Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Nolans nosauc sastāvu, kapteinis - Dārziņš

Jānis Pārums

Nolans nosauc sastāvu, kapteinis - Dārziņš
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Teds Nolans šodien beidzot nosauca valstsvienības sastāvu pasaules čempionātam, kas maija sākumā sāksies Somijā un Zviedrijā.

Vakar notikušajā preses konferencē sastāvs netika nosaukts, jo bija neskaidrība par vairāku spēlētāju veselības stāvokli. Pēc vakardienas rīta treniņa no kandidātu loka tika svītroti uzbrucēji Toms Hartmanis un Kaspars Saulietis, kā arī aizsargs Mārtiņš Porejs, bet atlikušos liekos Nolans solīja nosaukt šorīt.

Pēdējie divi spēlētāji, kuri tomēr neiekļuva sastāvā, bija aizsargs Oskars Cibuļskis un uzbrucējs Māris Bičevskis. Par komandas kapteini iecelts Lauris Dārziņš, savukārt viņa asistenti būs Georgijs Pujacs un Jānis Sprukts.

Šodien izlasei pievienojās un kopā ar komandu trenējās Artūrs Kulda. Gadījumā, ja sezonu Ziemeļamerikā tuvākajās dienās noslēgs Zemgus Girgensons, arī viņš varētu pievienoties izlasei. Savainojumu dēļ pasaules čempionātā nespēlēs tādi hokejisti kā Oskars Bārtulis, Miķelis Rēdlihs, Mārtiņš Karsums, Arvīds Reķis, Guntis Galviņš un Jēkabs Rēdlihs. Tāpat sastāvā nebūs veterānu Sanda Ozoliņa un Aleksandra Ņiživija, kuri valstsvienībā atgriezās pirms februārī notikušā olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīra.

Pasaules čempionāts Helsinkos un Stokholmā norisināsies no 3. līdz 17.maijam. Latvija Helsinkos spēlēs vienā apakšgrupā ar Krievijas, ASV, Austrijas, Slovākijas, Vācijas, Francijas un Somijas izlasēm. Turnīru latvieši uzsāks 4.maijā ar spēli pret Krievijas valstsvienību.

Latvijas izlases sastāvs pasaules čempionātā

PozīcijaSpēlētājsKlubs
VārtsargsKristers GudļevskisRīga (MHL)
VārtsargsMāris JučersDinamo Rīga (KHL)
VārtsargsEdgars MasaļskisYugra (KHL)
AizsargsArtūrs KuldaJets (NHL)
AizsargsMāris JassScorpions (DEL)
AizsargsAgris SavielsKompanion (Ukraina)
AizsargsJānis AndersonsKompanion (Ukraina)
AizsargsRalfs FreibergsBGSU Falcons (NCAA)
AizsargsGeorgijs PujacsAvangard (KHL)
AizsargsKristaps SotnieksDinamo Rīga (KHL)
AizsargsKrišjānis RēdlihsDinamo Rīga (KHL)
UzbrucējsMiks IndrašisDinamo Rīga (KHL)
UzbrucējsAndris DžeriņšDinamo Rīga (KHL)
UzbrucējsGints MeijaDinamo Rīga (KHL)
UzbrucējsVitālijs PavlovsDinamo Rīga (KHL)
UzbrucējsAleksejs ŠirokovsRed Ice (Šveice 2)
UzbrucējsRonalds ĶēniņšLions (Šveice)
UzbrucējsArmands BērziņšKompanion (Ukraina)
UzbrucējsJuris ŠtālsPoprad (Slovākija)
UzbrucējsKoba JassRytíři (Čehija)
UzbrucējsLauris DārziņšAk Bars (KHL)
UzbrucējsJānis SpruktsCSKA (KHL)
UzbrucējsRoberts JekimovsSaiPa (Somija)
UzbrucējsMārtiņš CipulisLev (KHL)

Tabulā minēti klubi, kurus spēlētāji pārstāvēja šosezon.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

 +29 [+] [-]

, 2013-05-01 13:40, pirms 12 gadiem
Uzskatu, ka kapteinim jābūt tādam ,kurš neraustās uzņemties iniciatīvu un ir viens no komandas līderiem. Manuprāt, Dārziņš atbilst C burtam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +36 [+] [-]

, 2013-05-01 13:40, pirms 12 gadiem
Dārziņš ir ok jo viņš vismaz var pār lūpu pārspļaut kādu vārdu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: burbulīte
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 13:44, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: auuuu
es biju lazaretē 5 dienas
kāds ir sastāvs????
Latvijas izlasei?

 +22 [+] [-]

, 2013-05-01 13:44, pirms 12 gadiem
Kur Arturs Kulda?

 +12 [+] [-]

, 2013-05-01 13:45, pirms 12 gadiem
23 hokejisti. Pieteikumā var būt 25, tātad 24 būs Kulda, paliek viena vakance - Girgensonam, ja šis netiek, ko tad pieteiks. Daugaviņš paspēt laikam nevar, Bostona tālu tiks.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 13:45, pirms 12 gadiem
Kas var tie tiek,kas nevar,viņiem ir iemesls

 +32 [+] [-]

, 2013-05-01 13:46, pirms 12 gadiem
No Dināmo - 4 uzbrucēji, 2 aizsargi un 1 vārtos(ja neskaita Gidļevski). Sanāk 1 maiņa + 1 rezervē. Un daži teica, ka Dinamo esot izlases bāzes klubs Uz šo PČ tā vismaz noteikti nav !

 +22 [+] [-]

, 2013-05-01 13:47, pirms 12 gadiem
Sastāvs tāds diezgan "eksperimentāls", veseli 3 PČ debitanti (Gudļevskis, Freibergs un Pavlovs), kas mūsu izlasei nav bijis raksturīgi līdz šim. Plus vēl virkne spēlētāju, kurus līdz šim nebija pierasts uzskatīt par stabiliem izlases spēlētājiem.
Lai gan, PČ pašreizējā formā laikam ir īstā vieta, kur daudz ko mēģināt un pārbaudīt.

  -4 [+] [-]

, 2013-05-01 13:47, pirms 12 gadiem
Piezīme autoram, KHL saistošie līgumi starp darba devēju un darba ņēmēju beidzas 30.aprīlī, tas nozīmē, ka Cipulim pretī vajag būt - BEZ KLUBA , nevis LEV

  +7 [+] [-]

, 2013-05-01 13:48, pirms 12 gadiem
Pieņemu, ka M.Jass treniņos ar lielāku atdevi strādājis kā Cibuļskis, jo redzētajās spēlēs pirmais it nemaz nepārliecināja, ka būtu pārāks par pēdējiem kandidātiem.

Interesanti, ka pāris dienu pirms čempionāta nav nekādas saprašanas par maiņām.

     [+] [-]

, 2013-05-01 13:48, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Sastāvs tāds diezgan "eksperimentāls", veseli 3 PČ debitanti (Gudļevskis, Freibergs un Pavlovs), kas mūsu izlasei nav bijis raksturīgi līdz šim.
Lai gan, PČ pašreizējā formā laikam ir īstā vieta, kur daudz ko mēģināt un pārbaudīt.
Pag, vai tad Pavlovs jau nav spēlējis izlasē?

  +6 [+] [-]

, 2013-05-01 13:48, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Sastāvs tāds diezgan "eksperimentāls", veseli 3 PČ debitanti (Gudļevskis, Freibergs un Pavlovs), kas mūsu izlasei nav bijis raksturīgi līdz šim.
Lai gan, PČ pašreizējā formā laikam ir īstā vieta, kur daudz ko mēģināt un pārbaudīt.
No Kompanjon ir daudz spēlētāju. Kompanjon Bēŗziņš , Saviels un Andersons, Štāls arī bija no Kompanjon sezonas sākumā

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 13:48, pirms 12 gadiem
kurš to būtu domājis, ka pēdējais liekais aizsargs būs Cibuļskis???
un Porejs bija atskaitīts pirms tam, abi no Dinamo Rīgas (KHL), interesanti,...

 +19 [+] [-]

, 2013-05-01 13:48, pirms 12 gadiem
Vismaz nav visi no Dinamo,ir no daudzām komandām,prieks

  +4 [+] [-]

, 2013-05-01 13:48, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Pag, vai tad Pavlovs jau nav spēlējis izlasē?
Tikai OS kvalifikācijā Rīgā, PČ nav spēlējis.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 13:50, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Piezīme autoram, KHL saistošie līgumi starp darba devēju un darba ņēmēju beidzas 30.aprīlī, tas nozīmē, ka Cipulim pretī vajag būt - BEZ KLUBA , nevis LEV
Tabulā minēti klubi, kurus spēlētāji pārstāvēja šosezon.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 13:50, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Piezīme autoram, KHL saistošie līgumi starp darba devēju un darba ņēmēju beidzas 30.aprīlī, tas nozīmē, ka Cipulim pretī vajag būt - BEZ KLUBA , nevis LEV
Tabulā minēti klubi, kurus spēlētāji pārstāvēja šosezon.

Palasi pirms te liec piezīmes autoram!
Slēpts komentārs: Krokodils

  +7 [+] [-]

, 2013-05-01 13:51, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Piezīme autoram, KHL saistošie līgumi starp darba devēju un darba ņēmēju beidzas 30.aprīlī, tas nozīmē, ka Cipulim pretī vajag būt - BEZ KLUBA , nevis LEV
Tad jau Džeriņam, Pavlovam, Jučeram arī jābūt "bez kluba"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 13:52, pirms 12 gadiem
Kartejo reizi- neparliecina aizsardziba, bet iespeja ir jadod, ja labaku nav.
Eliteprospects sarakstaa- ieklauts ari Kulda.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 13:53, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Man patīk precizitāte un fakti uz doto brīdi.
Tad šis nav īstais portāls, kur tev uzturēties.

     [+] [-]

, 2013-05-01 13:53, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Tad jau Džeriņam, Pavlovam, Jučeram arī jābūt "bez kluba"
Piekrītu

 +10 [+] [-]

, 2013-05-01 13:53, pirms 12 gadiem
Vispār baigais pārsteigums, ka Cibuļskis netika, bet nu labi, lai veicas!

  +4 [+] [-]

, 2013-05-01 13:53, pirms 12 gadiem
Veiksmi puikas!
Ar degsmi un cīņas sparu var daudz ko paveikt!

     [+] [-]

, 2013-05-01 13:54, pirms 12 gadiem
ritvars rakstīja: Kur Arturs Kulda?
izlasi rakstu!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-01 13:54, pirms 12 gadiem
Varbūt kļudos, bet manuprāt ar katru gadu PČ ''dinamiešu'' īpatsvars ir aiz vien mazāks un mazāk.
Viela pārdomām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-05-01 13:54, pirms 12 gadiem
Neatceros, ka Saviels pēdējo spēli spēlēja un vai vispār Andersons kādreiz ir bijis uz PČ?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 13:55, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: 23 hokejisti. Pieteikumā var būt 25, tātad 24 būs Kulda, paliek viena vakance - Girgensonam, ja šis netiek, ko tad pieteiks. Daugaviņš paspēt laikam nevar, Bostona tālu tiks.
Bičevski (rezerves variants) pieteiks, ja Girgensons nebūs

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 13:55, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: atvaino, ka tīru Tavu leksiku...
uz doto brīdi nesaka
tas ir rusicisms - na dannij moment
latviski saka šobrīid, tagad patreiz pašlaik
Jā es saprotu, bet ir tādi izteicieni kuri "iesēžas"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-01 13:56, pirms 12 gadiem
Nedomaju,ka Saviels vai Andersons ir labaki par Cibulski....Man mac stipras saubas,vai INDIANIS zina ko dara.....Kapec vajadzeja brauk uz Franciju,kada tam bija jega? Domaju,ka visiem vajadzeja saspeleties kopa.Atkal bus atrunas par laika trukumu.Helsinkos bus stipra izgasanas.Bet,lai nu es kludos...........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-05-01 13:58, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Neredzu variantu palikt A grupā
nu tad atver acis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 13:58, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Neredzu variantu palikt A grupā
Nu, ja Kompanjon Bērziņš izručīs komandu, tad būs ok.

  +5 [+] [-]

, 2013-05-01 13:58, pirms 12 gadiem
fredijs48 rakstīja: Neatceros, ka Saviels pēdējo spēli spēlēja un vai vispār Andersons kādreiz ir bijis uz PČ?
Par Savielu nemāku teikt. Bet Andersons ir bijis PČ.
Vispār viņš manuprāt nav novērtēts, ļoti stabils aizsargs. Jā, uzbrukumā viņš neiet, bet savu darbu dara labi(cik esmu redzējis viņu darbībā izlases kreklā). Arī Znaroks to ir teicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:00, pirms 12 gadiem
Savielam iepriekšējais PČ bija 2008. gadā Kanādā, ar Znaroku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-05-01 14:01, pirms 12 gadiem
Es uzskatu,ka čemim ir janotiek katru gadu. tas ir vissvarigakais hokeja turnirs,jo tur tiek pārstāveta Latvija nevis kaut kada komanda. Manuprāt valsts pārstāvēšana ir vissvarīgākā. Var jau šeit redzēt dažu pozitīvo attieksmi pret valsti. Svarīgāks ir NHL, KHL vai kas cits. Skumji.

     [+] [-]

, 2013-05-01 14:01, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: snaiperis no Ukrainas stepēm
No Ukrainas labības laukiem nevis stepēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-01 14:02, pirms 12 gadiem
casiljas rakstīja: Dārziņš ir ok jo viņš vismaz var pār lūpu pārspļaut kādu vārdu
var gan Lauris Dārziņš izceļas (maukas b....) :-D -...

     [+] [-]

, 2013-05-01 14:02, pirms 12 gadiem
kompanion latvijas izlases bazes klubs :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 14:04, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: buļbaši šogad tiks 1/4 finālā?
Sprādziena efekts jau būtu jājūt
Ir ekspektācijas, šogad komandā esot labs mikroklimats .

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:04, pirms 12 gadiem
nikneims rakstīja: Par Savielu nemāku teikt. Bet Andersons ir bijis PČ.
Vispār viņš manuprāt nav novērtēts, ļoti stabils aizsargs. Jā, uzbrukumā viņš neiet, bet savu darbu dara labi(cik esmu redzējis viņu darbībā izlases kreklā). Arī Znaroks to ir teicis.
Savu darbu padara, bet lai ieklutu kadaa labaa liigaa kaa leģionars - tas ir par īsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:04, pirms 12 gadiem
Kaut kā dīvaini liksies, ka netiks pieminēti brāļi Rēdlihi, jo tikai viens ir .
Bet ar šādu sastāvu, varam atstāt pasauli šokā!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:05, pirms 12 gadiem
Mārēns77 rakstīja: Nedomaju,ka Saviels vai Andersons ir labaki par Cibulski....Man mac stipras saubas,vai INDIANIS zina ko dara.....Kapec vajadzeja brauk uz Franciju,kada tam bija jega? Domaju,ka visiem vajadzeja saspeleties kopa.Atkal bus atrunas par laika trukumu.Helsinkos bus stipra izgasanas.Bet,lai nu es kludos...........
Labaki uz doto bridi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:07, pirms 12 gadiem
Daudzi te šokā, ka šogad PČ maz NHL pārstāvju, bet varbūt pa lielam tas ir tāpēc, ka nākamas gads ir OS gads un PČ šogad ir samērā neslikta iespēja lai pārbaudītu tuvākās rezerves?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bars161

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:12, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Es par kapteini būtu licis, nu nezinu Kobi, vai Pavlovu, Pujacu iespējams, bet Dārziņu? Pieņemsim.
(facepalm) par kapteinjiem likt Kobi vai Pavlovu, nu lol, lidz pedejam bridim nebija skaidrs vai vini vispaar buus izlasee un par Pavlovu vispaar nav ko runaat, taa ir Latvijas Izlase, vins knapi latviski intervijaas var ko pateikt, shis nav klubs vai 90o gadu izlase kur svesvalodaas kapteinji runaas, pietiek jau ar treneriem

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:13, pirms 12 gadiem
Kuldu neredzu kandidaatos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 14:21, pirms 12 gadiem
Bra4ka rakstīja: Kuldu neredzu kandidaatos
Laikam tāpēc, ka viņš vēl nav kopā ar izlasi, bet:
"..Tuvāko dienu laikā izlasei pievienosies Artūrs Kulda".

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 14:21, pirms 12 gadiem
Mēs to varam,jātiek āra no grupas
Un iepriecināja tas,ka Ralfs paņemts uir,veiksmi viņam čepionātā

  -4 [+] [-]

, 2013-05-01 14:21, pirms 12 gadiem
pat Koba Jass tika sastāvā tas priece

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 14:25, pirms 12 gadiem
propans rakstīja: pat Koba Jass tika sastāvā tas priece
Tas nozīmē tikai to, ka šogad sastāvā tiek praktiski visi, kas grib...Vai tas ir labi vai slikti, redzēsim. Traumu un citu iemeslu dēļ nav 7-8 vadošo spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:26, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Iespējams Bičevski vajadzēja kāda cita vietā ņemt...
Pašlaik izlases sastāvā ir 13 uzbrucēji + viens brauc līdzi uz Helsinkiem kā rezervists. Ja pareizi saprotu, tas ir Bičevskis, kurš tiks pieteikts, ja Girgensons netiks, t.i., aizkavēsies AHL pleiofos.

  +8 [+] [-]

, 2013-05-01 14:28, pirms 12 gadiem
re kā Kompanion spēlētāji Rīgas dinamiešus no izlases sastāva laukā konkurē.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 14:29, pirms 12 gadiem
Mēs Jums ticam, par uzvaru! Galvenais nepadoties un sisties līdz galam. Tagad bumba fanu pusē, kā atbalstīsim savējos PČ? Cerams arī faniem krampis ir vēl palicis!?

  +6 [+] [-]

, 2013-05-01 14:30, pirms 12 gadiem
roberts.kuzmins rakstīja: No Dināmo - 4 uzbrucēji, 2 aizsargi un 1 vārtos(ja neskaita Gidļevski). Sanāk 1 maiņa + 1 rezervē. Un daži teica, ka Dinamo esot izlases bāzes klubs Uz šo PČ tā vismaz noteikti nav !
tas nozīmē ka mūsējie ārzemnieki ir tik labā līmenī, ka nav izlase jāveido uz vienas vietējās komandas platformas. tas īstenībā priecē

  +3 [+] [-]

, 2013-05-01 14:31, pirms 12 gadiem
Ja kas sastāvā tikai viens Rēdlihs, bet toties ir divi brālēni Jasi!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:35, pirms 12 gadiem
Ko .ūda anti eksperi raudat pa sastāvu

Visu parādīs čempionāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:37, pirms 12 gadiem
OscarP rakstīja: Daudzi te šokā, ka šogad PČ maz NHL pārstāvju, bet varbūt pa lielam tas ir tāpēc, ka nākamas gads ir OS gads un PČ šogad ir samērā neslikta iespēja lai pārbaudītu tuvākās rezerves?
macas iztikt, bez NHL speletajies un vietejam hokeja lielvalstim vini ari nav tik nepieciesami, nevienmer tie NHL speletaji ir tik liederigi PC, ka uz viniem cer, ka ari jau sakas runas ka NHL speletajus negribes laist pat uz OS, ta nu rodas sada situacija

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:37, pirms 12 gadiem
Kapec tabula nav Artura Kuldas vards??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 14:44, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: PČ ir jārīko pāra gados augusta beigās-septembra sākumā, kad visi spēlētāji būs labi atpūtušies.

Nepāra gados ieteiktu padomāt par Eiropas čempionāta sarīkošanu
Nu tad tik raksti ieteikuma vēstuli Lipmanam un Fāzelam!

  -2 [+] [-]

, 2013-05-01 14:45, pirms 12 gadiem
Vakars uz ezera!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-01 14:47, pirms 12 gadiem
Negribas, bet ir lielas aizdomas, ka ar šādiem aizsargiem būs lielciparu zaudes. Ja nu vienīgi Edgars pa deviņiem cīnīsies (par ko es nešaubos). Cerams, ka uzbrucēji vairāk par diviem vārtiem spēlē spēs iemest.

Varbūt nākošgad Ābols būs izlases galvenais treneris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 14:49, pirms 12 gadiem
jee Koba Jass Izskatas sis bus KHL chempionats, vienigi Kanadai all-star speletaji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 14:56, pirms 12 gadiem
ubrukuma līnija neizskatās nemaz tik briesmīgi, bet aizsardzība gan varētu radīt bažas, bet nu cerams, ka kļūdos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-05-01 14:57, pirms 12 gadiem
Lai veicas mūsu džekiem, būsim spēcīgi pret visiem.

Dārziņš būs labs C.
Slēpts komentārs: Pirate35

     [+] [-]

, 2013-05-01 14:57, pirms 12 gadiem
Kapec netiek pieaicinats indianu cilts samanis, vins varetu labak noteikt, kurs der, kurs ne, kurs telo, ka der.

     [+] [-]

, 2013-05-01 14:57, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Latvijas problēma diemžēl ir tāda, ka ir tikai viena pirmā maiņa, tāpēc būs grūti pat pret Austriju
pretiniekiem jau vienkāršs uzdevums - maksimāli nosedz Dārziņa trijnieku un viss, kuri tad citi pēc tam uzņemsies iniciatīvu? jācer vienīgi uz jauno Girgensonu(ja būs) kopā ar Jekimovu(ātrs) un Cipuli.
Cipulis jau būs pirmajā maiņā ar Spruktu un Dārziņu, protams, čempionāta gaitā iespējamas izmaiņas, bet 1. maiņa izskatās labi, tā kā ,iespējams, tāda tā arī tiks saglabāta visu čempi

     [+] [-]

, 2013-05-01 14:58, pirms 12 gadiem
Ja godīgi labs sastāvs, ja vēl apstās uz klubiem vispār ir OK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 14:59, pirms 12 gadiem
Var nebraukt B grupa gaidama
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-05-01 15:01, pirms 12 gadiem
Pirate35 rakstīja: Es gan Bičevski Jekimova vietā būtu ņēmusi, bet tas tik mans subjektīvais viedoklis.
Jekimovu pret krieviem noteikti nelaidīs, savādāk pirmā mačā jau puiku "saplacinās"
Nezin, pret kuru komandu Jekimovs varētu būt drošs, ka nepielips pie borta?!
Sievietes un sports...
Ja jau Jekimovs būtu tāds nevarīgs spēka spēlē, tad viņš nespēlētu somu SM, līgā kur tiek spēlēts visagresīvākais spēka hokejs Eiropā.
Viņam jau sen būtu jābūt piecas pēdas zem zemes ja jau viņš ir tāds līmējamais kā tu te stāsti.
Mazāk vajag lasīt SC.com pokemonu tekstus, nebūs jāiespaidojās no muļķiem.

     [+] [-]

, 2013-05-01 15:01, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Šis PČ ir viena izgāšanās sportiskajā ziņā
Zviedriem daži nhl
SVK SOM neviens laikam
Čehiem daži
Krieviem varbūt maiņa
tur jau kaut kādiem vāciem pat vairāk nhl špīleru

Pasaules chempis vairaak domaats jauniem lai dabuutu liigumus citaas komandaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-01 15:04, pirms 12 gadiem
Pirate35 rakstīja: Es gan Bičevski Jekimova vietā būtu ņēmusi, bet tas tik mans subjektīvais viedoklis.
Jekimovu pret krieviem noteikti nelaidīs, savādāk pirmā mačā jau puiku "saplacinās"
Nezin, pret kuru komandu Jekimovs varētu būt drošs, ka nepielips pie borta?!
Tikai žēl ka Jekimovs ir gan mazliet smagāks, gan par pāris centimetriem garāks kā Bičevskis...par hokeja prasmēm vispār tur nav ko apspriest
Īstenībā šis varētu būt Jekimova gads, izskatās ka varētu arī beidzot čempionātā apliecināt kā līderis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-01 15:11, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: atvaino, ka tīru Tavu leksiku...
uz doto brīdi nesaka
tas ir rusicisms - na dannij moment
latviski saka šobrīid, tagad patreiz pašlaik
Precīzi, piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 15:13, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Tikai žēl ka Jekimovs ir gan mazliet smagāks, gan par pāris centimetriem garāks kā Bičevskis...par hokeja prasmēm vispār tur nav ko apspriest
Īstenībā šis varētu būt Jekimova gads, izskatās ka varētu arī beidzot čempionātā apliecināt kā līderis
Nu, laikam Jekimova puiciskās sejas dēļ te daudziem liekas, ka viņš sver 60kg un ir sēdoša suņa augumā.

Taisnības labad jāsaka, ka viņš, šķiet, patiešām ir mūsu mazākais uzbrucējs. Bičevskis gan, protams, būtu vēl mazāks pēc gabarītiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 15:17, pirms 12 gadiem
Latvija tlt varees uzsaakt ciinju par palikshanu augstakajaa divizija

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 15:18, pirms 12 gadiem
Komanda izskatās labi neskatoties uz to ka 8 spēlētāju nav,un ši būs laba iespēja izvēlēties pēc PČ kuri pievienosies tiem 8 uz Olimpiādi Es ticu ka mūsējie varēs tikt labāko astotniekā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 15:27, pirms 12 gadiem
Kompanion (Ukraina) - LV izlases bāzes klubs
Slēpts komentārs: Mīlas Bimbambols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 15:28, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Formāli tā skaitās B grupa.
ja ir runa par šī PČ kvalifik. grupām, tad tās, tāpat kā pērn, tiek oficiāli sauktas par S un H grupām- no Stokholmas un Helsinku sākumburtiem:
skatīt šeit:
FORMAT
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 15:32, pirms 12 gadiem
Un ja godīgi H grupā mums ie lielākas iespējas tikt astotniekā nekā S gruopā,jo musu grupas lider bus Rus vai ASV,tak jāparspēj vien austrija,francija,slovakija,somi punktu skaita

  -3 [+] [-]

, 2013-05-01 15:32, pirms 12 gadiem
Lai ka ari nenospeletu ( mani mac lielas shaubas ka izcinisim kaut vienu uzvaru) Nolanu - prom. Vis drizak mes atgadinasim Daniju, Norvegiju vecos laikos, t.i skriesim un metisim. Divi varti bus nacionalie svetki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 15:34, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Lai ka ari nenospeletu ( mani mac lielas shaubas ka izcinisim kaut vienu uzvaru) Nolanu - prom. Vis drizak mes atgadinasim Daniju, Norvegiju vecos laikos, t.i skriesim un metisim. Divi varti bus nacionalie svetki.
Par to hokeju , kuru spēlēja Latvija pirms 10-15 gadiem , AIZMIRSTI UZ VISIEM LAIKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Jo tālāk , jo bēdīgāk ...

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 15:35, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tik ļoti gribētos, lai izlase izlido no A grupas, taču atzīšu, ka tas ir praktiski neiespējami- diemžēl tas tā dēvētais "Pasaules čempionāts" ar ceturtās šķiras komandām, čempionāts, kurš nevienu neinteresē (izņemot, protams, brašo latvi), ir tik ļoti, ļoti vājš, ka, lai no tā izlidotu, ir jāpieliek lielas pūles.
kapēc tu tā gribi?

     [+] [-]

, 2013-05-01 15:38, pirms 12 gadiem
WhiteLegend rakstīja: Un ja godīgi H grupā mums ie lielākas iespējas tikt astotniekā nekā S gruopā,jo musu grupas lider bus Rus vai ASV,tak jāparspēj vien austrija,francija,slovakija,somi punktu skaita
Protams es ari gribetu lai musejie ciniitos par astonieku, bet man liekas ka mums ir jaludz dievs lai mes neizkristu. Shis ir pirmais PC kura esmu tik pesimistisks. Tik un ta novelu veiksmi musejiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 15:40, pirms 12 gadiem
WhiteLegend rakstīja: Un ja godīgi H grupā mums ie lielākas iespējas tikt astotniekā nekā S gruopā,jo musu grupas lider bus Rus vai ASV,tak jāparspēj vien austrija,francija,slovakija,somi punktu skaita
spriežot, pēc H grupas izlašu sastāviem, ir tikai vieni izteikti favorīti- Krievija.
ASV, tāpat kā Somijai un Slovākijai ir visai viduvējs sastāvs (salīdzinoši). Katrā ziņā, šajā grupā ir iespējami visai negaidīti rezultāti, un ir ļoti iespējams, ka no grupas izkļūs tās izlases, kuras nav favorītu lokā.

     [+] [-]

, 2013-05-01 15:43, pirms 12 gadiem
ej dillēs rakstīja: Par to hokeju , kuru spēlēja Latvija pirms 10-15 gadiem , AIZMIRSTI UZ VISIEM LAIKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S. Jo tālāk , jo bēdīgāk ...
Piekritu. Un tomer ka agrak musejie speleja. Bauda. Uzskatu ka neesam tik vaji un kada PC varetu ieklut chetrnieka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 15:46, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: spriežot, pēc H grupas izlašu sastāviem, ir tikai vieni izteikti favorīti- Krievija.
ASV, tāpat kā Somijai un Slovākijai ir visai viduvējs sastāvs (salīdzinoši). Katrā ziņā, šajā grupā ir iespējami visai negaidīti rezultāti, un ir ļoti iespējams, ka no grupas izkļūs tās izlases, kuras nav favorītu lokā.
jā, bet somus gan nevajadzētu vērtēt pārāk zemu. Viņiem nav NHL spēlētāju, bet sastāvs diezgan solīds - Jalasvāra, Pesonens, Kontiola, Hagmans, Lepisto, tikai vārtsargi tādi nezināmāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 15:47, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: spriežot, pēc H grupas izlašu sastāviem, ir tikai vieni izteikti favorīti- Krievija.
ASV, tāpat kā Somijai un Slovākijai ir visai viduvējs sastāvs (salīdzinoši). Katrā ziņā, šajā grupā ir iespējami visai negaidīti rezultāti, un ir ļoti iespējams, ka no grupas izkļūs tās izlases, kuras nav favorītu lokā.
Tieshi ta grupa un favoritu sastavi ir tadi ka chetrnieka butu jaieklust, bet diemzhel mums ir Nolans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 15:57, pirms 12 gadiem
To Jasu vilkshana sastava man gan nav skaidra. Par Savielu Jus gan kludaties ,kadreiz ar Reki bija pamatvertiba izlase , un meisteribu gan jau nav zaudejis. Novelu vinam labu PC un kontraktu laba kluba.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 15:58, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Tieshi ta grupa un favoritu sastavi ir tadi ka chetrnieka butu jaieklust, bet diemzhel mums ir Nolans.
Kad sapņo, aizver acis.

Tas, ka lielā 8nieka komandām ir vāji sastāvi, nenozīmē, ka mēs savstarpējos mačos būsim favorīti.

Bet, jā, kādu punktu no ASV/Slovākijas/Krievijas mēs visdrīzāk paņemsim. Svarīgākās spēles tāpat būs pret Austriju/Franciju, bet 1/4 finālā varam tikt tikai diezgan lielas veiksmes gadījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 15:58, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Tieshi ta grupa un favoritu sastavi ir tadi ka chetrnieka butu jaieklust, bet diemzhel mums ir Nolans.
Kāpēc Tu uzskati, ka Nolans ir tik slikts treneris?
Kurš tad būtu Tavs Latvijas izlases supertreneris, kas spētu izcīnīt PČ medaļas, neskatoties uz to, ka lielās RDinamo/KHL algas saņēmušie "stāri" pēdējos gados arvien vairāk atsakās spēlēt izlasē ?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 16:07, pirms 12 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Slovākija,Krievija, Somija ir lielais trijnieks.

ASV,Vācija,Francija cīnīsies par atlikušo vietu

tāds ir mans paredzējums
Krievija,Somija bez problemam.
Slovakija, Francija, ASV loti labas izredzes.
Vacija(kaut kas viniem tur nav kartiba),Austrija Izredzes nav lielas, bet shaja grupa vis kaut kas var but.
Latvija-vismazakas izredzes, tuvu 0. Bet tomer es pardzivoshu par otro brinumu uz ledus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-01 16:23, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Kāpēc Tu uzskati, ka Nolans ir tik slikts treneris?
Kurš tad būtu Tavs Latvijas izlases supertreneris, kas spētu izcīnīt PČ medaļas, neskatoties uz to, ka lielās RDinamo/KHL algas saņēmušie "stāri" pēdējos gados arvien vairāk atsakās spēlēt izlasē ?!
Ne jau vinsh ir slikts treneris , bet vienkarshi Baldonieks nav pateicis ka ta nav Kanadas izlase, Bet ja nopietni nu neder vinsh Latvijai. Kaut gan Jasi ir forshi dzheki ,nu neder vini izlasei. Nu kapec ta mikset mainas, nedot saiknem spelet kopa. Nu kapec nevajadzigi ir Saulietis,Ciba,Skvorcovs u.c. Kapec mes olim. priekshsacikste ar tadu sastavu spelejam tik slikti. Ar tadu sastavu vajadzetu lidzigi cinites ar ASV, Slovakiju un pat ar Chehiju. Nonemiet tak tas roza briles!!!

  -3 [+] [-]

, 2013-05-01 16:26, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Kad sapņo, aizver acis.

Tas, ka lielā 8nieka komandām ir vāji sastāvi, nenozīmē, ka mēs savstarpējos mačos būsim favorīti.

Bet, jā, kādu punktu no ASV/Slovākijas/Krievijas mēs visdrīzāk paņemsim. Svarīgākās spēles tāpat būs pret Austriju/Franciju, bet 1/4 finālā varam tikt tikai diezgan lielas veiksmes gadījumā.
Tu mani nesaprati, es vienkarshi gribeju pateikt ka ar Nolanu mums nav izredzes.

     [+] [-]

, 2013-05-01 16:28, pirms 12 gadiem
casiljas rakstīja: Dārziņš ir ok jo viņš vismaz var pār lūpu pārspļaut kādu vārdu
M***as b**ģ!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2013-05-01 16:31, pirms 12 gadiem
Cibuļskis var šaibu tīklā viszmaz iedzīt, bieži nenoraidās, stabils aizsargs, es labāk viņu redzētu izlasē nekā M.Jassu nu bet gan jau trenerim ir savs funktiers, drīzi redzēs

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 16:38, pirms 12 gadiem
pra_kdew rakstīja: M***as b**ģ!!!!!
Kad viņš tā ir teicis?

  -4 [+] [-]

, 2013-05-01 16:42, pirms 12 gadiem
Ka gribas redzet Jasi, Keninu un Girgensonu viena maina, krievi bailes muktu uz visam pusem.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 16:55, pirms 12 gadiem
eh, jūs, futbola fani, jūs esat tik nožēlojami, kauns ar tādiem vienā valstī dzīvot :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:04, pirms 12 gadiem
casiljas rakstīja: Dārziņš ir ok jo viņš vismaz var pār lūpu pārspļaut kādu vārdu
mauk* bļ*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 17:19, pirms 12 gadiem
piemeeram mauka bļe?
casiljas rakstīja: Dārziņš ir ok jo viņš vismaz var pār lūpu pārspļaut kādu vārdu

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:20, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tev priecēs šis PČ, kurā "mudžēs" no NHListiem.....????
Ja Latvija ieņems vietu Top 8, tad jā

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:28, pirms 12 gadiem
riichy rakstīja: Sastāvs jau savā būtībā ne īpaši labs! Bet tāpat šeit viss skaidrs, dabūs pa pakaļu novisiem tāpat.

Jāsāk domāt par stratēģiju, palikšanas grupu spēlēs.

Ar tādu trenneri un tādiem spēlētājiem var tikai pret aziātiem spēlēt.

Žēl jau ir ka latvijas hokejs pēdējos gados grimst, bet neko darīt. Jaunatnes hokejs neaug līdz ar to vecie buki pamazītēm noriet.

Es par kaimiņiem Krieviju! Lai krieviņi paņem zeltu, turēšu īkšķus.
Atbalsu, iznemot par jaunatni. Mus aug diezgan daudz labu hokejistu. Sakot no 88-ta gada paradas daudz perspektivu speletaju : Dzhera, Daugava,Gricinskis,A.Ozolinsh,Kulda, Ciba Jekijs J Straupe J Ozolinsh Ilishko Indrashis Bukarts Skvorcovs Vilkoits Jakovlevs Shevchenko Porejs Gritans Freibergs Upitis Keninsh Bichevskis Biezais Mickevichs Zabis Vigners Gudlevskis Salija Pelshs Dilevka Kuzmenkovs Klavinsh Hodzko Dashutins Kalninsh un vel tik pat speletaju starp 94-iem un 95-iem. Tu gribi teikt ka jaunatnes hokejs neaug lidz?

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:31, pirms 12 gadiem
casiljas rakstīja: Dārziņš ir ok jo viņš vismaz var pār lūpu pārspļaut kādu vārdu
Konkrēt piemēru, lūdzu!

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:46, pirms 12 gadiem
vai ir zināms kad hokejisti izlido uz Helsinkiem? rīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:46, pirms 12 gadiem
Šādā sastāvā Dārziņš noteikti būs viens no līderiem, tāpēc kapteiņa lomā viņš iejutīsies labi. Grūti kaut ko prognozēt, jo pārbaudes spēles bijušas sliktas, bet PČ tie jau būs pavisam citi mači un cita atdeva. Jātic, ka Nolans ir izvēlējies pareizos vīrus. Ja vedīsies uzbrukums, tad viss būs ok, jo par to šobrīd ir lielākas šaubas nekā par aizsardzību. Lai veicas!

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:56, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Šādā sastāvā Dārziņš noteikti būs viens no līderiem, tāpēc kapteiņa lomā viņš iejutīsies labi. Grūti kaut ko prognozēt, jo pārbaudes spēles bijušas sliktas, bet PČ tie jau būs pavisam citi mači un cita atdeva. Jātic, ka Nolans ir izvēlējies pareizos vīrus. Ja vedīsies uzbrukums, tad viss būs ok, jo par to šobrīd ir lielākas šaubas nekā par aizsardzību. Lai veicas!
Varu saderet ka Dzheram bus jauceja funkcija (paraudzinashana) , nedos Nolans vinam izcelties.

     [+] [-]

, 2013-05-01 17:56, pirms 12 gadiem
CERĒSIM !

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 17:56, pirms 12 gadiem
CaptainJack rakstīja: Tas jau sen skaidrs, ka PČ neko nenozīmē, tikai mums latviešiem tas dēļ ''hokeja pavasara'' iespiedies atmiņā kā baigi svarīgs turnīrs.
Stamkos nedomaju, ka teretu laiku un risketu savainoties del
iespejas paslidinaties...
Krieviem sastavs ir tuvu labakajam, iespejamajam
Cehiem- es saskaitiju 10
+ nav nozimes cik NHL speletaju ir sastava, svarigi ka komanda spele!
Cereju, ka Lv-Rus Peterburga to bus iemacijusi visiem
+ Saliedetas, specigas KHL komandas sastavs PC uz lielajiem laukumiem ir labak neka nemt speletajus kas spele 3-4 maina NHL!
Cempiona titulu nedod tam, kam vairak speletaji no NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 18:07, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Stamkos nedomaju, ka teretu laiku un risketu savainoties del
iespejas paslidinaties...
Krieviem sastavs ir tuvu labakajam, iespejamajam
Cehiem- es saskaitiju 10
+ nav nozimes cik NHL speletaju ir sastava, svarigi ka komanda spele!
Cereju, ka Lv-Rus Peterburga to bus iemacijusi visiem
+ Saliedetas, specigas KHL komandas sastavs PC uz lielajiem laukumiem ir labak neka nemt speletajus kas spele 3-4 maina NHL!
Cempiona titulu nedod tam, kam vairak speletaji no NHL
Es ari neteiktu ka Kanadieshiem ir nenopietna atieksme. Vienigie kas nevisai nopietni atiecas tie ir ASV, bet ta valsts nekad nav bijusi normala.

     [+] [-]

, 2013-05-01 18:07, pirms 12 gadiem
Suudi jau te buus...

     [+] [-]

, 2013-05-01 18:25, pirms 12 gadiem
Psihoterapeits3 rakstīja: Ka gribas redzet Jasi, Keninu un Girgensonu viena maina, krievi bailes muktu uz visam pusem.
Kapec?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 18:30, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Atbalsu, iznemot par jaunatni. Mus aug diezgan daudz labu hokejistu. Sakot no 88-ta gada paradas daudz perspektivu speletaju : Dzhera, Daugava,Gricinskis,A.Ozolinsh,Kulda, Ciba Jekijs J Straupe J Ozolinsh Ilishko Indrashis Bukarts Skvorcovs Vilkoits Jakovlevs Shevchenko Porejs Gritans Freibergs Upitis Keninsh Bichevskis Biezais Mickevichs Zabis Vigners Gudlevskis Salija Pelshs Dilevka Kuzmenkovs Klavinsh Hodzko Dashutins Kalninsh un vel tik pat speletaju starp 94-iem un 95-iem. Tu gribi teikt ka jaunatnes hokejs neaug lidz?

pasmaidīšu par šo sarakstu Tieši tāpar var rindot 1987., 1986., 1985. g.dz. u.t.t. uzvārdus galvenais, pēc iespējas vairāk sarakstīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 18:42, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja:
pasmaidīšu par šo sarakstu Tieši tāpar var rindot 1987., 1986., 1985. g.dz. u.t.t. uzvārdus galvenais, pēc iespējas vairāk sarakstīt
Nu nevar. Kas tad tur daudz bija vel perspektivs? Danilichs, Undelis un dazhi citi, neskaitot kas mums tagad izlase spele. Cinijamies B grupa ta pa vidu , tuvak izkrishanai. Es loti ceru ka pec gadiem trim mums bus loti laba izlase, ja shie puishi nopietni stradas. Kaut gan ari tagad izlase varetu but loti speciga ja speletu visi labakie.

     [+] [-]

, 2013-05-01 18:46, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Nu nevar. Kas tad tur daudz bija vel perspektivs? Danilichs, Undelis un dazhi citi, neskaitot kas mums tagad izlase spele. Cinijamies B grupa ta pa vidu , tuvak izkrishanai. Es loti ceru ka pec gadiem trim mums bus loti laba izlase, ja shie puishi nopietni stradas. Kaut gan ari tagad izlase varetu but loti speciga ja speletu visi labakie.
Ja Tu raksti Gricinskis, Gritāns, Iliško, u.t.t. tad tikpat mierīgi var saukt Daniliču, Undeli un vēl 20 citus (ja Tev vai kādam citam no tā labāk paliek)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 18:51, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: sporta drauga problēmas ir, ja sastāvi pusotrie vai pat otrie
kā tādu var saukt par PČ
da kāda starpība kā sauc. Galvenais, ka turnīrs interesants un skatāma hokeja daudz. Priekš manis - gada lielākais sporta notikums.

     [+] [-]

, 2013-05-01 18:53, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: prestiži? spēlēt apšaubāmas kvalitātes "pasaules" čempī
labi būs, ja būs 12. v un 1 uzv un 1 ničis
tā jau ir katra personīga izvēle, ko uzskatīt par "prestižu" un ko ne. Pārējais jau ir lirika.

     [+] [-]

, 2013-05-01 18:59, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: da kāda starpība kā sauc. Galvenais, ka turnīrs interesants un skatāma hokeja daudz. Priekš manis - gada lielākais sporta notikums.
Vienozimigi gada lielakais notikums , ja neskaita OS. Bet par jaunieshu hokeju - man tomer liekas ka mes ejam uz augshu.

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:00, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Vienozimigi gada lielakais notikums , ja neskaita OS. Bet par jaunieshu hokeju - man tomer liekas ka mes ejam uz augshu.
viļņveidīgi.

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:05, pirms 12 gadiem
MES TICAM JUMS VEČI

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:06, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 19:11, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Stamkos nedomaju, ka teretu laiku un risketu savainoties del
iespejas paslidinaties...
Krieviem sastavs ir tuvu labakajam, iespejamajam
Cehiem- es saskaitiju 10
+ nav nozimes cik NHL speletaju ir sastava, svarigi ka komanda spele!
Cereju, ka Lv-Rus Peterburga to bus iemacijusi visiem
+ Saliedetas, specigas KHL komandas sastavs PC uz lielajiem laukumiem ir labak neka nemt speletajus kas spele 3-4 maina NHL!
Cempiona titulu nedod tam, kam vairak speletaji no NHL
Nu būsim reāli, pagājšgad PČ izcīnija nevis Krievija, bet Malkins un co. Šogad nevis neviens negrib braukt kā te daži gudri d*rš, bet gan netiek dēļ playoffa, kurš šogad ir sācies vēlāk kā pagājušo gadu, jo pagājšgad playoffa pirmā kārta jau bija beigusies pirms PČ vipār bija sācies. Un nozīme NHL spēlētāju skaitam, protams, nav, bet ir liela starpība, ja dabū to pašu Malkinu, kas ir iespējams, ja Pitsburga ātri izlidos jau pirmajā kārtā.

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:14, pirms 12 gadiem
Protams ka PC ir hokeja faniem. Par svarcelshanu pamekle cita nodala. Ja esi nomaldijies varu pameklet kur to atrasst.

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:15, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: skaidrs
vienojušies
šis PČ ir tikai hokeja mīļiem
tāpat kā es Tev neuzspiežu interesēties par PČ svarcelšanā : ))
jebkurš PČ ir jau tikai attiecīgā sporta veida mīļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 19:21, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: nē man patika Kanādaskauss OS
man patīk PČ basī un volī
katram savs. Man:
1. ziemas OS
2. hokeja PČ
3. vasaras OS
4. biatlona PČ (un arī PK posmi)
pārējais jau epizodiski un nenozīmīgi priekš manis.

P.S. Kanādas Kauss man nepatika - hokejs augustā/septembrī - tas nav pārāk nopietni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-01 19:22, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: uzraksti savu skaipu man lli4ka, ar tevi dzivaja velos parunat tas attiecas ari uz Abragu,ja kas!
Skaipu nelietoju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:23, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: Nadezdas turinirs tada zinia bija "mazinteresants"? tikai tadel,ka "slinkais" Bukarts tur bankas meta?

man nebija absolūti nekādas intereses tur notiekošo hokeju vērot pa TV. Kad bija Samsunglīga - tad ko analoģisku varēja baudīt dzīvajā.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 19:26, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: futbolu vispar neskaties ? labi vel ka bimbambolu nepiemineji!
futbols ir garlaicīgs. Nēģeru un muhamedāņu otrā reliģija.
Tev pašam (kā pārliecinātam baltajam!) nav kauns, ka Tu futbolu skaties???

P.s. pašam padzenāt bumbu, jā. Bet nu ne skatīties... tad jau labāk handbolu vai lauka hokeju skatīties Vēl garlaicīgāks laikam ir tikai krikets un beisbols...

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:26, pirms 12 gadiem
vienu jau var rakstīja: Uzskatu, ka kapteinim jābūt tādam ,kurš neraustās uzņemties iniciatīvu un ir viens no komandas līderiem. Manuprāt, Dārziņš atbilst C burtam!
Robčiks ar var pārspļauts pāris teikumus : Jekimovs: Es zināju, ka mēs vinnēsim, b*e -...

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:27, pirms 12 gadiem
Kur Daugavins??? neēsmu lietas kurša par viņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:31, pirms 12 gadiem
krischens rakstīja: Nolans uzskata Jasus par Latvijas Indiāņiem.
Laikam gan!
Un tā kā čigāni jeb romi savulaik Eiropā ieradušies no Indijas (tā daudzi vēsturnieki uzskata), tad brālēni Jasi varbūt Nolanam iestāstījuši, ka tādi paši indieši/indiāņi=Indians vien ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:36, pirms 12 gadiem
Pozitīvi tas ka Freibergs ticis sastāvā

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:38, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ir iegajis asinis,kops bernibas,ka futbols ka tads ir hokeja aizvietotajs vasara krievu legenda BOBROVS bija spilgts tam piemers,Letttiniem ari tadi bija,viens slavenais,uzvardu tik neatceroc neatkaribas laikos Fanduls speleja futeni LV kada no klubiem(ka tani laika liga saucas,Jodam jajauta )
jā, var bumbu padzenāt. Bet kāpēc man vēl tas pa TV būtu jālūr?? Hokejisti, piemēram arī štangas cilā - vai tāpēc Tu skaties svarcelšanu pa TV?? Ir kas arī golfu spēlē - teiksi, ka Tu arī golfu skaties (un par Puči fano)?

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:40, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ZOS
VOS
PČ EČ ČL fb
VL fb
PČ EČ svarcelšanā
GS tenisā
PČ EČ vb bb
Baltais jeb Ziemas karuselis
PČ hoķī
F1
katram savs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:42, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Nekorekti komentāri šeit par Dārziņu, bet ko darīt ja vairums šeit no ''dārziņa''.
Nekorekti??? Jūs ko?? Mēs taču visi dzirdējām, kO Znaroks par viņu teica - kāds viņš ir cīnītājs(( Tas, ka dažreiz viņš pasmaida, vai ko jēdzīgu pasaka, tas nenozīmē, ka viņš ir īsts cīnītājs ar olām. Nenoliedzami, ka viņš ir inteliģentākās letiņu zēns hoķī no tās paaudzes. Piemēram - Karsums - kad pālī ir īsts pajoliņš. Es te vēl nerunāšu par mūsu dīķa amēbām, kuru uzvārdus pat nav jēgas saukt(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-01 19:45, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ir iegajis asinis,kops bernibas,ka futbols ka tads ir hokeja aizvietotajs vasara krievu legenda BOBROVS bija spilgts tam piemers,Letttiniem ari tadi bija,viens slavenais,uzvardu tik neatceroc neatkaribas laikos Fanduls speleja futeni LV kada no klubiem(ka tani laika liga saucas,Jodam jajauta )
Skatos esi baigais NHL fans, man ari loti patik tas limenis. Bet tomer KHL man ir tuvaks tapec ka sheit es visu parzinu labak, tapec ka musejie tur vairak spele , tapec galu gala tur spele Latvijas komanda(un man vienalga vai vina ir no Rigas,Liepajas vai Varaklaniem). Par futbolu - intresantakais sporta veids, diemzhel Latvija nav populars del diezgan zema limena. Tie kas agrak staigaja uz Daugavu, nekad neparstas milet so sporta veidu.

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:46, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: un kur reniites sljuukaashanaas
nu, Ok - jā tās arī šad tad paskatos (kad LTV 7) rāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:48, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: ... Tie kas agrak staigaja uz Daugavu, nekad neparstas milet so sporta veidu.
pāris reizes bērnībā biju uz Daugavas spēlēm. Pārāk neaizrāva. pēc padsmit gadiem aizgāju uz Latvijas - Beļģijas spēli. Sapratu - točno neaizrauj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 19:57, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: un kaa ar bendiju?
PSRS laikos kādreiz Maskavas kanāli rādīja. Mani neaizrāva.

     [+] [-]

, 2013-05-01 20:03, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Skatos esi baigais NHL fans, man ari loti patik tas limenis. Bet tomer KHL man ir tuvaks tapec ka sheit es visu parzinu labak, tapec ka musejie tur vairak spele , tapec galu gala tur spele Latvijas komanda(un man vienalga vai vina ir no Rigas,Liepajas vai Varaklaniem). Par futbolu - intresantakais sporta veids, diemzhel Latvija nav populars del diezgan zema limena. Tie kas agrak staigaja uz Daugavu, nekad neparstas milet so sporta veidu.
Es arī agrāk- 80. gadu vidū- visai regulāri gāju uz "Daugavas" spēlēm, tajā laikā, kad tā vairākas 1. līgas sezonas cīnījās par iekļūšanu CCCP augstākajā līgā (bet neiekļuva lielā mērā neiekļuva dēļ sovjetu=krievu-vidusāziešu-kaukāziešu futbola mafijas).
Taču hokejs man jau no bērnības- 70. g. sākuma- ir bijis sporta veids Nr.1, vēl jo vairāk 80.g. vidū, kad vecajā Dinamo sāka spēlēt arvien vairāk jauno latviešu, un no 1992.- 1993. g., kad atjaunotā Latvijas izlase sāka spēlēt un arī NHL sāka spēlēt letiņi, neviens sporta vieds mani vairs tā neaizrauj.
Protams, es skatos OS, vairāk gan saista ziemas olimp. spēles, taču hokejs ir HOKEJS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 20:18, pirms 12 gadiem
Kur var redzēt zviedru sastāvu? Kādas prognozes par uzvarētāju šogad? Manuprāt Zviedrija, Čehija, Kanāda un vēl Krievija var zeltu iegūt, bet krievus lieku ar atstarpi speciāli, šogad man liekas nedabūs zeltu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:31, pirms 12 gadiem
Izskatas neslikti, domaju bus skatamas speles un tas jau pats galvenais.. Hokejs ir un bus nr 1 sports latvija..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 20:36, pirms 12 gadiem
screw142 rakstīja: Kur var redzēt zviedru sastāvu? Kādas prognozes par uzvarētāju šogad? Manuprāt Zviedrija, Čehija, Kanāda un vēl Krievija var zeltu iegūt, bet krievus lieku ar atstarpi speciāli, šogad man liekas nedabūs zeltu..
Zviedrijas sastāvs šeit (6 no NHL):
sverigesradio.se
Par favorītiem lielā mērā piekrītu- pēc sastāviem spriežot, spēcīgākās izlases būs Kanādai, Čehijai, Krievijai un Zviedrijai.
Taču dzīvē (hokeja laukumā) viss var būt savādāk.
tikpat labi otrie mājinieki somi (bez NHL-iešiem sastāvā) var visus pārsteigt, vai slovāki, vai arī kāda no pārējām izlasēm var izcīnīt medaļas.

     [+] [-]

, 2013-05-01 20:49, pirms 12 gadiem
Atvaino biju iedomajies ka Tu esi baigais NHL fans. Tur tiesham spele daudz labu speletaju, bet domaju ka daudzi KHL speletaji tur ari varetu diezgan labi spelet. Par Starkovu - nu nav mums tas futbols skatams , bet aizsardzibas futbols ir tikai del musu speletaju ne parak auksta speles limena.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 20:50, pirms 12 gadiem
Beidzot Andersons ir novērtēts -visstabilākais spēlētājs aizsardzībā. Vai kāds atcerās viņa save-u PČ?
ticu - būs 1/4 fināls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 20:56, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Meitenes var šķirot pēc 1. randiņa, nevis izlasi
LAT 0 4 BEL
LAT 2 2 SUI

nu Tev nepaveicās
līdz 0:4 es nesagaidīju. jau pēc 0:3 aizgāju mājās. Sapratu, ka stadions nav priekš manis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 22:03, pirms 12 gadiem
Klubu līmenī Kobe nespīd, bet nolanam šis azartiskais spēlētājs iepaticies.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 22:04, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ne par temu,kurs no SC lietotajiem bija saja koncerta? http://www.youtube.com/watch?v=2b4EXJ6O9Ic
Es biju Jumpravas koncertā Cēsīs 87.g. vasarā.
Un krietnā šmigā skaļi dziedāju līdzi "Metāla sprādzi".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 22:07, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Es biju Jumpravas koncertā Cēsīs 87.g. vasarā.
Un krietnā šmigā skaļi dziedāju līdzi "Metāla sprādzi".
Tajos gados Jumprava un citas grupas koncertēja katrā miestā, kur bija daudz maz normāls kultūras nams vai vasaras estrāde.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 22:17, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: gadas! kaut gan pasi Jumprvaviesi to SPRADZI ar sakostajiem zobiem speleja it seviski Gravis,kurs velak "atsuva" gan manu zemliaku Voitiski gan ari Ingu Ulmani
80.gadu 2. pusē es biju liels hard rock, pat heawy metal cienītājs, taču tā no latviešiem vislabprātāk klausījos Līvus un Pērkonu, mazāk Jumpravu. Toreiz 87. g. Jumpravas koncī Cēsīs mēs bijām labs bariņš no Āraišu arheoloģiskās nometnes, un, protams, visi šmigā.

Ieskaties drīzumā savā SC pastkastītē (uzrakstīšu Tev par sīknacionālismu, rasismu un slāviem).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 22:22, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: a vai ta tagad kaut kas ir mainiijies?
ir gan , ja neesi pamanījis.
pārsvarā krievu grupas koncertē.

     [+] [-]

, 2013-05-01 22:24, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ja DM diždižgrāvējs Enjoy the Silence tapa tikai 1990, tad Jumpravai jau 1987
Mans visu laiku superhīts Nr.1:
Smoke on the water - YouTube
P.S. Uzrakstīšu Wordā PM un nosūtīšu jums abiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-01 22:28, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: ne jau ciemu tautas namos, par JUUURMALU PIEKRIITU
ciemu tautas namos vējš svilpo pārsvarā.
Ne tikai Jūrmala, Rīga, Ogres estrāde kur pārsvarā sanākt man aizbraukt reti kad kāda latviešu grupa spēlē, toties krievi pa pilno.
Ja netici paskaties koncertprogrammu bilesuservisā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 22:32, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Ogree jau paaris gadus nekas nenotiek, bet tur arii bijushi agraak gan Nazareth,Whitesnake,Sweet.....
es runāja par latviešu grupām, reti kad kas koncertē.
Prāta vētra tik daudz maz koncertē un ne katru gadu un ne katrā miestā , jeb rajona centrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-01 23:05, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: Kosmoss klubs,kur tigo ar maksligam baudam
ieskaties savā pastkastītē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-02 00:55, pirms 12 gadiem
cerams ka jaunie izaus kaadu slotas kaatu

     [+] [-]

, 2013-05-02 23:54, pirms 12 gadiem
Kur tad Karsums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja