Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Kovaļčuks: ''Katrs, kurš uzvelk Kanādas izlases kreklu, kļūst par tafgaju"

Kovaļčuks: ''Katrs, kurš uzvelk Kanādas izlases kreklu, kļūst par tafgaju"
Kanādieši vakar nerespektēja Aleksandru Ovečkinu
Foto: AFP/Scanpix

Pēc vakar aizvadītās pasaules hokeja čempionāta ceturtdaļfināla spēles, kurā ar 5:2 apspēlēja Kanādas izlasi, revanšējoties tai par sāpīgo zaudējumu šī gada olimpiskajās spēlēs Vankūverā, krievu hokejisti sniedza komentārus.

''Kanādieši visas spēles garumā mūs provocēja, tāpēc arī visas spēles garumā bija tādi asumi un sadursmes,'' iesāk Aleksandrs Ovečkins. ''Vienā brīdī mani komandas treneris Vjačeslavs Bikovs brīdināja, ka kanādieši spēlēs tieši tādā stilā, ka viņi man neļaus spēlēt. Biju tam gatavs. Treneris man arī pateica, lai neatbildu uz provokācijām. Arī es pats negribēju uzvilkt komandu un kādam sist, jo tad varētu nopelnīt noraidījumu līdz spēles beigām vai arī diskvalifikāciju.''

''Mēs zinājām, ko sagaidīt no kanādiešiem,'' iesāk Iļja Kovaļčuks. ''Mūsu puiši noturējās. Malači. Šī ir pelnīta uzvara. Ko teiksim cilvēkiem, kuri uzskata, ka lielā Krievija uzvarēja mazo Kanādu, kura uz pasaules čempionātu atvedusi trešo sastāvu? Mazo? Pasakiet tiem cilvēkiem, kuri izdomā šādas runas, lai viņi paši iznāk laukumā uz uzspēlē ar Kanādas trešo sastāvu. Viņiem taču daudz puišu bija no NHL. Šogad Kanādas izlasē spēlēja labākais NHL vārtu guvējs (51 gūti vārti – aut.) Stīvens Stemkoss. Par ko Jūs runājat? Tajā brīdī, kad tika savainots Ovečkins, zinājām, ka kauties nedrīkstam, jo mums jāturpina spēlēt, bet Kanādai – jābrauc uz mājām. Viņi turpināja provocēt, un tāds ir viņu spēles stils. Jebkurš hokejists, kurš uzvelk formu ar kļavas lapu, kļūst par tafgaju (policistu), un tas ir jāņem vērā.''

''Mēs bijām gatavi tādai spēlei,'' iesāk Krievijas izlases aizsargs Deniss Grebeškovs. ''Tas mums nebija nekāds pārsteigums, jo viņi vienmēr tā spēlē. Visgrūtāk bija tad, kad mēs izvirzījāmies vadībā, jo tad viņi sāka provocēt. Viņu spēles stilā dominēja agresivitāte. Kā viņiem kaut kas nesanāca, tā uzreiz viņi gāja kauties. Šī uzvara ir tikai maziņš revanšs par zaudējumu Vankūverā, jo turnīri bija dažādi un sastāvi arī citi.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

Slēpts komentārs: rudzha1

 +72 [+] [-]

, 2010-05-21 09:34, pirms 15 gadiem
rudzha1 rakstīja: Kas ir tafgajs?
Tough Guy - "Sīkstais vecis", tā sauc NHL spēka uzbrucējus un "policistus".

 +11 [+] [-]

, 2010-05-21 09:35, pirms 15 gadiem
rudzha1 rakstīja: Kas ir tafgajs?
tafgaju (policistu),
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +49 [+] [-]

, 2010-05-21 09:41, pirms 15 gadiem
visu cieņu Grebeškovam, vismaz atzīst, ka turnīrus un sastāvus salīdzināt nevar. bet nu Kovaļčuks, kā jau krievs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-21 09:49, pirms 15 gadiem
nilsoninsh rakstīja: visu cieņu Grebeškovam, vismaz atzīst, ka turnīrus un sastāvus salīdzināt nevar. bet nu Kovaļčuks, kā jau krievs.
Pec tava komenta sanaka, ka Grebeshkovs nav krievs?

  +6 [+] [-]

, 2010-05-21 09:53, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Pec tava komenta sanaka, ka Grebeshkovs nav krievs?
nekas nesanaka, es saku, ka Grebeškovs ir malacis, nav tāds kā pārējie kuri lido pa mākoņiem, jo uzvarējuši komandas kuras nav tuvu optimālajam sastāvam.

 +21 [+] [-]

, 2010-05-21 09:54, pirms 15 gadiem
Lecīgie ziemeļamerikāņi! Es tik nesaprotu, kāpēc visi saka ka nav revanšs- krievi spēlēja pret to pašu Kanādas karogu, kuru aizstāvēja.

 +23 [+] [-]

, 2010-05-21 09:54, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kāds tur ravanšs?! Visiem skaidrs, ka šī bija Kanādas rezerves un nākotnes papildinājumu izlase. Toties krieviem gandrīz labākais sastāvs kāds var būt. Un...par kādu revanšu te viņi domā?
Tipa baigi un tēlo baigo pofigistu, bet jūtās no tava komentāra tik un tā, ka tev biku smeldzās, ka krievi uzvarēja kanādiešus!!
Bet tas jau "kārtīgam letiņam" ir ok, vadīties pēc emocijām un aizspriedumiem, nevis būs objektīvam Viena neveiksmīga krievu spēle olimpiādē, un viņi pēkšņi kļūs LV izlases līmenī dažu labu acīs.

     [+] [-]

, 2010-05-21 09:57, pirms 15 gadiem
Nu nezinu par to provocēšanu, vakar gan skatījos abas spēles vienlaicīgi, tāpēc visu sīkumos neredzēju, bet vienu epizodi toč redzēju, kur Afinagenovs bij iesaistīts, tur bij vistīrākā provocēšana no viņa puses...

 +18 [+] [-]

, 2010-05-21 09:58, pirms 15 gadiem
Krievu spēlētāji žēlojās par kanādiešiem,bet paši nebija neko labāki.Ar to es domāju nepārtrauktas ķeksēšanas un uzsitieni ar nūju.Tiesneši ļāva tā spēlēt(?)un krievi to izmantoja.Domāju šī netīrā spēle izveda no pacietības kanādiešus.Bet lai vai kā ,krievi kopumā bija labāki un uzvara pelnīta.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 10:00, pirms 15 gadiem
Vācijas izlasei skatītāji būs kā sestais laukuma spēlētājs, un Krievijas izlasei neklāsies viegli, ko pierādija viņu savstarpējā spēle par iekļūšanu 1/4 finālā...

 +10 [+] [-]

, 2010-05-21 10:00, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kāds tur ravanšs?! Visiem skaidrs, ka šī bija Kanādas rezerves un nākotnes papildinājumu izlase. Toties krieviem gandrīz labākais sastāvs kāds var būt. Un...par kādu revanšu te viņi domā?
jā, tikai šī Kanādas izlase tāpat, kā olimpiskā izlase sabradāja Latvijas izlasi, tāpēc nevajag teikt, ka nekas tur no viņiem nebij

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 10:01, pirms 15 gadiem
Jay rakstīja: Tipa baigi un tēlo baigo pofigistu, bet jūtās no tava komentāra tik un tā, ka tev biku smeldzās, ka krievi uzvarēja kanādiešus!!
Bet tas jau "kārtīgam letiņam" ir ok, vadīties pēc emocijām un aizspriedumiem, nevis būs objektīvam Viena neveiksmīga krievu spēle olimpiādē, un viņi pēkšņi kļūs LV izlases līmenī dažu labu acīs.
Objektivitāte arī ir tāda, ka kanādiešiem bij otrais vai trešais sastāvs, to pat pirms čempa runāja, ka viņi šitos sūta ar domu par Sočiem...

 +20 [+] [-]

, 2010-05-21 10:06, pirms 15 gadiem
Kāda strapība revanš vai nē. Kanādu Krievi ir arī uzvarējuši ar labāko sastāvu. Katrs pats atbild par sastāvu, Kanāda atveda jaunos (nosacīti) Atceramies, ka nesen tādiem jaunajiem smagi pakāsām un šogad arī negāja spīdoši...
Krievi nospēlēja ļoti labi. Kanāda bija vairākumā vislabāk spēlējošā komanda visā turnīrā - neizmantoja savas iespējas, paši vainīgi.
Varbūt īsti nepiekrītu par Kanādiešu provakācijām, jo īstenībā krietni lielākā daļa no maziem kašķīšiem sākaš ar Krieva ķeksēšanu vai elkonīti, jaunie Kanādas spēlētāji vienkārši neļāva sev kāpt uz galvas. Tieši Ovečkins dabūja ciest visvairāk, jo uz viņu reti kad Kanādieši maiņu nepabeidza ar spēka paņēmienu nereti pat pa diviem.
Ties spērieni pa vārtsarga rokām, kad ripa piespiesta arī bija, taka nu, Spēles sākumā Krievi nepadevās un cīnījās prētī, tāpēc asumi bija amzāk, kad jua sajuta uzvaru un saprata, ka būs jāspēlē tālāk, tad tās rupjības vizuāli pārgāja uz kanādiešiem, jo Krievi nevēlējās ne traumas ne diskvalifikācijas.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-21 10:08, pirms 15 gadiem
Kas attiecās uz provocēšanu,tad šeit nu krievi nav ne kapeiciņu labāki.It sevišķi tā,tiesnešiem nemanot.Šajā jautājumā Kovi jau nu varēja paklusēt.Protams kanādiešiem kulaki pa gaisu un nedisciplinētība tikai paātrināja viņu beigas.Salīdzināt 19 gadīgo Stemkosu ar jau stabilām
NHL zvaigznēm uzbrukumā Ovečkinu,Malkinu,pašu Kovalčuku,Datcjuku,nav diez cik nopietni.Nezin kāpēc tad Stemkoss nespēlēja olimpiādē Kanādas izlasē?Gluži vienkārši priekš nopietnas Kanādas izlasi viņš vēl par zaļu,bet pēc četriem gadiem Sočos gan
būs varbūt labs.
PS.Krieviem vajag uzvaru šajā čempionātā,viņi to dabūs.Kanādieši gribēja dot jaunajām zvaigznītēm pieredzi starptautiskā turnīrā,kas nestu dividentes nākotnē,viņi to izdarīja.Viss štokos,tikai viena nelaime,krieviņiem patīk palielīties pat tad ,kad pieklājības dēl derētu paklusēt.Tieši tāpēc man lielu baudu sagādā krievu zaudējumi sportā,jo liela intrese lasīt pēc tam krievu presi,jo viņi māk ne tikai slavēt ,bet apliet zaudētājus ar mēslu spaini.Tāda mentalitāte,neko darīt.

     [+] [-]

, 2010-05-21 10:09, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kāds tur ravanšs?! Visiem skaidrs, ka šī bija Kanādas rezerves un nākotnes papildinājumu izlase. Toties krieviem gandrīz labākais sastāvs kāds var būt. Un...par kādu revanšu te viņi domā?
Ja nepamaniji,tad krievija uzvareja canadu,tas ir vienalga kuru sastavu,uzvara paliek uzvara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-21 10:17, pirms 15 gadiem
lai jau so nevar saukt par revanshu ,bet sochos rezultaats buus apmeram taads pats un kanada var nemt kaut triis krosbijus ja jau te visi chiikst par otro sastavu! un tas ka vankuvera krievi pakaasa bija liela veiksme klavas lapaam jo tad vini (krievi) nospeeleeja vnk nekaa!!
stipraakaa izlase paslaik ir krieviem un ar to jasamierinaas!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-21 10:18, pirms 15 gadiem
Īstenībā pareizi jau Kovaļčuks runā. Un man simpatizē, ka pēc šīs uzvaras krievi nav sākuši celt degunus gaisā un nesauc šo par lielo atriebību pēc Vankūveras. Un, arī krievu patriotisms mani simpatizē. Bet tālāk stop! Stop Krievijas izlasei, kura apstāsies pusfinālā

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 10:21, pirms 15 gadiem
Bet īstenībā ir ļoti, ļoti liela iespējamība, ka Krievija palīdzēja izauklēt velnu. Reāli skatoties - šie Kanādas spēlētāji, būs Kanādas izlases kodols, bet Krievijas izlases kodols būs nedaudz mainījies ...

 +12 [+] [-]

, 2010-05-21 10:24, pirms 15 gadiem
Īstenībā spēle varēja būt krietni interesantāka, jo abas komandas bija uzvilktas uz pamatīgu cīņu laukumā, bet tiesneši nobijās un neļāva īstu kapiņu... Var jau saprast IIHF turnīrs ir IIHF turnīrs ar visām no tā izrietosajām sekām. Bet nu gribējās, lai ļauj džekiem nokārtot lietas laukumā. Šāda tiesāšanas maniere sanāca krietni izdevīgāka krieviem. Kaut arī ar visu to, bija dīvaini redzēt, ka elkonīts pret Perry tiek pieļauts, bet Otta cīņa vārtu priekšā pēkšņi sodīta ar 2 min utt. Uzvarēja, protams, tam, kam bija jāuzvar, bet nu spēle varēja būt krietni interesantāka, ja vien atļautu džekiem spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 10:24, pirms 15 gadiem
Man jautājums tiem gudrajiem, bet ja Latvija uzvarētu šo Kanādas izlasi, mēs arī teiktu, ka nu viņiem bija trešais sastāvs??? Es domāju, ka mums būtu pohuj kāds sastāvs galvenais uzvarēt. Un uzvara ir uzvara jebkurā gadījumā, neskatoties ne uz ko, un atrunas ka mēs iespēlējam jaunos neder, protams, ja bija uzdevums uzvara čempī.
Un ja piemēram, Liverpool spēlē nosacīti ar otro sastāvu pirmajā kārtā Anglijas kausa spēlē un zaudē, tie kas uzvarēja neteiks ka viņiem tka tikai otrais sastāvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 10:38, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko tu sauc par atļaut spēlēt ? Ja tava komanda spēlē ir vadībā ar 3-0,spēle praktiski jau ir uzvarēta un tava komanda iet talāk,ir jēga kauties ar neapmierinato komandu,kas jau brauc majās ?
Ir lietderīgi iesaistīties incidentos un gūt traumas ?
Kovaļčukam,Frolovam,Gončaram un vēl virknei spēlētaju nav parakstīti līgumi nakamai sezonai,citu valstu pārstavji šādā statusā pat neapsvērtu domu doties uz PČ apdraudot savu karjeru.
Un kas būtu japierada kaut kadiem patsmitgadīgiem murmuļiem,kas meisterības klasē atpaliek par gaismas gadu ?
Da labi, nav man mērķis dikutēt. Es runāju par spēles sākumu, kamēr bija 0:0. Pats sākums bija ļoti kareivīgs no abām pusēm un solīja ļoti interesantu spēli, bet.. tad iejaucās tiesneši ar nebūt ne obligātiem sodiem un pārņēma kontroli savās rokās, kas ir OK prieks IIHF, bet spēle turpinājuma nebūt ne uz pusi vairs nebija tik daudzsološa kā tā izskatījās sākumā. Tas arī viss. Tas 3:0 un kas notika tālāk, tas jau bija sekas. Pa lielam, viss ir OK, tikai no pirmajām min varēja redzēt, ka spēle varēja būt krietni interesantāka nekā tā izvērtās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-21 10:44, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Kas attiecās uz provocēšanu,tad šeit nu krievi nav ne kapeiciņu labāki.It sevišķi tā,tiesnešiem nemanot.Šajā jautājumā Kovi jau nu varēja paklusēt.Protams kanādiešiem kulaki pa gaisu un nedisciplinētība tikai paātrināja viņu beigas.Salīdzināt 19 gadīgo Stemkosu ar jau stabilām
NHL zvaigznēm uzbrukumā Ovečkinu,Malkinu,pašu Kovalčuku,Datcjuku,nav diez cik nopietni.Nezin kāpēc tad Stemkoss nespēlēja olimpiādē Kanādas izlasē?Gluži vienkārši priekš nopietnas Kanādas izlasi viņš vēl par zaļu,bet pēc četriem gadiem Sočos gan
būs varbūt labs.
PS.Krieviem vajag uzvaru šajā čempionātā,viņi to dabūs.Kanādieši gribēja dot jaunajām zvaigznītēm pieredzi starptautiskā turnīrā,kas nestu dividentes nākotnē,viņi to izdarīja.Viss štokos,tikai viena nelaime,krieviņiem patīk palielīties pat tad ,kad pieklājības dēl derētu paklusēt.Tieši tāpēc man lielu baudu sagādā krievu zaudējumi sportā,jo liela intrese lasīt pēc tam krievu presi,jo viņi māk ne tikai slavēt ,bet apliet zaudētājus ar mēslu spaini.Tāda mentalitāte,neko darīt.
Starp citu ļoti atgādinā vienas krievu kaimiņtautas mentalitāti, kas dara to pašu... Uzmini par kādu iet runa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: stodar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-05-21 10:57, pirms 15 gadiem
Lielie eksperti bla dj ... saka ka jaunie spēlētāji .. ko tad paši zaudējām viņiem ar 1:6 ?

Kovi pareizi pateica, ejiet un uzspēlējiet paši , visi jau no malas ir gudri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 10:59, pirms 15 gadiem
nilsoninsh rakstīja: nekas nesanaka, es saku, ka Grebeškovs ir malacis, nav tāds kā pārējie kuri lido pa mākoņiem, jo uzvarējuši komandas kuras nav tuvu optimālajam sastāvam.
Visi saprot, ka Kanadai tas nebija pat tuvu optimālais sastāvs, Kovaļčuks vienkarši gribēja pateikt to, ka Kanada paliek Kanada un arī tas sastāvs ir ļoti bīstams. Skatījos tikai 3 spēles Kanadas izpildījumā, Can-LV, Can-Cze,Can-Rus un domāju, ka nevienai komandai nebija viegli pret viņiem.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 11:02, pirms 15 gadiem
Intars Āboms rakstīja: Da labi, nav man mērķis dikutēt. Es runāju par spēles sākumu, kamēr bija 0:0. Pats sākums bija ļoti kareivīgs no abām pusēm un solīja ļoti interesantu spēli, bet.. tad iejaucās tiesneši ar nebūt ne obligātiem sodiem un pārņēma kontroli savās rokās, kas ir OK prieks IIHF, bet spēle turpinājuma nebūt ne uz pusi vairs nebija tik daudzsološa kā tā izskatījās sākumā. Tas arī viss. Tas 3:0 un kas notika tālāk, tas jau bija sekas. Pa lielam, viss ir OK, tikai no pirmajām min varēja redzēt, ka spēle varēja būt krietni interesantāka nekā tā izvērtās.
Kanādiešiem bija vairķaumi, paši vainīgi, ak neizmantoja. Krievi bija ja nemaldos 7. realizācijā, Kanādieši 1. Kur tad tas spēlē parādījās?

Spēli uzvarēja pieredze, nekas cits, jā teisneši tiesāja kā tiesāja, bet ķeksēt un bakstīt atļāva abiem, lai nebūtu lielie kautiņi, tika arī pa lieliem sodiem... Kā jau krievu komentētāji uzsvēra, Kanādieši bija uz lielā laukuma, tā jau bija krievu priekšrocība, un Djacuka vārt (otrie, ja nemaldos) lieliski parādīja, ka aizsardzībā Kanādai lielā zona biki taka ir nepierasti, pavilka bišķiņ uz sānu un brīvs metiens.
Turklāt nevajag aizmirst ka pirmā trešdaļa beidzās ar 1:0 un otrā sākās ar 1:45 (ja nemaldos) Kanādas vairākumu, kas tad neļāva izspēlēt savu ieroci?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 11:05, pirms 15 gadiem
stodar rakstīja: Nu ja, pēc uzvaras pār Kanādas 3.sastāvu lielajām zvaignēm tagad mutes tikpat lielas ... diezgan nožēlojami!
Kad Latvija uzvarēja Krievus ar 3:2 viņu pašu mājās... Vēl tgd visiem tā ir afigenā uzvara un nezin tur kāds pasaules panākums... Vai kāds piemin to, ka Krieviem bija konkrētas nesaskaņas komandā, ka tajā turnīrā visi kam nebija slinkums uzvarēja viņus?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 11:13, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Kad Latvija uzvarēja Krievus ar 3:2 viņu pašu mājās... Vēl tgd visiem tā ir afigenā uzvara un nezin tur kāds pasaules panākums... Vai kāds piemin to, ka Krieviem bija konkrētas nesaskaņas komandā, ka tajā turnīrā visi kam nebija slinkums uzvarēja viņus?
... un to, ka 55 minūtes no 60 spēle notika Latvijas laukuma pusē

  +6 [+] [-]

, 2010-05-21 11:16, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kāds tur ravanšs?! Visiem skaidrs, ka šī bija Kanādas rezerves un nākotnes papildinājumu izlase. Toties krieviem gandrīz labākais sastāvs kāds var būt. Un...par kādu revanšu te viņi domā?
Lasīt jāiemācās...maziņš revanšs...tu domā ka Krievijas izlase ir tik stulba un nesaprot, ka uzvaru pret šadu Kanādas sastāvu var saukt par revanšu???

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 11:27, pirms 15 gadiem
Ta viss ir normāli, ko jūs te beržaties.Krievi uzvarēja pelnīti, jo iemeta pa trim šaibām vairāk un viss.
Šīm divām komandām šajā PČ bija dažādi mērķi.Kanādiešiem nedaudz apspēlēt un apviļāt starptautiskajos miltos savu jauno paaudzi, lai saprot, kas ir Eiropa utt, krieviem savukārt, lai apmierinātu savas mūžīgi nepaēdušo ambīcijas un paspodrināt nedaudz pēc Vankūveras apsūbējušās mundiera pogas. Viss kārtībā.Redzēsim kas notiks pusfinālos un fin ālā. Mani vairāk izbrīna Vācijas uzvara pār Šveici.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-21 11:33, pirms 15 gadiem
Kroks rakstīja: Vienu lietu es nesaprotu - ok, tur Ovi, Kovi, Malkins it kā pēc jūsu domām dumji un provakatori...BET --> Fjodorovs kuram debīlajam Kanādietim traucēja???

Un nestāstiet man, ka Fjodorovs ir rupjš, provakatīvs un netīrs spēlētājs! Nekad neticēšu!

Fjodorovam tieši visvairāk traucēja spēlēt un viņu provocēja! Acīmredzot tādā veidā Can izlasei bija dots uzdevums pajaukt krievu 1.maiņas spēli!

Diemžēl, bet tādi tie kanādieši ir, tapēc nekad neciešu tos lecīgos gaiļus!
Fjodorovs iebrauca Downijam ar nūju sejā, tāpēc arī dabuja pa muti. uzmanīgāk skatīties spēli vajag

     [+] [-]

, 2010-05-21 11:35, pirms 15 gadiem
Par Kanādas izlasi, - lai arī Mesjē ir bijis izcils hokejists un hokeja leģenda, diemžēl jāsaka, ka pirmie kucēni izlases GM vadībā ir jāslīcina.Nu nesanāca tas rezultāts uz papīra tāds, kādu to lielākā daļa vēlējās. Nevar gribēt, lai tik jauna komanda , pirms turnīra aizvadījusi vienu ( !!! ) kontroles spēli, uzreiz plūc laurus Starptautiskajā arēnā.Diemžēl.Kaut arī pieredze jaunajiem ir nenovērtējama, tomēr tik ekstrēmi komplektēt komandu diez vai vajadzēja.
Simptomātiski, ka pēdējos Kanādiešu vārtus turnīrā guva tieši Tavaress un Duchene, - atcerieties šos uzvārdus, - pēc dažiem gadiem tos pazīs visi!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-21 11:39, pirms 15 gadiem
Mna domāt labs kopsavilkums būtu šie Stamkosa vārdi:
"Mums bija daudz vārtu gūšanas momentu, kurus realizējot varētu pacīnīties par uzvaru. Nedomāju, ka visi mūsu noraidījumi bija pelnīti. Uzskatu, ka mūsu komanda labi icīnijās, spēle bija saspringta"

Pilnīgi piekrītu par momentiem, Varlamovs izvilka. Nu un tiesneši atklāti vilka krievus, tas korumpētais Fāzels tagad saņem naudiņu no gazproma un viņš dod tam, kas viņam dod

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 11:40, pirms 15 gadiem
Revašs var būt tikai OS, nevis PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 11:46, pirms 15 gadiem
Interesenti gan, kapēc te daudziem nepatīk ka vairums cilvēku atbalsta kanādiešus nevis krievus, jā protams, sports nav politika, bet tomēr es nekad un nevienā sporta spēlē nebūšu par krieviem, jo tas kas bijis nav aizmirstams un nevajag man te ļaļakaķ, ka tas nav svarīgi.... interesanti būtu redzēt par ko jūs diegabikši fanotu, ja vēl aizvien mēs būtu lielājā sadraudzības saimē un Latviju pārstāvētu daži indivīdi zem cita karoga... tapēc vienmēr atcerēšos kā Irbuks stāvēja krievu kastē un pēc zelta izcīnīšanas viņa emocijas bija nulles līmenī, vienkārši profisionāli padarīts darbs un viss, bet lielajam vairumam to nesaprast... diemžēl....

  -4 [+] [-]

, 2010-05-21 11:46, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko tu sauc par atļaut spēlēt ? Ja tava komanda spēlē ir vadībā ar 3-0,spēle praktiski jau ir uzvarēta un tava komanda iet talāk,ir jēga kauties ar neapmierinato komandu,kas jau brauc majās ?
Ir lietderīgi iesaistīties incidentos un gūt traumas ?
Kovaļčukam,Frolovam,Gončaram un vēl virknei spēlētaju nav parakstīti līgumi nakamai sezonai,citu valstu pārstavji šādā statusā pat neapsvērtu domu doties uz PČ apdraudot savu karjeru.
Un kas būtu japierada kaut kadiem patsmitgadīgiem murmuļiem,kas meisterības klasē atpaliek par gaismas gadu ?
nu tu gan pateici tie murmuli pec gada nu diviem sistis ka pienapuikas tos tavus slavetos krievelus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 11:56, pirms 15 gadiem
Tu jau protams uzkāptu uz laukuma un visus šķaidītu kā mazos, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-21 12:06, pirms 15 gadiem
murziks rakstīja: Vācijas izlasei skatītāji būs kā sestais laukuma spēlētājs, un Krievijas izlasei neklāsies viegli, ko pierādija viņu savstarpējā spēle par iekļūšanu 1/4 finālā...
Vaacijaa dziivo 2 milj krievi un domaaju, ka brizhiem vini vareetu pat parkliegt vacieshus. Domaaju, ka krievi bez probleemaam uzvarees.
Te vacieshiem nepalidzes ari tiesneshi, kuri neiedeva vakar vairaakus pelnitus noraidijumus, uz krievu fona, shie noraidijumi izskatisies vel redzamaaaki, jo individuaalaaa meistariiba krietni labaaka kaa Shveicei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 12:10, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Fjodorovs iebrauca Downijam ar nūju sejā, tāpēc arī dabuja pa muti. uzmanīgāk skatīties spēli vajag
phe.. ar nūju pa seju regulāri hokejā kāds dabū.. deļ tā neviens normāls hokejists neskrien kauties... vienkārši Kanāda nevar sagremot ka viņi šogad bij nespējnieki..

  -2 [+] [-]

, 2010-05-21 12:18, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: phe.. ar nūju pa seju regulāri hokejā kāds dabū.. deļ tā neviens normāls hokejists neskrien kauties... vienkārši Kanāda nevar sagremot ka viņi šogad bij nespējnieki..
Nespējnieki? pa muti iedot nespējnieki?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 12:19, pirms 15 gadiem
Lielisks hokejs elites komandu izpildijumā. Prieks bija skatīties un nenāca miegs kā tad kad mēģināju skatīties mūsu izlases spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-21 12:36, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kāds tur ravanšs?! Visiem skaidrs, ka šī bija Kanādas rezerves un nākotnes papildinājumu izlase. Toties krieviem gandrīz labākais sastāvs kāds var būt. Un...par kādu revanšu te viņi domā?
Muļķi lasīt māki ? Grebeškovs teica šis ir tikai mazs revanš par olimpiskajām spēlēm jo šie ir dažādi turnīri (dažāda līmeņa)

  +6 [+] [-]

, 2010-05-21 12:56, pirms 15 gadiem
Latvieshi ir dirsu laiziitaji!Malachi RUSSIA laba spele,ja nevarat kko pa temai komenteet,tad labak vispar nekomentejie!3-shais sastavs,krievijai labakais,gan Kanada,gan Krievija varetu sastavus papildinat,ieverojami!
Toties,LAtvija ar gandriz labako sastavu,zaudeja Kanadas 3-shajam sastavam 1:6 ! Un tad atkal sakas atrunas Latvijai nepaveicas,mazliet veiksmes pietruka,meistaribas,ripa neklausijas!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-21 13:44, pirms 15 gadiem
Visu cieņu krieviem!
kas savāca labāko sastāvu! Tā jau PČ būtu gana prestižs, bet tā attieksme, ka tas jau po, lai tā izlase spēlē kā grib, kas ir daudziem citiem...
Kanādai un Krievijai nevar būt revanšu! Viņi sacenšas visu laiku!
Un tagad teikt, ka pēc 1 uzvaras vieni ir labāki... tā jau nav! Tāpat abas komandas ir līdzvērtīgas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-21 14:04, pirms 15 gadiem
nilsoninsh rakstīja: nekas nesanaka, es saku, ka Grebeškovs ir malacis, nav tāds kā pārējie kuri lido pa mākoņiem, jo uzvarējuši komandas kuras nav tuvu optimālajam sastāvam.
Es paskatitos kadas tev butu pilnas bikses prieka ja Latvija uzvaretu so Kanadu kura nav tuvu optimalajam sastavam bet diemzel tadam tresajam sastavam zaudeja 6-1 ar pirmo sastavu

     [+] [-]

, 2010-05-21 14:46, pirms 15 gadiem
Tas Kovaļčuka koments vnk ir TIZLS ....

     [+] [-]

, 2010-05-21 15:45, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Nespējnieki? pa muti iedot nespējnieki?
šitajā sportā uzvar tas kurš golus sit, nevis pa muti...

     [+] [-]

, 2010-05-21 15:53, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kāds tur ravanšs?! Visiem skaidrs, ka šī bija Kanādas rezerves un nākotnes papildinājumu izlase. Toties krieviem gandrīz labākais sastāvs kāds var būt. Un...par kādu revanšu te viņi domā?
kaads revanjsh????

2010. gadā Krievija uzvar Kanādu 5 pret 2... ieraksts veesturee...

kur tu te redzi kaadi bija komandu sastaavi? peec 2 gadiem aizmirsiisi kuraa 4empii shii speele bija! tpc take it easy!!

p.s. riebjas kanaadas antihokejs!!

  +7 [+] [-]

, 2010-05-21 16:11, pirms 15 gadiem
Par šo Kanādas komandu šogad labāki bija gan zviedri, gan čehi, gan šveicieši, tak skaidri redzams, ka komandas tur nav, tikai savākti augstie drafti. Loģiski, ka šai krievu superkomandai bija jāuzvar un par to jāaizmirst. Vai tad pēc uzvaras pār Vāciju būs iemesls baigi lepoties?
Ja šitos jaunekļus būtu uzvarējuši attiecīgā vecuma Krievijas jaunekļi, tad varētu teikt- jā, tas bija varoņdarbs. Bet tagad- bezvērtīgas runas par bezvērtīgu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-21 17:09, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: ''Mūsu puiši noturējās. Malači. Šī ir pelnīta uzvara. Ko teiksim cilvēkiem, kuri uzskata, ka lielā Krievija uzvarēja mazo Kanādu, kura uz pasaules čempionātu atvedusi trešo sastāvu? Mazo? Pasakiet tiem cilvēkiem, kuri izdomā šādas runas, lai viņi paši iznāk laukumā uz uzspēlē ar Kanādas trešo sastāvu.''- smieklīgi!!! pats apzinās, ka gandrīz norāvās pa purnu no jaunajiem kanādiešiem!!
lo*s

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 17:10, pirms 15 gadiem
nilsoninsh rakstīja: nekas nesanaka, es saku, ka Grebeškovs ir malacis, nav tāds kā pārējie kuri lido pa mākoņiem, jo uzvarējuši komandas kuras nav tuvu optimālajam sastāvam.
bļāāā,Latvija priecājas un lido pa makoņiem pat tad,kad vinnē itāļus.

     [+] [-]

, 2010-05-21 19:25, pirms 15 gadiem
Protams šis nebija Kanādas labākais sastāvs! Gadāsn neveiksmes, bet viņi gatavo šo sastāvu 2014 OS un tur tad redzēsim īsto hokeju, jo Kanādai šogad tiešām bija slikts sastāvs ( preiekš tāda līmeņa komandas kā Kanāda) komanda bija ļoti jauna, nepieredzējuši spēlētāji bija pārāk maz pieredzējušo spēlētāju. Visu čempionāta laiku likās ka kanādieši nav pareizi nomotivējušies uz katru spēli. Viņi izgāja uz laikuma nesagatavojušies un to dot tas, ka komandā ir ļoti daudz jaunu spēlētāju, kurus manuprāt ir grūti motivēt, jo viņi domā ka spēs atspēlēties un uzvarēt, jau no paša sākuma varēja redzēt ka šis nebūs sastāvs kas cīnīsies par zeltu.

     [+] [-]

, 2010-05-21 23:35, pirms 15 gadiem
Ei galiigi šis bija otrais Kanādas sastāvs un blaa blaa blaa
kaada starpība ...... TAA jau var vienmeer katru zaudeejumu var attaisnot!Tad oatrais sastaavs, tad tiesnesi nemaak tiesaat, tad veeel nezin kas!
DIRSU LAIZAT KANAADIEŠI

     [+] [-]

, 2010-05-22 17:25, pirms 15 gadiem
Liksi šodien uz pusfinālu? Vācija - Krievija
1 Ls par brīvu priekš sporta totalizatora:
https://recruiter.betsafe.com/welcome/?recruiter_id=ygdtWrSVYE4OYVei97Ne7g==