Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Krievija sakauj Kanādu, revanšējas par Vankūveru

Jānis Pārums

Krievija sakauj Kanādu, revanšējas par Vankūveru
Foto: AP/Scanpix

Šovakar pasaules hokeja čempionāta centrālajā ceturtdaļfināla spēlē Krievijas hokejisti ar 5:2 apspēlēja Kanādas izlasi, revanšējoties tai par sāpīgo zaudējumu šī gada olimpiskajās spēlēs Vankūverā.

Krievijas un Kanādas izlašu spēles allaž ir principiālas, bet pēc šī gada olimpisko spēļu ceturtdaļfināla, kur kanādieši krievus piesmēja ar 7:3 – jo īpaši. Līdzšinējā turnīra gaitā Krievija bija spēlējusi bez zaudējumiem, savukārt kanādieši nerādīja to labāko sniegumu. Tāpēc lielais vairums ekspertu paredzēja Krievijas revanšu.

Krievija spēli iesāka aktīvāk un pārliecinošāk, vairāk arī uzbruka, taču kanādieši atbildēja ar bīstamiem pretuzbrukumiem. Iespējas izcelties bija abu komandu spēlētājiem, tomēr vārtsargi Varlamovs un Meisons darbojās nekļūdīgi. Trešdaļas beigās rezultāts tomēr tika atklāts – Afinogenovs ar spēcīgu metienu no iemetiena zonas pārspēja Meisonu, izvirzot krievus vadībā – 1:0. Perioda izskaņā gan krievi nokļuva mazākumā, taču jau dodoties pārtraukumā bija skaidrs, ka otro trešdaļu viņiem nebūs jāuzsāk nevienādos sastāvos, jo pašās trešdaļas beigās pavisam muļķīgu noraidījumu nopelnīja Stīvens Stamkoss.

Otrā perioda sākumā sekoja vēl viens noraidījums Korija Perija izpildījumā un krievi nekavējās to izmantot – Pāvels Dacjuks vārtu priekšā izrādījās meistarīgāks par Meisonu, ieraidot ripu vārtu augšējā stūrī virs vārtsarga pleca – 2:0. Jāpiebilst, ka tobrīd tik tikko laukumā bija izslidojis piektais krievu hokejists, līdz ar to sanāca, ka krievi šos vārtus guva lielajā skaitliskajā vairākumā.

Pēc tam kanādieši aktivizējās un arī spēles atmosfēra kļuva arvien nokaitētāka – jau pirmajā trešdaļā starp abu komandu spēlētājiem radās asumi, kas gan nepārauga nopietnā dūru vicināšanā. Perioda beigās krievi (Malkins) iemeta vēl vienus vārtus vairākumā, nostādot Kanādu pavisam sarežģītā situācijā – 3:0. Kanādieši spēles gaitu mēģināja mainīt ar jau pieminētajiem asumiem, tādejādi jau pēc otrās trešdaļas beigu signāla pa divām minūtēm nopelnīja gan kanādieši Bērns un Daunijs, gan krievi Korņejevs un Malkins.

Trešajā trešdaļā agresīva un brīžiem rupja spēle turpinājās – abu komandu hokejisti nereti lietā lika dūres. Spēles ziņā nekas būtiski nemainījās – krievi saimniekoja laukumā un pēc Fjodorova metiena panāca jau 4:0. Vēlāk gan kanādieši vienus vārtus atguva, taču pēc tam, kad bija nomainījuši vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, ielaida arī piektos. 14 sekundes līdz beigām kanādieši iemeta otro ripu, bet visā spēlē nepārprotams Krievijas triumfs - 5:2.

Pasaules čempionāts, ceturtdaļfināls

Krievija – Kanāda 5:2 (1:0, 2:0, 2:2)
Vārti: 19:02 1:0 Afinogenovs (Kuļikovs, Atjušovs), 21:45 2:0 Dacjuks (Gončars, Kovaļčuks, vair.+2), 37:31 3:0 Malkins (Kaļiņins, Kovaļčuks, vair.), 47:31 4:0 Fjodorovs (Atjušovs), 53:52 Tavaress (Bērns), 56:56 5:1 Malkins (Kovaļčuks, Ņikuļins, tukšos vārtos), 59:46 5:2 Dušīns (Kumiskis, Majers).
Vārtsargi: Varlamovs – Meisons
Metieni: 30-27
Soda minūtes: 30-48

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:02, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: salidzini Krievu sastavu ar Kanadiesu.... kanadiesiem bez maz vai Junioru sastavs
Videejais vecums 24,7 gadi, saprastu, ja buutu 22-23 gadi

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:03, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: salidzini Krievu sastavu ar Kanadiesu.... kanadiesiem bez maz vai Junioru sastavs
Salīdzināju. Jā, krieviem sastāvs ir labāks, par to jau nav runa. Runa ir par to, ka daži Kanādas izlasi bez maz vai par iesācēju grupiņu grib pataisīt, lai attaisnotu šī čempionāta neveiksmes (un te vairāk ir runa nevis par šīvakar spēli, te tāpat bija bez variantiem, bet par iepriekšējiem kāsieniem).

  -1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:03, pirms 14 gadiem
Gingerninja rakstīja: Kanāda nulles
Ja Kanāda ir nulles, tad, kas ir Latvija? Absolūtās nulles? Nu nevajag pārspīlēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:04, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nabokovs, Brizgalovs ta ka būtu labāki par Varlamovu.

lIZ 70

Tieši tā, nevajag taisīt Kanādas izlasei PR, ka, redz, šī komanda bija galīgi nevarīga... tīri laba komanda bija.

Aizsardzība Maiers (ROY kandidāts), Džiordano (Starp NHL rezultatīvākajiem aizsargiem arī nav pēdējais), Stāls, Beušemins arī nav tie pēdējie līgas aizsargi... .

Par to, ka viņiem ir labāka izlase kā OS... nu te es principiāli nepiekrītu, bet ieslīgt garā diskusijā arī, vismaz pašlaik, netaisos, gan jau vēlāk kkad būs tāda iesēja tāpat.
atzīsti tak ka šis ir Krievijas labākais sastāvs, nāks klāt citas zvaigznes, nespēlēs citi

  +4 [+] [-]

, 2010-05-21 00:06, pirms 14 gadiem
Kārlis Villerušs rakstīja: Ja Kanāda ir nulles, tad, kas ir Latvija? Absolūtās nulles? Nu nevajag pārspīlēt...
Tas ir atkarīgs ka veicās, vnk ar Latviešiem ir ka ar bitēm-neko nevar zināt

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:06, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: Eu modrīti, anuka gulēt ej un beidz te raudāt! Mamma jau putru uzvārīja!
Ko nozime,anuka,?

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:06, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nabokovs, Brizgalovs ta ka būtu labāki par Varlamovu.

lIZ 70

Tieši tā, nevajag taisīt Kanādas izlasei PR, ka, redz, šī komanda bija galīgi nevarīga... tīri laba komanda bija.

Aizsardzība Maiers (ROY kandidāts), Džiordano (Starp NHL rezultatīvākajiem aizsargiem arī nav pēdējais), Stāls, Beušemins arī nav tie pēdējie līgas aizsargi... .

Par to, ka viņiem ir labāka izlase kā OS... nu te es principiāli nepiekrītu, bet ieslīgt garā diskusijā arī, vismaz pašlaik, netaisos, gan jau vēlāk kkad būs tāda iesēja tāpat.
Ok, es arī netaisos, tikai gribēju tev atgādināt, ka viens no lieliskajiem, pec taviem vārdiem, kanādiešu aizsargiem Giordano aizpagājušogadu pa KHL kapāja bet knādieši labi nospēlēja, Varlamovs izvilka, Meisons nē.

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:06, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Salīdzināju. Jā, krieviem sastāvs ir labāks, par to jau nav runa. Runa ir par to, ka daži Kanādas izlasi bez maz vai par iesācēju grupiņu grib pataisīt, lai attaisnotu šī čempionāta neveiksmes (un te vairāk ir runa nevis par šīvakar spēli, te tāpat bija bez variantiem, bet par iepriekšējiem kāsieniem).
atkal tukša muldēšana. Spēli skatījies? Uzvaru izvilka Varlamovs, fantastiska spēle viņa izpildījumā. Un sastāvam ir nozīme, Krievi un tie ka sapr viņiem fano turpretī vēlas uztaisīt un pataisīt, ka krieviem pretī stājās bezmaz OS sastāvs, bet tā nav! Paši krievi runā ka šis sastāvs PČ ir tikpat spēcīgs kā Olimpiādē, turpretī, kanāda vēl pirms olimpiādes runāja, ka uz PČ sūtīs jauniešus. Kreivi vēlējas tik ļoti uzvarēt tāpēc darīja visu lai būtu labāks sastāvs, jo zināja, ja nebūs spēka ziņā tāds kā OS tad pakāsīs šiem jaunajiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 00:07, pirms 14 gadiem
apshalnieks rakstīja: atzīsti tak ka šis ir Krievijas labākais sastāvs, nāks klāt citas zvaigznes, nespēlēs citi
Jau teicu, ka nav runa par krieviem (viņiem ir vislabākais šī čempionāta sastāvs), bet par kanādiešiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 00:08, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: atkal tukša muldēšana. Spēli skatījies? Uzvaru izvilka Varlamovs, fantastiska spēle viņa izpildījumā. Un sastāvam ir nozīme, Krievi un tie ka sapr viņiem fano turpretī vēlas uztaisīt un pataisīt, ka krieviem pretī stājās bezmaz OS sastāvs, bet tā nav! Paši krievi runā ka šis sastāvs PČ ir tikpat spēcīgs kā Olimpiādē, turpretī, kanāda vēl pirms olimpiādes runāja, ka uz PČ sūtīs jauniešus. Kreivi vēlējas tik ļoti uzvarēt tāpēc darīja visu lai būtu labāks sastāvs, jo zināja, ja nebūs spēka ziņā tāds kā OS tad pakāsīs šiem jaunajiem.
Spēli skatījos gan, Varlamovs spēlēja neslikti (nepārliecinošu momentu arī bija pat vairāk nekā pietiekoši), un spēli izvilka uzbrukums - Datsjuks un Malkins.

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:09, pirms 14 gadiem
Gan jau.Cerams Kanada,Socos, krievellus normaali piesmies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-21 00:10, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: atkal tukša muldēšana. Spēli skatījies? Uzvaru izvilka Varlamovs, fantastiska spēle viņa izpildījumā. Un sastāvam ir nozīme, Krievi un tie ka sapr viņiem fano turpretī vēlas uztaisīt un pataisīt, ka krieviem pretī stājās bezmaz OS sastāvs, bet tā nav! Paši krievi runā ka šis sastāvs PČ ir tikpat spēcīgs kā Olimpiādē, turpretī, kanāda vēl pirms olimpiādes runāja, ka uz PČ sūtīs jauniešus. Kreivi vēlējas tik ļoti uzvarēt tāpēc darīja visu lai būtu labāks sastāvs, jo zināja, ja nebūs spēka ziņā tāds kā OS tad pakāsīs šiem jaunajiem.
Krievi pagajushogad uzvareeja ar KHL sastaavu, pret speecigaaku Kanaadas izlasi, shaubos vai vini loti gribeeja, lai vinejie visi peec kaartas lidotu araa no playoff.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-21 00:10, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Ok, es arī netaisos, tikai gribēju tev atgādināt, ka viens no lieliskajiem, pec taviem vārdiem, kanādiešu aizsargiem Giordano aizpagājušogadu pa KHL kapāja bet knādieši labi nospēlēja, Varlamovs izvilka, Meisons nē.
No tā, ka viņš spēlēja KHL, viņam kas, rags pierē izauga? Ja jau pašlaik NHL ir "Flames" komandas rezultatīvākais aizsargs, tad, laikam, jau nekas traks ar viņu KHL nenotika...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:10, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: A ko nozīmē "nozime"?
To arī nozīmē

  -1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:10, pirms 14 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Ko var skidri muldeet,nekaadas iespeejas Kanaadai uzvareet.Kaa tad.Buutu savus metienus iemetussi,buutu cipars savaadaaks!
Urlliku fani!Bikovam to lenti vajadzeetu kaut kur iespraust
Tu laikam esi īstais Bobijs Ōrs?

  -2 [+] [-]

, 2010-05-21 00:11, pirms 14 gadiem
īsto revanšu redzēsim pēc 4gadiem - olimpiādē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:12, pirms 14 gadiem
īstā spēle būs Sočos, kad Kanādai būs IZLASE, nevis izlase.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:13, pirms 14 gadiem
tak sitas nebija nekads revansha machs.ko var gribeet-zalknaabji kanadiesi kurus uzvar visi kam nav slinkums pret sarkano krievu masinu. hahahaha...tad nu gan varondarbs no rus puses!

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:13, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: Tas ka Datsjuks ir labākais NHL divu virzienu spēlētājs,tas jau sen zināms Par to maz kurš šaubās + šajā čempī viņš to kārtējo reizi apliecināja! + tavam teiktajam jāpiebilst, ka Malkins ļoti labi izceļas.
Par "sīkaļu" neesmu bijis nekad īpašā sajusmā... tāds pāraudzis tīnis kam vajag blakus "bračku" (Krosbiju) vai kādu "vecāko biedru" (Kovi) un tad šis ir zirgā.... tapēc man labāk patīk tādi kreatīvi two way Dacjuka, Larionova tipa spēlētāji, kas nav tikai uzbrukuma frīki (kā Ovi, Kovi Sīkaļa), bet var arī komandai aizsardzībā palīdzēt....

  -1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:13, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: Tu laikam krievs esi. Galīgi pašvaki tev ar tām garumzīmēm un pareizrakstību!
oh noes, grammar police in the thread!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:14, pirms 14 gadiem
anti-gravitation rakstīja: īstā spēle būs Sočos, kad Kanādai būs IZLASE, nevis izlase.
Neaizmirsti, ka Sočos var būt Ovečkins pret Kanādas ne-NHL. Daudzi NHL aprindās ir tikai par šādu risinājumu.

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:16, pirms 14 gadiem
specific2 rakstīja: Krievi pagajushogad uzvareeja ar KHL sastaavu, pret speecigaaku Kanaadas izlasi, shaubos vai vini loti gribeeja, lai vinejie visi peec kaartas lidotu araa no playoff.
Un tagad iekope krieivjas TO sastāvu un paskaitīsim vai tas bija KHL sastāvs...neaizmirsti to, ka khl spēlē arī ilgadējie nhl spēlētāji...

5-2..šogad pret junioriem...piekam vieni vārti tukšos vārtos, nepārliecinoši tomēr kkā, ja paskatamies, ka Krieviem bija OS sastāvs

  +2 [+] [-]

, 2010-05-21 00:17, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No tā, ka viņš spēlēja KHL, viņam kas, rags pierē izauga? Ja jau pašlaik NHL ir "Flames" komandas rezultatīvākais aizsargs, tad, laikam, jau nekas traks ar viņu KHL nenotika...
Rags viņam neizauga, bet Prongeru un viņa cieto elkoni mēs tik drīz KHL neredzēsim. Tāpat kā Kītu-Sībruku, Boilu un Dautiju. Piekritīsi, tas ir pavisam nedaudz savādāk. Lai nu kā, trešā Kanādas izlase neslikti nospēlēja pret krievu pirmo, Varlamovs bija labs

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:17, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Un tagad iekope krieivjas TO sastāvu un paskaitīsim vai tas bija KHL sastāvs...neaizmirsti to, ka khl spēlē arī ilgadējie nhl spēlētāji...
Džiordāno ir slikts aizsargs, dēļ tā ka spēlēja KHL. Visi, kas spēlē KHL, ir zemākas klases spēlētāji.

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:17, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Par "sīkaļu" neesmu bijis nekad īpašā sajusmā... tāds pāraudzis tīnis kam vajag blakus "bračku" (Krosbiju) vai kādu "vecāko biedru" (Kovi) un tad šis ir zirgā.... tapēc man labāk patīk tādi kreatīvi two way Dacjuka, Larionova tipa spēlētāji, kas nav tikai uzbrukuma frīki (kā Ovi, Kovi Sīkaļa), bet var arī komandai aizsardzībā palīdzēt....
Ar Datjuka atbraukšanu Krievu spēle ļoti ir uzlabojusies, spēlētājs=kodols.

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:17, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Salīdzināju. Jā, krieviem sastāvs ir labāks, par to jau nav runa. Runa ir par to, ka daži Kanādas izlasi bez maz vai par iesācēju grupiņu grib pataisīt, lai attaisnotu šī čempionāta neveiksmes (un te vairāk ir runa nevis par šīvakar spēli, te tāpat bija bez variantiem, bet par iepriekšējiem kāsieniem).
Nu krievi bija spēcīgāki,bet atrunāties var dažādi.Var redzēt kura izlase bija par savu valsti un kura nē,jo kanādieši varēja arī savu sastāvu pastiprināt

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:19, pirms 14 gadiem
Juus esat nuugji ar savu hokeju

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:19, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Džiordāno ir slikts aizsargs, dēļ tā ka spēlēja KHL. Visi, kas spēlē KHL, ir zemākas klases spēlētāji.
Nedomāju, ka KHL spēlē slikti, tas pats Jagrs, viņš var spēlet NHL, bet ja ieliek sastāvā daži rēķina lūk khl spēlētājs

  +1 [+] [-]

, 2010-05-21 00:19, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Rags viņam neizauga, bet Prongeru un viņa cieto elkoni mēs tik drīz KHL neredzēsim. Tāpat kā Kītu-Sībruku, Boilu un Dautiju. Piekritīsi, tas ir pavisam nedaudz savādāk. Lai nu kā, trešā Kanādas izlase neslikti nospēlēja pret krievu pirmo, Varlamovs bija labs
Taču tas nenozīmē, ka Džiordano kā spēlētājs ir sliktāks nekā Sībruks, Boils, Dautijs visu izšķir komandas taktika un spēlētāja loma tajā. Nekas vairāk. Skils ir trešās pakāpes rādītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:19, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Neaizmirsti, ka Sočos var būt Ovečkins pret Kanādas ne-NHL. Daudzi NHL aprindās ir tikai par šādu risinājumu.
Jaa arii taads variants pastaav, vismaz stiiveeshanaas starp Faazela un Betmena paarstaavoshajaam organizaacijaam notiek jau labu laiku! Ja nu tomeer notiks taa, kad NHL neatlaidiis savus profus uz OS, tad hokejs viennoziimiigi nebuus no taa ieguveejs!

     [+] [-]

, 2010-05-21 00:20, pirms 14 gadiem
Nav jau runa par to kāds kuram sastāvs,bet par atieksmi ar kādu spēlē.Kanādai tas čempis ir bijis nebijis,pēc sezonas čaļi atbrauc uz Eiropu uzspēlē hoķi,padzer alu,ka sanāk tā sanāk ar to spēlēšanu.