Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Kāds būs izlases sastāvs Manheimā?

Andris Liepa
Andris Liepa

Kāds būs izlases sastāvs Manheimā?
Kā Oļegs Znaroks, tā arī būs
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks pēc pārbaudes spēlēm pret Slovākiju sarunā ar icebox.lv atklāja, ka pasaules čempionātam tiks pieteikts līdzīgs sastāvs kā otrajā mačā, bet klāt nāks viens cilvēks.

Spēlēs pret Slovākiju nepiedalījās Aleksandrs Jerofejevs, kuram esot neliels savainojums. Intervijā icebox.lv Znaroks optimistiski izteicās par spēlētāja līdzdalību čempionātā, līdz ar to, visticamāk, sastāvā Jerofejevs būs. Znaroks Jerofejevu pārbaudes mačos Rīgā iespēlēja vienā pārī ar Gunti Galviņu, bet Slovākijā savainoto aizsargu aizstāja Māris Jass.

Otrajā spēlē pret Slovākiju Latvijas izlases pieteikumā bija par diviem laukuma spēlētājiem vairāk nekā atļauts pieteikt čempionātam, tādēļ, visticamāk, Māris Jass būs pirmais liekais. Grūtāk ir uzminēt otro. Pēdējos trīs čempionātos Znaroks turnīram ir pieteicis 8 aizsargus un 12 uzbrucējus. Ja Znaroks pieturēsies pie šīs formulas, tad sastāvā acīmredzot vieta nebūs Kasparam Saulietim. Savukārt Latvijas izlases trenerim izvēloties spēlēt ar trīs aizsargu pāriem un uz čempionātu vedot vienu rezervistu gan aizsardzībā, gan uzbrukumā, mājās paliks Maksims Širokovs.

Pēc sacensību pirmā posma, kad sastāvā varēs veikt papildinājumus, izlasei varētu pievienoties šobrīd savainojumu ārstējošais Jēkabs Rēdlihs.

Latvijas izlases provizoriskais sastāvs

Vārtsargi: Masaļskis, Lūsiņš
1.maiņa: Reķis – Pujacs, Cipulis – Vasiļjevs – Ņiživijs
2.maiņa: Galviņš – Jerofejevs, Karsums – Sprukts – Daugaviņš
3.maiņa: Andersons – Sotnieks, M. Rēdlihs – A.Džeriņš – Dārziņš
4.maiņa: Cibuļskis, Štāls – Pečura – Meija, M.Širokovs vai Saulietis

Izmantotie resursi:
icebox.lv

Sastāvā netiks iekļauti:

  • 290

  • 137

  • 100


1 2 3 4 5 165 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2010-05-04 11:25, pirms 15 gadiem
prasi Znarokam, ne mums!

     [+] [-]

, 2010-05-04 11:29, pirms 15 gadiem
Domāju, ka vienu vietu otrajam posmam jau var aizsist Bārtulim vai Kuldam. Viens jau toč lidos ārā no kausa! Līdz ar to, domāju, ka ar septiņiem aizsargiem pirmajā posmā vajadzētu pietikt.
Slēpts komentārs: gattiss

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 11:29, pirms 15 gadiem
Meijas vietā vajadzēja Bukartu. Vai vismaz Saulīti

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 11:30, pirms 15 gadiem
jaded rakstīja: Domāju, ka vienu vietu otrajam posmam jau var aizsist Bārtulim vai Kuldam. Viens jau toč lidos ārā no kausa! Līdz ar to, domāju, ka ar septiņiem aizsargiem pirmajā posmā vajadzētu pietikt.
Nav teikts, nav teikts. Bārtulis tak vispār, ja nemaldos, bija teicis, ka nebrauks.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-04 11:30, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Kāpēc Lūsiņš? Nu, kāpēc Lūsiņš?!

Tas NAV objektīvi! Kā Raitums vainīgs pie tā, ka šo uzlika pret frančiem? Ja nu viņš pret belariem to spēli vispār uz nulli būtu nospēlējis?! Nav nekas pret Lūsiņu, bet nu pārbaudīt tad vajadzēja kaut kā līdzvērtīgāk - teiksim, vienu vienā spēlē pret belariem, otru - otrā.
Nestreso, brauks visi trīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 11:30, pirms 15 gadiem
vaitad Jekimovs ir atskaitīts?

 +12 [+] [-]

, 2010-05-04 11:30, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Meijas vietā vajadzēja Bukartu. Vai vismaz Saulīti
Ar ko Saulietis labāks par Meiju?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 11:31, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai es būtu ko palaidis garām,jo neredzu sastāvā Značoka mīluli Jekimovu?
Laikam saprata, ka puisis vēl nav gatavs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 11:31, pirms 15 gadiem
jaded rakstīja: Nestreso, brauks visi trīs.
Tiktāl es pats saprotu. Es tikai uzskatu, ka tāda pārbaude bija ne visai objektīva un pret Raitumu netaisnīga, jo viņš nevarēja parādīt visu, uz ko ir spējīgs.

     [+] [-]

, 2010-05-04 11:32, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Tiktāl es pats saprotu. Es tikai uzskatu, ka tāda pārbaude bija ne visai objektīva un pret Raitumu netaisnīga, jo viņš nevarēja parādīt visu, uz ko ir spējīgs.
Nu, viņš tomēr vienā spēlē parādīja, tomēr piekrītu, ka vajadzēja viņam uzspēlēt vēl, lai vismaz pierādītu, ka sausā uzvara nebija nejaušība.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 11:32, pirms 15 gadiem
Objektīvs skats uz reālo situāciju izlasē. Lūsiņš izskatās daudz pārliecinošāks par Raitumu un arī visas 4 uzbrucēju maiņas ir nokoplektēteas. Vienīgi negribās ticēt, ka Znaroks Saulieti pēkšņi paņems ne no kā uz izlasi. Daudz jaunu seju būs izlasē, kas tikai var dot pozitīvas emocijas ārpus laukuma. Kas zin - varbūt arī laukumā. Par aizsargiem arī domāju, ka ir skaidrs. Ja Jerofejevs spēlēs, tad Jass krīt ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 11:35, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Objektīvs skats uz reālo situāciju izlasē. Lūsiņš izskatās daudz pārliecinošāks par Raitumu un arī visas 4 uzbrucēju maiņas ir nokoplektēteas. Vienīgi negribās ticēt, ka Znaroks Saulieti pēkšņi paņems ne no kā uz izlasi. Daudz jaunu seju būs izlasē, kas tikai var dot pozitīvas emocijas ārpus laukuma. Kas zin - varbūt arī laukumā. Par aizsargiem arī domāju, ka ir skaidrs. Ja Jerofejevs spēlēs, tad Jass krīt ārā.
Kāpēc Tev šķiet, ka Lūsiņš izskatījās pārliecinošāk? Iespējams, tikai tāds iemesls, ka viņš vairāk tika laukumā.

     [+] [-]

, 2010-05-04 11:37, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu, viņš tomēr vienā spēlē parādīja, tomēr piekrītu, ka vajadzēja viņam uzspēlēt vēl, lai vismaz pierādītu, ka sausā uzvara nebija nejaušība.
Viņš parādīja jā - bet tikai to, ko franči viņam ļāva parādīt. Nu nav tak cilvēks vainīgs, ka uzlikts pret vāju pretinieku.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-04 11:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai es būtu ko palaidis garām,jo neredzu sastāvā Značoka mīluli Jekimovu?
Ja godīgi, tad Jekimovu jau nu vajadzeja ņemt, jo kā Saulietis tā Meija reāli neko vispar nav īsti izdarījuši un parādījuši laukumā. No šiem abiem Saulieti parbaudes speles vel vareja pamanit, bet Meiju vispar ne

     [+] [-]

, 2010-05-04 11:38, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Viņš parādīja jā - bet tikai to, ko franči viņam ļāva parādīt. Nu nav tak cilvēks vainīgs, ka uzlikts pret vāju pretinieku.
'vājš pretinieks'.
arī Itālija 2007. gadā visiem šķita vāja, komentētāji teica, ka Itālija jau nu noteikti ir jāņem, pienāca cīņa par 1/4 finālu un spēcīgākā Latvija zaudēja Itālijai.
Protams, franči ir nosacīti vājāki, bet nenovērtēt to, ka Raitums neielaida nevienu ripu, nebūtu godīgi.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 11:38, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Objektīvs skats uz reālo situāciju izlasē. Lūsiņš izskatās daudz pārliecinošāks par Raitumu un arī visas 4 uzbrucēju maiņas ir nokoplektēteas. Vienīgi negribās ticēt, ka Znaroks Saulieti pēkšņi paņems ne no kā uz izlasi. Daudz jaunu seju būs izlasē, kas tikai var dot pozitīvas emocijas ārpus laukuma. Kas zin - varbūt arī laukumā. Par aizsargiem arī domāju, ka ir skaidrs. Ja Jerofejevs spēlēs, tad Jass krīt ārā.
Gudrīte.

Kā Lūsiņš izskatījās pārliecinošāk? Jo spēlēja pret belariem? Kas pie tā vainojams? Kā Tu zini, vai Raitums nebūtu nospēlējis pret belariem to pašu spēli vēl labāk un pārliecinošāk? Cik man zināms, arī Mārtiņš sev atvēlētajā laikā spēlēja ļoti pārliecinoši, nekļūdoties un ripas vai nu ķerot vai sitot uz stūriem.

     [+] [-]

, 2010-05-04 11:38, pirms 15 gadiem
Lūsiņš daudz pārliecinošak spēlēja gan ar Nūju gan ar ķērājcimdu. Lūsiņš gandrīz visus metienus ķēra ciet, neatsito sev pretim ripu. Arī ar ķērājcimdu vnk. faktastiski darbojās.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-04 11:39, pirms 15 gadiem
YOGA_LAT rakstīja: Ja godīgi, tad Jekimovu jau nu vajadzeja ņemt, jo kā Saulietis tā Meija reāli neko vispar nav īsti izdarījuši un parādījuši laukumā. No šiem abiem Saulieti parbaudes speles vel vareja pamanit, bet Meiju vispar ne
Manuprāt, Meija ir diezgan stabils aizsardzībā, arī uzbrukumi diezgan pārdomāti, Jekimovam šis komponents vēl nav tik attīstīts.

     [+] [-]

, 2010-05-04 11:39, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: 'vājš pretinieks'.
arī Itālija 2007. gadā visiem šķita vāja, komentētāji teica, ka Itālija jau nu noteikti ir jāņem, pienāca cīņa par 1/4 finālu un spēcīgākā Latvija zaudēja Itālijai.
Protams, franči ir nosacīti vājāki, bet nenovērtēt to, ka Raitums neielaida nevienu ripu, nebūtu godīgi.
Tak taisni es novērtēju.
Bet redz ka citi nenovērtē un treneri, izskatās, arī. Nu reāli jau franči IR vājāki par baltkrieviem, ne?

  -2 [+] [-]

, 2010-05-04 11:40, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Lūsiņš daudz pārliecinošak spēlēja gan ar Nūju gan ar ķērājcimdu. Lūsiņš gandrīz visus metienus ķēra ciet, neatsito sev pretim ripu. Arī ar ķērājcimdu vnk. faktastiski darbojās.
Pff, un Raitums? Spēli skatījies? Plus vēl Lūsiņš ir ļoti mazs augumā, tas ir mīnuss.
P.S.Sev priekšā ripu neatsita arī Raitums.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-04 11:40, pirms 15 gadiem
Saulietis tiks, jo viņš izskatijas daudz labaks par Meiju + viņš ar savu speli liek parkapt noteikumus pretiniekiem! Tads mans viedoklis!

 +17 [+] [-]

, 2010-05-04 11:41, pirms 15 gadiem
Beidzot tas Bērziņš ir izsvītrots
JEKIMOVU VAJAG

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 11:41, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Manuprāt, Meija ir diezgan stabils aizsardzībā, arī uzbrukumi diezgan pārdomāti, Jekimovam šis komponents vēl nav tik attīstīts.
Jekimovs kā vējš skrien, kā miets atduras.
Manuprāt, viņam vēl patīk zīmēties un tas nav vajadzīgs, spēlējot izlasē, pie tam ceturtajā maiņā.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-04 11:41, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Gudrīte.

Kā Lūsiņš izskatījās pārliecinošāk? Jo spēlēja pret belariem? Kas pie tā vainojams? Kā Tu zini, vai Raitums nebūtu nospēlējis pret belariem to pašu spēli vēl labāk un pārliecinošāk? Cik man zināms, arī Mārtiņš sev atvēlētajā laikā spēlēja ļoti pārliecinoši, nekļūdoties un ripas vai nu ķerot vai sitot uz stūriem.
Es nesaprotu, ko tu gribi pierādīt. Lūsinš spēlē pret Baltkrieviju nospēlēja labāk, nekā Raitums spēlē pret Franciju. Lūsiņš pret SPĒCĪGĀKIEM pretiniekiem spēlēja daudz pārliecinošā, nekā Raitums pret Franciju.

 +11 [+] [-]

, 2010-05-04 11:42, pirms 15 gadiem
Yolais rakstīja: Saulietis tiks, jo viņš izskatijas daudz labaks par Meiju + viņš ar savu speli liek parkapt noteikumus pretiniekiem! Tads mans viedoklis!
Jā, izraisa vienu pārkāpumu pretiniekiem un pats nopelna divus. Tā sacīt, solis uz priekšu, divi atpakaļ.

     [+] [-]

, 2010-05-04 11:43, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Tiktāl es pats saprotu. Es tikai uzskatu, ka tāda pārbaude bija ne visai objektīva un pret Raitumu netaisnīga, jo viņš nevarēja parādīt visu, uz ko ir spējīgs.
neviena spēle nav vienāda. tātad arī pārbaudes nevar būt vienādas.
P.S. raksts un secinājumi par sastāvu ir tikai aptuvena interpretācija no intervijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-04 11:45, pirms 15 gadiem
YOGA_LAT rakstīja: Ja godīgi, tad Jekimovu jau nu vajadzeja ņemt, jo kā Saulietis tā Meija reāli neko vispar nav īsti izdarījuši un parādījuši laukumā. No šiem abiem Saulieti parbaudes speles vel vareja pamanit, bet Meiju vispar ne
4 maiņai pamatā ir jāspēlē aizsardzībā un tāpēc iespējams brauks Meija nevis Jekimovs

  +2 [+] [-]

, 2010-05-04 11:45, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Pff, un Raitums? Spēli skatījies? Plus vēl Lūsiņš ir ļoti mazs augumā, tas ir mīnuss.
P.S.Sev priekšā ripu neatsita arī Raitums.
Tev nav savu argumentu. Tu savu tekstu uzrakstu, pretargumentējot manis uzrakstīto. Mīnusu nav mazā augumā, viņš to pilnīgi kompensē ar savu ātrumu un veiklību. Pie tam, ja nezināji arī to, ka Mārtiņš Raitums ir vienā augumā ar Edgaru Lūsiņu...
Tad es tev to paziņoju.
1 2 3 4 5 165 komentāri