Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:538, Did:0, useCase: 3

Vai latvieši zaudēja Kanādas junioriem?

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Vai latvieši zaudēja Kanādas junioriem?
Stīvens Stamkoss priecājas pēc vārtu guvumu. Un tā šogad 51 reizi.
Foto:AP/Scanpix

Satieku Manheimas hallē bariņu letiņu, kuriem kauns par Latviju. Kā gan mēs varot atļauties zaudēt Kanādas junioru izlasei? Jā, šī, protams, nav Kanādas pati labākā izlase, tāda droši vien bija Vankūverā, bet nosaukt šo par Kanādas junioru izlasi? Tik daudz alus es nevaru izdzert, lai aptumšotajā prātā nāktu šādas domas.

Jā, pieci no viņiem - Mairs, Stamkoss, Tavarešs, Dušēns un Keins šo sezonu sāka kā juniori, bet paskatieties uz viņu statistiku NHL. Stamkosam jau tagad ir vairāk spēļu NHL (141) nekā visam Latvijas šī gada sastāvam (90). Vasiļjevam 51 spēle, 8+7, Karsumam 24, 1+5, Spruktam 14, 1+2, Daugaviņam 1, 0+0. Un tie ir mūsu labākie spēki! Kurus mūspusē pārlieku varbūt ceļam debesīs NHL sakarā.

Kanādiešiem ir ļoti sabalansēts sastāvs. Ir šie pieci, bet ļoti talantīgie juniori, ir vīri spēka gados, bet ir arī veterāns Vītnijs ar 1155 spēlēm NHL. Kādi tur juniori? Attopies, tauta! Es drīzāk ieteiktu paskatīties, cik daudz no šā sastāva bijuši NHL drafta pirmajā kārtā! Vienpadsmit!!! Aizsargi - Stāls, del Zoto, Bērnss un Mairs, uzbrucēji Perijs, Stamkoss, Tavarešs, Dušēns, Daunijs, Keins un Ots. Turklāt Stamkoss un Tavarešs ir bijuši sava drafta gada pirmie numuri, Dušēns - trešais, Keins - ceturtais.

Es arī gribētu, ka Latvijas hokeja izlase uzvar, vai pat labāk - samaļ Kanādu. Taču uz lietām vajag skatīties reāli. Es jau arī varu murgot, ka esmu skaistuma karalis. Bet ieskatos spogulī... Varbūt arī hokeja sakarā mums nenāktu par ļaunu biežāk ieskatīties spogulī.

Kanādas izlase
Aizsargi
Kriss Rasels 1987 3., 67. (2005.), ''Blue Jackets'' 207 55 (12+43)
Marks Džordāno 1983 nav, ''Flames'' 199 65 (21+45)
Brents Bērnss 1985 1., 20. (2003.), ''Wild'' 384 140 (38+102)
Marks Stāls 1987 1., 12. (2005.), ''Rangers'' 261 56 (15+41)
Keils Kumiskijs 1986 7., 222. (2005.), ''Avalanche'' 120 29 (9+20)
Tailers Mairs 1990 1., 12. (2008.), ''Sabres'' 88 49 (12+37)
Maikls del Zoto 1990 1., 20. (2008.), ''Rangers'' 84 38 (9+29)
Fransuā Bošemins 1980 3., 75. (1998.), ''Canadiens'' 383 134 (34+100)
Uzbrucēji
Korijs Perijs 1985 1., 28. (2003.), ''Ducks'' 416 306 (134+172)
Stīvss Stamkoss 1990 1., 1. (2008.), ''Lightning'' 161 141 (74+57)
Renē Būrks 1981 nav, ''Flames'' 319 174 (82+92)
Džons Tavarešs 1990 1., 1. (2009.), ''Islanders'' 82 54 (24+30)
Rejs Vītnijs 1972 2., 23. (1991.), ''Sharks'' 1155 912 (342+570)
Mets Dušēns 1991 1., 3. (2009.), ''Avalanche'' 81 55 (24+31)
Stīvs Daunijs 1987 1., 29. (2005.), ''Flyers'' 146 65 (31+34)
Brūkss Laičs 1983 6., 193. (2001.), ''Senators'' 421 205 (90+15)
Īvanders Keins 1991 1., 4. (2009.), ''Thrashers'' 66 26 (14+12)
Ričs Peverlijs 1982 nav, ''Thrashers'' 200 112 (42+70)
Stīvs Ots 1982 1., 25. (2000.), ''Stars'' 444 154 (65+89)
Vārtsargs
Kriss Meisons 1976 5., 122. (1995.), ''Devils'' 282

Vārds, uzvārds, dzimšanas gads, drafta kārta, numurs, gads, komanda, spēles NHL un Stenlija kausā, punkti (vārti+piespēles).

  +7 [+] [-]

, 2010-05-11 15:37, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu, ka uz lietām vajag skatīties reāli, lai gan varēja redzēt arī to, ka mūsējiem acīs tā dzirkstelīte tomēr nebija pēdējās divās spēlēs. Laikam tiešām DINAMO veiksmīgā KHL sezonas izskaņa ir mūsējos patukšojusi .

  -4 [+] [-]

, 2010-05-11 15:38, pirms 15 gadiem
visi ir cilveeki tapec nepiekritu

  -1 [+] [-]

, 2010-05-11 15:42, pirms 15 gadiem
Te jau vairāk derētu aizdomāties.. kāpēc mūsējie 20gadnieki, un tiem, kam varbūt ir 21 vai 22 nespēlē tāpat kā stamkoss un tavaress, nu vismaz 1 vai 2 no viņiem...

Bet vispār vakardienas spēle man patika, nepatika tikai rezultāts..
Tā pēc spēles rezultātam bij jābūt 4:4 un jāsako pagarinājumam

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 15:44, pirms 15 gadiem
Vai latvieši zaudēja Kanādas junioriem? Jā, zaudēja - 26/12/2009, Saskatūnā, ar rezultātu 0 - 16!
Sākums graujošs - 0:16 pret Kanādu

     [+] [-]

, 2010-05-11 15:45, pirms 15 gadiem
vai kads ir padomājis par to kāds būtu u-20 rezultāts iepriekšējā čem'pi ja kanādai klāt vēl būtu bijis šis piecinieks - stamkoss, dušens, tavaress, keins, del zotto un myers myers ? tad nebūtu tikai 0-16 bet visi 0-20 kā minimums...tas ir ārprāts. ja jau pieaugušo latvijas izlase nevar apturēt stamkosu un tavaresu tad spējiet iedomātis kā izskatītos u-20 aizsargi uz viņu fona? katastrofa. kanadiesiem hokejs ir asinīs redz ka burks, peverly, giordano nhl ir izsitusies bez drafta...jo vini grib spelet, jo vini sitas katra spele, nav ta ka musejie - lupatas. spele khl iemet vairak ka 10 golus un doma ka ir kruti dzeki, ka nesvila & tampa zvanis un dos vienvirziena ligumus ah ha ha ha lai sapno talak nozelojamie amatieri.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 16:23, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: vai kads ir padomājis par to kāds būtu u-20 rezultāts iepriekšējā čem'pi ja kanādai klāt vēl būtu bijis šis piecinieks - stamkoss, dušens, tavaress, keins, del zotto un myers myers ? tad nebūtu tikai 0-16 bet visi 0-20 kā minimums...tas ir ārprāts. ja jau pieaugušo latvijas izlase nevar apturēt stamkosu un tavaresu tad spējiet iedomātis kā izskatītos u-20 aizsargi uz viņu fona? katastrofa. kanadiesiem hokejs ir asinīs redz ka burks, peverly, giordano nhl ir izsitusies bez drafta...jo vini grib spelet, jo vini sitas katra spele, nav ta ka musejie - lupatas. spele khl iemet vairak ka 10 golus un doma ka ir kruti dzeki, ka nesvila & tampa zvanis un dos vienvirziena ligumus ah ha ha ha lai sapno talak nozelojamie amatieri.
Nožēlojamie amatieri - tas ir par smagu teikts un nav īsti korekti,
bet par attieksmes jautājumu un darbiem, tev piekrītu!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 16:47, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: vai kads ir padomājis par to kāds būtu u-20 rezultāts iepriekšējā čem'pi ja kanādai klāt vēl būtu bijis šis piecinieks - stamkoss, dušens, tavaress, keins, del zotto un myers myers ? tad nebūtu tikai 0-16 bet visi 0-20 kā minimums...tas ir ārprāts. ja jau pieaugušo latvijas izlase nevar apturēt stamkosu un tavaresu tad spējiet iedomātis kā izskatītos u-20 aizsargi uz viņu fona? katastrofa. kanadiesiem hokejs ir asinīs redz ka burks, peverly, giordano nhl ir izsitusies bez drafta...jo vini grib spelet, jo vini sitas katra spele, nav ta ka musejie - lupatas. spele khl iemet vairak ka 10 golus un doma ka ir kruti dzeki, ka nesvila & tampa zvanis un dos vienvirziena ligumus ah ha ha ha lai sapno talak nozelojamie amatieri.
Ej un parādi,ka esi labāks un tad bļauj pilnā rīklē !!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 17:01, pirms 15 gadiem
Nu jā tā jau ir, ka uzvara vai neizšķirts (pamatlaikā) būtu brīnums, jo, arī šī Kanādas izlase ir loti spēcīga, ja nemaldos, tad viņiem ir trīs drafta pirmie numuri. Mums, savukārt nav neviena, kurš būtu draftēts 1. kārtā... Kanādai ir izcili juniori, labs jauns vidusmērs un daži pieredzējušie, vispār tā ir gandrīz ideāla kombinācija.
Ar prātu jau visu saprotu, bet, kad dāņi sasit divas spēcīgas komandas, man tiešām liekas, ka bezcerīgs zaudējums pret Kanādu nav mūsu spēju robeža (galu galā pagājušajā sezonā tas tikai pierādīts).

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 17:05, pirms 15 gadiem
Tad cik alus bija izdzēris Daugaviņš, kurš pirms spēles izteicās, ka vajadzētu uz pieredzi šos paņemt????!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-11 17:19, pirms 15 gadiem
atkal kārtējās raudas, ka viss taču ir kārtībā!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 18:07, pirms 15 gadiem
Calvin.
atkal kārtējās raudas, ka viss taču ir kārtībā!

Nevis raudas, bet sitācijas reāls novērtējums. Ja tā būtu spēlējuši pret Šveici, droši vien būtu uzvara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-11 18:22, pirms 15 gadiem
Lielākai daļai līdzjutēju ir grūti apzināties ka mēs neesam un nekad arī nebūsim hokeja lielvalsts un uzvara pār Kanādu var būt tikai liela nejaušība un nav svarīgi kādā sastāvā viņi spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 18:39, pirms 15 gadiem
varbūt tad uzreiz sakāpjam atpakaļ kokos un kasam viens otram muguru? jo ko ta mēs, mēs jau neko, tādi nabaga latvieši no Austrumeiropas mūžamežiem...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 19:00, pirms 15 gadiem
Saaaljsh rakstīja: Pilnībā piekrītu, ka uz lietām vajag skatīties reāli, lai gan varēja redzēt arī to, ka mūsējiem acīs tā dzirkstelīte tomēr nebija pēdējās divās spēlēs. Laikam tiešām DINAMO veiksmīgā KHL sezonas izskaņa ir mūsējos patukšojusi .
šitādus tekstus jau varēja gaidīt... Tā itkā Kanādiešiem nebija garas sezonas.

     [+] [-]

, 2010-05-11 19:05, pirms 15 gadiem
LATVIJAS UZBRUKUMS ir bezzobains kā IVANĀNA smaids.Nav ātruma saspēlē ,nav improvizācijas visas darbības ir prognozējamas un lasāmas piedevām neprecizitāte metienos.

     [+] [-]

, 2010-05-11 19:12, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: vai kads ir padomājis par to kāds būtu u-20 rezultāts iepriekšējā čem'pi ja kanādai klāt vēl būtu bijis šis piecinieks - stamkoss, dušens, tavaress, keins, del zotto un myers myers ? tad nebūtu tikai 0-16 bet visi 0-20 kā minimums...tas ir ārprāts. ja jau pieaugušo latvijas izlase nevar apturēt stamkosu un tavaresu tad spējiet iedomātis kā izskatītos u-20 aizsargi uz viņu fona? katastrofa. kanadiesiem hokejs ir asinīs redz ka burks, peverly, giordano nhl ir izsitusies bez drafta...jo vini grib spelet, jo vini sitas katra spele, nav ta ka musejie - lupatas. spele khl iemet vairak ka 10 golus un doma ka ir kruti dzeki, ka nesvila & tampa zvanis un dos vienvirziena ligumus ah ha ha ha lai sapno talak nozelojamie amatieri.
del Zoto 1990 gads, vini ir 6 ...

  -1 [+] [-]

, 2010-05-11 19:21, pirms 15 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Calvin.
atkal kārtējās raudas, ka viss taču ir kārtībā!

Nevis raudas, bet sitācijas reāls novērtējums. Ja tā būtu spēlējuši pret Šveici, droši vien būtu uzvara.
tad kapec nespeleja ??? pec katra zaudejuma mums ir skaistas atrunas, pirms olimpiades zaudejam vaciesiem, nu ta tacu ir draudzibas spele, olimpiade izgazamies, bet tur tacu mazie laukumi, tagad, ja butu spelejusi, musu izlase var spelet tikai tad, kad vinai atlauj spelet pretinieks, divas pirmajas speles abi pretinieki 3 perioda parstaja spelet ka pirmajos divos , tapec radas iespaids ka mes ari kaut ko varam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 23:23, pirms 15 gadiem
Kāpēc šajā rakstā nav ietonēts labākais komentārs?!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-12 07:29, pirms 15 gadiem
XEdgarsX rakstīja: Kāpēc šajā rakstā nav ietonēts labākais komentārs?!
tapēc, ka Matulus nedzer "Burn", bet užavas kausus laikam, ka sporta portālos pie komentāriem nevar likt!