Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Video: Znaroks: "Spēle vienādos sastāvos bija laba"

Kristaps Zālītis
Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks pēc zaudējuma 1:6 spēlē pret Kanādas izlasi nebaidījās atzīmēt tiesnešu neviennozīmīgo sniegumu un atzina, ka ar komandas spēli skatiliski vienādos sastāvos ir apmierināts.
Vērtējums: +25

+114 [+] [-]

, 2010-05-11 01:47, pirms 15 gadiem
"Kad ieiesim ritmā - mūs neapturēs!" Tieši tā! Turās!

+104 [+] [-]

, 2010-05-11 01:50, pirms 15 gadiem
Znarokam būtībā taisnība , man arī šī spēle, neskatoties uz rezultātu patika vairāk kā spēle pret šveici !

 +46 [+] [-]

, 2010-05-11 01:59, pirms 15 gadiem
vnk_fans rakstīja: Znarokam būtībā taisnība , man arī šī spēle, neskatoties uz rezultātu patika vairāk kā spēle pret šveici !
ja nebūtu tizlo noraidījumu...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 02:04, pirms 15 gadiem
Kā Znaroks nesaprot vienu lietu - Ja kanādieši neiemestu vairākumā, viņi spiestu Latviju vienādos sastāvos, tur pat aklais redzēja, ka kanādieši spēlēja tik viegli, bez liekas piepūles, bet ja nebūtu imetuši vairākumā, tāpat viņi savus golus samestu vienādos sastāvos, bet protams ja rezultāts jau ir 3-0 nah viņiem sisties par katru metru vienādos sastāvos? Tas tā kā Znarokam būtu jāsaprot.

 +30 [+] [-]

, 2010-05-11 02:27, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Kā Znaroks nesaprot vienu lietu - Ja kanādieši neiemestu vairākumā, viņi spiestu Latviju vienādos sastāvos, tur pat aklais redzēja, ka kanādieši spēlēja tik viegli, bez liekas piepūles, bet ja nebūtu imetuši vairākumā, ...
Znaroks runāja par konkrēto spēli, nevis to, kā būtu, ja būtu!

 +29 [+] [-]

, 2010-05-11 02:34, pirms 15 gadiem
Znaroks: "Priekškam nomierināt puišus 3. periodā!"

 +20 [+] [-]

, 2010-05-11 03:09, pirms 15 gadiem
Principaa jau taisniiba Znachokam ir. Jaacer ka sanjemsimies un Itaaliju aizsuutiisim maajaas.

 +15 [+] [-]

, 2010-05-11 06:39, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Kā Znaroks nesaprot vienu lietu - Ja kanādieši neiemestu vairākumā, viņi spiestu Latviju vienādos sastāvos, tur pat aklais redzēja, ka kanādieši spēlēja tik viegli, bez liekas piepūles, bet ja nebūtu imetuši vairākumā, tāpat viņi savus golus samestu vienādos sastāvos, bet protams ja rezultāts jau ir 3-0 nah viņiem sisties par katru metru vienādos sastāvos? Tas tā kā Znarokam būtu jāsaprot.
es 1 periodā spēlējot vienādos sastāvos neredzēju nekādu Kanādiešu spiedienu vai pārsvaru. Pārsvars un brīva spēle no viņu puses radās vēlāk - kad spēles iznākums jau bija izšķirts.

 +12 [+] [-]

, 2010-05-11 07:19, pirms 15 gadiem
Spēle bija laba, bet rezultāts galīgi nesmuks

Cērēsim, ka pret Itāliju viss būs kā nākas - spēle laba un mūsu uzvara
Domāju, ka Znaroks noskaņos visus cīņai pret itāļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 08:02, pirms 15 gadiem
Speele vienaados sastaavos tieshaam bija laba. Vakardien bija pavisam cits hokejs nekaa tas bija pret Shveici. Protams, striipainie arii nedaudz pabojaaja speeli (ja jau svilp tad svilp uz abaam puseem). Bet nu muusejiem cepuri nost. Peec 6:0 turpinaaja speeleet un tas ir labaak nekaa uzlikt miiksto lai pataupiitos naakamai speelei.
Patika tas ka muuseejie (Sprukts, Karsums) uztaisija paaris labus speeka panjeemienus. Mikjeliits savaa elementaa Tjip es jau neko, ne kaajinju pastiepu ne ko Ceturtajai mainjai zjetons. Pirmajaa mainjaa Njishvish galiigi baals. Sasham laikam gadi liek par sevi maniit, bet tad jau Vasildzhefs ar to vareetu teikt.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 08:37, pirms 15 gadiem
Pielnīgi piekrītu Znaroka teiktajam par tiesnešiem... Sodus kanādiešiem sāka dot, kad spēles liktenis jau bija izlemts, tipa izlīdzināja noraidījumu skaitu - tas bija acīm redzams

  +9 [+] [-]

, 2010-05-11 08:45, pirms 15 gadiem
par visiem 100% japiekrit, spelejot vienados sastavos musejie nespeleja sliktak ka kanadiesi. cik tad vartu momenti spelejot vienados sastavos kanadiesiem bija? uz vienas rokas pirkstiem saskaitami.
mazakums gan... bet ko var gribet ja preti nak Stamkos un Tavaress
iepriecinaja Sotnieks, spelejot pie znaroka vins izskatas ka NHL limena aizsargs, spelejot pie suplera vins izskatas ka BAC limena aizsargs

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 08:58, pirms 15 gadiem
Nu izskatāmies diezgan nožēlojami jebkurā variantā ar vai bez noraidījumiem kaut kā neticas ka tik vienkārši vinnēsim itāļus,kā var vinnēt ja nav kas iemet golu?Aizsardzībā arī Itāļi izskatās galvas tiesu pārāki būs ļotigrūūūti!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-11 09:02, pirms 15 gadiem
Tur pat tie dazhi kanadieshi kas tika noraidiiti uz solinja zhaavaajaas tad padomajiet ar kaadu atdevi vinji speelee! Ja mees speleetu pret to pashu kanaadas izlasi bet vinjas nosaukums buutu kautvai kirgistaana vai kaada cita tad nebuutu vissi shie bezjeedzigie noraifdijumi. Besi araa shie tiesneshi kas tiesaa principa peec negodiigi. Tik daudz muusejos gruuda protos klupinaja tapat ka mees vinjus. mums dod 2 min vinjiem nee... absurds kretiini

  +9 [+] [-]

, 2010-05-11 09:16, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: par visiem 100% japiekrit, spelejot vienados sastavos musejie nespeleja sliktak ka kanadiesi. cik tad vartu momenti spelejot vienados sastavos kanadiesiem bija? uz vienas rokas pirkstiem saskaitami.
mazakums gan... bet ko var gribet ja preti nak Stamkos un Tavaress
iepriecinaja Sotnieks, spelejot pie znaroka vins izskatas ka NHL limena aizsargs, spelejot pie suplera vins izskatas ka BAC limena aizsargs
Pirms čempionāta sākuma daudziem te šķita, ka tādi Stemkosi, Tavaresi, Dušeini ir pārāk jauni, lai viņus ņemtu par pilnu...

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 09:23, pirms 15 gadiem
aigars07 rakstīja: Tur pat tie dazhi kanadieshi kas tika noraidiiti uz solinja zhaavaajaas tad padomajiet ar kaadu atdevi vinji speelee! Ja mees speleetu pret to pashu kanaadas izlasi bet vinjas nosaukums buutu kautvai kirgistaana vai kaada cita tad nebuutu vissi shie bezjeedzigie noraifdijumi. Besi araa shie tiesneshi kas tiesaa principa peec negodiigi. Tik daudz muusejos gruuda protos klupinaja tapat ka mees vinjus. mums dod 2 min vinjiem nee... absurds kretiini
Nu nezinu. Uzreiz jāsaka, ka tie grūdieni nebija bortā, bet elementārs spēka paņēmiems. Arī "ķeksēšanas" bija stipri nosacītas. Galu galā epizodē, kur bija noraidījums pret Cipuli tiesneši darrbojās precīzi, bet citos gadījumos no kanādiešu puses nebija īsti ķeksēšanas, bet vienkārši cīņa par neitrālu ripu un reizēm mūsu hokejisti vienkārši tajā nūju "jūrā" aizķērās. Mūsējo noraidījumi bija ļoooti uzskatāmi. Džeriņš nejēdz savaldīties pēc vienkārša spēka paņēmiena, Vasiļjevs noķeksē kanādieti aiz pie tā vārtiem utt.

     [+] [-]

, 2010-05-11 09:36, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pirms čempionāta sākuma daudziem te šķita, ka tādi Stemkosi, Tavaresi, Dušeini ir pārāk jauni, lai viņus ņemtu par pilnu...
Krievu kanāla studijā pirms RUS - SVK spēles žurnālists šo kanādas izlasi nosauca par jauniešu izlasi. Izskatāš, ka krievi neuzskata viņus par nopietnu pretinieku

  +5 [+] [-]

, 2010-05-11 09:42, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Krievu kanāla studijā pirms RUS - SVK spēles žurnālists šo kanādas izlasi nosauca par jauniešu izlasi. Izskatāš, ka krievi neuzskata viņus par nopietnu pretinieku
Un tagad pajautā sev vai šī izlase izskatās pēc tādas, kuru var neņemt par pilnu?

     [+] [-]

, 2010-05-11 09:46, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Un tagad pajautā sev vai šī izlase izskatās pēc tādas, kuru var neņemt par pilnu?
Nejau man tas jājautā, bet vtiem, kas tā saka

  -2 [+] [-]

, 2010-05-11 09:47, pirms 15 gadiem
Man izskatījās, ka jau spēles sākumā mūsu izlase bija noskaņota zaudēt.
Spēle izskatījās daudz lēnāka, nekā spēle ar Šveici. Katasrofāli trūka metieni. Vai tad mums nav aizsargu ar spēcīgiem metieniem?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 09:50, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Nejau man tas jājautā, bet vtiem, kas tā saka
Tas bija retoriski domāts

Viņiem vajadzētu beigt smīkņāt par citām izlasēm un vairāk domāt par savām problēmām.

     [+] [-]

, 2010-05-11 10:43, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Kā Znaroks nesaprot vienu lietu - Ja kanādieši neiemestu vairākumā, viņi spiestu Latviju vienādos sastāvos, tur pat aklais redzēja, ka kanādieši spēlēja tik viegli, bez liekas piepūles, bet ja nebūtu imetuši vairākumā, tāpat viņi savus golus samestu vienādos sastāvos, bet protams ja rezultāts jau ir 3-0 nah viņiem sisties par katru metru vienādos sastāvos? Tas tā kā Znarokam būtu jāsaprot.
Pieod, bet absolūti tev nepiekrītu, jo vienādos sastāvos Latvija spēkojās diezgan līdzīgi - vārti tika ielaisti tikai tad, kad čaļi bija nolaiduši rokas 2.perioda beigās, bet līdz tam viss tika samests mazākumā. Būtu labāks tēmeklis mūsējiem, būtu vairāk sametuši gan pirmajā, gan otrajā periodā!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 11:06, pirms 15 gadiem
Bija lieliska spele, vini nebija ne tehniskaki, ne stipraki, vnk atraki, sporta speles pats svarigakais ir atrums kajas un metiena. Mazakuma to vareja lieliski redzet. Tiesnesis protams neobjektivs, notiesatu aiz Latvijas domaju ka sogad vairs netiesatu, bet tagat viss ok.
Spele visuma lieliska, Sprukta mainai vajadzeja vel agresivak, konkreti kadu borta izsmeret go go latvia.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-11 11:53, pirms 15 gadiem
Vismaz Sprukts skaisti pielietoja spēka paņēmienus pret Kanādu!

     [+] [-]

, 2010-05-11 12:21, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Kā Znaroks nesaprot vienu lietu - Ja kanādieši neiemestu vairākumā, viņi spiestu Latviju vienādos sastāvos, tur pat aklais redzēja, ka kanādieši spēlēja tik viegli, bez liekas piepūles, bet ja nebūtu imetuši vairākumā, tāpat viņi savus golus samestu vienādos sastāvos, bet protams ja rezultāts jau ir 3-0 nah viņiem sisties par katru metru vienādos sastāvos? Tas tā kā Znarokam būtu jāsaprot.
jau pirmajā periodā, pie 0-1 spēle bija ļoti līdzīga vienādos sastāvos!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-11 12:26, pirms 15 gadiem
mums ir nepieciesams 1 kartigs aizardzibas virs. kulda,kazaozo

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 12:42, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Būs jau labi tagad sakausim Itāļus tad viss sāksies no jauna!!
Jū, pēc pēdējām ziņām Kanāda ir par 5 metriem nobīdīta no ASV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-11 16:36, pirms 15 gadiem
Znaroks tiešām pielicis, nobrieduša specialista komentāri!

     [+] [-]

, 2010-05-11 18:00, pirms 15 gadiem
Pirms spēles pret Šveici visi runāja, cik labi, ka beidzot varēs iesākt čempionātu ne pret grandu, ka sāksim spēli no vienādām starta pozīcijām bla,bla,bla. Tagad, kad zaudēja Šveicei, atkal visiem stāsta, ka labāk būtu bijis sākt ar spēli pret Kanādu, jo pret Šveici jau būtu ieskrējušies. Ļoti, ļoti ceru, ka šādi paši muļķīgi komentāri nebūs jāklausās pēc spēles ar makaroņņikiem, ka labāk būtu bijis sākt ar Itāliju, jo pēdējā kārtā bija pagurums, pietrūka emociju...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 20:19, pirms 15 gadiem
Forši kamerā visu laiku saldais pārītis Znaroks un Drunka!