Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Baldonieks atzinīgi vērtē "tālāko kandidātu" sniegumu

Kristaps Zālītis

Baldonieks atzinīgi vērtē "tālāko kandidātu" sniegumu
LHF ģenerālsekretārs Māris Baldonieks.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlases galvenā trenera vietas izpildītājs otrajā pārbaudes mačā pret Franciju (2:0) Māris Baldonieks pēc spēles atzinīgi vērtēja nosacīti tālāko izlases kandidātu sniegumu, kas sarežģījusi situāciju cīņā par vietu sastāvā.

Māris Baldonieks, Latvijas izlases ģenerālmenedžeris: „Man jāsaka paldies puišiem par degsmi un mazliet azartu. Nevaru teikt, ka visu spēli aizvadījām vienādā līmenī. Man patika spēles sākums, 1.periods, bet otrā perioda sākumā bija kritums. Mēs zaudējām divcīņas, netikām līdzi ātrumā, pelnījām noraidījumus un tas mūs izsita no ritma, tādēļ izvērtās grūta spēle. Trešajā periodā pēc pārrunām ģērbtuvē mēs uzlabojām sniegumu un spēles beigu daļu aizvadījām pieklājīgi.

Par konkurenci sastāvā ir viela pārdomām. Nevar pārsteidzīgi izdarīt secinājumus par balto maiņu – Pečuru, Bukartu, Želubovski. Šodien šī maiņa labi nospēlēja, sastāvā iekļāvām arī Saulieti un mums ir par ko padomāt.

Par sastāva papildinājumu – Daugaviņš ir klāt, Štāls ir Bostonā, gaidāms, ka svētdien būs klāt. Reķis iesaistīsies nākošās nedēļas nogalē.

Vai šobrīd izlasē ir sausais likums? Neizprotu jautājuma būtību... Mēs lietojam dažādus šķidrumus. Nē, nav mums nekāds speciāls sausais likums.”

Deivs Hendersons, Francijas izlases treneris: „Es šodien lūdzu spēlētājiem aizsardzībā spēlēt atbildīgāk, jo vakar visi četri vārti tika zaudēti pēc kļūdām sedzot aizsardzībā. Šodien izdevās labāk. Spēles laikā lūdzu spēlētājiem būt disciplinētākiem savā un vidus zonā, kas deva mums vairāk iespēju arī uzbrukumā. Kopumā aizvadījām salīdzinoši pieklājīgu spēli. Mums sastāvā vēl trūkst 6-7 spēlētāji, pieci, kuri ir savainoti, vēl divi leģionāri turpina sezonu klubos.”

 +24 [+] [-]

, 2010-04-22 22:48, pirms 15 gadiem
"Vai šobrīd izlasē ir sausais likums? Neizprotu jautājuma būtību... Mēs lietojam dažādus šķidrumus. "

šitas labs!

  -3 [+] [-]

, 2010-04-22 22:52, pirms 15 gadiem
mjaa uz 4 mainju kaa vnm buus konkurence saulietis sevi labi paradija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2010-04-22 22:58, pirms 15 gadiem
"Vai šobrīd izlasē ir sausais likums? Neizprotu jautājuma būtību... Mēs lietojam dažādus šķidrumus. "

Šitādu jautājumu Znarokam uzdodot, toč būtu bortā iekšā!

  +6 [+] [-]

, 2010-04-22 23:03, pirms 15 gadiem
sermulis rakstīja: "Vai šobrīd izlasē ir sausais likums? Neizprotu jautājuma būtību... Mēs lietojam dažādus šķidrumus. "

šitas labs!
Dazbriid muusu zurnaalisti nespeej nepaarsteigt ar jautaajumiem...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-22 23:18, pirms 15 gadiem
Sausais likums...

  -3 [+] [-]

, 2010-04-22 23:31, pirms 15 gadiem
Ko parādija Saulietis???Tāpat 4maiņa jau skaidra.Bukarts,Meija,Širokovs.Ankipānu var aizstāt Jekimovs vai Džeriņš.Pārējie brīvi.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-22 23:57, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Ko parādija Saulietis???Tāpat 4maiņa jau skaidra.Bukarts,Meija,Širokovs.Ankipānu var aizstāt Jekimovs vai Džeriņš.Pārējie brīvi.
Saulietis bija gandrīz labākais no tālākajiem kandidātiem, taču visu šodienas statistiku sabojāja ar tiem 2 diezgan muļķīgajiem noraidījumiem.
Jekimovs diezgan nelietderīgi nospēlēja - tukši joņot pa laukumu var arī, piemēram, Pelšs, Cinks vai jebkurš cits jaunais - "lietderība" nebūtu mazāka. Nedomāju, ka šito "zīmuli", kas pusi no sava laika laukumā dirnēja pie pretinieka zilās līnijas vajadzētu izlasē.
a kopumā bija grūti pateikt, kurš tuvāk izlasei - Bukarts, Meija, Širokovs vai Saulietis.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-23 00:04, pirms 15 gadiem
Matulis!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-23 00:13, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Saulietis bija gandrīz labākais no tālākajiem kandidātiem, taču visu šodienas statistiku sabojāja ar tiem 2 diezgan muļķīgajiem noraidījumiem.
Jekimovs diezgan nelietderīgi nospēlēja - tukši joņot pa laukumu var arī, piemēram, Pelšs, Cinks vai jebkurš cits jaunais - "lietderība" nebūtu mazāka. Nedomāju, ka šito "zīmuli", kas pusi no sava laika laukumā dirnēja pie pretinieka zilās līnijas vajadzētu izlasē.
a kopumā bija grūti pateikt, kurš tuvāk izlasei - Bukarts, Meija, Širokovs vai Saulietis.
Pilnīgi tev nepiekrītu, Jekimovs bija viens no labākajiem vispār arī šodien. Masa protams nav (kas ir viņa galvenā problēma) bet to ideāli kompensē galva. Viennozīmīgi viens no radošākajiem LV hokejistiem vispār, bez ironijas. Arī šodien divas reizes uzlika ripu uz paplātes
vārtu priekšā Karsumam no situācijām kuras likās pilnīgi bezcerīgas.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-23 00:19, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Saulietis bija gandrīz labākais no tālākajiem kandidātiem, taču visu šodienas statistiku sabojāja ar tiem 2 diezgan muļķīgajiem noraidījumiem.
Jekimovs diezgan nelietderīgi nospēlēja - tukši joņot pa laukumu var arī, piemēram, Pelšs, Cinks vai jebkurš cits jaunais - "lietderība" nebūtu mazāka. Nedomāju, ka šito "zīmuli", kas pusi no sava laika laukumā dirnēja pie pretinieka zilās līnijas vajadzētu izlasē.
a kopumā bija grūti pateikt, kurš tuvāk izlasei - Bukarts, Meija, Širokovs vai Saulietis.

Par Jekiju 100% piekrītu, neredzu variantus. Asevišķās epizodēs patika Pečuras darbība un neesmu zaudējis cerību ieraudzīt 4. maiņu- Pečura, Saulietis, Štāls!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-23 00:20, pirms 15 gadiem
Fruktists rakstīja: Pilnīgi tev nepiekrītu, Jekimovs bija viens no labākajiem vispār arī šodien. Masa protams nav (kas ir viņa galvenā problēma) bet to ideāli kompensē galva. Viennozīmīgi viens no radošākajiem LV hokejistiem vispār, bez ironijas. Arī šodien divas reizes uzlika ripu uz paplātes
vārtu priekšā Karsumam no situācijām kuras likās pilnīgi bezcerīgas.
nezinu, nezinu, varbūt pa TV tā likās - taču Arenā uz vietas varēja daudz redzēt, ka 4 mūsējie kapājas aizsardzībā, kamēr Jekijs mierīgi sēž viduszonā. Piefiksēju es tikai vienu piespēli Karsumam, taču par piespēli "uz paplātes" es to nesauktu - pārāk jau tuvu vārtiem bija Karsums un viņam nebija kur likties.

     [+] [-]

, 2010-04-23 00:22, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Par Jekiju 100% piekrītu, neredzu variantus. Asevišķās epizodēs patika Pečuras darbība un neesmu zaudējis cerību ieraudzīt 4. maiņu- Pečura, Saulietis, Štāls!
hmm - sen nav Štāls redzēts, grūti teikt, ko un kā. Šobrīd es te Štāla vietā liktu Bukartu vai Meiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-23 00:43, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vispār jau, zinot Značoku, pie noteikuma, ka Ankipāns arī spēlē PČ, vieta brīva ir tikai viena. 3 maiņas skaidras, 4. Daugava-Širokovs-???
nu nezinu, nezinu - manuprāt Širokovs nebūt nevar būt drošs par savu vietu centrā 4. maiņā...

     [+] [-]

, 2010-04-23 01:28, pirms 15 gadiem
Es jau teiktu, ka nafig to Štālu no Amerikas raustīt... Viņa zvaigžņu stunda uz NHL sliekšņa ir pagājusi, un kopš tiem laikiem viņš spēlē arvien nepārliecinošāk un - likumsakarīgi - arvien zemākā līmenī. Manuprāt, mums pietiek spēlētāju, kas nav sliktāki, toties ir krietni jaunāki, ar izaugsmes iespējām.
Jekijs vismaz uzbrukumā spēlē interesanti un lietderīgi. Es viņa izredzes tomēr vērtētu augstāk nekā Saulieša, no kura īstas atdeves tomēr nav.
Džeriņš izskatās labi līdz brīdim, kad jādabū ripa vārtos. Kad tik neaiziet pa Bērziņa taku - it kā spēlē labi, bet... nedara to, kas uzbrucējam jādara vispirms. Nu labi, tukšos vārtos trāpīja - arī nav slikti.
vot.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-23 02:13, pirms 15 gadiem
Ja ankipāns nebruaks uz pč , kas ir diezgan reāls variants gribētu redzēt šādus uzbrukuma trijniekus :

1.Vasiljevs-njizvijs-cipulis
2.Sprukts-Karsums-Daugavins
3.shirokovs-Darzins-Redlihs
4.Dzerinsh-Meija-Saulietis
kā nākamie varētu būt
5.Berzinsh-Bukarts-Jekimovs
6.Pechura-Zelubovskis-Cinks
lai gan skaidrs , ka Berzinhs bus izlase un visticamak 3.mainjaa!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-23 07:53, pirms 15 gadiem
Kā Znaroks aizbraucis, tā sākas debīli jautājumi!

     [+] [-]

, 2010-04-23 08:02, pirms 15 gadiem
Pampa rakstīja: Jekijs vismaz uzbrukumā spēlē interesanti un lietderīgi. Es viņa izredzes tomēr vērtētu augstāk nekā Saulieša, no kura īstas atdeves tomēr nav.
Nezinu, laikam katrs citu spēli esam skatījušies. Es redzēju, ka Saulietis cenšas gandrīz izmisīgi, šī iemesla dēļ arī tie noraidījumi, bet, katrā ziņā kapājās pamatīgi, bija ievērojams, nesanāca iemest, kaut gan iespējas bija. Īsi sakot, man patika viņa darbības laukumā.

     [+] [-]

, 2010-04-23 08:51, pirms 15 gadiem
Jekimovs nospēlēja pamanāmi, bet noteikti pateicoties saviem maiņas partneriem, būtu viņš pie 3 vai 4 noteikti nebūtu tik labs un pamanāms, pieredzējuši maiņas partneri dod dauzd.. Ieliktu da jebkuru citu tur redzētu, ka viņu pēc spēles varētu izcelt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-23 09:40, pirms 15 gadiem
Par Pečuru, pašam arī patīk, kā viņš spēlē. Izaugsme pēdējo divu gadu laikā ir ļoti laba. Sergejs teica, ka šajā Kriļja Sovetov ir no kā pamācīties un tas, ka šis klubs nav KHL ir tikai laika jautājums. Kā var redzēt, Kriļja Sovetov aizvada pārrunas ar KHL, kas ir ļoti labi Pečuras nākotnei, jo viņš simpatizē kluba ģenerālmenedžerim. Par iekļūšanu izlasē... šaubos, bet tikai tāpēc, ka savulaik viņiem bija diezgan lielas nesaskaņas, bet, cerams visi cirvji ir aprakti!

     [+] [-]

, 2010-04-23 09:48, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Es liktu savādāk 3 un 4. maiņu:
Dārziņš- Pečura- Rēdlihs;
Meija- Džeriņš- Bukarts.

Jekijam obligāti jāuzkačā masa, tad no viņa var sanākt lietaskoks.
Saulietis tikai epizodiski rādīja izlases cienīgu sniegumu.
Širokovs laikam iedomājies, ka ar KHL kluba pierakstu viņam ir garantēta vieta izlase, tāpēc šajās divās spēlēs īpaši nepiepūlējās
Jā Pečura ir nedaudz labāks par Bērzu...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-23 10:10, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Saulietis bija gandrīz labākais no tālākajiem kandidātiem, taču visu šodienas statistiku sabojāja ar tiem 2 diezgan muļķīgajiem noraidījumiem.
Jekimovs diezgan nelietderīgi nospēlēja - tukši joņot pa laukumu var arī, piemēram, Pelšs, Cinks vai jebkurš cits jaunais - "lietderība" nebūtu mazāka. Nedomāju, ka šito "zīmuli", kas pusi no sava laika laukumā dirnēja pie pretinieka zilās līnijas vajadzētu izlasē.
a kopumā bija grūti pateikt, kurš tuvāk izlasei - Bukarts, Meija, Širokovs vai Saulietis.
Ko Tu runā? Saulietis bija viens no švakākajiem vakar laukumā... Es viņu gandrīz vai tagad atskaitītu - nu nav nekā no viņa. Nesaprotu, ko tik daudzi komentos par viņu cepas? Neko nav parādījis...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-23 10:43, pirms 15 gadiem
Runājot par Bērziņa jautājumu - ja reiz izlasē tā trūkst centru, tad man nav saprotams kāpēc Džeriņš netiek pie ruļļiem, viņam savā 21ā gadā vēl ir kur augt, nežēlīgi daudz kur augt, bet ja gan Šuplers, gan Znaroks nedos spēlēt, tad palaidīs garām vienu perspektīvu centru.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-23 11:31, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Saulietis bija gandrīz labākais no tālākajiem kandidātiem, taču visu šodienas statistiku sabojāja ar tiem 2 diezgan muļķīgajiem noraidījumiem.
Jekimovs diezgan nelietderīgi nospēlēja - tukši joņot pa laukumu var arī, piemēram, Pelšs, Cinks vai jebkurš cits jaunais - "lietderība" nebūtu mazāka. Nedomāju, ka šito "zīmuli", kas pusi no sava laika laukumā dirnēja pie pretinieka zilās līnijas vajadzētu izlasē.
a kopumā bija grūti pateikt, kurš tuvāk izlasei - Bukarts, Meija, Širokovs vai Saulietis.
Jekimovs bija viens no retajiem kas musu komandaa gaja vartu prieksa, un man liekas vienigais kas vakar tiesaam grauza ledu! daudzi izkatijas ka nespeeleja ar pilnu atdevi- varbuut tapeec ka Znaroka nebija.

Niživijs - Vasiļevs - Cipulis
Karsums - Spruksts - Ankipāns (Jekivovs)
Dārziņš - Širokovs - M.Rēdlihs
Bukarts - Džeriņš - Daugaviņs

Jūtu ka grūti buus malā atstaat kadu uzbrucēju! Jekimovs un Meija.!
Saulietis domaju ka noteikti nebuus ka arī parejie!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-23 11:39, pirms 15 gadiem
kapli_s rakstīja: Jekimovs bija viens no retajiem kas musu komandaa gaja vartu prieksa, un man liekas vienigais kas vakar tiesaam grauza ledu! daudzi izkatijas ka nespeeleja ar pilnu atdevi- varbuut tapeec ka Znaroka nebija.

Niživijs - Vasiļevs - Cipulis
Karsums - Spruksts - Ankipāns (Jekivovs)
Dārziņš - Širokovs - M.Rēdlihs
Bukarts - Džeriņš - Daugaviņs

Jūtu ka grūti buus malā atstaat kadu uzbrucēju! Jekimovs un Meija.!
Saulietis domaju ka noteikti nebuus ka arī parejie!
nezinu, par kuru vārtu priekšu tur runā - pretinieku vārtu priekšā vairāk es manīju Bērziņu un Saulieti nekā Jekimovu.

     [+] [-]

, 2010-04-23 11:40, pirms 15 gadiem
Bigijs rakstīja: Ko Tu runā? Saulietis bija viens no švakākajiem vakar laukumā... Es viņu gandrīz vai tagad atskaitītu - nu nav nekā no viņa. Nesaprotu, ko tik daudzi komentos par viņu cepas? Neko nav parādījis...
vienīgais Saulieša mīnuss vakar bija 2 nevajadzīgi noraidījumi. Savādāk ļoti labi nospēlēja.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-23 12:12, pirms 15 gadiem
Vai tad tiešam atkal to Bērziņu vilks uz PČ? Šī doma vein samaitā visu prieku sekot līdiz izlases gatavošanās procesam.

     [+] [-]

, 2010-04-23 12:59, pirms 15 gadiem
tas Shtaals tak vispaar nav hokejists, cik atceros no ieprieksheejiem chempjiem, tad taads miiksts un neciinaas liidz galam, atrums ari nav tas labakais, un Berzinsh tads pats palicis

     [+] [-]

, 2010-04-23 13:23, pirms 15 gadiem
jaaneens rakstīja: tas Shtaals tak vispaar nav hokejists, cik atceros no ieprieksheejiem chempjiem, tad taads miiksts un neciinaas liidz galam, atrums ari nav tas labakais, un Berzinsh tads pats palicis
Nu smiekli nāk -Štāls -un mīksts...Viņs taču ASV spēlē...Tur vispār iet spēka spēle visu laiku,pie kam IHL par katru sīkumu nesvilpj- tiesneši ļauj spēlēt.