Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

ASV zaudē, ceturtdaļfinālā tomēr Latvija!

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

ASV zaudē, ceturtdaļfinālā tomēr Latvija!
Amerikāņu šveiciešu astotniekā tomēr neielaida.
Foto: AP

Lai gan E grupas pēdējā spēlē ASV izlase piekāpās čempionāta saimniekiem šveiciešiem, pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā spēlēs Latvijas hokejisti, jo Šveice panākumu 4:3 svinēja vien papildlaikā.

Pirmā trešdaļa – vadībā Šveice

Saprotams, ka aktīvāk šo maču sāka šveicieši, kuriem jācīnās par vietu astotniekā, bet amerikāņi ieņēma nogaidošu pozīciju. Robertam Ešam un ASV aizsardzībai darba netrūka jau no pirmajām minūtēm, taču lielākās nepatikšanas vēl bija priekšā. Astotajā minūtē Deivids Bekess iekrāva apmalē Žulienu Šprungeru tā, ka viņam laukuma nācās pamest uz ratiņiem. Laukuma pameta arī Bekess – bez tiesībām šajā spēlē atgriezties. Šveice tika pie iespējas piecas minūtes spēlēt vairākumā, bet pēc pusminūtes uz soliņa devās arī Dastins Brauns un amerikāņi palika trijatā. Šo iespēju mājinieki garām nelaida – pie atlēkušās ripas pirmais bija Andreas Ambils, atklājot mača rezultātu.

Laukuma saimnieki vairākumā varēja spēlēt vēl divas minūtes, bija tuvu vēl vieniem vārtiem, tomēr tos neguva. Perioda izskaņā divu vīru pārsvars jau tika amerikāņiem, kuri beidzot bija sākuši spēlēt (vienu brīdi metienu attiecība bija 10:2 mājinieku labā). Ripa vārtos tomēr negāja, bet 11 sekundes līdz pārtraukuma noraidījumu nopelnīja arī "amīši". Līdz ar to nekādu izmaiņu šajā trešdaļā vairs nebija – 0:1 ASV un tās stratēģiskajam partnerim Latvijai...

Otrā trešdaļa – amerikāņi atspēlējas divreiz

Periods sākās ar spēli nevienādos sastāvos, taču rezultāts nemainījās. 25.minūtē skaitlisko vairākumu atkal ieguva amerikāņi un šoreiz spēja iepriecināt savus un Latvijas līdzjutējus. No zilās līnijas caur burzmai precīzi meta Rons Heinsijs, izlīdzinot rezultātu – 1:1. Drīz vien Kolins Vilsons faktiski nonāca viens pret vienu ar šveiciešu vārtsargu, bet Martinu Gerberu pārspēt nespēja. Šveices nepatikšanas turpinājās, jo Janiks Vēbers neveiksmīgi meta ripu laukā no savas zonas, metot to pāri arī apmalei, atkal atstājot savu komandu mazākumā. Arī šoreiz ripa sameklēja ceļu uz šveiciešu vārtiem, taču, par laimi viņiem, tiesneši izlēma noskaidrot, vai vārti gūti likumīgi. Viņi turēja aizdomās amerikāni par spēli ar pārāk augstu paceltu nūju, un video tiesnesis šīs aizdomas apstiprināja, tāpēc rezultāts nemainījās.

32.minūtē arēna "eksplodēja" vēlreiz - amerikāņi pazaudēja ripu savā zonā, to savāca Sendis Dženins, kurš no aizvārtes precīzi piespēlēja Romano Lemam, un Ešam otro reizi nācās ķeksēt ripu ārā no tīkla. Šveice steidza nostirpināt savu pārsvaru, noklaudzināja amerikāņu vārtu stabu, bet tūlīt arī dabūja ripu savējos. Pēc Krisa Higinsa metiena no asa leņķa kļūdījās Gerbers, nefiksējot ripu, un tā pa vārtsarga padusi iespurdza vārtos. Trešdaļas beigās šveiciešus pievīla disciplīna – divu noraidījumi viens pēc otra un ripa jau trešo reizi sasniedz mērķi. Amerikāņi šoreiz realizēja divu vīru pārsvaru, turklāt vēl saglabājot tiesības vairāk nekā minūti spēlēt piecatā pret četriem.

Trešā trešdaļa – Šveice iemet, bet neizglābjas

Periodu ASV iesāka ar viena vīra pārsvaru, taču labu no tā neizspieda. Tiesa iniciatīvu gan izdevās droši pārņemt savās rokās, un vairākās epizodēs amerikāņi bija ļoti tuvu vēl vieniem vārtiem. Pat mazākumā ASV izlase pamanījās noorganizēt bīstamu momentu, taču atkal Gerbers glāba savu komandu. Perioda pirmā puse galvenokārt pagāja Šveices aizsardzības zonā, bet uztrauca tas, ka vārtu guvumu gan nebija.
Šo iespaidīgo pārsvaru amerikāņi izmantot nespēja, līdz ieraudzīja sarkano gaismu aiz saviem vārtiem. Daļa atbildības noteikti jāuzņemas arī Ešam, kurš Martina Plusa metienu lieliski redzēja, bet atvairīt ripu, kas lidoja tuvajā "devītniekā", nespēja. Šveiciešiem atkal bija parādījusies cerība, bet latvieši gan jau sāka meklēt vecmāmiņas validola krājumus...

Šveice atlikušajās pamatlaika minūtēs centās izraut uzvaru, jo vienīgi tā ļautu iekļūt astotniekā. Labākie momenti laukuma saimniekiem izveidojās pēdējās minūtēs, taču šoreiz veiksme jau bija ASV pusē. Tiesa ne pavisam – Džeisons Bleiks 20 sekundes līdz perioda beigām no zilās līnijās raidīja ripu tukšos vārtos, taču otrā laukuma malā kāds no viņa komandas biedriem bija pamanījies ieslīdēt zonā mirkli pirms ripas. Otro reizi šajā vakarā amerikāņu vārtu guvums netika atzīts. Mums gan vairāk interesēja, lai pēdējās sekundēs vārtus negūst šveicieši. Tā arī notika, kas nozīmēja, ka Latvijas hokejisti spēlēs ceturtdaļfinālā!

Papildlaiks – kam tas interesē?

Tiešām tā vien šķita, ka pagarinājums šajā mačā neinteresē nedz mūsu līdzjutējiem, kuri jau varēja sākt svinēt astotnieka sasniegšanu, bet arī šveiciešiem un amerikāņiem. Jau 13.sekundē caur aizsarga padusi pa vārtiem uzmeta Romans Viks un pārspēja, šķiet, iemigušo Ešu. Arēna, inerces dzīta uzgavilēju, bet liela gandarījuma Šveices hokejistu un līdzjutēju acīs nebija.

Laukuma saimniekiem čempionāts līdz ar to beidzies, bet Oļegs Znaroks ar Hariju Vītoliņu var sākt "pīpēt", ko likt pretī Kanādas meistariem!

Pasaules čempionāts hokejā, E grupa

ASV – Šveice 3:4 (0:1, 3:1, 0:1 ,0:1)
Vārti: 0:1 Ambīls (Blindenbahers, Štraits) 9:42 vair. (3-5), 1:1 Heinsijs (Pavelskis) 25:57 vair., 1:2 Lems (Dženins, Viks) 31:03, 2:2 Higins (Balards) 35 :08, 3:2 Heinsijs (Osalivans) 39:48, vair., 3:3 Pluss (Dubois, Routemans) 49:42, 3:4 Viks (Zegers, Dubois) 60:13
Metieni: 24 – 25
Soda minūtes 33:14
Vārtsargi: Ešs – Gerbers

Izmantotie resursi
iihf.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-04 23:52, pirms 16 gadiem
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

 +24 [+] [-]

, 2009-05-04 23:52, pirms 16 gadiem
Nē 7. vieta, ja zaudējam kanādai un belari zaudē krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-05-04 23:53, pirms 16 gadiem
Nograuzu visus nagus...

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 23:53, pirms 16 gadiem
Canada will go down!

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:53, pirms 16 gadiem
labssssssssssssssssss!
Slēpts komentārs: kikers

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:53, pirms 16 gadiem
latvija...paldies arii esportam!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:53, pirms 16 gadiem
Paldies Sveice ka uznemat,savu darbinu padarijat.

 +49 [+] [-]

, 2009-05-04 23:53, pirms 16 gadiem
suda tiesnesi amiisiem 2 golus neieskaitiija!!!
Slēpts komentārs: valdinjshh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 23:54, pirms 16 gadiem
Prieks, ka mūsējie tiek tālāk!!! Lai izdodas!

  +7 [+] [-]

, 2009-05-04 23:54, pirms 16 gadiem
Canada,bīsties!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 23:54, pirms 16 gadiem
Latvija, IR IEKŠĀ!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 23:54, pirms 16 gadiem
Jaa bet nervus pakutinaaja Sveiciesi, bij situaacija kad gandriiz iesita bet vienalga baigi labs garastaavoklis
Slēpts komentārs: Ontario

  -3 [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
nu shveice dikti centaas...nu ko shoreiz mums paveicaas...jaagaida kas starp kanaadu un somiju..tagad buliishi...

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
Jāāāā superrrr, paldies USA!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
yes ........paldies USA ......gan jau izdosies kadreiz ari viniem izspalidzet

 +18 [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
Beidzot pelnīti Latvija virzās tālāk,bet šveicieši sūkā ledu!!!

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
Pa SKAISTO,JĀŅEM KANĀDA!!!

 +16 [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
Tiesneshi atkal neatpelnija uz vinjiem liktaas ceriibas

 +25 [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
Karsumam šajā spēlē gan jāspēlē uz visiem 100%,jo nav ko zaudēt

  -2 [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
info nevajag mums vairāk,galvenais,ka esam tālāk!!!!!

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
ir ir jeee tads prieks////
trukst vardu asv malaci..

  -2 [+] [-]

, 2009-05-04 23:55, pirms 16 gadiem
Somi varēja ar uzvarēt... Tagad gandrīz bezcerīga spēle pret Kanādu..

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 23:56, pirms 16 gadiem
caur adatas aci, bet veicas tak stiprākajiem nu nebija mūsējie pelnījuši neiekļūt labāko 8niekā ar šādu skaistu spēli viss ir noticis tā kā tam bija jānotiek... man būtu ļoti bijis žēl mūsu puiku, ja viņi netiktu šodien tālāk, jo mūsējie izdarīja visu kas viņu spēkos... PAR LIELU LATVIJU

 +21 [+] [-]

, 2009-05-04 23:56, pirms 16 gadiem
čo ta esports karas, laiakm visi hokejfani lūr

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:56, pirms 16 gadiem
forši.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:56, pirms 16 gadiem
Canada sāk baidīties

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:56, pirms 16 gadiem
Beigās jau varēja sirms palikt, bet labi, ka amīši izutēra.
Malači arī šveicieši, ka tomēr savējos iepriecināja...
BET galvenais, ka mūs iepriecināja
Nu super - mūsējie nopelnīja jau 1/4 finālu.
Somiem buļļos pirmā kļūda...
kanādiešiem arī...
sērija turpinās...
es pat nezinu, kas būtu labāks pretinieks.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:56, pirms 16 gadiem
KAD,cikos LATVIJA-KANĀDA??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:56, pirms 16 gadiem
sirms var palikt !

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:57, pirms 16 gadiem
Hokeja Dievs tomēr ir latvietis!

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:57, pirms 16 gadiem
Latvija!!! turam īkšķus par somiem. tiem tagad bullīši pret kanādu.

  +9 [+] [-]

, 2009-05-04 23:57, pirms 16 gadiem
Šveice - bankrots, atdeva tiesnešiem visu valsts naudu..

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 23:58, pirms 16 gadiem
Izlasiju ASV zaudē gandrīz noģību , bet paldies Dievam, ka Šveice dabuja ko bija pelnijuši.

Veiksme tālāk puišiem noderēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:58, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tagad varēsim mazliet izbaudīt sadomazo,jo nepietika ka kārtīgi atrāvāmies no Krievijas,vel priecājamies ka spēlēsim ar Kanādu!
preciizi, bet nu priecaasimies par 8nieku

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:58, pirms 16 gadiem
Kanāda var kravāt savas mantiņas...

Žēl, vienā no iepriekšējiem raxtiem kāds teica, ja amerikaanji zaudees, vinjsh visu gadu skatiisies baletu - baletam naaksies pagaidiit.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:58, pirms 16 gadiem
Regbists rakstīja: KAD,cikos LATVIJA-KANĀDA??
Ceturtdien 5 vakarā!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 23:58, pirms 16 gadiem
Jāāāā superrrr, paldies USA! ';

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:58, pirms 16 gadiem
Kanāda, bīsties, latvju zeļļi nāk.

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:59, pirms 16 gadiem
super

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:59, pirms 16 gadiem
Nu amīši lika mums pamatīgi panervozēt,bet varam priecāties,ka viss ir labi beidzies! Veiksmi un cīņassparu 1/4 finālā mūsējiem :]

     [+] [-]

, 2009-05-04 23:59, pirms 16 gadiem
paldies amišiem
Slēpts komentārs: Bezseja

  +5 [+] [-]

, 2009-05-04 23:59, pirms 16 gadiem
1. Beidzot svētki arī mūsu sētā.
2. Puiki šoreiz uzleca augstāk par savu galvu. Šo panākumu viņu ir pelnījuši, un tas izskatās kā loģisks noslēgums Dinamo sezonai. Tagad jau visiem džekiem ir playoff pieredze. Lai veicās!
3. Ceru, ka pret Kanādu puiki spēlēs to pašu spēka hokeju un Karsums beidzot varēs justies kā zivs ūdenī.
4. Izskatās, ka puiki vismaz 7.vietu ir nodrošinājuši. Malači!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 23:59, pirms 16 gadiem
Somi!!!!!!!!!!!!!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-05-04 23:59, pirms 16 gadiem
Kas par speli un vel vairak Kas par galotni ta štanga un neieskaitities varti.Bez nerviem.Tiesnesi ari darija visu lai Šveice tiktu talak !!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:00, pirms 16 gadiem
Sarauj!

  -4 [+] [-]

, 2009-05-05 00:00, pirms 16 gadiem
Parfait rakstīja: preciizi, bet nu priecaasimies par 8nieku
Nu,ja visas zvaigznes sakritīs,tad varbūt piepildīsies pat mana cerība,kad teikšu PČ ir izdevies,un tas ir-tiksim 6-niekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:00, pirms 16 gadiem
uuuuuuuuuuuuuuuu Latvija!!!!! jeee es ticēju ! sakapaasim tos kanādiešus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:01, pirms 16 gadiem
sanāk mums būs astotā vieta ?
vot vajadzēja paņemt mums arī ASV !!

  +6 [+] [-]

, 2009-05-05 00:01, pirms 16 gadiem
Pat soģis neievilka šveici 1/4

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:01, pirms 16 gadiem
Kad mums spēle iekrīt? IIHF neredzu...

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:02, pirms 16 gadiem
nu būs jātur īkšķi

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:02, pirms 16 gadiem
kanaada zaudee!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:02, pirms 16 gadiem
RUS-BLR, FIN-USA, CAN-LAT, SWE-CZE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:03, pirms 16 gadiem
malachi paldies USA!!! ideaali tagad canada !!!

musejie bij pelnijushi taa tas ir !!!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:03, pirms 16 gadiem
Pelnīti ,apsveicu

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:03, pirms 16 gadiem
Hītlijs nespēles jo baidās kad Karsums viņu izsmērēs

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:03, pirms 16 gadiem
Tas ir lielss panākums visiem basketbola spēles cienītājiem

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:03, pirms 16 gadiem
fakucis rakstīja: Kas par speli un vel vairak Kas par galotni ta štanga un neieskaitities varti.Bez nerviem.Tiesnesi ari darija visu lai Šveice tiktu talak !!
Heh labi ka es skatījos briesmīgi sliktā kvalitātē... = 0 emociju Nu lab 0 emociju pec stangam vismaz jo ripu nevar redzet

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:03, pirms 16 gadiem
Jaaaaaaa!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:04, pirms 16 gadiem
kauns jurisonam un esportam. Chalji, varbuut padomaajiet, ja nespeejat pavilkt shito lietu, tad varbuut metat to pie malas, laujiet darboties cilveekiem kas maak un prot? Esports neiet normaali jau kaadu laicinju, laikaa kad visi latviijaa svin iekluushanu 1/4finaalaa, delfos apollo un citos nesporta portaalos shii zina ir pieejama, kameer esportaa nekaa nav, nav arii pasha esporta, jo serveris kaarteejo reizi nevelk.
Un tas saucas labaakais sporta portaals. Es ljoti ceru aarzemnieki to neskataas, man buutu loti liels kauns.
Esports shodien neiepriecina...

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:04, pirms 16 gadiem
labi, ka spēle 4.dien, būs laiks atvilkt elpu un uzkrāt spēkus! LATVIJA!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:04, pirms 16 gadiem
GOD BLESS AMERICA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:05, pirms 16 gadiem
tomēr ir taisnība zemes virsū!!! Šveicei bija jāpaliek tur, kur viņi ir kaut vai dēļ tām nejēdzībām, kas izskanēja šveices medijos LAT - SUI spēles laikā un pēc tās!!!!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:05, pirms 16 gadiem
May 7

Canada-Latvia, 16:15

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:06, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,ja visas zvaigznes sakritīs,tad varbūt piepildīsies pat mana cerība,kad teikšu PČ ir izdevies,un tas ir-tiksim 6-niekā!
Oho!!! Cereji ka musejie nejegas no RD spes ko tadu panakt??!! Nu vecais, Tu jau runa pret sevi tagad!! Bet nu 6nieks nespid mums, ja vienigi notiek 10ais pasaules brinums un mes panemam CANADA ar visiem tiesnesiem prieksa!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:06, pirms 16 gadiem
vismaz kaut ko amerikāņi var izdarīt kā nākas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:07, pirms 16 gadiem
Nu, ko, apsveicu visus - hokeja svētki turpinās! kā vēl turpinās!
Patiesībā esmu pat nedaudz lepns, ka mēs spēlēsim ar Kanādu, jo te varēs redzēt, ko mēs protam un ko neprotam. Kanādas izlase būs kā eksāmens mūsējiem, un, pat, ja neizdosies, galvenais - cīnīties līdz galam.
Tā spēle būs buma!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:07, pirms 16 gadiem
Arturinsh rakstīja: Šveice - bankrots, atdeva tiesnešiem visu valsts naudu..
Tieši tā, varēja katrā spēlē manīt Bet tāpat ierija Šveice, haaaaaa

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:07, pirms 16 gadiem
Kanādai ir mega uzbrukums, ultra spējas skaitliskā vairākumā, bet Ahileja papēdis ir aizsardzība... vajag to izmantot...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:07, pirms 16 gadiem
ceturtdien 17:15 mēs iesim laukumā un sakausim kanādu

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:07, pirms 16 gadiem
Divas liidz sim neuzvareetas komandas jau ir sajaa cempionaataa tikusjas uzveiktas...
Triis lietas - labas lietas! (Ceturtaa (Somija?)no visas sirds).

Ir laiks saldiem un pozitiviem sapnjiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:08, pirms 16 gadiem
Es ticeju ka vini to izdaris!(: Prieks par musejiem!(: Paldies par lieliskajam spelem! (:

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:08, pirms 16 gadiem
Laukuma saimniekiem čempionāts līdz ar to beidzies, bet Oļegs Znaroks ar Hariju Vītoliņu var sākt "pīpēt", ko likt pretī Kanādas meistariem!

  -4 [+] [-]

, 2009-05-05 00:08, pirms 16 gadiem
es negirbu sagraut juuusu kaarshu naminjus , bet LV nevinnees kanaadu

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:08, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka būsim 7.vietā! Tas gadījumā nav atkārtots best ever rezultāts????????

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:08, pirms 16 gadiem
nee nu ok, nebushu kategorisks, 98% ka nevinnees

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:09, pirms 16 gadiem
General Franco rakstīja: Paldies ASV
Vislielākais paldies tomēr mūsu džekiem jo lai vai cik punktus te viens atņēma otram , bez mūsu PUIKU uzvarām tam visam nebūtu nekādas jēgas
p.s šī spēle sākumā ,tas tā , bet vienādais 3:3 un pati Šveice šokā

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:09, pirms 16 gadiem
Dzivo un spele taa, lai nav žel un sirdi kveel

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:10, pirms 16 gadiem
Apsveicu mūsejos ar iekļūšanu 1/4 finālā!
Šodien biju par Somiem, lai gan esmu par Kanādu protams pēc Latvijas, bet nu jācer, ka latvieši spēs izrādīt kaut kādu pretestību kanādiešiem!
Bet nu jāatdod viss un tad nēdādi pārmetumi no līdzjuējiem nebūs, lai kāds ar būtu rezultāts! Mēs esam ar Jums!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:10, pirms 16 gadiem
Es jau beigās par ASV tākā par savējiem fanoju, knapi knapi izvilka, bet malači jeņķi noturējās KANĀDA mēs nākam!!!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:10, pirms 16 gadiem
May 7

Canada-Latvia, 16:15
ou shit...tur mums būs lielas problēmas!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:10, pirms 16 gadiem
Laiks ņemt Kanādiešus

p.s. - diezin kāpēc tik maz kommentu vēl... jo komenti būs pēc tam TAGAD JĀAASVIIIN

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:10, pirms 16 gadiem
LATVIJA!!! TURĀS!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:11, pirms 16 gadiem
mareks2 rakstīja: Kanādai ir mega uzbrukums, ultra spējas skaitliskā vairākumā, bet Ahileja papēdis ir aizsardzība... vajag to izmantot...
es nedomāju ka viņiem aizsardzību vajadzēs izmantot.

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:11, pirms 16 gadiem
UZVARA PALIEK UZVARA!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:12, pirms 16 gadiem
Kāds man varētu apskaidrot, ja arī Šveice būtu uzvarējusi pamatlaikā punktu skaits būtu 7 un 7, savstarpējās spēlēs mēs uzvarējām šveici un vārtu attiecība mums arī ir labāka, kadēļ mēs nebūtu tikuši, vot šo vietu es nesaprotu... lūdzu apskaidrojiet kāds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:13, pirms 16 gadiem
Hehh!!! Malači jeņķi, pateicoties viņiem iepirdāmies ceturtdaļfinālā, malači izlase, znarox ari vecis, viss ir labi, šitāds čempis, bet pret Kanādu mūs gaida PAPISONIS!!!! Apsveicami ka tikaam ceturtdaljfinaalaa!!!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:14, pirms 16 gadiem
Super, kopā turamies un gaidam parītdienas vakaru!
Viss vēl nav beidzies! Dzirdi, Kanāda? Nav beidzies!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:14, pirms 16 gadiem
labaissss!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:14, pirms 16 gadiem
Žēl gan, ka Somija 3.periodā ielaida. Būtu mūsējiem daudz lielākas izredzes pret somiem nekā kkanādiešiem.

  +4 [+] [-]

, 2009-05-05 00:14, pirms 16 gadiem
Papildlaiks – kam tas interesē?....šis ir izcils virsraksts!!!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-05-05 00:14, pirms 16 gadiem
krishuks rakstīja: Kāds man varētu apskaidrot, ja arī Šveice būtu uzvarējusi pamatlaikā punktu skaits būtu 7 un 7, savstarpējās spēlēs mēs uzvarējām šveici un vārtu attiecība mums arī ir labāka, kadēļ mēs nebūtu tikuši, vot šo vietu es nesaprotu... lūdzu apskaidrojiet kāds
luudzu palasi ieprieksheejo 3 dienu 3tuxtosh komantarus par sho jautajumu, zajebala goda vards

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:14, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Njā divejādas izjūtas...ja būtu pretī Somija būtu ok, bet tagad....absolūti negribās redzēt to murgu kas būs ceturdien. Tādi veči kā Hītlijs un Sentluī Latvijas izlases aizsardzību saraus gabalos. 0-6 labākajā vairantā ja nu Kanādai neies un būs kādas 3 štangas, ja ne tad 0-9. Bezcerība mūs sagaida ceturdien.
njā savā ziņā var tev piekrist, lai kā mēs sevi mēģinātu mierināt un ticēt, ka varam Kanādu uzveikt, taču reāli mēs saprotam kas mēs esam un kas ir Kanāda.... un kā jau ir teikts, tad Kanādai čemppionāts sākas tikai no 1/4 fināla, tātad viņi ies pāri mums vēl trakāk...protams, ceru es ceram mēs visi, bet tiklīdz sāksies spēle, tā visas cerības izplēnēs vējā...davaj galvenais jānocīnās tā lai nav takā pret krieviem, kad izskatījās ka neviens pat necenšas...pofig ja būs tie 0:6 bet nu galvenais lai nav kautkādu muļķīgu pašu kļūdu aizsardzībā un pašiem arī moš jāiemet savi momenti! ceram, bet domājam arī reāli kungi!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:15, pirms 16 gadiem
Prieks, ka tikām ceturdaļfināla. Latvija ir pelnījusi atrasties astotniekā !

Mačā pret Kanādu es diemžēl neredzu nekādus variantus.
Uzreiz jau atmetiet cerības ka Kanādieši mūs nenovērtēs, tas taču ir ceturdaļfināls.

Mana prognoze ir Kanādas uzvara ar rezultātu 5:1
Galvenais cīnīties un ar godu nobeigt šo pozitīvām emocijām pilno čemionātu!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:15, pirms 16 gadiem
Gizis rakstīja: [quote ontario]
Njā divejādas izjūtas...ja būtu pretī Somija būtu ok, bet tagad....absolūti negribās redzēt to murgu kas būs ceturdien. Tādi veči kā Hītlijs un Sentluī Latvijas izlases aizsardzību saraus gabalos. 0-6 labākajā vairantā ja nu Kanādai neies un būs kādas 3 štangas, ja ne tad 0-9. Bezcerība mūs sagaida ceturdien.
[/quote]
Beidz tak bezdēt pirms dir..anas!Kauna nav!Mūsējie jau tik super nospēlējuši,bet tu jau sāc nīdēt!
nu bet tā ir taisnība, es atvainojos, bet ir jābūt pilnīgam muļķim, lai domātu, ka Latvija šogad uzvarēs Kanādu, es protams ceru, ka kļūdos, bet ir tak skaidri redzams, ka Kanāda ir pati spēcīgākā komanda šajā čempionātā... tas nekas ka viņi zaudēja somiem... Ne jau Latvijas izlase viņus pēkšņi apklusinās jo tiešām, ja būtu spēle pret Somiju, tad gan varētu būt visi iespējamie nobeigumi, pret Kanādu - diemžēl bezierunu zaudējums...

žēl ka tik labi aivadītu čempionātu nāksies nobeigt ar diviem sāpīgiem zāģiem...

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:15, pirms 16 gadiem
krishuks rakstīja: Kāds man varētu apskaidrot, ja arī Šveice būtu uzvarējusi pamatlaikā punktu skaits būtu 7 un 7, savstarpējās spēlēs mēs uzvarējām šveici un vārtu attiecība mums arī ir labāka, kadēļ mēs nebūtu tikuši, vot šo vietu es nesaprotu... lūdzu apskaidrojiet kāds
Krišuk, pirms tevis jau ~50 cilvēki to ir prasījuši, bet tas jau ir paskaidrots 150 reizes!
Tāpēc, ka neskatās savstarpējās spēles starp 2 komandām (Latvija un Šveice), bet starp 3 komandām - Latviju, Šveici un ASV. Un tur mēs paliekam 3, ja Šveice būtu uzvarējusi.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:16, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Njā divejādas izjūtas...ja būtu pretī Somija būtu ok, bet tagad....absolūti negribās redzēt to murgu kas būs ceturdien. Tādi veči kā Hītlijs un Sentluī Latvijas izlases aizsardzību saraus gabalos. 0-6 labākajā vairantā ja nu Kanādai neies un būs kādas 3 štangas, ja ne tad 0-9. Bezcerība mūs sagaida ceturdien.
Es ciest nevaru shitaadus bailiigus cilveekus...Es esmu laimiigs un lepns,ka Latvija speelees ceturdalfinaalaa pret hokeja dzimteni Kanaadu.Esmu paarliecinaats,ka Latvija aizvadiis savu gadsimta speeli!Un juus bailiigie un bezceriigie varat ceturtdienas vakaraa skatiities serialus nevis sho veesturisko speeli!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:16, pirms 16 gadiem
Spēle Latvija- Krievija pirmie divi noraidijumi un sveicieshu tiesnesis jau vestija par to ka kkas nav tiirs , sodienas asv - sveices spele vareja parliecinaties par "netiiribu" 2 golus amerikaniem neieskaita ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:16, pirms 16 gadiem
eu, da lab nau ko priecaties, apsveicu LV izlasi ar iekljushanu labako 8nieka, bet skatisiemies taisnibai acis... pret kanadu shanses ir mazas...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:16, pirms 16 gadiem
ideāli.. varēju nosirmot!

p.s normali karās epsorts tagad

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:16, pirms 16 gadiem
1/2 finaals ar buus muusu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-05-05 00:17, pirms 16 gadiem
Apsveicu Latviju ar 7. vietu

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:17, pirms 16 gadiem
Nu ko, Latvijā hokeja svētki turpinās!
Cīnīsimies pret Kanādu, kas to lai zin varbut paveiksim brinumu un spesim uzvaret! Sarauj Latvija!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:17, pirms 16 gadiem
shitaa juus jau te visi sadaliijaat vaartus un uzvaru pret Zviedriju... ko var njemties,kurbuleet,njaudeetaaji!!!! par labu speeli !!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:18, pirms 16 gadiem
teixim taa, tiklidz tiesnesis pacels roku, lai lv iedotu 2 min tikpat labi var pat neslidot uz solinju, buus banka

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:18, pirms 16 gadiem
Te jau vēl vairāk nervus varēja pakāst nekā tad, kad paši mūsējie laiž....

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:18, pirms 16 gadiem
grūti jau nāca, bet viss ir labi, kas labi beidzas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-05-05 00:19, pirms 16 gadiem
"Pēc Krisa Higinsa metiena no asa leņķa kļūdījās Gerbers, nefiksējot ripu, un tā pa vārtsargu padusi iespurdza vārtos."

Vārtsargiem ir īpašas paduses?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:20, pirms 16 gadiem
Paldies ASV, Latvija to bija pelnījusi
Stīvām kajām biju skatoties pēdējo periodu. Nākot spēles beigām jau tajā justintv lapā virs 15 000 skatītaju bija, domajams letiņi
Pret kanādu būs smagi, bet šaja čempī jau pirmo reiz uzvarējām svensonus, šveiciešus. Varbut arī kļavu lapu zēnus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:21, pirms 16 gadiem
tiesneshi jau centas izvilktt, bet nu Visi speki ir shodien pie Latvieshiem

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:21, pirms 16 gadiem
Nātrija Hidroksīds rakstīja: forši
galigi shkjersam info.
RUS-BLR, FIN-USA, CAN-LAT, SWE-CZE: 4 potential thrillers

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:21, pirms 16 gadiem
šogad patiešam mūsējie bija pelnījuši 8nieku.We belive you Latvia!
Katrā gadījumā es par jums vienalga uzvara vai zaudējums!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:21, pirms 16 gadiem
zxcvbnm rakstīja: Dzivo un spele taa, lai nav žel un sirdi kveel
KOMBUĻI arii skataas hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:21, pirms 16 gadiem
vārti 0:1 Ambīlis hehe

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:22, pirms 16 gadiem
Shitaadu speeli...toch nervi chupaa shovakar dauuudz alus un riit darba diena laikam neizdevusies...Sweice noskataas 1/4 finaalu no tribiineem taa vinjiem arii vajag, nu nebija vinji pelniijushi tikt taalaak

  +5 [+] [-]

, 2009-05-05 00:22, pirms 16 gadiem
Es teiktu ka diezgan "ABIDNA" tr viss izdomāts, ka mēs ar 4ām uzvarām paliekam aiz borta bet Šveice ar divām tiek tālāk... Laikam sistēma kas pieņemta saistībā ar vienādu punktu skaitu (kad skatās gūtos punktus savstarpējās spēlēs) nav īpaši objektīva....
Bet nu labs tas kas labi beidzas, patika spēles 1ais perjods... Šveicieši dabūja biki spēka spēli izjust Gandrīz gribas teikt ka tiesneši biki palīdz'jea, ja nevar teikt, ka tiesāja vienos vārtos... tad var teikt, ka šveiciešiem iedeva pāris noraidījumus tieši tad kad vajadzēa, lai laustu spēles gaitu... bet beigās no vairākumiem ieguva tieši USA
Nu nebija lemts...

Lai saturas Kanādā... Latviešu rullis nāk

  +4 [+] [-]

, 2009-05-05 00:22, pirms 16 gadiem
hokeja_specs rakstīja: No otras puses, šajā čempī mums ir tradīcija vinnēt tās komes ar kurām iepriekšējos čempjos bijis tikai maksimums ničaks (Zviedrija, Šveice). Arī Kanāda pieder pie tās kategorijas....
Nu cerams, ka si tradicija turpinasies

  -3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:22, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Njā divejādas izjūtas...ja būtu pretī Somija būtu ok, bet tagad....absolūti negribās redzēt to murgu kas būs ceturdien. Tādi veči kā Hītlijs un Sentluī Latvijas izlases aizsardzību saraus gabalos. 0-6 labākajā vairantā ja nu Kanādai neies un būs kādas 3 štangas, ja ne tad 0-9. Bezcerība mūs sagaida ceturdien.
taa tas ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:22, pirms 16 gadiem
šādu šoku kas būs 4dien Kanāda nebūs piedzīvojusi sen...Jo Latvija sagādās turnīra lielāko pārsteigumu

  +4 [+] [-]

, 2009-05-05 00:22, pirms 16 gadiem
pirmo reizi tā fanoju par jeņķiem

  -3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:23, pirms 16 gadiem
a kad tagad speele un cikos?

  -2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:23, pirms 16 gadiem
Vajaga pirms spēles kādam sabotēt Kanādiešu ēdienu ,lai šiem caureja sametās un nevar normāli paspēlēt

  +6 [+] [-]

, 2009-05-05 00:23, pirms 16 gadiem
Dievs tomēr ir uz pasaules! Un šim Dievam šajā čempionātā acīmredzot ir savs favorīts- LATVIJA!

  +5 [+] [-]

, 2009-05-05 00:23, pirms 16 gadiem
Tiesneshi centas, bet par maz

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:23, pirms 16 gadiem
mjā Latvija Kanāda ceturtdien 17-00..
kāds var pateikt kur to parodisko gola neieskaitīšanu uz šveices vārtiem var dabūt(video). paldies jau iepriekš!

  +5 [+] [-]

, 2009-05-05 00:23, pirms 16 gadiem
Ņeatkarīgi no tā kurš uzvarēs, man galvenais, lai mūsējie kanādiešiem vismaz trīs ripas iemet. Visādā ziņā ja būs pakāsiens, tad lai nav kaut kāds sausais un lielais rezultāts.
VEIKSMI Latvijas izlasei ceturtdien!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-05 00:24, pirms 16 gadiem
Ta ari nesapratu kapecs neieskaitija ASV cetrutos vartus ko iemeta tukshos vartos

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:24, pirms 16 gadiem
Flamis rakstīja: a kad tagad speele un cikos?
jesus, tiesham gruti ieet iihf.com un apskatities?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:24, pirms 16 gadiem
azo3 rakstīja: "Pēc Krisa Higinsa metiena no asa leņķa kļūdījās Gerbers, nefiksējot ripu, un tā pa vārtsargu padusi iespurdza vārtos."

Vārtsargiem ir īpašas paduses?
paldies

  +6 [+] [-]

, 2009-05-05 00:24, pirms 16 gadiem
Latvijai veel tik 3 speeles jaaizvada

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:24, pirms 16 gadiem
šodien gan mūs čakarēja -vispirms TV6 rāda tiešraidē maču ,kurš nevienam neinteresē,tad esports uzkaras,un spēle,kas visus interesē jāskatās kādā sūdīgā versijā - visu laiku karās,kādā tur somu ,varbūt,valodā !!!Vienīgi USA bija mūsu pusē!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:25, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Redz, tomēr amīši nepadodas.

žēl somu.. bija pelnījuši tomēr uzvaru pamatlaikā. Kanāda bija riktīgi ruoja šajā spēlē (es nerunāju no Latvijas interešu pozīcijas).
Tāpat kā tevi pārsteidza, ka amīši nepadodas, tāpat tevi pārsteidz, ka Kanāda ir "rupja". Apgaismošu tevi - tā viņi spēlē vienmēr un problēmas rodas tad, kad tiesneši sāk tēlot zvaigznes, kā bija šinī spēlē ar slaveno krievu tiesnesi (piemirsu uzvārdu).

Un varbūt pārsteigšu tevi vēl vienu reizi - es labāk skatītos, ka arī Latvijas izlase spēlē kā Kanādas izlase.

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:25, pirms 16 gadiem
Oficālaja lapā:
07.05 2009 Kanāda-Latvija pl. 17.15

TAS SANĀK CETURDIEN.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:25, pirms 16 gadiem
Paldies ASV, vismaz te nodemonstrēja, ka ir sabiedrotie! Pret CAN skaidrs, ka galvenais mērķis ir no sagraves izvairīties, tomēr patīkami, ka SUI nekur netika tālāk, nebija pelnījushi, jo ir baigie lopi ar visu savu spēļu kalendāru un pietiesāshanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-05 00:26, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Dievs tomēr ir uz pasaules! Un šim Dievam šajā čempionātā acīmredzot ir savs favorīts- LATVIJA!
Nu jau kā Puče pateici

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:26, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Ta ari nesapratu kapecs neieskaitija ASV cetrutos vartus ko iemeta tukshos vartos
es taapat...kurš iisti zin kaapeec tukšajos vaartos golu neieskaitiija??? tiesnešu atklaataakaa darbiiba,lai rezultaatu Šveice izvilktu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-05-05 00:26, pirms 16 gadiem
Dodiet shurp nākamos jau apnicis gaidīt!!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-05 00:26, pirms 16 gadiem
Toredo rakstīja: šādu šoku kas būs 4dien Kanāda nebūs piedzīvojusi sen...Jo Latvija sagādās turnīra lielāko pārsteigumu
Piekriitu tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:26, pirms 16 gadiem
Jā jau paveicās iekļūt 8-iekā,tad pēdējo spēli jānospelē godām,kaut kā negrībās piedzīvot sagrāvi,jāatdod visus spēkus,bet tur kā būs tā būs!VEIKSMES PUIŠIEM!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:26, pirms 16 gadiem
Malači džeki !!!!!!!!!!!!!!!!

Jaa Masaļskis pārspēs pats sevi un pret CANADA nospēlēs ar 200 proc.atdevi,bet pārējie tāpat,tad ,iespējams,ari pret kanādiešiem izvelkam lidz loterijai-bullīšiem.
Katrā ziņā,galvenais bus izturēt 1.perioda sākumu,kad svarīgi ir nesalūzt.
Veiksmi džekiem,es eju gulēt pēc tik nervu kutinoša vakara

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:27, pirms 16 gadiem
Tagad pa Tv6 raada Speeli ASV-Shveice ja kaadam interesee noskatiities

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:27, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Paldies ASV, vismaz te nodemonstrēja, ka ir sabiedrotie! Pret CAN skaidrs, ka galvenais mērķis ir no sagraves izvairīties, tomēr patīkami, ka SUI nekur netika tālāk, nebija pelnījushi, jo ir baigie lopi ar visu savu spēļu kalendāru un pietiesāshanu.
pareizi. galvenais 7.v 4empī paķert. Baltkrievi ja zaudē, ar nosacījumu ka pamatlaikā, mēs esam 7.v!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:27, pirms 16 gadiem
Lai ari kads nebutu rezultats pret Kanadu, protams, saprata robezas , es priecasos un busu lepna par Latvijas izlasi!(:

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:28, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: es taapat...kurš iisti zin kaapeec tukšajos vaartos golu neieskaitiija??? tiesnešu atklaataakaa darbiiba,lai rezultaatu Šveice izvilktu???
ofsaids bij, viens amiits jau zonaa bij!! kurioza situaacija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:29, pirms 16 gadiem
barca_99 rakstīja: mjā Latvija Kanāda ceturtdien 17-00..
kāds var pateikt kur to parodisko gola neieskaitīšanu uz šveices vārtiem var dabūt(video). paldies jau iepriekš!
TV6 apskaties

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:29, pirms 16 gadiem
viss jau labi... spelet ar 200 prochiem utt utt... bet shitas viss diemzel ir uzdzinis uzguni uz mums... shveici atstajam aiz borta... domajams, smagi atspeles uz tiesneshiem pret kanadu... :/ kgan ta jau vinji 1x megjinaja un nekas nesanaca...

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:29, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: es taapat...kurš iisti zin kaapeec tukšajos vaartos golu neieskaitiija??? tiesnešu atklaataakaa darbiiba,lai rezultaatu Šveice izvilktu???
tipa zonu nošvilpa! bet 2. vārtus kad asv neieskaitija, tas bij kautkas tur ironiski smiekli bija maigākais!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:29, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Ta ari nesapratu kapecs neieskaitija ASV cetrutos vartus ko iemeta tukshos vartos
Neieskaitija jo bija aizmugure.

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:30, pirms 16 gadiem
iirulatvis rakstīja: ofsaids bij, viens amiits jau zonaa bij!! kurioza situaacija!
aha...es gan neieveeroju,jo laikam tas bija Bleiks,kas meta no vidus zonas un traapija,bet tipa tas otrs jeņķis ofsaideris gan laikam kaut kaads supermens,ja tik aatri jau ''bija'' zonaa ielidojis aatraak par mesto ripu!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:30, pirms 16 gadiem
kadam ir kaut mazaakaa nojausma kur riigaa ir kanaadas veestnieciiba? nee nu kamon dzeki, es saprotu , ka nav bijusi tada vajadziba , bet nu tomer
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:30, pirms 16 gadiem
1997. gadaa bijam

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:31, pirms 16 gadiem
Tagad neviens vairāk punktus neskaitīs. Vienīgi ja Baltkrievi vinē Krivus-esam 8. vietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:31, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: aha...es gan neieveeroju,jo laikam tas bija Bleiks,kas meta no vidus zonas un traapija,bet tipa tas otrs jeņķis ofsaideris gan laikam kaut kaads supermens,ja tik aatri jau ''bija'' zonaa ielidojis aatraak par mesto ripu!
nee bet tur toch zona bij, atkaartojumaa visu vareej aredzeet labi!!! veel komenteetaaji zviedru iereeca riktiiigi par sho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:31, pirms 16 gadiem
lieliski.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:32, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Vai mēs nekad vēl neesam bijuši 7 vietā Pasaules Čempionātos ?
esam bet sen

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:32, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Vai mēs nekad vēl neesam bijuši 7 vietā Pasaules Čempionātos ?
1x cik atceros... 97taja, kad tiko iekljuvam elite

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:32, pirms 16 gadiem
Kur tāds komentētājs ir atrasts, viņam tuvāka ir Šveice, jo visu laiku tikai parto un ap to vrunājā. Vienkārši idiots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Darkmen

  -2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:34, pirms 16 gadiem
georgy rakstīja: kadam ir kaut mazaakaa nojausma kur riigaa ir kanaadas veestnieciiba? nee nu kamon dzeki, es saprotu , ka nav bijusi tada vajadziba , bet nu tomer
tikko atradu baznīcas iela 20/22

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:34, pirms 16 gadiem
vismaz viena spele bus un 8.vieta pasaule nav slikti!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:34, pirms 16 gadiem
Manuprāt mačs ar Kanādu būs vērtīga skola mūsējiem.

Pēc Pasaules Čempionāta nolikuma komandas ceturdaļfinālā spēlē apgrieztā secībā E1:F4 E2:F3 utt...

Ja Latvija kādreiz ielauzīsies četriniekā viņiem gandrīz vienmēr būs jā spēlē ceturdaļfinālā ar kādu no top komandām (Can,Rus,Fin,Swe)
Ir jāgūst šādu spēļu rūdijums, jo ,manuprāt, mūsu hokejistiem ir gaužām maza pieredze spēlēt playoffos ar vienu spēli, kur katra kļuda ir liktenīga!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:35, pirms 16 gadiem
eu nu apredjelitjes vienam elizabetes, vienam baznicas iela

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:35, pirms 16 gadiem
Pie neieskaitītā gola tiesneši nostrādāja godīgi.
Pie pretējā borta amīts apmēram 20cm. jau bija zonā.
Var 2st. gaidīt atkārtojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:36, pirms 16 gadiem
georgy rakstīja: eu nu apredjelitjes vienam elizabetes, vienam baznicas iela
ja nu vieniigi man guugles tante melo
vietas.lv: Kanādas vēstniecība :: Baznīcas iela 20/22,...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:37, pirms 16 gadiem
Ka tik pec spēles ar CAN nav jāmet keda laukumā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:38, pirms 16 gadiem
Un ka var likt shadu virsrakstu rakstam? butu vismaz jaaliek: Latvija 1/4 finālā!!!!! nevis, lai ari amerikanji zaudee.. bla bla blaa.. kam tas interese, galvenais ka sveice aiz borta un mes Zirga!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:39, pirms 16 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: paldies
Nav par ko, pārlasi vēlreiz, ir vēl daži knibuļi ( gan jau , ka ātrās rakstīšanas dēļ! )

Nekad nepiesienos kļūdām, jo zinu, ka infu metat pēc iespējas ātrāk ( kas ir ļoti apsveicami ) un rakstat da jebkādos apstākļos uz laptopa, bet šitas vnk. bija labs!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:39, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: NĒ! Tieši Elizabetes iela 2 3.st., Rīga . Paskaties Google.LV !
sheit ar tas pats rakstiits, caur googli jau arii atradu taas lapas
aroundlatvia.lv: www.AroundLatvia.lv - Latvijas tūrisma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:40, pirms 16 gadiem
finkelstains rakstīja: Ka tik pec spēles ar CAN nav jāmet keda laukumā....
SUPER... tam dzekam janoperk biljete uz Sveici , lai iemet to otru kedu!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:40, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: NĒ! Tieši Elizabetes iela 2 3.st., Rīga . Paskaties Google.LV !

nez kur to elizabeti tu rauj, es arii atrodu baznicas ielu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:40, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Manuprāt mačs ar Kanādu būs vērtīga skola mūsējiem.

Pēc Pasaules Čempionāta nolikuma komandas ceturdaļfinālā spēlē apgrieztā secībā E1:F4 E2:F3 utt...

Ja Latvija kādreiz ielauzīsies četriniekā viņiem gandrīz vienmēr būs jā spēlē ceturdaļfinālā ar kādu no top komandām (Can,Rus,Fin,Swe)
Ir jāgūst šādu spēļu rūdijums, jo ,manuprāt, mūsu hokejistiem ir gaužām maza pieredze spēlēt playoffos ar vienu spēli, kur katra kļuda ir liktenīga!
ja ielauztos 4niekā, tad nākamgad nenāktu pretī neviena no pirmā četrinieka, nāktu pretī vājākas komandas, 2 pret kurām nosacīti esam spēcīgāki!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:42, pirms 16 gadiem
sandza rakstīja: SUPER... tam dzekam janoperk biljete uz Sveici , lai iemet to otru kedu!
Vismaz mums nebūs jāmaksā sods iihf

Latvijas Kanādas spēlēs tā varētu būt tāda tradīcija kā asoņkājji Detroitā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:44, pirms 16 gadiem
jo negribeeja, centaas fazeltiimu izvilkt

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:44, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Ta kāpēc neieskaitīja vārtus kurus USA iemeta SUI tukšos vārtos ?
tu sadzeries, vai ka, teica jau ka bij zona, vaidzeja uzmanigak skatities.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:44, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Tad ejam KLUCI likt ???!!
jaa to vien gaidu man 200 km liidz turienei, tomeer izveeleeshos savu jauko, miiljo WC

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:44, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Ta kāpēc neieskaitīja vārtus kurus USA iemeta SUI tukšos vārtos ?
kaa lai pieklajigi pasaka, %^&#%$^@&@#$&

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:45, pirms 16 gadiem
Somi bij uzzinajushi rezultatu USA-SUI macha un mainija vartsargu pret 6. speletaju, jo velejas labak LAT pretiniekos, un jasaka, ka vinjiem maitam smagi noveicas, ka neiemeta kanadieshiem, jo 1/4 finala Latvija somalainenam ieraditu vietu!... tagad Amishus somi jau nu gan vines, bet Latvijai naksies soreiz tiesham raadit brinumu, lai ko iespetu! bet mes jau ticam

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:46, pirms 16 gadiem
Eu, esiet chalji reaali, 7 vieta ir ljoooti ok, nesapnjojiet panjemt Kanaadu, vai arii ja sapnjojiet, tad aizveriet acis

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:47, pirms 16 gadiem
labs moments bija tas kur neieskaitija golu kur ASV iemeta 2:1.. pamatojuma nekāda, bet ja jāsaka, metiens no zilās līnijas precīzii, nevienu neskarot, bet 1 amīts slidoja ar nūju rokās. mjā augstu pacelta nūja, vai zemu pieliecies tiesnesis! to vaig redzēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:47, pirms 16 gadiem
kanāda tomēr ir labāka

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 00:47, pirms 16 gadiem
NeilPryde rakstīja: Eu, esiet chalji reaali, 7 vieta ir ljoooti ok, nesapnjojiet panjemt Kanaadu, vai arii ja sapnjojiet, tad aizveriet acis
lai kaa arii buutu,bet gadaas,ka arii sloškaats vienreiz muužā izšauj!!! taa luuk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-05-05 00:48, pirms 16 gadiem
cerams ka znarox pirms speeles atradiis pareizos lamuvaardus ko pateikt puikaam

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:48, pirms 16 gadiem
kur video atkārtojumu var noskatīties?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:50, pirms 16 gadiem
nauror rakstīja: kur video atkārtojumu var noskatīties?
1188

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:51, pirms 16 gadiem
krishuks rakstīja: Kāds man varētu apskaidrot, ja arī Šveice būtu uzvarējusi pamatlaikā punktu skaits būtu 7 un 7, savstarpējās spēlēs mēs uzvarējām šveici un vārtu attiecība mums arī ir labāka, kadēļ mēs nebūtu tikuši, vot šo vietu es nesaprotu... lūdzu apskaidrojiet kāds
Arī ASV būtu 7 punkti, līdz ar to skatītos savstarpējās spēlēs gūtos punktus (Šveice 4, ASV 3, Latvija 2).

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:52, pirms 16 gadiem
slava ASV

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 00:55, pirms 16 gadiem
FANTASTIKA !!!

Šādās situācijās parasti mums neviens nepalīdz !

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 00:55, pirms 16 gadiem
Par Lielu Latviju !!!

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:56, pirms 16 gadiem
neieskaitīja jo bija aizmugure. turklāt tas bija kad šveicei bija tukši vārti. nu vēl amīši trāpija pa vārtu stabu, biškucīt pietrūka lai iemestu tukšos vārtos. bet nu kāda tur vairs starpība................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 00:59, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Es skatījos spēli netā, visu laiku raustījās bilde un komentēja somu vai zviedru valodā, tā ka esi mierīgs !
es skatijos krievu valoda un nekas neraustijas un perfekta kvalitata... cik nu neta ta var but...

  +6 [+] [-]

, 2009-05-05 01:00, pirms 16 gadiem
Šveices izlase tagad iesniegs apelaaciju IIHF komisijai par netaisniibu un negodiigumu pret maajinieku komandu,sakaraa ar to,ka ASV izlasee vairaakiem speeleetaajiem ir bijušas hokeja nuujas un slidas,taadejaadi apgruutinot izlasei sasniegt veelamo rezultaatu+tiesnešu darbiibas rezultaataa par maz neieskaitiitu vaartu!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-05 01:00, pirms 16 gadiem
Beidzot taisnība uzvar!!!!! Nebūtu godīgi, ja šveicieši ar 2 uzvarām tiktu tālāk, bet mēs ar 4 paliktu aiz borta! Cik reizes nav tā bijis, kad kādas sīkas neveiksmes dēļ paliekam bez nekā, bet šoreiz gan soļojam tālāk!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 01:04, pirms 16 gadiem
A cursed night

Switzerland beats USA but misses final round.

šitas man patīk

     [+] [-]

, 2009-05-05 01:05, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: lai kaa arii buutu,bet gadaas,ka arii sloškaats vienreiz muužā izšauj!!! taa luuk!
Hokejs nav baskets, kur "slotaskāts" var sākt mest fenomenāli precīzi truļņikus un tā vinnēt favorītus. Ja tomēr somi būtu pretī, vēl kkādi varianti būtu, turot dzelzs aizsardzību un, ja Edža vārtos iemūrētos.
Kanāda ir pilnīgi cita tipa komanda- ja viņi nokļūst zaudetājos, viņi vnk reduce visu spēli līdz brutālai spēka spēlei un rupjībām, kur, diemžēl, mūsējiem nav ko likt pretī.
Te nu būtu Raitis noderējis- vienai, galvenajai spēlei...

     [+] [-]

, 2009-05-05 01:06, pirms 16 gadiem
Ticiet brīnumam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 01:09, pirms 16 gadiem
7. LATVIA
Thanks for the reality check, Russia, and the help, USA
iihf.com: Power Ranking

     [+] [-]

, 2009-05-05 01:13, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Hokejs nav baskets, kur "slotaskāts" var sākt mest fenomenāli precīzi truļņikus un tā vinnēt favorītus. Ja tomēr somi būtu pretī, vēl kkādi varianti būtu, turot dzelzs aizsardzību un, ja Edža vārtos iemūrētos.
Kanāda ir pilnīgi cita tipa komanda- ja viņi nokļūst zaudetājos, viņi vnk reduce visu spēli līdz brutālai spēka spēlei un rupjībām, kur, diemžēl, mūsējiem nav ko likt pretī.
Te nu būtu Raitis noderējis- vienai, galvenajai spēlei...
Par Ivanānu es nepiekrītu.
Ok, viņš pagrūstītos burzmā ar kādu Kanādas 4.maiņas spēlētāju(šeit tiesneši nepalaidiis 1 pret 1 kā nhl.) dabūs 5+20 min. Ko tad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 01:19, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par Ivanānu es nepiekrītu.
Ok, viņš pagrūstītos burzmā ar kādu Kanādas 4.maiņas spēlētāju(šeit tiesneši nepalaidiis 1 pret 1 kā nhl.) dabūs 5+20 min. Ko tad?
Nu, kad dabūtu, tad, protams, vairs neko. Viņa funkcija būtu preventīva- ar klātbūtni novērst rupjības. Ko mēs liksim pretī, piemeram, tādam Filipsam, kurš ar somiem visu laiku problēmas meklēja (somiem vismaz Rūtu ir, kurš var atvēsināt), Jekimovu vai?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-05 01:22, pirms 16 gadiem
da lab beidzat raudat, kanada neies tag sisties. shiem domajams nevajg liekus savainojumus uz 1/2 finalu, vai vel labak noraidijumus, tb diskvalifikaciju kadam uz nakamajam spelem... bus normalks hokjis un vinnes meistarigakais, nevis specigakais borta sitejs!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-05 01:25, pirms 16 gadiem
Tie viasat ir tadi mēsli ! Rāda spēli kura nevienu neintresē . Grūti bija samainīt pārraides vietām ? Šitā viņi cer iegūt vairāk klientus ? Man jau škrobe uz viņiem no pasaules čempja dāmām, kad lielākā daļa Latvijas neredzēja , jo nebija pieejams tv6 . Cerams LTV7 kādreiz izdosies savākt pietiekoši naudas , lai nopirktu pārraides tiesības un būs iespēja visiem normāli skatīties pilnvērtīgas reportāžas ar intervijām u.t.t.

     [+] [-]

, 2009-05-05 01:50, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: ... Te nu būtu Raitis noderējis- vienai, galvenajai spēlei...
Vairs nav brīvu vietu komandā

No players have to be deleted from the roster. From the start of the Qualification Round and the Relegation Round, the teams can thus carry a maximum of 25 players (skaters and goalkeepers in any combination).

iihf.com: Player Entry

     [+] [-]

, 2009-05-05 01:55, pirms 16 gadiem
Kļūdijos, Eiropas čempja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 03:10, pirms 16 gadiem
paskatās iihf.com power ranking

tur var labi ierēkt. Tie kommenti ir labie it īpaši tas par Šveici, Ungāriju un Vāciju hahahahh

tiem, kas prasa spēles laikus
LAT - CAN 07.05, ceturtdien, plskt. 17:15 pēc Latvijas laika, sīkāk par citām spēlēm atliek atvērt iihf.com un tur viss kā uz delnas izlikts

Masaļskis goalkeeper standingos ir 4. vietā

Latvijas izlasei nu ir trīs pilnas dienas atpūtai. Tagad bez žēlastības izlikties līdz spēku izsīkumam. All in, ja būs lemts tad ar veiksmi, meistarību, minimālu (bez) noraidījumu spēli, savas izdevības izmantot un iedrošināt Masaļski un Kanādai nāksies tad iesvīst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 08:00, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Hokejs nav baskets, kur "slotaskāts" var sākt mest fenomenāli precīzi truļņikus un tā vinnēt favorītus. Ja tomēr somi būtu pretī, vēl kkādi varianti būtu, turot dzelzs aizsardzību un, ja Edža vārtos iemūrētos.
Laikam neredzēji kā somi vakar sitās pret kanādiešiem - pat spēka spēlē viņi izskatījās labāk

     [+] [-]

, 2009-05-05 08:11, pirms 16 gadiem
Garpeters rakstīja: Laikam neredzēji kā somi vakar sitās pret kanādiešiem - pat spēka spēlē viņi izskatījās labāk
Njāā, statistiku neskatījos, bet somi uzmeta pamatlaikā kādus 50 metienus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-05 09:02, pirms 16 gadiem
musu grupas trinieks ceturtdalfinala... ekselenti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 10:55, pirms 16 gadiem
Manuprāt Karsums, Sprukts var "aprunāties" ar jebkuru no nekauņām.., bet Rīgā redzējām,ka pat nokaitināts Bērziņš kļūst par monstru.. D

  +1 [+] [-]

, 2009-05-05 11:14, pirms 16 gadiem
Skatījos to spēli, un kad Šveice ielika trešos vērtus 3.periodā, kājas točna aukstas palika. Labi ka bija alus un nebija tas validols vecmāmiņas jāmeklē

     [+] [-]

, 2009-05-05 19:30, pirms 16 gadiem
kanada ir celu rulis bet ari rulus var apstadinat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja