Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Jāgrs: "Mums velnišķīgi paveicās"

Jānis Celmiņš

Jāgrs: "Mums velnišķīgi paveicās"
Jaromirs Jāgrs
Foto: AFP/Scanpix

"Šajā čempionātā mums velnišķīgi paveicās, grupā zaudējām norvēģiem, mums neviens neticēja. Kad pusfinālā apspēlējām zviedrus, sapratām, ka varam uzvarēt arī finālā," pēc uzvaras pasaules čempionāta hokejā finālmačā atzinis Čehijas izlases viens no līderiem Jaromirs Jāgrs.

"Labi, ka ātri guvām vārtus. Zinājām, ka nedrīkstam spēlēt atklātu hokeju, tā Krievijas izlasi nebūtu iespējams apspēlēt. Mums nācās spēlēt no aizsardzības un gaidīt savas iespējas. Lielisku maču aizvadīja Vokouns, atvairot ļoti daudz sarežģītu metienu. Bez laba vārtsarga šādas spēles uzvarēt nav iespējams," pēc zelta medaļas saņemšanas atzina Čehijas izlases līderis Jaromirs Jāgrs.

"Saņēmu sitienu pa ceļgalu, sāpes bija milzīgas un nebiju pārliecināts, ka varu slidot, tāpēc spēles beigu daļā nepalīdzēju komandai. Biju drošs, ka arī bez manis komanda noturēs pārsvaru. Galotne nebija viegla," vaicāts, kas noticis brīdī, kad hokejists sadūrās ar Alekseju Jemeļinu, atbildēja Jāgrs.

Uz žurnālista jautājumu, ko Jāgrs vēlas pateikt Krievijas hokeja draugiem, hokejists bija neizpratnē. "Kas man būtu jāsaka? Pēc pāris mēnešiem būšu klāt, gaidiet mani Omskā. Drīzumā būšu klāt," smejot teica čehs.

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:31, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es jau te iepriekš minēju, ka Bikovs runā par leģionāra limitu samazināšanu, bet pats nemāžo izlasē paņemt vairāk jaunos un perspektīvos, piemēra, Filatovu.
Štrunts par Filatovu.Kā Tev patika 4. numura leizerbīms ? Tu zini par ko es runāju.Superīgs wrists, vai ne ?
Būs no Sjomina iemācījies...
Īstenībā Tu varētu ielikt kādu rakstu par Junioru līgas kausa izcīņu.Lai tauta palasa, pret ko vajadzēs nākotnē " revanšēties " ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:34, pirms 15 gadiem
Uz žurnālista jautājumu, ko Jāgrs vēlas pateikt Krievijas hokeja draugiem, hokejists bija neizpratnē. "Kas man būtu jāsaka? Pēc pāris mēnešiem būšu klāt, gaidiet mani Omskā. Drīzumā būšu klāt," smejot teica čehs.

"kas man buutu jaasaka?" smejot nodomaaja chehs ar 68. nummuru un atcereejaas Praagas pavasari...

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:34, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Te nu gan es tev nepiekrītu (par improvizāciju).
Vakar Artis Ābols lieliski pateica un uzskatāmi parādīja,ka RUS NHL - ieši negrib atstradāt izliekoties uz visiem 100% darot melno darbu. 3 trešdaļā,kad visi Čehi aizgāja aizsardzībā un Krievi nevarēja ieiet zonā apspēlējot pretinieku,viņi nemeta ripu zonā skrienot pēc tās un cīnoties. Bet centās ieiet zonā apspēlējos Čehus uz klases. Tas vien pieradīja,ka Bikovam nav nekadas taktikas.
Ružička,Krups,Gustafsons ir gaismas gadu priekšā Bikovam tieši taktiskā spēlē.
Kharlamov, ir viena lieta.Problēma ir hokeja filozofijā.Krievi nekad nav mācījušies mirt uz ledus.Spēlēt tā, kā to vakar brīžiem ar visu komandu darīja čehi.Cīņa par katru kvadrātcentimetru, laukuma stūros, utt.Tā ir kā Tu saki, - ieiet zonā apspēlējot uz klasi.Tas vairāk ņeprahoģit.

     [+] [-]

, 2010-05-24 13:36, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Štrunts par Filatovu.Kā Tev patika 4. numura leizerbīms ? Tu zini par ko es runāju.Superīgs wrists, vai ne ?
Būs no Sjomina iemācījies...
Īstenībā Tu varētu ielikt kādu rakstu par Junioru līgas kausa izcīņu.Lai tauta palasa, pret ko vajadzēs nākotnē " revanšēties " ...
Njā

Par to rakstu runājot, negribas laiku tērēt uz šejienes nepateicīgo publiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:38, pirms 15 gadiem
kashels rakstīja: Tieši tā ., haļava !!!
Kaa sportaa saka veicas stipraakajam!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:45, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: KHL līgas spēku jau šogad parādīja Baltkrievija,Kazahija un Latvija .Domāju ,ka arī Krievijas izlase veidota no KHL līgas spēlētājiem par zelta medaļām varētu nesapņot.
Un tomēr ne kazahi, ne baltkrievi un guess what - ne arī latvieši nedabūja Gagarina kausu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:46, pirms 15 gadiem
Prieks pa Cehiem,bet tiesnessus gan tiesaat amatieru turniirus,jo nebija nekaads5+20 paarkaapums uz Jagru smuki nokkeera un kad atskaneeja speeles beigu sireena tad gan Jagram celis netrauceeja leekaat pa gaisu,lai ju atziist kad nokkeera,tad jau Lavinnam vislaik buutu 5+20 jaadod kad nokker uz Pakallas pretinieku

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:48, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja viņš ir lielisks taktiķis,tad kāpēc ar klubiem viņam nekas nav izdevies ? CSKA kadru ziņā ir konkurēt spējīgs klubs. Par Salavat vispār nerunāsim. Esmu vairāk kā parliecināts,ka Salavat viņš trenēs vēl sezonu,tad viņam maigi paprasīs aiziet Mana prognoze.
Krievu zvjozdām viņš patīk,jo nostajās sunīša pozā viņu priekšā.
Jo neliek viņiem atstradāt pēc maksimuma un nekritizē tos.
Ja Vācija ar savu sastāvu spēj Krieviem sagadat tadas problēmas.
Un vēlreiz es jautāju kā pie tā ir vainojama NHL?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:50, pirms 15 gadiem
zixxxxx rakstīja: Prieks pa Cehiem,bet tiesnessus gan tiesaat amatieru turniirus,jo nebija nekaads5+20 paarkaapums uz Jagru smuki nokkeera un kad atskaneeja speeles beigu sireena tad gan Jagram celis netrauceeja leekaat pa gaisu,lai ju atziist kad nokkeera,tad jau Lavinnam vislaik buutu 5+20 jaadod kad nokker uz Pakallas pretinieku
tas tachu skaidrs, ka zasugjiilji! neviens krievu aplauziens bez taa neiztiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 13:53, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nekas, Nākošgad PČ sākas vispār 27. aprīlī, un tad visticamāk ļoti daudzas RU NHL zvaigznes nevarēs piedalīties, jo SC nebūs beigusies pat pirmā kārta.
Tad mēs varēsim pārliecināties par KHL līgas patieso spēku.
PČ var pārliecināties par kādas līgas patieso spēku ? Tad tavuprāt šajā PČ mēs varējām pārliecināties par NHL līmeni ? Jā tad nu gan tā ir gandrīz vai hokeja padibene un ASV ar saviem NHL spēlētājiem ne jau pirmo reizi sitās par palikšanu .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 14:21, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bet kad atnaca PO,tad meisteri saka buksēt kopā ar treneri. Jau pret Neftihimik un Krikunovu. Šo komandu kadru spēka samērus pat nebūtu ētiski salīdzināt.
eetiski??? vai tad Neftehimika speeleetaaji bija invaliidi, ka vinju meistariibu pat nedriikst saliidzinaat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:27, pirms 15 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: kārtējo reizi pierādās, ka letiņš ir da***s
nekas te taads nepieraadaas. cilveeki ir dazhaadi, visiem nav jaabuut veidotiem peec liidziibas ar tevi, katram ir savi iemesli un tiesiibas priecaaties par ko vien sirds kaaro.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:36, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Meisterības ziņā noteikti invalīdi salīdzinot ar Salavat blici.
Vismaz es to biju minējis,bet tu runā mazliet par citu !
tu mineeji eetiskumu un sasmiidinaaji mani. varbuut tev nevajag lietot sveshvaardus...

visaas KHL komandaas speelee daudz viduveejiibu... bet, protams, Salavaataa speelee paarcilveeki , un to trenee Lielaa Teevijas(aukstaa) kara varonis Bikins ar Zaharkovu. Neftehimik speeleetaaji saliidzinot ar vinjiem ir invaliidi, tik ljoti, ka pat neeetiski saliidzinaat.

vai Bikovs Georga lentiiti valkaas arii KHL regulaara turniira laikaa. taa kaa vajadzeetu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 14:41, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Par sēdēšanu uz diviem krēsliem tev nepiekrītu. Ja atceries,tad Tihonovs vadīja gan izlasi,gan CSKA. Viņam tas netraucēja gūt gan PČ,gan OS uzvaras. Bikovam iedeva vēl vienu iespēju,bet esmu 100% pārliecināts,ka viņam šī pēdēja iepēja arī paliks. Salavat visu sezonu spēlēja un izvilka pateicotes spēlētaju meisterības klasei,kas ir galvas tiesu pāraka par citām komandām. Bet kad atnaca PO,tad meisteri saka buksēt kopā ar treneri. Jau pret Neftihimik un Krikunovu. Šo komandu kadru spēka samērus pat nebūtu ētiski salīdzināt. Bet Krikunova kā trenera taktisku uzstadītā spēle sagādaja nemazums nepatīkamu brīžu Salavat blicei. AK Bars vispār viņus apspēlēja visās jomās. Pēc kāsieniem sērijā pret AK Bars BIKO/ZAHAR vienība paziņoja,ka tektiski neko nemainīs un spēlēs skatītajam tīkamo hokeju,vai tie zāģi bija tīkami Salavat faniem,jāpajautā viņiem. Domāju tadi paziņojumi no BIKO/ZAHAR vienības nespēja neiepriecināt Ziņitulu Biļiļidinovu
Nu tu arī salīdzināj Tas nekas, ka praktiski PSRS=ACSK tajā laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:49, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Tās lentītes tikai piesprauž atiecīgajos piemiņas datumos neviss valkā visu gadu.Britānijā tā lentīšu nēsēšana sākas oktobra beigās un turpinās ~mēnesi.Krievijā aprīļa beigās un arī turpinās~ mēnesi.
to lentiishu vispaareeja neesashana ir zaimoshana. Georga lentiites ir sastaavdalja no augstaakaa militaaraa apbalvojuma, ko neesaat peec buutiibas driiksteetu tikai tie, kas to buutu nopelniijushi. bet krievi ir iipasha kultuuras tauta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:57, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Krieviem Košečkins KHL spēlē bet galvenais varonis čehiem manuprat ir Loko aizsargs Rahūneks kas ar zviedriem 7 sekundes pirms beigām izlīdzināja rezultātu.Neielaist ir labi bet ja neviens nemetīs iekšā tad jau uzvarēt nemaz nevar
Uzvarēt arī nevar, ja laidīs visu iekšā, ko vien var. Nebūtu Vokouna, diez vai, ka būtu fināls un zelts.

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:58, pirms 15 gadiem
Audzināšana, audzināšana un vēlreiz audzināšana ir nepieciešama mūsu kaimiņzemes izcilākajiem meistariem.

     [+] [-]

, 2010-05-24 14:59, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Domāju ka lielākā daļa pasaules iedzīvotāju tev nepiekritīs.
tik pat droshi var apgalvot, ka lielaakaa dalja pasaules iedziivotaaju arii tev nepiekritiis. (tev smiekli pasham par sho paarspiileejumu nenaak?)

kaa tev shkjiet, vai man ljoti ruup augshmineetaas ljauzhu grupas viedoklis?

     [+] [-]

, 2010-05-24 15:04, pirms 15 gadiem
krievi degradējušies NHL - nav saspēles, tik met pa vārtiem. Ja vārtsargs nav lohs - tad visu ķer.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja