Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Vītoliņš: "Disciplīnai būs milzīga nozīme"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Vītoliņš: "Disciplīnai būs milzīga nozīme"
Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien plkst.17:15 Latvijas izlase aizvadīs pasaules čempionāta ceturtdaļfināla spēli pret Kanādu. Izlases galvenā trenera asistents Harijs Vītoliņš laikrakstam ''Diena'' atklāj, ka galvenā uzmanība šajā spēlē jāpievērš disciplīnai.

"Nedrīkstam tikt noraidīti vairāk par divām trim reizēm. Kanādieši to nepiedos," teica izlases otrais treneris Harijs Vītoliņš, runājot par discipilīnas nozīmi pirms gaidāmā mača.

Vakar mūsējie aizvadīja treniņu, kurā rezervistu statusā bija aizsargs Oskars Bārtulis un uzbrucējs Roberts Jekimovs. Ceturtajā uzbrucēju trijniekā spēlēja Guntis Džeriņš, Aigars Cipruss un Aleksejs Širokovs. Īstas pārliecības gan neesot, ka laukumā dosies tieši šāds virknējums. Pilnīgi vesels nejūtas Cipruss, kuram pēc ripas trāpījuma potītes apvidū joprojām sāp kauls. Aigars savu stāvokli novērtējis kā viduvēju - viņš jūtoties ne labi, ne slikti.

Treniņā tika iespēlēti dažādi taktiskie varianti - iemetienam no kreisās puses tika gatavots Jānis Sprukts, no labās — Herberts Vasiļjevs. Vītoliņš atzina, ka mūsējie ļoti lielas cerības saista ar komandas malējiem uzburcējiem: ''Tādiem spēlētājiem kā Miķelis Rēdlihs un Guntis Džeriņš jācenšas vismaz divdesmit sekundes pieturēt ripu kanādiešu zonā. Varbūt viņiem izdosies izprovocēt kanādiešus izdarīt grūdienus no mugurpuses vai kādu citu pārkāpumu."

Runājot par pretinieku, Vītoliņš teica, ka bīstama ir visa Kanādas komanda, bet pats bīstamākais esot uzbrucējs Denijs Hītlijs: ''Kanādas nometnē jāuzmanās no visiem, bet visbīstamākais esot Denijs Hītlijs. "Mudināsim komandu spēlēt maksimāli kompakti, lai kanādiešiem nebūtu iespējas izdarīt brīvus metienus. Tāds meistars kā Hītlijs var iemest no jebkuras pozīcijas. Metiens viņam ir ļoti labs."

Izmantotie resursi:
Diena

 +27 [+] [-]

, 2009-05-07 00:57, pirms 16 gadiem
Veiksmi ta jums noderes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2009-05-07 01:03, pirms 16 gadiem
Ja izpildīs spēles plānu + Masaļskis labi nostāves, tad varam aizķert Kanādu Galvenais mierīgi iesākt, neielaist vārtus un neatdot viņiem iniacitīvu! Veiksmi

 +12 [+] [-]

, 2009-05-07 01:08, pirms 16 gadiem
Jācīnās, ko šeit vēl var piebilst!

 +19 [+] [-]

, 2009-05-07 01:14, pirms 16 gadiem
Pret kanādiešu kuiļiem būs grūti. Miesās lieli un ātri.

 +16 [+] [-]

, 2009-05-07 01:17, pirms 16 gadiem
Galvenais lai nocinas visu speli godam!
Slēpts komentārs: Sakapaataajs

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 01:43, pirms 16 gadiem
Galvenais meistariigi pietureet ripinu

  +9 [+] [-]

, 2009-05-07 01:44, pirms 16 gadiem
Girts Strikauskis rakstīja: Ja izpildīs spēles plānu + Masaļskis labi nostāves, tad varam aizķert Kanādu Galvenais mierīgi iesākt, neielaist vārtus un neatdot viņiem iniacitīvu! Veiksmi
mēs ta sāksim mierīgi,a kanādieši ta mierīgi nemaz nemāk!

 +23 [+] [-]

, 2009-05-07 01:53, pirms 16 gadiem
galvenais hokeja fani, pec speles nenoliksim SAVU izlasi, tas ko vini radija čempii bij super

  +6 [+] [-]

, 2009-05-07 02:05, pirms 16 gadiem
Jēkabpils rakstīja: galvenais hokeja fani, pec speles nenoliksim SAVU izlasi, tas ko vini radija čempii bij super
Piekrītu par visiem 110 % !!!!!!!!!!!!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-07 02:10, pirms 16 gadiem
par to disciplīnu jau runā pirms katras spēles ar spēcīgu pretinieku,pirms spēles pret krieviem teica to pašu...
a beigās sanāk ka bezmaz vai vesels periods ir nospēlēts mazākumā..

  +6 [+] [-]

, 2009-05-07 02:37, pirms 16 gadiem
Jāspēlē ar tādu pašu atdevi kā pret Zviedriju un Šveici. Turās

 +15 [+] [-]

, 2009-05-07 06:51, pirms 16 gadiem
Jēkabpils rakstīja: galvenais hokeja fani, pec speles nenoliksim SAVU izlasi, tas ko vini radija čempii bij super
MĒS JAU ESAM UZVARĒTĀJI KA ATKAL ESAM PĒC ILGIEM LAIKIEM ASTOŅNIEKĀ Čempis bija super

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 07:08, pirms 16 gadiem
Lai veicas, Latvija pār jums!!!

     [+] [-]

, 2009-05-07 07:14, pirms 16 gadiem
es zinu ka vinesim!
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 07:29, pirms 16 gadiem
vnk spēlētājiem vajag noskaņoties tā kā 2000. gadā pret Krieviju un tad būtu jābūt uzvarai! SARAUJ!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 07:41, pirms 16 gadiem
Es mākoņos nelidināšos,tāpēc novēlu nospēlēt cienīgi!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 08:00, pirms 16 gadiem
Būtu labi iemest pirmajiem lai nesanak mums atspēlēties..labi no 0:1 vēl ir cerības bet -2 jau būs beigas..

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 08:04, pirms 16 gadiem
Cieniigs rezultaats jau buus uzvara..

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:05, pirms 16 gadiem
Bīstamāks par Hītliju ir Senluī un Stamkosa tandēms-bieži veido ātrus pretuzbrukumus un labi saspēlējās.Protams,guvuši daudz vārtus...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 08:06, pirms 16 gadiem
GuNdZiSs rakstīja: Būtu labi iemest pirmajiem lai nesanak mums atspēlēties..labi no 0:1 vēl ir cerības bet -2 jau būs beigas..
buutu buutu labi. buutu tantei ritenji buutu tramvajs. man kaa vislielaakajai optimistei shoreiz shkjiet ka nekaada uzvara mums nespiid (ja vien nenotiek briinums;D), Kanaada paliek Kanaada, galvenais paaadiit savu speeli un ciiniities liidz galam, lai kaads arii buutu rezultaats. Par labu speeli!

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:19, pirms 16 gadiem
Disciplīna? Nu nez nez, Kanāda ies uz vārtiem kā buldozers, būs grūti bez noraidījumiem apturēt. Vajag pašiem iet uzbrukumā un pelnīt vairākumu.

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:23, pirms 16 gadiem
nav jaabaidaas no kontakta speeles, gluzhi kaa pret zviedriem....

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:28, pirms 16 gadiem
Viņi jau ir uzvarētāji! (latvija)

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:28, pirms 16 gadiem
Nu neredzu kā var uzvarēt Kanādu 1/4 finālā..grupas spēlē jā..tur vēl ..bet tagad..jāgaida vakars lai mūsējie parāda man un visiem neticīgajaiem kā to izdarīt
Sarauj!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-07 08:30, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kad pēdējo reizi mūsējie ir spējuši disciplinēti nospēlēt aizsardzībā???
speli ar zviedriju un sveici tu jau laikam neredzeji...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 08:31, pirms 16 gadiem
L_2000 rakstīja: nav jaabaidaas no kontakta speeles, gluzhi kaa pret zviedriem....
Zviedru spēkas spēle un Kanādas-tās ir divas nesalīdzināmas lietas.Ja zviedrus mēs vēl varam piespiest pie apmales tad Kanādiešu 2metriniekus..nu nez..

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:32, pirms 16 gadiem
Garpeters rakstīja: Bīstamāks par Hītliju ir Senluī un Stamkosa tandēms-bieži veido ātrus pretuzbrukumus un labi saspēlējās.Protams,guvuši daudz vārtus...
Piekrītu.Nedrīkst izcelt tikai Hītliju.Visa Kanādas izlase ir zvaigžņota.Teiksim ja es būtu Sotnieka vietā man jau drebētu ceļi zinot kuri spēlētāji jāaptur.Cerams pašam Kristapam ''lielajā'' pirmajā pārbaudījumā tā nebūs.

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:32, pirms 16 gadiem
Tagd Karstais varēs sevi pierādīt kā NHL spēlētāju

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 08:41, pirms 16 gadiem
Zālēm jābūt tādām pašām kā Belarusiem pret Krieviem bija - pacietīga un precīza aizsardzība + pretuzbrukumi!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 08:42, pirms 16 gadiem
enrijs rakstīja: Tagd Karstais varēs sevi pierādīt kā NHL spēlētāju
A kas viņam pirms tam neļāva? vai tad golus viņam vieglāk būs gūt pret kanādiešiem,nevis,piemēram,pret francūžiem?

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:48, pirms 16 gadiem
es domaju ka sodien bus 1-5,1-6 ,jo kanada saja cempionata spele loti labi un parliecinosi!!!!!!!!!un busim saja cempi 7 vieta!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:49, pirms 16 gadiem
Nospēlēt bez noraidījumiem pret KANĀDU nav iespējams.Viņi virzās uz vārtiem tā kā trakie buļļi,viņi ir masīvi,meistarīgi un vel pie tā ļoti veikli,tā kā mūsu aizsargiem būs ļoti grūti viņus apturēt bez pārkāpumiem.Tomēr turēsim īkšķus par LATVIJU un ne sodīsim bārgi,jā zāudēs cienīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-07 08:56, pirms 16 gadiem
enrijs rakstīja: Tagd Karstais varēs sevi pierādīt kā NHL spēlētāju
Domāji Hītliju vai Karsumu?

     [+] [-]

, 2009-05-07 09:16, pirms 16 gadiem
jāspēlē sava spēle, un ta bus ok

     [+] [-]

, 2009-05-07 09:21, pirms 16 gadiem
Nu optimisms jau protams laba lieta... Bet Comon, tā ir Kanāda. Nedomāju ka pretendenti uz Zelta medaļāj pieļaus, ka izstājas 1/4 finālā... Spēle būs aptuveni tāda pati, kā pret krieviem bija... Sākums līdz pirmajiem vārtiem līdzīgs, pēc tam biki zuspiedīs iedzinējs un tālākais jau atspoguļosies mūsu fiziskajās spējās, un kā mūsu veči netiks līdz kanādiešiem...
Domājat man nav atisnība? Paskatieties, kādas ir mūsu piespēles, un cik % no tām ir precīzas un vēl cik no tām precīzajām %us mēs uztveram. Un tad paskatieties kādu Kanādas spēli un kāda viņiem ir saspēle. Kā viņi uztver piespēles, viņiem ripa vienkārši pielīp pie nūjas, nevis atlec no viņas tā kā no sienas... Mēs Meisterībā atpaliekam krietni, un tas arī būs tas izšķirošais... Mēs varam gribēt uzvarēt, varam to gribēt vairāk kā Kanādieši... Bet tiaki teorētiski...

     [+] [-]

, 2009-05-07 09:23, pirms 16 gadiem
ja lv pa visu speeli buus 2-3 noraidiijumi tad jau toch uzvara buus ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-07 09:48, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu optimisms jau protams laba lieta... Bet Comon, tā ir Kanāda. Nedomāju ka pretendenti uz Zelta medaļāj pieļaus, ka izstājas 1/4 finālā... Spēle būs aptuveni tāda pati, kā pret krieviem bija... Sākums līdz pirmajiem vārtiem līdzīgs, pēc tam biki zuspiedīs iedzinējs un tālākais jau atspoguļosies mūsu fiziskajās spējās, un kā mūsu veči netiks līdz kanādiešiem...
Domājat man nav atisnība? Paskatieties, kādas ir mūsu piespēles, un cik % no tām ir precīzas un vēl cik no tām precīzajām %us mēs uztveram. Un tad paskatieties kādu Kanādas spēli un kāda viņiem ir saspēle. Kā viņi uztver piespēles, viņiem ripa vienkārši pielīp pie nūjas, nevis atlec no viņas tā kā no sienas... Mēs Meisterībā atpaliekam krietni, un tas arī būs tas izšķirošais... Mēs varam gribēt uzvarēt, varam to gribēt vairāk kā Kanādieši... Bet tiaki teorētiski...
Ar spēli pret Krieviju nevajag salīdzināt. Tā tomēr bija 4. spēle 5 dienās (paldies šveices kalendāram), un, pat ja smagums nebija kājās, tad galvās bija. No turienes arī tās miljons kļūdas. Ja tā spēlētu pret zviedriem, nevienam prātā neienāktu iespēja gūt kādu punktu. Dabūtu zāģi apmēram 8:1 un viss.
Bet pret Kanādu- protams, iespējas minimālas, bet pastāv. Es gan tā īsti nevaru iedomāties veidu kā likt kanādiešiem spēlēt neērtu hokeju, bet var jau būt, ka Znaroks zin. Tad jau redzēs.

     [+] [-]

, 2009-05-07 09:48, pirms 16 gadiem
ko te puse komentētāju var cepties, kanāda paliek kanāda, mums izredžū nav utt.... spēle sākās 0:0 un uzvarēs tā komanda, kura nospēlēs tiešām kā komanda, bez individuālām avantūrām..... viss ir mūsu rokās, ja būs Masalas lielā diena, tad varam vinnēt, besī šitie pesimisti kas sevi par reālistiem dēvē! neplauzāties jau pēc spēlēm ar Zviedriju un Šveici?

     [+] [-]

, 2009-05-07 09:52, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Tātad vienā bīdī sākam spēlēt PRET mūsu vārtiem.. dodam pasus Kanādiešiem, slidojam uzbrukumā. Viņi apjuks. Tad babāc pretuzbrukums.



[interesanti Znaroks pirms spēles arī saka iedvesmojošas runas? Nu tipa kā no Spartas vai Al-Pačino runa no filmas par amerik. futbolu ? ]
Znaroks (lēni, zemā, drūmā balsī): "Mēs viņiem izteiksim piedāvājumu, no kura viņi nevarēs atteikties."

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:00, pirms 16 gadiem
viss zbis, ir 7 vieta, nav spiediena atliek tik spelet un nospelet cienigi, ja ar shadu domu spelet tad ari redzesim, aks buus! nav ko celt sapnju pilis ka to darijam pret krieviem!

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:06, pirms 16 gadiem
Veiksme, taktiskaa gudriiba un pacietiiba kaa arii tas, ka Kanaadiesi noteikti nebuus 100% noskanojusies, tie ir muusu plusi!!! SARAUJ!!!

P.S. 3:2 muuseejie uzvarees bulliishos!!!

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:08, pirms 16 gadiem
Ja Latvieši tos kuiļus uzvarētu, tas tiešām būtu sasniegums. Jo tie kuiļi ir lieli un ātri, un, galvenais, tehniski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 10:15, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: ko te puse komentētāju var cepties, kanāda paliek kanāda, mums izredžū nav utt.... spēle sākās 0:0 un uzvarēs tā komanda, kura nospēlēs tiešām kā komanda, bez individuālām avantūrām..... viss ir mūsu rokās, ja būs Masalas lielā diena, tad varam vinnēt, besī šitie pesimisti kas sevi par reālistiem dēvē! neplauzāties jau pēc spēlēm ar Zviedriju un Šveici?
Ne glužī. To varētu teikt par savā starpā vienlīdzīgām komandām.

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:16, pirms 16 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ar spēli pret Krieviju nevajag salīdzināt. Tā tomēr bija 4. spēle 5 dienās (paldies šveices kalendāram), un, pat ja smagums nebija kājās, tad galvās bija. No turienes arī tās miljons kļūdas. Ja tā spēlētu pret zviedriem, nevienam prātā neienāktu iespēja gūt kādu punktu. Dabūtu zāģi apmēram 8:1 un viss.
Bet pret Kanādu- protams, iespējas minimālas, bet pastāv. Es gan tā īsti nevaru iedomāties veidu kā likt kanādiešiem spēlēt neērtu hokeju, bet var jau būt, ka Znaroks zin. Tad jau redzēs.
Nu spēka spēle viņiem nav šķerslis, tāpat arī uz individuālo meisterību envaram apspēlēt... Man nāk prātā Krievijas spēles šogad un viņu pirmā garā piespēle pāri vidus zonai, no kanādiešiem to es tik uzkrītoši neredzēju... Varbūt ir jāmēģina kautkas tāds.... Varbūt saraustam viņus kautkā... Bet nu... Otrs variants ir četratā kapāties jau pie zilās līnijas un nelaist zonā iekšā un vienam atliek dezūrēt pie pretinieku zonas uz piespēli... Nu aptuveni kā Balderim patikās darīt
Kautkāds rezultāts būs noteikti, bet vai mēs to varam fiziski turēt?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-07 10:22, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: speli ar zviedriju un sveici tu jau laikam neredzeji...
Tas ka Masaļskis visu smagumu šajās spēlēs izvilka vel nenozīmē,ka disciplinēti nospēlēja arī mūsu aizsardzība, jo pretiniekiem bija gana daudz iespēju mest no vāŗtu priekšas plus veiksme,kas atspoguļojās daudzajās štangās!

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:26, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu spēka spēle viņiem nav šķerslis, tāpat arī uz individuālo meisterību envaram apspēlēt... Man nāk prātā Krievijas spēles šogad un viņu pirmā garā piespēle pāri vidus zonai, no kanādiešiem to es tik uzkrītoši neredzēju... Varbūt ir jāmēģina kautkas tāds.... Varbūt saraustam viņus kautkā... Bet nu... Otrs variants ir četratā kapāties jau pie zilās līnijas un nelaist zonā iekšā un vienam atliek dezūrēt pie pretinieku zonas uz piespēli... Nu aptuveni kā Balderim patikās darīt
Kautkāds rezultāts būs noteikti, bet vai mēs to varam fiziski turēt?
Tu domā ka Vācija Soltleiksitijā? Paldies, labāk nevajag. Tas nav cienīgs hokejs.

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:27, pirms 16 gadiem
Man it tikai viens ieteikums: IZTIKT BEZ "SASTĀJAMIES..." Te nebūs nekāds "sastājamies". Ir jāmet uz vārtiem un viss. Un jāņem ripa nost kanādiešiem, nevis jānoskatās, kā viņi šefo pa visu laukumu.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 10:27, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu spēka spēle viņiem nav šķerslis, tāpat arī uz individuālo meisterību envaram apspēlēt... Man nāk prātā Krievijas spēles šogad un viņu pirmā garā piespēle pāri vidus zonai, no kanādiešiem to es tik uzkrītoši neredzēju... Varbūt ir jāmēģina kautkas tāds.... Varbūt saraustam viņus kautkā... Bet nu... Otrs variants ir četratā kapāties jau pie zilās līnijas un nelaist zonā iekšā un vienam atliek dezūrēt pie pretinieku zonas uz piespēli... Nu aptuveni kā Balderim patikās darīt
Kautkāds rezultāts būs noteikti, bet vai mēs to varam fiziski turēt?
Taktika varētu būt tāda ka nespēlējam paši un neļaujam to darīt kanādiešiem..citu izeju es neredzu bet gan jau ka Značoks zina
Sūds ar visām taktikām..pret šādiem pretiniekiem galvenais ir pašatdeve,veiksme un pārējie sīkumi..Skaidrs ka nevaram ielaisties atklātā hokejā un rādīt ko nu katrs prot

  +1 [+] [-]

, 2009-05-07 10:29, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tu domā ka Vācija Soltleiksitijā? Paldies, labāk nevajag. Tas nav cienīgs hokejs.
Beidz kino..vienu spēli tak var izturēt..(nu labi trīs..1/2 un finālu vēl )kā tad tu gribi viņus uzvarēt?Ar meistarību?? Beidz ņirgāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:34, pirms 16 gadiem
ja musejie nesaks mudities un izspelet uz tikshiem bvartiem, tad ir ceribas... jaapvieno savs stils ar to pashu NHL... nevar baidities mest pa vartiem.

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:44, pirms 16 gadiem
nātre rakstīja: Man it tikai viens ieteikums: IZTIKT BEZ "SASTĀJAMIES..." Te nebūs nekāds "sastājamies". Ir jāmet uz vārtiem un viss. Un jāņem ripa nost kanādiešiem, nevis jānoskatās, kā viņi šefo pa visu laukumu.
Manas domas ir tieši otrādi, ka ripu musm viņiem nost nav jāņem, lai viņi saspēlējas gar tām apmalēm, galvenais neizlaist rupu cauri zonai, krusteniskās piespēles, atlekušās ripas... TAs ir uz ko jākoncentrējas. Un galvenais spēlēt aizsardzībā uz spēlētāju, nevis uz ripu.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-07 10:55, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kad pēdējo reizi mūsējie ir spējuši disciplinēti nospēlēt aizsardzībā???
Nu čalīt, šķiet, ka tu no hokeja maz ko saproti, ja tā vari pateikt....

Kā diez mēs vinējām Zviedrus un Šveici ja ne disciplinēti spēlējot aizsardzībā, kā diez Masaļskis ir 4 vietā starp kīperiem, ja ne dēļ mūsu disciplinētās spēles aizsardzībā, kā diez mums ir pozitīva iemesto un ielaisto vārtu attiecība ja ne dēļ disciplinētas spēles aizsardzībā......
Brīžiem man tiešām šķiet, ka tev patīk kautko izdirst no zila gaisa, lai tik uzbrauktu mūsu komandai....

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:56, pirms 16 gadiem
Diena.lv raksta ka Karsums šodien nespēlēšot

     [+] [-]

, 2009-05-07 10:58, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tas ka Masaļskis visu smagumu šajās spēlēs izvilka vel nenozīmē,ka disciplinēti nospēlēja arī mūsu aizsardzība, jo pretiniekiem bija gana daudz iespēju mest no vāŗtu priekšas plus veiksme,kas atspoguļojās daudzajās štangās!
Vārtusargs var vilkt ārā ko grib, bet ja aizsargi nepalīdzēs, tad ar nekas nebūs, pret Krieviju vareja redzēt, kas notiek ar Masaļski vārtos, ja aizsargi pieļauj vaļības..... Pret Masaļski nekādu pretenziju arī spēlē pret Krieviem, jo pat Brodērs labākajā formā nebūtu izvilcis gandrīz nevienu golu.....

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:01, pirms 16 gadiem
JAUNUMI: KARSUMS NESPEELEES!!!

# Zembergs: Karsums nespēlēs! Rīta treniņā bija dzeltenā rezervistu krekliņā. Izlases ārsts Jānis Kvēps apstiprināja, ka neesot gatavs par 100% 10:28

# Zembergs: Ja neesot gatavs par 100%, tad pret Kanādu neesot vērts doties laukumā. Nespēlēs arī Jekimovs. Bārtulis būs uzbrucējs 4.maiņā 10:29

# Zembergs: 1.maiņā spēlēs: Ankipāns - Sprukts - Dārziņš, 3.maiņā: M.Rēdlihs - Bērziņš - G.Džeriņš 10:30

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:02, pirms 16 gadiem
Man vairaak tas viss izskataas, ka shie buus briivajaa dienaa kaut ko sastraadaajushi! Ne velti vakar Znaroks bijis nenormaali nikns treninjaa. Shodien karsums nespeelees.... Baartulis kaa uzbruceejs!? Diivaini tas viss!!! Varbuut, ka tas ir pretinieku maldinaashanai....???

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:03, pirms 16 gadiem
Ja vēl būs intriga pēc 2.periodiem, arī tas būs ļoti labi, turklāt tad jau vairāk varbūt pat nervozēs kanādieši.

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:04, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Manas domas ir tieši otrādi, ka ripu musm viņiem nost nav jāņem, lai viņi saspēlējas gar tām apmalēm, galvenais neizlaist rupu cauri zonai, krusteniskās piespēles, atlekušās ripas... TAs ir uz ko jākoncentrējas. Un galvenais spēlēt aizsardzībā uz spēlētāju, nevis uz ripu.
Pilnīgi piekrītu, ja spēlēs uz ripu, tad izvazās mūs pa visu laukumu tā, ka jau pēc 1/3 nebūs spēka..... Ir naturāli jākoncentrējas uz spēlētājiem, un nedrīkst ļaut saņemt ripu pie vārtiem, lai plivina no zilās līnijas...

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:06, pirms 16 gadiem
donis7 rakstīja: JAUNUMI: KARSUMS NESPEELEES!!!

# Zembergs: Karsums nespēlēs! Rīta treniņā bija dzeltenā rezervistu krekliņā. Izlases ārsts Jānis Kvēps apstiprināja, ka neesot gatavs par 100% 10:28

# Zembergs: Ja neesot gatavs par 100%, tad pret Kanādu neesot vērts doties laukumā. Nespēlēs arī Jekimovs. Bārtulis būs uzbrucējs 4.maiņā 10:29

# Zembergs: 1.maiņā spēlēs: Ankipāns - Sprukts - Dārziņš, 3.maiņā: M.Rēdlihs - Bērziņš - G.Džeriņš 10:30
Šis viss izskatās pēc mazuliet sviesta...... Ļoti jocīgas maiņas.....

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:07, pirms 16 gadiem
donis7 rakstīja: Man vairaak tas viss izskataas, ka shie buus briivajaa dienaa kaut ko sastraadaajushi! Ne velti vakar Znaroks bijis nenormaali nikns treninjaa. Shodien karsums nespeelees.... Baartulis kaa uzbruceejs!? Diivaini tas viss!!! Varbuut, ka tas ir pretinieku maldinaashanai....???
Karsums nav Krosbijs lai ar to kadu maldinatu

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:08, pirms 16 gadiem
Domaa buus kaads cits iemesls: ATTIEKSMES PROBLEEMAS (kaa parasti to sauc)!??

kino rakstīja: Karsums nav Krosbijs lai ar to kadu maldinatu

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:09, pirms 16 gadiem
donis7 rakstīja: Domaa buus kaads cits iemesls: ATTIEKSMES PROBLEEMAS (kaa parasti to sauc)!??
Tur jau nav ko zīlēt, viņš taču bija savainots.

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:12, pirms 16 gadiem
Nu, nezinu... Pat savainots KARSUMS ir labaaks par Baartuli kaa uzbruceeju!!!

kino rakstīja: Tur jau nav ko zīlēt, viņš taču bija savainots.

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:29, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Manas domas ir tieši otrādi, ka ripu musm viņiem nost nav jāņem, lai viņi saspēlējas gar tām apmalēm, galvenais neizlaist rupu cauri zonai, krusteniskās piespēles, atlekušās ripas... TAs ir uz ko jākoncentrējas. Un galvenais spēlēt aizsardzībā uz spēlētāju, nevis uz ripu.
Otrādi... kā, nemetot uz vārtiem, lai uzvar? Kanādieši negaidīs, kamēr mūsējie tur "sastāsies". Izsitīs ripu momentā un būs "hello, Masaļski, mēs jau te in front of jū".

     [+] [-]

, 2009-05-07 11:36, pirms 16 gadiem
kad sapnjoiet, aizveriet acis!

     [+] [-]

, 2009-05-07 12:28, pirms 16 gadiem
"Kas ir gadījuma veiksme pret ģeniālu pulkvedi, nevainojamu stratēģiju, solīdu pieredzi, daudzkārtēju pārsvaru spēkā, sagatavotībā, bruņojumā un naudā?
Uzlieciet uz viena svaru kausa septiņas spalvas, bet uz otra - dzelzs lauzni, un uzzināsiet!"

Sens domātājs. Ne par hokeju, protams. Bet starpība neliela.

Ja arī Kanāda aiziet no laukuma kā uzvarētāji, Latvijai ir pilnīgi pietiekams potenciāls, lai Kanāda aizietu ar krietni pabojātiem nerviem.

Lai kas arī stātos pretī - mēs par mūsējiem! Padoties nedrīkst NEKAD!

     [+] [-]

, 2009-05-07 13:16, pirms 16 gadiem
nātre rakstīja: Otrādi... kā, nemetot uz vārtiem, lai uzvar? Kanādieši negaidīs, kamēr mūsējie tur "sastāsies". Izsitīs ripu momentā un būs "hello, Masaļski, mēs jau te in front of jū".
Nu pa vārtiem tak metīs... Un loģiski ka ir jāmet, lai iemestu... Vienkārši par vidus zonu un savu zonu nevajag ripai pakaļ skraidīt.

     [+] [-]

, 2009-05-07 16:13, pirms 16 gadiem
Veiksmi! Mēs varam!