Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Hokejs klāt, vai Krievija tiks gāzta?

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Hokejs klāt, vai Krievija tiks gāzta?
Krievija ir uzvarējusi pēdējos divos PČ
Foto: AP/Scanpix

Šodien Vācijā sāksies 2010. gada pasaules čempionāts hokejā Elites izlasēm. Lūkosim, kā klāsies Latvijai, taču tāpat interesanti būs pavērot – vai no čempionu troņa tiks gāzta Krievijas izlase, kas triumfējusi pēdējos divos gados.

Krievija pēc “hattrick”?

Pēdējos divos pasaules čempionātos zeltu izcīnījusi Vjačeslava Bikova trenētā Krievijas izlase, pie tam abās reizēs finālā tā sarūgtinājusi hokeja dzimtenes pārstāvjus kanādiešus. Kanāda vislielākajā mērā atriebās Krievijai februārī notikušajās olimpiskajās spēlēs Vankūverā, kad ceturtdaļfinālā burtiski iznīcināja krievus ar 7:3 un vēlāk tika arī pie olimpiskā zelta. Taču fakts paliek fakts – Krievija ir pēdējo divu gadu pasaules čempione un pārējām hokeja lielvalstīm atliek cerēt šo minisēriju pārtraukt.

Finālā atkal Krievija un Kanāda?

Šāds apakšvirsraksts nav tikai tāpēc, ka kanādieši un krievi spēlēja savā starpā pēdējo divu gadu čempionātu finālā. Otrs iemesls – bukmeikeri uzskata, ka arī šogad Kanāda un Krievija ir galvenās favorītes uz zeltu. Pietiekami augstu tiek vērtētas arī Zviedrijas, Somijas, ASV, Čehijas un Slovākijas izredzes, taču – krietni zemāk nekā Krievijas un Kanādas izredzes.

Latvija bukmeikeru acīs

Protams, tikai paši trakākie un sapņainākie fani cer, ka Latvija varētu uzvarēt pasaules čempionātā. Taču no koeficientiem var noteikt, kā tiekam vērtēti uz citu izlašu fona. Atskaitot minētās favorītes uz zeltu, vēl priekšā Latvijai ir Šveice, Vācija un Baltkrievija. Latvija bukmeikeru vērtējumā ieņem 11. vietu 16 dalībnieču konkurencē, apsteidzot Kazahstānu, Norvēģiju, Dāniju, Franciju un Itāliju.

Apakšgrupas, turnīra izspēles sistēma

Izspēles sistēma būs tā pati vecā, labi zināmā. 1. posmā 16 komandas ir sadalītas četrās grupās pa četrām izlasēm. Visas četras valstsvienības, kuras savās grupās paliks pēdējās, pa reizei izspēlēs katra ar katru un divas vājākās Eliti pametīs. Pārējās 12 izlases, kas būs spējušas grupās ierindoties pirmajā trijniekā, tiks sadalītas divās grupās pa sešām izlasēm, pie tam līdzi tiks ņemti 1. posma rezultāti. Tad ceturtdaļfinālā no katras sešu komandu grupas iekļūs četras labākās komandas, bet par tālāko jau skaidrs – “play-off” sistēma, proti, katra mača zaudētāja izstājas no cīņas par zeltu.

Bukmeikeri katrā apakšgrupā redz vienu izteiktu pastarīti – A grupā tā ir Kazahstāna, B grupā – Itālija, C grupā – Francija, D grupā – Dānija. Lielākās cerības paredz kazahiem, kuri varētu sagādāt galvassāpes baltkrieviem. Cerēsim, ka bukmeikeriem ir taisnība par to, ka mūsu grupas pārstāvei Itālijai nepalikt pēdējai ir vismazāk izredžu.

Ja Latvija nepaliks grupā pēdējā, tad 2. posmā spēlēs pret trim C grupas labākajām komandām. Reāli tās visdrīzāk būs Zviedrija, Čehija un Norvēģija (mazāk ticams, ka Francija norvēģu vietā). Tādējādi, ja 1. posmā tiekam galā ar Itāliju, tad par vietu ceturtdaļfinālā jācīnās ar Kanādu, Zviedriju, Čehiju, Šveici un Norvēģiju. Jāapsteidz divas… Domājams, ka vieni varētu būt norvēģi, bet otri… šveicieši, ar kuriem latviešiem jāspēlē jau pirmajā spēlē.

Atklāšanas spēle milzu futbola stadionā

Viena spēle, un tā būs tieši turnīra atklāšanas spēle jau šovakar plkst.21:15, notiks milzīgā futbola stadionā Gelzenkirhenē. "Veltins Arena", kurā ir 76 152 vietas(!), tiksies mājiniece Vācija un ASV. Ja izdosies piepildīt šo stadionu, tad tiks uzstādīts pasaules rekords hokeja mača apmeklētības ziņā. Šobrīd rekords ir 2001. gada ASV koledžu komandu mačs (arīdzan stadionā), kuru noraudzījās 74 544 skatītāji. Vairāk par šī brīža rekordu - šeit.

Pēdējo desmit gadu medaļu ieguvēji

GadsZeltsSudrabsBronza
2009.KrievijaKanādaZviedrija
2008.KrievijaKanādaSomija
2007.KanādaSomijaKrievija
2006.ZviedrijaČehijaSomija
2005.ČehijaKanādaKrievija
2004.KanādaZviedrijaASV
2003.KanādaZviedrijaSlovākija
2002.SlovākijaKrievijaZviedrija
2001.ČehijaSomijaZviedrija
2000.ČehijaSlovākijaSomija

Visas pasaules čempiones (slīprakstā – vairs neeksistējošas valstis)

VietaValstsTituli
1.Kanāda24
2.PSRS22
3.Zviedrija8
4.Čehoslovākija6
5.Čehija5
6.Krievija3
7.ASV2
8.-10.Somija1
8.-10.Lielbritānija1
8.-10.Slovākija1

betsafe.com prognozes par čempionāta uzvarētāju

VietaValstsKoef.
1.Krievija2.76
2.Kanāda3.40
3.Zviedrija7.30
4.Somija8.10
5.ASV11.50
6.Čehija13.50
7.Slovākija22.00
8.Šveice53.00
9.Vācija80.00
10.Baltkrievija105.00
11.Latvija210.00
12.Kazahstāna520.00
13.Norvēģija580.00
14.Dānija810.00
15.Francija995.00
16.Itālija995.00

betsafe.com prognozes par apakšgrupu uzvarētājām

GrupaVValsts Koef.GrupaVValsts Koef.
A grupa1.Krievija1.20C grupa1.Zviedrija1.50
2.Slovākija4.002.Čehija2.30
3.Baltkrievija21.003.Norvēģija33.00
4.Kazahstāna55.004.Francija66.00
GrupaVValsts Koef.GrupaVValsts Koef.
B grupa1.Kanāda1.20D grupa1.Somija1.60
2.Šveice3.552.ASV2.45
3.Latvija23.003.Vācija17.00
4.Itālija88.004.Dānija66.00

Kura izlase kļūs par pasaules čempioni?

  • 211

  • 171

  • 333


  +5 [+] [-]

, 2010-05-07 09:55, pirms 15 gadiem
Uzliec Ls 10 uz Itālijas uzvaru PČ - iztika visam gadam garantēta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-07 10:02, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Uz papīra krievi viennozīmīgi šogad visspēcīgāk nokomplektētā komanda,tāda līmeņa spēlētāji nav pat Kanādai.Par medaļām vēl varētu
pacīnīties čehi ,zviedri un somi un kanādieši.Tomēr viss jau izšķirsies uz laukuma,kur vēl valda gan komandas gars,cīņasspars un daudzi citi komponenti.Man jau tīk krievu zvaigžņu kārtēja lielīšanās intervijās masu mēdijos pirms čempionāta.Tas sola labu intrigu un varbūt finālā labu garstāvokli tiem,kuriem nepatīk "sarkanā mašīna".
Mums gandrīz viss izšķirsies spēlē ar Šveici.Krievu grupā domāju būs nopietna cīņa par pārējām vietām,jo slovāki šogad manuprāt vienā līmanī gan ar belariem,gan Kazahstānu.Itāļi un franči droši vien savās
grupās tiešām autsaideri,bet D grupā domāju ASV var rasties problēmas.Man šogad viņu sastāvs nepārliecina.Ja pretinieki tiks galā ar Okposo,Oshie un Dubinski,jeņķiem būs problēmas jau ar vāciešiem,kuriem šogad visai labas iespējas tikt astotniekā,jo no otras grupas pretī nāks bez Krievijas ,divas vāciešu spēkos, līdzīgas komandas.
Ko tu sauc par lielīšanos ? Ka Rus spēlētājs pasaka,ka brauc uz PČ cīnīties par zelta medaļām ? Kas tad viņiem bija jāsaka,ka viņi brauc cīnīties par iekļūšanu labako 8- niekā ? Un tev par pārsteigumu,šo iebraukāto un banālo frāzi saka visu top komandu spēlētāji. Pat pastarīšu komandas brauc ar mērķi uzvarēt,nevis zaudēt. Vai tev ir negaidīts pārstegums,ka Krievi un Kanādieši ir principiālākie pretinieki,kas vienmēr grib apspēlēt viens otru. Tu laikam gaidīji,ka Ovi,Kovi pateiks,ka viņu dzīves sapnis ir apspēlēt LV izlasi !?

     [+] [-]

, 2010-05-07 10:05, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Uz papīra krievi viennozīmīgi šogad visspēcīgāk nokomplektētā komanda,tāda līmeņa spēlētāji nav pat Kanādai.Par medaļām vēl varētu
pacīnīties čehi ,zviedri un somi un kanādieši.Tomēr viss jau izšķirsies uz laukuma,kur vēl valda gan komandas gars,cīņasspars un daudzi citi komponenti.Man jau tīk krievu zvaigžņu kārtēja lielīšanās intervijās masu mēdijos pirms čempionāta.Tas sola labu intrigu un varbūt finālā labu garstāvokli tiem,kuriem nepatīk "sarkanā mašīna".
Mums gandrīz viss izšķirsies spēlē ar Šveici.Krievu grupā domāju būs nopietna cīņa par pārējām vietām,jo slovāki šogad manuprāt vienā līmanī gan ar belariem,gan Kazahstānu.Itāļi un franči droši vien savās
grupās tiešām autsaideri,bet D grupā domāju ASV var rasties problēmas.Man šogad viņu sastāvs nepārliecina.Ja pretinieki tiks galā ar Okposo,Oshie un Dubinski,jeņķiem būs problēmas jau ar vāciešiem,kuriem šogad visai labas iespējas tikt astotniekā,jo no otras grupas pretī nāks bez Krievijas ,divas vāciešu spēkos, līdzīgas komandas.
Pirms OS par krieviem līdzīgi runāja. Gribētu vienu objetktīvu argumentu, kāpēc krievu sastāvs ir labāks par kanādiešu.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-07 10:07, pirms 15 gadiem
Vai Baltkrievi ir 2x labāki par letiņiem,ja bukmeikeri ir devuši tādu koeficentu?

     [+] [-]

, 2010-05-07 10:15, pirms 15 gadiem
Arčiņš rakstīja: Vai Baltkrievi ir 2x labāki par letiņiem,ja bukmeikeri ir devuši tādu koeficentu?
bukmeikeri visu vienmēr labāk zin!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-07 10:25, pirms 15 gadiem
šogad švediem zelts 100%

     [+] [-]

, 2010-05-07 10:26, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pirms OS par krieviem līdzīgi runāja. Gribētu vienu objetktīvu argumentu, kāpēc krievu sastāvs ir labāks par kanādiešu.
Nu tu Kino šaudies savās domās Tad Kanādai šis ir nenozīmīgs turnīrs,4-5 sastāvs. Krieviem praktiski OS sastāvs pēc taviem vārdiem.
Un te tu prasi, kāpēc Krievu sastavs ir labāks
Kanādas 4-5 izlase ir ar Krievu OS turnīra komandu = spēkos,vai pat labaka ?
Viens Stemkos ir vertīgāks par Kovi un Ovi + Bīču piemetot klāt. Taveres atsver parējo komandu. Sanāk tik tiešām Kanadas sastāvs daudz stiprāks par RUS izlasi. Tev taisnība alguns kļūdijās
Esi mierīgs Kanāda čempions !

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 10:26, pirms 15 gadiem
krievija paliks bešā..

     [+] [-]

, 2010-05-07 10:37, pirms 15 gadiem
krieviem bus kartejais APLAUZIENS !!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 10:47, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pirms OS par krieviem līdzīgi runāja. Gribētu vienu objetktīvu argumentu, kāpēc krievu sastāvs ir labāks par kanādiešu.
Emm... Uzvārdi?

  -2 [+] [-]

, 2010-05-07 10:47, pirms 15 gadiem
Tie bukmeikeri visu sarindo gluži pēc ranga visas izlases. Katru gadu viens un tas pats. Protams Latviju neviens tā gluži nenovērtē un šogad mēs reāli varētu arī palikt tajā 11. vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-07 11:08, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Emm... Uzvārdi?
Praktiski tikai divi - Ovečkins un Kovaļčuks. Un balstoties uz to tiek bīdītas teorijas par Krievijas "baigo spēku un OS sastāvu" un kanādiešu "neieniteresētību".

     [+] [-]

, 2010-05-07 11:08, pirms 15 gadiem
A kad Lielbritaanjia kļuva par pasaules čempioni? Kāds eksperts varbūt var kautko vairāk pastāstīt par tādu atgadījumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-07 11:13, pirms 15 gadiem
mazais pēteris rakstīja: A kad Lielbritaanjia kļuva par pasaules čempioni? Kāds eksperts varbūt var kautko vairāk pastāstīt par tādu atgadījumu?
sen, olimpiskajās spēlēs ar kanādiešu komandu

  +1 [+] [-]

, 2010-05-07 11:14, pirms 15 gadiem
mazais pēteris rakstīja: A kad Lielbritaanjia kļuva par pasaules čempioni? Kāds eksperts varbūt var kautko vairāk pastāstīt par tādu atgadījumu?
1936. gada OS hokeja turnīrā (tad gados kad bija OS, PČ nenotika, tb OS uzvarētājs bija arī PČ uzarētājs) uzvarēja Lielbritānija, kuras sastāvā bija pārsvarā Kanādā auguši/spēlējuši/dzimuši hokejisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 11:27, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Nu tu Kino šaudies savās domās Tad Kanādai šis ir nenozīmīgs turnīrs,4-5 sastāvs. Krieviem praktiski OS sastāvs pēc taviem vārdiem.
Un te tu prasi, kāpēc Krievu sastavs ir labāks
Kanādas 4-5 izlase ir ar Krievu OS turnīra komandu = spēkos,vai pat labaka ?
Viens Stemkos ir vertīgāks par Kovi un Ovi + Bīču piemetot klāt. Taveres atsver parējo komandu. Sanāk tik tiešām Kanadas sastāvs daudz stiprāks par RUS izlasi. Tev taisnība alguns kļūdijās
Esi mierīgs Kanāda čempions !
Tu zini jā, šis sastāvs ir tuvu OS un tāpat Kanādiešu sastāvs (kur ir viens no OS) ne ar ko īpaši nezaudē.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-07 11:29, pirms 15 gadiem
Laikam būšu atkal Kharlamovs321 uz varžacīm uzkāpis,bet neko darīt,tā kā lasu krievu hokeja lapas,tad tās intervijas lasu vienu pēc otras,Kanādas hokeja lapās tādus niekus vien atrodu ar mokām,tāpēc arī uzskatu,ka krievs plātās.Bet tās jau manas domas,tu vari domāt kā gribi. Tur gan tev taisnība,ka arī autsaideri katrā mačā grib uzvarēt.Tikai gribēt un varēt ir lielumliela atšķirība. Un Jurim Miņinam iesaku īpaši nenonicināt krievu šīs izlases spēku.Vai tā tāda taktika,lai pēc tam urrātu par Krievijas uzvaru?Un vēl tāds
kautrīga jautājums.Vai raksti izceltiem burtoiem tāpēc ,ka jūsu, kungs, viedoklis vienīgais pareizais?(uz hokeja vēsturi tas protams neattiecās)

  +2 [+] [-]

, 2010-05-07 11:43, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Laikam būšu atkal Kharlamovs321 uz varžacīm uzkāpis,bet neko darīt,tā kā lasu krievu hokeja lapas,tad tās intervijas lasu vienu pēc otras,Kanādas hokeja lapās tādus niekus vien atrodu ar mokām,tāpēc arī uzskatu,ka krievs plātās.Bet tās jau manas domas,tu vari domāt kā gribi. Tur gan tev taisnība,ka arī autsaideri katrā mačā grib uzvarēt.Tikai gribēt un varēt ir lielumliela atšķirība. Un Jurim Miņinam iesaku īpaši nenonicināt krievu šīs izlases spēku.Vai tā tāda taktika,lai pēc tam urrātu par Krievijas uzvaru?Un vēl tāds
kautrīga jautājums.Vai raksti izceltiem burtoiem tāpēc ,ka jūsu, kungs, viedoklis vienīgais pareizais?(uz hokeja vēsturi tas protams neattiecās)
Netiek noniecināts Krievijas izlases spēks, vienkārši nevajag arī to pārvērtēt. Un šajā PČ, manuprāt, uzvarēs ne Krievija un arī ne Kanāda. Kaut gan par pirmo uzvaru apbēdināts nebūšu jebkurā gadījumā (principā, arī pret otrajiem nav nekādu pretenziju).

Atbilde uz kautrīgo jautājumu ir pavisam vienkārša - rakstu es parastiem burtiem, vienīgi līdz ar jauno dizainu parādījās arī jauns formatējums autoru rakstītajiem komentāriem.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-07 11:48, pirms 15 gadiem
Saprotu vēl, ka Šveiciešus liek mums priekšā, Baltkrievus arī tā 50% pret 50%, Bet nu ftw? Vācija, kas regulāri cīnās par palikšanu?

     [+] [-]

, 2010-05-07 11:53, pirms 15 gadiem
Protams, kad tiks gāzta

Pat pusfināls nespīd Krieviem, kur nu vēl zelts...

Amerika vai Somi būtu beidzot pelnījuši zeltu...

Zviedri ar aizgulējušies, tā kā laiks būtu zeltam ar vienreiz, bet nu galvenie kapātāji nav (Detroitas un Vankūveras vīri)...tā ka diez vai Zviedri aizkapāsies līdz zeltam

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:08, pirms 15 gadiem
Jāliek lats uz Itāļiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:14, pirms 15 gadiem
es tikai nesaprotu par ko vacija ir izpelnijusies to ka ir bukmeikeru domas augstak par mums,vinji tiesham pedejos gados ir radijushi labaku sniegumu par muuseejiem ?! vai tikai tapec ka spele majas,kaut gan pagasgad sveice ar to vien apravas !!!

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:21, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Netiek noniecināts Krievijas izlases spēks, vienkārši nevajag arī to pārvērtēt. Un šajā PČ, manuprāt, uzvarēs ne Krievija un arī ne Kanāda. Kaut gan par pirmo uzvaru apbēdināts nebūšu jebkurā gadījumā (principā, arī pret otrajiem nav nekādu pretenziju).

Atbilde uz kautrīgo jautājumu ir pavisam vienkārša - rakstu es parastiem burtiem, vienīgi līdz ar jauno dizainu parādījās arī jauns formatējums autoru rakstītajiem komentāriem.
Pēc kā vadoties Tu domā, ka neuzvarēs ne krievi, ne kanādieši, ja nav noslēpums? Man šķiet, ka tik izteikti favorīti reti kad ir uz PČ. Tie paši zviedri braucot uz PČ ar eksperimentāliem sastāviem nekur tālāk par vienu bronzu nav tikuši. Lai gan gadīties, protams, var dažādi.

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:38, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Pēc kā vadoties Tu domā, ka neuzvarēs ne krievi, ne kanādieši, ja nav noslēpums? Man šķiet, ka tik izteikti favorīti reti kad ir uz PČ. Tie paši zviedri braucot uz PČ ar eksperimentāliem sastāviem nekur tālāk par vienu bronzu nav tikuši. Lai gan gadīties, protams, var dažādi.
Tieši tāpēc, ka viņi ir favorīti un, kā saka Filadelfijā, abas komandas ir no "team to beat" kategorijas, viņiem šis turnīrs būs visai "interesants". Un, lai vai kā, abām komandām ir ko pierādīt un parādīt. Krieviem jau tāpat skaidrs, kanādiešiem - jāturpina Vankūverā iesāktais, tb ir jāparāda, ka šamie ir atgriezušies hokeja elitē, jo vinnēt OS un, iespējams, zaudēt PČ (iespējams, krieviem un, iespējams (vēl vairāk iespējams), finālā) ir galīgi neforši.
Tiem pašiem krieviem, ja tā nopietnāk apskatās, vienīgi uzbrukums ir tas par kuru var būt pilnīgi droši aizsardzība un vārtsargi - ļoti neprognozējami.
Kanādiešu sastāvs, lai arī pēc uzvārdiem ir neslikts, ir pārāk jauns, lai arī varētu pateikt - jā, šitie būs tie, kas spēlēs par zeltu. Lielie laukumi, IIHF noteikumi, tradicionālā "lēnā ieskriešanās"... . Un beigu beigās var sanākt, ka citas komandas būs labākas.

Zviedru sakarā gan ir mazliet savādāk - tur ir sistēma un zviedru skola. Līdz ar to viņi uz šo sistēmu var uzvarēt un, bet tam, komandā ir pa kādam "stāram" visās trijās līnijās.

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:40, pirms 15 gadiem
Kanāda čempioni - parādīs kā jaunie spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-07 12:52, pirms 15 gadiem
ceru uz skandināviem )

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:02, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tāpēc, ka viņi ir favorīti un, kā saka Filadelfijā, abas komandas ir no "team to beat" kategorijas, viņiem šis turnīrs būs visai "interesants". Un, lai vai kā, abām komandām ir ko pierādīt un parādīt. Krieviem jau tāpat skaidrs, kanādiešiem - jāturpina Vankūverā iesāktais, tb ir jāparāda, ka šamie ir atgriezušies hokeja elitē, jo vinnēt OS un, iespējams, zaudēt PČ (iespējams, krieviem un, iespējams (vēl vairāk iespējams), finālā) ir galīgi neforši.
Tiem pašiem krieviem, ja tā nopietnāk apskatās, vienīgi uzbrukums ir tas par kuru var būt pilnīgi droši aizsardzība un vārtsargi - ļoti neprognozējami.
Kanādiešu sastāvs, lai arī pēc uzvārdiem ir neslikts, ir pārāk jauns, lai arī varētu pateikt - jā, šitie būs tie, kas spēlēs par zeltu. Lielie laukumi, IIHF noteikumi, tradicionālā "lēnā ieskriešanās"... . Un beigu beigās var sanākt, ka citas komandas būs labākas.

Zviedru sakarā gan ir mazliet savādāk - tur ir sistēma un zviedru skola. Līdz ar to viņi uz šo sistēmu var uzvarēt un, bet tam, komandā ir pa kādam "stāram" visās trijās līnijās.
Pēdējos gados tā zviedru sistēma bez lielākajiem stāriem nedarbojas...

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:03, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Trīs lietas,labas lietas !
Tieši gribēju to ar rakstīt
Lai jau paliek Zviedriem tituls olimpiskajā gada izcīnīt abas uzvaras

     [+] [-]

, 2010-05-07 13:06, pirms 15 gadiem
Vēl tikai PREVED MEDVED tajā bildē trūkst Pozas labās