Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Apzagta Krievijas izlases ģērbtuve

Apzagta Krievijas izlases ģērbtuve
Krievijas hokeja izlase
Foto: AP

Šodien pirms pasaules čempionāta fināla Krievijas izlase aizvadīja treniņu, kurš gan iesākās ar diezgan pamatīgu pārsteigumu - ierodoties, tie pamanīja, ka izlases ģērbtuves durvis ir vaļā un ka tā ir aplaupīta.

Kā zināms, tad šovakar plkst. 21.30 pēc Latvijas laika pasaules čempionātā hokejā finālspēle Krievijas izlase spēlēs pret Kanādu. Pusfinālā krievi pārspēja ASV izlasi ar 3:2, savukārt kanādieši ar 3:1 uzvarēja Zviedriju.

Šodien pirms gaidāmā treniņa Krievijas izlase, ierodoties ''Postfinance-Arena'', kur šovakar notiks fināls, ieraudzīja diezgan pārsteidzošu ainu. Komandas ģērbtuves durvis bija vaļā un tā bija aplaupīta. Daudz gan netika paņemts - Sergejam Zinovjevam un Antonam Kurjanovam tika nozagti pulksteņi. Tomēr Krievijas hokeja izlase ir ļoti sašutusi par notikušo, izsakoties par to diezgan asi un kritizējot čempionāta organizatorus.

Krievijas hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks apgalvoja, ka šis atgadījums jau ir pēdējais, kas varēja notikt un ka Krievijas izlase to bez ievērības neatstās. Tretjaks izteicās, ka čempionāta organizācijas līmenis nav no tiem labākajiem un ka uz vairākām organizatoriskām kļūdām ir norādījuši gan krievi, gan citu valstu izlases.

Iespējams, šis atgadījums būs tikai palielinājis arī Krievijas hokejistu niknumu un tie šīs dienas finālu iesāks ar divtik lielu apņēmību.

Izmantotie resursi:
allhockey.ru
ntvsport.ru

  -3 [+] [-]

, 2009-05-10 14:56, pirms 16 gadiem
WeedMan's rakstīja: tāpēc, ka visi krievi ir sukas!
Tu vismaz zini ko nozīmē s***s?

  -4 [+] [-]

, 2009-05-10 14:57, pirms 16 gadiem
WeedMan's rakstīja: hahahahhaa tā viņiem vajag!
Hahaha? Derētu tādiem kā tu pa purnu sadot!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-10 14:58, pirms 16 gadiem
tas par to, ka apzaga Latviju!

 +14 [+] [-]

, 2009-05-10 14:58, pirms 16 gadiem
Vispār šis jautājums par attieksni pret krieviem ir ļoti interesants. Krievi mūs bija okupējuši 60 gadus, vēl šobaldien Latvijā ir 30% krievu. Uzvaras dienā liela daļa no šiem krieviem iet ar Krievijas karogiem rokās svinēt kaut ko, par ko viņiem nav nekādas sajēgas. Un it kā ar to vēl nepietiktu - karina pa logiem Krievijas karogus. Vai tā nav nacionālā naida kurināšana ? Vai tas nav par iemeslu tam, ka ir šis starpnacionālais konflikts ? Un kādam jābūt latvietim, lai fanotu par Krieviju ? Man nav nekas pret krieviem, man ir diezgan daudz draugu / paziņu krievu, taču brīdī, kad mani atklāti provocē rakstot krieviski un karinot karogus pa logiem, vai tiešām kāds domā, ka normāls latvietis var to izturēt ar dumju smīnu un teikt - baigi forši ?
Slēpts komentārs: Danila12345
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-10 15:07, pirms 16 gadiem
Šajos svētkos Krievija atcerās savus senčus kuri ir krituši karā aizstāvot savu valsti, neredzu tur neko sliktu. Ja jums nepatīk šie svētki, tad 1 dienu mājās varat pasēdēt pie televizora, nevis runāt muļķības, kā idioti kuri aizstāv nacistus (kā to kompāniju sauc neatceros, vakar rādīja pa TV5) + lietot aizliegto nacistu simboliku ir noziegums.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-10 15:07, pirms 16 gadiem
Danila12345 rakstīja: Nacionālo naidu kurini tikai tu rakstot šādus komentārus!!! KĀDS SAKARS SPORTAM IR AR ŠIEM SVĒTKIEM???!!!
blee. jipii gadījumā nesāka visus tos kuri ''nodirš'' krieviju saukāt par smerdeļiem?
ai man pohuj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-10 15:07, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: ko viņi mums labu ir izdarījuši,ka mums viņi būtu baigi jāgodā un jāciena kā svētās govis?
Nav obligati jaciena,bet apdi..st ar' nevai'g

  -2 [+] [-]

, 2009-05-10 15:08, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: ko viņi mums labu ir izdarījuši,ka mums viņi būtu baigi jāgodā un jāciena kā svētās govis?
vot pasaki man ko tev sliktu ir izdarijusi Krievijas izlase????

  -2 [+] [-]

, 2009-05-10 15:09, pirms 16 gadiem
Danila12345 rakstīja: Nacionālo naidu kurini tikai tu rakstot šādus komentārus!!! KĀDS SAKARS SPORTAM IR AR ŠIEM SVĒTKIEM???!!!
Sportam sakars ir tāds, ka ja Tu jūti līdzi kādai izlasei, Tu jūti līdzi arī valstij
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-10 15:11, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Sportam sakars ir tāds, ka ja Tu jūti līdzi kādai izlasei, Tu jūti līdzi arī valstij
Jādzīvo ir šeit un tagad nevis pagātnē.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-10 15:12, pirms 16 gadiem
mono-tone2 rakstīja: Nav obligati jaciena,bet apdi..st ar' nevai'g
Būtu ļoti priecīgs, ja būtu vismaz tā.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-10 15:12, pirms 16 gadiem
WeedMan's rakstīja: tāpēc, ka visi krievi ir sukas!
Tavuprat Naumovs,Tambijevs,Zholtoks utt ari ir cukas????

     [+] [-]

, 2009-05-10 15:13, pirms 16 gadiem
Tas notika 9 maijā ?/ pohu*

  +1 [+] [-]

, 2009-05-10 15:15, pirms 16 gadiem
Šogad čempionāts ir noorganizēts "ļoti labi"

     [+] [-]

, 2009-05-10 15:15, pirms 16 gadiem
hokeja_specs rakstīja: Tad, kad latviansonline portalaa amerikas latviesi raksta LV valodaa un 18. novembrii ASV un Kanadaa izkarina Latvijas karogu, diez vai kads no Amerikanjiem iet garam "nemierigi" vai noskuj galvu, salasaas baraa kaut kada "tevzemes deelu pasaizsardzibas klubaa" un iet mekleet kashki.

Krievs tapec ir krievs, ka vinam ir tiesibas fanot par Krievijas izlasi hokeja cempii un tiesibas ari vicinat Krievijas karogu tam nozimigos svetkos vai pec uzvaraam sportaa. tad, kad latviesi ASV fano par savu hokeja izlasi vai tas ir kaut kada neciena pret valsti? Kad grieki visaa pasaule svineja futbola izlases uzvaru EURo un naca araa ar griekju karogiem vai tad kads protesteeja?

Musu gadijumaa, protams, ir tas okupacijas fons, bet dzilakaa butibaa krievi latvijaa parsvaraa ir tas pats, kas turki Vacija, griekji, irri ASV u.t.t.- imigranti, kas nav zaudejusi (un kuriem ari nav jazaudee) saikne ar savu etnisko dzimteni. Varbut tad Amerikas latvietis ari nedrikst ar citu Amerikas latvieti satikties un runat latviski un vinam jarunaa angliski, varbut ari vins nevar karinat Latvijas karogu latviesu svetkos u.t.t.
Tā ir pavisam cita situācija, ir skumji, ka Tu to neizproti. Latvieši nekads nav okupējuši un izsūtījuši amerikāņus, latvieši nekad nav pat iebrukusi ASV, bet Tu to salīdzini ar to, ka Krievija okupēja Latviju. Turklāt, kas nav mazsvarīgi - cik procentuāli Latvijā ir krievu un cik latviešu ASV ? Pavisam cita attiecība. Un etniskā dzimtene lielākajai daļai ir Latvija, tas, ka viņiem ir krievu saknes - to es nenoliedzu, bet ja Tu esi dzimis Latvijā, gājis latviešu skolā un tavi vecāki arī ir dzimuši Latvijā, kas tad cilvēks ir - latvietis, vai krievs ? Protams, ka latvietis. Atvaino, bet es būdams 1/4 ebrejs Izraēlas karogu pa logu nekarinu turklāt dienā, kad Latvija tika okupēta. Jā šiem karavīriem ir tiesības sviņet šo dienu, bet kādā sakarā tur ir šie pārējie cilvēki ? Jaunieši tur ir kādā sakarā ? Ja cilvēks ir krievs viņam ir visas tiesības svinēt Uzvaras dienu, bet ja cilvēks ir dzimis Latvijā un viņa vecāki ir dzimuši Latvijā, tad viņam ir tiesības svinēt šo dienu, kas patiesībā bija tikai Latvijas okupācija ?

  -3 [+] [-]

, 2009-05-10 15:16, pirms 16 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: blee. jipii gadījumā nesāka visus tos kuri ''nodirš'' krieviju saukāt par smerdeļiem?
ai man pohuj
a kto eto u tebya na foto?

  +3 [+] [-]

, 2009-05-10 15:17, pirms 16 gadiem
Danila12345 rakstīja: Jādzīvo ir šeit un tagad nevis pagātnē.
Piekrītu, bet ja Tu neatzīsti pagātni un nezini to, tad Tev nav nākotnes

  +3 [+] [-]

, 2009-05-10 15:17, pirms 16 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: a kto eto u tebya na foto?
Eduards Veidenbaums, viens no izcilākajiem latviešu dzejniekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-10 15:24, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Tā ir pavisam cita situācija, ir skumji, ka Tu to neizproti. Latvieši nekads nav okupējuši un izsūtījuši amerikāņus, latvieši nekad nav pat iebrukusi ASV, bet Tu to salīdzini ar to, ka Krievija okupēja Latviju. Turklāt, kas nav mazsvarīgi - cik procentuāli Latvijā ir krievu un cik latviešu ASV ? Pavisam cita attiecība. Un etniskā dzimtene lielākajai daļai ir Latvija, tas, ka viņiem ir krievu saknes - to es nenoliedzu, bet ja Tu esi dzimis Latvijā, gājis latviešu skolā un tavi vecāki arī ir dzimuši Latvijā, kas tad cilvēks ir - latvietis, vai krievs ? Protams, ka latvietis. Atvaino, bet es būdams 1/4 ebrejs Izraēlas karogu pa logu nekarinu turklāt dienā, kad Latvija tika okupēta. Jā šiem karavīriem ir tiesības sviņet šo dienu, bet kādā sakarā tur ir šie pārējie cilvēki ? Jaunieši tur ir kādā sakarā ? Ja cilvēks ir krievs viņam ir visas tiesības svinēt Uzvaras dienu, bet ja cilvēks ir dzimis Latvijā un viņa vecāki ir dzimuši Latvijā, tad viņam ir tiesības svinēt šo dienu, kas patiesībā bija tikai Latvijas okupācija ?
It ka viss pareizi bet Latviju okupeja nevis Krievija bet PSRS (tomer ir atshkiriba,ta pat ka nacijstu Vacija un musdienu Vacija )

  +3 [+] [-]

, 2009-05-10 15:24, pirms 16 gadiem
hokeja_specs rakstīja: 9. maiju tikai aiz matiem pievilktu var kvalificēt kā Latvijas okupāciju. Latvijas okupacija notika 1940. gada 17. junijaa. 9. maijaa 1945. gada pec krievu laika kapituleeja fashistiskaa Vacija. Ja, protams, lidz ar so aktu Latvija atkal nokluva padomju okupacijaa, bet vai vinja bija brivaka un labaaka ar to, ka ieprieks bija atradusies vacu okupacijaa? Šaubos.
Tieši tā, principā Uzvaras diena ir 8. maijs, bet Krievija aiz matiem pievelkot, atšķirībā no visas parējās pasaules, Uzvaras dienu svin 9. maijā. Mums tā bija reokupācija, pārokupēšana, bet nekas jau nemainījās - mainījās tikai okupētājs, bet stāvoklis palika tikpat sūdīgs, kā bija. Es jau nesaku, ka būtu baigi forši, ja Latvija toreiz būtu palikusi Vācijas okupacijā, taču princips nemainās - mums tie nav svētki, mums tā ir sēru diena.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-10 15:25, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Tā ir pavisam cita situācija, ir skumji, ka Tu to neizproti. Latvieši nekads nav okupējuši un izsūtījuši amerikāņus, latvieši nekad nav pat iebrukusi ASV, bet Tu to salīdzini ar to, ka Krievija okupēja Latviju. Turklāt, kas nav mazsvarīgi - cik procentuāli Latvijā ir krievu un cik latviešu ASV ? Pavisam cita attiecība. Un etniskā dzimtene lielākajai daļai ir Latvija, tas, ka viņiem ir krievu saknes - to es nenoliedzu, bet ja Tu esi dzimis Latvijā, gājis latviešu skolā un tavi vecāki arī ir dzimuši Latvijā, kas tad cilvēks ir - latvietis, vai krievs ? Protams, ka latvietis. Atvaino, bet es būdams 1/4 ebrejs Izraēlas karogu pa logu nekarinu turklāt dienā, kad Latvija tika okupēta. Jā šiem karavīriem ir tiesības sviņet šo dienu, bet kādā sakarā tur ir šie pārējie cilvēki ? Jaunieši tur ir kādā sakarā ? Ja cilvēks ir krievs viņam ir visas tiesības svinēt Uzvaras dienu, bet ja cilvēks ir dzimis Latvijā un viņa vecāki ir dzimuši Latvijā, tad viņam ir tiesības svinēt šo dienu, kas patiesībā bija tikai Latvijas okupācija ?
Nu ko tu tā piesējies ar to okupāciju, mēs tagad esam taču neatkarīgā valstī un PUNKTS.
Krievijā taču arī sūdi baigie bija, kad Ļeņins un vēlāk Staļins bija pie varas, kad cilvēki miljoniem mira no bada viņu dēļ. Ne jau tikai Latvija cieta no kara. I arī Vācijā taču tas manijaks Hitlers bija, arī sūdus vārija. Sākot ar kara uzsākšanu, beidzot ar Ebreju masveida nogalināšanu.
Viss taču ir mainījies, priekš kam ir jāatcerās sliktais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-10 15:27, pirms 16 gadiem
WeedMan's rakstīja: tāpēc, ka visi krievi ir sukas!
ai,ai,ai.man pilnīgi kauns ka tu esi latvietis

  -1 [+] [-]

, 2009-05-10 15:27, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Eduards Veidenbaums, viens no izcilākajiem latviešu dzejniekiem.
"О частной собственности, капитализме и задачах рабочего класса" (1886, опубликован 1908) - первое марксистское сочинение на латышском языке. Стихи В. при его жизни распространялись в рукописях в нелегальных революционных кружках.

deystvitelno vidayushiysa chelovek! mozhno skazat geroi revolucii!!

RESPECT!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-10 15:27, pirms 16 gadiem
mono-tone2 rakstīja: It ka viss pareizi bet Latviju okupeja nevis Krievija bet PSRS (tomer ir atshkiriba,ta pat ka nacijstu Vacija un musdienu Vacija )
Nu tīri tehniski jā un it, kā Krievija nepretendē uz pārmantojamību, taču kas ir interesanti - PSRS uzvarēja nacistisko Vāciju, bet Uzvaras dienu svin Krievija. Tā, kā sanāk sava veida divkosība. Uzvaras dienu svinam, bet, ka esam tas pats vēzis citā kulītē neatzīstam. Es saprotu kāpēc oficiāli neatzīst, jo Latvijai, tāpat, kā paŗejām bijušajām padomju republikām, automātiski uzrastos tiesībās pieprasīt kompensācijas par nodarīto postu šajos 60 gados.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-10 15:28, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Piekrītu, bet ja Tu neatzīsti pagātni un nezini to, tad Tev nav nākotnes
Nu bet priekš kam ir jādomā par slikto? Galvā jaatstāj tikai labais, lai sliktās armiņas nedr** nervus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-10 15:30, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nu tīri tehniski jā un it, kā Krievija nepretendē uz pārmantojamību, taču kas ir interesanti - PSRS uzvarēja nacistisko Vāciju, bet Uzvaras dienu svin Krievija. Tā, kā sanāk sava veida divkosība. Uzvaras dienu svinam, bet, ka esam tas pats vēzis citā kulītē neatzīstam. Es saprotu kāpēc oficiāli neatzīst, jo Latvijai, tāpat, kā paŗejām bijušajām padomju republikām, automātiski uzrastos tiesībās pieprasīt kompensācijas par nodarīto postu šajos 60 gados.
Tas jau sen visiem ir skaidrs ka Krievija IR tiešā PSRS mantiniece.Piemērs - himna.Vārdi citi,bet mūzika ir un paliek tā pati.