Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Zināms sastāvs mačam pret Zviedriju

Jānis Pārums

Zināms sastāvs mačam pret Zviedriju
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks pēc treniņa paziņoja, ka uz pārbaudes spēli Zviedrijā nedosies jaunie uzbrucēji Sergejs Pečura, Andris Džeriņš un Edgars Brancis, kā arī vārtsargs Mārtiņš Raitums.

Izlases treneru treneru Oļega Znaroka, Harija Vītoliņa un Mihaila Vasiļonoka rīcībā palikuši deviņi aizsargi un 12 uzbrucēji, kuri visi dosies uz pārbaudes spēli Stokholmā un pēc tam tālāk - uz Ziemeļameriku.

No četriem vārtsargiem mājās paliks Mārtiņš Raitums (Rīga-2000). Cīņā par trešo vārtsarga vietu starp Raitumu un Dmitriju Žabotinski (Liepājas metalurgs) tika ņemts vērā parādītais sniegums visas sezonas garumā. Raitums savainojuma dēļ izlaida sezonas pirmo pusi, bet Žabotinskis tika atzīts par "Samsung" premjerlīgas labāko vārtsargu.

Kopā ar Latvijas izlasi uz pārbaudes spēli Stokholmā dosies arī aizsargs Arvīds Reķis. Spēle pret Zviedriju notiks ceturtdien plkst. 20:30 pēc Latvijas laika.

Latvijas izlases sastāvs spēlei pret Zviedriju:

Vārtsargi

Skaits Spēlētājs
1. Edgars Masaļskis
2.Sergejs Naumovs

Aizsargi

Skaits Spēlētājs
1.Rodrigo Laviņš
2.Guntis Galviņš
3.Arvīds Reķis
4.Georgijs Pujacs
5.Krišjānis Rēdlihs
6.Aleksandrs Jerofejevs
7.Jēkabs Rēdlihs
8.Agris Saviels
9.Jānis Andersons

Uzbrucēji

Skaits Spēlētājs
1.Miķelis Rēdlihs
2.Armands Bērziņš
3.Lauris Dārziņš
4.Mārtiņš Cipulis
5.Jānis Sprukts
6.Aleksejs Širokovs
7.Aleksandrs Macijevskis
8.Herberts Vasiļjevs
9.Aleksandrs Ņiživijs
10.Guntis Džeriņš
11.Viktors Bļinovs
12.Juris Štāls

Izmantotie resursi:
Diena

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 19:35, pirms 17 gadiem
rolis01 rakstīja: nu bet es jau domaju izmeginat vartusargu nejau speletajus


vainiigs..... pa vaartsargiem ir cita lieta....... jo ir speeles kuraas nostaav labi , bet gadaas arii ljoti sliktas...... domaaju ka veel shogad Naumovu var panjemt.... un tad jau redzees iespeejams dzekam var buut viens no peedeejiem chempjiem..... taapeec dziivosim redzeesim..........

  -3 [+] [-]

, 2008-04-21 19:38, pirms 17 gadiem
easton77 - vai Jūs zinat - vai Ivanānu kāds vispār reāli ir sazvanījis ? Uzpīkstināt varam mēs visi, bet reāli uzaicināts viņš ir / cik zināms nav.

     [+] [-]

, 2008-04-21 19:42, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Izskatās, ka G.Džeriņš un Štāls atbrīvos vietas Daugaviņam un Ivanānam.


piekrītu..

  +5 [+] [-]

, 2008-04-21 19:47, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Tevis pieminētais Bērziņš ir tomēr labāks par Bļinovu - netaisa tādas kļūdas. Izskatās, ka G.Džeriņš un Štāls atbrīvos vietas Daugaviņam un Ivanānam.


nu par Dzerinu saubos... domaju sis spelees cempii, Domajuka divi liekie bus vai nu Blinovs, Stals, vai Macijevskis, lai ari Stals man patika kaa spele, neredzu citu iespeju kuru nemt malaa, Blinovu diezvai jo sis ir centrs un lieks paliek 4 mainas malejais uzbrucejs vai nu stals vai Dzerins, driizakais jau Stals, un domaju ka parii Vasiljevs Nizevijs bus arii Daugavins, un lieks paliek Macijevskis, kurs nospeleeja labi parbaudes speeles, bet pat 4. maina tad vieta neatbrivojas jo tur jau bus pilns sastaavs......samera interesanti buus uzinat liekos jo visi ir diezgan lidzvertiigi!!!!

P.S ceru ka DZerins tas nebuus!

     [+] [-]

, 2008-04-21 19:48, pirms 17 gadiem
+vēl Daugaviņš un Ivanāns ASV! Žēl ka Karsuma un Bārtuļa nav! Kopumā sastāvs labs, jāgaida tik čempi!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-04-21 20:05, pirms 17 gadiem
PA LTV 7 RADĪS??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:17, pirms 17 gadiem
nu beidzot ir taa ka speeleetaaji ar liidziigiem speekiem ir vairaak nekaa driiikst pieteikt, bet no otrAS puses ir arii gruutaak jo neviens negrib lai vina favoriits paliek malaa

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 20:22, pirms 17 gadiem
Tomer limenis izlaises ir ceelies, bija laiks kad uz izlasi bij janjem Mamonovs un Ziedinjs (nekaa personiiga), bet tagad isti nezini, ko atstat, jo jebkurs no siem var "put the puck in the net"

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:36, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: nu par Dzerinu saubos... domaju sis spelees cempii, Domajuka divi liekie bus vai nu Blinovs, Stals, vai Macijevskis, lai ari Stals man patika kaa spele, neredzu citu iespeju kuru nemt malaa, Blinovu diezvai jo sis ir centrs un lieks paliek 4 mainas malejais uzbrucejs vai nu stals vai Dzerins, driizakais jau Stals, un domaju ka parii Vasiljevs Nizevijs bus arii Daugavins, un lieks paliek Macijevskis, kurs nospeleeja labi parbaudes speeles, bet pat 4. maina tad vieta neatbrivojas jo tur jau bus pilns sastaavs......samera interesanti buus uzinat liekos jo visi ir diezgan lidzvertiigi!!!!

P.S ceru ka DZerins tas nebuus!

tev es piekriitu, jo dzerinsh kaa nekaa aizvadija labu sezonu slovaakijaa, kameer shie chalji speeleeja daanijaa un tepat Latvijaa!

man ljoti patiku ja sastaavaa buutu abi braalji dzerinji, jo arii andris diezgan labi speelee!
man liekas ka liekais no aizsargiem vareetu buut galivnsh, reali chalis pieljauj daudz kljuudas, paagaajushajaa chempii deelj vinja kljuudas tika guuti vaarti, arii shogad vienaa paarbaudes speelee taa bija!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:41, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: nu par Dzerinu saubos... domaju sis spelees cempii, Domajuka divi liekie bus vai nu Blinovs, Stals, vai Macijevskis, lai ari Stals man patika kaa spele, neredzu citu iespeju kuru nemt malaa, Blinovu diezvai jo sis ir centrs un lieks paliek 4 mainas malejais uzbrucejs vai nu stals vai Dzerins, driizakais jau Stals, un domaju ka parii Vasiljevs Nizevijs bus arii Daugavins, un lieks paliek Macijevskis, kurs nospeleeja labi parbaudes speeles, bet pat 4. maina tad vieta neatbrivojas jo tur jau bus pilns sastaavs......samera interesanti buus uzinat liekos jo visi ir diezgan lidzvertiigi!!!!

P.S ceru ka DZerins tas nebuus!


No tevis nosauktajiem visvairāk aizsardzībā sačko Bļinovs kurš regulāri netiek galā ar pretspēlētāju. Malā būtu jāatstāj arī Macijevskis jo neredzu ko viņš varēs parādīt pret ASV un Kanādu ar viņa parametriem viņu mīcīs gar apmalēm vēl trakāk kā pret Dāniju.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 20:43, pirms 17 gadiem
tupele rakstīja: tev es piekriitu, jo dzerinsh kaa nekaa aizvadija labu sezonu slovaakijaa, kameer shie chalji speeleeja daanijaa un tepat Latvijaa!

man ljoti patiku ja sastaavaa buutu abi braalji dzerinji, jo arii andris diezgan labi speelee!
man liekas ka liekais no aizsargiem vareetu buut galivnsh, reali chalis pieljauj daudz kljuudas, paagaajushajaa chempii deelj vinja kljuudas tika guuti vaarti, arii shogad vienaa paarbaudes speelee taa bija!


nu bralus cerinus es ar laprat redzetu cempi.....bet nu par Galvinu nepiekriitu, ja pagasgad bija samera daudz kluudas, bet nu sogad iskataas krietni labaak, domaju ka znaroka izvele Galvinu un Lavinu likt kopaa bija loti gudra izvele, - lai Galvins riskee, sad tad, Lavins ganjau izlabos kluudu
Drizakais liekais izkatas Andersons vai Saviels!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:45, pirms 17 gadiem
Bez tam kā man te cilvēki stāstīja kādreiz esot bijusi maiņa Dārziņš-G.Džeriņš_Karsums kur tieši Džeriņš ir spēlējis centrā tā kā nav izslēgts ka viņš uzspēlē centra pozīcijā, protams tīri teorētiski centrā var likt arī Ivanānu jo centra uzbrucēja pamatpienākums ir spēle vārtu priekšā aizsardzībā kas raitim sanāk tīri labi.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:45, pirms 17 gadiem
Edgars rakstīja: No tevis nosauktajiem visvairāk aizsardzībā sačko Bļinovs kurš regulāri netiek galā ar pretspēlētāju. Malā būtu jāatstāj arī Macijevskis jo neredzu ko viņš varēs parādīt pret ASV un Kanādu ar viņa parametriem viņu mīcīs gar apmalēm vēl trakāk kā pret Dāniju.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
http://www.nra.lv/fanu-albums/bildes/photo-11.htm

par Blinovu saubos ka atstas malaa, jo sis ir centrs, tad nebus ko likt centra, jo saubos ka mainis Sirokova-Sprukta-Cipula mainu!!! tapee domaju Blinovs paliks kaut arii Macijevskis un Stals ir mazliet labaaki par vinu sogad!!!
Slēpts komentārs: HarD

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:50, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: nu par Dzerinu saubos... domaju sis spelees cempii, Domajuka divi liekie bus vai nu Blinovs, Stals, vai Macijevskis, lai ari Stals man patika kaa spele, neredzu citu iespeju kuru nemt malaa, Blinovu diezvai jo sis ir centrs un lieks paliek 4 mainas malejais uzbrucejs vai nu stals vai Dzerins, driizakais jau Stals, un domaju ka parii Vasiljevs Nizevijs bus arii Daugavins, un lieks paliek Macijevskis, kurs nospeleeja labi parbaudes speeles, bet pat 4. maina tad vieta neatbrivojas jo tur jau bus pilns sastaavs......samera interesanti buus uzinat liekos jo visi ir diezgan lidzvertiigi!!!!

P.S ceru ka DZerins tas nebuus!


Redzi, paskaties, ko Znaroks dara: pirmās maiņas ir saspēlētas un netiek mainītas, savukārt G.Džeriņš no 2. maiņa ssākotnēji ir nomests jau uz 4. maiņu. Štāls - no 3. maiņas arī uz 4-to... Savukārt, Macijevskis tika pacelts uz 3. maiņu. Redzot, cik Znaroks vienkārši plāno sastāvu, par 99% ir skaidrs, ka jaukti netiks Bērziņa, Sprukta un Vasiļjeva trijnieki, savukārt 4 trijniekā vietas tiek gatavotas Ivanānam un Daugaviņam. Ar aizsargiem patreiz ir skaidrs, ka gandrīz 100% vietas garantētas Laviņam, Galviņam, Pujacam - ja nebūtu traumas arī Reķim. Vismaz zinot Znaroka līdzšinējo darbību - diezgan droši to var prognozēt.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:51, pirms 17 gadiem
Kad Raitumam tiesa tur bija ?

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:51, pirms 17 gadiem
Bez pārsteigumiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:54, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: nu bralus cerinus es ar laprat redzetu cempi.....bet nu par Galvinu nepiekriitu, ja pagasgad bija samera daudz kluudas, bet nu sogad iskataas krietni labaak, domaju ka znaroka izvele Galvinu un Lavinu likt kopaa bija loti gudra izvele, - lai Galvins riskee, sad tad, Lavins ganjau izlabos kluudu
Drizakais liekais izkatas Andersons vai Saviels!

Par Galviņu piekrītu Andersons ar Savielu izlaida dāni kurš panāca 4:1 (bet tai pašā laikā abās Rīgas spēlēs Andersonam to kļūdu bija mazāk ka lielai daļai pieredzējušāku aizsargu) lai gan tik pat labi liekais var būt arī Jēkabs Rēdlihs kuram ik pa laikam gadās tāpati kļūda kas šogad mūsējiem ir hroniska atstāj brīvu pretspēlētāju pie vārtiem.


P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 20:58, pirms 17 gadiem
visi kko raksta, ka nav ko likt centrā, bet mums ir divi labi jauni centra spēlētāji - Andris Džeriņs un Sergejs Pečura!
takā neredzu kāpēc nevarētu šos jaunos, svaigos un fiziski spēcīgos spēlētājus iekļaut izlasē!
Ja tagad kāds rakstīs, ka maiņas ir iespēlētas un tās nemainīs, tad es teikšu tikai vienu - bija daudz pārbaudes spēles, kurās varēja iespēlet šos spēlētājus!
Un ja tas būtu darīts, man liekas, ka izlase tad izskatītos daudz labāk nekā tā ir tagad!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 21:02, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Redzi, paskaties, ko Znaroks dara: pirmās maiņas ir saspēlētas un netiek mainītas, savukārt G.Džeriņš no 2. maiņa ssākotnēji ir nomests jau uz 4. maiņu. Štāls - no 3. maiņas arī uz 4-to... Savukārt, Macijevskis tika pacelts uz 3. maiņu. Redzot, cik Znaroks vienkārši plāno sastāvu, par 99% ir skaidrs, ka jaukti netiks Bērziņa, Sprukta un Vasiļjeva trijnieki, savukārt 4 trijniekā vietas tiek gatavotas Ivanānam un Daugaviņam. Ar aizsargiem patreiz ir skaidrs, ka gandrīz 100% vietas garantētas Laviņam, Galviņam, Pujacam - ja nebūtu traumas arī Reķim. Vismaz zinot Znaroka līdzšinējo darbību - diezgan droši to var prognozēt.

Nepiekriitu ka bus maina Daugavins-Blinovs-Ivanans, Pec tava teiktaa lieks bus Dzerins nevis Macijevskis????? Nedomaju ka Macijevskis ir labaks par Dzerinu un domaju ka dzerinu nometa uz 4. mainu jo treners gibeja salikt cipuli un sirokovu kopaa kas ir saspeleejusies jau pa sezonu!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-04-21 21:03, pirms 17 gadiem
tupele rakstīja: visi kko raksta, ka nav ko likt centrā, bet mums ir divi labi jauni centra spēlētāji - Andris Džeriņs un Sergejs Pečura!
takā neredzu kāpēc nevarētu šos jaunos, svaigos un fiziski spēcīgos spēlētājus iekļaut izlasē!
Ja tagad kāds rakstīs, ka maiņas ir iespēlētas un tās nemainīs, tad es teikšu tikai vienu - bija daudz pārbaudes spēles, kurās varēja iespēlet šos spēlētājus!
Un ja tas būtu darīts, man liekas, ka izlase tad izskatītos daudz labāk nekā tā ir tagad!

Pilniba piekriitu ka Blinova vietaa labaak butu likt dzerinu un pecuru, bet nu laikam sie jau atskaitiiti

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 21:11, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: Nepiekriitu ka bus maina Daugavins-Blinovs-Ivanans, Pec tava teiktaa lieks bus Dzerins nevis Macijevskis????? Nedomaju ka Macijevskis ir labaks par Dzerinu un domaju ka dzerinu nometa uz 4. mainu jo treners gibeja salikt cipuli un sirokovu kopaa kas ir saspeleejusies jau pa sezonu!!!

Diemžēl, bet zinot Znaroka pieturēšanos pie pārbaudītām vērtībām tieši uz Abraga scenāriju arī velk, lai gan vēlreiz atkārtoju neredzu ko pret ASV un Kanādu darīs Macijevskis un principā arī Bļinovs ja viņš jau netika līdz dāņu uzbrucējiem un nejau ātruma ziņa, bet spēles izpratnes tad pret ASV un kanādu būs vēl bēdīgāk.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 21:31, pirms 17 gadiem
Njā - Pečuru uzmeta!!! Domāju ka vajadzēja paņemt lai krāj pieredzi!!

     [+] [-]

, 2008-04-21 21:32, pirms 17 gadiem
aaziits rakstīja: Nepiekriitu ka bus maina Daugavins-Blinovs-Ivanans, Pec tava teiktaa lieks bus Dzerins nevis Macijevskis????? Nedomaju ka Macijevskis ir labaks par Dzerinu un domaju ka dzerinu nometa uz 4. mainu jo treners gibeja salikt cipuli un sirokovu kopaa kas ir saspeleejusies jau pa sezonu!!!


Vari man piekrist , vai nepiekrist, taču esmu jau Znaroka domugajienu ielāgojis - tāpat pagājušogad bija ar Panteļejevu, Semjonovu un Tambijevu - diezgan ātri jau bija redzams, ka Znaroks šamos paņems uz PČ.
Bez tam, skatoties abas spēles Arena Rīga - Macijevskis bijas galvastiesu pārāks arī par G.Džeriņu. Loģiski, ka Znaroks pazemināja G.Džeriņu un paaugstināja Macijevski.

A kur liks Daugaviņu - loģiski, ka 4. maiņā, jo:
Bērziņa trijnieku nejauks (Daugaviņu neliks M.Rēdliha vietā!),
Sprukta trijnieku arī ne (jo saikne Širokovs-Cipulis ir ļoti labi saspēlēta)
Vasiļjeva trijnieku arī ne - neiederēsies Daugaviņš starp vecajiem: Vasiļjevu un Nīživiju. Loģiski, Daugaviņu liks Štāla vietā, pēc līdzīgas loģikas būs ar Ivanānu - augstāk par 4. maiņu neriskēs likt un loģiski, ka liekais būs G.Džeriņš. OK, G.Džeriņu paņems kā 13-uzbrucēju, jo nojaušu, ka Znaroks PČ pieteiks 13 uzbrucējus un 7 aizsargus.

  +3 [+] [-]

, 2008-04-21 21:39, pirms 17 gadiem
Edgars rakstīja: Diemžēl, bet zinot Znaroka pieturēšanos pie pārbaudītām vērtībām tieši uz Abraga scenāriju arī velk, lai gan vēlreiz atkārtoju neredzu ko pret ASV un Kanādu darīs Macijevskis un principā arī Bļinovs ja viņš jau netika līdz dāņu uzbrucējiem un nejau ātruma ziņa, bet spēles izpratnes tad pret ASV un kanādu būs vēl bēdīgāk.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
http://www.nra.lv/fanu-albums/bildes/photo-11.htm


es arī Bļinova vietā labprātāk redzētu Pečuru vai A.Džeriņu, taču Znaroks to neriskē...
A par Macijevski maldies:
1) baigi labi nospēlēja pret FIN un DEN (Rīgā)
2) pofig kā kāšam USA un CAN - svarīgāk ir vinnēt slovēņus un pret tāda līmeņa komandām Macijevskis ir labs. (kaut gan neredzu ar ko Macijevskis būtu sliktāks pret CAN un USA kā, teiksim, Ņiživijs vai Vasiļjevs; ja domāji par ātrumu - tad šajā ziņā bēdīgāk klājās Bļinovam un Štālam).
Slēpts komentārs: Western

  +2 [+] [-]

, 2008-04-21 21:56, pirms 17 gadiem
Un ja runājam vēl nopietnāk, tad, ja Znaroks šogad uz sevi liktās cerības neataisnos, tad viņš ir jāmet nost!
Pirmais gads bija piedodams(kā sak` lai krāj pieredzi), bet šogad vaig stabilus rezultātus!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-21 22:01, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: es arī Bļinova vietā labprātāk redzētu Pečuru vai A.Džeriņu, taču Znaroks to neriskē...
A par Macijevski maldies:
1) baigi labi nospēlēja pret FIN un DEN (Rīgā)
2) pofig kā kāšam USA un CAN - svarīgāk ir vinnēt slovēņus un pret tāda līmeņa komandām Macijevskis ir labs. (kaut gan neredzu ar ko Macijevskis būtu sliktāks pret CAN un USA kā, teiksim, Ņiživijs vai Vasiļjevs; ja domāji par ātrumu - tad šajā ziņā bēdīgāk klājās Bļinovam un Štālam).



Mēs labi zinām, ka pret dāņiem Mociks vienmēr labi spēlē, bet kā tiek uz čempionātu tā ir 0. Savukārt pret dāņiem sestdien ļoti labi nospēlēja tieši Džeriņš ar Štālu. Faktiski visveiksmīgāk no visiem traucēja dāņiem uzsākt uzbrukumus un 4 vārtus šie arī guva pēc pārtvertas ripas, bet nu manas pārdomas par to ka būtu ļoti interesanta 4 maiņa pretinieku neitralizēšanai Ivanans-Pečura-Štāls, jau vairāk nepiepildīsies
Ļoti precīzi norādīji par Znaroka domu gājienu ar pensionāru maiņu pagājušogad šogad viņa izvēle izskatās tik pat paredzama.

P.S.
Pabalsojam par manu bildi
nra.lv

  -1 [+] [-]

, 2008-04-21 22:04, pirms 17 gadiem
Nu vienu veterānu jau vajag atstāt. Znariks jau nevar tā pret saviem čomiem. Taka Macijevskis jau laikam droši paliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-21 22:06, pirms 17 gadiem
Jānis-1975 rakstīja: easton77 - vai Jūs zinat - vai Ivanānu kāds vispār reāli ir sazvanījis ? Uzpīkstināt varam mēs visi, bet reāli uzaicināts viņš ir / cik zināms nav.



Čalīt! Tu laikam no mēness?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja