Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Hokejs klāt, vai Krievija tiks gāzta?

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Hokejs klāt, vai Krievija tiks gāzta?
Krievija ir uzvarējusi pēdējos divos PČ
Foto: AP/Scanpix

Šodien Vācijā sāksies 2010. gada pasaules čempionāts hokejā Elites izlasēm. Lūkosim, kā klāsies Latvijai, taču tāpat interesanti būs pavērot – vai no čempionu troņa tiks gāzta Krievijas izlase, kas triumfējusi pēdējos divos gados.

Krievija pēc “hattrick”?

Pēdējos divos pasaules čempionātos zeltu izcīnījusi Vjačeslava Bikova trenētā Krievijas izlase, pie tam abās reizēs finālā tā sarūgtinājusi hokeja dzimtenes pārstāvjus kanādiešus. Kanāda vislielākajā mērā atriebās Krievijai februārī notikušajās olimpiskajās spēlēs Vankūverā, kad ceturtdaļfinālā burtiski iznīcināja krievus ar 7:3 un vēlāk tika arī pie olimpiskā zelta. Taču fakts paliek fakts – Krievija ir pēdējo divu gadu pasaules čempione un pārējām hokeja lielvalstīm atliek cerēt šo minisēriju pārtraukt.

Finālā atkal Krievija un Kanāda?

Šāds apakšvirsraksts nav tikai tāpēc, ka kanādieši un krievi spēlēja savā starpā pēdējo divu gadu čempionātu finālā. Otrs iemesls – bukmeikeri uzskata, ka arī šogad Kanāda un Krievija ir galvenās favorītes uz zeltu. Pietiekami augstu tiek vērtētas arī Zviedrijas, Somijas, ASV, Čehijas un Slovākijas izredzes, taču – krietni zemāk nekā Krievijas un Kanādas izredzes.

Latvija bukmeikeru acīs

Protams, tikai paši trakākie un sapņainākie fani cer, ka Latvija varētu uzvarēt pasaules čempionātā. Taču no koeficientiem var noteikt, kā tiekam vērtēti uz citu izlašu fona. Atskaitot minētās favorītes uz zeltu, vēl priekšā Latvijai ir Šveice, Vācija un Baltkrievija. Latvija bukmeikeru vērtējumā ieņem 11. vietu 16 dalībnieču konkurencē, apsteidzot Kazahstānu, Norvēģiju, Dāniju, Franciju un Itāliju.

Apakšgrupas, turnīra izspēles sistēma

Izspēles sistēma būs tā pati vecā, labi zināmā. 1. posmā 16 komandas ir sadalītas četrās grupās pa četrām izlasēm. Visas četras valstsvienības, kuras savās grupās paliks pēdējās, pa reizei izspēlēs katra ar katru un divas vājākās Eliti pametīs. Pārējās 12 izlases, kas būs spējušas grupās ierindoties pirmajā trijniekā, tiks sadalītas divās grupās pa sešām izlasēm, pie tam līdzi tiks ņemti 1. posma rezultāti. Tad ceturtdaļfinālā no katras sešu komandu grupas iekļūs četras labākās komandas, bet par tālāko jau skaidrs – “play-off” sistēma, proti, katra mača zaudētāja izstājas no cīņas par zeltu.

Bukmeikeri katrā apakšgrupā redz vienu izteiktu pastarīti – A grupā tā ir Kazahstāna, B grupā – Itālija, C grupā – Francija, D grupā – Dānija. Lielākās cerības paredz kazahiem, kuri varētu sagādāt galvassāpes baltkrieviem. Cerēsim, ka bukmeikeriem ir taisnība par to, ka mūsu grupas pārstāvei Itālijai nepalikt pēdējai ir vismazāk izredžu.

Ja Latvija nepaliks grupā pēdējā, tad 2. posmā spēlēs pret trim C grupas labākajām komandām. Reāli tās visdrīzāk būs Zviedrija, Čehija un Norvēģija (mazāk ticams, ka Francija norvēģu vietā). Tādējādi, ja 1. posmā tiekam galā ar Itāliju, tad par vietu ceturtdaļfinālā jācīnās ar Kanādu, Zviedriju, Čehiju, Šveici un Norvēģiju. Jāapsteidz divas… Domājams, ka vieni varētu būt norvēģi, bet otri… šveicieši, ar kuriem latviešiem jāspēlē jau pirmajā spēlē.

Atklāšanas spēle milzu futbola stadionā

Viena spēle, un tā būs tieši turnīra atklāšanas spēle jau šovakar plkst.21:15, notiks milzīgā futbola stadionā Gelzenkirhenē. "Veltins Arena", kurā ir 76 152 vietas(!), tiksies mājiniece Vācija un ASV. Ja izdosies piepildīt šo stadionu, tad tiks uzstādīts pasaules rekords hokeja mača apmeklētības ziņā. Šobrīd rekords ir 2001. gada ASV koledžu komandu mačs (arīdzan stadionā), kuru noraudzījās 74 544 skatītāji. Vairāk par šī brīža rekordu - šeit.

Pēdējo desmit gadu medaļu ieguvēji

GadsZeltsSudrabsBronza
2009.KrievijaKanādaZviedrija
2008.KrievijaKanādaSomija
2007.KanādaSomijaKrievija
2006.ZviedrijaČehijaSomija
2005.ČehijaKanādaKrievija
2004.KanādaZviedrijaASV
2003.KanādaZviedrijaSlovākija
2002.SlovākijaKrievijaZviedrija
2001.ČehijaSomijaZviedrija
2000.ČehijaSlovākijaSomija

Visas pasaules čempiones (slīprakstā – vairs neeksistējošas valstis)

VietaValstsTituli
1.Kanāda24
2.PSRS22
3.Zviedrija8
4.Čehoslovākija6
5.Čehija5
6.Krievija3
7.ASV2
8.-10.Somija1
8.-10.Lielbritānija1
8.-10.Slovākija1

betsafe.com prognozes par čempionāta uzvarētāju

VietaValstsKoef.
1.Krievija2.76
2.Kanāda3.40
3.Zviedrija7.30
4.Somija8.10
5.ASV11.50
6.Čehija13.50
7.Slovākija22.00
8.Šveice53.00
9.Vācija80.00
10.Baltkrievija105.00
11.Latvija210.00
12.Kazahstāna520.00
13.Norvēģija580.00
14.Dānija810.00
15.Francija995.00
16.Itālija995.00

betsafe.com prognozes par apakšgrupu uzvarētājām

GrupaVValsts Koef.GrupaVValsts Koef.
A grupa1.Krievija1.20C grupa1.Zviedrija1.50
2.Slovākija4.002.Čehija2.30
3.Baltkrievija21.003.Norvēģija33.00
4.Kazahstāna55.004.Francija66.00
GrupaVValsts Koef.GrupaVValsts Koef.
B grupa1.Kanāda1.20D grupa1.Somija1.60
2.Šveice3.552.ASV2.45
3.Latvija23.003.Vācija17.00
4.Itālija88.004.Dānija66.00

Kura izlase kļūs par pasaules čempioni?

  • 211

  • 171

  • 333


Slēpts komentārs: cesinieks7

 +22 [+] [-]

, 2010-05-07 08:20, pirms 15 gadiem
vismaz pa TV6 rādīs spēli.
Slēpts komentārs: ovechkin8

 +24 [+] [-]

, 2010-05-07 08:30, pirms 15 gadiem
Kanada, ja ne tad Latvija

  +5 [+] [-]

, 2010-05-07 08:30, pirms 15 gadiem
gribētos jau lai tiktu gāzti bet sastāvs baigi graujošs velliem... nu redzēs. es jau kā parasti par saviem zviedriem un protams LATVIJU

  +4 [+] [-]

, 2010-05-07 08:31, pirms 15 gadiem
Pēc manām domām, šogad Kanādai būs tas gods. Kaut gan ASV arī nav tālu... Tas jāredz, kā Krievija spēlēs. Vislabāk jau būtu tā kā olimpiādē: Krievija un Kanāda jau tiekas pirms medaļām.
Slēpts komentārs: Normunds Krūmiņš

  +1 [+] [-]

, 2010-05-07 08:35, pirms 15 gadiem
rizij rakstīja: Kanada, ja ne tad Latvija
Shis labs !

  -3 [+] [-]

, 2010-05-07 08:40, pirms 15 gadiem
noteikti, ka Kanāda
Slēpts komentārs: sporta lidzzinatajs

  +3 [+] [-]

, 2010-05-07 08:52, pirms 15 gadiem
Kanādai jāuzvar,Krieviem vislabāko vietu ceturto.Ļoti sīksta komanda ir Šveice,nebūs brīnums ja viņi spēlēs pusfinālā.Mūsējiem tikšana astotniekā būtu labs sasniegums.Būtu labi mūsējiem Can kādu punktiņu uz izbrīnu atņemt,jo tie tā vai tā tiks tālāk.
Slēpts komentārs: Kharlamovs321

     [+] [-]

, 2010-05-07 08:57, pirms 15 gadiem
Interesanti, ka Šveicei un Slovākijai ir lielākas iespējas uzvarēt čempionātā nekā Latvijai, lai gan pēdējo spēli pret gandrīz slovāku pamatsastāvu paņēmām un Šveicei šogad vispār ir jauns un neprognozējams modelis.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-07 08:59, pirms 15 gadiem
par to rekordu, man gan liekas, ka tas pieder zviedriem, jo ja nemaldos, tad bija šogad kaut kur pat raksts par to, ka zviedrijā, uzstādīts rekords spēles apmeklētības ziņā

 +23 [+] [-]

, 2010-05-07 09:01, pirms 15 gadiem
Kas tad Kanādai spēlē??? Otrais sastāvs! Krieviem gandrīz visi labākie!

Lai vai kā negribētos, bet nu Krieviem ir lielākās izredzes, manuprāt!

Bet Latvija tāpat ir labākie!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-07 09:03, pirms 15 gadiem
vapp rakstīja: par to rekordu, man gan liekas, ka tas pieder zviedriem, jo ja nemaldos, tad bija šogad kaut kur pat raksts par to, ka zviedrijā, uzstādīts rekords spēles apmeklētības ziņā
Zviedriem ir Eiropas rekords. Pasaules rekords pieder ASV studentiem.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-07 09:05, pirms 15 gadiem
Bandīc rakstīja: Krieviem gandrīz visi labākie!
Tas "gandrīz" velk ja ne uz otrās izlases līmeni, tad arī pirmā izlase tur nesanāk pat "aiz ausīm pievelkot".

  -3 [+] [-]

, 2010-05-07 09:06, pirms 15 gadiem
Manuprāt šogad uzvarēs tās valsts komanda, kurai karogā nav zilās krāsas!!!
Ta nu parēķiniet, cik varianti paliek!!!

 +12 [+] [-]

, 2010-05-07 09:12, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: Manuprāt šogad uzvarēs tās valsts komanda, kurai karogā nav zilās krāsas!!!
Ta nu parēķiniet, cik varianti paliek!!!
Izvēle ir visai plaša - 7 komandas.

     [+] [-]

, 2010-05-07 09:15, pirms 15 gadiem
Vienalga kas, tikai ne Krievija! ASV, Kanāda, kaut Zviedri vai Slovāki! Latvijai - 8.nieks!
Slēpts komentārs: labdien

     [+] [-]

, 2010-05-07 09:25, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: Manuprāt šogad uzvarēs tās valsts komanda, kurai karogā nav zilās krāsas!!!
Ta nu parēķiniet, cik varianti paliek!!!
Latvija?

     [+] [-]

, 2010-05-07 09:27, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izvēle ir visai plaša - 7 komandas.
nu ja, visa mūsu apakšgrupa, baltkrievija, dānija vai mājinieki vācieši!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-07 09:35, pirms 15 gadiem
Kur varees skatiities hokeju internetaa, vnk nevaru tikt tajaa laikaa pie TV!????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-07 09:40, pirms 15 gadiem
Esmu par sensāciju šajā čempionātā - vienalga kuras valsts izpildījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ronaldo96
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-07 09:50, pirms 15 gadiem
Krievija un Kanāda uz papīra tiešām ir izteiktas favorītes šoreiz jo pārējām komandām tie sastāvi ir tādi, ka pat spēles nav jēga skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-07 09:53, pirms 15 gadiem
mazliet neatbilstoši šķiet tas, ka Baltkrievijas izredzes uz čempiontitulu tiek vērtētas divreiz augstāk nekā Latvijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-07 09:54, pirms 15 gadiem
Uz papīra krievi viennozīmīgi šogad visspēcīgāk nokomplektētā komanda,tāda līmeņa spēlētāji nav pat Kanādai.Par medaļām vēl varētu
pacīnīties čehi ,zviedri un somi un kanādieši.Tomēr viss jau izšķirsies uz laukuma,kur vēl valda gan komandas gars,cīņasspars un daudzi citi komponenti.Man jau tīk krievu zvaigžņu kārtēja lielīšanās intervijās masu mēdijos pirms čempionāta.Tas sola labu intrigu un varbūt finālā labu garstāvokli tiem,kuriem nepatīk "sarkanā mašīna".
Mums gandrīz viss izšķirsies spēlē ar Šveici.Krievu grupā domāju būs nopietna cīņa par pārējām vietām,jo slovāki šogad manuprāt vienā līmanī gan ar belariem,gan Kazahstānu.Itāļi un franči droši vien savās
grupās tiešām autsaideri,bet D grupā domāju ASV var rasties problēmas.Man šogad viņu sastāvs nepārliecina.Ja pretinieki tiks galā ar Okposo,Oshie un Dubinski,jeņķiem būs problēmas jau ar vāciešiem,kuriem šogad visai labas iespējas tikt astotniekā,jo no otras grupas pretī nāks bez Krievijas ,divas vāciešu spēkos, līdzīgas komandas.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-07 09:55, pirms 15 gadiem
Uzliec Ls 10 uz Itālijas uzvaru PČ - iztika visam gadam garantēta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-07 10:02, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Uz papīra krievi viennozīmīgi šogad visspēcīgāk nokomplektētā komanda,tāda līmeņa spēlētāji nav pat Kanādai.Par medaļām vēl varētu
pacīnīties čehi ,zviedri un somi un kanādieši.Tomēr viss jau izšķirsies uz laukuma,kur vēl valda gan komandas gars,cīņasspars un daudzi citi komponenti.Man jau tīk krievu zvaigžņu kārtēja lielīšanās intervijās masu mēdijos pirms čempionāta.Tas sola labu intrigu un varbūt finālā labu garstāvokli tiem,kuriem nepatīk "sarkanā mašīna".
Mums gandrīz viss izšķirsies spēlē ar Šveici.Krievu grupā domāju būs nopietna cīņa par pārējām vietām,jo slovāki šogad manuprāt vienā līmanī gan ar belariem,gan Kazahstānu.Itāļi un franči droši vien savās
grupās tiešām autsaideri,bet D grupā domāju ASV var rasties problēmas.Man šogad viņu sastāvs nepārliecina.Ja pretinieki tiks galā ar Okposo,Oshie un Dubinski,jeņķiem būs problēmas jau ar vāciešiem,kuriem šogad visai labas iespējas tikt astotniekā,jo no otras grupas pretī nāks bez Krievijas ,divas vāciešu spēkos, līdzīgas komandas.
Ko tu sauc par lielīšanos ? Ka Rus spēlētājs pasaka,ka brauc uz PČ cīnīties par zelta medaļām ? Kas tad viņiem bija jāsaka,ka viņi brauc cīnīties par iekļūšanu labako 8- niekā ? Un tev par pārsteigumu,šo iebraukāto un banālo frāzi saka visu top komandu spēlētāji. Pat pastarīšu komandas brauc ar mērķi uzvarēt,nevis zaudēt. Vai tev ir negaidīts pārstegums,ka Krievi un Kanādieši ir principiālākie pretinieki,kas vienmēr grib apspēlēt viens otru. Tu laikam gaidīji,ka Ovi,Kovi pateiks,ka viņu dzīves sapnis ir apspēlēt LV izlasi !?

     [+] [-]

, 2010-05-07 10:05, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Uz papīra krievi viennozīmīgi šogad visspēcīgāk nokomplektētā komanda,tāda līmeņa spēlētāji nav pat Kanādai.Par medaļām vēl varētu
pacīnīties čehi ,zviedri un somi un kanādieši.Tomēr viss jau izšķirsies uz laukuma,kur vēl valda gan komandas gars,cīņasspars un daudzi citi komponenti.Man jau tīk krievu zvaigžņu kārtēja lielīšanās intervijās masu mēdijos pirms čempionāta.Tas sola labu intrigu un varbūt finālā labu garstāvokli tiem,kuriem nepatīk "sarkanā mašīna".
Mums gandrīz viss izšķirsies spēlē ar Šveici.Krievu grupā domāju būs nopietna cīņa par pārējām vietām,jo slovāki šogad manuprāt vienā līmanī gan ar belariem,gan Kazahstānu.Itāļi un franči droši vien savās
grupās tiešām autsaideri,bet D grupā domāju ASV var rasties problēmas.Man šogad viņu sastāvs nepārliecina.Ja pretinieki tiks galā ar Okposo,Oshie un Dubinski,jeņķiem būs problēmas jau ar vāciešiem,kuriem šogad visai labas iespējas tikt astotniekā,jo no otras grupas pretī nāks bez Krievijas ,divas vāciešu spēkos, līdzīgas komandas.
Pirms OS par krieviem līdzīgi runāja. Gribētu vienu objetktīvu argumentu, kāpēc krievu sastāvs ir labāks par kanādiešu.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-07 10:07, pirms 15 gadiem
Vai Baltkrievi ir 2x labāki par letiņiem,ja bukmeikeri ir devuši tādu koeficentu?

     [+] [-]

, 2010-05-07 10:15, pirms 15 gadiem
Arčiņš rakstīja: Vai Baltkrievi ir 2x labāki par letiņiem,ja bukmeikeri ir devuši tādu koeficentu?
bukmeikeri visu vienmēr labāk zin!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-07 10:25, pirms 15 gadiem
šogad švediem zelts 100%

     [+] [-]

, 2010-05-07 10:26, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pirms OS par krieviem līdzīgi runāja. Gribētu vienu objetktīvu argumentu, kāpēc krievu sastāvs ir labāks par kanādiešu.
Nu tu Kino šaudies savās domās Tad Kanādai šis ir nenozīmīgs turnīrs,4-5 sastāvs. Krieviem praktiski OS sastāvs pēc taviem vārdiem.
Un te tu prasi, kāpēc Krievu sastavs ir labāks
Kanādas 4-5 izlase ir ar Krievu OS turnīra komandu = spēkos,vai pat labaka ?
Viens Stemkos ir vertīgāks par Kovi un Ovi + Bīču piemetot klāt. Taveres atsver parējo komandu. Sanāk tik tiešām Kanadas sastāvs daudz stiprāks par RUS izlasi. Tev taisnība alguns kļūdijās
Esi mierīgs Kanāda čempions !

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 10:26, pirms 15 gadiem
krievija paliks bešā..

     [+] [-]

, 2010-05-07 10:37, pirms 15 gadiem
krieviem bus kartejais APLAUZIENS !!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 10:47, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pirms OS par krieviem līdzīgi runāja. Gribētu vienu objetktīvu argumentu, kāpēc krievu sastāvs ir labāks par kanādiešu.
Emm... Uzvārdi?

  -2 [+] [-]

, 2010-05-07 10:47, pirms 15 gadiem
Tie bukmeikeri visu sarindo gluži pēc ranga visas izlases. Katru gadu viens un tas pats. Protams Latviju neviens tā gluži nenovērtē un šogad mēs reāli varētu arī palikt tajā 11. vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-07 11:08, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Emm... Uzvārdi?
Praktiski tikai divi - Ovečkins un Kovaļčuks. Un balstoties uz to tiek bīdītas teorijas par Krievijas "baigo spēku un OS sastāvu" un kanādiešu "neieniteresētību".

     [+] [-]

, 2010-05-07 11:08, pirms 15 gadiem
A kad Lielbritaanjia kļuva par pasaules čempioni? Kāds eksperts varbūt var kautko vairāk pastāstīt par tādu atgadījumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-07 11:13, pirms 15 gadiem
mazais pēteris rakstīja: A kad Lielbritaanjia kļuva par pasaules čempioni? Kāds eksperts varbūt var kautko vairāk pastāstīt par tādu atgadījumu?
sen, olimpiskajās spēlēs ar kanādiešu komandu

  +1 [+] [-]

, 2010-05-07 11:14, pirms 15 gadiem
mazais pēteris rakstīja: A kad Lielbritaanjia kļuva par pasaules čempioni? Kāds eksperts varbūt var kautko vairāk pastāstīt par tādu atgadījumu?
1936. gada OS hokeja turnīrā (tad gados kad bija OS, PČ nenotika, tb OS uzvarētājs bija arī PČ uzarētājs) uzvarēja Lielbritānija, kuras sastāvā bija pārsvarā Kanādā auguši/spēlējuši/dzimuši hokejisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 11:27, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Nu tu Kino šaudies savās domās Tad Kanādai šis ir nenozīmīgs turnīrs,4-5 sastāvs. Krieviem praktiski OS sastāvs pēc taviem vārdiem.
Un te tu prasi, kāpēc Krievu sastavs ir labāks
Kanādas 4-5 izlase ir ar Krievu OS turnīra komandu = spēkos,vai pat labaka ?
Viens Stemkos ir vertīgāks par Kovi un Ovi + Bīču piemetot klāt. Taveres atsver parējo komandu. Sanāk tik tiešām Kanadas sastāvs daudz stiprāks par RUS izlasi. Tev taisnība alguns kļūdijās
Esi mierīgs Kanāda čempions !
Tu zini jā, šis sastāvs ir tuvu OS un tāpat Kanādiešu sastāvs (kur ir viens no OS) ne ar ko īpaši nezaudē.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 11:29, pirms 15 gadiem
Laikam būšu atkal Kharlamovs321 uz varžacīm uzkāpis,bet neko darīt,tā kā lasu krievu hokeja lapas,tad tās intervijas lasu vienu pēc otras,Kanādas hokeja lapās tādus niekus vien atrodu ar mokām,tāpēc arī uzskatu,ka krievs plātās.Bet tās jau manas domas,tu vari domāt kā gribi. Tur gan tev taisnība,ka arī autsaideri katrā mačā grib uzvarēt.Tikai gribēt un varēt ir lielumliela atšķirība. Un Jurim Miņinam iesaku īpaši nenonicināt krievu šīs izlases spēku.Vai tā tāda taktika,lai pēc tam urrātu par Krievijas uzvaru?Un vēl tāds
kautrīga jautājums.Vai raksti izceltiem burtoiem tāpēc ,ka jūsu, kungs, viedoklis vienīgais pareizais?(uz hokeja vēsturi tas protams neattiecās)

  +2 [+] [-]

, 2010-05-07 11:43, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Laikam būšu atkal Kharlamovs321 uz varžacīm uzkāpis,bet neko darīt,tā kā lasu krievu hokeja lapas,tad tās intervijas lasu vienu pēc otras,Kanādas hokeja lapās tādus niekus vien atrodu ar mokām,tāpēc arī uzskatu,ka krievs plātās.Bet tās jau manas domas,tu vari domāt kā gribi. Tur gan tev taisnība,ka arī autsaideri katrā mačā grib uzvarēt.Tikai gribēt un varēt ir lielumliela atšķirība. Un Jurim Miņinam iesaku īpaši nenonicināt krievu šīs izlases spēku.Vai tā tāda taktika,lai pēc tam urrātu par Krievijas uzvaru?Un vēl tāds
kautrīga jautājums.Vai raksti izceltiem burtoiem tāpēc ,ka jūsu, kungs, viedoklis vienīgais pareizais?(uz hokeja vēsturi tas protams neattiecās)
Netiek noniecināts Krievijas izlases spēks, vienkārši nevajag arī to pārvērtēt. Un šajā PČ, manuprāt, uzvarēs ne Krievija un arī ne Kanāda. Kaut gan par pirmo uzvaru apbēdināts nebūšu jebkurā gadījumā (principā, arī pret otrajiem nav nekādu pretenziju).

Atbilde uz kautrīgo jautājumu ir pavisam vienkārša - rakstu es parastiem burtiem, vienīgi līdz ar jauno dizainu parādījās arī jauns formatējums autoru rakstītajiem komentāriem.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-07 11:48, pirms 15 gadiem
Saprotu vēl, ka Šveiciešus liek mums priekšā, Baltkrievus arī tā 50% pret 50%, Bet nu ftw? Vācija, kas regulāri cīnās par palikšanu?

     [+] [-]

, 2010-05-07 11:53, pirms 15 gadiem
Protams, kad tiks gāzta

Pat pusfināls nespīd Krieviem, kur nu vēl zelts...

Amerika vai Somi būtu beidzot pelnījuši zeltu...

Zviedri ar aizgulējušies, tā kā laiks būtu zeltam ar vienreiz, bet nu galvenie kapātāji nav (Detroitas un Vankūveras vīri)...tā ka diez vai Zviedri aizkapāsies līdz zeltam

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:08, pirms 15 gadiem
Jāliek lats uz Itāļiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:14, pirms 15 gadiem
es tikai nesaprotu par ko vacija ir izpelnijusies to ka ir bukmeikeru domas augstak par mums,vinji tiesham pedejos gados ir radijushi labaku sniegumu par muuseejiem ?! vai tikai tapec ka spele majas,kaut gan pagasgad sveice ar to vien apravas !!!

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:21, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Netiek noniecināts Krievijas izlases spēks, vienkārši nevajag arī to pārvērtēt. Un šajā PČ, manuprāt, uzvarēs ne Krievija un arī ne Kanāda. Kaut gan par pirmo uzvaru apbēdināts nebūšu jebkurā gadījumā (principā, arī pret otrajiem nav nekādu pretenziju).

Atbilde uz kautrīgo jautājumu ir pavisam vienkārša - rakstu es parastiem burtiem, vienīgi līdz ar jauno dizainu parādījās arī jauns formatējums autoru rakstītajiem komentāriem.
Pēc kā vadoties Tu domā, ka neuzvarēs ne krievi, ne kanādieši, ja nav noslēpums? Man šķiet, ka tik izteikti favorīti reti kad ir uz PČ. Tie paši zviedri braucot uz PČ ar eksperimentāliem sastāviem nekur tālāk par vienu bronzu nav tikuši. Lai gan gadīties, protams, var dažādi.

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:38, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pēc kā vadoties Tu domā, ka neuzvarēs ne krievi, ne kanādieši, ja nav noslēpums? Man šķiet, ka tik izteikti favorīti reti kad ir uz PČ. Tie paši zviedri braucot uz PČ ar eksperimentāliem sastāviem nekur tālāk par vienu bronzu nav tikuši. Lai gan gadīties, protams, var dažādi.
Tieši tāpēc, ka viņi ir favorīti un, kā saka Filadelfijā, abas komandas ir no "team to beat" kategorijas, viņiem šis turnīrs būs visai "interesants". Un, lai vai kā, abām komandām ir ko pierādīt un parādīt. Krieviem jau tāpat skaidrs, kanādiešiem - jāturpina Vankūverā iesāktais, tb ir jāparāda, ka šamie ir atgriezušies hokeja elitē, jo vinnēt OS un, iespējams, zaudēt PČ (iespējams, krieviem un, iespējams (vēl vairāk iespējams), finālā) ir galīgi neforši.
Tiem pašiem krieviem, ja tā nopietnāk apskatās, vienīgi uzbrukums ir tas par kuru var būt pilnīgi droši aizsardzība un vārtsargi - ļoti neprognozējami.
Kanādiešu sastāvs, lai arī pēc uzvārdiem ir neslikts, ir pārāk jauns, lai arī varētu pateikt - jā, šitie būs tie, kas spēlēs par zeltu. Lielie laukumi, IIHF noteikumi, tradicionālā "lēnā ieskriešanās"... . Un beigu beigās var sanākt, ka citas komandas būs labākas.

Zviedru sakarā gan ir mazliet savādāk - tur ir sistēma un zviedru skola. Līdz ar to viņi uz šo sistēmu var uzvarēt un, bet tam, komandā ir pa kādam "stāram" visās trijās līnijās.

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:40, pirms 15 gadiem
Kanāda čempioni - parādīs kā jaunie spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:52, pirms 15 gadiem
ceru uz skandināviem )

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:02, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tāpēc, ka viņi ir favorīti un, kā saka Filadelfijā, abas komandas ir no "team to beat" kategorijas, viņiem šis turnīrs būs visai "interesants". Un, lai vai kā, abām komandām ir ko pierādīt un parādīt. Krieviem jau tāpat skaidrs, kanādiešiem - jāturpina Vankūverā iesāktais, tb ir jāparāda, ka šamie ir atgriezušies hokeja elitē, jo vinnēt OS un, iespējams, zaudēt PČ (iespējams, krieviem un, iespējams (vēl vairāk iespējams), finālā) ir galīgi neforši.
Tiem pašiem krieviem, ja tā nopietnāk apskatās, vienīgi uzbrukums ir tas par kuru var būt pilnīgi droši aizsardzība un vārtsargi - ļoti neprognozējami.
Kanādiešu sastāvs, lai arī pēc uzvārdiem ir neslikts, ir pārāk jauns, lai arī varētu pateikt - jā, šitie būs tie, kas spēlēs par zeltu. Lielie laukumi, IIHF noteikumi, tradicionālā "lēnā ieskriešanās"... . Un beigu beigās var sanākt, ka citas komandas būs labākas.

Zviedru sakarā gan ir mazliet savādāk - tur ir sistēma un zviedru skola. Līdz ar to viņi uz šo sistēmu var uzvarēt un, bet tam, komandā ir pa kādam "stāram" visās trijās līnijās.
Pēdējos gados tā zviedru sistēma bez lielākajiem stāriem nedarbojas...

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:03, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Trīs lietas,labas lietas !
Tieši gribēju to ar rakstīt
Lai jau paliek Zviedriem tituls olimpiskajā gada izcīnīt abas uzvaras

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:06, pirms 15 gadiem
Vēl tikai PREVED MEDVED tajā bildē trūkst Pozas labās

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:07, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pēdējos gados tā zviedru sistēma bez lielākajiem stāriem nedarbojas...
Nu ko nozīmē "nedarbojas" - ja pēclokauta ērā Zviedrija zemāk par 4. vietu nav bijusi (un pēdējos 10 gados, 9 reizes ir spēlējusi 1/2finālā), tad, manuprāt, darbojas tīri neslikti. Ja nemaldos, tad pēclokauta ērā tas ir labākais rezultāts starp pārējām komandām (pēc Kanādas un Krievijas).

  -2 [+] [-]

, 2010-05-07 13:08, pirms 15 gadiem
Kanāda iegūs zeltu!

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:09, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu ko nozīmē "nedarbojas" - ja pēclokauta ērā Zviedrija zemāk par 4. vietu nav bijusi (un pēdējos 10 gados, 9 reizes ir spēlējusi 1/2finālā), tad, manuprāt, darbojas tīri neslikti. Ja nemaldos, tad tas ir labākais rezultāts starp pārējām komandām (pēc Kanādas un Krievijas).
Es runāju tieši par pēdējiem 3-4 turnīriem, kad zviedri ir mazāk ņēmuši NHL spēlētājus. Vēl burtiski pirms šiem eksperimentiem viņi divus gadus pēc kārtas bija finālā pret CAN, tad vēl zelts 2006. gadā un tad sākās eksperimenti, sastāvā ņemot 1-7 spēlētājus. Un attiecīģi šajos turnīros vairs tikai viena bronza.

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:11, pirms 15 gadiem
to kino
Es tev iesaku ieiet šajā mājas lapā:http://www.eliteprospects.com/team.php?team=1649 un paanalizēt katra Krievijas izlases un Kanādas izlases hokejista varējumu un vislabākais vērtējums ir hokejistu saņemtās individuālās balvas,tad tu arī sapratīsi ,kāpēc Krievijai šogad stiprākais sastāvs.Kanādas triecienspēks šogad ir18-20 gadu veci jaunekļi,lai arī daži jau topošo zvaigžņu statusā.Tādu Kanādas izlasē ir septiņi un viņiem būs jācīnās ar pieredzējušo Krievijas izlasi,kuras sastāvā ir gandrīz visi rūdīti veči.
Ja šogad Kanāda uzvarēs,tad es pat iedomāties nevaru ,kas notiks Krievijā?Un vēl tāds mazs strihiņš.Kur tas ir redzēts,ka Krievijas izlases hokejisti,kuri piedalīsies pasaules čempī, planētas labākajā līgā NHL ir aizvadījuši vairāk maču ,nekā paši kanādieši.Kā vēsta šī paša mājas lapa 6184 mači pret 6144 mačiem.Un arī šie līdzīgie cipari
pateicoties diviem veterāniem Vitnijam un Smitam.Protams čempionātā redzēsim kādu komandu būs sagatavojuši treneri,bet par to jau nebija runa manāpirmā komentā.Es runāju par sastāvu uun uzvārdiem uz papīra.Čempis visu noliks pie vietas.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 13:16, pirms 15 gadiem
Par Latvijas izlases prognozeto vietu varu teikt tikai to, ka manuprat prognozes ir diezgan objektīvas. Lai ari visam komandām šogad ir salīdzinoši vāji sastāvi, tad Latvijai aizsardzības līnija ir tālu no labākā sastāva. Iztrūkst kādi četri stabili pamatsastāva aizsargi -Skrastiņš, Bārtulis, Kr. Rēdlihs, Kulda. Ja šie visi tiktu vai arī būtu piekrituši braukt uz pasaules čempionātu, tad domājams, ka mūsu izredzes būtu vērtētas krietni augstāk, jo nu ja paskatamies uz aizsardzību, tad nu vienīgais, kas var veidot kaut cik normālu saspēli vairākumā ir Reķis.

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:20, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es runāju tieši par pēdējiem 3-4 turnīriem, kad zviedri ir mazāk ņēmuši NHL spēlētājus. Vēl burtiski pirms šiem eksperimentiem viņi divus gadus pēc kārtas bija finālā pret CAN, tad vēl zelts 2006. gadā un tad sākās eksperimenti, sastāvā ņemot 1-7 spēlētājus. Un attiecīģi šajos turnīros vairs tikai viena bronza.
Taču arī, atskaitot pēdējo turnīru, OS, viņi zemāk par 4. vietu (viena 5. vieta) arī nav bijuši.
Un tieši stabilitāte ir tā, kas vislabāk pamato sistēmas nepieciešamību. Zviedri ar savu hokeju, lai gan pēdējos gados ir bijuši Krievijas/Kanādas ēnā, vienalga ir tas spēks, kas var "salikt" abas vienības tīri uz savu hokeju - disciplīnu un konkrēto spēles plānu, kas papildināta ar spilgtiem individuāliem spēlētājiem, labiem slidotājiem un nesliktiem vārtsargiem (pagājušajā PČ tieši vārtsargu nepārliecinošā spēle zviedriem iegrieza).

Metāli... jā, pēdējos pāris turnīros (ja vērtēt šādā plāksnē) ir mazliet mazāk, taču jebkurai komandai ir "formas kritums" (sakarā ar paaudžu maiņu). Ja zviedriem šis "formas kritums" ir spēlēšana 1/2finālā vai, pavisam sliktākajā gadījumā, 5. vieta, tad tā patiešām ir Elites komanda.

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:21, pirms 15 gadiem
Te vispār nav iespējams normāli diskutēt, jo komentāri neuzrādas!

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:23, pirms 15 gadiem
kurmix rakstīja: Par Latvijas izlases prognozeto vietu varu teikt tikai to, ka manuprat prognozes ir diezgan objektīvas. Lai ari visam komandām šogad ir salīdzinoši vāji sastāvi, tad Latvijai aizsardzības līnija ir tālu no labākā sastāva. Iztrūkst kādi četri stabili pamatsastāva aizsargi -Skrastiņš, Bārtulis, Kr. Rēdlihs, Kulda. Ja šie visi tiktu vai arī būtu piekrituši braukt uz pasaules čempionātu, tad domājams, ka mūsu izredzes būtu vērtētas krietni augstāk, jo nu ja paskatamies uz aizsardzību, tad nu vienīgais, kas var veidot kaut cik normālu saspēli vairākumā ir Reķis.
Rekis var nopleniit tikai 2 minuutes

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:24, pirms 15 gadiem
Un vēl man jautājums Jurim M tāds.Es tev piekrītu ,ka finālā Kanada varētu arī nebūt,bet ar ko tu man varētu pierādīt un argumentēt,kāpēc zeltu šogad varētu neizcīnīt krievi? Es tikai ceru uz vienu faktoru,tas ir pašpārliecinātība un kādā no izšķirošajiem play off mačiem vienalga kādā stadijā neveiksmīgs sākums,kura rezultātā rodās nervozitāte un pāriešana uz individuālu spēli,kā rezultātā krahs.Tomēr tās ir vairk ne mazāk kā manas cerības,bet tā kā krievi jau olimpiādē izgāzās,tad otrreiz tas nav praktiski iespējams.

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:30, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Un vēl man jautājums Jurim M tāds.Es tev piekrītu ,ka finālā Kanada varētu arī nebūt,bet ar ko tu man varētu pierādīt un argumentēt,kāpēc zeltu šogad varētu neizcīnīt krievi? Es tikai ceru uz vienu faktoru,tas ir pašpārliecinātība un kādā no izšķirošajiem play off mačiem vienalga kādā stadijā neveiksmīgs sākums,kura rezultātā rodās nervozitāte un pāriešana uz individuālu spēli,kā rezultātā krahs.Tomēr tās ir vairk ne mazāk kā manas cerības,bet tā kā krievi jau olimpiādē izgāzās,tad otrreiz tas nav praktiski iespējams.
Nu pats jau visu ļoti smuki aprakstīji. Pie tam, jāatceras kādi atbrauks tie paši Ovi&Kovi - pēc tādas visai labas NHL lažas un ne sliktākas lažas OS. Un tieši tas, ka viņi, iespējams, centīsies divtik var novest pie pārcenšanās, nervozitātes un visa pārējā, ko pats arī rakstīji... . Jau pagājušgad dažas uzvaras viņiem bija "s Bogom po polam".

Teiksim tā, lai arī pirms kāda laika viss izskatījās mazliet savādāk, pašlaik, manuprāt, izskatās, ka šis Krievijas hokejam būs "tukšais gads".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:54, pirms 15 gadiem
girucumen2 rakstīja: Latvija?
Kāpēc ne?

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:01, pirms 15 gadiem
Nez man kaut kā nepatīk kā sadala grupas, jo Somija ASV duēlis neizbēgams katru gadu

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:04, pirms 15 gadiem
rizij rakstīja: Kanada, ja ne tad Latvija
sasmidinaji

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:07, pirms 15 gadiem
varees kaut kur internetaa redzeet latviski šodienas spēli!!?!

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:07, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: kā es kā Latvijas fans varu teikt,ka vinnēs krievija ,kanāda vai cita valsts...!!! ja nu vienigi,ka cita valsts ,tā ir
LATVIJA...!!!! protams ka šogad čempione būs LATVIJA...!!!!
attopies draugs (;

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:16, pirms 15 gadiem
vienalga kas tikai ne kanada vai krievija!

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:31, pirms 15 gadiem
Kur vares redzet kadu no spelem NEtaaa shodien ?

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:34, pirms 15 gadiem
Man tieši Kanāda šogad interesēs vis vairāk tāpēc ,ka gribu redzēt,kā
cīnīsies šie jaunie talanti,kuri junioru hokejā ir savākuši visas iespējāmās balvas un ne slikti debitējuši NHL.Un otrais ko gribu redzēt ,vai Znaroks un Vītoliņš nebūs pazaudējušī šī gada veiksmes "formulu",kura būtībā sākās pērna gada čempī ar uzvarām pret Šveici un Zviedriju,.

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:44, pirms 15 gadiem
Kad pirmā spēle? Un kas ar ko spēlē?

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:45, pirms 15 gadiem
mouse rakstīja: Kad pirmā spēle? Un kas ar ko spēlē?
šodien .. Vācija pret ASV

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:47, pirms 15 gadiem
Šogad es par ASV.

Nu, neskaitot, Latviju, protams.

P.S. Stulbie, fakinie TV6.

     [+] [-]

, 2010-05-07 14:55, pirms 15 gadiem
Ja neskaita Latviju, es turpinu atbalstīt skandināvu komandas+Somiju, kas sevi par tādiem īsti neuzskata.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:03, pirms 15 gadiem
vismaz 4 izlases, kas mums priekšā (Šveice, Vācija, Slovākija, Baltkrievija) tā kā pārvērtētas attiecībā pret mums!

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:03, pirms 15 gadiem
Dzheremijs rakstīja: vismaz 4 izlases, kas mums priekšā (Šveice, Vācija, Slovākija, Baltkrievija) tā kā pārvērtētas attiecībā pret mums!
Es domāju, ka ir pilnīgi likumsakarīgi, ka Slovākija un Šveice tomēr tiek likti mazliet augstāk par mums.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:04, pirms 15 gadiem
Dzheremijs rakstīja: vismaz 4 izlases, kas mums priekšā (Šveice, Vācija, Slovākija, Baltkrievija) tā kā pārvērtētas attiecībā pret mums!
Par Šveici nav divu domu,viņi ir mums priekšā.GER,SVK un BLR šogad pavisam noteikti ir vājākas.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:06, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Par Šveici nav divu domu,viņi ir mums priekšā.GER,SVK un BLR šogad pavisam noteikti ir vājākas.
Ne vienmēr vājākās komandas uz papīra ir arī vājākās laukumā.
2007. – Latvija:Itālija 3:4
2009. – Latvija:Zviedrija 3:2

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:07, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ne vienmēr vājākās komandas uz papīra ir arī vājākās laukumā.
2007. – Latvija:Itālija 3:4
2009. – Latvija:Zviedrija 3:2
nenoliedzu,bet tādā gadījumā kā visp. ir iespējams sadalīt pa pozīcijām komandas kuru iespējas ir vienādas?

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:08, pirms 15 gadiem
junkers nodibinats 1993.gada
junkers moto Dzivo silti
100 posts ....

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:08, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: nenoliedzu,bet tādā gadījumā kā visp. ir iespējams sadalīt pa pozīcijām komandas kuru iespējas ir vienādas?
Varbūt esmu nepareizi sapratusi, tomēr, vai tie nav bukmeikeri, kas liek izredzes augstāk?

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:11, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Varbūt esmu nepareizi sapratusi, tomēr, vai tie nav bukmeikeri, kas liek izredzes augstāk?
es saprotu,bet no tevis varēja saprast,ka šāds izkārtojums ir tāpēc,ka citēju- Ne vienmēr vājākās komandas uz papīra ir arī vājākās laukumā.Ja tā,tad izveidot rangu ir neiespējami.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:12, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Varbūt esmu nepareizi sapratusi, tomēr, vai tie nav bukmeikeri, kas liek izredzes augstāk?
Vai Tu vienmēr tici bukmeikeriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:22, pirms 15 gadiem
Jā, tiks gāzta! Latvija apgāzīs!!!

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:22, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: es saprotu,bet no tevis varēja saprast,ka šāds izkārtojums ir tāpēc,ka citēju- Ne vienmēr vājākās komandas uz papīra ir arī vājākās laukumā.Ja tā,tad izveidot rangu ir neiespējami.
Rangu jau izveido pēc iegūtajiem punktiem, tāpēc tur 1. vietā varētu būt Vācija, ja uz laukuma viņi būtu spēcīgāki kā uz papīra.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:22, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Vai Tu vienmēr tici bukmeikeriem?
Izlasi iepriekšējos komentārus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:27, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Un musu 1/4dalfinala liktenis izskirsies jau pirmaja spele visdrizak pret sveicieshiem ,savadak bus diezgan gruti tur tikt
Nevis visdrīzāk, bet pret šveiciešiem, jo tā arī ir pirmā spēle, nu, jā it kā tā ir galvenā spēlē nosacīti, bet, ja izejam no grupas ar 0 punktiem, tad tāpat nekas vēl nav zaudēts, tomēr nezinām, cik mērķtiecīga ir Itālija šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:34, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nevis visdrīzāk, bet pret šveiciešiem, jo tā arī ir pirmā spēle, nu, jā it kā tā ir galvenā spēlē nosacīti, bet, ja izejam no grupas ar 0 punktiem, tad tāpat nekas vēl nav zaudēts, tomēr nezinām, cik mērķtiecīga ir Itālija šogad.
Tīri teorētiski, visi mūsu aptaujātie (tai video) puiši visvairāk grib uzvarēt Kanādu. Ja ņem vērā, ka Kanādai ne tuvu nav monstruāls sastāvs, tad pie labas apstākļu sakritības kādu punktiņu aizķert no viņiem arī varētu.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:34, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Kadi itali ,ja nevine vinus A grupa nav ko darit
Redz, ja itāļi spēlē A grupā, tad jau tik nevarīgi nav.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:35, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Tīri teorētiski, visi mūsu aptaujātie (tai video) puiši visvairāk grib uzvarēt Kanādu. Ja ņem vērā, ka Kanādai ne tuvu nav monstruāls sastāvs, tad pie labas apstākļu sakritības kādu punktiņu aizķert no viņiem arī varētu.
Godīgi sakot, Kanādas trešā izlase ir spēcīgāka par mūsu pirmo. Protams, ja aizķertu, būtu ļoti priecīga, ticu un ceru, bet, ja domā reāli – nez.
Un, ņemot vērā, ka mums aizsardzība vēl nepieredzējusi un jau otrā spēle pret Kanādu.
Lai gan, visādi jau var iegrozīties.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:40, pirms 15 gadiem
baac es jau tagad nevaru sagaidiit

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:40, pirms 15 gadiem
za roģinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:45, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Godīgi sakot, Kanādas trešā izlase ir spēcīgāka par mūsu pirmo. Protams, ja aizķertu, būtu ļoti priecīga, ticu un ceru, bet, ja domā reāli – nez.
Un, ņemot vērā, ka mums aizsardzība vēl nepieredzējusi un jau otrā spēle pret Kanādu.
Lai gan, visādi jau var iegrozīties.
Nu lai tak viņa ir stiprāka, bet mēs esam uzvarējuši stiprākus par sevi, nē? Tā tomēr nav TIK stipra, lai par to pat domāt nevarētu. Domāju, ka Latvijas izlases uzvarētās spēles pret Krieviju, Zviedriju, tas pats neizšķirts ar Čehiju ir pierādījums, ka nav tik traki, ja reiz nav pašas spožākās zvaigznes pretiniekam sastāvā.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:46, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču arī, atskaitot pēdējo turnīru, OS, viņi zemāk par 4. vietu (viena 5. vieta) arī nav bijuši.
Un tieši stabilitāte ir tā, kas vislabāk pamato sistēmas nepieciešamību. Zviedri ar savu hokeju, lai gan pēdējos gados ir bijuši Krievijas/Kanādas ēnā, vienalga ir tas spēks, kas var "salikt" abas vienības tīri uz savu hokeju - disciplīnu un konkrēto spēles plānu, kas papildināta ar spilgtiem individuāliem spēlētājiem, labiem slidotājiem un nesliktiem vārtsargiem (pagājušajā PČ tieši vārtsargu nepārliecinošā spēle zviedriem iegrieza).

Metāli... jā, pēdējos pāris turnīros (ja vērtēt šādā plāksnē) ir mazliet mazāk, taču jebkurai komandai ir "formas kritums" (sakarā ar paaudžu maiņu). Ja zviedriem šis "formas kritums" ir spēlēšana 1/2finālā vai, pavisam sliktākajā gadījumā, 5. vieta, tad tā patiešām ir Elites komanda.
Bet Juri, es jau neapšaubu Zviedrijas hokeja sistēmas panākumus un grandiozitāti. Šajā gadījumā es tikai izceļu to, ka sākot acīmredzami eksperimentēt ar sastāvu viņi praktiksi momentāli ir "nokrituši" uz Somijas pozīcijām, proti, spēlē labi, ir starp favorītiem, bet nav ZELTA komanda.

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:47, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nu lai tak viņa ir stiprāka, bet mēs esam uzvarējuši stiprākus par sevi, nē? Tā tomēr nav TIK stipra, lai par to pat domāt nevarētu. Domāju, ka Latvijas izlases uzvarētās spēles pret Krieviju, Zviedriju, tas pats neizšķirts ar Čehiju ir pierādījums, ka nav tik traki, ja reiz nav pašas spožākās zvaigznes pretiniekam sastāvā.
Nesanāks, jo šie kanādieši alkst sevi apliecināt, bet mēs savukārt varam lielās izlases uzvarēt tad, ja tās konkrēti nenopietni pieiet pie mača.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 15:55, pirms 15 gadiem
Es ļoti ceru ka Krievija tiks gāzta un uzvarēs Kanāda, Latvija vai Zviedrija.

---------------------------------------------------
Blogs par dejām - dejot-prieks.id.lv .

     [+] [-]

, 2010-05-07 15:57, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nu lai tak viņa ir stiprāka, bet mēs esam uzvarējuši stiprākus par sevi, nē? Tā tomēr nav TIK stipra, lai par to pat domāt nevarētu. Domāju, ka Latvijas izlases uzvarētās spēles pret Krieviju, Zviedriju, tas pats neizšķirts ar Čehiju ir pierādījums, ka nav tik traki, ja reiz nav pašas spožākās zvaigznes pretiniekam sastāvā.
Zviedriju uzvarējām tiešām vienā no spēcīgākajiem sastāviem, kas mums ir bijis + zviedriem bija gandrīz vai otrais sastāvs, būsim reāli.
Krievija, Čehija. Ar šīm komandām arī cienīgi esam nospēlējuši pirms 7 gadiem un vairāk, negozēsimies slavas lauros.
Pārējos gados esam kūlušies par palikšanu utt., tikai iepriekšējais gads sanāca lielisks, bet šogad tik spēcīga sastāva nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:01, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Šogad es par ASV.

Nu, neskaitot, Latviju, protams.


P.S. Stulbie, fakinie TV6.
a kas ir ar TV6?

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:03, pirms 15 gadiem
Nu Lipmans teica ka finālā būs Latvija, bet Krievija būs pēdējā...

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:05, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Zviedriju uzvarējām tiešām vienā no spēcīgākajiem sastāviem, kas mums ir bijis + zviedriem bija gandrīz vai otrais sastāvs, būsim reāli.
Krievija, Čehija. Ar šīm komandām arī cienīgi esam nospēlējuši pirms 7 gadiem un vairāk, negozēsimies slavas lauros.
Pārējos gados esam kūlušies par palikšanu utt., tikai iepriekšējais gads sanāca lielisks, bet šogad tik spēcīga sastāva nav.
Būsim reāli - mūsu gandrīz vai labākais sastāvs nav spēcīgāks arī par zviedru otro izlasi. To pierāda kaut vai mūsu un zviedru beigu vieta.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:05, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Būsim reāli - mūsu gandrīz vai labākais sastāvs nav spēcīgāks arī par zviedru otro izlasi. To pierāda kaut vai mūsu un zviedru beigu vieta.
Nav spēcīgāks, bet cīnīties var.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:06, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Tu jau sac runat ta ka mes esam italijas limeni un viniem ir daudz labu speletaju un komanda laba utt,ta nav vini nekas- mullaajas no a uz B grupu katru gadu un janotiek brinumam lai paliktu sogad A grupa
Ja viņi nebūtu nekas, tad nespēlētu A grupā jel.
A grupā vāju komandu nav. Nu Latvijai. Krievijai vājas nav varbūt kādas 3-4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:07, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nesanāks, jo šie kanādieši alkst sevi apliecināt, bet mēs savukārt varam lielās izlases uzvarēt tad, ja tās konkrēti nenopietni pieiet pie mača.
Mūsējie arī alkst sevi apliecināt. Domā, ka viņi tiešām tik nopietni pieies mačam? Kas bija pagājšgad ceturtdaļfinālā? Pat svarīgā spēlē viņi uzskatīja, ka varēs apslidot uz vienas slidas, kā parasti, bet figs vien sanāca - drīzāk mūsu kļūdu dēļ iemeta divus (vai trīs, neatceros), vārtus. Vienus, ok - izspēlēja. Bet tie, kur Krišs aizskrien mainīties, kad kanādietis nāk pretuzbrukumā? Vispār. Un pēdējās piecas minūtes letiņi kanādiešu zonā vien dzīvojās ar tukšiem vārtiem. Un tā izlase viņiem bija kudi spēcīgāka. Tā ka, nesaki hop, pirms neesi pārlēcis.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:08, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nav spēcīgāks, bet cīnīties var.
cīnīties ar visiem var! ja nevarētu, tad krievi, zviedri, kanādieši un citi spēcīgākie cīnītos tikai savā starpā

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:08, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nav spēcīgāks, bet cīnīties var.
Nu jā, tāpat varam cīnīties arī ar šīgada Kanādu. Ak Dies, es jau nesaku, ka mēs viņus tagad saliksim un noteikti, bez šaubām, vinnēsim. Saku, ka varam pacīnīties pie labiem apstākļiem. Ir atšķirība, ne?

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:09, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: a kas ir ar TV6?
Tāpēc, ka man nav. Būs livetv.ru jāskatās, bet ar krievu komentāriem.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:11, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Ak dievs ar tevi runat kaa sienu
Es vienkārši tavu domu nesaprotu, tas arī viss.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:11, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nu jā, tāpat varam cīnīties arī ar šīgada Kanādu. Ak Dies, es jau nesaku, ka mēs viņus tagad saliksim un noteikti, bez šaubām, vinnēsim. Saku, ka varam pacīnīties pie labiem apstākļiem. Ir atšķirība, ne?
Protams, pacīnīties varam, es arī sagaidu cīņu, kārtīgu.
Pie labiem apstākļiem, jā, varam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:15, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Tāpēc, ka man nav. Būs livetv.ru jāskatās, bet ar krievu komentāriem.
aaaajajaj, nu tad gan čābīgi, jā.. :/
daudz spēles esmu skatījies netā un, zini, var paciest amerikāņus ar visiem viņu smieklīgajiem Nišviš un Sipjulis, var klausīties slovākus, čehus un citus, kurus tu ne vella nesaproti, BET krievi... tas ir KAUT KAS. neesmu nacionālists un necenšos kādu diskriminēt, bet krievu komentētāji vismaz mani tracina. nē, nu..nelaistu garām spēli tikai dēļ krievu komentētājiem ,bet jā

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:16, pirms 15 gadiem
Kā jau pēc olimpiādes, līderiem sastāvi švaki! LAbi cīnīsies tie, gribēs sevi pierēdīt, bet mums rpotams atvieglina dzīvi jau tgd!

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:16, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Mūsējie arī alkst sevi apliecināt. Domā, ka viņi tiešām tik nopietni pieies mačam? Kas bija pagājšgad ceturtdaļfinālā? Pat svarīgā spēlē viņi uzskatīja, ka varēs apslidot uz vienas slidas, kā parasti, bet figs vien sanāca - drīzāk mūsu kļūdu dēļ iemeta divus (vai trīs, neatceros), vārtus. Vienus, ok - izspēlēja. Bet tie, kur Krišs aizskrien mainīties, kad kanādietis nāk pretuzbrukumā? Vispār. Un pēdējās piecas minūtes letiņi kanādiešu zonā vien dzīvojās ar tukšiem vārtiem. Un tā izlase viņiem bija kudi spēcīgāka. Tā ka, nesaki hop, pirms neesi pārlēcis.
Nav šaubu, bet pret lielajām komandām spēlējot nav tik svarīgi kā spēlē mūsējie, būtiskākais ir tas kā šai spēlei pieies pretinieks. Un tieši tāpēc uzsveru, ka šis Kanādas sastāvs noteikti nebūs no tiem, kuri pieietu nenopietni.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:19, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: nu ja tu nesaproti ka itali kulas no a uz b grupu regulari tad tu ari nekko nesapratisi
Ja Tu nesaproti, kā pareizi salikt pieturzīmes, tad neraksti vispār, jo tiešām nav brīnums, ka es nesaprotu Tavu domu.

Runājot par itāļiem, jā, viņi kuļas, bet mums arī bijušas reizes, kad knapi paliekam, arī itāļiem ir vēlme apliecināt, ka nav viņi peramie zēni. Protams, objektīvi viņi IR vājāki, bet pār viņiem esam jau klupuši, jācer, ka tas vairāk nenotiks.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:21, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: aaaajajaj, nu tad gan čābīgi, jā.. :/
daudz spēles esmu skatījies netā un, zini, var paciest amerikāņus ar visiem viņu smieklīgajiem Nišviš un Sipjulis, var klausīties slovākus, čehus un citus, kurus tu ne vella nesaproti, BET krievi... tas ir KAUT KAS. neesmu nacionālists un necenšos kādu diskriminēt, bet krievu komentētāji vismaz mani tracina. nē, nu..nelaistu garām spēli tikai dēļ krievu komentētājiem ,bet jā
Protams, ka es skatīšos. Bet fakts kā tāds, ka tv6 ir fakinie. Nevar nodrošināt interneta translāciju, kā ltv76.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:23, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ja Tu nesaproti, kā pareizi salikt pieturzīmes, tad neraksti vispār, jo tiešām nav brīnums, ka es nesaprotu Tavu domu.

Runājot par itāļiem, jā, viņi kuļas, bet mums arī bijušas reizes, kad knapi paliekam, arī itāļiem ir vēlme apliecināt, ka nav viņi peramie zēni. Protams, objektīvi viņi IR vājāki, bet pār viņiem esam jau klupuši, jācer, ka tas vairāk nenotiks.
redz, par mūsējiem arī nez kas ir teikts, bet tagad pat PATS Sušinskis vārdu "Latvija" saka pieklusētā tonī. labi, tas bija Dinamo, bet viņam bez razņicas - Dinamo vai izlase - abiem kodols ir viens

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:23, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ja Tu nesaproti, kā pareizi salikt pieturzīmes, tad neraksti vispār, jo tiešām nav brīnums, ka es nesaprotu Tavu domu.

Runājot par itāļiem, jā, viņi kuļas, bet mums arī bijušas reizes, kad knapi paliekam, arī itāļiem ir vēlme apliecināt, ka nav viņi peramie zēni. Protams, objektīvi viņi IR vājāki, bet pār viņiem esam jau klupuši, jācer, ka tas vairāk nenotiks.
Kas notiek vienreiz, nevar notikt divreiz. Kas ir noticis divreiz, neapšaubāmi notiks arī trešoreiz.

Nezinu, ko ar to gribēju pateikt. Laikam jau to, ka šoreiz tā noteikti nenotiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:25, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: redz, par mūsējiem arī nez kas ir teikts, bet tagad pat PATS Sušinskis vārdu "Latvija" saka pieklusētā tonī. labi, tas bija Dinamo, bet viņam bez razņicas - Dinamo vai izlase - abiem kodols ir viens
Par Sušinski nešaubos, kad šis saka, jo viņam tomēr ir kāds iemesls to darīt.

Bet, kad Kanāda sāk mētāt - Latvija ir nopietns pretinieks, tā un šitā, tas man atgādina vienkārši to, ka viņi sevi vēl mēģina pārliecināt par to, ka jāspēlē nopietni, bet diez kas tomēr viņiem ar to nopietnību nesanāks.

Vispār domāju tā - Kanādai jāsagrauj Itālija ar pēc iespējas lielāku rezultātu. Tad viņiem gribot negribot būs pārliecība, ka, iespējams, tāpat ar pusspēku uzvarēs arī Latviju. Un tā varētu būt mūsu lielā iespēja iekosties.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:26, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Protams, ka es skatīšos. Bet fakts kā tāds, ka tv6 ir fakinie. Nevar nodrošināt interneta translāciju, kā ltv76.
žēl, ka TV3 VISAS PČ spēles nepārraida...

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:28, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: žēl, ka TV3 VISAS PČ spēles nepārraida...
Jā. Un varēja kaut vai internetā pārraidīt. Ltv7 tak arī ir uz dekoderiem, man arī viņa nav. Bet pat tad es varu skatīties. Bet stulbais Viasats tik domā par izdevīgumu. Bet es neiešu speciāli ņemt viņu pieslēgumu, netā ar var paskatīties.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 16:28, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Ak dievs apliecinat ,ka vini nav peramie zeni
vineim tadu iespeju jau bijis pietiekami, esam klupashi jaa ,bet tieshi tapat ka pret mums zviedri,krievi,USA,Slovaki,taa pati kanada 1997 gada 3:3
varbut pastastisi ko Italu puikini ir tadu sadarijushi
apliecinas ari soreiz 5:1 musejie vinus sabradas ka puiselus
1997. gads ir 1997. gads
Tagad ir 2010.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:30, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Blaviens italiem nekas nav mainijies ka bija sitamie puikas taa ari ir palikushi,bet tu jau to nesaproti
Ārprāts, es nesaku, ka viņi mūs uzvarēs utt., jo viņi ir objektīvi vājāki, bet NEVAJAG paļauties, ka nu tik grausim un rādīsim, jel.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:30, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Bet Juri, es jau neapšaubu Zviedrijas hokeja sistēmas panākumus un grandiozitāti. Šajā gadījumā es tikai izceļu to, ka sākot acīmredzami eksperimentēt ar sastāvu viņi praktiksi momentāli ir "nokrituši" uz Somijas pozīcijām, proti, spēlē labi, ir starp favorītiem, bet nav ZELTA komanda.
Zelta komanda vispār var būt tikai viena, tad sanāk ka pārējās ir lūzeri?

Īstenībā, cerams, ka domu saprati. Zviedriem šī ir īslaicīga problēma (kaut gan kāda tur problēma) - jānomaina vecie pret jauno paaudzi (un tur arī ir kam spēlēt).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:35, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: es nepalaujos atskiriba no tevis,bet ticu izlasei un zinu ka makaronu puikam bus smaga jo smaga pakala
Zini,zini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:39, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Zviedriem ta problema ir taja ,ka vinu patiesais speks skaidra pa NHL laukumiem tagad
Nu galīgi jau tā nav... Jā, kāda laba maiņa klāt nāktu, bet ne jau viena maiņa izšķir spēles rezultātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:45, pirms 15 gadiem
Man īstenībā po barabanu kurš vinnēs čempi, vienīgais kas būtu kardināli svarīgi, ir tas, lai augstprātīgie rižiki no kļavu lapu zemes tomēr neuzvarētu!!! Pietiks šamējiem vāvuļot, ka viņu hokejs labākais pasaulē!!! Nu un pozitīvi būtu ja RUS izlasē daži nepeckātos ar individuālo statistiku kā rezultātā būtu lielas iespējas kļūt 3kārtējiem čempjiem pēc kārtas!!!

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:46, pirms 15 gadiem
Trieciens rakstīja: Man īstenībā po barabanu kurš vinnēs čempi, vienīgais kas būtu kardināli svarīgi, ir tas, lai augstprātīgie rižiki no kļavu lapu zemes tomēr neuzvarētu!!! Pietiks šamējiem vāvuļot, ka viņu hokejs labākais pasaulē!!! Nu un pozitīvi būtu ja RUS izlasē daži nepeckātos ar individuālo statistiku kā rezultātā būtu lielas iespējas kļūt 3kārtējiem čempjiem pēc kārtas!!!
Tev taču vienalga, kāpēc gan Tevi interesē, lai RUS kļūst par čempioniem?

  -2 [+] [-]

, 2010-05-07 16:46, pirms 15 gadiem
Bet atcerieties - 23. maijā Latvija diemžēl zaudēs spēlē, kura sāksies 17.15.

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:48, pirms 15 gadiem
Es ceru ka TIKS gāzta

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:48, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zelta komanda vispār var būt tikai viena, tad sanāk ka pārējās ir lūzeri?

Īstenībā, cerams, ka domu saprati. Zviedriem šī ir īslaicīga problēma (kaut gan kāda tur problēma) - jānomaina vecie pret jauno paaudzi (un tur arī ir kam spēlēt).
Nevajag piesieties pie vārdiem. Ar Zelta es domāju tādu, kura regulāri izcīna Zeltu vai ieklūst finālā.

Domu es sapratu, BET manuprāt te pat nav runa par paudžu maiņu (zināmā mērā), jo labākie spēki uz PČ pēdējos gados vienkārši netiek ņemti. Par paudžu maiņu vairāk varētu runāt tad, ja šo meistaru, kurus ņemt vienkārši nebūtu, bet viņi jau ir

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:53, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nevajag piesieties pie vārdiem. Ar Zelta es domāju tādu, kura regulāri izcīna Zeltu vai ieklūst finālā.

Domu es sapratu, BET manuprāt te pat nav runa par paudžu maiņu (zināmā mērā), jo labākie spēki uz PČ pēdējos gados vienkārši netiek ņemti. Par paudžu maiņu vairāk varētu runāt tad, ja šo meistaru, kurus ņemt vienkārši nebūtu, bet viņi jau ir
Kas ir paudzes?

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:53, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Kas ir paudzes?
+1

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:55, pirms 15 gadiem
Par lielisku čempionātu - gan Latvijas izlases snieguma ziņā, gan vispār čempionāta ieinterestībā...

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:55, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Par Sušinski nešaubos, kad šis saka, jo viņam tomēr ir kāds iemesls to darīt.

Bet, kad Kanāda sāk mētāt - Latvija ir nopietns pretinieks, tā un šitā, tas man atgādina vienkārši to, ka viņi sevi vēl mēģina pārliecināt par to, ka jāspēlē nopietni, bet diez kas tomēr viņiem ar to nopietnību nesanāks.


Vispār domāju tā - Kanādai jāsagrauj Itālija ar pēc iespējas lielāku rezultātu. Tad viņiem gribot negribot būs pārliecība, ka, iespējams, tāpat ar pusspēku uzvarēs arī Latviju. Un tā varētu būt mūsu lielā iespēja iekosties.
Sušinskis un co - traumēti, noteikti joprojām pa vakariem slapina spilvenā.
jā, viņi sevi vienkārši psiholoģiski noskaņo. pret visām komandām spēlējot ir jānoskaņojas. bet mums tas būtu vairāk vajadzīgs, man šķiet. pret kanādiešiem. domāju, ka tā arī būs - visi saprot, cik lieta nopietna!
bet zin kā, koks ar diviem galiem. Itāliju viņi uzvarēs enivei.. bet ir vieglāk sākt ar "vājāko". tad arī iegūst pārliecību un noķer spēles garšu. bīstami

  +2 [+] [-]

, 2010-05-07 16:56, pirms 15 gadiem
Trieciens rakstīja: Man īstenībā po barabanu kurš vinnēs čempi, vienīgais kas būtu kardināli svarīgi, ir tas, lai augstprātīgie rižiki no kļavu lapu zemes tomēr neuzvarētu!!! Pietiks šamējiem vāvuļot, ka viņu hokejs labākais pasaulē!!! Nu un pozitīvi būtu ja RUS izlasē daži nepeckātos ar individuālo statistiku kā rezultātā būtu lielas iespējas kļūt 3kārtējiem čempjiem pēc kārtas!!!
Ā, tad krievu gailēni var čivināt apkārt, bet kanādieši, kuri vispār dzīvo tur otrpus okeānam tev baigi traucē Dzelžaina loģika

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:56, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Kas ir paudzes?

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:57, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Kas ir paudzes?
Mēs te esam kāda gramatikas pulciņā?

     [+] [-]

, 2010-05-07 16:57, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Mēs te esam kāda gramatikas pulciņā?
Sporta un gramatikas.

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:00, pirms 15 gadiem
Trieciens rakstīja: Man īstenībā po barabanu kurš vinnēs čempi, vienīgais kas būtu kardināli svarīgi, ir tas, lai augstprātīgie rižiki no kļavu lapu zemes tomēr neuzvarētu!!! Pietiks šamējiem vāvuļot, ka viņu hokejs labākais pasaulē!!! Nu un pozitīvi būtu ja RUS izlasē daži nepeckātos ar individuālo statistiku kā rezultātā būtu lielas iespējas kļūt 3kārtējiem čempjiem pēc kārtas!!!
gribi teikt, ka Kanādas hokejam nav nekādas ietekmes un sava rokraksta, tā teikt, "mūsdienu" hokejā ? ne velti ir tāds jēdziens, kā KANĀDAS hokejs.

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:01, pirms 15 gadiem
Kanāda un Krievija ir galvenās favorītes uz zeltu. Pietiekami augstu tiek vērtētas arī Zviedrijas, Somijas, ASV, Čehijas un Slovākijas izredzes, taču – krietni zemāk nekā Krievijas un Kanādas izredzes.

Deretu, lai izshauj kkadi belari zeltu shogad, lai apdirshas visi suda kantori!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 17:01, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: es nepalaujos atskiriba no tevis,bet ticu izlasei un zinu ka makaronu puikam bus smaga jo smaga pakala
kas tas makaronu puika tāds ?

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:02, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ā, tad krievu gailēni var čivināt apkārt, bet kanādieši, kuri vispār dzīvo tur otrpus okeānam tev baigi traucē Dzelžaina loģika
Neņem tik ļoti pie sirds manis raxtīto, krievi, protams, arī reizēm ar degunu mākoņus stumda, vienkārši krievu hokeja izpildījums man tīk labāk par kanādiešu, reizēm, napamatoti rupjo spēli, un primitīvo ripas mešanu zonā un diebšanu tai pakaļ!!!

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:03, pirms 15 gadiem
Trieciens rakstīja: Neņem tik ļoti pie sirds manis raxtīto, krievi, protams, arī reizēm ar degunu mākoņus stumda, vienkārši krievu hokeja izpildījums man tīk labāk par kanādiešu, reizēm, napamatoti rupjo spēli, un primitīvo ripas mešanu zonā un diebšanu tai pakaļ!!!
Krieviem bieži vien parādās, nevis hokejs, bet, nu, kurš tagad būs labākais komandā un iemetīs vairāk golus.

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:04, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Krieviem bieži vien parādās, nevis hokejs, bet, nu, kurš tagad būs labākais komandā un iemetīs vairāk golus.
jā, pārāk individuāli visu uz sevi mēģina pavilkt. bet, lai cik skumji tas nebūtu, arī dažos mūsu spēlētājos šādas īpašības nākas novērot.

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:08, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: gribi teikt, ka Kanādas hokejam nav nekādas ietekmes un sava rokraksta, tā teikt, "mūsdienu" hokejā ? ne velti ir tāds jēdziens, kā KANĀDAS hokejs.
Es gribu teikt ka kanādiešu izpildītais primitīvais hokejs man nepatīk un vēl jo vairāk viņu spēlētāju attieksme pret citām izlasēm - t.i. kādus gadus atpakaļ, CAN bija samizojuši laikam LV izlasi, un kanādiešu geimerim intervijā prasa par spēli un "kekss" pat nezin ar ko ir spēlējis, vot urodi"@

  +1 [+] [-]

, 2010-05-07 17:27, pirms 15 gadiem
Trieciens rakstīja: Es gribu teikt ka kanādiešu izpildītais primitīvais hokejs man nepatīk un vēl jo vairāk viņu spēlētāju attieksme pret citām izlasēm - t.i. kādus gadus atpakaļ, CAN bija samizojuši laikam LV izlasi, un kanādiešu geimerim intervijā prasa par spēli un "kekss" pat nezin ar ko ir spēlējis, vot urodi"@
Primitīvais hokejs....OS Kanādieši spēlēja spēka hokeju ,kurš bija labi savienots ar klasisko Eiropas hokeju , un daudzas izspēles bija vienkārši fantastiskas. Arī pašlaik Stenlijā ir ļoti skaistas spēles, kurās nav nemazākā primitīvisma, tikpat labi var pateikt ,ka MVD spēlētais hokejs ir primitīvs.

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:34, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nevajag piesieties pie vārdiem. Ar Zelta es domāju tādu, kura regulāri izcīna Zeltu vai ieklūst finālā.

Domu es sapratu, BET manuprāt te pat nav runa par paudžu maiņu (zināmā mērā), jo labākie spēki uz PČ pēdējos gados vienkārši netiek ņemti. Par paudžu maiņu vairāk varētu runāt tad, ja šo meistaru, kurus ņemt vienkārši nebūtu, bet viņi jau ir
Labi - piemērus. Kas tagad ir brīvs, bet netiek ņemts?

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:41, pirms 15 gadiem
Trieciens rakstīja: Neņem tik ļoti pie sirds manis raxtīto, krievi, protams, arī reizēm ar degunu mākoņus stumda, vienkārši krievu hokeja izpildījums man tīk labāk par kanādiešu, reizēm, napamatoti rupjo spēli, un primitīvo ripas mešanu zonā un diebšanu tai pakaļ!!!
Es tur nekā primitīva neredzu. Primitīvs Tev tas šķiet tikai tāpēc, ka tev vienkārši nepatīk. Arī šajā spēles manierē ir ļoti liela "māksla" nepieciečama.

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:44, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Labi - piemērus. Kas tagad ir brīvs, bet netiek ņemts?
Bekstroms, Alfijs, Huseliuss, Eriksons tie tā uzreiz nāk prātā. BET neiet runa tikai par šo gadu (jo šogad ir citi apstākļi dēļ OS).

     [+] [-]

, 2010-05-07 17:57, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Bekstroms, Alfijs, Huseliuss, Eriksons tie tā uzreiz nāk prātā. BET neiet runa tikai par šo gadu (jo šogad ir citi apstākļi dēļ OS).
Bekstrēms pats atteicās (savainojums), Huseliuss kopš 2002. gada PČ tikai vienu turnīru ir aizvadījis (ta ka nekāds baigais palīgs nav bijis iepriekš), Alfredsons arī pats smalkjūtīgi atteicās no pagarinātas sezonas. Tāpat arī Lundkvists.

Ta ka nav jau tā, ka viņi netiek ņemti, viņi paši tā... ne īpaši raujas spēlēt (tas ir no "vecās gvardes"). Taču ar visu to zviedri tāpat salasa normālas komandas no tiem, kas grib un var spēlēt.

     [+] [-]

, 2010-05-07 18:03, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Trīs lietas,labas lietas !
piekrītu !

     [+] [-]

, 2010-05-07 18:36, pirms 15 gadiem
Es domaju pretendet visi . BEt reali : 1. Krievija 2.Kanada 3. ASV

     [+] [-]

, 2010-05-07 18:39, pirms 15 gadiem
kāds var pateikt kādu interneta adresi, kur varēs noskatīties spēli?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-07 19:00, pirms 15 gadiem
ovechkin8 rakstīja: Krievija dabuus zeltu sogad !!!!!
Aceros tadi pashi komentari pirms OS bija