Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

eSports.lv lietotāji: Labākais pret ASV Karsums, sliktākais – Bērziņš

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

eSports.lv lietotāji: Labākais pret ASV Karsums, sliktākais – Bērziņš
Mārtiņš Karsums ASV izlases vārtos raidīja vienu ripu
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Noslēgusies eSports.lv rīkotā reitingu aptauja, kurā ikvienam eSports.lv lietotājam bija iespēja novērtēt katra hokejista sniegumu mačā pret ASV izlasi. Labāko vērtējumu ieguvis Mārtiņš Karsums, bet zemāko – Armands Bērziņš.

Atgādinām, ka pirmajā pasaules čempionāta spēlē Latvijas komanda divreiz pabija vadībā pret ASV komandu, tomēr beigās zaudēja ar 2:4. Pēc mača lūdzām eSports.lv lietotājus noteikt, kuri tad bija izlases līderi šajā spēlē, bet kuriem mačs neizdevās. Lai lietotājiem būtu vieglāk izvērtēt hokejistu sniegumu skalā no +3 līdz -3, piedāvājām savu skaidrojumu katram novērtējumam:
+3 - labāk nospēlēt būtu ļoti grūti;
+2 - līdera cienīga spēle;
+1 - labi aizvadīts mačs;
0 - neko spēlē nesabojāja;
-1 - kļūdu vairāk nekā labu epizožu;
-2 - slikta spēle;
-3 – izgāšanās.

Lai arī iegūtie rezultāti nepārsteidza, tomēr dažu hokejistu novērtējums tomēr lika aizdomāties – vai tiešām tiek izvērtēts spēlē sasniegtais (nesasniegtais) vai arī pret spēlētāju jau izveidojušies stereotipi. Kopumā aptaujā piedalījās 1230 respondenti. Visi no hokejistiem saņēma gan maksimāli augstāko, gan maksimāli zemāko novērtējumu, bet visaugstākais vidējais novērtējums tika otro vārtu guvējam Mārtiņam Karsumam – 1.91. Otro pozīciju ieņēma cits NHL spēlētājs Kārlis Skrastiņš (1.76), bet trešais šoreiz pirmo vārtu autors Herberts Vasiļjevs (1.58). Vidējais novērtējums virs 1.00 šoreiz vēl tikai četriem hokejistiem – Jānim Spruktam, Aleksandram Ņiživijam, Mārtiņam Cipulim un Ģirtam Ankipānam, kuri visi mačā atdeva pa rezultatīvai piespēlei.

Latvijas izlases vārtsargam Edgaram Masaļskim šī tomēr nebija pati veiksmīgākā cīņa, kas atspoguļojas arī viņa reitinga novērtējumā – 0.28. Interesanti, ka mīnusos šoreiz iebrauca tikai divi hokejisti – Rodrigo Laviņš saņēma novērtējumu -0.13, bet Armands Bērziņš -0.22. Interesanti, ka Bērziņš šajā mačā nekādas ziepes nesavārīja, tomēr eSports.lv lietotāju acīs viņa akcijas, šķiet, nav pārāk augstas. Salīdzinājumam viņa maiņas partneri Roberts Jekimovs un Guntis Džeriņš ieguva pozitīvu vērtējumu, kaut arī spēli pabeidza ar sliktāku statistiku. Tas pats sakāms par aizsargiem – jā, Laviņam spēlē bija sliktākais lietderības koeficients -3, taču tikpat bija arī Kristapam Sotniekam, kuram lietotāji devuši novērtējumu 0.92 (otrs labākais starp aizsargiem).

Ilustrācijai līdzās reitingiem zemāk dosim arī eSports.lv Hokeja fantasy spēlē sapelnītos hokejistu punktus, kas vairāk atspoguļo viņu mačā paveikto pēc statistikas. Vairāk par eSports.lv fantasy spēli lasiet ŠEIT! Savu viedokli par hokejistu sniegumu attiecīgajā mačā varēsiet noteikt gan pēc šī vakara spēles ar Zviedriju, gan citām Latvijas komandas spēlēm.

Latvijas hokejistu snieguma novērtējums spēlē pret ASV, eSports.lv lietotāju vērtējumi

HokejistsNovērtējums skalā no +3 līdz -3Fantasy spēles punkti
Mārtiņš Karsums1.91+65
Kārlis Skrastiņš1.76+10
Herberts Vasiļjevs1.58+18
Jānis Sprukts1.45+40
Aleksandrs Ņiživijs1.42+20
Mārtiņš Cipulis1.17+34
Ģirts Ankipāns1.08+25
Kristaps Sotnieks0.92-30
Krišjānis Rēdlihs0.77+25
Roberts Jekimovs0.66-10
Georgijs Pujacs0.44-5
Miķelis Rēdlihs0.41-20
Guntis Džeriņš0.29-10
Edgars Masaļskis0.2870
Guntis Galviņš0.21-5
Lauris Dārziņš0.17-15
Aleksandrs Jerofejevs0.16+5
Oļegs Sorokins0.120
Aigars Cipruss0.05-20
Rodrigo Laviņš-0.13-15
Armands Bērziņš-0.22-6
1 2 40 komentāri

 +13 [+] [-]

, 2009-04-27 12:43, pirms 16 gadiem
nunevar teikt ka beerzinjs bija vissliktakais. visi ciiniijaas cik speeka!

 +12 [+] [-]

, 2009-04-27 12:48, pirms 16 gadiem
pie tam 2 tikai sanjeema - ziimi..

nu Duļevskis tieshaam uz beigaam paguris izskatiijaas..
Un Bērziņam vnk neveicas.. nu nesanaak to ripu vaartos dabuut vinjam..

  +6 [+] [-]

, 2009-04-27 12:50, pirms 16 gadiem
matrix rakstīja: pie tam 2 tikai sanjeema - ziimi..

nu Duļevskis tieshaam uz beigaam paguris izskatiijaas..
Un Bērziņam vnk neveicas.. nu nesanaak to ripu vaartos dabuut vinjam..
drīzāk Jana Laviņa nekā Rodrigo Duļevskis..

  +7 [+] [-]

, 2009-04-27 12:50, pirms 16 gadiem
Man jau liekas, ka Masaļskim šoreiz ir neadekvāti zems vērtējums attiecībā pret parējiem mūsu izlases hokejistiem, tomēr pret meistarīgajiem ASV hokejistiem viņš gana daudz glāba komandu...

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 12:55, pirms 16 gadiem
beerzinjam tik zems jo neizmantoja gandriiz 100% momentu, a jekimovam pluss par ciinjassparu. sotniekam bonusi atskjiriibaa no lavinja taadi, ka jaunais debitants nevienu sekundi nebaidiijaas no NHL dzhekiem un borteeja visus kas vinjam bija celjaa...

  +4 [+] [-]

, 2009-04-27 12:55, pirms 16 gadiem
Absolūti neobjektīvi.
Apskatieties tak uz spēles statistiku - plus mīnus koeficientu. Tikai pirmā maiņa ir plusos, vēl 5 spēlētāji ir pa nullēm (t.sk. Bērziņš), toties Dārziņam, Ciprusam un Miķelim Rēdliham ir mīnus 2 un vai viņi spēles gaitā izveidoja vairāk bīstamu momentu kā 4 maiņa?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-27 12:55, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Man jau liekas, ka Masaļskim šoreiz ir neadekvāti zems vērtējums attiecībā pret parējiem mūsu izlases hokejistiem, tomēr pret meistarīgajiem ASV hokejistiem viņš gana daudz glāba komandu...
tieshi taa.. un domaaju ka 3 vaarti bija vairaak uz aizsargiem jaauzliek ne uz Masaļski, jo nevar aizsargam tik briivi ieiet ar ripu vaartu priekshaa..

  +8 [+] [-]

, 2009-04-27 12:56, pirms 16 gadiem
artis.b rakstīja: Absolūti neobjektīvi.
Apskatieties tak uz spēles statistiku - plus mīnus koeficientu. Tikai pirmā maiņa ir plusos, vēl 5 spēlētāji ir pa nullēm (t.sk. Bērziņš), toties Dārziņam, Ciprusam un Miķelim Rēdliham ir mīnus 2 un vai viņi spēles gaitā izveidoja vairāk bīstamu momentu kā 4 maiņa?
4. mainja pat izskatiijaas labaak par 3.

reaali 3. mainja vairaak aizsargaajas nekaa uzbruka..

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 12:57, pirms 16 gadiem
artis.b rakstīja: Absolūti neobjektīvi.
Apskatieties tak uz spēles statistiku - plus mīnus koeficientu. Tikai pirmā maiņa ir plusos, vēl 5 spēlētāji ir pa nullēm (t.sk. Bērziņš), toties Dārziņam, Ciprusam un Miķelim Rēdliham ir mīnus 2 un vai viņi spēles gaitā izveidoja vairāk bīstamu momentu kā 4 maiņa?
Tas taks subjektīvs vērtējums. Uz objektivitāti neviens nepretendē.

     [+] [-]

, 2009-04-27 12:58, pirms 16 gadiem
matrix rakstīja: 4. mainja pat izskatiijaas labaak par 3.

reaali 3. mainja vairaak aizsargaajas nekaa uzbruka..
viennoziimiigi piekriitu, un lai cik arii tas nebuutu skumji, bet vissliktaak no vinjiem visiem trijiem izskataas tieshi daarzinjsh kursh citus gadus bija viens no visas izlases liideriem.

  -3 [+] [-]

, 2009-04-27 12:58, pirms 16 gadiem
nesaprotu kādēļ Sotnieks un Jekimovs tik augstu

  +5 [+] [-]

, 2009-04-27 13:00, pirms 16 gadiem
beerzins nebija sliktaakais, tad jau vinju neparceltu atpakal uz 3 mainju!!! bija sanciites vinjam ar! vispar spele pret ASV bija tada diivaini interesanta ar interesantiem vartu guvumiem!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:09, pirms 16 gadiem
uksens rakstīja: beerzins nebija sliktaakais, tad jau vinju neparceltu atpakal uz 3 mainju!!! bija sanciites vinjam ar! vispar spele pret ASV bija tada diivaini interesanta ar interesantiem vartu guvumiem!!!
Piekrītu, jo dažiem vispār nebij momenti, plusiņš(maziņš) ir jāliek arī par to ka esi ticis līdz tam momentam, jo ne jau visi tiek, apsveicami tas, ka Bērziņs gāja uz tiem vārtiem bija tur laikā un vietā....Un hui sazin moz buutu cits centrs vins nemaz tik taalu netiktu, bet tomēr mīnuss par to ka nerealizēja momentu....

  +8 [+] [-]

, 2009-04-27 13:12, pirms 16 gadiem
Nu nezinu... manā skatījumā mūsu vienīgās cerības aizķerties šajā spēlē bija, ja vārtusargs spēlē izcili (kā tas bija piemēram ar Irbi vārtos, kad vinnējām ASV 2:0 vai nospēlējām ničā 1:1 (vienīgo golu Irbe ielaida, kad panteļējevs virsū uzsēdās..))...

Diemžēl kā jau es iepriekš vairākkārt esmu minējis, mums ir labi vārtusargi, bet ar labiem vārtusargiem, lai izvilktu punktus pret TOP komandām, diemžēl nepietiek, vajag izcilu vārtusargu spēli.

Un pa lielam, ja tā vēsi apskatamies u zvisiem 4 ielaistajiem goliem, nu tad šaubos, ka kāds teiktu, ka tur vārtusargam nebija variantu... par 2.golu nemaz nerunājot.

Protams, ka, ja nebūtu ielaidis 2.golu, iespējams tik un tā zaudētu, jo ASV spēlētāju pārākums biaj nenoliedzmas, bet nu to mēs nekad neuzzināsim un līdz tam brīdim LV izskatījās diezgan labi. Un jā tā pavisam godīgi, tad nu nebija nevienas situācijas, kur aizsargi ļautu Masalu izraustīt un mestu tukšos...

A kas attiecas par Laviņu, nu tad te skaidri pierādās, ka viņam tiek par visiem, vienalga ko arī viņš darītu...

Nu pastāstiet, pie kā Laviņš vainīgs 1.golā, kad acīmredzami Jekomovs noluņoja un ļāva jeņķim uzmest un Masala šo uzmetienu nespēja ķert.. nu kur tur Laviņa vaina?

Vai atkal, vai Laviņš vainīgs, ka Sotnieku iebliež bortā un viņš kājā snenoturās un ļauj no asa lenķā uzmest... un Masala ņem un ielaiž neielaižamo.. tur arī Laviņš vainīgs..

Vienīgi trešajā situācijā kad Laviņs un Sotnieks (arī viņam ir -3) dabūja mīnusu, viņi varēja labāk nosargāt vārtu priekšu, bet nu arī Masala varēja labāk nospēlēt - noķert vai atsist uz sāniem, jo metiens jau nebija nekāds super sarežģītais.

Bet nu kopējais secinājums ir, ka spēlētāji mums ir kādi ir un nav ko cerēt, ak viņi tagad metīs 4+ golus spēlē, attiecīgi panākuma atslēga slēpjās izcilā vārtusargu spēlē, bet arī vārtusargi mums ir kādi ir un uz izcilu spēli nav pamata cerēt. Šajā spēlē Masala pat nospēlēja ļoti viduvēji. Bet tas, protams, nenozīmē, ka viņš būtu vainīgs vai vainīgāks par citiem pie zaudējuma.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:19, pirms 16 gadiem
Gribētu ieteikt rezultātu apkopotājiem atmest 5% augstāko novērtējumu un 5% zemāko novērtējumu katram spēlētājam.

Citādāk bišķin nereāli, jo katrs dabū +3 un -3, kas acīmredami nav objektīvi.

Tā varētu vairāk pietuvotie vidējajam rādītājam, un teiksem 10 balsotāji uz dullo netiktu skaitīti.

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:20, pirms 16 gadiem
Jaatzist nebij nevienam ko parmest veči cinijas
Tikai dazam labak veicas,dazam sliktak.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 13:22, pirms 16 gadiem
Bērziņam tik daudz mņusi tāpēc, ka daudzi fani ir uzēdušies uz viņu. Uzskatu, ka viņš nu noteikti nebija sliktākais. Šajā spēlē pat M.Rēdlihs un Dārziņš bija nepamanāmi, bet Bērziņš vismaz tika pie izdevības.
Gaidu laiku, kad Laviņš un Sorokins beigs spēlēt izlasē, tad vienreiz būs beigušies tie mazo aizsargu laiki!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 13:25, pirms 16 gadiem
ericcartman rakstīja: Bērziņam tik daudz mņusi tāpēc, ka daudzi fani ir uzēdušies uz viņu. Uzskatu, ka viņš nu noteikti nebija sliktākais. Šajā spēlē pat M.Rēdlihs un Dārziņš bija nepamanāmi, bet Bērziņš vismaz tika pie izdevības.
Gaidu laiku, kad Laviņš un Sorokins beigs spēlēt izlasē, tad vienreiz būs beigušies tie mazo aizsargu laiki!
Savā laikā "mazais aizsargs" Laviņs pretinieksu mētāja un dauzīja daudz sparīgāk un efektīgāk kā tagadējie "lielie aizsargi" visi kopā ņemt, bet nu ceļgala trauma un gadi dara savu, tagad Laviņš nevar atļauties tā spēlēt.

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:29, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Savā laikā "mazais aizsargs" Laviņs pretinieksu mētāja un dauzīja daudz sparīgāk un efektīgāk kā tagadējie "lielie aizsargi" visi kopā ņemt, bet nu ceļgala trauma un gadi dara savu, tagad Laviņš nevar atļauties tā spēlēt.
es jau nesaku, ka slikts, bet nu nepatīk man vairs mazi aizsargi
vēl tik uzbrucējus garākus un lai var cilāt ātrāk slidas...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 13:30, pirms 16 gadiem
matrix rakstīja: pie tam 2 tikai sanjeema - ziimi..

nu Duļevskis tieshaam uz beigaam paguris izskatiijaas..
Un Bērziņam vnk neveicas.. nu nesanaak to ripu vaartos dabuut vinjam..
par Beerzinju piekriitu. Balsojumaa vinsh ir sliktaakais, jo kaa viens 'beerns' esportaa pasaka ka Beerzinsh nekam neder taa liela dalja skrien pakalj un piebalso. manupraat, nav paaraak objektiivi tie rezukltaati..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:39, pirms 16 gadiem
ericcartman rakstīja: Bērziņam tik daudz mņusi tāpēc, ka daudzi fani ir uzēdušies uz viņu. Uzskatu, ka viņš nu noteikti nebija sliktākais. Šajā spēlē pat M.Rēdlihs un Dārziņš bija nepamanāmi, bet Bērziņš vismaz tika pie izdevības.
Gaidu laiku, kad Laviņš un Sorokins beigs spēlēt izlasē, tad vienreiz būs beigušies tie mazo aizsargu laiki!
Fani nav uzēdušies, tīņi ir uzēdušies!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:40, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Vai atkal, vai Laviņš vainīgs, ka Sotnieku iebliež bortā un viņš kājā snenoturās un ļauj no asa lenķā uzmest... un Masala ņem un ielaiž neielaižamo.. tur arī Laviņš vainīgs..
Šādās spēlēs, lai kko cerēt, Masalam jāķer netveramās ripas, nevis jāielaiž neielaižamās

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:46, pirms 16 gadiem
Jābūt mazliet godīgākiem un jāsaprot, ka 4.maiņa nebūs nekādi baigie skōreri un tāds nav arī 4. maiņas uzdevums(normālās komandās). Bet ar saviem darbiem aizsardzībā Bērziņš kā centrs tika galā labāk nekā Cipruss un Vasiļjevs. Rupjas kļūdas nepieļāva un pie 1. vārtiem nekādi nav vainojams.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:47, pirms 16 gadiem
zanjux rakstīja: par Beerzinju piekriitu. Balsojumaa vinsh ir sliktaakais, jo kaa viens 'beerns' esportaa pasaka ka Beerzinsh nekam neder taa liela dalja skrien pakalj un piebalso. manupraat, nav paaraak objektiivi tie rezukltaati..
es vsp uzskatu ka beerzinsh no visiem uzbruceejiem vislabaak speele aizsardzibaa... un arii iemetienos biezaak uzvar kaa zaudee..
Vsp nav slikts, bet kkaa 4alim neveicas..
Un visi vinju lamaa par to ka neiemeta savu izdeviibu.. bet tam pasham daarzinjam pat shiis izdeviibas nebija..

     [+] [-]

, 2009-04-27 13:48, pirms 16 gadiem
Madara2008 rakstīja: Fani nav uzēdušies, tīņi ir uzēdušies!
tīņi uzēdušies un fani skrien līdzi

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:52, pirms 16 gadiem
Cik ētiski ir spēles diena publicēt šādu aptauju?Kad beigsies čempionāts, lai taisa aptaujas cik uziet! Atkal izlikti ķengāšanai spēlētaji. Tam pašam Bērziņam patīkami būtu izlasīt šādu virsrakstu, kad vakara spēlei jāgatavojas?!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 13:53, pirms 16 gadiem
ericcartman rakstīja: Bērziņam tik daudz mņusi tāpēc, ka daudzi fani ir uzēdušies uz viņu. Uzskatu, ka viņš nu noteikti nebija sliktākais. Šajā spēlē pat M.Rēdlihs un Dārziņš bija nepamanāmi, bet Bērziņš vismaz tika pie izdevības.
Gaidu laiku, kad Laviņš un Sorokins beigs spēlēt izlasē, tad vienreiz būs beigušies tie mazo aizsargu laiki!
pilnīgi piekrītu, Bērziņš nebija pelnījis "-", diezgan normāli nokapāja

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:08, pirms 16 gadiem
Berzins nekad normāli nenokapā... viņš ir vienkārši komandā jo nav citu centru ko likt vietā...

  -1 [+] [-]

, 2009-04-27 14:14, pirms 16 gadiem
Bērziņš gan nenoplenija tadu atzīmi..

     [+] [-]

, 2009-04-27 14:26, pirms 16 gadiem
Cik var runāt par to Bērziņu ! Varbūt ka vajadzēja aizsūtīt uz to pašu Mandžūriju, kur Širokovu, un miers mājās !!
Slēpts komentārs: Ontario

  +5 [+] [-]

, 2009-04-27 15:04, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Cik var runāt par to Bērziņu ! Varbūt ka vajadzēja aizsūtīt uz to pašu Mandžūriju, kur Širokovu, un miers mājās !!
Bērziņš nevienam tur nav vajadzīgs!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-27 15:30, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: ..., tagad Laviņš nevar atļauties tā spēlēt.
Nu ja jau nevar atļauties, tad varbūt vispār nevajag kāpt laukā no gūltas!

Tak domā ko runā, cilvēk!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-27 15:52, pirms 16 gadiem
Piekrītu ka Bērziņšd nebija labs bet nu noteikti arī nebija sliktākais no visiem. vasiļjeva vieta par augstu-viņam 2 noraidījumi un vēl 3 vārti uz viņa sirdsapziņas daļēji jo izlaida vārtu priekšā spēlētāju par kuru viņš tai brīdī bija atbildīgs.
1 2 40 komentāri