Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Stemkoss: "Mūsu mērķis - 2014. gada olimpiāde Sočos"

Stemkoss: "Mūsu mērķis - 2014. gada olimpiāde Sočos"
Kanādiešu vārtsargs Kriss Meisons vakar nebija glābējs
Foto: AFP/Scanpix

Vakar pasaules čempionāts hokejā beidzās Kanādas hokejistiem, kuri ar 2:5 piekāpās Krievijas izlasei. Pēc spēles vairums Kanādas hokejistu atzīst, ka zaudējumā vainojams tas, ka netika izmantotas daudzās vārtu gūšanas iespējas.

''Mums ir jāsamierinās ar šo rezultātu un jāpaņem viss labais,'' pēc spēles saka Stīvens Stemkoss. ''Beigu beigās mūsu mērķis – 2014. gada olimpiāde Sočos. Šis ir pasaules čempionāts, kur tādi jaunie spēlētāji kā es, var smelties pieredzi. Domāju, ka šis zaudējums mūsu apetīti pēc uzvarām tikai palielinās.''

''Mums bija momenti, it sevišķi jau spēles sākumā,'' iesāk Korijs Perijs. ''Ja mēs viņus realizētu, tad spēle varētu ritēt pavisam savādāk.''

''Šajā spēle vienīgā atšķirība bija tajā, ka Krievijas izlase savus momentus realizēja ar ļoti augstu procentu, kamēr mums tas procents bija ļoti mazs,'' saka Kanādas izlases treneris Kreigs Maktevišs. ''Kopumā mēs spēli aizvadījām labi, un esmu apmierināts ar manu puišu sniegumu. Parasti mums bija liela priekšrocība attiecībā uz konkurētspēju, taču šogad visas komandas bija ļoti konkurētspējīgas. Šogad varējām pārliecināties par to, cik šis čempionāts katram ir svarīgs.''

Izmantotie resursi:
iihf.com
hockeycanada.ca

  +8 [+] [-]

, 2010-05-21 15:06, pirms 15 gadiem
Nu tad jau redzēs kā būs ar NHL zvaigznēm, vai NHL ņems pārtraukumu.
Vai tie mērķi vispār izdosies.

 +14 [+] [-]

, 2010-05-21 15:07, pirms 15 gadiem
Tas būs vnk Nāves ēnā!

 +17 [+] [-]

, 2010-05-21 15:08, pirms 15 gadiem
Olimpiāde daudzām komandām paretināja sastāvu no zvaigznēm.

+106 [+] [-]

, 2010-05-21 15:09, pirms 15 gadiem
Labs mērķis-bet nesanāks Sočos būs Latvijas kārta uzvarēt

 +13 [+] [-]

, 2010-05-21 15:09, pirms 15 gadiem
Šoreiz tā pat varētu nebūt vienkārša banāla attaisnošanās, jo Kanāda pēc Zelta Vankūverā nez vai bija baigi izslāpusi cīnīties par medaļām arī PČ ...

 +10 [+] [-]

, 2010-05-21 15:10, pirms 15 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Labs mērķis-bet nesanāks Sočos būs Latvijas kārta uzvarēt
ĀĀĀ nu ja nu!

 +19 [+] [-]

, 2010-05-21 15:11, pirms 15 gadiem
Sočos finālā uzvarēt krievus varētu būt ļoti salda uzvariņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +72 [+] [-]

, 2010-05-21 15:16, pirms 15 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: stulbais stemkoss
Stulbais josiifs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-05-21 15:25, pirms 15 gadiem
Rocky33 rakstīja: Šoreiz tā pat varētu nebūt vienkārša banāla attaisnošanās, jo Kanāda pēc Zelta Vankūverā nez vai bija baigi izslāpusi cīnīties par medaļām arī PČ ...
ko tu gribin teikt, ka viņi brauca zaudēt?
Tev šķiet,ka Stemkos domāja: ''var jau arī pakāst tiem krieviem, jo katrā gadījumā 23 maniem tautiešiem ir Olimpiskais zelts.'' kaut kā neticas, jo tomēr pastāv arī tāda lieta, kā individuālās ambīcijas.
tā sportā nemēdz notikt.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-21 15:25, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Kaut kādam mērķim jau jābūt pec izgāzšanās 3 Pasuales čempionātos pēc kārtas ! Kā gribētos dzirdēt ko teiks kanādieši un letiņi, kad Kanāda zaudēs Sočos!
Neizskatās, ka Kanāda iet uz zaudējumu Sočos... Drīzāk ko tu teiksi, kad Kanādai atkal būs zelts?

 +29 [+] [-]

, 2010-05-21 15:26, pirms 15 gadiem
Stemkoss meklē attaisnojumus...
Kā viņš var runāt par Sočiem, ja pašam vēl tālu līdz OS sastāvam. Ļoti iespējams, ka neviens no šī sastāva 2014.gada Kanādas OS sastāvā netiks.
Šīs konkrētās komadas mērķim bija jābūt uzvarēt tagad, nevis kadā turnīrā pēc četriem gadiem... kur viņi nespēlēs.

Ko lai saka. Vāji...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-21 15:27, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Stemkoss meklē attaisnojumus...
Kā viņš var runāt par Sočiem, ja pašam vēl tālu līdz OS sastāvam. Ļoti iespējams, ka neviens no šī sastāva 2014.gada Kanādas OS sastāvā netiks.
Šīs konkrētās komadas mērķim bija jābūt uzvarēt tagad, nevis kadā turnīrā pēc četriem gadiem... kur viņi nespēlēs.

Ko lai saka vāji...
Krieviem bija svarīgi tagad un tulīt. Kanādai patiešām svarīgāk ir sagatavot uzvarētājus turnīrā pēc 4iem gadiem. Daļa no šī gada spēļmaņiem tur spēlēs gan.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 15:30, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Krieviem bija svarīgi tagad un tulīt. Kanādai patiešām svarīgāk ir sagatavot uzvarētājus turnīrā pēc 4iem gadiem.
Bet ja neviens no šiem nespēlēs Sočos? Ko tad? Maktavišs tiek gatavots kā treneris? protams ka nē! Šai komandai nav nekā kopīga ar gatavošanos Soču olimpiādei...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 15:32, pirms 15 gadiem
tas tik būtu kaifs , krievus , krievijā , olimpiskajās spēlēs izslēgt jau ceturtdaļfinālā .... saprotu kanādiešu domugājienu

  +7 [+] [-]

, 2010-05-21 15:34, pirms 15 gadiem
Tu diezgan droši apgalvo, ka viņi nespēlēs sočos, esi pareģis? Šiem spēlētājiem tagad ir tikai ap 20 gadiem, bet daļa jau ir līderi savās komandās. Stemkosa 51 gols šosezon jau vien ir rādītājs. Pa četriem gadiem šie spēlētāji attīstīsies vēl un vēl. Protams šī komanda nebūs 1:1 ar komandu, ko redzēsim sočos, bet mazu "sneak peak" gan mēs dabūjām.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-21 15:35, pirms 15 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: stulbais stemkoss
nu kad būs bans šitam??

 +15 [+] [-]

, 2010-05-21 15:39, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Tu diezgan droši apgalvo, ka viņi nespēlēs sočos, esi pareģis? Šiem spēlētājiem tagad ir tikai ap 20 gadiem, bet daļa jau ir līderi savās komandās. Stemkosa 51 gols šosezon jau vien ir rādītājs. Pa četriem gadiem šie spēlētāji attīstīsies vēl un vēl. Protams šī komanda nebūs 1:1 ar komandu, ko redzēsim sočos, bet mazu "sneak peak" gan mēs dabūjām.
Paskaties Vankūveras sastāvu... Cik tur ir spēlētāju zem 30 gadiem. Turklāt spēlētājus izvēlās lielā mērā pēc snieguma pirmsolimpiskajā NHL sezonā.
Nemaz nerunājot par to, ka pēc četriem gadiem jau būs nākamie Stemkosi un Dautiji.
Stemkosa 51 gols? Paskaties uz Džonotanu Čīču. Vai to pašu Sentluī...
Golu tituls viņiem nelīdzēja iekļūt OS izlasē.

Jā, iespējams kāds no šiem būs OS izlasē, bet ne jau dēļ šī PČ...

 +14 [+] [-]

, 2010-05-21 15:47, pirms 15 gadiem
tik ilgi gatavosies tiem Sočiem, ka beigās tāpat dabūs pa pakaļu..

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 15:49, pirms 15 gadiem
Labi, tad kāds tavuprāt bija kanādiešu nodoms ņemot debitantu sastāvu?

Šie spēlētāji jau 20 gados ir tikai nelielu klasi zemāki par lielajiem, pieredzējušiem bukiem. Daļa (protams, protams ne visi) jau tajos 24,25,26 gados būs līderi. Šie spēlētāji attīstās un aug, līdz ar to paliek vēl labāki. Kāpēc neizmantot iespēju un nepārbaudīt jau tagad, kas viņiem aug novākšanai pēc 4iem gadiem?

Protams, galvenā atlase notiks 3 gadus vēlāk, bet uzmest aci, kas notiek jau tagad, pēc uzvarētas olimpiādes, nav nekas traks.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 15:51, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Paskaties Vankūveras sastāvu... Cik tur ir spēlētāju zem 30 gadiem. Turklāt spēlētājus izvēlās lielā mērā pēc snieguma pirmsolimpiskajā NHL sezonā.
Nemaz nerunājot par to, ka pēc četriem gadiem jau būs nākamie Stemkosi un Dautiji.
Stemkosa 51 gols? Paskaties uz Džonotanu Čīču. Vai to pašu Sentluī...
Golu tituls viņiem nelīdzēja iekļūt OS izlasē.

Jā, iespējams kāds no šiem būs OS izlasē, bet ne jau dēļ šī PČ...
No 23 spelētājiem Kanādai zem 30 gadiem Vankuveras sastāvā bija 13. Tāpēc apgalvot, ka šai komandai nav nekāda sakara ar gatavošanos Sočiem ir mazliet dīvaini

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 15:54, pirms 15 gadiem
Galvenais mērķis sogad bija uzvara olimpiādē, kas tika arī sasniegts. PČ jau vairs nav tik lielas nozīmes. Pie tam ziemeļamerikāņiem Stenlija kauss vienmēr ir bijis svarīgāks par PČ, tāpēc mierīgi var iespēlēt jaunos čaļus

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 15:59, pirms 15 gadiem
Kur jūs ņēmāt, ka NHL komandu spēlētāji būs pārstāvēti Sočos? Tas jau ir kur paziņots?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 16:02, pirms 15 gadiem
mursitis rakstīja: No 23 spelētājiem Kanādai zem 30 gadiem Vankuveras sastāvā bija 13. Tāpēc apgalvot, ka šai komandai nav nekāda sakara ar gatavošanos Sočiem ir mazliet dīvaini
Labi, varu arī pārfrāzēt... Kuri spēlētāji visticamāk nekandidēs uz vietu Sočos... Brodērs, Nīdermaiers, varbūt Boils. Pārējie būs kandidāti... tāpat kā Speca, Grīns, Lekavaljē un 100 citi Kanādas spēlētāji.

 +14 [+] [-]

, 2010-05-21 16:08, pirms 15 gadiem
Ja JUMS-P.Č.ipaši nav vajadzigs,tad n***j Jus braucat uz viņu,koroče-stulba muldešana,ja but vinnejuši,tad but runajuši:ja mes esam kruti ari P.Č.Krievus vinnejam, ZELTS bus musejais,un t.t

  +6 [+] [-]

, 2010-05-21 16:09, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Labi, varu arī pārfrāzēt... Kuri spēlētāji visticamāk nekandidēs uz vietu Sočos... Brodērs, Nīdermaiers, varbūt Boils. Pārējie būs kandidāti... tāpat kā Speca, Grīns, Lekavaljē un 100 citi Kanādas spēlētāji.
Un starp tiem 100 Kanādas spēlētajiem būs arī šogad PČ spēlējušie. Tāpēc pārfrāzē kā gribi, bet Kanāda strādā ar skatu nākotnē

  +5 [+] [-]

, 2010-05-21 16:11, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Labi, tad kāds tavuprāt bija kanādiešu nodoms ņemot debitantu sastāvu?
Paglābšanās no kauna...
Hockey Canada atteica vismaz 20 līdz 30 hokejisti, tādēļ viņi izvēlējās zaudēt ar jaunajiem čaļiem, nevis pieredzējušākām pabirām.

Protams, Stemkoss, Tavaress būtu arī tur, bet Keins, Rassels, Dušēns, Džonsons, Dubniks, Meisons tur nebūtu.
Ots, Da*nijs, Laihs ir labākie no tiem kas neatteica un tas jau izsaka daudz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-21 16:13, pirms 15 gadiem
mursitis rakstīja: Un starp tiem 100 Kanādas spēlētajiem būs arī šogad PČ spēlējušie. Tāpēc pārfrāzē kā gribi, bet Kanāda strādā ar skatu nākotnē
Nopietnas kandidatūras ir tikai Stemkoss, Maiers varbūt Tavaress. Pārējie ir taustīšanās tumsā...
Galu galā sanāk tas pats kas Krieviem Kuļikovs un Aņisimovs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-05-21 16:17, pirms 15 gadiem
neka nebija....sochos uzvares Krievi.....

     [+] [-]

, 2010-05-21 16:22, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nopietnas kandidatūras ir tikai Stemkoss, Maiers varbūt Tavaress. Pārējie ir taustīšanās tumsā...
Galu galā sanāk tas pats kas Krieviem Kuļikovs un Aņisimovs.
Tu nevari zināt, kas būs pēc 4 gadiem... No šī sastāva OS varētu tikt vismaz 5 spēlētāji. Un par tiem 20-30 kuri konkrēti atteica, kurus tad tu domā? Protams, daži atteica, bet daļa nespēlēja dēļ savainojumiem. Turklāt cīņu NHL joprojām turpina 9 Kanādas OS sastāva spēlētāji. Jau no paša sākuma tika nosprausts mērķis savākt jaunos un talantīgos un tāds ceļš tika iets.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 16:23, pirms 15 gadiem
>>>Fedorovs91
Te pat strīdēties nav vērts.Ja Kanadai būtu svarīga uzvara šajā čempionātā,tad 1/3 komandas nesastāvētu no 18-20 gadu veciem jaunekļiem.Tas ir jebkuram skaidrs.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-21 16:25, pirms 15 gadiem
Josiifs Staļins rakstīja: stīvs daunnijs
stiivs dau nis

     [+] [-]

, 2010-05-21 16:32, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tu nevari zināt, kas būs pēc 4 gadiem... No šī sastāva OS varētu tikt vismaz 5 spēlētāji. Un par tiem 20-30 kuri konkrēti atteica, kurus tad tu domā? Protams, daži atteica, bet daļa nespēlēja dēļ savainojumiem. Turklāt cīņu NHL joprojām turpina 9 Kanādas OS sastāva spēlētāji. Jau no paša sākuma tika nosprausts mērķis savākt jaunos un talantīgos un tāds ceļš tika iets.
Nosauc tos piecus spēlētājus.
Te rodas tas cik plašs ir kandidātu saraksts? Vai Džordžss no Canadiens un Koburns no Flyers vispār tiks izskatīti kā kandidāti uz Sočiem?
Izņemot trīs manis nosauktos, visi pārējie krīt šādu spēlētāju kategorijā...
Pirms Vankūveras tika nosaukts 48 spēlētāju paplašinātais sastāvs. Ja tas būtu 148 tad daži no šī čempionāta pārējie jaunuļiem tur varētu tikt.

     [+] [-]

, 2010-05-21 16:36, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nosauc tos piecus spēlētājus.
Te rodas tas cik plašs ir kandidātu saraksts? Vai Džordžss no Canadiens un Koburns no Flyers vispār tiks izskatīti kā kandidāti uz Sočiem?
Izņemot trīs manis nosauktos, visi pārējie krīt šādu spēlētāju kategorijā...
Pirms Vankūveras tika nosaukts 48 spēlētāju paplašinātais sastāvs. Ja tas būtu 148 tad daži no šī čempionāta pārējie jaunuļiem tur varētu tikt.
Tavaress, Dušeins, Maiers, Stamkoss, Del Zotto, Keins. Katrā ziņā tieši spēlētāji ir tie, kuri nosaka vai turnīrs ir viņiem nozīmīgs vai nav. Ja visas šīs zvaigznes, kuras tavuprāt atteica, uz čempionātu nebrauc, tad ir labs pamats uzskatīt, ka šis turnīrs viņiem nav svarīgs. Elementāri.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 16:38, pirms 15 gadiem
Tak ne jau kanāda brauca uz šo čempi lai iespēlētu 10 spēlētājus sočiem, viņa brauca uz čempi, lai atrastu kādu, kurš nav pamanīts līdz šim, varbūt kādam tieši ir ķēriens uz lielajiem laukumiem (kas būtu liels brīnums) Viņi zin, ka ja viss ies kā smērets tad trīs varēs no šī saraksta iemest trešajā varbūt otrajā maiņā, bet ar to ir par maz... Šis čempis bija iespēja kādam vēl iekļūt redzes lokā, ne jau šeit tiek gatavots kodols...
Ja jau 3. izlase, kādēļ, tad lai pēc 4. gadiem pazustu no zemes pirmās divas? tie ir 4 gadi ne 14...

  -1 [+] [-]

, 2010-05-21 16:42, pirms 15 gadiem
Kanaadai buutu ceriibas vakar uzvareet, ja vietaam apmainiitu vaartsargus. Meisons bija pagalam vaajsh. Nav ko tagad muldeet par realizaaciju un Sochiem.

     [+] [-]

, 2010-05-21 16:43, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tavaress, Dušeins, Maiers, Stamkoss, Del Zotto, Keins. Katrā ziņā tieši spēlētāji ir tie, kuri nosaka vai turnīrs ir viņiem nozīmīgs vai nav. Ja visas šīs zvaigznes, kuras tavuprāt atteica, uz čempionātu nebrauc, tad ir labs pamats uzskatīt, ka šis turnīrs viņiem nav svarīgs. Elementāri.
Tātad šis čempionāts ir neveiksmīgs dēļ Kanādas spēlētāju intereses trūkuma dēļ. Un jauno iespēlēšana ir apstākļu spiesta, nevis plānota. Elementāri.

P.S. Del Zotto un Keins ir ļoti izteikts šāviens tumsā. Sevišķi Keins. Kanādai ir desmitiem šāda tipa spēlētāju, nemaz nerunājot par pašiem līderiem. Del Zotto ir mazāk konkurentu, tomēr arī ļoti daudz, lai reāli domātu par Sočiem. Grīns, Subbans, Yandle utt...

     [+] [-]

, 2010-05-21 16:48, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tātad šis čempionāts ir neveiksmīgs dēļ Kanādas spēlētāju intereses trūkuma dēļ. Un jauno iespēlēšana ir apstākļu spiesta, nevis plānota. Elementāri.

P.S. Del Zotto un Keins ir ļoti izteikts šāviens tumsā. Sevišķi Keins. Kanādai ir desmitiem šāda tipa spēlētāju, nemaz nerunājot par pašiem līderiem. Del Zotto ir mazāk konkurentu, tomēr arī ļoti daudz, lai reāli domātu par Sočiem. Grīns, Subbans, Yandle utt...
Del Zotto ir ļoti talantīgs aizsargs, galu galā viņam tikai jūlijā paliek 20 gadi un viņš jau šosezon bija rezultatīvākais Rangers aizsargs. Uz Soču laiku viņam būs jau 23 gadi. Pēdējais no tevis minētajiem aizsargiem ir amerikānis...

Keinam augustā paliek tikai 19 gadi un viņš jau ir parādījis, ka māk spēlēt un pat kaušļiem iedot bietē. 4 gados var ļooti spēcīgi progrsēt. Katrā ziņā drīzāk viņš būs sastāvā nekā Iginla.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-21 16:55, pirms 15 gadiem
Nu jau baigi pateica - tikko pēc olimpiādes tagad 4 gadus gatavosies vienam turnīram
Nu tad neko, laikam kanādieši tad mierīgi skatīsies, kā krievi 6 gadus pēc kārtas paņem zeltu PČ

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 16:56, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Del Zotto ir ļoti talantīgs aizsargs, galu galā viņam tikai jūlijā paliek 20 gadi un viņš jau šosezon bija rezultatīvākais Rangers aizsargs. Uz Soču laiku viņam būs jau 23 gadi. Pēdējais no tevis minētajiem aizsargiem ir amerikānis...

Keinam augustā paliek tikai 19 gadi un viņš jau ir parādījis, ka māk spēlēt un pat kaušļiem iedot bietē. 4 gados var ļooti spēcīgi progrsēt. Katrā ziņā drīzāk viņš būs sastāvā nekā Iginla.
Kurš no Kanādas kandidātiem nemāk spēlēt? Iginla visticamāk būs komandā, kā leadership. Pat Sakiks tika izskatīts, kā kandidāts uz Vankūveru, bet Iginla būs vēl jaunāks.

Tu nespēj saskatīt to konkurenci par vietu kanādas sastāvā OS...

Keins uz Sočiem nebūs top 12 Kanādas uzbrucējs, visticamāk arī nekad tāds nebūs.

Del Zotto arī ir ļoti maza šanse iekļūt starp 8 aizsargiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-21 17:07, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kurš no Kanādas kandidātiem nemāk spēlēt? Iginla visticamāk būs komandā, kā leadership. Pat Sakiks tika izskatīts, kā kandidāts uz Vankūveru, bet Iginla būs vēl jaunāks.

Tu nespēj saskatīt to konkurenci par vietu kanādas sastāvā OS...

Keins uz Sočiem nebūs top 12 Kanādas uzbrucējs, visticamāk arī nekad tāds nebūs.

Del Zotto arī ir ļoti maza šanse iekļūt starp 8 aizsargiem...
Šeit nu tu kļūdies. Arī šogad Beržerons, Perijs, Morovs un pat vēl pāris spēlētāji noteikti nekotējās ne tuvu Kanādas TOP 12 uzbrucējiem, bet
sastāvā tika.

     [+] [-]

, 2010-05-21 17:10, pirms 15 gadiem
visa jūsu krutā muldēšana par iespējamo Kanādas sastāvu aprausies kad G. Betmens pateiks, ka OS Sočos NHL ir pie kājas un spēlētajus nekur nelaidīs.

     [+] [-]

, 2010-05-21 17:11, pirms 15 gadiem
Jebkura Kanādas komanda, uz jebkuru turnīru, brauc tikai pēc uzvaras.Manuprāt šo saukli izdomāja paši kanādieši .Protams uzvarēt turnīrā nebija lielu izredžu,tomēr šis attaisnojums skan diezgan nepārliecinoši.Bet varbūt kanādiešiem nav pieņemts teikt,ka pretinieks bija spēcīgāks.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-21 17:21, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Šeit nu tu kļūdies. Arī šogad Beržerons, Perijs, Morovs un pat vēl pāris spēlētāji noteikti nekotējās ne tuvu Kanādas TOP 12 uzbrucējiem, bet
sastāvā tika.
Labi, mēs abi spekulējam ar Keina potenciālu, bet nevar aizmirst, ka ļoti daudziem tiešām talantīgiem Kanādas spēlētājiem OS vilciens aiziet garām. Pēc četriem gadiem redzēs kas un kā

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 17:29, pirms 15 gadiem
ovechkin234 rakstīja: neka nebija....sochos uzvares Krievi.....
Tupi pele uz akmens

atceries ka Amīši ar var uztaisīt Zvaigžņotu komandu

     [+] [-]

, 2010-05-21 19:49, pirms 15 gadiem
Šogad Kanāda nerādīja pārliecinošu spēli. Liela vaina visos zaudējumos ir jāuzņemas vārtsargam, jo viņš nespēlēja augstā līmenī. Kanādas vājais posms bija vārtsargi! Uzbrukumā viņi spēlēja labi! Spēlētāji arī bija salasīti pavisam jauni, ļoti maz pieredzējušo spēlētāju. Nebija jau salasīti pirmie numuri nevar pat salīdzināt ar OS sastāvu, šis bija daudz vājāks, savukārt Krievijai bija gandrīz viss OS sastāvs! Secinājumus izdariet paši!

     [+] [-]

, 2010-05-21 20:00, pirms 15 gadiem
Nu tad lai vini pakasa 4 gadus pec kartas Pasaules Cempionatos del tiem Sochiem. Man principa vienalga Ja viniem patik 7 vieta PC okay

     [+] [-]

, 2010-05-21 20:05, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Tavaress, Dušeins, Maiers, Stamkoss, Del Zotto, Keins. Katrā ziņā tieši spēlētāji ir tie, kuri nosaka vai turnīrs ir viņiem nozīmīgs vai nav. Ja visas šīs zvaigznes, kuras tavuprāt atteica, uz čempionātu nebrauc, tad ir labs pamats uzskatīt, ka šis turnīrs viņiem nav svarīgs. Elementāri.
Vēl klāt var pieskaitīt arī Marku Stālu.

Es principā pilnīgi Tev piekrītu. Vakardien biju sporta bārā spēles laikā, un biju mazliet pārsteigts ar kādu sajūsmu visi priecājās par to kā Krievijas Olimpiskā izlase uzveiz juniorus

     [+] [-]

, 2010-05-21 20:05, pirms 15 gadiem
Bet nav arī tā, ka kanādieši ir apmierināti ar sevi. Varbūt ar tik jaunu sastāvu nebija ambīciju uz zeltu, bet nu uz pusfinālu gan...

     [+] [-]

, 2010-05-21 20:08, pirms 15 gadiem
Par turnīra popularitāti Ziemeļamerikā visu pasaka tas, ka visa Krievijas prese par to vien runā, bet The Hockey Night In Canada, to pieminēja tikai tā - starpcitu.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 20:40, pirms 15 gadiem
ilzhuks93 rakstīja: Šogad Kanāda nerādīja pārliecinošu spēli. Liela vaina visos zaudējumos ir jāuzņemas vārtsargam, jo viņš nespēlēja augstā līmenī. Kanādas vājais posms bija vārtsargi! Uzbrukumā viņi spēlēja labi! Spēlētāji arī bija salasīti pavisam jauni, ļoti maz pieredzējušo spēlētāju. Nebija jau salasīti pirmie numuri nevar pat salīdzināt ar OS sastāvu, šis bija daudz vājāks, savukārt Krievijai bija gandrīz viss OS sastāvs! Secinājumus izdariet paši!
varbut atceresies kads sastavs bija krieviem un Kanadiešiem P.Č.2008 un 2009?tur bija pavisam lidzigas sastavas,un kanadieši tapat pakaseja,un vispar ja runat par O.S,tad 2006 gada Turina,atgadinat kam kanada zaudeja?ta ka viens var vinnet šodien,otrs ritdien,un kurš ir stipraks no viņiem to gruti pateikt

  -1 [+] [-]

, 2010-05-21 21:09, pirms 15 gadiem
ai nu ko jūs te strīdaties bezjēdzīgi, te taču visam jābūt skaidram...notiek tas pats kas pirms olimpiādes, krievi no hokeja lielvalstīm vienīgie cenšas savākt labākos spēlētājus lai vismaz šeit uzvarētu un visi atkal uzreiz sludina ka krievi vinnēs visus un ir stiprāki par visiem arī olimpiādē, bet tur kanāda ar amīšiem savāc labākos un krievijai nav variantu, visi tač redzēja kā kanādieši bez variantiem apspēlēja krievu labāko izlasi un ja asv būtu bijis ar krieviem jāspēlē notiktu tieši tas pats....

     [+] [-]

, 2010-05-21 21:10, pirms 15 gadiem
kristaxaxa rakstīja: Labs mērķis-bet nesanāks Sočos būs Latvijas kārta uzvarēt
pirmais saules duriens sogad... butu padomajis labak , vai Latvija ar sadu speli ,vispar noklus Socos...???

     [+] [-]

, 2010-05-21 21:43, pirms 15 gadiem
Tas, ka krieviem ar šādu sastāvu bija/ir jāuzvar jebkurš pretinieks šajā PČ, ir vienkārši kā saule debesīs. Šāds vienas komandas pārsvars nav bijis, šķiet, kopš KLM laikiem, tāpēc neko nevar salīdzināt ne ar Turīnu, ne ar 08, ne 09. Kas apgalvo pretējo, valkā kaut kādas brilles, kas neļauj to saskatīt.
Un jebkurš rezultāts, kurš pamatlaikā pietuvojas neizšķirtam ir vērtējams kā Krievijas izgāšanās.

P.S. To, uz ko ir spējīga šīgada Kanādai atbilstoša Krievijas izlase, varēja vērot pārbaudes spēlēs (neizšķirts ar Itāliju).

     [+] [-]

, 2010-05-21 22:50, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Krieviem bija svarīgi tagad un tulīt. Kanādai patiešām svarīgāk ir sagatavot uzvarētājus turnīrā pēc 4iem gadiem. Daļa no šī gada spēļmaņiem tur spēlēs gan.
2 - Corry Perry, Steve Stamkoss. Un tas ir viss?

     [+] [-]

, 2010-05-22 07:36, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: pirmais saules duriens sogad... butu padomajis labak , vai Latvija ar sadu speli ,vispar noklus Socos...???
Tad nu gan te kāds baigi pesimistisks.

     [+] [-]

, 2010-05-22 17:25, pirms 15 gadiem
Liksi šodien uz pusfinālu? Vācija - Krievija
1 Ls par brīvu priekš sporta totalizatora:
https://recruiter.betsafe.com/welcome/?recruiter_id=ygdtWrSVYE4OYVei97Ne7g==