Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Zināms sastāvs mačam pret Zviedriju

Jānis Pārums

Zināms sastāvs mačam pret Zviedriju
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks pēc treniņa paziņoja, ka uz pārbaudes spēli Zviedrijā nedosies jaunie uzbrucēji Sergejs Pečura, Andris Džeriņš un Edgars Brancis, kā arī vārtsargs Mārtiņš Raitums.

Izlases treneru treneru Oļega Znaroka, Harija Vītoliņa un Mihaila Vasiļonoka rīcībā palikuši deviņi aizsargi un 12 uzbrucēji, kuri visi dosies uz pārbaudes spēli Stokholmā un pēc tam tālāk - uz Ziemeļameriku.

No četriem vārtsargiem mājās paliks Mārtiņš Raitums (Rīga-2000). Cīņā par trešo vārtsarga vietu starp Raitumu un Dmitriju Žabotinski (Liepājas metalurgs) tika ņemts vērā parādītais sniegums visas sezonas garumā. Raitums savainojuma dēļ izlaida sezonas pirmo pusi, bet Žabotinskis tika atzīts par "Samsung" premjerlīgas labāko vārtsargu.

Kopā ar Latvijas izlasi uz pārbaudes spēli Stokholmā dosies arī aizsargs Arvīds Reķis. Spēle pret Zviedriju notiks ceturtdien plkst. 20:30 pēc Latvijas laika.

Latvijas izlases sastāvs spēlei pret Zviedriju:

Vārtsargi

Skaits Spēlētājs
1. Edgars Masaļskis
2.Sergejs Naumovs

Aizsargi

Skaits Spēlētājs
1.Rodrigo Laviņš
2.Guntis Galviņš
3.Arvīds Reķis
4.Georgijs Pujacs
5.Krišjānis Rēdlihs
6.Aleksandrs Jerofejevs
7.Jēkabs Rēdlihs
8.Agris Saviels
9.Jānis Andersons

Uzbrucēji

Skaits Spēlētājs
1.Miķelis Rēdlihs
2.Armands Bērziņš
3.Lauris Dārziņš
4.Mārtiņš Cipulis
5.Jānis Sprukts
6.Aleksejs Širokovs
7.Aleksandrs Macijevskis
8.Herberts Vasiļjevs
9.Aleksandrs Ņiživijs
10.Guntis Džeriņš
11.Viktors Bļinovs
12.Juris Štāls

Izmantotie resursi:
Diena

 +10 [+] [-]

, 2008-04-21 18:58, pirms 17 gadiem
Čempionāta laikā jau var pieteikt papildus spēlētājus. Būtu vēlams paņemt līdz vairākus. Ja nu kādi neparedzami apstākļi, kādam neiet spēle, traumas..

  +5 [+] [-]

, 2008-04-21 18:59, pirms 17 gadiem
bez paarsteigumiem ! visam kaa bija jabuut izkstas ka pedejias liekais aizsargs buus j.redlihs jo vinsh spelee rekja vietaa
zheel ka nebus visi triis brackas

  +9 [+] [-]

, 2008-04-21 18:59, pirms 17 gadiem
manliekas, ka jaunības vārdā Pečuru un A.Džeriņu jau varēja paņemt līdzi, nedomāju, ka viņi ir sliktāki par Bļinovu un Štālu
Slēpts komentārs: Jēkabpils

 +16 [+] [-]

, 2008-04-21 19:03, pirms 17 gadiem
vai tad nebutu laiks parbaudit kadu jaunaku vartusargu nevis 39 gadus veco Naumavu ? domaju kad butu jadod jaunajiem paradit ko vini var

  +6 [+] [-]

, 2008-04-21 19:04, pirms 17 gadiem
Jēkabpils rakstīja: ka ar Skrastiņu?

tachu plaukstas savainojums....
Rekis nespeelees jo plecau trauma pret slovaakiju dabuuja, vai gatavosies chempim no malas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-04-21 19:05, pirms 17 gadiem
raitis ja nemaldos tad tikai kanada latvijas izlasei pievienosies

  +7 [+] [-]

, 2008-04-21 19:05, pirms 17 gadiem
Ka ar Reki? nav vel atguvies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-04-21 19:05, pirms 17 gadiem
ivanaans pievienosies kanadaa tapat kaa duagavinsh jusu vispar sekojat liidzi k-kam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 19:07, pirms 17 gadiem
rolis01, 2008-04-21 19:05, citēt
raitis ja nemaldos tad tikai kanada latvijas izlasei pievienosies


Es zinu ka vinjsh tikai Kanada Bet Daugavinjsh arii Kanadaa

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 19:08, pirms 17 gadiem
Brauksim uz Zviedriju?!?

  +6 [+] [-]

, 2008-04-21 19:08, pirms 17 gadiem
Nezināju, ka arī izlases treneriem ir treneris..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: rolis01
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-04-21 19:14, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: kuru,piemēram,a?

enkuzenu

  +8 [+] [-]

, 2008-04-21 19:15, pirms 17 gadiem
rolis01 rakstīja: vai tad nebutu laiks parbaudit kadu jaunaku vartusargu nevis 39 gadus veco Naumavu ? domaju kad butu jadod jaunajiem paradit ko vini var

Roli domaaju ka jaunie ir diezgan daudz iekshaa izlasee un tagad jaspeelee ar tiem kas ir ....... dazhi labi aju gatavi u 20 vai pat u 18 chalju izlasi laist uz chempi.....
tach padomaajat ka pretii naak lielaas izlases pieredzejushi speeleetaaji un nav jeegas te chiiksteet.... naaks laiks un arii pechura peec gadiem 2-3 kapas izlasee bet tagad lai speelee paarbaudes un meklee kaadu arzemju klubu......
galvenais ka ir pashi vecaakie prom no izlases un nebuus janskataas kaa muuseejie dzenas pakalj pretiniekam bet ka pretinieks dzenaaas mums ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-21 19:19, pirms 17 gadiem
haljava rakstīja: Roli domaaju ka jaunie ir diezgan daudz iekshaa izlasee un tagad jaspeelee ar tiem kas ir ....... dazhi labi aju gatavi u 20 vai pat u 18 chalju izlasi laist uz chempi.....
tach padomaajat ka pretii naak lielaas izlases pieredzejushi speeleetaaji un nav jeegas te chiiksteet.... naaks laiks un arii pechura peec gadiem 2-3 kapas izlasee bet tagad lai speelee paarbaudes un meklee kaadu arzemju klubu......
galvenais ka ir pashi vecaakie prom no izlases un nebuus janskataas kaa muuseejie dzenas pakalj pretiniekam bet ka pretinieks dzenaaas mums ....

ari fakts bet uz parbaudes spele taks varetu izmegina un parbaudit jaunus talantus

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 19:19, pirms 17 gadiem
nezinissi

  -2 [+] [-]

, 2008-04-21 19:19, pirms 17 gadiem
Man saja sastava visvajakie liekas, Berzins un Stals, Berzina vieta vareja izmeginat Pecuru...

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 19:23, pirms 17 gadiem
rolis01 rakstīja: ari fakts bet uz parbaudes spele taks varetu izmegina un parbaudit jaunus talantus

bet vinju jau peec tam laizh uz kanaadu un jaaljauj saspeeleeties pamata mainjaam...... domaaju te arii ir muusu izlase 98%
Slēpts komentārs: Easton77

 +22 [+] [-]

, 2008-04-21 19:26, pirms 17 gadiem
Easton77 rakstīja: Ja es buutu galvenias treneris tad:
1.Sirokovs-cipulis-ivanaans
2.Vasiljevs-nizivijs-Daugavinsh
3.Blinovs-Darzinsh-Reedlihs(blinovs ar darzinju ir kopa spelejushi sava klubaa)
4.Sprukts-Staals-Dzerinsh(macijevskis) katraa zinjaa obligaati liekais ir beerzinsh jo no shiem speletajiem vinsh notiekti ir slitkaakias kur nu vel 1 mainjaa to es nesaprotu



Paldies Dievam, ka Tu neesi treneris!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 19:27, pirms 17 gadiem
haljava rakstīja: bet vinju jau peec tam laizh uz kanaadu un jaaljauj saspeeleeties pamata mainjaam...... domaaju te arii ir muusu izlase 98%

nu bet es jau domaju izmeginat vartusargu nejau speletajus

     [+] [-]

, 2008-04-21 19:28, pirms 17 gadiem
Marinezs rakstīja: Man saja sastava visvajakie liekas, Berzins un Stals, Berzina vieta vareja izmeginat Pecuru...


Tevis pieminētais Bērziņš ir tomēr labāks par Bļinovu - netaisa tādas kļūdas. Izskatās, ka G.Džeriņš un Štāls atbrīvos vietas Daugaviņam un Ivanānam.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 19:29, pirms 17 gadiem
Lai veicas

  +3 [+] [-]

, 2008-04-21 19:29, pirms 17 gadiem
rolis01 rakstīja: nu bet es jau domaju izmeginat vartusargu nejau speletajus


Domāšana arī nav Tava stiprā puse!

     [+] [-]

, 2008-04-21 19:29, pirms 17 gadiem
Easton77 rakstīja: Ja es buutu galvenias treneris tad:
1.Sirokovs-cipulis-ivanaans
2.Vasiljevs-nizivijs-Daugavinsh
3.Blinovs-Darzinsh-Reedlihs(blinovs ar darzinju ir kopa spelejushi sava klubaa)
4.Sprukts-Staals-Dzerinsh(macijevskis) katraa zinjaa obligaati liekais ir beerzinsh jo no shiem speletajiem vinsh notiekti ir slitkaakias kur nu vel 1 mainjaa to es nesaprotu

bet tu neesi treners

  -2 [+] [-]

, 2008-04-21 19:30, pirms 17 gadiem
nu Pečuram vajadzeeja buuut sastaavaaa!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 19:31, pirms 17 gadiem
beerzins pat rigas 2000 sastava ir suds kur nu vel lv pirmajaa mainjaa...
Slēpts komentārs: rolis01
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 19:35, pirms 17 gadiem
rolis01 rakstīja: nu bet es jau domaju izmeginat vartusargu nejau speletajus


vainiigs..... pa vaartsargiem ir cita lieta....... jo ir speeles kuraas nostaav labi , bet gadaas arii ljoti sliktas...... domaaju ka veel shogad Naumovu var panjemt.... un tad jau redzees iespeejams dzekam var buut viens no peedeejiem chempjiem..... taapeec dziivosim redzeesim..........

  -3 [+] [-]

, 2008-04-21 19:38, pirms 17 gadiem
easton77 - vai Jūs zinat - vai Ivanānu kāds vispār reāli ir sazvanījis ? Uzpīkstināt varam mēs visi, bet reāli uzaicināts viņš ir / cik zināms nav.

     [+] [-]

, 2008-04-21 19:42, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Izskatās, ka G.Džeriņš un Štāls atbrīvos vietas Daugaviņam un Ivanānam.


piekrītu..

  +5 [+] [-]

, 2008-04-21 19:47, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Tevis pieminētais Bērziņš ir tomēr labāks par Bļinovu - netaisa tādas kļūdas. Izskatās, ka G.Džeriņš un Štāls atbrīvos vietas Daugaviņam un Ivanānam.


nu par Dzerinu saubos... domaju sis spelees cempii, Domajuka divi liekie bus vai nu Blinovs, Stals, vai Macijevskis, lai ari Stals man patika kaa spele, neredzu citu iespeju kuru nemt malaa, Blinovu diezvai jo sis ir centrs un lieks paliek 4 mainas malejais uzbrucejs vai nu stals vai Dzerins, driizakais jau Stals, un domaju ka parii Vasiljevs Nizevijs bus arii Daugavins, un lieks paliek Macijevskis, kurs nospeleeja labi parbaudes speeles, bet pat 4. maina tad vieta neatbrivojas jo tur jau bus pilns sastaavs......samera interesanti buus uzinat liekos jo visi ir diezgan lidzvertiigi!!!!

P.S ceru ka DZerins tas nebuus!

     [+] [-]

, 2008-04-21 19:48, pirms 17 gadiem
+vēl Daugaviņš un Ivanāns ASV! Žēl ka Karsuma un Bārtuļa nav! Kopumā sastāvs labs, jāgaida tik čempi!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-04-21 20:05, pirms 17 gadiem
PA LTV 7 RADĪS??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:17, pirms 17 gadiem
nu beidzot ir taa ka speeleetaaji ar liidziigiem speekiem ir vairaak nekaa driiikst pieteikt, bet no otrAS puses ir arii gruutaak jo neviens negrib lai vina favoriits paliek malaa

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 20:22, pirms 17 gadiem
Tomer limenis izlaises ir ceelies, bija laiks kad uz izlasi bij janjem Mamonovs un Ziedinjs (nekaa personiiga), bet tagad isti nezini, ko atstat, jo jebkurs no siem var "put the puck in the net"

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:36, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: nu par Dzerinu saubos... domaju sis spelees cempii, Domajuka divi liekie bus vai nu Blinovs, Stals, vai Macijevskis, lai ari Stals man patika kaa spele, neredzu citu iespeju kuru nemt malaa, Blinovu diezvai jo sis ir centrs un lieks paliek 4 mainas malejais uzbrucejs vai nu stals vai Dzerins, driizakais jau Stals, un domaju ka parii Vasiljevs Nizevijs bus arii Daugavins, un lieks paliek Macijevskis, kurs nospeleeja labi parbaudes speeles, bet pat 4. maina tad vieta neatbrivojas jo tur jau bus pilns sastaavs......samera interesanti buus uzinat liekos jo visi ir diezgan lidzvertiigi!!!!

P.S ceru ka DZerins tas nebuus!

tev es piekriitu, jo dzerinsh kaa nekaa aizvadija labu sezonu slovaakijaa, kameer shie chalji speeleeja daanijaa un tepat Latvijaa!

man ljoti patiku ja sastaavaa buutu abi braalji dzerinji, jo arii andris diezgan labi speelee!
man liekas ka liekais no aizsargiem vareetu buut galivnsh, reali chalis pieljauj daudz kljuudas, paagaajushajaa chempii deelj vinja kljuudas tika guuti vaarti, arii shogad vienaa paarbaudes speelee taa bija!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:41, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: nu par Dzerinu saubos... domaju sis spelees cempii, Domajuka divi liekie bus vai nu Blinovs, Stals, vai Macijevskis, lai ari Stals man patika kaa spele, neredzu citu iespeju kuru nemt malaa, Blinovu diezvai jo sis ir centrs un lieks paliek 4 mainas malejais uzbrucejs vai nu stals vai Dzerins, driizakais jau Stals, un domaju ka parii Vasiljevs Nizevijs bus arii Daugavins, un lieks paliek Macijevskis, kurs nospeleeja labi parbaudes speeles, bet pat 4. maina tad vieta neatbrivojas jo tur jau bus pilns sastaavs......samera interesanti buus uzinat liekos jo visi ir diezgan lidzvertiigi!!!!

P.S ceru ka DZerins tas nebuus!


No tevis nosauktajiem visvairāk aizsardzībā sačko Bļinovs kurš regulāri netiek galā ar pretspēlētāju. Malā būtu jāatstāj arī Macijevskis jo neredzu ko viņš varēs parādīt pret ASV un Kanādu ar viņa parametriem viņu mīcīs gar apmalēm vēl trakāk kā pret Dāniju.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 20:43, pirms 17 gadiem
tupele rakstīja: tev es piekriitu, jo dzerinsh kaa nekaa aizvadija labu sezonu slovaakijaa, kameer shie chalji speeleeja daanijaa un tepat Latvijaa!

man ljoti patiku ja sastaavaa buutu abi braalji dzerinji, jo arii andris diezgan labi speelee!
man liekas ka liekais no aizsargiem vareetu buut galivnsh, reali chalis pieljauj daudz kljuudas, paagaajushajaa chempii deelj vinja kljuudas tika guuti vaarti, arii shogad vienaa paarbaudes speelee taa bija!


nu bralus cerinus es ar laprat redzetu cempi.....bet nu par Galvinu nepiekriitu, ja pagasgad bija samera daudz kluudas, bet nu sogad iskataas krietni labaak, domaju ka znaroka izvele Galvinu un Lavinu likt kopaa bija loti gudra izvele, - lai Galvins riskee, sad tad, Lavins ganjau izlabos kluudu
Drizakais liekais izkatas Andersons vai Saviels!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:45, pirms 17 gadiem
Bez tam kā man te cilvēki stāstīja kādreiz esot bijusi maiņa Dārziņš-G.Džeriņš_Karsums kur tieši Džeriņš ir spēlējis centrā tā kā nav izslēgts ka viņš uzspēlē centra pozīcijā, protams tīri teorētiski centrā var likt arī Ivanānu jo centra uzbrucēja pamatpienākums ir spēle vārtu priekšā aizsardzībā kas raitim sanāk tīri labi.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:45, pirms 17 gadiem
Edgars rakstīja: No tevis nosauktajiem visvairāk aizsardzībā sačko Bļinovs kurš regulāri netiek galā ar pretspēlētāju. Malā būtu jāatstāj arī Macijevskis jo neredzu ko viņš varēs parādīt pret ASV un Kanādu ar viņa parametriem viņu mīcīs gar apmalēm vēl trakāk kā pret Dāniju.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
http://www.nra.lv/fanu-albums/bildes/photo-11.htm

par Blinovu saubos ka atstas malaa, jo sis ir centrs, tad nebus ko likt centra, jo saubos ka mainis Sirokova-Sprukta-Cipula mainu!!! tapee domaju Blinovs paliks kaut arii Macijevskis un Stals ir mazliet labaaki par vinu sogad!!!
Slēpts komentārs: HarD

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:50, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: nu par Dzerinu saubos... domaju sis spelees cempii, Domajuka divi liekie bus vai nu Blinovs, Stals, vai Macijevskis, lai ari Stals man patika kaa spele, neredzu citu iespeju kuru nemt malaa, Blinovu diezvai jo sis ir centrs un lieks paliek 4 mainas malejais uzbrucejs vai nu stals vai Dzerins, driizakais jau Stals, un domaju ka parii Vasiljevs Nizevijs bus arii Daugavins, un lieks paliek Macijevskis, kurs nospeleeja labi parbaudes speeles, bet pat 4. maina tad vieta neatbrivojas jo tur jau bus pilns sastaavs......samera interesanti buus uzinat liekos jo visi ir diezgan lidzvertiigi!!!!

P.S ceru ka DZerins tas nebuus!


Redzi, paskaties, ko Znaroks dara: pirmās maiņas ir saspēlētas un netiek mainītas, savukārt G.Džeriņš no 2. maiņa ssākotnēji ir nomests jau uz 4. maiņu. Štāls - no 3. maiņas arī uz 4-to... Savukārt, Macijevskis tika pacelts uz 3. maiņu. Redzot, cik Znaroks vienkārši plāno sastāvu, par 99% ir skaidrs, ka jaukti netiks Bērziņa, Sprukta un Vasiļjeva trijnieki, savukārt 4 trijniekā vietas tiek gatavotas Ivanānam un Daugaviņam. Ar aizsargiem patreiz ir skaidrs, ka gandrīz 100% vietas garantētas Laviņam, Galviņam, Pujacam - ja nebūtu traumas arī Reķim. Vismaz zinot Znaroka līdzšinējo darbību - diezgan droši to var prognozēt.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:51, pirms 17 gadiem
Kad Raitumam tiesa tur bija ?

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:51, pirms 17 gadiem
Bez pārsteigumiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:54, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: nu bralus cerinus es ar laprat redzetu cempi.....bet nu par Galvinu nepiekriitu, ja pagasgad bija samera daudz kluudas, bet nu sogad iskataas krietni labaak, domaju ka znaroka izvele Galvinu un Lavinu likt kopaa bija loti gudra izvele, - lai Galvins riskee, sad tad, Lavins ganjau izlabos kluudu
Drizakais liekais izkatas Andersons vai Saviels!

Par Galviņu piekrītu Andersons ar Savielu izlaida dāni kurš panāca 4:1 (bet tai pašā laikā abās Rīgas spēlēs Andersonam to kļūdu bija mazāk ka lielai daļai pieredzējušāku aizsargu) lai gan tik pat labi liekais var būt arī Jēkabs Rēdlihs kuram ik pa laikam gadās tāpati kļūda kas šogad mūsējiem ir hroniska atstāj brīvu pretspēlētāju pie vārtiem.


P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:58, pirms 17 gadiem
visi kko raksta, ka nav ko likt centrā, bet mums ir divi labi jauni centra spēlētāji - Andris Džeriņs un Sergejs Pečura!
takā neredzu kāpēc nevarētu šos jaunos, svaigos un fiziski spēcīgos spēlētājus iekļaut izlasē!
Ja tagad kāds rakstīs, ka maiņas ir iespēlētas un tās nemainīs, tad es teikšu tikai vienu - bija daudz pārbaudes spēles, kurās varēja iespēlet šos spēlētājus!
Un ja tas būtu darīts, man liekas, ka izlase tad izskatītos daudz labāk nekā tā ir tagad!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 21:02, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Redzi, paskaties, ko Znaroks dara: pirmās maiņas ir saspēlētas un netiek mainītas, savukārt G.Džeriņš no 2. maiņa ssākotnēji ir nomests jau uz 4. maiņu. Štāls - no 3. maiņas arī uz 4-to... Savukārt, Macijevskis tika pacelts uz 3. maiņu. Redzot, cik Znaroks vienkārši plāno sastāvu, par 99% ir skaidrs, ka jaukti netiks Bērziņa, Sprukta un Vasiļjeva trijnieki, savukārt 4 trijniekā vietas tiek gatavotas Ivanānam un Daugaviņam. Ar aizsargiem patreiz ir skaidrs, ka gandrīz 100% vietas garantētas Laviņam, Galviņam, Pujacam - ja nebūtu traumas arī Reķim. Vismaz zinot Znaroka līdzšinējo darbību - diezgan droši to var prognozēt.

Nepiekriitu ka bus maina Daugavins-Blinovs-Ivanans, Pec tava teiktaa lieks bus Dzerins nevis Macijevskis????? Nedomaju ka Macijevskis ir labaks par Dzerinu un domaju ka dzerinu nometa uz 4. mainu jo treners gibeja salikt cipuli un sirokovu kopaa kas ir saspeleejusies jau pa sezonu!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-04-21 21:03, pirms 17 gadiem
tupele rakstīja: visi kko raksta, ka nav ko likt centrā, bet mums ir divi labi jauni centra spēlētāji - Andris Džeriņs un Sergejs Pečura!
takā neredzu kāpēc nevarētu šos jaunos, svaigos un fiziski spēcīgos spēlētājus iekļaut izlasē!
Ja tagad kāds rakstīs, ka maiņas ir iespēlētas un tās nemainīs, tad es teikšu tikai vienu - bija daudz pārbaudes spēles, kurās varēja iespēlet šos spēlētājus!
Un ja tas būtu darīts, man liekas, ka izlase tad izskatītos daudz labāk nekā tā ir tagad!

Pilniba piekriitu ka Blinova vietaa labaak butu likt dzerinu un pecuru, bet nu laikam sie jau atskaitiiti

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 21:11, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: Nepiekriitu ka bus maina Daugavins-Blinovs-Ivanans, Pec tava teiktaa lieks bus Dzerins nevis Macijevskis????? Nedomaju ka Macijevskis ir labaks par Dzerinu un domaju ka dzerinu nometa uz 4. mainu jo treners gibeja salikt cipuli un sirokovu kopaa kas ir saspeleejusies jau pa sezonu!!!

Diemžēl, bet zinot Znaroka pieturēšanos pie pārbaudītām vērtībām tieši uz Abraga scenāriju arī velk, lai gan vēlreiz atkārtoju neredzu ko pret ASV un Kanādu darīs Macijevskis un principā arī Bļinovs ja viņš jau netika līdz dāņu uzbrucējiem un nejau ātruma ziņa, bet spēles izpratnes tad pret ASV un kanādu būs vēl bēdīgāk.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 21:31, pirms 17 gadiem
Njā - Pečuru uzmeta!!! Domāju ka vajadzēja paņemt lai krāj pieredzi!!

     [+] [-]

, 2008-04-21 21:32, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: Nepiekriitu ka bus maina Daugavins-Blinovs-Ivanans, Pec tava teiktaa lieks bus Dzerins nevis Macijevskis????? Nedomaju ka Macijevskis ir labaks par Dzerinu un domaju ka dzerinu nometa uz 4. mainu jo treners gibeja salikt cipuli un sirokovu kopaa kas ir saspeleejusies jau pa sezonu!!!


Vari man piekrist , vai nepiekrist, taču esmu jau Znaroka domugajienu ielāgojis - tāpat pagājušogad bija ar Panteļejevu, Semjonovu un Tambijevu - diezgan ātri jau bija redzams, ka Znaroks šamos paņems uz PČ.
Bez tam, skatoties abas spēles Arena Rīga - Macijevskis bijas galvastiesu pārāks arī par G.Džeriņu. Loģiski, ka Znaroks pazemināja G.Džeriņu un paaugstināja Macijevski.

A kur liks Daugaviņu - loģiski, ka 4. maiņā, jo:
Bērziņa trijnieku nejauks (Daugaviņu neliks M.Rēdliha vietā!),
Sprukta trijnieku arī ne (jo saikne Širokovs-Cipulis ir ļoti labi saspēlēta)
Vasiļjeva trijnieku arī ne - neiederēsies Daugaviņš starp vecajiem: Vasiļjevu un Nīživiju. Loģiski, Daugaviņu liks Štāla vietā, pēc līdzīgas loģikas būs ar Ivanānu - augstāk par 4. maiņu neriskēs likt un loģiski, ka liekais būs G.Džeriņš. OK, G.Džeriņu paņems kā 13-uzbrucēju, jo nojaušu, ka Znaroks PČ pieteiks 13 uzbrucējus un 7 aizsargus.

  +3 [+] [-]

, 2008-04-21 21:39, pirms 17 gadiem
Edgars rakstīja: Diemžēl, bet zinot Znaroka pieturēšanos pie pārbaudītām vērtībām tieši uz Abraga scenāriju arī velk, lai gan vēlreiz atkārtoju neredzu ko pret ASV un Kanādu darīs Macijevskis un principā arī Bļinovs ja viņš jau netika līdz dāņu uzbrucējiem un nejau ātruma ziņa, bet spēles izpratnes tad pret ASV un kanādu būs vēl bēdīgāk.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
http://www.nra.lv/fanu-albums/bildes/photo-11.htm


es arī Bļinova vietā labprātāk redzētu Pečuru vai A.Džeriņu, taču Znaroks to neriskē...
A par Macijevski maldies:
1) baigi labi nospēlēja pret FIN un DEN (Rīgā)
2) pofig kā kāšam USA un CAN - svarīgāk ir vinnēt slovēņus un pret tāda līmeņa komandām Macijevskis ir labs. (kaut gan neredzu ar ko Macijevskis būtu sliktāks pret CAN un USA kā, teiksim, Ņiživijs vai Vasiļjevs; ja domāji par ātrumu - tad šajā ziņā bēdīgāk klājās Bļinovam un Štālam).
Slēpts komentārs: Western

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 21:56, pirms 17 gadiem
Un ja runājam vēl nopietnāk, tad, ja Znaroks šogad uz sevi liktās cerības neataisnos, tad viņš ir jāmet nost!
Pirmais gads bija piedodams(kā sak` lai krāj pieredzi), bet šogad vaig stabilus rezultātus!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 22:01, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: es arī Bļinova vietā labprātāk redzētu Pečuru vai A.Džeriņu, taču Znaroks to neriskē...
A par Macijevski maldies:
1) baigi labi nospēlēja pret FIN un DEN (Rīgā)
2) pofig kā kāšam USA un CAN - svarīgāk ir vinnēt slovēņus un pret tāda līmeņa komandām Macijevskis ir labs. (kaut gan neredzu ar ko Macijevskis būtu sliktāks pret CAN un USA kā, teiksim, Ņiživijs vai Vasiļjevs; ja domāji par ātrumu - tad šajā ziņā bēdīgāk klājās Bļinovam un Štālam).



Mēs labi zinām, ka pret dāņiem Mociks vienmēr labi spēlē, bet kā tiek uz čempionātu tā ir 0. Savukārt pret dāņiem sestdien ļoti labi nospēlēja tieši Džeriņš ar Štālu. Faktiski visveiksmīgāk no visiem traucēja dāņiem uzsākt uzbrukumus un 4 vārtus šie arī guva pēc pārtvertas ripas, bet nu manas pārdomas par to ka būtu ļoti interesanta 4 maiņa pretinieku neitralizēšanai Ivanans-Pečura-Štāls, jau vairāk nepiepildīsies
Ļoti precīzi norādīji par Znaroka domu gājienu ar pensionāru maiņu pagājušogad šogad viņa izvēle izskatās tik pat paredzama.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 22:04, pirms 17 gadiem
Nu vienu veterānu jau vajag atstāt. Znariks jau nevar tā pret saviem čomiem. Taka Macijevskis jau laikam droši paliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-21 22:06, pirms 17 gadiem
Jānis-1975 rakstīja: easton77 - vai Jūs zinat - vai Ivanānu kāds vispār reāli ir sazvanījis ? Uzpīkstināt varam mēs visi, bet reāli uzaicināts viņš ir / cik zināms nav.



Čalīt! Tu laikam no mēness?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-21 22:28, pirms 17 gadiem
es domaju pecura labaaks par beerzinu!

  +3 [+] [-]

, 2008-04-21 22:30, pirms 17 gadiem
Zemgalis rakstīja: Piekrtiitu par vaartuviiriem!Ir mums kads jaunais?


Klau, nacist - nomaini bildi! tas nav smieklīgi! jeb Tu gribi parādīt, ka Tu arī esi vienā līmenī ar urlām?

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 22:48, pirms 17 gadiem
Abrag manskjeit tu smagi aprausies
un nekaadigi neiestastiisi ka beriznsh labaks par blinovu vinsh pat samsungligaa neko nevar paradiit ! reaali redzams ka krit araa no taas mainjas !
uun znaroks pietieks 12+8 taapt ka pagaishgad un pec 3nospeletajam speleem tiem kuriem spele nevedisies nomainis pret rezervisitiem !

     [+] [-]

, 2008-04-21 22:49, pirms 17 gadiem
joo pec 3 spelem var papildus pietiekt 2 speletaajus.

     [+] [-]

, 2008-04-21 22:51, pirms 17 gadiem
piekritu edgaram par macijevski.
Macijevskis ar jau pieminetajiem Sirokovu, Reki, Savielu, Vasiljevu un Niziviju ir izlase daudz spelejis.
Tie ir pieredzejushakie speletaji, kas prot uznemties speli uz sevis. Domaju Macijevskis noteikti nav lieks.

  -3 [+] [-]

, 2008-04-21 22:53, pirms 17 gadiem
Johons rakstīja: enkuzenu

piemēram, Muštukovu kuram vakar beidzās sezona!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 22:59, pirms 17 gadiem
Easton77 rakstīja: Abrag manskjeit tu smagi aprausies
un nekaadigi neiestastiisi ka beriznsh labaks par blinovu vinsh pat samsungligaa neko nevar paradiit ! reaali redzams ka krit araa no taas mainjas !
uun znaroks pietieks 12+8 taapt ka pagaishgad un pec 3nospeletajam speleem tiem kuriem spele nevedisies nomainis pret rezervisitiem !


kurš labāks izlasē - Bērziņš vai Bļinovs, to redzēsim pavisam drīz - Halifaksā A tas, ka Bļinovs spēlē BLR, bet Bērziņš tikai Samsunglīgā - pilnīgi neko nenozīmē. Izlasē Bērziņš vienmēr ir bijis labāks par Bļinovu (kurš izlasē nekad nav labi spēlējis).
A pēc 3 spēlēm grūti pateikt, vai kādu pieteiks vispār vai arī, ja pieteiks, tad to vietā, kurš dabūjis traumas...
Nu paskatīsimies - 12+8 vai 13+7... ilgi jau vairs nav jāgaida... tik pusotra nedēļa

  +3 [+] [-]

, 2008-04-21 23:02, pirms 17 gadiem
Jaukie hokeja diletanti. Hokejā "ķēķī" esat kādreiz bijuši ???

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 23:04, pirms 17 gadiem
Beerzinsh ir tikai labaks tapec ka vinjam ir blakus darzinsh ar reedlihu nebiji par to aizdomajies un tapat uzkritoshi kriit araa ! labaks tikai pec statistikas ja blinovu ieliktu taja mainja tu redzeetu ka vinsh ir lietderigaaks

     [+] [-]

, 2008-04-21 23:06, pirms 17 gadiem
uun es domaaju ka noteikti ka pec 3 grupas speleem kaadu noaminiis ja neapmeirinas speele veseli 3 rezervisti uz 2 vietaam 2 uzbruceeji viens aizsargs znaroks to noteikti izmantos

  -4 [+] [-]

, 2008-04-21 23:08, pirms 17 gadiem
vispar jaa mustukovam vajadzetu but labaakam par naumovu un zabotinski !

     [+] [-]

, 2008-04-21 23:11, pirms 17 gadiem
Vienkārši riebjas lasīt tos komentārus, kuri no hokeja ir tik pat tālu kā no baleta.
Bļ.. visu jaunību un veselību atdevu hokejam - paldies Cicurskim, Grabovskim u.t.t. - tālab kaut ko arī saprotu. Īsts hokeja treneris - un visu cieņu ir J.Reps !

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 23:30, pirms 17 gadiem
Jā , visai grūti ir saprast vienu lietu! Kā izlasē, un vēl pirmajā maiņā var būt šīs sezonas Samsunglīgas lejasgala spēlētāji - Bērziņš un Galviņš (spēlējis gan tikai 11 spēles, bet tajās bijis absolūta nulle)! Kad Galviņu iepriekšējā sezonā (2006/2007) pasludināja par labāko aizsargu, viņš tiešām spēlēja nesalīdzināmi labāk nekā tagad, bet arī tad visi Rīgas hokejisti bija izbrīnīti, jo viennozīmīgi labākais viņiem šķita Maksims Širokovs. Kad tikai pasaules čempionātā neiznāk pavisam šķībi!

  -2 [+] [-]

, 2008-04-21 23:43, pirms 17 gadiem
Pieļauju kad Znaroks daudz labāk saprot no hokeja nekā jūs Bērziņa nolicēji.
Ja viņš ir ielicis 1. maiņā, tātad zina ko dara. Pēc čempi redzēsim kurš ir kļūdījies.

     [+] [-]

, 2008-04-22 00:00, pirms 17 gadiem
alsp rakstīja: Pieļauju kad Znaroks daudz labāk saprot no hokeja nekā jūs Bērziņa nolicēji.
Ja viņš ir ielicis 1. maiņā, tātad zina ko dara. Pēc čempi redzēsim kurš ir kļūdījies.

tiesi ta nav ko te daudz diskutet Znaroks tik un ta musu padomus nenem vera sa ja bridi mes varam teikt daudz ko bet no ta nebus nekadas jegas Znaroks zin ko dara jo ir gan pieredzejis speletajs un ka treneris

  +2 [+] [-]

, 2008-04-22 00:29, pirms 17 gadiem
Jānis-1975 rakstīja: Vienkārši riebjas lasīt tos komentārus, kuri no hokeja ir tik pat tālu kā no baleta.
Bļ.. visu jaunību un veselību atdevu hokejam - paldies Cicurskim, Grabovskim u.t.t. - tālab kaut ko arī saprotu. Īsts hokeja treneris - un visu cieņu ir J.Reps !

Vispār jau te runa ir par izlasi nevis tevi

     [+] [-]

, 2008-04-22 00:40, pirms 17 gadiem
Edgars rakstīja: Bez tam kā man te cilvēki stāstīja kādreiz esot bijusi maiņa Dārziņš-G.Džeriņš_Karsums kur tieši Džeriņš ir spēlējis centrā tā kā nav izslēgts ka viņš uzspēlē centra pozīcijā, protams tīri teorētiski centrā var likt arī Ivanānu jo centra uzbrucēja pamatpienākums ir spēle vārtu priekšā aizsardzībā kas raitim sanāk tīri labi.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
http://www.nra.lv/fanu-albums/bildes/photo-11.htm

centrā spēlēja Karsums un tas bija Narvā u-20 PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-22 03:00, pirms 17 gadiem
LETA. Tautas partijas (TP) līderis Aigars Kalvītis nesen dibinātajā AS "Dinamo Rīga" jau ir ieguldījis 50 000 latu, bet gada laikā iemaksās vēl 150 000 latu.

Intervijā laikrakstam "Diena" taujāts, kur viņš ņems šādu naudu, ja "jūsu amatpersonas deklarācija nerāda, ka jūs varēsiet samaksāt par "Rīgas Dinamo" akcijām", Kalvītis sacījis: "Neuztraucieties. Tās ir manas saistības. (...) Nopelnīšu."

Savukārt taujāts, vai TP līderis kā varas partijas priekšsēdētājs neesot interešu konfliktā kā privāta hokeja kluba, kura lielākais līdzīpašnieks esot Krievijā, līdzdibinātājs, Kalvītis uzsvēris, ka "tas ir pilnīgi atsevišķs biznesa projekts, caur kuru "Itera Latvija" cer nopelnīt naudu".

"Nav nekādas vienošanās, kas būtu saistītas ar manu darbu. Es noraidu jebkādus interešu konfliktus. Tas ir tīrs hokeja projekts," sacījis politiķis. "Tautas partija - gāzes partija. Nu muļķības tās visas ir."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-04-22 08:56, pirms 17 gadiem
pēc manām domām......Bļinovs spēlēs 100%-viņam Znaroks uzticēja mest bullīti tas vien nozīmē ,ka viņš rēķinās ar Bļinovu...........vienu gan es nesaprotu ,kā Bērziņš ir mācējis Znarokam galvu sajaukt:es viņu sen nah būtu pasūtijis.....vēl lieks Džeriņš..........neticu ka Daugaviņš spēs pavilk lielajā izlasē

  -1 [+] [-]

, 2008-04-22 08:57, pirms 17 gadiem
Ja kāds no aizbraukušajiem netiks spēlēt, tad es tā vai to džekiņu vietā vairāk izlasē nespēlētu nekad, tas tomēr ir viņu brīvais laiks, ko viņi ziedo izlasei un sēdēt tur kanādānav īsti jēgas, tad jau labāk Latvijā iedzert aliņu un uzēst capamgaļu!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-22 09:04, pirms 17 gadiem
Es ieteiktu vēlreiz un vēlreiz paskatīties kapēc maiņas ir tādas un ne savādākas, Znaroka personīgās simpātijas un antipātijas, jo kādu 6-7 džeku nebūtu izlasē, ja būtu aizstājēji,kaut nedaudz sliktāki par šiem 6-7, uzvārdus nesaukšu, Znaroks visos laikos ir bijis dibenā līdējs- Vācijā- pilsonis, Latvijā- uzpūsts patriots (ielīšana Latvijas faniem, lai nenokakā), Krievijā- redzēsim...

  -1 [+] [-]

, 2008-04-22 10:04, pirms 17 gadiem
neiks rakstīja: Jā , visai grūti ir saprast vienu lietu! Kā izlasē, un vēl pirmajā maiņā var būt šīs sezonas Samsunglīgas lejasgala spēlētāji - Bērziņš un Galviņš (spēlējis gan tikai 11 spēles, bet tajās bijis absolūta nulle)! Kad Galviņu iepriekšējā sezonā (2006/2007) pasludināja par labāko aizsargu, viņš tiešām spēlēja nesalīdzināmi labāk nekā tagad, bet arī tad visi Rīgas hokejisti bija izbrīnīti, jo viennozīmīgi labākais viņiem šķita Maksims Širokovs. Kad tikai pasaules čempionātā neiznāk pavisam šķībi!


Tev pašam neapnīk malt visu laiku vienu un to pašu par Bērziņu un Galviņu? To pašu Galviņu tu šosezon vispār neesi redzējis, bet sauc par nulli. Tajā pašā laikā viņš ir savas komandas labākais aizsargs un komanda spēlē augstākā līmenī par SPL, kur viņš spēlēja pagājušajā gadā. Par izlases sniegumu atbild Znaroks, un gan jau viņš sajēdz mazliet vairāk nekā kāds, kurš spriež par spēlētāju pēc 11 spēlēm (kuras arī diez vai pats ir apmeklējis) sezonas sākumā pusgadu atpakaļ.

  -2 [+] [-]

, 2008-04-22 10:19, pirms 17 gadiem
Easton77 rakstīja: Ja es buutu galvenias treneris tad:
1.Sirokovs-cipulis-ivanaans
2.Vasiljevs-nizivijs-Daugavinsh
3.Blinovs-Darzinsh-Reedlihs(blinovs ar darzinju ir kopa spelejushi sava klubaa)
4.Sprukts-Staals-Dzerinsh(macijevskis) katraa zinjaa obligaati liekais ir beerzinsh jo no shiem speletajiem vinsh notiekti ir slitkaakias kur nu vel 1 mainjaa to es nesaprotu

tiesam prieks ka neesi treners Ivananu vaidzetu kopa ar daugavinju un vel kadu kas spelejis kanada vai ZA

     [+] [-]

, 2008-04-22 10:26, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: nu Pečuram vajadzeeja buuut sastaavaaa!!!


Es par to pashu... Stala vieta, vareja vinu drosi likt...

  -1 [+] [-]

, 2008-04-22 10:31, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Klau, nacist - nomaini bildi! tas nav smieklīgi! jeb Tu gribi parādīt, ka Tu arī esi vienā līmenī ar urlām?

Abrag, varbūt tā ir senlatviešu zīme uz karoga, un tad tai ir pavisam cita nozīme!

     [+] [-]

, 2008-04-22 10:59, pirms 17 gadiem
omce

Tā nav senlatviešu zīme...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-22 11:13, pirms 17 gadiem
Pizonis rakstīja: mrPO rakstīja: nu Pečuram vajadzeeja buuut sastaavaaa!!!

Es par to pashu... Stala vieta, vareja vinu drosi likt...


Ar ko tādu viņš ir izcēlies lai viņam būtu jāgarantē vieta sastāvā? Kā te daži saka- nākotnes vārdā? Pat Samsunglīgas finālspēlēs pret LM neko īpašu neparādīja.

     [+] [-]

, 2008-04-22 11:28, pirms 17 gadiem
a ja sharks zaude ta ozo uz izlasi sauks?

     [+] [-]

, 2008-04-22 12:17, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Ar ko tādu viņš ir izcēlies lai viņam būtu jāgarantē vieta sastāvā? Kā te daži saka- nākotnes vārdā? Pat Samsunglīgas finālspēlēs pret LM neko īpašu neparādīja.


Kurs pret LM kko paradija?

  -1 [+] [-]

, 2008-04-22 12:19, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Ar ko tādu viņš ir izcēlies lai viņam būtu jāgarantē vieta sastāvā? Kā te daži saka- nākotnes vārdā? Pat Samsunglīgas finālspēlēs pret LM neko īpašu neparādīja.


un ar ko tad Stals, kurs mokas pa visam zemakajam luigam un nekur nevar notureties vai muzma perspektivais Berzins ir labaks par Pecuru?

     [+] [-]

, 2008-04-22 12:25, pirms 17 gadiem
4 mainna galigi garam

  -2 [+] [-]

, 2008-04-22 12:41, pirms 17 gadiem
darzins ivanans redlihs
sirokovs spruksts cipulis
macijevskis daugavinns nizzevijs
vasilevs berzins stals
tikaj mans viedoklis

     [+] [-]

, 2008-04-22 12:58, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: nu Pečuram vajadzeeja buuut sastaavaaa!!!

Pečura pret ŗīgu 2000 vel tā nekas bet pret LM neko prā'tīgu nerādija.

     [+] [-]

, 2008-04-22 12:58, pirms 17 gadiem
# PP Name Club Country Born Place of Birth Ht Wt L/R
1 GK Liv Stefan HV 71 SWE 21.12.80 Gdynia (Pol) 184 80 L
30 GK Ersberg Erik Los Angeles Kings USA 08.03.82 Sala 182 73 L
2 D Jonsson Robin Timrå IK SWE 10.12.83 Stockholm 187 96 R
5 D Fernholm Daniel Linköpings HC SWE 20.12.83 Stockholm 194 104 L
8 D Lindström Sanny Timrå IK SWE 24.12.79 Huddinge 187 93 L
23 D Edler Alexander Vancuver Canucks CAN 21.04.86 Östersund 192 96 L
24 D Frögren Jonas Färjestads BK SWE 28.08.80 Ludvika 187 88 L
29 D Jönsson Kenny Rögle BK SWE 06.10.74 Ängelholm 191 93 L
36 D Strålman Anton Toronto Maple Leafs CAN 01.08.86 Tibro 185 86 R
3 F Ekman Nils HC Khimik Moscow Region RUS 11.03.76 Stockholm 183 84 L
9 F Mårtensson Tony Linköpings HC SWE 23.06.80 Märsta 184 89 L
10 F Hörnqvist Patric Djurgårdens IF SWE 01.01.87 Stockholm 180 84 R
12 F Fabricius Karl Frölunda HC SWE 29.09.82 Boden 185 90 L
13 F Sundh Oscar Timrå IK SWE 22.10.86 Uppsala 190 90 L
15 F Wallin Rickard Färjestads BK SWE 09.04.80 Stockholm 191 91 L
16 F Andersson Johan Timrå IK SWE 18.05.84 Motala 184 90 L
17 F Holmqvist Michael Frölunda HC SWE 08.06.79 Stockholm 191 94 L
19 F Videll Linus Södertälje SK SWE 05.05.85 Stockholm 192 98 L
27 F Nilsson Robert Edmonton Oilers CAN 10.01.85 Calgary (CAN) 178 85 L
41 F Widing Daniel Brynäs IF SWE 13.04.82 Gävle 184 94 R
80 F Weinhandl Mattias Linköpings HC SWE 01.06.80 Ljungby 182 88 R
97 F Ledin Per HV 71 SWE 14.09.78 Luleå 183 88 L
TEAM MANAGEMENT Average Height 186 cm
Team Manager Näslund Mats Average Weight 90 kg
Head Coach Gustafsson Bengt-Åke Average Age 26 year
Assistant Coach Eldebrink Anders
Assistant Coach Rönnberg Roger
Doctor Waldebäck Björn
Physiotherapist Carlsson Thomas
Physiotherapist Karlson Ulf
Equipment Manager Weiderstål Anders
Equipment Manager Kellerstam Anders
Media Officer Dahlqvist Johan
TEAM SWEDEN
EXHIBITION GAME SWE-LAT
IN STOCKHOLM, SWEDEN, APRIL 24 2008

     [+] [-]

, 2008-04-22 13:04, pirms 17 gadiem
Pizonis rakstīja: un ar ko tad Stals, kurs mokas pa visam zemakajam luigam un nekur nevar notureties vai muzma perspektivais Berzins ir labaks par Pecuru?


Runa nav par to, ko tevis nosauktie parādījuši, bet par to vai Pečura uz doto brīdi ir tik labs, lai viņu noteikti liktu sastāvā.

     [+] [-]

, 2008-04-22 13:06, pirms 17 gadiem
priekšnieks rakstīja: darzins ivanans redlihs
sirokovs spruksts cipulis
macijevskis daugavinns nizzevijs
vasilevs berzins stals
tikaj mans viedoklis


Tev vispār ir kāda nojauta, ar ko hokejā atšķiras centra uzbrucēji no malējiem? Un kuri no Latvijas izlases uzbrucējiem ir centri, un kuri malējie?

     [+] [-]

, 2008-04-22 13:08, pirms 17 gadiem
zzk rakstīja: Tev vispār ir kāda nojauta, ar ko hokejā atšķiras centra uzbrucēji no malējiem? Un kuri no Latvijas izlases uzbrucējiem ir centri, un kuri malējie?


šķiet, ka puikam par to ir ļoti attāla nojauta... nemaz nerunājot par to, ka ir gan RW, gan arī LW...

  -2 [+] [-]

, 2008-04-22 13:13, pirms 17 gadiem
zaudetajs rakstīja: Runa nav par to, ko tevis nosauktie parādījuši, bet par to vai Pečura uz doto brīdi ir tik labs, lai viņu noteikti liktu sastāvā.


Par Stalu noteikti ir labaks...

     [+] [-]

, 2008-04-22 13:21, pirms 17 gadiem
Pizonis rakstīja: Par Stalu noteikti ir labaks...



...vēlviens gudrītis... Pečura ir centrs, Štāls ir malējais...

     [+] [-]

, 2008-04-22 13:50, pirms 17 gadiem
eu viiri zupaa taarpi!
cik man atmiņa neviļ , tad Ivanāns ar Charas kungu ir lielos "draugos", bet , ja viss sanaak , tad mus;ejiem ar slovākiem jāspēle otrajā riņķi , secinājumus izdariet paši.......

  +2 [+] [-]

, 2008-04-22 13:59, pirms 17 gadiem
kk21 rakstīja: eu viiri zupaa taarpi!
cik man atmiņa neviļ , tad Ivanāns ar Charas kungu ir lielos "draugos", bet , ja viss sanaak , tad mus;ejiem ar slovākiem jāspēle otrajā riņķi , secinājumus izdariet paši.......


un kādi secinājumi? spēle ta pēc IIHF noteikumiem....

     [+] [-]

, 2008-04-22 14:04, pirms 17 gadiem
taa nu tas ir , tikai nevajag aizmirst to, ka shie kungi peec negodiigaa kautina nav tikushies uz ledus.....

  +1 [+] [-]

, 2008-04-22 14:07, pirms 17 gadiem
kk21 rakstīja: taa nu tas ir , tikai nevajag aizmirst to, ka shie kungi peec negodiigaa kautina nav tikushies uz ledus.....


..tiešām domā, ka šamie neklausītu treneru norādes, uzkāstu uz visiem sodiem un mestu cimdus uz ledus??? piedod, nu nav Ivanāns bezsmadzeņu radījums... un Čara arī laikam ne - citādi jau nebūtu Bostonas kapteinis...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-22 14:15, pirms 17 gadiem
vnk buus interesanti paveerot, bet par Raiti tu to lieki , bez smadzeneem NhL , tomēr nevar..)

  -2 [+] [-]

, 2008-04-22 14:19, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: omce

Tā nav senlatviešu zīme...

ir gan

  -1 [+] [-]

, 2008-04-22 14:36, pirms 17 gadiem
Latviešiem - Pērkonkrusts, bet vispār tā ir arī visas indoeiropiešu valodu saimes zīme, tikai katrai tautai tās nozīme atšķirās, tā nav Hitlera izdomāta, tā ka, puišeļi, palasiet grāmatas!

     [+] [-]

, 2008-04-22 14:38, pirms 17 gadiem
Znaroks tur ātrāk izkausies par Ivanānu.

  -3 [+] [-]

, 2008-04-22 15:10, pirms 17 gadiem
VNk sk ka jaanem daugavins, ivanaans, karsums.
Prom beerzins, macijevskis, stals.
Beerzins mudaks peedeejais R2000 nav pat 1 mainaa

     [+] [-]

, 2008-04-22 15:12, pirms 17 gadiem
Jēkabpils rakstīja: ka ar Skrastiņu?


arvien vairak parliecinamies ka Jee-pils nav pilseeta, taa ir diagnoze

     [+] [-]

, 2008-04-22 15:21, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: šķiet, ka puikam par to ir ļoti attāla nojauta... nemaz nerunājot par to, ka ir gan RW, gan arī LW...


vinjsh toties zin kaa atveert alus bundzhu un kur var nopirkt tauriiti

  -1 [+] [-]

, 2008-04-22 15:28, pirms 17 gadiem
omce rakstīja: Latviešiem - Pērkonkrusts, bet vispār tā ir arī visas indoeiropiešu valodu saimes zīme, tikai katrai tautai tās nozīme atšķirās, tā nav Hitlera izdomāta, tā ka, puišeļi, palasiet grāmatas!

protams ka nav Hitlera izdomaata, tikai zemgalja bildee ir tieshi hitleriskais variants- svastika staav uz spices nevis malinjas un grieshanaas virziens ir pa kreisi nevis pa labi. Pashi lasiet graamatas.

     [+] [-]

, 2008-04-22 16:14, pirms 17 gadiem
omce rakstīja: Latviešiem - Pērkonkrusts, bet vispār tā ir arī visas indoeiropiešu valodu saimes zīme, tikai katrai tautai tās nozīme atšķirās, tā nav Hitlera izdomāta, tā ka, puišeļi, palasiet grāmatas!


Tu esi lohs, ka nespēj atšķirt Hitlera kārškrustu no latviešu Pērkoņkrusta!!
Bez tam - tas krusts bija vēl kopā ar karogu. Teiksi, tā kopā arī bija indoeiropiešu pazīšanās zīme?

  -1 [+] [-]

, 2008-04-22 18:51, pirms 17 gadiem
so speeli kkur radiis???ielieciet luudzu linku!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja