-]

, 2013-05-05 18:03, pirms 12 gadiem
Panika treneru korpusā. Kam tas ir vajadzīgs?
19 gadīgs čalis, kurš nekad nav spēlējis izlasē, pārlidojis okeānu, būtu ļāvuši normāli ieiet PČ ritmā, aizvadot kādu treniņu...

Girgensons diez vai ko jēdzīgu spēs parādīt šovakar, tikai kepku ilūzijas sagraus.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-05 18:05, pirms 12 gadiem
Tak atļaujat čalim atpūsties... Zemgus tikko no lidostas, tak varēja jau iedot atpūsties, lai pret Austriju var kapāt kārtīgi! Neņemos spriest, bet nedomāju, ka šis ir tas labākais lēmums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:05, pirms 12 gadiem
100500 rakstīja: Kamēr visi fantazē par Zemgusu, Vācija spēlē kā līdzīgs ar līdzīgu pret mother Russia.
Jā, manuprāt Vācija no visām elites komandām pēdējos gados progresē visstraujāk - tas ir acīmredzami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:06, pirms 12 gadiem
Charge rakstīja: Tavuprāt, aklimatizācija sākas tikai pēc kāda laika?
Nu principā šodiena viņam ir visvieglākā diena. Rīt un parīt gan būs vissmagāk.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 18:06, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Jā, manuprāt Vācija no visām elites komandām pēdējos gados progresē visstraujāk - tas ir acīmredzami.
Vaacija, Norveegija un Shveice.

  -4 [+] [-]

, 2013-05-05 18:07, pirms 12 gadiem
100500 rakstīja: Kamēr visi fantazē par Zemgusu, Vācija spēlē kā līdzīgs ar līdzīgu pret mother Russia.
Krievija vispar izskatas ka pat ar 50% jaudas, vareno Vaciju liek diezgan viegli

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 18:08, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Panika treneru korpusā. Kam tas ir vajadzīgs?
19 gadīgs čalis, kurš nekad nav spēlējis izlasē, pārlidojis okeānu, būtu ļāvuši normāli ieiet PČ ritmā, aizvadot kādu treniņu...

Girgensons diez vai ko jēdzīgu spēs parādīt šovakar, tikai kepku ilūzijas sagraus.
Tas tikai parāda, kāds izmisums ir vietējam Čingačgukam.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:08, pirms 12 gadiem
Creeper^ rakstīja: Nu principā šodiena viņam ir visvieglākā diena. Rīt un parīt gan būs vissmagāk.
Jaunam organismam tas tomēr ir daudz daudz vieglāk, iespējams, ka nekādu īpašu diskomfortu aklimatizācija Zemgum nemaz neradīs.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 18:09, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Jā, manuprāt Vācija no visām elites komandām pēdējos gados progresē visstraujāk - tas ir acīmredzami.
es teiktu, ka Norvēģija

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:10, pirms 12 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Krievija vispar izskatas ka pat ar 50% jaudas vareno Vaciju liek diezgan viegli
Viņi 3. periodā zaudē tikai ar 1:2, kamēr mēs 0:6.

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:10, pirms 12 gadiem
Mirret rakstīja: Vaacija, Norveegija un Shveice.
Šveice visu laiku ir bijusi spēcīga, par Norvēģiju nepiekritīšu, jo viņiem visu smagumu velk pāris spēlētāji, bez nekādas garantijas par nākotni, kamēr Vācijai pamazām jau veidojas stabils pamats un aizmugure.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:10, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Viņi 3. periodā zaudē tikai ar 1:2, kamēr mēs 0:6.
un?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:11, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas tikai parāda, kāds izmisums ir vietējam Čingačgukam.
Rasisti nekad nav bijuši gudri, NEKAD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:11, pirms 12 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Krievija vispar izskatas ka pat ar 50% jaudas, vareno Vaciju liek diezgan viegli
Jā, protams, pret Latviju gan krievi sitās līdz pēdējai elpai

  +8 [+] [-]

, 2013-05-05 18:11, pirms 12 gadiem
100500 rakstīja: Rasisti nekad nav bijuši gudri, NEKAD.
Tie kas visur mēģina saskatīt rasismu arī vienmēr izskatās komiski.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 18:12, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Jā, protams, pret Latviju gan krievi sitās līdz pēdējai elpai
89%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:14, pirms 12 gadiem
vācieši gandrīz izlīdzināja rezultātu, vārti netiek ieskaitīti

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:14, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas tikai parāda, kāds izmisums ir vietējam Čingačgukam.
Labs!

Jautrību turpinot, aicinu uz diskusiju:
Vai Nolanam vispār ir stratēģija šim PČ, un...

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:17, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Labs!

Jautrību turpinot, aicinu uz diskusiju:
http://sportacentrs.com/hokejs/latvijas_izlases/05052013-vai_nolanam_vispar_ir_strategija_sim_pc_u
Man izskatās, ka cilvēks ir nevāji apjucis- otrais gads un nesaprot kur atrodas. Visapkārt kepkas un viens žīds, es jau sen būtu sajucis prātā.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 18:20, pirms 12 gadiem
Kovalčuk , hattrick
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:21, pirms 12 gadiem
Nu nē,čalis praktiski no lidmašīnas izkāpis un jau uz ledus jāiet ?

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 18:21, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Labs!

Jautrību turpinot, aicinu uz diskusiju:
http://sportacentrs.com/hokejs/latvijas_izlases/05052013-vai_nolanam_vispar_ir_strategija_sim_pc_u
Nolana stratēģija ir "play & pray"

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:25, pirms 12 gadiem
EdExpress rakstīja: tavai dziivei nav straateegija
Ko, gan Tu, anonīmais interneta gudriniek, zini par cita anonīmā SC lietotāja dzīvi?!
Esmu jau nodzīvojis mazliet vairāk par pusgadsimtu un visai daudz sasniedzis savā dzīvē.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 18:26, pirms 12 gadiem
100500 rakstīja: vācieši gandrīz izlīdzināja rezultātu, vārti netiek ieskaitīti
bet bij jāskaita

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:26, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Šveice visu laiku ir bijusi spēcīga, par Norvēģiju nepiekritīšu, jo viņiem visu smagumu velk pāris spēlētāji, bez nekādas garantijas par nākotni, kamēr Vācijai pamazām jau veidojas stabils pamats un aizmugure.
Neatceros, kad Shveice taa uzvareetu katru grandu peec kaartas - Zviedri uzvareeti, tagad jau priekshaa Kanaadai.

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:28, pirms 12 gadiem
Kristaps Driķis ‏@KristapsDrikis 2m
Baldonieks šobrīd kārto officiālo pieteikumu, lai mežonis @zemgus94 jau šovakar varētu šķelt ledu pic.twitter.com/FLhOpWL93L

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:29, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Esmu jau nodzīvojis mazliet vairāk par pusgadsimtu un visai daudz sasniedzis savā dzīvē.
Pat ja uz mirkli noticēsim, ka pusgadsimta laikā esi daudz ko sasniedzis - izskatās, ka sapratne par pasaulē notiekošo ir diezgan maza! Par to liecina tevis izveidotā "diskusija"!

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:31, pirms 12 gadiem
nu ja vinjs teica,ka jutas ljoti labi,un nav nekada noguruma,kapec nee,pret ASV vinjs toc noderetu!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 18:33, pirms 12 gadiem
Mirret rakstīja: Neatceros, kad Shveice taa uzvareetu katru grandu peec kaartas - Zviedri uzvareeti, tagad jau priekshaa Kanaadai.
Kanāda ir Šveices klienti, pat labākajā sastāvā.

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:33, pirms 12 gadiem
Nu priekš kam viņš ir jānodzen???Lai atvelk elpu,un nāk uz Austriju,jo diez vai mēs ASV varam vinnēt,ļoti jau gribētos kļūdīties.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:34, pirms 12 gadiem
zb83 rakstīja: nu ja vinjs teica,ka jutas ljoti labi,un nav nekada noguruma,kapec nee,pret ASV vinjs toc noderetu!
Tieši otrādi,viņš teica,ka nogurums ir.

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:37, pirms 12 gadiem
Nu ,lai izdodas veiksmīga debija Latvijas izlasē ,ja pats jūtas labi, lai spēlē,visu cieņu zemgum ....!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 18:41, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas tikai parāda, kāds izmisums ir vietējam Čingačgukam.
Kapeec izmisums? Nav ko burt draamu. Zaudeejums Krieviem ar Jucheru vaartos ir logjisks. Peec 2. putninja komanda arii vairs nespeeleeja par 100%, taapeec arii 0:6 gala iznaakums. Nekas nav noticis. Ja speelees taa kaa vakar 1. periodaa, tad viss buus kaartiibaa!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:41, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Pat ja uz mirkli noticēsim, ka pusgadsimta laikā esi daudz ko sasniedzis - izskatās, ka sapratne par pasaulē notiekošo ir diezgan maza! Par to liecina tevis izveidotā "diskusija"!
Ja Tu uzskati, ka mana "sapratne par [mūsdienu hokeja] pasaulē notiekošo ir diezgan maza", tad ceru sagaidīt argumentētu kritiku par topiku un tajā skarto tēmu".
Par manu reālās dzīves izpratni Tu diez vai esi kompetents spriest.

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:42, pirms 12 gadiem
Lai kāds nogurums viņam nebūtu, viņš ir spējīgs pastiprināt izlasi jau šovakar

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:43, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Ja Tu uzskati, ka mana "sapratne par [mūsdienu hokeja] pasaulē notiekošo ir diezgan mana", tad ceru sagaidīt argumentētu kritiku par topiku un tajā skarto tēmu".
Par manu reālās dzīves izpratni Tu diez vai esi kompetents spriest.
Kur tev iemest kritiku - tavā diskusijā vai te? Par uztveri šoreiz domāta tieši hokeja pasaule, par to jau šeit runājam nevis kartupeļu audzēšanu!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 18:52, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Kur tev iemest kritiku - tavā diskusijā vai te? Par uztveri šoreiz domāta tieši hokeja pasaule, par to jau šeit runājam nevis kartupeļu audzēšanu!
Protams, gaidu topika komentāros Tavu gudro un argumentēto kritiku.

     [+] [-]

, 2013-05-05 18:59, pirms 12 gadiem
Charge rakstīja: Tavuprāt, aklimatizācija sākas tikai pēc kāda laika?
Tieši tā, visgrūtākā ir piektā diena.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 19:02, pirms 12 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Kapeec izmisums? Nav ko burt draamu. Zaudeejums Krieviem ar Jucheru vaartos ir logjisks. Peec 2. putninja komanda arii vairs nespeeleeja par 100%, taapeec arii 0:6 gala iznaakums. Nekas nav noticis. Ja speelees taa kaa vakar 1. periodaa, tad viss buus kaartiibaa!!!
Nolans ne vienu vien reizi ir ņēmis spēlētājus izlasē tikai tāpēc (precīzāk, nevis tikai tāpēc, bet tas bija uzkrītoši pamanāms, ka ziemeļamerikāņiem beigās tika dota priekšroka), ka viņi ir spēlējuši ZAmerikā.

Girgensons, kurš izlasē nav spēlējis, tikko pārlidojis pāri okeānam un, kurš pats izteicās, ka īsti nebūtu labi, ja viņam liktu spēlēt šodien, tiek ierakstīts komandas sastāvā... .

Tb no malas tas izskatās, ka Tedijam kkur kkas sāk svilt un viņš ķer ko tik var.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:07, pirms 12 gadiem
iihf.com
"Latvian first-round pick cleared to play tonight"

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:10, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nolans ne vienu vien reizi ir ņēmis spēlētājus izlasē tikai tāpēc (precīzāk, nevis tikai tāpēc, bet tas bija uzkrītoši pamanāms, ka ziemeļamerikāņiem beigās tika dota priekšroka), ka viņi ir spēlējuši ZAmerikā.

Girgensons, kurš izlasē nav spēlējis, tikko pārlidojis pāri okeānam un, kurš pats izteicās, ka īsti nebūtu labi, ja viņam liktu spēlēt šodien, tiek ierakstīts komandas sastāvā... .

Tb no malas tas izskatās, ka Tedijam kkur kkas sāk svilt un viņš ķer ko tik var.
Īsti gudri jau man arī liekas, ka nebūtu tagad dzīt Zemgu uz laukuma jau šovakar.... lai čalis atvelk elpu pēc pārlidojuma! Nekas traks nenotiks, ja arī šodien jeņķiem pakāsīsim (būs otrs puslīdz prognozējams zāģis) toties otrdien pakāst vairs galīgi nevarēs un tad tieši tāds Zemgus arī otrās maiņas centrā lieti noderēs!

  +6 [+] [-]

, 2013-05-05 19:12, pirms 12 gadiem
15 F KENINS Ronalds
59 F GIRGENSONS Zemgus
70 F INDRASIS Miks

Es jau sen teicu, ka šamais spēlēs otrajā maiņā, bet vietējie bomāri man lika mīnusus.
p.s Seksperti.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 19:13, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nolans ne vienu vien reizi ir ņēmis spēlētājus izlasē tikai tāpēc (precīzāk, nevis tikai tāpēc, bet tas bija uzkrītoši pamanāms, ka ziemeļamerikāņiem beigās tika dota priekšroka), ka viņi ir spēlējuši ZAmerikā.

Girgensons, kurš izlasē nav spēlējis, tikko pārlidojis pāri okeānam un, kurš pats izteicās, ka īsti nebūtu labi, ja viņam liktu spēlēt šodien, tiek ierakstīts komandas sastāvā... .

Tb no malas tas izskatās, ka Tedijam kkur kkas sāk svilt un viņš ķer ko tik var.
Nu tak ko Tu te pļūti mūžīgi tās pārgudrības. Kā Tu vari zināt kā tagad jūtās Zemgus? Mož aizgāja pagulēt un jūtās zajebis. Un kopā ar treneri nolēma ka var kapāt.

P.S. Sēž tik pie kompa un fantazē visādas stulbības.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:13, pirms 12 gadiem
Viens vārds- panika.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-05 19:14, pirms 12 gadiem
100500 rakstīja: 15 F KENINS Ronalds
59 F GIRGENSONS Zemgus
70 F INDRASIS Miks

Es jau sen teicu, ka šamais spēlēs otrajā maiņā, bet vietējie bomāri man lika mīnusus.
p.s Seksperti.
Indraša vieta vareja ielikt Jekimovu un uztaisit ka 3 maiņu , bet tas ta trenerim labak zinams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:18, pirms 12 gadiem
Mazliet par traku, bet noteikti labāks jau par Meiju un Bērziņu ir.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 19:19, pirms 12 gadiem
gan jau pašam ar ļāva pateikt kādu vārdu- vai ir gatavs, vai nav
veiksmi debitantam un visai izlasei šodienas spēlē!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 19:19, pirms 12 gadiem
Negaidīti... galvenais jau to bērziņu kkur aizmest.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:19, pirms 12 gadiem
Gan jau, ka pirms liksanas sastava tomer kads ari pajautaja, vai vares pavilkt un vai ir gatavs spelet!

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:20, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nolans ne vienu vien reizi ir ņēmis spēlētājus izlasē tikai tāpēc (precīzāk, nevis tikai tāpēc, bet tas bija uzkrītoši pamanāms, ka ziemeļamerikāņiem beigās tika dota priekšroka), ka viņi ir spēlējuši ZAmerikā.

Girgensons, kurš izlasē nav spēlējis, tikko pārlidojis pāri okeānam un, kurš pats izteicās, ka īsti nebūtu labi, ja viņam liktu spēlēt šodien, tiek ierakstīts komandas sastāvā... .

Tb no malas tas izskatās, ka Tedijam kkur kkas sāk svilt un viņš ķer ko tik var.
Pilnīgi piekrītu,tikai diemžēl, Zemgus viens pats spēli neuztaisīs,vārtos nestāvēs,vienkārši izsmels čali jau pirms laika.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:20, pirms 12 gadiem
Šveice šobrīd rāda super sniegumu. Šogad laikam grib četriniekā tikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:21, pirms 12 gadiem
Duucis rakstīja: Nu tak ko Tu te pļūti mūžīgi tās pārgudrības. Kā Tu vari zināt kā tagad jūtās Zemgus? Mož aizgāja pagulēt un jūtās zajebis. Un kopā ar treneri nolēma ka var kapāt.

P.S. Sēž tik pie kompa un fantazē visādas stulbības.
+1

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:22, pirms 12 gadiem
Varbūt izgulējās un jūtās ok.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 19:22, pirms 12 gadiem
Nu nez, varbuut vajadzeja laut chalim atpusties un lai shis ar 110% atdevi spele pret Austiju!

Bet ljoti gribas lai shodien kadu ripu iemet musu, ta sauktie lideri, Sprukts, Indrashis un Darzinsh!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:22, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nolans ne vienu vien reizi ir ņēmis spēlētājus izlasē tikai tāpēc (precīzāk, nevis tikai tāpēc, bet tas bija uzkrītoši pamanāms, ka ziemeļamerikāņiem beigās tika dota priekšroka), ka viņi ir spēlējuši ZAmerikā.

Girgensons, kurš izlasē nav spēlējis, tikko pārlidojis pāri okeānam un, kurš pats izteicās, ka īsti nebūtu labi, ja viņam liktu spēlēt šodien, tiek ierakstīts komandas sastāvā... .

Tb no malas tas izskatās, ka Tedijam kkur kkas sāk svilt un viņš ķer ko tik var.
Nesaku ka tas ir pareizakais variants, tacu tad ista letinu stila vajadzetu vel atpsuties paris dienas ? Domaju ka sim calim spelesana sodien sagadas vismazakas problemas, katra spele ir pietiekami svariga, lai sanemtos un nocinitos, varbut tapec ari vins ir tuvak NHL neka citi.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:25, pirms 12 gadiem
Kurš pamanīja, Andersons vakar izgāja uz laukuma? Manuprāt, nē, bet SC visur raksta tikai pieteikto sastāvu...

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:26, pirms 12 gadiem
sjamba rakstīja: Kurš pamanīja, Andersons vakar izgāja uz laukuma? Manuprāt, nē, bet SC visur raksta tikai pieteikto sastāvu...
SC ir blogs, kur to vien dara, kā copy/paste.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:26, pirms 12 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Indraša vieta vareja ielikt Jekimovu un uztaisit ka 3 maiņu , bet tas ta trenerim labak zinams
To "panku" ar rūķa kauliem un svaru vispār vajadzēja mājās atstāt un viņa vietā paņemt Saulieti vai Bukartu! Jēgas no tās viņa skraidīšanas pa laukumu nav nekādas! Nešaubos, ka kopumā izlasei jēga būtu bijusi lielāka, ja būtu šie divi manis nosaktie kadri - viens var iekšās iedot un fiziskā spēlē nav nīkulis, otram ir 2X labākas rokas par "Jekinatoru" un māka arī kaut ko iemest.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 19:26, pirms 12 gadiem
Nu īsti jau pareizi nav pieteikt viņu jau šodien , pats viņš teica , ka būtu pasmagi , bet nu lai izdodās ielikt goliņu!!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:27, pirms 12 gadiem
Puikiņš tak teica, ka šovakar būtu grūti spēlēt, ASV fiziski stipri veči un fiziska spēle, bet nē, vajag tak ugunskristības
Šovakar fiziskās spēles "lidojošā zvaigzne" varētu būt Jekimovs

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 19:27, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu nez, varbuut vajadzeja laut chalim atpusties un lai shis ar 110% atdevi spele pret Austiju!

Bet ljoti gribas lai shodien kadu ripu iemet musu, ta sauktie lideri, Sprukts, Indrashis un Darzinsh!
Rīt būs brīvdiena, nav jau Zemgus nekāds pensis, kuram pēc spēles nedēļu jāpūtina kājas.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:27, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Šveice šobrīd rāda super sniegumu. Šogad laikam grib četriniekā tikt.
Ja nenosēdīsies tāpat kā pagājšgad, tad var tikt tālu. Ar šo nesaprātīgo kalendāru neko nevar līdz galam prognozēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:30, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Rīt būs brīvdiena, nav jau Zemgus nekāds pensis, kuram pēc spēles nedēļu jāpūtina kājas.
Nu pameigini nolidot tu pari pus pasaulei. un pec paris stundam jau kap uz slidam un ruka speli! Gribetu redzet ka tu nospeletu!
Bet nu lab, varbuut beigas viss bus labi!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:31, pirms 12 gadiem
Sviests. Viņam tagad jāguļ nevis jāspēlē.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:32, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu pameigini nolidot tu pari pus pasaulei. un pec paris stundam jau kap uz slidam un ruka speli! Gribetu redzet ka tu nospeletu!
Bet nu lab, varbuut beigas viss bus labi!
Es neesmu trenēts, profesionāls hokejists, muļķīgs salīdzinājums. Un neviens jau Zemgu laukumā ar varu nedzen, 100% pats labprāt piekrita.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:33, pirms 12 gadiem
Priex , ka beidzot Latvijas izlasē būs kāds uzbrucējs!

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:33, pirms 12 gadiem
Treneri ar galvu domā vispār? Čalis no lidostas pat nav apostījis gaisu, uzreiz liek spēlēt. Ja nu tas nav paša Zemgus lēmums, tad tā ir viena no neprofesionālākajām rīcībām kādu nācies redzēt.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:33, pirms 12 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Sviests. Viņam tagad jāguļ nevis jāspēlē.
Aklimatizācija sāksies, visagrākais rīt, drīzāk jau, ka parīt.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:35, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Es neesmu trenēts, profesionāls hokejists, muļķīgs salīdzinājums. Un neviens jau Zemgu laukumā ar varu nedzen, 100% pats labprāt piekrita.
Zemgus ir cīnītājs un viņš uz ledus ies kaut vai asiņojošs,te trenerim vajadzēja saprast,ka nevajag viņu mocīt!

 +10 [+] [-]

, 2013-05-05 19:36, pirms 12 gadiem
Zemgus ienaak sportacentraa: "Blee, shodien jaaspeelee!"

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:37, pirms 12 gadiem
Ko cepās?

Zemguss nav 40gadīgs čalis, lai pēc lidojumu nevarētu paspēlēt. Puisis ir spēka gados. Svarīgi, lai čalis iespēlējas pret ASV, jo skaidrs, ka galvenā spēlē būs pēc tam. Lai nesanāk, ka pret Austriju iznāk pilnīgi nesagatavots, nepieradis un nolaiž lielus podus. Izrunājās ar treneri un abi pieņēma lēmumu.

Veiksmi izlasei! Skaidrs, ka šādā sastāvā varbūt ir grūti turēt līdzi pasaules hokeja lielvalstīm, bet vismaz fani varētu atbalstīt, nevis meklēt vainīgos!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:38, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Es neesmu trenēts, profesionāls hokejists, muļķīgs salīdzinājums. Un neviens jau Zemgu laukumā ar varu nedzen, 100% pats labprāt piekrita.
Nu diezgan divaini, pirms paris stundam teica ka labak nevajadzetu spelet, bet tagad jau ir visos sarakstos un nu jau ies laukuma rukat!

Bet tad daudz nemuldi, wnk padoma no cilveciga faktora, neviens jau vinjus netrene prieksh ta lai pec 15h lidojuma vinji spetu taja pasha diena jau spelet!

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:39, pirms 12 gadiem
scamel rakstīja: Zemgus ienaak sportacentraa: "Blee, shodien jaaspeelee!"

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:39, pirms 12 gadiem
Es tagad te nesaprotu par ko ir tāda brēka? OK, pārlidojumi, bet tā ir daļa no profesionālā sporta dzīves. Tad jau NBA, NHL vai šeit pat KHL, VTB un citās internacionālās līgās spēles varētu notikt tikai vairākas dienas pēc pārlidojuma? Pilnīgas muļķības cilvēki. Spēlēs viņš nesliktāk kā Ročesterā.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-05 19:40, pirms 12 gadiem
als rakstīja: To "panku" ar rūķa kauliem un svaru vispār vajadzēja mājās atstāt un viņa vietā paņemt Saulieti vai Bukartu! Jēgas no tās viņa skraidīšanas pa laukumu nav nekādas! Nešaubos, ka kopumā izlasei jēga būtu bijusi lielāka, ja būtu šie divi manis nosaktie kadri - viens var iekšās iedot un fiziskā spēlē nav nīkulis, otram ir 2X labākas rokas par "Jekinatoru" un māka arī kaut ko iemest.
Nu jā, izlases treneri laikam ir pilnīgi muļķi un neko nesaprot.

Tāpat arī Somijas virslīgā neviens neko nesaprot - ņem pie sevis jau trešo gadu pēc kārtas spēlēt kaut kādu Jekimovu, bet Baltkrievu līgas stārus Saulieti un Bukartu spītīgi neievēro...

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:41, pirms 12 gadiem
sjamba rakstīja: Kurš pamanīja, Andersons vakar izgāja uz laukuma? Manuprāt, nē, bet SC visur raksta tikai pieteikto sastāvu...
Nē, Andersons nespēlēja. Arī oficiālajā statistikā viņam spēles laiks ir 0:00.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:43, pirms 12 gadiem
eu, bet driiz jau redzeesim vinju darbiibaa, ilgi vairs nav jaagaida!

PAR LIELISKU DEBIJU

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:46, pirms 12 gadiem
scamel rakstīja: eu, bet driiz jau redzeesim vinju darbiibaa, ilgi vairs nav jaagaida!

PAR LIELISKU DEBIJU
Girgensons debija iemet hat-trick - vot tas tik butu kaut kas! Njaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:49, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nu jā, izlases treneri laikam ir pilnīgi muļķi un neko nesaprot.

Tāpat arī Somijas virslīgā neviens neko nesaprot - ņem pie sevis jau trešo gadu pēc kārtas spēlēt kaut kādu Jekimovu, bet Baltkrievu līgas stārus Saulieti un Bukartu spītīgi neievēro...
Par šito ar es brīnos

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:49, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Girgensons debija iemet hat-trick - vot tas tik butu kaut kas! Njaa
Mans un LV miilulis uz muuzhu

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:49, pirms 12 gadiem
scamel rakstīja: Mans un LV miilulis uz muuzhu
Es vinju ka dievu pielugtu katru milju bridi!

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:49, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nu jā, izlases treneri laikam ir pilnīgi muļķi un neko nesaprot.
Nezin kapēc, bet dažbrīd redzot spēles tā arī liekas, ka treneri vai nu ir iepriekšējā vakarā dzēruši un nav pie pilnas sajēgas vai naudu pa skaistām acīm saņem... savu līmenīti viņš pagaidam SM līgā tikai notur kaut vajadzētu progresēt... izlases rinās pat pārbaudēs spēlēs neko jēdzīgu nerādija. Acīmredzot SM līgā treneris māk viņu labāk izmantot un arī čalis tur spēlē ar meistarīgākiem partneriem, kas māk gan paši iemest, gan izkārtot Jekim labu pozīciju metienam.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:52, pirms 12 gadiem
Pag, pag. Dinamo tak ar spēlēja Habarovskā, tādā gadījumā ar ko šis pārlidojums atšķiras atšķiras? Arī lido kādas 7 laika joslas uz Austrumiem

  +2 [+] [-]

, 2013-05-05 19:52, pirms 12 gadiem
Labāk Bērziņu aunu būtu malā atstājuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:53, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Nezin kapēc, bet dažbrīd redzot spēles tā arī liekas, ka treneri vai nu ir iepriekšējā vakarā dzēruši un nav pie pilnas sajēgas vai naudu pa skaistām acīm saņem... savu līmenīti viņš pagaidam SM līgā tikai notur kaut vajadzētu progresēt... izlases rinās pat pārbaudēs spēlēs neko jēdzīgu nerādija. Acīmredzot SM līgā treneris māk viņu labāk izmantot un arī čalis tur spēlē ar meistarīgākiem partneriem, kas māk gan paši iemest, gan izkārtot labu pozīciju metienam Jekim.
Es brīnos, kāpēc Tu vēl neesi Nolana vai Irbes vietā, ja jau esi tik liels zinātājs un speciālists.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:54, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nē, Andersons nespēlēja. Arī oficiālajā statistikā viņam spēles laiks ir 0:00.
Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:54, pirms 12 gadiem
alfredo rakstīja: haha,atkal jau 2000 SC treneru ir gudrāki par bijušo gada labāko NHL treneri
Es jau pieteicos par izlases galveno, bet man pateica ka es esot vel par jaunu un man neesot pieredzes treneru darba! Ta man Kira pateica!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-05 19:56, pirms 12 gadiem
Nju diez ko labi tas nav. Pats esmu lidojis pāri pus pasaulei un pēc lidojuma uzreiz kauja.
Pasmagi ļoti pasmagi lai ari cik labi esi fiziski sagatavots.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:56, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Nu nezinu gan, pats Zemgus intervijā teica, ka ir paliels nogurums pēc garā ceļa. Bet nu katrā ziņā ja spēlēs, tad ar visu nogurumu būs labāks palīgs par dažu labu indivīdu.
Viņš, ja nemaldos teica, ka paspēja pagulēt lidmašīnā tāpēc ir atpūties, bet jeb kurā citā gadījumā es piekrītu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:57, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Pag, pag. Dinamo tak ar spēlēja Habarovskā, tādā gadījumā ar ko šis pārlidojums atšķiras atšķiras? Arī lido kādas 7 laika joslas uz Austrumiem
Tur jau tā lieta, ka daudzi šeit muld, bet īsti neaizdomājas. Katrs spriež jau pēc savas mērauklas un varējuma. Šie pārlidojumi ir grūti, bet, ja viņi ir regulāri, tad pie tā var pierast. Pie tam jaunam džekam tas ir sīkums. Tas, ka pats Zemgus liekas vēl negribēja vilkt slidas virsū, tas ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2013-05-05 19:58, pirms 12 gadiem
Nu lab es off, jaiaet skatities Puse un tad jau spele! Ceru ka pec speles visiem bus labs garigais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-05 20:00, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Es brīnos, kāpēc Tu vēl neesi Nolana vai Irbes vietā, ja jau esi tik liels zinātājs un speciālists.
Ne es to putru tur savāriju! Lai paši tagad strebj! Pilnam komplektam vēl vajadzētu kādā svarīgā spēlē Gudļevski vārtos ielikt! Čalis MHL "plovos" vidēji pa 7 vārtiem pa spēli laida un tagad ir paņemts uz veču PČ ... vienkārši trūkst vārdu! Liekas, ka tiešām tur kādam nav pilns "rublis"....

  -1 [+] [-]

, 2013-05-05 20:07, pirms 12 gadiem
Malacis Gigersons

     [+] [-]

, 2013-05-05 20:11, pirms 12 gadiem
wow tas gan pa veci izaudzis izskatas, baigi aatri

     [+] [-]

, 2013-05-05 20:18, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Nezin kapēc, bet dažbrīd redzot spēles tā arī liekas, ka treneri vai nu ir iepriekšējā vakarā dzēruši un nav pie pilnas sajēgas vai naudu pa skaistām acīm saņem... savu līmenīti viņš pagaidam SM līgā tikai notur kaut vajadzētu progresēt... izlases rinās pat pārbaudēs spēlēs neko jēdzīgu nerādija. Acīmredzot SM līgā treneris māk viņu labāk izmantot un arī čalis tur spēlē ar meistarīgākiem partneriem, kas māk gan paši iemest, gan izkārtot Jekim labu pozīciju metienam.
Un meistaru Saulieti SMliga lika spēlēt kopā ar lohiem un neprata izmantot?

     [+] [-]

, 2013-05-05 20:51, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Un meistaru Saulieti SMliga lika spēlēt kopā ar lohiem un neprata izmantot?
Pričom tur meistars Saulietis? Viņam 3-4 maiņā nekas nebūtu jāzimanto, bet jājauc pretiniekam spēle un jāsnospēlē droši šavā zonā pie vajadzības jāpārvirza spēle pretinieku zonā kā to parasti dara 3-4 maiņas spēlētāji! Mani vairāk interesē kas tad meistaram "metējam" Jekimovam ir pēkšņi noticis, ka šis SM līgā var gan vārtus iemest, gan pasus atdot, bet izlasē ne sū... nevar ne iemest ne kādam kaut ko izkārtot! Vot tas man interesē! Partneri slikti? Vai varbūt pašam rokas līgas....?

     [+] [-]

, 2013-05-05 21:44, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Pričom tur meistars Saulietis? Viņam 3-4 maiņā nekas nebūtu jāzimanto, bet jājauc pretiniekam spēle un jāsnospēlē droši šavā zonā pie vajadzības jāpārvirza spēle pretinieku zonā kā to parasti dara 3-4 maiņas spēlētāji! Mani vairāk interesē kas tad meistaram "metējam" Jekimovam ir pēkšņi noticis, ka šis SM līgā var gan vārtus iemest, gan pasus atdot, bet izlasē ne sū... nevar ne iemest ne kādam kaut ko izkārtot! Vot tas man interesē! Partneri slikti? Vai varbūt pašam rokas līgas....?
Vai tad jekimovs vienīgais nevar iemest? Tur neviens nevar, kapēc tiesi jauzēdas cilvēkam, kurš ticis pro hokejā bez RD siltumnīcas

     [+] [-]

, 2013-05-05 21:54, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Vai tad jekimovs vienīgais nevar iemest? Tur neviens nevar, kapēc tiesi jauzēdas cilvēkam, kurš ticis pro hokejā bez RD siltumnīcas
Malacis ka ticis pro hokejā bez RD, bet kāds izlasei no tā labums? Kaut kā nemanu.... Es vismaz jau cerēju, ka šis kadrs vismaz kaut ko varēs iemest, atšķirībā no RD censoņiem(Džera, Meija u.t.t.), kas tikai kā redzam čeking maiņās var spēlēt, un ja jau arī treneri uz viņu kaut kādas cerības liek likdami čali 2. maiņā .... kā nekā labā līgā spēlē un arī it kā neslikti, bija cerības ka pa gadu SM līgā vēl būs pielicis gan spēka spēlē gan meistarībā.... a ko redzam? Atbrauc uz izlasi un tik nēsājas pa laukumu.... tā arī pagaidām ir tā visa "jēga" no viņa! Viņš maz kādu metienu pa vārtiem ir izdarijis? Man vismaz atmiņā nav palicis....

     [+] [-]

, 2013-05-05 22:11, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Malacis ka ticis pro hokejā bez RD, bet kāds izlasei no tā labums? Kaut kā nemanu.... Es vismaz jau cerēju, ka šis kadrs vismaz kaut ko varēs iemest, atšķirībā no RD censoņiem(Džera, Meija u.t.t.), kas tikai kā redzam čeking maiņās var spēlēt, un ja jau arī treneri uz viņu kaut kādas cerības liek likdami čali 2. maiņā .... kā nekā labā līgā spēlē un arī it kā neslikti, bija cerības ka pa gadu SM līgā vēl būs pielicis gan spēka spēlē gan meistarībā.... a ko redzam? Atbrauc uz izlasi un tik nēsājas pa laukumu.... tā arī pagaidām ir tā visa "jēga" no viņa! Viņš maz kādu metienu pa vārtiem ir izdarijis? Man vismaz atmiņā nav palicis....
Nu te nav jēgas ne no viena, komanda jalikvid';e un visi laimīgi

     [+] [-]

, 2013-05-05 23:17, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nu te nav jēgas ne no viena, komanda jalikvid';e un visi laimīgi
Ok, labi prognozējamus mačus pakāsām nekāda baigā traģēdija nav notikusi, jo objektīvi gan krievi, gan jeņķi ir no citas klases, bet nākamajā spēlē vairs pakāst nevarēs. Vienīgais, kas pagaidām riktīgi uztrauc, ka uzbrucēji ne sū... nevar iemest... ja to nevarēs arī pret Austriju, tad jāsāk domāt vai mums vispār ir vieta šobrīd būt Elitē ar šādu sastāvu... šodien faktiski divus bullīšus nerealizējām un kopumā pēc satura, bet ne pēc rezultāta spēle bija labāka.... pēdējā periodā atkal komanda "nosēdās" un īsti neko arī izveidot vairs nevarēja (ja neskaita nerealizēto izgājienu)... jācer ka Žorikam viss ok, jo ar defu jau tā mums šogad nav īsti labi un Pujaca iztrūkums tur būs būtisks....

     [+] [-]

, 2013-05-05 23:20, pirms 12 gadiem
Girgensona spēle priecē.